*
včera
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

I laik vidí, že nám nefunguje záloha, přiznává trenér Slovácka Habanec

06.08.2013, úterý, 12:20
habanec_stadion_velky.jpg

Ve dvou venkovních zápasech byly porážky o jeden gól ještě milosrdné a doma přetlačili Jihlavu jen s velkým štěstím. Fotbalisty Slovácka úvod nového ligového ročníku nezastihl v dobré formě. A nespokojenost je hlavně se středovou řadou.

Kouč fotbalistů Slovácka Svatopluk Habanec není po prvních třech kolech nového prvoligového ročníku spokojený s hrou zálohy. Týmu podle něj chybí důslednost a v útočném snažení postrádá po zranění Doška osobnost.

"Absolutně nejsme ve hře v záloze. Sami vytváříme soupeřům šance tím, že chceme hrát fotbal a většinou každá třetí přihrávka jde na jejich kopačku. Pak na nás chodí v pěti na dva," štvalo po nedělní prohře 1:2 v Jablonci obránce a kapitána týmu Jana Trousila.

"Záloha nám nefungovala, to viděl i laik," uznává trenér Svatopluk Habanec. U záložníků se podle něj nejvíc projevil nedostatek, který vidí u celého týmu.

"Špatně jsme dostupovali k hráčům. Stačí se přiblížit o deset metrů předtím, než dostanu přihrávku, a pak díky tomu nemusím běžet padesát šedesát metrů zpět," nabádá kouč své svěřence. "Až tohle začne fungovat, můžeme se posunout. Jde přitom o dostupování celého týmu, krajních obránců ke krajním záložníkům a podobně."

Jméno Heslo
text
  • Buchlovjak - 09.08.2013, pátek, 17:32
    (0)

    Pecan: já příchod Doška kvitoval okamžitě, když jsem se to dověděl..přece jen s ním byly u nás zkušenosti, z doby kdy byl bombarďákem druhé ligy...něměl jsem ho rád v týmu soupeře. Skoro vždy nám dal góla :-(

  • Pecan - 09.08.2013, pátek, 17:09
    (0)

    Ještě teda já se na Svaťu nějak nezlobím a dávám mu čas s tím jeho systémem, ale záloha ve složení Valenta, Daníček, Rada je se dvouma defenzivníma. Musím přiznat, že nevím, v jaké sestavě hráli v JAblonci a nechce se mně to hledat, ale doma tak hráli. Místo Daníčka by měl hrát o hodně kreativnější Volešák podle mě. Sice taky vzďycky nezahraje ideálně, ale v průměru je dopředu daleko lepší jak Daníček. Daníček není ofenzivní hráč, to je odklízeč bolonu na defenzivním štítu, toho Svaťa nepředělá a hrát na dva defenzivní proti Jihlavě doma, mně přišlo zbytečně...

  • Pecan - 09.08.2013, pátek, 17:04
    (0)

    Z Doška tehdy taky nikdo nejásal a psalo se tady o lokeťákovi a takové věci a teď je to místní modla. Taky jsem s ním moc tehdy nesouhlasil, ale on je hráč, který mě naučil neodepisovat hráče přicházející na Slovácko předem. Tak snad se tomu Petrovi bude dařit. I když já hlavně doufám, že začne fungovat tým, hlavně záloha, my podle mě nemůžeme spoláhat na to, že většinu gólů Slovácka dá jeden hráč. Když bude vepŘedu útočník, který dá 8 gólů za sezonu, ale každý z našich ofenzivních záložníků (Valenta, Volešák, Ondřejka, KErbr, Fujerik bude-li hrát) přidá po pěti gólech, tak je to daleko hodnotnější než když na hrotu budeme mít skoro nejlepšího stŘelce ligy, ale ostatní se k němu nepřidají. Ideální případ by samozřejmě byl, kdybysme měli toho superstřelce na hrotu a ještě gólovou zálohu, tak je to samozřejmě ideální, ale tím jsem chtěl jenom říct, že celý náś tým nemůže stát a padat na Doškovi, dřív na Švancarovi atd...

  • riedlss - 09.08.2013, pátek, 07:20
    (0)

    hmmm..vždy jsem zvědav na každou posilu, ale ukáže čas...za tu dobu co na fotbal chodím jsem se naučil raději nic neočekávat..aby to nebyl zas jeden z uspěchaných kroků, ikdyž v této situaci, rozumím, nutnost. A k tomu jak se staví klub k fanouškům: ono až bude B3 prázdná, pan Krejčí bude hned vědět proč aspoň :D jdem do toho??:D pamatuju proti Bolce 15 minutovou pauzičku na protest :D, ne sranda..tak hodně štěstí posile ;) tak jedem kurvňa.....

  • Buchlovjak - 08.08.2013, čtvrtek, 22:32
    (0)

    podle počtu příspěvků asi moc lidí z Vás nechodí do práce nebo trávíte dovolenou u počítačů :-D. Mě je úplně fuk kdo bude hrát když vyhrajem! A hlavně když Cyra s Vencou budou dávat vítězné góly! FCS nafurt!

  • zdrh - 08.08.2013, čtvrtek, 22:05
    (0)

    Petr měl už v minulosti dvě těžká zranění - jednou asi v 16 letech, kdy měl zlomenou nohu a nehrál půl roku a pak znovu na jaře 2012, kdy opět v podstatě celé jaro nehrál. Je to technický hráč, s dobrými centry, poměrně produktivní (jak golově, tak i přihrávkami). Poslední sezonu měl ale špatnou a a ni tuto nezačal dobře. Ale nechápu, jak by měl nahradit Doška, protože to žádný extra hlavičkář není, spíš je to křídlo a mohl by na jednom kraji hrát on a na druhém Ondřejka s tím, že se klidně mohou i točit (což třeba s Kerbrem možné není). V roce 2011 dal v Olomouci gól Slovácku. video z toho zápasu http://video.idnes.cz/?c=A110821_230803_fotbalova-videa_vl&idVideo=V110821_230409_tv-fotbal-video_zkl

  • Šovkovskij - 08.08.2013, čtvrtek, 15:49
    (0)

    Petr určitě dobrá posila. V tomto případě bych taky opci neočekával. Jakub býval obrovský talent, avšak v jednu dobu ho dost výrazně zbrzdilo těžké zranění. Kvalitní a perspektivní hráč to je ovšem pořád. Bylo opravdu zapotřebí někoho podobného přivést.

  • Pan Puk - 08.08.2013, čtvrtek, 15:48
    (0)

    eLucky> tak tak, sigma ho chce prelestit, takze se ho jen tak prodat nehodla. Snad z tech jeho prihravek budou tezit Ondrejka s Cyrou
    http://fotbal.idnes.cz/jakub-petr-ma-byt-do-budoucna-olomouckym-vaclavem-kadlecem-pn5-/fotbal.aspx?c=A130719_1953648_fotbal_elv

  • eLucky - 08.08.2013, čtvrtek, 15:44
    (0)

    to vajdik: Petr není nic jiného než rychlé zalepení díry vzniklé zraněním Doška, v tomto případě je pochopitelné hostování bez opce. Navíc se dá těžko čekat, že by Olomouc pustila takového hráče na hostování s opcí k nám.

  • Michal fcs - 08.08.2013, čtvrtek, 15:37
    (0)

    Tak se k tomu Hory postav jak chlap, napiš jméno a nekličkuj tu. Jinak Petr.., že bych skákal radostí, uvidíme, třeba nás příjemně překvapí

  • vajdik - 08.08.2013, čtvrtek, 15:31
    (0)

    Díky, našel jsem si to sám..zase amaterismus...a BEZ OPCE!!! „Jakub jde na roční hostování bez opce na Slovácko,“ řekl Zdeněk Psotka, generální manažer SK Sigma Olomouc.

  • vajdik - 08.08.2013, čtvrtek, 15:15
    (0)

    Škoda ze kluk nezverejni zda je tu hrac s obci nebo jen do konce sezony..skoda ze fanousci nejsou vubec informovani :( Vratim se jeste k tomu prvnimu zapasu, je videt jak si vedeni klubu fanousku vazi, alespon ty sedacky pane Krejci mohli mladi kluci z rad zaku umyt.. V tomto klubu posledni dobou vuci fanouskum nic nefunguje!!!

  • kecipep - 08.08.2013, čtvrtek, 15:13
    (0)

    Předpokládám, že je to bez opce.

  • kecipep - 08.08.2013, čtvrtek, 15:03
    (0)

    Petra máte tady. Tak ještě tu posilu od Horyho

  • Hory - 08.08.2013, čtvrtek, 14:39
    (0)

    Michal fcs - nikoho za nos nevodim. Ta posila o ktere mluvim, je porad aktualni. Hora byl ted ve hre po tom, co se zranil Dosek. Omlouvam se za hacky a carky, ale pisi to s mobilu a nejak je tam neumim davat.

  • vajdik - 08.08.2013, čtvrtek, 14:33
    (0)

    Tak raději nikoho nečekej :D

  • tarantule - 08.08.2013, čtvrtek, 14:24
    (0)

    ...pořád čekám na tu slibovanou posilu za zraněného Doška. Bez něj se to těžko uhrává. Víte někdo o tom něco ?

  • vajdik - 08.08.2013, čtvrtek, 14:21
    (0)

    Peníze byly, nez se nepochopitelne privedl Rada...Ondřejka že je golový? Poslední cca tri sezony moc to na prvoligove urovni neprokazuje, Cyra na ligu jeste urcite nema...

  • KEIKIN - 08.08.2013, čtvrtek, 14:13
    (0)

    tomisek: je to jednoduché, jen musíš mít peníze. Když máš lowe, můžeš mít koho chceš. andretti: Ale to je blbost, Ondřejka aj Cyra sú gólový,k enom mosí začat hrát záloha. Tam nás tlačí bota.

  • andretti - 08.08.2013, čtvrtek, 13:33
    (0)

    myslím si, že v útoku kromě Došana nemáme nikoho, kdo by uměl střelit gol. tam nás tlačí bota už druhou sezonu, minimálně..

  • vajdik - 08.08.2013, čtvrtek, 13:15
    (0)

    to Tomisek: Dle mého se měli peníze z přestupu Michala Kadlece investovat lépe než do defenzivního záložníka!!! Už před sezonou bylo jasné pokud se zranění došek, nemáme náhradu do utoku

  • Michal fcs - 08.08.2013, čtvrtek, 13:14
    (0)

    To Hory: tak jestli to Hory byl Hora, kvůli kterému jsi nás tu měsíc vodil za nos, tak jsi to mohl napsat napřímo, žádná pecka by to rozhodně nebyla...

  • tomisek - 08.08.2013, čtvrtek, 12:43
    (0)

    To vajdik: mysliš že je jednoduché koupit hotového útočníka? Jako zajdeš do Kauflandu, vybereš, zaplatíš u pokladny a jdeš?

  • Moravian - 08.08.2013, čtvrtek, 11:36
    (0)

    eLucky a Šovki: S modelem Ajaxu tady už dávno začala Sigma, která má asi nejdůmyslněji propojené mládežnické celky s "Áčkem". Bohužel nestabilita a novodobé praktiky managmentu nedovolují tomuto klubu využít potenciál vlastní líhně. Sigma totiž také neumí udržet nadprůměrné hráče. K tomu i napomohla apelace (a to již na žáky!), aby měl každý agenta. Jak známo, agenti sledují jen cestu vlastního zisku, nikoli prosperitu klubu či hráče.

  • vajdik - 08.08.2013, čtvrtek, 10:49
    (0)

    Zaráží mě liknavost vedení s příchodem útočníka, na co vedení čeká??? Další zápas před námi (MB) a zatím nikdo, a to už jsme "prolajdali" zápas v jablonci, pak nás čeká zápas s Bohemkou, dle mě pro nás důležitý zápas který nás může pěkně usadit na dně ligové tabulky. Na co naše vedení čeká??? Potřebujeme body než bude repre pauza! Vyhoďte Daníčka, na co si pořád držíme Mezlíka..těch hráčů do defenzivy máme až příliž!!! Chápu nejsou peníze, ale dokud je čas na příchod hráče tak neváhejme..nebo to s námi letos špatně dopadne...

  • riedlss - 08.08.2013, čtvrtek, 10:48
    (0)

    Myslím že plácat o Ordošovi je nesmysl, dokud to nebude jasné....pokud o tom vedení taky přemýšlí stejně jako my...!!!což si nemyslím

  • Hory - 08.08.2013, čtvrtek, 10:47
    (0)

    Tak Hora je už pro nás bohužel vyřešený a jinak ta koncepce snad půjde dobrým směrem, když se podívám na jakou dobu má trenér smlouvu. No, snad ji vedení v jejím průběhu neukončí...

  • Šovkovskij - 08.08.2013, čtvrtek, 10:46
    (0)

    eLucky: I mne napadla slavná akademie Ajaxu Amsterdam v souvislosti zaměření stejného stylu napříč celým klubem. Já jsem rád, že tomu tak je i u nás. A mám pocit, že to tu nastartoval už Soukup, který byl pro Akademii zlatý a velký odborník na mládež. Dále je nutno říci, že právě koncepční práce Trenčína může být pro nás inspirující. Ale jak podotýká Moravian: pokud už začne nějaký mladík vyčnívat a prakticky vzápětí je prodán, aniž by naplno ukázal svůj potenciál a mohl přestoupit za daleko lepších podmínek, těžko budeme pomýšlet na vyšší příčky. riedless: Obecně je právě v tomto v ČR problém. Nezadaří se v pár zápasech a trenér letí. To se potom těžko nějaká dlouhodobá koncepce a filosofie vytváří. V takovém případě pak klub si těžko utváří nějakou svoji tvář. Poté je důležité, aby klub trenéra podržel a řešil spíše hráčské změny, nicméně stará pravda říká, lehčí vyměnit, trenéra, než pět hráčů. A pořád dokola. V tomto bodě jsem rád, že zrovna Slovácko je klub, který nevyhazuje trenéra po pár neúspěších. Soukup tu vydržel snad tři roky a věřím, že Sváťa Habanec tu vydrží ještě déle.

  • egi - 08.08.2013, čtvrtek, 10:32
    (0)

    JJ,Ted,když není kdyspozici Došek,tak Ordoše vzít co nejdřív,než ho vyfouknou druzí.Aj,když nejsou peníze,tak se mosí sehnat at se deje ,co se děje.Snad Habanec ví,co je vněm a nemosí ho zkoušet.Tato situace také napoví jaké máme vedení a jak to myslí dál.

  • eLucky - 08.08.2013, čtvrtek, 10:09
    (0)

    Ajax Amsterdam už roky ukazuje, že zaměření na stejný styl napříč celým klubem navzdory změnám v realizačních týmech jednoznačně je přínosné pro klub. A AS Trenčín dokázal, že to lze realizovat i v našich poměrech.

  • eLucky - 08.08.2013, čtvrtek, 10:07
    (0)

    to Šovkovskij: AS Trenčín je pro nás daleko lepší vzor než Plzeň, protože narozdíl od Plzně Trenčín staví právě na odchovancích svůj systém. Jsou tam sice nějací ti cizinci a ještě v nedávné době jich tam bylo možná až příliš, ale zároveň s tím už začínají sklízet plody práce, kterou započal nástup nového managementu v čele s Holanďanem La Lingem. Samuel Štefánik, který zatím ještě je v Trenčíně, a Stanislav Lobotka, který je právě na hostování v AJAXu, jsou jen špičkou ledovce a ty největší klenoty Trenčínské akademie, ale do áčka pomalu pronikají další a další odchovanci klubu. Stejně jako v Plzni i zde byl 4 roky jeden trenér a budoval si mužstvo kolem hrstky zkušených (Miloš Volešák, Boris Godál, Aldo Baéz,...). Bohužel pro Trenčín narozdíl od Plzně zdejší majitel zřejmě není natolik silný, aby si mohl dovolit udržet top hráče a tak za poslední roky ti nejlepší odešli z Trenčina za lepším - Depetris, Peltier, Adi, Kubík, Hlohovský...

    A bohužel se obávám, že náš osud bude stejný. Sice dokážeme zapracovávat své top talenty pomalu do sestavy áčka, ale bohužel si ty opravdu TOP talenty nemůžeme udržet, nemůžeme odolat lákavým nabídkám tak, jako to dělá třeba Plzeň v případě Daridy.

  • Michal fcs - 08.08.2013, čtvrtek, 09:29
    (0)

    to vajdik: přiznám se, že je to velmi zajímavé jméno, má Doškovi parametry a navíc je to náš odchovanec

  • Moravian - 08.08.2013, čtvrtek, 09:13
    (0)

    Souhlasím s názory na dlouhodobou koncepci herního stylu. Nic méně je potřeba dodat, že i sebevíc geniální stratég je limitován kvalitou. A pokud nemáme prostředky na nákup, je potřeba o to víc věnovat péči mládeži a hlavně neprodávat kvalitní odchované (či vychované) hráče dřív, než se naplno projeví. Jinak se úspěchu nikdy nedočkáme.

  • vajdik - 08.08.2013, čtvrtek, 09:01
    (0)

    Vyhoďte Radu a jeho plat dejme Ordošovi... http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/177928/nepotrebny-ordos-kanonyr-sigmy-na-slavii-ani-nepricestoval.html

  • riedlss - 08.08.2013, čtvrtek, 08:30
    (0)

    Šovky: přesně tak, ten kdo ví, čte nebo někdy sport dělal, tak musí vědět, že změna stylu je práce na delší trať..jenže u nás v Čr je to velice složité, chvíli se nedaří a po dvou třech letech, i po pár nepodařených odehraných kolech se mění trenér...mě jen udivuje jak si tady každý myslí, že trenér vše vyřeší, v první řadě je to o hráčích a jejich přístupu...pobekování po trenérovi mi přijde nefér... Babu: zaměřit se na určitý herní styl už od mala, je dost dobrá myšlěnka, jenže fotbal jde dál a dál dopředu, postupem času se mění, navíc ti kluci projdou takovou sortou trenérů, že nevědí, kde jim hlava stojí, sto trenérů sto chutí....možná by to vyřešilo držet tu ty trenéry stabilně, což si myslím, že se tady daří,,pak už je jen školit a školit o tom, co chceme na Slovácku hrát, nevím.... :)

  • Šovkovskij - 08.08.2013, čtvrtek, 07:32
    (0)

    huhu: Souhlasím s Babu a dodám, že i Plzni nějaký rok trvalo, než si zvykla na nový herní styl a sehrála se. Vždyť i samotný Habanec před sezonou upozorňoval, že to není otázka pár zápasů a za příklad dával zrovna Plzeň a tuším Trenčín, které na změně herního stylu potřebovaly tuším tři roky. To opravdu není otázka, tří, pěti zápasů.

  • Babu - 07.08.2013, středa, 23:19
    (0)

    huhu: a pokud vím, co se psalo (což znamená, že já osobně fakt nevím, jestli to tak je doopravdy), všechny týmy od malých žáčků po dospělé ve Slovácku by měly hrát stejným stylem, aby si tak zvykli odmala..

  • Babu - 07.08.2013, středa, 23:18
    (0)

    huhu: no dobře, ale kolik mají odchovanců?? Jim se na české poměry povedlo něco neuvěřitelného, smíchali odpadlíky ze Sparty, mladší aj zkušené a funguje to, ale naše cesta taky není špatná, čímž myslím: odchovanci z akademie + pár zkušených do každé řady (trousil, došek, určitě zatím ne Rada) a pak nějací z jinama, kteří jen vhodně doplní tým. Rozhodně mi to přijde zdravější a rozumnější postup než jaký má Plzeň, ale jejich úspěchy jim nejde upřít.

  • huhu - 07.08.2013, středa, 21:58
    (0)

    Já třeba když ted vidim Plzen, tak nechápu jak to tam tak dokázali poskládat. To by měl být cíl SLovácka. Plzen vzala několik nechtěných hráčů ze sparty, zaměstnala důchodce Horvátha,do utoku koupila dva slováky, vychovala si Daridu a ted je tam kde je, jen proto že se drží koncepce. Škoda že to není jen tak se vydat takovou cestou :(

  • Moravian - 07.08.2013, středa, 12:06
    (0)

    Tominho: Zelenka opravdu není špatný fotbalista. Myslím, že jsou v Prostějově rádi, že jej mají. Je to takový lepší třetiligový průměr a pro naše Béčko by byl určitě posila. Určitě ale ne za takových podmínek, za jakých působil.

  • Moravian - 07.08.2013, středa, 11:58
    (0)

    Já myslím, že nadstandartní smlouvy v klubu jako je náš, dělají jen paseku. Hráči to podvědomě cítí a v přístupu i ve hře mohou být odstupy. Kdybych v práci věděl, že někdo za stejnou práci jako já bere třeba o 1/3 vyšší plat, asi by mě zajímalo proč tomu tak je a už by to mezi námi asi nebylo úplně OK. Ale jak tu padlo, kdyby ta smlouva byla potvrzena adekvátním výkonem a našemu celku se dařilo, nikoho to zajímat nebude a Rada se bude chválit jako vyjímečná posila. Doufám, že se do tohoto stavu dostaneme.

  • andretti - 07.08.2013, středa, 10:38
    (0)

    Artigas: jenom jsem si dělal pr.el, že v posledním kole ani do Prahy nejel...

  • egi - 07.08.2013, středa, 10:25
    (0)

    Tak podle mě je tady Rada zbytečný hráč, místo kterého měl být pořádný útočník. Kolik bere zatím nevím,ale hraje strašně (zatím 3 zápasy). Jak píše Hory na útočníka nemáme peníze a taky podotknou,že pan Habanec musí dělat co přikazuje vedení.Zrovna jedna ukázka - Rada. Jenom se někdo zeptejte pana Krejčího,proč nehrál a nezůstal Skalák?

  • Artigas - 07.08.2013, středa, 10:17
    (0)

    andretti: Olmik se teď rozjel a myslím, že Ordoš tam bude ještě moc platný.

  • riedlss - 07.08.2013, středa, 10:16
    (0)

    za všechny prachy :)))

  • Tominho - 07.08.2013, středa, 10:16
    (0)

    Zelenka není špatný fotbalista. Rozhodně umí dát tomu myšlenku.

  • Tominho - 07.08.2013, středa, 10:15
    (0)

    Byli tady ohlasy, že Jarolíma nebrat :). Já si myslím, že by byl platnější než ten trasfer roku.

  • eLucky - 07.08.2013, středa, 10:14
    (0)

    Transfer roku byl před časem aj Lukáš Zelenka. To byl panečku kauf k pohledání!:D

  • Tominho - 07.08.2013, středa, 10:14
    (0)

    Nevím proč angažovali zrovna jeho (Radu). Ty peníze mohli investovat do lepší pozice než právě do def. záložníka. A ještě víc nechápu, proč hrajem na 2 def. záložníky.

  • Artigas - 07.08.2013, středa, 10:13
    (0)

    Tak vem Jarolíma, trenére, je volný.

  • Hory - 07.08.2013, středa, 09:52
    (0)

    U Rady je v současné chvíli problém ten, že má takovou smlouvu o které se v kádru nikomu nesní.O tom transferu roku to právě bylo tak prezentováno i kvůli smlouvě kterou dostal, což je na tento klub nadstandartní. Pokud by se mu dařilo, potažmo celému mužstvu, tak to nikdo neřeší a naopak všichni budou nadšeni jak se investice vyplatila. Ale protože opak je pravdou, tak se nyní na to dívá z té negativní stránky, kterou si nikdo při jeho příchodu ani nepřipouštěl. A díky prozatímní zkušenosti z jeho příchodem a smlouvou, jsou teď zatrhnuty peníze na zaplacení kvalitního útočníka. V tuto chvíli p. Habanec pro to dělá víc než maximum aby to změnil. Tak mě napadá, že v sobotu by měl nejenom kotel ale celý stadion vyjádřit podporu právě p. Habancovi.

  • riedlss - 07.08.2013, středa, 09:38
    (0)

    no každopádně už by to potřebovalo nějakým způsobem oživit, a to je co říct, po třech odehraných kolech...mě se zase moc nelíbilo, jak se o Radovi mluvilo jako o transferu roku...já teda nic proti němu nemám, stále čekám, co v něm je,,,ale vyznělo to jako ,,transfer roku,,-tak už žádnou překvapivou posilu nečekejte min.tři roky...

  • Moravian - 07.08.2013, středa, 08:51
    (0)

    Ten článek je zakončen větou, která jakoby říkala: "Šumolikoski hrát nebude a proč(?) je jen naše věc!" Mrzí mě, že jsou tu zase zákulisní věci, o kterých veřejnost může jen spekulovat. Pokud budeme hrát lepší střed tabulky a doma jakž takž vyhrávat, na Šumolikoského si určitě nikdo nevzpomene. Ale (nedej Bože), aby se nedařilo. Pak se bude spílat, proč hru neposílil zkušený hráč, který tu má srdce. Ale ta námitka se dá vznést, i kdyby se dařilo a já bych rád znal objektivní odpověď. Snaha o koncepci to nebude. Kovář taky hrával, i když se vědělo, že nás opustí. Tak "co" to tedy je?

  • Buchlovjak - 06.08.2013, úterý, 23:41
    (0)

    šovki dobrý opis Wikipedie :-).A za mě Šumi na plac! Ať je to jak chce když jsme ho vítali byli jsme neskutečně rádi, když měl odejít byli jsme smutní ale neodešel tak co řešíme?Šumi na plac,vždy za nás trhal trávu! a do zad mu dejme Trávu :-)!FCS nafurt!

  • vajdik - 06.08.2013, úterý, 23:16
    (0)

    Přesně jak píše Uhel, kua a co jako že nedělal přípravu, pokud bude lepší jak Daníček, Rada...tak at hraje Sumi! Daníček by mohl jen trénovat a tim by byl pro tym asi nejvíce platny. At si tento hrac uvedomi jak se chova, ano dal gol proti jihlave na 2-1, ale zapas hral priserne a to je slabe slovo...to ho ti lidi mají jako chvalit ze neumi nahrat ani na metr!

  • Uhel - 06.08.2013, úterý, 21:45
    (0)

    absolvoval přípravu nebo neabsolvoval....na štěrku u nahozených udic určitě neležel a nejakým způsobem se udržoval....vzhledem k výkonům našeho mužstva a lidí, co jsou na jeho postech by to odehrál lepší , ikdyž by odevzdal 50% toho, co umí!!

  • zizu - 06.08.2013, úterý, 21:26
    (0)

    A čemu se ten pi..s diví? Když angažují frajera, kterému dají za podpis smlouvy 3 mega, chlapi 3 mega, tzn, ze se jim tady na to může zbylé měsíce naprosto vys..t ! A Šumimu nabídnou směšnejch 80 tisíc, ikdyž nic nechce za podpis a za 1FCS dýchá ! skvělá práce pane TUNEL krejčí, díky!

  • andretti - 06.08.2013, úterý, 20:46
    (0)

    tak ať angažujou Ordoše, když pro něj není místo v Omlmíku :-)

  • Jerry1984 - 06.08.2013, úterý, 18:58
    (0)

    Šovkovskij: ten článek je dost obecný.. a mě se moc nelíbí.. šlo tam spíš o pojem vyjímečnosti v očích nás fanoušků, ale filozof nejsu, ale to není moje parketa, to fakt ne, a ve svojí podstatě je to uplně zbytečná diskuze :-))

  • Jerry1984 - 06.08.2013, úterý, 18:50
    (0)

    Šovkovskij: to je trochu složitejší, jak jsem to myslel a stejně bych se doho nakonec zamotal eště víc... ale svůj pohled na to mám trochu jiný.. ano, každý si můžem žít jak se nám zamane ;-) a dělat, co chceme.. když je ti sympatický (ten způsob života), klidně se inspiruj ;-)

  • tomek - 06.08.2013, úterý, 18:47
    (0)

    1FCS :Trávník do hry?dobrý vtip...

  • Šovkovskij - 06.08.2013, úterý, 18:28
    (0)

    Jerry1984: Nechci Tě poučovat, doufám, že si to nevezmeš osobně, ale jen pro Tvé poučení: Bohém je člověk, který žije netradičním (nekonformním) životním stylem, často je to umělec – malíř, sochař, hudebník či herec. Slovo bohém se začalo používat ve Francii v 19. století, kdy se mladí umělci začali masově stěhovat do sousedství Romů (francouzsky: Bohémiens), o kterých se ve Francii tvrdilo, že přišli z Bohemie, tedy z Čech. Bohémský styl života se často spojuje s trávením času ve společnosti ostatních (nezřídka podobně orientovaných lidí), v kavárnách, pořádáním intelektuálních večírků, užíváním drog, alkoholismem a (zejména v 19. století) pijáctvím absintu. Krom toho byli bohémové známí i svým osobitým postojem k politice (většinou společensky liberálním až anarchistickým), otevřeností k předmanželskému sexu, bujarým společenským životem, a všeobecným užívání života „plnými doušky“. Za sebe musím říct, že podobný způsob života je mi vcelku sympatický:-)

  • 1FCS - 06.08.2013, úterý, 17:40
    (0)

    Proč tam nedá Trávníka!

  • Jerry1984 - 06.08.2013, úterý, 17:25
    (0)

    spíš si myslím, že nikdo jako bohém neexistuje.. :-) ale ten pojem tu existuje, tak mě to napadlo ;-) ale možná to mám z toho horka, jdu si dat jedno vychlazené.

  • Jerry1984 - 06.08.2013, úterý, 17:22
    (0)

    Šovkovskij: myslím, že to slovo vzikne tehdy, když se z někoho dělá "spasitel" na úkor druhých ? :-) ale to už se dostám kam nechcu.. nemyslím si, že má až takový vliv na kvalitu hry, kabiny... prostě tam teď asi nepatří.. fakt do toho nebudu kecat. Věřím současnému týmu.

  • Šovkovskij - 06.08.2013, úterý, 17:10
    (0)

    Jerry1984: Tak Šumi určitě žádný bohém, na rozdíl od některých jiných, opravdu není:-) A propos, víš, co vlastně znamená slovo bohém?:-)

  • Matesss - 06.08.2013, úterý, 17:01
    (0)

    tak zrovna sumi, kdyz ma na sobe dres slovacka dre at je horko nebo jeste vetsi... narozdil o nekterych... ja bych ho bral klidne jen na ty tri zapasy, rozhodne by pozvedl zalozni radu smerem vzhuru.

  • Michal fcs - 06.08.2013, úterý, 16:48
    (0)

    ..není žádný bohém..., ale jak by se hodil, myslím si , že by Radu s Daníčkem strčil do kapsy

  • Jerry1984 - 06.08.2013, úterý, 16:31
    (0)

    nicméně je mě jasné, že sto lidí=sto názorů.. a tak to beru. Ale souhlasím s názorem Svati..

  • Jerry1984 - 06.08.2013, úterý, 16:29
    (0)

    Hory: souhlasím.. nechápu proč je tu furt takové halo kolem něho... prostě není součástí týmu, není žádný bohém.. na to se ve fotbale nehraje. Jeho první rozhodnutí bylo takové jaké bylo.. a chci aby ti co nosí dres Slovácka za něco dřeli.. FCS! aj v tom horku :-))

  • Šovkovskij - 06.08.2013, úterý, 16:20
    (0)

    Hory: Neříkám, že co se týče Šumiho, nemáš pravdu, na druhou stranu, je třeba připomenout, že víceméně celé jaro zde odehrál prakticky zadarmo a jako amatér. Takže bych to neviděl tak, že mu vedení klubu nějak extra vychází vstříc - myslím, že by neměl být problém v tom, aby s juniorkou nemohl trénovat.

  • Hory - 06.08.2013, úterý, 15:15
    (0)

    Šumiho nebrat! Proč? Bylo by to nefér vůči mužstvu (byť teď hraje jak hraje). V zimě přípravu neabsolvoval a hrál. Letní přípravu vynechal, tak proč by měl hrát? Jak k tomu přijdou hráči, kteří přípravu museli absolvovat. Jen čeká na dobrou nabídku a zmizí. Pokud by k tomu takto každý přistupoval,pak tu nemáme nikoho,vč.žádné morálky a kázně. Ať podepíše smlouvu a hned to bude jiná.I tak je k němu přístup vedení klubu velmi vstřícné, že mu umožňuje takto se držet v kondici.

  • eLucky - 06.08.2013, úterý, 12:55
    (0)

    to stolmor: pokud by prisel, tak uz by tu musel zustat minimalne do podzimu, zadne tri zapasy.

  • stolmor - 06.08.2013, úterý, 12:53
    (0)

    je hřích nevyužít šumiho, kŕ když hrají takové hovno, jak přiznal i trenér. Klidně ať odehraje i tři zápasy a získáme body a pak odejde, je to furt lepší než hrát jak ponocní a nemít body.

pristi
 Další články:
15.08.2013, čtvrtek, 12:08 - Do Vršovic! - v pondělí (změna časů)
12.08.2013, pondělí, 07:44 - Slovácko zničily boleslavské projektily
10.08.2013, sobota, 10:16 - Ondřejka chce pokazit kouči Minářovi víkend
10.08.2013, sobota, 10:11 - Záložník 1. FC Slovácko Martan:Bolce to znepříjemníme, body zůstanou doma
09.08.2013, pátek, 08:59 - Slovácko má náhradu za Doška. Ze Sigmy převzalo Projekt Petr
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace