*
DNES
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
DNES
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
DNES
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

PŘÍMÝ PŘENOS: NK Olimpija Ljubljana - 1. FC Slovácko

25.01.2022, úterý, 11:10
nk-olimpija-ljubljana_velky.jpg

Dnes se od 14:30 střetneme se třetím celkem slovinské první ligy NK Olimpija Ljubljana. Přenos můžete sledovat živě.

Nogometni klub Olimpija Ljubljana (česky Fotbalový klub Olimpija Lublaň) je slovinský fotbalový klub z města Lublaň. Své zápasy hraje na stadionu Stožice. Klubové barvy jsou zelená a bílá.

Klub odkazuje svůj původ do roku 1911, kdy byla založena Ilirija. Nový klub byl založen roku 1945, ten zkrachoval roku 2005. Téhož roku byl založen nový klub, který nese stejný název, tedy NK Olimpija Ljubljana, i barvy.

Po osamostatnění Slovinska vyhrál tým první 4 ročníky slovinské ligy.

Roku 2005 klub zkrachoval. Byl založen nový klub, který 4× za sebou postoupil – z 5. ligy do 1. ligy. V letech 2016 a 2018 se stal mistrem.

ÚSPĚCHY

6× vítěz 1. slovinské ligy: 1991/92, 1992/93, 1993/94, 1994/95, 2015/16, 2017/18
6× vítěz slovinského fotbalového poháru: 1992/93, 1995/96, 1999/2000, 2002/03, 2017/18, 2018/1

 

Jméno Heslo
text
  • TondaFCS - 28.01.2022, pátek, 22:24
    (1)

    Ten Merdovic zase zraneni, mel jsem se hur ucit, mohl jsem byt fotbalistou a brat prachy za behani po doktorech

  • celtic - 28.01.2022, pátek, 16:43
    (0)

    ale na stopro to nevím,ale tuším to tady kdosi před nedávnem psal,,

  • fipa - 28.01.2022, pátek, 16:34
    (0)

    Díky celtic

  • celtic - 28.01.2022, pátek, 16:03
    (-1)

    fipa,,,,mám pocit,že svědík má smlouvu už jen na příští sezonu

  • ONCEK - 28.01.2022, pátek, 15:45
    (0)

    kecipep: v tom případě se omlouvám! Těžko říct, kde je problém, chybí nasazení a důvtip v kombinaci. Trenérovi bych věřil, že s tou jeho povahou to nenechá. Zítra hrajou Pardubky generálku, tak uvidime, jak na tom jsou, zatím v přípravě nic extra, což se dá říct i o nás…

  • fcs - 28.01.2022, pátek, 15:34
    (0)

    karagavrydylys:poukazuju na to, že naše vedení ví moc dobře co dělá a máš pravdu Šasinka s Merdovičem se zatím nechytli,ale chtěl jsem poukázat na to že po odchodu Klimenta se chytl Jurečka s Rigim,po odchodu Navrátila by měla přijít příští týden(snad)náhrada,dále tito 4 hráči co jsou v týmu poměrně chvíli,jsou prespektivni a mají kvalitu: Nguyen,Holzer,Tomic,Kohut... Dále se očekává že se chytne do budoucna někdo z B týmu jako je Kudela,Srubekk,Juruska,samozřejmě Vecheta a třeba se vrátí pořád ještě mlady Kubala a Šasinka mě stále ještě šanci

  • drzý vandrák - 28.01.2022, pátek, 15:28
    (0)

    Stálo to za hovno, na únavu bych to nesvádel, ale body se budou počítat až příští týden...

  • fipa - 28.01.2022, pátek, 15:27
    (0)

    Na jak dlouho má smlouvu Svědík?

  • kecipep - 28.01.2022, pátek, 15:23
    (0)

    Tohle byla generálka :-)

  • ONCEK - 28.01.2022, pátek, 15:21
    (0)

    Nejspíš se projevily další dvoufázové tréninky, to tak prostě na zimních soustředění bývá...nedělal bych z toho nějaké větší závěry, i když předvedená hra bolela. Generálka napoví víc.

  • fipa - 28.01.2022, pátek, 15:20
    (0)

    Hofmann je naprosto OTŘESNÝ od Budějovic je to asi pátý zápas! Nechápu proč nestahnou z hostování mladého Srubka .

  • Ondra - 28.01.2022, pátek, 15:20
    (0)

    Já mám strach i o naši lavičku. Vlastně jediní náhradníci jsou Tomič a Vecheta. Když jsem dnes viděl Divíška nebo Šimka, tak se děsím. Celá obrana má 3 žluté. Taky s může stát, že budeme proti Slávii hrát v sestavě Tomič, Kadlec, Daníček, Divíšek ... no FUUUJ

  • karagavrylydys - 28.01.2022, pátek, 14:56
    (0)

    fcs: Kolik toho Merdovič se Šašinkou nahráli?

  • Bayern Munchen - 28.01.2022, pátek, 14:45
    (0)

    Tak za mě dost bída... Opravdu od zápasu s Budějkami, hoříme v obraně... První gól opět po standartce soupeře, to je skoro kolorit... druhý gól nepokrytí hráče Hofmannem a třetí gól kde měl být Daníček, tak nebyl a nechal za sebou hráče nepokrytého... Opravdu nechápu jeho nasazování... No je to špatné, dopředu taky nic... moc na pohodu tyto dva přáteláky nebyly... tak snad v lize, jde vidět možná i to, že je potřeba ten kádr okysličit, opravdu už někteří jsou i pomalí... je to škoda, že se nikdo nepřivede...

  • celtic - 28.01.2022, pátek, 14:45
    (0)

    no jo no,,předvedená hra,dnes bohužel velmi špatná,bez nasazení,bez šanci, bez elánu a bez herní pohody.Přišlo mě to takové opatrné z naší strany,ukol zněl jasně hlavně se nezranit....holt příprava ve Slovinsku nám absolutně nevyšla ani herně ani výsledkové,,,,nezbývá než doufat,že se dají dohromady a v lize nám to bude šlapat

  • fcs - 28.01.2022, pátek, 14:35
    (0)

    Je třeba si uvědomit že tým je stále pohromade a za poslední dvě přestupové období odešli pouze Kliment,Navrc,Mareček a přišel Nguyen,Holzer,Merdovic,Sasinka... Podzim byl nejúspěšnější v historii klubu ať už herně nebo bodově,zapracovali jsme do sestavy Rigiho,Tomica,Kohuta a prý by měla přijít za Navrce náhrada příští týden.... Co se týče Jurečky tak se to nelíbí nikomu, ale je potřeba si uvědomit že na hotového hraca nejsu peníze a kdyby jsme teď někoho z top3 dotáhli na půl roční hostování, tak je to ještě větší nesmysl než tu nechat do konce smlouvy Jurečku

  • fandajakhrom - 28.01.2022, pátek, 14:34
    (0)

    Hoffman to taky hraje dobre (abychom ho nepremlouvali k podpisu smlouvy).... Kadlec to sam neda

  • Zizu14 - 28.01.2022, pátek, 14:33
    (0)

    Jurečka jen přešlapuje na půlce...

  • Nike - FCS - 28.01.2022, pátek, 14:33
    (0)

    proč mám takový pocit, že svědík bude stavět jurečku až do konce sezony, ale on odejde taky a už pak nebude řešit problémy jak ho nahradit :/ Musíme myslet i na budoucnost našeho klubu...

  • fandajakhrom - 28.01.2022, pátek, 14:32
    (0)

    Nguyen nic nechytil a nas tolik zadany snajpr Jurecka stoji taky za hovno ..

  • Ondra - 28.01.2022, pátek, 14:32
    (0)

    Každá střela na branku je gól. Filip nás moc nedrží

  • Ondra - 28.01.2022, pátek, 14:18
    (0)

    Ta obrana je opravdu tragická už od Budějic. Dopředu jeden nákop za druhým. To nemyslí vážně

  • fandajakhrom - 28.01.2022, pátek, 14:14
    (0)

    Obrana dostava lacine goly + vstrelit gol moc neumime = neni to dobre

  • Ondra - 28.01.2022, pátek, 14:13
    (0)

    Všechny přáteláky stály za … doufám, že to bude za týden lepší. No horší to být snad ani nemůže

  • celtic - 28.01.2022, pátek, 14:13
    (0)

    chlapy nejak bylo,nejak bude,,zkuste se oprostit od toho negativizmu...užívejme si,že jsme ted právě u toho...,vloni se nám podařila historicky nejúspěšnější sezona,kdy jsme zkončili na 4 místě a poprvé nakoukli do Evropských poháru za umístění v lize(když nepočítam intertoto cup,což už je dávná historie) ,,,a letos opět proháníme špičku ligy a nebýt těch podmázlích černokněžníku s píšťalkou u huby,tak jsme mohli být v první trojce...co májú říkat Jabka,vloni třetí a teď třetí od konce s rozprodanýma nejlepšíma hráčama..tak se radujme z toho,kde ted jsme,každým rokem jsme se po většinu sezóny strachovali,aby jsme nespadli do druhé ligy,,,věřím,že když budou finance a schopní lidi ve vedení,tak to nějak dopadne,,,dnes mají (i kvůli covidu) problém s financemi téměř všechny kluby v lize a nejen v té naší....takže znovu říkam,tak si užívejme,kde se teď nacházíme v tabulce a radujme se z předvedené hry a z fotbalu zvlášť....vždyť o tom to je.,fotbal má bavit lidi a být radosti a zábavou,,,,optimismus především,,howgh howgh

  • drzý vandrák - 28.01.2022, pátek, 13:42
    (0)

    Díváte se někdo na přenos?Zatím slabota.

  • huhu - 28.01.2022, pátek, 12:50
    (0)

    ano výborný článek , naprosto otevřené názory Šumiho a Pojezného na Navrátila a především Jurečku, Šumi si zase nezapomněl rýpnout :) https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2021-22/408402/co-noveho-ve-slovacku-jurecka-ma-agenty-od-grealishe-prodlouzi-opory.html?kapitola=779737

  • DorianFCS - 28.01.2022, pátek, 12:02
    (0)

    Na iSport je zajimavy clanek o Slovacku. Tam se k tomu vyjadril velice strizlive Sumi i Pojezny.

  • Ondra - 28.01.2022, pátek, 11:04
    (0)

    Už jsem to tu psal několikrát. Většina z vás tady vykřikujete, jak to zvládneme se Šašinkou, Vechetou nebo Rigim. A po prvním zápase na tyto hráče budete nadávat, jak nemají ani na B tým. U Šašinky mně hodně udivuje jeho "bezbojovnost". Vždy to býval hráč, který do všeho vletěl, ale když sleduji přáteláky, tak jen nadává, nedohrává souboje. Vecheta potřebuje čas a nemůžeme na něj hodit všechnu odpovědnost. Rigi je zase zdravotně nevyzpytatelný. Co z toho vyplývá?

  • Moravian - 28.01.2022, pátek, 10:59
    (0)

    Opravdu bych krotil optimismus, že i bez Jurečku budeme tak produktivní. Měli jsme dlouhá období, kdy jsme sice herně byli na výši, ale nepadalo nám to tam. A Svědík Jurečku stavěl, i když se mu nedařilo, protože viděl potenciál, viděl že se do těch šancí dostává. Kdyby totéž viděl u ostatních útočníků, určitě by jim ten prostor dal. Určitě i proto chce s Jurečkou počítat, byť by to bylo jen do konce sezóny. Cítí, že srovnatelnou alternativu nemá a nechce pokazit skvěle rozjetou sezónu. Svědík možná dělá Slovácko současným Slováckem, ale počítá s Jurečkou.

  • karagavrylydys - 28.01.2022, pátek, 10:54
    (0)

    fipa: Tak si trenéra poslední půlrok užij!

  • Ondra - 28.01.2022, pátek, 10:44
    (0)

    Napsal si to správně, Svědík je základním kamenem úspěchu. A jak dlouho si myslíš, že v tomto systému příchodů a odchodů bude chtít pracovat?

  • fipa - 28.01.2022, pátek, 10:36
    (0)

    Kliment odcházel a my si mysleli, že je to v pytli a a a? Není góly dává Jurečka a když odejde on..... Slovácko pojede dál ... máme Ciciliu, Vecheta a Šašinku. A hlavně Slovácko dělá Slováckem Svědík!!!

  • riedlss - 26.01.2022, středa, 22:40
    (0)

    🙆‍♂️😄

  • Nike - FCS - 26.01.2022, středa, 22:34
    (-1)

    A tohle co udělal Slovácku mu nikdy neodpustím, pokud to fakt tak dopadne a skončí, že odejde v létě zadarmo... Ani nějaké góly mě nebudou zajímat, za svou práci a góly je však placen .... za každý gól má určitě nějaké prémie...ale jak tu někdo psal, už to nemá cenu řešit...Musíme se s tím smířit, nic neuděláme...On si však své schytá, a pak se bude chytat za hlavu...

  • Nike - FCS - 26.01.2022, středa, 22:29
    (0)

    Souhlas, Jurečku bych odstavil... max mu dával určitě menší prostor... Takhle kdyby se podařilo i skončit na tom 4.místě, což bude hodně velká šichta a ani to umístění nemusí stačit na poháry... tak může dojít k něčemu podobnému jako minulý rok, kdy celý rok jsme spoléhali na Klimenta a ejhle, první zápasy sezóny, rovnou evropa a Honza chyběl... Jsem si téměř jistý, kdyby jsme ho měli tak jsme Bulhary udělali a šli určitě dále... A teď může nastat podobný scénář... Takže za mě určitě dát šanci těm, z kterých můžeme v budoucnu něco mít....

  • Petros - 26.01.2022, středa, 22:07
    (0)

    Huhu to schrnul jasně a pravdivě, nejde o to, že nechce teď podepsat, jde o to, že z klubu a všech dělal hlupáky a dával najevo, že chce podepsat, jen ještě počkejte Šumi jooo? Podle mě už dopředu věděl co dělá. Je to zmrd a tečka. Klub nikdy nikoho na sílu nedržel a za rozumnou nabídku každého pustil. Za mě už má v lize smysl jen pohár, tam ho zkousnu, tam je opravdu šance na historický úspěch. Liga jestli 3 nebo 6 je mě u prdele. Raděj dát pořádnou šanci Šášovi s Rigim a Vechetovi. K čemu nám bude 4 flek díky gólum odcházejícího borca když opravdu nebudem vědět jak na tom ostatní jsou. Sebelepší tréninky nenahradí ostré zápasy. Raděj obětuju boj o třetí flek, než se budu příští sezonu dívat jak hrajem o záchranu bo jaksi teprve zjistíme, že tito na to opravdu nemají....nikdo snad nečekáte, že budem v létě nějak mohutně posilovat ne? Prostě Jurečka lavka

  • drzý vandrák - 26.01.2022, středa, 20:46
    (0)

    Máme důležitější hráče a ti tu zatím chtějí hrát...

  • hromik - 26.01.2022, středa, 20:12
    (0)

    celtic: mas pravdu , jen mě třeba přijde ze ted každému jak se Jurečka dostal pod kůži tak po každém zápasu co ted odehrál v přípravě tak najednou všichni tady psali jak je hrozny a ze se mu nechce atd atd i kdyby dal každý zapas v přípravě dva góly , což mě přijde v celku úsměvné .Ale ty nadávky jsou způsobeny tou alergii na něho co každý ma . A najednou by tam chtěli Šašinku , který je mimochodem teda katastrofální . Ja si třeba myslím ze i v těch zápasech predtim Jurečka nějak extra nehrál každý zapas dobre , jen mu to tam padalo a v te koncovce si věřil. Ale tahle situace se určitě na nem musí podepsat

  • celtic - 26.01.2022, středa, 18:39
    (0)

    možná se pletu,ale myslím si že Venca je teď psychicky dole,určitě vnímá a sleduje z médii,co se kolem něj děje a asi si i uvědomuje ,že prestřelil a zklamal Šumiho,Pojezného a spol,..protože nejednal férově a porušil ústní dohodu. A myslím,že se to odráží i na jeho výkonech a trošku se obávám,že i ostatní hráči to podvědomě vnímají,,,a tak jak se na podzim,všechno hrálo na Jurečku a on to tam většinou uklidil,tak se obávám,že už s ohledem blížícího se posezonního odchodu,bude trenér zkoušet i jiné útočné varianty,,,a vše se už nebude zřejmě točit kolem něj,,takže obávám se ,že když nebude dávat góly,tak i psychika a sebevědomí pujde do kopru.. je to vidět i teď v těch přípravných zápasech...včerejší zápas sem neviděl,ale proti Rijece byl nevýrazný a neviditelný a možná je to i jeden z důvodů že to po hráčské stránce není ten Jurečka,na kterého jsme byli zvyklí...tak jak to nedávno psal v této cause jeden novinář,,, v konečném součtu prohrají oba : Slovácko i Jurečka,,,,bohužel

  • Babu - 26.01.2022, středa, 18:20
    (1)

    Tak vždycky se říkalo, že práce stojí na třech nožkách - kolektiv, náplň práce a finance. A většinou jedna věc z těch tří není optimální. Tak pro Vencu jsou to teď finance, ale po přestupu to může být ta náplň práce a zjistí, co bylo důležitější. Ale třeba ne. Asi je zbytečné se tím vztekat a nechat to na povolanějších ;-)

  • Rado - 26.01.2022, středa, 18:18
    (1)

    Téma Jurečka zde bylo rozebráno opravdu do šroubků a matiček...Většina názorů je logických a zdá se, že Václav svým přístupem podporu příznivců FC Slovácko ztratil. Bylo by ale dobré zvážit, zda je nutné vypískat vlastního hráče při zahájení jarní části ligy. Sezóna je rozjetá parádně a může se přepsat historie. Nepochybuji o tom, že Martin Svědík s podporou vedení i stále kvalitního kádru to zkusí dotáhnout ! A já doufám, že to vyjde. Zároveň myslím, že není důvod k pesimismu po skončení letošní ligy. Je zřejmé, že spousta klubů řeší zásadně úbytek financí a navíc (na rozdíl od stavu teď) v létě mnoha dobrým hráčům skončí smlouva (to se samozřejmě týká i Slovácka) a určitě si všichni neudrží "teplé" pozice. Předpokládám, že management se odrazí od vyplacení Nguyena, ponechání kvalitního základu a kádr rozumně doplní. Nepochybuji o tom, že Šumi+Pojezný už rozjeli jednání...

  • Jerry1984 - 26.01.2022, středa, 18:11
    (0)

    takhle je nastavený systém - všichni chcou nahoru..

  • Jerry1984 - 26.01.2022, středa, 17:58
    (0)

    ještě něco.. nevím jak to má on, ale pro mě je v práci ta nejdůležitější věc kolektiv a dobré vztahy na pracovišti, finance až pak.. Venca to má asi jinak, končím! :)

  • Jerry1984 - 26.01.2022, středa, 17:51
    (0)

    za mě.. měl věřit Slovácku, myslím, že už na jaře tolik příležitostí dostávat nebude. A jak zaznělo, ve Slovácku se mu dařilo díky spoluhráčům, všechno si to sedlo... zbytečně si to zkomplikoval.

  • Jerry1984 - 26.01.2022, středa, 17:42
    (0)

    dává na svého otce, tam mělo být, a já mám toho svého taky rád, ale nedám si do ničeho mluvit..

  • Jerry1984 - 26.01.2022, středa, 17:41
    (0)

    začíná se to opravdu projevovat.. takhle dal Venca na někoho jiného a už toho má plnou hlavu, ne fotbal se nesoustředí tak jako když měl jistotu působení ve Slovácku, dařilo se mu, obě strany byly spokojené, tohle pouto ale bylo porušeno... teď asi žije v nejistotě, nemá nic jistého, protože dává na druhé lidi, já třeba mám toho svého rád, ale mluvit si do ničeho nedám. Jeho věc, jeho život.

  • celtic - 26.01.2022, středa, 15:57
    (0)

    Huhu : napsal si to uplně přesně...je škoda,že na něj tehdy vedení nezatlačilo a věřili jeho ústnímu podání,tak mohl být v létě už na rok na dva podepsaný...jenže šumi mu věřil,že je férový a slíbené slovo dodrží,jenže opak se stal bohužel pravdou,,,holt jak to není na papíře,...teď už to nemá smysl řešit,je to tak to je,prostě je to už pasé a už nevěřím,že se obě strany domluví na nové smlouvě....

  • Hory - 26.01.2022, středa, 15:03
    (0)

    Jo co týká Václava, tak jeho téma tu bude rezonovat do zahájení nového ročníku. Klidně bych si na to vsadil.

  • drzý vandrák - 26.01.2022, středa, 14:57
    (0)

    Já jsem se tady zařekl, že se k tomuto pánovi už nebudu vyjadřovat a je mi dobře.Zkuste ho taky ignorovat.

  • Lemmy - 26.01.2022, středa, 14:45
    (0)

    Přesně tak, jak píše huhu. Dal bych šanci klukům, kteří za Slovácko chtějí hrát.

  • huhu - 26.01.2022, středa, 14:28
    (0)

    TondaFCS: tak na téma Jurečka zde už bylo napsáno hodně a stejně se najdou individua co mají potřebu ho chránit. Nikdo mu nezazlívá, že jde za lepším, za většími penězi, ale to, jakým způsobem to udělal. Od srpna slibuje vedení, že na to nespěchá, byli domluvení na konkrétní smlouvě s platovým ohodnocením, na které si šáhnou opravdu jen ti nejlepší v klubu. A v lednu si Jurečka řekl o ,,nesmysl", jak to nazval Šumi. Takže zcela záměrně si řekl o částku o které ví, že mu klub jako Slovácko nedá. Kdyby v prosinci řekl, že neprodlouží protože to chce zkusit jinde, tak to není ideální situace, ale kurva pořád je to lepší než toto tahání klubu za nos (,,nikam se neženu, teď to nechci řešit, vyřeší to čas, do léta určitě zůstanu"). Jurečka tímto chováním pro mě ztratil veškerý morální kredit a nepřeju si aby byl útočník číslo 1. Když už i sportovní ředitel je schopen do médií sdělovat chování hráče při jednání o smlouvě, tak i Šumulikoski určitě musel být překvapený tím, jak se Jurečka chová. Například když Šumi řekl, že se už nediví tomu, že se Jurečka nebyl schopný domluvit na smlouvě v Opavě. To je dost silné vyjádření k vlastnímu hráči. Takže ho tady prosím neomlouvejte

  • Moravian - 26.01.2022, středa, 13:31
    (0)

    TondaFCS: Dalo by se to tak brát, kdyby Jurečka na rovinu řekl: "Dodržím smlouvu, ale pak se mnou nepočítejte, nebo mi budete muset pořádně přisypat." Jenomže Jurečka řekl vedení ať počká, že se pak domluví. V tom mezičase se Jurečkovi začalo dařit a on (nebo jeho tata) z toho chtěli něco vytřískat. A to mi nepřipadá tak úplně fér. Ale Jurečka se už tady probral tak, že už nemá cenu se jím zabývat. Důvěřuji vedení a Svědíkovi, že jejich rozhodnutí jsou ta nejlepší pro klub.

  • vajdik - 26.01.2022, středa, 13:14
    (0)

    Toníku napsal si to asi trefně, ten rozpočet tady není nastaven na to, že se bude hráčům dařit a my je zaplatíme v případě končící smlouvy. Ruku na srdce, tak jak jsi to popsat ty, nebude ve fabrice za 20 když mu ve vedlejší dají 40 za stejnou práci a ještě k tomu podpisový bonus že k nim jde... Na druhou stranu chápu i vedení FCS že nechce Jurečkovi nasypat, neudelalo by to dobre v kabině a navíc půl rok ještě nedělá z něj takovou personu aby dostal nasypáno co si řekne. Takže - Jurečkovi pomohlo Slovácko k lepšímu vyjednávání o nové smlouvě a Jurečka pomohl Slovácku k bodům, které by nemělo a v tabulkce by bylo níže.

  • TondaFCS - 26.01.2022, středa, 11:53
    (0)

    Co mate proti Jureckovi, vsak ten se zaplatil temi goly uz davno. Ze chce odejit za lepsim mu tezko vycitat, kdyz mu nekdo nabizi 100 a nekdo jiny 200 (napr.) tak dokonci smlouvu a pujde jinam. Neni jeho chybou, ze nemame rozpocet na stavbu tymu pro vyssi umisteni a udrzeni hracu za lepsich platovych podminek. Netrucuje, hraje normalne se snazi stejne jako predtim, takovy je holt soucasny stav

  • drzý vandrák - 26.01.2022, středa, 10:56
    (0)

    Nikdo z níže jmenovaných příští týden nenastoupí, tak to není třeba ani řešit.

  • Šovkovskij - 26.01.2022, středa, 09:55
    (0)

    TK27: To si samozřejmě vybavuji, ale jestli se nepletu, tak to bylo jednou. Byla to strašná kravina a hráč si něco takového nemůže dovolit, nicméně, když na tebe každý zápas řvou jedni a ti samí, tak v ten moment se prostě neovládl.

  • Šovkovskij - 26.01.2022, středa, 09:54
    (0)

    Ještě tedy poznámka k Šašinkovi, psal jsem to několikrát, měl zdravotní problémy, proto toho moc nenahrál. Myslím, že Svědík ví, že potenciál má, jinak by jej tu nechtěl. Je to otázka plnohodnotné přípravy a dobrého zdravotního stavu. Já mu věřím a myslím a přeji si, aby spolu s Rigim odstavili Jurečku na pátou kolej.

  • Bayern Munchen - 26.01.2022, středa, 09:48
    (0)

    Souhlasím s Driske... srdcař ano, ale tím to končí...jenom si stačí všimnout, že pokud Daníček hraje, tak musí vždy seběhnout hráč ze středu aby zajistil rozehru, jinak bychom jenom překopávali míče obrana útok, v tomto je nezastupitelný Kadlec, který umí i rozehrát u Hofmanna a Šimka je to slabší... proto vždy sbíhá Havlík dozadu na rozehru... karagavrylydys: jakmile tady ti hráči odejdou nebo skončí co jsi jmenoval a zůstal by tady jen Daníček, tak se jdu rozloučit s první ligou a budu vzpomínat... A Šašinka opravdu nemá na ligu, to že u nás zahrál půl roku nějak náramně, už od té doby nezopakoval a ani nezopakuje...

  • TK27 - 26.01.2022, středa, 09:34
    (0)

    Daníček je taky pěkný hajzlík. To si nepamatujete, jak často obíhal stadion s prstem u úst, abychom drželi hubu? Že to tak nedělal, když se posral u nejdůležitější penalty jeho kariéry, frajírek.

  • Driske - 26.01.2022, středa, 09:30
    (0)

    To ale přeci není můj problém, jestliže to na něj zbyde, tak se nedá nic dělat, ale sledovat ho, jak neni schopný rozdat jednoduchý balon je na hranici sebemrskačství.

  • Šovkovskij - 26.01.2022, středa, 09:22
    (0)

    Tak konkrétně jsem nemluvil o Daníčkovi, spíše jsem měl na mysli Šašinku. K Daníčkovi bych uvedl jen to, když zaskakoval na stoperovi, tak myslím, že nezklamal.

  • karagavrylydys - 26.01.2022, středa, 09:21
    (0)

    Driske: Do středu obrany a zálohy máme v kádru Kadlece, Hofmanna, Šimka, Sadílka, Havlíka, Kohúta a Daníčka. Můžu se tě zeptat, kdo těch 5 středových pozic na podzim bude hrát, když Hofmann, Sadílek a Havlík odejdou a Kadlec ukončí kariéru? S kritikou Daníčka bych byl velice opatrný.

  • Driske - 26.01.2022, středa, 09:16
    (-1)

    Daníčka není třeba hodnotit po druhém zápase přípravy. Už nám jednoznačně ukázal, že na to nemá. Je to srdcař, je to bojovník, ale s technikou se nepotkal a neumí ani to nejzákladnější a to v klidu rozehrát na pár metrů. Nezlobte se na mě, ale takový hráč v první lize nemá co dělat, ať hraje za béčko, dělá mentora mladým. Ale na defenzivního záložníka ani stopera nemá. Daníček nemá žádnou rozehrávku, může jen bořit. A stačí se podívat jak to vypadalo, kdyz naskočil od začátku v posledních zápasech, střed naprosto hořel a svým neumětelstvím zakládal protiútoky soupeřů.

  • Šovkovskij - 26.01.2022, středa, 08:39
    (0)

    Jsem opravdu pobaven. Hodnotit po druhém zápase přípravy, kdo na to má a nemá, házet kluky přes palubu, je skutečně známkou nesmírné odbornosti:-D

  • TondaFCS - 25.01.2022, úterý, 22:35
    (0)

    Slovy Ivanka jen trosku ucty ty vole. Danicek je v klubu pres 10 let, vzdycky to byl srdcar a makal v dobach tezkych i zlych. Nikdo to nebyl a nebude Messi, to snad poznal za tu dobu kazdy, kde jsou jeho prednosti. Ze nema idealni formu je vec druha, ale jeste se nam bude hodit. Radsi tam uvidim jeho, nez plouzive zoldaky, kteri se chteji rozehrat na hostovani s vidinou pul roku a pak tahnout o dum dal

  • a jé - 25.01.2022, úterý, 22:24
    (0)

    Celtic mas pravdu četl jsem ho

  • celtic - 25.01.2022, úterý, 22:03
    (0)

    trochu odbočím...zajímavý článek,jak nováček belgické ligy,vede o 9 bodů belgickou ligu a vybírá si neznámé hráče z nižších soutěží,zní to jako scifi,ale kupodivu to funguje... https://www.sport.cz/clanek/fotbal-evropske-ligy-belgii-valcuje-novacek-v-anglickych-rukach-hrace-dukladne-vybira-ale-v-nizsich-ligach-3080389#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&dop_req_id=9CnY8o1CVnS-202201252041&dop_id=3080389&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=abtest181_voice_search_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

  • cicmaaa - 25.01.2022, úterý, 19:29
    (0)

    K zápasu snad jen jednu věc pro ty, co dělají vědu z dnešní prohry. Naše hra je založena na tom, že každý ten zápas odmaká. To, že jsou kluci v tréninku několikrát denně jim tuto hru narušilo. A k Daníčkovi. Nikdo nezpochybňuje co pro klub udělal. Ale přece nemůže hrát za zásluhy.

  • Hory - 25.01.2022, úterý, 19:09
    (1)

    Souhlas s tím, co píše daldzi. Taky mi vadí to věčné se navážení se do Daníčka.Je to strašná móda každý neúspěch svést na něho.

  • daldzi - 25.01.2022, úterý, 18:33
    (0)

    Všichni už zapomínáme, co dřív Daníček pro Slovácko znamenal. Dnes ho házíte přes palubu. Aby Vám všem ještě nebxl za rok, za dva ještě dobrý. Daníček je srdcař, a to se o nějakých dalších čutálistech u Nás říct nedá. Možná se mu poslední dobou nedaří, tak jak si představuje, ale určitě potřebuje cítit podporu. Potom jeho výkony půjdou opět na horu.

  • drzý vandrák - 25.01.2022, úterý, 17:00
    (-1)

    Za mě spokojenost.Určitě to ukázalo Svědíkovi co potřeboval a s tím účelem to taky stavěl.Někdo prostě bude leštit lavičku....

  • fandajakhrom - 25.01.2022, úterý, 16:35
    (0)

    A Jurecka dal gol, ze ho tady zminujete? Sasinka hral v 1. Polocasu v B teamu opravdu kulove, mel by spis dostat sanci v A teamu... Danicek samozrejme nic moc, ale ze bych mel potrebuje na nej hodit tuto prohru, tak to opravdu nemam.

  • paya - 25.01.2022, úterý, 16:33
    (-1)

    líbilo se mi nasazení, nebojácnost a celkem dominantní kontrola míče. Horší už to bylo v defenzívě, kde jsme měli den otevřených dveří, ale to v těchto zápasech bývá (viz. Budějovice). Opět se potvrdilo, že Divíšek s Daníčkem tam nemají co dělat. Jinak fakt super, jak všichni jezdili, což po nich trenér vyžaduje. Bohužel chyběla kvalita ve finální a hlavně předfinální fázi.

  • Ondra - 25.01.2022, úterý, 16:31
    (-1)

    Velmi těžko se mi to přiznává, ale Šašinka na to skutečně nemá. Vecheta může sbírat minuty a Riga je na tom bůhvíjak. Jurečku prostě potřebujeme. Daníčka jste popsali správně. Když to shrnu, tak mimo základní jedenáctky máme jen Tomiče, Rigiho a Vechetu. To je celkem chabá lavička. Zatím mi ale nepřijde, že bychom někoho hledali.

  • Bayern Munchen - 25.01.2022, úterý, 16:26
    (-1)

    Daníčka už nestavte, to není hráč pro první ligu… v záloze strašné a v obraně se svou rozehrou nemá taky co dělat a ten Šašinka to je útočník tak na divizi… ještě že tu ten Jurečka zůstane aspoň pro jaro… rozumím Svědíkovi…

  • Driske - 25.01.2022, úterý, 16:19
    (-1)

    Daníčka už ani jako maskota. První dotyk s míčem a okamžitě založil protiútok soupeře. Vlasťo, už opravdu ne.

  • kecipep - 25.01.2022, úterý, 16:17
    (0)

    Jednou to nevyšlo no, je to kurva přátelák. Silnější sestava je mačkala jak citron, hra byla náš standard.

  • barnabas.666 - 25.01.2022, úterý, 16:15
    (0)

    njn, hraje se na góly a ne na tohle https://www.imagevenue.com/ME14D89G

  • fandajakhrom - 25.01.2022, úterý, 16:14
    (0)

    Jasne. Cekal jsem, ze se prosadi nas snajpr Jurecka

  • Hory - 25.01.2022, úterý, 15:54
    (0)

    Pořád lépe, tady dostat naloženo, než příští týden na Bohemce.

  • fandajakhrom - 25.01.2022, úterý, 15:50
    (0)

    Solidni vyprask

  • barnabas.666 - 25.01.2022, úterý, 15:36
    (0)

    Ten druhý gól pobavil, to byla esence dřeváctví :o)

  • kecipep - 25.01.2022, úterý, 15:25
    (0)

    To byl Šáša ne?

  • Dan - 25.01.2022, úterý, 15:24
    (0)

    Nevím kdo má 21, ale je velmi slabý.

  • CeZeRo - 25.01.2022, úterý, 15:00
    (0)

    Ano, měli to na Twitteru špatně, pak sestavu opravili: Fryšták - Reinberk, Hofmann, Šimko, Divíšek - Juroška, Kudela, Daníček, Šašinka, Tomič - Vecheta

  • Ondra - 25.01.2022, úterý, 14:57
    (0)

    Já tam teda vidím Šašinku. Přeřadit Jurečku do B a spoléhat na Šášu a Vechetu není dobrá cesta. Dnes to vidíme

  • CeZeRo - 25.01.2022, úterý, 14:27
    (0)

    Sestava pro úvod utkání s Olimpijí Lublaň: Fryšták - Reinberk, Hofmann, Šimko, Divíšek - Jurečka, Kudela, Daníček, Tomič - Vecheta

pristi
 Další články:
28.01.2022, pátek, 12:58 - PŘÍMÝ PŘENOS: NK Domžale - 1. FC Slovácko
28.01.2022, pátek, 12:49 - Co nového ve Slovácku: Jurečka má agenty od Grealishe. Prodlouží opory?
25.01.2022, úterý, 07:39 - Slovácko v Umagu do druhého týdne
24.01.2022, pondělí, 07:46 - Ibrahima Aldina lanařil trenér Soukup
18.01.2022, úterý, 09:06 - Slovácko balí kufry do Chorvatska
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace