*
12.09.2024
Rozhovory | Dukla - Slovácko
09.09.2024
Rozhovor | Ondřej Kukučka
06.09.2024
Slovácko na ledě | Hokej
04.09.2024
Rozhovor | Filip Vaško
01.09.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 0:0 FK Jablonec
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd
08.08.2024
Fanoušci v zápase proti Klokanovi
26.07.2024
Fanoušci v zápase proti Slavii III

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

21.09.2024 od 13:30

Městský stadion MB

Přihlášeno
40
fanoušků

Šéf Slovácka Krejčí překvapil, chce vylepšit osmou příčku

27.07.2016, středa, 09:01
krejci2292010_velky.jpg

S velkým optimismem se na předligové tiskové konferenci představil ředitel 1.FC Slovácko Vladimír Krejčí. Přestože v týmu skončila ofenzivní ikona Libor Došek plus další tři hráči, v přípravě se navíc zranil Francis Koné a vedení klubu nepřivedlo jedinou náhradu, postavil před mužstvo vysoký cíl – vylepšit osmé místo z minulé sezony. „Na ligu jsme připravení. Největší posilou je kouč Levý, mezi posily můžeme počítat i Šumulikoskiho, Radu, Daníčka a Civiče, kteří prodloužili smlouvy. Vpředu máme přetlak útočných hráčů, jako jsou Kerbr, Civič, Diviš či Biolek," překvapil Vladimír Krejčí.

Fanoušci i odborníci jsou přitom mnohem skeptičtější, spíše se nadcházející sezony obávají. Mladíci v čele s Ťokem se sice ukazují v dobrém světle, jenže liga je něco jiného než příprava. Alarmující je především úzký kádr, přibývající zranění a později i žluté karty by mohly nadělat velké problémy.

„Čeká nás těžká sezona. Mužstvo je ale dobře připravené, za šest týdnů jsme udělali kus práce, posunuli jsme se dál," pochvaluje si trenér Stanislav Levý, který věří, že v minulé sezoně propustná defenzíva bude proti nájezdům soupeřů mnohem odolnější.

„Cítím tam větší zodpovědnost, agresivitu. Propojení řad až na výjimky fungovalo dobře, zápas od zápasu se to zlepšovalo," všiml si nový kouč Slovácka.

Kraj obrany je přesto místem, kam společně s vedením hledá posilu. „Ještě ale vyčkáváme, abychom mohli přesvědčit Spartu, aby nám opět pustila Chvátala. Pokud to nevyjde, máme připravenu i jinou variantu," naznačil Vladimír Krejčí.

Jméno Heslo
text
  • Uherák - 30.07.2016, sobota, 06:55
    (0)

    Souhlas!!! Každý je jiný a co člověk,tak jiný názor.A diskutovat zde může každý,ale musí to být s nějakou důstojností

  • Babu - 29.07.2016, pátek, 16:10
    (0)

    Má recht, cmelli. Leslli: co sem furt taháš Jarka? Tak někdo prostě nechodí do kotle, někdo nechodí na céčko, někdo nechodí na fotbal vůbec, nevytvářej půtky mezi fans z kotle a z céčka, když žádný problém mezi nimi neexistuje.

  • Skein - 29.07.2016, pátek, 15:01
    (0)

    to cmelli: pěkně ty...!!!

  • cmelli - 29.07.2016, pátek, 13:23
    (0)

    Konecne jsem docetl toto 14 strankove vlakno. Kazdy ma svuj nazor, ktery se druhemu nemusi libit, jsme totiz jen lidi. Ale pekne prosim dopice...prestante po sobe uz plivat to nikam nevede ... Chces udelat peticu? Tak to zorganizuj. Chces chodit na cecko? Chod. Chces byt v kotli? Bud. Nechces chodit? Nechod...Ty vole,kazdy jsme jiny...Muzu zitra na spartu? Nemuzu nebot dam prednost maminym narozkach, neb neni nejmladsi...A co za14 dni doma? Dojdu na stadion a pujdu fandit tam,kde to mam a kde se citim nejlip a to uz je na kazdem z nas. Tak cus na B3

  • KotelGuláše - 29.07.2016, pátek, 10:28
    (0)

    Jeeeežiš,tady zas nemá někdo co dělat.

  • Leslli - 29.07.2016, pátek, 10:09
    (0)

    to achjohosku Sypu si popel na hlavu. Máš naprostou pravdu. Nejenom, že nebere pravdu ostatních, ale také dělá rozbroje.

  • eLucky - 29.07.2016, pátek, 10:03
    (0)

    to achjohosku: eLucky píše svoje názory, stejně jako ty. Ty nesouhlasíš s mojíma, já nesouhlasím s tvojíma. V čem je jako mezi nama rozdíl? Možná v tom, že ty si vlastně anonym, kdežto já ne.

  • eLucky - 29.07.2016, pátek, 10:02
    (0)

    to lagic: Jestli nepochopils od Buchlova tuto jasnou nadsázku, tak to pak je těžko.

  • eLucky - 29.07.2016, pátek, 10:01
    (0)

    to Leslli: Ty nechápeš. Já nemluvím konkrétně o jarovi, ale o odcházejících a říkám, že jejich důvodu chápu - jako proč je uvádí a odůvodňují tím svůj odchod, nechápu ale ani přes to že z těch důvodů odchází z kotle. Rozuměj tomu tak, že jejich důvody jsou opodstatněné, ale dle mého pohledu nejsou důvodem k odchodu z kotle. Nechápu proč sem vnášíte tyto rozbroje. Každý má samozřejmě své právo odejít z kotle, stejně jako být jeho součástí. To kdo jaký je fanoušek nedělá místo na stadioně, ale jak se na něm projevuje. Pokud celý zápas bude řvat na hráče, že hrajů hovno, tak ať je radší doma u televize. A to i kdyby to hovno celý zápas hráli.

  • achjohosku - 29.07.2016, pátek, 09:59
    (0)

    Tady asi někdo nepochopil, že eLucky píše jenom to co se mu hodí a pravdu ostatních nepřijme.

  • Leslli - 29.07.2016, pátek, 09:51
    (0)

    to eLucky. Já jsem nic nezaznačil. Takže neříkej nic co není pravda. Tohle téme kotel versus zbytek je tu už dlouho a hlavně někdo kdysi tady napsal něco ve smyslu, že jen v kotli jsou fanoušci.

  • lagic - 29.07.2016, pátek, 09:45
    (0)

    To eLucky: Reagoval jsem na příspěvek Buchlovjaka hodinu zpátky, tak neříkej, že tu nikdo nic takového nepsal,nereagoval jsem dlouho,ale ten stařecký dres s bryndákem mě už dost vytočil,to bylo dost přes čáru.

  • Leslli - 29.07.2016, pátek, 09:45
    (0)

    to eLucky Piš prosím srozumitelně. Buď chápeš důvody odchodu Jarka nebo důvod nechápeš a budeš psát něco o lenosti, pohodlnosti a malichernosti. Taktéž by se to dalo vztáhnout na odchod Jarka. Hold používej stejný metr a né, že budeš psát chvilku tak a hned jinak.

  • eLucky - 29.07.2016, pátek, 09:38
    (0)

    to lagic: Tady se ale o tom nic nepsalo, zase sis něco vytvořil. Je tu zmínka jen o tom, že kotelník, který se přesune z kotle na céčko, to dělá protože sa mu už nechce fandit v kotli - důvody sů různé, ale z našeho pohledu jsou to pouze zástupné důvody pro vlastní lenost prostě. Nikdo neřekl, že céčkaři sů míň fanoušci nebo tak něco... možná to tu naznačil Leslli, že my si na to hrajem, ale to je absolutní nesmysl.

  • Leslli - 29.07.2016, pátek, 09:36
    (0)

    Hold máme na to každý odlišný názor. Jen si nemyslím, že je to o tom jaký kdo jsme srdcař jak píše KotelGuláše. Je jedno, kde sedíme nebo stojíme, hlavně když zvedneme zadky a jdeme na stadion fandit i když je přenos v televizi. Podle mě jsou největší srdcaři jak Chlapi v letech viz Slovácká stopa, tak i určitá část Staroměšťáků která po spojení dvou klubu mezi kterýma panovala rivalita (dřív se hrálo derby mezi Starým Městem a Uherským Hradištěm a také derby mezi Uherským Hradištěm a Uherským Brodem) a přesto, že se fotbal přesunul do Hradiště, tak nezahořkli ale chodili dál. Někteří staroměštáci po přesunu přestali chodit na fotbal.

  • lagic - 29.07.2016, pátek, 09:35
    (0)

    To je blbost,že kdo není v kotli,tak je líný a je menší srdcař. Opět přihlouplé řeči kotelníků. Já taky sedím na C,jsem otec od rodiny,permicu mám dýl než většina lidí z kotle a na přípraváky jezdím po vlastní ose. A že na nich teda moc kotelníků nevídám. Tak se moc neopírejte do tribuny C. Bez ní byste byli v zádeli. Až vás kotelníků bude jezdit na výjezdy 300 a ne stěží 30,pak můžete vykládat něco o dědkách s bryndákama z tribuny C.

  • Babu - 29.07.2016, pátek, 09:21
    (0)

    Leslli: TYs ale nepsal, že odchází, protože se necítí svoji, ale psals, že každý rozumný člověk odejde, protože vidí, že na to nemá věk, a s tím jsem nesouhlasila.. tak neobracej, cos řekl. No prostě ať si každý chodí tam, kde se cítí dobře, ale nechápu tady tvé výroky typu: "Koho tam máte dneska?" Proč zbytečně vytváříš spory mezi fanoušky z C a fans z kotle? ZAs si budeme hrát na nějaké MY a ONI? Tak snad jednou všeci fandíme Slovácku, tak se podle toho chovejme a nevyvolávejme spory mezi sebou, které navíc ani nemají reálný základ..

  • Buchlovjak - 29.07.2016, pátek, 09:15
    (0)

    Já osobně bych zakázal ty internety :D. V takovém Polsku mají asi slabý signál. V době kdy jsem já začínal fandit tak tam chodilo na fotbal tolik lidí jak aktuálně na Slovensku a teď jsou příkladem fans v celé Evropě. A je to jen o hrdosti a mentalitě :). A to jsou dvě vlastnosti, které na Slovácku vlastní málokdo :)

  • Skein - 29.07.2016, pátek, 09:13
    (0)

    kdo chce alibi, si alibi zajístí...

  • eLucky - 29.07.2016, pátek, 09:10
    (0)

    to Leslli: Já chápu ty důvody, které k opuštění kotle vedli Jaru Strnada aj., ostatně s mnohýma sem je přímo řešil. Já jenom říkám, že pro mě jsou tyto důvody prostě mimo. Pokud někdo nesouhlasí v kotli s diktaturou, tak je to špatně. Support a kotel prostě musí být jednotný, myslím že za ty roky se to už jasně dokázalo kam kotel dovede anarchie a kam diktatura. Každý má svoje důvody proč odchází z kotle. Nicméně na rovinu říkám, že pro mě je většina z nich prostě malichernost. Chápu že chlapi od rodin, kteří sů přes týden v práci, nemajů prostě čas se trmácet 15 hodin tam a zpátky na výjezdy, ale pokud někdo jde na stadion a nejde do kotle, tak jeho důvody jsou pouze o tom, že jimi omlouvá svou lenost a pohodlnost. Bohužel...

  • Buchlovjak - 29.07.2016, pátek, 09:09
    (0)

    Tak tak Gulášku :). Za mě je to jen o povaze lidí na Slovácku a o jejich lenosti, holt už to není tak moderní jak když byby nějaké ambice. Bohužel teď vládnou Pokémoni...

  • KotelGuláše - 29.07.2016, pátek, 09:06
    (0)

    Ake to je o povaze. O tom kdo je do toho jak zapálený,kdo je jaký srdcař. O věku to v žádném případě není. Když se rozhlédnu po B3 a okolí je tam rozmanitá paleta věkových kategorií.

  • KotelGuláše - 29.07.2016, pátek, 09:03
    (0)

    Lesli: protože se jim už nechce stát v kotli. To je celé.

  • Buchlovjak - 29.07.2016, pátek, 09:01
    (0)

    Leslli: super, chtěl jsem docílit toho aby jsi si uvědomil, že to není jen věkem :). Rozhodně si nikam sednout nepujdu. V kotli umřu a nebo přestanu chodit úplně a to jen skrz rodinu :)

  • Greif - 29.07.2016, pátek, 08:37
    (0)

    asi se jim nechce stát a bolí je nohy .. mě taky po půl dnu na festáku v 10 večer bolí masakrovitě .. tak třeba to má někdo ještě horší .. :D

  • Leslli - 29.07.2016, pátek, 08:35
    (0)

    to KotelGuláše A proč se tedy někteří přesouvají na B2, B4 nebo C?

  • KotelGuláše - 29.07.2016, pátek, 08:30
    (0)

    A nechce se lidem z různých důvodů. Třeba i proto,že se hraje o furt o nic.

  • KotelGuláše - 29.07.2016, pátek, 08:27
    (0)

    O věku to vůbec není. Je to jen o tom,že už se někomu nechce.

  • Leslli - 29.07.2016, pátek, 08:26
    (0)

    to Buchlovjak To si sedni na A tam jsou takové typy. Jinak C je o něco málo starší jak kotel a podle ohlasů z kotle na c se také fandí. Jestli si myslíš, že to není pravda, tak jsi uplně hluchý, slepý a .....

  • Leslli - 29.07.2016, pátek, 08:23
    (0)

    to Buchlovjak a Greif Pánové já jsem do kotle chodil dost dlouho na to aby si mohl udělat obrázek. Odcházelo se a odchází se nejenom kvůli generační obměně kotle, což je potřeba, ale také i kvůli předváděné hře. A to myslím pozitivně i negativně. Někteří odejdou z kotle na jiné místo na stadionu a jiní odejdou uplně pryč. Ano těch důvodů je spousta. Rodina, pracovní vytížení a nebo jsou nespokojeni s nějakými věcmi v kotli, které neznám. A to je také důvod proč málo lidí jezdí na výjezdy. Hold je něco špatně, když dřív na výjezd do Opavy jeli tři autobusy. A dneska? Každý ať si odpoví sám.....

  • Buchlovjak - 29.07.2016, pátek, 08:18
    (0)

    Jak psal ondicz. Asi si od října sednu na Céčko, koupím bryndáček ať si stařecký dres nezapatlám od klobásky a budu tam hledět jak chleba z tašky :D. Pánové nechtějte mě rozesmát, já jsem čerstvé mléko :D

  • Greif - 29.07.2016, pátek, 08:00
    (0)

    Uplně stejné pohádkové výmluvy jak při výjezdech .. je to jen o lenosti a zaprděnosti našich fanoušků ...

  • Buchlovjak - 29.07.2016, pátek, 07:44
    (0)

    Leslii a Pivo: někteří z kotle odcházejí ale není to ani trošku o věku ale o zhnilosti lidí v našem regionu. Holt už to není in fandit Slovácku protože jsme furt jen průměrní. A těch důvodů proč někteří odcházejí je spousta. Evidentně je moc neznáte...

  • Leslli - 29.07.2016, pátek, 06:48
    (0)

    to Pivo10Naprosto s Tebou souhlasím. Proto také starší odchází z kotle jinam na stadion.

  • Pivo10 - 29.07.2016, pátek, 01:03
    (0)

    to Leslli:Taky by mě sralo kdyby si mě nějaké mladé pipiny nahrávaly na nějaké fejsbuky a podobné kraviny.Přitom se tam jdou jen zůčastnit a pak dělají ze sebe velké fanynky.Ale nemůžeš chtít aby si tam každý křičel co chce.Kotel musí být přece jednotný.Indivuduální sympatie musí jít stranou.

  • Leslli - 29.07.2016, pátek, 00:05
    (0)

    A kolik je tam lidí nad 35 let? A nenechat se buzerovat mlaďochem je vnímání sposty lidí a to nejenom na fotbale, ale jestli to nechápeš Tvůj problém. To byl možná jeden z důvodů proč z kotle odešlo dost fanoušků.

  • ondicz - 28.07.2016, čtvrtek, 23:48
    (0)

    @Leslli: fakt nechápu jak někdo může s věkem přijít na to že se nenechá buzerovat mlaďochem jak a kdy má fandit. to je jaksi základní předpoklad toho aby kotel fungoval a pokud bych takto kvůli věku přemýšlel tak bych si připadal jak vůl. no ale uvidím, příští léto už budu 35+ tak třeba to na mě přijde a dřepnu si na céčko povídat si o tom že "za nás" byla tráva zelenější a komunisti červenější :)

  • Leslli - 28.07.2016, čtvrtek, 23:06
    (0)

    to eLucky Tak jak to je? Chápeš generační obměnu kotle jak jsi psal dříve, nebo ten kdo po své zralé úvaze odejde tak jen utíka? Takže Jara Strnad s kotle zbaběle utekl, jak se mi tu o odchodech z kotle snažíš namluvit? Za Jarka byla v kotli směsice věkových kategorií i 70+ a to pan Zemánek a s ním jeho syn a vnuci. a paní Pašková ta patří také. Koho tam máte dneska?

  • Leslli - 28.07.2016, čtvrtek, 22:53
    (0)

    to Babu Nepochopila jsi. Jen jsem psal, že jestli je ti například 35, tak v kotli se už mezi mnohdy náctiletýma necítíš svůj. Mnoho lidí odešlo právě kvůli tomu na C. Jo a napiš počet lidí, kteří jsou v kotli nad 35 let. Hodně lidí nad 35 let si nechtějí nechat mluvit do toho jak mají fandit a kdy mají fandit od někoho daleko mladšího jak jsou samy.

  • spurs - 28.07.2016, čtvrtek, 22:42
    (0)

    Čekat od vedení nějaké informace je zázrak. Je to smutné psát, ale je to tak. Tady je ale smutnějších víc věcí. Že je tu někdo na testech se dovím kolikrát jen z novin. A jak to potom dopadne se nedovím kolikrát vůbec. Tak přece nemůže fungovat komunikace směrem k fanouškům. Pokud má mít tým nějaké renomé, tak nemůže takto vystupovat. A co se týká Koro Koného, tak oni sami ještě asi neví co s ním. Prý nemá potřebnou fyzičku. Ale kvality má. No tak. Pokud má potenciál být posilou, tak nad čím uvažovat? Kondici snad nabere. To je to poslední. Nebo to má pan Krejčí tolik variant? Nechápu. Opravdu nechápu kam ten náš klub směřuje. Skončil Došek, Kuncl, Valenta. Přesto se neuvolnily peníze? To lže záměrně nám nebo sobě do kapsy?

  • vajdik - 28.07.2016, čtvrtek, 21:42
    (0)

    Sis jeste nezvykl??? Ty mas snad posil malo??? Pet a trenér...to nema ani Sparta!!!

  • achjohosku - 28.07.2016, čtvrtek, 21:30
    (0)

    Jinak chtěl bych poděkovat vedení, že se vyjádřilo ohledně K. Koného. To je takový problém napsat aspoň na FB, že do týmu nejde, nebo tak něco ? To je prostě amatérismus!

  • spurs - 28.07.2016, čtvrtek, 20:21
    (0)

    Optimismus jakým disponuje pan Krejčí je opravdu obdivuhodný. Fanoušci, ligoví experti a novináři vidí jasné nedostatky v týmu a upozorňují na vážná rizika. Pan ředitel se směje. A chce vylepšit osmé místo z minulé sezony. Dokonce prý máme v týmu na určitých pozicích přetlak. To si z nás už vážně dělá legraci? Nebo už je jedno, zda budeme hrát první či druhou ligu? Nějaký fotbal v Hradišti máte, tak buďte vděční a nekecejte. Tak nějak mi to připadá.

  • Nike - FCS - 28.07.2016, čtvrtek, 13:52
    (0)

    eLucky tak tak, v kotle se fandí a nejsi tam na modelingu... :)

  • eLucky - 28.07.2016, čtvrtek, 13:36
    (0)

    to Leslli: Jestlo někdo kotel opustí/il protože si tam přišel ve svém věku směšný, tak je to o jeho sebedůvěře spíš než o kotli. Samozřejmě, že když je někdo součástí kotle desítky let, tak přitom stárne, ale to nic nemění na tom, že v jakémkoli věku má v kotli místo, pokud chce fandit a dává do toho všechno co může. Věk není podmínkou ani limitem. Říkej si co chceš, ale to co říkáš mi přijde pouze jako omlouvání si toho, že někdo z kotle "uteče". Já až odejdu z kotle, tak nebudu ani na stadioně. Mé místo na stadionu je v kotli prostě. A jestli vypadám nebo budu vypadat v kotli směšně? To je mi úplně jedno... já su tam, abych pomáhal atmosféře na zápasech Slovácka, ne abych tam dělal okrasu!

  • Dany-Hull City - 28.07.2016, čtvrtek, 13:32
    (0)

    Neveril bych ze to napisu nekdy ja, ale po precteni clanku bych si asi nejvic pral kdyby slovacko posililo tim ze KREJCI VYPADNE !!! To co pise snad nemuze myslet vazne.

  • Babu - 28.07.2016, čtvrtek, 13:25
    (0)

    Paní Pašková by nám dala za pravdu :-)

  • Šovkovskij - 28.07.2016, čtvrtek, 13:11
    (0)

    Přesně tak, to přece záleží na každém, jestli se na to cítí, nebo ne. Rozhodně to není o věku. Klidně ať tam někdo je i v sedmdesáti, když ho to baví a cítí se na to.

  • Babu - 28.07.2016, čtvrtek, 13:09
    (0)

    Leslli: jako že když je ti 35, tak už si starý a nesmíš do kotle? A není to spíš na každém? Někdo tam nechce chodit ve třiceti a někdo tam chce být do šedesáti, nechápu tvou generalizaci. V kotlech po celém světě jsou lidi nad 40,50 roků běžně a nikdo to nebere jako problém.. o věku přece kotel není, ne? Pokud někdo chce odejít, tak ať z kotle odejde, ale nesváděla bych to na věkovou hranici..

  • Skein - 28.07.2016, čtvrtek, 13:02
    (0)

    jak je myšleno to téma kotelníky? já se v tom nějak asi ztrácám..

  • Leslli - 28.07.2016, čtvrtek, 12:57
    (0)

    to eLucky Složení a posilování kádru jde přesně ruku v ruce s tím co jsem napsal. První si stanovím koncepci a podle této koncepce dávám dohromady kádr. I ta Jihlava ví, že má nějaké fanoušky, kterým chce předvádět líbivý fotbal a proto i ona posiluje. Slovácko pokulhává i s tou výchovou, když jí odcházejí hráči jinam, bez nahlednutí do A. A co se týká důvodu starý, tak je velice směšné si hrát na dvacetiletého třeba v pětatřiceti. A to je přesně to co rozumný kotelník udělá. Přesunese z kotle jinam. Což, ale asi Ty nepochopíš.

  • eLucky - 28.07.2016, čtvrtek, 12:45
    (0)

    to Leslli: Jj, to je přesně ten důvod - já už su na to starý - to už sem slyšel od tolik bývalých kotelníků - u dědků to eště celkem pochopím (i když doufám, že se do té fáze nikdy nedostanu), ale poslední dobou je moderní považovat se v kotli za starého +- v 25ti...

  • eLucky - 28.07.2016, čtvrtek, 12:44
    (0)

    to Leslli: Ale ty mluvíš o složení kádru a pak předhodíš koncepce atd. U nás se zase razí tvrdě koncepce vlastních odchovanců. V čem je to výrazně jiné než u ostatních to neak nechápu...

  • Leslli - 28.07.2016, čtvrtek, 12:42
    (0)

    Nevím co čekáš od más co jsme se z kotle přesunuli na C? Za mě je to důvod jakési nepatřičnosti nezi náctiletýma. Neznamená to, že by naše srdce nebilo pro Slovácko, ale jen a právě ta generační výměna.

  • Leslli - 28.07.2016, čtvrtek, 12:38
    (0)

    to eLucky Příbram jasná koncepce napravování hříšníků, Karviná koncepce reálných cílů, Hradec koncepce udržení v lize a Jihlava koncepce lepšího přístupu k fanouškům. Ano kromě Hradce jsou to týmy, které jsou na tom o mnoho lépe než Slovácko. I po herní stránce na tom budou líp.

  • eLucky - 28.07.2016, čtvrtek, 12:34
    (0)

    to Leslli: Je otázka jestli on to věděl, že kradli... a taky je otázka, jestli v tom nebyl namočený aj on;) To nikdo najisto nezjistí už. Stejně tak to, kdo kradl a nekradl nemám a nikdy už mnět nebudu ověřené. Nicméně je na to řada indicií. Proč Jara Strnad není v kotli by nejlíp řekl on sám. Ale čekám to samé co od jiných starších, kteří se z kotle přesunuli na céčko.

  • Leslli - 28.07.2016, čtvrtek, 12:31
    (0)

    to eLucky Jedno to není. Když něco napíšeš a někdo chce důkazy, tak pokud je mám, tak je napíšu a když né tak mlčím. A né, že se to budu snažit zaobalit do nic neříkající omáčky. Vyrazit měl všechny co kradli. Takže proč Jara Strnad není v kotli a který trenér kradl?

  • eLucky - 28.07.2016, čtvrtek, 12:30
    (0)

    to Leslli: Takže tým jako Příbram, Karviná, Hradec, Jihlava... sů na tom podle tebe líp? Ano není to na žádné vyskakování, ale liga se s tím uhrát dá.

  • Leslli - 28.07.2016, čtvrtek, 12:26
    (0)

    to eLucky Heča a Šumi souhlas, Rada s otazníkem a to je vše? Dost málo prvotřídních fotbalistů na prvoligový klub nemyslíš? A zbytek je takový lepší průměr, který by se jinde jen těžko uchytil.

  • eLucky - 28.07.2016, čtvrtek, 12:21
    (0)

    to Leslli: To už je historie. Proč to bylo jak bylo už je teď jedno, buďme rádi jak to dopadlo. Samo že majitel može se svým majetkem - klubem nakládat jak chce, ale to neznamená, že při každém průseru by měl vyrazit všecky přeca. Já ten dojem nemám sám, ale ono je to jedno, Řezník byl pouze jedním z mnoha těch zmrdů, kteří museli z klubu, pokud se měl klub zachránit.

  • Leslli - 28.07.2016, čtvrtek, 12:13
    (0)

    to eLucky Neber to jako rýpání, ale náš zcesné myšlenky. Jako majitel či ředitel mám právo vyhodit každého kdo krade. Takče věta: S odstupem času získávám dojem slavný Řezník se na to pouze díval a nedokázal s těma zmrdama, kteří se na klubu napakovali, nic udělat. mi příjde zcestná. A který trenér kradl?

  • Nike - FCS - 28.07.2016, čtvrtek, 12:12
    (0)

    to Carrer: Druhým postem, kde Slovácko tlačí bota, je hrot útoku. Po konci Doška a zranění Francise Koného je na tomto postu, nepočítáme-li nezkušeného Zajíce, pusto prázdno. Podle všeho klub neangažuje Koro Koného, kterého zkoušel v posledních dvou přípravných zápasech.

  • eLucky - 28.07.2016, čtvrtek, 12:10
    (0)

    to KG: Ale působí - Heča, Rada, Šumi jsou jimi naprosto jednoznačně. Kupa odchovanců má zase velké zkušenosti s ligou už - Daníček, Hlúpik, Havlas, Keba, Rambo... - a ostatní nejsou taky zas tak špatní. Ano nejsou to jména do repre, ale svou kvalitu mají - když chcou...

  • Carrer - 28.07.2016, čtvrtek, 12:04
    (0)

    co ten Koro, zustal nebo ne?

  • KotelGuláše - 28.07.2016, čtvrtek, 11:59
    (0)

    Elucky: no v podstatě s tebou souhlasím,jen musím podotknou,že oni hráči první kategorie momentálně v našem klubu nepůsobí. Čili teď budou hráči druhé kategorie v případě zranění nahrazováni hráči té třetí ještě nevykopané kategorie.

  • Skein - 28.07.2016, čtvrtek, 11:41
    (0)

    ten Pelta je fakt kapr ...to je děsné..

  • eLucky - 28.07.2016, čtvrtek, 11:39
    (0)

    to Leslli: Ta situace ale stále není srovnatelná s tím co tu bylo v té době. Tehdy odcházeli opory klubu jako na běžcím - v přestávce tehdy opustili klub tehdejší největší opory týmu a byly nahrazeny hráči druhé až třetí kategorie, kteří navíc přišli do klubu pouze na hostování. Z tohoto profitovalo (rozuměj kradlo) tehdejší vedení včetně trenéra. S odstupem času získávám dojem slavný Řezník se na to pouze díval a nedokázal s těma zmrdama, kteří se na klubu napakovali, nic udělat. Krejčí je tu 8 let a klub je zdravý. Ano sere mě například, že za každou cenu lezem do prdele svazu, což je právě politika Krejčím prosazovaná. Bohužel tato politika je zřejmě jediná možná v českém fotbale, pokud chcete přežit. Taky mi vadí, že už nemáme na to, abysme udrželi hráče jako Tráva, ale idů za lepším do takové řiti jak je Jablonec. Že hráči přicházejí a odcházejí, to se dělo a bude dět dycky. Někdy to bude ku prospěchu, někdy ne. Nicméně hráči nejsou z dlouhodobého hlediska vlastně příliš důležití - rozumějme jména - jsou to pouze kolečka v soustrojí, která více čí méně sedí do stroje. Samozřejmě z tohoto pohledu se vymykají persony jako byly Němča, Došek, Filipko, Hlahůl, Abrc, Polón, Vajdič,... prostě ti na kterých byla hra ve své době postavena a nebo tu odvedli roky poctivé práce. Dnes je takovou personou hlavně Veliče a roste do ní Hečis, Rada nebo třeba Vlasta Daníček

  • Šovkovskij - 28.07.2016, čtvrtek, 11:28
    (0)

    Já nevím, jestli si z nás pan Bc. Krejčí dělá legraci, nebo to přehnal s pobytem na sluníčku. To je teda síla:-D

  • Leslli - 28.07.2016, čtvrtek, 11:27
    (0)

    to eLucky Možná se pletu a jestli ano tak to i přiznám, ale nebudu s Tebou souhlasit. Přesvědčovat je potřeba, aby na stadion chodilo víc fanoušků a to nejenom do kotle, ale i na A, B a C. I když podle vyjádření některých jsou opravdový fanoušci jenom v kotli. Proč v kotli nevidím Jaru Strnada? Protože není fanoušek? Ale je a nejenom on.Kotel se nám omlazuje a mi starší by jsme tam působili, jak pěst na oko. A krajní situace nastala. Jestli je krajní, ze které se dá ještě dostat, nebo katostrofická ukáže podzimní část. Bojím se toho, že po sedmém či osmém kole budeme v blízkosti sestupových míst. Budeme mít kde doplňovat? Když na soustředění odjelo 17 hráčů do pole a i Levý řekl „Kádr je nyní úzký,“ uznává Levý nebo nadpis toho znění je také zarážející: Slovácko kosí zranění – kouč počítá ztráty. A tak bych mohl pokračovat ve vyjménovávání krajních situací.

  • tvojemama - 28.07.2016, čtvrtek, 11:00
    (0)

    ePL liga, to se da :D

  • eLucky - 28.07.2016, čtvrtek, 10:51
    (0)

    to Leslli: Těm co se nám vysmívajů rozhodně nepotřebujeme nic ukazovat. Já si myslím, že ukazovat že sme fanoušci, kterým na klubu záleží, můžeme i jinými způsoby. Tento způsob je na místě, ale až v opravdu krajní situaci jaká tu nastala za Řežníka. Tak kritická situace tu zatím není.

  • Pan Puk - 28.07.2016, čtvrtek, 10:20
    (0)

    tak budeme chodit na epojisteni.cz 1igu. Ty kraso.

  • Leslli - 28.07.2016, čtvrtek, 10:18
    (0)

    nastal

  • Leslli - 28.07.2016, čtvrtek, 10:18
    (0)

    Kolik vlastně ze Slovácka odešlo hráčů z A i B týmu? Petr Galuška bude hrát v Karviné. Zdá se mi to nebo naslal výprodej Slovácka?

  • Leslli - 28.07.2016, čtvrtek, 10:03
    (0)

    A jestli se chceš zeptat, kde jsem k tokov=mu názoru ohledně slepého poslouchání přišel, stačí poslouchat lidi kolem sebe.

  • Leslli - 28.07.2016, čtvrtek, 10:01
    (0)

    Jen se ptám. Jestli i Tobě vadí, nebylo by dobré udělat nějakou protestní akci, petici či otevřený dopis panu Zemkovi? A jestli se chceš zeptat co se s tím zlepší, tak Ti odpovím. Mininálně ukážeme, že jsme fanoušci, kterým záleží na klubu. A těm co se nám vysmívají, že fandíme Slovácku ukážeme, že nejsme jen nějaké ovce poslouchající a řídící se pokyny Krejčího.

  • eLucky - 28.07.2016, čtvrtek, 09:52
    (0)

    to Leslli: A z čeho tak jako usuzuješ?

  • Leslli - 28.07.2016, čtvrtek, 09:44
    (0)

    to eLucky Tobě se líbí ve vedení Krejčí?

  • eLucky - 28.07.2016, čtvrtek, 09:39
    (0)

    Vy ste dementi prostě:D

  • achjohosku - 28.07.2016, čtvrtek, 09:38
    (0)

    Však v pohodě, uctívej si tady Krejčího, který nedokáže pořádně zformulovat ani větu a který klub vede do záhuby, možná je to i dobře :))))

  • riedlss - 28.07.2016, čtvrtek, 09:37
    (0)

    tempu* neskuteční*

  • riedlss - 28.07.2016, čtvrtek, 09:36
    (0)

    Nike - FCS: největší socka jsi tady doposud byl ty a vidím, že na temtu jsi neubral. Nike+FCS+achjohosku+fcslovacko-měli byste si společně zajít na pivo, máte si hodně co říct :D :D neskutečná burani :D

  • Leslli - 28.07.2016, čtvrtek, 09:16
    (0)

    to achjohosku Já to chápu docela přesně. Krejčí neumí nebo nechce přivést sponzora, který by mu viděl na ruce. Tím pádem se neposiluje a navíc Zemek asi dává do rozpočtu míň peněz. Takže strategie je jasná. Stanovit si nereálné cíle. Svalování viny na Levého a smutné oznámení o neudržení první ligy.

  • achjohosku - 28.07.2016, čtvrtek, 09:09
    (0)

    Jinak ještě nechápu smysl testování hráčů ve Slovácku, z kama se takový hráči vůbec tahají, když se v 90 % stejně řekne, že nemají kondici a jsou moc drazí, pak se tu objeví takový F. Koné, který je stejně do roka 3x zraněný.

  • Nike - FCS - 28.07.2016, čtvrtek, 08:55
    (0)

    to tomisek: já ti to připomenu, v Liberci s emu dařit nemsí ale v jiném klubu ano, už to tak bylo u mnoho hráču že přestoupil a pak se tam vyšvihl, Rabušice bych bral... Když muže Jihlava, proč my ne? Jo vlastně, my nemáme peníze a nám stačí hráči na zkoušku a stejnak potom ani nedojdou (y) :D HAHA

  • tvojemama - 28.07.2016, čtvrtek, 08:54
    (0)

    Podle me nas ceka nejzajimavejsi sezona za poslednich x let,pokud nebudem mit nejakou velkou smulu, tak 8-10misto dame v pohode. Treba Zlin hral na jare hovno, tak snad v tom bude pokracovat, Jihlava nic moc, Pribram s Pulpitem nevypada uplne dobre, pak tu jsou dva novacci, Bohemka uvidime, pak DUkla a Teplice s posilama, nejvic neverim brnu- obrana rozbita, Zavadil na podzim asi mimo, Polak mimo, moc zmen, aby Habance nevyhodili na podzim.

  • achjohosku - 28.07.2016, čtvrtek, 08:54
    (0)

    Greife, nemáš pravdu...není dobré, když je tým tak dlouho spolu u spousty hráčů už došlo ke sebeuspokojení, že mají svoje jisté a na jejich místo se nikdo moc netlačí, rozhodně je dobré kdyby se přivedli aspoň 3 hráči, aby si Reinberkové uvědomili, že taky musí makat a ani útok není zdvojený pokud vím, je možné tam dát Diviše nebo Kerbera, ale to nejsou čistokrevní útočníci, navíc Diviš se občas trefí, ale na jeden gól, taky někdy potřebuje 5 šancí.

  • tomisek - 28.07.2016, čtvrtek, 08:40
    (0)

    Huhu : Rabušice ať si nechají - co kdy kde za poslední dobu předvedl - nikdo ho nevhce

  • huhu - 28.07.2016, čtvrtek, 07:58
    (0)

    V jihlave ukazka toho jak se ridi klub,reditel jihlavy:Na hrot ma trener k dispozici pouze Dvoraka,Harbu,Samanka a Inaukise(spise kridlo).Ale jedname jeste s RABUSICEM...a je to na dobre ceste. Takze chuda jihlava ma rabusice,my Toka z juniorky...jak strasne chcu aby se fotbalovy buh smiloval a nemeli sme starosti se sestupem

  • Greif - 28.07.2016, čtvrtek, 06:25
    (0)

    to sou zase výplody ... :D hlavně ti co mají v nicku fcs jeden větší ubožák a nýmand jak druhý ... My nemáme zdvojené posty ? Možná tak na krajního obránce .. jinak nevím o tom že by tu byl hráč za kterého není náhrada .. fcsdebile kde je to tvé zaručené odejítí Habance a půlku týmu sním do Brna a kdoví kam ? Raději kádr co hraje stále spolu než neustále prodávat a tahat někoho kdo by stejně třeba nezapadl ...

  • Leslli - 27.07.2016, středa, 23:46
    (0)

    to Marwik Nemáš pravdu. sice na lavičce byl Došek( zasáhl do utkání)Valenta a Kuncl. Ale némá je kdo nahradit. Počet hráčů se snížil.

  • Marwik - 27.07.2016, středa, 23:36
    (0)

    to Leslli: uklidním tě, z kádru, který porazil Spartu 2:0 zůstali včichni : ) Týmy jako Dukla a Bohemka posilovat musí, protože hráče pro ligu nevychovají - npř. jednička v brance klokanů je momentálne Frysták. Konkurence nám rozhodně chybí v útoku, Jarda je typicky brusic lajny a Kone je bohužel vecny marod. Kde se podel Zajic?

  • Leslli - 27.07.2016, středa, 23:29
    (0)

    tak nevím: http://slovacky.denik.cz/fotbal_region/fotbal-1-fc-slovacko-vladimir-krejci-20081202.html

  • Nike - FCS - 27.07.2016, středa, 23:29
    (0)

    to spiky: parádně napsané, souhlas :)

  • Leslli - 27.07.2016, středa, 23:20
    (0)

    to Marwik Jak už psal spiky v klubu je stagnace, která není dobrá. Spoustu klubu se stejným nebo i menším rozpočtem posiluje. Jihlava, Dukla, Bohemka atd. Jem mi nic Každý rozumný fanoušek mi jistě potrvdí, že je potřeba dva až tři hráče přivést. Zdvojení či strojení postů z důvodů zranění nebo karet. U nás chybí konkurence na postech. Takže můj názor je, že s tím co máme, tedy nemáme je druhá liga nevyhnutelná. Já osobně s této sezony mám až nepříjemný pocit. A to jsem zažil hodně od dob Slovácké Slavie.

  • Marwik - 27.07.2016, středa, 23:16
    (0)

    spiky: rozumim ti, ale mame tady hrace, které klub drzel i když byli dlouhodobe zraneni a ti se davaj do kupy: Hlupik, Biolek, Brecka, Kalouda, p. Levý doufám na jména sázet nebude a konkurence by se tím mohla zvýšit. Fuji tu byl taky dlouho ve stavu nemocných a uz bohužel skončil.

  • Marwik - 27.07.2016, středa, 23:04
    (0)

    Leslli: za Krejciho se tu liga dlouhodobe hraje a pokud udela utocnika, tak s prechodem Ťoka do Acka k nejakemu vyraznemu oslabeni nedoslo. O konci Libora jsme vedeli, Jirka chtěl domu a jinak vse pohromadě tak, jak jsme skoncili v 1. pulce tabulky

  • spiky - 27.07.2016, středa, 23:03
    (0)

    to Marwik: Určití hráči odešli a nebyli nahrazeni. A nemyslím si, že máme takovou kvalitu v kádru, aby odchod Doška, Kuncla a Valenty zůstal bez povšimnutí. Neříkám, že prodloužení smluv je fajn, ale je to snad povinnost, protože kdyby k tomu nedošlo, tak opravdu nebude s čím tu ligu adekvátně odehrát .. Rozhodně nejsem zastáncem toho, aby se bezmyšlenkovitě nasypali peníze do nových hráčů, ale představa odehrát to každý rok s tím, že tým doplní jen hráči z akademie mi přejde nereálná. A upřímně? Kromě pár vyjímek, kde jsou naši hráči z tolik vychvalované akademie? A také jsem zastáncem toho, že ten tým už pomalu trpí, na tuto tzv. stabilitu kádru. V klubu není už několikátý rok téměř žádný pohyb. Na jednu stranu fajn, kluci se znají, vědí co čekat atd., ale na stranu druhou už je to dle mého stagnace. Posty nejsou zdvojeny, většina těch borců ví, že má své jisté a to je špatně .. Rozhodně nechci hanět nijak hráče ani klub. Nechybím na jediném domácím zápase, ale zastávám názoru, že udělat nějaký průvan a vyměnit polovinu hráčů by nebylo vůbec na škodu, ba naopak. Pak to dopadne jako Kerbr, nebo Habanec, kteří jsou znuděni a vyloženě se těší, nebo těšili na konec ve Slovácku.

  • Ferda1 - 27.07.2016, středa, 22:56
    (0)

    Ten Krejčí toho nakecatá.On je asi spokojený,to je aspon videt jak zvládá svou funkci.Kopnout ho do prdele a at táhne

  • Leslli - 27.07.2016, středa, 22:52
    (0)

    to marwik Určité posílení to je, ale né takové, aby se zde dlouhodobě hrála první liga.

  • Leslli - 27.07.2016, středa, 22:50
    (0)

    Ctělo by to otevřený dopis Zemkovi, kde budeme žádat odvolání Krejčího a tento dopis dostat do novin.

  • Marwik - 27.07.2016, středa, 22:47
    (0)

    spiky: byl bys radsi, kdyby dosli 4 novy hraci a Sumi, Rada, Civic a loni třeba Dosek a Kosut skoncili? Prodlouzeni smluv u těchto hracu je urcite posileni. Radeji stabilizace kadru nez kockopes ala Pribram a Jablonec. Penez tam nasypali a výsledek 0

  • zdrh - 27.07.2016, středa, 22:42
    (0)

    Carrer: no s těmi dresy je to podle mě ještě jednodušší. Většinou kluby na úrovni Slovácka si koupí dresy bez potisků (bez reklam, čísel, jmenovek) a ty si nažehlují ve vlastní režii. A na zápas stejně musíš mít pro každého hráče dva dresy (pro případ roztržení nebo jiného poškození a pro případ výměny dresu o poločasu). A hráči mají stálá čísla, takže pokud už na dres nažehlili 7, věděli, že to bude Došek a basta, tudíž i větší velikost dresu než pro nějakého menšího hráče. Osobně si myslím, že po jedné sezóně (tj. 30 zápasech, jedna sada zhruba 15 zápasech) plus přípravě (řekneme dalších 15 zápasech) jsou ty dresy solidně opotřebované, takže by nemusel být problém je vyhodit. Samozřejmě nepoužité dresy se dají pak použít pro béčko, U19 dorost. Pro mladší už asi ne, ti hráči jsou většinou menší a dresy by měli jak nějaká přípravka okresního přeboru.

  • spiky - 27.07.2016, středa, 22:11
    (0)

    Jak může doprdele někdo říct, že je posilou trenér a stávající hráči, kteří prodloužili smlouvy? To je fakt vtip :D Jako dal bych se asi pomalu na modlení, protože jak se nám ještě někdo zraní, tak jsem zvědavý, jak to největší posila Levý zvládne .. A upřímně, že v týmu je několik hráčů, kterým se zranění vůbec nevyhýbají ..

  • karagavrylydys - 27.07.2016, středa, 21:31
    (0)

    to Carrer: Přijít může tak maximálně Ondřejka nebo Lysoněk ...

  • Carrer - 27.07.2016, středa, 21:29
    (0)

    karagavrylydys : I have a dream... ;-)

  • karagavrylydys - 27.07.2016, středa, 21:21
    (0)

    to Carrer: Když někdo přijde?!?

  • Carrer - 27.07.2016, středa, 21:06
    (0)

    sokolka: to bylo myšleno čistě teoreticky :D

  • wiper99 - 27.07.2016, středa, 20:53
    (0)

    to Nike-Fcs: tak jestli nejsi socka ty tak hned objednaš a koupíš 3 sady dresu samozřejmě aj venkovnimi a mužeš jim tam udělat aj jmenovky když si takovy grant a nazýváš Slovácko jak je nazývaš!!!..... dej si oblad na čelo !!!

  • Carrer - 27.07.2016, středa, 20:39
    (0)

    to že jsou dresy bez jmen je na druhou stranu praktické, stačí jedna sada dresů a i když někdo příjde nebo odejde, není problém s doděláváním, nebo když někdo dlouhodobě marodí, lze jeho dres využít pro jiného hráče. Smutné je, že na jedné straně se šetří ale na druhé se utrácí tam, kde to mnohdy není potřeba. viz. síň slávy apod...

  • Nike - FCS - 27.07.2016, středa, 19:23
    (0)

    Slovácko jsou socky, a dresy se u nás dědí od áčka jdou pak mladým :D Socky FCS s.r.o :D Na posily není, na dresy s jmenovkama není, hlavně že je na plat Krejčího.... ale jak tu napsal Ham! až se nebude dařit a nebude mít celý kádr k dispozici a bude se prohrávat tak nesvádějte všechno na Levého ale na Krejčího co pro něho udělal co mu sem přivedl :(

  • ostuda slovácka - 27.07.2016, středa, 19:06
    (0)

    mjn...a nejvíc mě sere, že nemají hráči přijmení, ne že by je nepoznal, ale je to přímo trapné, prvoligový tým by měl mít přijmení povinně, nejsme někde v přeboru, navíc je vidět, že na to jmeno místo je, dole pod číslem je mista!

  • kecipep - 27.07.2016, středa, 19:03
    (0)

    A cos cekal? Dresy jsou snad roztrhané? Nebo jsou nějak horší, než by měly být? Či je povinnost měnit kostičky za pruhy každou sezonu? :)

  • ostuda slovácka - 27.07.2016, středa, 19:02
    (0)

    https://www.youtube.com/watch?v=hCj5amq0MJM LOL LOL LOL To je prostě moc! Dresy zůstali stejné :D Fakt socko klub

  • huhu - 27.07.2016, středa, 18:43
    (0)

    ten čurák, prej odchody Doška, Kuncla a Valenty pokryly naklady na nové smlouvy :D. těch cca 250 tisíc měsíčně na platy jako dali na Daníčka s Civičem? v tom případě skvělý managerský tah pane BC! Kazdy rok kecy o vyrovnaném rozpočtu, bojím se o slovácko tuto sezonu, Levý je kvalitní trenér ale není materiál!...a to rikam jako optimista, pokud se nedejbože zraní šumi, kone zraneny stále, rada se vykartuje a za takového stavu máme tým na druhou ligu

  • ondicz - 27.07.2016, středa, 18:01
    (0)

    zase to napíšu, rozumím tomu správně že Zemek je vlastně totální debil, protože nevidí jak mu Krejčí ničí klub? nebo ho to vlastně nezajímá kam sype miliony? zlost byste vlastně měli obrátit proti němu, když tu vydržuje takového škůdce, ne?

  • Carrer - 27.07.2016, středa, 17:32
    (0)

    je to rozený mluvka..:D samé eee eee eee...asi se mu ze sebe samého zvedá kufr :D

  • karagavrylydys - 27.07.2016, středa, 16:10
    (0)

    Dokud tady bude Krejčí, tráva neporoste!

  • Šovkovskij - 27.07.2016, středa, 16:06
    (0)

    Zaujaly mne rovněž nové, nápadité dresy, které jsou stejné, jako minule:-D

  • Witeek - 27.07.2016, středa, 16:04
    (0)

    Ham! to pěkně vystihnul,podepisuji.

  • Ham! - 27.07.2016, středa, 15:57
    (0)

    pana reditele neznam osobne,ale jak jsem videl video z tiskovky,tak jsem si udelal obrazek,na to,ze ma byt vizitkou klubu,tak neumi rict ani jednu souvislou vetu,a ty jeho kecy,kterym se smeje jenom on...nedivim se ze do ted nedovedl nejakeho velkeho sponzora,zajimave je ze to nevadi majiteli klubu...zajimalo by mne jeho pracovni vytizeni.pan reditel by si mel rict co jsi rekl S.Habanec,ktery rekl po ctyrech letech,ze ho nebavi preslapovat na jednom miste,to by si mel rict pan reditel (po 10 l.?) pan trener to bude mit tezkem,je dobry trener,ale s tim kadrem,az prijdou zraneni,karty....pak volejme KREJCI VEN a ne Levy... jinak na jaro je posileni klubu jasne:Kalouda,Hofmann,F.Kone. :-)

  • riedlss - 27.07.2016, středa, 14:51
    (0)

    Šovkovskij: to občas všichni, ale stálice jsou stálice ;)

  • Šovkovskij - 27.07.2016, středa, 14:48
    (0)

    Potom, že největší sračky valím já:-D

  • riedlss - 27.07.2016, středa, 14:42
    (0)

    :D :D :D neeeee

  • ostuda slovácka - 27.07.2016, středa, 14:37
    (0)

    Chtělo by to sepsat petici na jeho odvolání!

  • ostuda slovácka - 27.07.2016, středa, 14:36
    (0)

    At jde dopr....

  • Nike - FCS - 27.07.2016, středa, 14:13
    (0)

    prostě ten krejčí si sere do huby a mele páté přes devéte, já chci změnu... tohoto hnupa nechci jako ředitele klubu to nám kazí jméno a on kazí celý klub... Sice dovnitř nevidím al ejen podle vyjadřování mele sračky a věci jak nějaká amatér.... Mimochodem Dukla podepsala Kušnira s Podaným, no jo kluby co se nám rovnají posilují a zvyšují konkurenci nám takový Reinberk bude hrát furt ale je to upřímně kopyto...

  • Ryky - 27.07.2016, středa, 13:03
    (0)

    To jsou hrozné žvásty... Já už tomu Krejčímu nemůžu přijít na jméno. Jak ho vidím jen na fotce tak je mě zle...

  • zdrh - 27.07.2016, středa, 12:35
    (0)

    cmelli: On hráč, kterému za půl roku končí smlouva, se většinou prodává za malé peníze. Jediná šance by byla, kdyby ho opravdu nutně chtěl nějaký klub, který ho potřebuje už teď na podzim (třeba kvůli evropským pohárům). Ale Liberec ho asi tak nutně nechtěl...

  • cmelli - 27.07.2016, středa, 12:19
    (0)

    Nebylo by lepsi toho Milana teda "zobchodovat" nez jej pustit v zime zadara? Docela nerozumne myslim

  • Prosto - 27.07.2016, středa, 11:50
    (0)

    Jak může Bc. žvatlat něco o charakteru...zrovna on..

  • Skein - 27.07.2016, středa, 10:57
    (0)

    no ztm se ještě neukázal, neodehrál to je fakt...a nechápu že Kalouda zase vypadne..to je takové divné,že..snad brzy budou všichni připraveni, kua

  • riedlss - 27.07.2016, středa, 10:39
    (0)

    zasmál jsem se no :) co na to říct, hlavně být nohama na zemi a vše nerozhodovat na základě posledních dvou přípravných zápasů, které nebyly žádný med, ale žít z toho rok nebudeme. Čeká nás 30 zápasů a to co Krejčí pojmenoval jako posily nejsou posily takové jaké si fanoušci představovali. Mimo jiné, Francis je posila, která už má druhé zranění během jednoho roku takže taky žádná hitparáda zatím....

  • Skein - 27.07.2016, středa, 09:58
    (0)

    sám to neudělá...

pristi
 Další články:
05.08.2016, pátek, 12:37 - Nejsem druhý Došek, musím za sebou cítit lajnu, říká Diviš
31.07.2016, neděle, 15:26 - Nejprve katastrofa, pak Slovácko na Spartě sahalo po bodu
31.07.2016, neděle, 15:22 - Heča: Klukům se omlouvám. Nevím, kde jsem zaváhal
27.07.2016, středa, 15:11 - Na Spartě se nesmíme bát, velí před velkým debutem mladík Slovácka
26.07.2016, úterý, 13:20 - Soutěže pro fanoušky spuštěny!
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace