*
DNES
Rozhovory | Slovácko - Sparta | Ženy
DNES
Rozhovory | Hradec - Slovácko
12.09.2024
Rozhovory | Dukla - Slovácko
09.09.2024
Rozhovor | Ondřej Kukučka
06.09.2024
Slovácko na ledě | Hokej
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd
08.08.2024
Fanoušci v zápase proti Klokanovi
26.07.2024
Fanoušci v zápase proti Slavii III

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

21.09.2024 od 13:30

Městský stadion MB

Přihlášeno
40
fanoušků

Zápisník: Pár vět k reakci fotbalového klubu z Hradiště

14.02.2012, úterý, 08:32
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Za všechno můžou novináři. Oni naše vyjádření překroutili, upravili si je podle svého, ba co hůř, vymysleli si ho. Nebýt jich, společnost by se měla daleko lépe než v ráji.

Podobné výmluvy používají všichni, jimž se nelíbí nějaký novinový článek. Do dlouhého šiku zaplněného převážně politiky se svým prohlášením na klubových stránkách přidal ředitel fotbalového Slovácka Vladimír Krejčí.

MF DNES podle něj poškodila klub tím, když včera napsala, že bez větší finanční podpory od sponzorů i radnice může mít v budoucnu problémy.

Na svůj názor má Krejčí samozřejmě právo.

Ale tvrdit, že „s žádným redaktorem MF DNES žádný rozhovor nevedl a ani jinou formou rozhovor neposkytl“, to je příliš.

Jméno Heslo
text
  • Valheru - 17.02.2012, pátek, 08:44
    (0)

    Navážíš se do mé pomoci Slovácku? Víš o tom, že se dá přispívat i jinak, než pár stovkama? Já tě neznám, a jak vidím tvou úroveň vyjadřování a ubohou "argumentaci", když už nevíš, co bys napsal, ani znát nechci...a tak se s tebou nebudu pouštět do debaty, čí ....... je delší.

  • juancarlos - 17.02.2012, pátek, 00:44
    (0)

    vyliž prdel a ty Buchlove taky,těším se na vás v sobotu. Post Scriptum:nějak jsem přehlédl Valhelu tvůj nick v nezištném okénku na hlavní straně. Jmenuje se to "Slovácko Slovácku",zdar

  • Buchlovjak - 16.02.2012, čtvrtek, 21:52
    (0)

    no tak pánové ukončete ty boje nikam to nevede a nikdo nikomu nepomůžete touto diskuzí...

  • Valheru - 16.02.2012, čtvrtek, 21:09
    (0)

    Artigas: myslíš, že to, že někam dáš W změní smysl a nebude to vulgarismus? Loterijní zákon se citelně dotkl každé loterijní společnosti. O tom ale původní debata nebyla, že?

    Juancarlos: Ano, někdo je tu opravdu hodně mimo...běž si zase pobrečet k fotkám ze začátku století nebo se uklidni, zamysli, znovu přečti, o čem jsem psal na začátku než to tu začalo být ze strany horkých hlav trochu osobní a debatuj jako člověk - bez urážek a osočování... a znovu opakuju - než začneš zase mluvit o tom, jak všechny peníze zůstanou u papalášů v Praze, koukni se do zákona, jak se mají peníze dělit.

  • Artigas - 16.02.2012, čtvrtek, 16:16
    (0)

    2Valheru: meleš akorát ty a celkem o howně... zřejmě žiješ mimo tuto galaxii, protože jakékoliv zákony v této zemi se porušují (samozřejmě jenom těmi rovnějšími) zcela bezostyšně a a hlavně beztrestně. Jak je někde větší vata, hned je tam spousta "odkláněčů". Ale ten loterijní zákon se Synotu dotkl zřejmě citelně, pač strouhl i sešívance do kterých údajně cpal 25 mega ročně....

  • juancarlos - 15.02.2012, středa, 18:52
    (0)

    proboha človeče jaké nezištně? Co to je? To jsou nějaké povídačky předčasně zestárlého Mirka Dušína? Už jsi viděl nějakého sponzora či investora,aby do něčeho sypal řádově 100ky milionů, nezjištně?Jen tak pro dobrý pocit? O nezjištnosti se dá hovořit v rubrice "fanoušci sobě" ,ne v rovině vrcholového fotbalu. Sanmozřejmně ,že SYNOT očekával zúročení svých vstupů,minimálně tím,že se zviditelní a příjde mi to naprosto normální a přirozené...ale toto fakt nemá cenu,tady je fakt někdo mimo...

  • Valheru - 15.02.2012, středa, 15:03
    (0)

    Artigas: než začneš mlet kraviny o papaláších, přečti si o čem je loterijní zákon.
    juancarlos: Nikdo nezpochybňuje co Synot pro místní fotbal obecně udělal, ani jsem nikdy nepatřil mezi ty, co se slzou v oku vzpomínají...ale jestli si myslíš, že poslední sezony Synot dává peníze nezištně a jen kvůli fotbalu, tak jsi velmi, ale velmi naivní.
    Babu: to je docela jednoduché - je spousta možností - apelování na zastupitele, posílání dotazů na radnici, účast na zastupitelstvu apod.!

  • husár - 15.02.2012, středa, 14:16
    (0)

    to greif: ne, nejsu novinářská verbež...jenom to vidím podobně jako Valheru

  • Babu - 15.02.2012, středa, 14:10
    (0)

    valheru: já su třeba hysterka, ale nemyslím si, že bych v tom CHTĚLA vidět víc než v tom je. Ono to prostě bylo napsané bulvarizačním stylem, aby to lidi nalákalo a nevěřím, že to nebylo napsané tak, aby nás to nepoškodilo.. stačí změnit pár slov a ten rozdíl je obrovský. Tady to prostě jak Bartoníček, tak Železník, napsali tak, aby si lidi řekli: oni mají problémy? Aha, to sem nevěděl, to to zase dopadne a pořádně zavdali ke spekulacím, ke kterým vůbec nemoselo dojít.. já neříkám, že sou zaměření proti Slovácku nebo nás chcou zničit, ale napsali to cíleně ke zvýšení čtenosti a poškodili nás tím...ale mohl ybs rozvinout tu myšlenku vyvinutí tlaku na město.. To by mě docela zajímalo, jak si to představuješ? (bez ironie, fakt!!) nějaký nástin..

  • Artigas - 15.02.2012, středa, 13:52
    (0)

    2Valheru: Jaký tlak na město? Město nějaký fotbal vůbec netlačí a jestli (JESTLI) dostane nějakou částku na základě toho zákona, tak první si namastí kapsu papaláši, protože z Prahe jim dojde akorát pár drobných. Pořád všichni kritizují, že hráči mají na dresech jako sponzory lotynky a sázkovky, ale kde by ty kluby byly bez nich... v řiti. Hochštapleři typu Hušáka projebali stamiliony na stavbu svých vil apod. tak je stát měl zkrouhnout, všechno jim zabavit a zavřít-to by bylo škváry... A nebyt Synotu, tak v Hradišti dodnes žádný stadec není, tak asi.

  • juancarlos - 15.02.2012, středa, 13:14
    (0)

    i ty varovný prste,o čem nás to chceš přesvědčit,není to krapet naivní? Že takový článek vytváří nějaký tlak na město ? Právě,že kdyby se to nerozvířilo tady,tak si akorát 90% republiky řekne,že je SLovácko na dně, a to je dobře,hlavně,že tam nejsme my,článek zapadne a tlak veškerý žádný,akorát to odradí lidi Rovměž mě příjde naivní až pitomé,jak tu pořád někdo zpochyňuje čistotu záměru Synotu ve fotbale.Zvláštní je,že dokud byla pokladna Synotu otevřená,tak to nikoho nezajímalo.Jenže někteří z nás nezapomínají jak to bylo,a nezapomínají co všechno odešlo ze Seńorem.Nechte si své keci o pračkách pro jiné a lepší,na nás už si toho moc nevemete:-)

  • Valheru - 15.02.2012, středa, 12:10
    (0)

    Možná ještě p.s. - snad stejnou energii budete věnovat i tlaku na MĚSTO, které teď dostane peníze, které by jinak šly Slovácku přímo od Synotu a Synot samotný, který by jakoukoli částkou klubu pomohl a dokázal by tak vyvrátit názor, o kterém se začínám utvrzovat - a to, že Synot měl Slovácko jen jako pračku peněz a o klub jako takový mu v poslední době až tolik nešlo.

  • Valheru - 15.02.2012, středa, 12:08
    (0)

    Mně je zase smutno z vás... neměl jsem o pozadí té "kauzy" žádné informace a přečetl jsem si článek a jediné, co mě napadlo, je, že je fajn, že někdo VČAS burcuje firmy v regionu a hlavně MĚSTO, aby nedopustili podobný scénář. Nebral jsem to jako senzacechtivou záležitost, ale varovný prst a "mobilizaci".

    Nechci se nikoho zastávat, ale mohli byste si taky šáhnout do svědomí a zjistíte, že možná jste to naopak vy, kteří jste zasaženi současnými trendy médií typu Nova, Prima, Blesk, a že vy v tom CHCETE vidět snahu o vyvolání problémů. Ano, některé věci v tom článku mohly vypadat jinak, stejně ale mohla vypadat jinak reakce vedení, ale i vaše (obzvláště některých, které nebudu jmenovat). Když se na to kouknu bez emocí, došlo k menší, bezvýznamné přestřelce, kterou si ale už obě strany vysvětlily a tím bych to uzavřel.

  • juancarlos - 14.02.2012, úterý, 19:25
    (0)

    pan Železník si bluje pod nohy a dělá si z nás srandu,moc dobře ví,pokud je to profesionál,jak se dá zformulovat článek či nadpis,tak že i kusá informace,vyznívá jinak a dle potřeby.Je to jeho job. Sám je hysterický a dobře mu tak,nemá nám šmírovat na strankách:-))

  • Jerry1984 - 14.02.2012, úterý, 18:29
    (0)

    co tak nějaké chytré nepohoršující choreo, zároveň vtipné, ale s touto tématikou... :)

  • Babu - 14.02.2012, úterý, 18:15
    (0)

    jinak porovnejte jen titulky: Žižkovu krach nehrozí. Mnoho klubu má větší dluhy, tvrdí majitel Vinš Fotbalové Slovácko přišlo o miliony od Synotu, první liga je ohrožená rozdíl? Markantní. A je v konečném důsledku celkem jedno, co je v článku a kolik má kdo dluhů, už ten nadpis tolik vypovídá...

  • Babu - 14.02.2012, úterý, 18:08
    (0)

    idnes se poslední mšsíce nedá číst a može mně to vymlouvat kdo chce, ale je to čirá pravda. Bulvární nadpisy, překrucování informací s cílem zaujmout, prázdné články, v nichž je důležitá jedna věta, poměr článků o Spartě vs jiné týmy, ale furt je ta sportovní část o dost lepší než ta, kde píšou o politice..je jejich práca zaujmout lidi, ale nečekala bych, že to budou dělat tak bulvárním stylem a neseriózně.. taky sem psala do MF a idnesu mail.. prostě nám udělali negativní reklamu a lidi berou to, co jim tisk a všeobecně média předloží, takže si zakódujou: SLovácko prý na tom není tak dobře a už to frčí.. je mně z toho smutno.

  • Greif - 14.02.2012, úterý, 17:47
    (0)

    jo v práci a všude naprosto samé už mě ohledně toho psalo dost lidí ..prostě mediální hienské mrdky .. takže husáre asi si taky pěkná novinářská verbež že se jich zastáváš .. jinak sic máš pravdu web má hezký články dělá pěkné ale to co dává na idnes je hnus k zblití ...

  • Jerry1984 - 14.02.2012, úterý, 15:53
    (0)

    pak na tebe ti lidi přijdou s názorem " to Slovácko je na tom asi hodně špatně" ..

  • Jerry1984 - 14.02.2012, úterý, 15:52
    (0)

    *slovíčkaření :-)

  • Jerry1984 - 14.02.2012, úterý, 15:51
    (0)

    stači malá změna na začátku a může vyvolat dalekosáhlé zemtřesení :), tak to je..novináři jsou zde přes "slováčkaření" na to pozor..dneska v práci jedna ženská na mě vyvalila že prej je Slovácko před krachem a podobné kecy, je to jedna z těch co sledují denně zprávy a co se kde šustne..ale jen tak jak jí to předkládají média..a o tom to je:)..fakt stačí pozměnit jedno slovo a lidi si udělají uplně jiný názor a tohle novináři umí...a pak jsou jen andílci, oni si svou pravdu obhájí..okecají, takže těm se pokud možno vyhýbat..

  • husár - 14.02.2012, úterý, 15:00
    (0)

    jo? a můžeš mně to vysvětlit? díky

  • Dany-Hull City - 14.02.2012, úterý, 14:09
    (0)

    Pane Železníku s poslední větou nesouhlasím a všichni to ví, protože vy novináři moc dobře víte, že když něco není jak by mělo tak to vás novináře nejvíc baví, a divím se že jste jako profesionál ve své osobě novináře vydal takový článek. Je to trapné, neprofesionální jednání a jasně tím dáváte najevo že vám Slovácko nevoní. Já vám za to nemůžu že jsme prostě nejlepší !!!!!

  • duffino - 14.02.2012, úterý, 13:12
    (0)

    husár: a ty jsi slepý nebo neumíš číst? U otázky č. 3 je to více než markantní...

  • rim - 14.02.2012, úterý, 12:31
    (0)

    Novináři až na jednoho sporťáka jsou kurvy tak jak tak. Kontexkt nekontexkt!

  • husár - 14.02.2012, úterý, 12:27
    (0)

    a kde vidis vytrzeni z kontextu???

  • Arsen79 - 14.02.2012, úterý, 12:01
    (0)

    Zde jsou zmíněné otázky a odpovědi. Můžete tak vyhodnotit, jakou informaci jsme poskytli, a jakou po krácení odpovědi dostali čtenáři deníku. 3. Podaří se vedení 1. FC Slovácko pokrýt finančně rok 2012 a jaký je výhled na rok 2013? Rok 2012 bude zlomový,z důvodu změny loterijního zákona a snižování ekonomické výkonnost českého hospodářství finančně není zdaleka pokryt a v případě dalšího snižování podpory bude nutné rušit dílčí činnosti a to nejenom na úrovni vlastní organizace, ale i mládeže. Úsporný program realizujeme již poslední dva roky . 4. Hrozí nebezpečí, že by klub neměl peníze na to, aby udržel v Uherském Hradišti první ligu? V případě, že bude podpora dlouhodobě klesat vč. podpory regionálních firem, je otázkou času, kdy v Uherském hradišti nebude možnost nejvyšší soutěž hrát. Nelze předpokládat, že majitel bude zastupovat veřejný zájem a tudíž dotovat všechny aktivity klubu.

  • husár - 14.02.2012, úterý, 11:10
    (0)

    přesně tak...ať vidíme co bylo vytrženo z kontextu a zkráceno

  • tarantule - 14.02.2012, úterý, 11:06
    (0)

    To vše vysvětluje. Díky. S trochou adrenalinu se tak muselo zjevně počítat. A teď už k fotbalu. Na Spartě to bude těžké, ale těšíme se. O to více na ten další , u nás.

  • Mirek - 14.02.2012, úterý, 11:03
    (0)

    Arsen79, pokud je to takhle není jednodušší obrany než uvěřejnit celé stanovisko klubu, tak jak jste jej zaslali.

  • Arsen79 - 14.02.2012, úterý, 10:59
    (0)

    ... rád bych k tomu něco poznamenal ... Pan Bartoníček mě kontaktoval a požádal o zodpovězení osmi otázek. Jelikož se tyto otázky týkaly citlivého tématu, tak jsem se s ním domluvil, že tyto otázky předám vedení. Následně jej i požádal o denní zpoždění. Odpovědi jsme zaslali v pátek, bez jakéhokoli označení, kdo na otázky odpověděl, ale jako stanovisko klubu. V pondělí vyšel článek, kde jsou odpovědi z různých otázek kráceny a vytrženy z kontextu. A v jeden nešťastný odstavec v poměrně katastrofickém duchu.

  • tarantule - 14.02.2012, úterý, 10:47
    (0)

    to Valheru: Nejsem , ani nechci být nějaký diskutér. Ale musíš sám cítit, že se zastáváš názoru trochu chybně. Stačilo být jen trochu přesnější. Nechci se zastávat Krejčího, jehož jméno v článku padlo, ale opakoval bych se. Tiskový mluvčí je někdo jiný. A teď vlastně mohu zpochybnit i ony opdpovědi od něj, protože ty první nebyly zřejmě pravdivé, protože jinak by to Krejčí nedementoval. Viď ?

  • ondicz - 14.02.2012, úterý, 09:55
    (0)

    ups, chyba, ...v redakci MF...

  • Artigas - 14.02.2012, úterý, 09:55
    (0)

    jako ti cajzli z JFH (Jung Front Heute) už fakt neví, co by... jj, nejlepší moravský klub v lize, to se cajzlovské sběři nelíbí, ovšem takové bláboly-no comment.

  • ondicz - 14.02.2012, úterý, 09:51
    (0)

    "O porážkách nikdo číst nechce." - tohle je opravdu naprostá blbost, vždyť právě na opaku té věty jsou založené nejčtenější plátky - bulváry - o "porážkách" celebrit, kde se která hvězda poblila na večírku nebo se přetahuje o děcko. Už jenom název toho článku "Fotbalové Slovácko přišlo o miliony od Synotu, první liga je ohrožená", možná to není vyloženě lež, ale v redakci Deníku moc dobře ví proč ho takto formulovali...

  • Artigas - 14.02.2012, úterý, 09:49
    (0)

    a toto je co za blábol cajzlovský?!?! http://fotbal.idnes.cz/prijdeme-o-250-milionu-zehra-fotbal-na-zmenu-loterijniho-zakona-p6z-/fotbal.aspx?c=A120213_140658_fotbal_min

  • Pablo88 - 14.02.2012, úterý, 09:40
    (0)

    mail je standardní forma komunikace, ale asi mají v klubu bordel, když ředitel tvrdí něco a mluvčí něco. Přece není problém ten mail uveřejnit, aby se vidělo, co tam mluvčí psal. Novináři v Čechách jsou kvalitní jako umělý sníh v létě. Každopádně by si pan Bc. Krajčí měl udělat pořádek, takové zprávy poškozují klub a pokud to nikdo z klubu neprohlásil (jakkoliv), tak MF Dnes zažalovat za pomluvu či poškození dobrého jména.

  • Valheru - 14.02.2012, úterý, 09:34
    (0)

    tarantule: mail, pokud vím, je standardní forma komunikace, pokud dostanu odpovědi z oficiálních míst, pak je nemám brát podle tebe vážně?

    elucky: v tomhle bohužel pravdu nemáš a tvé řeči jsou z velké části liché. Až budu mít čas psát, tak ti napíšu i proč...

  • eLucky - 14.02.2012, úterý, 09:25
    (0)

    to Mirek: v tom mas kus pravdy... vicemene nam serviruju enom to, co chcu masy... tech par lidi, co nejsu tupe ovce, ma holt smolu a mosi si hledat cestu k informacim slozitej nez v masmediich. Na internetu je spousta nezavislych a normalne pisicich internetovych magazinu.

  • Mirek - 14.02.2012, úterý, 09:21
    (0)

    novinařina je jako každá jiná profese ... jde o to si vydělat na živobytí. Pokud český národ bude nejraději číst pozitivní zprávy, novináři si budou vymýšlet pozitivní zprávy, pokud český národ bude číst raději negativa, novináři budou psát negativa. Jde o čtenost=prodej=výplata. Takže ať se na mě pan Železník zlobí nebo ne, jeho věta "o porážkách nikdo číst nechce" je hodně přitažená za vlasy a pan Železník asi neví o čem píše. Jak to bylo ve skutečnosti, spekulovat nebudu, ale média rád nemám, protože vím že si rádi ledacos vymyslí. A jejich nadpisy jsou dělány také tendenčně, tak aby zaujaly.

  • eLucky - 14.02.2012, úterý, 09:09
    (0)

    To su kydy... typicky novinarske, jak oni napsali pravdu a ze neradi tak pisu... kraviny kraviny... kazdy novinar hleda senzace, aby je mohl este vic zvelicit a udelat z toho halooo... mozna dostali neaky autorizovany rozhovor od tiskoveho, ale jak to znam, tak jako vzdy si to mirne upravili a rikali si... sak to nikdo nepozna... uz ten titulek, to vylozene vypada, ze tito novinari chcu pro Slovacko to nejlepsi... je verejnym tajemstvim, ze vic nez vseci Kosturici apod zmetci klub potapi domaci novinari. Jmenovat nebudu, ale víceméně každý v minulosti ve snaze o senzaci napsal něco čím poškodil klub.

  • tarantule - 14.02.2012, úterý, 09:09
    (0)

    Takže s Krejčím nikdo bezprostředně rozhovor nevedl. Proto Krečí reagoval dementi zprávou. Přiznáváte, že to bylo přes třetí osobu, mluvčího . Neboli ... jiná forma rozhovoru ... . No vida . Ono to vlastně všechno vyplave nahoru. Raději zůstanu fanouškem Slovácka.

  • Matúš - 14.02.2012, úterý, 09:01
    (0)

    tak myslím si že zrovna o porážkách Slovácko by si hodně pražáků rádo přečetlo...

pristi
 Další články:
19.02.2012, neděle, 12:30 - Sparta - Slovácko 1:0, tři body za nejrychlejší gól v sezoně
16.02.2012, čtvrtek, 11:14 - Fanaticos jsou hnacím motorem hráčů i rozhodčích
14.02.2012, úterý, 09:28 - Jedeme na Spartu podpořit Slovácko! A VŠICHNI!
13.02.2012, pondělí, 14:17 - Mým přáním je čtyřicet bodů
13.02.2012, pondělí, 12:49 - Remíza s Debrecínem je cenný výsledek, pochvaluje si trenér Slovácka
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace