*
včera
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Záložník Rada po prohře fotbalistů Slovácka cítí zodpovědnost

27.07.2013, sobota, 13:36
rada_velky.jpg

Při své premiéře ve Slovácku neměl příležitost se moc ukázat, špatný výkon týmu při prohře 2:3 v Teplicích dolehl i na Tomáše Radu. V sobotním domácím zápase proti Jihlavě bude mít defenzivní záložník ještě o důvod víc se ukázat: právě v týmu z Vysočiny totiž v minulé sezoně působil.   

"V Jihlavě jsem byl v uvozovkách jenom jeden rok. A i když to bylo hezké, nějak extra specifické utkání to pro mě nebude," má jasno středopolař, který většinu své dosavadní kariéry spojil s Plzní a v Jihlavě byl na hostování z tureckého Sivassporu, kde nyní ukončil smlouvu.

Sledujete vůbec dění v Jihlavě poté, co jste ji opustil?
To zase jo, s některými kluky jsem pořád v kontaktu. Ale teď na nějaké hecování nedošlo. Možná bezprostředně před zápasem, i když na tohle já tolik nejsem.

A prožíváte, že vás čeká první domácí zápas za Slovácko?
Nervozitu moc necítím. Spíš očekávání. A po nepovedeném začátku asi trošku větší zodpovědnost.

Proč jste vlastně v Teplicích nabrali třígólovou ztrátu?
Ten zápas nám nevyšel, není důvod si něco nalhávat. Ale je to jeden zápas, snad z toho není potřeba dělat tragédii. Absolutně jsme nezvládli první poločas, dostali dva góly, a když jsme se chtěli ve druhém poločase nadechnout, tak jsme hned dostali třetí. Z toho jsme se dlouho vzpamatovávali. Pak jsme paradoxně mohli ke konci ještě vyrovnat, ale Teplice byly lepší, výhru si zasloužily.

Jméno Heslo
text
  • tomrs - 29.07.2013, pondělí, 10:27
    (0)

    tak jak rika eLucky: kurevsky cas, kurevske vedro, kurevska hra a kurevsky teple pivo, kelimky byly jen vyustenim vsech tech problemu,jelikoz fanousek byl kurevsky nasrany

  • eLucky - 29.07.2013, pondělí, 09:58
    (0)

    to Pete: osobně si myslím, že přes kelímky se pouze ventilovali ostatní problémy, které sů - kurevský termín v kurevském vedru a kurevsky špatná hra. Buďme rádi za tři body! S kelímkama to je krok kupředu, ale takto to asi nepůjde...

  • Pete - 29.07.2013, pondělí, 09:53
    (0)

    Neřešte tu kelímky, je to teď nový trend a za chvílu to bude všude. Je to spíš o zvyku. Je to ekologické a někteří za sebou zanechávají takový bordel, že to to bude jen ku prospěchu. Spíš by to chtělo nějaké to okýnko na vracení a zásobu drobných. Cečkaře bych taky nehanil, spíš by zasloužili metál, že to v tom horku vydrželi. Za teplých večerů by se mělo hrát pod světlama a na podzim a zkraje jara to slunko přijde docela vhod. K fotbalu, některé ty kiksy byly šílené, ale 3 body sú doma a to je hlavní. Škoda toho Došana... Bude chybět.

  • eLucky - 29.07.2013, pondělí, 07:38
    (0)

    to ondicz: osobně sem si myslel, ze bude i místo určené jenom ke vracení kelímků-záloh. Bohužel nebylo... je to první zkušenost jak klubu, tak provozovatele, pokud je mi známo, s vratnými kelímky, předpokládám, že se to vytříbí ještě... Horší je začátek v 18:00, kdyby se hrálo ve 20:00 tak tam určitě nebude o půl stadionu míň, ale nebudou se lidi škvařit... a hráči zrovna tak.

  • Greif - 29.07.2013, pondělí, 00:14
    (0)

    Jinak Céčkaři by se měli vážně probrat dnes mě to i Jiří psal ..

  • ondicz - 28.07.2013, neděle, 21:54
    (0)

    @celtic: a příště si taky budou lidi brat suvenýr?:) nebo sem to nepochopil a na každé utkání bude speciální kelímek? u těch kelímků je problém to vracení, už tak se čekává dlouho na pivo a teď se do toho ještě sere nějaké vracení záloh. líbil by se mně samostatné místo na vyplácení záloh.

  • celtic - 28.07.2013, neděle, 21:24
    (0)

    co se týče fotbálu tak potěšili jen 3 body...jinak bída...nejvíc mě nasralo to nakopávání na Hášu který byl o hlavu menší jak obránci,kteří ho ještě přeskočili o dvě hlavy,takže těch 20 centrů na něj,to byl odevzdaný balón,Háša je bojovník,ale včera si ani neškrtl když mu nepřišla žádná kloudná přihrávka po zemi,,,,,,nejlepší hráči byli Ondřejka,Trousil a Kuncl...ještě ,že to Daníčkovi spadlo na hlavu,ale jinak jeho výkon tragicky,neviděl jsem od něj ani jednu přihrávku dopředu....co se týče kelímku,nechápu proč na to tak všichni nadáváte...já to beru jako hezký suvenýr za 30 korun,což je pakatela když jsem šel z fotbalu tak sem si všiml,že každý druhý si nesl kelímek či dva mna památku domů,tzn.že jestli si fanoušci odnesli domů 3000 kelímků,tak do klubové pokladnice přibylo 90 000 ....kamarád co pivo nepije si jeden kelímek na památku koupil a já si odnesl domů 2 kelímky howgh

  • Matesss - 28.07.2013, neděle, 19:21
    (0)

    jakych nasranych balesaku?? uklizecku muze delat TONG PO, misto urazeni ostatnich fanousku. Doufam, ze ho nenapadne se na ten stupinek ani podivat!!

  • Greif - 28.07.2013, neděle, 17:18
    (0)

    No a kdo bude furt uklízet ten bordel od nasraných balešáků .. taky nehrozí že pivo bude létat vzduchem .. taky se zamyslete .. a pokud bude někomu chybět po zápase výkupní místo tak ho uděláme za fanoušky dáte zadarmo nebo za 20,10kč ..

  • tomrs - 28.07.2013, neděle, 14:39
    (0)

    Babu. Ja doufam ze s postupnym ochlazenim teploty se bude hra menit k lepsimu, nechtel bych tak protrpet celou sezonu :D Pivo nepiju, to mi je jedno:D

  • pajca - 28.07.2013, neděle, 14:38
    (0)

    Babu: Přeju také hezkou neděli!

  • Babu - 28.07.2013, neděle, 14:35
    (0)

    pajca: no řekněme, že slova jako kádrový posudek mi přijdou přehnaná.. a už mě to nebaví, diskutovat o kelímku :-) navíc nemáme stejně žádné pravomoce, abychom v klubu cokoliv změnili, tak buď se k tomu postavíme pozitivně nebo negativně a za mě vždycky pozitivně, aj kdyby kádrové posudky z nebe padaly :-) hezkou nedělu po kelímkové sobotě přeju :)

  • Babu - 28.07.2013, neděle, 14:33
    (0)

    tomrs: jako včerejší zápas byl celkově dost námahavý, hra děsná, ale zas je super, že hraješ blbě, je horko, pití je teplé a mášš TŘI BODY :-)

  • pajca - 28.07.2013, neděle, 14:30
    (0)

    Babu: A na kelímek jsem si nestěžoval, protože pivo na fotbale nepiju. Jen jsem si nechal od kolegů vysvětlit důvod zavedení kelímku.

  • tomrs - 28.07.2013, neděle, 14:30
    (0)

    Babu: ja si myslim ze tech duvodu bylo vice na coz bylo cecko nasrane, jak rikas: 1.na pytel cas zapasu (vedro) 2. skoro zadna obsluha v prubehu zapasu 3. vratna zaloha na kelimky 4. samotna predvadena hra playeru FCS. Jedinym pozitivem ze vcerejska jak to tak vidim jsou tri body!!

  • pajca - 28.07.2013, neděle, 14:28
    (0)

    Babu: No dovol! Jakoupak zrůdu? Teď to přeháníš Ty! Můj příspěvek určený Tobě je naprosto slušný a korektní. Jenom jsem se zeptal, zda je potřeba všechno vytáčet do extrémů. Jakýkoliv odlišný názor.

  • Jerry1984 - 28.07.2013, neděle, 14:27
    (0)

    ano, stadec potřebuje nutnou generálku... v tom se shodnem ;)

  • pajca - 28.07.2013, neděle, 14:25
    (0)

    Nezkouším na Tebe nic, ani to nemám v plánu. Ty "vyčítáš" diskutujícím, že se ke KAŽDÉ novince staví negativně. Podle mého je zbytečné dávat kelímku takový vzletný název jako je "KAŽDÁ NOVINKA" :)

  • tomek - 28.07.2013, neděle, 14:24
    (0)

    Jerry1984 : tady jde jen o princip...a jeste mame jedny z nejdrazsich pernamentek v lize ale sedacky jsou spinave...no chce se mi z toho zvracet ...

  • Jerry1984 - 28.07.2013, neděle, 14:21
    (0)

    tomek: šak to tak je, kdo tě nutí kupovat si pivo :-)

  • Babu - 28.07.2013, neděle, 14:21
    (0)

    tomrs: jojo, šak jasné, já bych tomu dala čas. Stejně jako jeden pokažený zápas nedělá sezónu, tak i kelímky se možou zlepšit, organizace též, nebo se to jinak pošéfuje a potrénuje, chce to zvyk, změnu, určitě bych nic nezavrhovala předem a jestli má na někoho vliv, že dostane pivo o minutu později, tak to je smutné, ale je to každého věc a názor. Myslím, že céčko bylo nasrané kvůli vedru a slunku..

  • Babu - 28.07.2013, neděle, 14:17
    (0)

    pajca: víš, co je prča? Že mám k tomu jiný přístup než ty a když to napíšu já, tak je to demagogie a poučky, ale když si ty stěžuješ, tak vyjadřuješ svobodný názor. Nedělám např já to samé?? A nezdá se ti, že se slovy "kádrový posudek" přeháníš? Já prý poučuju a přitom ty děláš to samé. Tak buďme fér, ne? Já tady skoro každého diskutujícího znám a i když si poznadáváme a neshodneme se, jsme v pohodě, fandíme slovácku, ruky si podáme a jedeme dál, jen ty tady ze mě děláš zrůdu s posudkama na ONV..

  • tomrs - 28.07.2013, neděle, 14:17
    (0)

    Babu: ja konkretne jsem s kelimkama vcera neprisel do styku, touto novinkou jsem se poprve seznamil na nasem zapase v Brne, kde byla chaba navsteva, navic na hlavni tribune jak jsem psal bylo max.500-600 lidu, ja jen jsem vyjadroval nazor lidi, kteri byli timto napadem znechuceni. Bohuzel fotbal je o klobasce a pivu, pokud to fanousek nedostane v pozadovane kvalite - je podrazdeny a nasrany, jeho nasranost se potom odrazi na fandeni, coz bylo vcera na cecku postupne casu videt...

  • Babu - 28.07.2013, neděle, 14:15
    (0)

    pajca: ne, neexistuje, já su nejlepší a ve všem mám pravdu.. co to na mě zkoušíš? Pokládat do osobní roviny? Pro mě za mě. Já kolegy Michala a Tomrse znám ;-) a prostě mi přijde, že ať se děje, co se děje, někteří si vždy vymyslí téma na kritiku. Kelímky sou fajn, jsou pěkné, ekologické, dají se využit jako suvenýr a mají ten praktický háček. To, že ještě vše včera nefungovalo na sto procent, neznamená, že je to na hovno nápad, prostě se to musí vychytat (víc umývajích stánků, odběrných míst). A nevím, jak chceš vinit klub za to, že bylo málo holek na tribuně, co roznášely pivo, to je věc stánkařů. Nevím, kdo tu tvrdil, že je to nehygienické, ale dneska už je úrovně toho plastu na takové výši, že tím, že to umyješ v horké vodě a saponátu a pak opláchneš, tak se nic neděje.. no a to všechno se mi tu nechtělo psát, protože sem si myslela, že je to zjevné :-) nemyslím si totiž, že je potřeba se ke každé novince stavět negativně, ale je potřeba tomu dat čas.. něco jako vztahy na diskuzi fcslovacko.com :-) :D

  • tomek - 28.07.2013, neděle, 14:15
    (0)

    Kelímky jsou uplně na ho*no... mělo by to být tak,kdo chce kelimek at ho má,ten kdo chce do obyčejného at ho má v obycejném :-) a k tomu co vcera predvedli - KATASTROFA...a neni to jen vcerejsi zapas,beru to z dlouhodobeho hlediska :-)

  • pajca - 28.07.2013, neděle, 14:11
    (0)

    Abych to ještě doplnil: Jistě by se dala rozvířit diskuze na téma otřesných výkonů některých hráčů (například Kerbr, Daníček) nebo na téma dvou střel na bránu za celý zápas nebo gesto Vlasty Daníčka, o kterém jsem psal již níže. Ale jak sis jistě všimla, všichni to pustili k vodě a vznikla tady nezávazná diskuze na téma "kelímek". Je to opravdu problém? S Tvým dovolením si neodpustím jednu otázku: Musí každý Tvůj příspěvek obsahovat na závěr nějakou poučku nebo kádrový posudek diskutujících? Mám dojem, že to není nezbytně nutné!

  • pajca - 28.07.2013, neděle, 13:52
    (0)

    Babu: nevidím žádnou spojitost mezi včerejším vítězným zápasem a změnou kelímků :) to je od Tebe demagogie jak zvon. existuje, dle Tebe, nějaké téma o kterém se dá diskutovat, aby to nebylo kafrání, kritika, trapárna atp.? Kolegy Michala FCS a Tomrse neznám, tudíž jejich přístup k životu si netroufám hodnotit.

  • Survival - 28.07.2013, neděle, 13:41
    (0)

    přesně jak píše Babu, pro někoho je problém si zvyknout na něco nového prostě... mně se kelímky líbí dost, je praktický a ekologický... jinak jediné co mě nasralo byl Řezy. V prvním poločase sem si říkal, že ukázkově hecuje kotel, tak jak by to měl lídr dělat (o modrém tričku nemluvím, když jsme měli byt všichni v bílém), ale tím prostředníčkem k celému kotli ukázal co je zač... chápu že ho to sere, že někdo fandí a někdo jen blbě čumí, ale prostě o tom ten lídr asi je... měl je jen seřvat jak to udělal, ale ne odejít a vyfakovat celý kotel

  • Tominho - 28.07.2013, neděle, 13:39
    (0)

    Výhra byla nezasloužená. Kdyby byla lepší hra, ikdyž by se prohrálo, tak budu spokojenější, než za tu bídu co včera předvědli.

  • Babu - 28.07.2013, neděle, 13:34
    (0)

    šmankote, tak se vyhrálo, tak si zase musí někteří najít důvod na kafrání a padnou jim do oka kelímky.. ste trapní s řešením kravin! Kdyby se klub na hlavu stavěl, tak si najdete negativa, nezávidím vám váš přístup k životu :-))

  • pajca - 28.07.2013, neděle, 13:25
    (0)

    proboha jen to ne!

  • Bayern Munchen - 28.07.2013, neděle, 13:24
    (0)

    Lukáš Jarolím by asi nebyla dobrá volba, doufám, že to není on. Teda ale já si osobně myslím, že opravdu budou řešit útok a nic jiného.

  • Tominho - 28.07.2013, neděle, 13:19
    (0)

    Lukáš Jarolím je momentálně bez angažmá.

  • Tominho - 28.07.2013, neděle, 13:18
    (0)

    spíš bych řekl, že se jedná o nějakého záložníka než o obránce.

  • Bayern Munchen - 28.07.2013, neděle, 13:08
    (0)

    Jediný kdo by to mohl být o kterém tu furt mluví Hory je podle mě Rajnoch, ale ten určitě půjde k nám když o něj hodně stojí Slávie a ta má cíle o hodně větší než my...

  • Bayern Munchen - 28.07.2013, neděle, 13:04
    (0)

    Hory: Stále kecá, nevím proč mu furt někdo věří, že někdo ještě přijde. Ano teď věřím, že někdo přijde, ale bude to muset být útočník, co nahradí Doška a to dost kvalitní, protože teď jsme bez útočníků Kerbr to je bída a Ondřejka hraje krajní zálohu takže jediný útočník je Haša a ten je mladý a ještě toho moc odehraného nemá i když je to bojovník :-)

  • Tominho - 28.07.2013, neděle, 12:46
    (0)

    Hory: A už teda jasné že přestoupí k nám?

  • Hory - 28.07.2013, neděle, 12:43
    (0)

    Valheru- když nevíš která bije,tak se tady k tomu tématu raději ani nevyjadřuj! Dám Ti nápovědu. Útočník to nebude.

  • Jerry1984 - 28.07.2013, neděle, 12:26
    (0)

    už jsem to psal.. beru to jako novinku, a eště jsem se s tím nesetkal, vadí mě možná, že jsem si ho vlastní neopatrností zrušil :D

  • pajca - 28.07.2013, neděle, 12:20
    (0)

    ano, to je stejně krátkozraké jako nevidět problém v ničem.

  • Jerry1984 - 28.07.2013, neděle, 12:17
    (0)

    možná vidět ve všem problém ? :-)

  • pajca - 28.07.2013, neděle, 12:14
    (0)

    jerry: podotýkám, že kelímek je mně suma sumárum fuk, protož pivo na fotbale nepiju.

  • pajca - 28.07.2013, neděle, 12:12
    (0)

    jerry: házení na pomezního byl od kolegy vtip. jak se pro Tebe osobně jmenuje problém? když ne kelímek.

  • Jerry1984 - 28.07.2013, neděle, 12:03
    (0)

    tady je krásně vidět, že je to na každém, jaký k čemu zaujme názor, pro mě osobně se problém nejmenuje "kelímek" :-d. To už sou těžké absurdity.. ale jo dobře a na pomezního ať si s tím háže kdo chce, sice to bude cálovat klub, ale proč ne.. nemá vymýšlet takové cypoviny :-)

  • egi - 28.07.2013, neděle, 12:03
    (0)

    Michal fcs: také byto mohli používat sekáči trávy na brousek.

  • pajca - 28.07.2013, neděle, 12:03
    (0)

    tak už to chápu. 30 Kč za každý hod není mnoho.

  • tomrs - 28.07.2013, neděle, 12:02
    (0)

    Radsi se hlasme na vylet do Jablonce, ma byt krasne, kdyz bude stat fotbal za houby tak se muzeme jak v Teplicich aspon opalit :D

  • tomrs - 28.07.2013, neděle, 11:59
    (0)

    Michalfcs: potom nebude problem s tim atakovat pomezniho rozhodciho na lajne, kdyz bude mavat jak nadrazak a trochu ho usmernit:D

  • Michal fcs - 28.07.2013, neděle, 11:56
    (0)

    taky se stím líp a dál dohodí...

  • tomrs - 28.07.2013, neděle, 11:55
    (0)

    pajca: treba v tom silnejsim kelimku ti bude mene teplat pivo:D Ano, ten haklik je pekny, jako z vyuzitelného hlediska je ten kelimek super :)

  • pajca - 28.07.2013, neděle, 11:51
    (0)

    tomrs: na opasku za ten haklík :) ten nemá chybu

  • tomrs - 28.07.2013, neděle, 11:49
    (0)

    pajca - v suvenyru, ktery sis v pripadne zajmu odnesl domu a prispel by jsi na klub, nejspise, jinak dalsi duvod si neumim vysvetlit...

  • pajca - 28.07.2013, neděle, 11:47
    (0)

    Michal fcs: no tak vidím, že to se povedlo hned po prvním zápase :)

  • Michal fcs - 28.07.2013, neděle, 11:46
    (0)

    to pajca: nasrat lidi...:-)

  • pajca - 28.07.2013, neděle, 11:45
    (0)

    promiňte laický dotaz - jaký měl být vlastně výsledný efekt těch zálohovaných kelímků?

  • tomrs - 28.07.2013, neděle, 11:41
    (0)

    Nevim jestli byly samostatne stanky na vraceni kelimku, pokud ne tak se ti to promicha a nekdo jde jen samozrejme vratit kelimek a treba druhe nebo treti si jiz neda, tim padem se to vsechno casove natahuje, lidi to odradi, asi bych nebyl rad kdybych byl po zapase jeste pul hodiny v rade na vraceni kelimku. To posledni pivo radsi ozelim a koupim si ho na Krcku...

  • Michal fcs - 28.07.2013, neděle, 11:38
    (0)

    Ano i tak to tam bylo, ale lidi hlavně sralo to, že kelímek budou muset dojít vrátit, tak se na to pivo radši vysrali, kdyby alespoň u všech východů byly stánky pouze na vrácení, kde by se ty kelímky při odchodu daly vrátit a hned dostaneš peníze zpět, tak by to bylo aspoň trochu v pohodě, jinak ať si dělají co chtějí, ale jdou tímto striktním nařízením sami proti sobě

  • Greif - 28.07.2013, neděle, 11:30
    (0)

    Promin a dřív tam ty řady jako nebyli nebo co ? Fakt mě vysvětli včem je problém ? To mě chceš říct že tam všichni došly jen vracet kelímky aniž by si šly na druhé ?

  • Michal fcs - 28.07.2013, neděle, 11:28
    (0)

    Greife, vytočil méně, protože spousta lidí se v řadě otočila ařekla, že nato sere..., jinak na tribuně v prvním poločase nikdo neroznášel, ve druhém proběhl dvakrát a když lidé vraceli mu kelímky, tak mělk problémy s drobnýma, vracel v drobných, celkově je to nápad na houby, na festivalech to pochopím, ale na fotbale dejte aspoň na výběr. A daníček.. bez komentu, umí dobře vracet balony zpět obráncům, každý útok zbrzdí nebo zastaví....

  • tomrs - 28.07.2013, neděle, 11:28
    (0)

    Greife: selskym rozumem mi dojde, ze jak tady psal Michalfcs, pokud polovina lidi to na konci polocasu po 20 minutach v rade vzda a znechucene odejde tak je jasne ze tech piv nevytocis tolik, kolik by jsi chtel,nezavidim tu situaci provozovateli, protoze ten si urcite vyslechl od lidi sve...

  • pajca - 28.07.2013, neděle, 11:26
    (0)

    Greif: Já bych raději fotbalistu než za každou cenu odchovance. A zacpat ústa divákům by měl zkusit spíš výkonem než gesty. Nemám rád pokřikování na hráče, ale to ho neomlouvá. Za celý zápas se mu povedlo jen to, že mu 2 minuty před koncem spadl balón na hlavu...

  • Tominho - 28.07.2013, neděle, 11:21
    (0)

    Včera to bylo celkově chabé s tím roznášením po tribuně C než obvykle. Nevím kde se stala chyba.

  • Tominho - 28.07.2013, neděle, 11:19
    (0)

    lagic: Kerbr je na zralý na střídání každý zápas, o Daníčkovi ani nemluvě. Jinak jsem si všiml, že jsem pomáli nevystřelili ani na bránu v 1. poločase. I ve 2. poločase to nebyla žádná sláva.

  • Greif - 28.07.2013, neděle, 11:14
    (0)

    A jaký hezký gol dal ..hlavně že je odchovanec a bojuje ..i když kazí ..nechápu furt v čem je problém v kelímkoch proč by měli méně vytočit ..kde je ta časová prodleva mezi normálním kelímkem a vratným může mě to někdo z těchto chytráků vysvětlit ?

  • Jerry1984 - 28.07.2013, neděle, 11:09
    (0)

    nebuďme přecitlivělí :D

  • lagic - 28.07.2013, neděle, 10:51
    (0)

    to Tominho: Vlasta po tom svém gólu běžel kolem celé tribuny C a dělal, ať tam všichni drží hubu...na jednu stranu se mu nedivím, protože na něj celý zápas lidi pokřikovali, ale na druhou stranu se nesmí divit ani on, protože hrál celý zápas mizerně (dle mě největší adept na vystřídání spolu s Kerbrem). Ten gól byla jediná věc, která se mu včera povedla...Je vidět, že fotbal nemá logiku, nejhorší borec na place a nakonec rozhodne zápas :-)

  • tomrs - 28.07.2013, neděle, 10:47
    (0)

    Diky PANU BOHU za tri body, kdyby tady hral lepsi tym tak jsme radi za bod, v prvnim polocase stereotypni hra smerem dopredu v podobe nakopavanych micu na nikoho, opet diky tomu ze zaloze se nechtelo hrat ,kazda druha prihravka smerovala dozadu. Ve druhe puli se hra zlepsila smerem dopredu a nastesti jsme to urvali na posledni chvili. Skoda Doska, ten nam bude moc chybet, takovy system bez nej asi moc hrat nemuzeme, snad prijde adekvatni nahrada, skoda ze se to stalo v nepravou chvili, kdyz se rozjela sezonu a moc tymu uz nam hrace do zakladu neprodaji. Co se tyce terminu zapasu, spise by mi vyhovoval pozdejsi cas zapasu aspon pres prazdninove obdobi, to horko bylo nesnesitelne a to jsem byl na Acku, kelimky - Maji to v Brne ve stanku na hlavni tribune, kde chodi cca 500 lidi, nevim jestli to maji aplikovane na cely stadion, napad je to krasny, ale podle me neprakticky. Nejlepsi je opravdu ten jednorazovy kelimek, nebo mit prichystany obe dve varianty k dispozici pro ty kteri si jej chteji odnest domu jako suvenyr, kazdopadne musel byt nasrany i provozovatel obcerstveni, protoze urcite vytocil mene piv nez kdykoliv jindy,vcera mel prilezitost si opravdu vydelat diky takovemu pocasi.

  • Tominho - 28.07.2013, neděle, 10:42
    (0)

    lagic: Taky jsem se hodně těšil. Bohužel jsem neviděl žádný jiný rozdíl ve stylu hry, ba co víc, byl snad dokonce horší. Každý 2. balon nakopávaný, nikdo si pro balony nechodil všeci nalepení na vápně a čekali na dlouhý balon. PS: Jaké gesto udělal Daníček?

  • lagic - 28.07.2013, neděle, 10:23
    (0)

    ...a taky mě docela naštval tréňa, protože doma a proti takovému soupeři by mělo hrát víc ofenzivních hráčů, taky to potom tak vypadalo,opět pouze nákopy, záloha bez pohybu...střídání taky moc nechápu, byli tam rozhodně jiní, kteří si zasloužili vystřídat už po půl hodině...opravdu, včera jsem se moc těšil, ale odcházel jsem i přes výhru smutný. Jediné, co mě potěšilo, tak jsou ZLATÉ 3 body,ale pokud by takto měli hrát dál, tak to bude velký boj o přežití.

  • lagic - 28.07.2013, neděle, 10:16
    (0)

    K těm kelímkům...nemám problém dát 30 zálohu, jen by mě zajímalo, jak se budou čistit, když nejsou jednorázové, protože je to plast a ne sklo...dle mě je to nehygienické! A k fotbalu...upřímně jsem byl zklamán předvedenou hrou, výkonem i přístupem některých hráčů. Kdyby jsme vedli, tak to beru, ale za stavu 0:1 a pak i 1:1 mi připadalo, že jim to ani nevadí, neviděl jsem žádnou větší chuť hrát. Jediný, kdo spěchal s rozehrávkou byl Dušan, ostatní lážo plážo...

  • Valheru - 28.07.2013, neděle, 09:38
    (0)

    Hory: to jméno, o kterém furt kecáš neexistuje. Jediný kdo přijde bude náhrada za Doška, o kterém se teď bude jednat kvůli tomu zranění, když Došan bude chybět 4-6 týdnů (až 8 zápasů)... :-(

  • rim - 28.07.2013, neděle, 09:01
    (0)

    bych chtěl vidět, kdo by si dal pivo za 30 Kč. Nebo lépe řečeno, za 28+. Byste kafrali uplně stejně. Já osobně s tím problém nemám, ba naopak se to líp nese nebo zahákne. Přestože mi někdo 3 čmajzl a 2 mám doma jako suvenýr, tak s tím problém nemám. Budu si to muset líp hlídat nebo pit kofolu :-)

  • Jerry1984 - 28.07.2013, neděle, 09:00
    (0)

    no tak těch "much" kolem toho je hodně, co budou třeba vychytat, já se k tomu stavím jako k novince... takže neutrálně

  • Michal fcs - 28.07.2013, neděle, 08:57
    (0)

    Velkou "radost" z tohoto geniálního nápadu měl určitě i provozovatel, když viděl, jak lidí nadávají a prodal v tomto vedru daleko míň, než čekal

  • Hory - 28.07.2013, neděle, 08:52
    (0)

    Je pravdou, že si vždy taky jedno na tribuně jak ho roznášejí rád dám, ale když jsem viděl, jak jednoduchý prodej piva zkomlikovat,tak jsem si ho ani nedával. Vždyť přece stačí klasické kelímky nechat potisknout logem Slovácka i pokud to něco bude stát, tak to promítnout do ceny piva a je to pořád ten jednorázový kelímek.

  • Michal fcs - 28.07.2013, neděle, 08:28
    (0)

    Ten, kdo nařídil prodávat pivo pouze do zálohovaných kelímků, tak šlápl hodně mimo a měl by své rozhodnutí hodně rychle přehodnotit, spousta lidí se ve frontě otočila a znechuceně odešla, zajímavé, že kofola se prodávala do normálních. Nezbýva , než zálohovat tácky na zdraženou klobásu a vybírat vstupné na wc a budem světový.Televize ve slovácké dědině nebyli vůbec.... Vše pro fanoušky, proboha vedení proberte se a nehažte fanouškům, kteří ubývají klacky pod nohy, tak znechucený jsem v životě ze stadionu neodcházel jako včera a nic na tom nezměnila upachtěná výhra a vše podtrhlo Daníčkovo gesto k fanouškům na céčku...Snad bude líp.

  • Jerry1984 - 28.07.2013, neděle, 08:16
    (0)

    ad kelímky.. můj nepřežil radost z prvního golu... :-)

  • Hory - 28.07.2013, neděle, 08:05
    (0)

    Ještě jednu poznámku k Radovi. Chvilku to asi bude trvat, než ho lidé"přijmou". Tolik negatvních reakcí na vlastního hráče za zápas jsem už dlouho neslyšel. Možná mu v tom uškodilo i to velké PR které proběhlo při jeho příchodu. A to, že při děkovačce jde celé mužstvo poděkovat pod kotel a on si stojí u střídačky a povídá s Blažkem, tomu asi taky nepřidá. No ještě, že si vše stihli povyprávět, než mužstvo šlo na děkovačku a on stihnul alespoň ten závěr. Tak si říkám, co to bude za PR až dojde ten poslední hráč, který ho svým jménem zastíní. No, bude to zajímavé sledovat,ale včera by se v té řadě ve které bude nastupovat hodil.

  • Hory - 28.07.2013, neděle, 07:52
    (0)

    Fotbal to moc pohledný nebyl, přišlo mi, že se vůbec nic ve stylu hry nezměnilo, nezměnilo ve stylu nakopávání míčů(tam bylo vidět jak chybí Došek) a zase až ustrašené se zbavování míčů směrem dozadu, stylem ať tu akci rozehraje někdo jiný a ne já. Ale i při neůčasti Doška obě branky hlavou, to beru jako takovou zajímavost. V cca 80 minutě jsem si říkal, že i ta remíza odpovídá průběhu utkání a je spravedlivá. I do té cca 80.minuty mi přišel výkon sudího seriozní a dobrý.Je otázkou, zda se měla pískat penalta po zákroku na Ondřejku, můj názor ano. A nejlepší hráč včerejška pro mě Trousil.

  • Greif - 28.07.2013, neděle, 07:51
    (0)

    Příště snad uděláme stánek na výběr kelímků buď za symbolickou cenu nebo můžete přispět na choreo ;)

  • pablol - 28.07.2013, neděle, 07:45
    (0)

    No fotbal nějak neoslnil, ale snad bude líp.S těma kelímkama na pivko to někdo posral ne.To napadne jedině piču, pomalu sebou tahat kelímek až na hajzl.V čí hlevě se to zrodilo to nechápu.Nejde o těch 30 kč ale tahat to sebou jak kokot.

  • Pecan - 28.07.2013, neděle, 01:58
    (0)

    Fotbal docela slabý, ale tak díkybohu za výsledek. Čekal bych víc ofenzivních hráčů. Hráli jsme se 4 obránci a 2 defenzivními záložníky, i když Daníček hrál hodně vepředu, ale já ho mám zafixovaného jako defenzivního záložníka - pokud ho tak beru, tak jsme měli 6 defenzivních hráčů. Nevím v čem přesně spočívá ten nový systém, ale mně to zase tak rozdílné nepřišlo oproti loňsku, když budeme bodovat, tak se zlobit nebudu, pro mě jsou body nejdůležitější, dneska díky za ně, ale jedna vlaštovka jaro nedělá - musíme se snažit dál... Kotel dneska ze začátku dokud tam byl Mira tak průměr, pak špatné - radši bych to moc nerozebíral, pak se to zvedlo až poté, co se toho ujali bubeníci...

  • Michal fcs - 27.07.2013, sobota, 21:55
    (0)

    oprava: jedno...odsouzen

  • Michal fcs - 27.07.2013, sobota, 21:53
    (0)

    jsem plný zlosti, ale napíšu až zítra a je mně jdno, že budu osdouzen.....

  • Hory - 27.07.2013, sobota, 21:36
    (0)

    Dosek, cca 6.tydnu.

  • champyon - 27.07.2013, sobota, 21:31
    (0)

    Přes léto by se mělo začínat až zapadne slunko, tj. ve 21h. Ale ne, Krejčí to eště posune na 18h. Asi fakt, aby ušetřil za osvětlení. Jináč, jak dlouho bude chybět Došek?

  • pantok - 27.07.2013, sobota, 21:28
    (0)

    Upřesněme si, že se nehrálo v 18 hodin, ale v 17. Slunko kašle na naše vymyšlenosti s letním časem. Na céčku šlo jednoznačně o zdraví.

  • Jerry1984 - 27.07.2013, sobota, 21:17
    (0)

    mě se začíná hra líbit, a co si dovolí Truska.. paráda.. začátek sme zase jaksi prospali, ale věřím tomu, že letos bude ještě zajimavá sezona ;-)

  • Artigas - 27.07.2013, sobota, 20:50
    (0)

    Kerého debila napadlo hrát v takových vedrech o šesti večer?!?! To snad není možné už. Jinak ale klasika FCS-nakopávačky a stereotyp, zaplať pámbu za Vencu a za kluky, že to otočili, mosí to jit aj bez Došana.

  • egi - 27.07.2013, sobota, 20:45
    (0)

    tak,tak Pedro.A ještě pořádného útočníka.Dnes opět nepohledný fotbal.

  • Pedro - 27.07.2013, sobota, 20:15
    (0)

    Díky bohu za ty body a za otočení stavu, ale to stereotypní nakopávání, ať již z obrany či mezi sebou....?

  • Pedro - 27.07.2013, sobota, 20:14
    (0)

    i sebou....copak to po zemi nejde???? nic jsme se na těch soustředěních i trénincích nenaučili, je to jen stereotyp. začneme makat, až nám teče do bot. copak to nejde doma na každého soupeře hned vletět a vnutit mu svou hru? a hlavně skórovat pro klid první??? proč stále ty nervy? Ne bez konstruktivního záložníka to nepůjde, stále ho nevidím....

  • Jerry1984 - 27.07.2013, sobota, 15:44
    (0)

    asi jsem si to spletl s hostováními ;-)

  • Jerry1984 - 27.07.2013, sobota, 15:36
    (0)

    proboha se omlouvám :-)) až tak to nesleduju..

  • Michal fcs - 27.07.2013, sobota, 15:26
    (0)

    Proboha proč by nemohl, vždyť je to náš hráč!!!, To by potom nesměli hrát v každém kole napříč kluby desítky hráčů.

  • JoKeR - 27.07.2013, sobota, 14:28
    (0)

    Proč by nemohl? Byl v Jihlavě na hostování z Turecka a u nás je na přestup.

  • Jerry1984 - 27.07.2013, sobota, 14:25
    (0)

    řekl bych ale, že asi dneska nemůže hrát.. ne ?

pristi
 Další články:
29.07.2013, pondělí, 20:25 - Na Jablonec! Zrušeno!
29.07.2013, pondělí, 07:51 - Fanoušci Slovácka pochodovali Hradištěm
29.07.2013, pondělí, 07:48 - Slovácko přišlo o Doška. Bude chybět až osm zápasů
29.07.2013, pondělí, 07:45 - Slovácko spasily Valentovy gólové centry, tři minuty před koncem rozhodl Daníček
29.07.2013, pondělí, 07:44 - Soustředili se na Trousila a udeřil jsem já, radoval se Daníček
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace