*
včera
Rozhovory | Slovácko - Sparta | Ženy
včera
Rozhovory | Hradec - Slovácko
12.09.2024
Rozhovory | Dukla - Slovácko
09.09.2024
Rozhovor | Ondřej Kukučka
06.09.2024
Slovácko na ledě | Hokej
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd
08.08.2024
Fanoušci v zápase proti Klokanovi
26.07.2024
Fanoušci v zápase proti Slavii III

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

21.09.2024 od 13:30

Městský stadion MB

Přihlášeno
39
fanoušků

Zdeňek Zemek: Je nesmysl ve fotbale nakupovat sestavu, hrát musí mladí

25.05.2014, neděle, 12:19
zemek_velky.jpg

Přinášíme vám část rozhovoru s majitelem Slovácka Zdeňkem Zemkem který se týká fotbalového Slovácka. Obsáhlý rohovor týkající se veškerých obchodních, kulturních i sportovních aktivit pana Zemka si můžete přečíst zde

Fotbalisté vašeho 1. FC Slovácko jsou letos v první lize poměrně úspěšní, drží se na šestém místě těsně za pohárovými příčkami. Jedná se o maximum, nebo máte ještě vyšší ambice?

Velice často kolem sebe slýchám hlasy, že bychom měli jít na evropské poháry a podobně. Říkám na to, že o účast v poháru, kde bychom si vybojovali zápas někde v Kazachstánu, který by nás stál deset milionů a nic bychom z něj neměli, bychom asi nestáli. Samozřejmě každé lepší umístění v tabulce potěší, ale někdy je potřeba být při zemi. Je malý zázrak, že město, které je s 25 tisíci obyvateli padesáté v republice, hraje první ligu, v níž bez čtyř pražských klubů a dvou sestupujících zbývá už jen deset míst.

Co byste teda s klubem chtěl dál dělat?
Rozhodně nechci jít cestou nákupu kompletní sestavy odjinud, to je nesmysl. Naopak by naším cílem mělo být co největší zapojení klubových odchovanců do ligového fotbalu. Pokud by si tito kluci vybojovali účast v Evropě, nebránil bych jim v tom.

Třeba se některý z vašich mladých fotbalistů ukáže za rok na mistrovství Evropy hráčů do 21 let, které bude hostit i Uherské Hradiště.
To bych jim samozřejmě moc přál, máme ve Slovácku moc šikovné hráče, třeba Michal Trávník je velkým talentem a šanci rozhodně má. Euro bude největší sportovní událostí pro město i celý Zlínský kraj, v celé republice tak významná fotbalová událost nikdy nebyla.

Jméno Heslo
text
  • vokial - 29.05.2014, čtvrtek, 21:00
    (0)

    Co by si UH počalo s 10ti tisícama Němců za branama stadionu? :D

  • stolmor - 29.05.2014, čtvrtek, 19:55
    (0)

    tak to já mám sen, skupina ligy mistrů Real Madrid, Borusia Dortmund, Vitoria Giumaraes, Slovácko, to by byla nádhera

  • The Reds - 29.05.2014, čtvrtek, 19:19
    (0)

    to Juancarlos: Taky jsem to tak pochopil. Není důvod nyní dráždit hada bosou nohou, když si později na něj vezmeš rýč... to Valheru: Tak je jasné, že nemůžeme počítat jen příjmy, ale i výdaje, ale i tak si myslím, že při současných dotacích od UEFA to při slušném losu nemusí být finanční propadák. I kdyby se hrálo jen to druhé předkolo. Pořád se tu neohánějte Kazachama, v EL mají jen dva kluby. Jaké peníze pro hráče? Snad hrají za to co mají nasmlouvané a pokud by se jim dařilo v pohárech, tak si na to sami vydělají. Přeci jim nebudu slibovat peníze, když nepostoupí. Zásadní úpravy stadionu nebudou potřeba, pokud proběhne plánovaná rekonstrukce našeho stadionu v tom rozsahu, jak je pro EURO U21 naplánovaná. Asi jsi nikdy nebyl na stadionech, na kterých hrají menší kluby předkola EL. Jisté úpravy by vyžadoval postup do základní skupiny EL, ale až tak velké oči nemám :-)

  • Ykarus - 29.05.2014, čtvrtek, 17:46
    (0)

    Je krásné jak jsme čichli k pohárom jak se to tady rozjelo, ale to je tak všechno. Taky když vsadím sportku, tak natlachám věcí, než zjistím že to byla jen přředstava. Ovšem jsem nepoučitelný optimista a věřím, že to další rok dáme! :D

  • juancarlos - 29.05.2014, čtvrtek, 16:29
    (0)

    a přesto si myslím,že je to ještě trochu jinak. Asi všichni si přejem zahrát si poháru a dostat nějakého solidního soupeře. Ale vzhledam k našim zkušenostem v našich poměrech, není diplomatické dopředu vyhlašovat pohárové ambice, tak jsem přeneseně pochopil slovy bigbosse já ;-)

  • jusephe - 29.05.2014, čtvrtek, 16:25
    (0)

    Valheru: Ano, zkusil, uz jsem to sem i psal... Naklady na jeden dvojzapas klidne i s Kazachama nemuzou presahnout 4 miliony, coz je minimalni prijem, ktery ma cesky klub v poharove Evrope. A to nepocitam TV prava, prilakani novych sponzoru, zviditelneni hracu a dalsi vedlejsi efekty...

  • jusephe - 29.05.2014, čtvrtek, 16:15
    (0)

    eLucky: Ja jsem nikdy nenapsal, ze pohary jsou terno. Celou dobu akorat rikam, ze nejsou prodelecne, jak tady nekteri tvrdi!

  • eLucky - 29.05.2014, čtvrtek, 15:41
    (0)

    to huhu: Přesně! Konečně to chápeš!;)

  • huhu - 29.05.2014, čtvrtek, 15:29
    (0)

    Valheru: máš pravdu :), radši buďme věčně osmý, hlavně že to nic nestojí a je to bez rizika.

  • Valheru - 29.05.2014, čtvrtek, 15:23
    (0)

    A zase všichni vidí plus, ale na mínus se nepodívá nikdo... Zkusili jste si spočítat, na kolik by vyšel Slovácko "výlet" do Kazachstánu nebo jiných podobných zemí? A koho by Slovácko jako nenasazený tým dostalo v případném dalším předkole, které ale není jisté, protože můžou dostat kvalitního soupeře a uhrát jen to jediné předkolo? A to nemluvím o penězích pro hráče, náklady na úpravy spojené s hrou v evropských pohárech, apod?

  • The Reds - 29.05.2014, čtvrtek, 14:16
    (0)

    Tak já se taky přidám. Určitě jsem o to hrát poháry, pokud bude kádr na úrovni a nebudeme žrát suché seno... Nevím jaké jsou náklady na dopravu (extra letadlo), ubytování atd. Ale pohrál jsem se s možnými příjmy a není v ideálním případě marné. České kluby nastupují nejdříve ve 2. předkole. Losování probíhá tak, že se kluby nejprve rozřadí do regionálních podskupin a pak se losuje. Takže se v prvních kolech nestává, aby islandský Reykjavík letěl do Karagandy v Kazachstánu :-) Bohužel později to není vyloučené. Price money od UEFA (počítám 27.50 za euro): 2. předkolo ... 3 580 000,- 3. předkolo ... 3 850 000,- play-off ...... 4.125 000,- Ze vstupného, nasadil jsem ceny podobmé těm loňským v Liberci 2. předkolo ... 6 tisíc po 250 = 1 500 000,- 3. předkolo ... 7 tisíc po 300 = 2 100 000,- play-off ...... 8 tisíc po 500 = 4 000 000,- Příjem za TV práva: 500 000 až 10 000 000 dle soupeře a zájmu TV / za zápas Takže v ideálním stavu, kdy se klubu daří a z 2. předkola postoupí do P-O se může vydělat až 19 150 000,- Kč. Plus něco za poskytnutá TV práva, tam je to fakt ošidné. Navíc na vstupném počítám s malými částkami, ale v P-O můžeš trefit na německý, anglický či italský tým a pak můžeš chtít dražší vstupné. Ale v případě jen postupu přes jednoho soupeře by reálný příjem mohl dělat přes 10 mega bez TV práv. V případě štěstí na soupeře někde ze Slovinska, Maďarska, Pobaltí atd. to musí být jasně ziskový projekt... A to nepočítám případné následné zisky za prodeje hráčů, získání obchodních partnerů, renomé klubu atd. Z Synot Ligy ročníku 2014-15 budou hrát Evropskou ligy 3. a 4. tým ligy plus vítěz / finalista poháru. První a druhý jdou do předkola Ligy mistrů. Že by šance pro Slovácko? :-)

  • eLucky - 29.05.2014, čtvrtek, 13:41
    (0)

    to jusephe: myslím, že Keikin především řeší to, že poháry nejsou takové terno jak se domniváš ty;) Příjem je jedna věc a zvýšené výdaje druhá... nicméně kromě daného příjmu od UEFy nic jiného není pevně dané, takže kalkulovat nemožeš předem jestli vyděláš nebo ne, je to na příliš mnoho faktorech, opravdové náklady a příjmy možeš spočítat až po tom... už proto, že se tam može evropě ukázat hráč, kterého prodáš za půl roku díky tomu;)

  • Buchlovjak - 29.05.2014, čtvrtek, 13:25
    (0)

    Taky to moc nechápu ty teorie nechoďme do pohárů...ty voe já bych se chtěl do důchodu toho jednou dožít i kdyby jsme nepostoupili přes první předkolo. To okolo bych neřešil. A taky bych řešil poháry až se do nich dostanem. Rozhodně bych o ně usiloval :-).

  • jusephe - 29.05.2014, čtvrtek, 13:03
    (0)

    eLucky: "Snad nečekáte, že když budeme tři kola před koncem na pohárových místech, tak pak radši všecko prohrajeme, abysme náhodu nejeli do Kazachstánu? :D To asi těžko :D" Z tohoto vyjádření pana Zemka to tak klidně můžeš pochopit: "Říkám na to, že o účast v poháru, kde bychom si vybojovali zápas někde v Kazachstánu, který by nás stál deset milionů a nic bychom z něj neměli, bychom asi nestáli." - a to prostě není pravda, že na tom klub prodělá, viz třeba to vyjádření libereckého Kleibla... A někteří jako třeba KEIKIN tady furt tvrdí, že je fakt lepší, aby jsme to všecko prohráli a do pohárů nešli, že by to byl nejspíš provar.

  • jusephe - 29.05.2014, čtvrtek, 12:53
    (0)

    KEIKIN: Prvni si zjisti fakta, nez tady zacnes zase sirit nejake bludy. Jen za ucast ve druhem predkole Evropske ligy je 130 000 euro (pres 3,5 milionu), to co pises ty, cili vyrazeni dvou souperu, to uz se rovna castce 420 000 euro, cili pres 11 milionu! Viz http://m.uefa.com/news/1979895/ A nevim jaks dosel na to, ze by museli vyplacet treba 150 000 na hlavu jako odmenu, kdyz se psalo ze Liberec mel za posledni titul odmenu 5 mega pro cely kadr a realizacni tym. Zaplatim prece tolik, na kolik mam... A tech milion predpisu UEFY jsou spis az pro zakladni skupiny a dal, prave proto aby ty tymy z Andorry a San Marina se tech poharu taky mohli ucastnit. Takže závěrem. Účast v prvním předkole s neatraktivním soupeřem Z! prdelkovic = zisk.

  • Šovkovskij - 29.05.2014, čtvrtek, 12:46
    (0)

    ...který tu huhu inerprtetuje...

  • Šovkovskij - 29.05.2014, čtvrtek, 12:46
    (0)

    eLucky: ten názor, který tu intepretuje od libereckého Kleibla, jsem opravdu četl. Takže to víceméně potvrzuje to, o čem tu třeba s podporovateli Slovácka v pohárech diskutujeme a souhlasíme. Jinak i já samozřejmě souhlasím, že není třeba se hnát do pohárů, když na to klub nemá, ale když už by se ta šance naskytla, byla by věčná škoda ji nevyužít. Takto regionální celky by toho měly využít, protože taková možnost se jim zase dlouhá léta nemusí naskytnout, to buďme k sobě jak realističtí, tak upřímní:-)

  • eLucky - 29.05.2014, čtvrtek, 12:41
    (0)

    to Šovki: soustředění v Turecku je sice o něco dražší než soustředění třeba v Jeseníkoch dneska, ale díky sdílení nákladů napříč kluby - např. letos si tuším 4 kluby rozdělili jedno letadlo a letěli spolu na soustředění - se náklady na tyto soustředění výrazně snižují. Stejně tak náklady na ubytování v těchto destinacích nejsou již tak závratné jako dříve. Navíc všeobecně se dá říct, že z těch zahraničních soustředění je Turecko s přehledem nejlevnější. Tady ale nejde o to jestli je to soustředění levnější/dražší jak neaký výlet na pohár, řeč byla o nákladech a ekonomickém přínosu účasti v pohárech;) Celkový ekonomický přinos a náklady pro klub z účasti v pohárech je třeba brát komplexně... nemožeme to brat enom tak, že klub vydělá enom za vstupné + prachy od UEFA, možu k tomu byt prachy za TV prava, možeš pak prodat hráča, který se ukázal v poháru, za pěkné peníze ven. Ale všechno je to souborem několika různých vlivů. Moc nechápu co se to tu rozpoutalo... prostě jde jen o jasné vyjádření, že klub nehodlá bojovat o poháry za každou cenu, ale bude kádr nadále postupně budovat na odchovancích. Všechno je naprosto v pořádku. Snad nečekáte, že když budeme tři kola před koncem na pohárových místech, tak pak radši všecko prohrajeme, abysme náhodu nejeli do Kazachstánu?:D To asi těžko:D

  • huhu - 29.05.2014, čtvrtek, 12:37
    (0)

    10 mega přestřelil, stačí opravdu zapátrat na netu a dá se zjistit, že předkola EL jsou ekonomicky výhodná: "Teď už v nich kluby neprodělávají", potvrzuje ředitel libereckého klubu Libor Kleibl. „Vyplácí se vždycky, protože už od 2. předkola dotuje každého účastníka UEFA částkou 130 tisíc eur a ve 3. předkole 140 tisíc eur. To jsou peníze, které vám hravě pokryjí náklady, a ještě něco málo vám zbude. Přijde mi že spíše nemáme připravené vedení na to, abychom hráli poháry :)

  • Šovkovskij - 29.05.2014, čtvrtek, 12:23
    (0)

    KEIKEN: Nesouhlasím. Myslím, že s jusephem shodneme. KEIKENE, chceš říct, že jedno týdenní soustředění v Rakousku, jedno v Turecku, tj. dvě soustředění za sezonu, jsou levnější, než jeden třídenní "pobyt" např. v Moldavsku, nebo Maďarsku? Do toho Turecka, kde pochopitelně tím letadlem letíš taky, ubytování, dopravu, zavazadla, pojištění a další věci, které jsi vyjmenoval, se do toho Turecka neplatí? Rakousko to samé. Nebo jedou hráči na kole? Nemluvě o tom, že v tom Turecku a Rakousku jsi týden, kdežto když letíš někam do Moldavska, nebo Makedonie, tak tam letíš na dva - tři dny a ten rozdíl ve vzdálenosti je zanedbatelný. Navíc pravděpodobnost, že chytneš zrovna tým z Kazachstánu, je minimální. A taky je fakt, že ne na každý zápas v evropských pohárech musíš letět nutně letadlem. Navíc pořád opomíjíš možnost nalákat nové sponzory, nemluvě něco vytlouci na vstupném v domácích zápasech, v čemž je naše vedení přeborníkem. A opravdu, je pro mne tedy nepochopitelné, proč ty poháry hrají různé týmy z Albánie, pobaltských zemí, Kavkazu, Balkánu, či trpaslíci z Malty, Andorry nebo Faerských ostrovů. Proč by to hráli, když by na tom tak prodělali? A nemusíme chodit daleko, podívejte se na Senici, která ty předkola hraje docela pravidelně.

  • KEIKIN - 29.05.2014, čtvrtek, 09:52
    (0)

    jusephe: Ale to není jen o platbě za cestovné a stravné. Pan Zemek je realista, mýty spíš šíříš ty. Za účast ve dvou předkolech dostane klub celkem 5 milionů korun. Ale to by muselo Slovácko vyřadit dva soupeře a při našem koeficientu nevím nevím koho hratelnéhO bychom dostali. Postup do základní skupiny, to je až pak těch 32,5 milionu kČ. Teoreticky se dá vydělat na prodeji reklamních a televizních právech. Jenže náš klub nemá pozici, aby se na trhu s televizními právy prosadil, což je v prvních kolech velmi důležité. Pokud si vybojuješ poháry, musíš vyplatit hráčům, trénérům, realizačnímu týmu odměny. A to by určitě bylo více než 50 tisíc na hlavu. Dále musíš hráčům zvednout základní plat, aby sis udržel kádr. V prvním předkole fakt můžeš cestovat někam do pryč, hráči ti ale nepoletí nějakou nízkonákladovou linkou. Připočítej si další platby za nadměrná zavazadla, pojištění, ochranku, dopravu od letiště do hotelu apod. Při domácím zápase počítej také s vícenáklady na ochranku a také větší výdaje na logistiku apod. Uefa má milion předpisů co musíš splňovat apod… Takže závěrem. Účast v prvním předkole s neatraktivním soupeřem s prdelkovic = provar.

  • eLucky - 29.05.2014, čtvrtek, 07:25
    (0)

    to jusephe: jenže pohárový zápas nemás pouze přímé výdaje spojené s cestou někde do pekla... to je každopádně jedno, protože podstatné není to konkrétní číslo, ale fakt že účast v Evropě není automaticky pro klub finančně terno... Neříkám nechoďme tam radši, pouze souhlasím se Zemkem. Budujme silný klub na svých odchovancích, hrajme nejlíp jak to půjde... když se z toho urodí poháry, super... když titul, eště líp;) Ale nemějme velké oči, že se to bude automaticky zlepšovat, tak to ve fotbale nefunguje;)

  • jusephe - 28.05.2014, středa, 23:31
    (0)

    eLucky a jiní: Mně přijde, že jste se asi zbláznili... přesně jak říká šovki, když si vezmem tu nejhorší variantu: 2. predkolo Evropske ligy s nejakyma Kazachama, okamzite vypadnuti, tak stejne klub nemoze prodelat: vydaje se musi vlezt do 2 milionu - zpatecni letenka do Astany pro jednoho stoji asi 25 000, takze doprava musi byt do 1 milionu + ubytovani do pul mega + plus nejake dalsi naklady jako usporadani domaci zapasu... castky jsem spis naddimenzoval, ale stejne do 2 mega v pohode. No a prijmy ty jsou 130 000 euro od UEFY + vstupne, cili pres 4 miliony, zalezi na souperi. Takze celkove klub nebude v minusu ani kdyz da kazdemu hraci jako odmenu 50 000. Ja nerikam nakupme hrace a podme na pohary, enom chcu vyvratit tady ty myty, ktere jeste pro me nepochopitelne prizivil pan Zemek, ze pohary muzou byt prodelecne. Proc by asi ty tymy z Andorry, ktere maji 10x nizsi rozpocet nez Slovacko, se tech predkol ucastnily, kdyz by to bylo tak nevyhodne a je jasne, ze se nikam daleko nedostanou...

  • juancarlos - 28.05.2014, středa, 18:11
    (0)

    ano, to kde se klub nachází a jak na tom je celkově,je opravdu malý zázrak a za to nelze říct, než Děkujeme velmi pane vedoucí!!! Určitý odstup od stanovovaní si velkých pohárových ambicí, taky celkem chápu,to nemají čížci v našem případě moc rádi a přitahuje to negativní pozornost supů a jejich přisluhovačů,myšleno některých z našich "čistých,nezkorumpovatelných a objektivních žurnalistů". V tomto případě je diplomatická rezervovanost na místě.Opět a zas ovšem musím pranýřovat a silně protestovat proti hlášce,že cituji : "Je malý zázrak, že město, které je s 25 tisíci obyvateli padesáté v republice, hraje první ligu...." ne pánové, tak toto už nikdy nechci slyšet !! Několikrát jsem na to upozorňoval a pořád od této polopravdy a alibismu,klub odmítá ustoupit. Znova opakuji nefandím a nikdy bych nefandil klubu z Hradiště.Vím, některým to bude připadat,že řeším nepodstatné věci,ale jak tak prostě není a pro některé je to dost záasádní. Naopak už mám pocit,že je nám tato malá nenápadná lež neustále podsouvána,aby jsme si jako zvykli. NIKDY ! FC Slovácko nafurt.

  • eLucky - 28.05.2014, středa, 17:45
    (0)

    to kecipep: No pokud v týmu opravdu zůstanou Diviš i Kebin, tak se opravdu bude těžko hledat místo pro Celera, myslím, že o jeho příchodu v takovém případě takřka nemůže být řeč. Co se týče platu, tak Celer by s přichodem sem musel jít razantně dolů platově, i když by možná dostal na Slovácko nadstandartní plat.

  • kecipep - 28.05.2014, středa, 17:24
    (0)

    Tady je ten jeho výrok. Já mu vždy hodně fandil a nesmírně se těšil na jeho návrat (stejně jako se těším třeba na Ordoše a hlavně Michala Kadlece - snad to někdy vyjde, ikdyž Kadlec je momentálně hrozně přeceňovaný hráč dle mě).. No a Milan po svém výroku u mě skončil. Navíc si myslím, že skoro 31 letého záložníka s takovým platem opravdu nepotřebujeme. Pokud zůstane Kerbr s Divišem, na lavce Ondřejka, Biolek, Hlupik + dnes je tuším 18 let tomu Civicovi. http://fotbal.idnes.cz/milan-petrzela-o-navratu-do-plzne-dld-/fotbal.aspx?c=A130626_210254_fotbal_ald

  • Buchlovjak - 28.05.2014, středa, 16:12
    (0)

    Já už se taky po této ofiko informaci cítím jako fanoušek Mistra ligy příští sezóny :-D. A není to pravda špatný pocit :-D. Jinak já bych Milánka do týmu přivítal rád. Vždy to byl můj kůň ať řekl co řekl. A navíc jsem nic od něj nikde nezaregistroval. Ten kyperský podtext toho kšeftíku mě taky docela rozhodil a když jsem googlil ten přesný název firmy tam mi to nic moc nevyhodilo...se v tomto nějak neorientuju, ale pokud máme tu ligu vyhrát tak s pořádnou grácií :-DDDDD

  • Šovkovskij - 28.05.2014, středa, 11:54
    (0)

    Pecan: ještě jsem ty diskuse nepročítal, nicméně dosud mělo Slovácko značku docela dost oblíbeného klubu napříč republikou, což se teď možná změní:-) Kdyby ti odborníci věděli, že Synot už toho se Slováckem bohužel moc společného nemá...

  • eLucky - 28.05.2014, středa, 11:51
    (0)

    to Pecan: to by sice bylo pěkné, pro nás, ale v realitě to bude asi trošku jinak...

  • Pecan - 28.05.2014, středa, 11:48
    (0)

    Asi se vstupem Synotu do fotbalu dostávame v očích české zavístívé veřejnosti do role automaticky protěžovaného klubu :D. Na iDnes v diskusi uŽ jedou názory typu, že Slovácko je mistr ligy 2014/15, že máme na 4 roky zajištěné místo v pohárech a takové kraviny :D. Asi o nás národ teď bude smýšlet, jak o Plzni, že to máme ošéfované a tak :D Budu si užívat roli fanouška takového klubu :D

  • Šovkovskij - 28.05.2014, středa, 11:26
    (0)

    ...každou sezonu různá... ...v Rakousku a Turecku...

  • Šovkovskij - 28.05.2014, středa, 11:25
    (0)

    Ačkoliv si pana Zemka strašně moc vážím, myslím, že v tomto trošku přestřelil. Nemyslím si, že by např. zápas v Kazachstánu stál 10 milionů. Navíc tato země je absolutní extrém, pravděpodobnost, že by jelo Slovácko zrona tam, je minimální. A jelikož jsou každou různá týdenní soustředění, třeba v Rakousku apod., tak si nemyslím, že pohárový zápas kdekoliv Evropě by stál nějaké extrémní částky. Když si navíc vezmu, že poháry hrají kluby z Albánie, Azerbajdžánu, Moldavska, Makedonie a podobných zemí, tak si nemyslím, že když si to dovolí tyto kluby, tak si to může dovolit i Slovácko. Navíc se musí počítat s tím, že jde o prestižní evropskou soutěž, která může nalákat nové diváky, sponzory, či prodej televizních práv. Nemluvě o prestiži.

  • eLucky - 28.05.2014, středa, 10:43
    (0)

    to stolmor: nevím moc co kde plácal, ale v minulosti se nikdy o Slovácku nevyjadřoval nějak blbě;) A už roky navíc říká, že by se jednou chtěl vrátit do Slovácka:)

  • kecipep - 28.05.2014, středa, 10:43
    (0)

    Presne, milan tim u me skoncil!

  • stolmor - 28.05.2014, středa, 10:33
    (0)

    tak s celerem sem nechoďte, ten mě nasral tím jak se vyjádřil, kam patří jeho fotbalové srdce, radši ať hrají kluci kteří opravdu budou mít modrobílé srdce a ne zaprodanci :D

  • eLucky - 28.05.2014, středa, 10:31
    (0)

    Co to tam bylo za panáka:D Česká společnost Synot tam pošle jako zástupce jakéhosi Neofyta?:D Každopádně Ivoš vlastně vyhrál... před 10ti lety ho z fotbalu vyštípali oknem jak mohli a teď se jim vracá dveřama:D

  • vokial - 28.05.2014, středa, 10:30
    (0)

    logo synot ligy, aj tady je enom lev http://jpeg.cz/images/2014/05/28/3lgf.png

  • huhu - 28.05.2014, středa, 10:21
    (0)

    popřemýšlet o tom, že by se při rekonstrukci ten nápis zrušil. Můj názor. Samozřejmě že bez Synotu by tu včil nic nebylo :)

  • eLucky - 28.05.2014, středa, 10:18
    (0)

    to huhu: a o čem chceš přemýšlet?:) Bez Synotu by tu dneska nebyl stadion a v Uh i Staráku by dneska živořili nadále dva nepřátelské kluby... bylo by pěkné, kdyby Synot ligu vyhrál Synot:D

  • huhu - 28.05.2014, středa, 10:16
    (0)

    to by se mělo popřemýšlet o tom nápisu na hlavní tribuně, vím že slovo Synot pro fanoušky Slovácka znamená jistou dávku historie, ale nyní už je to reklama zadarmo :)

  • Babu - 28.05.2014, středa, 10:14
    (0)

    už mu chybí enom ten kolotoč...

  • Pan Puk - 28.05.2014, středa, 10:13
    (0)

    ... a na nejmin 4 roky. Ivos si nakonec vsechny kupil

  • ostuda slovácka - 28.05.2014, středa, 10:12
    (0)

    Tak a je to jasné od příští roku Synot Liga

  • Babu - 28.05.2014, středa, 09:57
    (0)

    tak to já bych za Milana lobbovala :-D

  • eLucky - 28.05.2014, středa, 09:49
    (0)

    to huhu: pro náš klub by bylo rozhodně nadstandartní držet tři top hráče - Celera, Kebina a Diviša - Celer by rozhodně přijít mohl a několikrát potvrdil, že by chtěl zpátky do Slovácka, ale v tom případě musí jeden z těch dvou odejít - aby na něj byli peníze a hlavně, aby tu jeden z nich nebyl pouze drahým náhradníkem.

  • huhu - 28.05.2014, středa, 09:32
    (0)

    ikdyž Diviš Kerbr mají fazonu, tak přeci v každém týmu kde se budou hrat ty poháry musí být široký a kvalitní kádr :D

  • ostuda slovácka - 28.05.2014, středa, 09:27
    (0)

    Zrovna to čtu, ale myslím si že na něj asi nemáme a i plat by byl vysoký ale třeba... :)

  • huhu - 28.05.2014, středa, 09:23
    (0)

    Plzeň nepočítá s Petrželou, to by byla fajň posila :))

  • Buchlovjak - 27.05.2014, úterý, 23:58
    (0)

    A já osobně bych si ty poháry zrovna přál ať je to jak je to. Když jsme hrávali Intertoto a byl jsem ještě mladé ucho tak jsme nebyli schopni dát ani jedno auto dokupy a takový výjezd do Rennes, Wolfsburgu, Craiovy, Helsingborgu a jiných zajímavých destinací jsem si moc přál. Doposud jsem si Evropu vyzkoušel jen jinde a spíše pro zajímavost a chci to zažít i se Slováckem. Ale zase chápu že musí existovat nějaká koncepce. Nicméně souhlas s KotlemGuláša :-). Hrát o nic je pro fans velmi špatné. Buď o záchranu nebo o poháry :-). Letos super druhá polovina soutěže až na pár mušek a logicky jsme na poháry nedosáhli ale dost mě to sere, protože jsme měli vyhrát v Liberci, kde druhou půlku odflákli a už by jsme měli nakročeno...Ale neřešme to co bude protože to teprve uvidíme jak říkal Joker :-). FCS nafurt!

  • KotelGuláše - 27.05.2014, úterý, 20:55
    (0)

    A na zběsilé útoky na poháry serme,ale bojoval bych o ně rád a třeba se časem zadaří. Nemusí to být hned,ale hrát dál minimálně jak letos tak to bude fajn.

  • KotelGuláše - 27.05.2014, úterý, 20:52
    (0)

    Na tu rekonstrukci jsem zvědavej. Minimálně ty hajzli a nová obrazovka bude supr a celkově to tu snad dostane trošku hezčí kabátek. No ale četl jsem že se ještě pořádně neví kdo to zaplatí,tak uvidíme snad to nakonec nebude někde jinde.

  • eLucky - 27.05.2014, úterý, 20:41
    (0)

    O pohárové motivaci se samozřejmě nemosíme bavite:) Bylo ostatně vidět na obou finále poháru jaká obrovská vlna se zvedla v obou případech, osobně bych asi viděl stále ještě jako jednodušší cestu do poháru právě přes pohár... kór dyž se celkem často stává, že k postupu stačí být poraženým finalistou:) Navíc z poháru se nasazuje do EL tuším o předkolo dál;) Ono ostatně to tak i v minulosti vycházelo, že po pár letech "půstu" přišel nějaký impuls pro diváky - stavba stadionu spojená s jeho nedobytností, první finále poháru, záchrana klubu před krachem, druhé finále,... od té doby je půst a na návštěvnosti to je znát. Doufám, že takovým miniimpulsem k obratu tohoto vývoje bude i tato velmi podařená sezóna. Navíc v další sezóně proběhne rekonstrukce stadionu, kterou sice normální divák moc nepozná, ale i to može pomoct, minimálně se konečně vyřeší šílené hajzly... Tak uvidíme...

  • eLucky - 27.05.2014, úterý, 20:33
    (0)

    to KotelGuláša: ty mně chytáš za slovo:D Já sem neřekl, že tomu nerozumíte nebo tak něco, navíc sem tímto nereagoval na tebe, ale na ty, kteří právě nabádali k něčemu jako zběsilému útoku na poháry za každou cenu. S tímto nesouhlasím a vyložil sem tu svůj náhled na věc, neříkám že ho musíte mnět stejný, ale očividně ho má podobný Zemek a jeho názor je stejně ten nejdůležitější, všecko ostatní su enom naše hospodské kydy;)

  • KotelGuláše - 27.05.2014, úterý, 20:17
    (0)

    Jasné lakouši,ty to sleduješ všechno a my tomu vubec nerozumíme a nevidíme do toho. V lecčem máš pravdu,ale já jen říkám že by bylo fajn jednou za čas mít o tu pohárovou motivaci navíc a víc napětí. Ale pozitivního,ne bát se sestupu.

  • eLucky - 27.05.2014, úterý, 19:58
    (0)

    to KotelGuláša: to už dovádíš mé přípomínky do absurdity, chodím na Slovácko podporovat klub a chcu, abysme porazili vždycky každého, ale taky sleduju fotbalové dění kolem a dokola nejen u nás, ale aj v jiných klubech. Proto taky upozorňuju, že účast v poháru je sice dycky zajímavá, ale ne vždycky výdělečná;) Samozřejmě je to hodně o souhře náhod, možeš dostat soupeře z východu, ale přes něho postoupit dál a pak až do základní skupiny a tam už jsou nejenom zajímavé peníze, ale opravdu hodně zviditelníš klub a hráče = vyšší zájem sponzorů, vyšší zájem o hráče = ještě vyšší profit. Ale to je jaksi ideální scénář, ten černý - co si budeme nalhávat, ten je asi častější - je takový jaký naznačil Zemek. Osobně si myslím, že tandem Zemek-Krejčí je jakousi zárukou udržení nastolené koncepce postavené na odchovancích klubu. Tato koncepce, narozdíl od Pléškovy, očividně své plody nese, takže se jí držme za každou cenu. Jestli jsem tímto chtěl ostatní o něčem přesvědčit, tak o tom, že momentální výsledkový i herní vzestup by neměl znamenat bezhlavé vyhlašování, že příští rok jedeme na poháry nebo tak nějak. Prostě jedeme na záchranu a když budeme mnět 30 bodů po podzimu, tak se možeme začat bavit o pohárech:) A píšu to z toho důvodu, že někteří tu nabádají něco o tom, že bysme měli využít našeho vzestupu a jít tvrdě po pohárech příští sezónu. Všichni chceme co největší úspěchy samozřejmě, ale nemůžeme si chtít za každou cenu budovat úspěchy na úkor budoucnosti klubu... ostatně to už tady bylo a klub to málem zničilo.

  • JoKeR - 27.05.2014, úterý, 19:27
    (0)

    No myslím že to tady řešíte uplně zbytečně. Letos se tam stejně nedostanem a co bude příští rok je ve hvězdách.

  • huhu - 27.05.2014, úterý, 17:37
    (0)

    jen aby se tady ty řeči nevymstily a Slovácko hrálo příští rok vůbec o setrvání v první lize :). Jinak rozhovor se Šeterlem, ještě když dělal ředitele v Boleslavi (2012) Jaký finanční přínos by pro vás znamenalo vítězství v poháru a následná účast v předkole Evropské ligy? Určité příjmy z televizních práv, zviditelní se nám hráči, ale na straně nákladů to znamená zase vyšší výdaje na odměny pro hráče, protože něco vyhráli. Samozřejmě to s sebou nese také náklady na cestování k pohárovým zápasům. Předkolo Evropské ligy finančně příliš zajímavé není. Většinou se příjmy a náklady vyrovnají. Cestuje se obvykle na východ, což je nákladné, příjem z televizních práv je mizivý. UEFA to kompenzuje částkou v řádu 80 až 100 tisíc eur. Kdy se účast v Evropské lize začíná vyplácet? Záleží na soupeřích. Dvakrát jsme postoupili do základní skupiny Evropské ligy. Měli jsme tenkrát štěstí i na soupeře v předkolech. Jeden rok jsme přešli přes Marseille, druhý rok jsme vyřadili Palermo. Pokud se jde přes takové týmy, je finančně zajímavé už i předkolo. Ne v řádech desítek milionů korun, ale v řádech milionů. Takže jistota kvalitních soupeřů a jistota toho že Slovácko přejde přes úvodní předkolo je jakousi zárukou zisku. Jinak nula nebo vyhozené prachy oknem. Dokud nebude Slovácko hrát pravidelně (3 a více let) kolem 7 místa a výš, tak by bylo jen další rychlokvaškou, která by po nevydařeném předkole mohla spadnout na dno. Dlouholetá koncepční práce může zajistit to, že budem za pár let hrát o poháry pravidelně, teď je ale brzy :)

  • Pecan - 27.05.2014, úterý, 17:03
    (0)

    Já bych nechtěl se Zemkem nějak moc polemizovat, on toho v životě dokázal víc než já, ale co by na zápase v Kazachstátu stálo 10 mega? Muselo by se tam odletět, přespat a doletět dom, případně nějaké zvláštní odměny hráčům - ale ty by dávat nemuseli, kdyby nechtěli, opravdu dvou třídenní pobyt v Kazachstánu s cestou tam a zpět pro max 30 lidí stojí 10 milionů? Já myslím, že co se týká zabezpečení té akce, tak určitě ne, je to o tom, co pak dají hráčům, když nic, tak nic...

  • KotelGuláše - 27.05.2014, úterý, 16:28
    (0)

    Mančafty

  • KotelGuláše - 27.05.2014, úterý, 16:25
    (0)

    No ať to říkáš v první nebo v třetí osobě,furt je to jen tvůj názor,tak nám ho nevnucuj. Zajisté máš pravdu že dostat nějaký bělorusk,kazašský nebo arménský tým by bylo celkem o ničem a asi by to ekonomicky byli červená čísla,ale předkola evropské ligy nehrají jen takové mančavty,ale i daleko atraktivnější. A kde máš taky psáno,žebychom nepostoupili a nedostali dalšího a ještě kvalitnějšího soupeře.Tak asi on Elucky chodí na fotbal fandit,ale když se vyhrává,tak už má obavy z ekonomického úpadku. Nedejbože nějaká delší vítězná šňůra,to už musejí být uplná muka. Tak nevim no co ten onen Elucky teda chce a proč teda fandí když nechce vyhrávat.

  • eLucky - 27.05.2014, úterý, 16:06
    (0)

    eLucky myslí dál než enom na jednu sezonu, jeden zápas v evropě;) Kdyby sa nám povedla cesta jako Libercu letos, tak sa není o čem bavit, taková účast v poháru je výdělečná. Kdybysme ale nedejbože narazili na nebezpečnů, neatraktivní Karagandu, třeba, tak těch 10 milionů a vypadnutí po jednom zápase, je bohužel dost možných. Příjmy možná jsou, ale na taková zápas, ruku na srdce, by sotva přišlo to co na ligu za mírně vyšší vstupné, ale organizačně by to bylo výrazně dražší než liga... a to se nebavím o tom výletu kdesi do kša. Ono není to tak úplně černobílé. Pohárové zápasy nejsou automaticky terno. U Ligy mistrů samozřejmě ano, tam už se opravdu prodělat nedá... zase se to dá velmi rychle vlastní blbostí prošustrovat - viz. Slavia.

  • jusephe - 27.05.2014, úterý, 15:54
    (0)

    Já ho nechápu, na jednu stranu říká: "Říkám na to, že o účast v poháru, kde bychom si vybojovali zápas někde v Kazachstánu, který by nás stál deset milionů a nic bychom z něj neměli, bychom asi nestáli." a o pár řádků níž: "Pokud by si tito kluci vybojovali účast v Evropě, nebránil bych jim v tom." První říká, že poháry nechce hrát, a pak že kdyby se to s odchovancama povedlo, tak že jo... A to s těma 10 milionama myslel vážně? Náklady na dvojzápas klidně i s nějakýma Kazachama budou maximálně 2 miliony a příjmy jsou 4 miliony (odměny od UEFA + vstupné), takže prodělat nejde...

  • KotelGuláše - 27.05.2014, úterý, 15:16
    (0)

    Však já taky nikdy neřek že máme nakupovat a přeplácet hráče. Jen říkám že by to chtělo taky někdy nějaké oživení ne jen šeď středu tabulky a sestupové pásmo. Ale letos se mi to od slovácka líbilo. To klobouk dolů. Umístění krásné. Takhle hrát i nadále tak by to tím pohárem někdy skončit mohlo. Nebudem tu dělat chytráčky jako Elucky a připusťme si že bychom si ty poháry většina zahrát někdy chtěli. Nejsem sám co si myslí že je to tak trochu už všední hrát o nic. Ale samozřejmě buďme rádi za to co je a kor letos po úspěšné sezoně si na nic nehodlám stěžovat. To vůbec.

  • eLucky - 27.05.2014, úterý, 12:23
    (0)

    Na poháry klidně myslet možeme, ale nejít do toho za každou cenu jako před časem Baník a Sigma. Baník nakoupil drahé hráče typu Neves, kteří možná byli nadstandartní na česků ligu, ale především platy. Když to nepřineslo nadstandartní výsledky, začali kurevské problémy. Sigma zase vyhazovala trenéry a hráče, protože dříve byli neúspěšní v boji o poháry a letos bude doslova do poslední minuty bojovat o záchranu! Proto jak říká Zemek, budujme kádr a netahejme sem přeplacené rádoby nadstandartní hráče zvenku;) Za ty roky jich už naším klubem prošlo hodně a v lepším případě měli jenom krátkodobý přínos pro klub za vysokou cenu. Výrazně se tomuto pohledu vymykají dva příchody - Libor Došek a Mira Filipko. Ti se ukázali jako naprosté terno pro několik sezón:)

  • KotelGuláše - 27.05.2014, úterý, 12:01
    (0)

    Neboj Lakuši já na poháry už dávno nemyslim. No a stolmor má vlastně pravdu.takhle souhlas

  • eLucky - 27.05.2014, úterý, 11:12
    (0)

    to KotelGuláša: až budem hrát 50 let ligu, tak s tím dojdi;) V lize sme teprve 5tý rok a teprve letos jsme se s přehledem zachránili. Rok co rok především bojujeme o setrvání v lize a Sigma teď ukazuje, že základ je udržet se, pak možeš myslet na poháry a tak;)

  • stolmor - 27.05.2014, úterý, 11:08
    (0)

    tak já to pochopil tak, že nehodlá utrácet zbytečné miliony za žoldáky, ale aby hráli odchovanci a ti hráli tak, aby tu evropu vykopali, letos jsme byli docela blízko a je na čem stavět a myslím, že pokud udrží kádr a trenéra, tak na ty poháry se dosáhnout může a tomu se ani zemek bránit nebude, jak píše

  • KotelGuláše - 27.05.2014, úterý, 11:04
    (0)

    No jo,zní to rozumně a asi je to i pravda,ale hrát 50 let o nic taky dlouho nebaví a odrazí se to na návštěvnosti apod.

  • KEIKIN - 27.05.2014, úterý, 09:31
    (0)

    Tak alespoň už víme na čem jsme. Sami jste si mohli přečíst, že ZZ se do pohárů nežene. Přesně jak jsme psali s E-Luckym, naše ambice jsou zůstat stát nohama na zemi. Tímto snad ZZ odpověděl všem, kteří si myslí, že poháry jsou jen pro dobro klubu. Fuck UEFA.

  • ostuda slovácka - 26.05.2014, pondělí, 18:49
    (0)

    Doufám že zpráva, že má jít Sváťa do Slavie je jen kec

  • Sodík - 26.05.2014, pondělí, 18:47
    (0)

    Dle soutěžního řádu rozhoduje při rovnosti bodů vzájemné skóre branek a my s nimi prohráli na podzim 2:3. Ldyž vyhrajeme o dva goly, je to naše. Viz čl. 8 odst. 2 citace: 2. Pokud mají po ukončení soutěže dvě nebo více družstev stejný počet bodů, rozhoduje o jejich pořadí v tabulce větší počet bodů získaný ve vzájemných utkáních. Jestliže je stejný, rozhoduje nejdříve lepší brankový rozdíl ze vzájemných utkání a posléze větší počet branek vstřelený ve vzájemných utkáních. Pokud ani tato kritéria nerozhodnou, rozhodne lepší brankový rozdíl ze všech utkání v soutěži a je-li i ten stejný, zaujme vyšší pořadí v tabulce to družstvo, které vstřelilo v celé soutěži více branek.

  • Survival - 26.05.2014, pondělí, 18:31
    (0)

    "V sobotu nás čeká domácí utkání s Teplicemi, ve kterém chceme uspět a dosáhnout tak na historicky nejlepší umístění Slovácka. Proto se připravujeme v plné síle a do Záhorovic pojede nejsilnější sestava," vysvětluje Habanec. Přece když bychom Teplice porazili, tak by jsme měli stejně bodů. Na vzájemné zápasy 1:1 a tabulkové skóre máme výrazně horší, takže páté místo už je nereálné nebo ne?

  • Valheru - 26.05.2014, pondělí, 11:26
    (0)

    Nechystá se nějaké "tradiční" poděkování panu Zemkovi na závěr sezony?

  • riedlss - 25.05.2014, neděle, 21:48
    (0)

    všechna čest :) lidi by si toho měli víc vážit... jjmc. též si neodpustím říct, jaký jsi neskutečný dement Fans Honza: jen ať si zpětně počte, jaký je to kkt ;) třeba mu přeblikne, ikdyž o tom silně pochybuji..

  • peetrs - 25.05.2014, neděle, 20:47
    (0)

    jjmc ty jsi neskutečný šulda. Osobně jsem neskutečně vděčný za to, že se takový člověk objevil, zachránil nám milovaný klub a pozvedl na dnešní úroveň. Někteří hold brzy zapomínáte čím jsme si prošli. Pane Zemku děkuju, držím palce a doufám, že vás zájem o fotbal nikdy neopustí...

  • FansHonza - 25.05.2014, neděle, 17:07
    (0)

    Barčo, obdivuju Tě, že máš chuť takovým něco vysvětlovat... Je to smutné, jak jsou dnes lidé degradování... Zaplať panbůh za tohoto člověka, osobně si myslím, že se mu nedostalo a nedostává vděku a podpory, jak by zasloužil. A s jeho pohledem na věc nelze než souhlasit.

  • kecipep - 25.05.2014, neděle, 16:21
    (0)

    Demence, nema cenu reagovat

  • Babu - 25.05.2014, neděle, 16:16
    (0)

    jjmc: škrt? Koupil za svoje vlastní peníze klub, može si s ním dělat, co chce, a mně se tato cesta, kdy si vychováváme svoje hráče, které doplníme zkušenějšíma v každé řadě, jeví jako ideální.. většina klubů v ČR má majitele, co jen sypou a nic z toho.. podívej se na Liberec, kdyby letos nehráli EL, tak prý ani nedohrají Gambrinus ligu, jak špatné mají hospodaření, to přece není normální. Kdyby si myslel, že na tom vydělá, tak by do toho těžko šel.. splatil dluhy a jde logickou cestou.

  • jjmc - 25.05.2014, neděle, 15:42
    (0)

    Je to škrt..koupil to za pár(Řezník jen za 70mega) a myslel že vydělá nebo co

pristi
 Další články:
31.05.2014, sobota, 07:36 - Ofenzivní eso Slovácka Milan Kerbr: Chceme páté místo, musíme vyhrát o dva góly
30.05.2014, pátek, 11:01 - Fotbalisté Slovácka mohou vyrovnat klubový rekord
29.05.2014, čtvrtek, 22:27 - Aktualizováno: Trousil končí ve Slovácku. Nechci rok běhat po lese nebo hrát za béčko, říká
29.05.2014, čtvrtek, 15:37 - Fotbalová liga ponese jméno Synotu
25.05.2014, neděle, 10:17 - Slovácko hraje na hřišti utrápené Slavie, může ji přiblížit sestupu
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace