*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Nejprve katastrofa, pak Slovácko na Spartě sahalo po bodu

31.07.2016, neděle, 15:26
clanek_znak_sparta_velky.gif

Když po deseti minutách hry prohrávali fotbalisté Slovácka v Praze na Letné o dvě branky, vypadalo to na krutý debakl. Sparta se ale rychlým vedením nechala ukolébat a po změně stran na to málem doplatila.
Modrobílí se díky dvěma trefám Jaroslava Diviše dvakrát přiblížili na rozdíl jediného gólu, a kdyby další ránu záložníka Slovácka nezastavilo břevno, mohli si dokonce odvézt bod.

„Při troše štěstí jsme ho skutečně mohli získat, vítězství Sparty je ale zasloužené," nechal se slyšet trenér Slovácka Stanislav Levý.

SPARTA PRAHA – 1. FC SLOVÁCKO 3:2 (2:0)

Pokud by oblouček přes hlavu v 78. minutě letěl možná jen o pět centimetrů níž, byl by Jaroslav Diviš zřejmě zvolen nejen hvězdou utkání, ale i celého úvodního kola české nejvyšší soutěže. Jenže se tak nestalo, a tak borcům v bílých dresech zbyly jen oči pro pláč.

„Bohužel žádné body nemáme, jedeme domů s prázdnou. Dali jsme sice dva góly, ale tři dostali, takže máme prd," litoval po utkání autor obou branek Slovácka.

Přitom asi nikdo nečekal, že by k podobnému scénáři vůbec mohlo dojít. Gólman hostí Milan Heča totiž svou neskutečnou hrubkou nabídl Spartě úvodní gól, a když o chvíli později fauloval karatistickým způsobem ve vápně Košút a Dočkal z penalty přidal druhý gól, bylo Slovácko zralé na ručník.

„Rychlý inkasovaný gól byl velmi nepříjemný. Vstup do zápasu jsme si představovali úplně jinak, takový stav se pak na Spartě těžko otáčí," pokrčil rameny Stanislav Levý.

Sparťané ovšem rozklíženého soupeře nedorazili a ve druhé půli se nestačili divit. Slovácko v poločase prostřídalo, a i když jeden z čerstvých hráčů – ligový premiant Ťok – nejprve špatnou rozehrávkou poslal do šance Šurala, herní projev hostů šel nahoru.

„Změny nám prospěly, třeba Ťok vnesl do naší hry více agresivity," pochvaloval si kouč modrobílých po Divišově snížení na 2:1.

To jeho protějšek byl pořádně naštvaný.

„Než jsme dostali gól, tak nic nenasvědčovalo tomu, že by se nám utkání mohlo nějak zkomplikovat. Pak tam ale přišla přihrávka od rozhodčího a soupeř snížil," zlobil se Zdeněk Ščasný. Svůj hněv ale měl místo na sudího směřovat spíše na obránce Holka, který při rozehrávce zbytečně trefil rozhodčího Zelinku, od něhož následně započala gólová akce Slovácka.

„Byly tam pak fáze, kdy jsme Spartu zatlačili a vytvořili jsme si šance, jenže jsme dostali třetí gól. Přesto jsme se ale znovu dokázali zvednout," ocenil Stanislav Levý.

Úspěšným střelcem byl po Daníčkově přiťuknutí opět Diviš, který prudkou ranou k bližší tyči zadělal na dramatickou koncovku.

A v zápise o utkání se mohlo jméno slováckého expresu objevit ještě jednou. V 78. minutě ale pohotovým pokusem přes hlavu orazítkoval jen břevno Bičíkovy brány.

„Inkasovali jsme rychlý gól a brzy nato druhý. Jsem rád, jak se k tomu mužstvo postavilo, na výkonu z druhé půle můžeme stavět. Při troše štěstí jsme mohli získat bod, vítězství Sparty je ale zasloužené," uznal kouč Slovácka.

„Sami jsme si udělali zápas těžký. Měli jsme vyhrát 4:0, ale nakonec to mohlo být 3:3. Měli jsme šance, jenže jsme nepřidali další góly, a tak jsme se až do konce klepali o výhru," oddechl si po těsné výhře domácí kouč Zdeněk Ščasný.

Branky: 2. a 10. z pen. Dočkal, 64. Konaté – 53. a 70. Diviš. Rozhodčí: Zelinka – Pelikán, Paták. ŽK: Konaté, Zahustel, Brabec – Košút, Civič, Kerbr, Šimko, Ťok. Diváci: 7181.

Sparta: Bičík – Holek, Brabec, Kadlec – Zahustel, Frýdek, Dočkal, Čermák (46. Mareček), Konaté – Šural (88. Costa), Juliš (65. Lafata). Trenér: Ščasný.

Slovácko: Heča – Reinberk, Rada, Košút, Šimko – Biolek (46. Civič), Daníček, Šumulikoski, Havlík (46. Ťok), Kerbr – Diviš. Trenér: Levý.

Hlavní moment: Hečův zkrat

Gólman Slovácka už ve druhé minutě dlouho váhal s odkopem, až nastřelil dotírajícího Dočkala, od kterého se míč odrazil do brány. „Moje obrovská chyba, která rozhodla zápas. Omlouvám se klukům, všem. První půlku jsme prospali, darovali jsme soupeři dva góly. Pak jsme se ale rapidně zlepšili, škoda, že jsme nedokázali srovnat," smutnil po utkání Milan Heča.

Číslo utkání: 15

Fotbalisté Slovácka sehráli na pražské Letné v lize už patnáctý zápas, na výhru ovšem stále čekají. Co víc, doposud si ze sparťanské tvrze odvezli pouhopouhý jeden bod. Od té chvíle ale ve Vltavě i v Moravě proteklo hodně vody, stalo se tak totiž už před dvanácti lety, přesně 7. srpna 2004.

Hvězda zápasu: Jaroslav Diviš

Dát dva góly v jednom zápase, to se cení. Dát dva góly na Spartě, to je paráda. Útočníkovi či ofenzivnímu záložníkovi Slovácka se to povedlo. A to dokonce mohl ještě jednu branku přidat, Spartu ale před blamáží zachránilo břevno.

Jméno Heslo
text
  • Buchlovjak - 06.08.2016, sobota, 10:34
    (0)

    Martine napiš Greifovi :)

  • Šovkovskij - 06.08.2016, sobota, 06:38
    (0)

    Jet 16 km pro pernamentku, nikdo o ní nic neví, přehazují si to jako horký brambor. To je ten marketink, práce s fanouškem. Jsem zhnusen. Strčte si ji do prdele s takovým jednáním. O idiota míň!

  • KotelGuláše - 06.08.2016, sobota, 00:05
    (0)

    Achjogay: nemyslím si,že je to jediná možnost jak tě zrušit a být tebou tak si nemydlím,že jsi utajený. :-D

  • eLucky - 05.08.2016, pátek, 16:12
    (0)

    Samozřejmě že každý "BAN" se dá obejít... ale každý BAN je taky možné udělovat znovu a znovu;)

  • Pan Puk - 05.08.2016, pátek, 15:56
    (0)

    Achjo> ja verim ze i na ip anonymizatory a podobne srandy je reseni. Bylo tu par ID u kterych se to povedlo, tak proc ne u tebe. Za to co jsi tady vyblil si nic jineho nezaslouzis.

  • Babu - 05.08.2016, pátek, 15:36
    (0)

    elucky ven! :D

  • Pan Puk - 05.08.2016, pátek, 15:34
    (0)

    Pane eLucky jaktoze se tady promenaduje achjo.... kdyz mel mit ban. To neumite ty bany poradne?

  • eLucky - 05.08.2016, pátek, 15:25
    (0)

    to fcslovacko: To je slovo do pranice:D Kdo by to byl čekal, že ty - vrchní dement - zkritizuješ aj toto:D

  • juancarlos - 05.08.2016, pátek, 15:21
    (0)

    tak stran odlivu fanoušků kvůli ceně vstupného, už není tolik aktuální, ten byl tak před 3- 4 lety. Kdy těch 150 bylo jen na 3 stadionech v Lize a to z pochopitelných důvodů pro lidi na Slovácku bylo těžko stravitelné, ale jak říkám, to už není tolik aktuální. V posledních době, jsem však zaregistroval jiný takzv. spodní proud toho proč někteří, kteří dřív chodili, kupovali i pernamentky a teď už nechtějí. Možná jen to jen další alibismus, který je u nás tak hojně rozšířený, přesto už se mi to doneslo s více stran a jen nerad bych to řešil tady. FCS nafurt jelimani.

  • ostuda slovácka - 05.08.2016, pátek, 15:20
    (0)

    web je strašný! howgh!

  • eLucky - 05.08.2016, pátek, 15:14
    (0)

    to achjovole: Web vypadá adekvátně tomu co se na něho dává... buďmě rádi, že tu nemáme sračku od eSportu, která se tváří moderně, ale je to eště zastaralší engine jak ten můj - jak sem k mému překvapení zjistil;) Howgh odborníku na vše!;)

  • Babu - 05.08.2016, pátek, 15:06
    (0)

    skein: tak to víš, napsala jsem něco pozitivního a to se tu na foru u některých nenosí, ve slovácku mosí byt všecko na hovno :D

  • Skein - 05.08.2016, pátek, 15:05
    (0)

    to Babu, to se cení...šikulka je...;)

  • Babu - 05.08.2016, pátek, 15:05
    (0)

    achjohosku: ty si mi chyběl :-* s redesignem se počítá, až bude čas našeho programátora a našeho grafika, nic se neboj

  • Skein - 05.08.2016, pátek, 15:05
    (0)

    remcale, uděláš lepší?

  • Babu - 05.08.2016, pátek, 14:53
    (0)

    Tak hlavně ju to baví a chtěla to dělat, není profík, ale nabídla se sama dobrovolně, to se vždycky cení :) I menší redesign webu se myslím povedl,i když si toho možná nikdo nevšiml :D

  • Skein - 05.08.2016, pátek, 14:49
    (0)

    no to je dobře, bo jsem musle mít repráky všude na max...to je fakt, a mladá Kiki, se k tomu hodí, pěkná volba

  • Babu - 05.08.2016, pátek, 14:47
    (0)

    Jinak chci pochválit klub za nákup nového zvukového vybavení, už ta videa zní lépe ;)

  • Babu - 05.08.2016, pátek, 14:42
    (0)

    Souhlas s vajdikem, první liga je nejvyšší fotbalová soutež v ČR, vstupné 150 Kč je adekvátní. Permanentkáři chodí za 1650/15 = 110 Kč za zápas, kotelníci za 900 / 15 = 60 Kč, to jsou normální ceny.. Chápu, že Prostějov chce nalákat lidi, ale toto není dobrá cesta, jen si lidi rozmazlí jako jsme si my rozmazlili kotelníky levnými výjezdy a hromadou věcí, které byly rozdávány zadarmo. A nemyslete si, že klub na vstupném rýžuje a velice něco z něho má.. Ale to už je stokrát omílané téma, ke kterému se vždy šovki vyjádří..

  • Skein - 05.08.2016, pátek, 14:41
    (0)

    a bylo plno, to si pamatuji...aspon někdy se shodneme :-D

  • vajdik - 05.08.2016, pátek, 13:55
    (0)

    Skein - vidíš to, tady se shodneme, dle mého vstupné je optimální. Asi tady každý chce jak to bylo před cca 12lety vstupn na Žizkov za 10Kč :D

  • Skein - 05.08.2016, pátek, 12:47
    (0)

    to vajdík, na hokej je drašší okolo 200 a výše, a je mylsím 26 zápasů, což za cezon 5OOOkč, za fotbal úplně jsem jinde....asi někdo sní, nejléope dostat vstup zdarma, kelímek piva do ruky a o přestávce klobásku....blbost!

  • Skein - 05.08.2016, pátek, 12:45
    (0)

    máme 10 x vyšší rozpočet, dle údajů tím 10x větší cena za lupen, připrav si šovkoskij a xxpaloxxi 400, 200 a 100 kč za lupen ;)

  • vajdik - 05.08.2016, pátek, 12:44
    (0)

    A zase se řeší vstupné - prosím kolik si představujete výši vstupného pro 1.ligu v UH? Myslíte že těch 150Kč je moc? Kolik stojí lístek do Slováckého divadla? 200-300Kč. Hokej Zlín? 140Kč stání - sezení 200-250kč. Kino v UH 80-130Kč. Já opravdu nevím za jakou částku by si Šovski ten lístek chtěl!? Za 100Kč? A myslíš že kdyby to bylo místo 150kč 100Kč, že na utkání místo 3.800 diváků dojde 5500??? Říkám - NEDOJDE!

  • Šovkovskij - 05.08.2016, pátek, 12:26
    (0)

    xxpaloxx: Neblázni, tady každoročně klesá návštěvnost, ale místo, aby Bc. Krejčí zvolil snížení přemrštěného vstupného, tak bude raději sledovat další odliv fanoušků. Ono by se totiž ukázalo, že se opět mýlil:-)

  • Skein - 05.08.2016, pátek, 12:14
    (0)

    xxpaloxx určitě se takovou cestou nepůjde ;)

  • xxpaloxx - 05.08.2016, pátek, 12:04
    (0)

    SK Prostějov postoupilo do 2. ligy.Jdou do toho s minimálním rozpočtem 8 mil. korun , ale přesto , že bojují o každou korunu , pochopili , že plné ochozy jsou pro tým víc , jak zisk z přemrštěného vstupného.Proto zvolili vstupné ve výši 40 Kč , důchodci 20 Kč a ženy 10 Kč. Není to pro klub téma k zamyšlení ???

  • KotelGuláše - 05.08.2016, pátek, 12:02
    (0)

    Tak potvrď či vyvrať jestli se pokoušíme o toho Holendu čibTrappa,dik :-)

  • Arsen79 - 05.08.2016, pátek, 07:21
    (0)

    ... jen potvrzuji, že na videu je Dramé, aby tady opět nevznikaly nějaké neshody. Na určitých trénincích je áčko doplněno o některé hráče rezervy. Na včerejším tréninku mj. i Suchý.

  • Maja - 05.08.2016, pátek, 01:15
    (0)

    Je to Dramé. v béčku má kolikrát rozehrávku jak rada, na 60 metrů to pošle do nohy a je taky soubojový. akorát dělá ty chyby jak píše @tomrs

  • Buchlovjak - 04.08.2016, čtvrtek, 23:47
    (0)

    Vajdiku já tu nepsal lautr nic o posilách :D. Ale jen to že nikomu ani hodku nenecháš naději k radosti. Já osobně posily nečekám vůbec. Liga začla a i když jsou přestupy ve hře tak na sehrání je pozdě....

  • tomrs - 04.08.2016, čtvrtek, 21:48
    (0)

    Tento hráč na fotce je Dramé, v béčku hraje na pozici defendera, možná by se mohl využít v obraně, je to soubojový kluk co neuhne, někdy ale dělá zbytečně kiksy, potřebuje se vyhrát.

  • Pan Puk - 04.08.2016, čtvrtek, 21:46
    (0)

    Ten černý hráč byl už vidět v Bčku na fotkách. Je to myslím obránce a vypadá jako solidní hora. https://www.facebook.com/fcslovacko.cz/photos/pcb.10154259352276257/10154259350131257/?type=3&theater

  • Michal fcs - 04.08.2016, čtvrtek, 21:38
    (0)

    no tak letos se klubu podařilo utajit vše, i to jak dopadl Koro Koné, ale lze předpokládat, že zde již není

  • Michal fcs - 04.08.2016, čtvrtek, 21:02
    (0)

    je až směšné, jak fanoušci podle videa loví posily, které v utajení s klubem trénují, v tomto je klub na špici amatérizmu v první lize, přitom by stačilo krátké info z klubu, že se zkouší xx yy z Ghany a pod.Určitě nám ho nikdo nechce vyfouknout, že se to musí tajit. Lepší aktualizaci stránek mají i kluby ze základní třídy....

  • Uhel - 04.08.2016, čtvrtek, 20:52
    (0)

    dle mě to Dramé není....tento nemá tak vyzáblé nohy!!

  • kecipep - 04.08.2016, čtvrtek, 20:40
    (0)

    Podle me Drame

  • FCS123 - 04.08.2016, čtvrtek, 19:49
    (0)

    https://www.youtube.com/watch?v=R2UExkx5zVk podivte se na video a dejte si čas 0:55 a 3:55 je tam nějaký černoch první jsem si myslel že je to Dramé který byl B týmu ale vypadá to na nějaké nového hráče na zkoušku nebo třeba i něco víc :) Ale jen si to myslím :)

  • KotelGuláše - 04.08.2016, čtvrtek, 15:40
    (0)

    Věřím tomu co píše Uherák. O Holendu se vedení snad aspoň pokusí,o Chvátala zcela jistě taky a Trapp hrál v albánii tehdy když tam byl Levý,takže tomu se dá taky věřit,že by ho sem standa třeba chtěl. No a po hostovačce Sadílka je i dost možné,že bychom i toho záložníka mohli lovit. Uvidíme.

  • vajdik - 04.08.2016, čtvrtek, 15:17
    (0)

    Buchlove a Skeine - vy musíte mít oproti mě velice rádi pohádky že stále tady věříte a vypisujete posily panu BC. Třeba vás ta pohádka o tom jak mají několik záložních variant na hráče chytla u srdce - ta je pěkná klucííí. Letošní sezona proště bude pro fanoušky zajímavá a myslím i více stresující než ty ostatní, dle mého, BOHUZEL, jsme jedni z tech 5-6 týmů, kterí se musí bát o přeziti v kapr lize :( s náma Bohemka, Karvina, HK, Zlín, Příbram, Jihlava.

  • tomrs - 04.08.2016, čtvrtek, 14:49
    (0)

    Tak ono není moc kde brát z české ligy, aby splňoval parametry evropského fotbalu a Sparta mohla konkurovat v boji o LM, Plzeň měla akorát štěstí nic víc, Karabach kdyby byl efektivnější tak nepostoupí ani jedno mužstvo. Tento rok zase to nebude žádná procházka růžovým sadem naznačilo první kolo a bude se bojovat až do posledního kola, jelikož týmy od 9. místa budou hrát o sestup. Rozhodne týmovost,bojovnost a disciplína.

  • Buchlovjak - 04.08.2016, čtvrtek, 14:40
    (0)

    Valheru: já už před sezónou říkal, že Sparta bude na své poměry nejslabší za posledních 15 až 20 let. Nicméně my jsme nepřivedli nikoho. Na to tu asi někteří narážejí :-).

  • ostuda slovácka - 04.08.2016, čtvrtek, 14:35
    (0)

    Souhlasím s vajdikem, kde by jsme vzali na Holendu? Jedině kdyby měl smlouvu v plzni a přišel na hostování

  • Valheru - 04.08.2016, čtvrtek, 14:10
    (0)

    Pro všechny ty, kteří tady nadávají na to, že když odešel Došek a Kuncl, že máme peníze. Podívejte se na takovou Spartu. Prodala hráče přes 200 mega a jaké přivedla přes léto posily? A to narozdíl od nás hrála o Ligu mistrů.

  • Skein - 04.08.2016, čtvrtek, 14:08
    (0)

    že by mindrák?

  • Buchlovjak - 04.08.2016, čtvrtek, 13:36
    (0)

    vajdiku ty nikomu té radosti nedopřeješ ani více jak hodinku...tebe prostě něco trápí :-)

  • vajdik - 04.08.2016, čtvrtek, 13:34
    (0)

    Marwik - prosím pochop a další co tu vyhledávají Krejčímu posily - ON NA NĚ OD MAJITELE KLUBU NEMÁ PENÍZE!!! Max se bude řešit Chvátal, který bude zadara a ještě ho bude platit Sparta!!!

  • Marwik - 04.08.2016, čtvrtek, 12:27
    (0)

    Holenda je přesně ten typ, který nám chybí, to bych p. Krejčímu vyrobil transparent ;-)

  • eLucky - 04.08.2016, čtvrtek, 11:28
    (0)

    to sokolka: To ale nikdo netvrdí, že to nejde... my pouze tvrdíme, že naše zkušenosti nás vedou k tomu, abychom to dělali tak, jak se to snažíme dělat dnes - minimalisticky a v uzavřeném kruhu. Máme tak totiž nejlepší poměr náklady-výsledky. A tím náklady nemyslím jenom finanční stránku, ale spíš časovou, protože tam sme na tom možná eště hůř. Pokud přijde někdo zapálený, kdo to bude chtět posunout dál, tak mu určitě nebudeme házet klacky pod nohy. Maximálně mu řeknem svoje předchozí zkušenosti. Já osobně bych klidně i šel do něčeho většího a otevřenějšího než máme, ale su na tom tak trochu podobně jako KubaM s tím rozdílem, že to mám přece enom blíž a su schopný se urvat, když je potřeba... a pokud na to sám nemám čas, tak rozhodně nebudu přicházet s návrhama k realizaci a úkolovat něma ostatní. Jedna věc je ideální situace - kterou tady naznačil KubaM a i další - druhá věc je to na co momentálně máme. A to je horko těžko to co sme si určili - organizace výjezdů a chorea + občas něco výjimečného jako "vítání" ševců.

  • Buchlovjak - 04.08.2016, čtvrtek, 08:46
    (0)

    No super. To už tady někdo z nás psal hned na úvod, že dokud dotyční co mají nápad nepřijdou sami a nezačnou se aktivně zapojovat tak to prostě smysl nemá...

  • Buchlovjak - 04.08.2016, čtvrtek, 08:28
    (0)

    Sokolko to je všecko pěkné co tu píšeš a já tomu i věřím, že by to bylo fajn takto realizovat, ale musím tady opět napsat to přirovnání o tom, když chceš postavit zeď...to že víš jak se to dělá je super, ale je to jen jedna ze dvou částí co potřebuješ udělat. A tou druhou částí je to postavit...Tzn. okej KubaM má nějaké zkušenosti, ale zároveň píše o tom, že se toho nebude téměř účastnit. To je jako kdybych já tu zeď stavěl a ten zedník mi po telefonu říkal, co mám dělat...prostě je to kravina. Shrnul bych to tak, že nelze pracovat na něčem jen teoreticky, ale musí prostě dotyčný i přiložit ruku k dílu i fyzicky nebo třeba nějakým příspěvkem, jak jsi psal. Bohužel by se toho všeho musel někdo chopit a ten dotyčný musí být dle mě bezpodmínečně v UH.

  • Buchlovjak - 04.08.2016, čtvrtek, 08:22
    (0)

    Já si třeba myslím, že začlenění nových lidí do týmu by mělo proběhnout v přípravě...zas pak budeme jen poslouchat že prohráli proto, že nebyli sehraní atd. atd. je to furt dokola každý rok. Před po prvním kole se zjistí, že je kotel zraněných a ještě se pro jistotu mladý talent pošle na hostování...

  • Uherák - 04.08.2016, čtvrtek, 08:14
    (0)

    Na nic není pozdě. Přestupní období stále běží a začlenit dva nebo tři nové hráče by neměl být problém.Někdo dojít musí.Takhle můžeme dopadnout jako Olomouc.Taky chtěla stavit na svojích odchovancích a nevyšlo to.Krejčí se musí vzpamatovat a nejen on!!

  • Buchlovjak - 04.08.2016, čtvrtek, 07:38
    (0)

    Uherák: bych řekl že na konečný verdikt je pozdě. Sezóna už začala. To jen potvrzuje mé tvrzení, že klub nemá ambice a na Spartu jim to bodlo tak zkraje na výlet....

  • Uherák - 04.08.2016, čtvrtek, 07:13
    (0)

    Příchody - Údajně se jedná s Holendou na pozici hroťáka, jedná se s Trappem na pozici stopera či defenzivního záložníka a měl by každým dnem zase s náma začít Chvátal,který hraje krajního beka. A asi by měl přijít nějaký ofenzivní záložník z ciziny. Jen se prý čeká na konečný verdikt pana Krejčího.

  • spor - 04.08.2016, čtvrtek, 06:45
    (0)

    Sadilkovi se vubec nedivim vzdyt nedostal poradnou sanci ani v priprave hral naposled proti Trinci a pak jen s beckem

  • tomisek - 04.08.2016, čtvrtek, 05:59
    (0)

    Souhlasím se Sokolkou

  • Babu - 04.08.2016, čtvrtek, 00:38
    (0)

    Vyborny spolek stojici za chodnikem slavy a nekolika billboardy atd jsou Chlapi v letech, kteri maji respekt hodne lidi za zajimave veci, ktere vytvorili.

  • Babu - 04.08.2016, čtvrtek, 00:36
    (0)

    Sokolka: Ja si nemyslim, ze bychom ty napady zhejtovali, jen si myslim, ze je to sama teorie a tzv. Idealni scenar, pokud se toho nekdo ujme. Jenze to se zatim nestane. Kdo tu kdy neco aktivniho delal, setkal se s mnoha prekazkami a slovnim a osobnim napadanim. A hlavne po netu se houby vyresi..jinak ja veskerou iniciativu vitam..

  • Michal fcs - 03.08.2016, středa, 21:04
    (0)

    Vzhledem k tomu, že se Kalouda už letos dvakrát vracel a dvakrát to nevyšlo, tak silně pochybuju, že "dělá" Kaloudovi místo, to by nastalo, až by kalouda v plné zátěži neměl problémy a to si myslím není na pořadu dne, každopádně to něco znamená....

  • eLucky - 03.08.2016, středa, 20:47
    (0)

    to Michal fcs: No při tom nedostatku hráčů co máme nám jich pořád nejvíc zbývá v záloze:D Osobně si spíš myslím, že když se pustil Sáďa, tak se čeká brzký návrat Kaloudy. Sáďa potřebuje hrát a MSFL je pro něho už málo, takže čistě z jeho pohledu je to asi nejlepší řešení. Jinak v klubu je momentálně bohužel hodně věcí špatně... otázka je jestli máme na to je dělat dobře... a to nemluvím jenom o finanční stránce, i když ta hraje samozřejmě významnou roli.

  • Michal fcs - 03.08.2016, středa, 20:43
    (0)

    Při našem úzkém kádru je to minimálně zvláštní, přece si nemůže 20 letý kluk diktovat, kolik má hrát....něco je špatně

  • Babu - 03.08.2016, středa, 19:59
    (0)

    Ale sere mě to. Havlík hraje tužku.. za něj nemáme prakticky nikoho, i když ťok se uvedl parádně (bez ironie , jedna nahrávka na Spartě z neudělala jeho výkon nijak špatným, prostě nervozita..)

  • Babu - 03.08.2016, středa, 19:55
    (0)

    Chtěl odejít sám, aby nabral zápasovou praxi..

  • Uhel - 03.08.2016, středa, 19:51
    (0)

    tto mě hlava nebere!!! myslím, že měl dostat šanci u nás, navíc vzhledem k výkonům Havlíka!!

  • WojtaFcs - 03.08.2016, středa, 19:40
    (0)

    Ale jinak nevím jestli má Ťok na základ, ale až fakt na hrubici asi kvůli nervozitě hned v prvnich minutách odehrál výborné utkání za těch 45 minut... Bojoval, rozdával, oživil celou hru ve středu za mě palec nahoru... Je to těžké jestli máme mít středového záložníka ve věku 21 let, ale když stavíme na odchovancích tak jim ty šance musíme dát a pokud je nezkusíme ty hráče v základu tak je to špatně, po zápase by se vidělo jak je na tom :)

  • WojtaFcs - 03.08.2016, středa, 19:36
    (0)

    Musí někdo přijít, jinak si to nedovedu vysvětlit vůbec... Achjo :)

  • ostuda slovácka - 03.08.2016, středa, 18:27
    (0)

    Jako jebe tomu vedení? NIKDO NEPŘIŠEL, HRÁČI SOU ZRANĚNÍ A ONI JEŠTĚ POUŠTÍ HRÁČE HOSTOVAT, je toto normální? Ne není!

  • Buchlovjak - 03.08.2016, středa, 17:44
    (0)

    Tož to je čirý nesmysl ho pustit....

  • patati - 03.08.2016, středa, 17:04
    (0)

    Záložník Lukáš Sadílek odchází na půlroční hostování do druholigového týmu FK Baník Sokolov, kde by měl mít více zápasové praxe.

  • Buchlovjak - 03.08.2016, středa, 17:00
    (0)

    Kam šel Sadílek? Chápu správně, že je myšleno ten starší?

  • eLucky - 03.08.2016, středa, 15:56
    (0)

    to fana: Došek zas v Teplákoch seděl na lavičce... svět je plný takových případů...

  • fana - 03.08.2016, středa, 15:54
    (0)

    ide z nk zaprešič 58 záp.44branek

  • Skein - 03.08.2016, středa, 15:49
    (0)

    to fana: hraje v základu? stabilně? tady dostal nějakou dobu šanci, neukázal se, pak hrál myslím i na žižkově...už se k němu napsalo dost ;)

  • fana - 03.08.2016, středa, 15:47
    (0)

    Ilija do palerma a tady se nezamlouval.....

  • eLucky - 03.08.2016, středa, 15:37
    (0)

    to KubaM: Dokud se budu rýpat ve webech na slovácku, tak žádné Wordpressy apod. svinstva určitě využívat nebudeme:) Pokud teda nechce někdo udělat čistě svůj... v tom samozřejmě nikomu nic nebrání:)

  • KubaM - 03.08.2016, středa, 15:29
    (0)

    Já bohužel opravdu zejména z časových důvodů nemůžu nic vést a táhnout (už takto vedu v Praze 3 vzdělávací spolky/hnutí), navíc na dálku z Prahy či Strážnice by to ani příliš nešlo, nakonec ani od gymplu už v Hradišti moc lidí neznám, většina se nás nyní rozprchla po republice. Nicméně ono by ani skutečně nebylo vhodné zakládat paralelní druhou organizace vedle toho Fanclubu. Nechme to tedy tak (nechci nikomu nic nakazovat, úkolovat či lámat), kdybyste s tímto "kotelnickým" spolkem zkrátka měli někdy chuť a zájem o rozšíření směrem k většímu, otevřenému spolku, který již bude přímo zastupovat fanoušky ve vztahu ke klubu a širší veřejnost, můžete počítat s mou výpomocí. Jak jsem psal, rád pomůžu s formálními věcmi-administrativou, rád poradím (budete-li chtít), jak se organizovat ve větších skupinách propojených na bází demokratických struktur, jak s tím PR hlavně na sociálních sítích (třeba také jak pracovat s médii apod.) i nakonec snad bych mohl něco dělat i na dálku dlouhodobě - třeba spravovat fb a web (když bude ve wordpresu). Nechávám tedy vše na Vás, nicméně můžete se mnou případně počítat, když budete chtít. V sobotu se k tomu klidně můžeme sejít, jestli chcete. Snad se mi na zápas podaří dojet, i když to ještě nemůžu slíbit.

  • Babu - 03.08.2016, středa, 09:08
    (0)

    Jinak souhlasím s Buchlovem, klidně se sejděme a proberme to osobně. A pro wiper99: nikdo tu fanoušky nekastuje na kotelníky/výjezďáky/céčkaře, nedělej konflikty, kde nejsou a raději v sobotu dojdi ;)

  • Babu - 03.08.2016, středa, 09:07
    (0)

    KubaM: Opakuju se - nejsou prostředky, nejsou lidi. Lidí v kotli ubývá, noví se nenabalují, a to platí obecně pro celý stadion, ne jen pro sektor B3. To, co říkáš, je velice hezké a já s tím jakž takž souhlasím, ale je to velice nekonkrétní. Kdo ten spolek založí? Jak bude fungovat? Kde seženeš účetního? Jak často se budeš scházet? Jak budeš přidávat nové členy? Kdo bude pořádat přidružené promo akce? Myšlenku dávat ven, kdy děláme choreo radši nekomentuju. Jako že máme říct, kde a kdy děláme choreo proti Zlínu, aby nás došli žlutomodří krajští kámoši navštívit, ne? :-) V podstatě si myslím, že ten spolek, co navrhuješ je dobrý nápad, ale pokud se ho někdo neujme, tak tu možeme diskutovat kol dokola celé dny. A já jak znám mentalitu lidí zde, tak si myslím, že se toho nikdo neujme. My, co už jsme někdy něco pro Slovácko organizovali, jsme se tu od ostatních fans dočkali spíš hejtů a někteří byli aj obviněni, že kradou..

  • Mr. Buben - 03.08.2016, středa, 08:56
    (0)

    K tomu o.s., spolku nebo jakékoliv jiné fanouškovské organizaci. Tak jak nejde nikomu zakazovat fandit Slovácku, tak bych neodrazoval kohokoliv od založení jakékoliv organizace podporující Slovácko. Není na škodu mít spolek pro organizování provozních věcí(choreo a výjezdy - existuje) a veřejný, který chce KubaM na prezentaci, sdružování a scházeni členů a další věci. Budu rád, když dokáže KubaM založit a spravovat spolek, který Slovácku pomůže. Hlavně je demokracie a každý može dělat co chce, a většina to dělá tím že na to sere(maximálně vypisuje na netu).

  • eLucky - 03.08.2016, středa, 08:05
    (0)

    to sokolka: Pokud ti přinde neco napsané Slováckým nářečím jako vidláčtina, tak si ostuda našeho kraja... s takovýma naše tradice apod. možeme zapálit... a všeci tu budem mluvit jak na téj slavnej Hané, kde máš problém potkak nekoho kdo nemluví tu sprzněnů moravsků čecháčkovinů...

  • eLucky - 03.08.2016, středa, 08:02
    (0)

    to ondicz: Přesně jak píšes... jednu dobu sme byli hodně otevření vůči nově příchozím a krutě se nám to vymstilo vynesením informací, které by se nikdy neměli dostat ven. Ať se Vám všem to líbí nebo ne, tak české prostředí vyžaduje tady to tajnůstkářství především kolem chorea. Úzká skupina nově tvořeného fanclubu - vytvořená z aktivních zájemců - vzniká momentálně pouze jako servisní organizace pro choreo, výjezdy a případně vlastní suvenýry. Momentálně není zájem ani prostor na to, abychom vytvářeli otevřený spolek. Otevřený spolek tu byl a skončil... tím už se tu očividně nikdo nezabýval. On totiž ten otevřený velký spolek se buďto stane nefunkčním a nebo stejně bude defacto nedemokratický a o těch nahoře se ZASE bude vykládat jak si kradů pro sebe a podobné pičoviny. Řekněte mi jeden jediný důvod k tomu, abysme si přidali mnohem víc práce k dosažení kýženého výsledku, když stejně dál budeme za zloděje a vyvolené a nedotknutelné...

  • ondicz - 03.08.2016, středa, 00:39
    (0)

    @wiper99: "jedine argumenty na sou: kdo a kolikrat byl na vyjezdu a co a kdo děla v kotli" jako já chápu že potřebuješ svoju velkolepu myšlenku že se tady nesmí kritizovat podpořit nějakým argumentem, ale tohle je prostě lež

  • ondicz - 03.08.2016, středa, 00:32
    (0)

    ono vůbec je vtipné že je tady člověk terčem narážek že je vůči okolí uzavřený, když si vzpomenu že když sem nějakou dobu organizoval choreo, tak z potenciálních cca 80 lidí (ověřené kontakty tady na foru) chodilo tak 10, a ještě furt ti stejní :-D

  • ondicz - 03.08.2016, středa, 00:19
    (0)

    @KubaM: ty jo ja už fakt nevím... přece jsme psali že spolek momentálně řeší jenom servis pro tvůrce chorea (zapojení se do tvorby nesouvisí s členství v nějakém spolku) a takto to nyní naprosto vyhovuje. taky jsme psali že se obnovil opravdu nedávno a že se nevylučuje cesta jiným směrem. mně přijde jako by sis myslel že jsme jak dědeček od cimrmana, který si koupil hospodu v lese a nechodili mu tam lidi. nebo hůř, něco jak naznačuje sokolka, že nám hrozně vyhovuje si udělat spolek pro kamarádíčky.

  • Witeek - 03.08.2016, středa, 00:02
    (0)

    Buchlovjak: pěkně napsané - vystižené.

  • Buchlovjak - 02.08.2016, úterý, 23:47
    (0)

    KubaM: ok fajn. Bez osobního setkání nemá smysl se o ničem dále bavit. Když dorazíš zajdi do fanshopu, aby aspoň někdo z Vás věděl, který že to jsi :-)

  • KubaM - 02.08.2016, úterý, 23:36
    (0)

    Buchlovjak: pokusil bych se dorazit, i když jak říkám, budu holt ten "z vně", nemůžu toho příliš fyzicky nabídnout, nedostanu se do UH moc často (jsem přes rok na škole v Praze). To co jsem ale nabízel, to platí. Kdyby nás ale bylo víc, taková schůzka i něco vyplodit může :-).

  • Buchlovjak - 02.08.2016, úterý, 23:31
    (0)

    Pánové on KubaM má ve spoustě věcech pravdu, ale ptá se nás tu na spoustu věcí, které se dávno řešili. A dle toho co tu píše nemá absolutně tušení o tom v čem spočívá pozadí fandění. Určitě budu někde vypisovat termíny a místa konání třeba tvorby chorea proti Zlínu :-D. To by už byl ultravtipný gól. Já tu netvrdil, že nápady jsou to špatné, ale pořád je to jen vypisování tady na fóru, což je prostě k ničemu. Pojďme se setkat někdy po fotbale všichni co tu prskáte na "nás Vyvolené". Já s tím absolutně problém nemám a mraky lidí z kotle a i mimo něj mě znají. Jenže tady už jsem napsal to o setkání snad stokrát a nikdy nikdo nedošel...a ty řeči o tom, že nás neznáte a vlastně něktěří ani poznat nechcete tak to je naprosto k pobavení. Vy si jako myslíte, že když jsem začal chodit na fotbal a po pár letech se stal aktivním, že jsem se o tom dočetl někde na oficiálním webu fanclubu (který tenkrát neexistoval) nebo že jsem řešil zda je někde transparentní účet na aktivity? Dříve to dokonce bylo jen o pár jedincích, kteří to vlastně i financovali. A kdybych já sám mezi aktivní sám od sebe nedošel, taky bych se nestal "nedotknutelným". Mě prostě tyto Vaše zaprděné řeči vadí. To je prostě jako bych chtěl postavit zeď a místo abych to udělal tak bych tu jen o tom diskutoval na fóru...Mám pro Vás návrh. Co tak se sejít po sobotním zápase na Dukle ve Slovácké dědině? Jen se k tomu zkuste vyjádřit. Už mě totiž začíná pomalu zdržovat od všech pracovních i osobních aktivit to jak tu furt něco vypisuju na fóru. Zkuste se teda vyjádřit. A Vaše tipy jak pomoci, jak to posunout můžeme hodit na papír. Děkuji.

  • Witeek - 02.08.2016, úterý, 22:59
    (0)

    KubaM má svým způsobem pravdu. A sokolka posledním komentářem pobavil ohledně přepínání klávesnice...to už jsem též zaregistroval :-D

  • wiper99 - 02.08.2016, úterý, 22:58
    (0)

    to KubaM: tož to si napsal fakt perfektně a uplně přesně a taky ještě jedna myšlenka to jak se to tady kastuje na fanoušky co chodi jenom do kotle a pak na ty co chodi jenom na fotbal,ale osobně si myslim že v tom neni vubec žadny rozdil ,protože fandit klubu muže uplně každy a je uplně jedno kde sedí ,ale tady jak to čtu tak se musi všechno jenom chválit a jakmile se tu objevi někdo kdo ma jiny nazor než tady ta parta Vyvolených a Nedotknutelnych tak je okamžitě ohen na střeše a jedine argumenty na sou: kdo a kolikrat byl na vyjezdu a co a kdo děla v kotli, přijde mě to usměvné chodim v Hradišti na fotbal vice jak 30 let a taky se tu nehraju na nějakeho geroje a pana tvorstva tak jako někteří tady .Jsou to tady veřejne fanouškovske stránky kde muže KAŽDÝ řict svuj názor a svoji myšlenku a jsme snad kulturni společnost tak nevim proč je za tyto svoje nazory i když se někomu nelibi urážen a zesměšňovan.tož to jen tak na okraj k tomu co se tady děje.

  • Skein - 02.08.2016, úterý, 22:47
    (0)

    KubaM a už ti tu odpověděli, xx lidi... ;)

  • KubaM - 02.08.2016, úterý, 22:45
    (0)

    skein: chtěl jsem jen pomoci, jak myslíš... Ale ať se pak nikdo nediví, že nových lidí příliš není.

  • Skein - 02.08.2016, úterý, 22:43
    (0)

    KubaM a ty zase nějaký chytrolín. mě bavíš asi jsi spolkl celý svět ;) a dá se vše jako PR, na náměstí se dělají chorea, dojděte i z táborů jiných klubů..bože, ty jsi mimo(ń). PR apod. se dělají třeba u festivalu, atd. i u jiných spolků, které dělají např. veřejnou akci, sbírku...ted jsi někde jinde.

  • KubaM - 02.08.2016, úterý, 22:39
    (0)

    Nakonec mi přijde také škoda zužovat se pouze na věc kotle a redukovat veškerou byť jen potenciální aktivitu fanouška na "jsi/nejsi v kotli", ne každý má na to prostor, někdo k tomu třeba jen nemá blízko (povahou, lidsky si s někým nesedne apod.) - důvodů zde může být spousta. Přesto na stadionu i tak může pokaždé sedět potenciálně několik set těch, kteří by byli ochotní minimálně někde přispět a virtuálně hlasovat o věcech - třeba. Zde by bylo dobré, kdyby někdo více znal třeba právě kulturu německých fanoušků, kde všude se může realizovat aktivita fanouška (já nevím, třeba organizovat společná setkání s hráči a chodit na ně, třeba organizovat turnaje pro veřejnost cokoliv). Já vím, aktivních lidí je obecně málo, v oblasti fotbalu jsou ale důvody obzvlášť různé, od prosté lenosti a nezájmu až k malým ambicím a průměrným výsledkům - tyto faktory bohužel příliš neovlivníme. Dát však fanouškům nějakou možnost, jak se dostat ke klubu blíže, jak se i skutečně stát jeho součástí a mít možnost tak i věci uvnitř ovlivňovat, to by skutečně mohlo být podnětem. Nevím. Bohužel jak říkám, sám příliš nabídnout nemohu, tak nyní jen přednáším různé nápady, protože debata ohledně vedení klubu zde v poslední době skutečně příliš konstruktivní nebyla. Mé osobní nabídky jsou sepsány v prvním příspěvku vlákna. Když je však lidí hodně (desítky), existují způsoby, jak skutečně koordinovaně a efektivně práci rozkládat na každého po malých částech. Opravdu si tak nemyslím, že by bylo třeba vytvářet někomu plné úvazky apod. Stačí brigáda pro účetního, ostatní věci je již možné rozložit (tak třeba fb nespravuje jeden, ale rovnou tři, každý chvilku).

  • KubaM - 02.08.2016, úterý, 22:31
    (0)

    Jako člověk "z vně" musím dát plně Sokolkovi za pravdu, takto skutečně nikoho nového mezi sebe nenalákáte ani nezaktivizujete. Spolek "FANclub" je i nadále pro nás naprosto neprůhledný, odkázat člověka "ať se zeptá v kotli na někoho" podle přezdívky z chatu na webu, mi nepřijde úplně seriozní. Odkázali jste mě na web Fanaticos.cz, ale opět tam nic není. Kdo jsou vlastně "Fanaticos"? (samozřejmě teoreticky to víme, kdo však konkrétně a osobně?) Čemu přesně a kdy se věnujete? Kdy a kde třeba vyrábíte chorea? Kam bych mohl poslat peníze na podporu a jak si mohu zkontrolovat, jak s nimi bylo nakládáno? Jak vím, zda vůbec s penězi pracujete legálně? Jsou "fanaticos" nějak registrovaní a mají transparentní účet? Jaké jsou novinky v kotli? Co je potřeba? Na webu ani na fb skutečně nic není, tak člověk "z vně" prostě nemá šanci znát situaci. Odkázat někoho, ať se osobně nahlásí ve fanshopu či v kotli, to skutečně funguje jen pro ty nejmotivovanější, širší veřejnost s tím ale nikdy neoslovíte. Stále to skutečně působí dojmem uzavřené vlastní hry někde v hradištské hospodě, což je škoda, rád bych třeba znovu oslovil a přizval mezi Vás kamarády ze Strážnice, ale kam je vlastně poslat? A za kým, když Vás budou znát jen z chatu? Pořádají "fanaticos" třeba nějaké nábory, kde by se zájemci mohli seznámit s prací kotle?

  • ondicz - 02.08.2016, úterý, 21:32
    (0)

    @sokolka: "Ja se ptal na nejake info nedavno a dva lidi me slusne ci neslusne poslali rovnou do prdele" kde a na co ses ptal? jinak pokud myslels příspěvkem na choreo jakože peníze, tak se v kotli zeptej a lidi tě nasměřujou

  • Skein - 02.08.2016, úterý, 19:44
    (0)

    to Leslli: chod do kotle, stav se bubnem, lakoušem, babu, buchlovem a mě, rádi to probereme, zapojímme tě třeba věcmi před zápasem..a pak se uvidí jak s tebou ;) člověk musí chtít sám od sebe ;) asi tak

  • eLucky - 02.08.2016, úterý, 19:41
    (0)

    to Leslli: prostě se aktivně zapojí - bude chtět něco dělat... ne psat tady...

  • Leslli - 02.08.2016, úterý, 19:38
    (0)

    Tak jak se obyčejný člověk mezi Vás dostane?

  • Skein - 02.08.2016, úterý, 19:37
    (0)

    to sokolka, že já tě ještě neviděl v kotli, remcat zde a na fb umíš, ty tvoje žvásty, úrážky i někde jinde...bud dojdi do kotle a zapoj se a nebo se zdrž hlasování..zatím jenom kecáš a prd. opět chytrolín za PC ;)

  • eLucky - 02.08.2016, úterý, 19:35
    (0)

    to sokolka: Jasné že tě každý pošle do prdele, když si enom tak jako neznámý člověk přídeš a budeš sa ptat na věci, které nemože vědět každý a nemožů sa půšťat ven veřejně, tak ťa každý pošle někam... Uzavřenost/otevřenost skupiny dobře dokumentují fanoušci jako skein nebo rob, kteří před 1-2 lety prakticky byly pouze řadoví fanoušci a dnes se řadí právě mezi ty aktivní na kterých stojí kotel. Když se "mezi nás" mohli dostat oni, tak proč by nemohli jiní zájemci. Pořád dokola enom výmluvy...

  • Buchlovjak - 02.08.2016, úterý, 13:30
    (0)

    Už jste tady i za mě všechno řekli. KuboM: Jak ti napsal eLucky, ono je jedna věc tvé zkušenosti z oblasti spolků, ale druhá věc je aktuální realita našeho fotbalového kotle. Všecko musí předně začít iniciativou lidí osobně na stadionu a pak můžeme mluvit o nějakém oficiálním rozšíření do řad veřejnosti. Já osobně bych se toho i chopil to nějak vést, když by to byla (a to by asi byla) práce na plný úvazek, ale je to nesmysl řešit teď aktuálně když je momentálně problém najít pár lidí na výrobu chorea a zaplnit bus na Spartu...ti kteří toto vše chtějí rozhýbat a posunout kupředu ať se na domácích zápasech informují ve fanshopu u Babu a eLuckyho nebo u kohokoliv z nás v kotli a vše se může dále rozvíjet.

  • WojtaFcs - 02.08.2016, úterý, 13:25
    (0)

    A Rabušic definitivně do Jihlavy, toho bych bral 26 let, věřím že se zase chytne po tom nevydařeném kaufu do Itálie :)

  • WojtaFcs - 02.08.2016, úterý, 13:16
    (0)

    Ve 2. kole Mol Cupu jsme dostali Uničov :)

  • Babu - 02.08.2016, úterý, 12:28
    (0)

    Přesně sem to chtěla říct, že všeci mají nápady, ale málokdo přiloží ruku k dílu. Říct: Mohlo by se udělat, Udělejte to a ono... je strašně jednoduché, ale nemáme na vše peníze, čas ani možnosti.

  • Šovkovskij - 02.08.2016, úterý, 12:05
    (0)

    riedlss: Ještě jsem ji ani neztratil:-D

  • eLucky - 02.08.2016, úterý, 11:52
    (0)

    to riedlss: Bohužel bych spíš řekl, že se víceméně trefil... nepotřebujeme dneska ani tak dobré nápady od lidí z venku - jako je KubaM - ale lidi, kteří by ty dobré nápady byly schopní a hlavně ochotní realizovat.

  • riedlss - 02.08.2016, úterý, 11:51
    (0)

    xxpaloxx: tvůj příspěvek jako by neexistoval :D trochu mimo ne?!!! Šovki: Že by jsi zase dostal chuť?

  • riedlss - 02.08.2016, úterý, 11:50
    (0)

    xxpaloxx: tvůj příspěvek jako by neexistoval :D trochu mimo ne?!!!

  • eLucky - 02.08.2016, úterý, 11:45
    (0)

    to Šovki: Nejsu si jistý, ale v mínusu tuším neskončila;) Každopádně je to cesta, která má naději na to, abysme ji za rozumných nákladů dokázali držet. Byla v plánu i po předchozí sezóně, ale po skurveném zápase s Ševcama sme to odpískali.

  • Artigas - 02.08.2016, úterý, 11:44
    (0)

    Jenom na okraj- Zápotočný šel hrát do Baníku, proč ne k nám? Do té tragické obrany by se určitě hodil, jelikož poslední dobrý obránce byl Trousil...

  • Šovkovskij - 02.08.2016, úterý, 11:32
    (0)

    eLucky: Co se týče tady těch akcí, myslím, že třeba ta, která byla na Orlovně byla takovou, kterou by se mělo ubírat, pokud by se něco takového ještě mělo konat. Svým způsobem nic extra velkého a náročného a ještě si na sebe vydělala, pokud se nepletu.

  • eLucky - 02.08.2016, úterý, 11:14
    (0)

    to Šovki: Všechno co tu píšeš opravdu bylo a bylo i ono právoplatné placené členství ve fanclubu se všemi tebou jmenovanými výhodami. Nevím kolik lidí toho tehdy využilo a byli členy před lety velkolepě zakládaného opravdu otevřeného fanclubu, ale bohužel se to tehdy ukázalo jako absolutně neprovozuschopné. Další věc - akce typu ples, silvestr, výjezd lodí apod. - dojeli na neufinancovatelnost. Někteří by si to zaplatili, ale většina by se toho zúčastnila jenom kdyby to bylo zadarmo a eště dostali občerstvení zdarma. Ale to bysme to museli dotovat i za cenu toho, že dostaneme jako Fanclub lepší cenu než je komerční. Všechny akce, které se tehdy dělali, se dělali s velkým finančním mínusem, který sme si mohli dovolit jenom díky dotaci od Valenty. Tato doba je pryč a zcela očividně se tím lidi tehdy rozmazlili. Dnes se proto dělají akce pouze za minimální náklady a musí si na sebe vydělat, nejsme tak vidět, ale taky máme prachy na choreo, protože prachy na takové akce bysme museli vzít právě z financí na choreo a spol.

  • xxpaloxx - 02.08.2016, úterý, 10:45
    (0)

    KubaM :Nápad zajímavý , ale má jednu vadu. Je nerealizovatelný. Na těchto stránkách se totiž převážně scházejí " fanoušci " , kteří po vítězném zápase slintají po pohárech , po prohře by nejraději vyměnili celý mančaft i s trenérem , ale to je tak vše, ( samozřejmě , kromě toho , že všemu rozumí ) , co jsou schopni pro svůj milovaný klub udělat.

  • Šovkovskij - 02.08.2016, úterý, 10:09
    (0)

    Je Fan-club a Fan-club. Já chodím do kotle nějaký ten pátek a Fan-club v pravém smyslu jsem snad ještě nezaznamenal. Mám tím na mysli to, že se zaregistruješ v nějaké skupině, zaplatíš členský poplatek, dostaneš nějakou kartičku, máš nějaké slevy, např. na suvenýry a tak dále. Nemám tím na mysli např. pernamentku, nebo slevenku. Vybavuji si, že kdysi dávno jsem měl nějaké kartičky Supporters karta, ale pokud se nepletu, s Fan-clubem to nemělo nic společného. Fan-club v pravém smyslu, který na takové bázi funguje jinde, tady není, což je dle mého názoru škoda. Aby se občas udělaly společné akce, šlo se někam posadit, pobesedovat, aby se fanoušci lépe poznali, než jen z fotbalu. Něco podobného, kdy byly Silvestrovské oslavy na stadionu, nebo plesy Slovácka - to se mi moc líbilo. Taková určitá provázanost mezi fanoušky.

  • Babu - 02.08.2016, úterý, 08:17
    (0)

    KubaM: žiješ mimo realitu. Jsme rádi, když dojde pár lidí dělat choreo, někdo napíše článek nebo se poskládá bus na výjezd. A ty bys chtěl, abychom si zakládali fb, twitter, instagram, webovky pro spolek? Už tady jednou spolek sdružující fanoušky byl a nepovedlo se to, lidi nebyli aktivní. Tak jsme teď vytvořili spolek o minimálním počtu lidí. Kdo chce být aktivní, nepotřebuje k tomu spolek. A jsme rádi, když někdo přiloží ruku k dílu, ale nemáme čas na webovky, fb, twittery, chodíme do práce a to , co jsi vypsal, by byla práce na plný úvazek. Máme weby fanouškovské, stejně tak fanouškovský fb. Až budeme chtít něco zveřejnit, najdeš to na fanaticos.cz nebo tu. Neber to nějak zle, ale v momentální situaci, kdy kotel s každým zápasem řídne a uvadá jsou tyto úvahy o spolku čítajícím stovky lidí bohužel neproveditelné.

  • eLucky - 02.08.2016, úterý, 08:02
    (0)

    to KubaM: Zřejmě dobře rozumíš realitě standartního spolku a všeho kolem, máš s tím očividně nemalé zkušenosti. Jenže taky musíš vedět, že každé prostředá má svá specifika a ty má aj fotbalový kotel, nejen ten na Slovácku. Transparentnost si například v prostředí války svazu proti fanouškům nemůžeme stejně nikdy dovolit, tak aby to bylo opravdu transparentní.... v momentě, kdy bysme začali např. zveřejňovat stav transparentního účtu, tak je velice brzo schopný nám klub přeposílat ty trapné pokuty, které od svazu klub dostává za každé uprdnutí si na stadionu.

  • eLucky - 02.08.2016, úterý, 07:58
    (0)

    to KubaM: Možná víš hodně o spolkoch a tak, ale asi nevíš moc organizaci choreo tvorby. To totiž nemožeš dávat transparentně ven stylem veřejně na Facebook a čekat jestli ti dojde 5 lidí nebo 50... nebo nikdo;) Co se týká činností zastřešujicí organizace tak jednoznačnou prioritou vždycky bylo a bude podpora na domácích a venkovních zápasech klubu, což se týká také pořádání autobusových výjezdů a tvorby chorea. Toto je a musí být jednoznačně pro takovou organizaci hlavní priorita. Vše ostatní - propagace v regionu, speciální akce pro členy KOTLE (je blbost to vázat na členství ve spolku). Spolek který tvoříme je defacto servisní organizace a prostředník pro jednání fanoušci-klub. Za takových podmínek není záhodno, aby sdružoval desítky nebo stovky členů, ale naopak - z důvodu pružnosti - je lepší mít užší skupinu složenou z výrazně aktivních členů, kteří spolu řeší různé problémy kolem kotle výrazně přesahující jenom dny domácích zápasů. Moc dobře víme co potřebujeme. Můžeme se bavit klidně do budoucna - jak píše ondicz - o založení opravdu velkého spolku, kde by mohl vstoupit každý, ale za dnešních podmínek je to naprosto nemožné. Fanoušci v kotli se hroko těžko nutí do fandění, těžko po nich možeme chtět zapojení do aktivit mimo zápasy.

  • KEIKIN - 02.08.2016, úterý, 07:18
    (0)

    KubaM: Možná úplně neznáš reálie kotle. Poslední dobou jsou tendence spíše odstředivé než že by převládalo nějaké nadšení. Fanaticos nejsou prostě už tak zfanatizovaní, jako tomu bývalo dříve. Je to i dost provázané na ambice/výsledky klubu. Spousta fans si řekne, proč bych se snažil udělat něco navíc (podpora na stadionu, propagace klubu v regionech a svých městech, finanční příspěvky).

  • KubaM - 02.08.2016, úterý, 01:09
    (0)

    ondicz: tak co se aspoň nyní již i zviditelnit veřejně? :-) Fb, web, twitter... cokoliv. Stejně tak uzavřená fb skupina. Ve Strážnici mám pár kamarádů, kteří takto kdysi do Hradiště jezdívali vyrábět, nyní si ale myslí, že tyto iniciativy již pro veřejnost skončili, protože se o nich zkrátka nemohou dozvědět. Prostě PR se tomu říká :-). Jen tak se budou moci nabalovat další. Mimochodem nepodceňoval bych i jiné možnosti fanouškovské aktivity (podpora na stadionu, propagace klubu v regionech a svých městech, finanční příspěvky, návštěva občasných speciálních účelových setkání - třeba jednou za dvě měsíce něco většího apod.)

  • ondicz - 01.08.2016, pondělí, 23:45
    (0)

    Impulzem k založení širokého spolku fanoušků pro jednání s klubem by mohl být i nárůst počtu aktivních fans, proto neváhejte a na domácích utkání se hlaste v kotli s tím že chcete pomoct vybarvovat další chorea:)

  • ondicz - 01.08.2016, pondělí, 23:40
    (0)

    Aktuálně nebylo úmyslem lidí, kteří za místní scénou stojí, zakládat spolek který by měl sdružovat širokou fanouškovskou veřejnost ale pouze mít určitou oficiální tvář - např. v podobě IČO - kvůli financování aktivit (chorea + výjezdy). Dalo by se říct že počet členů spolku naprosto odpovídá velikosti skupiny lidí kteří tady nějakou aktivitu poslední roky vyvíjí. A touto aktivitou nemyslím vztekání se na fóru. Jak už se tady uvedlo, v budoucnu se jiná cesta nevylučuje.

  • rim - 01.08.2016, pondělí, 22:43
    (0)

    tady někdo čerstvě dostudoval?

  • KubaM - 01.08.2016, pondělí, 22:23
    (0)

    elucky: Bez transparentnosti a vůbec uveřejnění to ale vždy bude jen spolek/klub přátel pro vybrané ;-). Těžko se může zapojit někdo další, když o tom nikdo nic neví, mimochodem neprůhledné organizace většinou nové zájemce velmi odrazují. Je třeba vše spustit oficiálně, tiskovka pro média, oslovení klubu, oslovení fanoušků, spuštění facebooku i webu, vytvoření struktury a obsazení pozic v týmu... plánujete to? Já opravu nemůžu vypomoci přímo, mrzí mě to. Rád ale vypomůžu na dálku alespoň radou nebo zkrátka "virtuálně", což ale v dnešní době sociálních sítí nemusí být zase tak málo. Omezit se pouze na chorea a výjezdy je velmi málo, to se od "fanaticos" příliš neposuneme. Vrátil bych se k idei toho "zastupitelského orgánu fanoušků", právě proto, aby se více nemuselo dohadovat, křičet a pomlouvat na webech, ale vedla se i s klukem oboustranně konstruktivní debata. Vytvoří-li se siná organizace s mandátem stovek lidí, pro klub to také bude mnohem atraktivnější, není vůbec od věci mít takového partnera a hýčkat si jej (a to teď říkám trochu škaredě). Samozřejmě je to náročné i administrativně, ano je potřeba pokladníků, tajemníků, právníků, předsednictva apod. Ale jak říkám, to je ve spolcích standardem a fungují jich již tisíce (sami jsme teď založili 3). Rád poradím a pomůžu třeba s registrací (napíšeme s kamarády právníky stanovy, vymyslíme strukturu, zaregistrujeme) - to vůbec není těžké. Myslím, že vše začíná a padá na tom, zda se podaří najít nějaké "pevné jádro" aktivních a ZODPOVĚDNÝCH 10 lidí, se kterými se spolek založí a pak se přizvou další. Třeba za měsíc či dva po registraci se může udělat valná hromada a zvolí se výbor a předseda s jistým mandátem a funkčním obdobím (třeba rok), zkrátka klasická zastupitelská demokracie. Bez struktur, demokratických principů, které zajišťují práva i povinnosti a bez totální transparentnosti jsou ale i podle mých zkušeností veškeré občanské projekty okamžitě odsouzeny k zániku. Mimochodem jakmile se zřídí transparentní účet, automaticky se tím odrazí i veškerá nepodložená obvinění z příživnictví apod. Mimochodem s takovou institucionálností a transparentností je poté možné snáze hledat i finanční partnery, třeba město. Nevím, jak je to v oblasti sportu a zábavy, obecně ale není málo ani možností grantových podpor na činnost. Mimochodem zaplacení pokladníka-účetního se dá pokrýt i z členských příspěvků (vždy třeba na rok).

  • eLucky - 01.08.2016, pondělí, 19:09
    (0)

    to sokolka: kecy o transparentnosti si nech pro Andreja;) Je jasně dáno co má FanClub dělat a zastávat. Co za info bys chtěl jako dávat ven? Máme tu psat, že na tom pracujem?:D Pomožeš nám snad? Ne... budeš enom mnět hlúpé rady co a jak by mohlo byt, ale ruku k dílu nepřidáš, kdybys totiž chtěl něco dělat, tak už ses dávno zapojit. Myslíš že my sme si hledali informace v nějakých otevřených zdrojích, fórech? Prostě sme se potkali se zkušenějšíma a postupně se do toho dostali a tak to šlo a ide stále dokola... Možnosti jak se aktivizovat tu vždycky byly a budů, buď opravdu chceš a hledáš možnosti, nebo do toho prostě nemáš co kecat. Nechápu proč by měl aktivním hledět někdo pod ruky a kontrolovat jejich dobrovolnicků prácu v době jejich volna.

  • ondicz - 01.08.2016, pondělí, 18:48
    (0)

    @sokolka: ty neumíš číst nebo co? šak sem psalo že je organizací pro aktivní lidi (chorea) a výjezdy. zejména financování těchto věcí. v budoucnu se uvidí co a jak. kdo chce s choreama pomoct tak žádný fanklub nepotřebuje,stačí v kotli zajít třeba za bubeníkama, kteří už je nasměřujou

  • eLucky - 01.08.2016, pondělí, 14:20
    (0)

    Jak píše puk... to je běžná realita nejen Slovácka a "odměna" všech aktivních;)

  • Pan Puk - 01.08.2016, pondělí, 14:02
    (0)

    Keikin> ti rikam ze by to tu nefungovalo protoze by predstavitele fanousku obvinili z prospecharstvi a rozkradani. Stalo se to tady vsem co resi neco pro kotel nebo drive pro fanklub. Vsak i tady pred nedavnem Vajdik a jemu podobni obvinovali lidi z klubu ze chteji svym kamosum udelat vylet autobusem na WHU. Proste u nas se neodpousti byt aktivni a svini co bud zavidi nebo ciste ze skodolibosti ti podrazi nohy pomluvou je vic nez dost.

  • KEIKIN - 01.08.2016, pondělí, 13:58
    (0)

    Puk, no on to KubaM možná myslel trochu jinak. Rád by viděl silného partnera (Fanoušci) pro komunikaci s klubem. Já vím, že to v Německu funguje, že tam ti členové vlastní části stadionu, aby zástupce přístup třeba do správní rady apod..V Německu jsou však dále, fanoušci jsou současně i sponzory (prostě sou tam při prachahách) a jsou schopni vybrat solidní bakšiš. U nás je situace jiná a je dost těžké převzít jejich model do našeho prostředí.

  • Pan Puk - 01.08.2016, pondělí, 13:46
    (0)

    KubaM> oficialni fanklub pro reseni problemlu s klubem je podle me nefungujici prostredek. V nasi realite by stejne doslo k obvineni z podlezani, rozkradani, zneuzivani pozic, prospecharstvi atd... Takze je to podle me v tomto modelu nefunkcni. Navic jestli z 10 setkani aktivnich s vedenim klubu bylo opravdu prinosne a nekam posouvajici 2 tyto setkani, tak na to neni potreba mit oficialni fanklub z mnoha cleny. Navic se casto ukazalo ze cim min lidi jedna tim se veci lip resi. A posledni vec. Veci kolem fanouskovstvi se nedaji delat online a z dalky. Teda samo daji ale vysledek v realite je velka 0.

  • eLucky - 01.08.2016, pondělí, 13:42
    (0)

    to Keikin: To všecko sme už samozřejmě probírali a je to již vyřešeno nebo v řešení v nejužším kruhu;)

  • KEIKIN - 01.08.2016, pondělí, 13:37
    (0)

    Pokračování...zvolený předseda či statutár odpovídá hmotně za veškeré průsery, které mohou nastat. Jak to vidím já, tak buď aŤ vznikne spolek bez financí a majetku (vše by se řešilo per ruka) s tím, že tu administrativu by zdarma dělali dva - tři lidé a nebo v plné palbě, tedy s majetkem, financemi, ale to by museli asi už být placení členové, kteří by se o to starali (možná s podporou klubu).

  • KEIKIN - 01.08.2016, pondělí, 13:31
    (0)

    KubaM. Jako záměr dobrý, ale já v tom nalézám problémy. 1. Je třeba provést změnu na spolek, doložit veškeré listiny, stanovy, zápis členské schůze, přehled členů atd....to je těžkotonážní administrativa 2. V okamžiku, kdy má mít spolek nějaký majetek/finance je všechno složitější. Dělal by někdo účto zadax ? 3. Počet členů. koho vzít a koho ne ? Ideální je mít tak imho 10 , max. 20 aktivních a prověřených členů, když by jich bylo víc, těžká domluva....

  • ondicz - 01.08.2016, pondělí, 13:21
    (0)

    jak píše elucky, FanClub se nedávno obnovil a je oficiální organizací pro aktivní lidi (chorea) a výjezdy. poději se uvidí jestli a jak se půjde i jiným směrem

  • eLucky - 01.08.2016, pondělí, 12:19
    (0)

    to KubaM: To by dokázal přesně říct Fulham, tehdy to bylo prakticky na 100% v jeho režii totiž. No každopádně to od začátku nefungovalo, pokud si dobře pamatuju, tak jak sme si to původně malovali:D Aktivní zájem podílet se ve svém volném čase na nečem je totiž dost tristní u všech.

  • KubaM - 01.08.2016, pondělí, 12:08
    (0)

    eLucky: a jaký byl tehdy zájem mezi fanoušky? Kolik bylo členů? Jak dlouho vydržel?

  • eLucky - 01.08.2016, pondělí, 11:43
    (0)

    to KubaM: FanClub byl založený krátce po záchraně klubu Zemkem za výrazné podpory klubu, majitele i předchozího majitele. Částečně se na pohrobku fanclubu postavil projekt SLovácko-Slovácku.

  • KubaM - 01.08.2016, pondělí, 11:36
    (0)

    eLucky: To je přesně ono, skvěle! :-) Už to tedy někdy fungovalo? S jakým úspěchem? A kdy se dozvíme víc o obnovení? :-P

  • eLucky - 01.08.2016, pondělí, 08:41
    (0)

    to KubaM: Nevím co přesně máš na mysli odborem fanoušků, ale před nedávnem jsme odstartovali obnovení pozapomenuté organizace FanClub Slovácko, o. s. která víceméně za těmi účely, které píšeš, byla založena a provozována. A vzniká právě i z toho důvodu, aby byl prostředníkem mezi fanoušky a klubem. Detaily prozatím nemáme, ale časem bysme mohli vypustit snad něco ven o tom. Je to především zastřešujicí a servisní organizace pro fanoušky!

  • KubaM - 31.07.2016, neděle, 23:50
    (0)

    (poslední) Máte někdo zkušenosti s takovými institucemi třeba z prostředí německých klubů, kde fanoušci své kluby někdy i vlastní? Já osobně bohužel nemůžu nabídnout příliš, moc často se do Hradiště nedostanu (jsem ze Strážnice, studuju ale v Praze), nicméně moc rád vypomůžu spíš jen formálně a organizačně, jak takovou organizaci zakládat, vést i zefektivňovat, jak se sdružovat, jak pracovat v takových týmech apod. Sám jsem v posledním roce založil v Praze několik již nejen studentských spíše občansko-politických spolků a hnutí (některé již mají celorepublikovou síť poboček), a můžu potvrdit, že obecně tento zájem o organizování se jaksi odspoda je velký, a to paradoxně na všech stranách, dokonce i u těch, které třeba vnímáme jako své "nepřátele". Rád tedy předám zkušenosti, rád se zapojím i jako aktivní člen takového spolku, i když jak říkám, čistě fyzicky se k tomu nyní moc dostat nemůžu. Co si o tom myslíte? Tož tak, to je vše. P.S. Po včerejšku jsem se stal už plně fandou Levého, konečně se k nám vrátil moderní kombinační fotbal PO ZEMI! :-) Ta Habancova nakopávaná už mně vážně lezla krkem...

  • KubaM - 31.07.2016, neděle, 23:50
    (0)

    (dále) Mám představu založení jakéhosi spolku (skutečně institucionálně - Odbor fanoušků Slovácka, z.s. - sama registrace je velmi snadná), sesbírání alespoň 50,100 členů se silnou vazbou na nějaké fanouškovské jádro (zde z webu, sektor B3 apod.), a poté jít oslovit partnery (slovácká média, kulturní instituce, sportovní, možná i finanční partnery)a nakonec oslovit také sám klub s tím, že zde vniká snad do budoucna plnohodnotný zastupitelský orgán na bázi demokratické struktury (i kdyby byl mandát v řádu stovek aktivních fanoušků, není to rozhodně málo). Nabídka by mohla být opět konstruktivnější, než hned volat otevřeným dopisem po odvolání ředitele: nabízíme podporu na stadionu, hájení zájmů fanoušků, pomoc s propagací klubu v regionu, pomoc v navazování nových kontaktů a partnerství, pomoc při výjezdech i převzetí odpovědnosti za řešení problémů při výtržnostech fanoušků. Na oplátku bychom rádi pro začátek třeba jen pravidelné jednoměsíční schůzky předsednictva tohoto odboru se zástupci klubu, kde se pokusíme vést konstruktivní debatu o všech klíčových věcech. Myslím, že i jako fanoušci bychom měli klubu co nabídnout, stejně tak opačně: (ostatně naznačoval i ten pán přímo z klubu) čte-li vedení klubu zdejší hádky, musí být skutečně zděšené, je zde tolik často protichůdných názorů, často nepodložených výkřiků, někdy zase zajímavých názorů a nápadů, stále ale NENÍ S KÝM JEDNAT, kdo by měl nějakou REPREZENTATIVNÍ FUNKCI, kdo by MĚL MANDÁT, kdyby jen okruhu přátel tohoto webu :-). Co si o tom myslíte?

  • KubaM - 31.07.2016, neděle, 23:49
    (0)

    ODBOR FANOUŠKŮ FC SLOVÁCKA: Ahoj všem, píšu zde poprvé, tak mi prosím odpusťte, bude-li to příliš odvážné (zároveň nevím, zda jsem si vybral vhodné místo pro komentář), ale rád bych vnesl do místní nálady (myslím ve věci majitele, řízení klubu, koncepce apod.) trochu konstruktivnosti. Nesmírně jsem uvítal, když zde jednu dobu velmi zúčastněně a ochotně odpovídal na Vaše (byl jsem zde pouze jako pasivní čtenář) připomínky někde přímo z klubu, mimo vše jiné tam ale padl podle mého skvělý nápad: VYTVOŘENÍ ODBORU FANOUŠKŮ SLOVÁCKA. Vím, někdo automaticky odvětil, že zájem ze strany fanoušků již kdysi byl a nesetkal se příliš s pochopením na druhé straně, přesto si říkám, nebylo by od věci se právě v této době pokusit znovu o tento krok? Ostatně může to být krok pouze z naší strany-jednostranný, tj. není nutné, aby tento odbor klub začal automaticky respektovat, může se tomu ale pochopitelně postupně naučit, získáme-li si zastání v médiích i veřejnosti. Osobně si totiž myslím, že cesta zavádění těchto jakoby občanských organizací zespoda je nejen v prostředí fotbalu v Čechách věc nesmírně nutné a teprve znovu se probouzející. Ostatně funguje v nějakém českém klubu něco obdobného?

pristi
 Další články:
06.08.2016, sobota, 11:10 - Kouč Levý se těší na návrat na hradišťský stadion po deseti letech
06.08.2016, sobota, 11:08 - Levý doma se Slováckem neprohrával. Potvrdí to i teď proti Dukle?
05.08.2016, pátek, 15:06 - První domácí zápas nové sezóny je tu!
05.08.2016, pátek, 12:37 - Nejsem druhý Došek, musím za sebou cítit lajnu, říká Diviš
31.07.2016, neděle, 15:22 - Heča: Klukům se omlouvám. Nevím, kde jsem zaváhal
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace