*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Slováckého střelce Jurečku vábí vicemistr Polska. A od léta Plzeň

09.01.2022, neděle, 16:15
jurecka_rijen_velky.jpg

Blíží se odchod nejlepšího střelce FORTUNA:LIGY do ciziny? Pro Václava Jurečku (27) je připravena špičková smlouva v polské lize. Podle ověřených informací iSport.cz má o útočníka Slovácka vážný zájem vicemistr Raków Czestochowa, po podzimu čtvrtý tým Ekstraklasy. Nabízí cca 350 tisíc eur (necelých 9 milionů korun). „Je to výborná nabídka pro hráče i pro klub,“ uvedl zdroj.

Motanici kolem Václava Jurečky může rozseknout výzva z Polska. Pokud bude s přestupem souhlasit hráčův otec, který ho zastupuje, dojde k němu velmi brzy. Možná už v pondělí či v úterý. Raków na dohodu docela spěchá, na nadcházejícím soustředění v Turecku už chce formovat kádr pro jarní útok na titul.

Druhou variantou je letní přestup do Plzně, která si desetigólového střelce vyhlédla jako náhradu za Jeana-Davida Beauguela. Do té doby by musel Jurečka nejspíš trpět v béčku Slovácka.

Věc s prodloužením jeho smlouvy ve Slovácku se totiž má aktuálně tak, že to na domluvu nevypadá. Rokování vedení klubu s útočníkovým tátou nespěje k úspěšnému konci, spíš to vypadá na tasení kordů. „Myslím, že se nedohodnou. V tom případě by Vašek v áčku de facto skončil. Myslím, že už by na jaře nehrál,“ vydedukoval zdroj, obeznámený se situací.

Zimní transfer by byl vhodným řešením pro všechny strany. Otočil už i klub. Jurečkově odchodu se nebrání, půl roku před vypršením hráčova kontraktu by vyfasoval velmi slušné odstupné. Na současné poměry jde skutečně o luxusní nabídku, která už by se nemusela opakovat.

Jinak pořád zůstává ve hře kanonýrův odsun do béčka, kde by vyčkal do léta. Posléze by mohl odejít jako volný hráč do Plzně, pro niž je Jurečka prioritní náhradou za francouzského kanonýra Beauguela. Jenže momentální stav pokladny Viktorie není uspokojivý, třetí tým tabulky neznamená pro hráče žádnou ekonomickou jistotu.

Jméno Heslo
text
  • chmelda - 15.01.2022, sobota, 10:16
    (0)

    Kde se hraje s tím Kromclem ?

  • Nike - FCS - 14.01.2022, pátek, 19:13
    (0)

    to fanda: Mám na to podobný názor. Je uplně jedno jestli dojde zadarmo nebo nedojde, prostě cílem klubu má být mu dát prostor, zlepšit ho, dostat ho do formy do čísel, zvýšit mu hodnotu a potom ho slušně zpeněžit....Takhle jsme do něj vložili úsilí celý klub, platili mu plat za ten na to splatil góly ale co dál? Ten kluk má prostě odejít, aby z toho měl něco klub... Takhle z toho odejde jako pán hráč ale na klub sere pes? Takové chování je k zblití....Chápu, že chce odejít, chce jít za penězma, za lepším... Ať jde vždyť ho tady nikdy nedrží, jen prosímtě odejdi aby z toho měl něco i klub a ne jako zmrd na konci smlouvy, kdy trucuje a nechce prodloužit a nechce přestoupit ted ještě, když z toho něco klub mohl být.... JE to velká podpásovka a nenechal bych ho hrát ani minutu, říkejte si co chcete... že bude potřeba, máme malý kádr ap...Takhle to bude dělat každý, když uvidí takový stejný příklad... Neprodloužit s klubem, a odejít zadarmo at mám větší podpisový bonus a na klub můžu srát, ten mě nezajímá.... A zrovna on by měl děkovat Slovácku a Svědíkovi a jediné co by měl pro klub udělat je se nechat zpeněžit, poděkovat FCS a jít dále....

  • fcs - 14.01.2022, pátek, 18:48
    (0)

    Nutno si uvědomit že je to pouze jeden hráč,v létě konci smlouva celé obraně+Rigi,Havlas,jestli tu nechce hrát tak ať nehraje... Jakmile něco vypustí tak si už pod Svědíkem nekopne to si mozem byt jisti

  • fandajakhrom - 14.01.2022, pátek, 17:59
    (0)

    ..radovat..

  • fandajakhrom - 14.01.2022, pátek, 17:59
    (0)

    A takove ty řeči: "šak prisel zadarmo, to je v pohode" jsou taky mimo. Ja to vidim jinak. Prisel sice zadarmo ale tento klub mu umoznil vyniknout a nekam se posunout a mel by to klubu vratit nejen strilenim golu ... ja fakt doufam, ze ho prodame.. ani nevim, jestli bych se dokazal radicat z golu tohoto vychcanka

  • fandajakhrom - 14.01.2022, pátek, 17:55
    (0)

    Nevim, ale takhle to proste do budoucna nejde delat. S takovou bude drtiva vetsina hracu odchazet zdarma... protoze to bude o nas zname a fotbalisti a jejich agenti se podle toho zaridi.... a klub nebude mit s prestupu nic.... nehlede na to, ze v tomto konkretnim pripade (iine neresim..) pry borec jasne rekl, ze smlouvu prodlouzi a ted dela cavyky. Klub se k tomu proste musi nejak postavit a nazor trenera (ktery byl mel samozrejme Jurecku rad az do konce) je v tomto pripade nepodstatny... je to proste precedens....

  • Pan Puk - 14.01.2022, pátek, 15:38
    (0)

    Jen doplním že náklady na provoz stadionu jsou ročně 12mio.

  • zdrh - 14.01.2022, pátek, 15:34
    (0)

    Ještě k tomu srovnání fotbalu a divadla. Slovácké divadlo dostává od města zhruba 25 mega ročně, k tomu dalších 5 mega jiných příspěvků (od státu, kraje,...) a zhruba 20 mega získá ze vstupného a dalších vlastních příjmů. Sokolu za nájem se platí 1 mega (plus si divadlo musí platit údržbu budovy), což evidentně není částka, na které by mělo divadlo nebo město zkrachovat. A divadlo je tady pro podobný počet osob jako fotbal. Za měsíc se tam odehraje 20-22 představení, při kapacitě necelých 400 lidí odpovídá zhruba 4000 lidí za 14 dní. Ale samozřejmě chápu rozdíl mezi akciovkou a mezi příspěvkovou organizací města.

  • Hory - 14.01.2022, pátek, 15:02
    (0)

    Fanda...a jak to chceš řešit? Jurečkovi skončí smlouva,on se rozloučí a to bude vše. Já osobně jsem s tím už ok. Přeji si,ať tu jarní sezónu odmaká,ať dá alespoň dvacet gólů a tím jeho příběh tady skončí.

  • fandajakhrom - 14.01.2022, pátek, 14:44
    (0)

    To neznamena, te bychom meli pustit dalsiho hrace zadarmo...

  • Hory - 14.01.2022, pátek, 14:27
    (0)

    Tak pokud bude vše ok, tak se v létě zahojíme finančně na odstupném za Sadílka. Jeho aktuální hodnota je 35mio.

  • seby77 - 14.01.2022, pátek, 14:02
    (0)

    Nike tvl, i tyhle odchody k fotbalu patří. Děje se to všude. Viz teď Insigne například. To není nic nenormálního, však Vendelín k nám taky přišel za "nula". Zpeněžit 100% příchodů? ale no tak :D Naše budoucí želízko v ohni by mohl být ten mladý Aldin, jsem na něj zvědavý.

  • riedlss - 14.01.2022, pátek, 13:45
    (0)

    Tvl Budějkám se povedlo cosi a už se jim díváme na záda 😅 žijete jen přítomností nebo co 🤷‍♂️😆

  • karagavrylydys - 14.01.2022, pátek, 13:41
    (0)

    A peníze za Trmala už konečně doputovaly?

  • fandajakhrom - 14.01.2022, pátek, 13:31
    (0)

    No a priste je potreba vycurankum rict jasne ne (= preradit ho do B) 😌

  • kecipep - 14.01.2022, pátek, 12:58
    (0)

    Tvl však jsme prodávali dobře poslední roky! Heča, Břečka, Hellebrand, Janošek, Trávník, Trmal, Čivič atd. Díky tomu jsme žili a žijeme. Jurečkovi se nabídla smlouva koncem léta, rozhodně bych to neházel na klub, že koná pozdě. Vyčůranost je na straně hráčů/agentů/tatínků a babiček

  • Ondra - 14.01.2022, pátek, 12:52
    (0)

    Budějice prodali teď chlapa do Maďarska, my Trmala do Portugalska. Takový obchod se podaří jednou za 10 let. Nedělal bych z toho vědu.

  • Nike - FCS - 14.01.2022, pátek, 12:34
    (0)

    Naprostý souhlas. Taky to nechápu... Nám kvalitní hráči zdrhají zadarmo, každý hráč se tu prosadil, dal góly, zvýšila se mu cenovka a od nás odchází zadarmo viz Zajíc, Kliment a možná Jurečka... Proč takové hráče neumíme prodat a umět s něma vyjednat smlouvu a pak je zpeněžit jako Budějovice....Tady je velká chyba, kde ty peníze potom chybí prostě... aj kdyby jsme měli mít za každého hráče 10-15 mega tak to je slušné...a dává to pak smysl nějaký, ale tím že odejdou zadarmo tak my ztratíme hráče, rozehrajeme ho druhému týmu a tým z toho má hovno...

  • drzý vandrák - 14.01.2022, pátek, 12:10
    (0)

    ... a to vůbec nezpochybňuji kvality samotného hráče.

  • drzý vandrák - 14.01.2022, pátek, 12:09
    (0)

    I průměrný tým jako jsou Budějovice se "dokáže zbavit" Basseyho za 37 mega.Teď už se budeme dívat na záda i takovým celkům?

  • Ondra - 14.01.2022, pátek, 10:54
    (0)

    Jelikož jsou všechny týmy v plné přípravě, tak si myslím, že přijde maximálně někdo nechtěný či vyřazený. A tam je obvyklé, že jdou raději do Liberce, Budějovic nebo Bolky. Navíc příští týden odjíždíme na soustředění a tam by se měl kádr formovat.

  • kecipep - 14.01.2022, pátek, 10:51
    (0)

    TK27: To bys nám měl přeci říct ty

  • TK27 - 14.01.2022, pátek, 10:50
    (0)

    Mě by teda zajímalo, zda se dočkáme nějaké posily nebo se budou počítat jen ztráty.

  • fandajakhrom - 14.01.2022, pátek, 10:34
    (0)

    Payovi to nevysvetlime... stejne tak vedeni mesta.. vubec neposlouchaji nazor verejnosti. Proto do fotbalovejo stadionu nedaji ani korunu a naopak postavi legracni zimni stadion pro 500 divaku ;-)))) tvl na to kdyz si vzpomenu, tak me to bzdy pobavi. Ale chapu: demolice plus nova stavba je fajn zakazka ............. a nekdo se bude mit dobre

  • Bayern Munchen - 14.01.2022, pátek, 09:15
    (0)

    paya: No vidíš Slovácké divadlo je černá díra skrz Sokol... A proč tuto černou díru již někdo nevyřešil a mohlo se ušetřit... Já také netvrdím, že město musí sypat peníze na posily A týmu Slovácka, já jen říkám, že by mělo dávat spoustu peněz do mládeže a na vybudování velice slušného zázemí pro tu mládež, což stále nějak nevidím... Slovácko má obrovskou základnu mládeže v okrese možná i v kraji a je lepší pokud ta mládež sportuje než fetuje, krade a dělá neplechu... Myslím si, že to se musí městu i vyplatit... Takže v tomto já vidím tu nedostatečnost... A o těch bezedných studnách na peníze kde končí veřejné prostředky, tak to by si se divil, co všechno ty bezedné studny jsou a není to jen fotbal a ty peníze tam končí, různé předražené zakázky na ty opravy chodníků, provozy škol, vybudování sportovišť a hřiští, atd. Ale to už je politika... A při tom sport je to nejlepší pro naši mládež, než vysedávat u počítačů, to vše má pak za důsledky tloustnutí populace a následně tvrdé dopady na veřejné finance skrz zdravotní stav, atd. A mně prostě stále ta slušná infrastruktura a zázemí pro tu mládež tady chybí a o budování nových hřišť ani nemluvím...

  • paya - 14.01.2022, pátek, 08:28
    (0)

    navíc všichni moc dobře víme, že fotbal je jen bezedná studna na peníze a rozhodně by tam neměli končit veřejné prostředky, za které fungují školky, školy, opravují se chodníky, sportoviště, budují hřiště, apod...

  • paya - 14.01.2022, pátek, 08:24
    (1)

    Celtic1888 původně jsem tě měl za rozumného přispěvatele, ale vidím, že máš v hlavě asi jen ten fotbal a nic víc :-D čísla jsou reálná a dokonce jsem přidal i zdroj. Tu částku jsem upravoval, ale už zazněl i důvod. Navíc správa o infrastrukturu stojí také peníze a to dohledat jen tak lehce nejde. Při pohledu do historie jsme jeden s klubů co dostává pravidelně poměrně solidní částku, která byla letos navýšena. Ve výsledku je to tedy těch 8-9 mio, i když samotná dotace je 7,5 mio. Na Bayerna reagovat nemá vůbec smysl a další podobní chytráci, co tady vytahují divadlo jsou úplně v obraze. Možná by to chtělo v tom Kurýru číst i články a ne pouze nadpisy. Slovácké divadlo je černá díra především skrz Sokol, kterému patří objekt a za něj se nesmyslně platí. Za druhé porovnávat příspěvku města a fotbalový klub je zcela mimo. Nejsem ODS, nejsem zastupitel a rozhodně neobhajuji starostu. Jen konstatuji, že život není jen o fotbale a rozhodně veřejné prostředky nejsou určeny k provozu fotbalového klubu. Co mě těší, že tady přispívají i rozumní lidé, kteří nemají tu optiku zatemněnou jen fotbalem. A pořád říkám /počet obyvatel města -> podpora fotbalu/ patří UH k nadprůměru ligy a můžete si říkat co chcete.

  • Bonito33 - 13.01.2022, čtvrtek, 20:11
    (0)

    Na Plovdiv byli první, kdo chtěl lístky :D

  • CELTIC 1888 - 13.01.2022, čtvrtek, 20:10
    (0)

    drzý vandrak: Preeeesne!!! Ale Stanickovi přeci o reklamu nejde. Přece sem nepojede k vůli našemu titulu někdo z Hradce na dovolenou 🤣😂🤣

  • drzý vandrák - 13.01.2022, čtvrtek, 20:05
    (0)

    Škoda že se asi nepodaří vyhrát titul.To by Staniček a jeho podržtašky zapózovali na stadionu jak modelky z Playboye.

  • CELTIC 1888 - 13.01.2022, čtvrtek, 19:03
    (0)

    Maja: Relevantní čísla?? Neblazni...Paya to tahá z klobouku jak kouzelník králíky,tak jak píše Bayern.Jednou je to 9 milionů, potom 7,pak zase 8 a ty mu to zeres. Já se omlouvám, že jsem ty čísla tady neuvedl, ale nemám na to tolik času a než střílet od pasu, to raději nenapisu nic.Ale věř mě a pokud máš trochu času na zbyt a chuť, tak si to dohledej. Hradiště je v tomto ohledu skutečně jedním z nejslabsich v lize. Ale pan Blaha je prebornik v ukazovani se. Pěkné korytko v parlamentu a ještě na radnici.A když jsem ho viděl jak představuje nasi nemocnici premiéru Fialovi a ten mu škrabka jak ju považuje za jednu nejlepších v republice,tak jse mi chtělo blejt velebnosti. Protože Hradistaci jezdí raději do Zlína nebo do Kyjova. Ale to nemá s fotbalem nic,takže pryč od toho kluci.Verte našemu vedení, protože Peťa Pojezny, Sumi a další lidé v klubu tady makaji na sto procent. Nenechte se tady manipulovat lidma, co obhajují ty naše politiky na radnici.

  • Maja - 13.01.2022, čtvrtek, 18:38
    (0)

    paya tu dostává hejt přitom jako jediný přinesl relevantní čísla k několika klubum, ostatní se tu oháněli tabulkama, které nám pak ale neukázali :) jinak ja budu fandit slovácku až za hrob, ale nechápu proč by ho město mělo podporovat víc.... btw zrovna v opozici je spousta lidi co se třesou na to až fotbalu seberou i to co teď dostává, aby tu nekteri pak nebyli překvapení. a to opravdu nemam ods v lasce :D

  • Bayern Munchen - 13.01.2022, čtvrtek, 18:10
    (0)

    Celtic 1888: tady s tebou souhlasím, mám na to podobný pohled… a jak tady padaly ty návrhy ať na Slovácko přispějí okolní dědiny, atd. Tak to samé můžeme říct o tom divadle, určitě ho nenavštěvují jen Hradišťáci…

  • a jé - 13.01.2022, čtvrtek, 18:06
    (0)

    Nechci vám kazit myšlenky ale dle mého tak město, obec by prostě do fotbalu nebo jiného sportu dávat peníze neměli nikde v žádném městě v republice

  • silon - 13.01.2022, čtvrtek, 18:06
    (0)

    Celtic: já nechci moc polemizovat, jestli dává moc, nebo málo, protože tomu nerozumím. Já bych rád, aby dávalo co nejvíc a my jsem chodili na super fotbal. Jen se zamýšlím nad některými argumenty proč ano x ne, a zrovna ta reklama mně přijde trochu zcestná.

  • CELTIC 1888 - 13.01.2022, čtvrtek, 18:02
    (0)

    Silon-Pokud prostě město dává fotbalovemu klubu,který zajišťuje co 14 dní kulturní vyžití a zábavu pro 4000 lidí méně peněz než Slovackemu divadlu,tak je to prostě smutné a je to špatně. A to mám divadlo docela rád a respektuju velké renomé našeho Slováckého divadla.Tod vše...

  • CELTIC 1888 - 13.01.2022, čtvrtek, 17:50
    (0)

    Bayerne, já snad s tebou ještě najdu společnou řeč.😄 S tím Payou tos napsal úplně přesně. Já jenom doufám,že je snad jenom nějaký známý nebo rodinný příslušník někoho z města. Protože pokud by to snad měl být přímo zastupitel,tak s pánem Bohem...

  • silon - 13.01.2022, čtvrtek, 17:48
    (1)

    Fandím Slovácku velkou hromadu let a přál bych si, aby nejen město, ale hlavně firmy dávali do našeho klubu víc peněz a my jsme hráli o poháry. Ale sakra, jak tady furt melete o té obrovské reklamě pro město, to si fakt myslíte, že kvůli FC Slovácko přijede do města víc turistů, utratí tady víc peněz a pomůžou víc místním firmám a lidem? Nebo v čem je to tak super reklama, že si ji má město platit víc a víc? Že se v souvislosti s fotbalem víc MLUVÍ o Hradišti, že existuje? To je směšné, protože městu tato "reklama" v podstatě nic nepřináší. Hradec Králové je taky v lize a kolik z Vás kvůli tomu jede do Hradce na dovolenou? Něco jiného je podpora mládeže, ale mluvit tady o super reklamě pro město jako nějakém extra přínosu je fakt naivní.

  • Bayern Munchen - 13.01.2022, čtvrtek, 17:37
    (0)

    Celtic 1888: na toho payu není potřeba reagovat jednou napíše 9 milionu pak 7 milionu a přitom ví, kde to hledat a ani si to před tím než to sem napíše neověří… takové mám nejradši :-)

  • Bayern Munchen - 13.01.2022, čtvrtek, 17:35
    (0)

    Belerek: souhlas, tak to asi dopadne… spíš by mě zajímalo, zda už někde podepsal např. v Plzni a má už jistý podpisový bonus a pevně danou výplatu od 1.7.2022, nebo zda bude čekat až do konce smlouvy tady ve Slovácku a pak teprve bude někoho hledat… pak jde ale to velkého risku v případě zranění, pak taky nemusí mít nic…

  • CELTIC 1888 - 13.01.2022, čtvrtek, 17:21
    (0)

    Payo nezlob se, ale dohadovat se tady pořád dokola o tom jestli Uherské Hradiště dostatečně finančně podporuje klub který mu dělá tak obrovskou reklamu v celé republice, mě přijde nedůstojné!!! Zvláště tě pak, když jsi s městem nějakým způsobem spjaty. Všichni to vidí stejně jako já, ale zkrátka jak už jsem psal, každá liska chválí svůj ocas.

  • Belerek - 13.01.2022, čtvrtek, 16:52
    (0)

    Bohužel to taky vidím na nejhorší možnou variantu a to, že Jurečka nepodepíše, ale dohraje sezonu v Áčku. Máme už tak úzký kádr, a asi si nemůžeme dovolit přeřadit Jurečku do béčka. Každopádně bych mu ale minimálně dost snížil minutáž. Rigi se na podzim ukázal solidně, otázka jestli prodlouží taky on...je to složité. Každopádně boj o top4 bude těžký, když člověk vidí, jak posiluje Baník...

  • drzý vandrák - 13.01.2022, čtvrtek, 16:36
    (0)

    To se snad nestane.

  • fcs - 13.01.2022, čtvrtek, 16:35
    (0)

    Ještě tuším Rainberkovi a Kalabiskovi konci smlouva ale nejsu si jisty

  • fcs - 13.01.2022, čtvrtek, 16:34
    (0)

    Podepsat Petrželu,Kadleca,Rigiho,Havlasa,Hofmana,Nguyena a zapracovat do kádru na příští sezonu Vechetu,Srubka,Aldina,Kubalu?? a budu spokojeny

  • Hory - 13.01.2022, čtvrtek, 16:13
    (0)

    Můj pocit a tip, Jurečka tu dohraje sezonu v A týmu a v létě odejde tak, jak odešel Zajíc, nebo Kliment.

  • fcs - 13.01.2022, čtvrtek, 15:20
    (0)

    Každopádně ideální příležitost pro Rigiho aby byl útočník číslo 1 a tím pádem se obě strany dohodly na nové smlouvě

  • fcs - 13.01.2022, čtvrtek, 15:18
    (0)

    Hory-pokud nebude mít domluvené angažmá u konkurence, tak by to pro nás nemuselo být tak hrozne,protože sezóna je dlouhá tak by mohl aspoň v některých pasážích pomoc,bohužel po finanční stránce s klubem který z něj udělal takového hráče jednoduše vy*ebe... Druhá věc je jestli půjde ke konkurenci, tak během doby co bude na hřišti tak může být obviňovány fanouškama a vedením že do toho nedává vše ať už naschvál nebo ne,stejně jak mě to přišlo u Jurošky se Zajícem poslední zapasy před jejich koncem u nás

  • Bonito33 - 13.01.2022, čtvrtek, 15:16
    (0)

    Jurečku zastupuje asi týden nová agentura z Německa, psal jsem to tady již den po jejím nastoupení.

  • Hory - 13.01.2022, čtvrtek, 15:00
    (0)

    Podle toho co říká Pavel Hoftych v rozhvoru pro iSport, tak Jurečka i pokud bude v létě odcházet bude hrát.Dokonce o tom mluvil i s trenérem Svědíkem pokud jsem to dobře pochopil.

  • Bayern Munchen - 13.01.2022, čtvrtek, 14:30
    (0)

    Ale bylo by dobré, aby to klub vyřešil do soustředění pak hned začne liga a určitě i Svědík by rad věděl na čem bude a s kým muže počítat…

  • Bayern Munchen - 13.01.2022, čtvrtek, 14:28
    (0)

    Jako víc peněz než tady mu asi dají, ale žádná sláva to podle mě nebude, bude opravdu záležet jak jim dopadne prodej klubu…

  • Bayern Munchen - 13.01.2022, čtvrtek, 14:26
    (0)

    fcs: no nevím zda jít do Plzně by byla výhra… nemají vůbec vyřešený prodej, kdo ví jak jim to dopadne, a jestli by dali stejný plat jak Beaguelovi to bude opravdu o tom majiteli, pokud nebude tak budou šetřit…

  • chalupář - 13.01.2022, čtvrtek, 13:53
    (0)

    O Havlíkovi zatím nic?

  • fcs - 13.01.2022, čtvrtek, 13:38
    (0)

    Ale ten první scénář by byl nejlepší pro obě strany

  • fcs - 13.01.2022, čtvrtek, 13:37
    (-1)

    Obávám se že je domluvený s Plzní, která mu určitě nabídne plat Bogauela který není vůbec špatný+prestupovy bonus

  • fcs - 13.01.2022, čtvrtek, 13:34
    (0)

    Ať podepise za cenu nižšího platu než by měl jinde a domluví si takovou klauzuli aby mohl reálně odejít a ještě to tu odmakal půl rok a obě strany byly spokojene,pokud nepodepíše teď v zimě tak je jasne že mu je klub naprosto ukradený a za mě poslat do B trenovat

  • fandajakhrom - 13.01.2022, čtvrtek, 13:26
    (0)

    Dokazete si nekdo predstavit, ze by Jurecka nepodepsal a pokracoval v nasem A-teamu az do konce sezony a pak odesel zadarmo jinam (napr. do Plzne)? Ja teda ne 🤷

  • riedlss - 13.01.2022, čtvrtek, 12:43
    (0)

    Mara: asi bude trochu rozdíl v tom, kdo to chce ventilovat a kdo ne. Za mne není žádná povinnost to sem předhazovat 🤷‍♂️ na druhou stranu je tu x takových co tu musí placnout každou kravinu, která se mu dostane pod ruku.

  • Hory - 13.01.2022, čtvrtek, 11:56
    (0)

    Překvapuje mě, když poslouchám rozhovor s Pavlem Němčickým, že nezmiňuje žádnou posilu z A týmu! :)

  • Mara881101 - 13.01.2022, čtvrtek, 10:57
    (0)

    Ahoj všem.. Každé přestupní období je tu x lidí VELMI dobře informováno o tom, jaké příchody/ odchody jsou v jednání a mnohdy padají i konkrétní jména. Většinou i zakládající se na pravdě( mluvíme-li o lidech kteří jsou opravdu informovaní). Nyní tu máme mnoho otazníků a překvapuje mě, že se nenajde někdo, kdo nám třeba " napoví".. to opravdu tentokrát to vedení klubu jedná (a já věřím, že jedná) tak tajně??

  • drzý vandrák - 13.01.2022, čtvrtek, 10:37
    (0)

    ....a taky víme jak to chodí s těmito prostředky.Papír nikdy neodpovídá realitě.Fyzicky je to vždycky míň.

  • paya - 13.01.2022, čtvrtek, 09:32
    (1)

    Bayerne, tak sry je to nakonec jen 7 na mládež + infrastruktura. např. Zlín v posledních letech dostává 0 - 8 každý rok jinak, Budějovice cca 9, Teplice max 3, Jablonec cca 5, baník cca 28 atd.... dokážu si ty čísla najít, takže na rozdíl od vás jen blbě nekecám :-) veřejné prostředky musí být zveřejněny, takže ti napovím třeba registr smluv ;-)

  • seby77 - 13.01.2022, čtvrtek, 09:27
    (0)

    Třeba se pořád ještě jedná, a třeba to může dopadnout jinak než tady většina lidí predikuje. Závěr zatím žádný není, takže možné je vše. Nicméně Václav si svým rozhodnutím může tu kariéru pěkně podělat. Každému co jeho jest 🤷♂

  • Bayern Munchen - 13.01.2022, čtvrtek, 09:17
    (0)

    riedlss: to je snad jasné, pak ať si běhá třeba po lesích, ale to že trénuje stále s A týmem, je pro mě zvláštní, proto ta polemika níže...

  • riedlss - 13.01.2022, čtvrtek, 09:15
    (0)

    Snad si někdo nemyslí, že v tom Béčku bude hrávat. Nebude prece zabírat misto našim, kteří chtějí za Slovácko hrávat :)

  • Bayern Munchen - 13.01.2022, čtvrtek, 09:01
    (0)

    Ondra: teoreticky ano, ale v rámci naší ligy, mu nikdo nedá 20 000 euro měsíčně, to jsem v klidu... A jestli jeho podpisový bonus ,dělá někde třeba 2 mega, tak to si už teď od února mohl za 4 měsíce vydělat levou zadní... a nevěřím, že by ho někdo ze zahraničí podepsal takhle dopředu, kdy opravdu hrozí zranění, atd...

  • Bayern Munchen - 13.01.2022, čtvrtek, 08:58
    (0)

    paya: já bych taky rád viděl odkud bereš ten údaj 9 mio. od města... nikde jsem ho nedohledal...

  • Ondra - 13.01.2022, čtvrtek, 08:56
    (0)

    Bohužel do toho nikdo nevidíme. On už teoreticky může mít podepsanou smlouvu jinde.

  • paya - 13.01.2022, čtvrtek, 08:55
    (0)

    Celtic1888: stále čekám na ty konkrétní čísla :-) to že tady po půl dni opět napíšeš, že jsem úplně mimo je super, ale data stále žádná :)ještě se zeptám, pokud má někdo nějaké info, je silnější partner klubu mimo majitele, kdo by klubu dával tolik, co to trapné město 9 mio + infrastruktura!?

  • Bayern Munchen - 13.01.2022, čtvrtek, 08:53
    (0)

    Mně to připadá takové zvláštní... Kdo si tu psal, že normálně trénuje s A týmem, čemu nerozumím, pokud nechce podepsat tak už by měl trénovat s B týmem. Ale asi chápu taktiku, i když částečně, s A týmem trénuje asi proto, že nejsou peníze na náhradu za něho a pokud si vezmeme, že máme vcelku dobře rozjetou sezónu, tak Svědík určitě nechce ztrácet další hráče, jinak ty ambice půjdou dolů a celý tým i Svědík chtějí ještě něčeho dokázat... je možné tedy, že to tady dohraje jak Zajíc, což je ale pro Slovácko asi nejhorší varianta, ale když nemáš peníze na nového kvalitního hráče a odešel ti Navrc a Jurečku pošleš do B týmu a vidíš jak posiluje Baník, tak by to bylo v boji o poháry dost citelné... Takhle přijdeme o peníze, ale Jurečka to dohraje... Ale nerozumím Jurečkovi, pokud ti nabízí někdo 20 000 euro měsíčně a ty raději budeš čekat na nějaký podpisový bonus až v létě, tak taky můžeš dopadnout dost blbě, kdyby se nějak ošklivě zranil, pak nebudeš mít podpisový bonus a ani těch 20 000 euro, tak nevím zda to je z jeho strany dobře vymyšlené, ta jeho strategie....

  • silon - 13.01.2022, čtvrtek, 07:56
    (0)

    Pokud nechce prodloužit ani odejít, tak hraje o ppdpisovy bonus. Při podpisu volného hráče by byl podstatně vyšší, nez při prodeji. A to je vůči klubu mega prasarna.

  • karagavrylydys - 13.01.2022, čtvrtek, 07:31
    (0)

    Prodloužení smlouvy, prodej hned nebo půl roku v béčku. Jiná možnost není.

  • Driske - 13.01.2022, čtvrtek, 07:25
    (0)

    Chlapec má tedy velké oči. Co by asi tak v Německu dělal? Možná by mohl zahrat v nějaké 4 lize, ale nevím co si mysli. Je to palič šanci jak Kuka, je pomalý a balon mu překáží u nohy, čili má obrovské problémy s driblinkem. No Venco, trocha sebereflexe by ti neuskodila.

  • Hory - 13.01.2022, čtvrtek, 06:35
    (0)

    Co je ještě zajímavé, že tam říkají, že ho zastupuje nějaká nová agentura. Tzn. že otec už ne,nebo ta agentura je ten otec? Přišlo mi, že on věří, že přestoupí do Německa v létě jako volný hráč. proto odsud nechce a proto ho chce Slovácko prodat,protože ten už tu neprodlouží ani o den. Z toho je cítit, jak myslí jen na sebe a Slovácko má na to,aby mu pomohlo, jinak k ničemu. Jsem zvědavý, jak to vedení vyřeší. Když má v létě odejít zadarmo, tak bych ho nechal hrát v tom Áčku, ať alespoň nějak kompenzuje to nic, co z něj budeme mít.

  • Nike - FCS - 12.01.2022, středa, 22:41
    (0)

    Pokud nechce odejít ani prodloužit, tak té nenávisti na jeho osobu bude ještě více...Ať si chlapec užije v béčku, takhle mohl jít a mohl z toho i klub něco mít... Ale v tom případě nechápu jeho postoj co chce? Odejít po konci smlouvy do Plzně nebo někam jinam aby dostal větší podpisový bonus, že jde bez smlouvy? Nechápu :-D

  • Tom87 - 12.01.2022, středa, 22:37
    (0)

    Zavoláme Milanovi Ivanovi ten to dokonce sezóny tady ještě ukope

  • Bayern Munchen - 12.01.2022, středa, 21:59
    (0)

    Omluva Kvasnica…

  • Bayern Munchen - 12.01.2022, středa, 21:59
    (0)

    Dnes jsem si poslechl Kudy běží zajíc a ten Kvasnička říká že Jurečka nechce odejít a Slovácko ho chce prodat že má nabídky nejen z Polska ale i z Turecka a Izraele, ale mu se nechce jít, tož to nevypadá moc dobře, jestli neprodlouzi… a prý mu některý ten klub zahraniční nabízí plat 20000 euro…. Tož to je raketa…

  • fandajakhrom - 12.01.2022, středa, 21:50
    (0)

    Vyhlasene je taky jeho zvaneni na tema otravena Becva...rikaji mu nejslabsi starosta v historii uh

  • drzý vandrák - 12.01.2022, středa, 21:02
    (1)

    Je až neuvěřitelné, jak někteří umí leštit flétnu nejvyššímu představenému našeho města.....a to za to že pro tento klub, k vůli kterému ví 80 % republiky,že nějaké UH vůbec existuje nehne ani prstem.Fotit se s Fialou a řešit muzeum zločinů komunismu to by mu šlo.....ale udělat něco pro místní ani hovno!Ještě že není mojím starostou a nemusím ho volit.Tady se podpory nikdy nedočkáme.Fishmaxu zdááar!

  • Mouses - 12.01.2022, středa, 20:00
    (0)

    Neberte to tak vážně kluci :) To byla jen narážka na to že každý z kdejaké vesnice by byl nejradši, kdyby to platilo jen Hradiště.

  • Skein - 12.01.2022, středa, 19:57
    (0)

    pobavil chlapec :-D

  • CELTIC 1888 - 12.01.2022, středa, 19:50
    (0)

    Mouses: Co to tady placas o změně názvu klubu?!! To divadlo,které město podporuje mnohem víc než fotbal, se taky jmenuje Slovácké a sjíždí se do něho lidé ze všech těch okolních prdeli jak říkáš!

  • Bonito33 - 12.01.2022, středa, 19:49
    (0)

    Mouses: Zkus to dát na klub.

  • Michal fcs - 12.01.2022, středa, 19:47
    (0)

    Oprava Fb

  • Michal fcs - 12.01.2022, středa, 19:39
    (0)

    Jerry: tak Blaha se dovede vyfotit na zápase, kde nesmí žádní fanoušci a ještě si to vystaví na svůj FCB a po zasloužené kritice si to rychle smaže a některé přispívající i zablokuje, takže asi tak se chová politik sedící na několika židlích..... Ale stále ho bude spousta lidí volit

  • Mouses - 12.01.2022, středa, 19:22
    (0)

    Bonito33: Tak navrhuji změnit název na 1.FC Uherské Hradiště

  • Bayern Munchen - 12.01.2022, středa, 19:07
    (0)

    Co by mělo být s Jurečkou, trénuje do roztrhání těla :-))) a čeká v létě na Plzeň… Poláci chtěli přestup rychle, tak asi z toho sešlo…

  • Bonito33 - 12.01.2022, středa, 19:02
    (0)

    Tak každá dědina si financuje ten svůj fotbal že))

  • fandajakhrom - 12.01.2022, středa, 18:31
    (0)

    CO JE S JUREČKOU?

  • Jerry1984 - 12.01.2022, středa, 18:08
    (0)

    možná je zakopaný pes v tom, že Slovácko je zatím pořád hodně mladá značka... a možná to všechno přijde s časem

  • tomisek - 12.01.2022, středa, 18:06
    (0)

    Take je pravda ta, ze prispet by meli krome Ub i okolní mesta a vesnice - Slovacko se nestara jen o deti z UH ale z širokého okolí

  • Jerry1984 - 12.01.2022, středa, 18:02
    (0)

    Za mě osobně to leží na veřejnosti, nikoliv na jednom člověku, který je na radnici.. ale všech ostatních, kteří by měli přispět, čím víc tím líp..

  • Mouses - 12.01.2022, středa, 18:01
    (0)

    A proč by mělo všechno platit Hradiště? Slovácko jak už jde poznat z názvu je regionální klub na který jezdí lidé z vesnic celého regionu. Kdyby každá prdel dala např. 300 000 tak se nám rozpočet taky pěkně nafoukne :)

  • Jerry1984 - 12.01.2022, středa, 18:01
    (0)

    možná by někteří měli zkusit třeba akci "Den se starostou".. možná by změnili názor. Myslím si, že se na ně valí tolik žádostí, že si to nikdo neumíme ani představit.

  • Jerry1984 - 12.01.2022, středa, 17:59
    (0)

    já to vidím taky spíš pragmaticky.. Blaha není fanoušek Slovácka jako většina lidí tady na fóru. A je to snad špatně? Není.

  • Šovkovskij - 12.01.2022, středa, 17:51
    (0)

    Tak opravdu až na payu tady všichni vnímáme, že klub je ze strany Města zcela opomíjen. Je to opravdu nepochopitelné. Místo toho, aby si Hradiště vůbec vážilo, že je tady první liga a v posledních dvou sezonách dokonce na takové úrovni, tak nejeví žádný zájem. Pokud se někde mimo region řekne Uherské Hradiště, každému hned naskočí fotbal a Slovácké divadlo, tak to prostě je. Klub tady dělá skvělou reklamu a dokonce už i v evropských parametrech a tady zájem nula. Co by jinde za to dali a to i ve větších aglomeracích! Souhlasím se vším, co tu zaznělo. Nebýt AU "21", tak je stadion na spadnutí, protože se do něj vůbec neinvestuje. Zázemí katastrofa. Když jsem četl v tisku, že klub má dokonce kanceláře ve Sportovní hale, protože prostory na stadionu jsou nevyhovující, mládež nemá ani kabiny, trajdá po celém okrese, tak na mne šly mrákoty. Investice nula, vše ještě provozuje klub na své náklady. Pan Blaha a ta sebranka z radnice se ukáže, ale opravdu jen ve výjimečných případech, když je tam hodně fotografů a ukáží se v novinách, jak jsou skvělí. Bohužel fakt je ten, že na Slovácko dlouhodobě kálí, což je celkem nepochopitelné v tom smyslu, že fotbal je v Hradišti tak populární. A ještě na závěr taková perlička: když jsem se na to pana Blahy na fejsbuku dotázal (jeho příspěvky, starosty milujícího své město a vše kolem něj), jak hodnotí přístup radnice ke klubu, tak mne zcela demokraticky smáznul:-D

  • CELTIC 1888 - 12.01.2022, středa, 17:37
    (0)

    celtic- Tak i politické smýšlení máme stejné, to je super. Akorát mám teď obavu, že jak píše CELTIC 1888 celticovi tak tomu urednikovi z radnice, který si říká paya zamotame hlavu ještě víc a už si nás bude plést i do budoucna, tak jak si plete ty finanční příspěvky měst v jiných ligových klubech.Protoze to naše město je fakt nejslabší, to je holý fakt. Ale poté co psal Bayern o té lisce a ocasu,tak toho payu prosím všichni pochopte.Treba ho jednou uvidíme s panem Blahou v klubovem skeiboxu města při sledování utkání klubu který tak nadstandardně finančně podporují. To tu ale musí hrát nějaký věhlasný klub,nebo musí být před volbama,protože oni tihle pánové potřebuji být hlavně vidět!!!

  • paya - 12.01.2022, středa, 15:07
    (0)

    iceman: tebe jsem přehlédl sry. Jsme nejmenší město v lize čili nejmenší rozpočet. Spojme UH, Starák a Kunovice a hned to bude lepší :-D (jen taková odbočka :-D). Jak říkáš...nájem v řádu korun ročně, ale nechápu, kde bereš, že podpora klesá, když naopak narostla. Jak má město ovlivnit náklady na provoz? :-D A ještě tě doplním, že veškeré opravy jdou za majitelem stadionu, čili městem (obnova umělky, rekonstrukce světel, buňky zázemí a určitě je tam těch oprav mnohem více a to na všech různých provozech). Také souhlasím, že investice tímto směrem asi nejsou bůhví jaké, ale jak tady bylo již psáno....je tu nový zimák, hřiště v Sadech se evidentně nějakým směrem posouvá a třeba dojde i na to zázemí pro mládež v jižní tribuně. Polemizovat tady můžeme donekonečna, ale vše je to pouze a jen o penězích, stejně jako hráčské kádry.

  • paya - 12.01.2022, středa, 14:50
    (0)

    Nike: já se starosti ani ODS zastávat nechci, ale vycházím z reálných dat a ano, i když je fotbal na neuvěřitelné výšině, tak město přece nebude cpát peníze do fotbalu. Podpora určitě není tristní v porovnání se zbytkem ligových týmů. To že pan starosta sedí na x židlích je jeho boj, ale fotbal to určitě příliš neovlivňuje a vždy je to volba demokratického lidu. Pokud bude změna, tak šup sem s ní. Přidávám se k Bayernovi, že tyto lidi rád podpořím jako fanoušek Slovácka a fotbalu, ale stejně vím, že každý reálně smýšlející člověk ví, že peníze jsou potřeba úplně všude a nejen ve sportu a fotbalu.

  • celtic - 12.01.2022, středa, 12:48
    (0)

    To bys nepochopil..ani se neomlouvam ani se nechvalim a hlavne to pisu kolegovi celticovi z kterym mame hodne spolecneho ibto ze myslime podobne sportovne i politicky😀😀😀😀

  • xxpaloxx - 12.01.2022, středa, 12:29
    (0)

    A tím dodatkem koho volíš se chválíš a nebo omlouváš ?

  • celtic - 12.01.2022, středa, 11:55
    (0)

    Cau Payo.ja jsem ten druhy celtic 😀😀,ano jsne tu dva celtici,je sice pravda ze jsem v minulem tisicileti chodil na fotbal 😀 na druhou stranu nejsem tak stary jak si myslis,telo starne ale duch ne😀 vypadam pry na tricet fyzicku mam pry na 25 let a duchem se citim na dvacet a kolik mam let???tak to uz si nemohu vzpomenout😀😀😀 jo a celticu 1888 taky volim ods a lidovce😀

  • Bayern Munchen - 12.01.2022, středa, 11:38
    (0)

    Souhlasím s iceman. A paya nemám vůbec žádné ambice kandidovat do zastupitelstev, nedělám ve veřejném sektoru a jsem velice spokojený se svým vytížením a se svou prací... Ale určitě rád podpořím ve volbách lidi, co tu vyšší podporu do dostavby stadionu a vybudování nové a lepší infrastruktury podpoří... i když co si budeme nalhávat před volbami, budou mazat lidi kolem současného starosty a jeho samotného hubu vším možným a po volbách to bude zase skutek utek... A euforie kolem fotbalu je velká tak maximálně pro vás zastupitele, po fotit se na stadioně, atd. ale co se týče podpory to asi tak velká euforie ve měste není... jak říkám hlavně se zviditelnit, když se něco daří, a když se nedaří, tak ideálně se moc nevyskytovat na veřejných místech...

  • Nike - FCS - 12.01.2022, středa, 11:34
    (0)

    Ještě víc se zastávej toho ODSáka... Ať už jde, sedí na 2 židlách a ani jednu práci nedělá pořádně.... Ať si jde do prahy, my tady chceme starostu který tomu bude obětovat celý týden svou pracovní náplní, ale chápu jak se sypou prachy a jsou 2 výplaty tak klidně i na 3 židlích sedět co :-) Snad nastane změna... Financování sportu a hlavně fotbalu, který je na neuvěřitelně velké úrovni aktuálně je naprosto tristní...Vůbec si toho nikdo neváží mě přijde v zastupitelstvu

  • paya - 12.01.2022, středa, 11:20
    (0)

    Pan Puk: kdybys do sportovní infrastruktury a sportu uvalil miliardu, tak stejně se najdou další a další, kteří budou mít málo a budou nespokojení. Chci říct, že na území města je spousta sportovišť, která se postupně rekonstruují či vylepšují a vše je to o penězích. Věřím, že nejen zimní stadion, ale i sportovní hala, aquapark a další menší hřiště by si zasloužila modernější a reprezentativnější stav. Vím, že fotbalový stadion není dostavěný, že tam chybí zázemí apod...Uherské Hradiště není jen FOTBAL či DIVADLO :-) Bayerne na podzim jsou volby, můžeš to vzít do vlastních rukou, věřím, že na zdejší stránce máš velkou popularitu a třeba to aspoň do zastupitelstva dotáhneš, pak můžeš prosazovat vyšší podporu, dostavbu stadionu, vybudování nové a lepší infrastruktury atd.... euforie kolem fotbalu je velká a dobře postavený volební program na fotbalové Slovácko může znamenat úspěch :D :-D :-D

  • iceman - 12.01.2022, středa, 11:15
    (0)

    paya: a náš klub hraje jinou soutěž, než Olmik, či Ostrava? má menší na náklady na provoz stadionu? Uvědom si, že to nikoho nezajímá. Nájem za stadion platí klub stále stejný (1kč/rok), podpora města za tu dobu klesá, či v lepším případě stagnuje. Náklady na provoz stadionu se od doby jeho otevření několikanásobně zvedly a město s tím nic nedělá. Kdyby se tady nehrálo ME U21, tak věř tomu, že rozhodně bude v horší polovině prvoligových mužstev (myšlen stadion a jeho vybavení). Jen toto nás posunulo výše. Ale rozhodně to není zásluhou města. Jsem zvědavý jestli se letos alespoň dočkají zázemí pod tribunami, jak slibovali. Investice do jejich majetku (mimo zmíněné ME) je velká 0.

  • Moravian - 12.01.2022, středa, 11:09
    (0)

    Už se to řešilo často. Podpora klubu ze strany města je vždy ošidná. Bude vždy závislá na politické situaci a nebylo by dobré, aby se zázemí třáslo strachy po každých komunálních volbách. Na druhou stranu je i vizitkou politiků kolik v rozpočtu dokáží pro klub najít a politicky obhájit.

  • Pan Puk - 12.01.2022, středa, 11:04
    (-1)

    Paya> ja mluvil o stadionu, ne o hristi. A trenovat v tomto mi opravdu neprijde dustojne prvoligovemu tymu.
    https://www.imgup.cz/images/2022/01/12/FCS-trenink.jpg

  • Bayern Munchen - 12.01.2022, středa, 11:02
    (0)

    Ten paya, co tu píše, bude vždy hájit město, kdež je to člověk, který pod městem a starostou dělá :-))) koho chleba jíš, toho píseň zpívej, tak nějak to snad je...

  • zdrh - 12.01.2022, středa, 10:54
    (0)

    fandajakhrom: Uvědom si, že UH větší zimní stadion nepotřebuje, v hokeji nejsou ambice jít někam výš. A hlavně ten zimák se využívá i pro veřejné bruslení. Může nějak veřejnost využívat fotbalový stadion mimo návštěvy zápasu? Chápu, že nejde, aby si tam šel někdo zakopat, trávník může mít pouze určitou zátěž. Ale možná by nějak šly využívat prostory tiskového centra a možná nějaké další, zas tak podrobně zázemí klubu neznám.

  • paya - 12.01.2022, středa, 10:39
    (0)

    Fando a my snad nejsme maloměsto!? :-D chceš obětovat celý roční rozpočet města kvůli multifunkční aréně, kde budou klouzat nadšenci na bruslích a jednou za rok přijede koncertovat Kabát? Prosím zase si všichni sedněme na prdel a užívejme si fotbalového úspěchu v těchto neskutečných podmínkách - nejsme Praha a nikdy nebudeme! Hradiště je sice centrum pro široké okolí, ale od nikoho nevidí ani korunu a všichni by chtěli ten nejlepší servis a služby.

  • fandajakhrom - 12.01.2022, středa, 10:25
    (0)

    Nikdo nerika, ze mesto klub nijak nepodporuje. Jen by ho mel podporovat vic.. to je asi nazor vetsiny fanousku. A nejen nasypanim vice penez do klubu, ale dalsimi investicemi do sportovniho arealu a stadionu. Nechci ted do toho upone motat zimni stadion, ale musim: postavit zimni mikrostadion s kapacitou trapnych 500 divaku je projev naprosteho zoufalstvi a malomestkosti... kor v dobe, kdy se stavi mensi mebo vetsi viceucelove areny (ktere lze pak vyuzit nejen pro hokej)... vedeni mesta se asi pomatlo

  • paya - 12.01.2022, středa, 10:12
    (0)

    Ondra, tak znovu město dává přes 8 milionů na mládež, to kde je klub využije je jejich věc a věř, že u starších kategorií se jezdí jen autobusy. A pokud tedy nevidíš vůli v těch cca 9 milionech oproti 35 milionech v Ostravě, kde je mnohonásobněji vyšší rozpočet, tak opravdu nerozumím těm vašim představám... Rozpočet není nafukovací, Hradiště je regionální centrum a navíc se chystá investovat nemalé finance do sportovní infrastruktury, která je zanedbávaná desítky let - zimní stadion. Hokej v UH je sice totální hrůza, ale asi si město nemůže dovolit nechat spadnout zimák a všechno vrážet jen do fotbalového stánku, který máme na naši ligu stále nadprůměrný

  • Ondra - 12.01.2022, středa, 09:56
    (0)

    Payo, vytáhl sis z mého příspěvku to, co si potřeboval :) Je zřejmé, že v rozpočtech se krajským městům nemůžeme rovnat, ale kde není není vůle ... Chtěl jsem jenom poukázat, že když se chce, tak to jde. Nejde o Slovácko, ale ty děcka, které nemají zázemí. Hlavně, že pan starosta neustále na sociálních sítích dává příspěvky ze stadionu. Čím si mně teda dorazil je ta doprava pana Zemka. To si děláš p... A mimochodem - já vozím děti na trénink vlastním autem.

  • paya - 12.01.2022, středa, 09:53
    (0)

    Celtic těším se na tu tabulku respektive přesná čísla :-) a omlouvám se za ostaršení, asi to byl jiný Celtic, který tady psal, že chodil v minulém století na Bohemku na evropské poháry :-)

  • CELTIC 1888 - 12.01.2022, středa, 09:47
    (0)

    Ondro díky za podporu. Nechápu kde Paya došel na takové bludy!!! A hlavně z čeho čerpá borec.Je totálně mimo. Střílí od pasu.Ja si dám tu práci a vyjedu ti tabulku kolik ligové města kde přispívají na fotbal. Uherské Hradiště je až na úplném spodku.Napriklad takový Hradec Králové je na čelní příčce. Město je 90% akcionar klubu a cpe tam do fotbalu neskutečné prachy.Vsimni si Payo někdy jejich dresů s logem města na prsou. Pokud o něčem nic nevíš, tak nedělej chytrého. Uherské Hradiště podporuje hlavně Slovácké divadlo, ale fotbal ani nahodou.A to říkám jako volič ODS jehož je nás pan starosta členem. Já nemám Payo nic proti opačnému názoru, ale tady nejde o názor, ty popiras jasná fakta!!! Ale pokud jenom tak dedukujes, tak se tomu příliš nedivím, protože se musím smát tomu, že jsi mě podle mých příspěvků odhadl na starší ročník. Ujistuju tě, že zase tak starý nejsu. Spíše střední až mladší generace.Takze Payo sbirej fakta, protože intuice u tebe očividně nefunguje.

  • paya - 12.01.2022, středa, 09:45
    (0)

    Pan Puk, dobře ty :-D na hřištích se nic neděje a proto trénují na rozbagrovaném hřišti? :-D s těmi bagry si tam hrají děti ze školky nebo kdo? :-D

  • paya - 12.01.2022, středa, 09:42
    (0)

    Ondra: ano, mýlíš! Ostrava rozpočet 13 mld. => 35 mil. fotbal UH rozpočet necelá 1 mld. => 9 mil. fotbal Nevím, kde vidíš 8x menší podporu! Ano, samozřejmě všichni víme, že infrastruktura respektive tréninkové centrum v UH chybí, ale kde jej chceš vybudovat? Pan Zemek je dokonce ochotný jej zafinancovat, ale v UH prostě není prostor a proto se využívá hřišť všude po okolí. Na druhou stranu to p. Zemkovi sype něco do kapes zpět, jelikož veškerou dopravu zajišťují právě jeho autobusy. Zkus třeba někdy něco sám přečíst a zjistit si než jen číst místní novinové výblitky čti senzace! :-)

  • Pan Puk - 12.01.2022, středa, 09:40
    (0)

    Navíc klub předkládá na město vícero projektů v rámci dotačních titulů státu nebo Fačr na rekonstrukci jak stadionu tak tréninkových ploch. Město jako majitel většiny těchto objektů na to nijak nereaguje. To že áčko musí trénovat na rozbagrovaném stadionu v sadech je opravdu vizitka prvoligového klubu na 4. místě tabulky.

  • Ondra - 12.01.2022, středa, 09:32
    (0)

    Payo, je vidět, že tomu příliš nerozumíš. Ostrava dává fotbalovému klubu 35 miliónů korun, zatímco Hradiště řádově minimálně 8x méně. Díky tomu si může Ostrava zbudovat moderní tréninkové centrum pro mládež. V mládeži Slovácka jsou stovky dětí, o než se město absolutně nestará. Díky tomu musí všechny děti dojíždět na tréninky do nejrůznějších obcí v okrese. Věř mi, že tato skutečnost odradí mnoho potenciálních talentů. Zkrátka tito mladí fotbalisté jsou pro město méně zajímaví než například návštěvníci Slováckého divadla. Nebo se mýlím?

  • paya - 12.01.2022, středa, 09:20
    (0)

    Petros, jde o to, že tribuna A jsou z velké části volné permice - partneři klubu, rodiny, hostující tým, apod... zase bych to tak valně neviděl. Celtic1888 dle tvých příspěvků předpokládám, že patříš ke starším ročníkům a proto mě udivují některé tvé příspěvky a především jako celá řada lidí zde navážení se do veřejných prostředků čili města! Kde v ČR respektive na celém světe jdou komunální veřejné prostředky do fotbalového klubu? Ano, Maďarsko, Polsko apod... má nastavenou celkovou státní politiku na podporu sportu, ale také to nejde z místních samospráv. V ČR se do fotbalu motala Opava, Olomouc a prostě v tomto tvrdém byznyse nemají šanci uspět. Ano, neustále tady obhajuji město a stále budu, protože jsou to jen debilní kecy, které se zakládají na nepochopených nebo nesmyslných výkřiků Šumiho, Pojezňáka apod.. do nějakých rozhovorů. Podpora fotbalu v UH je v porovnání ostatních prvoligových týmů v závislosti na rozpočtu města nadprůměrná a všechny úspěšné (bohaté) týmy mají za sebou silného mecenáše. Veřejné prostředky jsou využívány na infrastrukturu potažmo mládež, ale rozhodně ne na první tým. Nechápu tady tu vaši štvanici proti městu a panu starostovi! Kolik respektive co byste chtěli od města dostávat? A než tady nějaký chytrák začne vytahovat zimní stadion za stovky milionů, tak se jedná o sportovní infrastrukturu, stejně jako byl postavený fotbalový stadion či aquapark.

  • karagavrylydys - 12.01.2022, středa, 05:58
    (0)

    https://m.sportrevue.isport.blesk.cz/slovacko-se-muze-dostat-do-problemu-6-klicovych-hracu-kterym-v-lete-konci-smlouva#part=1

  • Šovkovskij - 11.01.2022, úterý, 21:38
    (0)

    Přesně tak, i já si to vybavuju.

  • Petros - 11.01.2022, úterý, 21:06
    (0)

    Jo jo, a jestli si dobře pamatuju tak když jsme to tu řešili, tak snad i Babu psala, že je to tak a má to potvrzené od někoho z klubu. Jinak by byl klub sám proti sobě, že by nepustil všechny pernamentkáře kdyby mohl.

  • Šovkovskij - 11.01.2022, úterý, 20:59
    (0)

    Petros: Přesně to jsem měl na mysli. Nikdo nečekal, že by jich bylo tolik prodaných, navíc když pan Pojezný si dříve stěžoval, že zájem byl nevalný, ale jak se tu zmiňovali, logickou úvahou a jednoduchými, kupeckými počty vyplývá, že to nakonec nebylo vůbec špatné, ba naopak, celkem solidní.

  • Petros - 11.01.2022, úterý, 20:50
    (0)

    Šovki to je správná poznámka o té délce vrážení peněz do klubu, to beru a taky holt je Brabec o dost mladší a tož asi i víc riskuje. No tak uvidíme jak to nakonec s Jurečkou a vůbec dopadne. K těm zlatým permicím, tak já doufám, že by nám Pojezný tak veřejně natvrdo nelhal, i když je pravda že jak bylo řečeno, že na Jabka půjdou všichni krom těch co mohli na Plzeň což bylo celý áčko a kotel a C4, tak jsem koukal že to áčko bylo slušně zaplněný i na ty Jabka ....

  • Šovkovskij - 11.01.2022, úterý, 20:33
    (0)

    Co se týče pánů Zemka a Brabce, tak je důležité si uvědomit, jak dlouho ve fotbale ty své peníze utápějí. Uvidíme, jestli to pana Brabce bude bavit i za patnáct let, plus narvat dalších 100 milionů hned za začátek na dluhy, jak pan Zemek. Na to by se nemělo zapomínat. K těm zlatým permicím: vždyť z Pojezného vyjádření to tak vyplývalo, co se píše níže, jak se tu již probíralo.

  • Michal fcs - 11.01.2022, úterý, 19:59
    (0)

    Petros:počtu zlatých permic věříš asi jen ty....

  • CELTIC 1888 - 11.01.2022, úterý, 19:06
    (0)

    Skein-Poustet zilou tady nikdo nikomu nechce, ale je smutné když člověk vidí, že si regionální firmy a ani město neuvědomují jak vzácný klenot tady máme v podobě ligové licence. Podpora za mě velmi zalostna. O to více je potřeba vážit si takových patriotu jako je pan Zemek.

  • Petros - 11.01.2022, úterý, 18:51
    (0)

    Jestli je to na mě, tak já ji mám od prvního dne předprodeje i když bydlím 70 kiláků od Hradiště a cca půlku z roku trávím pracovně v cizině. A jak jsme se na konci podzimu dozvěděli od vedení při omezení kapacity na 1000 lidí, tak zlatých prodali 2 tisíce, což v době covidu je pěkná podpora od fanoušků. Já su poslední kdo by útočil na Zemka a díky za něj!!!! Ale jako nahoru jsme se dostali s kásrem co nás skoro nic nestál, odchovanci co tu hrají už xxx let, hráči na hostování, borci co došli zadara jako Jurečka, Cecilia. Nikdo z nás nečekal že budem tak vysoko, ale pak se musí klub rozhodnout, zkusíme to udržet a dostat se do top což může pak přinés násobné zisky když to vyjde a nebo ne....zatím to vypadá na to ne a to je škoda. Ale uvidí sa. I tak Slovácko navždy

  • Skein - 11.01.2022, úterý, 18:44
    (0)

    Tady někteří měli problém si koupit zlatou permicu, ale pouštět žilou druhých by chtěli...

  • Petros - 11.01.2022, úterý, 18:39
    (0)

    No prej se Lischka vraci na Baník za 15 mega, ti chachaři to teda rozjíždí ve velkém. Trošku jsem v koutku duše doufal, že tak nějak se rozhodne náš majitel trošku zariskovat a když sme se dostali tak vysoko za tak málo peněz, že do toho hodí víc peněz a zkusí ten další velký krok udělat směr výš a reálný pokus o poháry a s tím případná šance na větší zisky z prodeje hráčů rovnou ven, viz Jablonec dnes další borec jde ven....ale zatím tu jen řešíme dohady a fámy tak sa uvidí. Je ale pravda, že z toho mála co se dá o majitelích Baníku a Slovácka zjistit, neměl by ten chachar mět víc peněz a větší byznys než Zemek.

  • seby77 - 11.01.2022, úterý, 17:49
    (0)

    Bayern is the new Blesk

  • CELTIC 1888 - 11.01.2022, úterý, 17:20
    (0)

    Ondro,finanční možnosti těchto pánů, které jsi jmenoval jsou jedna věc. Ale podstatné je kolik prostředků jsou tihle pánové ochotní do fotbalu cpát. A tam je bohužel pan Brabec o parník před panem Zemkem.Tim ale nechci říct, že mu něco vycitam. Ba naopak,buďme rádi, že pana Zemka máme. Smutné je to,že je tady na to téměř sám. A tím se nechci dotknout ostatních drobných sponzorů které máme. Těm všem samozřejmě patří velký dík. Pro mě je největším zklamáním macessky přístup města, ale to už jsem tu jednou psal. A že jste neviděli Jurecku na záběrech z běhu v přípravě?? Třeba místo něho běhá tatinek😂 To jenom tak trochu pro odlehčení, když je teď asi každý fanda Slovácka z této situace kolem Václava nervózní 😉

  • Skein - 11.01.2022, úterý, 17:19
    (0)

    pořád spekulace, pěkný oharek..až to bude černé na bílém tak se bavme..o Jure(a)čkovi...

  • Ondra - 11.01.2022, úterý, 15:29
    (0)

    Baník do toho teď začíná hodně šlapat narozdíl od nás. Přitom bych řekl, že Brabec nemá větší možnosti než Zemek.

  • Michal fcs - 11.01.2022, úterý, 15:04
    (0)

    Bayerne klid Jurečka normálně trénuje, viděno dnes odpoledne osobně

  • Bonito33 - 11.01.2022, úterý, 15:02
    (0)

    BM: Ale ten článek je starší a mezi onýma posilama byl aj třeba Silný, kterého si nakonec taky vybrali.

  • Bayern Munchen - 11.01.2022, úterý, 14:55
    (0)

    DorianFCS: no nevím zda je to on, nepřijde mi... Možná tam někde je, spíš mám obavu, aby ho taky někdo nepřetáhl, jak se kde si psalo o Jablonci... Přeci jen Pelta dost prodává :-)))) ale to asi nehrozí i když Ciciliovi taky končí smlouva...

  • DorianFCS - 11.01.2022, úterý, 14:39
    (0)

    Pekne jsi toho Ciciliu pribalil k Jureckovi. Dle me je na videu v case 3:20, za pravdu ti davam v tom, ze je kamuflovany a tezko ho poznat. Ale dle pohybu tela mi prijde, ze to ke on.

  • vajdik - 11.01.2022, úterý, 14:30
    (0)

    a jé - no kdyby si měl křišťálovou kouli tak podepisujes - ale bral se z Baníku Šašinka, byl tu Cicilia a nikdo asi nečekal že prorazí Jurečka... Prostě jednou to vyjde jindy ne... kdysi se podepsal Kone, a pak asi všichni byli rádi že odešel (nemyslím jen diváky, ale ředitele - kdy jeho poměr ceny / výkon asi nebylo to pravé ořechové).

  • Artigas - 11.01.2022, úterý, 13:29
    (0)

    Stejně dopadne jak Heča, akorát prachy, prachy, prachy nečekají; v Rakówe je sedm hrotů, tady tři, dobře čtyři; tam se bude sakra těžko prosazovat. Co už, ať jde ślonzák, ale NE do plísně...

  • Bayern Munchen - 11.01.2022, úterý, 13:00
    (-1)

    Když jsem se teď díval na rozhovor s Kadlecem k přípravě… tak vypadá že tam už Jurečka není s těch záběrů, co jsem viděl a neviděl jsem tam ani Ciciliu… ale možná se jen někde schovali :-)))

  • a jé - 11.01.2022, úterý, 12:10
    (0)

    Ale ještě nikde nic není černé na bílém až bude pak muzem řešit

  • a jé - 11.01.2022, úterý, 12:09
    (0)

    Na druhou stranu nechci byt chytrý ale dalo se to čekat už před sezonou se melo řešit prodloužení protože se tak už zachoval v Opavě tak se možná dalo čekat ze se tak zachová i teď no příště budeme chytřejší doufám

  • huhu - 11.01.2022, úterý, 12:04
    (0)

    fipa: myslel jsem to konkrétně na Jurečku, který hrál 3/4 kariéry druhou ligu nebo ještě níž. SLovácko s ním z opravy podepisovalo smlouvu jako s volným hráčem, a určitě mu 100 tis nenabídli. Takže ano, celý fotbalový život si Jurečka opravu vydělával max 50 tis, možná to vyskočilo až ve Slovácku. Nikdo se mu proto nemůže divit, že když má tu šanci, tak po ní skočí, a je mu uplně jedno kde to bude a kolik odehraje minut.

  • celtic - 11.01.2022, úterý, 11:41
    (0)

    Bayern munchen:co se tyce toho Jurecky,jak pises ,tak to by byl ten nejcernejsi mozny scenar,tak snad se to nestane

  • fipa - 11.01.2022, úterý, 11:37
    (0)

    Huhu... Vecheta měl jako 16 letý 27 tisíc korun 😁 teď podepsal novou smlouvu ale určitě ne pod sto tisíc, když po něm toužila Praha 😁 kde sedí borci na lavce za 300tisic! Jinak ve Slovácku je sedm borců co bere nad 150 tis . Jasně jsou to živnostníci ale ty prachy maj. Za co by platil hráč drahé Auto hypotéky a drahé oblečení, telefony😂 za 50tisic hrubého?? Já to těm co kopou dobře přeju,ale za pade to dělá pár hráčů co nejsou v základu a nebo mají první profi smlouvu.

  • Bayern Munchen - 11.01.2022, úterý, 11:14
    (-1)

    To co píše huhu tak s tím naprosto souhlasím… jen mě udivuje, že se to tak vleče, kde si psali, že Poláci na to spěchají… aby to nakonec nedopadlo nejhůře jak muže pro Slovácko, a to že Jurečka se domluví s Plzní a bude půl roku v B týmu a ještě brát plat, který neusetrime pro případnou náhradu, která by třeba došla…

  • celtic - 11.01.2022, úterý, 10:59
    (0)

    Huhu:asi mas pravdu a artigas:predpokladam,ze cist umi kdyz je ing.😀 akorat nepredpokladam ze si to cte tyto diskuze😃😃😃

  • huhu - 11.01.2022, úterý, 10:37
    (0)

    Především bysme si měli uvědomit, že těmto hráčům je klub uplně u zadku. 10 let svojí kariéry vydělávají 20-50 hrubého. Ve 28 letech přijde nabídka z Polska, kde si vyděláš 10x tolik. Jurečkovi je podle mě uplně jedno, že se mu nemusí v polsku dařit, že může dopadnout jako Zajíc, že může sedět na lavičce, jede si tam prostě vydělat. v 31 letech se vrátí a má vyděláno. Pak mu asi je jedno jestli si půjde kopnout do druhé ligy nebo do divize.

  • Artigas - 11.01.2022, úterý, 10:27
    (0)

    celtic: no nevím, umí číst?

  • celtic - 11.01.2022, úterý, 10:23
    (0)

    Kdyby si Venca Jurecka precetl komentare k jeho osobe co se ru vyrojili od patku..asi by se "pobavil"😀

  • Artigas - 11.01.2022, úterý, 09:58
    (0)

    Pak má úroveň této kaprligy vypadat, frajer s ing. titulem dá z 50 šancí deset a už se vidí vedle Messiho; počkám si teda na definitivní verdikt, ale stejně je pro mě Jurečka na úrovni Zajíce, který je totálně v (__.__); hlavně doufám, že když si s ním Poláci vytřou, tak FCS ho nevezme ani na sekání trávníku.

  • drzý vandrák - 11.01.2022, úterý, 09:08
    (0)

    Vím, že trenér potřebuje, každého kdo umí trochu kopnout do balonu a nemůže společně s vedením každého pouštět kde si dotyčný zamane.Nicméně jsem z těchto kluků tak nalomený, že nevím jestli si přeji aby tady zůstal i kdyby ještě byla nějaká teoretická naděje.

  • Petros - 11.01.2022, úterý, 08:09
    (0)

    Uvidíme, jak to dopadne. Jestli ten polský klub má vytipovaných několik útočníků z české ligy, tož to může ještě pár dnů zabrat než se s někým dohodnou. Pokud by ale měl zůstat bez smlouvy s tím, že od léta Plzeň,tak i když sem toho nikdy nebyl zastánce tož teď ale říkám nemilosrdně do béčka a jen tréninky, ani minuta zápasu. Klub taky musí ukázat že si nenechá srát věčně na hlavu a posilovat konkurenci zadarmo s tím, že to kluk tady dokope jako by se nic nestalo....

  • Driske - 11.01.2022, úterý, 08:05
    (0)

    Jurečka by měl Svědíkovi posílat desátky za to co z něj udělal a ne si sprostě říct o půl mega. To fakt není možné, aby byl člověk tak nesoudný. Jurečka potřebuje na jeden gól 4 loženky, má extrémní techické a rychlostní limity, hra Slovácka je mu ušitá na míru. Má velké oči, ale v zahraničí se s ním nikdo párat nebude, takových jako je on a daleko lepších běhá v zahraničí mraky. Skončí na tribuně a kariéru půjde restartovat někam do Pardubic.

  • Tukkan - 11.01.2022, úterý, 07:51
    (0)

    fipa: zatím je to informace jedna paní povídala. Takový plat nemají ani někteří cutalisti v Praze :-)

  • fipa - 11.01.2022, úterý, 07:45
    (0)

    Pokud je pravda, že chce jeho tatík pro něj půl mega měsíčně a dosáhl by toho.....tak je to problém jako prase 🐷 rozdrbe to výbornou kabinu a po čase budo chtít všichni co jsou v základu výrazně přidat.....na to Slovácko nebude mít. Není možné aby na Slovácku brali hráči nad 300 tisíc. To je cesta do pekel.

  • celtic - 11.01.2022, úterý, 07:10
    (0)

    Uz jsem to tu jednou psal..na to ze je ing.tak je hloupy aj s tatuldu..mohl o rok prodlouzit smlouvu,vyhrat korunu strelcu a vykopat evropske pohary a tak se zviditelnit v Evrope a pak by mel urcite nekolik nabidek na stole ze zahranici (a treba i z bundesligy)..Slovacko by melo vic love on by mel lepsi smlouvu a vic penez a hlavne by byli vsichni spokojeni klub,venca,fanousci ...tak to se zahrabe v Polske lize a upadne v zapomneni

  • a jé - 11.01.2022, úterý, 06:37
    (0)

    Přesně nic oficiální řečeno nebylo tak co na soustředění odjizdi 18 jestli se nepletu a tam by melo byt určitě jasno

  • Tukkan - 11.01.2022, úterý, 06:13
    (0)

    Zatím jsou to všechno jenom tiskové zprávy, domněnky a řeči. Proč jste ho už odsoudili, když oficiálně nic neřekl ani klub ani Venca. Až to bude černé na bílém, tak prosím. I kdyz jak už tady bylo psáno, pro něho je to zaměstnání a když mu dá někdo x krát tolik a cítí se na to, tak ať jde. Klub za nej aspoň dostane odškodné. Lepší než kdyby se domluvil s vajíčkem a po sezóně odešel zadarmo do Plzně.

  • fandajakhrom - 11.01.2022, úterý, 06:01
    (0)

    Ps: podle me ted muze udelat v nasem mancaftu akorat bordel... pryc s nim

  • fandajakhrom - 11.01.2022, úterý, 06:00
    (0)

    Za 9 mega je to super prodej. Doufam, ze to klapne co nevidet. Jako Vaclav se podle me hodne precenuje. V novem prostredi to bude mit uplne jine... i podle me si ani neskrtne.. ale jak uz bylo receno: at jde, cesta zpet uz neni... osobne bych ho do becka poslal uz ted

  • Artigas - 11.01.2022, úterý, 05:51
    (0)

    Na to, že Jurečku vytáhl Martin Svědík ze srabu v Opavě a díky tomu dal pár branek, se i s titulem zachoval jako bezcharakterní svině. Být vedením, tak to skončilo už při první schůzce, když si přivedl fotra. Odchodu za devět míčů bych požehnal, protože dopadne jako Kliment, který je ovšem charakterově jinde. Pokud jde o hlavní sponzory, zvláště tady na Slovácku, je to těžké. Orkla, tedy Hamé, strká prachy jiném, CZ něco pustí, ale žádná sláva to není, Valentu začaly dusit zákony, tak sponzoruje lotyšskou ligu, v Mordoru, kde dělám, jsem to zkusil 3x, vždycky po výměně vedení, vždycky s odpovědí, do fotbalu? To ty prachy vyhodím z okna a výsledek je stejný...

  • Hory - 11.01.2022, úterý, 05:20
    (0)

    Tak si říkám, že na to, že už je úterý a v případě Václava Jurečky mělo být definitivně jasno ve čtvrtek, už je to opravdu přes hranu. A právě proto,že už to došlo tak daleko,ať raději jde. Nějak si nedokážu po tom všem představit jeho fungování u nás.Oblibu u fanoušků už ztratil a jemu samotnému už z toho taky nemůže být dobře a musí to na něm zanechat stopy, které snad jen zahladí pořádná gáže někde v Polsku.

  • CELTIC 1888 - 10.01.2022, pondělí, 21:33
    (0)

    Osobně si vzpomínám jak mě hrozně vadilo a bylo mě stydno,když se mě maminka v dětství snažila vyslapavat cestičku. Ona to maminka myslela dobře, ale byla to taková ta opičí láska. Ach Venco,Venco tys to řekl tatínkovi a on nám vyhlásil válku.

  • Šovkovskij - 10.01.2022, pondělí, 21:24
    (0)

    drzý vandrák: Pravdu díš. Jeden podzim... Osobně jsem přesvědčen, že skončí jak Zajíc, či Kliment. Těším se na Ciciliu, Šašinku, Vechetu.. na kluky, kteří tu snad chtějí hrát a jejich tatínek, majitel stavební firmy, bude lumpačit :-)

  • Šovkovskij - 10.01.2022, pondělí, 21:21
    (0)

    Víte, nechci opakovat, co tu už zaznělo. Osobně jsem v rozpacích, jak se Václav, resp. jeho tatínek ke klubu chovají. Nadáváme na agenty, ale jde vidět, že je o i v rodince... Obzvláště u Jurečky mne to mrzí, jde vidět, že vysokoškolský diplom splňuje určitá kritéria, ale já osobně mám radši ta charakterní... No nic, já plakat nebudu.

  • CELTIC 1888 - 10.01.2022, pondělí, 21:15
    (0)

    Jurecka ať odejde. Mě osobně velmi zklamal svým přístupem ke klubu a to neříkám, že nechápu hracovi ambice posouvat se dál. Nikdy jsem nic nevycital když od nás odcházeli v minulosti za lepsim:Kadlecovi,Petrzelovi,Travnikovi,Medunovi,Hecovi,Klimentovi a jiným. Ale Jurecka se připojil k případu Zajíc a to je zcela jiný příběh a z těchto chlapců su velmi zklamaný...

  • CELTIC 1888 - 10.01.2022, pondělí, 21:05
    (0)

    Nike-FCS Pan Valenta senior byl obrovský srdcar, který by pro Slovacko i dýchal. Bohužel jeho syn Ivo je jenom tvrdý byznismen,který měl fotbal jenom jako marketingový nástroj a na stadione se ukazoval jenom před volbama. Ale to tady všichni víme, tak se omlouvám že tu s tím otravuju. Chtěl jsem si jenom na seniora Miroslava trochu zavzpomínat a vzdát mu tak trochu hold, protože nebýt tenkrát jeho smeleho plánu spojit dva kluby,odveke rivaly,tak jsme si tu dnes nepsali a potkavali se tak maximálně někde v divizi.Mimochodem byl to právě on kdo jsem tenkrát přivedl Sumiho jako nadějného Makedonskeho reprezentanta kategorie U21. Vidím to jak dnes a tak to všechno uteklo.

  • drzý vandrák - 10.01.2022, pondělí, 21:01
    (0)

    Souhlas se Šovkim.Zase tady toho tolik neodkopal.Jeden povedený podzim.Je to škoda pokud to zabalí, ale nikdy tu nedržet nikoho kdo tu nechce kopat!!

  • CELTIC 1888 - 10.01.2022, pondělí, 20:50
    (0)

    celtic:Tak ten výčet klubů co tu jmenuješ je taky přesně můj šálek kávy. Ještě bych si k nim přidal Juventus.Tomu jsem fandil, když tam hráli moji oblíbení hráči Roberto Bagio a hlavně Gianluca Vialy, toho jsem tenkrát zboznoval. Teď chudák bojuje s tou potvorou která už roky kosi lidstvo.A ten zápas proti Spartě mám ještě v živé paměti. 2:2 po zarezu pana rozhodčího Krondla. Útočné dou Sparty Lokvenc,Koler a na 2:2 tenkrát za Spartu srovnával nadějný mladík Pavel Nedvěd. Jo jsou to hezké vzpomínky.Snad se tady ještě nějakých hezkých zazitku taky ještě dočkáme. Třeba přivítat ten náš Celtic,když už je ten klub na ústupu své dřívější slávy.Liverpool a Juventus je asi utopie.

  • Šovkovskij - 10.01.2022, pondělí, 20:44
    (0)

    Ať jde. Mně chybět nebude a jsou tu jiní... Teprve podle chahrakteru se hodnotí hráč...

  • Nike - FCS - 10.01.2022, pondělí, 20:26
    (0)

    btw. strašně mě mrzí, že od našeho klubu co se týče větší finanční injekce dal ruce pryč pan Valenta, ano už se o tomto psalo dostkrát... Zajímalo by mě z jakého důvodu a tak nás přestal více podporovat, a kdyby pan Valenta starší žil, kde by se aktuálně Slovácko nacházelo :-D Ale samozřejmě to už se nikdy nedozvíme, jen takové teorie...

  • Nike - FCS - 10.01.2022, pondělí, 20:24
    (0)

    Vše je o penězích, to už všichni dávno víme...takže vedení se dá vyčítat, že stále tady není silný partner, který by nám razatně pomohl než, že nedojde nikdo nový nebo že nemáme sílu zvyšovat platy... ale to bohužel v dnešní době není nic jednoduchého najít firmy nebo nějakého zbohatlíka, který by nasypal prachy do českého fotbalu.... Mě by zajímalo třeba kdo to má nejvíce na starost, tohle... najít partnery klubu, najít nějakého sponzora co by nám pomohl... a jestli se pak musí vše schvalovat skrz pana Zemka a tak... je to běh na dlouhou trať, věřím že vedení nespí a snaží se....Ale toho silného sponzora, který by nám pomohl alespon udržet hráče a občas koupit hotového hráče za hráče odcházející by nám pomohlo udržet naše ambice v TOP4 a každoročně hrát o poháry....

  • celtic - 10.01.2022, pondělí, 19:54
    (0)

    Celtic 1888 : jo to jo,to máme,,, jinak ze zahraničí fandím Celticu a Liverpoolu a již od začátku osumdesátych let a fotbalistovi Messimu...a v česku je to jasná volba,,,,ale než vstoupil do velkého fotbalu Slovácko respektive Synot,,,( na prvním zápase když hráli proti Spartě 2:2 jsem byl ) jsem v osumdesátých letech fandil Bohemce a když jsme byli na základce na školním výletě v Praze,tak jsme byli na Bohemce když hrála tuším v roce 1984 pohár UEFA proti Fenerbahce,( a tuším že tehdy vyhráli 4:0 ....jo ale to už je dlouhá historie :) ,,,...ted už je to Slovácko forever a taky jsem zvědav na tu vyhlédnutou náhradu za Jurečku,jak avizuješ :)

  • CELTIC 1888 - 10.01.2022, pondělí, 19:26
    (0)

    Tak asi máme podobné smýšlení, když máme dva kluby společně v srdci😊 Taky zdravím 😉

  • celtic - 10.01.2022, pondělí, 19:15
    (0)

    celtic 1888 : naprostý souhlas,mluvíš mi z duše :) ...jinak celtic zdraví celtica :)

  • CELTIC 1888 - 10.01.2022, pondělí, 19:10
    (0)

    Bayern- Silného strategického partnera si preju stejně tak jako ty a určitě nejsme jediní. Ale strašně moc si vážím vedení jaké delikatesy nám tady dokážou uvařit z vody.Takze je vidět, že když je zápal a srdce tak se i bez peněz dá dosáhnout úspěchu. Byť je to s nima samozřejmě jednodušší. Ale lepší je nemít peníze a opírat se o srdcare jako je Sumi,Petr Pojezny a Sveda jak mít bohatý klub s lidmi kteří ho jenom tuneluji a byt mají velký rozpočet tak úspěch žádný. Viz.Mlada Boleslav například. Proto si vazme toho co tady máme a verme našemu vedení, že zase dokážou nahradit ty Svediky, Jurecky a další co se chtějí posouvat a odejdou za lepším. Já v poháry prostě věřím. To že naše úspěchy ještě nedokázali do klubu přilákat nějakého silneho partnera mě taky bolí, stejně jako tebe.A o macesskem přístupu města raději ani nemluvit. Tesme se společně na druhou polovinu sezóny a hlavně věřme v úspěch. Víra znamená hrozně moc a to ne jenom ve sportu. Mimochodem mám info, že už má vedení za Jurecku vyhlednutou náhradu, tak se tesme vsichni modrobili srdcari.

  • Bayern Munchen - 10.01.2022, pondělí, 17:45
    (0)

    Celtic 1888: musím rict ze samozřejmě mas pravdu… pana Svědíka přivedl Šumi a toho taky uznávám… má to tady fakt extra těžké, protože ty peníze tady nejsou to víme všichni… a Šumi jak pan Svědík jsou ambiciózní lidé, kteří chtějí dosáhnout velké věci, ale mám obavu že tady je ten strop… kdy už to nezvednes nahoru bez dalšího silného strategického sponzora… ale jako opravdu si vážím Šumiho co tady s omezenými možnostmi s panem Svědíkem dokázali… Šumi je správný srdcař klubu ;-)

  • CELTIC 1888 - 10.01.2022, pondělí, 17:32
    (0)

    Bayern- Hádat se tady nebudeme, nemá to cenu.Pokud máš 25 let permanentku, tak tě respektuju.Ale dovol mi ještě jednu poznámku, proč mě tvoje kritika vadí. Uvidíš, že je vše o penězích, tudíž sem vedení nemá šanci sehnat slušné posili a nevěříš tak v pohárové umístění. A toho Svedika, kterého tak velebis a povazujes ho za strujce úspěchu, což s tebou souhlasím, toho jsem přivedl kdo?? Nebylo to náhodou to naše vedení, které podle tebe nemá bez peněz nárok na dosažení uspechu?? Já myslím, že bylo. Tak buď trošku uznaly, tod vše. Ale aspoň máš nějaký přehled to se ti musí priznat. Proto se prosím nezastavil lidí jako je xxpaloxx,protože ten je na rozdíl od tebe vedle jak ta jedle.Zatimco my tady řešíme odchod Jurecky, tak on chudáček píše o nějakém JURACKOVI. A pozor, není to překlep, tomu věř. Mimochodem já jich taky píši spoustu. On ten rádoby fanoušek ty naše hráče ani pořádně nezná

  • celtic - 10.01.2022, pondělí, 17:24
    (0)

    Sdilim stejny nazor jako Babu,sak sem to tu uz psal o jureckovi viz nize...a co se tyce toho vzajemneho se urazeni mezi nekterymi jednotlivci,tak si myslim ze je to kontraproduktivni a k nicemu to stejne nevede,vsichni mame radi slovacko a vsichni si prejeme uspech klubu v lize potazmo v Evrope...a respektuju kazdeho v nazorech,kazdy ma pravo nze ho ta situace mrzia nazor a tim ze je negativni,je to proto ze ho ta situace mrzi,ve skutecnosti jde nam o jednu vec aby bylo Slovacko uspesne...forever Slovacko😀

  • Bayern Munchen - 10.01.2022, pondělí, 17:13
    (0)

    Jerry: oni budou chtít ještě jednoho útočníka k tomu Silnému…

  • Bayern Munchen - 10.01.2022, pondělí, 16:55
    (0)

    A jedno si pamatuj úspěch Slovácka je hlavně díky Svědíkovi, a toho jsem si nikdy nedovedl zkritizovat jak jiní tady… takže furt nekritizuji, ale když se mi něco nelíbí tak to klidně napíší…

  • Bayern Munchen - 10.01.2022, pondělí, 16:50
    (0)

    Celtic: ty mně je to úplně jedno, tady se útočí na každého, kdo má jiný názor a jiný pohled na věc… a je jedno jestli jsem to já, xxxpaloxxx a další… a ja opravdu nejsem největší srdcar, to bych o sobě nikdy neřekl… i když pernamentku si kupuji každoročně už nějakých 25 let bez přestání a nikdy jsem neřešil cenu, atd. Ale určitě nejsem srdcar…

  • CELTIC 1888 - 10.01.2022, pondělí, 16:19
    (0)

    Bayerne,svůj názor si tady klidně piš, je to svobodná diskuse, takže proč ne.Ale potom se nepaprc, že tě někdo okrikuje jak uvidíš. Já mám také právo napsat svobodne svůj názor. A ten je, že je mě nabliti z lidí, kteří pořád klub za něco kritizuji a nikdy nevěří v jeho možný úspěch a potom když se něco podaří, tak se prezentují jako ti největší srdcari milující náš klub.A to jsi přesně ty, bohužel... Jo a jinak se mě líbí příspěvek Babu. Přesně tak nějak bych to napsal já.

  • Jerry1984 - 10.01.2022, pondělí, 16:18
    (0)

    Přivedli Silného..

  • Bayern Munchen - 10.01.2022, pondělí, 15:54
    (0)

    https://www.efotbal.cz/clanek-225968-Jablonec-si-hraje-s-ohnem-v-prvni-linii-mu-vsak-hasici-uz-dosli-Zastoupi-je-nekdo-z-techto-borcu.html?newspage-page=4 Toto je zajímavý článek, spekuluje se o Ciciliovi…

  • Bonito33 - 10.01.2022, pondělí, 15:43
    (0)

    Tak všechno víme jen z novin, sám Jurečka říkal ať se nemaluje čert na zeď ..

  • Babu - 10.01.2022, pondělí, 15:29
    (0)

    Pokud je pravda, co se v článku píše, tak jsou stejně vztahy Jurečka vs klub už pravděpodobně nenávratně porušené a i kdyby tu zůstal, tak by se to asi někde v denním zápřahu negativně promítlo. Mě teda Vaškův přístup překvapuje, přišel mi vždy jiný (pozitivně) než většina fotbalistů, chytrý, umí mluvit k věci, studovaný, a tak ho tatík zlomil, vida... Myslím si, že jinde než u nás už úspěchy neudělá, protože ve Slovácku se hraje určitým stylem, který byl Vaškovi docela ušit na míru, a jinde se na to tak hledět nebude...

  • Bonito33 - 10.01.2022, pondělí, 15:16
    (0)

    Tak ten Rakow sa zaměřil jak na Jurečku, tak na Filu z MB, tak su zvědavý, kdo z nich tam nakonec skončí.

  • Driske - 10.01.2022, pondělí, 15:07
    (0)

    fcs, to si snad ze mě děláš prdel :D z Kalabišky se povedl udělat jeden z nejlepších beků v lize a ty bys ho dával do útoku? a koho místo něj teda do obrany? Cicilia může být platný, ale může mu taky přepnout a bude nepoužitelný. Vecheta ještě nic nedokázal, Šašinka se utápí ve zraněních a Kubala nemá ligové parametry.

  • fcs - 10.01.2022, pondělí, 15:04
    (0)

    Máme Rigiho,Vechetu,Šašinku a možná po sezoně Kubalu který ještě neni odepsány a jako alternativu Kalabisku

  • fcs - 10.01.2022, pondělí, 15:03
    (0)

    Nevím co pořád řešíte,všichni by jsme tu chtěli hráče udržet ale pokud sám nechce za podmínek,které jsou v možnostech klubu,tak bude pro obě strany lepší když odejde teď za nějaký peníz než ho tu držet v rezervě

  • Bayern Munchen - 10.01.2022, pondělí, 14:36
    (0)

    riedlss: no vidíš, a já že je to přesně tak, jak podle toho českého přísloví - potrefená husa nejvíc kejhá (což úplně vystihuje tebe) :-)

  • drzý vandrák - 10.01.2022, pondělí, 14:35
    (1)

    Nechápu ten povyk k BM.Jako jeden z mála tu napíše svůj pohled.Možná se někomu nelíbí, já taky nemusím se vším souhlasit, ale alespoň si ho přečtu.I jiný pohled na věc může být pro inteligentního člověka přínosný.Nicméně 80 % přispěvatelů do té to diskuze napíše dvě holé věty, ve kterých jen dotyčného zkritizují a žádný jiný pohled na věc nepřináší.Je jen důležité si do někoho kopnout.O nic jiného jim nejde.Rád bych si někdy přečetl nějakou úvahu- názor od těchto diskutujících, ale to bych tady chtěl asi moc.Přece je jednodušší někoho napadnout, kopnout si a zase se na pár týdnů odmlčet.Mě jmenovaný BM ničím tak nerozhodil, abych ho musel při každém příspěvku peskovat.Absolutně dotyčného neznám, ale má alespoň názor.

  • riedlss - 10.01.2022, pondělí, 14:04
    (0)

    Bayern: svým příspěvkem jsi dokonale vystihl sám sebe :D 👍

  • Tom87 - 10.01.2022, pondělí, 13:38
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2021-22/407491/ligove-ikony-bez-kontraktu-kudela-i-dva-ctyricatnici-co-dockal-a-sparta.html?kapitola=7

  • Bayern Munchen - 10.01.2022, pondělí, 12:16
    (1)

    Někdy se musím smát, jak jsou tady někteří chytří... člověk napíše svůj postoj a hned je tady okřikován :-))) musíte mít strašné životy, když tady musíte psát reakci na všechny názory lidí... je to tady snad diskuze a pokud tady nikdo nikoho neuráží, tak může psát kdo chce co chce... seby77 já jsem se svým duševním zdravím spokojený, jestli ti ho ničím příspěvky, tak je mi to opravdu líto, jestli tak málo stačí k tomu ti narušit duševní zdraví :-))) a Maja ano máš pravdu...

  • jjirin - 10.01.2022, pondělí, 11:59
    (0)

    xxpaloxx: subjektivně viděno bys byl podle mě úspěšný politik (sice ne dobrý): jedině tvůj názor je správný, všechno víš nejlíp, nálepkuješ, manipuluješ, urážíš, argumentačně fauluješ a vůbec. Předvídání nenávistných článků vůči trenéru Svědíkovi při jeho hypotetickém odchodu to už je dost i na tebe....

  • tomrs - 10.01.2022, pondělí, 11:45
    (0)

    xxpaloxx: Jurečky nebo Juračky? fanoušku Slovácka.....

  • xxpaloxx - 10.01.2022, pondělí, 11:43
    (0)

    bude jednou v pozici a situaci Juračky.

  • xxpaloxx - 10.01.2022, pondělí, 11:41
    (0)

    Musíme počítat s tím , že každý schopný jedinec se chce posunout výš. Je tedy jasné , že i pan Svědík bude jednou v pozici bude jednou v situaci Jurečky. Už vidím ty nenávistné články na těchto stránkách , jak zklamal klub. To už aby raději odešel hned , než to tito rádoby fanoušci sežerou za živa.

  • Maja - 10.01.2022, pondělí, 11:31
    (0)

    bayern tu na jaře dvě kola před koncem psal, že klub do pohárů nechce a nevyhrává schválně :) tolik k jeho prispevkum

  • silon - 10.01.2022, pondělí, 10:59
    (0)

    Zase nedělejme z klubu totální žebráky.. Podmínky u nás sice nejsou top 4,ale věřím, že v celku lepší než v polovině ostatních. Klub funguje a je stabilni, platy chodi. Kolik jiných klubu u nás kupuje top hotové hráče? Ani Sigma, Budějovice, Hradec, Bohemka. Kupuje jen S+S, Baník a občas Bolka. Všichni ostatní berou mladé a nebo po skončení smlouvy a často jim někdo odejde. Takže krom těch prvnich 4 by si Svědík zase tolik s kadrem nepolepsil, málokde je to opravdu o tolik lepší, než u nás...

  • celtic - 10.01.2022, pondělí, 10:55
    (0)

    fipa: souhlas,bez Svědíka,budem poloviční,Svědík je totiž vítězný typ trenéra a z průměrných hráčů,dělá nadprůměrné,,,viz Kliment,Jurečka atd...myslím,že pokud pujde Jurečka do Polska,tak bude asi tak produktivní jak Kliment,upadne do průměru až do podprůměru,ale hlavně že bude mít prachy,,,,ten jeho otec je blb...Jurečka mohl podepsat smlouvu na jednu další sezonu,měl vzít prachy co mu nabízelo Slovácko,mohl být králem střelců,,,,a po sezoně mohl jít třeba do bundesligy,,,slovácko by získalo spoustu love a on by měl platiti taky o moc lepší jak v Polsku a hral by o několik levelů kvalitnější ligu,tak se zakope v Polsku,škoda ho

  • Nike - FCS - 10.01.2022, pondělí, 10:46
    (0)

    A myslíš že jde Svědíkovi jen o prachy? Každý se chce ve své kariéře posouvat a budovat tým a dostávat se do větších a větších klubů.... A tím že mu vedení není schopné přivést ani nějaké hráče, které by rád chtěl tak podle mě to bude těžko ho dlouhodobě udržet...

  • fipa - 10.01.2022, pondělí, 10:42
    (0)

    Ať dá vedení novou dlouhodobou a vylepšenou smlouvu SVĚDIKOVI!!! Slovácko dělá Slováckem Svědík 👏👏👏

  • Ondra - 10.01.2022, pondělí, 08:45
    (0)

    Za kur… dobrý peníz jsme ho mohli prodat po sezóně, když by byl nejlepší střelec. Samozřejmě pokud by podepsal smlouvu. Ale máš pravdu, že situace je jiná a raději do Polska za 10 než do Plzně za 300 tisic.

  • chalupář - 10.01.2022, pondělí, 08:40
    (0)

    Ondra: Ale to máš těžko, očividně podepsat novou smlouvu s FCS nechce, a tak budeme radši riskovat, že odejde v létě ZDARMA ke konkurenci, nebo ho raději teď prodáme za ku.evsky zajímavý peníz?

  • Ondra - 10.01.2022, pondělí, 08:29
    (0)

    Venca dal za sezónu a půl 17 gólů. To nám bude sakra chybět! Volný hráč s takovým potenciálem po hřištích neběhá. Pokud je pravda vše, co se píše, tak by bylo Slovácko hloupé, kdyby ho do Polska neprodalo

  • seby77 - 10.01.2022, pondělí, 08:22
    (0)

    Bayerne nechtěl by ses taky přestat zajímat tady o ten klub bez ambicí? Bylo by to lepší pro duševní zdraví tebe i nás. Popřemýšlej na tím.

  • Bayern Munchen - 10.01.2022, pondělí, 08:07
    (0)

    fipa: jestli to je pravda, tak ať jde pryč, v Polsku je určitě dostane... A přesně jak uvádíš, raději ať ty peníze dají Svědíkovi a udrží Havlíka... Jsem přesvědčený o tom, že Svědík si je zaslouží víc, a on je schopen i z dalších podprůměrných hráčů udělat nadprůměrné, kteří se pak dobře zhodnotí...

  • chalupář - 10.01.2022, pondělí, 07:32
    (0)

    Prodat, část peněz rozdělit do vylepšených smluv pro borce, které NUTNĚ potřebujeme udržet.

  • fipa - 10.01.2022, pondělí, 07:23
    (0)

    Ať dostane šanci Vecheta!!! Je podepsaný..... Slovácko za něho může dostatek kupu peněz.

  • fipa - 10.01.2022, pondělí, 07:10
    (0)

    Údajně chce půl mega měsíčně....to ať si jde.....za jeden půlrok co hraje? Radek ať ty prachy.daji Svědikovi.

  • Bayern Munchen - 10.01.2022, pondělí, 05:29
    (0)

    Celtic: umíš číst… nikoho nepeskuji, jen jsem konstatoval co řekl Svědík, že chce udržet kádr asi ví proč, když ti v další větě řekne že Slovácko nemá peníze na posily… pokud si vezmu přestupní období do dneska, tak nejvíce hráčů odchází z Karviné, Jablonce a Slovácka… u ostatních týmu jsem si nevšimnul nějaké velké změny, pro jistotu píší zatím, až se tady toho někteří budou chytat… když si vezmu ambice všech tři klubu podle tabulky tak asi to vysněné 4 místo beru jako senzaci pokud ho dokáže Svědík udržet na konci sezóny… a vedení neporadím bohužel nic ohledně toho jak sem přivést kvalitní hráče, protože to není vůbec o nich, ale o penězích o ničem jiném a ty tady proste na udržení dlouhodobě se mezi první sestkou nejsou… a nikdo je ani nedokázal sehnat když se podařilo to co se loni za cely rok dařilo… a opravdu pokud chce Jurečka zkusit zahranici tak Polska liga je pro takového hráče ideál, finančně lepší určitě, a kvalitou srovnatelná s českou. A ještě to je kluk z Opavy, myslím ze Polsky se domluví….

  • CELTIC 1888 - 09.01.2022, neděle, 22:36
    (0)

    pardon:protirecis

  • CELTIC 1888 - 09.01.2022, neděle, 22:35
    (0)

    Bayerne! Mě se hrozně líbí, jak ty si protihráči.Na jednu stranu peskujes vedení klubu jak nikoho dobreho neprivedou a poháry jsou pro nás fuč a na druhou stranu vidíš Polskou ligu jako stejně těžkou soutěž na prosazení pro hráče, ale za mnohem lepších finančních podmínek.Tak to se teda na mě nezlob, ale vysvetli mě kdybys pracoval ve vedení našeho klubu,jak bys jako sem ty kvalitní posily chtěl dostat?? Praci oni budou raději vydělávat v Polsku,když je to tam tak jednoduché ne??

  • Bayern Munchen - 09.01.2022, neděle, 22:20
    (0)

    Má 27 let, pokud chce zkusit zahranici má nejvyšší čas… a je jedno jestli s ním měl Svědík trpělivost, atd. Pokud to nezkusí nikdy nezjistí zda to byl krok vedle… ale finančně i kdyby tam proseděl celé tři roky smlouvy bude mít tolik peněz jak kdyby hrál ve Slovácku deset let a to je ten rozdíl… on nemá 18 let jak Vecheta který má čas na odchod do zahranici… nebo zase opačné nemá ani 32 let jak Hofmann který si už zahranici nikdy v životě nezkusí… a ještě jedna věc Polsko není těžká soutěž na prosazení jak třeba Německo, Itálie, atd. Je to na podobné úrovni jak v ČR akorát s jinými finančními možnostmi, tak bych ho úplně nepodceňoval, že by se jinde nemohl prosadit, bude to jen a jen o něm…

  • CELTIC 1888 - 09.01.2022, neděle, 22:11
    (0)

    xxpaloxx - Ty Jurecku chápeš?? Tak já teda ne!!! Je jasné, že každý z nás posilhava po zaměstnání s vyšším platem,to je přirozené. Ale rozumný zaměstnanec a především člověk vždy také přemýšlí jestli novou nabízenou práci také zvládne,jestli má na ni s hopnosti.Aspon já tak vždycky pri nabídce z jiné firmy uvažoval. A od Václava jakožto vzdělané osoby bych očekával totéž. Ale velmi nemile mě bohužel překvapil.Zatocila se mu z peněz hlava a přestal racionálně uvažovat o svých kvalitách. Za mě je to přesně hráč pro Slovacko,kde mu trener Svedik usil hru na míru a celé mužstvo na něho pracovalo a to přesto ještě mnoho supersanci zazdil.A další věc je Svedikova svata trpelivost v jeho začátcích kdy se mu absolutně nedařilo a on z něho udělal nejlepšího střelce ligy. Takovou trpelivost s ním nikdo v zahraničí mít nebude. Dostane šanci a pokud se brzo neprosadi tak se tam s ním nikdo parat jako Svedik nebude.Skoda, že si to Venca neuvědomuje.Za mě ještě na zahraniční angažmá nemá, ale třeba je jeho tatínek jiného názoru a v klukovi už vidi fotbalovou superstar. A v tom je podle mě ten největší problém. Jakmile začnou rodiče velmi precenovat schopnosti svých dětí a začnou je tlačit do něčeho na co nemají, tak jim většinou zničí život. Takže se chlape nevysmivej lidem co Vencovo uvažování nechápou a zkus někdy více o věcech přemýšlet. Nebo patříš taky mezi ty co by okamžitě vzali post ředitele nadnárodní firmy s nádherným platem bez racionálního zvážení svých schopnosti??!

  • Bayern Munchen - 09.01.2022, neděle, 22:08
    (0)

    Bonito33: umíš číst, napsal jsem ze jsme v téhle sezóně zachráněni, což je pravda ne ze budeme hrát o záchranu… odejde jeden a přijde druhý, kde žiješ… jak říkal Svědík bude rad za udržení kádru, ze na posily nejsou v klubu peníze… a z kádru nám už odešli tři hráči a to nemusí být ještě konec o Havlíka bude taky zájem a Cicilia taky není podepsaný… Šašinka je tu na hostování a zatím tedy nepředvedl nic… nevím zda v takové to situaci to vidíš na udržení poharovych míst já tedy moc ne, ale rad bych se pletl…

  • Bonito33 - 09.01.2022, neděle, 21:58
    (0)

    Tak odejde jeden a dojde druhý, jaké zas zatracování celého mančaftu, Navrc nehrál ani základ, Bajza taky ne, jediný Jurečka a stále tam máme Ciciho, Vechetu a Šašinku. Loni tu bylo taky chytrých řečí po odchodu Klimenta a světe div se, jsme na tom i bez něho líp. Týmu věřím, nechápu jak tu někdo může psát o záchraně. Když teda máš tento pohled, Bayerne, tak doufám tě tu neuvidíme nadávat na výkony či prohry, protože již teď jsi s tím dle řečí smířen a počítáš s nimi, tudíž nemusíš mít žádné očekávání.)))) Tak budu zvědav a každým komentářem v průběhu sezóny ti tato slova případně připomenu. Nehledejme hned tk nejhorší...doprdele, byli jsme na tom už hůř co se kádru týče, hostovaćky taky můžou nějaké být, někdo vypadne z kádru lepších týmů a mužem po něm skočit - libil by sa mě Granečný, ten si hledá mančaft.

  • Bayern Munchen - 09.01.2022, neděle, 21:50
    (0)

    Jen ať jde do Polska… něco za něho aspoň dostaneme a nebudeme pouštět hráče do Plzně. Letos už jsme zachráněni, ambice s tímto na poháry nevidím, když máme jen odchody… tak třeba si zkusí ligu hráči juniorky a za půl roku odejde i Svědík protože proč by byl v klubu bez ambicí… no a uvidíme zda se bude chtít pokračovat v kariéře Kadlecovi a Petrželovi když nebudou mít před sebou cíl co ještě dokázat, to se pak hraje špatně… ale hlavně zkuste aspoň udržet Havlíka…

  • karagavrylydys - 09.01.2022, neděle, 21:28
    (0)

    Zásadní chybou je, že vedení řeší prodlužování důležitých smluv až půl roku před jejich koncem. Vše následné je již jenom důsledek.

  • Hory - 09.01.2022, neděle, 21:21
    (0)

    Beru to tak, že díky penězům za Jurečku bude navýšen plat našemu srdcaři Marku Havlíkovi který tu toho odmakal neskutečně a snad ještě odmaká.Toho si važme.

  • fandajakhrom - 09.01.2022, neděle, 21:09
    (0)

    Proste 9 mega pro FCS je super. Nestal nas nic... kez bychom delali jen takove obchody

  • Valheru - 09.01.2022, neděle, 20:12
    (0)

    xxpaloxx: příměr je ok, ale u odborného zaměstnance-specialisty si většina personálních dává do smlouvy, že v případě odchodu dříve než v určité "odpracované" době doplatí třeba odborná školení, které v zaměstnání absolvoval a čím mu firma navýšila odbornost. V případě Jurečky bych řekl, že mu FCS vyšlo vstříc ve spoustě věcech, pomohla mu fotbalově vyrůst, navýšilo jeho hodnotu, takže kdyby z něj nakonec nic nemělo, byl by to z jeho strany podraz. Za mě - nechceš být ve Slovácku, tak běž, ale ať z toho klub něco má...

  • Ondra - 09.01.2022, neděle, 20:06
    (0)

    Rado> On by ale s béčkem jen trénoval.

  • drzý vandrák - 09.01.2022, neděle, 20:01
    (0)

    Jestli chce, tak ať hněte kam chce.Hlavně v budoucnu navracet stejně jako u Zajíce.

  • Valheru - 09.01.2022, neděle, 20:00
    (0)

    Skein: vzpomeň si, jak se tu mluvilo před sezonou o Jurečkovi ... stejně se může chytit kdokoliv.

  • Rado - 09.01.2022, neděle, 19:59
    (0)

    Dejme tomu, že článek představuje aktuální stav a souvislosti. Věřím, že management Slovácka hráči předložil rozumnou nabídku na prodloužení včas. Hráč to odkládal a jeho pozice se postupně výrazně změnila. Předpokládám, že zásadní roli v jednání hraje nekompromisní otec. Tak se to dostalo do fáze, nepříjemné pro všechny. A je docela možné, že Václav je z toho psychicky hin. K současné výkonnostní hladině mu opravdu nesmírně pomohli trpělivý trenér, výborní spoluhráči i sehranost v stabilní sestavě. To se při překotném odchodu jinam může zcela změnit a opravdu může následovat výkonnostní propad. Není na co čekat, Martin Svědík už zítra potřebuje vědět, s kterými rozhodujícími hráči lze okamžitě počítat k už ostré přípravě. To je podle mě možná ještě i čas pro návrat Václava do sestavy áčka, když přece jen prozří a nepodlehne pouhému kalkulu rychlých peněz. Kabina je zde složena z velmi zkušených a rozumných borců a věřím, že by to rychle vzali. Jestli ale Jurečka i po dnešku zůstane v zákopu, pak eventuální rychlý přestup je jedině možná cesta i pro Slovácko (samozřejmě záleží na platebních podmínkách, stavu jednání s Regim..). Úvaha o startech Václava v béčku pro zbytek sezóny je špatná. Hráč bez perspektivy pro klub by zde zbytečně zabíral místo. To ať ve třetí lize raději pravidelně nastupují mladí kluci ze záloh FCS

  • xxpaloxx - 09.01.2022, neděle, 19:47
    (1)

    Plně Jurečko chápu a naopak se směji nenávistným příspěvkům rádoby fanoušků. Jurečka je zaměstnanec , jehož prací je dobře hrát fotbal. Je to zaměstnanec , jako kdokoli z Vás. Nesnažte se mně namluvit , že pokud Vám nabídne jiná firma dvojnásobný plat vy řeknete NE s tím , že máte morální povinnost zůstat v současné firmě a ještě podepíšete , že v dalších třech letech neodejdete. Nenechte se vysmát. Přeji Vencovi hodně úspěchů na novém působišti a děkuji za góly , které za Slovácko nasázel.

  • riedlss - 09.01.2022, neděle, 19:25
    (0)

    Prakticky jediné co mne trápí, je to, že ze sestavy vypadl článek, který do ní nepochybně patřil a pro nás jsou to jen trable v jinak perfektně rozjeté sezóně. Jinak si myslím, že jsme v útoku schopní nastartovat kohokoliv ikdyž je to v rozjeté sezóně těžké a příprava je krátká. V tomto jsem ale optimista. Ať to bude Vecheta, Rigi, nebo potencionální náhrada. A pokud zjistím, že se k tomu staví takto, tak bych mu nebránil odejít. Nemyslím, že je to sniper, který kam dojde tam bude sypat, ale nic co bych mu nepřál. Poslední štace hračů do Polska ve spojitosti se Slováckem byly krok dopředu finančně a krok dozadu herně🤷‍♂️ je to jen o penězích, jic vic...je to sice odchod desetigólového útočníka, ale daleko víc mě třeba mrzel odchod Navrca!!

  • Belerek - 09.01.2022, neděle, 19:10
    (0)

    Pokud Jurečka nechce podepsat, a půl roku před koncem smlouvy za něj někdo nabízí 9 mega, tak bych ho určitě pustil. Lepší než ho nechat v béčku a po konci smlouvy ho nechat zadarmo utéct ke konkurentovi. Sice si myslím, že Jurečka by v Polsku dopadl podobně jako Kliment, na druhou stranu jeho hlavním motivem jsou peníze podobně jako u Klimenta, takže by byly všechny strany spokojené.

  • BlackHack - 09.01.2022, neděle, 18:55
    (0)

    Tenhle hráč je opravu hovado, bez Slovácka respektive pana Svědíka by kopal někde 3 ligu po tom co předvedl v Opavě. Jde vidět, že v dnešní dobš si hráci neváží toho co pro ně klub udělá viz. případ Krmelec... Ať rači jde musel bych skřípat zubama když bych slavil, že dal gol. O hráče kteří nemají Slovácko v srdci nemáme zájem :)

  • Šovkovskij - 09.01.2022, neděle, 18:54
    (0)

    Je tomu tak, ta nabídka z Polska je dobrá. Pokud tu Jurečka hrát nechce, ať jde. Nemyslím si, že se kdekoliv jinde prosadí jako ve Slovácku pod Svědíkem. Je tu Cicila, Vecheta a já hodně věřím, že až se na jaro prosadí i Šašinka, který měl dlouho zdravotní komplikace. Svědík z něj ten potenciál dostane.

  • Michal fcs - 09.01.2022, neděle, 17:53
    (0)

    pemo, nekomol jména hráčů, u tebe to není poprvé, dotyčný se jmenuje JUREČKA

  • a jé - 09.01.2022, neděle, 17:47
    (0)

    Jenže všichni říkáte rok dopředu podepsat smlouvu bohužel na smlouvě jsou dvě strany a musi chtít obě takže pokud ted odejde tak je to to nejlepší co mohlo klub potkat

  • karagavrylydys - 09.01.2022, neděle, 17:47
    (0)

    Třeba se chytí ten Koryčan.

  • pema - 09.01.2022, neděle, 17:37
    (0)

    Je až s podivem, že během několika měsíců se téměř opakuje příběh,kdy hráč, se kterým mělo Slovácko trpělivost a podrželo jej - opět bojoval o čelo střelecké tabulky Fortuna ligy - přestupuje do Polska / i když Kliment při příchodu uvedl,že by chtěl na Slovácku zažít svůj restart/. Hráče Juračku Slovácko podrželo po přichodu z Opavy.. klidně potrénoval a dostudoval.. přestože že se mu pak i střelecky nedařilo - trenér Svědík a mužstvo jej podrželo..Dle zde dostupných informací... vyplývá, že i pro Slovácko bude nejlepší hráče uvolnit za co nejvyšší možnou cenu / uvidíme, zda hráči vydrží sportovní forma a zda nedopadne jak Kliment, Helebrant, Kovář či Ondřejka - chybou naopak bylo neprodání Machalíka za ty peníze, které v té době Slávia nabízela Slovácku i hráči.../. Lze jen doufat, že se trenérovi Svědíkovi a mužstvu Slovácka podaří jmenovaného hráče Juračku nahradit...třeba i mladými odchovanci..Je třeba také, v současné době, si hráče dříve smluvně pojistit...a to i s případnou výstupní či opční doložkou.. Doufejme, že se Slovácko na jarní část soutěže v klidu a dobře, psychicky, fyzicky i herně připraví - obsadí co nejlepší místo v tabulce, postraší, případně přehraje všechny soupeře a pobaví diváky a zejména své fanoušky.

  • fcs - 09.01.2022, neděle, 17:32
    (0)

    Skein-pisu po sezónu pokud Hradec neuplatní opci

  • Prosto - 09.01.2022, neděle, 17:16
    (0)

    Šance pro Vechetu. Schopnosti má, tak ať už dostane pořadnou šanci.

  • Skein - 09.01.2022, neděle, 17:10
    (0)

    Amen!

  • Hory - 09.01.2022, neděle, 17:07
    (0)

    Za ty peníze vzhledem k aktuální smlouvě, ať jde. Bude to momentálně pro klub dobré. A přijdou noví Jurečkové a Klimentové. Když se dívám na Klimenta po tom, co šel do Polska, dva góly a jedna asistence. No žádná hitparáda. A tento Václav nebude ani tam, kde je Jan, to si dovolím tvrdit.Nemá na to.On nikdy útočník nebyl.Za to,kde momentálně je by měl každá ráno když se jde vyčurat děkovat Martinu Svědíkovi, bez něj bude tam kde byl, než tohoto trenéra poznal.

  • Skein - 09.01.2022, neděle, 16:57
    (0)

    Kubala je ale jinde :-D

  • fcs - 09.01.2022, neděle, 16:47
    (0)

    10mega půl roku před koncem smlouvy stejně jak u Čvančary,esi opravdu nechce podepsat tak rychle prodat do Polska než aby tu vysedával a pak šel ke konkurentovi,taková nabídka už nepřijde,ted rychle podepsat Havlase a Rigiho a doufat že Rigi s Vechetu se chytnu a po sezoně třeba i Kubala... Každopádně pokud opravdu odejde tam minimálně 2 posily musí přijít

pristi
 Další články:
15.01.2022, sobota, 18:13 - Jurečka a Slovácko? Dohoda daleko. Chce nesmysl, tvrdí ředitel klubu
15.01.2022, sobota, 18:05 - Jurečka ze Slovácka neutíká, jede i na soustředění. Do léta tady zůstanu, tvrdí
15.01.2022, sobota, 15:08 - Slovácko v závěru nasypalo Kroměříži tři branky, jasně zvítězilo
14.01.2022, pátek, 07:51 - Do Slovácka se vrací Šuškavčevič, kondičním trenérem se stal Holík
09.01.2022, neděle, 12:30 - Pojezný: Máme za sebou mimořádný rok
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace