*
23.11.2024
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Slovácko míří do Turecka, místo Spartaku Moskva vyzve Debrecín

07.02.2015, sobota, 10:10
antalya_velky.jpg

Včera absolovali kondiční testy v Olomouci, zabalili si věci a dnes už fotbalisté 1. FC Slovácko naberou směr Turecko. Na herním soustředěním budou ladit formu na jarní část nejvyšší fotbalové soutěže.

Jedním ze tří soupeřů však nebude avizovaný Spartak Moskva, ale Debrecín.

„Žádná komplikace to není. Debrecín hraje v Maďarsku o špici tabulky, takže kvalita je tam zaručená," nenechal se nečekanou změnou rozhodit trenér Slovácka Svatopluk Habanec.

Žádné posily před odletem mu do mužstva nedorazily, takže nemusel provádět tradiční první selekci. „Odjíždí všech jednadvacet hráčů včetně mladíků z akademie plus tři gólmani. V Turecku se poperou o místo v užším kádru," poznamenal slovácký lodivod.

Sedmý celek Synot ligy postupně změří síly s dánským Odense BK (8. 2.), Debrecínem (11. 2.) a generálku obstará duel s ruským týmem Mordvinsko Saransk (14. 2.).

„Hlavně se těším, že se bude hrát na přírodní trávě, kde budeme moct pilovat náš herní systém. Na umělce je to totiž spíš takový doplňkový sport k fotbalu. Je tam jiný odskok míče, brzdění, změnu pohybu," dodal Svatopluk Habanec.

Kdo jede do Turecka:

Jméno Heslo
text
  • huhu - 16.02.2015, pondělí, 11:00
    (0)

    v teplicách skončil Štastný, něco mi říká že se budou zajímat o Svaťu

  • rim - 16.02.2015, pondělí, 09:26
    (0)

    Raďo, to je aspoň slovo do pranice!!!!

  • Buchlovjak - 15.02.2015, neděle, 23:05
    (0)

    Ještě že už tady ty bláboly ani nečtu. Pomáhám tím sobě a stávám se vyrovnanějším člověkem. Jinak by mě tu z těch tlachů jebla palice. Fandit a nekafrat lidi! A Cyra na plac a hotovo :-)

  • fcs - 15.02.2015, neděle, 19:18
    (0)

    Došan si to šetří na ligu:) jen se bojím aby to zase nestálqo jen na něm

  • Dawidson - 15.02.2015, neděle, 17:54
    (0)

    Útočníci, každý povinně, strčit nohy do záchodové mísy a spláchnout, pak to tam začne padat. Co jiného s tím chceš dělat... :)

  • KotelGuláše - 15.02.2015, neděle, 12:37
    (0)

    To samozřejmě ano,sle říct po třech zápasech bez vstřeleného gólu že jsme dobře připravení není nejvhodnější. Herně,fyzicky možná ano,ale hraje se na góly. Tak držím palce ať to teda v lize jde směrem dopředu líp. Jablonec opravdu bude měřítko.

  • juancarlos - 15.02.2015, neděle, 11:36
    (0)

    zimní přípravu vůbec neřeším,liga ukáže. Taky jsme kdysi vyhráli zimní tipsport ligu, ano v roce kdy jsme spadli,tolik k zimní přípravě.

  • FcS - 15.02.2015, neděle, 09:39
    (0)

    No uvidíme, doufám že v patek 3body na MORAVĚ zostanů. Jinak kdy e vracejí z teho Turecka?

  • KotelGuláše - 14.02.2015, sobota, 22:25
    (0)

    No ale slova že jsme na ligu připraveni potom co jsme nedali gol několik zapasů,nejdou asi nejvhodnější. Snad to v lize bude padat.

  • kecipep - 14.02.2015, sobota, 20:02
    (0)

    Naopak - proti silným soupeřům téměř neinkasujeme, což je po podzimní hurá obraně dobrá zpráva ;-)

  • Maja - 14.02.2015, sobota, 19:59
    (0)

    Lepší v přípravě třikrát nedat ani gól a potom se ukázat v lize, než v přípravě všem naložit vagón a potom v lize prhrávat jeden zápas za druhým...

  • celtic - 14.02.2015, sobota, 19:52
    (0)

    taky me stve ze nedavame goly...co to pomoze kdyz mame vic ze hry ale nedame tri zapasy gol

  • huhu - 14.02.2015, sobota, 19:13
    (0)

    vajdik: neřeš přáteláky, jablonec vypráskáme

  • vajdik - 14.02.2015, sobota, 18:25
    (0)

    Tři zápasy, defakto tři zápasy ve finální části zimní přípravy a ze tří zápasů 0! vstřelených branek..to je opravdu paráda..a zase at pan trenér tvrdí jak jsme měli převahu, drzeli míc, souper hral z brejku a blablabla.. Takže už se těším na pátek a hru vše na Doška a bud da gol nebo zase bude 0 vstrelenych branek?!

  • zdrh - 14.02.2015, sobota, 15:26
    (0)

    jjrin: No myslím, že to nejlíp vidí trenér. Ten vidí, jestli hráč v tréninku maká nebo ne, jaký má celkový přístup k fotbalu. To rozhoduje možná víc než něco jiného. Tím nechci říkat, že Haša má špatný přístup, já ho osobně vůbec neznám, Jen tvrdím, že i tady může být problém. BTW srovnávat s Kadlecem ho moc nejde. Kadlec přišel z dorostu jako levý záložník a až Jarolím z něho udělal levého obránce. A začal ho stavět, navíc tehdy Slovácko na té pozici nemělo žádnou super kvalitu (Čoupek). To vše mu hrálo do karet. Druhá věc je, že podle mě do současné doby je to dost nevhodný typ útočníka. V současnosti se hodí buď nějaký rychlý a technický hráč (na křídlo, typ Diviš) nebo naopak bojovník, který umí podržet míč rozehrát a zakončovat (typ Došek, Lafata). Prvním typem Haša určitě není, druhým typem se stát může, ale musí podle mě nabrat zkušenosti. A musí se začít výrazně prosazovat v nižších soutěžích, aby ukázal, že na to má. Minulou sezónu dal za Třinec 1 gól, Letos na podzim 9 za juniorku a 4 za béčko. Tak snad je na nějaké dobré cestě.

  • zdrh - 14.02.2015, sobota, 15:13
    (0)

    vajdik: Kušnír preferoval krátkodobou smlouvu, v Sigmě je na půl roku, pak chce jít ven. Nepředpokládám, že by mu bylo Slovácko ochotné dát kontrakt pouze na jaro.

  • jjirin - 14.02.2015, sobota, 13:22
    (0)

    Já teda nechápu proč někteří hned odstřelujete Hašu. Přece hráč, který nasázel tolik branek v dorostu i juniorce přece nemůže být takový dřevák, se kterým se nedá pracovat. Ale to by nejdříve musel dostat pořádnou šanci. To, že se neprosadil v druhé lize o něm nemusí nic moc vypovídat, přece záleží na týmu, na spoluhráčích, na trenérovi, na systému... samozřejmě i na samotném hráči. Viděl jsem pár zápasů, které odehrál v áčku Slovácka a myslím, že ani jednou vyloženě nezklamal. Vzpomeňte si na takového Kadlece, jak se ze začátku kopal za ušima, při vší úctě k němu. Trenér ho ale podržel (kvůli jménu?) a teď je tam, kde je.....Chci říct, že to není jenom o hráčovi a vzhledem k jeho věku věřím, že to ještě dokáže své kvality.....I když si nejsem jistý, jestli pod současným trenérem....

  • tvojemama - 14.02.2015, sobota, 11:59
    (0)

    Tak ja nevim jak ostatni, ale Hasu urcite neodepisuju, ja to myslel tak, ze ted na prvni tym nema a sanci dostal asi dost, tak ma porad 21,treba Kerbr u nas zacal poradne hrat ve 23-24 po hostovanich ve 3 a 2 lize, tak kdyz Hasa bude poradne makat, tak snad se casem prosadi :)

  • vajdik - 14.02.2015, sobota, 11:26
    (0)

    Kušnír do Olomouce..asi by se hodil, nechápu jak druholigový tým může konkurovat ligovému a teď nejde asi jen o peníze ale asi o kvalitu jednání..

  • juancarlos - 13.02.2015, pátek, 21:11
    (0)

    to je počteníčko panečku. Se vůbec Riedlessovi nedivím,že peklí, když tady klidně kdejaký vořežprut vypotí z podpaží takové nepěkné nádory ,jako že klub nezajímá co dělá kotel. Nezajímá to možná Krejčího,ale Krejčí není klub, to je jen úředník ve službách Klubu, Klub to samozřejmě zajímá a musí zajímat!! Protože bez kotle není klub! Přibram,Dukla,Budějice i Boleslav, kde chodí halekat a mávat svetrama patnáct obecních bláznů u mě nejsou ligové kluby. Bez kotle je do půl roku na stadionu půlka lidí a zákonitý pád do druhé ligy. Krejčího strategie,že přiláká lidi pěkným fotbalem zřejmě nefunguje,protože paradoxně hrajeme za poslední dekádu nejlepší fotbal a lidí přesto ubývájí.

  • juancarlos - 13.02.2015, pátek, 20:53
    (0)

    sem člověk vleze jednou za čas a několik let furt stejné hlášky,okolo Doška. Že vás to furt baví ? S tím odepisováním Haše a dalších bych se též držel zpátky,protože stejně se tu např. kdysi odepisoval i dnes v Plzni kopající Kolář mamlasové

  • tvojemama - 13.02.2015, pátek, 14:48
    (0)

    Tak misto Doska bysme mohli hrat nejak solidne 4-6-0, Ctvrtnicek nevim, mozna je to skoda, ale treba zase neni o moc lepsi jak ten Zajic nebo Galuska, to radsi chci v tymu je a Hasa? ten se vubec neprosadil v druhe lize, tak nevim co by delal v prvnim tymu

  • Maja - 13.02.2015, pátek, 11:37
    (0)

    Rambo hlavně hraje na pozici, kde máme nedostatek hráčů. Na lavku místo Doška Čtvrtníček jít mohl, ale jako ztrátu to nevidím. V naší situaci to asi bude tak, že Došan bude jediný útočník dokud bude pravidelně hrát. Teprve potom přijde někdo nový (a třeba odpovídajícího kalibru).

  • ikysek - 12.02.2015, čtvrtek, 21:41
    (0)

    vajdik - naprostý souhlas, Rambo snad hraje zadarmo, jinak nevím.

  • vajdik - 12.02.2015, čtvrtek, 21:29
    (0)

    RIM - ja osobne s HUHU souhlasim co se tyce Hasi a Ctvrtni.., Hasa se neprosadil za posledni dva roky ani v jinych tymech druhe ligy..osobne pro me to neni hrac na ligu a to stejne Ctvrna..bohuzel pro me neni ligovy hrac ani Rambo, ale ten z meho pohledu zcela nechapave se v acku drzi..

  • rim - 12.02.2015, čtvrtek, 21:06
    (0)

    milý huhu, ty musíš být strašná blb! Doufám, že se uvidíme na prvním domácím špílu. Protože tebe bych chtěl opravdu vidět na vlastní oči :-)

  • huhu - 12.02.2015, čtvrtek, 14:49
    (0)

    rim: Cyra Haša? nebud směšný, ten kluk měl několik šancí v posledních letech, především ve druhé lize. Neprosadil se. Tak tu netvrď, že by se nám hodil. Čtvrtňa je pro mě takový Dočekal II . Prostě žádná sláva, ale na lavičku za Doška si ho tu měli nechat, o tom žádná!

  • KotelGuláše - 12.02.2015, čtvrtek, 14:21
    (0)

    No vzhledem k tomu že sami máme v útoku liduprázdno bych se moc útočníků nezbavoval. A 25 mi přijde stále mlád narozdíl od některých našich útočníků,ať sebelepších. Když už jsme teda neschopní někoho koupit,tak bychom měli těžit z těch deklarovaných odchovanců.

  • rim - 12.02.2015, čtvrtek, 13:29
    (0)

    jen aby jsme si všecky útočníky neposlali pryč. Svaťopluk odejde a jsem zvědavý, jestli následný trenér bude chtít za každou cenu jít jeho stylem. Aby se nám potom Haša, Čtvrtníček a jiní nehodili??? Nejde mi do hlavy, proč v případě Čtvrtníčka tlačí hned na přestup???

  • kecipep - 12.02.2015, čtvrtek, 12:41
    (0)

    Stary uz je na prestup pryc (jen pro info) ;)

  • Greif - 12.02.2015, čtvrtek, 12:25
    (0)

    Tak u nás šanci moc nedostal ani za Soukupa a Habanec mladé koně moc neprosazuje ..(Starý, Hofman, Haša ... a další co běhají po hostovačkách )

  • Maja - 12.02.2015, čtvrtek, 11:28
    (0)

    Zase tak mladý není, je mu 25. Bohužel jsme jej ani nevyzkoušeli a urval šanci jinde. Proč by ale měli Čtrvníčkovi komplikovat přestup, když on sám za Melichárkovu levárnu nemůže? Navíc pokud vím, Brno jej chce nejdříve na půlroční hostování (s následnou opcí), zatímco náš klub chce rovnou přestup.

  • KotelGuláše - 12.02.2015, čtvrtek, 10:18
    (0)

    Může mi někdo vysvětlit jaktože pustíme Čtvrtníčka do Brna když nás Brno před pár dny vochcalo o prachy za Melichárka? Kor když je to mladý talentovaný útočník,kterých jak víme nemáme na rozdávání. No a koukám dal dnes zrovna dva góly za ně.

  • Marwik - 11.02.2015, středa, 20:14
    (0)

    Škoda Svati, doplňování hráči z dorostu a juniorky místo posil bylo vedením na podzim avizováno a mužstev s většími ambicemi je v lize dost. Přál bych mu Plzeň, tam by pro svůj styl měl na každý post hráče 3...

  • pablol - 11.02.2015, středa, 19:47
    (0)

    Nechápu proč se někteří kokoti serou pořád do kotle.Sedím na B2 a myslím že jsou super, samozdřejmě až sem tam na blba s tou dýmovnicí. Radči budu poslouchat burácející kotel, jak okolo sedící a brblající dědky kteří jsou věčně nespokojeni

  • KotelGuláše - 11.02.2015, středa, 19:40
    (0)

    Kurňa už mě trochu znepokojuje ta koncovka. Další zápas s Debrecínem bez gólu. No snad to začne padat v lize.

  • KotelGuláše - 11.02.2015, středa, 18:17
    (0)

    No když by nám vše napsali průběžně na web,co by pak psali do zápasových buletinů :-) Taky bych byl pro více infa,ale už jsem si zvyk,že to na ofic webu je jak po atomovém výbuchu.

  • zdrh - 11.02.2015, středa, 16:55
    (0)

    Maja: ano o zápasech béčka tam jsou zprávy. Škoda ale, že v přehledu zápasů chybí odkaz na článek o daném zápasu. Třeba teď se v sestavě áčka v přípravě objevil nějaký Zajíc. Kdybych teď nepátral v sestavě, tak nevím o koho se jedná. Na béčko nechodím jako drtivá většina fanoušků, našel jsem ho navíc na soupisce dorostu. Přitom na začátku přípravy v týmu nebyl, byl zařazen dodatečně. Proč takoví hráči nejsou představeni fanouškům rozhovorem apod? Na soupisce béčka na webu jsou přitom hráči, kteří podle mě dávno ve Slovácku nejsou nebo jsou naopak v áčku.

  • Maja - 11.02.2015, středa, 16:38
    (0)

    Zdrh: Možná je to i trochu organizací webu (spíš orientací čtenářů). Ze zápasů béčka je skoro vždycky report (v 95% případů) o celém zápasu, akorát je zastrčený vpravo dole.

  • zdrh - 11.02.2015, středa, 15:08
    (0)

    huh: naprostý souhlas. Řekl bych, že na stránkách Synot ligy je víc článků o Slovácku než na oficiálním webu. Zvlášť pokud vynecháme super články typu odchod Melichárka.
    A co úplně chybí, tak nějaké pravidelné rozhovory (když vynechám po a předzápasové s Habancem). Rovněž o testovaných hráčích (resp i o hráčích FCS, kteří jsou někde na testech)by to chtělo lepší inofo (do kdy na testech apod.). A co třeba info o bývalých hráčích FCS (třeba info jak se jim vede v jiných klubech (aspoň těch, kteří tu zářili jako třeba Ivana, nebo také info, jak se daří hráčům na hostování). To jsou takoévé informace, které nemusí být zveřejněny hned v nděli,ale třeba v pondělí a úterý, kdy nastává takové drobné informační vakuum, kdy moc zajímavých informací není a ještě je daleko do dalšího zápasu.
    Také by mělo být podstatně častější zpravodajství o béčku a aspoň U19 dorostu. O takových věcech jako je tabulka béčka nebo juniorky (aktuálně tabulka po 2. resp 6. kole) radši nemluvit. A chtít, aby byl zveřejněný rozpis tréninků áčka, to bychom asi chtěli úplně moc...

  • riedlss - 11.02.2015, středa, 13:02
    (0)

    ty musíš být na drogách jinak to není možné :D

  • xxpaloxx - 11.02.2015, středa, 13:00
    (0)

    Vždyť jsem to říkal. Kunovčák to jistí. Nechápu , proč potom vůbec chodíte na fotbal. Je to jako jít na na rockový koncert a do sluchátek si na plné kule pustit Moravanku.

  • riedlss - 11.02.2015, středa, 11:56
    (0)

    mne zajímá fotbal, sleduju vše kolem hráčů a hry, ale prostě mi to jednoduše nestačí. V tomto jsem myslím o velký kus dál jako ty :) tak si dej párek, nezapomeň si vzít podprdelník bo bude kosa a nezapomeň se tím párkem zadávit až budeš pindat jak hrajeme na hovno !!!

  • riedlss - 11.02.2015, středa, 11:53
    (0)

    xxpaloxx: co jsi četl prosím tě ,,čtyřlístek,,??!! :D do kunovčáku chodím většinou házet frisbee. Aby byla v zápase atmosféra jako v Příbrami, to by se Ti líbilo co ??!! Hlavně na Slovácku mají rodičové opravdu velký strach :D :D

  • eLucky - 11.02.2015, středa, 11:49
    (0)

    to xxpaloxx: ty si teda úplně mimo! Rodiče s dětmi si upřímně strč do řiti, rodiče s dětmi totiž ve většině případů nejsou ničím jiným než fanoušky úspechu! V kotli nejde o fotbal, ale JDE o Slovácko! Jestli si myslíš, že to je stejné, tak tě vyvedu z omylu. Fanatika víceméně nezajímá jak vypadá hra na hřišti, který hráč dal gól, jak krááásny byl a jak zaslouženě sme ho dali, důležitá je jenom výhra! Divák se divá na fotbal... klidně sa dívajte, zkusil sem to asi dvakrát a je to neskutečná nuda prostě!

  • xxpaloxx - 11.02.2015, středa, 11:44
    (0)

    Tak mně docela zaujaly příspěvky některých rádoby fanoušků, ze kterých vyplývá , že v kotli vlastně vůbec nejde o fotbal , ale o to se vyřádit a dělat rádoby atmosféru. Tak mně napadá , jestli by nebylo vhodnější v době konání zápasu , aby se tito" fanoušci" raději srocovali v kunovčáku, ( příjde je to levněji ) a tam si zapalovali svoje světlice a házeli dýmovnice. Klub to příjde taky levněji ( nebude muset platit pokuty ) a hodně rodičů bude moci chodit na fotbal s dětmi bez obav.

  • eLucky - 11.02.2015, středa, 08:29
    (0)

    to huhu: Tento web se už dnes vyprofiloval jako agregátor článků o Slovácku napříč zpravodajskými servery, víceméně právě proto tu dnes je. Všechny ostatní funkce webu jsou prakticky nevyužívány a potlačeny/pozastaveny. Bohužel.

  • eLucky - 11.02.2015, středa, 08:27
    (0)

    to lagic: To sa ptáš na špatném místě proč? Na nedávném jednání s vedením jsme i toto celkem široce rozebírali a Fany si to tu uečitě čte navíc.

  • lagic - 11.02.2015, středa, 07:53
    (0)

    eLucky: Právě o to tu jde, že musíš hledat info všude jinde, než na webu Slovácka, to je šílené. Mělo by to být přeci naopak, všechny ostatní plátky by měli přebírat články z webu FCS. Proč, když už mele Krejčí hovadiny do novin, proč je neřekne teda sem nebo radši nedrží hubu. To je to, co mně vadí.

  • huhu - 11.02.2015, středa, 07:43
    (0)

    eLucky: já třeba nepožaduji, aby klub zveřejňoval přestupové bomby, které nejsou ještě oficiální. Vadí mi, že pokud chci získat info o klubu, novinky...musím pátrat po jiných webech. Například na webu synot ligy, rozhovor s Greifem, rozhovor s mladým Galuškou. Na idnes občas bývají rozhovory, nebo ve slováckém deníku. Samozřejmě, to všechno se dává na web fcslovacko.com , tak to chvála tomu co se o to stará :)

  • eLucky - 11.02.2015, středa, 07:38
    (0)

    to lagic: No spolupráce na úrovní klub-fanoušci je opravdu žalostná, nicméně neviděl bych to tak černě, protože pro klub to není zas tak podstatné. V historii bylo na ose klub-fanoušci jakýsi nadstandartní vztah v době Rudy Beránka, Jardy Bejlka a naposled Marcely Mrázkové. Avšak za všemi v klubu zůstali jiné průsery, možná až na Jaru Bejlka, který se tu moc neohřál. Každopádně chápu klub a Krejčího v tom, že info nepouští ven, dokud to není potvrzené, to je zcela pochopitelné. Bohužel to v dnešní médií přesycené době znamená, že fanoušek si musí hledat informace buď všude možně, nebo je to na úrovni jedna tetina povidala. Obrazu klubu toto škodí možná eště víc, než kdyby občas pustil nepodložené informace ven. Všimněte si třeba, že o tom, že Leiva je na cestě do Slovácka na oficiálním webu nic nebylo, i když všude jinde to psali jako hotovou věc. Jenže hotová věc to nebyla, proto se to nikdy tak neobjevilo na oficiálním webu, nakonec se to ukázalo jako prozíravé. Na druhou stranu kdyby přišel, tak oficiální web o tom psal dva týdny po Babišově plátku. Co nechápu je ta schizofrenie Krejčího, kdy na oficiální web to nepustí, protože to není hotové, ale do novin klidně vypustí, že Leiva je před podpisem. Kdyby nic takového neplácal, mohlo to vypadat jako normální nezdařený přestup, takto to vypadá jako další jeho velkohubé prohlášení bez výsledku. Krejčí si sere pod nohy těmito prohlášením sám prostě. Měl by nechat mluvi Fanyho za klub, určitě by to bylo lepší.

  • riedlss - 11.02.2015, středa, 06:58
    (0)

    lagic: problém je v tom, že to co se děje v klubu, se v takové míře jak bys Ty rád, nikdy nedovíš a jestli se dovědět chceš, tak přeju hodně štěstí a hlavně trpělivosti :) Rozhodně mi to není jedno, ale blbě kecat a chytat se každé chyby, kterou vedení udělá je už dneska naprostá nemohoucnost, neuděláš s tím nic a už vůbec ne tady a jestli ti jde o to, že někdo bude mít stejný názor jakože má, tak se můžete dál plácat po zádech. Je jasné, že společně nám jde o jedno, ale já a pár ostatních jsme se už dokázali takové věci neřešit a vysrat se na to, bylo už několik schůzek, řešilo se kde co a myslíš, že to k něčemu bylo?? hovno, nebylo. Teď můžeš říct jak jsme byli neschopní takové věci řešit(mimo jiné, kde byli Ti ,,chytrolíni,,? nebo nebyli dostatečně informovaní?) a jak utíkáme od problematiky klubu a že si necháme srát na hlavu, ale my si jen našli jinou cestu, kterou jít a být imunní vůči neschopnosti klubu. Že nás má vedení v piči rozhodně netrvá pár dnů a proto jsem si tak nějak zvykl. Jde mi především o fotbal, hráče a atmosféru a to ostatní mě dnes už nezajímá. Prostě rozdíl fanatismu a nudy z pohledu céčkaře, který jenom čeká, kde si může rýpnout a vytknout kdejakou pičovinu. A rozhodně mi nejde o to zapálit o bengál navíc nebo se předhánět v tom, kdo bude víc ožralý, tady jsi se u mě naprosto zmýlil. Pomyslnou politiku skalních fanoušků nemůžeš pochopit, protože naše pohledy jsou naprosto rozdílné jak vidno z příspěvků. Rozhodně nepotřebuju slyšet jak se nám v kotli něco povedlo a nepovedlo, ale co si z fotbalu u nás odnáší takový čumil z Céčka??? Leda hovno, jen plnou hubu keců, když se něco nepovede a dlouhosáhlé rozbory v hospodě po zápase, kde je každý největší trenér. Já neházím všechny do jednoho pytle a určitě je mým zájmem, aby bylo možná co nejvíce fandů na Slovácku. Nejde to ani bez kotle, ani bez Vás, ale stojím si za tím, že tady se vyřeší velké kulové. Z nikoho idioty nedělám, od toho jsou tady jiní, na druhou stranu, někteří mají nápis ,,idiot,, napsáno přímo na čele.

  • lagic - 11.02.2015, středa, 06:47
    (0)

    Samozřejmě, že kulisu dělá hlavně kotel, jinak by to být ani nemělo, ale nedělejme si iluze,že klub nějak přehnaně zajímá fanoušek, což je vidět i z posledních informací či spíše neinformací. Proto se tu vlastně ta debata strhla, celá je o tom, že klub na fanoušky kašle.

  • egi - 10.02.2015, úterý, 23:18
    (0)

    Plný souhlas s lagic,ale na druhou stranu to nejde(nebo spíš není ono bez kotle).Spomenme na pár bojkotů a jaká byla kulisa při zápase.Nejde o pohled z céčka,nebo béčka,ale o samotný klub,kterému fandíme všichni. Podle mě by měli ultras tvrdit muziku nejen ve fandění,ale aj v diskuzi a dění celého mančaftu, nebo je to jedno ,jak si vedení pucuje prdel s fanouškem?

  • lagic - 10.02.2015, úterý, 22:18
    (0)

    eLucky: já vám to přeci neberu, jen mě sere, jak tady furt riedlss dělá z ostatních idioty! A ruku na srdce, závidět už není dávno co a kdo to nevidí, lže sám sobě...Vždyť tak super to asi nebude, když se stěží poskládá autobus na výjezd, závidět můžou už fakt akorát tak Příbram s Duklou, nic proti, nemyslím to jako urážku, jen poukazuju na realitu.

  • eLucky - 10.02.2015, úterý, 22:11
    (0)

    to lagic & wiper99: Určitou podporou klubu samozřejmě je už návštěva utkání, ale jestli si myslíte, že klub dělají fanoušci párkaři a kvůli nim je na Slovácku atmosféra, kterou nám jinde závidí, tak jste asi mimo. Rozdíl mezi fanatikem z kotle a divákem z céčka je ten, že divák se dívá na fotbal, fanatik se soustředí na to, aby dal do supportu všechny svoje síly a hřiště sleduje spíš tak po očku. Stejně jako já absolutně nechápu, jak někdo može jít na fotbal a čučet se na tu nudu na hřišti, když se može bavit v kotli chorálama, tak vy nikdy nepochopíte, proč my idem na fotbal a namísto sledování hry se bavíme v kotli...

    Slovo fanoušek se používá tak často pro různé "skupiny" lidí, že jeho význam degradoval na bezobsažné nic, takže bych o tom nehovořil. Prostě máme všeci rádi Slovácko...

  • wiper99 - 10.02.2015, úterý, 21:33
    (0)

    to lagic: napsal jsi to perfekně a uplně vystižně a plně s tebou souhlasim ,nahodou taky chodim na C a pravidelně a na fotbal v Hradišti už několik desitek let a jestli se bere fanoušek jen podle toho jak huláka a nebo vybuřuje tak tomu nějak nerozumim a hlava mě to nebere!!! a myslim si že je to tady o diskuzi k danym tematum a muže se řict vlastní nazor a to co se mě libi a co né.

  • lagic - 10.02.2015, úterý, 20:57
    (0)

    riedlss: Mě zase absolutně nezajímá nějaké ultras, ale co se děje v klubu! Kde bysme byli dál, že by sis zapálil místo 1 světlice 2? Ti jak ty říkáš "idioti" chodí na zápasy stejně jako ty a klubu je jedno, že ty řveš třeba víc, než jiní. Klub zajímá návštěvnost a kolik jim z toho přiteče do pokladny, tak se běž ty rozumbrado bodnout! Já chci mít info, co je v klubu nového, pokud ty ne, tak tě nezajímá FCS, ale jen to, jak si zařvat, ožrat si hubu nebo zapálit si světlici a v tom případě mě zas nezajímají tvoje názory....a teď zas můžeš do mě ty, chytrolíne...zdraví tribuna C

  • Arsen79 - 10.02.2015, úterý, 14:57
    (0)

    pokusím se ve stručnosti: to PuK - na to téma jsme mluvili mnohokrát a je v něm spousta pravdy. I já sám vím a vidím dost velkých nedostatků. Problém samozřejmě je ve vysvětlení některých věcí, které jsou z našeho pohledu „banální“ a z fanouškovského pohledu následně týdenním tématem. Příkladem může být utkání s Trnavou: ten zápas se původně objevil v rozpisu přípravy a následně se z důvodu testů v Olomouci kluby dohodnuly, že se to odehraje místo Staráku v Senci a za účasti naší rezervy. Každé přípravné utkání jsme tady vždy nějak prezentovali (i když mohlo být lépe) a následně z něj např. na facebooku podávali průběžné info. O zápase s Trnavou jsme ale dopředu neinformovali (uznávám, že mohla proběhnout informace, že hraje rezerva), protože už jsme jej s Marou v přípravě neměli a dosud jsme o žádných jiných utkáních rezervy neinformovali. Z toho nejspíše pramení celá věc, která může být ponaučením. Souhlasím, že výroky Krejčího nebyly nejštastnější a v tomto případě se měli zajíci počítat až po honu . to Lucky – jak je to s webem a sociálníma sítěma dobře víš… Webovky už nějakou dobu fungují jako „výstavka“ na oficiality. Pokud nebude chuť u daného člověka tomu dávat více, tak se nikam neposunou. Webovky jsou o chuti a vloženém času – a ten tady v současné době postrádám. S bohužel ale chápu. A co se týče sociálek, tak si myslím, že to funguje. S unikáním informací je to složité. to Sodík – těchto porad se neúčastním. Oficiální informace jdou z klubu až po schválení ředitele, které následně můžu předat vám i médiím. to huhu: média mám na starosti já. Fanoušky „by“ měl mít Fulham wiper99 – pokus se např. najít každý týden sponzora za 150,000,- Jinak vidím, že témat je tu spousta a já si je rád vyslechnu osobně, proberu a popř. vymyslíme nějaké řešení. Realita není tak jednoduchá jak se zdá, ale vždy se vše dá řešit. Může tady z vás vzniknout někdo, kdo nám s tím bude pomáhat… byl by potřeba

  • riedlss - 10.02.2015, úterý, 14:23
    (0)

    někdy mi to tady přijde jako banda idiotů, kteří chtějí skrze své kecy prosadit a změnit nevím co?! jak říkáš Buchlove. Kdyby byli Ti kecálkové tak aktivní ve fandění a ultras aktivitách, mohli bychom dnes být úplně někde jinde. A teď do mně-čekám Vás příští týden na B3 :))

  • Buchlovjak - 09.02.2015, pondělí, 22:08
    (0)

    Vy máte někteří starosti to by se z toho jeden "moh voject" fakt... Jak říká Lajtra. Vložte energii místo do pindání o exkrementech raději do fandění klubu....

  • wiper99 - 09.02.2015, pondělí, 20:23
    (0)

    mam pocit že my v našem klubu nemame lidi nas nic ,co se tyka ziskani sponzoru,ziskani posil,domluveni soupeřu pro připravne zapasy a nebo ziskani firmy na dodani dresu ,a nebo na jednani mezi kluby viz kauza Melicharek,myslim že by se pan majitel měl nad tim zamyslet a začit to řešit a velmi radikalně už to je na ostudu !!! a to si teda Slovacko v žadnem připadě nezaslouži kvuli neschopnosti a velkohubosti některych radoby manažeru!!

  • Sodík - 09.02.2015, pondělí, 14:06
    (0)

    Tiskový mluvčí je Uhříček. Ohledně Publice Relation (PR) ale platí, že aby mluvčí něco mohl říct, musí mít k tomu potřebné informace, proto je standardně vedoucí PR členem nejužšího vedení firmy. Nejsem insider, takže těžko říct, jestli v tomto případě "se komunikovat" neumí, anebo není "co komunikovat".

  • huhu - 09.02.2015, pondělí, 13:45
    (0)

    elucky: v české lize nevíš které týmy mají na to lidi? mě se právě zdá že sem nedávno viděl rozhovor s někým z bohemky, který právě měl na starost komunikaci s fanoušky. A 1. ligu beru tak, že v ní hrají pouze vyspělé kluby. Asi tomu opravdu tak nebude :)

  • eLucky - 09.02.2015, pondělí, 13:17
    (0)

    to huhu: ve vyspělých klubech,... tím sis odpověděl na otázku, proč to ve Slovácku nefunguje;)

  • huhu - 09.02.2015, pondělí, 12:58
    (0)

    eLucky: kdo má na starost ve Slovácku komunikaci s fanoušky popřípadě médii? ve vyspělých klubech mám pocit, že takový post existuje. Hodně by to klubu prospělo, kdyby určilo jednoho člověka, který bude mít primární úkol --> medializace, reklama a komunikace s fanoušky..popřípadě správa webu.

  • eLucky - 09.02.2015, pondělí, 11:39
    (0)

    Nechtěl sem to tu moc rozepisovat Fanymu a spíš to probrat dyžtak osobně, ale kdyžs to tu tak napsal, tak musím plně souhlasit s tímto. To že nehrajeme se Spartakem ale s Debrecínků čert vem, to je úplně jedno, blbost klubu - Krejčího - je, že z toho udělal veliký článek a všude se chlubil jací sme kdoví co a pak to padlo + nulové vyjádření k tomu. Proč když se s tím klub pochlubí pak na odpadnutí zápasu nějak nereaguje? Neinformovaný fanoušek si pak řekně, že Krejčí kecá kraviny a hovno z toho. To samé platí pro "kauzy" předestřené od Puka.

    Zvláštní kapitolou jsou oficiální stránky klubu, dělá se mi zle vždy když vidím stav tohoto webu, který jsme před lety pro klub spolu s Pukem dělali, vycházelo se z oficiálních webů nejlepších klubů v evropě, ale co se týká správy obsahu tak jsme tak někde na úrovni průměrného druholigového klubu. Bohužel problém ale není u nižších pracujících v klubu, kteří jsou za tento web zodpovědní, ale u vedoucích pracovníků klubu, kteří nechcou pustit na oficiální web nic a pak dají exkluzivní informace z klubu Babišovu plátku nebo Slováckému Deníku, toto je prostě na počuni. Každý normální klubový web by měl byt prioritním zdrojem informací o klubu, tady to zdaleka tak není.

    Na tento fakt upozorňuju už několik let a k ničemu to nevedlo, ale tak občas je třeba si to připomenout. Na poslední schůzce s vedením už sme to ani neotevřeli, protože to prostě nemá cenu furt dokola otvírat.

  • Pan Puk - 09.02.2015, pondělí, 11:13
    (0)

    Arsen79> sory, ale ty pasti si Krejci a klub klade sam. Podle mne dlouhodobe selhava v komunikaci. Tahne se to od paranoidniho Soukupa kde nic co nebylo xkrat potvrzeno nemohlo ven. Vzdy z toho byly jen tragikomicke situace, kdy to vyslo v novinach o tyden driv nez na oficialnim webu. Spatna komunikace pokracuje i nadale. Klub neni schopen vysvetlit veci co fanousky zajimaji a zaroven vnasi na svetlo veci ktere se nepotvrdi a klub ma osli usi. Jako priklady z posledni doby staci uvest travnik - halo s prodejem fanouskum a pak mlceni proc se neprodaval jak to s nim bude atd..- pritom napsat objektivne clanek o situaci s dotacemi by nebyl problem a kazdy by to pochopil - jen u nas se mlci a vyjde se s tim az o 2 mesice pozdeji. Dalsi vec jsou cesty do Kostariky a Ghany - velke halo v novinach a ve finale fiasko. Posledni kapkou v nezvladle komunikaci je Spartak. Kdyby Krejci nevedl reci o tom jak jsme respektovany klub a ze nas v zahranici berou tak by zmenu soupere nikdo neresil, protoze se to tak deje kazde soustredeni v Turecku. Ale diky tomu ze sam Klub na to dal vahu to ted je dalsi propadak. S tim i souvisi jak tomu uskodila klubem nijak nekomentovana prohra 10:1 s Trnavou, a co to o respektu Slovacka vypovida. Pritom otevrenost se vyplatila v otazce Melicharka. Proc to nejde i jindy? Musi se v tom vzdy zacit rypat novinari aby klub zacal reagovat?
    Chci rict ze priority klubu v komunikaci - mlcet o dulezitych vecech a vychvalovat nepodstatne veci co se klubu "povedli" je podle mne spatna a klub na to doplaci ztratou duvery fanousku a zda se i souperu.

  • CeZeRo - 08.02.2015, neděle, 16:30
    (0)

    Asi si místo nás vybrali Trnavu, když nám dala 10 :-D http://www.spartak.sk/fcst.php?clanok=5647

  • Dany-Hull City - 08.02.2015, neděle, 13:59
    (0)

    Chlapci když vidim co tu rozebirate prijde miá to udivne, jestli budeme misto spartaku hrat s Debrecinem dovolimsi rict, ze je to souper na stejne urovni, jen s madarske ligy. Debrecen neni tak dlouho co hral dokonce i LM. Samozdrejme chapu že resite to ze se tu neco zase vzpomelo a neni tomu tak, ale urcite to neni duvod to resit az tak moc, daleko vic by me jako fanouska zajimalo jak to vypada se stadionem, posilenim kadru ktere zda se ze je u konce a v neposledni rade jak si povedou na soustredeni.

  • Flusatko - 08.02.2015, neděle, 07:27
    (0)

    Arsen79: Nevím jestli by tě mělo něco překvapovat nebo ne. Nemyslím, že jsem někdo kdo tady nějak vypisuje same negativa, ale to je jedno. Mě osobně je úplně jedno s kým se budou hrát přáteláky a upřímně ani nevím s kým jsou ty další. Ale pokud se někde dočtu jak jsme evropský klub že uz s náma bud hrát Moskva a čtu zase to chvástání a pak z toho zase sejde, tak jako proč bych nemohl něco říct. Kdyby se nedělaly ramena a nevytrubovalo se jak už máme v Evropě jméno tak neřeknu ani popel. Ale v souvislosti s posilama a Melichárkem je to další řekněmě kontroverzní věc.

  • zdrh - 07.02.2015, sobota, 16:28
    (0)

    A Spartak Moskva hraje 10.2. proti rakouskému druholigovému týmu Wacker Innsbruck

  • zdrh - 07.02.2015, sobota, 16:21
    (0)

    huhu: Hledal jsem to o těch soupeřích na netu, a Sigma opravdu hraje se Spartakem Moskva a Šachťarem. Ale s jejich béčky :). Jako další soupeře má pak ještě čínský tým z druhé ligy, třetiligový rakouský a druholigový polský tým. Takže žádná hitparáda to není. Zápasů má tolik, protože na soustředění letí nejen áčko ale i béčko...

  • Lajtra - 07.02.2015, sobota, 15:56
    (0)

    Ja su jenom zvedavy, zda tolik energie,jako nekteri vkladaji do diskuzi o pi**, vlozi do fandeni! To nemusim byt ani zvedavy a mozu si rovnu odpovedet sam.

  • Arsen79 - 07.02.2015, sobota, 15:03
    (0)

    kdo chce rýpat, bude rýpat pořád, že Huhu. Podle nicku nesoudím, jen vím co tady pořád plodíš. Já se tady nikoho zastávat nemíním, jen už mi to tady připadá hodně k smíchu, jaký se z tohoto dis.fóra stalo místo bezvěrců a pomlouvačů. Před 8-7 lety jsme tu plánovali výjezdy, chorea a kotel. Ted se tady probírá jestli si Krejčí vzal modré, nebo růžové trencle. Ostatně, pro prostřední utkání by Sparta nebyl ideální soupeř, to mi věřte ...

  • huhu - 07.02.2015, sobota, 14:13
    (0)

    Sigmu v Turecku prověří Šachtar Doněck i Spartak Moskva.(2 dny zpět článek) Denik.cz Zřejmě má sigma věhlasnější jméno a ukradla nám soupeře :) Zřejmě má sigma věhlasnější jméno

  • huhu - 07.02.2015, sobota, 14:09
    (0)

    Arsen79: podle nicku soudíš člověka. To mi stačí. I kdyby sme místo Spartaka hráli s Mařaticama, je mi to jedno. Jen říkám, že se Krejčí jako vždy chválil do VSECH novin, jakého sehnal soupeře, jak stoupá naše popularita. A zase hovno hovno.

  • Uhel - 07.02.2015, sobota, 11:52
    (0)

    Fane mě osobně je uplně jedno s kým se přátelák hraje, navíc když ten zápas člověk nevidí na vlastní oči- jestli s Dolní Lhotou nebo s Besiktasem.... váhu jim nedávám!! ale srovnávat feferonskou ligu se Spartakem tak nějak trošku nejde!! ale pro zajimavost by mě taky zajímalo, proč se nakonec se Spartakem nehraje, jestli si sehnali věhlasnějšího soupeře třeba nebo tak něco!

  • riedlss - 07.02.2015, sobota, 11:33
    (0)

    Vubec nevadi, mohlo se to alespon hrat v madarsku :-)

  • Arsen79 - 07.02.2015, sobota, 11:29
    (0)

    nevím jak jste oba znalý, ale náhradou za Spartak je úřadující mistr Maďarska. Hold chybu budeme hledat vždy a všude. U těchto dvou nicků by mě to ale nemělo moc překvapovat, že? :)

  • Flusatko - 07.02.2015, sobota, 11:05
    (0)

    Očividně vystupňovali požadavky a tak my nejednáme. Je to pro nás lekce

  • huhu - 07.02.2015, sobota, 10:19
    (0)

    čekám na vyjádření Krejčího, zřejmě Spartak Moskva změnil podmínky přáteláku . Tleskám pane Krejčí.

pristi
 Další články:
24.02.2015, úterý, 11:10 - Výjezd do Jihlavy
09.02.2015, pondělí, 08:27 - Vladimír Malár: Stát někdy na lavičce Slovácka? Tak to je sen
09.02.2015, pondělí, 08:23 - Slovácko si v Turecku užívá luxusu, úvodní duel bez opor těsně prohrálo
09.02.2015, pondělí, 08:18 - Jiří Valenta „školil" v tenise bývalou světovou pětku
05.02.2015, čtvrtek, 21:36 - Došek je pořád naším klíčovým hráčem. Ať mu zdraví slouží, přeje si trenér Slovácka
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace