*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Slovácko posílí mládežnický reprezentant. Kordula: Čekám ho na tréninku

03.07.2018, úterý, 08:25
Kordula portret_velky.jpg

Tradiční soupeř a účastník letošního předkola Evropské ligy UEFA AS Trenčín byl dalším kvalitním soupeřem Slovácka v přípravě.   

Pro domácí to byl jeden z posledních testů před startem v evropských pohárech. V prvním poločase padla jediná branka, trefil se Kubala a Slovácko šlo do kabiny s jednobrankovým náskokem. První dějství si pochvaloval i trenér Michal Kordula.

„První půlka byla od nás velmi dobrá, o sto procent lepší výkon než v minulém zápase proti Trnavě. Tak nějak bych si představoval, abychom se prezentovali. Bylo to rychlé, byla tam konstrukce, náběhy, slušné individuální výkony. Jenom mě trošku mrzí naše neproměněné šance,“ hodnotil kouč Slovácka úvodní dějství.

Po změně stran slovenský celek během patnácti minut zápas dokonale otočil a vstřelil tři branky. Sedmnáct minut před koncem korigoval Hofmann a remízu zachránil v poslední minutě po hrubce a nedorozumění domácí obrany Hellebrand.

„Druhá půlka byla o něco horší, ale v globále to byl daleko lépe odehraný zápas než proti Trnavě. To utkání nám zase něco ukázalo. Jsem rád, že se kluci vrátili do nějakých mantinelů, ve kterých se v poslední době prezentovali. Proti Trnavě jsem nebyl spokojený, výkon v zápase proti Trenčínu musím pochválit,“ shrnul duel Michal Kordula a částečně odtajnil i příchod nové posily.

„Předpokládám, že v pondělí bude nový útočník na tréninku. Je to na devadesát procent. Jméno říkat nebudu. Můžu prozradit, že je to mladý hráč, ze silného klubu. Mládežnický reprezentant, který má ligové starty. Vidím v něm potenciál, může se hodně zlepšovat,“ prozradil na závěr Kordula.

Jméno Heslo
text
  • Jerry1984 - 06.07.2018, pátek, 21:13
    (0)

    po tom dnešním zápase Sparty bych se ani nedivil, kdyby si to s Kadlecem rozmysleli :D uvidíme.. ale slušně s Budějkama rupli.. už to dávno není Sparta, co bývala.

  • vajdik - 06.07.2018, pátek, 18:49
    (0)

    Tucku asi o pohary hrat nebudeme, ale Karvina je bez sponzora, Banik ma zajem o Wagnera, takze ten tym je horsi jak ten nas, novacek Opava jeste nekopla do zeme, takze podzim bude hrat asi vse venku a kadr ma z druhe ligy, Pribram postoupila ze druhe ligy jen diky tomu ze tam nebyl jiný adept a ti hráči za zenitem co Starka pobral a nas Hlupik take nebudou neco extra, no a pak tu mame tradiční tymy na spodku jako Bohemka, Zlin, Dukla no a Slovacko. Kdyby tady byl útočník typu Wagnera, Dolezala, nebo i Nespor...hrajeme krásný 6-9flek..ale ten jiz sevsednel, takze bez utocnika patříme na boj o zachranu, ale jako dalsich pet tymu! Jinak souhlas s Dawidsonem!!!

  • riedlss - 06.07.2018, pátek, 18:46
    (0)

    Tucekbucek....:Už jsi to vsadil za barák ty lopato?

  • tucekbucekmucek - 06.07.2018, pátek, 18:28
    (0)

    Muj tip v sezoně 2018/2019 15. místo po základní části i skupiny o udržení, poté v play off s týmy druhé ligy spadneme na ukor Brna

  • karagavrylydys - 06.07.2018, pátek, 16:38
    (0)

    Šovkovskij: Z těch tvých zvučných jmen stál za něco snad jen Švancara.

  • Dawidson - 06.07.2018, pátek, 15:35
    (0)

    Trochu z jiného soudku... Ve fotbalové lize je sice o 2 týmy více než v hokejové, ale dokáže si někdo představit, že by se v UH měla hrát hokejová extraliga? Nepředstavitelné... I když se mi některé rozhodnutí vedení nelíbí nebo je nechápu, možná je to i z nedostatku informací, tak je to tady malý zázrak.

  • Šovkovskij - 06.07.2018, pátek, 15:15
    (0)

    Když jsem vzpomněl Zelího, tak po té, co jsme koupili ligu, doktor Zemek opravdu hodně investoval do nutného posílení kádru. Hráči, jako Zelenka, Tomáš Abrahám, Urbánek či Švancara, to tehdy byla opravdu zvučná jména.

  • Šovkovskij - 06.07.2018, pátek, 12:47
    (0)

    Toho si pamatuju, údajně mělo jít o Lukáše Zelenku:-)

  • volič - 06.07.2018, pátek, 12:46
    (0)

    Jerry1984:psával sem jiný "borec", pod nickem bagr... nebo tak neak,to byla persona,info přímo z kabiny ,ještě teď se bavím

  • Šovkovskij - 06.07.2018, pátek, 10:03
    (0)

    Přesně jak říká riedlss, vůbec mne nelimituje, že to je někde na vesnici a ne v Lužnikách:-) Je to Spartak Moskva a to je sakra dobrý mančaft. I kdyby to céčko postavil, o čemž pochybuji, neboť je to pro něj generálka na ligu, tak to stojí za to. Takže je škoda, že po možnostech vidět West Ham, AS Řím a Rapid Vídeň nemá možnost slovácký fanoušek vidět dalšího giganta. A právě slovácký fanoušek, který zažívá nejednu útrapu, by si to zasloužil.

  • Greif - 06.07.2018, pátek, 08:01
    (0)

    Arsen už ve Slovácku nedělá , takže škoda

  • Jerry1984 - 05.07.2018, čtvrtek, 20:57
    (0)

    dík za info.. mě by se líbilo, jak tomu bylo už dřív, kdy tu s fanouškama občas chatoval arsen79.. kdo pamatujete, škoda že už z toho sešlo..

  • tucekbucekmucek - 05.07.2018, čtvrtek, 20:52
    (0)

    Jerry: dnes sem viděl branky body vteřiny a byla tam reportáž ze včerejšího zápasu a Kadlec nehrál kvůli zranění nohy

  • Jerry1984 - 05.07.2018, čtvrtek, 20:37
    (0)

    Kordula z toho má dobrý pocit.. já zase divný, myslím konkrétně Kadlece, vedení ani nevysvětlí proč nenastoupil k poslednímu zápasu.. to je pak těžko, bují spekulace atd..

  • kecipep - 05.07.2018, čtvrtek, 19:43
    (0)

    Jeste nekdo si tu zalozte nick se jmenem hrace a chatujte si tady

  • riedlss - 05.07.2018, čtvrtek, 19:36
    (0)

    Nechce se mi věřit, že tu s námi některý z fotbalistů ztrácí čas. To jako fakt Kubo? :)

  • riedlss - 05.07.2018, čtvrtek, 19:34
    (0)

    sokolka: nevím proč by se to mělo z nějakého důvodu vyplácet. Pokud se zaplní bus tak není o čem. Nebylo by to poprvé a z tréninkové plochy se ještě nikdo neposral....

  • vajdik - 05.07.2018, čtvrtek, 17:59
    (0)

    Olomouc dobre s tim Nesporem, skoda ze nas SM pry zna dobre Polsko kdyz tam i trenoval...a ejhle, Olomouc ziska dle meho super bijce do utoku.. Ja vim, asi stojí penize 😞

  • Jerry1984 - 05.07.2018, čtvrtek, 16:54
    (0)

    :-D

  • tadeas123 - 05.07.2018, čtvrtek, 14:03
    (0)

    Ví se vůbec proč odešel Kalouda.Podle mě měl dobré nápady.To trénování týmu na vesnicách se mi líbílo,Ale hráčům asi moc ne

  • zary.cz - 05.07.2018, čtvrtek, 14:03
    (0)

    Tadeas: Pospíšilovi hledají hostování ve 2 lize nebo MSFL.

  • tadeas123 - 05.07.2018, čtvrtek, 13:57
    (0)

    Zary:To se uvidí jestli je lepší já si myslím že místo kuchty měl dostat šanci Pospíšil nebo někdo další z juniorky.Možná k nám kuchta vůbec nedojde nepřesvěči kordulu a my ještě někoho koupíme líbil by se my albiach ze sparty

  • zary.cz - 05.07.2018, čtvrtek, 13:43
    (0)

    BM: O Olmiku se dobře ví, že je to klub bez větších financí a majitele. Také žije z prodeje svých hráčů jako my. Ale jak si správně uvedl prodali Radakoviče za +-15 mega a přivedli za to 3 nadstandardní hráče. To tady nevidíš. Taky by mě zajímalo jak to vypadá ze Šumim. Kalouda se taky vypařil potichoučku a ani se o tom nikde nic nenapsalo.

  • Bayern Munchen - 05.07.2018, čtvrtek, 13:34
    (0)

    zary.cz: Kde žiješ, že máme více peněz než Olomouc. Olomouc dobře prodala Radakoviče, hraje poháry a za ty peníze si pořídila Pilaře, Dvořáka a teď Nešpora. Myslíš si, že my jsme na to finančně líp, koho máme my. Zatím nikoho ani Kadlec ani Kuchta. Odešli Heča, Břečka a prodaný je i Janošek. Prostě tady je něco špatně a jen se mlží. Nikdo nechce říct, jak to vlatně v klubu teď je. Dále ta informovanost klubu je opravdu strašná, docela by mě zajímalo, jak to dopadlo se Šumim. A nechápu na co máme sportovního ředitele, který nemá šanci nic ovlivnit a na toho jednoho hráče, co jsem přijde za celé přestupové období a ještě pouze na hostování, si myslím, že není potřeba sportovního ředitele.

  • zary.cz - 05.07.2018, čtvrtek, 13:31
    (0)

    Tadeas: Uvidíme. A podle tebe je Kuchta lepší než naši hráči? :) Když už porovnáváš Nešpora?

  • tadeas123 - 05.07.2018, čtvrtek, 13:21
    (0)

    Zary: aj kdyby jsme se o Nešpora snažily tak my mu nemáme nic víc nabídnou než Olomuc.v Olomouci si může aspoň zahrát evropské poháry.Podle mě Nešpor není kvalitnější než naší hráči jen je to hráč se zkušenostmi a bez takých hráčů se aj tak podle mě v klidu zachráníme.

  • zary.cz - 05.07.2018, čtvrtek, 13:04
    (0)

    Martin Nešpor jako volný hráč odchází do Olomouce. Proč jsme po takovém hráči nešáhli? V lize přes 100 zápasů. A nevěřím tomu, že Olomouc která má ještě míň peněz než my mu dala velký plat.

  • Šovkovskij - 05.07.2018, čtvrtek, 10:55
    (0)

    kafra: Svým způsobem máš pravdu, to mi uniklo. O tom článku jsem samozřejmě věděl, ale v době, kdy jsem se na něj díval posledně, tak tam byl sice zápas se Spartakem uveden, ale v závorce bylo "v jednání". Takže si myslím, že takové věci by se měly aktualizovat a klidně to dát znovu na hlavní stránku.

  • kafra - 05.07.2018, čtvrtek, 10:51
    (0)

    Šovki, asi ti unikla tato informace z 21.června (rozpis ligových zápasů tam není). Příprava 1.FC SLOVÁCKO (léto 2018) čtvrtek, 21. 6. 2018 08:40

  • Šovkovskij - 05.07.2018, čtvrtek, 10:50
    (0)

    A na stránkách Spartaku jsem se dozvěděl, že se hraje 11. července v 17:30. Je velká škoda, že na oficiálních stránkách není o zápase s největším ruským velkoklubem jediná zmínka. Myslím, že by nebylo od věci uspořádat autobusový výjezd, podobně jako na West Ham, či AS Řím. Spartak si s výše uvedenými týmy nezadá.

  • Šovkovskij - 05.07.2018, čtvrtek, 10:39
    (0)

    Mne docela udivuje, že na oficiálních stránkách není ani rozpis jak ligových, tak přípravných zápasů, při tom liga za dveřmi. Nevím, co si o tom mám myslet. Načež by mnne taky zajímalo, jestli se podařilo dojednat ten přátelák se Spartakem Moskva, i proto, že takový zápas bych rád viděl. Nu, asi se budu muset podívat na stránky Spartaku...

  • chmelda - 05.07.2018, čtvrtek, 10:13
    (0)

    Me spis mrzi vedeni,jednu dobu bylo furt nejake info na strankach a ted zase jedou e starych kolejich,treba jak to vypada s Kadlecem nebo podminky hostovani Kuchty

  • tucekbucekmucek - 05.07.2018, čtvrtek, 09:04
    (0)

    cicmaaa: Dnes je demokracie, svoboda slova, nežijeme v socialismu aby se musela registrace někde potvrzovat! V dnešní době si může každý psát co chce, kam chce!

  • cicmaaa - 04.07.2018, středa, 23:13
    (0)

    Může mě někdo kompetentní odpovědět na dotaz? Už se to tady několikrát psalo, ale nevím jak to dopadlo. Proč se konečně nezavede registrace třeba ve fanshopu na přispívání tady na stránkách? Neberu nikomu žádné názory, ale přijde mě, že polovičku profilů tady má jeden člověk. A ten aby se necítil trapně, jak furt něco pomlouvá, tak to píše z více účtů. Chceš sem psát? Není problém, jen se regni. Myslím, že by to tady mělo konečně nějakou úroven. A když ne, tak by tu byl aspon klid a nikdo by se tady stále nehádal. Je to otázka pár minut. Dám přezdívku, bliknu profilovku na mobilu a je hotovo.

  • Jerry1984 - 04.07.2018, středa, 22:11
    (0)

    jinak dnes povedený zákrok Daňka.. jen tak dál a možná na něho i změním názor.. zatím v přípravě fakt dostáváme dost branek.

  • huhu - 04.07.2018, středa, 22:08
    (0)

    Hory: kde si zase prisel na takove hovna ze Kadlec ve zbrojovce? Vidite si do pusy? Ze mu zbrojovka nabidla vic? O 20 tisic? :D Kadlec pri rozumnem chovani a investicich je zabezpecen do konce zivota, mel nabidky ze zahranici a nesel, rekl ze uz jedine slovacko. A vy sem napisete neco o zbrojovce...at uz zacne ta sezona, vzdycky se tu v prestavce objevi 10 novych profilu se zarucenym infem z klubu. Sorry za diakritiku

  • tucekbucekmucek - 04.07.2018, středa, 20:35
    (0)

    Jakube, díky za info, jsem rád, že jsi nás uklidnil a Michal zůstává, snad aspon na něj budou peníze :-)

  • zary.cz - 04.07.2018, středa, 20:33
    (0)

    :D :D :D :D :D :D

  • kecipep - 04.07.2018, středa, 20:28
    (0)

    A treba podepsal a dostal volno, aby zabalil v Praze a pripravil se na odjezd do Rakouska ... nechme se prekvapit. Muze byt lehke zraneni, nebyl Rezek, Tkac, Tischler, Vasiljev ...

  • zary.cz - 04.07.2018, středa, 20:17
    (0)

    Ale myslím si, že kdyby byl dneska Michal fit tak by hrál popřípadě střídal. Uvidíme no.

  • Survival - 04.07.2018, středa, 20:04
    (0)

    Nemusí to absolutně nic znamenat, ale Kadlece vídám jezdit z UH směr Brno. Kdyby to tak bylo, tak by bylo opravdu už něco špatně...

  • Jerry1984 - 04.07.2018, středa, 19:40
    (0)

    jestli mu Brno nabídlo lepší podmínky tak může o Slovácku kecat co chce.. ale nedivil bych se tady už ničemu, a jak se dnes ukázal Kuchta? :D

  • zary.cz - 04.07.2018, středa, 19:34
    (0)

    Snad ne. Ale taky mě znepokojuje že je tady 2 týdny a furt nepodepsal.

  • Hory - 04.07.2018, středa, 19:08
    (0)

    když se dívám na sestavu v dnešním přátelském utkání která čím dále více se bude blížit té základní pro nadcházející ročník, tak si říkám, že by byla pravda to o tom Kadlecovi a Zbrojovce...?

  • lagic - 04.07.2018, středa, 14:43
    (0)

    Zajímavých hráčů je mraky, jenže pro naše vedení jsou zajímaví jen ti, co jsou zadarmo a hrají za párek a pivko, takže bych si nedělal iluze, že někdo přijde.

  • Bayern Munchen - 04.07.2018, středa, 14:39
    (0)

    chmelda: nejsou peníze...

  • chmelda - 04.07.2018, středa, 14:35
    (0)

    V kempu hráčů bez angažmá jsou zajímavá jména třeba Martin Nešpor do útoku

  • Pan Puk - 04.07.2018, středa, 14:08
    (0)

    No vidíte, a najednou dva nový útočníci pro Slovácko :-D

  • a jé - 04.07.2018, středa, 13:29
    (0)

    Tak spekulace co Navrátil Plzeň s ním nepočítá a je volný hráč :-)

  • Hory - 04.07.2018, středa, 12:47
    (0)

    No tak to už je horší. To už máš vidiny a vidíš i to co není.

  • hromik - 04.07.2018, středa, 12:41
    (0)

    Někteří tady už vyjmenovali půlku útočníků české ligy které potkali buď ve městě nebo v tescu.

  • Hory - 04.07.2018, středa, 12:35
    (0)

    Chlapci,Kalabišku jsem do diskuze přivedl já a i vysvětlil proč a Mingazov? Slavia s ním nepočítá, tak proč si o něm nemůže někdo zaspekulovat?

  • hrdla - 04.07.2018, středa, 12:18
    (0)

    Přesně tak je to jedna paní povídala, výsledek i odraz reality se nedá moc posoudit. Ale na spekulacích přece není nic špatného, takže jak jsem nakoupil tak prodávám.

  • Babu - 04.07.2018, středa, 12:14
    (0)

    hrdla: já slyšela o Harrym Kaneovi, ale nikdy nevíš, žejo..

  • RobertFCS - 04.07.2018, středa, 12:00
    (0)

    BM: Tady padají takové jména, že to ani není možné. Mě by zajímalo jak na to tady ti fanoušci chodí, Kalabiška, Wágner a další :D

  • Bayern Munchen - 04.07.2018, středa, 11:56
    (0)

    RobertFCS: jak na to přišel hrdla, usuzuji, že JPP znamená jedna paní povídala :-) Takže asi tak...

  • RobertFCS - 04.07.2018, středa, 11:42
    (0)

    Hrdla: na to si přišel jak? :D

  • Babu - 04.07.2018, středa, 11:21
    (0)

    díky, mně to bylo divné, už jsem si myslela, že neumím číst noviny :-)

  • Pan Puk - 04.07.2018, středa, 11:07
    (0)

    Nikde se to nepsalo, jen tu nekdo psal o nejakem tweetu fanouska SKS kde psal ze je to bez opice.

  • Babu - 04.07.2018, středa, 11:01
    (0)

    sorry.. že je to BEZ opce?

  • Babu - 04.07.2018, středa, 11:01
    (0)

    úplně jsem teď pár dní nebyla v obraze, ale prosím, jak víte nebo kde se psalo, ze

  • hrdla - 04.07.2018, středa, 10:49
    (0)

    JPP: Na cestě by měl být slibovaný útočník/křídelník Ruslan Mingazov. Asi jsme LuftJardovi udělali nějaké ústupky.

  • Šovkovskij - 04.07.2018, středa, 10:07
    (0)

    zdrh: Jinak ten názor asi pochopit nelze:-)

  • Skein - 04.07.2018, středa, 10:06
    (0)

    to chmelda: máme začátek července, zápas repre je v září, bude info na ofiko webu klubu ;) sleduj

  • zdrh - 04.07.2018, středa, 10:03
    (0)

    šovki: Asi to bylo myšlené tak, že teď hodně hráčů z akademie přešlo do áčka a zas je potřeba chvilku počkat, až ti další dozrají.

  • Šovkovskij - 04.07.2018, středa, 09:56
    (0)

    libero: Vybrakovaná akademie? Když se dívám na počty zástupců Slovácka v mládežnických reprezentačních výběrech, tak mám pocit úplně opačný.

  • chmelda - 04.07.2018, středa, 09:34
    (0)

    Nevíte jak to bude ztema listkama na repre ?Budou se prodavat i v UH v predprodeji na stadionu nebo jen pres internet?dik

  • Pan Puk - 04.07.2018, středa, 09:20
    (0)

    Arge> dáme ještě vědět jak tady, tak na FB. Mělo by to být v rámci předprodeje na první domácí zápas, takže předpokládám v pátek před zápasem s Baníkem. Ale ještě to musíme na klubu dodomluvit.

  • Arge - 04.07.2018, středa, 09:15
    (0)

    Můžu se zeptat jak to vypadá s ještě jedním termínem výměn permic na B3? Bohužel jsem ani jeden z původních dvou termínů nebyl v dosahu UH. Díky :)

  • zdrh - 04.07.2018, středa, 08:25
    (0)

    Zas i hostování bez opce svůj pozitivní vliv mít může. Podívejte se na Řezníčka, který na jaře hostoval bez opce v Olomouci. Chtěl se ukázat, že na to má, dal nevím kolik golů (6 či kolik za jaro) a byl jedním z faktorů, díky kterému skončila Olomouc čtvrtá a čeká ji předkolo EL. Ano teď musí v OL útočníka řešit znovu, na druhou stranu, pokud Plzeň neprodá Krmenčíka, je dost možné, že Řezníček půjde někam, kde to zná.

  • fana - 03.07.2018, úterý, 20:05
    (0)

    tj hostoval potom hostováni Senica a Žižkov návrat do jablek a přestup k nám

  • kecipep - 03.07.2018, úterý, 19:55
    (0)

    Fana: drive tu jen HOSTOVAL

  • fana - 03.07.2018, úterý, 19:45
    (0)

    eLucky Jura Valenta sem PŘESTOUPIL z jablek potom když mu za 4 roky skončila smlova tak se rozhodl tady nepokračovat a jako VOLNÝ hráč šel do škodovky....

  • Libero - 03.07.2018, úterý, 19:36
    (0)

    Ono je už nejhorší že už není ani kde brát ze svého akademie vybrakovana vedení si asi myslí že každý rok tam bude druhý Zajíc nebo Sadilek.Nech mi nikdo neříká že za ty utržené peníze se nemůže koupit aspoň jeden kvalitní hráč a to útočník.

  • Bayern Munchen - 03.07.2018, úterý, 19:30
    (0)

    Už to tady pochopte, že bez peněz se ten fotbal dělá blbě. Prostě na tom článku z bulváru je hodně pravdy. Jen si to nechtějí někteří přiznat. Situace je taková, že kdyby se ti tři hráči neprodali, tak ani nepokryjou chod klubu na celou sezónu. Tak se nedivte, že žádný pořádný útočník není a ani nebude. Kadlec nebude taky. A pokud nedojde majitel, co zainvestuje více do klubu, tak ani první liga brzy nebude...

  • peetrs - 03.07.2018, úterý, 19:23
    (0)

    Honza9: amen... Kuchta (možná bude skvělý) má bez větších nákladů zalepit díru v sestavě a fanouškům hubu. Sezóna ovšem bude delší než obvykle a jsem zvědavý, jak se klub s touto útočnou dvojicí popisuje se svojí obvyklou gólovou sterilitou. Nechápu... O problému se ví, přestupové období se vždycky prodrbe a pak se v půlce sezóny fňágá. Kujwa Michale dupni si...

  • Šovkovskij - 03.07.2018, úterý, 19:01
    (0)

    Ještě bych k této dvojici opce - obce, přidal slovo ovce. To by teprve byly slovní hříčky ☺️

  • Šovkovskij - 03.07.2018, úterý, 18:52
    (0)

    Jen tak na okraj, rozdíl mezi opcí a obcí je poměrně... obrovský 😀

  • KEIKIN - 03.07.2018, úterý, 18:25
    (0)

    Zary: Téma opce to už je odborné téma. Když nemáš prachy a máš opci na hráče, k čemu ti pak je ? Samotná opce možná i něco stojí.

  • zary.cz - 03.07.2018, úterý, 17:07
    (0)

    Když už jsme u té opce, vzpomeňte na Pavelku. Přišel jsem ze Sparty na hostování bez opce. Rozehrával se tady neskutečně a po sezóně zdrhl a Sparta ho prodala do Liberce s následnými % na další přestup. Kdyby jsme tehdy Pavelku měli s rozumnou opcí mohli jsme mít střeďáka jak víno na další roky. Opce je základ. Nikdy nevíš, co se z toho hráče může stát. A když bude hrát hovno, tak tu opci neaktivuješ a jede se dál.

  • zary.cz - 03.07.2018, úterý, 17:00
    (0)

    Marakyjov: Souhlas!

  • zary.cz - 03.07.2018, úterý, 16:57
    (0)

    Skein: Tetteh obci u nás neměl. S obcí šel jen do Bohemky. :)

  • hešpy - 03.07.2018, úterý, 16:13
    (0)

    Mě by zajímalo proč to tak dlouho trvá s tím Kadlecem.

  • Honza9 - 03.07.2018, úterý, 15:51
    (0)

    eLucky: Nevím co teď obhajuješ. Přivést někoho na hostování bez opce je průser, Nevychovat si náhradu za Zajíce je také průser. Klub prostě nemyslí dopředu a to je zase průser. A poslední průser je, že lže svým fanouškům, že příjde kvalitní útočník. Prostě mi příjde chování klubu jako Hurá akce....

  • karagavrylydys - 03.07.2018, úterý, 15:18
    (0)

    marakyjov: Byl jsi rychlejší. Souhlas.

  • karagavrylydys - 03.07.2018, úterý, 15:18
    (0)

    eLucky: Jenže opce je o domluvě a o jednání. Takže pokud tady Kuchta bude na hostování s opcí řekněme 10 mega za následný přestup, tak v pořádku. Ale pokud tady bude hostovat bez opce, nebo s opcí na 50 mega, tak za mě nebrat a dát raději šanci vlastním odchovancům.

  • marakyjov - 03.07.2018, úterý, 15:12
    (0)

    zas musíš vždy počítat s tímto...když do klubu přivedeš jakéhokoliv hráče, tak počítáš s tím že bude posila nebo že má potenciál se výrazně zlepšit (proč jinak ho do týmu tahat)...proto vždy musíš mít smlouvu nastavenou tak, aby se ti to za techto podmínek, že se hráč v klubu chytne vyplatilo. Cokoliv jiného je nesmysl. Např. uvedu příklad...i když na Kuchtu bude opce třeba 5-7 milionů...náhodou ten dvacetiletý Kuchta dá 10 golů v lize za sezonu, tak má hodnotu hned 20milionů plus...to už se vyplatí tu opci uplatnit páč víš, že neproděláš. Pokud góly davat nebude, tak odejde a nikdo po něm tady neštěkne. Vždy je lepší mít aspon takovou pojistku...zvlášt v případě útočníka, který na sebe v klidu může upozornit za jedinou sezonu a jeho cena za rok může vzrůst několikanásobně. Fotbal je dnes byzys prostě a musíš se na to tak dívat jinak je to špatně(zvlášt náš klub, kterému prodeje hráčů zajištují lepší budoucnost).

  • eLucky - 03.07.2018, úterý, 14:56
    (0)

    ... jenže to je jeden jediný případ, který takto začal dotáhl to - s pomocí Paclíka - k happy endu. Na jeden tento pozitivní příklad najdeš v každém kraji desítky klubů, které na takovou rozpínavost umřeli...

  • eLucky - 03.07.2018, úterý, 14:55
    (0)

    Možeš to zkusit dělat jako před lety Kříž v Plzni, který vykoupil odpad ze Sparty a Spartě za ně nezaplatil a odpad jí pak vyfoukl titul:D

  • eLucky - 03.07.2018, úterý, 14:54
    (0)

    to marakyjov: Tak ono to není o tom, že bys neměl právo, ale není to v tvojích finančních možnostech klubu prostě. A ano, taková opce je pak k hovnu. Proto si myslím, že v takovém případě je opce zbytečná holt. Nicméně toto nemožeš vědět na začátku angažmá v klubu, jak se ti ten hráč chytne a jestli ta dohodnutá opce na něho je ujetá, nebo naopak je pro nás extrémně výhodná. Když budeš mnět na Kuchtu opci 2 miliony a možeš ju uplatnit po podzimu, tak bude rozdíl dat to za hráča, který bude doskakovat na koncovky a nebo dyž dá za podzim 10 gólů... proto sem psal, že opce za Juru Valentu tehdy byla nevyužitelná - nemožeš dat za hráča dohodnuté prachy v opci, dyž ve skutečnosti má cenu poloviční přeca.

  • marakyjov - 03.07.2018, úterý, 14:46
    (0)

    Buď mám opci kterou muzu do určitého data využít bez ohledu na hráče a jeho klub nebo nemám nic...všecko ostatní je k ničemu. Pokud si zařídis opci kterou nemůžeš využít tak to proste opce není...

  • eLucky - 03.07.2018, úterý, 14:32
    (0)

    to marakyjov: Ale na druhé straně je zas člověk, který chce to samé dosáhnout pro klub a eště se do toho montuje agent hráče, který do toho vnese svůj pohled. Takže tak jak to bereš to zní sice jednoduše, ale jednoduché to není;)

  • marakyjov - 03.07.2018, úterý, 13:43
    (0)

    taky tu opci musíš udělat tak, aby to byla opce...pokud opce nekdy byla a byla nepoužitelná, tak ten kdo ji sepsal by měl být na minutu vyhozen za neschopnost.

  • marakyjov - 03.07.2018, úterý, 13:41
    (0)

    eLucky: Souhlas s karou v tomto...radši at tam hraje kdokoliv náš. Hostování bez opce je k ničemu. Radši se budu dívat na 17leteho NAŠEHO hráče v útoku, kterému to nejde. Furt lepší jak na dvacetilého slávistu v našem dresu. Tohle nezkousnu v žádné situaci...

  • Skein - 03.07.2018, úterý, 13:33
    (0)

    myslím, že opci měl i tettet a kde je ted? takže asi tak

  • eLucky - 03.07.2018, úterý, 13:29
    (0)

    Opce sem opce tam... roky zpátky dyž tu byl Jura Valenta na hostování z Jablek s opcí, tak ta opce byla nastavená tak, že ju Slovácko prakticky stejně nikdy nemohlo využít:D Takže opce je sice dobrá věc, ale to eště neznamená, že ta opce bude použitelná;)

  • karagavrylydys - 03.07.2018, úterý, 13:28
    (0)

    Hostování bez opce je naprosto k ničemu. To ať raději hrají v útoku Kubala a Kohút.

  • eLucky - 03.07.2018, úterý, 13:17
    (0)

    to marakyjov: No ale příčinou tohoto lepení díry je to, že klub zjevně nesehnal jinou variantu na přestup. A taky možná hrálo roli to, že aj kdyby došel ten Wágner apod. útočník, tak by to zase znamenalo, že posadí naše Kubalu a Zajíca. Takto přišel Kuchta na hostování a zalepení díry po zraněném Zajícovi a jakmile se Zaja uzdraví, tak se na jaro opět může vrátit na svůj post - útočník číslo 1.

  • marakyjov - 03.07.2018, úterý, 13:13
    (0)

    eLucky: takové dogma se nemuze porusit za žádné situace! Aj když dá Kuchta deset golu za sezonu, tak lidi budou nadavat, že nejsme schopni útočníka udržet. Klub bude nasrany, že ho nemůže udržet...všichni budou nasraní. Hostování bez opce nemá pro náš klub žádný vyznam...jen si nadělá vedení tímto krokem v budoucnu nepřátele...navíc když se všude psalo, že nechcou jít cestou rozehrávání mladých hráčů ostatním klubům. Furt věřím, že tu opci klub udělá. Jinak je to plivanec do ksichtu fanouškům po těch výrocích. Přitom loni klub přivedl výborné hráče bez jména (Juroška, Janošek)...radši jít touto cestou než Slávce rozehrát dvacetiletého kluka. To by mě fakt sralo. Koncepce klubu se mi líbí a Pojezdnému s Kordulou fandím v tom jak to dělají, ale tímto krokem by šli totálně proti proudu a moc by mě to zklamalo.

  • volič - 03.07.2018, úterý, 12:54
    (0)

    @xxpaloxx: naprostý souhlas

  • zary.cz - 03.07.2018, úterý, 12:33
    (0)

    Je to opravdu výsměch vůči fanouškům, kteří čekali opravdu nějakého bombarďáka do útoku. Kdyby to řekli hned, že to bude mlaďoch, který bude krýt záda Kubalovi tak by to asi moc nikdo neřešil.

  • eLucky - 03.07.2018, úterý, 12:33
    (0)

    Vedla nás k tomu zejména komplikovaná situace se zraněním u Tomáše Zajíce... Proto se porušilo dogma, kterého se klubovéd vedení jinak úzkostlivě drží.

  • xxpaloxx - 03.07.2018, úterý, 12:03
    (0)

    Zklamání ? Spíš nasrání. Nevím , proč vedení klubu má stále pocit , že musí před fanoušky mlžit. Tak řekněte přímo , že se vzhledem k financím řítí klub do nižších pater a každý , kdo má Slovácko rád se bude těšit z dílčích úspěchů a klub neopustí. Pokud se mu budou ale předkládat jen polopravdy a plané sliby , dá se čekat , že zanevře.Všichni víme , že regionální tým je jen těžko prodejný a tak je jen minimální šance na bohatého sponzora.Věřme , že to pan Zemek zvládne. No a když ne, tak to taky vydržíme.

  • riedlss - 03.07.2018, úterý, 10:23
    (0)

    Takže jsem se asi mýlil, když jsem myslel, že ten kvalitní útočník nebude samotný Kuchta. Provází mne jisté zklamání

  • Skein - 03.07.2018, úterý, 10:01
    (0)

    https://fotbal.idnes.cz/radek-drulak-rozhovor-06g-/fotbal.aspx?c=A180630_412129_fotbal_tof dobrý článek, hlavně co se týče útočníka, což řešíme

  • Skein - 03.07.2018, úterý, 10:00
    (0)

    tak u nás se vždycky někteří rozehrají, pracovat s mladýma umíme, uvidíme jak se tím mladík popere, ale zkušenost tam chybí. Jak nedávno psal Drulak - obrance, záložníka umí udělat kde kdo ale útočníka.

  • Libero - 03.07.2018, úterý, 09:23
    (0)

    Ano hodně zlepšovat pro Slavii🙄

pristi
 Další články:
09.07.2018, pondělí, 16:37 - Udolají Spartak Moskva?
09.07.2018, pondělí, 10:08 - Slovácko zklamalo nejen trenéra, padlo se St. Pöltenem
07.07.2018, sobota, 14:49 -  Trenér Slovácka se těší na moskevský Spartak: Bude to top konfrontace
04.07.2018, středa, 09:58 - Jiří Krejčí: Dostali jsme dost gólů, musíme to řešit
30.06.2018, sobota, 12:29 - Chci ukázat, že nepatřím do starého železa, říká Michal Kadlec
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace