*
23.11.2024
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Pátá prohra. Fotbalistům Slovácka škodí stará hrbolatá tráva

09.03.2015, pondělí, 13:16
habanec_stadion_velky.jpg

Fotbalisté Slovácka prohráli už páté domácí utkání v řadě. Proti poslednímu Hradci Králové neměli moc příležitostí, stěžují si na přesluhující trávu.

Schválně si upravili podzimní rozlosování ligy, aby dělníci mohli vyměnit starý trávník ještě před zimní pauzou. Jenže problémy s financováním odsunuly vyhlížené práce na jaro a fotbalisté Slovácka na to doplácejí.

Tým trenéra Svatopluka Habance prohrál už pět domácích utkání v řadě. Naposledy podlehl 0:1 Hradci Králové, nejslabšímu celku ligy. A když pak slovácké hráče do kabin vyprovodilo skandování „ostuda, ostuda!“, ozvali se.

„Máme nejkatastrofálnější hřiště v Česku, takové neuvidíte ani ve druhé lize. Obecenstvo vám pak řekne, ať se nevymlouváte, ale na tomto terénu fakt nejdou dělat kouzla,“ prohlásil trenér Habanec.

Slovácku patří v tabulce osmá příčka. Mohlo prohánět i Mladou Boleslav na pohárové čtvrté příčce, ale domácí ztráty tým sráží. Slovácko doma soupeře ničilo do konce září, pak přišly prohry s Ostravou, Plzní, Spartou, Jabloncem i teď s Hradcem.

Jméno Heslo
text
  • tomatos - 11.03.2015, středa, 20:30
    (0)

    S tím Psotkou bych byl opatrný..cesta Olomouce je dostatečným varováním

  • Sodík - 11.03.2015, středa, 15:14
    (0)

    Střídat mladé... že to chtělo pozvednout ofenzivu např. dalším útočníkem je fakt, ale uvědomte si, že jedna věc je mít hráče na lavce a druhá věc je mít ho "připraveného". Občas se tu vedou diskuze, proč jsme pustili/přivedli toho nebo tamtoho. Já být trenér, tak taky sakra přemýšlím, jeslti pošlu mladého kluka bez zkušeností do zápasu, kdy se nedaří, týmu to nejde, lidi jsou nasraní a píská se. Kluk bude nervozní, špatně si zpracuje balon a hned na něho lidi řvou, co to je za kopyto. Přesně takto to bylo třeba se Čtvrťnou.

  • riedlss - 11.03.2015, středa, 11:52
    (0)

    Střídat může samozřejmě jenom trenér, ale myslím, že skřípe spolupráce s vedením. jestli to Svaťa dělá na truc tak se mu v tomto nemůžu divit, protože naše vedení má tak krátké vedení, že jsem z toho sám krátký......

  • Michal fcs - 11.03.2015, středa, 11:33
    (0)

    Ano, Svaťa zde zavedl nový styl,který dle jeho slov přinesl ovoce dříve , než čekal, ale o co dříve přinesl úspěchy o to dříve byl přečten všemi týmy včetně těch nejslabších. Nikdo z nás neví, jaké má možnosti co se týče kádru , ale střídání mu snad nikdo nezakazuje, to je dle mého jen na něm. Co se týče životnosti trenéru v naší lize, tak již mírně přesluhuje :-))). A prosím, Soukupa zde netahejte, buďme rádi, že je to za náma, to byl trenér bez jakékoliv taktiky, jo vlastně jednu měl, nedostat gol (což většinou nevyšlo) Jo a co se týče článku na idnes ohledně hrací plochy, to si zas někdo neviděl do huby... Takové fňukání vyvolává smích nejenom u soupeřů

  • KotelGuláše - 11.03.2015, středa, 11:27
    (0)

    No myslím,že přehnané velebení trenéra nebylo a není na místě,ani nedávné řeči že ho chce půlka světa,ovšem i naopak přehnaná kritika taky ne. To střídání nic moc,nenominace některých hráčů,ale jinak s Habancem spokojenost. Tedy zatím.

  • KEIKIN - 11.03.2015, středa, 10:34
    (0)

    Je zvláštní, že dycky našeho trenéra velebíme a pak ho posíláme pryč. Vzpomeňme si třeba, jak se SvaŤa postavil za nás fans. Před nedávnem jsme se strachovali, aby nešel do Plzně apod. Obávám se, že pro náš tým bez ambic by zvolení nového trenéra byl zase útěk od odpovědnosti nebo převedení pozornosti jinam. Naše vedení preferuje koncepci útočného fotbalu, proto jsme vyhodili (pro mně bohužel) Soukupa, který spíše preferoval pevnou, zajištěnou obranu a brejky. Přišel SvaŤa, který udělal s týmem progres. Jenže v zimě měl přijít nějaký impuls. A ten nepřišel a to nemuselo být jen vinou pana Habance. A tak si naše vedení zase sedne a řekne, že trenér už nemá co mužstvu dát a vytáhne Psoťára na hlavního s tím, že zná mladé hráče z juniorky a dle naší koncepce založené na odchovancích je začne stavět do Áčka. A za dva roky opět zasedne vedení a řekne, že mužstvo potřebuje nový impuls a zase odvolá trenéra. A tak to pujde dokola, dokud nezasáhne majitel. :-(

  • Lajtra - 11.03.2015, středa, 10:01
    (0)

    Sam si pod sebou reze vetvu.

  • Greif - 11.03.2015, středa, 09:45
    (0)

    Zajimave ze proti Jablonci dokonce dvojstridani a jeste pred koncem stahne defenzivniho za utocnika .. A na Hradec se boji .. Hlava me to fakt nebere .. Po Jablonci sem se tesil ze se stridat naucil a ted ... Kcemu mame Civica, Galusku , Zajica aby hrali v juniorske ktera nema vyznam ..

  • rim - 11.03.2015, středa, 08:22
    (0)

    Ted celkem nechapu. Ja si na zaprdeneho balesaka nehraju, ja zaprdeny BALESAK su! Jinak si jed teda stale tu svoju. Ja jsem uz sve k tomu napsal.

  • jjirin - 11.03.2015, středa, 08:21
    (0)

    Já bych také nenadával na hráče, ti opravdu makali a jezdili tak, jak jsem to u nich už hodně dlouho neviděl. Některým se sice při té snaze sakra nedařilo, ale většina z nich makala na doraz. Ale tentokrát jsem odcházel neskutečně nasraný na Habance, už jste to tady psali, nebudu se opakovat, ale je to už po několikáté, kdy nedokáže vůbec reagovat na průběh zápasu.....Souhlasím s Buchlovjakem, Psotku bych tam dal hned, bylo by to lepší i s výhledem na další sezónu....

  • eLucky - 11.03.2015, středa, 08:16
    (0)

    to rim: Já sem ti jasně napsal, co mi vadí! Je od tebe extrémně trapné hrát si tu na zaprděného bálešáka a říkat něco o Brodu, protože já su možná hrdý na to, že su z Brodu, ale su fanoušek Slovácka a to že su z Brodu je naprosto nepodstatné, na fotbale fandím Slovácku a všecko ostatní jde stranou!

  • rim - 11.03.2015, středa, 08:08
    (0)

    Lakous, v tom pripade zakop tu tvou brodskou valecnou sekeru a precti si muj prispevek z 9.3. 21:03 - str.3 To jsem k zapasu napsal jeste driv, nez jsi se do me opet obul. Ale to je mi fuk. Naprosto souhlasim s prispevkem Carlose a stejne tak se podepisuji pod Buchlovuv.

  • eLucky - 11.03.2015, středa, 07:39
    (0)

    to Buchlovjak: Tak šel nemalý pískot víceméně ze všech tribun, což mně na rovinu ani vůbec nepřekvapuje, frustrovanost především z výsledku byla v tomto zápase obrovská asi u všech. Mně jenom vadí, že se do tohoto obuli i kotelníci, jednak mi nepříde fér vypískat hráče, protože ti co byli na hřišti se o vyrovnání a otočení opravdu snažili, neříkejte mi nikod, že tento zápas byl vyloženě odfláknutý - odchozený - ve většině zápasu tam nebylo z naší strany takové nasazení jak ze strany Hradce, ale nebylo to bez nasazení. Bohužel "tlak" na Hradec byl víceméně pouze sporadický a prakticky nikam nevedl. Jednoznačně se ale ztotožňuju s názorem totálního prokaučování zápasu Svaťou, posledních 15 minut zápasu jsme byly v totální křeči, vůbec nechápu že na toto nijak nereagoval a nevyužil možnosti občerstvit sestavou, čerství hráči by mohli udělat větr v unavených zadních řadách Hradce, který se ptakticky celý zápas bránil, namísto toho střídá Hradec do útoku čerstvého Vaněčka, který pak zákonitě uteče naopak unaveným našim hráčům do brejku. Toto je jednoznačně chyba Svati, že to tak nechal dojít. Bohužel to není poprvé... Ale přesto si myslím, že kotel prostě nesmí řvat ostuda na hráče v takovémto případě, protože ti svůj výkon na hřišti neodflákli, kdyby se hráči na hřišti pohybovali tak, aby gól nedali a neohrozili tak výhru Hradce, tak je toto zcela oprávněné, ale hráči se do poslední chvíle snažili o vyrovnání, jenom to tam nespadlo! To že náš herní styl je už dobře známy všem a že s tím jejich trenér nic nedělá není chyba hráčů!

  • tomrs - 11.03.2015, středa, 07:25
    (0)

    Buchlovjak: taky jsem slyšel pískot z tribuny C a to jsem seděl přes šířku hřiště.

  • riedlss - 11.03.2015, středa, 07:22
    (0)

    Buchlove: též tě objednám u ušního :)

  • Buchlovjak - 10.03.2015, úterý, 23:30
    (0)

    Já si třeba ani nějakého pískotu nevšimnul jak jsem sundával vlajky. Tož nevím co tu řešíte děti :-). Nešulkujte na sebe navzájem pač nic horšího už při fandění jednomu klubu nemůže být než nějaké vzájemné negace mezi modrobílými fans.... To s tou špatnou kvalitou trávníků byla pro mě opravdu dost legrační vsuvka od p. Habance....Já osobně bych pro aby ho Psotka vyměnil rovnou a ne až po sezóně, která vypadala velmi slibně do zápasu s Hradcem. A opravdu už neskutečně mě sere ty naše "neambice" na Evropu...díky tomuto přemýšlím o tom, že fandit přestanu...už mě to prostě nebaví hrát průměr bez sebevědomí, klubismu, hrdosti jak píše Carlos. Nehodlám to ale vzdát a proto říkám Krejčí a Habanec ven! Změna herního stylu, nutnost překvapovat v zápasech střídáními. Náš styl mají přečtený už i hráči Kostomlat...FCS nafurt!

  • juancarlos - 10.03.2015, úterý, 23:09
    (0)

    karacosi : vyser si voko

  • rim - 10.03.2015, úterý, 21:56
    (0)

    Oprava - rodic kara deti a ta laska je opičí ne o pi.., ikdyz nekdy by to slo prirovnat i tak.

  • rim - 10.03.2015, úterý, 21:53
    (0)

    Tak tomu rikam Carlito slovo do pranice!!!! A presne z tohoto duvodu nemam problem se pridat k obcasnemu piskotu a pokriku typu ostuda. To ze clovek vyjadti svuj nesouhlas a jen tupe nehledi skrz sve ruzove bryle s napisem FCS neznamena to, ze by nebyl naklonen svemu klubu. Proc rodic kara sve rodice, proc pejskar cvici sveho psa, proc je clovek v opravnenou chvili kriticky? Protoze chce priste dosahnout lepsiho vysledku. Nerikat nic, milovat a jen slepe prihlizet, je jen opici laska. A s tim se dal nepohneme. Proto se nebojme vyjadrit i nesouhlas a ne jen to, jaci jsme kdo nejvetsi kotelnici, kteri at se deje, co se deje budeme jen neustale tleskat. Protoze uz prihlizim vic jak 19 let, tak presne proto zaujmu jakekoliv stanovisko, ktere he v tu a tu chvili zapotrebi. Carlito, ty si aspon pes.

  • karagavrylydys - 10.03.2015, úterý, 21:04
    (0)

    Pán bůh JC promluvil. Amen ...

  • juancarlos - 10.03.2015, úterý, 14:50
    (0)

    vše je dlouhodobým efekt,řekl bych skoro až systémového, nevytváření hrdosti,sebevědomí a sounáležitosti s Klubem,kterou pan Krejčí razí. Mluvím o tom už asi 5 let, ale vždy se na mě akorát lepí podivní trolové,že dělám chytrého. Prd po tom, jestli jsme patí nebo dvanáctí, doma se musí vyhrávat a každý se k nám musí bát přijet a je to přesně naopak,každý se k nám jezdí chytat a sbírat body, proto chodí málo lidí,kteří už jsou takto pomalu nejvíc zaprdění,alibističtí,lakomí a předposraní fanoušci v republice,ale vše jde ruku v ruce. Kdysi dávno jsem to sebevědomí a odhodlání cítil,teď už dlouho ne. I výjezdy jsou pro některé jen spíš výlet proto,abych všem doma mohl vykládat "jak jsem byl na výjezdě". Přiznej mě si,že to v poslední době stojí za hovno jaksi ve všech rovinách,přestaňme hledat viníky a odpíchněme se od tohoto dna a valme to zas na bránu.Mě třeba je úplně u prdele jestli jen nakopáváme balony nebo hrajeme nějaký ťukes,důležité je doma neprohrávat s takovýma šulkama jak je Hradec s milovníkama krásného fotbalu se nikdy neshodnu už proto,že milovníci fotbalu většinou nejsou věrní fanoušci. FCS nafurt jelimani.

  • riedlss - 10.03.2015, úterý, 12:55
    (0)

    wiper99: v tom případě si zajdi na ušní a po cestě se zastav na vedení klubu a přetlumoč jim, co se lidem nelíbí, třeba Tě vyslechnou O_O

  • eLucky - 10.03.2015, úterý, 12:51
    (0)

    to wiper99: Až budeš mnět za sebou tolik práce pro Slovácko co já, tak tvoje kecy budou znamenat třeba něco víc než plácání sena na netu;)

  • wiper99 - 10.03.2015, úterý, 12:48
    (0)

    nová doba......jak už nam tu do toho aj Broďani mluvijů tož to je koneeec :)))))

  • wiper99 - 10.03.2015, úterý, 12:44
    (0)

    to rim: seděl jsem ha Céčku a vubec jsem tě neslišel a natož piskat a nevim co ještě ,tak vubec nechapu co sa tadyuž druhy den řeší ,to sa jenom zase nafukuje bublina a mašel se někdo na koho ted se bude nadavat ,je to směšne a spiš by měl každy vidět tu ubohost na hřišti a hlavně i to vedeni ze strany trenera to bylo hlavně to problemove a flustrujici to byla bida v prvni řadě!!! tož tak a snad bude lip:)

  • barnabas.666 - 10.03.2015, úterý, 12:30
    (0)

    To by sas musel jináč chovať, jináč tady obracať, ty první světová skupino!

  • kecipep - 10.03.2015, úterý, 11:21
    (0)

    Výjimečně se musím zastat rima

  • rim - 10.03.2015, úterý, 11:15
    (0)

    kdo je u Vás hňup??? My jsme tady první cenová skupina!!!!!!!!

  • riedlss - 10.03.2015, úterý, 10:23
    (0)

    elucky: nech ho hňupa......

  • eLucky - 10.03.2015, úterý, 09:42
    (0)

    to rim: Ale všichni dohromady především mosíme táhnůt za jeden provaz pro Slovácko, kotel MUSÍ byt jednotný za všech okolností! Frustraci ze zmaru na hřišti chápu, ale to neomlouvá snižení se k takové ubohosti!

  • rim - 10.03.2015, úterý, 09:16
    (0)

    já fandím tak a ten zas jinak a všichni dohromady uděláme moc. Bohuš by ti řekl, nemazli sa s něma... , ale po té se těch lidí před doktorem Širokým zastal. A já to vidím obdobně! A už mně do toho nemudruj volku :-)

  • eLucky - 10.03.2015, úterý, 08:38
    (0)

    to rim: Já fandím Slovácku, za všech okolností, nejsu fanoušek úspěchu a nehodím všecko přes palubu po jednom-dvou nezdarech! Pokud bych po takovém zápase řval takové kraviny, tak nepatřím do kotle! Jelikož se proti tomuto ohradila většina kotle, tak je jasné že tento názor nemám jenom já, ale je většinový, kotel musí stát za svým klubem za všech okolností a bojovat za jeho čest, ne na něj plivat! Já sem dycky stál za klubem a dycky za ním budu stát! Nikdy sem na hráče nepískal ani nepořvával - kvůli výkonu, jiná věc jsou některá gesta, která tu v minulosti byla vůči fanouškům.

  • rim - 10.03.2015, úterý, 08:27
    (0)

    Broďáku, prosim tě, drž sa břehu!!! Nejlépe toho olšavského tam u vás v Brodě. PS: už jsem byl nařčen v sobotu večer od Čmani, Uhla a jiných - a jak jsem řekl, pokořiky typu ostudy a pískání možná nezačíná u mě, ale nemám problém se k nim přidat. Osobně si myslím, že jestli som kokot ja, tož si potem totiž kokot aj ty, že se nepřidáš. Tož tak.

  • FcS - 10.03.2015, úterý, 06:20
    (0)

    Aj mně připadá, že od doby kdy má Došan na hlavě napodobeninu Váchy tak se mu vbc nedaří.Měl by to ostřihat :D

  • Hory - 10.03.2015, úterý, 00:29
    (0)

    Trochu vás z kotle uklidním. To co se v něm zdá, že nějak nefunguje na áčku pořád zní jako dobře fungující celek.

  • Babu - 09.03.2015, pondělí, 23:23
    (0)

    tomatos: mně to nepřišlo tak zlé. Nebylo to bůhvíco, ale myslím takový náš průměr. Napsala jsem to tak i do reportu, ale je pod tím diskuze, tak klíďo diskutujte, dost i záleží, kde člověk stojí a kdo stojí okolo něj. Pískání na hráče z kotle je prostě trapas. My máme být ti nejvěrnější a stát při nich vždy a ne pískat kvůli zahozeným šancím, to nebyl provar, prostě nám nebylo souzeno dat gol.

  • eLucky - 09.03.2015, pondělí, 21:54
    (0)

    to tomatos: Su rád, že to takto nevidím jenom já v kotli... aspoň na tom nejsme jako fanoušci až tak špatně jak to vypadalo v sobotu, když sů v kotli lidi s takovým pohledem.

  • tomatos - 09.03.2015, pondělí, 21:51
    (0)

    Jaký výkon v hledišti, takový na hřišti... padáme do průměru (slušně řečeno).... Proč jako kotel ztichnem, když je zavřem a začnou tam lítat centry...je to taková paralela s děním na hřišti, taky nejsme schopní předvést něco navíc. Pro mě osobně byl větším zklamáním výkon nás!!!,až pak jsem byl naštvaný z výsledků fotbalu

  • eLucky - 09.03.2015, pondělí, 21:31
    (0)

    to rim: Rime ty bež do prdele po tom cos předvedl v sobotu! To bylo tak trapně ubohé, za takové kokoty v kotli se mosíme stydět! Pokud píská někdo kdekoli jinde, tak mně to sere, ale zkousnu to jakž takž, ale jestli toto udělá kotelník, tak je u mně kokot a nepatří do kotle!

  • karagavrylydys - 09.03.2015, pondělí, 21:27
    (0)

    Střídat Habanec nikdy neuměl. A Došek by si měl sundat z hlavy váchovinu a začít zase makat ...

  • rim - 09.03.2015, pondělí, 21:06
    (0)

    tady je kritiky, až bych to od některých nečekal :-) . Že byste všichni koněčně prohlédli, že ve Slovácku je prostě doHabancováno. Už aby byl na place Psotka. Pokud se vrátím k sobotě. Ona to nebyla až taková hrůza. Pokud si to vezmete, tak jmse měli 80% míč na noze proti můžstvu, které bojovností zdolávalo Plzeň i remizovalo s Boleslaví. A vydřeli jsme 3 body z bezmocné Jihlavy, která ale ovšem remizovala s Jabloncem. Takže naše hra a mužstvo by nebylo až tak bezmocné až na dohasínající žár lodivoda. Jak uvedla jedna naše jihoevropská opora, tak takové typy zápasů nelze hrát na jednoho útočníka!!! A o tom to je. Nestřídáme, praktikujeme pořád to samé (tak jak konečně i vy ostatní uvádíte) a bohužel nemáme čím překvapit. Keba je z formy, Libora na hřišti nejde vidět, Radič se vrací formou tam kde byl po jeho příchodu a co dělá trenér? Praktikuje (anti)koncepci a neustále udržuje svůj styl. Hlavně na jednoho hrota. Borci, vám na hřišti jinak snaha upřít nejde, o tom žádná... A pevně věřím, že výmluva na kvalitu terénu musela pobavit i vás.

  • Babu - 09.03.2015, pondělí, 20:48
    (0)

    podle mě jsme prohráli, protože Libor Došek si na hlavě udělal jakési hovínko jak ten blbý Vácha a od té doby nemože dat gól :-)

  • spiky - 09.03.2015, pondělí, 20:46
    (0)

    .. a ještě, také mě mrzí, že to vypadá, že klub prostě nemá ambice na to, aspoň jednou zkusit evropské poháry. Ano všechno stojí peníze, ale s takovou se tady ten fotbal nikdy nepohne, což je pro každého fanouška škoda a pro klub jako celkový také. To střídání, relativně nestřídání mě mrzí o to víc, protože v klubu je několik nadějných borců, kteří se ukázali dobře v přípravě, tak proč nedostanou šanci na posledních 15 minut? Bylo stejně jedno, jestli se prohraje 0:1 nebo 0:2. Zvláště když třeba takový Hlupík už od 60. minuty šlapal vodu a míč se od něj odrážel jak od zdi. To samé bohužel v posledním zápase platí i o Trávníkovi.

  • spiky - 09.03.2015, pondělí, 20:40
    (0)

    Já jsem jen zvědav, jak ta hra bude vypadat, až se vymění trávník a už to nebude tak "katastrofální" hřiště .. To by měl být podle slov razantně lepší fotbal!

  • ondicz - 09.03.2015, pondělí, 20:17
    (0)

    pokud sem dobře viděl, tak los vyhráli votroci a chtěli změnit strany, asi věděli proč:)

  • steve17 - 09.03.2015, pondělí, 20:09
    (0)

    přesně tak taky si nepamatuji zápas, kdy naši borci hráli druhý poločas pod kotlem,přece jenom zápas graduje,vyhecovanost stoupá

  • Ykarus - 09.03.2015, pondělí, 17:33
    (0)

    Vadili mě 3 věci: nevím kdo vyhrál los, ale už si ani nepamatuju kdy jsme utočili druhý poločas k našemu kotli, ono to udělá hodně věřte mi. Pak Radovo otočení na malém vápně před golem(u inkasovaných branek je nějak často) a hlavně že trenér nedokáže zareagovat na stav utkání a hrajem to pořád stejně.

  • pema - 09.03.2015, pondělí, 17:22
    (0)

    Já bych neviděl příčinu - ve špatné hrací ploše - je to sice pravda, že není kvalitní ale oba soupeři měly podmínky stejné. Snahu a trochu smůly hráčům Slovácka nelze upřít ale co mne již v poněkolikáté překvapuje, že trenér Habanec nereaguje na průběh hry a ať se na mne nezlobí, to že Hradec hraje na brejky ví snad každý fotbalový fanda v Česku, také to, že na Slovácku to umí a o tom, že když mají v obraně urostlé, vysoké fotbalisty je utopíí nechat proti nim bojovat jen Doška a stereotypně posílat vysoké míče do šestnáctky soupeře..

  • tomrs - 09.03.2015, pondělí, 17:01
    (0)

    To potom se člověk nemůže divit, že chodí lidi kolik chodí. Liga lidem zevšedněla a na většinu zapasů chodí lidé, kteří mají fotbal v lásce a člověk nemůže čekat zázraky. Jak říkáš nějak to doklepem, na poháry ambice nejsou, takže příští rok a roky bude o tom,'abychom hráli klidný střed tabulky a občas někoho výhodně prodali.

  • vajdik - 09.03.2015, pondělí, 16:53
    (0)

    Jak píše KEIKIN - on asi trenér, i vedení (nevím jak p.Zemek) jsou spokojeni tak jak to je..relativní klid od 2.ligy (9 bodů), do pohárů (4.místo) taky už daleko.. Takže defakto nám stačí uhrát 6-8 bodů a sezona je zase za náma, nespadlo se ale co víc..šak nikdo víc nechce (myslím pana Krejčího a ten nevím zda pracuje se stejným tlakem na umístění od pana Zemka). Lidi to opravdu přestává bavit, mě osobně také, abych byl natěšený že po 3b z Jihlavy uděláme další tři a budeme v dostřelu MB, tedy 4.místa.. Ale co slyšíme, hrací plocha špatná, nemám co hráčům vytknout..proste alibismus první kategorie!!! Těch 6-8b asi uhrajeme, doma ČB, Brno, Bohemka, Liberec.. Ale jde přesně o to..FCS se nachází ve STAGNACI, jak tabulkové, výkonostní hráčů kde už se dál hráči herně neposouvají ale to stejné platí o trenérovi!!!

  • KEIKIN - 09.03.2015, pondělí, 16:37
    (0)

    Ať je to jak chce, bohužel výsledek i hra (víceméně i atmosféra) odpovídá současné situaci klubu. Určitě budu fandit v lize dál, akorát jsem měl osobní pocit, že náš klub stagnuje. Pozoroval jsem i lidi kolem mně, v jiných zápasech všichni zažraní do hry, emoce apod. V sobotu to bylo jakési divné, nevím jestli měli všichni vsazené za jedna, ale všeobecné naštvání bylo velké. Skoro jako tehdy na jaře s tím Brnem, jak se pak najednou propadli návštěvy. Přesně tento typ zápasů nám nepřidává. Sice vyhrajem v Jihlavě, ale pak doma vyhoříme a fanoušci opouští stadion nasraní. Čekal bych, že klub nějak zareaguje, ale asi nám fakt stačí jednou vyhrát, semtam uklohnit remíz a máme pro letošek splněno.

  • riedlss - 09.03.2015, pondělí, 15:54
    (0)

    v sobotu jsme dělali fušku u nás na mařackém hřišti, kdy si tam přišlo Áčko udělat předzápasový trénink. Pane Habanec, byl jste někdy před tím na Mařackém hřišti, než se udělalo tohle nové? Tam byste viděl, co je to kurva drn a to tam kluci sázeli góly jeden za druhým a nikdo kurva ani necekl, že za to může drn,,,teď máme trávník lepší jak na hl. stadioně a kluky z Áčka by naši borci strčili do kapsy, podle všeho :D :D :D

  • juancarlos - 09.03.2015, pondělí, 15:22
    (0)

    souhlas s tím co říkáš Vajdiku, prohrálo nám to naše nesebevědomí,alibismus a neschopnost dát gól. To co předvedl Trávnik v 75.min mě úplně dorazilo,STRAŠNÉ a dle mě zlomová situace zápas u kde jsme dopadli na psychické dno,tady to chce řádný průplach hlavy. A tím,že se tady vymlouvá na kvalitu hřiště jen přilévá Habanec pod kotel a dává argumenty našim nepřátelům. Radši ať už nic neříká,než vypouštět z huby takové sračky.

  • vajdik - 09.03.2015, pondělí, 14:30
    (0)

    Pane trenére je to ubohé se vymlouvat na stav hřiště! To Slovácku ten gol nedalo a hřiště nemohlo za to že prvních 15 minut hráči asi mysleli že se HK porazí sám!!! Jednoznačně prochrápaný úvod zápasu, a pak bezmoc dobít soupeřovu obranu. Proč zaměstnáváme 20 fotbalistů pro Ácko? Vy si vystačíte stejně s 12!!! Proč hraje neustále Kerbr když je zcela z formy???!!! Proč neumíte zaeragovat na vývoj utkání a třeba změnit styl hry ze stylu VŠE NA DOŠKA - když si jej hlídá osobně Rolko?! Je toho moc co mi hlava nebere! Na co se budete vymlouvat příště? Že foukal vítr? To že např.Trávník místo střeli ve 1000% šanci ještě nahrává kdesi doprd.., Za to přece nemůže hrací plocha!

pristi
 Další články:
16.03.2015, pondělí, 08:01 - Skvělý Heča porážce Slovácka v Příbrami nezabránil
14.03.2015, sobota, 12:20 - Záložník Slovácka Diviš: V Příbrami si chceme napravit reputaci a odvézt si body
14.03.2015, sobota, 08:32 - Těsná porážka s Hradcem aneb Pozvánka ke Starkovi
09.03.2015, pondělí, 22:33 - Report ze zápasu s Hradcem Králové
09.03.2015, pondělí, 09:01 - Libor Došek po Hradci: Nechci to teď hodnotit, řekl bych nějakou kravinu
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace