*
23.11.2024
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Záložník Slovácka Diviš: V Příbrami si chceme napravit reputaci a odvézt si body

14.03.2015, sobota, 12:20
divis_fcs_velky.jpg

Za poslední tři ligové zápasy odehrál dohromady 73 minut. Na to není Jaroslav Diviš (na snímku) zvyklý. V jarních odvetách naskakuje rychlonohý křídelník jenom na závěrečné minuty. Na vině není ztráta formy, ale zranění stehenního svalu během zimní přípravy a nedostatek fyzičky.

„Neabsolvoval jsem celou přípravu. Při náročnějším tréninku jsem byl hned zadýchaný, ale myslím, že už je to v pohodě. Na další zápas budu připravený," hlásí 28letý fotbalista, který sypal na podzim k soupeřům jeden centr za druhým.

Jak vážné bylo vaše zranění v zimní přípravě?
Začala mě zlobit achilovka, postupně se to zhoršovalo, bylo to docela bolestivé. Na soustředění v Brodě už se s tím nedalo ani trénovat. Doktor zjistil, že je tam zánět a naordinoval mně klid. Chodil jsem jenom plavat, naplno trénovat jsem začal vlastně až na soustředění v Turecku. Momentálně noha drží, ale raději to musím zaklepat.

Ani v jednom z jarních zápasů to nebylo na základní sestavu?
Necítil jsem se dobře, po náročnějším tréninku jsem byl hned zadýchaný. Doháněl jsem manko ve fyzičce, nebyl jsem v ideálním stavu. Dá se říct, že jsem začal trénovat až deset dní před Tureckem.

Proti Příbrami už budete připravený?
Nemám žádné omezení, cítím se dobře. Záleží na trenérovi, jakou určí sestavu.

Jméno Heslo
text
  • Babu - 16.03.2015, pondělí, 17:30
    (0)

    MicheL: podle mě je support your local club chápáno jako podpora klubu, který nějakým způsobem zosobňuje a zaštituje region či okres..což je u nás Slovácko, vedle Zlín, hentam Teplice. Vidím rozdíl v tom, že se bavíme o profesionálním a amatérském klubu, prostě v nedělu do Topolné a v sobotu na Slovácko. Ale zase je tu ten tvůj argument o Kunovicích, které měly úspěchy a hrály vysoko.. potom to asi závisí na každém, čemu dá přednost, ale pokud se nerozhodne setrvat s tím klubem, se kterým doposud žil, tak spadá do kategorie fanouška úspěchu. Ale asi to bude jak říká elucky, to "local" nebude myšleno přímo Sady, Kunovice, Brod, ale víc obecněji, regionálněji. Ale dobrá diskuze.. nejednou jsem nad tím přemýšlela.

  • eLucky - 16.03.2015, pondělí, 16:55
    (0)

    to MicheL: No pokud to je tak, že se defacto přelili lidi na Slovácko jenom proto, že hraje ligu, tak to jsou víceméně opravdu fandové úspěchu, ale vzhledem k poměrně vysokén návštěvnosti i ve druhé lize a poměrně stabilnímu počtu permanentkářů je tu jasně znat, že sů tu lidi, kteří nechodí na úspěch, ale na Slovácko;) Samozřejmě to neznemaná, že tito lidi nebudů nasraní dyž sa nedaří, ale většinou takoví lidé nezdrhnou, ale zkousnou to. Fandové úspěchu - kteří přisli s ligou a jinými úspěchy - už odpadli a chodí jenom na tu Plzeň, Spartu, aj.;) Ti nechodi na Slovácko. No neak nechápu proč by lidi chodili na zápasy klubu-týmu z jiného města, který hraje +- stejnou výkonnostní soutěž jako tým z jejich dědiny;) Tam je to jedině o tom, že v týmu-klubu mají osobní sympatie nebo vazby. Ty mraky hrdých Kunovjáků o kterých mluvíš sů fanoušci úspěchu, nikoli klubu, to je jiná debata. Za heslem Support your local club se neskrývá mantra, aby fanoušci podporovali výlučně kluby ze svého města, nevidím problém v tom, aby drslavjani šli v sobotu na Slovácko v nedělu do Drslavic a vím, že se takto aj děje. Důležité poselství je v tom, aby lidi nepodporovali velké kluby, na které se dívajů maximálně v televizi, na úkor menších klubů, které jsou v jejich regionu/městě! Support your local club vzniklo spíš v reakci na všechny ty "fanoušky" Chelsea, Barcelony, ManU apod. komerčních velkoklubů.

  • MicheL - 16.03.2015, pondělí, 15:41
    (0)

    to eLucky: No ale právě tohle mi přijde jako fandění úspěchu :) proč teda lidi z Hradiště nechodí na zápasy Jiskry, proč lidi z Huštěnovic nechodí na zápasy Jarošova, proč lidi z Kunovic nechodí na zápasy Brodu? Však to jsou všechno taky regionální kluby ne? Všechno je to ve slováckém regionu. Ne, všichni raději jdou na FC Slovácko, protože je to klub největší a lze tam něčeho dosáhnout. Kdyby se Kunovice hypoteticky dostaly do Synotligy, už teď vidím ty mraky hrdých Kunovjáků, kteří by tvrdili, že podporují Kunovice a ne Slovácko. Velké kulové, chodí akorát kvůli první lize. Jinak teda já osobně v tomhle problém nevidím, nebo resp. vidím, je to spíše škoda, ale je to dáno tradicí atd. Dřív možná se to fanouškovství dědilo, dneska se dá asi vybrat, nebo někdo nechodí na klub, ale na fotbal, proč ne. Ale potom ztrácí ten argument support your local club trochu význam

  • eLucky - 16.03.2015, pondělí, 14:42
    (0)

    to MicheL: Člověk co ide na stadion Slovácka za Spartou=za soupeřem, tak pro mně je zmrdem, to sedí. A nevim proč bych ho měl brát jinak, Slovácko z něho prakticky nic nemá, krom toho vstupného, proto na takové zápasy bych osolil vstupné klidně 4krát oproti normálu, ať si tacoví lidé zaplatí a pocítí, že ve srovnání s permanentkáří - pravidelnými návštevníky zápasů Slovácka - jsou pro klub odpadem. Tak to prostě je! S fanoušky úspechu těžko můžeš dlouhodobě pracovat. Osobně odjakživa zastávám názor, že permanentkáři by měli být dlouhodobě výrazně zvýhodnění oproti návštěvníkům jednotlivých zápasů!

  • eLucky - 16.03.2015, pondělí, 14:39
    (0)

    to MicheL: Pořád možu chodit fandit aj Kunovicám, zápasy sa nekryjů pokud vím;) Pořád nechápeš jeden podstatný fakt, Support your local club eště neznamená, žě by každý měl fandit klubu ze svého města, ale ze svého regionu. Hlavně je proti této filozofii tzv. přelévání fanoušků úspěchu mezi kluby, kterým se aktuálně daří;) Nemůžeme přece tvrdit, že fanoušek, který dvacet let fandí klubu, tak je debil, protože nefandí klubu ze svého regionu. Debil je ten, který takovému klubu "fandí" když se daří a když se nedaří, tak se rychle přeorientuje. Pokud si z Kunovic a chodíš podporovat Slovácko, tak je to ok, pokud to není tak, žes "přešel" z Kunovic na Slovácko jenom proto, že Slovácko je v lize, ale Kunovice v přeboru. Sů tu např. lidi z Kunovic co dělali kotel v druhé lize v Kunovicách a chodili už tehdy i do kotle na Slovácko, nakonec zůstali asi enom na Slovácku, ale nechcu za ně mluvit, protože si tím nejsem jistý.

  • MicheL - 16.03.2015, pondělí, 14:33
    (0)

    to Elucky: jinak teda pro tebe jsou zřejmě zmrdi i ty další 2-3 litry na stadionu, kteří přijdou jenom na Spartu na stadion. Jediný rozdíl je tam ten, že nesedí v kotli hostů :)

  • MicheL - 16.03.2015, pondělí, 14:31
    (0)

    to Elucky: a jak bys teda nazval, že jsem např. z Kunovic a chodím fandit na Slovácko? Kunovice taky hrály vysoko (2.ligu) a fakt, že teď hrají o dost níž přece neznamená, že se mi "uvolnilo místo pro fandění klubu na ligové úrovni".

  • eLucky - 16.03.2015, pondělí, 14:22
    (0)

    to MicheL: To ale eště neznamená, že máš podporovat klub ve svém městě a všecko ostatní je fandění úspěchu. Regionální klub má potenciál oslovovat daleko větší region než čistě městský klub, protože prostě někteří fanoušci např. z Brodu by UH prostě nikdy nepodporovali. Ale to samé platí na kterýkoli klub z kteréhokoli města samozřejmě. Moravští Sparťani jsou jiná sorta, protože to jsou prostě - ve většině případů, čest vyjímkám! - fanoušci úspěchu, kteří vylezů se Sparťan symbolama jednůc za rok, když přijede jejich Spartička sem, na takové "fanoušky" plivu a jsou to zmrdi;) Pokud někdo je z Moravy, ale fandí Spartě a jezdí za ní jak může, tak to je jiná. Sice je pokřikama hážeme všechny do jednoho koše, ale pro ně tak úplně neplatí ty naše pokřiky samozřejmě. Ty jsou mířeny prostě na všechny ty rádobyfanoušky...

  • MicheL - 16.03.2015, pondělí, 14:10
    (0)

    Několikrát jsem zde viděl argument "support your local club" v reakci např. na "moravské" Sparťany. Neodporuje tento argument té koncepci regionálního klubu? Přece tím local club se nemá na mysli "prvoligový klub" nebo "největší klub ve tvém okolí". Tudíž mi přijde trochu mimo mísu chtít nebo automaticky brát fakt, že fanoušci Kunovic, Drslavic a spousty dalších menších klubů automaticky podporují FC SLovácko. Ačkoliv beru v potaz to, že jsme Češi a nevadí obecně nám chodit/nechodit na fotbal prakticky kamkoliv, hlavně když se bude dařit a bude se na to dát trochu dívat, když to přeženu.

  • KEIKIN - 16.03.2015, pondělí, 13:50
    (0)

    e-Lucky a Puk. Tak marketing i skauting byl dycky nulový. Nicméně jenu pravdu Krejčí měl. Že nejlepší reklamou pro Slovácko je samotná hra a výsledky. Jenže pokud selhává tohle, tak těžko nalákáš nové lidi na domácí utrápenou remízku z Budějkama :-(

  • KotelGuláše - 16.03.2015, pondělí, 13:49
    (0)

    No takový Liberec,ale hraje jeden rok o sestup a pak pět let o poháry. Kdežto mi furt o hovno nebo o přežití v lize. Tak kdo je na tom lip...

  • Pan Puk - 16.03.2015, pondělí, 13:41
    (0)

    eLucky> ta prezentace v regionu je opravdu tragicka. Vim jak me dostala, kdyz jsem projizdel Brnenskem, vlajici vlajka komety na budove radnice male vesnicky a akce komety s hrama pro deti, podpisama a rozdavanim klubovych propagacnich materialu vedle radnice. Proste ta Kometa tam byla a ne o tom jen mluvila. To mi chybi na Slovacku. Clovek opravdu o Slovacku nevi ani v UH natoz nekde jinde. A je to velka chyba vedeni klubu ze na tuto vec rezignovali. Zajimave o soucasnem stavu marketingu v ceskych klubech mluvi Svoboda v ramci debaty o samostatne lize.
    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/230417/svoboda-o-samostatne-lize-musime-jit-cestou-jako-bundesliga.html

  • eLucky - 16.03.2015, pondělí, 13:23
    (0)

    to KEIKIN: Hrdost a vztah se buduje na výhrách i porážkách... kdybych s klubem neprožil desítky výjezdů bez bodu, tak bych s ním dneska už nežil. Jak fanoušek zažije stále více zklamání s klubem, tak otupí vůči dalším a bere je pouze jako epizody. O to více si užívá úspěchy:) Spíš mně vadí, že klub si jenom hraje na regionální klub, ale praktické kroky žádné nedělá. V regionu Slovácka dnes vůbec není vidět! On ostatně klub není vůbec vidět - nepočítám-li stadion - v samotném UH. Bavili jsme se o této nulové propagaci celou cestu z Příbrami. Faktem je, že pokud budeme hrát takové hovno doma, tak by viditelnost v regionu vedla akorát k tomu, aby se nám celý region fanoušků úspěchu smál, ale takto o nás vlastně ani neví... těžce nezvládnutá propagace prostě. Ale to jde ruku v ruce s tím, že marketing klubu se dělá za 0 Kč.

  • eLucky - 16.03.2015, pondělí, 13:18
    (0)

    to vajdik: Jenze Plzen si tu vysokou latku drzi i z toho duvodu, ze se ji ty nalete penize vratily z prijmu za LM a prestupy. Treba Slavia zase pred lety nalela penize do hracu s vidinou prijmu v LM a za prestupy a malem ju to polozilo, kdyz oboji neprislo v ocekavane vysi. To same mohlo potkat klidne aj Plzen. Je to o tom jak silny sponzor-majitel za vzestupem klubu stoji, jestli je schopen zaplatit jednu-dve nevydarene sezony a zadotovat neuspech ze sveho, nebo to neustoji a klub najede na usporny rezim, jako Slavia a Liberec treba. Kdyz jedes z megalomanskeho rezimu na usporny, tak ten prerod je po vsech strankach extremne bolestny. Pokud se klub bude placat bez koncepce a rustu, tak se casem sam utopi, to je proste fakt. Koncepci podle me ale klub ma v zaclenovani a vychove talentu pro ligu. Co se týká odchovanců v áčku, tak mezi ně jednoznačně patří i Rambo, Břečka, Havlas, Diviš a Hlúpik. Navíc na lavce jsou Civič, Sáďa, Galuška, Prajza a gólmani Nemrava, Semanko. V základní sestavě mi tedy vychází gólman + 2 obránci + až 5 záložníků! odchovanců Slovácka! To máš v ideální m případě 8 odchovanců v áčku. Když opomenu Šumiho, Radu a Doška, tak na všech ostatních místech v sestavě mohou hrát a často i hrají odchvanci!

  • KEIKIN - 16.03.2015, pondělí, 13:11
    (0)

    eLucky: Taky jsem zastáncem dlouhodobé stability (i bez zkorumpované UEFY) a postupný progres klubu. Každý rok v 1. lize je pro nás hrozně důležitý, jak pro fanoušky, tak pro klub jako takový. Ovšem já mám v současné době spíše pocit stagnace, což mně neskutečně mrzí. A ve finále to poznají i fanoušci, kteří nejsú enom slepým stádem, keré slepě věří v osvícenost vedení. I proto jsou slabší návštěvy než by mohly být. Šeci vlastně vija, že o nic velkého nejde. Prostě aŤ chceš nebo ne, ten vztah region-klub nevybuduješ z hovna. Právě ta hrdost fanoušků se buduje úspěchy. Porazíme Brno, porazíme třeba Spartu, nebo i poslední Hradec. Ta hrdost právě vychází z toho, že jsme schopni doma vyklepat i silnější tým než jsem my. Třeba výhodou Slováckého pekla, kdysi nedobytné pevnosti.

  • vajdik - 16.03.2015, pondělí, 13:01
    (0)

    Ehm, kdo prosím v základní sestavě je odchovancem? Trávník, Heča, Kerbr..myslím si že to zase není tak úchvatné číslo, taková Olomouc, Baník a myslím že i Brno je na tom lépe..beru Moravské týmy.. eLucky - nevím nevím..já bych právě jakožto pontecionální dárce peněz (sponzor) dal své prostředky tam kde se muzu zviditelnit.. Treba Liberec má díky odlivu financí od sponzorů sestupnou tendenci, ale taková Plzeň po naleti financi udrzuje vysokou latku jiz 4 sezozu, ale i Baník těžil nějaký čas z fotbalového boomu.. Český klub se sám od sebe nezainvestuje, potrebuje stedry zdroj a pak bude na managementu jak dokaze pracovat s penezi.. Ale to tak funguje i mimo fotbal. Ano, já panu Zemkovi vděcim ze tu mame prvni ligu, ale je otazka zda ostatní kluby (hokej, hazena, volejbal..)nedoplaci na přílisnou suverenitu fotbalu v UH a na druhou stranu zda ho tady ten fotbal v takove mire potrebujeme kdyz jde jen o placani se bez koncepce a rustu..

  • eLucky - 16.03.2015, pondělí, 12:46
    (0)

    to rim: No myslím, že na ligový tým máme těch odchovanců na hřišti hodně, v české lize jsme rozhodně v tomto nadprůměrní. Samozřejmě by sa mně eště víc líbilo, kdyby na místě Doška byl mladší hráč stejné kvality a odchovanec Slovácka zároveň, ale takový hráč není. A to se dá říct i o dalších postech.

  • rim - 16.03.2015, pondělí, 12:40
    (0)

    Lakouš, čoveče, normálně se mně tvůj příspěvek moc líbí a souhlasím s tebou. Přesto jen dodám, že by vše bylo umocněno tím, kdyby na hřišti běhalo víc odchovanců - místních rodáků. Ale jinak máš recht. Vyjímečně :-)

  • eLucky - 16.03.2015, pondělí, 11:18
    (0)

    to vajdik: co sa týče eště příkladu Liberca, tak já osobně radši vyměním dlouhodobou stabilitu a postupný progres klubu, než aby klub šel tzv. na krev za úspěchy a na úkor budoucnosti si užil jízdu za poháry. V dnešní době musí být prvotní ekonomická situace klubu. I dnes při poměrně nízkém rozpočtu klub stojí na firmách Zemka, až se klub v tomto směru dokáže osamostatnit a bude mít peníze na to, aby ze svých zisků investoval do svého rozvoje, tak ať je investuje, dnes je to ale tak, že jakýkoli rozvoj by musel zaplatit ze svého majitel klubu a řekni mi proč by tu utápěl eště další peníze? Už teď mu vděčíme za to, že klub eště vůbec existuje!

  • eLucky - 16.03.2015, pondělí, 11:13
    (0)

    to vajdik: Tak situace před 11 lety tady nebyla nic výjimečného ve světě fotbalu dřív aj dnes. Nedělejma tu z teho, že to takto bylo enom tady a že potrestáním Synotu se něco zlepšilo, spíš naopak. Prostě se enom pláclo přes prsty klubu, který si troufal na to, aby ohrožoval pozice silnějších. Navíc když Synot tehdy ohrožoval i pozice sázkovek atd. Dnes se, jako sponzor celé ligy, jim může vysmát, protože z fotbalu Valentu nedostali. Bohužel z teho Slováckého se defacto úplně uklidil, bohužel:( Je sice pravda, že průměrnost klubu není lákadlem pro diváky ani sponzory, ale na to my si tu ani nehrajeme, že bysme měli lákat průměrem. Osobně si ale myslím, že klub - a jeho fanoušci - by měli více budovat vztah region-klub, protože máme ohromné plus v tom, že se profilujeme jako regionální klub, ne jen jako FC UH, takový klub by už vůbec neměl v lize šanci totiž. Takto klub oslovuje fanoušky z okolí celého Slovácka a měl by se snažit v lidech probouzet vášeň PRO Slovácko, protože i když jsme pořád jenom průměr, tak pořád jsme průměr v nejvyšší fotbalové lize, což taky není k zahození rozhodně! Stavět klubismus na úspěších je naopak cesta do pekla, protože fanoušci, které získaš úspěchem, utěkajů při prvním neúspěchu! Budovat si jméno u fanoušků by měl klub na tom, že hraje za region a šiří jméno Slovácka v republice, ne na tom, jestli teď vyklepl Spartu, Brno, Plzeň... na to se maximálně po roce zapomene, ale reprezentantem regionu budem napořád!

  • vajdik - 16.03.2015, pondělí, 08:26
    (0)

    eLucky - sám si uznal že FCS je momentálně klub bez sportovních ambicí, to co se dělo před cca 11 lety, tak Synot, jakožto fotbalový klub utvořený panem Valentou pro marketingovou a i zcela jistě pro jinou činnost (momentálně bych to srovnal s FK Příbram - pračka peněz, byl potrestán PO ZÁSLUZE a JSEM ZCELA PROTI TAKOVÝM PRAKTIKÁM KTERÉ DĚLAL p.VALENTA!!! A pak bych navázal na konec příspěvku, možná ta naše průměrnost, neprůbojnost hrát výše je příčinou proč nechtějí firmy dávat (utápět) peníze do FCS..dyť si řeknou proč? Stejně se o Slovácku nikde moc nemluví - a to je REALITA! A s Libercem bych FCS nesrovnával..tam fanoušci zažili krásné roky a každý fotbalový (hokejový) klub zažívá po uspechu pád!

  • eLucky - 16.03.2015, pondělí, 07:58
    (0)

    Tady je zase nablito teda... No je to na pytel, ale tak to proste ve fotbale chodí... podivajte sa kde je dneska Liberec a kde byl eště před rokem, aj u takových klubů se to dokáže extrémně otočit jakoby nic;) Je to prostě fotbal... A kdo tu láteříte stále nad tím, že klub není ambiciózní atd., tak sice máte pravdu, ale zároveň byste si měli přimpomenout dobu ne zas tak vzdálenou, kdy se tehdešjí Synot nadechoval k mocnému náporu na poháry, ne-li na titul a byl velice rychle odkázán mocnými v českém fotbale směrem pryč od jejich koryt a málem to klub stálo existenci. Jenom díky Zemkovi tu klub dneska eště je. Taky mně sere, že místo abysme hráli o něco víc, tak se pořád plácame nejlíp ve středu tabulky o hovno, ale vždycky si přitom vzpomenu jakou velkou cenu Slovácko zaplatilo za chvilkové vzplanutí pohárových nadějí před lety a říkám si ať sme radši při zemi, ale se zajištěnou existencí pro další roky!

  • Buchlovjak - 15.03.2015, neděle, 23:48
    (0)

    Jojo já byl nasraný po zápase s Hradcem, protože jsme je bili jak žito a houby z toho, ale v Příbrami jsme nepředvedli nic a prostě jsme po chybách prohráli. Nejsme první ani poslední tým který na tom takto je. V každé z ligových soutěží na světě se to děje a týmy nevyhrají třeba 20 zápasů za sebou a fans furt i tak plní staiony do posledního místa a jsou hrdí na to komu fandí. To by si tu měli všichni uvědomit. Nicméně Krejčí škodí klubu a bylo by třeba jeho vytlačit od koryta...

  • KotelGuláše - 15.03.2015, neděle, 23:30
    (0)

    No není se zas tak čemu divit,že už jsou lidi nasraní.

  • Buchlovjak - 15.03.2015, neděle, 23:19
    (0)

    Nedalo mi opět abych se tu taky neozval. V první řadě Pedro opravdu nebudu nikoho vypískávat nemám to zapotřebí a nejsem fanoušek Realu Madrid ale Slovácka. Jinak máš vesměs pravdu v tom co píšeš, ale většinu těchto věcí já už kritizuju roky, viz. totální připosranost vůči svazu, neustálé řiťolezectví, totální neambicióznost bez cílů, nechtít postoupit do Evropy a mnohé další. MicheL: Ono kritizovat tvůrce stránek a říkat mu že je 10leté dítě a nepřečíst si předzápasový článek, kde vše po čem voláš že není opravdu je je docela úsměvné. To nemění nic na tom že Greif se tu ohání vůči ostatním urážkami které nemám rád ani já. Greife už jsem ti to říkal mockrát a měl by jsi si uvědomit že tímto dopomáháš ještě k větší nasraností všech lidí na všechno, jako kdyby nestačilo že jsme jako Moraváci, resp. lidi ze Slovácka tak zaprdění..... Jinak zápas v Příbrami nemá smysl hodnotit protože Vy internetoví fans jste to už udělali za nás. Z mého pohledu jen krátce. Moc minel v obraně, dopředu lautr nic a přísné měřítko snese pouze a jen Heča. Jinak dost komicky v průběhu zápasu působila i trojice rozhodčích. I když na ně bych to tentokráte kvůli naší nechopnosti dát gól opravdu nesváděl, ale je to opravdu komické v té Příbrami. Tam by se měl hrát krajský přebor (nechodí, tam lidi, stadion v zahrádkářské kolonii u tmavého šedivého lesa, perou se tam prachy na plné obrátky a celých 387 tomu tiše přihlíží...). Ofiko počet lidí 2068 je opravdu legrační. Vždy se to násobí cca pětkrát od reality :-D . A jinak souhlas s Babu. Až protrhnem střeleckou smůlu tak to tam zas bude padat a hned tu bude o sto příspěvků méně :-). FCS nafurt :-)

  • MicheL - 15.03.2015, neděle, 19:49
    (0)

    Aha :D tak vidím, že je tu vše při starém "lid vs. true fans, kteří jsou na .com doma", zase na nějakou dobu nashle :)

  • Babu - 15.03.2015, neděle, 18:45
    (0)

    Artigas: tři prohry v řadě? Pokud vím, tak jsme vyhráli v Jihlavě 0:1, takže tři v řadě těžko, že ano. Už to máme v hlavě prostě, stačí dát gól a zase se rozjedeme.. z teplic + čb udělat aspoň čtyři body a nálada bude zas v cajku. I když určitým místním diskutérům se nikdy nikdo nezavděčí :-)

  • Greif - 15.03.2015, neděle, 18:35
    (0)

    Urazil ses sám svojí neschopností, se podívat na oficiální stránky.. tak jak nadáváš na ty co dělají stránky .. tak se pak přihlaš pošlu ti nějakého a můžeš mě klidně za to doučit, ale myslím že je to marné ;) A nemáš problém diskutovat pleteš si pojmy pač vy tu jen blijete často proto se jen bavím a nereaguju na vás ale cos vyplodil to bylo skoro na bakalářku .. ale vše naprosto o ...

  • MicheL - 15.03.2015, neděle, 18:25
    (0)

    Greif: díky za názor, ale ty piče a debily si schovej pro lidi, až budeš obcházet s kasičkou. Já chápu, že jsi mě chtěl urazit, ale zamysli se: myslíš, že mě může urazit diskuter, který má problémy s gramatikou? Nemám problém diskutovat, ale tohle by nevedlo nikam

  • celtic - 15.03.2015, neděle, 17:34
    (0)

    řešíte tady kdo udělal chybu jestli Rada nebo Šumi,,,ale fotbal je o chybách...spíš mě neskutečně žere ta nemohoucnost a neschopnost dát gól,,když nedáme gólnemožeme vyhrát....a každý rok je to stejné,,nedáváme góly i z těch nejvyloženějších šancí a o tom to je...sebedúvěra a psychika hráčů není v v hlavě ale v prde.i

  • KotelGuláše - 15.03.2015, neděle, 17:33
    (0)

    No tohle je nějakej Eric Antwi ten golman. Ten náš je Emmanuel,ale toho tam vůbec nevidím,tak snad si jen neprodloužil dovolenou.

  • kecipep - 15.03.2015, neděle, 16:10
    (0)

    Já jen doufám, že Kordulovi nezatajil, že je vlastně golman, nebo zda nedošlo k chybě v překladu :D http://int.soccerway.com/teams/ghana/ghana-under-20/8583/

  • KotelGuláše - 15.03.2015, neděle, 15:16
    (0)

    Ja se obávám,že to je málo. Antwi je stejně záložník. My bychom potřebovali spíš hroťáka

  • kecipep - 15.03.2015, neděle, 13:23
    (0)

    Stáhnem si Hofmana, chytne se Antwi a třeba se karta obrátí..

  • KotelGuláše - 15.03.2015, neděle, 13:20
    (0)

    Jednoznačně potřebujem jednoho útočníka a vyměnit půlku obrany. No ale bude hovno jako vždy. To už je bohužel klasika.

  • soča - 15.03.2015, neděle, 13:08
    (0)

    FCSFRED hrát o záchranu je možná dobré Tebe, ale rozhodně ne pro mužstvo. Když se hraje o záchranu posíláš každý zápas na hřiště to nejlepší co máš, nemáš možnost v klidu připravovat tým na další sezonu. Nemůžeš nechat rozehrávat v lize mladé kluky, odpočinout Doška, zkoušet nové herní systémy atd. Bojem o záchranu vždy utrpí hra mužstva na podzim u těch co si nemohou dovolit před sezonou nákupy nových posil. A to je případ Slovácka.

  • Hory - 15.03.2015, neděle, 12:48
    (0)

    Šumulikovského sestup formy začal už na podzim a teď na jaro je to vidět v plné nahotě. Mám pocit,že byť jsou hráči Šumulikovského z formy, stejně je není kým nahradit.Pohled na lavičku je smutný, ať vinou nemocí, či zranění, nebo tím, že trenér některé hráče lidsky nesnese. Tato současná parta, která nastupuje víceméně v nezměněné sestavě do každého utkání,už výsledkovou bombu nepředvede a to, aby trenér udělal jinou sestavu, kde od začátku budou hrát hráči kteří nemají odehrané nic, či minimum, tak tomu nevěřím. A pak je jedno, zda klasická sestava prohraje 0:1 nebo ta nevyzkoušená prohraje 2:5. Ale alespoň by bylo vidět, že se p. Habanec o něco pokusil,ale tak, neudělá nic, jen se bude vymlouvat na terén, chyby hráčů, úzký kádr,atd. Je to špatné,moc špatné. Od následujících dvou utkání doma, neočekávám výsledkově vůbec nic, teda kromě stejných frází z úst trenéra, které budou vysvětlovat neúspěch.

  • huhu - 15.03.2015, neděle, 12:16
    (0)

    karagavrylydys: trošku moc ne? z těchto hráčů skončí možná Mezla, Došek dle zdravotního stavu

  • karagavrylydys - 15.03.2015, neděle, 12:14
    (0)

    No, uvidíme, jak bude hra vypadat příští sezonu, po pravděpodobném odchodu Rady, Košúta, Mezlíka, Valenty, Šumiho a Doška.

  • FCSFRED - 15.03.2015, neděle, 12:06
    (0)

    Boleslav je pohár.. Asi jste se všichni naučili jen vyhrávat, ale to nám těžko pude. Radši boj o záchranu, než střed tabulky a hra o nic.

  • Artigas - 15.03.2015, neděle, 11:57
    (0)

    No tak tomu říkám "napravení reputace", ze tří mačů ani bod, fakt paráda. Teď Teplice, pak Budějice a Boleslav, takže když budu mooooc optimistický, tak snad bod s ČB, jinak nic a zase o záchranu. Kdybyste vy lemry dali aspoň ten Hradec, tak bylo 30 bodů a byl klid, né to se posledním lamám dá šest bodů a navíc nejste schopni jim dát ani jednu branku a akorát trapné výmluvy na "nekvalitní" trávník. O starkastánu raději nemluvit, spíš byste měli uvažovat o změně názvu, protože Slovácku děláte akorát ostudu, kopyta.

  • Michal fcs - 15.03.2015, neděle, 10:51
    (0)

    Jednoznačně největší podíl na golu má Šumulikovsky, Rada to již jen mohl zachránit... Bohužel jarní forma Šumiho a některých dalších je velmi slabá a opět napíšu ,to co před týdnem, hlad po vítězství vypadá jinak.

  • vajdik - 15.03.2015, neděle, 10:45
    (0)

    Gól posral Sumi..který namazal na další dvě golovky Příbrami. A nechápu koho chcete dat místo Rady když nikoho jiného ZDRAVÉHO na jeho post nemáme! A proč se stejnou kritikou neutocite na na Kosuta? Ten nerozehraje jediný útok proto vše vyváží Rada

  • fipa - 15.03.2015, neděle, 10:30
    (0)

    V Přibrami to posral Rada. A není to poprvé-doufam,že Habanec ho posadi a dá šanci jinému.

  • Greif - 15.03.2015, neděle, 10:30
    (0)

    Pokus sis nevsimls http://www.fcslovacko.cz/clanek/sh-ceka-nas-narocny-zapas-a-tyden/5741.html?utm_medium=link&utm_source=fcslovacko.com&utm_campaign=infopanel .. Takze vse co sem napsal je pravda bohuzel jses toho zdarnym prikladem

  • lagic - 15.03.2015, neděle, 10:21
    (0)

    Pokud sis nevšiml, tak já tu nikdy nikomu nenadával, ale to tvoje věčné nadávání ostatním do debilů mě už naštvalo, proto jsem na tebe reagoval. A ano, bylo by dobré, kdyby se člověk na webu klubu dozvěděl, kdo je například zraněný a nemusel takové info shánět po kamarádech nebo známých, co pracují v klubu.

  • Greif - 15.03.2015, neděle, 09:55
    (0)

    Hod si lano vole a nezapomen pripsat ze nevis jak MichaL kdo je zraneny staci ti toto a tech kydu je daleko vice. Kultivovane ? To by cesky narod nesmel byt narodem zamindrakovqnych chudaku ...

  • Hory - 15.03.2015, neděle, 09:34
    (0)

    Nebýt tu to ho množství vulgarit a urážek o kolik míň stránek by tu diskuze měli a o kolik víc by to tady kultivovaněj četlo.

  • lagic - 15.03.2015, neděle, 09:25
    (0)

    Greife, největší piiii, debil a kripl jsi ty, protože ty neumíš argumentovat, jen ostatním nadávat. Jde vidět, že jsi kulatá lopata...

  • Greif - 15.03.2015, neděle, 08:31
    (0)

    MicheL ty si piiii a debil co neumi cist a vedle nej asi milion kriplu co umi taky jen pritakavat a asi cist neumi :D sem se po ranu zase pobavil .. Viz tve napsane hovna ze nevis kdo byl zranen a dalsi chujovinky. Asi se ti zatmelo kdyz jsi psal ty tve slohovky jsme stastni ze te tu mame :D

  • Babu - 14.03.2015, sobota, 23:38
    (0)

    :D tady to zas jede :-)

  • tomatos - 14.03.2015, sobota, 23:29
    (0)

    Nablito jako vždy

  • josef - 14.03.2015, sobota, 23:15
    (0)

    NA SLOVÁCKO PŘIŠEL PRĚDČASNĚ APRÍL . OFIC. STRÁNKY -PŘÍBRAM - 1. FCS 0 -1 NO TO JE VRCHOL...

  • fana - 14.03.2015, sobota, 22:31
    (0)

    ale že to trvalo

  • fana - 14.03.2015, sobota, 22:02
    (0)

    konečně normální komentáře!!!!!co sa dnes děje :)

  • MicheL - 14.03.2015, sobota, 21:42
    (0)

    Ykarus: to mozna jo, ale prinos Rady je i pres ty chyby vetsi nez u tech expertu v ofenzive. Protože se nějak zaužívalo, že spálená šance se nerovná jako velký kiks obránce. Ale ono to je stejné, prostě vzadu nesmíš posrat situace a vepředu musíš dát gól. Kdyby se to mělo porovnat, tak Rada měl nějakou pokutu za červenou kartu a žluté za kecy. Kdyby se měřilo stejným metrem za chyby ofenzivním hráčům, tak už je od nás 5 lidí na pracáku..jenom za podzim...

  • ostuda slovácka - 14.03.2015, sobota, 21:37
    (0)

    huhu: Tak samozřejmě, ale ty centry mají podobné, taky většina jeho centrů skončí v obránci nebo mimo!

  • Ykarus - 14.03.2015, sobota, 21:37
    (0)

    Naopak u Rady jako u obránce je mnohem důležitější, aby se vyvaroval těm fatálním chybám jak píšeš, než to jak rozehrává.

  • pan_zdravicko - 14.03.2015, sobota, 21:32
    (0)

    MicheL: Mluvíš mi z duše

  • huhu - 14.03.2015, sobota, 21:31
    (0)

    fcslovacko:trosku mimo srovnani,kdyby byl valencia jako divis,tak nekope v MU:-D

  • ostuda slovácka - 14.03.2015, sobota, 21:14
    (0)

    MicheL: Přesně si toho Diviše vystihl, mě připomíná Antonia Valenciu z Man. United, který taky za zápas pošle 7 z 10 centrů do obránce, který jde proti němu

  • FOREVER - 14.03.2015, sobota, 21:06
    (0)

    a co za blba na oficiálních stránkách napsalo že jsem vyhráli 1:0, připsalo nám do tabulky tři body a poslal na šesté místo ? :D

  • MicheL - 14.03.2015, sobota, 20:53
    (0)

    Co se týče kritiky, tak zde čtu negativní ohlasy na Radu. Vážení, Rada je jeden z minima fotbalistů, které v mužstvu máme. Samozřejmě jeho chyby na stoperu jsou někdy fatální, ale přínos rozehry, kterou má výbornou je daleko větší. To, že má před sebou 3-4 chudáky v záloze (neberu Šumiho), kteří jsou líní si jít pro balon je věc druhá. Bude se nadávat na Radu, ok, udělal chyby. Podívejte se ale třeba na pana Diviše. Dodnes nemůžu pochopit, proč ten člověk pořád hraje. Jsme nepouřitelní, protože cokoliv kdy do česka přišlo ze slovenska, to stálo za hovno, a tento hráč není výjimkou. Největší neštěstí bylo to, že dal v prvním zápase myslím hattrick. Vybudovala se zde gloriala gólového křídelníka, nahravače, bez kterého se neobejdeme. Bohužel není tomu tak. Ještě teď mi vstávají vlasy hruzou na hlavě, když si vzpomenu na lonsky zápas v Plzni, kde tento hráč spálil nemožné. Mohl bych vzpomenout na dalších 20 gólovek, co tento hráč zahodil. Jeho herní přínos je taktéž diskutabilní. Jeho procento centrů a průniků po lajně je žalostné. Kdo si vzpomenete na nějaký dobrý centr? Já si pamatuji na dobrý centr proti Baníku, bohužel po hříchu jeho slabší levou nohou, jinak v tom zápase poslal asi dalších 6 centrů, všechny blbě. Tento hráč neumí 1 na 1. Lituji obránce, který na něj hraje, protože ten je v zápase 10krát trefen při pokusu o centr, Diviš toho prvního hráče nepřekoná. Dokázal bych to překousnout, jen kdyby to nestálo celý tým spoustu sil. Nedovedl bych spočítat, kolik bylo brejků a šancí, kdy bylo rozběhnuto x hráčů do vápna a pak Diviš tam ten centr nedokázal dát. Potom utíkáte do vápna 4-5krát a nedostane míč ani jednou, tak se nedivím, že je zbytek týmu vytočený a už pak dopředu ani nechodí, když je tam lempl na lajně, který každý druhý balon zazdí. Ano, jenom lehce přes 50% je úspěšnost nahrávek Jardy Diviše, to je statistika veřejně dostupná na stánkách ligy. Mohl bych zde napsat stejný sloh na Kerbra, Šimka a další kopáče. Jenom si dovolím menší zmínku ke golmanu Hečovi. Chytá výborně, reflexy paráda, rozehra trochu slabší, ale má čas se to naučit. Nepochopím však smysl toho, že zdržuje už v prvním poločase, proč ten hráč nechce hrát rychle a zakládat brejk? To se naučil od Melichárka, který dnes předváděl to samé v Teplicích?

  • spiky - 14.03.2015, sobota, 20:51
    (0)

    Nezbývá než jen souhlasit s ostatními názory .. Mám ten pohled na to úplně stejný .. O webu radši ani nemluvím, to je největší ligová tragédie snad odjakživa a výsledky to už je věc sama o sobě. Na záchranu do snad bude jako každý rok, ale tento fotbal nikdy nebude tahat fanoušky, takže se nedivme že návštěvnost jde k čertu a po takových výkonech bude ještě hůř ...

  • cynik - 14.03.2015, sobota, 20:42
    (0)

    jaro je zatím pro fanouška Slovácka dost mrzuté...:(

  • MicheL - 14.03.2015, sobota, 20:41
    (0)

    Má to dvě roviny. Ony ty ambice a cíle jsou možná stanoveny, akorát o nich fanoušek neví. A to je obrovský problém, protože tady vidím v počínání klubu velké rezervy směrem ven. Komunikace směrem k fanouškům - minimální resp. nulová. Pozvánka na předsezonní tiskovku? Ne. Přímý přenos z tiskovky? Ne. Záznam z tiskovky? Ne. Jediné, co je zde v provozu jsou impotentní oficiální stránky, které podle mého názoru spravuje 10leté dítě. Dozví se člověk něco, co by si nezjistil jinde? Dozví se zde, jak hrály ostatní mužstva Slovácka, včetně sestav, reportu? Ne. Ani nemůže, když není toto poskytováno ani u A-týmu. Podívejte se na předzápasové preview s Příbramí. Ostuda. Info o zranění hráčích - nula. Koho zajímá, kdo dal gól v 35. minutě vzájemného zápasu před rokem nebo kdy se dostala Příbram do první ligy...k smíchu. Už teď jsem při psaní komentu vytočen na ultimo, a to jsem se dostal jenom k internetovým stránkám

  • Pivo10 - 14.03.2015, sobota, 20:01
    (0)

    Pořád je to stejná písnička dokola.Nákopy na Doška,který je z formy a žádná změna herního stylu.Každý soupeř v lize ví,že nic jiného neumíme a s tím si lehce poradí.Vedení žádné posily nepřivede.Stačí nám hrát kolem 10.místa,vždyt jsme malý regionální klub.S takovým přístupem běžte do prdele a nedělejte z fanoušků blbce.Ani se nedivím že každým rokem návštěvnost klesá.Klub bez ambicí si ani podporu fanoušků nezaslouží.Máte štěstí že nás blbců je dost,kteří přijdou na každý zápas.Záleží jen kdy ta trpělivost přeteče.

  • huhu - 14.03.2015, sobota, 19:49
    (0)

    Za mě ryba smrdí od hlavy. Tím neutočím samozřejmě na pana Zemka, to je pro mě pouze člověk, který má rád tento kraj a dotuje Slovácko. Ale pan Krejčí to je jiná pohádka. Přál bych si mít ve vedení klubu ambiciozního, cílevědomého a náročného člověka, který by měl určité postoje a cíle. Když to tady porovnáváte s běžnou firmou, jak by se vám pracovalo pod člověkem, který každý rok vyžaduje stále stejné výsledky. No určitě dobře. Pohoda klídek. A stejně k tomu přistupují i všeci hráči tady, Rada to sem došel dohrát za hezké peníze, Kebr si po dobrém půlroce o sobě myslí bůhvíco a víc si hladí patku než aby běhal. Neskutečně mě to sere. Nechceš byt nejlepší? tak jdi o dům dál!

  • Pedro - 14.03.2015, sobota, 19:38
    (0)

    byl jsem tady minulý týden napadán, za to že jsem pobuřoval konečně k vypískání mančaftu za poslední výkony...viď Bubu a jiní ....a dochází na má slova. Ty poslední výkony jsou opravdu pokračováním výsledkově nevýrazné přípravy . Všichni se utěšovali, že s mistráky se to zlepší. Chyba lávky. Hrajeme příliš viditelně. Soupeř si pohlídá Došana, ostatní se nejspu schopni trefit z vyložených pozic a obrana občas nebo vícekrát vyrobí tak fatální chyby, že je hned na problém zaděláno!!! Za celou přípravu a zimu jsme nic nevymysleli, nepřišli z ničím novým, zatímco ostatní soupeři mocně zbrojili!!! Na co máme takový managment? S čím přišli, na čem dělají....žádná změna v jejich práci, žádná změna v práci mančaftu . jsme průhlední, bez překvapení a tedy až moc herně čitelní, ZMĚNU !!!!! Dokud je čas. V práci, kterékoliv firmy, kde by delší dobu nebyly výsledky, by byly škrty a změny. Jak se k tomu postaví naši profící? I to ubohé Brno vyloupilo Teplice, všichni se rvou o bytí a my si jen tak hrajeme pro sebe. To máme nahráno? Jen snaha nestačí. Průměrně placeni nejsou. Musí tvořit----

  • vajdik - 14.03.2015, sobota, 19:24
    (0)

    HUHU_ Habanec dělá už pro mě viditelné chyby, promin ale za tri mesice zimni pripravy nedokazal herní styl muzstva vubec pozmenit..porad to stejne od vyvezení balonu pres Radu az po ofenzivní styl centry ze strany..JENZE RADA JE MIMO, KRAJE VUBEC NEFUNGUJI a MY NEMAME ZADNOU HERNI ALTERNACI!!! Souhlas s tím ze cely klub je bez motivace, cile zadne, a prijde mi ze Zemek ani na Krejciho nijak netlaci..takze se maj vsichni dobre.. Chtěl bych mít takové zamestnani...

  • huhu - 14.03.2015, sobota, 19:22
    (0)

    KotelGuláše: kdyby to bylo jenom o obraně tak dáme Hradci nebo Příbrami aspon gol. Proti hradci jeste hra ok. Převaha. Snaha. Dnes fiasko, ani jeden odražený balon. Ztráty. Hnus!

  • KotelGuláše - 14.03.2015, sobota, 19:18
    (0)

    Špatně nehráli,ale ta obrana prostě není dobrá. Nebudu se opakovat ohledně posílení defenzivy mužstva.

  • KotelGuláše - 14.03.2015, sobota, 19:16
    (0)

    Radu bych prodal do Lichtenštejnské ligy.

  • huhu - 14.03.2015, sobota, 19:03
    (0)

    vajdik: ja si myslim ze proste Habancova chyba to není, ten klub je totálně celý bez motivace, bez nějakého vyhlašování cílů. Podivejte se na slavii,klub v rozkladu, po podzimu byla 10 a řekli že jdou pro poháry. Kurva nebaví mě to, už se těším jak dojedou ti skalní z příbrami a budou nás tu poučovat, co si dovolujem nadávat, ze sme měli jet na výjezd. Na to jenom muzu rict ze na to seru. Tým bez ambicí mozu vidět aj v televizi.

  • FcS - 14.03.2015, sobota, 19:01
    (0)

    huhu naprostý souhlas. Akorát šimko si myslím , že není až tak špatný. Ale kdyby to Hečis nepochytal ,, tak jen vuli Radovi to mohlo byt 3 :0 ... a na Doška to je pořád dokola...když mu nebudou letat centry ze stran tak bude neviditelný..kolik mel dnes centrů ? aj 3 prsty by me stacily....Achjo ta koncovka ..to je každy zapas ..porad to na treninku trenuji ale vysledky nulové...ta naša hra je šíleně čitelná.....

  • tvojemama - 14.03.2015, sobota, 18:57
    (0)

    Oni se vymlovaji na hriste ated predvedou tohle v pribramy :D

  • vajdik - 14.03.2015, sobota, 18:56
    (0)

    Vyhodte Habance, dejte na post trenéra Psotku at to trosku pozvedne, uhrajme co nejdrive 6 bodů, protoze ke konci souteze hrajeme s takovými souperi ze nemáme sanci a na pristi sezonu at se pan zemek zamyslí zda tady chceme platit Radu, Mezlíka, Valentu...a nehrajeme to s mladýma..dyt o co jde..to nase placani okolo desateho mista nema zadnou stavu, jak kdosi tady psal, jednou vyhrajeme pak dve prohry, nejaka remiza..absolutne bez naboje. Hrajme s CB, HK, Jihlavou o hole preziti v lize ale bude to mit alespon naboj...

  • achjohosku - 14.03.2015, sobota, 18:52
    (0)

    Dnes se budou vymlouvat na co ? Na hřiště, déšť, balón byl moc kulatý ?

  • ostuda slovácka - 14.03.2015, sobota, 18:51
    (0)

    huhu: V ní už jsme dávno! Za tyto výkony si tu 2. ligu zaslouží, asi do ní chtějí

  • huhu - 14.03.2015, sobota, 18:49
    (0)

    hoši doška nechme doškem, těžil ze hry týmu, létalo to tam ze všech stran. Ted to tam neléce a to je chyba zálohy. Kraje neexistují. A o obraně se nemá cenu bavit, to co předvádí fotbalista co bere ve Slovácku nejvíc peněz což je Rada, to je uroven 1.A tridy. Dnes 3 fatální chyby, naštěstí jenom jeden gol. Šimko taky špatné..tak se probuďme nebo to smrdí bojem o záchranu

  • ostuda slovácka - 14.03.2015, sobota, 18:48
    (0)

    Ty vole že já si nedělal čárky kolik ztratili míčů po svých chybách na půlce :D jen vím že jich je přes 10 :D

  • vajdik - 14.03.2015, sobota, 18:41
    (0)

    Nooo...on Došek nehrál dobře ani v přípravě a ani ke konci podzimu, jen se jmenuje Došek a nikdo na to nepoukazuje a my navíc místo něj ani náhradu nemáme...

  • ostuda slovácka - 14.03.2015, sobota, 18:40
    (0)

    To bylo keců chceme se zachránit za první tři kola :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  • achjohosku - 14.03.2015, sobota, 18:37
    (0)

    Došek nic moc už od zápasu s Jabkama.

  • ostuda slovácka - 14.03.2015, sobota, 18:36
    (0)

    Došek dnes nic moc a nejde dole

  • vajdik - 14.03.2015, sobota, 18:31
    (0)

    Já doufám že se ho Habanec nedočká a odejde dřív než Ghanan dojede z výběru...

  • ostuda slovácka - 14.03.2015, sobota, 18:30
    (0)

    Já si myslím že celá liga má špatné hřiště :D Už asi 10 chyba na půlce :D

  • ostuda slovácka - 14.03.2015, sobota, 18:27
    (0)

    Habanec bez tak čeká na toho negra z Ghany to asi bude náš spasitel :D :D

  • vajdik - 14.03.2015, sobota, 18:26
    (0)

    Reinberk má nohu v sádře... my nikoho totiž ani nemame aby jsme mohli strídat se podivejte na stridacku..ano uz je to tady, nekopa Kerbr a zaaaa...ano za Hlůpika :D Pane Habanec, bežte už do prdele, alespon jednou zkuste neco necekaneho, treba postavit Civice nebo někoho mladého a dravého, dyt na tu nasi hru se nedá dívat!

  • egi - 14.03.2015, sobota, 18:24
    (0)

    Tak to mosíš domluvit s panem Krejčím aby nastala podstatná změna.Habanec dělá ze sebe pouze šaška kterým se hýbe.

  • achjohosku - 14.03.2015, sobota, 18:23
    (0)

    Proč nezkusit na levé křídlo třeba Reinberka ? :D Vždyť tady už se nemá ani co posrat.

  • vajdik - 14.03.2015, sobota, 18:23
    (0)

    střídat bude..Kerbr, za hlůpika? Nic jiného ani nečekám :D

  • ostuda slovácka - 14.03.2015, sobota, 18:21
    (0)

    HABANČE STŘÍDEJ KURVA!

  • vajdik - 14.03.2015, sobota, 18:20
    (0)

    Asi i v Příbrami mají špatnou hrací plochu že Sumi s Radou krásně podcenili celou situaci. Jo a Hlůpik ligový fotbalista není, je to pouze sprinter který s jeho neuměním může hrát ligu! Větší uplatnění by měl na tartanu na atletické dráze

  • ostuda slovácka - 14.03.2015, sobota, 18:17
    (0)

    JÁ NA TO NEMÁM PIČA! To není možné!!!! Rada co tam dělá ty vole??? Další chyba a teď už gol! PIČA KURVA HRAJEME HŮŘ JAK V PŘEBORU! Momentálně jsme zralí na sestup! A Habanec určitě zas nebude střídat!

  • ostuda slovácka - 14.03.2015, sobota, 18:12
    (0)

    A ti rozhodčí co ted předvádí v 2 poločase HRŮŮŮZAAA!

  • achjohosku - 14.03.2015, sobota, 18:08
    (0)

    Ten Hlůpik je ligový fotbalista ?

  • huhu - 14.03.2015, sobota, 17:53
    (0)

    jdu se vyzvracet

  • ostuda slovácka - 14.03.2015, sobota, 17:45
    (0)

    Si dělají prdel? 5 ztrát balonu na půlce hřiště za poločas!

  • ostuda slovácka - 14.03.2015, sobota, 17:05
    (0)

    Sorry, na livesport.cz byla chyba teda, sorry

  • Michal fcs - 14.03.2015, sobota, 17:01
    (0)

    kde ti hraje? je na lavce

  • ostuda slovácka - 14.03.2015, sobota, 16:42
    (0)

    Proč furt hraje Kerbr? Od začátku jara tragicky ale základ má jistý! To ho tam furt drží těch 10 loňských gólů? Bože co dát šanci Civičovi?

  • huhu - 14.03.2015, sobota, 14:31
    (0)

    řeknu ti to naprosto přesně: Heča - Kuncl Rada Kosut Simko - Diviš, Valenta, Veliče, Tráva, Kerbr (Civič) - Došek

  • ostuda slovácka - 14.03.2015, sobota, 14:02
    (0)

    To sem zvědavý jaká bude sestava, když chybí dost hráčů: Tomáš Břečka, Marek Havlík, Luboš Kalouda a Petr Reinberk

pristi
 Další články:
16.03.2015, pondělí, 20:06 - Report z výjezdu do Příbrami + FOTO
16.03.2015, pondělí, 13:06 - Kouč Slovácka o další prohře: Někteří hráči zápas odflákli
16.03.2015, pondělí, 08:06 - Heča: Prohra mrzí, ale Příbram vyhrála zaslouženě
16.03.2015, pondělí, 08:01 - Skvělý Heča porážce Slovácka v Příbrami nezabránil
14.03.2015, sobota, 08:32 - Těsná porážka s Hradcem aneb Pozvánka ke Starkovi
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace