*
včera
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Gólman Melichárek místo do Chorvatska míří do Brna. Nadávek se neobává

03.02.2015, úterý, 08:53
melicharek FCS_velky.jpg

Všechno nasvědčovalo tomu, že další kroky fotbalového brankáře Dušana Melichárka povedou z 1. FC Slovácko na jih Evropy do chorvatského Zaprešiče. Zvýšený zájem brněnské Zbrojovky ale nakonec všechno změnil.

Zkušený gólman, který bydlí ve Velehradě, by měl v jihomoravské metropoli půl roku hostovat. Včera už s novými spoluhráči absolvoval první trénink. „Seznámení s klukama i realizačním týmem proběhlo v pohodě, taková klasika," usmíval se jednatřicetiletý brankář.

V Chorvatsku jste už podepsal smlouvu, co se přihodilo, že nakonec budete oblékat dres Zbrojovky?
O zájmu Brna jsem věděl delší dobu, ale řešil jsem nabídky ze zahraničí. V posledních dnech se ale pan Kudela (sportovní ředitel Zbrojovky – pozn. aut.) ozval znovu a věci dostaly rychlý spád. Pro mě je to nakonec nejlepší možné řešení jak po sportovní stránce, tak i z osobních a rodinných důvodů, protože tak zůstanu blízko k domovu.

Co vás vůbec vedlo do Chorvatska?
Manažer, se kterým spolupracuji, pan Martinovič, měl v klubu dobré kontakty. Před časem tam přivedl i Iliju Nestorovského, který dřív působil ve Slovácku. Tomu se tam hodně daří, dává jeden gól za druhým. Nešel bych úplně do neznámého prostředí.

Brno je ale přece jen výš…
Určitě. Jak už jsem říkal, rozhodovala i sportovní stránka a česká nejvyšší soutěž je určitě kvalitnější než druhá chorvatská liga.

Jméno Heslo
text
  • pema - 09.02.2015, pondělí, 13:00
    (0)

    To Hory: Pokud myslíte Psotku - nevím, zda by to byla v současné době dobrá volba... Dekař taky - nedělalo by to dobře i k předešlé práci u mládeže a realizačním týmu je taky již dlouho.!!No jen doufám, že nebude pravdivá signalizace od ,,zkušeného bafunáře", že pan Minář se nám nějak stahuje blíže k domovu...

  • eLucky - 09.02.2015, pondělí, 11:11
    (0)

    Horyho zaručené informace o přestupech už mně pomalu začínali chybět toto přestupové období:D

  • Hory - 09.02.2015, pondělí, 10:47
    (0)

    To že p. Habanec po sezoně odchází do Slavie je jisté. Už to mělo být teď v zimní přestávce, ale kvůli pár věcem se to přesunulo na léto. Ale máme přece za něj velmi kvalitní (asi i lepší náhradu) takže se tolik zase nestane.

  • pema - 09.02.2015, pondělí, 10:27
    (0)

    To Pan Puk: Souhlas s tím možným umístněním - což by koketovalo za určitých podmínek přiblížit se k pohárům...pak možná zvýšená finanční zainteresovanost pro trenéra Habance a možná by zůstal...ale i nadále se jeví jeho angažmá ve Slávii, kde v současné době působí jako krizový záskok Míra Baránek, kterému se však nedaří dle představ vedení Slávie...Je dále otázkou, koho si ještě zároveň ze Slovácka odvede - jak z realizačního týmu..tak z hráčů - jeden tam již je - Jakub Petr../ta nabídka z roku 2014 je, dle zdroje z vedení Slávie, stále platná.../.

  • ostuda slovácka - 06.02.2015, pátek, 14:05
    (0)

    Pan Puk: Přesně tak, Sváťa je skvělý trenér, ale bohužel s našimi podmínkami to bude vždy stačit na nějaké 5. - 8. místo......A když odejde do lepšího klubu, jako třeba Plzeň, kde Koubkovi končí smlouva po sezóně, tak bych mu to přál, ale doufám, že zůstane!! Ale bojím se, že ne!

  • cynik - 05.02.2015, čtvrtek, 21:37
    (0)

    Rovněž mně ze všech zdejších komentářů zaujala nejvíc informace o trenérovi Habancovi...jeho odchod by mě mrzel daleko víc než Melichárkův...Heča je dle mě o dost lepší a chytá právem...zatím jsme konkurenceschopní, určitě máme na střed tabulky a posílením je pro mě udržení současného kádru...

  • Pan Puk - 05.02.2015, čtvrtek, 21:35
    (0)

    Maja> Je to otazka, zda trenera s ambicemi bude dlouhodobe bavit pracovat se stejnym kadrem bez posil a cekat kdo doroste z junioru. Obavam se ze ne.

  • riedlss - 05.02.2015, čtvrtek, 21:11
    (0)

    Krejci se takovych veci rad chyta.A ve finale hovno.

  • huhu - 05.02.2015, čtvrtek, 20:46
    (0)

    Gigi26: taky sem tu Moskvu v tom rozhovoru hledal. Třeba zase z toho sešlo, hlavně že se tím krejčí chválil do všech novin jakého nám zařídil soupeře :)

  • Gigi26 - 05.02.2015, čtvrtek, 19:56
    (0)

    Možná, že se to tady už řešilo...., ale Slovácko nebude hrát s tou Moskvou ?? :(

  • huhu - 05.02.2015, čtvrtek, 19:50
    (0)

    http://www.sport.cz/fotbal/synot-liga/clanek/643999-dosek-je-porad-nasim-klicovym-hracem-at-mu-zdravi-slouzi-preje-si-trener-slovacka.html#hp-artcl Melichárek chtěl buď pravidelně chytat, nebo odejít" ...to mi přijde úsměvné dávat takové ultimáta ve sportu. Měl se snažit v přípravě, měl být lepší. Zklamal mě Duša...

  • Maja - 05.02.2015, čtvrtek, 18:27
    (0)

    Mě ze všech zpráv od Lavkovice zaujala informace o tom, že Habanec neprodloužil. Už v létě měl NEJSPÍŠ (vůbec neověřeno) chuť odejít do Slávie a 30.6.2015 mu opravdu končí smlouva. Jeho odchod by byl daleko větší tragédií než nějaký Melichárek. Podle mě jeden z nejlepších trenérů současné ligy. Ví, co chce, týmu dal tvář.

  • zdrh - 05.02.2015, čtvrtek, 17:00
    (0)

    Myslím, že takové kauzy a hlavně jejich řešení ukáží, jakým směrem se český fotbal bude posunovat. Jestli půjdem směrem na západ a budem se přibližovat kultuře Rakouska, Nizozemska, Švýcarska apod. Nebo jestli se bude naše prostředí spíš držet východu a prostředí Balkánu nebo východní Evropy. Takové jednání patří podle mě jednoznačně do té druhé skupiny a rozhodně bych nechtěl, aby tímto směrem náš fotbal šel!!!

  • Pan Puk - 05.02.2015, čtvrtek, 16:33
    (0)

    Aspoň to bude mít s Brnem zase náboj. Už to nějak upadalo :-D

  • Michal fcs - 05.02.2015, čtvrtek, 16:21
    (0)

    No spojení Zbrojovky a Interu Zaprešič není náhoda, jak píšou na svých stránkách, cituji: "Daniel Přerovský odchází na testy do druholigového chorvatského klubu NK Inter Zaprešić. Zde by měl absolvovat trénink a středeční přípravný zápas. V Zaprešići již v minulosti působil Milan Halaška." obrázek, ať si každý udělá sám, s chutí Melichárka na jaro vypískám...srdcařa

  • Lavkovic - 05.02.2015, čtvrtek, 13:04
    (0)

    to eLucky Souhlasím s tvým komentářem nikdo neví co v tom bylo nebo nebylo a co to koho stálo. Ale jak psal p. Krejčí celé Slovácko vědělo, že Zbrojovka začíná zvyšovat okolo Dušana aktivitu a nikdo s tím neic nudělal. Nikomu nepřišlo divné když brankář jeho kvalit (ikdyž někteří jedinci řikají že nemá svou kvalitu) přetupuje do druhé ligy do chorvatska? Kdyby ho chtěli udržet tak udělají pro něj maximum. Podle mého názoru je to jen nafouklá mediální bublina. Jak jsem řekl za mě osobně přeju Dušanovi osobní s portovní štěstí a jen ještě jednu poznámečku viděl jsem pár tréninků brankářů pod vedením p. Juřicky a stojí to za to :-D,

  • eLucky - 05.02.2015, čtvrtek, 12:45
    (0)

    to Lalkovic: Věřím tomu, že Dušan v tomto sehrál pouze roli "loutky", ale to nic nemění na tom, že on mohl takové podrazácké jednání zastavit. No jo ověřil... jenže pokud něco máš ověřené byť s více zdrojů, tak to ještě neznamená, že to tak musí byt;) Dokud něco nezažiju/nevidím na vlastní oči, tak to prostě beru s rezervou. Kór ve fotbale, kde ti každý je schopný na vlastní děti odpřísahnout, že ta jeho verze je ta pravdivá!

  • Lavkovic - 05.02.2015, čtvrtek, 12:44
    (0)

    Je velká pravda, že český fotbal je obrovská žumpa už od nejnižších soutěží

  • Lavkovic - 05.02.2015, čtvrtek, 12:32
    (0)

    Je vidět, že s eLucky se dá rozumně mluvit. 80% věcí jsem si ověřil předtím něž jsem to sem napsal, a těch 20% byly emoce. Co te týče zbrojovky to přece není pro Slovácko už druhým rokem nějaký konkurent. To co je mezi kluby bych nechal ať si vyřídí oni. Ja jsem jen psal názor na Dušana.

  • eLucky - 05.02.2015, čtvrtek, 12:25
    (0)

    to Lalkovic: To je právě to... ty slyšels, já sem slyšel. Takovéto protichůdné názory se šířili a šířit budů nejenom ve Slovácku. Nesmyslnost tabulek je jedna věc a taky s tím nesouhlasím. Na druhou stranu nevidím nejmenší důvod, proč by Slovácko mělo posilovat pojebanů Zbrojovku, která si do Slovácka za všech okolností jenom kopala co to šlo. To mně osobně vadí víc, než to, že sme přišli o tabulkové odstupné.... Bohužel fotbal je žumpa a opět se to připomíná v celé své kráse;)

  • Lavkovic - 05.02.2015, čtvrtek, 12:02
    (0)

    To FCS10 – p. Chvojku znám taky osobně, je to pes to máš pravdu, ale má právě ten cit pro každého brankáře. Dokáže u něj vycítit co mu nejde a na tom pracuje a to z něj dělá dobrého trenéra. Jak jsem již řekl brankář je velmi specifický post. Osobně bych si tam dokázal představit třeba Drobka. Nebo Feru Ondrůžka (to je úplný pes) a myslím, že těch kandidátů by mohlo víc. To eLucky – já jsem zase slyšel názor, že i Hečis není moc spokojený, ale je mladý a dostal se na post jedničky tak je radši potichu. Tím nechci snižovat jeho kvality nebo způsob jak se tam dostal. Ten klučina je šikovný. A Míra Filipko byl spokojený proto, že si většinu tréninků dělal a připravoval sám. Takové mám informace já. Ale víš jak může to být jedna babka povídala . Ale já tomu docela věřím. Taky nejsem tvrdý zastánce, že trenér musí být vynikající fotbalista nebo brankář. Ale zrovna u brankář je potřeba hodně pracovat i se psychikou a právě zkušený brankář, který se prošel těžkými zápasy může ty kluky dobře připravit. Pamatuju si jak s námi p. Chvojka o všem mluvil a snažil se nám pomoct. Jinak já taky chápu Vaši zlobu na Dušana, ale já jsem zase zastánce toho zadarmo došel a zadarmo si odejdi. A myslím, že Dušanův 6-ti měsíční plat pokryje to odstupné co mělo Slovácko podle nějakých nesmyslných tabulek dostat.

  • ostuda slovácka - 05.02.2015, čtvrtek, 11:53
    (0)

    @KosturikMichal Hlavním poražených v "kauze" Melichárek je majitel Slovácka p. Zemek, který gólmanovi umožnil ukončit smlouvu a odejít zadarmo do ciziny. Koštuřík :DDD

  • rozekm - 05.02.2015, čtvrtek, 11:41
    (0)

    Kudela: "Hele, Dušane, pojď k nám chytat. Jen jsme vymysleli s Martinovičem menší kličku, aby jsme nemuseli platit 900 000,- pitomému Slovácku... Tady máš 200 tácú, tady a tady to podepiš." Aneb za vším hledej peníze. Samozřejmě to berte s nadhledem :-)

  • eLucky - 05.02.2015, čtvrtek, 11:36
    (0)

    to Lavkovic: Všecko kolem Dušana se dá pochopit. Jenom jeho způsob "přestupu" do Brna oklikou přes Zaprešič je nepochopitelný při znalosti toho, že mu Slovácko umožnilo - když NEMUSELO - ukončit smlouvu a odejít tak bez náhrady do zahraničí, jak si přál. Bohužel namísto odchodu do zahraničí Dušan posílil přímou konkurenci klubu a klub za to tak nedostane ani suché z nosa. Su si skoro jistý, že Dušan samotný je v tom nevině a byl do toho navezen agentem a Brnem, to ale nic nemění na tom, že je to podraz na Slovácko, jehož součástí je Dušan.

  • eLucky - 05.02.2015, čtvrtek, 11:32
    (0)

    to FCS10: Taky sem tyto informace zaslechl, ale je zvláštní, že už tu nikdo nezmínil, že třeba takový Mira Filipko si ho naopak velice pochvaloval! A myslím, že ani Milan Heča s ním nebude zrovna nespokojen. Každopádně to je jenom o diskuzi. Pokud sám jako jedinec řekneš, že tomu někdo nerozumí, tak prostě dycky budeš nespokojený brblal, pokud to řekne většina, tak už je to jiná. Zatím tu nevidím tu většinu, která by tvrdila, že Juřička na to nestačí. A narozdíl od jiných si nemyslím, že trenér gólmanů za sebou musí mít nějakou zářivou kariéru, aby byl dobrý.

  • FCS10 - 05.02.2015, čtvrtek, 11:26
    (0)

    Abych se zastal "Lavkovice"... Juřička opravdu není nejspíš trenér na svém místě. I mnoho mládežnických brankářů si na něj stěžuje a do dnes jich mnoho nechápe odchod (vyhazov) p. Chvojky od mládeže. Chvojku znám osobně velmi dobře - je to sice pes, ale ty kluky naučil a navíc má něco za sebou na rozdíl od Juřičky. Také mám informace od bývalého kouče Derfle, že Juřička není na muž na správném místě. Toť pouze můj názor na trenéra brankářů. A ještě taková poznámka pod čarou a zavzpomínání - co jsem měl možnost mít řeč s několika hráči našeho týmu z dřívějších dob - tak si nemohli vynachválit pana Ondrušku. Výborný trenér, chlap do nepohody...

  • vajdik - 05.02.2015, čtvrtek, 10:34
    (0)

    Já už bych se na téma MELICHÁREK vykašlal, odešel brankář č.2, zůstal tu post jedničky MLADŠÍ a NE HORŠÍ brankář a záda mu kryje taky kvalitní dvojka! Peníze za ušetřený plat Dušana, který by seděl ještě 6 měsíců na lavce se dají použit na něco jiného...

  • Lavkovic - 05.02.2015, čtvrtek, 10:05
    (0)

    to riedlss - já nechci nikoho soudit, já jsem jen chtěl poukázat na všechny věci co se dějí okolo nic víc. Proto jsem napsal co se tam vše událo. Nemyslel jsem to ironicky ale naprosto vážně, kdo bude chtít si toto téma rozebrat osobně ani tomu se nebráním, ale zase na druhou stranu nevidím důvod tady nikoho lynčovat. Stalo se stalo nevidíme do toho co se uvnitř klubu děje, popřejme Dušanovi zdraví a ať je šťastný a soustřeďte se na 1.FC SLOVACKO.

  • riedlss - 05.02.2015, čtvrtek, 09:54
    (0)

    ano od mého druhého příspěvku píšu čistě ironicky, protože se nestačím divit co tady lidi plodí za pičoviny. V prvním příspěvku jsem uvedl, že by si fanoušci měli udělat pořádek mezi s sebou a soustředit se na sebe samé, protože tohle je jednoduché mumlání si pod nos a ještě jednou říkám, nikam to nevede, nikdo s tím tady nic neudělá jako ve všech případech. Taky jsem nesvedl nic na Dušana, to že máme ve vedení idioty(idiota) je všeobecně známo a s člověkem takové povahy nikdo nehne. Proto reaguju takto, vím, že lepší bude asi držet hubu a tiše se smát.

  • Lavkovic - 05.02.2015, čtvrtek, 09:53
    (0)

    to Flusatko - on ale dělal na tréninku vše co se mu řeklo, "lekce" navíc si bral z osobního hlediska, že mu to nestačilo. A to byl ten problém. Myslím, a mám potvrzené od trenérů a některých hráčů, že jeho přístup k tréninku byl na profesionální úrovni.

  • Lavkovic - 05.02.2015, čtvrtek, 09:51
    (0)

    To babu – ano chtěl jsem jen říci, co vše vedlo k tomu, že se to stalo, dále nevíme, co všechno mohlo stát v těch podmínkách o ukončení smlouvy. Já to nevím a nechci se do rozebírání této věci pouštět. Jak se řeší v celé ČR již nějakou dobu hráči jsou majetkem agentů a bohužel je musí poslouchat. Nevím jestli to udělal schválně nebo ne nejsem soudce a ani porota. Jen chci říci, že vše není tak růžové. Pokud vím, uváděl i rodinné důvody a ty klidně můžou být ten důvod proč se to tak událo, já nevidím do pozadí a je mi jasné, že z těch informací, které máme je jasný viník. Proto jsem chtěl udělat sondu co vše za tím mohlo stát.

  • Flusatko - 05.02.2015, čtvrtek, 09:42
    (0)

    Lavkovic: Ok, nevěděl jsem o jaké změně mluvíš. Ale jak píšeš. Může ti to ublížit, ale třeba i pomoct.To se nedozvíme, protože to neudělal podle tvého příspěvku. Pokud se mu to nelíbilo jak ho tady trenéři vedou a chtějí ho zlepšit podle jejich názoru, tak mohl odejít. Je pod smlouvou, kterou podepsal na určitý čas, smůla, ale nepodepisoval to nikdo za něj a mají to tak všichni fotbalisti. Celá ta aféra vznikla z toho rozhodnutí, že nepočká půl sezóny! na konec smlouvy, ale odejde takovým stylem.

  • Lavkovic - 05.02.2015, čtvrtek, 09:40
    (0)

    Kolik toho vím a kolik ne, to je věc názoru. Beru, že vztah by měl být na profesionální úrovni, ale s tím je spojené, že i ty trenér musí být na profesionální úrovni. Brankářsky post je specifická pozice a tak by se k tomu mělo přistupovat. Mělo by to být o komunikaci, rozebírat chyby a procovat na nich, poslechnout si podřízeného v čem se necítí dobře a pracovat na tom aby to bylo odstraněno. Co vím od ostatních brankářů tak se to neděje.

  • Babu - 05.02.2015, čtvrtek, 09:40
    (0)

    Lavkovic: ok, Dušanovi se nelíbilo, jak se tu trénuje, dělal si to po svém (to asi není úplně košer vzhledem ke klubu jako zaměstnavateli, ale dejme tomu, že se chtěl posunout výše), byl dle tebe odstřihnut, takže si zvolil cestu odchodu. To se stát může, přece jen je to všechno kolektiv a nemusí si všichni sedět. Dejme tomu. Nikdo tady nevelebí p.Krejčího či ostatní, to by sis všiml, kdyby sis pročetl i jiné diskuze. Ale teď se dostaňme k té podstatné věci: Dušan chce odejít, klub se s ním domluví a nastane ta klička se Zaprešičem nebo jak se jmenuje ten klub..a on je její součástí, to je ta věc, co řešíme, ne jak se tady měl a jak tu chytal, i když to může vysvětlovat jeho náhled na odchod, nevysvětluje to, proč udělal ojeb přes Chorvatsko než odešel do Brna.

  • huhu - 05.02.2015, čtvrtek, 09:34
    (0)

    Lavkovic: ty toho víš nějak hodně :). Ale pořád je to vztah nadřízený vs. podřízený. Tohle co si ted vytáhl je jen další věc proti Dušanovi, totální nerespekt. Ale to už byl nejspíš problém i u dalších hráčů (Ondřejka, Kubáň)..

  • Lavkovic - 05.02.2015, čtvrtek, 09:32
    (0)

    Ono to nebylo právě na to v čem má nedostatky, ale na techniku chytání míče a pohyb nohou a to když něco děláš 15 let a jde ti a naráz to chce někdo změnit tak ti to spíše může ublížit. Ale je to věc názoru.

  • huhu - 05.02.2015, čtvrtek, 09:30
    (0)

    Flusatko: palec nahoru! TRENER neco řekl a Dušan má prostě problém něco respektovat

  • huhu - 05.02.2015, čtvrtek, 09:29
    (0)

    No já hledím co se tu vytahuje za špínu. Že Juřička není člověk na svém místě, to nedokážu posoudit, radši bych tu osobně viděl třeba Drobisze na trenérovi brankářů. Ale proboha, že má jednotlivec problém s jednotlivcem znamená, že musí takovým způsobem ochcat klub?

  • Lavkovic - 05.02.2015, čtvrtek, 09:27
    (0)

    To klidně může chytat za Velehrad a myslím, že se tam určitě jednou ukáže. Ale vidím, že jsem dostal ironickou odpověď, chtěl jsem jen dát jen druhý pohled na věc. Jestli sis všiml nikoho jsem v textu neobhajoval jen jsem řekl co vše za tím stálo. Pokud si chceš diskutovat tak bez ironie prosím děkuji.

  • Flusatko - 05.02.2015, čtvrtek, 09:23
    (0)

    Lavkovic: No jako z toho co tady čtu od tebe ohledně Melichárka. Že chytal svým stylem chápu. Pokud mu ale TRENÉR řekne, že by chtěl předělat jeho chytání (nevím jak, nevím na co, ale je pravda, že mezery ve vybíhání a podbíhání centrů tam prostě byli a pokud si pamatuju, tak nejeden gól po takovém výběhu, nevýběhu, podběhnutí padl,)a on se na to vysral, že si radši bude trénovat sám pořá svůj styl, tak já teda nevidím nic na tom, když trenér, který je placený za svoji práci, si jde stěžovat, že hráč se na jeho pokyn vysral a trénuje si sám. To, že se Melichátek zranil v době, kdy právě nějaké takové góly po vyběhnutí padly, pak nastoupil Heča a vychytal tři nuly, tak zase nevidím nic špatného na tom, že zůstal v bráně.

  • riedlss - 05.02.2015, čtvrtek, 09:12
    (0)

    tak teď jsi nám nasadil brouka do hlavy, budeme o tom přemýšlet :))

  • riedlss - 05.02.2015, čtvrtek, 09:09
    (0)

    však Melichárek može chytat za Velehrad když tam provedli takovou rekonstrukci, peníze tam jistě jsou z jejich místního kostelového veřejného fondu a teď se dokonce mohl blísknout v přáteláku s Mařaticama-věřím, že nějaké Zaprešiče neviděl ani na mapě.

  • Lavkovic - 05.02.2015, čtvrtek, 09:04
    (0)

    Dobrý den, Dlouho jsem si pročítal Vaše reakce na odchod Dušana Melichárka z 1. FC SLOVÁCKA. Přemýšlel jsem, jestli mám reagovat nebo ne. Nakonec mi to nedalo a napíšu k tomu svoje. Všichni se navážíte pouze do Dušana, ale vedení Slovácka má větší máslo na hlavě a potřebovalo udělat z někoho obětního beránka. Píšete tady, že Dušan měl bojovat o místo jedničky, ale jak má člověk bojovat, když mu trenér i trenér brankářů dají jasně najevo, že s ním nepočítají. Mimochodem není pravdou, že Váš milovaný Svaťa Habanec odmítl prodloužit smlouvu? Jen by mě zajímalo, jestli víte kdo je p. Juřička, který vede brankáře. Vždyť to není trenér to je loutka. Zeptej se trenéra Sadů (kde je registrovaný) co je to za brankáře :-D, ani tam ho nechtějí a to už o něčem svědčí. Jak ten člověk chce někoho učit. Dušan nepřestal chytat jen kvůli tomu, že byl zraněný, ale kvůli tomu, že pan Juřička mu ve 30 letech řekl, že předělá jeho chytání!! A Dušan mu řekl, že tak chytá 15 let a předělávat nic nebude. A pak si domluvil po zranění p. Chvojku na individuální tréninky ve svém volném čase (asi aby se nadále zlepšoval) a aféra byla na světě. Pan Juřička si byl osobně stěžovat u p. Krejčího a p. Habance. To vedlo k pokutě od klubu (za práci na sobě???) a ztrátě důvěry trenéra Habance. A pak už je to jako lavina. Nikdy jsem neviděl, že když má klub brankáře číslo 1 a ten se zraní, aby mu když se vrací po zranění nedali šanci se ukázat jak na tom je jestli na to má (ikdyž se dvojka chytí nebo ne). Mimochodem Hečis chytal kvalitně a nic proti němu nemám a chytl tu šanci, když Dušan ji nedostal. Nikde není napsané, že Dušan bude v Brně chytat, ale má tam aspoň šanci se o to místo poprat to ve Slovácku bohužel neměl skrz osobní spory s trenérem Juřičkou a trenérem Habancem. Někde je tady v chování klubu zakopaný pes. Dále to co udělal (neudělal) Dušan dělá Slovácko všem okolním vesnicím. Zkuste se zeptat, jak Slovácko přistupuje k plnění střídavých startů a vykupování hráčů z přípravek. To je teprve k zblití. Zkuste se o Vašem klubu trochu informovat. Mé postřehy jsou podložené, znám velmi dobře trenéry od žáku, dorostu a ty informace mám ověřené z více zdrojů. Tento text jsem konzultoval s jedním z hráčů FC Slovácko a ten mě sám řekl, ať to pošlu. Vím, že reakce bude nenávistné, ale třeba se někteří zamyslíte a začnete se vyptávat a ne je dělat závěry z toho co napíšou noviny nebo sdělí p. Krejčí.

  • Greif - 05.02.2015, čtvrtek, 07:42
    (0)

    Rime mel si svoje sračky dál .. proč byl Melichárek volný ? Jen proto že mu vedení kývlo na chorvaty ..a tím to hasne ... že si pak vytřel prdel s vedením je druhá věc .. Martenz myslíš naše mušketýry ..vencu, kuboša .. myslím že bylo jasné že jim to nebude tolerovat do nekonečna .. A je taky jasné že v každém týmu trenér nemá rád některé hráče tak jak někteří hráči trenéra .. ale to jest všude ..

  • eLucky - 05.02.2015, čtvrtek, 07:35
    (0)

    to rim: Říme obhajuješ Dušana pěkně, ale bohužel tím jenom přiléváš do ohně! Jasná a hmatatelná fakta v tom případě jsou ta, že Dušan se na jaro zranil a Hečis se chytl šance nejlepším možným způsobem! Bohužel pro Dušana to znamenalo, že už se do brány nevrátil, ale takový je život gólmana prostě a on s tím musí počítat. Očividně se mu to nelíbilo, což je zcela pochopitelné. Mohl se kousnout a v přípravě zabojovat znovu o post jedničky, Milan není rozhodně natolik výrazně lepší, aby neměl šanci, celkově je víceméně srovnatelný. Dušan se rozhodl pro druhou cestu a u vedení a majitele si vyprosil rozvázání smlouvy. Jelikož se vždy choval jako příkladný srdcař nebyl důvod mu nevyhovět - bylo zcela pochopitelné, že v jeho věku prostě chtěl někde chytat a ne sedět na lavce. Doposud jsou fakta zcela v pořádku a nikdo z nás by mu za to nikdy nic nevyčetl, i když si myslím, že se měl eště na jaro zkusit kousnout a kdyžtak odejít až na jaro...

    Jenže pak přišla tahle nechutně sehraná habaďura, osobně si myslím, že Dušan se spíš jenom vezl na vlně toho co si domluvili Kudela a jeho agent a kecat do toho moc nemohl. Nicméně následky tohoto činu si ponese bohužel on. To je finíto a konec šmitec.

    A eště bych ti říme rád připomněl fakt, že Dušanovi byla z dobré vůle ukončena smlouva s tím, že Dušan jde ven a klub mu chtěl ulehčit vyjednávací pozici, přišel by úplně zadarmo!

    A ať mi tu nikdo neříká, že je to náhoda, že Dušan šel do Zaprešiča, podepsal smlouvu, pak s "něco" stalo a najednou je na hostování v Brně. Jednak je to nicneříkající ujeté vysvětlení a jednak řada již zmíněných indícií naznačuje, že to tak bylo již předem připraveno. Jako další indícii bych jmenoval celkem jasné všimné Zaprešiču z Brna v podobě Daniela Přerovského, který tam putoval na hostování nedávno.

  • lagic - 05.02.2015, čtvrtek, 06:58
    (0)

    rim: Když je Melichárek takový borec, my tady a všichni ve Slovácku blbci, tak na to nechoď a jezdi si fandit Melichárkovi do Brna...Už mě nebaví tady číst, jak obhajujěš evidentní podraz za strany Melichárka a pliveš na celé Slovácko. Běžte se pomodlit na ten váš slavný Velehrad aj s Melichárkem...

  • zdrh - 04.02.2015, středa, 23:38
    (0)

    rim: Ano Melichárek je (resp. byl) volný hráč. ale je třeba vědět,co to znamená. Znamená to, že do zahraničí (kvůli pravidlu Bosman) může přestoupit zadarmo a bez náhrady (podobně jako přišel do Slovácka ze Švédska), ale v rámci ČR za něj musí být zaplacena náhrada. V rámci ČR prostě volný hráč není volným hráčem (ani po vypršení smlouvy). Osobně je tento typ přestupu pro mě ojeb podobně jako v 90. letech udělala (resp. chtěl udělat) sparta na Plzeň při přestupu Nedvěda do Lazia (přestoupil nejprve skoro zadarmo do Košic, které měly tehdy stejného vlastníka a z Košic pak do Lazia za 100 mega, Plzeň tak neměla dostat podíl 30 % z přestupu). Podobný ojeb uděl loni manažer Doležala na Olomouc při jeho přestupu do Jablonce. Pro mě osobně je ten přestup evidentní záminkou pro to, aby se Brno vyhnulo placení výchovného. A podobně jako v 90. letech by měl zasáhnout svaz a dané hostování zrušit nebo něco podobného. Pro mě je to možná legální, ale rozhodně nemorální jednání.

  • Sodík - 04.02.2015, středa, 22:47
    (0)

    Že je brněnský manažer Kudela ludra nejvyšší třídy je všeobecně známé, v Brně nejsou prachy a tak využívají všelijaké možnosti. Melichárkovi je 31 let, jako branař ještě může chytat hodně dlouho, takže chápu že nechtěl sedět na lavce a chtěl přestoupit. Teďka nesporně sehrál pro Brno roli užitečného idiota, ale až čas ukáže, jestli to za to stálo. Třeba se tam vyšvihne a přestoupí časem někam do kvalitního klubu v zahraničí, třeba bude sedět na lavce, spadne do druhé ligy a po skončení kariéry si bude hledat zaměstnání jinde, protože ve Slovácku ho nikdo nebude chtět.

  • rim - 04.02.2015, středa, 22:36
    (0)

    takže když si to vezmeme kolem a kolem, tak krom toho, že naše vedení postrádá určité obchodní smysli, tak se v konečném důsledku vlastně nic nestalo. Melichárek bylo VOLNÝ, opakuji V O L N Ý hráč a tudíž jsou jeho další kroky za prací čistě jen a jen jeho věc, není-liž pravda! Maximálně v případě, že bych hráče, o kterého zcela jasně jeví zájem jiný klub (tak jak se píše v ofic. prohlášení na fcslovacko.cz), tak takového hráče zobchoduji a nepustím jen tak. Možná a zcela jistě není pod tímto článkem s názvem "Jak to bylo s Dušanem Melichárkem..." podpis autora tohoto vyjádření. Bodle stylu článku je zcela zřejmé, kdo je jeho autorem. A přesně tento článek jen podtrhuje amatérismus našeho vedení, které se nyní může vztekat jen samo na sebe. A tímto Finito!!!

  • Survival - 04.02.2015, středa, 22:17
    (0)

    egi: tady v tomto případě to prostě a jednoduše chyba vedení NEBYLA. Dušanovi věřili, tečka. Co se týče začátku tvého příspěvku, tak i kdyby si měl pravdu, tak si to musí uvědomit majitel a zakročit, my neudělámě plkama nic, jen to všem okolo Slovácka znechutíme, ať už fandům, fotbalistům, vedení - rozhodně se z každého z těchto sektorů najdou jednotlivci, kteří si to tady čtou.

  • martenz - 04.02.2015, středa, 22:08
    (0)

    Nepíšu o nesrovnalostech mezi hráči, mezi hráči a trenérem. Nic co by vybočovalo z normálu. Píšu o sportovním vedení a zbytkem. Pokud to vyznělo o nesrovnalostech mezi hráči, tak se omlouvám, za špatnou formulaci. Opak byl pravdou. Starší hráči se zastali "mladého".

  • Babu - 04.02.2015, středa, 21:54
    (0)

    buďme rádi za to, jak to tu vypadá.. Ostrava dělá megavýprodeje jak v kauflandu, liberec nemá prachy na ligu ani když postoupí do evropské ligy a my si nejvíc zakafráme, když odejde borec do konkurenčního týmu :-) i když je pravda, že posilu do útoku potřebujeme, tak si myslím, že jsme na tom jinak dobře :-) a jestli jsou nějaké neshody v týmu (což možná ani nejsou, protože martenz píše dost nejasné podivnosti), tak je to celkem normální jako v každém kolektivu, každý se vždycky nesnese s každým. A co se týče výletu do Kostariky a Ghany, tak to Slovácko nestálo (co já vím) ani korunu, maximálně se hradily ty opalovací krémy teda :D

  • egi - 04.02.2015, středa, 21:46
    (0)

    Survival:jak sobě škodíme? Všechny kluby posílili co mohli a jenom u nás se píše kdo dojde a je kde? A ve finále pustíme bez povšimnutí golmana Brnu.Tak nevim,kde je chyba. A nejenom za poslední dobu.Takový bordel byl za Krejčího aj v Brně,Ostravě a nyní tady.

  • huhu - 04.02.2015, středa, 21:45
    (0)

    říkám síla Svati v souvislosti s týmem! Ne síla našeho vedení (krejčího) který není schopný přivézt utocniky. Tak to laskavě neotáčej. Tady nikdo nekřičí kvuli ušmudlanému melcku, ale kvůli tomu, že domácí matador a borec, kterého sme si dovolili nevyužít v základní jedenástce podvedl takovým způsobem klub.

  • rim - 04.02.2015, středa, 21:42
    (0)

    milý huhu - podle předchozího komentáře jsem konečně vytušil, že máš asi švrndolína. Říkáš síla? Vždyť je Libor chabrus na záda. Blbě spadne nebo do někdo kurevsky drcne a jsme bez útoku a náhrady útoku...to si ti kurva jeví jako SÍLA? To se mně osobně jeví jako SLABOST tohoto systému! Milá hadro99, já se vždy budu zastávat místních borců, kteří mají být součásti jedenáctky FCS, bez ohledu na to, jaký vztah s nimi mám či nemám. A těchto borců, které zde v regionu máme, hold nevyužíváme. Tady budete křičet kvůli ušmudlanému melcku, ale vyhozené prachy za opalovací krémy do Kostariky a Ghany nikoho netrápí. A posily jsou kde? Asi sedí na kopcu u Javořiny a čekají, až někdo pískne....

  • Survival - 04.02.2015, středa, 21:33
    (0)

    martenzi ty si taky ovlivněný informací od další informace, přes další informaci, kterou zase říkal někdo jiný a vlastně vůbec nic nevíš a jen dál taháš spekulace, které jsou o naprosto každém klubu... Prostě si to tu zbytečně znepříjemňujeme a ryjeme do vlastního, jenom proto, abychom se tady vytáhli nějakou super informací a mohli bychom zkritozovat vlastní klub. Bohužel si neuvědomujeme, jak sobě škodíme...

  • huhu - 04.02.2015, středa, 21:28
    (0)

    Já neříkám, že vím co se děje v klubu. Píšu, aby jsi teda aspoň jmenoval hráče, kterých se to týká. V každém klubu a kolektivu jsou problémy, jde o sílu vedení, jak se s tím dokáže vypořádat. A tam si myslím, že je velká síla Svati

  • martenz - 04.02.2015, středa, 21:24
    (0)

    Tím, že někteří vidí jen to co je na hřišti neber jako házení nebo vytahování špíny. Já to beru tak, že tito fanoušci nemají k dispozici veškeré informace, které jsou (ani já je nemám). A osobně jim nemám za zlé jejich názor k věci, který je ovlivněn množstvím informací, které se k nim dostávají.

  • huhu - 04.02.2015, středa, 21:18
    (0)

    martenz: nešlo by to česky prosím? ,,jeden odejít skoro hned - protože tito vidí" ?? Když vytahuješ špínu, tak mluv prosím k věci. Tady tohle nejasné ukazování na někoho a na něco je pokrytecké

  • wiper99 - 04.02.2015, středa, 21:12
    (0)

    huhu: řekl jsi to uplně přesně a vystižně a je to tak jak řikaš rim... tak to jsou ti tvoji srdcaři o ktere se pořad opiraš a odvoláváš , vyzvedavaš je a ve finale to dopadne tak jak to dopadlo:)))))

  • martenz - 04.02.2015, středa, 21:11
    (0)

    nedá mi to nereagovat. O kauze Melichárek vím dlouho a okomentovat by to mohl jeden z jeho spoluhráčů, kterého se tři hráči zastali (v klubu už je jen jeden, jeden byl odejít skoro hned, druhý posazen na lavku a třetí hraje). Takže jeho odchod ze Slovácka pro mne překvapením není. Chápu i nenávistné reakce, protože tito vidí co se děje na hřišti a ne v zákulisí klubu. Habance a herní styl bych sem netahal, neb co jiného má hrát, když je ve Slovácku krátkou chvíli, takže si dalšího kvalitního útočníka nestihl vychovat. Toto není výtka vůči trenérovi, nýbrž vůči sportovnímu řediteli. A Dušan není první, a mám strach, že není ani poslední, který ze Slovácka prchá.

  • huhu - 04.02.2015, středa, 20:59
    (0)

    rim: tak ten Svaťopluk je jeden z nejlepších trenérů poslední doby, co byli ve Slovácku. Řekl bych, že od dob Jarolíma to tu má konečně nějaký smysl. Nedívám se jenom na tabulku, ale na výkony, na systém,na celkový dojem ze Slovácka. Slabé manažerské schopnosti? samozřejmě, že vedení o této kličce ví, ale jaksi spoléhalo na to, že Velehradský rodák a slovácký matador bude slušný ke svému mateřskému klubu :). Nebyla v tom slabost vedení. Dušan neunesl to, že je Heča lepší, nikdo ho neodstřihl.

  • rim - 04.02.2015, středa, 20:49
    (0)

    mně osobně to celkem celé baví! Všichni řvete, jak nás někdo odrbal, ale že jsme schopni se nechat odrbat sami slabými manažerskými schopnostmi, to nikoho nepobouří. Ale všichni budou kopat kolem sebe. Opravdu klobouk dolů. Několikrát jsem si zde všiml, že stačí jen podsunout nějaký jednostranný názor kolemjdoucího reportéra a většina z vás už je právoplatnými soudci. To jste ho všichni velmi rychle odsoudili...unmöglich!!! Milá babu, Lakouša jsem zmínil z toho důvodu, že ten se po Melichárkovi svezl v kterýkoliv možný okamžik. Zbylé komentáře, včetně nějakého jusepepka jsou dle mého názoru absolutní pleps! Všichni jste asi zároveň velmi rychle zapomněli, že Dušan byl vždy jako jeden z mála, kdo byl schopný přijít pod kotel a kde co si s námi říct. A řekněte upřímně, proč by by nešel dál. Svaťopluk ho odtřihl, tak co tu bude tvrdnout jak tele. A ve finále nás Svaťopluk se svým stylem stejně odstřihne všechny...hlavně to hrajme na Doška...(to ani v nejmenším nic proti Liborovi, i když je Brňák :-) )

  • Marwik - 04.02.2015, středa, 20:40
    (0)

    huhu: Myslel jsem tím, že se Krejčí nechce snížit na úroveň Brna a nechá to být. Pokud se to bude řešit, potrestán má být klub a ne hráč. Pokud klub nechtěl přijít o hodně peněz, měl ho tu nechat dřepět na lavce do léta a byl klid.

  • wiper99 - 04.02.2015, středa, 20:39
    (0)

    Jasně že neee ale jde o princip jak se zachoval ke klubu ktery mu umožnil předčasne ukončeni smlouvy a nehledě na to že k mateřskemu klubu to je ten pruser a ještě mohl jit třeba do Zlína:)))a nebo chytat za Velehrad když je podle některych takovy srdcař a patriot :))

  • huhu - 04.02.2015, středa, 20:32
    (0)

    Marwik: pochopte už tady proboha, že nejde o brno! Jde o to, že věděl že se na Slovácko chystá taková sviňárna a klidně to podstoupil. Dělal důležitého se Zaprešičem a přitom v tom chorvatsku ani nebyl. O všem věděl a i kvůli tomuhle slováckému matadorovi přišlo slovácko o dost peněz. Takže znovu, nejde o to, že šel do Brna!

  • wiper99 - 04.02.2015, středa, 20:30
    (0)

    tak jo mohl odejit ale měl to udělat normalně a ferově a ne to co předvedl a navic ani v Brně nema jiste že bude dělat jedničku ...spiš neustal to že ho Heča vytlačil z brany a už ho tam nepustil

  • Marwik - 04.02.2015, středa, 20:27
    (0)

    Chápu ho, nechce se snížit na úroveň Brna. Na druhou stranu, Dušan chtěl pryč, vedení mu to umožnilo, tak ať jde kamkoliv, proč na něj házet špínu. Kdyby na sobě Heča nezapracoval, tak tu Dušan dělá jedničku do dnes

  • egi - 04.02.2015, středa, 20:07
    (0)

    Podle neoficiálních informací ještě není Melichárkův přestup do Zaprešiče formálně zaregistrovaný, takže by jej mohlo Slovácko zastavit. Klub toho ale zřejmě nevyužije. „Já osobně i celé Slovácko jsme nad věcí. Jen si klademe otázku, pokud někdo chce tímto ubohým způsobem přijít k hráči, jestli má takový klub hrát ligu,“ uvedl Krejčí. - Tak ted už nevím nic,Krejčí plače ,že FCS ojebali a na 2 stranu stím nebude nic dělat.

  • Survival - 04.02.2015, středa, 20:06
    (0)

    Cleber a Sládek hattrick :D Cleber byl v první lize opravdu nic moc, ale Sládka jsme si mohli pohlídat, škoda.

  • Gigi26 - 04.02.2015, středa, 19:55
    (0)

    uznávám :))

  • kecipep - 04.02.2015, středa, 19:44
    (0)

    Protože hrál dobře ve druhé lize, ale na první v tu dobu neměl.. :-/ To musí objektivně uznat všichni, co si ho pamatují

  • ostuda slovácka - 04.02.2015, středa, 19:37
    (0)

    Tak Cléber dal hatrrick, proč vůbec odešel? Nějak si nemůžu vzpomenout

  • wiper99 - 04.02.2015, středa, 19:35
    (0)

    myslim si že od sameho začatku věděl a chtěl jit do Brna jen to nemohl řict jak chlap na plnou hubu a bal se toho že mu Slovacko nerozvaže platnou smlouvu tak to udělal tak to tim to ferovim jednanim.. a asi podle řima by mu měli už začit na Velehradě stavět pořadnou sochu za zasluhy ve sportu pro region!!!

  • dominikha - 04.02.2015, středa, 19:20
    (0)

    Chápal jsem názory lidí do té chvíle než odešel do Chorvatska, že je to všechno cajk, přál jsem mu ať se mu daří, ale co je tohle za píč....? On nemá jistou pozici jedničky ve Slovácko stejně jak v Brně a přesto jde do Zbrojovky. Sorry Dušane, ale po takové prasárně cos nám udělal nečekej, že lidi budou někdy skandovat u nás tvoje jméno ( a ještě do Zbrojovky) ://

  • celtic - 04.02.2015, středa, 19:10
    (0)

    líbí se mě jak Melichárek v rozhovoru říká " se Slováckem jsem se nerozešel ve zlém,takže nadávek se neobávám až možná na pár jedinců ...no celkem mě to pobavilo,,,,,myslím si,že na toho podrazáka budem pískat všichni až dojede s Brnem,,,no myslím si že bude stejně sedět pro jistotu na lavce jak tu budou hrát...

  • huhu - 04.02.2015, středa, 18:50
    (0)

    jusephe: souhlas, se svým agentem a hlavně pod dohledem čuráka Kudely připravili Slovácko o regulerních 800 000. Chudák pan Zemek, to je tak když se vyjde někomu vstříc

  • jusephe - 04.02.2015, středa, 18:34
    (0)

    Prý srdcař... pěkný čurák je to!!! Takto ojebat mateřský klub... doufám, že ho řádně vypískáme až sem dojede s tím svojím slavným brnem!

  • Buchlovjak - 04.02.2015, středa, 18:31
    (0)

    Už jsem si to přečetl a jestli je to pravda tak Krejčího naprosto chápu...

  • Buchlovjak - 04.02.2015, středa, 18:05
    (0)

    Kdo teda krom Cyry hrál ještě za nás? S tím Dušanem nemám nějak čas to študovat, ale co je za problém?

  • Havlos - 04.02.2015, středa, 17:50
    (0)

    Hrala kombinovana sestava spíše Bečko , byvali hračí slováck nasazely 6 golů... Spartak Trnava – Slovácko B 10:1 (5:0) Góly: 25., 75. a 90. Cleber, 40., 50. a 85. Sládek, 10. Sabo, 15. Čonka, 70. Nikolič – 90. Haša (pen) SPARTAK (1. polčas): Kelava (30. Strapák) – Janečka, Nikolič, Bortel, Čonka – Greššák, Sabo – Schranz, Sládek, Cleber – Mikovič SPARTAK (2. polčas): Strapák (60. Jakubech) – Čarnota, Greššák, Banovič – Jirka, Cleber, Sabo, Sládek, Chovanec – Schranz, Vyskočil (55. Nikolič)

  • zdrh - 04.02.2015, středa, 17:18
    (0)

    vajdik: Pokud vím, pravidlo je, že může nastoupit max ve dvou klubech a on v Chorvatsku neodehrál nic...

  • ostuda slovácka - 04.02.2015, středa, 16:34
    (0)

    Co kluci blbli proti Trnavě že prohráli 10-1? :D To hráli systém 0-0-10? :D

  • Babu - 04.02.2015, středa, 16:16
    (0)

    riedlss: no jak říkáš. Řím tu furt protlačuje Cyru a Dušana a ostatní jen pomlouvá, když vyjádří jiný názor. Viděla jsem myslím 7 z 8 (nebo tak nějak) domácích zápasů béčka tuto sezónu, tak aspoň možu nějak Cyru posoudit, říma jsem tam neviděla, ale o Cyrovi má největší přehled... dušana už radši komentovat nebudu.. a tu našu desítku taky ne :-D třeba hráli volejbal nebo tak

  • KEIKIN - 04.02.2015, středa, 16:07
    (0)

    Riedless:..hmm kurz byl 1,75 na domácí, to si někdo musel namastit kapsu. :-((( možná je to náplast za Dušana.

  • riedlss - 04.02.2015, středa, 16:07
    (0)

    Babu: to je realita, ale jak říká PUK asi jela ,,doufám,, juniorka :D nebo dali jen sranda mač na házenkářské branky :))

  • riedlss - 04.02.2015, středa, 16:06
    (0)

    Říme tak mezi tu bandu blbců neloz když ty jsi ten chytrý, co tam potom děláš! S takovýma si ty přece nemůžeš rozumět a co víc, jsou pod tvou úroveň, ne?! Jediné co tady u tebe za celou dobu sleduju, tak se snažíš za každou cenu prosadit si ty tvoje koně jako je Cyra a Dušan a za každou cenu lezeš do prdele pro změnu ty jim. bez urážky

  • Babu - 04.02.2015, středa, 16:05
    (0)

    rim: máš to v hlavě jinak v pořádku? Tady nadává půlka lidí na Dušana a ty se zase svezeš po eLuckym, jsi směšný. Komu kdo tady lezl do zadku, když odcházel? Nevidíš, jak s nama Dušan vydrbal? Chtěl odejít? FAJN. Ale to se dá udělat i slušně. A ne že vím, že do žádného Chorvatska nemám v plánu jít a dělám blbého a vykládám, jak se ZMĚNILA SITUACE BĚHEM 24HODIN a teď musím klusat do Brna otírat lavku :-D trocha střízlivého náhledu by ti prospěla. A tím se nezastávám našeho klubu, vím, že Dušan přišel zadarmo a do zahraničí taky odejít zadarmo mohl. Jde o tu fintu, co byla vymyšlena a jíž se on zúčastnil, to je prasárna, ať už ho k tomu donutili nebo si to vymyslel sám.

  • Babu - 04.02.2015, středa, 16:01
    (0)

    riedlss: cože? :-D já že to je z nějakého football manageru jako vtip..

  • huhu - 04.02.2015, středa, 16:00
    (0)

    Rim: tady nejde o to, že šel do brna. To je mě úplně jedno. Jde o to, že věděl, že se na Slovácko chystá taková klička a nechal to tak. A at nikdo netvrdí, že o tom nevěděl, v Zaprešiči ani nebyl, jen na dálku podepsal smlouvu. Celou dobu o tom věděl a zachoval se prasácky. Asi musel poslechnout agenta no.

  • Pan Puk - 04.02.2015, středa, 15:43
    (0)

    nebo tam nedojel nikdo a je to vlastne ostuda ze si dala Trnava jeden vlastnak --D

  • riedlss - 04.02.2015, středa, 15:28
    (0)

    no dobře a to je důvod dostat takovou sadu?! no nechme to být :D

  • Pan Puk - 04.02.2015, středa, 15:26
    (0)

    myslim že tam misto Ačka nakonec jelo B nebo juniorka.

  • FcS - 04.02.2015, středa, 15:25
    (0)

    riedlss: taky se na to dívám :D....asi se už vidí v Turecku :D

  • riedlss - 04.02.2015, středa, 15:21
    (0)

    http://www.vysledky.cz/zapas/2FFGwVyb/#prehled-zapasu jiné terno :D :D :D

  • vajdik - 04.02.2015, středa, 15:07
    (0)

    Já se jen chci zeptat tak nestraně a nezávazně, jak je to s pravidlem, že hráč jako profi může v jedné sezoně být zaregistrován max u dvou klubů? Dle mého Dušan začal sezonu za FCS, pak přestoupil do Chorvatska a třetím klubem se stává Brno, což by jít nemělo ne?

  • rim - 04.02.2015, středa, 14:39
    (0)

    milé Huhu a Lakouš, zbytkem se zabývat nebudu: u kterého vola dřív začít? Asi ani u jednoho, protože by s vámi člověk nedošel konca kraja. To je jen ukázka toho, jak je naše veslařské vedení neschopné, včetně trenéra. To, že šel Melichárek do Brna? Tak šel, stejně chcete všichni v brance Heču, tak co řešíte. Šel jen dál dělat svou práci. Mimochodem se divím, že vás tento přestup tak zarazil. Že jste nekřičeli už dříve u jiných hráčů, že přestoupili jinam. Ba naokpak, i na jejich cestě pryč jste jim pořád lezli do zadků. Jo a Mišo, proč by se tady měl Duša prát o místo. Myslím že nejspíš v jednání s Habancem postupoval dle rčení mého otce, kterým se řídím i já. "S pogryndaným se nenajíš a s blbým nedomluvíš!" Stejně tak to asi funguje v našem FCS a stejně tak i ve všech těchto diskuzích.... On samotný problém našeho klubu je v tom, že pravá neví, co dělá levá. A mimochodem, tyto všechny příspěvky a komentáře vystihují i kvalitu našeho "prořídlého" kotle - banda blbů...

  • xxpaloxx - 04.02.2015, středa, 13:59
    (0)

    Jen abychom se z toho " srdcaře " nepo...... Určitě na té transakci škodný nebyl. A raději budeme v sobě dál rozpalovat svoji antipatii proti panu Krejčímu ,než bychom uznali , že i on může mít, ( i když vyjímečně ) , svoji pravdu. A to není nic o dohadech a spekulacích. Fakta jsou víc než výmluvná.

  • riedlss - 04.02.2015, středa, 12:43
    (0)

    spekulace, spekulace a zase spekulace. Myslím, že toto frfnění si pod nos nic nevyřeší a už vůbec ne kecama v řadách fanoušků. Spíš bych se soustředil na to, v jakém počtu se sejdeme na B3 při zápase s Jabkama a jakou práci odvedeme my !!! v této kauze nezměníme nic, tak se soustřeďme na fandění zkrátka na to, co můžeme nějakým způsobem MY změnit !!!

  • wiper99 - 04.02.2015, středa, 12:32
    (0)

    tož to je teda mazec ...patriot a "srdcař" z Velehradu se nezapře!!! to se musi nechat!!!

  • Flusatko - 04.02.2015, středa, 11:56
    (0)

    Další takový průser. Se mi zdá, že za chvilku bude naše vedení z těch všech průserů nejzkušenější v lize, protože jistě i "z tohoto jednání si vezmeme ponaučení a bude to pro nás lekce". Je trošku s podivem, jak tady většina hráčů končí. Větší jména vždycky odchází s nějakým průserem a s prohlášením Krejčího jak se nám ten hráč snažil jenom ublížit a jak jsme mu ve všem vyšli vstříc a že si toto Slovácko nezaslouží.Tím nechci říct, že za to může jen vedení. To, že toto je švindl je jasné. Ale to, že to jako švindl neviděl nikdo z vedení dřív je otřesné, a to, že je do toho namočený "slovácký patriot" je obrovsky smutné. Ale nic, poplácejme se po zádech, že se před 4 lety podařilo přivézt Doška. To byl panečku kauf.

  • Maja - 04.02.2015, středa, 11:37
    (0)

    Bohužel to tak vypadá, že to odsere nakonec Pepa Čtvrtníček. Vyplývá to z článku MF DNES, což je podle mě to nejhorší na celém případu. V druhé řadě jsme přišli o peníze, mega je pro tak malý klub pěkná suma. Pokud to Melichárek celé věděl (jakože to tak vypadá), tak to je podrazák. Vedení mu vyšlo vstříc, rozvázalo smlouvu, nechalo trénovat s béčkem a pak tohle.

  • fana - 04.02.2015, středa, 11:34
    (0)

    tolik bodů sme jim pustili a tady to máte pro dobrotu nažebrotu

  • Babu - 04.02.2015, středa, 11:02
    (0)

    já teda nevím, jak to bylo, ale házet to na naše vedení je asi blbost.. že chtěli někomu vyjít vstříc a pustili ho, za to mají pykat? Dušan se předvedl.. to jeho vyjádření mě rozesmálo, nějaké dvě věty zaplantané, nevysvětlující absolutně nic.

  • tomrs - 04.02.2015, středa, 10:49
    (0)

    Ať je to jak chce, pravda bude někde uprostřed, mě jako fanouška bude zajímat jen jedno, aby tady Brno odevzdalo tři body, ať je to s nějakým Melichárkem nebo bez něj.

  • KEIKIN - 04.02.2015, středa, 10:46
    (0)

    Imho chyba našeho vedení. Když se vědělo, že je to jen klička, měl se Krejčí domluvit s Brnem, třeba jen na půl milionu za rozvázání smlouvy.

  • Sodík - 04.02.2015, středa, 10:41
    (0)

    V tomto případě bych vinu na Krejčího neházel. Podle mě jako zaměstnanec udělal jen to, co mu majitel (Zemek) řekl, na druhou stranu být p. Zemkem, tak su pořádně na Melichárka a Brno nasraný, takže možná že Čtvrtňa si v Brně tenhle půl rok vůbec nekopne.

  • kecipep - 04.02.2015, středa, 10:35
    (0)

    Krivactvi... Jinak Ctvrtna uz za nas asi kopat nikdy nebude, co tak chapu

  • huhu - 04.02.2015, středa, 10:10
    (0)

    Tak hlavně že ho všichni nazývali srdcařem a domácím matadorem. Například Rim. Tak takto se zachoval tvůj kamarád z Velehradu :). Pro mě to nikdy nebyl srdcař, že tady vyrůstal? no a? Pro mě srdcaři byli Němča, teď Šumi. Nikdo jiný jim nesahá ani po kotníky!

  • Pan Puk - 04.02.2015, středa, 10:04
    (0)

    Z diskuze na idnes
    Na emoce zahral Melicharek uz pri rozvazovani smlouvy. Nejsme roboti ale lide, tak proc mu nepomoci, nevyjit vstric, kdyz navic ve slovacku chce pokracovat po skonceni aktivni kariery.. Nahodou se s Melicharkem znam a znam taky par jeho kamaradu. Kdyz minuly tyden Slovacko oznamilo, ze odchazi Dusan nekam do Chorvatska, 90% lidi z jeho okoli vcetne me uz vedelo, ze jde do Brna, jen moc lidi nevedelo, kde je ta klicka, v jake fazi prodej je ci neni.. A druhy den uz chytal pripravu za Brno. Proste ve svych vypovedich vsichni lzou jak kdyz tiskne, tot vse.

  • Michal fcs - 04.02.2015, středa, 09:54
    (0)

    V mých očích Dušan srdcař NENÍ, srdcař se chová jinak, když přijde o místo v sestavě,maká, aby se zpět dostala neutíká z boje.

  • eLucky - 04.02.2015, středa, 09:44
    (0)

    Dušan je možná srdcař, ale toto je očividná kudla do zad a jestli si to neuvědomuje, tak asi není jeho zájem o dobro Slovácka tak úplně čistý. A je celkem jedno, jestli takto "přestoupil" plánovaně a podvod nachystal jeho agent takto od začátku, nebo se to vyskytlo až následně. Je pro mě naprosto nepochopitelné, že odchází z klubu, kde dělá náhradníka, do jinéo ligového klubu, který je na tom eště hůř, dělat zase náhradníka. Kecy o tom, že jsou s dosavadní jedničkou na stejné pozici a bude bojovat jsou sice pěkné, ale jsou to jenom kecy. Pokud se Hladký nezradí, tak si Dušan zachytá stejně jak u nás. Tento jeho "přestup" je pro mňa absolutně nepochopitelný, když si veznu, že Slovácko mu umožnilo rozvázat smlouvu z důvodu, že byl nespokojen s pozicí dvojky, aby mohl jít chytat jinde. A pak vleze do Brna, kde jednička je. Střízlivě vzato to prostě vypadá jako podraz na klub. Bohužel:(

  • Michal fcs - 04.02.2015, středa, 09:39
    (0)

    já to vidím jako ojeb,hned mě bylo podezřelé,proč by Melichárek odcházel do podprůměrného druholigového klubu v Chorvatsku. Že by pro peníze? Ale jaké.... Takže vy schvalujete,že se uprostřed rozehrané sezony posílí přímý konkurent. Hmmm

  • riedlss - 04.02.2015, středa, 09:26
    (0)

    Tak mě vedení nepřekvapuje už v ničem, s posilami to prosrali na plné čáře a toto je jen třešnička na dortu.

  • Skein - 04.02.2015, středa, 09:18
    (0)

    http://fotbal.idnes.cz/slovacko-prislo-v-kauze-melicharek-o-milion-fev-/fotbal.aspx?c=A150204_085315_fotbal_par

  • Skein - 04.02.2015, středa, 09:18
    (0)

    další fraška, že

  • tvojemama - 04.02.2015, středa, 09:09
    (0)

    Jako on dosel zadarmo a slovacku docela pomohl, tak bych ho pustil zadarmo nebo za nejake drobne, ale tohle je fakt komedie:D jak to probehlo

  • tvojemama - 04.02.2015, středa, 09:07
    (0)

    On chtel do zahranici a ted se rozhodl, ze chce byt doma? Kdyby sel rovnou do Brna tak mame mega a Krejci ho obvinuje, ze to udelal naschval? :D to je komedie

  • wiper99 - 03.02.2015, úterý, 19:50
    (0)

    Tož at sa daří.....to se pozná a nezapře srdcař...

  • Buriss - 03.02.2015, úterý, 11:22
    (0)

    Hodne stesti Duso a snad se jednou vratis..uz se tesim na kveten, snad bude Hladky na lavce, at ma Sladky co psat...:):)

  • rim - 03.02.2015, úterý, 09:16
    (0)

    ať se daří kamo!!!!! Už se těším až dojedete... Bude mě asi aj mrzet, až budeš vytahovat balón z branky :-) Pokud to teda nezamkneš :-)

  • ostuda slovácka - 03.02.2015, úterý, 09:02
    (0)

    Došan na Frekvenci 1 http://vysilani.frekvence1.cz/

pristi
 Další články:
09.02.2015, pondělí, 08:18 - Jiří Valenta „školil" v tenise bývalou světovou pětku
07.02.2015, sobota, 10:10 - Slovácko míří do Turecka, místo Spartaku Moskva vyzve Debrecín
05.02.2015, čtvrtek, 21:36 - Došek je pořád naším klíčovým hráčem. Ať mu zdraví slouží, přeje si trenér Slovácka
04.02.2015, středa, 09:29 - Podvod na fotbalové Slovácko? Klub přišel v kauze Melichárek o milion
31.01.2015, sobota, 14:14 - Sadílka čeká na jaře boj o ligu, Euro i maturita
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace