*
23.11.2024
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Ondřejka chce pokazit kouči Minářovi víkend

10.08.2013, sobota, 10:16
ondrejkaradost_velky.jpg

S cílem napravit si reputaci po mizerném výkonu v Jablonci půjdou do druhého domácího duelu fotbalisté Slovácka. Zítra je čeká Mladá Boleslav, která v uplynulém kole rozstřílela pohárový Liberec.

Právě ve středočeském klubu působil uplynulou sezonu ofenzivně laděný Václav Ondřejka, který se může považovat za největšího znalce party kolem Jiřího Štajnera a Davida Jarolíma.

Zůstal vám po ročním působení v Boleslavi v klubu nějaký kamarád? Udržujete s někým kontakt?
S Ondrou Kúdelou, hodně mně tam pomohl, občas si zavoláme, ale s tím jsem se znal už ze Slovácka. Na ostatní kluky mám kontakty, ale nijak zvlášť si s nikým nevolám ani nepíšu. Před vzájemným zápasem nemám ani žádné hecování moc rád.

Pod trenérem Minářem jste toho moc neodehrál. Budete mu chtít ukázat, že udělal chybu, když vás nestavěl pravidelně?
Stoprocentně. Snad budu hrát, v Jablonci se mně zápas moc nepovedl, ale doma udělám všechno pro to, abychom Boleslav porazili. Jsem rád, že jsem se do Slovácka vrátil, ale chci se připomenout trenéru Minářovi a pokazit mu víkend.

Boleslav má spoustu kvalitních hráčů, navíc posílila o Štajnera. Je silnější než v uplynulé sezoně?
Každý hráč v lize vám řekne, že výkony Štajnera jsou nadstandardní. Vždycky vymyslí nějakou perfektní přihrávku, z které mužstvo gólově těží. Na to musíme dát pozor, ale jsou tam další kvalitní hráči. Vyloženě gólový je Chramosta, vždycky se umí přimotat ke gólové situaci, má na to čich. Je to takový křehký kluk, ale výběr místa má perfektní. To bude velké nebezpečí.

Jméno Heslo
text
  • fcs - 13.08.2013, úterý, 22:21
    (0)

    Podle mě ted zápas s Bohemkou ukáže jak na tom jsme,minulou sezonu jsme taky předváděli hrozné vykony bez bodu a zahráli až 4. kolo druhy poločas proti Dukle dobrou hru a v Příbrami štastně vyhráli 1:0 a potom konečně začali přibývat body,když ted porazíme Bohemku a s Plzní doma klidně i prohrajeme před plným stadionem o gol po dobrem vykonu tak budu spokojeny...:)

  • Buchlovjak - 13.08.2013, úterý, 22:08
    (0)

    vajdiku, je vidět že vůbec nejezdíš ven...v Plzni jsme uhráli bod a mohli i vyhrát ale stejně tak i prohrát. Ano v Liberci trojka ale zapomněl jsi dodat že 3:2 a domácí se do poslední vteřiny báli o výsledek a jak píše fcs tak na 4procentní půdě do 70minuty to bylo bez gólů a mančaft dřel. zkus být trošku realista. letošní zápasy jsou o něčem jiném ale nekydej špínu tam kde není...díky.

  • Uhel - 13.08.2013, úterý, 20:04
    (0)

    s Plzní kdyby proměnil Kerbr svoje dvě stoprocentní šance za stavu 0-0 tak to asi skončilo jinak.....do té doby snad Plzeň ani nic neměla!!!

  • fcs - 13.08.2013, úterý, 19:06
    (0)

    vajdik: Na jaro jsme hráli tušim do 70 minuty uplně vyrovnany fotbal se Spartou a s Plzní jsme odehráli oba zápasy dobře

  • vajdik - 13.08.2013, úterý, 15:19
    (0)

    to Sovkovskij, musim reagovat!!! Ano porazili jsme tu Bolku a Slavii, dali jsme jim tri goly ale ty tymy byly uplne z formy, slusna partie se Spartou? Dostali jsme ctyrku a bylo to i na vic..Plzen nas posetrila jed tusim dvěma goly kdy cele utkani mela pod kontrolou, Liberec tusim nam dal trojku :D Asi chodis na jiny fotbal jak ja...

  • Šovkovskij - 13.08.2013, úterý, 14:59
    (0)

    lagic: Naprosto souhlasím, pokud by ceny lístků nebyla tak příšerně vysoká, přijde minimálně o tisícovku, klidně 1500 diváků více a v konečném důsledku na tom klub vydělá. Určitě by byl v plusu více, než když tam přijdou bídné čtyři tisícovky, které tu svého času chodily i na druhou ligu, což je alarmující. A to nemluvím o celkovém dopadu na zápas, návštěvě, atmosféře, či pohledu ze strany sponzorů, i těch potenciálních. Valheru: Svým způsobem máš pravdu, ale to není důvod, proč by měl klub typu Slovácka mít nejdražší vstupné v celé lize, když tady tomu nic neodpovídá. vajdik: Dovolím si nesouhlasit. V minulé sezoně jsme porazili Boleslav, Slavii, sehráli slušné partie s Plzní, Spartou, Libercem... určitě ten tým má kvalitu a podle mého, při maximální bojovnosti, správně určené taktice a maximálnímu využití potenciálu se dá hrát s každým.

  • duffino - 12.08.2013, pondělí, 18:10
    (0)

    to vajdik: ano, to si myslím taky, ale pak to taky může dopadnout jako v Okresním přeboru. Nakonec bude ttrenér prosit hráče ne aby plnili jeho pokyny, ne aby běhali,ale aby přišli alespoň na zápas? (tzn. do práce???). Z pohledu pana Zemka je to přeci jednoduché: nechceš pracovat jak já potřebuji? Tak potom nemůžeš očekávat nějaký plat. A ano, nemáme na nějaké týmy, které jsi jmenoval,ale hra by mohla spoň nějak ypadat ne? A když může jezdit po prdeli Truska, Ondřejka a i ten všemi zatracovaný Daníček, tak proč po ní nejezdí ostatní? Mně je v podstatě úplně jedno, jestli se tady hraje liga první nebo druhá. Chodím na Slovácko a chci vidět fotbal. Dočkám se ????????????????

  • vajdik - 12.08.2013, pondělí, 08:54
    (0)

    to duffino - je to pěkné že by si toho hráče který neplní pokyny příští zápas nepostavil do základu, ale bohužel nemáme tolik náhradníků, aby to bylo reálné v našem týmu :D Bohužel nemáme tým, který by mohl něco uhrát s Jabloncem, Boleslaví, a ani v Teplicích. Doma jsme nastesti porazili Jihlavu. Takže bodově jsem čekal max o bod víc, ALE TA HRA JE OPRAVDU BEZ MYSLENKY A NAPADU.. Ted nas ceka Bohemka, souper, který by měl být horsi jak nas, takze minimálně jeden bod, Plzen to je jina liga a pak Brno, pokud po těchto zápasech nebudeme mit s těmi tremi body co mame 7 bodu, musi se v klubu něco zacit dít!!! PROSIM VYHODTE RADU, za ty penize pro tento klub nikdy nebude prinosem!!! Polach by tu dal aspon te hre myslenku!!!

  • duffino - 11.08.2013, neděle, 23:12
    (0)

    Nějak tomu nerozumím:"Zatím jeho taktické pokyny neplníme. Obraz naší hry je v mančaftu, ne v trenérovi." Tak sakra když někdo neplní trenérovy pokyny v mistráku, jak může nastoupit do dalšího? Kde (v kom) je tedy chyba?

  • fcs - 11.08.2013, neděle, 22:04
    (0)

    nevím co by naším hráčum pomohlo,i když říkáme že je to jen v jejich hlavách a já s tím souhlasím,tak nepochopím když hráči řeknou před zápasem že nevypustí jediný souboj a budou makat a po prvním golu se na to většina vysere,ale už konec stěžování a budu se dal těšit na dobry výkon i když na něj čekám už 5. zápas

  • fcs - 11.08.2013, neděle, 22:00
    (0)

    Viděli jste dnešní výkon Znojma? Ani jeden souboj nevypustili to že tam byli nepřesnosti se dá odpustit,ale taký bojovný výkon a vše kolem toho nám hodně chybí a jinak jak se tak dívám na tabulku tak nepřipomíná vám to něco ?(i když se zítra bude ještě dohrávat)Zase to vypadá,že to bude ve středu tabulky hrozně těsné jako minulou sezonu i když pravda,teprve 4 kola za náma...

  • RNA - 11.08.2013, neděle, 21:59
    (0)

    Takto to vyřešili fanoušci Lechu v dnešním duelu s Koronou. Po tom, co Lech vypadl v EL s tragickým Vilniusem museli hráči všichni dojít před kotel, vyslechli si kurevskou spršku nadávek a to je jiné kafé, když na vás řve 6000 kotel. Dneska nechali fanoušci prázdný kotel a transparent, jen vítězstvími a bojovností si získáte naši důvěru a ono to zafungovalo, Lech vyhrál 2-0 http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/998437_10151759202843618_1996608369_n.jpg

  • Babu - 11.08.2013, neděle, 18:30
    (0)

    Lajtra: Mně se to včera líbilo. Ne že by to byl nějaký úžasný výkon v kotli, ale Jihlava byla otřesná a včera sme se aspoň bavili :-) Bayern: hra není všechno, kdyby byla, neměli bysme kotel :-D :-D když jdu do kotle, mosím byt schopný fandit za jakéhokoliv stavu.. jasněže když se tam hráči plouží, tož ti to nepřidá.. michalfcs: No řekněme, že rada posral zatím všechno, na co šáhl a místo aby to vynahradil bojovností, tak sa procházá jak důchodce u moře. Ten člověk mě sere. Říkala sem si: dáme tomu čas a on ne že je pomalý, on to má v prdeli, dlabe na to, nesnaží se, vůbec není součástí týmu!! Já vím, nadává se Daníčkovi, ale ten aspoň dře, aj když to někdy je slabší výkon. No a při "děkovačce" na něho pár lidí pořvávalo sprosté slova, asi si to mohli odpustit, ale kdyby se třeba aj choval jako že ho Slovácko ZAJÍMÁ, tak budiž.. každý ví, že slovácký fanoušek nebuzeruje a netesá za dvě pokažené nahrávky či dva blbé zápasy, ale co je moc, to je příliš, ten člověk nemá mé sympatie z lidského hlediska.. třeba ho moc soudím, protože ho neznám osobně, ale jeho chování na hřišti a po zápase mě k tomu vede..

  • Lajtra - 11.08.2013, neděle, 17:27
    (0)

    Bayer: Vim,co mas na mysli,ale nesouhlasim.Nemuzem nase vykony hazet na vykony muzstva.Nebo chces,aby kotel fandil tak,jak hraje muzstvo? Ja si myslim,ze je to kravina. Ja s tim proste nesouhlasim. Jsme kotel a jako kotel se mame chovat. Mame fandit,dokud leader nerekne jinak. Ale asi mam jine predstavy o kotli,nez nekteri,to je asi to,proc se mi to fandeni posledni dobu nelibi.

  • Bayern Munchen - 11.08.2013, neděle, 16:51
    (0)

    Lajtra: Znám odpověď. Až ti nekopové začnou hrát fotbal tak se neboj to půjde samo a ta úroveň kotle se zvedne. Přeci nechceš aby lidé fandili z plných plic a bojovali hlasivkama za klub za který jde vidět že hráči nebojují a serou na to. Vše je propojené nebo mělo by být, fanoušci, hráči a vedení a pokud někde něco nefunguje tak vždy se dá očekávat další odezva na to. A to si myslím, že je i s výjedzy když fanoušek cítí z týmu bojovnost a odhodlání se poprat za výsledek tak i ten fanoušek objetuje svůj čas a stráví třeba 6 hodin cesty do Teplic a dalších šest na zpět. Ale když jede a vidí že ti hráči za celý zápas ani nevystřelí na branku tak jede znechucený šest hodin dom dojede večer a pak třeba brzy ráno do práce. A to je boj a odhodlání a néé jak hráči dojedou a po zápase mají volno nebo možná trénink, bych je nechal jít pěšky...

  • Lajtra - 11.08.2013, neděle, 16:44
    (0)

    A co takhle tadle otazka: Co udelat proto,aby se zvedla uroven kotle,ktera je dle meho nazoru,cim dal horsi? Budem radsi resit spinave sedacky?

  • Tominho - 11.08.2013, neděle, 15:38
    (0)

    Bayern: krásně napsáno... Kdyby se ze 20-30-ti vstupenek zaplatilo pár brigádniků, tak to za den umyjou. Kór v dnešní době, kdy mnoho děcek nemá brigádu, takže si myslím, že by zájem určitě byl.

  • tomek - 11.08.2013, neděle, 15:16
    (0)

    Já si platím vstupné,tak chci mít čistou sedačku a ne že pak pudu dom a mam špinavé hadry :-D tam chodit tak v monterkách... kdyby aspon hrali fotbal tak nerešim sedačky ale už mna to sere,vzdyt mě z toho boli oci...tak aspon to čisté místo :-)

  • Bayern Munchen - 11.08.2013, neděle, 14:49
    (0)

    Tohle je fakt hrůza, sedačky neřeším, to je maličkost, ale vedení s Krejčím včele mě vytáčí. Ten člověk co je tady neudělal žádný pokrok nebo něco pro Slovácko. Přivedl někoho jako nového velkého sponzora. Ne nepřivedl a nesnáším výmluvu, že jsme daleko od Prahy atd. Když jsem dobrý a schopný manažer tak to musím zvládnout i kdyby to bylo na Sibiři. O vstupenkách nemá cenu se bavit jsou nejdrahší v celé lize a těch 4000 lidí co teď chodí tak to jsou všechno ti nejvěrnější co by chodili a chodili když jsme byli v druhé lize. Změna od Krejčího, aby chodilo víc lidí není žádná a jeho odpově´d je že lidi budou chodit na kvalitní fotbal. Pane Krejčí tohle je kvalitní fotbal od začátku ligy jsem nepočítal kolik jsme měli střel na branku a jak jsme někoho jasnš přehrávali, raději ani počítat nebudu jinak bych byl hodně zklamán, kromě 5 gólů ze standartek nic navíc. A nejlepší je a nedivím se včera při fotbale někteří diváci okolo mě říkají, že jim nevadí dát více za lístek klidně i víc než dávají teď a to ještě jednou říkám je to nejdrahší vstupné v lize, ale chtějí vidět aspoň nějakou bojovnost, výkon, nasazení nemusí se vyhrát, ale chtějí střely na branku, nějaký tlak a pokud se i s takovým výkonem prohraje ti lidé zatleskají. Vždyť u nás se už tleská ze střelu, která ani nedoletí k brankáři nebo letí úplně mimo, dokonce se už tleská i za dobře vhozený aut, kde jinde by lidé za tohle za co se u nás tleská by po těch hráčích házeli kdo ví co a pískali by a řvali na hráče tak že příště by se báli vůbec něco zkazit. No jo no jsme bohužel moc hodný región a hráči s vedením toho jenom zneužívají. O hráčích mluvit nebudu, jde vidět že na sobě pracovat ani nechtějí a profesionalismus jim nic neříká. Však časem se ukáže, kdo to kam dotáhne. O jejich životosprávě ani mluvit nebudu, protože tak pomalé hráče jsem dlouho neviděl, oni neví asi ani co je běh a když to nemám v hlavě tak je potřeba aspoń běhat a bojovat ...

  • Michal fcs - 11.08.2013, neděle, 14:17
    (0)

    ví někdo podrobnosti-http://slovacky.denik.cz/fotbal_region/rada-to-poradne-sliznul-od-fanousku-20130811.html

  • lagic - 11.08.2013, neděle, 13:49
    (0)

    Valheru: to sice ano, ale zas na druhou stranu, kdyby bylo vstupné např. 99,- ,tak nechodí 4000 lidí, ale troufnu si říct, že 5500 a to zas není takový finanční propad, když se hraje doma 2x do měsíce, a víc lidí udělá lepší atmosféru a nutí hráče k lepším výkonům. (4000x150=600000, 5500x99=544500, to je měsíčně úbytek nějakých 111000 a to není nic závratného). Navíc klady plnějšího stadionu dle mě převyšují. Ale to je jen můj názor...Jinak ke včerejšku musím říct, že se mi výkon i hra líbila víc, než s Jihlavou, kdy jsem odcházel i přes výhru daleko víc zklamaný.

  • tomrs - 11.08.2013, neděle, 13:38
    (0)

    egi: ale my jsme taky bojovali proti kvalitnejsi Boleslavi, bez hry zalozene na bojovnosti a discipline se zapas nevyhrava, zahrat si fotbal si mohou hraci v dovolenou nikoliv v mistrovskem utkani.

  • egi - 11.08.2013, neděle, 13:02
    (0)

    tomrs: včera to bylo opravdu lepší než s Jihlavou,ale večer Bohemka hrála o moc lepší a bojovnější fotbal než my. A jestli budou tak hrát aj snama, tak mám obavy o nejaký úspěch,ale každý zápas je jinší a začíná0:0.

  • tomrs - 11.08.2013, neděle, 12:52
    (0)

    Jen bych chtel upozornit, ze Sparta nema celoplosnou cenu vstupenek 130 Kč, dal jsem si praci a nasel jsem ceny jejich vstupenek http://www.sparta.cz/file/cs/zapasy/vstupenky/sparta-planek-cenik-2013.pdf

  • Valheru - 11.08.2013, neděle, 12:08
    (0)

    Šovki, to že mají na Spartě levnější vstupné, tak není divné vůbec. Stačí se kouknout, kolik má Sparta 1) sponzorů (můžou si to dovolit) 2) kapacitu (být to dražší, mají tam prázdno, byť pražský plat je někde jinde) 3) a i tak se koukni jak hluboko do mínusu jde každý rok jejich rozpočet a přesto fungujou. Tohle se stát u nás, tak se zavírá krám.

  • tomrs - 11.08.2013, neděle, 12:06
    (0)

    Tomek: Tak dojdi 3 hodiny pred zapasem s kyblem plnym vody a jaru a ocisti si ji a zbytecne tady nespamuj :D

  • Greif - 11.08.2013, neděle, 12:06
    (0)

    To joo proto říkám chce to nějaký bonus když už letos nebylo nic .. tomek kde sedíš umyju ti ju ;) PS: když by jsme u umývání sedaček kdy přemalujem ty sedačky synot na modrou sic chytit správný odstín bude asi problém ..

  • tomek - 11.08.2013, neděle, 11:56
    (0)

    Chci svoji čistou sedačku na stadionu!!!!!

  • lagic - 11.08.2013, neděle, 11:53
    (0)

    Já sice mluvil o jednorázovém vstupném, ale když jsme u toho, tak já mám permicu za 1650,-, což dělá na zápas 110,- a to taky není zrovna málo(počítám 15 domácích zápasů, poháry a přáteláky nemá cenu počítat).

  • Greif - 11.08.2013, neděle, 11:14
    (0)

    no sice jo ..ale to by se měli slevňovat i pernamentkáři ? Už za takovou cenu jaká je ?Cena už je asi 3 roky stejná.. Přijde mě to nelogické .. spíš bych očekával něco navíc .. ;) Třeba pivo v kelímku zdarma ;)

  • tomrs - 11.08.2013, neděle, 11:05
    (0)

    Kdyz bych mel zhodnotit vcerejsi zapas, tak jsem byl spokojeny s dvaceti minutami v prvni puli, bylo videt nasazeni, chut, uzemni prevaha, hodne byl videt Ondrejka, ktery mel o motivaci postarano, skoda, ze tam zadna branka nespadla, po uvodni brance jsme se snazili neco s vysledkem udelat, bohuzel ve druhem polocase uz to bylo slabsi a po druhe brance uz nebylo co resit, Bolka si to zkusenostmi pohlidala, vzdyt jejich dva borci v záloze mají tolik zkusenosti a odkopano tolik zapasu v lize nebo zahranici co nase cela zaloha dohromady. Pokud budeme hrat na Bohemce jako prvnich dvacet minut vcera, tak nemam strach, tym ma na co navazat, pristi tyden je zapas uz zkraje ligy o sest bodu, pokud si nechceme nechat ujet vlak a ja verim, ze ho zvladneme a nepodame tak ustraneny a nebojacny vykon jako v Jablonci. Co se tyce Petra tak si myslim, ze to bude posila, byla na nem videt chut i fotbalovost, rozumet by si mohl s Ondrejkou.

  • lagic - 11.08.2013, neděle, 10:59
    (0)

    Greif: Obávám se, že pleteš jabka s hruškama. Šovki mluvil o jednorázovém vstupném, ne o permici na B a support kartě...a to je na tento region, předváděnou hru a umístění opravdu hodně přehnané. Pak se nemůže nikdo divit, že je návštěvnost jaká je, bohužel.

  • Jerry1984 - 11.08.2013, neděle, 10:25
    (0)

    že by třeba v Edenu ? :-). No tak záleží, co fanoušek od toho očekává.. Přes ty všecky "drobnosti", co se tu vyzdvihujou si myslím, že prostředí je dost kulturní a to aj pro celé rodiny.. jen se Šovki rozhlídni za tribunama a srovnávej, třeba s tím Edenem.. mě se víc líbi teda tady, možná mají větší uzavřený stadion, čistší sedačky (zatím eště), zvenku to vypadá líp, sou tam LED obrazovky, ale jdeš za tribunu a že by to bylo něco extra pro hostující fans.. Fakt na tom nejsme tak špatně. Kotel včera, po druhém gole sme se dávali trochu dohromady ale postupně to zas gradovalo, takže sem odcházel spokojený zase paradoxně :-)

  • Greif - 11.08.2013, neděle, 10:12
    (0)

    Proč mě to stojí jen 57kč ... a příspěvek .. ? ;)

  • Šovkovskij - 11.08.2013, neděle, 10:07
    (0)

    Na Spartě za 130, na Slovácku za 150... něco jsem odjezdil a nevím, kde by měli dražší vstupné. A pokud mají i na Spartě levnější vlezné než tady, tak je něco shnilého ve státě Dánském... pokud se k tomu připočte atraktivní čas výkopu v 18h, zašpiněné sedačky (zaplatíte si minimálně 150 korun a klub není schopen dostát základním hygienickým a estetickým požadavkům), pak se díváte na tu ofensivní smršť (v podání soupeře), pak si položíte základní otázku, zda-li nastavená cenová politika vůči fanouškům je odpovídající. O marketingových aktivitách klubu jsme se tu již bavili několikrát, nebudu to znovu otevírat. Mám pocit, že Krejčí má ty tři, čtyři tisícovky věrných za partu oslů, kteří přijdou, i kdyby vlezné stálo pětistovku a na sedačce bylo hovno. Mám pocit, že fanoušek je v současném Slovácku na posledním místě.

  • tomrs - 11.08.2013, neděle, 09:43
    (0)

    Michal, Sovki, tak sorry, ja jsem si tam vsugeroval carku, ano to mas pravdu, ja jsem tam byl taky a opravdu vstupne stalo 80 kc. Ber to tak, ze prispivas na klub, ja davam sponzorsky dar v podobe permice rocne 1650 Kc a nevyuzivam ji, protoze mam jako pracovnik esports utkani zdarma.

  • Šovkovskij - 11.08.2013, neděle, 09:36
    (0)

    ... a to nemluvím o předváděné hře.

  • Šovkovskij - 11.08.2013, neděle, 09:35
    (0)

    Jak píše Michal, Tome, zrovna ty bys měl zvýhodněný lístek pro seniory nebo částečné invalidy a to hlavně kvůli Tvému zraku:-) Jinak, skutečně cenová politika tohoto klubu je dlouhodobě neúnosná. Jak řekl Bronislav K. na Strahově před zápasem se Střížkovem té sympatické bábince u poklady: "Ty pičo, stovku za toto? No to běž do prdele!". Slovácko má bohužel jedno z nejdražších vstupných v celé lize, ale služby a servis odpovídají tak základní třídě někde na Žítkové.

  • Michal fcs - 11.08.2013, neděle, 09:23
    (0)

    Tome, šovky píše, že byl v Olomouci na Spartě...

  • tomrs - 11.08.2013, neděle, 09:16
    (0)

    Sovki: No ja jsem byl vzdy na Sparte v sektoru hosti za 130 Kc, to jsi mel asi zvyhodneny listek pro seniory nebo castecne invalidy :D

  • Šovkovskij - 11.08.2013, neděle, 08:30
    (0)

    Bohužel (nebo Bohudík) jsem si ještě nestihl koupit pernamentku jako v předchozích sezonách, tudíž jsem si musel koupit lístek za 150 korun lidových (mj. byl jsem v Olomouci na Spartě za 80 korun, zde důvod k zamyšlení - dokonce tam měli čisté sedačky), ale já bych to ještě nezatracoval. Nasraný jsem pořád, ale jak jsem zde již psal: tvoří se nový herní styl, to není otázka pěti zápasů. Já pevně věří, že to ovoce ještě přinese. Boleslav byla fakt dobrá. Ostatně, když dá někdo čtyři fíky Liberci, musí mít určitou kvalitu. Jak říkám, nasraný jsem, ale tento tým nezatracuji a věřím, že se kluci ještě proberou. Škoda toho stupidního termínu s Bohemkou.

  • Pecan - 11.08.2013, neděle, 03:54
    (0)

    Mne prijde, ze vsichni vzdycky velice rikaji, jak oceni zapas na zaklade vykonu a ne vysledku, ale dneska byl vykon lepsi nez proti Jihlave (v prvnim polocase tak trikrat, v druhem tak zhruba stejny) jenom jsme dostali na prdel, protoze Boleslav je lepsi tym nez Jihlava a na foru je najednou daleko vic stiznosti. Idealni to nebylo, ale ten vykon byl lepsi. Ja uz kdyz jdu na FCS, tak ani vyhru necekam, chodim si tam vycistit trochu hlavu od vsednich starosti. Nema cenu se z toho nejak moc stresovat, driv jsem to tady delal, ale je to jenom fotbal. Slovacko mam rad, ale abych do stredy nespal kvuli tomu, ze zahrali spatne, tak z toho uz jsem vyrostl. Udel fanouska FCS je si na to zvyknout nebo nechodit vubec. Nektere veci ale taky moc nechapu - porad nakopavame. Hrajeme jak kdyby tam byl Dosek, jenomze on tam ted proste neni, ale ani kdyby tam byl, tak nakopavani neni to, co bych chtel od Slovakca videt. Ja uz jsem to tady psal mockrat, ja kdybych byl trener, tak bych to hracum uplne zakazal, zvlast pkud mame hrace tak vysoke, jak mame. Nasi treneri se chovaji uplne nelogicky misty mne prijde. Soukup aj Habanec. Za Soukupa tehda jsme hrali jednu dobu taky dobry fotbal, ale pak tehdy taky cosi prohlasil o zmene a od te doby se zacalo nakpavat coz potom za nejakou dobu vedlo k jeho odvolani. Nastoupil Habanec, ze zacatku phooda, na podzim se hralo dobre, na jaro sem bohuzel nemel cas moc chodit, tak nebudu hodnotit jak hrali na jaro, ale ted zase zahlasil zmenu a zmena je zatim ta ze se nakopava. Vy jste tady psali, ze na zmenu systemu je potreba cas, to bych chapal, ale kdyby se snazili kombinovat po zemi a obcas podelali prihravku kvuli tomu, ze to zatim dobre neumi - to by bylo to, ze to jeste nemaji dobre vypilovane, ale kdyz nakopavaji balony, tak podle me neni chyba v tom, ze nezvladaji system, ale chyba v tom samotnem systemu, protoze nakopavani je zkaza fotbalu podle meho amaterskeho nazoru. Jinak ja bych nehystersil, mame 3 body, loni jsme meli v tuto dobu 1 bod, prisit tyden neco dovezem z Bohemky a kdyz ne tak potom s Plzni s bodama moc nepoctam, ale pak mame Brno, Pribram a dal nevim a to jsou souperi, se kterym se da hrat, brnenske proklepti jsme loni zlomili, tak verim, ze to bude pokracovat. Na zachranu v soutezi neni potrba bodovat kazdy tyden. Titul nevyhrajme, pohary si taky nevybojujem a jestli skoncime 8. nebo 9. je z mojeho pohledu uplne jedno. Tolik muj flegmaticky nazor na soucasnou situaci...

  • koutaFCS - 11.08.2013, neděle, 02:34
    (0)

    proc vsichni pisete takove negavita,nedarilo se nam uz za Soukupa kdyz sme prohrali prvni 3 kola,je to jenom v hlavach hracu,nebyt dneska meliho(melicharka)tak by sme dostali min.5.proste de videt ze si kluci neveri a stou plzi to prlomme.ja uz na synot jezdim 16 let a jeste sem se nebyl tak skepticky jek nekteri co tu pisou,proste verim tomu klubu a su rad ze se na nane fanousci nevykaslali proste FCS a budu vzdy stat za nimi

  • tomrs - 11.08.2013, neděle, 00:07
    (0)

    karagavrylydys jo a ligu zpátky přesunout na Širůch, Kowalik uměl jen na malém hřišti, když tady hral za Teplice nebo Brno tak byl nulový...

  • karagavrylydys - 10.08.2013, sobota, 23:33
    (0)

    Prostě chybí Malár-Blaha-Kowalík ...

  • egi - 10.08.2013, sobota, 23:29
    (0)

    Valheru,úplný souhlas s Bayernem.Krejčí je ten,co hraje divadlo a ostatní jsou jenom loutky.Možná si to myslíš taky,ale jako zaměstnanec s kritykou nesouhlasiš.Ono na tom neco bude-čí chleba jíš,teho písěn pěj.Soukup odešel a chyby stejné.

  • fcs - 10.08.2013, sobota, 23:26
    (0)

    Ti co tady pořád narážejí na Daníčka by se měli podívat na výkony Kubaně a Košuta,kteří hrají otřesně(nezastávám se ho,ale ostatní by si zasloužili stejně kritiky jako on)Od Venci šlo vidět nasazení a bojovnost,ale bohužel byl jeden z mála,Petr nehral špatně,Košut se mě líbil jen ze začatk ukdyž konečně nenakopával a dával dlouhe balony po zemi dopředu ale když to dělá pořád do kola tak to dopadá tak jak dopadá... Ale vy co tu píšete že hráči nemají na to hrát ligu je trochu blbost,už v hodně zápasech mě přesvědčili že na to mají,prvních 20 minut nebylo od nás vubec špatných,až na to jak jsme pustili do golovky Chramostu,takže ted výkonnost stranou a hráči by si měli uvědomit co chcou hrát,před každým zápasem slibují a potom to dopadne takto,dostaneme gola a už je rozhodnuto,protože se nedostaneme do šance ...Jediné co mě uklidnuje je,že minulou sezonu po 4 kole jsme měli bod,tak snad se probudíme a začnem sbírat body i když nevím s kym ...

  • Valheru - 10.08.2013, sobota, 23:19
    (0)

    ...tady je zase nablito...

  • Petr - 10.08.2013, sobota, 23:09
    (0)

    pamatujete ještě Hlahůlka,když hrával?Bojovnost a hlavně nasazení po celých 90minut,to bývalo jeho.Kdyby někteří současní hráči, alespoň z poloviny bojovali /když už herně na to nemají/ jako on,tak by byl o nějaký bodík víc a lidi by to ocenili ,ikdyby se prohrálo.Jo, co se týká gelíčků na vlasy,to jsou někteří mistři.......

  • Tominho - 10.08.2013, sobota, 22:29
    (0)

    Přesně, myšlenka nikde, žádný balon uličkou za obranu. Každý balon do 16-tky jen formou centru, který vždycky obránci vyhlavičkovali. Za celý zápas snad ani jedna střela na bránu. Nechápu taky střídaní Petra za Radu, spíš bych to viděl tak, že bych radši posílil ofenzívu. Kerbr uplně marný, Daníček taky nic moc, ale alepoň se snaží běhat, jen by potřeboval zlepšit přihrávky.

  • tomek - 10.08.2013, sobota, 22:26
    (0)

    Já chci mít na stadionu aspon čistou sedačku :-)

  • Bayern Munchen - 10.08.2013, sobota, 22:24
    (0)

    No myslím si že je na čase dost věci změnit, každý rok se furt opakuje stejná situace a už mě ty výkony těch hráčů dost serou. První by měl ale odejít Krejčí už je u kormidla dlouho a nejsou za ním žádné výsledky.Sponzory nesehnal žádné, diváci ubývají,hráči si dělají co chtějí a takhle manažer fungovat nema. Dále nechápu pana Habance proč furt dává do základů Danička který je úplně marný, jeho střídáním často nerozumím. A když nefunguje ten jeho útočný systém tak je potřeba něco změnit,ten tým je potřeba posílit a změnit systém a ne furt mic nakopavat.a hráči opět nebojovali za tým když se člověk pak podívá třeba na Bohemku tak to je nasazeni a bojovnost na Sparte. Naší jsou pomali a všude pozdě bez myšlenky s takovou ať raději hrajou kuželky...

  • Michal fcs - 10.08.2013, sobota, 22:14
    (0)

    já bych chtěl taky věřit, ale když vidím, ře né všichni odevzdají maximum, tak je mně smutno a tudíž nevěřím součastnému složení, psát tu konkretní jména je dle mě zbytečné, protože se tu najdou oponenti, kteří ty jména budou zarytě obhajovat

  • Jerry1984 - 10.08.2013, sobota, 22:09
    (0)

    Michal fcs: v pohodě.. jinak řečeno, věřím současnému složení ;)

  • Michal fcs - 10.08.2013, sobota, 22:08
    (0)

    to jerry: sorry, ale nerozumím ti, každopádně nikdo nepíše, že budem doma pravidelně zažívat tříbodovou radost, to je tvoje domněnka, já budu rád za bojovný výkon, který bohužel v této sezoně ještě nebyl a pokud tě netrápí, že jsme na sestupových příčkách, tak mě ano, bohužel kotel je moc hodný a po zápase je asi pozdě, když jsem viděl, jak Melichárek odtahuje od kotle Kuncla, který přemýšlel, jestli tam jít, tak jsem se utvrdil v dojmu, že je něco špatně

  • Reishauer - 10.08.2013, sobota, 22:02
    (0)

    Proste realita je takova, ze na to krom 2 mozna 3 hracu nemaji aby hrali 1. ligu a ted uz ani nevim jestli verit v trenerovi kvality nebo ne

  • Jerry1984 - 10.08.2013, sobota, 21:58
    (0)

    co jsem napsal je moje realita. Michal fcs: ale ono není vůbec zle, jenom si to spousta lidí stále neuvědomuje.. utěkáme k fotbalu, že tady budem zažívat pravidelně doma 3 bodovou radost. Když jsou 3 body zase je něco špatně na hře.. My ale fakt nemáme důvod se tím trápit... konec mého názoru. Jj děje se, ale vždycky je pro tebe víc něco a něco jiného zase ne. Většina lidí kolem FCS má asi pocit, že se zase něco opakuje. Já si to nemyslím...

  • guerero - 10.08.2013, sobota, 21:49
    (0)

    Na zápase jsem sice nebyl,ale podle výsledků a pohledu na tabulku nás čeká strastiplná sezona,je potřeba řešit situaci,dokud je čas,v trenérovi chyba není,to ty naše namyšlené hvězdy by si měly sáhnout do svědomí,jestli na hřišti odvedou maximum..........

  • Michal fcs - 10.08.2013, sobota, 21:32
    (0)

    to jerry: ono to sice bylo velmi vtipné, ale naše situace začíná být pomalu, ale jistě velmi vážná a pokud na hráče nebude vytvářen tlak, tak budou žít v domnění, že se nic neděje, bohužel poprvé do této situace zahrnuji i mého oblíbence a to trenéra Svaťu, přestávám jeho krokům rozumět.....snad bude BRZO líp

  • Jerry1984 - 10.08.2013, sobota, 21:26
    (0)

    jj taky su pro, ať už se Řezník pakuje!.. přístě to v kotli určitě zopakujem!! Ani nám skalním to není jedno!

  • Pedro - 10.08.2013, sobota, 21:23
    (0)

    je potřeba něco dodávat? Je to smutné, ale již příprava jasně prokázala, že tento mančaft nemá na útočný fotbal.S Doškem nakopáváme, bez něj nejsme schopni nic ve předu vymyslet, čím bychom překvapili soupeře. Bohužel, je ČAS ZMĚNY !!! Po tomhle kole budeme nejspíš na dně i tabulkově, je čas zavelet, dokud je ještě nějaký čas na změnu....

  • Petr - 10.08.2013, sobota, 10:47
    (0)

    konečně někdo přiznal,že fotbalisti toho moc v hlavě nemají..........

pristi
 Další články:
19.08.2013, pondělí, 12:00 - Posily? Nejsem od toho, abych je hodnotil, říká Trousil
12.08.2013, pondělí, 10:15 - Rada to pořádně slíznul od fanoušků
12.08.2013, pondělí, 10:12 - Petr Jakub: Čekal jsem, že se budu dostávat víc do šancí
12.08.2013, pondělí, 07:44 - Slovácko zničily boleslavské projektily
10.08.2013, sobota, 10:11 - Záložník 1. FC Slovácko Martan:Bolce to znepříjemníme, body zůstanou doma
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace