*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Jurečka a Slovácko? Dohoda daleko. Chce nesmysl, tvrdí ředitel klubu

15.01.2022, sobota, 18:13
kolecko_slovacko_2019_velky.jpg

Trénuje, hraje. V sobotu dopoledne dal třetiligové Kroměříži gól. Přesto nemá Václav Jurečka jistotu, že dohraje sezonu ve Slovácku. Vedení klubu zklamal svým přístupem k (ne)prodloužení smlouvy, na stole leží nabídka polského Rakówa Czestochová. A jistý je interes Plzně. „Ta by ho brala, ale zadarmo. Takové hráče bych chtěl taky,“ reagoval pro iSport.cz s úsměvem výkonný ředitel Petr Pojezný. „Byznys“ tohoto typu čtvrtý tým FORTUNA:LIGY logicky nezajímá.

Zblízka poslal balon po zemi podél brankáře, plácnul si se spoluhráči. Slovácko i s pomocí Václava Jurečky svalilo v první a jediné přípravě na českém území Kroměříž na jeho hřišti 5:1. V úterý nabere směr Chorvatsko, kde ho čeká soustředění a tři přípravné duely s Rijekou, Domžale a Lublaní. S vysokou pravděpodobností bude v autobuse i Václav Jurečka, desetigólový střelec z podzimu. Mlha kolem něj však nemizí. Spíš naopak.

Vztahy mezi Jurečkou, potažmo jeho otcem, a šéfy klubu jsou kulantně řečeno chladné. Dál platí, že sedmadvacetiletý útočník nehodlá akceptovat návrh nového kontraktu s platností od léta. Představuje si lepší podmínky, po úspěšném závěru podzimu se finančně vidí o hodně výš. „Chce nesmysl,“ řekl natvrdo Pojezný. Slovácko hráče nepřeplácí a přes svou hranu nepůjde ani v tomto případě. Jurečka má šanci přijmout to, co je v nabídce. Anebo?

Variant je několik. Odchod do zahraničí, dohoda s Plzní o transferu už teď v zimě (ovšem za odstupné), odsun do béčka či setrvání v áčku a standardní dohrání smlouvy. Poslední možnost by se nejvíce zamlouvala kouči Martinu Svědíkovi, který na pracanta sází. Proti není ani samotný Jurečka. „Chtěl bych zůstat na jaře ve Slovácku,“ zopakoval. Jenže tohle řešení bez dohody o další spolupráci není úplně po chuti vedení. „Věříme, že tu bude,“ přál si asistent Josef Mucha. Hlavní trenér po sobotním zápase rozhovor odmítl.

Jurečku, který v zastoupení svého táty po pár měsících odmítl signovat ústně dohodnuté podmínky, nikdo přemlouvat nebude. Když odejde, klub to nepoloží. „Mám se zhroutit? Už ne,“ usmál se Pojezný. „Pro mě je zklamání, jak se Jurečka zachoval. Ale život jde dál. Je to jeho věc. Já jsem nic špatně neudělal. My se chováme normálně. Máme jiné hráče, kteří musí hrát,“ utrousil Pojezný.

Momentálně je střelec v plné přípravě, pro start ligových dohrávek se s ním počítá. Je možné, že odejde třeba ke konci února. „Trenér říkal, že je prospěšný a já mu věřím,“ dodal ředitel.

Každopádně má klub zájem na tom, aby dostal odchovanec Opavy nabídku ze zahraničí, která by uspokojila všechny strany. Ta od Rakówa mezi ně nepatří. Slovácko si představuje více peněz. Nahozená suma od špičkového celku Ekstraklasse je podle Pojezného nižší než devět milionů.

Jméno Heslo
text
  • Moravian - 18.01.2022, úterý, 08:47
    (0)

    kecipep: Po sezóně budeme všichni chytří, ať to s Jurečkou dopadne jakkoli. :)

  • kecipep - 18.01.2022, úterý, 08:43
    (0)

    Moravian: Zaměstnavatel ale pak svého zaměstnance dál nezpeněží. Nikdo si tu nelže do kapsy, jde o prachy a jen o prachy a já to naprosto, že si jde hráč vydělat víc. Přeci jen peníze žádná hitparáda a po 30 konec. Každopádně hráč se nechová fér, což potvrdil Pojezný i Šumi. Nemohl by se divit, kdyby ho klub odstavil. Jelikož nejsou peníze na náhradu, vypadá to na risk a hraní s Jurečkou s tím, že snad ty poháry vykopeme... Po sezóně budeme všichni chytří, že se měl rozehrávat Rigi či Vecheta :-)

  • Moravian - 18.01.2022, úterý, 08:37
    (0)

    Nevím, znechutit vlastnímu hráči výkon jen proto, že je sobec amyslí víc na sebe než na klub? Je to legitimní, ale ruku na srdce: drtivá většina dělá svou práci zejména s ohledem na sebe a plat. A to bez ohledu na to, která firma z něj udělala profesionála.

  • fandajakhrom - 17.01.2022, pondělí, 19:06
    (0)

    Nevim, jak se mu bude hrat, kdyz na nej bude porad nekdo piskat. Plus bych pridal par transparentu a s chuti jej vypiskal pri stridani 😉 tak jak si zaslouzi

  • drzý vandrák - 17.01.2022, pondělí, 18:49
    (0)

    Tak tomu Vencovi párkrát nepřihrajem, samozřejmě ho nepustíme k případné penaltě a uvidíme jak mu to půjde.😁

  • Belerek - 17.01.2022, pondělí, 17:51
    (0)

    Ne, že bych někomu přál něco špatného, ale pokud Jurečka nemá předběžně podepsáno jinde (což asi nemá), a nedejbože by si na jaře přivodil nějaké vážnější zranění, tak nevím, co by dělal. Asi by ještě přišel odprosit, aby dostal aspoň polovinu toho, co mu vedení teď nabízí. Ne, že bych mu to přál, ale z jeho chování (i když mu to asi z velké části nakukal do hlavy papínek) je mi blivno. Doufám, že víc šancí budou dostávat hráči, kteří tu chtějí být.

  • Petros - 17.01.2022, pondělí, 17:43
    (0)

    Až teď si čtu jak Plzeň na poslední chvíli zrušila soustředění ve Španělsku a bude jen doma a okecávají to strachem z nakažení hráčů a bláblá. Nový majitel nikde a prachy došly :))) přeju Jurečkovi ať si čeká na tu svou vysněnou novou štaci, nakonec mu nabídnou míň než my nebo nic :)))

  • karagavrylydys - 17.01.2022, pondělí, 17:40
    (0)

    Jiný úhel pohledu. Jurečka potřeboval na podzim na 1 gól 149 minut pobytu na hřišti, Cicilia 86, Vecheta 174, Šašinka 85.

  • Petros - 17.01.2022, pondělí, 17:25
    (0)

    Jako chápu, že trenér chce stavět na nejlepších, ale i ten Jurečka potřeboval spoustu zápasů a důvěry, než se "vyhrál" nezůstává tak jako sorry, i trenér by měl hledět dál než za půl sezonu a nechat vyhrát ty co máme pod smlouvou a dát jim důvěru, z pár minut jako zatím dostával Vecheta se nezlepší. Dotat teď jasnou prioritu a uvidí sa zda na to má a pokud ne klub už to v létě bude vědět a moci reagovat. Jako při vší úctě ke Svědíkovi je neobhajitelné aby byl Jurečka volba č. 1

  • fandajakhrom - 17.01.2022, pondělí, 17:19
    (0)

    Myslim, ze to az na par vyjimek vidime vsichni stejne. Ted uz je jenom potreba se na "pokracovani" vychcanka v A teamu pripravit ....

  • Moravian - 17.01.2022, pondělí, 16:56
    (0)

    Jerry1984: Souhlas. Většina hráčů co si před koncem smlouvy chtěla vydupat radikálně lepší podmínky, nedopadla dobře. A Jurečku to minimálně psychicky musí taky poznamenat. Už proto, že je to zásek do atmosféry v kabině. Nemyslím, že by se všichni spoluhráči byli schopni nad takový podraz povznést.

  • Jerry1984 - 17.01.2022, pondělí, 16:51
    (0)

    ať ho klidně staví..

  • Jerry1984 - 17.01.2022, pondělí, 16:50
    (0)

    *bude

  • Jerry1984 - 17.01.2022, pondělí, 16:49
    (0)

    já si zase myslím, že Jurečka se tady sám potopí.. jsem přesvědčený o tom, že už mu to budše šrotovat v hlavě a vyřadí se sám.. takže sem v klidu

  • Moravian - 17.01.2022, pondělí, 16:47
    (0)

    Svědíka bych z toho vynechal. Svědík dělá vše pro výsledky a pokud aktuálně v kádru nemá srovnatelného hráče, je jasné, že Jurečku bude chtít stavět i na jaře.

  • Ondra - 17.01.2022, pondělí, 16:44
    (0)

    Pokud by Šumi vyřadil z áčka Jurečku, tak by mně zajímal názor Svědíka. Možná by tady taky dlouho nevydržel

  • karagavrylydys - 17.01.2022, pondělí, 16:41
    (0)

    Doufám, že na soustředění už nepojede, inženýr.

  • kecipep - 17.01.2022, pondělí, 16:24
    (0)

    Vypískat a pak až následně odstavit. Hráč není víc než klub.

  • fandajakhrom - 17.01.2022, pondělí, 16:09
    (0)

    Pri kazdem jeho dotyku s micem budu piskat jak sileny :-)) to je hrozny šmejd.. okamzite ho odstavte proboha. Na co tady kdo ceka???

  • Valheru - 17.01.2022, pondělí, 15:53
    (0)

    Tomu se říká vděk za trpělivost a za systematickou práci s ním. Měl by vedení a Svědíkovi děkovat za zlepšení kvality a místo toho si hraje na hvězdu, co si diktuje nesmyslné podmínky... :-(

  • huhu - 17.01.2022, pondělí, 15:38
    (0)

    šmejd

  • Petros - 17.01.2022, pondělí, 15:35
    (0)

    Tímto se omlouvám vedení že sem ho podezíral že s Jurečkou zaspali a u mě ten orwc skončil. A jestli ho Svědík bude stavět tak vypískám i ho. Taká svině vychcaná už nemá v áčku co dělat

  • Petros - 17.01.2022, pondělí, 15:33
    (0)

    Citace Šumiho z Dobrý den s kurýrem: Žádný posun jsme nezaznamenali. Jurečka stále trvá na svých podmínkách, jaké nejsou nikde ve světě. Osobně si myslím, že se opakuje jeho příběh z Opavy a nedivím se, že se nebyl schopný domluvit ani tam. My jsme mu nabídly max možné výhodné podmínky a dál už jít nemůžeme. Na jednu stranu říká, že chce u nás zůstat, ale k dohodě se musí přijít vzájemným kompromisem. A snahu o dohodu z jeho strany nevidím. Jednání trvají už půl roku a efekt stále nepřinesly. Začali jsme v srpnu a tehdy Václav říkal ať počkáme že mu končí smlouva s manažerem a pak se domluvíme. Tak jsme mu vyhověli a čekali. Ted za sebe nechá jednat otce a ten přišel s nepřijatelnými požadavky. He mě z jeho jednání lidsky smutno ale to se nedá nic dělat.

  • silon - 17.01.2022, pondělí, 15:05
    (0)

    Hráč může podepsat novou smlouvu nejdříve 6 měsíců před skončením stávající smlouvy. Takže Jurečka už smlouvu s Plzní podepsat může, nebo ji má už podepsanou (nemyslím si). Pochybuju, že by nový klub ve smlouvě neřešil, že se před začátkem smlouvy hráč třeba zraní a nemůže ani nastoupit. Nikomu se nechce platit podpisový bonus a mít na výplatě frajera, který v klubu ještě nebyl a není ani schopen zasáhnout do hry. Co mě na Jurečkovi sere, jsou jeho vyjádření, ze kterých z nás dělá jen blbce. Takové to "nechme to, teď to neřeším, chci zůstat do června ve Slovácku" atd. Kdyby narovinu řekl, že chce odejít, protože ablafla zablafla (= peníze), tak sice budeme pořád nasraní, ale aspoň to nebude takové naivní oblbování.

  • fandajakhrom - 17.01.2022, pondělí, 14:40
    (0)

    Kliment byl profik a neodchazel do ceskeho ("konkurencniho") klubu a ani s zadnym nekoketoval... uplne jiny pripad

  • huhu - 17.01.2022, pondělí, 14:37
    (0)

    tomrs: to právě zmiňuje, jestli se hráč může jen ,,domluvit" a nebo jestli může regulérně podepsat někde jinde od léta. Tak jako tak, je to nahouby, když podepíše s plzní od léta, tak mu bude slovácko na jaro úplně jedno (teoreticky se může i zranit), pokud by podepsáno neměl, ale byl jenom domluvený, tak ano, může se bát zranění, zároveň asi na to nemůže úplně kašlat, aby si to potencionální zaměstnavatel nerozmyslel, protože by jako hráč přestal podávat standartní výkony.

  • tomrs - 17.01.2022, pondělí, 14:33
    (0)

    huhu: ano je to možné, když hráči končí kontrakt, může se předem domluvit někde jinde, záleží už jen na klubu, zda ho využije nebo přeřadí do béčka, to samé udělal Jurečka v Opavě, tam taky mu dobíhal kontrakt, nechtěl podepsat a přemístili ho do béčka. Ano, ztráta motivace tam může být, už jedeš trochu na půl plynu, jelikož hraješ tak, aby ses nezranil, pokud by přišlo zranění a ty nemáš smlouvu, staneš se volným hráčem, přijdeš o příjem, což hraje taky velkou roli v životě hráče, protože může přijít komplikované zranění, ze kterého se může lízat třeba pár měsíců.

  • huhu - 17.01.2022, pondělí, 14:18
    (0)

    Rozdíl je ten, že Kliment podepsal v Polsku na konci května, to znamená po sezoně, nebo na jejím konci. Osobně si myslím, že Plzeň si Jurečku od léta pojistí mnohem dříve, ten tak bude mít podepsáno od léta v Plzni, ale hrát bude za Slovácko. Je to jen moje domněnka, nevím zda to tak pravidla umožňují. Potom by ale jeho motivace bojovat za slovácko byla nulová.

  • Valheru - 17.01.2022, pondělí, 14:04
    (0)

    DorianFCS: řeší to sppousta fotbalistů - v Chelsea se teď řeší, jestli zůstane třeba Rudiger nebo Christensen, nedávno proběhla kauza s Lukakem. Borci co stojí desítky mil. liber, co buď nedávno přišli nebo měli dohodnuté prodloužení, ale dostali laso z ciziny (Bayern, Barca, Real...) a najednou je všechno jinak... Lukaku stál prachy jako prase a furt mele jen o Interu... Jestli je to malý rybník nebo velký, všude se řeší totéž...jenom v jiných částkách.

  • Driske - 17.01.2022, pondělí, 14:03
    (0)

    Zajíc je taky neodváděl, ten to flákal jak jen mohl. Jurečka bude stejný.

  • Valheru - 17.01.2022, pondělí, 14:01
    (0)

    fandajakhrom: Kliment je odváděl, proč by to nedělal Jurečka?

  • fandajakhrom - 17.01.2022, pondělí, 14:00
    (0)

    To je super. Takze budeme stavet Jurecku, ktery pujde po sezone do Plzne... myslite, bude pro nas tento charakterni clovek odvadet 100%ni vykony? No nevim... nebudme naivni

  • Petros - 17.01.2022, pondělí, 13:28
    (0)

    A opravdu si ani já nemyslím, že nemáme varianty do útoku. Na rozdíl od minulosti právě naopak. Doufám, že aspon v té přípravě bude Jurečka sedět na lavce a pořádně se vyzkouší Šašinka s Vechetou příp. Rigi pokud to zdravotní stav dovolí. Prostě borec co je jednou nohou pryč z klubu nemůže být volba č. 1

  • Artigas - 17.01.2022, pondělí, 13:25
    (0)

    Do Plzně? Moc bych se nasmál, kdyby se vyšetřilo a ukončilo to podplácení a korupce slátané bída a Plzně, a oba mančafty spadly o level níž-to by byl pan Ing. Jurečka namydlený.

  • Petros - 17.01.2022, pondělí, 13:24
    (0)

    U nás je holt problém, že za Jurečkou veřejně stojí trenérský štáb....to se mu pak vesele vyhlašuje, že tu chce ještě na jaře hrát, vidí že to místo má vlastně jisté a necítí žádný tlak....

  • DorianFCS - 17.01.2022, pondělí, 13:13
    (0)

    OT z isportu o tom co resi ted Barcelona. A pak ze se to v cizine tak neresi. Je to uplne jak pres kopirak. Barcelonu nejak nesleduju ale urcite tam jsou srdcari, kteri si na plat nechali sahnout protoze jim slo i o klub. Je to o charakteru. Dembélé se považuje za jednoho z nejlepších hráčů na světě a chce být náležitě ohodnocený - požaduje astronomický pětiletý kontrakt v hodnotě 500 milionů eur hrubého (12,5 miliardy korun), 20 milionů eur (500 milionů korun) jako bonus pro svého agenta a 20 milionů jako bonus pro sebe. Dembélé zatím nechce odejít v zimě, kdy by z jeho prodeje Barcelona mohla získat alespoň nějaké peníze. Klub svému hráči měl pohrozit, že v případě neprodloužení kontraktu by mohl celý zbytek sezony strávit na tribuně.

  • sassha - 17.01.2022, pondělí, 13:05
    (0)

    Frystak, Tomic, Simko, Danicek, Rigi a Sasinka jsou na lavce, ale juniori ne. O 14 hracich to uz dlouho neni

  • huhu - 17.01.2022, pondělí, 12:29
    (0)

    sassha: cože? toto možná platilo když tu byl Navrc s Marečkem, ale v tuto chvíli určitě není na lavce stejně kvalitní záskok. Máme A mužstvo o 14 hráčích, kteří jsou schopní hrát ligu, zbytek jsou junioři. Stačí zranění, karty a je to v háji.

  • sassha - 17.01.2022, pondělí, 12:04
    (0)

    Nemyslím, že by tu byl nejak extra úzký kádr. Je nejširší za poslední lavce a zhledem k tomu, ze na lavce je stejně kvalitní(i když typově jiny) hráč, který tu hrát chce, tak není, co řešit

  • Nike - FCS - 17.01.2022, pondělí, 11:42
    (0)

    to BM: Souhlas...Bude to mít těžké společně s Pojezným s omezenýma financema...Ale vždycky něco vymysleli, věřím jim, že si poradí :-) to huhu: To máš pravdu, ten bonus bude minimálně milion a on ten mu jde no...

  • huhu - 17.01.2022, pondělí, 11:30
    (0)

    Nike - FCS, peněz samozřejmě nědostane tolik, kolik by dostal ve Spartě, Slavii nebo někde v Polsku, nicméně pořád jde jenom o ten podpisový bonus. Plzeň jeho přestup nic stát nebude, cena Jurečky v tuto chvíli může být kolem 10 milionů, to Plzeň ,,ušetří". Podle mého názoru slíbili jako přestupový bonus pro otce a syna třeba milion, možná i více, a to se mu vyplatí.

  • Bayern Munchen - 17.01.2022, pondělí, 11:25
    (0)

    Nike - FCS: nechtěl bych být teď v kůži Šumiho...

  • Nike - FCS - 17.01.2022, pondělí, 11:25
    (0)

    to BM: No a to je ten problém, v tom hrají prachy a jeho podpisový bonus že dojde zadarmo bez smlouvy... A tady vzniká největší problém, kdyby byl charakter a myslel i na klub, který mu dal velkou šanci se posunout dále, tak se to udělá přesně jak píšeš ty aby z toho profitovali všechny strany... A ne pouze Jurečka na podpisovém bonusu.... Z tohoto jsem zklamán, jak zanevřel na klub a teď si vyhlašuje jak chce ještě půl roku hrát za Slovácko :-D To mě fascinuje.... A hlavně kolik v té Plzni dostane peněz, vždyť tam jsou v poslední době taky finanční problémy

  • Nike - FCS - 17.01.2022, pondělí, 11:22
    (0)

    Musíme myslet do budoucna...A tímhle směrem, že bude dostávat šance hráč, který za nás nechce už hrát, chce jít ke konkurenci, to daleko nedotáhneme...Za půl roku zdrhne zdarma a co pak? Kdo bude hrát, když z něho neuvidíme ani korunu... Letní období bude hodně zásadní a zajímavé, zda Havlas a Rigi prodlouží, zda se uplatní opce na Nguena či Šašinku... Kdo třeba nový přijde, když pokud neprodáme tak nikoho nekoupíme, spíš vezmeme hráče bez smlouvy...Na to jsem hodně zvědavý a pak otázka co Svědík, asi nejklíčovější role ve Slovácku...

  • Bayern Munchen - 17.01.2022, pondělí, 11:19
    (0)

    Ale jinak mě pan Ing. Jurečka velice zklamal, mohl prodloužit aspoň o rok, s tím, že by se v létě prodal, mohl třeba zkusit předkolo pohárů u nás pokud by se zadařilo a když by se vypadlo brzy, ještě by se stihl prodat a myslím, že by to bylo fér pro všechny... stačilo se opravdu domluvit třeba jen o rok, kdy by i to vedení na to připravil, že další smlouvu již nepodepíše... A pokud jde opravdu do Plzně a ne do zahraničí, tak si ťukám na čelo ještě jednou... ještě se vůbec neví, jak Plzeň dopadne s prodejem, aby pak ještě nezaplakal...

  • drzý vandrák - 17.01.2022, pondělí, 11:14
    (0)

    Důležité je, že jsme zachráněni a můžeme experimentovat :))

  • Bayern Munchen - 17.01.2022, pondělí, 11:11
    (0)

    Já mám názor, ten co trenér, pokud tady není adekvátní náhrada, tak ať hraje a ideálně dává góly, když už ho stejně Slovácko musí platit. Ale pokud by přišla náhrada za něho do útoku už teď v zimě, čemuž ale nevěřím, tak pak ať jde běhat do kunovčáku...

  • Hory - 17.01.2022, pondělí, 10:32
    (0)

    Asi půjdu proti proudu, ale můj názor je ten, ať hraje co nejvíc a podaří se mu dát dvacet gólů. Prostě ať alespoň touto cestou splatí částečně to o co svým přístupem klub připraví.

  • karagavrylydys - 17.01.2022, pondělí, 10:20
    (0)

    Moc se tady neopíjejme poháry a sundejme růžové brýle. Pokud je to tak, jak prosakuje (že Jurečka prodloužit nechce a v létě půjde zadara do Plzně), tak rozhodně stavět Ciciliu a Vechetu a Jurečka ať klidně na lavičce vysedí důlek.

  • huhu - 17.01.2022, pondělí, 10:06
    (0)

    Včera jsem hovořil s jedním z dobrých kamarádů jednoho našeho klíčového hráče (asi nechci jmenovat), ten prý řekl, že Jurečka určitě zůstane, že je na něj velký tlak ze strany otce, který je už domluvený, prý asi s Plzní od léta. A taky že zůstane v A týmu, bohužel to úplně nedělá dobrou atmosféru v týmu, trenéři Jurečku logicky chtějí, vedení zklamal, hráči to mají tak různě.

  • Petros - 17.01.2022, pondělí, 10:03
    (1)

    Bayerne já to myslel trošku ze srandy ten pískot na trenéra, proto ten smajlík. Ale je to těžká situace, já jako fanoušek mám na prvním místě Slovácko a to tu bude i za deset let. A je fakt, že ten tým v létě doplatil na absenci hlavního útočníka. Takže chtě nechťe, ať toužíme po úspěchu sebevíc není pro budoucnost klubu dobré stavět na hráči co v létě odejde. Automaticky by v takové situaci měl být první volbou Vecheta a Cicilia pokud tu zustane a Jurečka až 3 vzadu.

  • Bayern Munchen - 17.01.2022, pondělí, 09:37
    (-1)

    A jak už jsem kdy si psal, pokud bychom i tedy uhráli poháry, což v koutku duše věřím, tak zimní období je ideální pro zapracování hráčů, kteří ty poháry budou hrát, v létě když bude v předkolech tak to začíná vcelku brzy a než se někdo zapracuje do systému pana Svědíka, tak to trvá a nám tady pravděpodobně zůstane jeden útočník Vecheta... evidentně jde vidět, že i Mucha a všichni v realizáku vidí, že ten kádr je uzoučký, taky na to stále poukazují... a z hráčů juniorky ten tým stavět není bůh ví co, pokud máš ambice... byl bych velice rád kdyby se chytil aspoň jeden hráč z té juniorky jako třeba Kohút... snad aspoň ten Aldin, bude mít předpoklady se udržet v týmu i pro jaro...

  • Bayern Munchen - 17.01.2022, pondělí, 09:31
    (-1)

    Pískat na trenéra, no to je sila... Už konečně pochopte, že kdyby vedení přivedlo aspoň tři průměrné hráče (jeden za Navrce, jeden za Marečka a jednoho za Jurečku), tak ani ten trenér nebude řešit, že Jurečka běhá po kunovčáku... Ale pokud ti dva hráči odejdou a odešel by jestš Jurečka bez náhrady, tak to je oslabení jako prase... A nedivím se Svědíkovi, že bude radši když toho Jurečku bude aspoň na toho půl roku mít, jinak by asi tvrdě za tím úspěchem nemohl jít... A nejde jen o Svědíka, že jde tvrdě za úspěchem podle mě za tím úspěchem chce jít celý tým včetně Kadlece, atd. Uvědomte si, že pokud tady spadneme zase do průměru, tak takový Kadlec už nebude mít motivaci dál hrát... A letos to je opravdu dobře rozehrané, tak proč se nepokusit o úspěch, pro naše matadory taky možná o jednu z posledních šancí něco dokázat... Já prostě tady spíš vidím chybu ve vedení, že tady nejsou adekvátní náhrady a pak, by se nějaký Jurečka neřešil, ale mi tady nevíme kdo za toho půl roku v tom útoku vůbec bude, Šašinka hostovačka, odejde, pochybuji že někdo na něho uplatní opci, Jurečka pryč a Cicilia ještě taky není jistota, končí mu taky smlouva... Tak tu mám pouze Vechetu... tady to spíš vidím že je problém...

  • Petros - 17.01.2022, pondělí, 08:16
    (0)

    Smiřme se s tím, že to v základu dohraje. Stojí za ním trenérský tým a to nevím, zda Pojezný bude mít koule jim to zatrhnout. Svědík jde tvrdě za úspěchem a kdo ví, i on už možná ví, že v létě taky odejde....pokud bude Jurečka střílet góly a dovede nás do finále poháru budiž. Pokud to ale z jeho strany nebude ono a furt bude útočník č. 1, tož já si zapískám i na trenéra :))

  • a jé - 16.01.2022, neděle, 23:37
    (0)

    Nemel by hrát roli útočníka č.1 proc ? Na to je jednoduchá odpověď vystřelí nám poháry pak odejde a než se utok zbrcha zas vypadneme v 1 kole teď potřebujeme zabudovat útočníka, který půjde s námi do další sezony něco jiného je ho prodat tím pádem to nahradí i vypadnutí s poháru. Vždyť jsme to zatily s Klimentem než se dal útok dohromady zbyla nám už jen liga kdyby tehdy Kliment podepsal třeba na pul roku tak jsme Plodiv prejely a Kodaň taky a proto jsem za to ho proste nahradit na postu č.1

  • Nike - FCS - 16.01.2022, neděle, 22:42
    (0)

    Vystřílí nám poháry, kde nebudeme mít útočníka na kterého jsme byli celou dobu zvyklý? Jakou pak máme šanci tam uspět? Když odejde zadarmo a my nebudeme mít možnost koupit kvalitně podobnou náhradu... a i tak je to scifi, Jurečka bude hlavou někde jinde, jako byl Zajíc před odchodem... Bude se snažit, aby se neřeklo, aby neleštil lavku a aby se ukázal klubu, kam pujde ale už to 10 golu nebude.... ale o tom bych se vubec nebavil, prostě můj postoj je, sundat ho z kádru a běž si běhat do kunovčáku... takové bezcharakterní borce, kteří "oškubou" klub nechceme... jak ty k nám, tak my k tobě... Slovácko nemá jediný důvod ho rozehrávat jiným klubům, když z toho bude mít hovno....

  • fandajakhrom - 16.01.2022, neděle, 22:38
    (0)

    To je ale system na hovno. Jiz jsme zazili s Klimentem, ktery nam pomohl do pohara a pak odesel a samozrejme nam v poharech chybel (nemeli jsme nahradu)....

  • drzý vandrák - 16.01.2022, neděle, 22:31
    (0)

    To je nepravděpodobné.Na tohle se to určitě hrát nebude.

  • zdrh - 16.01.2022, neděle, 22:22
    (0)

    Na druhou stranu, Jurečka může pokračovat ve své skvělé formě, dá dalších 10 gólů a dotáhne Slovácko do pohárů. Pak to bude pro klub ziskové, i když by odešel v létě zadarmo.

  • fandajakhrom - 16.01.2022, neděle, 19:39
    (0)

    https://slovacky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/glosa-libora-kopla-jurecka-saga-pokracuje-po-konci-budou-jenom-porazeni-20220116.html

  • Ondra - 16.01.2022, neděle, 17:52
    (0)

    Jenže z toho půlmíče měsíčně by musel ustoupit sakra dost :)

  • Jerry1984 - 16.01.2022, neděle, 17:44
    (0)

    jasně, vždycky je to o dohodě.. tzn. že by obě strany měly trošku ze svých požadavků ustoupit.

  • peetrs - 16.01.2022, neděle, 17:36
    (0)

    Jerry1984: ale vidíš jak se vyjadřuje. Nehledá společně varianty, aby i klub profitoval: "...chci hrát v áčku do léta a pak ahoj." Fakt nechápu, proč mu poskytovat takový servis. Pochybuju, že by mu zrovna Plzeň nebo Praháci v takové situaci šli na ruku. Kujwa Regi si dresu váží, tak musí být na jaro 1.útočník, je tu Šáša, vyhrát se potřebuje Vecheta jinak zdrhne. Poďme touto cestou 👍

  • Jerry1984 - 16.01.2022, neděle, 14:55
    (0)

    asi jediný Pojezný se dívá o něco dál než ostatní, ale to je taky pochopitelné..

  • Jerry1984 - 16.01.2022, neděle, 14:44
    (0)

    A to že jde Jurečka zase za prachama se mu nedá vyčítat, je to mladý kluk... v jeho věku je to asi normální, chtít co nejvíc, až bude starší tak to přehodnotí.

  • Jerry1984 - 16.01.2022, neděle, 14:38
    (0)

    to je těžko, Svědík chce vyhrát každý zápas a jde přes mrtvoly, co tady po něm ho asi nějak netrápí, to že Jurečka může kabinu rozeštvat proti sobě asi teď zajímá jen Pojezného.. se musí kluci nějak dohodnout, nevím jestli je řešením nějaký kompromis.. spíš to vypadá, že příští sezona bude dost zajímavá. Jaro ještě vypadá z tohoto pohledu dobře.

  • peetrs - 16.01.2022, neděle, 13:26
    (0)

    Píšete, že chápete trenéra Svedika. Já ne... Myslel jsem, že má rád hráče s charakterem. Má Jurečka (nebo jeho tata) charakter? Jo takový jak Zajíc. Nemám rád vym*dávače... Venco byl jsem tvůj fanda, ale takto ne. Za mě: vypadni z kabiny 👍✌️

  • fandajakhrom - 16.01.2022, neděle, 12:30
    (0)

    Ja si myslim, ze by mohl Jurecku klidne nahradit Sasinka, ktery by tech golu dal stejne (pokud by dostal stejny prostor jako Jurecka). Jinak samozrejme prerazeni do béčka je krajni reseni... co ale posloucham fanousky fcs, tak to Jurecka (pokud bude nastupivat) nebude mit jednoduche.. spoustu z nas dost nastval a mel by jit...

  • Skein - 16.01.2022, neděle, 10:18
    (0)

    doporučuji si přečíst článek i pod tímto, je to spojené. Častka je dle toho neadekvátní.

  • Ondra - 16.01.2022, neděle, 09:39
    (0)

    Přeřazení do béčka není dobré řešení pro nikoho. Pokud nepřivedeme jiného útočníka, tak by byl zbytečný hazard se Jurečky zbavit. Vecheta a Rigi jsou jiné tipy útočníků, spíše do tlaku.

  • Moravian - 16.01.2022, neděle, 09:38
    (0)

    Jeví se mi to jako vydírání. S pocitem, že je pro klub nepostradatelný si bude diktovat podmínky. Chápu, že klub nechce jít cestou odstavování hráčů, ale Jurečka si nic jiného nezaslouží. Ostatně když si vzpomenu na dohrávání Zajíce, tak to žádná sláva nebyla. Snažil se to ano, ale ten hráč to má v hlavě, což minimálně podvědomě sníží motivaci. Jurečka, vidící se v Plzni, se za Slovácko už nebude rvát nadoraz. Otázkou je, co máme na výběr. 8(?) mega od Poláků, nebo ho nechat běhat po lesích. Se znalostí reálií nám nikdo víc nenabídne a spíš než nás, budou s nabídky kontaktovat Jurečkova tatu.

  • Belerek - 16.01.2022, neděle, 09:27
    (0)

    Je to těžká situace. Na jednu stranu chápu Svědíka, který má už tak úzký kádr, takže chce Jurečku v A-týmu i přes jeho chování. Na druhou stranu hráče, který se tu evidentně chce na jaře jen rozehrát pro další angažmá (nejspíš v Plzni) bych už na hřišti vidět nechtěl. Ať radši hrají borci, co tu chtějí hrát. Pořád je tu Rigi, který se na podzim ukázal v dobrém světle (i když taky otázka, jak je to s jeho další budoucností u nás) a Vecheta, který by měl dostávat už konečně víc prostoru. Plus v záloze Šašinka, i když u něj pochybuju, že se nějak výrazněji prosadí. Jurečka by nám sice ještě na jaře mohl pomoct, ale měli bysme prostě ukázat, že takové chování ke klubu, který mu pomohl v kariéře, tu nemá co dělat. U Klimenta to bylo jiné, ten jasně deklaroval, že jde na Slovácko restartovat kariéru. U Havlase by se ten odchod po skončení smlouvy taky dal pochopit, udělal toho pro Slovácko dost. O to víc si musíme vážit kluků jako Sáďa, kteří nezapomněli, kdo jim v kariéře pomohl. No, jsem zvědavý, jak ta celá sága okolo Jurečky dopadne.

  • Hory - 16.01.2022, neděle, 09:25
    (0)

    Mám pocit, že přestupový trh je otevřený snad do 20.2.(netvrdím to s jistotou). Tak může přijít kdokoliv, který se možná není schopný domluvit jinde, jak Václav u nás.Každopádně pořád čekám na toho zajímavého útočníka co ho Šumi sliboval už na podzim, že v zimě přijde. Třeba se objeví už zítra...

  • Bayern Munchen - 16.01.2022, neděle, 08:14
    (0)

    Tak osobně pokud by Slovácko přivedlo aspoň tři průměrné fotbalisty tak pak ať jde Jurečka okamžitě běhat do Kunovčáku… ale nemůžeme jen mít odchody, ten kádr je úzký už teď a pak se nedivím Svědíkovi, že chce Jurečku v áčku, vždyť bylo vidět i včera to když první poločas hrálo více hráčů z juniorky v sestavě tak nebyli schopni se prosadit ani proti Kroměříži a to chcete aby už hráli v lize… můžou ale pak se rozlučme o ambicich na nějaké poháry, takže Svědíka chápu…

  • Hory - 16.01.2022, neděle, 08:01
    (0)

    Co je v tom článku pozitivní, jak mluví p.Pojezný.Stačí pár vět a hned je jasno. Pozitivní taky vidím pohled Vechety a to, že tu zůstává. A Václav? Jak už tu někdo psal, pokud nezmění svůj přístup, si taky rád na něj zápískám. Bude to poprvé proti vlastnímu hráči a doufám, že naposled, ale on si to zaslouží.

  • Nike - FCS - 15.01.2022, sobota, 22:59
    (0)

    Hah, to je komediant... tohle vyjádření mi stačí: Jurečka ze Slovácka neutíká, jede i na soustředění. Do léta tady zůstanu, tvrdí.... Jasné, že tady půl roku zůstaneš...A pak rychle zdrhnout za prachama a za podpisovým bonusem... okamžitě vyndat z kádru A týmu, takhle se nechová profík.....ale zbabělec

  • RNA - 15.01.2022, sobota, 21:53
    (0)

    Kdo jste dneska byli v Kromerizi, vsimli jste si tohoto hrace domacich? Jaky prehled ve hre, rychlost, prihravky, predcil Sadilka ve stredu hriste jak nic. Cislo 6 mel.https://www.transfermarkt.com/michal-cupak/profil/spieler/540599

  • fana - 15.01.2022, sobota, 21:43
    (0)

    Jurečka nemá charakter. To co udělal Opavě, tak dělá nám. Je to v něm. Povedená sezóna, góly a už si myslí jaký je mistr světa. Nepodepíše, tak odstavit a nech běhá v lese. Takové hráče nepotřebujeme, stejně by byl na jaře myšlenkama jinde ať už v plísni nebo kdekoliv jinde, ale určitě ne ve Slovácku.

  • drzý vandrák - 15.01.2022, sobota, 21:28
    (0)

    To neplatí o Markovi.Ten je v jiné pozici.Odvedl toho tady kotel...

  • drzý vandrák - 15.01.2022, sobota, 21:27
    (0)

    Do žádného béčka.Nikam!Nezabírat místo někomu kdo chce hrát za Slovácko.Buď se prodá,podepíše, nebo sbírat balóny na tréninku.A to i za cenu,že kádr bude úzký.

  • zdrh - 15.01.2022, sobota, 21:25
    (0)

    BTW všeci diskutují o Jurečkovi, ale ve stejné situaci je Havlík. Ten by měl jít také do béčka, pokud nepodepíše?

  • fandajakhrom - 15.01.2022, sobota, 21:02
    (0)

    Prave: tak jak Kliment. Pomohl nam do poharu a odesel. To je system na hovno

  • tvojemama - 15.01.2022, sobota, 20:58
    (1)

    Já si říkal, že kdyby zůstal v áčku, tak nám pomůže do pohárů. Po přečtení článku ho chci v béčku. Radši ať hraje Vecheta.

  • fandajakhrom - 15.01.2022, sobota, 20:13
    (2)

    Presne tak. Jinak je fajn, ze se k tomu Pojezny nejak vyjadril. Urcite by ale mel jasne stanovit termin, do kdy bude vse jasne (myslim prodlouzeni smlouvy nebo odchod za penize) a pokud to nedopadne, vyradil bych ho z kadru.. evidentne to schvalne natahuje a hraje o cas = dela si tady z klubu prdel. Trenera chapu (lepsi mit Jurecku nez nemit nikoho za nej), ale urcite to rozhnodnuti musi vydat Pojezny a vychcankovi ukazat, zac je toho loket

  • karagavrylydys - 15.01.2022, sobota, 20:08
    (1)

    Nechce prodloužit? Okamžitě do béčka. Aspoň dostane víc šancí Vecheta.

  • lagic - 15.01.2022, sobota, 19:36
    (2)

    Pokud byli ústně dohodnutí a najednou chce úplné nesmysly, tak bych se s ním nepáral a nechal ho doma už teď, může běhat s béčkem po lese. Nejhorší je nechat ho dohrát si to v klidu v áčku... Když nechce, nechat ho půlrok stát, ať si pak formu hledá, kde chce. Je pro mě velkým zklamáním a jestli bude hrávat, tak já osobně ho vypískám.

  • fandajakhrom - 15.01.2022, sobota, 19:29
    (1)

    Myslim ze i tento zapas ukazal, ze muzeme hrat a vyhrat i bez Jurecky. Jsem jak top fanousek kategoricky proti dohrani vychcanka a odchod zdarma do splzně

  • Skein - 15.01.2022, sobota, 18:24
    (0)

    Tak trošku odkryté karty, co a jak ;) Něco na tom článku asi bude... a týden diskuze kolem asi vcelku zbytečný...radší počkat na ofiko..

pristi
 Další články:
24.01.2022, pondělí, 07:46 - Ibrahima Aldina lanařil trenér Soukup
18.01.2022, úterý, 09:06 - Slovácko balí kufry do Chorvatska
18.01.2022, úterý, 08:28 - Slovácko se vydalo směr Umag. Ve výpravě jsou i Hofmann, Jurečka a Cicilia
16.01.2022, neděle, 10:40 - Maratonec ze Slovácka předbíhal i atlety. Mám dobré geny, líčí Sadílek
15.01.2022, sobota, 18:05 - Jurečka ze Slovácka neutíká, jede i na soustředění. Do léta tady zůstanu, tvrdí
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace