*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Navrátil děkuje Svědíkovi a přiznává: Sigma mě chtěla víc než Slovácko

04.01.2022, úterý, 07:32
navratil slovacko_velky.jpg

Pět let ve Slovácku se mu zarylo pod kůži. Ovšem doma je Jan Navrátil (31) v Olomouci, a když přišla koncem roku vylepšená nabídka z mateřského klubu, neváhal. „Sigma měla větší tah na bránu,“ přibližuje záložník, proč se nedomluvil na pokračování ve čtvrtém celku FORTUNA:LIGY a uzavřel dvouletý kontrakt se Sigmou.

Jan Navrátil cítil, že o jeho návrat do Olomouce stojí víc lidí než o setrvání v Uherském Hradišti. „Tam mě chtěl hlavně trenér Svědík, za což mu patří velký dík,“ říká v rozhovoru pro iSport.cz. Dres Sigmy oblékne po šesti letech, ve středu s týmem odstartuje zimní přípravu. V ní si chce vybojovat místo v základu a střílet víc gólů než dosud. „Ještě tomu mám co dát,“ věří rychlonohé křídlo.

Bylo rozhodování o vaší budoucnosti těžké?
„Ke konci už to bylo lehčí. Sigma včetně trenéra Jílka projevovala daleko větší zájem, což bylo hlavní. Po Vánocích to nabralo strmou rychlost. Jdu se porvat o sestavu, je to pro mě zase nová výzva. V Olomouci vidím jednoznačně větší potenciál, než napovídá postavení v tabulce. Už jednou jsem měl odtud nabídku. Tehdy jsem zůstal ve Slovácku. Nechtěl jsem si sem zavřít dveře.“

Jakou máte zkušenost s trenérem Václavem Jílkem?
„Dobrou. Jeho práce se mi líbí. Byl u mých začátků v Sigmě, vytáhl si mě tam. Chvilku jsem ho potom zažil i v áčku.“

Prý už vás unavovalo neustálé pendlování mezi Uherským Hradištěm a Olomoucí. Je to tak?
„Bylo to samozřejmě náročné. Každý den jsem byl dvě, dvě a půl hodiny na cestě. Ale tohle nebyl hlavní aspekt, proč jsem odešel ze Slovácka. Už když jsem odcházel z Olomouce, říkal jsem, že se tam určitě chci jednou vrátit. Tady máme domov, proto jsem dojížděl. Po zápase jsem sedl do auta a byl jsem rád, že nemusím nic řešit.“

Jméno Heslo
text
  • Šovkovskij - 07.01.2022, pátek, 10:50
    (0)

    Co se týče Zajíce, tak nevím, který ňouma novinář to psal. Ukázka perfektní žurnalistiky v plné parádě. Že neodehrál ani minutu? Ba ne, odehrál v lize devět zápasů, dal dva góly. Plus jeden zápas v poháru a v něm jeden gól. Nicméně je fakt, že oba ty ligové góly vstřelil v září, takže počáteční spokojenost obou stran šla dolů. Kdo chce kam, pomozme mu tam:-)

  • Šovkovskij - 07.01.2022, pátek, 10:43
    (0)

    Já tedy zcela netradičně musím souhlasit s Tondou:-) Akademie Příbrami je vyhlášená, dokonce hráli Ligu mistrů a vychovala takové hráče jako Barák, Matějů, Matoušek, Pilík, Slepička, Jedlička, Zápotočný, Mašek, Řezníček, Wágner, Trégl, Tarczal, Brandner, Jendruščák a další. O takové produkci kvalitních hráčů si můžou nechat zdát i papírově věhlasnější celky. Podle mne leckomu spadne brada, kdo z Příbrami vzešel. Vezměte si, kde by byli, kdyby jen část hráčů z tohoto výčtu byla v jejich kádru nyní... Mládež mají perfektní, že je Starka mafián, je věc druhá.

  • riedlss - 07.01.2022, pátek, 07:39
    (0)

    Přenos? To si myslím, že je dost nepravděpodobné 🤷‍♂️

  • Mara881101 - 07.01.2022, pátek, 07:26
    (0)

    Ahoj všem, rád bych se zeptal, zda nemáte informaci o tom, jestli bude nějaký přenost toho přípravného utkání s Kroměřížem? Připravuje se něco?

  • TondaFCS - 07.01.2022, pátek, 01:48
    (0)

    Pribram vychovala dost dobrych hracu, ty bych s jabloncem do jednoho pytle nehazel. Ale gauneri je vedou stejni to je fakt

  • drzý vandrák - 06.01.2022, čtvrtek, 23:33
    (0)

    Tak Jablonec je snad jasný, tam není o čem.Letos to možná udrží, ale příští sezonu půdou.Peltič zpeněží co může,ať je na pokutu a tím je to zpečetěné.Stejně jako u Stárky.Konečně.Tyhle protěžované týmy bez koncepce měli jít do hoven už dávno.Českému fotbalu za 30 let nedali vůbec nic.Nikoho nevychovali, jen překupníci, ní víc.

  • chmelda - 06.01.2022, čtvrtek, 21:52
    (0)

    Tak Pelta se podle mě snaží s peněžit ještě co jde a pak počká jestli si půjde na důchod odpočinout za mřížky.

  • fandajakhrom - 06.01.2022, čtvrtek, 19:20
    (0)

    Zaju bych klidne vzal zpet. Za 40 mesicne dobry 😂 a prestup by mohl zafinancovat Tomi bar 🥳

  • fandajakhrom - 06.01.2022, čtvrtek, 19:17
    (0)

    Ten Jablonec jde solidne do prdele.. ten pujde do 2 let do 2. ligy

  • Driske - 06.01.2022, čtvrtek, 17:47
    (0)

    Znamená to, že Severočeši jsou měsíc před startem jarní části de facto bez útoku. Před Doležalem odešel Tomáš Čvančara do Sparty a Martin Nešpor je zraněný. Lubin údajně nabízel na oplátku jiného českého útočníka Tomáše Zajíce, který si na podzim nekopnul ani minutu. K dohodě s jabloneckým bossem Miroslavem Peltou však nedošlo. O hráčské vyrovnání zjevně neměl zájem. Tome, Tome, ze ti to stalo za to, čeká te už jenom Kroměříž a pak můžeš dělat vyhazovace na Tomaci

  • Fcslovacko2004 - 06.01.2022, čtvrtek, 17:00
    (0)

    O osudu Václava Jurečky ve Slovácku se rozhodne zítra. Jsou jen dvě varianty: Buď prodlouží smlouvu, která mu skončí v létě a zůstane plnohodnotným hráčem áčka anebo bude přeřazen do béčka, kde dohraje sezonu. Myslím, že podepíše...z Twitteru Michala Kosturika

  • fandajakhrom - 06.01.2022, čtvrtek, 16:52
    (0)

    Co je s tim Jureckou sakra..? Je nas nebo uz ma sbaleno a jede z Chorvatska domu 😂?

  • drzý vandrák - 06.01.2022, čtvrtek, 16:23
    (0)

    Musíme porazit Sigmu a pak se uvidí.Dřív nemá cenu s ničím kalkulovat.

  • Bayern Munchen - 06.01.2022, čtvrtek, 13:38
    (0)

    pohár si zaslouží... ale pokud je v osudí tým Slávie, tak se ten pohár těžko bude získávat. A raději než prohrát finále se Slávií a nemít nic, tak budu radši za 4 flek v lize...

  • Nike - FCS - 06.01.2022, čtvrtek, 12:55
    (0)

    Souhlas, tento tým a tahle soupiska si zaslouží úspěch... Navíc vítězství v poháru, velký úspěch, k tomu předkola evropských pohárů jisté... Takhle 4. místo znamenat nemusí nic, protože vyhrát Slavia/Sparta nemusí, další aspekt je že nás klidně může Baník předběhnout a hlavně když už skončíme zase na 4. místě a děj se vůle boží, šli by jsme do předkol pohárů...Tak kdo nám zaručí úspěch? Takhle by jsme už jeden úspěch měli v podobě vyhraného českého pohárů a to další by byla jen třešnička na dortu

  • a jé - 06.01.2022, čtvrtek, 12:49
    (0)

    Jenze tenhle tym by si zasloužil dat do skříně nějaký pohár a za 4 místo se nedává

  • kecipep - 06.01.2022, čtvrtek, 11:44
    (0)

    Taky si myslím, že je lehčí být 4., než vyhrát pohár, když už neplatí pravidlo o poraženém finalistovi

  • Bayern Munchen - 06.01.2022, čtvrtek, 11:05
    (0)

    Osobně si myslím, že jednoduší cesta do pohárů je udržet 4 flek v tabulce... Pohár vyhraje Slávie, to si sem skoro na 100 % jistý... Teď budou mít uzdravený tým a velice nabitý kvalitou a i tlačenku ze zákulisí... určitě bych se neupínal na pohár, že vyhrajeme to raději zkusme udržet 4 flek před Baníkem, nebo postrašit Plzeň, nevěřím, že se jim bude tak dařit jak doteď... prostě je tady spíš otázka, jestli to utáhneme finančně a když vidím, tak spíš oslabujeme než posilujeme... A ještě jedna věc, jak se tady kde si psalo, že Slovácko vždy posiluje v létě, tak na jednu stranu, dobré že aspoň někdy na druhou stranu, pokud udržíš pozici na poháru, tak je to špatně, pokud chceš v tom poháru něčeho dosáhnout, přivádíš hráče v létě, kdy nejsou sehraní s týmem, kolikrát i s horší fyzičkou, atd. vůbec neznají náročnost trenéra a předkola pohárů začínají relativně brzy na to to dohnat...

  • Moravian - 06.01.2022, čtvrtek, 10:58
    (0)

    Faktem je, že často jsou v tom hráči více méně nevinně. Pokud má kvalitu a v dohledné době mu končí smlouva, vyrojí se u něj agenti. Apelovat na morální kredit je ve fotbalovém prostředí trochu mimo. Snad jen v případě odchovanců se toto měřítko dá relevantně uplatnit. Jinak jsou to žoldnéři co jdou logicky za lepším a těžko jim vyčítat způsob jakým odejdou.

  • barnabas.666 - 06.01.2022, čtvrtek, 10:33
    (0)

    Tím, že vypadla Plzeň a ve čtvrtfinále jdou proti sobě Slavia a Sparta se výrazně zvyšuje šance ostatních týmů na vítězství v poháru a tím i na to, že z ligy půjdou do pohárů jen první tři týmy. Je dost velký rozdíl porazit v semifinále a finále dva týmy z výběru Slavia, Sparta a Plzeň nebo jen jednoho z nich.

  • Ondra - 06.01.2022, čtvrtek, 10:30
    (0)

    Rozhodně byla větší pravděpodobnost,že dopadneme hůř, takže spokojenost.

  • karagavrylydys - 06.01.2022, čtvrtek, 10:29
    (0)

    50 na 50. Škoda, že nehrajeme doma.

  • riedlss - 06.01.2022, čtvrtek, 10:28
    (0)

    Utkání se hraje 9.února, nečekám naši přítomnost na stadioně takže dojmy poloviční ... 😕😕😕

  • Bobby - 06.01.2022, čtvrtek, 10:21
    (0)

    Mohl být si myslím o dost horší. Navíc proti sobě Sparta a Slávka a pak Jablonec a Bolka. všecko týmy, které jsme sice už porazili, ale co si budem, dostat v poháru Bolku venku by zabolelo snad každého :D

  • kecipep - 06.01.2022, čtvrtek, 10:15
    (0)

    Ošemetný los, ale mohl být mnohem horší.

  • Bonito33 - 06.01.2022, čtvrtek, 10:09
    (0)

    Sigma vs FCS

  • vajdik - 06.01.2022, čtvrtek, 09:55
    (0)

    Já také napíšu pár slov k Jurečkovi - za mě to není extra hráč prvoligové urovně - není technický a tento půlrok se svezl s týmem, kterému se dařilo a kdo hrál byl skoro na repre (jen Šilhavý to neviděl - ale minimálně Kalabiška, Havlík, Sadílek ale i Káca s Petrželou tu výkonostní uroven na nominaci měli - v ČR se bohužel hraje na nějaký věkový potenciál ale ne na momentální formu..škoda). Asi by klub finančně mohlo smést, kdyby teď dostal nasypáno - protože za půl sezonu si říct o nějaké veliké penize (rozměj veliké na poměry Slovácka) je cesta do pekel. Za mě, a to se na mě tady zlobte jak chcete, klub a tým jede asi nad své možnosti, reálně udržení 4.pozice je scifi - na přední trojku nemáme a za námi Baník -3.b - předpokládám že je otázka času kdy nás předžene. Navíc ze čtvrtého místo do poháru se půjde jen v případě že český pohár vyhraje Sparta nebo Slavie. Takže za mě, vítězství v poháru je pro Slovácko "snazší" cesta, jak se do evropy dostat než přes ligu. A raději upřednostím takové hráče kteří chtějí tu hrát a Slovácku pomoct (a to nejen na hřišti). Takže v útoku, Cicilia, Šašinka, možná Holzer. Kraje Petržela, Kohút. Prostě mám strach aby to Jurečkovo vyjednání nové smlouvy nemělo efekt že teď bude chodit každý hráč že chce víc a víc...bo Slovácko není Baník...co se finanční situace týče.

  • riedlss - 06.01.2022, čtvrtek, 09:46
    (0)

    Mara: Čt web a hbbtv nebo jak :)

  • kecipep - 06.01.2022, čtvrtek, 09:41
    (0)

    riedlss: Mám to na AKU ticketu ještě s tím, že Slavia bude hrát doma :-)

  • Mara881101 - 06.01.2022, čtvrtek, 09:33
    (0)

    Jen dotaz, ten los poháru je někde streamovaný?

  • riedlss - 06.01.2022, čtvrtek, 09:29
    (0)

    Zatím se raději mrkněte na los Molcupu dnes v 10:00 a na chvíli se netrapte tím co se ,,nestane,, :D poďme Bolka u nich, kurz 1,12 :D

  • Bonito33 - 06.01.2022, čtvrtek, 09:24
    (0)

    Tak tak, nic není ofiko, tak bych to zbytečně nerozebíral. Večer bychom měli být chytřejší, snad zvítězí rozum)

  • paya - 06.01.2022, čtvrtek, 08:58
    (0)

    tady se opět solidně blije :-D objektivita, inteligence a zdravý rozum nejhrubšího zrna :-D mnozí z vás máte zcela jistě velmi radostný a uspokojivý život :-D

  • fcs - 06.01.2022, čtvrtek, 02:14
    (0)

    Realita je bohužel taková, že si oba hráči finančně pomohli v klubech, které jsou namočene v boji o zachranu a nehrají lepší fotbal jak my

  • fcs - 06.01.2022, čtvrtek, 02:10
    (0)

    Nike-fcs- u Zajíce s tebu souhlasím, ale Klimenta se musím zastat,protože už při jeho příchodu otevřeně řekl že chce nastartovat kariéru,pomoct klubu a jít za lepším,takže co slíbil tak splnil a ještě asi ukázal i víc než se čekalo po jeho první sezóně,přece jen si prošel zahraničí a byl nejlepší střelec MS a vztah ke klubu měl nulový narozdíl od Zajíce který se zachoval špatně

  • Nike - FCS - 05.01.2022, středa, 22:14
    (0)

    Takové borečky miluju, zdrhnout zadarmo, aby z toho klub měl kulové... ale že jim klub dá tu šanci se ukázat, díky klubu se proslaví dostanou do takové formy a pak to má být logicky splaceno tím, že se zpeněží a odejde pryč....a nechcu slyšet jak on to splácí týmu tím že dává goly, však za to je placený.... Takže Jurečka, Kliment i Zajíc prostě měli prodloužit a pak třeba za půl roku, rok odejít....Tím že zdrhnou zadarmo je to samozřejmě výhodné pro ně skrz nějaký podpisový bonus, nicméně pro klub je to ta nejhorší varianta, když mu zdrhne kvalitní hráč zadarmo...Jak říkám, pro hráče má být automatické aby mysleli na klub, který jim tu šanci dal a oni odešli za nějaký peníz....

  • drzý vandrák - 05.01.2022, středa, 22:05
    (0)

    Už bych to neřešil.Kdo chce hrát tady ať hraje, kdo nechce ať jde do řítí.Kdo si dnes vzpomene na Klimenta a jiné.....a to bylo řečí,že nemáme šanci.Prostě se jede dál.

  • Maja - 05.01.2022, středa, 21:55
    (0)

    nejhorši by ted bylo jurečkovi nasypat nějaké šíleně nadstandardní peníze, to radši ať půlroku dohraje za áčko a pak jde zadarmo. riziko že spadne zpět do průměru je velke.

  • CELTIC 1888 - 05.01.2022, středa, 20:48
    (0)

    Fandím tomuto klubu už 30 let, takže už něco pamatuju z historie co se dělo pri vyjednávání o nových smlouvách u některých hráčů. Při této situaci která se tedka deje okolo Vaška Jurecky se mě ihned vybavil pripad někdejšího naseho snajpra Jirky Kowalika.Mimochodem vítěze tehdejšího rocniku v anketě král ligových střelců. A jak tenkrát dopadl??Zeptejte se u České pošty, tam budou vědět. Takže Václave, doufám že vezmeš rozum do hrsti a ucinis správné rozhodnutí. Slovacku něco dluzis a je potřeba to splatit.Pak tě určitě ještě čeká nějaké vysněné angažmá, protože kanonýr zcela jistě jsi.Chci věřit, že dokážeš být i rozumný a zachovas se správně ke spokojenosti nás fanoušků a také sebe.Ja osobně ti věřím, snad mě nezklames.

  • fandajakhrom - 05.01.2022, středa, 20:05
    (0)

    V MSFL mu da par inteligentnich obrancu co proto a uvidime, jak to bude dal ;)

  • fandajakhrom - 05.01.2022, středa, 20:02
    (0)

    Ale zatim bych Vencu nijak nekritizoval. Vyjadruje se do medii velice inteligentne a slusne a ja se jeho tlaku na lepsi penize nedivim. Pokud to ale bude na nase pomery moc, proste si pujde hrat na snajpra do MSFL

  • fandajakhrom - 05.01.2022, středa, 19:59
    (0)

    Jakub Konecny necht jde do prdele. Je to jen zdanlive stejna situace... okolnosti jsou uplne jine. Jurecka se diky FCS a celeho tymu (coz on vi) dostal na spici a mel by to nasemu klubu nejak "splatit". To, ze dal par golu je jaksi malo

  • celtic - 05.01.2022, středa, 19:44
    (0)

    moc krásně to řekl v rozhovoru Honza Navrátil,.... Jaké angažmá ve Slovácku z vašeho pohledu bylo? Krásné. Budu na to vzpomínat do konce života. Parta tam vždycky byla a je úžasná. Nezažil jsem nikde, že by tým táhl tak za jeden provaz. Nabídku od Sigmy jste dostal už před dvěma roky... Tehdy jsem se rozhodl zůstat a nelituji. Přišla historická sezona, kdy jsme uhráli poháry, a i jsem si je zahrál. Domů mě to však lákalo, a teď na návrat přišel ten pravý čas. Jsem rád, že můžu být tady a za tím, co bylo, se již nemíním ohlížet. je to borec,vždy když byl na hřišti patřil mezi nejlepší i když nebyl tak produktivní,tak vřdy kolem sebe navázal hráče a chystal šance spoluhráčům.....kdo si chce přečíst celý rozhovor,posílám odkaz https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-navratila-to-tahlo-domu-fotbal-miluji-ale-nechci-sedet-na-stridacce-rika-posila-sigmy-3033454

  • zdrh - 05.01.2022, středa, 18:47
    (0)

    Z toho Kuchtu by Slovácko dostalo 0,25 % z přestupové částky, protože tady hrál jen půl roku. Tj. zhruba 250 - 300 000 Kč. Pokud bude platit ta částka kolem 5 milionů eur.

  • spiky - 05.01.2022, středa, 17:54
    (0)

    to huhu: Dobrá sračka :D Když šel z Opavy, tak po něm neštěkl ani pes.

  • huhu - 05.01.2022, středa, 17:47
    (0)

    Jakub Konečný denik sport twitter: Přivést Václava Jurečku na konec smlouvy se vedení @1_FCS moc líbilo. Přijít o něj stejným způsobem nebo skrz výstupní klauzuli však považuje za hráčovu zradu. Tuzemské bafuňářské buranství v té nejkrystaličtější podobě. #prestupy

  • chmelda - 05.01.2022, středa, 14:19
    (0)

    Za mě osobně bych mu dopuručil ten Prostějov v dospělém fotbale se stále rozkoukává a naskočit hned do bojů o záchranu v FL lize by na psychiku nemuselo být ideální a neměl by skoro jisté místo, zase by to byli pro tak mladého hráče velké zkušenosti.

  • chmelda - 05.01.2022, středa, 14:17
    (0)

    A pak je tu třetí jméno, o kterém se v kancelářích na Stínadlech baví. Útok by kromě Žáka mohl posílit talentovaný Filip Vecheta ze Slovácka. Osmnáctiletý mládežnický reprezentant na podzim podepsal v Uherském Hradišti novou smlouvu a hledá větší herní vytížení. I zde však nejsou „skláři“ jedinými zájemci. Vyptávat se měly Pardubice či Prostějov. Rozhodování mladého střelce navíc výrazně ovlivní, že se během jara chystá složit maturitní zkoušku.

  • fcs - 05.01.2022, středa, 14:14
    (0)

    Buďme rádi že Havlas je skromný a není typ hráče který chce být středem pozornosti jinak by tu dávno nebyl nebo by se psali spekulace tak jak u Venci

  • Bayern Munchen - 05.01.2022, středa, 14:03
    (1)

    Jak tady uvádí fcs za mě se tady vůbec nediskutuje kolem Havlíka, který je tedy pro mě mnohonásobně důležitější hráč jak Jurečka... A tady je ticho po pěšině tedy i v novinách co se tedy dost divím... A tak jak píše Ondra, bez silného majitele a strategického investora se v příští sezóně budeme muset obejít bez Svědíka, kterého určitě přestane bavit být v klubu, kde je problém vůbec v přestupním období někoho kvalitního dovést pro zvyšování kvality a konkurence v týmu a taky pokud chceš být úspěšný jako on, tak potřebuješ mít i dostatečně silný kádr... Akorát nevím, zda se vrátíme s novým trenérem a hráči do klidného středu, měl bych spíš obavu, zda to nebude spíš boj o záchranu a tak je to vždy dost ošidné...

  • Prosto - 05.01.2022, středa, 13:48
    (-2)

    Z dlouhodobého hlediska víme, že vedení přivádí nové hráče hlavně v létě, tak klid. Oni moc dobře ví, co je pro klub nejlepší za daných podmínek a tím, že tady budete naříkat si nové tváře nevymodlíte.

  • Ondra - 05.01.2022, středa, 13:46
    (0)

    karagavrylydys> Pesimismus není na místě. Všichni musíme pochopit, že aktuální umístění asi nebude dlouhodobě udržitelné. Nejpozději po příští sezóně odejde Svědík (možná i dřív) a začne nová éra s novým trenérem a novými hráči. S naším rozpočtem a zázemím nemůžeme dlouhodobě hrát o první čtverku a vrátíme se zpátky do klidného středu tabulky. Všichni bychom chtěli, aby tomu tam nebylo, ale ...

  • karagavrylydys - 05.01.2022, středa, 13:40
    (0)

    No když se podívám na kádr, moc optimistický do dalších sezon nejsem. Základní 11: Nguyen (zatím jen na hostování), Kalabiška (věk 35), Kadlec (věk 37), Hofmann (v létě chce odejít), Reinberk (věk 32), Petržela (věk 38), Sadílek (v létě má slíbený odchod), Havlík (smlouva jen na půl roku), Kohút, Holzer, Jurečka (smlouva je na půl roku). Na lavičce Daníček (z formy), Cicilia (smlouva je na půl roku), Šašinka (na hostování, navíc z formy), Vecheta (talent).

  • fcs - 05.01.2022, středa, 13:36
    (0)

    Víc mě zajímá Havlas který kdyby nechtěl prodloužit tak mu nikdo neřekne ani slovo... Věřím že se s ním dohodneme stejne jako se Sadilkem na vylepšené smlouvě a případném prodeji kterou si za ty roky zaslouží víc jak Venca... Věnci by byla škoda ale Havlas je pro mě priorita

  • peetrs - 05.01.2022, středa, 13:20
    (0)

    Jestli opravdu spekuluje, tak je osel a prodělá na tom. Klub musí být nekompromisní. Jedna sezóna hráče nedělá a Vašík zapomíná, kdo ho na tu hrušku vysadil....

  • TondaFCS - 05.01.2022, středa, 12:49
    (0)

    Zebrak bych nerekl, simulant a provokater, ktery nalozi, ale boji se dostat nalozeno asi ano, ale fotbalove se mne docela libil

  • fandajakhrom - 05.01.2022, středa, 12:48
    (0)

    Jinak se mi libi nazor Kosturika ze Sportu, ze bude v pripade nepodpisu tratit hlavne hrac a ze ma FCS vyssi karty. A proc je ma? Protoze klub nezacal resit prodlouzeni smlouvy tyden pred jejim koncem, jako v jinych pripadech. Takto se to ma delat

  • fandajakhrom - 05.01.2022, středa, 12:18
    (0)

    Neco mi rika, ze se s Jureckou nejak dohodneme

  • Ondra - 05.01.2022, středa, 12:10
    (0)

    Zítra den D. Rozhodne se o budoucnosti Jurečky a soupeři ve čtvrtfinále MOL cupu.

  • huhu - 05.01.2022, středa, 12:10
    (0)

    kara: a přitom takový žebrák to byl, než ho ve slavii trochu probrali, Jurečka tuto sezonu jednoznačně větší forma, ale ze slavie se prodává líp no, my bysme Jurečku prodali možná tak za 5 milionů, ale Kč

  • kecipep - 05.01.2022, středa, 12:10
    (0)

    Z toho máme i nějaké výchovné, když u nás půl roku byl ne? eLucky tu kdysi dával nějaký výpočet procent

  • karagavrylydys - 05.01.2022, středa, 12:00
    (0)

    Kuchta prý jde za 5 milionů eur do Lokomotivu Moskva. Hezké peníze!

  • huhu - 05.01.2022, středa, 11:05
    (0)

    Hostování Vechety by bylo to nejlepší, co by ho mohlo potkat, a ještě v týmu, jako je Prostějov, kde by měl velkou šanci hrát. Doufám že ho vedení pustí, a on uspěje na zkoušce.

  • kecipep - 05.01.2022, středa, 10:58
    (0)

    Pokud vydrží Jurečka a zůstává Šáša, tak hostovačka Vechety ve 2. lize by byla zlatá.

  • zdrh - 05.01.2022, středa, 10:55
    (0)

    novinář Dočkal na Twitteru: Druholigový Prostějov už ví, že brankáře Muchu má nahradit host ze Slovácka Nemrava. A góly Žáka? Buď rovněž slovácký Vecheta, pokud jej Svědík uvolní hostovat, anebo spíše Marek Červenka z Vlašimi. O jeho přestupu Hanáci jednají.

  • fandajakhrom - 05.01.2022, středa, 09:14
    (1)

    A proto: at zije Lukas Sadilek. Takhle to ma vypadat 🤝👏

  • Bonito33 - 05.01.2022, středa, 09:11
    (0)

    *jdeme do druhé práce za moneys...

  • Hory - 05.01.2022, středa, 09:11
    (0)

    O to více si musíme vážit přístupu Lukáše Sadílka, který je momentálně nás nejdražší hráč, přesto, že mu také měla končit smlouva podepsal s tím, že v létě asi odejde,ale Slovácko z toho bude mít prospěch. To je férový přístup.

  • Bonito33 - 05.01.2022, středa, 09:10
    (0)

    Hold je všecko o penězích, proto my taky většinou jdeme za moneyyys, že ano. Má chvalitebnou sezónu, končí mu smlouva, tak toho musí využít. Tak snad se s vedením domluviju.

  • fandajakhrom - 05.01.2022, středa, 08:58
    (0)

    Snad je to cele jen hra, ktera bude mit stastny konec pro vsechny.. ale aspon bude zavcasu jasne, jak to bude.

  • fandajakhrom - 05.01.2022, středa, 08:54
    (0)

    Tatinek uz asi valku vyhlasil 😂

  • fandajakhrom - 05.01.2022, středa, 08:54
    (0)

    Tak uvidime. Jinak pokud nepodepise - sup do rezervy. Jak jsem psal vcera.. jinak to nejde delat. Ale snad se tatinek dohodne 😂

  • chalupář - 05.01.2022, středa, 08:53
    (0)

    Tatínek vám vyhlásí válku!

  • Driske - 05.01.2022, středa, 08:51
    (0)

    A to nemluvím o jeho zabijáckém instinktu, kdy na jeden gól potřebuje 3 šance. Už to není žádný mladík, ale v tomhle má taky obrovský limit.

  • Driske - 05.01.2022, středa, 08:46
    (0)

    Jurečka má štěstí, že těžil z výborné práce týmu, stejně jako Zajíc. Pokud odejde, tak propadne do podprůměru, jelikož je velice vázán technickými i rychlostními limity.

  • tomisek - 05.01.2022, středa, 08:44
    (1)

    Vencu chápu. 27 let, má moznost vydelat nejake solidnejs penize, tak vyjednava

  • riedlss - 05.01.2022, středa, 08:42
    (0)

    Jestli tatínka posílal i na vysokou školu tak se to možná vysvětluje🤷‍♂️

  • kecipep - 05.01.2022, středa, 08:22
    (0)

    Tuším za tím nafouknutou bublinu jako prase, po zítřejším jednání se určitě dozvíme dobrou zprávu. Jinak Venca má vysokou školu a překvapuje mě, že za sebe pošle tatínka, aniž by se účastnil on sám.

  • hešpy - 05.01.2022, středa, 07:35
    (0)

    Rodeo kolem Václava Jurečky. Desetigólový útočník byl ve Slovácku už na podzim domluven na podmínkách nové smlouvy, o čemž deník Sport referoval. K podpisu však dodnes nedošlo a další setrvání nejlepšího střelce FORTUNA:LIGY v klubu se výrazně komplikuje. Klíčové jednání je na programu zítra. Není vyloučeno, že opora skončí v béčku a na jaře se bude stavět na jiných! Dlouho idylické vztahy mezi Václavem Jurečkou a vedením 1. FC Slovácko byly narušeny. Problém je v podobě nového kontraktu a výše výstupní klauzule, kterou si útočník v zastoupení svého otce, majitele stavební firmy, údajně přál mít zanesenou v dokumentu. Finální návrh klubu projednají obě strany ve čtvrtek. Jde o peníze, jak jinak. Pokud nedojde ke konsenzu, je pravděpodobné, že bude Jurečka formou trestu přesazen do béčka a tam dokončí ročník. Vedení prý toto krajní řešení vůbec nevylučuje. Hráčův zimní prodej je aktuálně u ledu a na pozici hroťáka by měl mít čtvrtý tým soutěže vyhlédnutou eventuální náhradu. „Teď to nechci komentovat, vyvíjí se to,“ uvedl včera sportovní manažer Veliče Šumulikoski. Citlivá záležitost může mít nepříjemné vyústění pro hráče, trenérský štáb i celý klub. Za všechno „může“ Jurečkův podzimní gólový ohňostroj. Stačila půlsezona a z průměrného záložníka/útočníka se stal ceněný bombarďák. Jeho status se změnil, hodnota na trhu zvýšila. Zdánlivě jednoduchá dohoda o prodloužení smlouvy, která končí v létě, se stala rébusem, jehož řešení je ve hvězdách. Minimálně dozítřka. Ústně bylo přitom vše úspěšně předjednáno, komplikace se nepředpokládaly. Ale jsou tu a nyní je „míč“ na straně rodiny Jurečků. Pokud odsouhlasí nabízené podmínky, problém zanikne. Zdaleka jisté to však není. Docela lehce se může stát, že Jurečka dojede sezonu ve třetiligové juniorce a po ní odejde jako volný hráč. Každopádně Slovácko logicky nechce na své opoře tratit, spíš slušně vydělat. To znamená, že potřebuje, aby opavský odchovanec prodloužil stávající kontrakt. Ten si naopak chce ponechat volnější ruce pro odchod za lepším, k čemuž má posloužit výstupní přestupová klauzule či volné dojetí nynějšího úvazku. Zapeklitá věc. Sedmadvacetiletý Jurečka v pondělí normálně s týmem odstartoval přípravu. Pár nabídek už se mu během zimy nashromáždilo. „Něco jsme pro něj měli. Jedna možnost byla sportovně i finančně opravdu zajímavá. Ale Vašek to zatím nevzal,“ uvedl jeden z agentů, který shání českým hráčům angažmá v zahraničí. O pracovitého borce usiloval také ostravský Baník, tabulkově nejbližší ligovou konkurenci ovšem nehodlají šéfové Slovácka posilovat. To by šli proti vlastním zásadám. Ani útočník se na Bazaly nežene. V ostré konkurenci Ladislava Almásiho a Jiřího Klímy by to měl složité. „Nemá smysl, abychom prodávali hráče do podobných klubů,“ vyznal se několikrát výkonný ředitel Petr Pojezný. Vážnými partnery k diskuzi pro něj jsou primárně pražská „S“ či Plzeň. Sedmadvacetiletý Jurečka vnímá svou silnou pozici v kádru, důvěru trenéra Martina Svědíka a vysoké postavení mužstva v tabulce. Když zůstane, jeho transferová cena může ještě vzrůst. V létě se klidně může nabízet s vizitkou nejlepšího střelce české ligy – a za nulu. Momentálně se dělí o první místo s plzeňským Jeanem-Davidem Beauguelem. Jenže branky v béčku se nepočítají… Tohle Déjà vu zažívá už podruhé. Ani když odcházel do Slovácka, neobešlo se to bez komplikací. Rodná Opava ho v průběhu podzimu 2019 přeřadila do rezervy, neboť s ní nechtěl podepsat novou smlouvu. Jurečka hrál divizi, dostával tréninkové dávky navíc a čekal, až po Novém roce začne oficiálně platit jeho kontrakt v Uherském Hradišti. „Nebyly to lehké časy, ale zase dobrá zkušenost,“ shrnul. Teď zažívá něco podobného. Vyplatí se mu to zase? Nemaloval bych čerty na zeď, uklidňuje kanonýr Snaží se mít čistou hlavu, upřenou jen na fotbal. Proto Václav Jurečka (27) pověřil jednáním o nové smlouvě svého otce, majitele stavební firmy. Ten zatím s klubem shodu nenalezl. „S agenty jsem se nějak nepohodl. Chci být víc soběstačný. Táta má zkušenosti, nechal jsem to všechno na něm,“ vysvětlil útočník, jenž by rád zůstal do konce sezony ve Slovácku. Jako hráč áčka… Tohle téma mu není příjemné. Kanonýr Václav Jurečka ví, že je potřeba věc s kontraktem vyřešit ke spokojenosti všech stran. Snadné to však nebude. Jeho přání? „Chci zůstat ve Slovácku, jsem tu spokojený. Dál to asi nechci komentovat,“ omlouval se útočník, jehož nejbližší budoucnost rozsekne zítřejší schůzka. Říkáte, že chcete zůstat ve Slovácku. Ale jen do konce sezony, ne? „To se uvidí podle toho, jak budou jednání probíhat. Víc k tomu teď říct nemůžu. Není to pro mě aktuální téma.“ Nebojíte se, že by vás klub mohl přeřadit do béčka? „Takové informace úplně nemám. Nevím, jak to komentovat. Určitě bych nemaloval čerty na zeď. Uvidíme, co se stane. Nechci říkat do médií něco, co by mě pak mohlo mrzet. Je to záležitost moje a Slovácka.“ Platí, že jste v zimě měl nějaké nabídky na přestup? „Něco se objevilo, ale neřešil jsem je. Jsem ve Slovácku šťastný a chci tady pokračovat. Mám důvěru trenérů, což je pro mě nejdůležitější. V každém zápase chci odvést maximum. Na podzim si všechno sedlo, musím výkony potvrdit i na jaře. Od toho se můžu odrazit dál. Uvidíme, co přinese budoucnost. Myslím, že každý fotbalista má ambice hrát co nejvýš.“ Potvrdíte laso z Baníku? „Konkrétní nabídka na stole neležela. Bylo to jen takové povídání od agentů.“ Udržíte na jaře čtvrté místo? „Máme mančaft na to, abychom hráli v top čtyřce. Záleží jen na nás. Musíme navázat třeba na výkon proti Spartě. Tvrdá dřina přináší ovoce. Jedeme na soustředění do Chorvatska, kde se mi loni líbilo. Akorát jsem odjížděl na státnice, takže to bylo hektické. Teď už to bude klidnější. Je dobře, že někam společně vycestujeme.“ Pohled Michala Koštuříka: Tratit bude hráč Na té situaci může nejvíc prodělat hráč. Trumfy v rukou sice nemá ani Slovácko, ovšem celkově disponuje vyššími kartami. Neztratí tolik. Pokud se s Václavem Jurečkou domluví na nové smlouvě, bude mít schopného hroťáka na další ročník a naději, že ho později dobře zpeněží. Jestliže útočník kontrakt odmítne prodloužit, což se nyní zdá pravděpodobnější, dostane na jaře šanci někdo jiný. Rigino Cicilia je typologicky odlišný, ovšem rozhodně ne horší fotbalista. I on hraje o budoucnost, má velkou motivaci. Navíc má prý klub někoho v záloze. Jurečka v případě sešupu do béčka sejde z očí, přijde o zápasovou praxi mezi elitou, nebude útočit na korunu krále střelců a jeho hodnota půjde dolů. Stojí mu to za to, aby se stal v létě volným hráčem? K tomu si vezměte, že tohle se mu stalo podruhé během dvou let. Pro image hráče a jeho rádce to není nejlepší reklama.

  • kecipep - 05.01.2022, středa, 07:32
    (0)

    Ondra: asi ty, kdyz jsi o nem psal vcera :)

  • Ondra - 05.01.2022, středa, 07:10
    (0)

    Má ten článek někdo celý?

  • karagavrylydys - 05.01.2022, středa, 06:54
    (0)

    "Nepodepíšeš? Půjdeš na půl roku do béčka!" Naprosto v pořádku. Navíc s tímhle postupem už má Jurečka zkušenost z Opavy.

  • Hory - 05.01.2022, středa, 06:17
    (0)

    Ten článek je napsaný hodně bulvárně, ale rozhovor s Vencou a kupodivu závěrečný pohled autora ho staví do jiného světla. Asi se Vencovi zamotala hlava z těch pár úspěšných týdnů, ale komu úplně nejvíc je jeho otec. Je to stejné, jak když odcházel z Opavy.Vedení si stojí za svým a to je dobře a má řešení i pokud Jurečka začne stávkovat a to je ještě lepší. A pokud není hlupák, tak přistoupí na návrh vedení a vydělají všichni.

  • Bayern Munchen - 05.01.2022, středa, 05:22
    (0)

    Tak snad s tím Jurečkou neskončí v B týmu i Havlík a další co ještě nemají smlouvy od léta…

  • TondaFCS - 05.01.2022, středa, 00:31
    (0)

    Dat sanci mladym o tom dost pochybuju. Svedik ma treba strjne jako Vrba svoje kone a mladi hrebci to zpravidla nejsou

  • fandajakhrom - 04.01.2022, úterý, 23:30
    (0)

    Na toho Jurecku a zitrejsi sport jsem zvedavy 😂

  • Rado - 04.01.2022, úterý, 23:29
    (0)

    Na oficiálním webu info o aktuálním stavu hráčských pohybů. Jara Srubek tedy pokračuje ve Vyškově, Nemrava jde do Prostějova. Tamtéž Pernica a Olšanský na testech. Vyškov i Prostějov jsou dobře trénované týmy (Trousil, Šmejkal) a tyhle hostovačky mohou borce posunout. Jsem zvědavý na Kubalu, HK má na něj v létě opci.

  • Ondra - 04.01.2022, úterý, 23:02
    (0)

    Jurečka nechce prodloužit a skončí v béčku … zítřejší Sport

  • CELTIC 1888 - 04.01.2022, úterý, 21:53
    (0)

    fcs-Naprosty souhlas!!! Trpělivost růže přináší, tak buďme prosím všichni trpělivý. Vedení určitě nespí, to si buďme jistí.

  • fcs - 04.01.2022, úterý, 21:47
    (0)

    Plat Navrce a Marečka+přestupová částka jsou pro klub dobre peníze které nám nikdo zadarmo nedá

  • fcs - 04.01.2022, úterý, 21:45
    (0)

    Máme sezónu rozehránu jak nikdy předtím tak je potřeba hráče hlavně udržet a ať se nám to líbí nebo ne, tak prostě nejsu takové možnosti a je potřeba dát šanci i mladým třeba nás někdo prekvapi

  • fcs - 04.01.2022, úterý, 21:43
    (0)

    Vždy je více přestupu po sezoně a ne v zimě kdy je prakticky měsic volno, v létě jsme privedli poměrně rychle Merdovice,Holzra,Šašinku a Nguyena takže si nemyslím že vedení spí a určitě jsou nějací hráči v jednání a v čas se vše dozvíme,tedkom je opravdu klíčové prodlouzit smlouvy a příchody jsou až druhořadé i když samozřejmě minimálně dva hráči jsou potřeba pro rozšíření kadru

  • CELTIC 1888 - 04.01.2022, úterý, 21:43
    (0)

    Nike-FCS Fotbal se má hrát pro fanoušky, to máš naprostou pravdu, ale pochop taky vedení klubu,že prestupove jednání bývají mnohdy složité a hlavně konkurence nikdy nespí a proto musí klub nakládat s informacema o prestupove politice velmi citlive, opatrně a mnohdy taky inkognito.Vse se může zveřejnit až jsou smlouvy definitivně podepsané a nehrozí tak nějaký zásadní zvrat v jednání na poslední chvíli. To se na mě nezlob,ale to snad musí každý fanda co sportu aspon trochu rozumí přece pochopit.

  • Nike - FCS - 04.01.2022, úterý, 18:47
    (0)

    Nikdo tu nic Honzovi nevyčítá, odkroutil si 5 let...za to díky a tím to končí, chce prostě hrát a za podobné peníze doma, proč ne.. taky bych to bral, co si budem...Mě spíše sere neinformovanost vedení, a komunikace s fanoušky zda se jedná o nějakém příchodu, zda máme o někoho zájem, zda je snaha prodlužovat smlouvy hráčům, zda se jedná o prodloužení s konkrétním hráčem...Nebo myslíte že to jsou všechno interní věci a fanoušky to zajímat nemusí? Vždyt fotbal se hraje pro fans a ti by měli vědět celkové dění u týmu ne?

  • Bonito33 - 04.01.2022, úterý, 18:26
    (0)

    Loni taky vseci odcházeli dle médií a nakonec to byl jen Kliment.

  • kecipep - 04.01.2022, úterý, 18:12
    (0)

    Hostování Nemravy, Pernici a Olšanského ve 2. lize by bylo supr. Na Olšanského i Pernicu jsem zvlášť zvědav.

  • TondaFCS - 04.01.2022, úterý, 16:19
    (0)

    A kdo neco vycital Navratilovi? Svoji praci odvedl, zustal tu ikdyz se nedarilo a klub mu sanci taky dal. Ja myslim, ze ten odchod je ok, chce byt bliz rodine a mozne dostal lepsi penize, proc ne, kdyz mu je Olomouc da. Plakat za jeho odchodem nebudu, ale preji mu, at se mu dari, je to podle me i celkem dobry hrac do kabiny, zadny podrazak

  • Bobby - 04.01.2022, úterý, 15:51
    (0)

    Já furt nechápu logiku některých fans. Když je u nás někdo 5 let a poslední dobou už téměř nehraje, k tomu ani není odchovanec, aby ho něco se Slováckem navěky spojovalo, tak proč mu vytýkat, že odchází domů do Olmíku? Za mě je to trochu podoba s Petrželou, který taky odehrál velkou část kariery v Plzni, ale prostě jak přestal být součástí základu v tom lepším klubu, tak přešel do toho (v té době) horšího, aby stále ještě kopal. Je teda pravda, že Navrc má ve 31 letech ještě pár let před sebou, ale taky už má věk na to, aby uvažoval, jak fotbalově dožije. A Já být na jeho místě, tak bych radši "dožil" v základní sestavě doma v Olomouci ve středu tabulky, než na střídačce pohárového Slovácka.

  • fandajakhrom - 04.01.2022, úterý, 15:44
    (0)

    No a pokud podepsal, tak proc o tom nevime? Stacila kratka informace, ze jsme se dohodli na prodlouzeni smlouvy do..... vyse vystupni klauzule a jine detaily znat nepotrebuji 🤷

  • silon - 04.01.2022, úterý, 15:27
    (0)

    seby77: Takhle bych to zrovna neřekl :-) Spíš se mně zdá, že se toho naopak na všech těch internetech píše moc a pak už nejde zjistit, co platí a co ne. Situace s Vaškem je celkem dobrý příklad. A to si rozhodně nemyslím, že by vedení u prodlužování smluv zaspalo, nebo nevědělo, co dělá. Navrce nemá smysl držet za požadovaných podmínek a když Vašek nebude chtít podepsat, tak nepodepíše, i kdyby s ním klub jednal už dva roky... A ani jemu se to nedá vyčítat. Naopak jestli už podepsal, tak je to za mě palec nahoru a zachoval se vůči klubu velmi férově, jako i Sadílek. Jen prostě nevíme, jak to je, přestože se k věci už vyjádřili všichni málem včetně uklízečky :-D

  • peetrs - 04.01.2022, úterý, 15:19
    (0)

    Honzíku radost z toho nemám, ale chápu že doma je jenom jedno místo na mapě... Po celé tvé působení u nás velké sympatie a poděkování za poctivý fotbal. Ať se daří chlape, ale proti Slovácku šetři prachem, což by ti nemuselo činit až takový problém 😀😀👍.

  • seby77 - 04.01.2022, úterý, 15:09
    (0)

    Tak tak, tady lidi žijí v tom, že pokud se o něčem nepíše na internetech tak se to prostě neděje.

  • riedlss - 04.01.2022, úterý, 14:54
    (0)

    Lépe bych to neřekl 👍

  • FansHonza - 04.01.2022, úterý, 14:24
    (1)

    Dává si dnes ještě někdo trochu úsilí i přemýšlet a vnímat dění? Nebo je trocha racionality dnes už tak složitá a nepohodlná věc? Sledujete, jak se tu fotbal dělá v posledních letech? Myslíte si, že jsou v klubu takoví trotlové, co řeší smlouvu hráče až půl roku před koncem??? V novinách/webu přátelé nikdy, nikdy nenajdete věci tak, jak jsou, nějaký čas jsem v prostředí působil. Bude se vám žít lépe, když to přestanete hltat. Klubu věřím a neskonale si užívám toho, jak na tom jsme.

  • spiky - 04.01.2022, úterý, 14:16
    (0)

    Já teda nevím, ale každý ví jak to s odchodem Heloša do Slavie bylo a kdo v tom měl namočené prsty. Nicméně těch jmen, kterým končí v létě smlouva je hodně a bude zajímavé sledovat, kolik hráčů tady nakonec zůstane.

  • fandajakhrom - 04.01.2022, úterý, 13:54
    (0)

    Jo, s Helošem nam nas kamarad dobre pomohl :-))) za 20 micu nadhera...

  • Hory - 04.01.2022, úterý, 13:50
    (0)

    Jinak když vidím, že Slavia chce vyhadlovat Hellebranda na přestup do Budějovic, tak si říkám to byl majstštyk našeho vedení. Takže není důvod vidět to tak černě,taky umíme zobchodovat hráče a ne jen o ně přicházet. A dalším dobrým důkazem je prodloužení smlouvy se Sadílkem momentálně naším nejdražším hráčem s tím, že pokud bude o něj v létě zájem a bude to pro všechny výhodné,tzn.včetně klubu, tak mu nikdo bránit nebude.

  • fandajakhrom - 04.01.2022, úterý, 13:41
    (0)

    Kara: presne, taky to nechapu

  • Hory - 04.01.2022, úterý, 13:40
    (0)

    Za celou dobu co tu Jurečka je a to ještě i v loňské sezóně a na začátku letošní ho tady nikdo neřešil, byl součástí mužstva, kdy nijak nevyčníval. Pak mu vyjde několik zápasů kdy naštěstí dá hodně gólů a tady už se zase budou někteří bouřit co dělá vedení, jaktože ho nepodepsala dávno? Pokud by byl ve své minulé formě, tak by v naprostém klidu prodloužil a vše by šlo dál. Ale protože není, tak logicky mu stoupá sebevědomí a zvedá své nároky a požadavky. A to co už tu zaznělo mnohokrát. Vedení má nějaký finanční strop a ten strop musí stůj co stůj dodržet a to je holt taky důvod proč není podepsaná či prodloužená smlouva s každým u koho si to fanoušci vysní. Já bych v tomto směru opravdu nebyl až tak kritický k vedení, třeba i tím, že začnu vyjmenovávat kdo vše odešel po ukončení smlouvy. Pořád je to politika, sportovní, obchodní a pokud nejsme její součástí,tak ji asi můžeme těžko pochopit.

  • karagavrylydys - 04.01.2022, úterý, 13:38
    (0)

    Já hlavně nechápu, proč se řeší prodloužení smlouvy s klíčovými hráči až půl roku před jejím koncem.

  • Bonito33 - 04.01.2022, úterý, 13:35
    (0)

    Tak jeden rozhovor se třeba zrodil pár hodin před podpisem..

  • fandajakhrom - 04.01.2022, úterý, 13:33
    (0)

    Ok. Pred casem jsme ale obcas dokazali nekoho slusne prodat... to se ted nedeje... je mi to ale celkem jedno, ja to cele nefinancuji :-)

  • kecipep - 04.01.2022, úterý, 13:27
    (0)

    Zase i k nám chodí hráči zadarmo. Janošek, Hellebrand, Aldin, Tomič, Zelí, Cicilia, Juroška, Kliment.. holt to přišlo i k nám, že od nás stejným způsobem i hráči odchází. I světové hvězdy hrají do poslední minuty, ačkoli se svým klubem neprodlouží a odchází jinam. Nikoho bych neodstavoval a už v historii naše vedení řeklo, že se takto chovat nebude. Aspoň si tím žádného hráče ani agenta nenasereme

  • fandajakhrom - 04.01.2022, úterý, 13:21
    (0)

    Zajic odesel zdarma, Juroska, Navratil, Kliment... tady je neco spatne

  • fandajakhrom - 04.01.2022, úterý, 13:20
    (0)

    To jsme ho ted meli radsi prodat. Nikoho neprodavame (az na Marecka) a zaroven poradne nikoho nekupujeme... divny pristup

  • fandajakhrom - 04.01.2022, úterý, 13:19
    (0)

    Tak dobre. Slovo odstavit je mozna zbytecne silne. Rozhodne by ale mel dostavat min prostoru a perspektivnejsi hraci naopak vic prostoru. To je asi ok. Rozhodne neni ok, aby hral plny pocet minut az do konce sezony a pak zdarma odesel a my budeme opet jak trdla hledat noveho utocnika

  • Driske - 04.01.2022, úterý, 13:15
    (0)

    Přesně tohle mu udělali v Opavě. Takže je lepší ho odstavit a případně si zavřít dveře k tomu, aby se někdy ještě vrátil? Zajíc se zachoval jako kurva a nikdo ho neodstavil, i když by si to tenhle frajírek a nekopa zasloužil.

  • TondaFCS - 04.01.2022, úterý, 13:11
    (0)

    Odstavit nejlepsiho strelce, protoze plni podminky smlouvy? Ale ale :) lidi tohle neni football manager, ale realny fotbal. Znicit hrace, protoze nechce podepsat smlouvu, to se vracime nekam do 90.let fuj

  • Bayern Munchen - 04.01.2022, úterý, 13:00
    (0)

    Moc nejsem z tohohle nadšený, co se objevuje v novinách a kde hledat pravdu... Ale osobně si myslím, že ta pravda bude někde v tom co říká Svědík... Na posily peníze nemáme a snad udržíme kádr co nejvíce pohromadě... Když to tak čtu tak spíš se mi to jeví i s tím oslabováním lavičky, že opravdu je čas na prodat co jde a pomalu se loučit se staršími hráči a dávat hrát hráče z juniorky s tím, že máme teď dost bodů nahraných tak je nechat co nejvíce plavat a třeba se některý chytí a nás to letos sestup stát určitě nebude... Trochu si myslím, že o ty poháry přestává být zájem... Ale musím říct, že bylo dost klíčové, že jsme teď na 4 místě tabulky, kdo ví jak bude liga pokračovat s omikronem, aby se ještě dohrála...

  • Bayern Munchen - 04.01.2022, úterý, 12:54
    (0)

    Tady je furt otázek, které by mohlo snad vedení zodpovědět... Jako to není jen o Jurečkovi, další je Havlík, potom Cicilia, tady se bavíme o více hráčích, kterým v létě končí smlouva a čistě teoreticky už teď mohou dopředu uzavřít novou s kým chtějí, a to jsou hráči, kteří se dají zobchodovat, Kadlece s Petrželou už neprodáme nebo Daníčka...

  • silon - 04.01.2022, úterý, 12:53
    (0)

    Ondra: ano, to nevíme. Vycházím z toho, co bylo ve slováckém deníku "nemá podepsanou smlouvu a víc to řešit nechce". Což nemusí být pravda, nebo to taky může znamenat, že teď nechce do médií nic říkat. Šumi říká zase říká, že je podepsáno, někde bylo, že si vymínil výstupní klauzuli. Tak fakt nevím.

  • fandajakhrom - 04.01.2022, úterý, 12:49
    (0)

    Tak hlavne ze vime, ze si dodelal VŠ a je z nej Ing. :-))) no podle me to je jednoduche - pokud nepodepise, tak odstavit. Jinak to nejde delat ...

  • Ondra - 04.01.2022, úterý, 12:42
    (0)

    My hlavně pořád nevíme, jestli podepsal nebo nepodepsal.

  • silon - 04.01.2022, úterý, 12:40
    (0)

    Jako větší průser vidím nepodepsání Vaška Jurečky. Chce smlouvu dohrát u nás, ale na druhou stranu bohužel celkem jasně říká, že prodloužit taky nechce (resp. "nechci to teď řešit"). Z toho mně vychází, že sezonu s ním dohrajeme, ale po sezoně, pokud se nestane něco opravdy hodně nečekaného, o něj bez náhrady přijdeme a budeme zase po roce hledat nějakého kvalitního útočníka.

  • fandajakhrom - 04.01.2022, úterý, 12:32
    (0)

    Jinak teda uplne nerozumim tomu nasemu pristupu. Tak pokud jsme ho chteli udrzet (a kadr neoslabit - jak rika Svedik), tak jsme asi meli chtit vic a cele to poresit driv. A pokud by se s nim vedeni nedomluvilo, tak jsme se meli rozloucit na urovni. Obcas mam pocit, ze tady nektere veci nechavame na posledni chvili ...

  • fandajakhrom - 04.01.2022, úterý, 12:27
    (0)

    Jasne. Muzeme mu jen podekovat a az tu jednou nastoupi, tak mu pripravit pri stridani ovace ve stoje. X let patril jasne do zakladu a byli jsme za nej radi

  • silon - 04.01.2022, úterý, 10:48
    (0)

    Není co komu vyčítat. Navrc se choval ke klubu slušně po dobu pěti let, odvedl tady dobrou práci a chce jít domů za lepšíma podmínkama. A ze strany klubu - nejlepší smlouvu asi mohl dostat v době, kdy podepisoval tu poslední u nás, byl ještě v dobrém věku a s plnou výkoností do základu áčka. Už ale pomalu stárne, letos mu bude 32. I kdyby nebyl horší než dřív, tak lepší než dřív není určitě - takže jako hráč na hranici lavky / a základu už teď prostě nemohl od klubu dostat lepší smlouvu, než měl doteď. V Sigmě ji asi dostal, protože ho potřebují víc. Je jasné, že se nám jeho odchodem zhorší lavička, ale za jeho platové podmínky hráče ze základu áčka má smysl hledat někoho nového a perspektivnějšího. Nemáme bohužel ekonomické podmínky na širší kvalitní lavičku.

  • Bonito33 - 04.01.2022, úterý, 10:03
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-posily-prioritou-je-udrzet-stavajici-kadr-tvrdi-kouc-slovacka-svedik-3028459

  • seby77 - 04.01.2022, úterý, 09:59
    (0)

    Prostě je doma, větší šance na základ, peníze asi minimálně stejné, tady se asi není o čem bavit. Díky za vše a ať se daří. Navrc góóól góóól góóól!

  • a jé - 04.01.2022, úterý, 09:44
    (0)

    I kdyby dostal nabídku se stejným platem jako tady je doma nemusí dojíždět a ty dvě a půl hod muze byt s rodinou docela ho chápu a za tech 5 let odvedene práce jenom dik patřil vždy mezi ty lepší ať se ti daří v Olomouci

  • Bonito33 - 04.01.2022, úterý, 09:34
    (0)

    Aspoň se tam može lépe drat Aldin či Juroška. Navrcovi samozřejmě patří dík za odvedené služby.

  • Hory - 04.01.2022, úterý, 09:21
    (3)

    Já bych to viděl tak, že máš na stole smlouvu na vyšší plat a když se zamyslíš nad tím, že budeš hrát doma, nikam nedojíždět a šanci být v základu mnohem vyšší než na Slovácku, tak není co řešit.

  • fcs - 04.01.2022, úterý, 09:19
    (0)

    Jen by mě zajímalo v čem projevila sigma větší zájem,přece jen lákání o prodloužení smlouvy určitě nebylo na den tak jestli myslel pouze finanční nabídku nebo je v tom něco jineho

  • fcs - 04.01.2022, úterý, 09:16
    (0)

    V jeho případě opravdu nešlo jen o čísla, ale dokázal na sebe namotat tři hráče stejně jak Milan a přejít jeden na jednoho a pak dát přesnu přihrávku což neumí každý,každopádně uměl spálit nemožné, o tom žádná

  • karagavrylydys - 04.01.2022, úterý, 09:13
    (0)

    Sympatický hráč. Za Slovácko nastoupil do 146 ligových zápasů a odehrál 10.969 minut (průměr 75 minut na zápas). Za 5 sezon vstřelil 6 branek (průměr 1,2 gólu za sezonu) a měl 13 asistencí (průměr 2,6 asistencí za sezonu). Takže čísla opravdu nic moc. Každopádně díky za odvedenou práci, ať se daří, ale ne proti Slovácku.

  • fcs - 04.01.2022, úterý, 09:12
    (0)

    Tato ztráta se brzo projeví,ale nezbývá než poděkovat,odvedl tady obrovský kus práce a tuším dva roky zpět měl výhodnu nabídku ale řekl že nemoze odejít protože mu Slovácko pomohlo když potřeboval,byl to týmový hráč do kabiny jak sám říká

  • fandajakhrom - 04.01.2022, úterý, 08:04
    (0)

    Navrcovi dik, skoda ze jsme se s nim nemohli poradne rozloucit

  • fandajakhrom - 04.01.2022, úterý, 08:02
    (0)

    Tak budu doufat, ze ti jedinci, kteri uplne nestali o jeho setrvani v UH nam ted sezenou adekvatni nahradu... mam ale obavu, ze to jedinci zatim jenom zvanu a nikoho nesehnali

pristi
 Další články:
09.01.2022, neděle, 16:15 - Slováckého střelce Jurečku vábí vicemistr Polska. A od léta Plzeň
09.01.2022, neděle, 12:30 - Pojezný: Máme za sebou mimořádný rok
08.01.2022, sobota, 14:34 - Slovácko řeší oporu, agent chce pro Havlíka víc peněz. Jednání s Jurečkou
07.01.2022, pátek, 07:46 - Juniorka Slovácka se chystá společně s dorostem. Kdo je trénuje?
03.01.2022, pondělí, 20:47 - Slovácko odstartovalo přípravu. Chyběl Nguyen, Navrátil skončil
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace