*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Jiří Krejčí: Dostali jsme dost gólů, musíme to řešit

04.07.2018, středa, 09:58
krejci_velky.jpg

Fotbalisté Slovácka mají za sebou čtyři přípravné zápasy. Poslední dva z nich odehráli proti špičkovým klubům našich východních sousedů. Nejprve v Červeniku podlehli mistrovské Trnavě 2:4 a v sobotu na hřišti myjavského Spartaku remizovali s účastníkem kvalifikace Evropské ligy Trenčínem 3:3.

I když je to v uvozovkách jenom příprava, tak defenziva se moc chlubit nemůže. Sedm branek za dva zápasy je dost i v přípravných zápasech. „Dozadu jsme dostali dost gólů, musíme to v defenzivní části řešit,“ ví šéf slovácké obrany Jiří Krejčí a srovnává oba soupeře.

„I když ten výsledek tomu moc neodpovídá, tak bych si dovolil říct, že Trenčín byl kvalitnějším týmem než Trnava. Proti Trnavě jsme dělali individuální chyby a soupeř je trestal góly. V druhém zápase to taky nebylo bez chyb, ale Trenčín mně přišel hlavně na míči a v rychlosti daleko zajímavější.“

Ovšem nejzajímavější a ne zcela obvyklý byl vyrovnávací gól Slovácka proti Trenčínu. Domácí obránce při rozehrávce posunul balon směrem k brankáři, jenže než trenčínský gólman přiběhl, tak se balonu zmocnil Patrik Hellebrand. Pohodlně obešel brankáře a v poslední minutě vyrovnal na 3:3.

„Jejich stoper si položil míč, brankář mu řekl, ať jdou ven, stoper mu balon posunul dozadu, ale gólman nijak nereagoval. Pochopil jsem to tak, že už rozehráli, gólmanovi jsem udělal kličku a jednoduše dal gól,“ vysvětloval kuriózní gól Patrik Hellebrand. Pohled na neobvyklou branku nabídl i Jiří Krejčí.

„Rozhodčí písknul a oni rozehráli. Viděl jsem, že Patrik byl z toho nesvůj, ale rozhodčí mu naznačil, aby hrál. On hrál a dal branku. Trenčín během zápasu polehával a zbytečně zdržoval, chtěli uhrát výhru tímto stylem, nakonec se jim to nevyplatilo,“ zakončil hodnocení sobotního duelu zkušený stoper Slovácka.

Jméno Heslo
text
  • spiky - 10.07.2018, úterý, 13:58
    (0)

    Ale to je to, o čem jsem mluvil. Pokud není tok informací z klubu a ten klub sám nemá víc zájem informovat fanoušky, tak je nějaka snaha o zlepšení zbytečná. Z vody nikdy nic neuvaříš a s tim jestli máš snahu nebo ne to nemá nic společného jak tu někteří tvrdili.

  • Maja - 10.07.2018, úterý, 13:06
    (0)

    sorry, špatný odkaz... >> tady: https://www.evisions.cz/blog-2018-04-23-infografika-ceske-fotbalove-kluby-na-socialnich-sitich-v-roce-2018/

  • Maja - 10.07.2018, úterý, 13:05
    (0)

    mám k tomu taky dvě věci: 1) zásadní problém je primární zdroj, jak píše babu. bez toho ty sítě dělat můžeš, ale to nejzajímavější a nejdůležitější tam stejně nebude, když nedostaneš to INFO Z KLUBU. 2) sítě slovácka na tom nejsou zdaleka tak špatně, jak si myslíte. DATA MLUVÍ JINAK VIZ TOHLE https://www.evisions.cz/blog-2018-04-23-infografika-ceske-fotbalove-kluby-na-socialnich-sitich-v-roce-2018/" target="_blank">www.evisions.cz/blog-2018-04-23-infografika-ceske-fotbalove-kluby-na-socialnich-sitich-v-roce-2018/">https://www.evisions.cz/blog-2018-04-23-infografika-ceske-fotbalove-kluby-na-socialnich-sitich-v-roce-2018/

  • Valheru - 10.07.2018, úterý, 12:59
    (0)

    Nike - FCS: imho už je v 35 neperspektivní.

  • Nike - FCS - 10.07.2018, úterý, 12:50
    (0)

    Magera do Zbrojovky, proč nešel k nám? My nemáme těch utočníku na ligu, byl by pro klub dle mého přínosný

  • Hory - 10.07.2018, úterý, 12:47
    (0)

    Ono by bylo pořád o čem psát. Ale je pravda,že v tomto je klub jak uzavřená sekta. Kolik se prodalo pernamentek? To se člověk nikdy nedozví. Přitom většina klubů se tím ráda prezentuje, jen u nás nic.

  • hešpy - 10.07.2018, úterý, 12:41
    (0)

    Přesně tak, když nefunguje zdroj, tak je to celé na hovno, ale proč tomu tak je? To je jakou tajemství, kdo jede na soustředění nebo co?

  • vajdik - 10.07.2018, úterý, 12:34
    (0)

    babu je to tak jak si napsala, když pominu tu omáčku - základní problém je v tom, že klub nemá zájem moc co pouštět ven, buď je to záměrně nebo defakto asi není ani co... Taková je realita a jen si vzpomínám na slova pana ředitele Pojezného po výměně za Krejčího, že tam vidí veliký deficit a bude se snazit to zlepšit, ruku na srdce i za toho Bc. Krejčího to bylo k těm fanouškům více otevřené... A tento přístup pak vede například na tomto webu k plácání fantasmagorii, urazenim pracovníků jak je vse spatne atd...protože fanoušek Slovacka v období kdy se nehraje nemá ani co komentovat :(

  • Babu - 10.07.2018, úterý, 12:26
    (0)

    hešpy: zmého pohledu OFIKO FB - ano, jak ty říkáš, že není vše těžká grafická práce, tak PUK udělal krásné šablony na gólovou grafiku, pozvánku na zápasy a výsledek utkání a ta se začala používat, to byl první krok vpřed. Bohužel by bylo potřeba, aby takovýchto šablon a lidí, kteří tu grafiku doladí bylo vícero. Sleduju i jiné FB ligových týmů, pochopitelně Sparta, Plzeň je jinde, Jablonec se za poslední dva roky hodně zvedl, podobně to dělá aj Bohemka, ale třeba Ševci do EL neměli ani svého grafika a měli tak bídný FB že nemělo cenu tam chodit.. Stěžejní problém je předávání informací od klubu, když mi někdo řekne, kdo odjel na soustředění, poskytne soupisku, dodá rozhovor, není problém k tomu něco na FB dotvořit.. dokud ale nebude fungovat ten primární zdroj, tedy TOK INFORMACÍ od klubu, tak si možeme aj ty svoje grafiky přehazovat vidlema a bude nám to k hovnu.. Velmi pěkný je YT kanál, ke kterému teda taky pan PUK udělal krásný start, ale ten frčí proto, že Radek je přímo u zdroje a chce to dělat. Pokud něco chceš aktivně dělat a nejde ti o cash, tak se mi klidně ozvi.. ;-)

  • Skein - 10.07.2018, úterý, 12:25
    (0)

    to je zase počteníčko, jako vždy pořád dokola..za pár dní startujeme :-))

  • hešpy - 10.07.2018, úterý, 11:38
    (0)

    http://jyxo.info/uploads/D4/d492d56bed4f5432793b2c633f0b7435e5efa753.jpg Stačilo by, kdyby třeba někdo dával na Facebook, Twitter nebo Instagram něco takového. To je práce na 3 minuty. Ale i to je asi moc času.

  • vajdik - 09.07.2018, pondělí, 15:04
    (0)

    eLucky ale já nenapsal ani řádku o tom že pro klub je priorita nějaký jak píšeš facebůk a jiné sračky dnešní doby. Klub je rád že to v pěti lidech kočíruje na hraně první ligy... Nějací fanoušci jsou vedení u prdele a ten Zemek proč to dělá - ví jen ON! Z dlouhodobého hlediska je to stejně neudržitelné takže buďme tu rádi že dojede Sparta, Slavia Baník...

  • Pan Puk - 09.07.2018, pondělí, 15:03
    (0)

    Spíš je to ve Slovácku s aktivitami na soc. sítích a webu jako u A týmu - nevyrovnaná výkonost. Na začátku velká namotivovanost a přiblížení se standardu ligových klubů a poté sklouznutí do průměru s občasným závanem lepších výkonů a v některých fázích (jako třeba teď) do podprůměru. Je to o vytíženosti zaměstnanců klubu, o tom jak si dokáží(či spíše nedokáží) složit tým externistů a hlavně jak ho dokáží dlouhodobě vést, úkolovat a zahrnovat relevantními informacemi. Momentálně, i díky dovoleným na všech stranách, je to velká bída. Doufám ale, že to bude vést k nějakému odrazu ode dna. Potenciál je, jen se na to více soustředit a hlavně následně nastavený trend udržet.

  • KEIKIN - 09.07.2018, pondělí, 14:59
    (0)

    hešpy: pochop že v klubu nejsou prachy na hráče, tím pádem ani na další zaměstnance. Těch pár lidí co tam zbylo to dělá spíše srdcem než hlavou.Taky si uvědom, že není v zájmu klubu vytrubovat do světa fakta, která tu nejsou zrovna vytrubováníhodná. Každá firma pustí ven jen to, co ji nepoškodí. Taky máme nějaké know how a třeba trenér nechce, aby se jeho štýl nějak medializoval. Vzpomeň si, jak hráči koreje na majsteršaftu hráli záměrně na tréninku v jiných dresech, než jaké mají standardní čísla.

  • eLucky - 09.07.2018, pondělí, 14:56
    (0)

    to vajdik: Protože vidím realitu jak to funguje u nás a jak to funguje jinde v podobných klubech a vy ste fakt hodně mimo tím jak si myslíte, že to funguje:D

  • vajdik - 09.07.2018, pondělí, 14:52
    (0)

    elucky pojeznak nemá co schvalovat krom videí :D Ale ja to téma z mé strany ukoncim, dle mého nejde aby nějaký fanoušek klubu dělal ofiko web klubu a psal si tam co chce něco jak se dávají články tady. Proto ten nadsenec který by to pro FCS dělal by musel mít nějakého korektora z klubu který mu řekne toto tam dej. Jinak to bude vždy NEOFIKO jako tento web a nevím co po třech mojich příspěvcích na tom nechápeš a furt píšeš to tvoje ALE :-D

  • hešpy - 09.07.2018, pondělí, 14:49
    (0)

    Ano, využívá sociálně sítě ale jak. Lidské ani finanční zdroje nejsou na lehké grafické práce třeba, jak jsem rikal, infografika by zabrala tak 5 minut, ale to asi nikdo nehodlá obětovat.

  • eLucky - 09.07.2018, pondělí, 14:46
    (0)

    to hešpy: Ale Slovácko se sociálními sítěmi pracuje přeca taky:D Možeme sa bavit o tom jak dobře, ale pracuje s něma a využívá je dlouhodobě. Málokdo tu asi bude vědět, že právě Slovácko bylo prvním klubem v česku, který měl svou vlastní internetovou TV - založení youtube kanálu je už z roku 2007 - to eště youtube ani nepatřil Googlu a neměl ani zdaleka tak mohutný dosah jako dneska. Facebůk má klub taky roky - jelikož sem v tom nebyl zainteresovaný, tak o tom tolik nevim. Ale nehažte tu furt na všecko špinu. Ano určitě sa to dá dělat líp. Ale v našich skromných podmínkách holt momentálně na víc asi nemáme lidské ani finanční zdroje. Bohužel...

  • hešpy - 09.07.2018, pondělí, 14:31
    (0)

    eLucky, mně přijde, že ty pořád žiješ někde v roce 2005, ale je rok 2018 a je naprosto běžné, že kluby pro svou prezentaci využívají sociální sítě. Kluby na to mají své lidi, kteří se o to pečlivě starají, přidávají nové příspěvky. Ten kdo to dělá teď to prostě dělá na hovno.

  • eLucky - 09.07.2018, pondělí, 14:29
    (0)

    to vajdik: Tak jako já neříkám, že si kdekdo može dat na web kdeco, to samozřejmě nééé... ale jestli si teda myslíš, že Pojezňák schvaluje články na web, tak to žiješ asi v jiném vesmíru:D

  • eLucky - 09.07.2018, pondělí, 14:27
    (0)

    to eLucky: Nemáš pravdu, že nikdo zadarmo nic neudělá. Ano lidi sů vypočítavé kurvy, ale najdů se - nejen kolem Slovácka - lidi, kteří chců pomoct a nic za to nechců. Samozřejmě ale pak nemožeš čekat stopro profi přístup 24 hodin denně a 365 dní v roce. Nicméně při našich skromných podmínkách toto može fungovat a produkovat obsah na úrovni celkem s přehledem, je to enom o tom chtět to dělat. Čas sa dycky nakonec neak najde...

  • vajdik - 09.07.2018, pondělí, 14:22
    (0)

    eLucky ale pokud to je ofiko web klubu tak potrebujes souhlas reditele co třeba na web muze jit co ne a co tam bude - to není že si nějaký fanoušek dá na OFIKO stránky klubu co se mu zamane!!! Da tam co mu vedení, ředitel, dovolí! Jinak to bude vždy jen neoficiální web něco jak tento ;-)

  • eLucky - 09.07.2018, pondělí, 14:18
    (0)

    to spiky: Tak asi když to vypadá tak jak to vypadá, tak je asi zbytečné se ptat, jestli se o to v klubu někdo stará, ne?:D Nicméně je otázka jestli z toho vinit zaměstnance klubu, když je jich tolik kolik jich je...

  • tucekbucekmucek - 09.07.2018, pondělí, 14:18
    (0)

    elucky: Možná dřív, ale pochybuji, že je to tak dnes. Dnes ti nikdo nic zadarmo neudělá, pokud chceš kvalitní obsah musíš za to zaplatit.

  • spiky - 09.07.2018, pondělí, 14:14
    (0)

    Tak jako já si stojím za tím, že kdyby byl zájem, tak je možnost odpovědět i na ten ubohý email. Tak jako já v práci musím denně odpovědět na desítky emailů, z toho je polovina nesmyslná. Takže chápu dobře, že z klubu přímo se o sociální sítě nikdo nestará? Pak možná i proto bude ten přísun informací takový, jaký je.

  • eLucky - 09.07.2018, pondělí, 14:11
    (0)

    to tucekbucekmucek: Tos zrovna jmenoval klub, který právě jel roky podobný model jako Slovácko - oficiální web na míru od fanoušků klubu, včetně redakce:D Dnes už to tak možná není, ale roky tam celý web a vše kolem stálo a padalo na dobrovolníkoch - stejně jako u nás:):D

  • eLucky - 09.07.2018, pondělí, 14:08
    (0)

    to vajdik: Přísun informací potřebuješ - pokud se máš starat o obsah - ale jakési formality typu smlouvy? Zbytečnost...

  • tucekbucekmucek - 09.07.2018, pondělí, 14:08
    (0)

    Vedení Slovácka by si mělo vzít příklad jak se dělají sociální sítě z Bohemky, klub na stejné urovni jak my a jde jim to, ale všechno je o penězích, tam jsou zřejmě ochotni za kvalitní obsah zaplatit, tady si myslí, že budou všichni dělat dobrovolníci zadarmo, jenže zadarmo ani kuře nehrabe!

  • eLucky - 09.07.2018, pondělí, 14:06
    (0)

    to spiky: Když je ti to jedno, tak proč to tu píšeš?:D Stojím si za tím, že pokud zájem opravdu je, tak si cestu najdeš... mail to zjevně není.

  • vajdik - 09.07.2018, pondělí, 14:06
    (0)

    eLucky - ona je hezká iniciativa "fanouška" pomoct klubu s webem ale dle mého to nejde dělat bez nějaké smlouvy a přisunu informací z klubu, to pak může max vzniknout odnoš ofiko webu jako je tento (com). Je jasné že v klubu má na starost každy všechno (ale přijde mi pak že nikdo nic) a to platí o správu ofiko webu klubu. Jsou hezká videa skoro každý den ale informovanost je defakto na nule ale bohužel jde i o to že v nasem klubu není ani o čem informovat :(

  • spiky - 09.07.2018, pondělí, 13:59
    (0)

    A já ti říkám, že se mnou z klubu téměr nikdo nikdy nemluvil a neodpovídal. Pokud teda někdo tam umí číst emaily a je mu to jedno, tak proč já bych se měl se svou snahou rozkrájet, když to má někdo těžce v prdeli? Upřímně je mi to jedno. Dávno jsem se smířil jak klub funguje, respektive nefunguje. Neřeším to a rozhodně jsem se nechtěl nijak aktivně zapojovat do této diskuze. Jen jsem reagoval, jak to je a že o to zájem očividně není, protože určitá snaha nejen z mé strany byla a zájem o zlepšení z druhé strany nebyl projeven. A ano, jsou to hovadiny. Řeší se kraviny. Ale když se ostatním klubům nevyrovnáme po sportovní stránce, tak po této stránce to už dávno možné bylo se jim vyrovnat, ale sereme na to. A myslete si co chcete. Čus, Slovácko nafurt!

  • eLucky - 09.07.2018, pondělí, 13:53
    (0)

    to spiky: Sorry, ale vy tu děláte jak dybyste objevili ameriku, ale toto sů staré známe věci. To že to tak nefunguje je věc druhá a opakuju, že vypisováním tady ničeho nedosáhnete!

  • spiky - 09.07.2018, pondělí, 13:51
    (0)

    Ještě věc druhá. Pokud teda zapojíš iniciativu a jsi ochotný tvořit. Tak potřebuješ určitě informace, které nebudeš hledat někde na isport, idnes či nevím kde ještě. Je někdo v klubu ochotný, ti poskytovat tyto informace? Tady právě musí fungovat ta propojenost mezi tou osobou co to bude dělat a klubem. Bez podložených informací to přeci nejde dělat. Z vody nikdy nic neuvaříš a pokud si někdo myslí že jo, tak pak to vypadá, jako sociální sítě v současné době.

  • hešpy - 09.07.2018, pondělí, 13:25
    (0)

    Ano, máš pravdu, už to vidím.

  • Pan Puk - 09.07.2018, pondělí, 13:22
    (0)

    Hespy> kdyby jsi to nemohl najít tak to bylo 27.9.2017 na hespygraph@gmail.com :-)

  • ondicz - 09.07.2018, pondělí, 12:47
    (0)

    @hešpy: nevím, nikdo, víš jak, nejhorší klub na světě, všechno nahovno, diletanti... radši odpověz na pukův příspěvek"ja jsem ti v minule sezone psal mail ohledne grafiky Slovacka a moznostech pomoci a ty jsi se mi taky neozval. Na mail co jsi tady psal. Tak nevim."

  • hešpy - 09.07.2018, pondělí, 12:20
    (0)

    No já bych se nedivil, kdyby to tam házel sám Pojezný, tady je možné vše.

  • hešpy - 09.07.2018, pondělí, 12:20
    (0)

    Tak kdo se teda stará o sociální sítě?

  • eLucky - 09.07.2018, pondělí, 12:12
    (0)

    to hešpy: Kde bereš tu jistotu, že v klubu je - na to co požadujete - někdo určen a vyčleněn pro tuto činnost?

  • hešpy - 09.07.2018, pondělí, 12:00
    (0)

    Proč by měl fanoušek dělat věci za někoho, kdo je na to určen a bere za to peníze? To přece nedává smysl, eLucky.

  • eLucky - 09.07.2018, pondělí, 11:53
    (0)

    Jinak je to pouze plácání slámy na fóru... Pořád dokola. Toto nikam nikdy nevedlo a nepovede ani dneska ani jindy.

  • eLucky - 09.07.2018, pondělí, 11:52
    (0)

    to hešpy: A já znovu říkám - přidejte se do týmu.

  • zary.cz - 09.07.2018, pondělí, 11:47
    (0)

    Souhlas s Hešpym. Když se podíváte na ostatní kluby, jak pracují s grafikou na sociálních sítích tak to je oproti nám velký rozdíl. Protože studuju grafickou školu tak si myslím, že udělat ve Photoshopu nebo InDesignu pár kvalitních grafik např. kdo odjel na soustředění, kdo odešel na zkoušku/hostování, kdo je zraněn, tabulku cen pernamentek nebo nějaké před zápasové preview je otázka 1/2 hodiny až hodinky práce. A pokud to jeden člověk nestíhá, tak tak k němu vzít někoho dalšího. Udělá se, nebo vymyslí se nějaký společný design/vzhled kterého se budou oba držet a když to jeden nebude stíhat, tak to za něj udělá druhý. Ale je potřeba opravdu lidi které to bude bavit a nevykašlou se na to po 2 měsících.

  • hešpy - 09.07.2018, pondělí, 11:43
    (0)

    Jsi normální? Tak v klubu je nějaký člověk, který má tyhle věci na starosti a hádám za to bere i prachy, tím pádem je snad normální od něj očekávat, že něco takového přidá.

  • eLucky - 09.07.2018, pondělí, 11:34
    (0)

    Pořád dokola enom stížnost na to co je špatně, ale ruky za zádama:D

  • hešpy - 09.07.2018, pondělí, 11:30
    (0)

    Ty vole, tady se zase bodlo do vosího hnízda. eLucky se nám tady zase rozvášnil. Ono by to bylo smutné, kdyby museli fanoušci dělat práci za zaměstnance klubu, ale neříkejte mi, že ten, kdo dává grafiku na fb ohledně toho, kdo dal gól a jak skončil zápas by nemohl udělat soupisku hráčů, kteří odjeli na soustředění. Stejně tak by šlo graficky znázornit kteří hráči odcházejí na hostování a všichni by byli spokojení. Někdo se o twitter, instagram a facebook musí starat, ale svou práci dělá tak na 30%.

  • eLucky - 09.07.2018, pondělí, 10:41
    (0)

    A stále si stojím za tím, co těch pár aktivních tvrdí už roky - Kdo opravdu chce, cestu si dycky najde! Na to nepotřebuje přeca mnět náborové články, videa a já nevím co. Spíš bych to viděl naopak jako test opravdového zájmu o zapojení se to takových aktivit. Dneska sů sociální sítě, mobily apod. před 15ti lety sme měli sotva ty mobily a nepotřebovali sme mnět vylepené žádné náborové letáky, když sme chtěli, tak sme prostě šli mezi ty viditelně aktivní. Dneska by každý pomály chtěl, aby ho tu všeci vítali slavobránou.

  • eLucky - 09.07.2018, pondělí, 10:37
    (0)

    to spiky: Pokud máš zájem podílet se na správě sociálních sítí nebo webu, stačí se ozvat, ale na správném místě. Proč to nezkusíš formou zprávy na facebůku směrem k adminům? Ano je špatně, že klub tomuto nejde naproti a neaktivizuje svoje fanoušky v tomto směru a nedává vlastně veřejně najevo jak by se mohl někdo z venku nějak zapojit. To nepopírám a není to nic nového, cos tu objevil ty, to se řeší mezi klubem a fanoušky už asi tak 5-7 let a ano, zatím se to prakticky nijak neposunulo. Na druhou stranu - přeber si to jako obhajobu, omluvu, výmluvu... to je na tobě - když tu byly v minulosti snahy o to zapojit fanoušky-dobrovolníky do klubu, tak se to s úspěchem nesetkalo, takže taková snaha pak vždy brzo umřela na nezájmu. Pohybuju se kolem klubu jako dobrovolník už bezmála 10 let a za ty roky se vystřídala spousta lidí kolem s velkým počátečním elánem a rychlým syndromem vyhoření... Bohužel v česku jakákoli dobrovolná práce je po zásluze potrestána, takže se ani nedivím, že každý kdo si to zkusil zase brzo odpadl.

  • spiky - 09.07.2018, pondělí, 10:05
    (0)

    A plácat anonymně na fóru? Několikrát jsem oficiálně psal na vedení email. A pokud mi nikdo neodpoví, tak mám dělat co? Pokud nemám nějaké známé ve vedení či někoho, kdo spravuje ty sociální sítě? Musím plácat anonymně na fóru, bohužel :)

  • spiky - 09.07.2018, pondělí, 10:02
    (0)

    Takže dělat něco pro klub bez toho, aniž by to klub měl pod kontrolou? Co je to za nesmysl! Klub snad musí mít pod palcem všechny oficiální sociální sítě a pokud tomu tak není, tak je to spíš smutné, než na chlubení! Dneska většina populace žije sociálními sítěmi a jeto nejlepší způsob jak propagovat klub a přiblížit jej fanouškovi. Ale tady jde vidět aspoň to, že ta komunikace a informovanost směrem k fanouškovi je na bodu mrazu, nebo to spíše nikoho nezajímá. Neříkám že máme být jako Plzeň nebo Sparta, která s těmito sítěmi pracuje na výbornou, ale proč se jim aspoň trochu nepřiblížit když ten zájem fanoušků o to je a lidi, kteří by to dělali se najdou také?! Tak kde je problém? Rozhodně nebudu rozjíždět nějaké grafické práce, bannery, poutače a nevím co ještě bez toho, aniž by to klub požehnal, schválil a třeba někde pak zviditelnil. Je to o komunikaci a tohle by mělo u každého prvoligového klubu fungovat. A je mi jasné že se to bude zas obhajovat že to tak není a že je to lepší než to bylo dřív, ale i tak jsme v tomto směru hodně pozadu za ostatními.

  • Pan Puk - 09.07.2018, pondělí, 08:38
    (0)

    hešpy > ja jsem ti v minule sezone psal mail ohledne grafiky Slovacka a moznostech pomoci a ty jsi se mi taky neozval. Na mail co jsi tady psal. Tak nevim.

  • Šovkovskij - 09.07.2018, pondělí, 08:19
    (0)

    Mgr. Pojezný každý rok světu oznamuje, že si nesmírně vážím fanoušků Slovácka a uznává, že klub se k nim chová macešsky. Každý (!) rok slyšíme totéž. Děsivý přístup vedení klubu k fanouškům, ne nulová, ale mínusová komunikace, nezájem. Nelze se divit, že fanoušci ubývají, jelikož máme 21. století a nikoliv ranný středověk, na jehož bàzi funguje vztah mezi klubem a fanouškem, což je frustrující již řadu let. Po démonickém Bc. Krejčím, přišel s vidinou větší a důležité proměny klubu vůči veřejnosti právě pan Pojezný, nicméně situace je neustále přímo zoufalá. Připomínám, že se jedná o vztah klub - fanoušek. Nehodnotím relevantní ekonomické, či sportovní úspěchy.

  • eLucky - 09.07.2018, pondělí, 08:10
    (0)

    to spiky atd.: Já teda nevim co, komu, kdy a kde nabízels, ale já sem nikdy nic nenabízel klubu a prostě sem to dělal. TVSlovácko - dnes klubová TV - startovalo absolutně nezávisle na klubu. Ano klub je nepružný v mnoha věcech, ale v mnoha věcech zároveň není třeba mnět požehnání od nevim koho, aby se člověk mohl zapojit do propagace klubu. Nicméně zrovna u youtube kanálu dneska je třeba spolupracovat s klubem dyžtak, respektive s klubovým kameramanem, který to dělá, protože chce, ne protože to je jeho práce. Ano taky bych našel na některých videích chyby, ale určitě je nebudu prat tady veřejně na webu, dyžtak mu to řeknu osobně. Dyž budete plácat anonymně tady na fóru, tak se tomu každý može akorát zasmát.

  • hešpy - 09.07.2018, pondělí, 00:36
    (0)

    Taky jsem vedení kontaktoval s tím, že bych pomohl s youtubem, střih, grafika a další věci mě taky velice baví, odezva nula.

  • spiky - 08.07.2018, neděle, 23:13
    (0)

    to hešpy: jen tak na okraj. Mnohokrát jsem se nabízel vedení, že jsem ochotný něco takového dělat a to i zadarmo. Práce s grafikou mě baví, mám to jako koníček + Slovácku mnoho let fandím, tak proč to nespojit + jsem na každém domácím zápase. Navíc jsem měl spoustu nápadů jak právě tyto sociální sítě využít a pro fanouška je zpestřit. Jenže nebyl zájem s konstatováním, že sociální sítě fungují DOBŘE. Dřív za dob Franty Uhříčka ve vedení jsem se dočkal aspoň nějaké komunikace. Ovšem na poslední dotazy a emaily už nebylo jakkoliv odpovězeno.

  • hešpy - 08.07.2018, neděle, 22:37
    (0)

    https://www.instagram.com/p/Bkpcw6-hvwa/?taken-by=acsparta_cz Neříkejte mi, že v klubu není nikdo, kdo by dokázal něco takového. Tohle dokáže naprosto každý, zabere to asi 5 minut. Ono by to chtělo někoho, kdo by se pořádně staral o sociální sítě, ale tak na takového člověka asi nejsou prachy, přitom by to šlo dělat i za nějakou symbolickou kačku. Práce to není nijak těžká.

  • spor - 08.07.2018, neděle, 20:17
    (0)

    tezko rict protoze nevime kdo odjel na soustredeni ? :)

  • Prosto - 08.07.2018, neděle, 19:47
    (0)

    Dnes byl v posilovně, takže těžko říct.

  • zary.cz - 08.07.2018, neděle, 19:02
    (0)

    A Sufi Dramé je zraněn, nebo ho nebrali na soustředění?

  • zary.cz - 08.07.2018, neděle, 19:01
    (0)

    Já to vidím na krajního záložníka

  • huhu - 08.07.2018, neděle, 18:53
    (0)

    tomrs: tak to snad bude blbost, tam nás bota netlačí. Ikdyž takový hráč se vždy hodí. Porad doufám že je to útočník

  • tomrs - 08.07.2018, neděle, 18:45
    (0)

    Já si myslím, že to bude Jiří Valenta, má svolení hledat si angažmá v Bolce už ho nechtějí, výhoda pro něj, že to tady zná, umí dát branku ze střední vzdálenosti. Nevím, zda ho bude chtít někdo kolem Prahy, snad Starkova Příbram.

  • zary.cz - 08.07.2018, neděle, 18:38
    (0)

    Tak snad Standa má pravdu. Uvidíme, jestli to bude jen hráč na doplnění kádru nebo fakt posila.

  • riedlss - 08.07.2018, neděle, 16:48
    (0)

    Tož tak no....... https://youtu.be/yXBDiE38luU

  • Šovkovskij - 08.07.2018, neděle, 13:54
    (0)

    Tak nepopírám, že občas nepíšu bláboly, ale musím uznat, že mi zde vyrostla velmi silná konkurence:-D

  • Bayern Munchen - 08.07.2018, neděle, 12:14
    (0)

    Greif: uvidíme, kde bude pravda. Jinak zdržet se komentáře pokud nemá zaručené info by se tady musela většina fanoušků. Moc lidí tu zatím z komentářů pravdu nemělo např. ohledně posil, atd. riedlss: tak ty mé kecy nečti, ať ti to náhodou nezpůsobí újmu na rozumu...

  • riedlss - 08.07.2018, neděle, 11:59
    (0)

    Bayern: z těch tvých keců budeme za chvíli chytří úplně všichni.

  • Greif - 08.07.2018, neděle, 07:30
    (0)

    Bayerne já si zase nevšiml že Kadlec nepřijde což jsi tu tvrdil .. pokud nemáš zaručeně info radej se zdrz komentáře

  • hešpy - 07.07.2018, sobota, 23:05
    (0)

    Bože, co je toto za piču, zabanujte to. Jestli si puberťáci myslí, že je to vtipné, tak to fakt ne.

  • zary.cz - 07.07.2018, sobota, 22:52
    (0)

    Tývole tady už je ta diskuze dobrá komedie...

  • Bayern Munchen - 07.07.2018, sobota, 22:49
    (0)

    riedlss: a ty už si se probral chytráku :-))) věř si čemu chceš, kecipep: Kadlec už je podepsaný, že jsem si nevšimnul a ty růžové brýle nemám, ale je možné, že když budu věřit, tak Kadlec podepíše :-))

  • kecipep - 07.07.2018, sobota, 22:43
    (0)

    Mocnemu kecipepovi je velmi lito, ze nesneses kritiku a omlouva se ti za to, ze zde nechce plno kydu typu o prejetych zabach

  • kecipep - 07.07.2018, sobota, 22:26
    (0)

    Neni to ani vtipne, nikdy nebylo ;)

  • kecipep - 07.07.2018, sobota, 22:16
    (0)

    Ja jsem rad, ze se uzdravil Havlik

  • kecipep - 07.07.2018, sobota, 22:14
    (0)

    Jezis on hral Kadlec?! :-o vsak neschopne vedeni mu nabizelo hrozne podminky a pretahla nam ho Zbrojovka... jak to vysvetli mistni lulosove bez ruzovych bryli?

  • riedlss - 07.07.2018, sobota, 21:32
    (0)

    Se prober ty vole.......

  • riedlss - 07.07.2018, sobota, 20:39
    (0)

    Bayern Munchen: ,,na obláčku s růžovými brýlemi,, tu frázi jsi vygooglil ne?! :D realita v rámci přípravy, rozumím..... :D jeden z těch co si říká, že ten co věří má růžové brýle. Věřit a být s klubem je asi mimo realitu. Wow, dobrou..... :)

  • peetrs - 07.07.2018, sobota, 14:48
    (0)

    tucekbucekmucek: ty jsi buď švec prťavac, nebo masochysta. To není možné totók...

  • zary.cz - 07.07.2018, sobota, 14:48
    (0)

    BM: Nikdo růžové brýle nemá. Všichni dobře víme, jak to tady je. Jenom to nevypisujeme tady, jak nás to sere atd. Ať už to je se Zemkem jak chce, tak je to pořád náš majitel. Tak trochu respektu. Ale zajímali by mě věci ohledně toho, že pořád nevíme jak je to s Kadlecem, Hostováním Kuchty, dalších SLÍBENÝCH posil, nebo co je dokonce se Šumim. Ale psát tady něco o sestupu je mimo. Všechno se ukáže během podzimu. To stejné jste psali během celého jara. Že jsme jasní adepti na sestup atd.

  • Šovkovskij - 07.07.2018, sobota, 13:47
    (0)

    Hory: Přesně to si myslím, že se mělo udělat. Vydat článek, který vše vysvětlí a uvede na pravou míru, aby nevzikaly nějaké spekulace a věděli jsme, na čem jsme. tucekbucekmucek: Článek popírající ten Koštuříkův blábol ze Sportu vyšel v Kurýrovi, je tam vyjádření Pojezného i Zemka, je i zde uveden, stačí si jej vyhledat, není to tak dávno.

  • ondicz - 07.07.2018, sobota, 13:14
    (0)

    @Bayern Munchen: jo, máš pravdu, nemyslel sem to tak že to píšeš, ale že to tak působí

  • Bayern Munchen - 07.07.2018, sobota, 12:56
    (0)

    ondicz, greif: v čem jako lžu, ukáže mi, kdy jsem lhal, vynáším silné názory, které jsou bohužel pro některé lidi silné a neakceptovatelné, pro jiné normální a vidí to podobně. Ale nikdy jsem o nikom nenapsal že je vylízaný...

  • ondicz - 07.07.2018, sobota, 12:00
    (0)

    "Někomu stačí že se tady hraje liga" na to si přišel jak, protože s tebou nesouhlasíme?

  • ondicz - 07.07.2018, sobota, 11:59
    (0)

    @ondicz: a nakonec je to všechno jinak

  • ondicz - 07.07.2018, sobota, 11:57
    (0)

    @tucekbucekmucek: "vidíme realitu" - vidíte hovno, speciálně třeba bayern tady vynáší pravidelně silné názory jak věci budou a jak my jsme všichni úplně vylízaní že to nevidíme

  • tucekbucekmucek - 07.07.2018, sobota, 11:53
    (0)

    Tak když jste tady tak chytří, tak mě řekněte proč klub na oficialním webu nepopřel ten článek o Zemkovi na isport.cz? Asi na tom článku nějaká pravda bude! Proč už nenapsali jak je to s Kadlecem, proč už není dávno podepsaný? Někomu stačí že se tady hraje liga, někdo by tady chtěl dobře fungující klub, který nemusí prodávat a chce aby klub bojoval o evropské poháry :-)

  • ondicz - 07.07.2018, sobota, 11:41
    (0)

    znáte tzv. Godwinovo pravidlo? "Pravděpodobnost, že se v online diskusi objeví porovnání s Hitlerem či nacisty, se s růstem délky diskuse blíží jedné." tady by se to dalo upravit na "Pravděpodobnost, že se v diskusi objeví "růžové brýle", se s růstem délky diskuse blíží jedné." :)

  • Greif - 07.07.2018, sobota, 11:39
    (0)

    :D 12345678 či jak se jmenuješ ty máš fakt mindracek či vás baví lhaní že bayerne ;)

  • tucekbucekmucek - 07.07.2018, sobota, 11:19
    (0)

    Je to jak píše Bayern, vidíme realitu, nemáme růžové brýle jak to bude dobré, zachraníme. Ano možná se záchrana povede, ale co dál? Letos sezonu pokryjí odchody Břečky, Heči a Janoška, ale koho prodat příští rok? Jedině Zajíc, pokud se dá zdravotně do pořádku, ale určitě se neprodá za takovy ranec jak Heča a dal kdo se prodá? Havlík? Za toho už moc nedostaneme, tam jsme ideální dobu na jeho prodej prosrali! Zkrátka a dobře možná se zachráníme, ale za jakou cenu? Pokud se teda během sezony nepodaří říkat významného sponzora nebo nového majitele!

  • Hory - 07.07.2018, sobota, 11:13
    (0)

    Je to o tom, že měl na oficielní sránce klubu vyset článek, že se jede na závěrečné soustředění, kdo tam jede a proč tam nejede ten a ten a popřípadě, co, resp. kdo, je ještě v plánu do začátku ligy.

  • Bayern Munchen - 07.07.2018, sobota, 11:08
    (0)

    riedlss: To je co, když spousta lidí vidí realitu klubu, tak jak je a nic si nenamlouvá a nežije někde na obláčku s růžovými brýlemi...

  • riedlss - 07.07.2018, sobota, 10:57
    (0)

    Zary: teď se tady sešla banda co? :D tvl :D to je jak poslední scéna z Titaniku :)

  • Bayern Munchen - 07.07.2018, sobota, 10:51
    (0)

    Tak to, že nejsou peníze, je známá věc. Jestli spadnem s tímto kádrem ukáže až sezóna. Nikdo nedojde ani Kadlec, jediný kdo tu budu je Kuchta na hostování bez opce. No a pokud se klub neprodá a náhodou v lize přežije i tuto sezónu, tak zase další hráči odejdou, aby se pokryla další sezóna a tak to bude stále dokola, dokud to klub udýchá a nespadne. To je realita, bohužel :-(

  • zary.cz - 07.07.2018, sobota, 10:40
    (0)

    Bože. Kopcilku, před dvěma dny tady borec psal, že ve zprávách říkali, že je lehce zraněn. Tucku ty proč tu píšeš takový hovna? Účet sis založil předevčírem a vypisuješ tu věci, který nikoho nezajímaj. Jestli si myslíš že spadneme tak si na to vsaď a vypadni vole. Taky mě to sere, že vedení nepřivedlo ty slibované posily, ale psát o tom že spadneme je sračka.

  • a jé - 07.07.2018, sobota, 09:29
    (0)

    Teď ještě jestli je někdo kdo by klub koupil

  • tucekbucekmucek - 07.07.2018, sobota, 09:23
    (0)

    nejsou peníze, takže bohužel, budeme hrát s tím co je, nějak doklepeme sezonu, která bude poslední ligová a potom poslední zhasne. Škoda že není pan Zemek soudný a klub neprodá, když má starostí nad hlavu..

  • kopcilek - 07.07.2018, sobota, 09:02
    (0)

    Dnes pisou v mf dnes clanek o zajicovi a je tam soupiska ktera odjizdi dnes do rakosuak na tydenni soustredeni a neni tam michal kadlec ? Nevite nekdo jak to s nim vypada a jestli tady zustane nebo nezustane? NEbo je zranen? Ja si asi myslim ze to nakonec neklaplo... skoda

pristi
 Další články:
11.07.2018, středa, 12:00 - Nenaplnil očekávání. Sikharulidze ve Slovácku skončil
09.07.2018, pondělí, 16:37 - Udolají Spartak Moskva?
09.07.2018, pondělí, 10:08 - Slovácko zklamalo nejen trenéra, padlo se St. Pöltenem
07.07.2018, sobota, 14:49 -  Trenér Slovácka se těší na moskevský Spartak: Bude to top konfrontace
03.07.2018, úterý, 08:25 - Slovácko posílí mládežnický reprezentant. Kordula: Čekám ho na tréninku
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace