*
DNES
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
DNES
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
DNES
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Střelec Kovář nového trenéra Habance na tribuně nevnímal

19.08.2012, neděle, 11:06
Marian Kovar _sparta_velky.jpg

Cenu pro nejlepšího hráče zápasu v duelu Slovácka s pražskou Duklou si odnesl střelec vyrovnávací branky Ladislav Volešák. Minimálně půlka ocenění by ale měla patřit devatenáctiletému útočníkovi modrobílých Mariánu Kovářovi. Krátce po začátku druhého poločasu chladnokrevně snížil, pár minut nato jeho parádní střela z poza šestnáctky překonala gólmana Dukly podruhé. Tentokrát míč v cestě do sítě zastavila tyč, ale následnou dorážkou do prázdné brány srovnal zmiňovaný Volešák.

„Trenér Dekař měl o poločase střídající pasáže. Chvilku mluvil klidně a chvilku také hodně nahlas," prozradil mladý útočník Slovácka Marián Kovář, který svůj první ligový gól věnuje dědovi

První poločas byl z vaší strany po herní stránce hodně bojácný a odevzdaný. Souhlasíte?
Ani bych neřekl, že byl bojácný. Měli jsme tam asi dvacetiminutovou pasáž, ve které jsme hráli, co jsme si řekli. Potom na nás přišla nějaká deka a hra vypadala jako v předcházejících zápasech.

Co jste si řekli před zápasem? Jakou taktiku vám naordinoval trenér Dekař?
Hlavně jsme nechtěli inkasovat branku a měli jsme se pokusit nějakou vstřelit. Chtěli jsme si odvést minimálně bod, to jsme splnili, takže taktika byla dobrá.

Jenže po prvním poločase jste prohrávali o dvě branky a nevypadalo to vůbec dobře. Jaké byla reakce trenéra?
O poločase nám trenér promlouval do duše, říkal, že se máme bít za Slovácko. Vzali jsme si to k srdci a podařilo se nám vyrovnat.

Jméno Heslo
text
  • The Reds - 28.08.2012, úterý, 06:33
    (0)

    To KEIKIN: Jiras je ve Wolfsburhu a pokud vím, Plzeň ho prodala za 5 míčů a Vlci ho nyní prodávají do HSV za 4 míče ...

  • KEIKIN - 28.08.2012, úterý, 06:29
    (0)

    Juancarlos...bohužel tohle přizdistáčství je patrně obecný rys české povahy - Jiráčka prodala Plzeň za padesátku do Gladbachu a hle najednou už ho tam nechcou a za stovečku ho prodávají do Hamburku. Takže gladbach defacto vydělá na přestupu stejně nebo víc než mateřský klub. S Marianem to bude podobné, v Jablonci se imho moc neohřeje. Pelta si u nás na rok odložil prachy a vybere si je ve vhodnou dobu.

  • juancarlos - 27.08.2012, pondělí, 23:11
    (0)

    Kovářnekovář důvody jeho odchodu,vlastně ani nejsou důležité,naprosto souhlasím s Buchlovem ! Je to naše přizdisráčství,které se nám už tak zavrtalo pod kůži,že nám to příjde normální,že bez něho snad ani nemůžem být,ale tento problém je tu už dlouho,ted jen krapet vylezl ven.A je až s podivem,že se tváříme,že neexistuje,přitom všichni dobře víme,že to tu je ! Jablonec perspektivnější klub ? Nějaký nemístný žert snad. Srovnávání s Blšanama a Drnovicema ? To už je krapet přehánka !Argumenty,že Hradiště je nejmenší město v lize? Ale,ale co to tu máme ? Že by předpojatý pohled hradišťských,kteří jaksi zapoměli,že klub FC Slovácko není klub z Hradiště,ale určité spádové,hustě osídlené oblasti,která miluje fotbal a má divácky větší potenciál než Libe i z jeho předměstím ? Nene přátelé v tomto si rozhodně nerozumíme.Nejde o peníze,ale o hrdost,tak se tvoří klubismus. A ještě iks dalšíma věcima,které jsme,ač pravidelně, s otevřenou hubou, sledujeme anglickou či německou,prostě zatím nepochopili..

  • tarantule - 25.08.2012, sobota, 11:14
    (0)

    ...už to skousněme. Nám fanouškům je to dané ať s tím jakkoliv souhlasíme ,či nikoliv. Jsme v tabulce poslední,ale na Dukle se ukázalo, že jakousi sílu máme, jsme schopni zápas i otočit, doma snad i vyhrávat a jak bude po podzimu nebo celé sezóně se uvidí a pak můžeme nějak reagovat. Teď se raději nabuďme a poj'dme na fotbal a žeňme ty naše kluky do boje a k vítězství.

  • egi - 25.08.2012, sobota, 10:24
    (0)

    Taky nejsu nadšenej z prodeje Mariana,ale aby ty peníze padly tam ,kde mají.Zmínil se tady odchod Michala Kadlece + nejaké bonusy.Myslíte,že všechny peníze padly do kasy klubu? NE!! Jeho tatík si dělal nároky z každé sumy,keré dostal.A prý srdcař za Slovácko-hovno,jenom prachy!!!

  • Buchlovjak - 24.08.2012, pátek, 14:13
    (0)

    Greife za Kowala jsme mohli mít tenkrát nekřesťanské peníze, ale tehdejší trenér ho nechtěl pustit, tak ho Ivoš prostě neprodal.

  • Buriss - 24.08.2012, pátek, 11:21
    (0)

    KUA, uz toho nechte!!! po trech kolech, mizerne predvadene hre, je jasne, ze ted je prioritni zachrana, na konci podzimu muzeme mluvit o dalsich ambicich...a kecy typu, ze radsi budeme chodit na druhou ligu,ale hrat o prvni mista jsou naprosty rathismus...budme radi, ze tady je prvni liga a hrat o zachranu je urcite lepsi nez hrat nudny stred, aspon to ma naboj!!A jestli se mame posunovat vys a hravat treba o pohary, nepujde to hned, chce to penize, nebo koncepci a cas.To chapeme vsichni, takze negativni nalady z prodeje Kovare uz dost, berte to i z druhe strany, ted nam predseda dluzi laskavost, ktera se muze jeste hodit...:)))a skodni na prodeji taky nejsme!!!

  • eLucky - 24.08.2012, pátek, 11:20
    (0)

    to Brutik: peknes to popsal:)

  • Brutik - 24.08.2012, pátek, 11:17
    (0)

    Keikin: Radši budu teď bez ambicí, než být ambiciozní jak Blšany a Drnovice ;-) Napadl mě takový příklad. Vemte si Teplice, historicky atd. naprosto provinční klub, nehrál nikdy ligu dlouhobě. Když to převzal hrdlička a spol., tak prioritou Teplice bylo veškeré finance (z prodeje hráčů, kamkoliv, kdykoliv) dávat do stadionu, mládeže atd, ne do posil apod. Někdo by mohl říct, že Teplice nebyly ambiciozní. na druhou stranu po pár letech, úspěších atd stabilizovali klub, že si pak mohli dovolit podržet Džeka a střelit ho ven. Momentálně si myslím, že nikoho v lize nenapadnou Teplice jako ekonomicky špatný tým, který nepatří do ligy. Ale na druhou stranu poháry už tak dlouho nehrají. Otázka je tedy co chceme, jestli jít stabilizační cestou teplic a hrát pravidelně ligu a být soběstačný klub nebo jít cestou Drnovic, zahrát si 2x Pohár Uefa a pak navždy zmizet...

  • eLucky - 24.08.2012, pátek, 11:08
    (0)

    to KEIKIN: klub má ambice... ale mosíš je mnět v rámci možností. Když nemáš prachy na nákup dobrých hráčů, tak těžko možeš chtět hrát o titul...

  • KEIKIN - 24.08.2012, pátek, 11:06
    (0)

    To je zvláštní, fanoušci chceme byt nejlepší v lize, ale když mluvíme o A týmu, tak nemusíme být v první pětce, nemusíme vyhrávat pohár, stačí hrát o záchranu a vedení bude spokojeno. Hlavně že v té Gambáč lize jsme...Byl jsem asi doposud naivní a prozřel jsem až teď. Klub bez ambicí = láska bez sexu.

  • riedlss - 24.08.2012, pátek, 09:50
    (0)

    s tou permicí máš recht,,,přiznávám,,:(

  • riedlss - 24.08.2012, pátek, 09:48
    (0)

    my jsem všichni padlí na hlavu, tím se vše vysvětluje!!ještě, že tu nejsou samí padlí!!A ničí Slova nepřebírám, jak jsem četl, tak píšu.kdyby řekl, že se budeme bránit tak napíšu,,budeme se bránit,,!!

  • Greif - 24.08.2012, pátek, 09:35
    (0)

    Jak neuvidíš jejda vy ste všichni padlý na hlavu on tu ještě rok zůstává a rok za nás hraje !! A co když se zraní u nás ? Jinak je ti to jedno za koho ..proč teda přebýráš slova Habance že chceme hrát útočně .. ?

  • riedlss - 24.08.2012, pátek, 09:31
    (0)

    je mi celkem fuč za koho se to uskutečnilo, ale stalo se tak...no podivej, mě to vadí,ale neudělám s tím nic, mrzí mě, že ho tam zítra neuvidím a tak to je u Všech kecálků i u těch co brečí..to je celé...smířit se s tím musí každy pokud chceme aby tu fotbal byl.Tož zajtra na place;)

  • Greif - 24.08.2012, pátek, 09:22
    (0)

    Jejda jenže toto se uskutečnilo ještě před příchodem Habance .. no někteří tu bečí jakdyby byl konec světa ..šovky , Buchlovják .. Je to první prodej hráče za éru Zemka koho jiného prodat než někoho z mladých ..na ostatní vám všichni serou a peníze sou potřeba ted a ne za x let ..

  • riedlss - 24.08.2012, pátek, 09:14
    (0)

    greife: od toho tady ta diskuze je!! kdyby jsme všichni drželi huby, vypadalo by to jako kdyby nám na tom nezáleželo...že s tím My fanoušci uděláme prd tady všichni víme...UŽ BYCH TUTO KAPITOLU TOTÁLNĚ UZAVŘEL, JE TO PRYČ A NIKDO UŽ TO TEĎ NEZMĚNÍ!! mě jen zarazilo to, že se zbavujeme utočníka a chceme hrát spíše útočně což je tak trochu paradox, ale už se těším zase na zítra a uvidíme ve skutečnosti jak na tom jsme a pokud se to bude jevit dobře až pak můžeme mít nějakého talenta v (!) .....

  • Greif - 24.08.2012, pátek, 09:06
    (0)

    Jak již psal Arzen ..zbytečně stoho děláte aféru ..co Kovář udělal pro Slovácko či podle čeho soudíte že je to hvězda desetiletí ve Slovácku ? Vaše spekulace jsou fakt k popukání .. Uvidíme kolik dá golů za sezonu pokud bude třeba král střelců ..takového už sme tu měli Kowalíka a kolik sme za něj utržili ?

  • eLucky - 24.08.2012, pátek, 07:22
    (0)

    to Buchlovjak: je to ze stejného důvodu, jako byly dřív silné Drnovice, Blšany, aj. Není to o fotbalistech, ale o lidech v pozadí, za Jabkama stojí silný majitel v podobě Pelty, který se navíc silně angažuje ve fotbale. Uvědomme si, že před rokem vlastně spolupomáhal zachránit mimojiné tehdejší Slávii! Jeho možnosti jsou opravdu takřka neomezené. Navíc v Jablonci funguje přesně to, co u nás nefunguje a asi nikdy fungovat nebude, protože na městě je to samý hňup. Chceš dostat zakázku pro město? Ok, ale dej prachy na fotbal! Proč v Jablonci to tak fugnovat može a u nás ne!? Až to tu bude fungovat a my se nebudeme moset ohlížet na to, že máme vlastně jednoho jediného pořádného sponzora na kterém jsme plně závislý, tak si možem vyskakovat jak Jablonec.

  • Ykarus - 24.08.2012, pátek, 05:00
    (0)

    těším se na dalšího ......

  • Ykarus - 24.08.2012, pátek, 04:59
    (0)

    ještě že jsme takové hráče udělalií.

  • Buchlovjak - 24.08.2012, pátek, 00:09
    (0)

    Já v tomto skromný nejsem...když se týmy, které byly dříve ve sračkách jak my mohly vypracovat v kolosy tak proč ne my? Prostě jsme furt připosraní...s tímto prostě nesouhlasím obecně ať je to jak je to...

  • FansHonza - 23.08.2012, čtvrtek, 22:56
    (0)

    Souhlasím Baboušku a Michale :) Já už jsem asi hodně skromný fanoušek a tohle ve mně nevzbudilo žádné emoce..dokud hrajem, jsem spokojený :)

  • Babu - 23.08.2012, čtvrtek, 22:32
    (0)

    Michal fcs: vayjadřuješ mé pocity úplně přesně! Nikdo není rád, že je Marián pryč, ale sme rádi,že Slovácko má nějaký peníz, že je tu liga a že se svět neboří a sme jakž takž zajištění. Já to beru jako úspěch a nečekám žádné poháry a milióny, z něčeho žit musíme a asi to bylo nutné. Buď se s tím jako fanoušek smířím (což není problém, protože Slovácko je v klidu, žijem, hrajem ligu) nebo pohodím milion a pak do toho budu sama kecat. Ale miliony nemám, tak mě to jen zamrzí a jede sa dál :)

  • Valheru - 23.08.2012, čtvrtek, 22:06
    (0)

    Tys tu ještě chyběl...

  • plasátko - 23.08.2012, čtvrtek, 20:49
    (0)

    a hlavně, nekydat tady někteří hnůj na kluka , jelikož to není namístě!

  • Michal fcs - 23.08.2012, čtvrtek, 20:35
    (0)

    jusephe, já jsem s tebe spocený až na ....prdeli, copak to nechápeš, jsme klub, kde je každá koruna (milion) velmi důležitá a zvykej si, myslím si, že to bude častější, akademie bude snad plodit hráče, kteří se dají prodat a to je život Slovácka, podívej se např. na Jelečka, jakou má nyní hodnotu reprezentační talent, nebo Kubáň, vícemistr světa "20", dále pak reprezentant Daníček, atd. ano ,to jsou taky klenoty akademie a jejich součastná cena?????, bohužel jsme nuceni prodat vrabce v hrsti, než holuba na střeše, není to jen o výkonosti, ale taky o tom,jak si to kdo srovná po přechodu do ligy v hlavě a tady bude možná kámen úrazu a proto nejsme Sparta ani Plzeň a bohužel ani jablonec,ale musíme respektovat zájem trhu a jednat, možná někdy i předčastně, komu se situace nelíbí, má na výběr dvě možnosti a to ,udělat to tak jako Šovky a prodat permici,nebo přispět nějakým tisícem nebo milionem na chod klubu a mět možnost tahat za zákulisní nitky.Já jsem rád za ligu a moc se těším na nového trenéra,ať se mu daří (po tom starém nesmutím)a pokud vyhrajem, budu zase šťastný

  • Valheru - 23.08.2012, čtvrtek, 20:30
    (0)

    jusuphe: já neobhajuju přestup, jen mi vadí ty vaše kecy ve chvíli, kdy nikdo z vás neviděl smlouvu a její podmínky. Nemám rád kritiku na základě domněnek.

  • jusephe - 23.08.2012, čtvrtek, 18:29
    (0)

    Valheru: Pro nekoho je to "coby kdyby", pro nektere zase vcelku velka pravdepodobnost... Zajimalo by me, proc to tak obhajujes ten prestup

  • rim - 23.08.2012, čtvrtek, 18:27
    (0)

    a je to hotovica...no, doufám, že nám alespoň teď nastřílí nějaké góly. Pak ho nahradí Cyra a je to v klidisu!!!!

  • tarantule - 23.08.2012, čtvrtek, 18:26
    (0)

    Řešíme v diskusi tu záležitost , že když nemáme jakou už drahnou dobu útočníka - střelce, pak se nám klube naděje z naší "líhně" a je to nadějný kluk s čichem na branky, tak se ho zbavujeme ( sám by na to nepřišel)dřív než "dospěje". Filozofie prodejců je asi taková : ať dává góly za někoho jiného , my si počkáme na dalšího , my střelce n e p o t ř e b u j e me ! Ti co nám střílí nam stačí !!!!

  • Jerry1984 - 23.08.2012, čtvrtek, 18:01
    (0)

    pokud ovšem je zatím pouze vedení, tak samozřejmě ať se mu tam daří.. a našemu vedení přeju až s něma budem hrát, ať nám dá nějaký ten fík :-)

  • Jerry1984 - 23.08.2012, čtvrtek, 17:58
    (0)

    máte někdo křišťálovou kouli? Jakože aby sme se podívali jak bude Marián vypada za rok.. a já říkám není to jedno? Budem řešit jednoho hráča, prodávat permice (že Šovki..) jako mám si hrát na ublíženého ? To snad ne :-) a když tam chce jit, ať tam jde, bude mu fandit hrstka Jablonečáků, to my mu ukažme, že udělal chybu, ale atmosférou na stadionu...

  • tarantule - 23.08.2012, čtvrtek, 17:54
    (0)

    Šovki: ...přesně tak.

  • Šovkovskij - 23.08.2012, čtvrtek, 17:47
    (0)

    Nemyslím si, že by to bylo tak horké, že tam tam tak toužil jít. Spíš je to postavené tak, že to on, my ne...

  • kecipep - 23.08.2012, čtvrtek, 17:21
    (0)

    On měl zájem jít do Jablonce? Taky pěkné.. ať si ten rok tedy na ligu počká.

  • Michal fcs - 23.08.2012, čtvrtek, 17:06
    (0)

    ano máš pravdu, cca hodinu, to jeho cenu zvedlo o několik milionů

  • Valheru - 23.08.2012, čtvrtek, 17:05
    (0)

    jusuphe: takže se teď budeme bavit v rovině "coby kdyby"? A co takhle začít rovnou větou když se povede sezóna Slovácku, budeme hrát poháry?

  • jusephe - 23.08.2012, čtvrtek, 17:00
    (0)

    Michal fcs: A ted vzhuru na jablon! Marian hral v zakladu uz minulou sezonu v Pribrami... a priste prosim nejake argumenty

  • jusephe - 23.08.2012, čtvrtek, 16:58
    (0)

    Valheru: Ano, ale uz ve svem prvnim prispevku jsem psal "kdyz se mu tato sezona povede" a myslim ze pravdepodobnost je celkem vysoka. Ted je sice o parnik jinde nez ten tenkrat Dzeko, ale je to obrovsky talent a po teto sezone klidne muze byt s 12 goly na svem konte na urovni tehdejsiho Dzeka, to neni nic nerealneho

  • Šovkovskij - 23.08.2012, čtvrtek, 16:57
    (0)

    Michal fcs: Odečtu si akorát ty tři zápasy (Brno, Sparta, Teplice)...

  • Michal fcs - 23.08.2012, čtvrtek, 16:56
    (0)

    to keikin: komu to místo bude zabírat, ty o někom víš? to šovky: za kolik prodáš permici a suportku?, aby případní kupci věděli to jusepe:? a teď z hrušky dolů to Valheru: za jeden zápas v základu může poděkovat Dekařovi, jinak by měl stále nulu, hlavně že bývalý trenér argumentoval mládím, ale klenot pouze občas střídal.......

  • KEIKIN - 23.08.2012, čtvrtek, 16:49
    (0)

    musíme se ptát kdo to tak chtěl ? Hráč, majitel nebo agent ? Hlavně že Habanec mluvil o tom, že žádné přesuny v týmu neplánuje.Tomu jako neřekli na vedení když ho příjmali ? To je přece hňupina jak zvon, měl jít na hostování zadarmo. Nezlobte se na mne, ale já osobně tento pochybný "kšeftíček" nikdy neskousnu. Dyť tam v útoku teď bude rok "zabírat" jinému. Hlavně, že řveme "mrdáme celý svaz...", a pak Mariána střelíme předsedovi.

  • Valheru - 23.08.2012, čtvrtek, 16:49
    (0)

    jusuphe: jenže Dzeko byl o parník a 2 titaniky jinde, než je aktuálně Kovář, který má odehrán jeden zápas v základní sestavě...
    kumpo: nejsem si jistý, ale 10-15 milionů a procenta z dalšího přestupu pokud se nepletu...

  • Pett - 23.08.2012, čtvrtek, 16:45
    (0)

    Kadlec tuším 12-15 mga. + procenta

  • jusephe - 23.08.2012, čtvrtek, 16:41
    (0)

    Valheru: za 1. Kovar je utocnik, ti jsou o neco drazsi; za 2. Kovarovi bude za rok 20, Pilarovi je ted 23, coz jeho cenu o neco snizuje; za 3. provereny by byl ligou, napr. Dzeko odchazel z Teplic do Wolfsburgu za 100 mil. a to hral jen Gambrinus ligu a dva zapasy v Poharu Intertoto

  • kumpo - 23.08.2012, čtvrtek, 16:29
    (0)

    Za kolik odcházel Michal Kadlec?Nikde jsem to nenašel, tak si chci představit za kolik půjde Marián :-)

  • Valheru - 23.08.2012, čtvrtek, 16:29
    (0)

    jusephe: ano? že by Kovář, neprověřený nadějný mladík šel dráž než Pilař, který byl prověřený ligou mistrů a přestoupil jenom za 50? zajímavé tvrzení :-)

  • Šovkovskij - 23.08.2012, čtvrtek, 16:15
    (0)

    eLucky: Šovki se v pátek neožere, neboť má pracovní víkend, nicméně sobotní zápas bude pro něj poslední...

  • jusephe - 23.08.2012, čtvrtek, 16:13
    (0)

    Tak uz je to jiste... podle me chyba ze ho prodali, kdyz se mu tato sezona povede, tak klidne mohl odejit rovnou do zahranici za 80 milionu a zaplatit provoz akademie na dalsich nekolik let...

  • eLucky - 23.08.2012, čtvrtek, 15:38
    (0)

    to Babu: Šovki s v pátek ožere a v sobotu bude na fotbale určitě;):D

  • Babu - 23.08.2012, čtvrtek, 15:30
    (0)

    eLucky &riedlss: tak ste si pokecali a hotové. Já nic nezměním na tom rozhodnutí, co v klubu někdo dělá, tak se jen srovnávám s tím, jak to přenést přes srdce a věřím dál ve Slovácko a jedu dál.. moc to řešíte, ale snad ne tak jako šovki, který zase pálí, trhá nebo co to dělá s permanentkou :):D

  • riedlss - 23.08.2012, čtvrtek, 14:09
    (0)

    to Greif:samozřejmě, že mám. nebo tebe by bavilo být dokonalý?koho poučuju?..někdy se negací taky nechám zvyklat, ale to je jen přirozená rekce, moment okamžiku:)co máš na mě nachystané??:)mluv na rovinu;)pouč něco ty mě..:)

  • Greif - 23.08.2012, čtvrtek, 12:56
    (0)

    Riedlss:ty jeden srdcařu ty máš taky svoje velké mínus ... v sobotu tě zkontroluju :p A pak poučuj druhé ;)

  • FansHonza - 23.08.2012, čtvrtek, 11:56
    (0)

    Kdyby tu bylo tlačítko "líbí se mi", tak ho na tvůj poslední příspěvěk zmáčknu, eLucky :) Přesně tak ;-)

  • eLucky - 23.08.2012, čtvrtek, 11:30
    (0)

    to riedlss: Tak samozřejmě každý má právo na svůj názor a nahlížet na vše dle svého rozumu. Ale když už někdo hodnotí nějaké kroky, tak by měl brát v úvahu všechna fakta. Omýlat pořád dokola, že je chyba pustit talenta tak brzo sice možem, ale to je tak všecko... Nic s tím neuděláme ale. Negace převažuje již dlouho, ale za Slovácko to stojí přece přetrpět;)

  • riedlss - 23.08.2012, čtvrtek, 11:22
    (0)

    eLucky:respektuju co říkáš a máš pravdu:každý to vidí trochu jinak.Ty do toho vidíš daleko víc jak já luckouši. Budoucnost a existence klubu v ní je nesmírně důležitá, proto ty nezbytné kroky.já se nad tím taky budu muset přenést jako nad vším, co se tu kdy stalo.Jednou budu nespokojený, příště třeba zase něco překvapí.Akorát v poslední době převyšuje spíš ta negace,ale já nikdy nepřestanu věřit-o tom to je. Bůh není, proto fandím, věřím ve skutečnost(Fanaticos) a ne v bláboly;)

  • eLucky - 23.08.2012, čtvrtek, 10:57
    (0)

    to riedlss: chápu... zas aby to nevypadalo, že je mi to jedno. Taky souhlasím, že je nesmysl pustit hráče TAK brzo a JENOM do Jablonce. Jenže při zvážení našich možností a okolností kolem dojdu k závěru, že se s tím prozatím bohužel musíme smířit. Žiju taky přítomností, ale je třeba myslet i na budoucnost. Proto je pro klub daleko důležitější zachovat akademii a poměrně vysoko nastavenou laťku za psolední roky než udržet jednoho hráče, i kdyby byl sebelepší, tak do budoucnosti je pro klub prostě daleko podstatnější zachovat činnost akademie. Pokud prodej Mariána zaplatí rok, nebo aj víc, provozu akademie, tak s jeho prodejem musím souhlasit.

  • riedlss - 23.08.2012, čtvrtek, 10:51
    (0)

    eLucky:pravda, ale já žiju přítomností a pro okamžik.Tak řeším i prkotiny..

  • plasátko - 23.08.2012, čtvrtek, 10:40
    (0)

    kauza Kovář = nesolidnost a ubohost klubu, nechat ho tu nějaký čas se vyhrát

  • eLucky - 23.08.2012, čtvrtek, 10:37
    (0)

    to riedlss: za ty roky uz su vůči takovým škrábancom víceméně imuní... toto su prkotiny oproti existenčním problémům před lety.

  • riedlss - 23.08.2012, čtvrtek, 10:23
    (0)

    elucky: zatím co já mluvím o srdcařích fanoušcích tak ty o hráčích a akademii, klubu. Snasd nemyslíš vážně, že bych nevěděl na čem je klub stavěný??!!pak tedy nepotřebuju slyšet co je chyba a co ne..Nezlob se na mě eLucky, ale každý máme priority někde jinde a zajímat se o akademii je pro mě úplně zbytečná věc, když vidím jak z ní někdo vyletí ani se tu neohřejea to teď nepotřebuju slyšet, že X takových se tu ohřívá, ohřívá,ale ve stínu.A řeknu Ti na rovinu, že v dnešní době mě má 15tiletý harant víc v piči než já jeho. Stačí mi starosti kolem Áčka a to jsem jeden z těch, stejně jako ty, který do toho nemá vůbec co kecat a když už kecáme tak u těch keců to i zůstane, dál se nic nedostane.Nevím jak tvoje srdce!, ale to moje bije pro Slovácko dost hlasitě a proto bolí každý škrábanec.vizte kauza Kovář.Tak čemu se pořád divíš. Mě udivuje, že máš sílu, dělat z každého vloženého příspěvku rozbor.

  • eLucky - 23.08.2012, čtvrtek, 09:44
    (0)

    to riedlss: to je podle mňa chyba... Slovácké srdcaře vychováš přes akademii, nečekej, že to budů v áčku hráči jako Volešák, Valenta, Starý... hráli by všude, kde by dostali stejnou příležitost. Samozřejmě jsou vyjímky jako Truska a Kordič, ale tam je to zas o jejich historii, která je výrazně spjatá právě se Slováckem. Na áčko chodíme fandit, to je přítomnost, ale budoucnost klubu je v akademii!

  • riedlss - 23.08.2012, čtvrtek, 08:04
    (0)

    vztahuju to samozřejmně k Áčku..A bez pardónu, víc mě snad ani nezajímá....

  • eLucky - 23.08.2012, čtvrtek, 07:29
    (0)

    to riedlss: no tak počkaj... fanoušky srdcaře? Já osobně si teda myslím, že ve Slovácku najdeš víc srdcařů v klubu, než na tribunách! Samozřejmě to ale nemůžeme vztahovat pouze na áčko!

  • eLucky - 23.08.2012, čtvrtek, 07:28
    (0)

    to Šovki: nebuď k smíchu ty rozvoji Kašpárkova... ať už je to jak chce, tak SLOVÁCKO nikam nepřestoupilo, Slovácko má přes 400 hráču (a hráček). Za rok se promění tak odhadem na 50 ve všech týmech... odchod jednoho člena klubu, byť sebelepšího, na celku nic nemění. Každý je nahraditelný! Prožili sme se Slováckem éru boomu v podobě Valenty, nového stadionu, éru stagnace až po éru pádu těsně nad dno. Kdyby mně před 5ti rokama někdo řekl, že budeme za 5 let hrát ligu a mnět v áčku půlku hráčů z vlastní akademie, tak bych mu především tu akademii, při tehdejším stavu mládeže, nemohl uvěřit! Kovář je jen dalším utvrzením, že akademie a celý klub se vydal správným směrem a to je důležité.

  • riedlss - 23.08.2012, čtvrtek, 06:53
    (0)

    taky mě to bude štvát, když se tak stane, ale vím, že mě stejně nic nezlomí co se týče Slovácka. Slovácko má štěstí, že má fanoušky srdcaře, ale u mě ten plamínek plápolá míň a mín díky takovým tahům co vedení předvádí. Kdyby takoví srdcaři běhali i po hřišti, ne jenom po Bé3 s tím rozdílem, že já musím za to, co mě baví platit tak ať se pak kurva nikdo nediví, že máme taky svůj názor a že se nám něco nelíbí!!!

  • Greif - 23.08.2012, čtvrtek, 05:31
    (0)

    Po kolikáté za posledních x let :D

  • hospital25 - 23.08.2012, čtvrtek, 05:06
    (0)

    Šovkovskij: po kolikáté již tuto sezonu????

  • Šovkovskij - 23.08.2012, čtvrtek, 02:40
    (0)

    Pokud je to fakt, vracím permici a nemám zájem na svém osobním dalším rozvoji tohoto Kašpárkova....

  • pedro - 22.08.2012, středa, 23:03
    (0)

    jejda sorac uz ani neumim psat ...PEDRO spravne zni

  • pedro - 22.08.2012, středa, 23:03
    (0)

    Pwdro I omlouvam se mocf, ale sakra uz sem si zkusil dat novuo registraci a furt nic a rad bych taqky vyjadril svuj nazor, tak kua co dela kdo to tu ma na povel :)) a uz zas mlcim a cekam......

  • Buchlovjak - 22.08.2012, středa, 21:45
    (0)

    No jak říkám já jsem rád, že to není jisté a doufám, že se to nestane...protože to je jako kdybych stavil barák a až by byl připravený k bydlení tak bych ho nechal ztrhnout k zemi...Hergot buďme lidi....

  • fcs - 22.08.2012, středa, 16:11
    (0)

    ok :)

  • peet - 22.08.2012, středa, 15:59
    (0)

    fcs Ještě to potrvá chvíli..musíš vydržet :-)

  • JUVE - 22.08.2012, středa, 15:26
    (0)

    Presne tuto a jeste pristi sezonu,a odchod hned ven, ne pres zadny jablonec,nebo jak to byva zvykem pres sraltu.

  • fcs - 22.08.2012, středa, 15:23
    (0)

    Já osobně doufám,že tu alespon 2 sezony vydrží a odvede kus práce a až potom odejde do zahraničí . Nevíte někdo kdy se oficiálně dozvíme jak to s ním bude ?

  • peet - 22.08.2012, středa, 15:13
    (0)

    Ty co už si myslí, že je Marian fuč potěším. Ještě není nic černé na bílém....takže pořád není nic jasné...já osobně bych ho tady chtěl minimálně 2 sezony, ať se vyhraje a pak šup ven a ne posilovat místní soupeře....víc není třeba říkat..to, jak si to každý přebere je jeho věc :-)

  • pajca - 22.08.2012, středa, 14:55
    (0)

    Resp. část pravdy je na každé straně.

  • pajca - 22.08.2012, středa, 14:54
    (0)

    Je-li to pravda, tak je Pelta šíbr. Jednou na Mariánovi morově vydělá. To je totiž opravdový talent a tím nemyslím talent na to, aby mohl šmrdlat naši ligu, jako například (pánové Daníček, Hlúpik, Šturma apod. odpustí) Daníček, Hlúpik či Šturma. Slovácko peníze potřebuje jako sůl, to víme všichni i ti, kteří jsou zde proti jeho odchodu. Což je škoda, raději bychom Mariána viděli jak dává za Slovácko třicátý ligový gól a odchází za 80 mega do Dortmundu. A jsem přesvědčen, že by u toho rádi byli i ti, kteří s jeho odchodem víceméně souhlasí. Pravda totiž v tomto případě není ani na jedné straně.

  • riedlss - 22.08.2012, středa, 13:27
    (0)

    to Greif: hlavní věc je jak říkáš,,první musí dostat příležitost a pak předvést zda patří do Áčka nebo ne..jiní už tady mluví jako by měl stát vedle Doška nebo jít do Jablonce za Kovářem:))))

  • Greif - 22.08.2012, středa, 12:16
    (0)

    Třeba si letos spolu ještě zahrají zaleží jak Cyra bude na sobě makat a zda dostane příležitost v Ačku ..

  • rim - 22.08.2012, středa, 11:58
    (0)

    Přesně tak Greife, jakmile odejde Kovář, tak je tu okamžitě Cyra Haša!!! Nejraděj bych ale tuto dvojici viděl na hřišti spolu. Budem asi muset počkat až seniorskou repre...

  • Greif - 22.08.2012, středa, 11:23
    (0)

    Jenže ten prodej byl domluven už před Duklou a možná i před Spartou .. A čuch na goly to má i Haša ,Čtvrtňa ..

  • tarantule - 22.08.2012, středa, 10:50
    (0)

    Dá se i s vámi souhlasit. Z mého pohledu je to kluk, který má " čuch " na góly a takových tu není. Proto se mi zdá tak trochu vzácný. Na Slovácku chybí střelec ..... věřím, že se prosadí a dokáže, že jím je. A dál ..... ? Nechávám na diskusi .

  • riedlss - 22.08.2012, středa, 10:21
    (0)

    Řekl bych spíše unáhlený, nevím kde kdo vzal tu cenu, ale pokud je to pouze v uvozovkách talent, tak jsou v jablonci tupci a slovácko v roli ,,proč toho nevyužít,,.Podařená příprava, gól na Dukle, ani zde není ověřené, že máme bůh ví jakého talenta.nikdo nemůže předem vědět jak na tom bude za rok, ale vzhledem k tomu, že se jeví dobře, bych si ho tu rok nechal, buď by se vyšvihl prodal za víc nebo si minimálně udržel formu a našel by se další hlupak jako Jablonec, nebo by se zranil nebo upil:))..Pokud potřebujeme prachy tak unáhleně tak prosím.Ať se tak stane.Za rok budeme třeba brečet.

  • Valheru - 22.08.2012, středa, 10:11
    (0)

    tarantule: nejlepší útočník? Kolik že má startů v lize? Proč se kolem něj netočí nejlepší kluby z ČR nebo ciziny? Proč není mezi největšími talenty v anketách? Při vší úctě k Mariánovi, je to nadějný fotbalista, ale zatím není nikdo a čeká ho kurevsky moc práce, aby se někým stal. Talentovaných a možná i lepších hráčů jsme měli víc a jak dopadli. Čas ukáže, jestli to byla chyba nebo ne, ale Slovácku z každého jeho přestupu půjde několik procent, takže pokud by se hvězdou v budoucnu stal, tak na tom tratit nebude nikdy.

  • tarantule - 22.08.2012, středa, 09:23
    (0)

    .......je to blbý obchod.

  • tarantule - 22.08.2012, středa, 09:21
    (0)

    Buchlovjan, Keikin : naprostý souhlas s vámi. Takhle se snad nejlepší a snad i jediný nadprůměrně perspektivní útočník neprodává.

  • riedlss - 22.08.2012, středa, 08:14
    (0)

    to je počteníčko:))tady by někteří mohli rázem řešit přestupy:) Tolik nakydaného hnoje kvůli nějaké,,kachně,, až to bude oficko tak s tím zase neudělá nikdo nic:) a dál se bude blbě kydat. jiní se přes to přenesou, já se tomu ironicky zasměju a budu čekat na dalšího talenta.na polovinu jsmen z akademie už ten stín padá a nějakého Hašu co tady vynášíte do nebes?Nemám proti nic, určitě je to bezva player, ale nemyslíte, že jsou tady od toho jiní, aby to dávno viděli, že do A týmu patří?myslím že jo, to už by tam možná byl!

  • eLucky - 22.08.2012, středa, 07:40
    (0)

    to Buchlovjak: pokud sú ty částky, co tu padají, správně, tak tento přestup nám zaplatil provoz akademie na jeden rok - což je skoro 400 hráčů. Pokud nechcete, aby se prodávali hráči, přineste peníze na pokrytí provozu akademie odjinud a je to vyřešené:)

  • eLucky - 22.08.2012, středa, 07:38
    (0)

    to KEIKIN: výpadek jednoho nepodstatného sponzora určitě nemože klub ohrozit. Ale tady jde o výpadek sponzora, který platil defacto provoz celé akademie, ty almužny od města a od kraje nás nezachrání! Tímto prodejem si akademie na sebe vydělala letos a pokud dorazí dobré procenta, može Marián vydělat eště na jeden rok provozu klidně. A teď mně eště ukaž fotbalistu, který se po zranění vrátil v lepší formě... asi bys neakého našel, ale daleko víc je těch, kteří se vrátili pouze jako stín toho předchozího hráče. Je to jenom o náhodě a jak píše Valheru, lepší vrabec v hrsti, než holub na střeše. Ať se nám to líbí nebo ne, tak nejsme v pozici Jablonce, Liberce, Ml. Boleslavi, aj. klubů, které si mohou dovolit pustit holuba a čekat na vrabce. Nicméně právě akademie nám do budoucna může pomoct v tom, abychom se na tuto pozici časem dostali. Ale dokud nebudeme zajištěný klub buď sponzorsky, nebo díky přestupům, tak budem hmatat po takových holuboch. Tak to prostě je. A mimochodem při ceně Kovářa + change Valenta + procenta z dalšího přestupu jsme vlastně už teď dost možná vyinkasovali skoro 20 mil. Předpokládám 20% z dalšího přestupu, což by se dalo celkem v klidu dostat na 10 mil., 6 mil. PREJ na ruku, + Valenta (jehož cena byla před rokem údajně 5 mil. - taková byla opce). A nemel tu kraviny, že rozprodáváme talenty. Je tu Jelec, Daníček, Tráva, Rambo, Kuboš, Heča, Franta, Hlúpik... to sou všechno naši odchovanci a hráči na rozhraní A-B týmu a je jen otázkou času, kdy se do áčka prosadí, pokud budou chtít. Navíc tak dávají pádný příklad svým následníkům v akademii, že právě ve Slovácku dostanou příležitost si tu první ligu zahrát! Klub má ambice, ale v rámci toho na co má peníze. Vem si jaké ambice mělo bývalé JOKO a jak dopadlo... to samé Drnovice a velká spousta klubů, které šli rychle nahoru a stejně rychle zase dolů. Radši dlouhodobě stabilní klub, než se rvát o úspěch na úkor budoucnosti!

  • Šovkovskij - 22.08.2012, středa, 07:31
    (0)

    Buchlovják,KEIKEN: Naprostý souhlas, pod to se mohu jen podepsat.

  • KEIKIN - 22.08.2012, středa, 07:09
    (0)

    Valheru: Můj názor: Dlouhodobě dobře hospodařící klub nemůže výpadek jednoho sponzora natolik ohrozit, aby se zhroutila koncepce klubu. K podnikání patří risk, jinak bys nic nevydělal. Osobně ti řeknu, že radši bych si teď těch pár mega půjčil než bych se pak díval, jak Pelta příští rok prodává Kováře třeba do Sparty za 20 mega. Chramosta je v 21 repre a jelikož teĎ v repre nemáme útočníky, tak jeho cena určitě neklesne, naopak. MYslíš si, že hráč který se zraní za pár měsíců zapomene hrát fotbal ? Naopak ho to může nakopnout a po zranění se može vrátit eště v lepší formě. Pokud by se měl touto cestou vydat náš klub, pak jsem pro aŤ radši hrajem druhou ligu. Klub bez ambicí, bez koncepce jen jako farma, kde si každý klub može za "pár drobnných" koupit koho se mu zamane moc potenciálních sponzorů nepřitáhne. Když už by Marián měl odejít tak podle mně na hostování, ale do lepšího klubu jako Plzeň nebo Sparta, kde by jeho cena mohla eště růst.

  • Buchlovjak - 21.08.2012, úterý, 21:20
    (0)

    Babu já na nikoho neplivu jen v něm prostě vidím budoucnost našeho klubu a toto je prostě degradující...taky chápu že prachy jsou prachy a že je to problém, ale za takovou almužnu je to prostě veliká slabota...piplat ho tu kotel let a pak ho po pár ligových startech prodat za cenu která je pomalu za náklady na jeho výchovu a trénink tak to je prostě moc...je fakt že do toho nikdo z nás nevidí, ale toto je můj nasraný pohled na věc...to je vše...

  • Michal fcs - 21.08.2012, úterý, 20:17
    (0)

    To Valheru, podle Keikina se vazy trhají pouze v jablonci :-)))))))), jinak máš pravdu, jsme v situaci, kdy je lepší vrabec v hrsti, než holub na střeše, bohužel nikdo nevíme přesnou pravdu a proto já považuji tuhle diskuzi kolem Kováře za bezpředmětnou

  • Valheru - 21.08.2012, úterý, 20:00
    (0)

    KEIKIN: ano? tak si kup klub a financuj ho a pak ho prodávej až budeš chtít. Taková je realita. Vůbec nemáš ponětí o tom, jaké to je mít o cca 10 milionů do rozpočtu míň oproti sezóně předtím a horko těžko je shánět ... máte tady plnou hubu keců, jak se hráči prodávají brzo - koukněte se na Chramostu - taky mohl jít za velké prachy ven, ale Bolka si ho nechala - a teď si může trhat vlasy, protože vazy v koleni můžou znamenat, že už nikdy nebude v takové formě a úrovni, jakou by mohl mít bez zranění.
    Brutik: Pěkně napsáno :-)
    Jinak tady někdo psal o megatalentech typu Stýzyho, Šturmy, a podobně, ale všichni jmenovaní sice byli talenti, ale neměli to srovnané v hlavě a nevěděli co chtějí nebo měli problémy s disciplínou. A u Kováře si taky nejsem úplně jistý tím, jak bude pokračovat a jestli mu brzký vstup do ligy nevleze do hlavy. A k prodeji - nikdo nevíte, co všechno je v případné smlouvě, o které nevíte, jestli existuje nebo ne, tak jak můžete kritizovat její podmínky? Taky bych si představoval, že ho prodáme za 30, 40 miliónů do ciziny, ale vedení se zřejmě rozhodlo pro vrabce v hrsti a holuba nechali na střeše. Každopádně dokud klub sponzoruje hlavně pan Zemek a fanoušci jsou minoritním přispívatelem do rozpočtu, je to krok pochopitelný. Obzvláště v době, kdy Zemkovy firmy na tom kvůli krizi nejsou zrovna růžově, město klubu nepomáhá, kraj jakbysmet a Synot zkrouhnul dotace.

  • eLucky - 21.08.2012, úterý, 18:45
    (0)

    to egi: no nemyslim si, vzhledem k tomu jaka to byla nabidka, tak se o tom museli bavit i v ramic predstavensta... majitele obejit muzes, ale jen tezko ho obejdes, kdyz je v predstavenstvu.

  • eLucky - 21.08.2012, úterý, 18:43
    (0)

    to Buchlovjak: jenze ty hráče budeš rád když udáš za cenu smlouvy... kdežto na Mariánovi možeš opravdu vydělat!;) Jinak Haša bohužel nemá ani na druhů ligu zatím:( Ale co není, može byt...

  • egi - 21.08.2012, úterý, 18:36
    (0)

    Nevím,koho má Kovář za agenta a taky v tom mosí mět prsty sportovní ředitel(v tu dobu Soukup).Ten velice usiloval o Valentu.Taky pana Zemka mohli pěkně oblafnout.

  • Babu - 21.08.2012, úterý, 18:21
    (0)

    Brutik: vidím to stejně. Buchlov: hej tak pindej dál! Nemysli si, že mě to těší! Psala sem to tu několikrát: morálně a z hlediska osoby Mariána mě to neskutečně mrzí, ale ekonomicky to chápu. Zemek to platí, tak rozhoduje. Že ti to přijde jako trapný peníz? Taky si myslím, že sme mohli rok počkat, ale jestli není z čeho platit akademii a pan zemek ti peníze potřebuje, tak to udělal takto. My do toho nevidíme, ale nebudu na něj ani na vedení plivat, věřím, že to zvážili jak ekonomicky, tak lidsky.

  • Buchlovjak - 21.08.2012, úterý, 17:37
    (0)

    Brute já bych tam nechal Trávu, Cyru aj Mariána a poslal k vodě ty co na hřišti nemakají...ale to je prostě jen sen, který se nikdy nenaplní...

  • Brutik - 21.08.2012, úterý, 17:22
    (0)

    Vemte si že jsou to první peníze, které se Zemkovi jakžtakž vrátí..pokryje z nich akademii a ta může vyprodukovat další hráče. A taky si myslím, že Haša je taky talentovaný a pro oba by nebyl prostor v Ačku na zkoušení, takže si necháme Trávníka a Hašu a ty prodávat teď není třeba a třeba tihle hráči budou lépe zpeněženi.

  • Jerry1984 - 21.08.2012, úterý, 17:17
    (0)

    jako taky se mě to nelíbí.. ale osobně tu nad Mariánem nebudu přemýšlat, jak to mohlo a nemuselo pokračovat.. podle mě je to furt věc vedení klubu naopak.. i když s tím nemusím souhlasit jako fanoušek..

  • Brutik - 21.08.2012, úterý, 17:16
    (0)

    No já jenom, že bych mu nerad dal střelivo do nábojů :)...Ale aspoň jde vidět, že do bulváru může psát každé tele, tyhle titulky jsem vymyslel za 2 minuty a nejhorší na tom je, že právě tohle dneska člověk vidí kolem sebe a nic jiného...

  • Buchlovjak - 21.08.2012, úterý, 17:12
    (0)

    Brute asi by to chtělo nějaký transparent pro Koštuříka....

  • Buchlovjak - 21.08.2012, úterý, 17:10
    (0)

    Já bych souhlasil s Keikinem. Nevím proč Lakoušku a Babu pořád berete směšných šest mega plus nějaké upatlané procenta jako vhodné zhodnocení největšího talentu posledních let...z mé strany je to prostě holý nesmysl. jedna sezona v ní několik gólů a cena by se zmnohonásobila...a posilovat konkurenční kluby to je už totální nesmysl? Furt tady všeci melete o Spartách, Jabloncích a kdekom, ale to mě vůbec nezajímá...zásada je nikdy neprodávat své konkurenci pod cenou (což se v případě eventuelního prodeje už stalo). Větší trapas byl akorát Řezníkům tunel kdy za pět mega do konkurenčního Brna prodal famózního Polácha z obráncem Švejnohou... a věc poslední...když si někteří myslíte, že nemůže odejít za velký peníz do ciziny tak proč pokulhavající Baník mohl dva roky zpět do Udine prodat mladého Vydru za 100 mega? To samé před lety Brno Kaloudu do Ruska a mohl bych pokračovat...prostě blbost blbost a blbost a já doufám, že to prostě pravda není...pokud se to potvrdí na další zápas nejdu a budu hodně přemýšlet jak naložit s fanouškovstvím...howg.

  • Brutik - 21.08.2012, úterý, 17:09
    (0)

    Megatalent Kovář prodám Jablonci za pouhých 6 milionů a nekopu J.Valentu. Protesty fanoušků Slovácko proti prodeji nadějného mladíka byly jediným osvěženým jinak nudné remízy s Teplicemi 0:0. Zklamaný Zdeněk Zemek končí jako majitel fotbalového Slovácka. "Fanoušci si mysleli, že můžu klub dotovat z vlastní kapsy napořád " říká zklamaný exmajitel. První liga na Slovácku končí. Navždy? Created by Michal Koštuřík and Denik Sport Takže já bych počkal jak se co vyvine, ale radši prodaný Kovář, než to co je popsáno výše :)...Takže hlavně kliiiid :)

  • Babu - 21.08.2012, úterý, 16:35
    (0)

    Lajtra: pohoď pár melounů a zajistíš chod klubu. Takto to spravuje jen pan Zemek a pár malililinkatých sponzorů, takže defacto jen Zemek (nic proti žádnému byť sebemenšímu sponzorovi) a on taky potřebuje nějaké peníze mět. Takto jen dává miliony do Slovácka a žádný se mu v podstatě nevrátil. Pokud chtěl, aby klub fungoval dál, a klub, dámy a pánové, není jen A-tým, tak asi bylo dle něj nutné kývnout na takovouto nabídku. Nevěřím, že z toho má radost po morální stránce, víme, že Marián je fakt dobrý, ale z něčeho mosí žit aj akademie, ženy, zaměstnanci, když Synot teď nedává téměř NIC.

  • JoKeR - 21.08.2012, úterý, 16:34
    (0)

    Všichni označují Jabka za provinční klub srovnatelný s nama ale když si můžou dovolit dát 6 mega za kluka který ještě pořádně nic nepředvédl tak na tom asi nebudou stejně jak my.

  • Lajtra - 21.08.2012, úterý, 16:03
    (0)

    A ja s tim panove a damo nesouhlasim.Financni chod klubu by mel byt zajisten i bez brzkeho prodeje tohodle talentovaneho hrace.S kym to tu pak teda chceme uhrat,kdyz ihned,jakmile nekdo mlady zacne jenom trosku vycnivat nad ostatnima,de pryc? A opravdu to tu nemohl nejakou sezonu jeste vydrzet? Jeee,on je dobry,toho prodame a nakoupime za nej 3 no name hrace.To se budem miiiiit. (nemyslim tim zadneho konkretniho hrace). A taky mi nejde do hlavy,ze zrovna do Jablonca a hned na 5 roku (ikdyz jde o spekulaci).

  • Dany-Hull City - 21.08.2012, úterý, 15:17
    (0)

    to šovki: Unáhlených věcí se tu děje nějak moc poslední dobou.

  • JUVE - 21.08.2012, úterý, 15:01
    (0)

    To vis Pelta je stary mafian,ale umi to dobre.

  • Šovkovskij - 21.08.2012, úterý, 15:00
    (0)

    Musím říct, že jestli je tohle pravda, tak se mi to taky vůbec nelíbí. Jednou za X let je tady opravdu pořádný talent, který by se po sezoně mohl prodat do ciziny a my ho prodáme hned na začátku sezony za pár šupů do provinčního klubu. Myslím, že Mariánova hodnota v průběhu sezony ještě vzroste na ceně a že je to prostě unáhlené.

  • Buriss - 21.08.2012, úterý, 14:56
    (0)

    nevyvracim, jen rikam, ze vse se mozna zmeni, co zaznelo nebyl vymysl. Pokud vam to vadi, necham si priste tyhle veci pro sebe a rikat ostatnim nic nebudu...to je jednoduche :)))

  • eLucky - 21.08.2012, úterý, 14:46
    (0)

    to Buriss: ty bys mohl zfleku dělat ve Sportu. Jako první přídeš se zaručenů zprávů a pak ju pomalu vyvracíš:D

  • Buriss - 21.08.2012, úterý, 14:44
    (0)

    ano, to byl, nicmene se neco zmenilo...predtim jsem taky rikal neco o trenerovi, to se potvrdilo, tohle zatim jiste neni, jelikoz nektere veci jsou trochu jinak, uvidime na konci tydne...

  • Babu - 21.08.2012, úterý, 14:20
    (0)

    Buriss: tys byl první, co tu hlásil, jak je hotovo

  • eLucky - 21.08.2012, úterý, 13:48
    (0)

    to KEIKIN: takto to funguje v česku, ale ne venku... Pustit takového hráče za 5 melounů by bylo na palicu...

  • Buriss - 21.08.2012, úterý, 13:37
    (0)

    pockejte vsichni na ctvrtek vecer, pak se uvidi...zatim neni jiste jeste nic!

  • KEIKIN - 21.08.2012, úterý, 13:36
    (0)

    Moje filosofie: radši si počkám a jednoho mladého talenta z 10 prodám za 50 míčů třeba do němec než prodat 10 talentů za 5 mega do provinčních týmů (mimochodem našich konkurentů). Bohužel jsem asi naivní v tom jak funguje trh s hráči. Klub, který kluka vypiplá a podepíše stejně nic nezmůže, když agent hráči za provizi domluví přestup s vidinou rychle nabytých peněz. Jak píše Babu, je to hodně i o morálce a srdíčku mladých. Argument následných peněz za přestupy je lichý a také naivní. Právníci a manažeři to dycky udělají tak, aby oficiální přestupní částka byla nižší (přestup s výměnou za jiného hráče, peníze majiteli vyplacené bokem apod.)

  • riedlss - 21.08.2012, úterý, 13:05
    (0)

    A co ten zbytek, to jsou Ti nespokojenci??!!:D nikdy nebudou všichni se vším spokojení....

  • Babu - 21.08.2012, úterý, 12:57
    (0)

    the reds, elucky, arrows, máte všichni pravdu, když se na to člověk díve střízlivě, z toho pohledu, kolik peněz nám to už teď vyneslo a kolik nám to ještě može přinést, když Marián bude postupovat výš, tak je to super. Ale existuje aj neekonomický pohled a to je ten, že mě trápí, že talenti od nás chodí do trapných týmů jako Jablonec, které nejsou v NIČEM lepší než my. Mrzí mě, že někdo jako Marián už musí odejít pryč, protože fandíme Slovácku hlavně na hřišti a byl by nám moc platný. Takže kolem dokola: ekonomicky dobré, my na tom skoro nemáme co tratit (když půjde dál, máme další peníze, když se zastaví ve vývoji, neztratíme nic), ale je to prostě smutné a děraví to slovácké srdce a hrdost..

  • The Reds - 21.08.2012, úterý, 09:31
    (0)

    to NESPOKOJENCI: Taky nejsem nadšený z toho, že už je Kovář hráčem jiného mužstva. Čekal jsem, že Slovácku pomůže více, ale je to realita. Jak už psal eLucky i jiní, nejsme Sparta, Plzeň atd. kteří mají dostatečně pokryté náklady, tady je to fakt hlavně o jednom člověku... Navíc, kdo z vás ví jak se nám Marian zhodnotí?! Podle toho co jsem slyšel to není vůbec špatné, jiné přestupové bonusy a navíc je tam klauzule o dalším podílu na prodeji. Plus v každém případě VŽDY bude Slovácko dostávat peníze z dalších jeho přestupů a čím zajimavější, tím pro klub jen lépe :-) Takže bych to nehrotil, vzal to jako fakt a popřál Marianovi v této sezoně hodně zdaru a plno branek a přihrávek, které vynesou Slovácko výš v tabulce a také dál v poháru.

  • eLucky - 21.08.2012, úterý, 09:02
    (0)

    to riedlss: tak mělo/nemělo... za ty roky už k tomu mám jiný přístup a žadného hráče nepovažuju za nenahraditelného. Kdysi sem si myslel, že tu už nikdy nebudeme mnět takového gólmana jak byl Drobek... a pak přišel Mira Filipko. Je to jen potvrzení toho, že každý je nahraditelný. Stejně tak Mariánovi roste v dorostu několik talentovaných následníků. Taky věřím tomu, že by se mohl prodat za větší prachy, ale na druhů stranu pokud je ve smlouvě zase 20% z dalšího přestupu, jako bylo u Kadleca, tak na tom možeme vydělat dohromady i víc než za kolik bysme ho prodali sami. Čas ukáže... já hlavně doufám, že jednou se dočkáme doby, kdy takové talenty nebudeme muset pouštět a oni ani nebudou chtít odcházet ze Slovácka za lepším do Jablonce ani do Sparty, protože už na Slovácku budou mnět příležitost bojovat o nejvyšší příčky. Ale to buďto budeme muset produkovat těch talentů tolik, že nám bude stačit prodat jeden a ostatní si vychováme, nebo se konečně rozhodne Slovácko někdo z tohoto kraje podpořit...

  • riedlss - 21.08.2012, úterý, 08:53
    (0)

    eLucky:je to mladý borec, věřím, že by tu za rok něco předvedl a pak mohl odejít třeba o zlomek dražší.Pokud se ho zbavíme teď, už se sem nikdy nevrátí.Pro samotného hráče je to určitě lepší ale s klubem to s takovou nikdy nepohne dopředu.To stejné jak si všichni myslejí, že se třeba na konec kartiéry vrátí Kadlec atd. to nehrozí.tomu se směju.A trápit by tě to mělo, něco jsi pro Slovácko už za ty roky udělal na rozdíl od ostatních o to víc by tě to mělo brát pokud to nevidíš stejně.

  • eLucky - 21.08.2012, úterý, 08:34
    (0)

    to riedlss: no tak hlavně pak už tu ten fotbal nebude, to už do teho fotbalu pak nebude dávat ty peníze asi ani zemek,když sem bude chodit tolik lidí;) No protože naše ekonomická situace nám nic lepšího neumožňuje, prostě na jakýkoli nákup si v prvé řadě musíme vydělat, tak to je. Navíc teď to bude eště markantnější, když akademie přišla takřka o všechny peníze od nadace. Víceméně takový prodej není nic jiného než zajištění provozu akademie... ať už sme vydělali sebevíc, tak momentálně to zase nebude na žádné rozhazování, ale pouze na to, abychom naplnili rozpočet, bohužel. Tak trápí-netrápí... je to prostě realita a tak to mosíme brat a doufat, že jednou právě my budeme v pozici Plzně!

  • Michal fcs - 21.08.2012, úterý, 08:10
    (0)

    To, že informovanost fanoušků je mizerná, to se tu probíralo tuším tak před půlrokem, bohužel, pokud zde nebude alespoň jeden finančně silný partner, tak budem opravdu jen účastníci ligy.

  • riedlss - 21.08.2012, úterý, 07:36
    (0)

    eLucky:pochopitelně máš pravdu, ale proč když někdo přijde, musí někdo odejít, my tady prostě nemůžem mít dva šikovné kluky, jeden musí přijít a jednoho se musíme zbavit, kde jsme???!Odpověď, že na Slovácku, mě fakt nezajímá.Došek,Trávník, Kuzma, o kterém nikdo neví ani ň-to nás má podržet?Zase budeme ve fázi očekávání a překvapení a všude budou viset otazníky. A máš pravdu, fanoušky mají v piči, když to řeknu lidově. A tebe to netrápí,neštve, že o tobě, o nás mají takové mínění??! mě se to teda dotýká dost a jak řekl Buchlov, jednou ty nervy kurva přetečou a bude sem chodit 1200 lidí jak na Duklu, pak se to všem bude náramně líbit, hlavně v té podělané televizi.

  • eLucky - 21.08.2012, úterý, 07:15
    (0)

    to KEIKIN: a ty si jako myslíš, že tady někoho zajímá fanoušek?:D To je snad vtip!?:D:D:D Bohužel stále narážíme na Slovácků realitu, že sice žijeme po finanční stránce, ale vyskakovat si opravdu nemožeme:( Za poslední 4 roky sme na nákupech utratili dohromady tak možná 5 milionů, víceméně všechny příchody do Slovácka byli hráči po ukončení smlouvy, takže za tabulkové odstupné, nebo 0. P.S.:Nevim kolik sů tabulkové částky... nicméně na standartní přestup přišel snad enom teď Jura Valenta, všechno ostatní je druhá liga za pár šupů nebo přestárlé hvězdy typu Švancara bez smlouvy.

  • eLucky - 21.08.2012, úterý, 07:10
    (0)

    Tak jak píše arrow, bohužel pro nás je realita taková jaká je. Jsme klub kdesi na kraju republiky, ktery horkotezko shana sponzory a vlastne svuj rozpocet naplnuje jen diky stedrosti Zemka. Malokdo si mozna uvedomuje, ze Zemek je vlastne dneska stedrejsi nez Valenta za casu, kdy sme meli rozpocet 100 míčů. Tehdy sice Synot sypal nepoměrně větší částky, jenže teď se ukazuje jak to bylo, že to do fotbalu sypal jen proto, že mu nakazoval zákon dávat jakési to procento ze zisku na dobročiné účely, tak sypal do fotbalu. Kdežto Zemek sype peníze čistě ze svého zisku, které by mohl zcela určitě líp a s lepší návratností investovat jinde.
    Taky si osobně myslím, že v důsledku budeme na tak brzkém prodeji tohoto megatalentu akademie tratit, ale na druhou stranu je to vlastně zcela pochopitelné. Za ty roky jsme tu měli takové ohromné množství hráčů, kteří měli možná aj větší talent než Marián a kde je jim konec? Martin Holek prošel všemi mládežničkými repre, tuším že v 18 byl dokonce kapitán... a pak odešel do Sparty a tím skončil. Zdeněk Šturma... bleskový vývoj, který se pak zničehonic zastavil a výkonostně se zastavil v MSFL. Oba dva se teď horkotěžko škrábou z té bídy nahoru. Stýzi - kapitola sama pro sebe - fotbalově srovnatelný s Trávů a... dneska hraje za Dolní Němčí. Pří míře zmaření obrovských talentů z akademie v posledních letech to taky možná mohlo být to nejlepší, co jsme mohli udělat. I přesto si myslím, že Mariánův případ toto nebude a že on bude ten produkt Slovácké akademie, který se prosadí. A popravdě pravděpodobnost, že bysme dokázali sebevětšího talenta prodat za 50 mil. ven, když bysme hráli pouze ligu je velmi malá, museli bysme do Evropy a na to potřebujeme víc než podporu Zemka a pár drobných sponzorů.

  • KEIKIN - 21.08.2012, úterý, 06:56
    (0)

    arrow: nevšiml jsem si ,že by klub měl existenční problémy. Nikde jsem nepsal, že by klub neměl prodávat. Prodávat ano, ale ne pod cenou, ne tak mladé kluky. Ondřejka na hostování, Došek zraněný a my konečně našli možná nového útočníka, který je talentovaný. A hned ho prodat ? To je nesmysl, když potřebujem útočníka. Myslíš si, že třeba za 6 míčů je na trhu mladý talentovaný útočník ? Nebo i starší zkušený ? Ani <>. Mám stejný názor jako Buchlov, pokud se to potvrdí, tak by to byla facka slováckému fanouškovi od klubu (vedení), kterému všichni věříme.. zatím. Ztráta důvěry fans může v konečném důsledku převážit finanční výhody z prodeje mladých..

  • fotbalista3 - 21.08.2012, úterý, 06:42
    (0)

    Bohuzel pravda to je....ted uz jen cekat kdy prodaji za "par drobnych" Travu.....a pan Krejci uz muze jit vklidu o dum dal.

  • riedlss - 21.08.2012, úterý, 06:21
    (0)

    Buchlov: tohle by si možná zasloužilo bojkot...vedení by mělo na chvíli vysadit nebo přejít na nějaké lehčí drogy!!si myslejí, že za 150 Kč jim budeme žrát z ruky..v první řadě by se mělo vyplatit na ten fotbal za ty prachy chodit a ne ještě snášet to jak si s náma hrajou...si toho Valentu mohli kua nechat!!!

  • elofson - 21.08.2012, úterý, 03:38
    (0)

    Marian je dávno před sezonou prodaný do Jablonce, proto přišel i Jura Valenta. Je to tak, černé na bílém je to už dávno podepsané

  • Pajik - 21.08.2012, úterý, 00:27
    (0)

    to Buchlov: vidím to stejně...

  • Buchlovjak - 21.08.2012, úterý, 00:05
    (0)

    Jinak jednoznačný souhlas s Lakoušem. Pokud se tato informace potvrdí černá na bílém tak přestávám chodit na fotbal...to je totální sestřelení nás fans...toto fakt už nesnesu...jezdím všude jak debil, čekám několik let na to až vyleze z akademie talent typu Kováře ( po dlouhé době po zesnulém Ondrovi Voříškovi) a vedení dopustí odchod? Tak to ne! Jsem ochotný zkousnout prohry, mnohdy i to že nemakají ale toto fakt ne!

  • Buchlovjak - 21.08.2012, úterý, 00:03
    (0)

    Arrow: prosperovat neznamená prodávat klenoty klubu pod cenou v rámci ČR ale za 50 míčů a více do zahraničí...v tomto to tady byla vždycky špína...

  • arrow - 20.08.2012, pondělí, 22:30
    (0)

    KEIKIN:hňupiny nepíšu, a ty pokud trošku chápeš jak funguje tento klub tak bys to měl chápat, ty si asi myslíš že klub má sám osobě dost peněz a nepotřebuje prodávat, ale to jsi na omylu. Klub potřebuje především prosperovat a mít stabilní rozpočet a až potom může uvažovat o nějakém odkladu při prodeji, jelikož bez peněz fotbal dělat nejde :)

  • Valheru - 20.08.2012, pondělí, 22:10
    (0)

    Jinak info z tiskovky je i zde: http://www.onlajny.com/match/index/id/44389

  • Michal fcs - 20.08.2012, pondělí, 22:08
    (0)

    předpokládám správně, že Martykán měl těžký výron kotníku :-))))),dost srandy,napsal to dobře, pokud Doška postaví...,všichni začínají od znova

  • Valheru - 20.08.2012, pondělí, 22:03
    (0)

    Michal fcs: U Kuzmy nevím, ale dnes na tiskovce padlo, že Martykán ještě ani pořádně netrénuje, protože měl těžký výron a Došek byl taky zraněný, ale dneska už trénoval naplno po vynuceném odpočinku a bude připravený, pokud ho Habanec postaví.

  • Michal fcs - 20.08.2012, pondělí, 21:29
    (0)

    To keikin, nevím proč by arrowse (mj. nevím o koho jde)měl platit Pelta????????, ačkoliv nikomu nic nepřeji tak přetrhat vazy, zlomit nohu a jiné hnusné zranění se nedějí jen v Jablonci , ale kdekoliv nejen na fot. hřištích,ale když se na to podívám s chladnou hlavou,tak pokud je pravda, co se tady dnes psalo, že Pelta dal za Kováře 6 míčů + Valentu k tomu a nechal ho tu do konce sezony, tak to jde celkem pochopit, protože pokud bude mít Kovář supr sezonu, tak by tu stejně nevydržel, konec konců prodat kluka, který díky bývalému trenérovi neměl ani jeden start v základu je celkem slušné.Posláním akademie je vychovávat talenty a posléze z nich něco utržit ,na víc tento klub prozatím bohužel nemá a pokud se nepletu, tak po Kadlecovi by to byl druhý slušný prodej. Jediné co mi na tom nesedí, že zrovna Jablonec, ale co už, pokud tohle všechno nebude černé na bílém, tak jsou to pouhé spekulace.Už jsme si zvykly, že se tady spousta věcí nedostane na veřejnost, nebudu chodit daleko, důvod, proč v pátek nehrál a nebyl ani na lavce Došek, Martykán a Kuzma nám zůstane asi navždy utajeno.

  • KEIKIN - 20.08.2012, pondělí, 19:37
    (0)

    arrow: kdo tě platí ? Pelta ? píšeš hňupiny. Proč by si přetrhával vazy ? tok tak možná v Jablonci. Mladí hráči se musí citlivě zapojovat postupně do kádru a sbírat zkušenosti. Klub nemože prodávat hráče jen co dají gola v lize. To je cesta do pekel. S takovou nikdy silný regionální klub nevybudujeme a budeme "jen" nějakou farmou čecháčkovských týmů. Buďme trošku hrdí a neprodávajme hráče hned jak agent zacinká drobnýma...

  • arrow - 20.08.2012, pondělí, 19:00
    (0)

    všichni řešítě že byla blbost ho prodat, a co když si přetrhá vazy a bude po formě? těch 5 nebo 6 míčů je pro klub velká částka (skoro 10% rozpočtu) kdy se naposled někdo prodal? pro klub je to jedině přínos a navíc motivace pro mladé, že má cenu makat. O podmínkách pro Kováře nemluvě, rozhodně má v Jablonci větší šanci na karierní postup než u FCS, viz Kuboš, který už měl dávno být někde fuč :)

  • Valheru - 20.08.2012, pondělí, 16:48
    (0)

    kecipep: pokud by to pravda byla, tak Slovácko má výchovné v každém případě z každého jeho přestupu. A pak už je jen otázka kolik procent si vyjednali dál...Každopádně i u něj je ten talent trochu vyvážený tím, jak se chová a jestli se "nezkazí"...

  • Pett - 20.08.2012, pondělí, 16:18
    (0)

    Jestli je to recht,tak je to vwlká škoda.Kdyby se mu tato sezona povedla,tak mohl být klidně solidní prodej do zahraničí.

  • kecipep - 20.08.2012, pondělí, 15:56
    (0)

    Dokud to někdo nezveřejní, tak budu stále doufat.. přeci neprodáme náš "klenot" do Jablonce... ikdyž ta uvedená suma je velmi pěkná (ovšem pokud k němu máme aspoň dalších 20% z následného přestupu)

  • cervik - 20.08.2012, pondělí, 13:00
    (0)

    Tady není co dodat,jen ať se Marianovi daří,pro mě to byl talent Best of a rád bych ho viděl za nás hrát v A déle,škoda

  • rim - 20.08.2012, pondělí, 10:40
    (0)

    babu - protože proto...

  • Jerry1984 - 20.08.2012, pondělí, 10:17
    (0)

    byla by to asi skoda, ale tak asi vi co delaji, neberu to nejak emocialne.. Uvidime

  • Babu - 20.08.2012, pondělí, 10:00
    (0)

    nevěřím tomu.. a dokud si to nepřečtu černé na bílém, tak nebudu na nikoho kydat hnůj. Proč by to bylo tajné, proč by to nebylo na stránkách jablonce, slovácka nebo v médiích?

  • riedlss - 20.08.2012, pondělí, 09:57
    (0)

    ikdyž to není oficiální jsou to pro mě totální hlupáci, jakmile to oficiální bude, jsou to piče!!!

  • Buriss - 20.08.2012, pondělí, 09:56
    (0)

    v tomhle neslo o vedeni, prsty v tom ma pelta a paska...bohuzel!!! Ale mozna bude nakonec vsechno jinak a marian tady zustane!!koncepce akademie je stejne zvlastni, kdyz v minulosti odtud mariana dvakrat vyhodili!!!

  • eLucky - 20.08.2012, pondělí, 09:52
    (0)

    ...stále je tam jen POKUD... dokud to nebude oficiálně potvrzené, tak je to je jpp, nic jiného.

  • Jerry1984 - 20.08.2012, pondělí, 09:49
    (0)

    treba s tim Soukup nesouhlasil.. Ale to sou mozna konspirace, vedeni do toho kecat nechcu

  • KEIKIN - 20.08.2012, pondělí, 09:46
    (0)

    Coo ? to si děláte prdel..DyŤ u nás ještě neodehrál ani jeden celý zápas a už ho prodáváme ? Jestli je tohle pravda, tak celá koncepce práce s mládeží by šla do hajzlu. Pro koho vychovávme mladé talenty v akademii ? Asi ne pro Slovácko, ale pro provize agentů či někoho jiného...

  • Buriss - 20.08.2012, pondělí, 09:35
    (0)

    bohuzel je to pravda, byla to soucast domluvy s jabkama, k nam jirka + 6mega a za rok marian do jablek...prestup natvrdo!!

  • Michal fcs - 20.08.2012, pondělí, 09:27
    (0)

    je někde nějaký zdroj této informace?

  • Skein - 20.08.2012, pondělí, 09:25
    (0)

    eLucky: souhlasím, to je totálně zahození celé práce všech lidí v FA.

  • eLucky - 20.08.2012, pondělí, 09:22
    (0)

    Pokud sme pustli Kovářa za jakýsi trapný bakšiš do Peltova, tak požaduju okamžité odvolání vedení! Prodat takový talent tak brzo do česka je vrchol amatérismu vedení klubu, který by měl byt víceméně závislý na výchově talentů. Pokud sme prodali jeden z největších talentů Slovácka v historii do takové řiti, tak tím degradujeme veškerou práci celé akademie.

  • Hory - 20.08.2012, pondělí, 08:45
    (0)

    Kovář podepsal Jablonci na pět let...

  • Greif - 20.08.2012, pondělí, 08:15
    (0)

    Do Jablonce, za rok ..kdo nevím ale nějaký mladík .. :)

  • kecipep - 20.08.2012, pondělí, 08:02
    (0)

    co,kdo a kam? Jestli Kovar,tak pisu telegram Zemkovi

  • Greif - 20.08.2012, pondělí, 06:43
    (0)

    NEvím zda to bude zrovna Marián ale měl by to být nějaký mladík a zda an přestup to asi ne spíš hostování s přestupem..bylo by hloupé někoho prodat rok dopředu :)

  • Pajik - 19.08.2012, neděle, 23:36
    (0)

    to rim: jak je to s tím Kovářem? Už jsem to někde zaslechl a doufám, že to není na přestup...

  • Dejf - 19.08.2012, neděle, 21:04
    (0)

    cervik: Bez Miry a bez Švanacary???? Proč jsi rovnou nenapsal bez Kadlece a Soldána. Takovou historii sem tahat ...

  • rim - 19.08.2012, neděle, 21:03
    (0)

    Johny, ty si asi ještě ještě uplně zmetěný z víkendu, jinak si totiž nedokážu vysvětlit některé argumenty! Kuboš starý? Aha?! Venca největší dříč - drahý? Hmm?! Bez Švancary-kurvy zaprodané? Tož to je jiná?! Jelec? Ten je moc malušenký a potřebuje ještě čas Joe! S Marianem máš pravdu, škoda, že tu ale bude jen sozónu!!! Pak de do Jablek! Jo a bez Miry? Dušan jako ne-e? No nevím, jeden z mála se zrovna třeba ze Švancary neposral a snaží se to jakš takš držet! Takže dle mě jsou některé tvé myšlenky děravé, jak ústa staré ženy. HOWGH!

  • cervik - 19.08.2012, neděle, 19:21
    (0)

    Bez Mariana,jsme prohráli 2-0,tak nevim,jen dostávat od trenera šance.Soukup někoho vytahl a za tři zápasy o něm nikdo nevěděl,viz.Jelec.Marian je největší talent,potřebuje hrát.První poločas hrůza,druhý super ,až na ten konec,ta tutovka Dukly.Jinak pentle na Mariana,mohla vyjít.Bez Švancary a Miry v brance to bude těžké,mohli dva roky hrát,ale asi byli drazí,jako Ondřejka Borovička,ale pokuď chce Zemek zůstat v lize s nezkušeným mládím v zadu to nepůjde,i když Kubáň není už nejmladší,jen Soukupův kůň.HOWGH

  • Pan Puk - 19.08.2012, neděle, 13:59
    (0)

    "bít se za Slovácko" - to by měla být hlavní taktika na zápas.
    gratulace k prvnímu ligovému gólu a přeju ať rychle přibývají další.

  • JUVE - 19.08.2012, neděle, 13:03
    (0)

    Gratulace k premierovemu golu ! Jen tak dal makat !

  • Matúš - 19.08.2012, neděle, 11:33
    (0)

    Gratuluju ke gólu, pro mě nejlepší hráč na hřišti...

pristi
 Další články:
21.08.2012, úterý, 14:01 - Mám radši 4:2 než 1:0, útočný styl je mi vlastní, říká kouč Slovácka
20.08.2012, pondělí, 15:08 - Habanec: Chci dávat víc branek
20.08.2012, pondělí, 15:04 - Slovácký Volešák oslavil narození syna: Musíme bojovat
19.08.2012, neděle, 21:19 - Trenér Habanec: Do Slovácka se strašně těším
18.08.2012, sobota, 12:34 - Dukla - Slovácko 2:2, po bídné půli hosté zabrali a mají první bod
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace