*
DNES
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
DNES
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Slovácko balí kufry do Chorvatska

18.01.2022, úterý, 09:06
veliče_prosinec2019_velky.jpg

Slovácko vstupuje do poslední fáze přípravného období, ale stále není jasné, jestli si pojistí služby podzimního střelce Václava Jurečky, který svůj podpis pod nový kontrakt stále oddaluje.

"Žádný posun jsme nezaznamenali. Jurečka stále trvá na svých podmínkách, jaké nejsou nikde ve světě. Osobně si myslím, že se opakuje jeho příběh z Opavy, a teď už se vůbec nedivím, že se nebyl schopný domluvit ani tam. My jsme mu nabídli maximálně možné výhodné podmínky a dál už jít nemůžeme. Na jednu stranu říká, že chce u nás zůstat, ale k dohodě se musí přijít vzájemným kompromisem. A snahu o dohodu z jeho strany nevidím," krčí rameny sportovní ředitel 1.FC Slovácko Veliče Šumulikoski.

Jednání s Jurečkou trvají už půl roku a kýžený efekt stále nepřinesly. "Začali jsme vloni v srpnu a tehdy nám Václav říkal, ať počkáme, že mu končí smlouva s manažerem a pak se domluvíme. Tak jsme mu vyhověli a čekali. Teď za sebe nechává jednat svého otce a ten přišel s nepřijatelnými podmínkami. Je mně z jeho jednání lidsky smutno, ale to se nedá nic dělat," pokračuje v příběhu Jurečka Šumulikoski.

Slovácko přesto nechce situaci ještě více hrotit a Václav Jurečka odcestuje s týmem na herní soustředění do Chorvatska. "Nechceme se mu mstít a jde mně především o klub, takže v kádru zůstává. Na druhou stranu se rozhlížíme po perspektivnějších hráčích. Máme v hledáčku dvě jména a uvidíme, jak se nám podaří jednání posunout. Čas máme až do druhé poloviny února, kdy končí přestupové okno," naznačuje sportovní ředitel, že chce být připraven na všechny možnosti.

Každopádně v úterý zamíří do chorvatského Umagu klubový autobus, ve kterém bude sedět jak Jurečka, tak i mladíci Aldin a Juroška. "Na nich je vidět, že přechod do áčka je náročný. Jak po fyzické stránce, tak po herní. U těchto mladých hráčů to bývá většinou otázka dvou příprav, než se plně aklimatizují. Šanci ale mají ve svých rukou," neláme hůl nad devatenáctiletými juniory sportovní ředitel 1.FC Slovácko. V přímořském Umagu čekají Svědíkův tým tři soupeři. V pátek 21. ledna změří síly s chorvatským NHK Rijeka a 25. ledna se slovinskou Olimpií Ljubljana. Generálku na ostrý ligový start absolvuje Slovácko 28. ledna s dalším slovinským klubem NK Domžale.

Jméno Heslo
text
  • fandajakhrom - 23.01.2022, neděle, 17:22
    (0)

    Korycan do A (prekvapeni jara) 😋

  • kecipep - 23.01.2022, neděle, 14:32
    (0)

    Z tech sestrihu becka/mladeze je opet videt, ze Yohana je velmi hbity a sikovny, pomerne mu to i pali.

  • CeZeRo - 23.01.2022, neděle, 14:06
    (0)

    Koryčan druhý gól za béčko

  • a jé - 23.01.2022, neděle, 13:31
    (0)

    karagavrylydys co to je za blbost co je psané to je dane

  • karagavrylydys - 23.01.2022, neděle, 13:20
    (0)

    Fanda: S Jurečkou je vše domluveno ústně, jen se čeká, až v létě vymění svého agenta.

  • fandajakhrom - 23.01.2022, neděle, 13:08
    (0)

    Je neco noveho s Jureckou 😏? Uz ho Sumi premluvil ??

  • drzý vandrák - 22.01.2022, sobota, 18:57
    (0)

    To je moc hezké a přeju mu to, ale při vší úctě jsem přesvědčen,že jsme o kousek dál a tady by si zatím nekopl.

  • Hory - 22.01.2022, sobota, 16:18
    (0)

    Jinak Rezek hned ve svém prvním utkání za Pardubice dal gól.

  • kecipep - 22.01.2022, sobota, 14:07
    (0)

    Kubalu si podle mě nechají, ptž současné útočné trio se jim po sezóně určitě částečně rozpadne. Rezek ve druhé lize v Jihlavě vynikal, asi dozrává později a stále je to něco mezi první a druhou ligou. V Pardubicích šanci určitě dostane a jsem velmi zvědav. Pro nás dobře, pokud na jaře budou ve druhé lize nastupovat Nemrava, Polášek, Olšanský, Srubek a Pernica.

  • Nike - FCS - 22.01.2022, sobota, 14:05
    (0)

    Pokud se ti kluci neprosadí u nás a potom ani v Hradci tak to je těžko a na ligu prostě asi nemá....Uvidíme co teď v Pardubicích, možná poslední šance se ukázat v nejvyšší soutěži, a to samé Kubala v Hradci, kde má dost velkou konkurenci, su zvědavý....

  • Bonito33 - 22.01.2022, sobota, 13:55
    (0)

    Ale míče rozdal horší jak Diviš

  • fandajakhrom - 22.01.2022, sobota, 13:31
    (0)

    Rezek - skoda, ze jsme ho nezkusili i na jinych pozicich. Kdysi na ligu urcite mel - stejne jako Machalik... sikovni, rychli borci

  • riedlss - 22.01.2022, sobota, 12:00
    (0)

    Artigasův kvalitní report ze zápasu🤦‍♂️👎

  • Mouses - 22.01.2022, sobota, 11:00
    (0)

    Rezek na půl roku hostovačka v Pardubicích.

  • Bonito33 - 21.01.2022, pátek, 19:13
    (0)

    Artigas :D takže výsledek nemá žádnou cenu nebo co tím chceš říct? Pro Rijeku to byla generálka nepletu-li se.

  • cicmaaa - 21.01.2022, pátek, 18:42
    (0)

    Artigas: Jaké přesně vášně máš na mysli ?

  • fandajakhrom - 21.01.2022, pátek, 18:13
    (0)

    Jo, Vaclava rovnou poslat domu. Staci Sasinka, Cicilia, Vecheta a Korycan z B 😌

  • celtic - 21.01.2022, pátek, 17:26
    (0)

    Fotbal bez sanci jen behali..jurecka neviditelny.. v 81 minute nastoupil aldin za kohuta,,je sice drobny a maly,ale behavy,trosku me pripomnel typove Navratila

  • Artigas - 21.01.2022, pátek, 17:10
    (0)

    Příprava nic moc počasí, Márův gól se štěstím po teči obránce zamířil k tyči; Jurečka hrál, takže vášně utichly?

  • Hory - 21.01.2022, pátek, 16:27
    (0)

    Děkuji za odpovědi!

  • lagic - 21.01.2022, pátek, 16:16
    (0)

    Viděl jsem 1. poločas, Mára dal gól z odraženého balónu tak metr za šestnáctkou přízemní střelou k tyči. Jinak Šáša se mi zdál lepší než Jurečka.

  • Babu - 21.01.2022, pátek, 16:14
    (0)

    Hory: po odrazu v šestnáctce se k němu dostal balon a zpoza šestnácky, tak metr za ní vystřelil a prostřelil gólmana k tyči, spíš takový skákavý balon, ale dobrá reakce

  • Ondra - 21.01.2022, pátek, 16:13
    (0)

    Byla to celkem hrozná podívaná. Silný vítr, hrálo se asi špatně. Kdo se nedíval, tak o nic nepřišel, ba naopak

  • Hory - 21.01.2022, pátek, 15:57
    (0)

    Sledoval někdo ten náš zápas? Co Mára, dal gól že standartky,nebo ze hry?

  • Driske - 21.01.2022, pátek, 14:19
    (0)

    *půl mega :D

  • Driske - 21.01.2022, pátek, 14:19
    (0)

    Sledovat Jurečku je opravdu k smíchu. Slovácko je jeho strop. Takový nekopa a chtěl by můl pega, to zrovna.

  • Belerek - 21.01.2022, pátek, 13:27
    (0)

    daldzi: Však kdyby byl Jurečka přeřazený do B-týmu nebo dostával menší minutáž, tak Slovácko pořád smlouvu plní. Klub má povinnost platit hráči sjednanou mzdu, o minutáži tam určitě zmínka není.

  • kecipep - 21.01.2022, pátek, 11:59
    (0)

    Super, takže to půjde zkouknout i zpětně.

  • Ondra - 21.01.2022, pátek, 11:20
    (0)

    A já si říkal, co je to za zvláštní vodoznak na všech fotkách ze soustředění

  • Babu - 21.01.2022, pátek, 11:12
    (0)

    👉 https://www.facebook.com/B4Slovenia

  • kecipep - 21.01.2022, pátek, 10:58
    (0)

    Pokud bude, zveřejní to klub na FB

  • Ondra - 21.01.2022, pátek, 08:38
    (0)

    Bude live přenos?

  • kecipep - 21.01.2022, pátek, 08:21
    (0)

    Rijeka nás má dnes jako generálku před mistrákem s Dinamem Záhřeb.

  • fandajakhrom - 21.01.2022, pátek, 05:08
    (0)

    Pohary nepohary. Trener zadnou sanci mladym poradne nedava ... zrovna Vecheta by ji distal mel a nemyslim par minut v zapasu

  • fcs - 20.01.2022, čtvrtek, 22:47
    (0)

    Řekl bych kdyby jsme neměli šanci na poháry,tak se ho Svedik nezastane a nechal by rozehrát Vechetu,ale takto je to složitá situace pro klub a Jurečka dobře ví že mu to bohužel projde bez jakéhokoliv tlaku

  • Lemmy - 20.01.2022, čtvrtek, 21:54
    (0)

    daldzi, přece nebudete srovnávat běžnou pracovní smlouvu se smlouvou fotbalisty. Podle mě si Jurečka za své jednání za Slovácko hrát už nezaslouží.

  • fandajakhrom - 20.01.2022, čtvrtek, 19:31
    (0)

    Samozrejme obe smluvni strany plni, co bylo dohodnuto. Vzhledem k tomu, ze smluvni strana (Ing.) nehodla smlouvu prodlouzit, je nutne zapracovat do teamu nove (perspektivneksi) hrace a Ing. Jurecku minimalne nestavit. To je cele

  • fandajakhrom - 20.01.2022, čtvrtek, 19:26
    (0)

    Taťka Jurečků si zalozil ucet :-)))) talhle jednoduche to ve fotbale neni.. kluby chteji prekvapive vydelat na prestupu sveho dobreho hracu neno ho chteji udrzet. Levarny zacal delat jako prvni Jurecka a proto je potreba s nim v ramci moznosti zatocit

  • Michal fcs - 20.01.2022, čtvrtek, 19:23
    (1)

    nechte pracovat a rozhodovat ty, kteří to mají v popisu práce

  • Michal fcs - 20.01.2022, čtvrtek, 19:20
    (0)

    tvl, tady je odborníků, kolik z vás sehnalo nějaké peníze do klubu, že si dovolíte psát, co má kdo a jak udělat, kolik z vás si koupilo aspoň novou permici a aspoň tak klub podpořily....

  • kecipep - 20.01.2022, čtvrtek, 19:11
    (1)

    daldzi: "Začali jsme vloni v srpnu a tehdy nám Václav říkal, ať počkáme, že mu končí smlouva s manažerem a pak se domluvíme. Tak jsme mu vyhověli a čekali. Teď za sebe nechává jednat svého otce a ten přišel s nepřijatelnými podmínkami." Nesnaž se to obhajovat, někdo z rodiny Jurečků si tu založil účet? Tohle je fotbalový svět, ne smluvní vztah na údržbu zahrad.

  • daldzi - 20.01.2022, čtvrtek, 18:52
    (0)

    Respektive na konci téhle sezóny.

  • daldzi - 20.01.2022, čtvrtek, 18:51
    (0)

    Nechápu tady většinu, co tady řeší. Jurečka se před necelými dvěma lety dohodl na dvouleté smlouvě, tuhle dohodu plní, Fc Slovácko taky. Smlouva byla právně koncipována na 2 roky. Tu podepsaly obě strany dobrovolně bez nátlaku.Smlouva končí na konci leta.

  • celtic - 20.01.2022, čtvrtek, 17:31
    (0)

    To sa moc inzenyrovi prijemne nebude hrat jarni cast sezony,kdyz na nej budeme vseci piskat..myslim sam pozada velmi brzo svedika aby ho soupl do becka...ale kdo chce kam,pomozme mu tam...

  • KotelGuláše - 20.01.2022, čtvrtek, 16:10
    (0)

    Tak vyměňme Dembeleho za Jurečku a je to vyřešený pro všechny strany na pohodu.

  • Šovkovskij - 20.01.2022, čtvrtek, 14:47
    (0)

    Hory: Já si tedy nemyslím, že by si Trpišovský či Vrba nechali kecat do práce. Tito dva rozhodně ne. Ale je pravda, že už teď je Svědík ikonou slováckého fotbalu, tak jsou momenty, kdy Pojezný, potažmo Šumulikoski důrazně projeví, kdo klub vede a kam bude směřovat. Myslím, že z obou je cítit, že Jurečku by nejraději nahnali do béčka. Jinak, co se týče Svědíkova konce v Baníku, tak to bylo pouze a jedině imbecilitou a absolutní ztrátou vnímání reality tehdejšího vedení Ostravy.

  • kecipep - 20.01.2022, čtvrtek, 14:32
    (0)

    Takový "V trenkách banán ole" měl snad už jen Libor Došek :-)

  • riedlss - 20.01.2022, čtvrtek, 14:30
    (0)

    Že Kone 😅 musel jsem 😅

  • Hory - 20.01.2022, čtvrtek, 14:21
    (0)

    Trošku navážu na to, co píše Petros. Přesně to trefil s tím Svědíkem a to je taky důvod proč si myslím,že nikdy nepůjde v rámci naší ligy trénovat top klub. Sparta, Slavia obrovský ansábl lidí kteří trenérovi mluví do toho co a jak bude v Plzni o všem rozhoduje majitel až pak trenér. Tady u nás si to prakticky vše řídí a rozhoduje sám,spolu se Šumim.A náš trenér prostě má povahu, že nesnese ať mu do toho kdokoliv mluví.To si myslím, že stálo i za jeho odchodem z Baníku, když to tam měl tak dobře rozjeté.

  • Petros - 20.01.2022, čtvrtek, 14:07
    (0)

    U nás by to tak taky bylo, kdyby nebyl svrchovaným pánem Svědík, jak Pojezný tak Šumi se tak víceméně vyjádřily s velkým ALE, že trenéři ho považují za nepostradatelného....

  • a jé - 20.01.2022, čtvrtek, 14:07
    (0)

    Hubu ja si ale myslím ze tak by to melo byt nechceš hrát odejdi bud tu chceš hrát a uděláš ty i klub kompromis a nebo ne a pul roku před vypršení smlouvy odchazis

  • huhu - 20.01.2022, čtvrtek, 14:03
    (0)

    trochu podoba s Jurečkou, i když z jiného světa fotbalu, Dembelé odmítl prodloužit s Barcelonou, vyjádření Xaviho: "Je zjevné, že hráč nechce v Barceloně zůstat a nechce s Barcou spojit svou budoucnost. Řekli jsme mu a jeho agentovi, že musí odejít hned, protože chceme jen hráče, kteří mají zájem u nás hrát. Buď prodlouží, nebo odejde - jiná varianta neexistuje" Zajímavé je taky to, že v prosinci ještě prodloužit chtěl.

  • Driske - 20.01.2022, čtvrtek, 13:51
    (0)

    Já bych se nebál místo Jurečky přivést Thomase Sowunmiho, případně Clébera

  • CeZeRo - 20.01.2022, čtvrtek, 13:49
    (0)

    A jinak je vstřelil ve 2. malajské lize, ona Premier League je v Malajsii 2. liga, 1. liga se jmenuje Super League.

  • CeZeRo - 20.01.2022, čtvrtek, 13:44
    (0)

    Odehrál určitě víc jak 10 zápasů ;-) Livesport nevede detailní statistiky o malajské lize. Takže správně je že 12 branek která dal padlo během 10 utkání, ale odehrál jich víc, jen v nich neskóroval, proto je nemá na livesportu započtené :-)

  • Bonito33 - 20.01.2022, čtvrtek, 13:30
    (0)

    1.liga Malajsie

  • RobertFCS - 20.01.2022, čtvrtek, 13:19
    (0)

    Kuala Lumpur City a Negeri Sembilan

  • Hory - 20.01.2022, čtvrtek, 13:13
    (0)

    A kde to prosím bylo v nějakém oktesním přeboru? :)

  • RobertFCS - 20.01.2022, čtvrtek, 12:55
    (0)

    Jinak aby nestála řeč. Tak Francis Koné za poslední dva roky odehrál 10 zapasu a dal 12 gólů! To by byla posila!

  • Bonito33 - 19.01.2022, středa, 23:21
    (0)

    ... protože ještě měsíc může taky nějaká vyšší nabídka přiletět

  • Nike - FCS - 19.01.2022, středa, 22:26
    (0)

    Ten kluk nemůže být v základu ani náhodou... At je kvalitní jak chce nebo ne i kdyby to byl Messi nebo Ronaldo a byli klíčový, tak bych jim ten prostor nedal... Tohle není žádná podpásovka od klubu ale ta podpásovku dal právě Jurečka Slovácku.... Nedal bych mu žádnou minutáž, nezaslouží si to jak vyjebal s klubem, který mu dal šanci se prosadit i přes ne příliš ideální výkony ho Svědík podržel a on dělá tohle klubu, nic víc než sedět na tribuně si nezaslouží... NIC NENÍ VÍC NEŽ KLUB, a už vůbec ne nějaký opavský žoldák, který obral slovácko o miliony a ještě si bude prohlašovat jak to nechce řešit, že zůstává ve Slovácku do konce sezóny, jako by se nic nedělo... pak potají zdrhnout a klube raď si.... šanci musí dostat trio Vecheta, Cecilka a Šáša... Jurečka je pro mě odepsaný hráč, a nevidím důvod ho rozehrávat pro druhé kluby, když z toho budeme mít kulové... ať zažije půl roku na tribuně, ať si sáhne do svědomí... chápu peníze hrají největší roli ale nějaká úcta a respekt ke klubu, tohle chování je trapné a sobecké... A ať v tom hraje roli je tata, to je jedno... On musí mít svoji hlavu, je to študovaný člověk, tak se musí rozhodnout sám....

  • Skein - 19.01.2022, středa, 20:02
    (0)

    Pro mě jsou stěžejní jiní hráči než níže stále omýláný. Aspoň si hezky popovídáte...

  • fandajakhrom - 19.01.2022, středa, 18:32
    (0)

    Nevím, nejaky odbornik se k tomu "bezduvodnému" prerazovani vyjadroval, ale fakt netusim, jak to ma ve smlouve. Tim spis nechapu, proc uz v tom B proste neni.. bych s nim zametl okamzite ...... kor po tom, co predvadel ... jinak bych ho na 100 euro taky strelil. Takto pujde zadarmo do "konkurecni" Plzne

  • Šovkovskij - 19.01.2022, středa, 16:59
    (0)

    Ad hoc Hašek: To je takový pěkný precedens pro celou ligu...

  • Šovkovskij - 19.01.2022, středa, 16:56
    (0)

    Moravian: Dovolím si s Tebou nesouhlasit. U Ciciliy byl ze začátku problém v tom, že nebyl ve formě a jeho přístup byl liknavý, ostatně, ve hře byl i jeho konec v klubu. Pak se ovšem jeho přístup razantně změnil, podával dobré výkony, dal i nějaké góly. Neměl tu minutáž takovou, protože Jurečkovi se dařilo, ale Rigi ukázal, že jej najaře může nahradit. U Vechety podle mne hrál hlavní roli věk a jistá nezkušenost, možná i fyzická vyspělost. Potenciál má velký a na jaře může růst. Nesmíme zapomínat na Šašinku. Při prvním angažmá ve Slovácku ukázal, že branky dávat umí. Bohužel na podzim jej limitoval zdravotní stav. Góly Plzni i nějakými v béčku ukázal, že na to má. Myslím, že Svědík ví, jaký má potenciál. Když to shrnu, máme tři kvalitní útočníky, což tu nebývalo zvykem. Tudíž i já se přikláním k variantě: "Venco, béčko, nazdar!"

  • Šovkovskij - 19.01.2022, středa, 16:45
    (0)

    fandajakohrom: V čem by to přeřazení do B týmu mělo být právně hůře proveditelné? Děje se tak napříč ligou, kluby posílají do béčka i hráče, se kterými do budoucna počítají, např. po zranění. A pokud někdo zlobí, tak může dopadnout jak onehdy mladý Hašek ve Spartě. Tam se s ním taky nemazlili a jak dopadl.

  • huhu - 19.01.2022, středa, 16:21
    (0)

    hromik: poláci nenabízeli 9 mega, ale 100 tis euro. I tak si říkám že ho měli prodat, ale to je věc klubu

  • Moravian - 19.01.2022, středa, 15:07
    (0)

    hromik: Pojezný říkal, že Poláci nabídli méně než 9 mega, což je neakceptovatelná částka. Než přijmout tuto nabídku by bylo efektivnější, nechat jej sezonu dohrát.

  • Moravian - 19.01.2022, středa, 15:05
    (0)

    Ten optimisums bych v případě Cicilii a Vechety neměl. Svědík dával Jurečkovi příležitost i když se neprosazoval, protože viděl, že se do těch šancí dostává a že ten potenciál prostě má. Kdyby byl o tomtéž přesvědčen u jiných, určitě by ten prostor dostali.

  • hromik - 19.01.2022, středa, 14:49
    (0)

    Ja hlavně nerozumim pořad jedné věci ,proc teda Jurečka neodejde do toho Polska kde mu ten nesmysl co žádá dají! A tím pádem musí byt obe strany spokojeny. Slovácko bude mít peníze a on plat co chce! Potom vlastně nerozumim v cem nebo kde je u něho problem nebo co víc chce jeste .

  • a jé - 19.01.2022, středa, 14:25
    (0)

    Fandajakhrom spočítal jsi na minutaz kolik golu dal loni Kliment a kolik Jurecka

  • drzý vandrák - 19.01.2022, středa, 14:11
    (0)

    Naposledy se vyjádřím k tomuto pánovi VJ a dál už mě zajímat nebude.K těm odborníkům co se vyjadřují k této situaci s Jurečkou jak píše správně Huhu je potřeba říct, že oni ty cirkusy kde trénují neplatí,pouze si tam chodí pro žold.Tzn,že je rozdíl, zda se k dané problematice vyjadřuje trenér, nebo někdo z vedení či majitelů klubu.Například u p.Hoftycha vidíme, že při jeho ješitnosti v případě uplatnění opce okradl Liberec o pár milionů za Fildu Ngujena,jehož hodnota je dnes mnohem vyšší než v Liberci.Za to mu samozřejmě děkujeme.On to však neplatí a po nás potopa.Proto je takové názory brát vždy s rezervou a klidně být v případě potřeby sto let za opicema, jak psal Huhu.

  • karagavrylydys - 19.01.2022, středa, 14:01
    (0)

    Za 5 měsíců se to vyřeší samo. Ale pokud Cicilia a Vecheta dostanou na jaře stejnou minutáž, jako Jurečka na podzim, budou i góly. Nezapomenout na to, že bez dobrých spoluhráčů by si ing. ani neškrtl.

  • fandajakhrom - 19.01.2022, středa, 13:59
    (0)

    Ano, ale lonska sezona, kdy nam strilel goly odchozi Kliment ukazala, ze to je system na hovno..

  • Hory - 19.01.2022, středa, 13:47
    (0)

    Už jsem to tady párkrát psal. Taky jsem zastáncem toho,ať Jurečka hraje. Pokud bude souboje vypouštět, nebo se šetřit, tak trenér to vidí jako první a pak ať ho tedy střídá, nebo na základě toho,ho vůbec nestaví.

  • Jerry1984 - 19.01.2022, středa, 13:46
    (0)

    jak už zde bylo zmíněno, ono se to vyřeší samo.. dejme tomu chvilku..

  • Ondra - 19.01.2022, středa, 13:31
    (0)

    Nenapadá mně jediná dobrá věc pramenící z přeřazení Jurečky do B týmu. Aby víc hrál Šašinka nebo Vecheta? Už tady vidím ty negativní ohlasy po prvním kole jak na to nemají.

  • fandajakhrom - 19.01.2022, středa, 13:29
    (0)

    ..v tomto pripade..

  • fandajakhrom - 19.01.2022, středa, 13:28
    (0)

    Souhlasim. Vubec nechapu, co tady v tomto propde vedeni predvadi? Chapu ze se Svedikem asi neni jednoducha komunikace (a prosazuje setrvani Jurecky v A), ale podle me je to jasne, i když to přeřazeni do B asi neni právně uplne jednoduche a mozna by Jurecka mohl vypovedet smlouvu nebo neco. Jinak to prerazeni do B kritizoval agent Nehoda (coz me neprekvapuje) a Hoftych. X novinaru naopak predpovidalo, ze Jurecka skonci v B

  • Artigas - 19.01.2022, středa, 10:20
    (0)

    Dle mého názoru měl klub tohle utnout po prvním sezení, když fotřík nahodil takové nesmysly; vytáhli jsme tě z opavského srabu, díky odchodu Klimenta dals pár branek v půlce sezóny a hrajeě si na Messiho? OK, nechceš, ode dneška trénuješ (JENOM trénuješ)s béčkem a není o čem.

  • huhu - 19.01.2022, středa, 09:34
    (0)

    Mě sere jedna věc, že veřejnost mimo FCS odsuzuje to, aby Jurečka skončil v B týmu. CO tak čtu názory trenénů, novinářů, tak dle jejich názoru je to ubohé chování klubu, sto let za opicemi. V zahraničí je to prý normální. Toto bych asi chápal, ale všichni ti co komentují články s Jurečkou, nebo třeba i trenéři (mám pocit že se k tomu vyjadřoval Hoftych, že Jurečka určitě v B neskončí) bohužel už asi nevidí tu druhou stranu věci, co my tady, věrní fanoušci slovácka sledujeme podrobně každý den. Vyjádření Jurečky, že do léta zůstane, vyjádření Jurečky že teď to neřeší a soustředí se na přípravu, ústní dohoda z min. roku Jurečky s vedením, že za nabídnutých podmínek podepíše smlouvu - nedodržel. Jeho vychcanost v tom, že si řekne podmínky, které ví, že klub není schopen nijak utáhnout a bude ho muset pustit. A hlavně jeho zastupování tatínkem, což ve mě budí dojem, že pan ING. Jurečka nemá svůj názor a rodina Jurečkova chce vytřískat ze Slovácka co nejvíc, protože se synáčkovi povedla jedna sezona. Tohle všechno, ti lidi mimo FCS nevidí a FCS bude za blbce, ať to dopadne jakkoliv.

  • fandajakhrom - 19.01.2022, středa, 08:43
    (0)

    To je hodne naivni predstava, ze Sumi v Chorvatsku premluvi Jurecku k podpisu smlouvy, diky ktere by bral 200000,- mesicne kdyz muze dostat v Plzni 400000,- (priklad). Dal bych s nim posledni jednani a pokud ne, tak cau a jedes z Chorvatska do Kunovskeho lesa... neco mi rika, ze to tak ale nedopadne. A budeme tudiz za nazdarky

  • riedlss - 19.01.2022, středa, 08:08
    (0)

    Když nebude každý den psát taťkovi dopis tak si za to snad se Šumim sednou 🤷‍♂️😆

  • Bonito33 - 19.01.2022, středa, 00:21
    (0)

    Už jsem to tu psal 3x, že jeho agentura ICM Stellar Germany, zastupují hodně hvězd.

  • drzý vandrák - 18.01.2022, úterý, 17:40
    (0)

    ....přesně.Paťa by ho mohl nahradit.To je šohaj dle představ😁

  • fcs - 18.01.2022, úterý, 17:36
    (0)

    V podcastu ,,kudy běží zajíc, jsem zaslechl, že má Jurečka nového agenta nějaku nadnárodní společnost,nevím co je na tom pravdy

  • Valheru - 18.01.2022, úterý, 17:28
    (0)

    Venca by si měl přečíst rozhovor se Schickem o přestupu z Leverkusenu. Patrik je úplně jiná liga a taky by mohl disktovat jak chce, ale...

    „Samozřejmě je to hezké číst, jak mě spojují s velkokluby. Ale v Leverkusenu jsem opravdu hodně hodně spokojený a chci s Bayerem do Ligy mistrů. Život v Německu se mi líbí. Momentálně to pro mě absolutně není téma myslet na jiný klub...

  • CELTIC 1888 - 18.01.2022, úterý, 17:22
    (0)

    Pánové,něco z nebes mě naseptava,že si tam v tom Chorvatsku na hotelu jeden večer Sumi s Jureckou sedne a psychologicky ho bez tatínka zlomí.A zpátky se už Venca bude vracet s novou podepsanou smlouvou. Co mám totiž informace, tak v této celé kauze hraje starý pan Jurecka hlavní roli.Bohuzel jsem si mylně myslel, že Vašek dokáže používat taky vlastní mozek.

  • Valheru - 18.01.2022, úterý, 17:06
    (0)

    I v našich podmínkách by mělo platit, že nikdo není větší, než klub. Pokud je Jurečka tak hloupý, že si myslí, že bude jako útočník ve formě nedotknutelný a může si říkat o cokoliv, tak by se mu mělo naznačit, že to tak není, ale chápu, že ty misky obou vah(sportovní úspěch a finance) jsou proklatě těsně vedle sebe a rozhodnutí je to těžké...ale taky si nemyslím, že by ty Vencovy šance Vecheta nebo Šašinka nedali... za mě šup s ním do B, do Chorvatska nejedeš a nazdar.

  • fandajakhrom - 18.01.2022, úterý, 16:41
    (0)

    Souhlasim, vetsinu sanci by promenil i Sasinka. Mozna i vic. Venca toho spalil opravdu dost... jediny vylozene "Jureckuv" gol byl proti sparte, kdy odstranil chudaka Stetinu, ktery zrejme hral pod prasky 😌 takze bych proste dal sanci okamzite jinym hracum!!! A pokud to stejne nevidi i trener, tak se mu divim

  • cicmaaa - 18.01.2022, úterý, 15:44
    (0)

    MB. Jednu chvíli jsem si myslel, že na tvůj nick píší dva různí lidi. Jeden truhlík, ten co píše poslední dobou a jeden docela rozumný s normálním názorem. To, že Jurečka dal tolik golů, je zásluha trenéra a ostatních hráčů v mužstvu. A jsem si 100% jistý, že kdyby na začátku sezony dostal tu šanci kdokoliv jiný z týmu, tak je na tom golově stejně jak Jurečka, možná líp. Nebo chceš mě tvrdit, že Jurečka něčím převyšuje ostatní naše hráče?

  • Petros - 18.01.2022, úterý, 15:19
    (0)

    Bayerne dobrý, každý to vidíme jinak, já to beru víc z dlouhodobější perspektivy a nikdo mě nevymluví, že nechat hrát Jurečku je chyba. Ono kdyby i trenéři byli na něj nekompromisní a cítil, že fakt může vypadnout z áčka, tak by třeba vyměkl, ale na kdyby se nehraje. Ten Šašinka tu tenkrát byl na hostování jen na podzim. To co píšeš, že tenkrát byly varianty není pravda, teď jich do útoku máme mnohem víc. Ještě k nám přišel ten mladý snajpr z divize Koryčan a hned se v béčku v přípravě uvedl gólem. Jinak já bych chtěl taky velký úspěch ale taky su relista, klub musí i prodávat, já bych prostě stavěl na Vechetovi děj se co děj, ale uvidíme jak to bude v reálu.

  • riedlss - 18.01.2022, úterý, 14:51
    (0)

    Bayern věčně nespokojený :D takové je taky potřeba 🥱😆

  • karagavrylydys - 18.01.2022, úterý, 14:07
    (0)

    BM: Kdyby vedení chtělo do pohárů, tak přivede nějakou posilu.

  • Bayern Munchen - 18.01.2022, úterý, 13:58
    (-1)

    Chceš těm klukům jako v týmu říct, pánové, sereme na umístění a když se prohraje tak se prohraje, ale zkusíme rozehrát v útoku Vechetu... postavíme to na něm teď... ti kluci chtějí všichni včetně trenéra úspěch a to by bylo jakékoliv umístění zaručující znovu poháry... proto to je vše tak jak to teď je... Vecheta je výborný útočník, ale měl jít třeba do Pardubic na hostovačku, tak jak to Sigma udělala s Chytilem...

  • huhu - 18.01.2022, úterý, 13:57
    (0)

    BM: přesně, to co předvádí Jurečka má dopad i na Vechetu, ten už mohl 14 dní trénovat někde v Pardubicích, Teplicích nebo klidně i ve druhé lize a bojovat o místo na hostovačce. Kvůli nejistému Jurečkovi muselo vedení Vechetu podržet v týmu, a ten už se teď těžko někde chytne a další půl rok prosedí na lavičce, protože bude hrát Jurečka.

  • Bayern Munchen - 18.01.2022, úterý, 13:55
    (-1)

    Petros: tak když tady byl Zajíc, tak tady byl i Kubala a Šašinka (podzim) se mi zdá, takže měl kde brát, mohl to postavit na Kubalovi a teď jsme z něho mohli mít balík, jak uvádíš... To co píšeš, je nesmysl... Kadlec a další starší kluci chtějí úspěch a ne, že budou hrát o několik míst níže... pro rozehrávání Vechety měl jít na hostovačku třeba do Pardubic, tak jak tam byl Chytil a tam by se rozehrál a vrátil se k nám rozehraný, ale to bohužel nejde, protože tady máme několik otazníků v útoku...

  • vajdik - 18.01.2022, úterý, 13:40
    (0)

    Bonito33 - jaké pošpinění jména, Zemek platí za to, že defakto přiznal že udělal podvod...tak to v minulé době vyšlo...vydělal na tom dost peněz a "vykoupení za 18 míčů" je pakatel z toho, co bylo do plusu....

  • Petros - 18.01.2022, úterý, 13:39
    (1)

    Bayerne je to jednoduché...jak píšeš, Vecheta je náš a talent, je načase aby dostal pořádnou příležitost a učil se, i kdyby nás to stálo pár míst v tabulce, tak příští sezonu se to vyplatí. K čemu vybojované předkolo poháru, když by to dopadlo jak v létě, nerozehraný Vecheta v útoku marný a vypadnutí hned zkraje, stejně jako minule Jurečka....není na co čekat, aby se pak zase zpožděně Vecheta nerozehrál před koncem smlouvy. Toto je borec co nám může i piřádný balík vydělat. Ale ono se to vyřeší samo a Jurečka se sám posadí na lavku, ten borec nepude do soubojů na dto procent, v hlavě bude mít to hlavně se nezranit....bude to v bledě modrém jak Zajíc, narozdíl od něj má teď trenér kde brát

  • silon - 18.01.2022, úterý, 13:37
    (0)

    Nějak jsem v souvislosti s informací o p. Zemkovi zabrousil do historie. Kdo si chce připomenout drsné čtení: https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/reznik-ligu-jsem-slovacku-neprohral-ja.A070519_141830_fotbal_rou

  • Bonito33 - 18.01.2022, úterý, 13:35
    (0)

    Jo a kolik asi tak ještě vysoudi Zemek zpět za pošpinění jména atp.))

  • fandajakhrom - 18.01.2022, úterý, 13:32
    (0)

    Tak hlavne ze pan doktor nesel sedet. Na druhou stranu jsem cekal, ze diky tomu pujde do klubu (aspon ted kratkodobe, kdy hrajeme o pohary) vice financi....

  • Bayern Munchen - 18.01.2022, úterý, 13:28
    (0)

    vajdik: přesně tak 18 mio je nic, oproti tomu o jaké prachy tam šlo... Petros: nevím, kdo nadával na Jurečku, já určitě ne, že dal tolik branek a mohl jich dát klidně dvakrát víc, je asi pravda, ale já jsem osobně měl vždy Jurečka spíše jako krajního záložníka než útočníka, ale tak zadařilo se mu... Vecheta je perspektivní hráč a určitě velká hvězda do budoucna, ale kanonýr z něho na konci jara nebude, to se klidně vsadím... do poháru cesta přes pohár nevede, tam ti říkám, že to vyhraje Slávie a pak můžeš být 4 v tabulce a jdeš do těch pohárů z ligy... nevím proč bychom neměli mít třeba na Plzeň, Sparta a Slávie jsou jinde, ale Plzně bych se nebál... Cicilia hrát může to máš pravdu, ale nepodepsal ještě smlouvu, takže to může být klidně druhý Jurečka a pak bych tedy nechápal proč Jurečka ne a Cicilia ano... A u Šašinky jsem ti jasně napsal, že peníze na uplatnění jeho opce mít nebudeme, když budeme rádi, zda uplatníme opci na Nquyena a pokud udržíme aspoň Havlíka, ty si myslíš, že máme peněz na rozhazování, to už by tu byl nějaký ten útočník a Jurečka by nehrál, už to pochop...

  • vajdik - 18.01.2022, úterý, 13:15
    (0)

    Hory co se týka Zemka, tak tech 18mio je oproti zisku hubička, normální smrtelník by už z kriminálu nevylezl....

  • Petros - 18.01.2022, úterý, 13:13
    (0)

    Bayerne, proč furt omýláš že nemáme koho do útoku?? To už jsi zapoměl jak dlouho jsme tu nadávali na Jurečku jaké je to nemehlo a co vše zahodí??? Vecheta je náš a podepsal dlouholetou smlouvu, jak můžeš vědět, že když dostane pořádnou šanci, že na konci jara z něj nebude nový kanonýr? Jako ruku na srdce, přes ligu cesta do pohárů nepovede, na Top 3 nemáme, takže leda pohár a tam je to max o 3 zápasech. Šašinka taky musí dostat pořádnou šanci ať teda klub ví, zda má uvažovat o uplatnění opce, plus je tu Cecilia ať je to s ním jak chce, hrát může. Vzhledem k tomu, že hrajem na jednoho útočníka má trenér dost možností jak hrát i bez Jurečky. Ať sa snaží Jurečka v poháru ale liga by měla být bez něj. Esli budem 4 nebo 6 je celkem jedno. I trenér by měl dostat od vedení příkaz myslet dál než na toto jaro, nikdo není víc jak klub, ani trenér na kterého budeme vzpomínat navěky. Za mě prostě Jurečka do základu nepatří.

  • Hory - 18.01.2022, úterý, 13:09
    (0)

    Navíc před chvilkou Vrchní soud v Olomouci rozhodl o JUDr.Zemkovi. Jen tam ho to stálo 18mio.

  • drzý vandrák - 18.01.2022, úterý, 13:02
    (0)

    Je velká škoda, že se asi budeme muset dívat na hráče, který sice umí dát občas gól, ale za nás hrát nadále nechce.Z ekonomických důvodů však musíme vzít zavděk i takovým hráčem, protože náhrada za něho zatím není žádná.Je to smutné, ale je to tak.Pokud to tak dopadne, tak nevím jestli se na to dokážu celé jaro dívat.Chápu, že chce mít Svědík nějaký počet hráčů v týmu s odpovídající kvalitou, ale za pár měsíců budeme řešit to sámé - kdo za něho a hlavně za co.Je to smutný příběh...

  • Bayern Munchen - 18.01.2022, úterý, 12:52
    (0)

    Trenér má smlouvu ještě na příští sezónu a pak konec... Nike - FCS: ty si myslíš, že klub má prachy na opci Šašinky... nemá, jinak by tu už dávno nějaký útočník byl a Jurečka by trčel v nejlepší variantě na lavce nebo běhal po kunovčáku... a to si vem, že se chce uplatnit ještě opce na Nquyena... Takže je velice možné, že do další sezóny půjdeme v útoku jen s Vechetou...

  • Nike - FCS - 18.01.2022, úterý, 12:22
    (0)

    Jenže Šašinka náš být může, pokud mu dáme šanci a prosadí se, musí se mu dát prostor jen... A ne aby to tam zabíral hráč, který vymrdává s klubem

  • Hory - 18.01.2022, úterý, 12:19
    (0)

    Tak přemýšlím a trenér má do kdy smlouvu? Do konce příštího ročníku?

  • Bayern Munchen - 18.01.2022, úterý, 12:03
    (0)

    Nike - FCS: no vidíš, tak s Ciciliou je to taky na hraně, Šašinka není náš a možná ani nebude...Tak pak už tu zbývá jen Vecheta...

  • Nike - FCS - 18.01.2022, úterý, 11:56
    (0)

    Jestli bude hrávat v základu, tak jsme totální dno....A za chvíli s námi bude vymrdávat kde jaký hráč...Pro něho to je WIN-WIN situace...a takovému hráči, který se z vysoka vysral na klub, klub je to nejdůležitější, vedení si nemá srát na hlavu... a jeden hráč co si z nich vyloženě dělá prdel ještě bude trenovat a hrát s áčkem.... a nezajímá mě kecy typu, uzký kádr apod... Minimálně chci v základu vidět Ciciliu, Šašinku, Vechetu... Ikdyž s Cecilkou je to taky na hraně...

  • Bayern Munchen - 18.01.2022, úterý, 11:27
    (0)

    Jako osobně si myslím, že pokud by si Svědík nebyl na 100% jistý, že Jurečka mu tímto neudělá v kabině bordel, tak by ho v týmu nechtěl... Protože jak tady někdo psal za výsledky zodpovídá trenér a kdyby to dělalo problémy, tak do toho nepůjde... A druhá věc, co mu jiného zbývá, když si člověk přečte, že Šumi má v hledáčku dvě jména, kde ještě pořádně ani nejednají asi a že mají čas do konce února... Liga začína přeci již 6.2.2022 a hned v tom týdnu hrajeme pohár a pak máme doma Slávii... takže ty perspektivní hráči by tu byli až po těchto zápasech, což mi hlava nebere, hlavně i z toho důvodu, že neabsolvují přípravu pod Svědíkem se do sestavy budou dostávat velice těžko, jak uvádí i Šumi, že naši hráči z juniorky mají problém s přechodem do áčka a musí absolvovat dvě přípravy než se aklimatizují... To je taky zvláštní, tak jak pak trénují pod koučem v juniorce, když je problém po fyzické stránce u herní to ještě dokáži pochopit...

  • Greif - 18.01.2022, úterý, 11:04
    (0)

    Lepší když to druhému padat nebude ale časem se zapracuje a bude tu chtít hrát než toto .. tak doufám že někoho privedou a Venca zapláče..

  • Moravian - 18.01.2022, úterý, 10:45
    (0)

    Svědíka chápu. On zodpovídá za výsledky. Možná se (oprávněně) bojí, že bez Jurečku sice budeme hrát dobře, ale nebudeme dávat góly. Čekání na to až to tam začne padat někomu jinému, tak jak Jurečkovi, může být osudné. Ale potom co proběhlo, pokud Jurečka bude hrát, náladu a vztahy v kabině to musí zaručeně ovlivnit. Toho se bojím.

  • Hory - 18.01.2022, úterý, 10:38
    (0)

    Ve Slovácku vládnou pouze dva lidé a to je Sumi a Svědík a nikdo jim do toho nemluví. Tady je vidět, že bude tak,jak rozhodně trenér. On ví co dělá a proč dělá.

  • peetrs - 18.01.2022, úterý, 10:28
    (0)

    Co on je za charakter. Ví že končí, že s klubem vym*dal a klidně si sedne s klukama do autobusu a jede na "dovču do Jugošky". Dobrý no...

  • fandajakhrom - 18.01.2022, úterý, 10:17
    (0)

    V teto kauze zrejme nerozhoduji Pojezny se Sumim (ale trener), coz taky neni uplne ok

  • lagic - 18.01.2022, úterý, 10:00
    (0)

    Prý "Nechceme se mu mstít a jde mně především o klub, takže v kádru zůstává". Jenže Jurečka si nic jiného za své chování nezaslouží, než běhat po lese. Pokud má jít o klub, tak se má nechat hrát hráče, co tu chtějí být, ti jsou perspektiva pro klub, ne nějaký vychcánek.

  • fandajakhrom - 18.01.2022, úterý, 09:53
    (0)

    Chapu, ze prerazeni do B nebude asi "pravne" jednoduche. Proto doufam, ze nebude minimalne nastupovat v zakladni sestave (nebo nebude nominovan na konkretni zapasy)...

pristi
 Další články:
28.01.2022, pátek, 12:49 - Co nového ve Slovácku: Jurečka má agenty od Grealishe. Prodlouží opory?
25.01.2022, úterý, 11:10 - PŘÍMÝ PŘENOS: NK Olimpija Ljubljana - 1. FC Slovácko
25.01.2022, úterý, 07:39 - Slovácko v Umagu do druhého týdne
24.01.2022, pondělí, 07:46 - Ibrahima Aldina lanařil trenér Soukup
18.01.2022, úterý, 08:28 - Slovácko se vydalo směr Umag. Ve výpravě jsou i Hofmann, Jurečka a Cicilia
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace