*
včera
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Z rozjetého Slovácka jde strach. Nyní pro body míří do Českých Budějovic

27.11.2021, sobota, 09:45
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Mají za sebou nejlepší zápas sezony, báječný duel, na který se bude ještě dlouho vzpomínat. Fotbalisté Slovácka na zaplněném stadionu znemožnili Spartu 4:0 a celý týden na ně ze všech stran oprávněně tryskala jenom chvála.

Jenže duel s Pražany je minulostí. Teď musí Svědíkův tým rychle přepnout, vrátit se do reality. Celek z Uherského Hradiště, který ve FORTUNA:LIZE bodoval osmkrát za sebou a drží se na druhém místě tabulky, má před sebou další těžký špíl, tvrdou lopotu.

Rozjetí Moravané míří na jih Čech, na Střeleckém ostrově vyzvou České Budějovice. Ztrátu s Dynamem si v nejmenším ligovém městě nikdo nepřipouští, po posledním úchvatném představí by i remíza všechny hodně bolela.

„Nebylo by to ideální, pokud bychom tam ztratili, výhra proti Spartě by se tím znehodnotila,“ uvědomuje si také záložník Slovácka Lukáš Sadílek.

Kadlec a spol. pojedou do Budějovic s jasným cílem potvrdit výtečnou formu a uzmout soupeři všechny body. Nic než výhra se v boji o poháry nebere.

Dynamo ovšem nepatří mezi oblíbené soupeře Slovácka. Jihočeši po návratu do nejvyšší soutěže v roce 2019 s protivníkem z Uherského Hradiště bodovali třikrát za sebou, v posledních dvou duelech ale shodně padli 0:1.

Jméno Heslo
text
  • Artigas - 05.12.2021, neděle, 18:04
    (0)

    riedlss: od tebe to sedí.

  • Ykarus - 05.12.2021, neděle, 17:35
    (0)

    Artigas:Budejky uhráli doteď venku 2body, čekal si že tam vyhrají či co?

  • riedlss - 05.12.2021, neděle, 17:28
    (0)

    Artigas: 😅😅 ty musíš být úplný ultradement 😅

  • Artigas - 05.12.2021, neděle, 17:19
    (-1)

    Bonito33: njn, jenže Baník si je namazal za tři body úplně v pohodě...

  • Bonito33 - 05.12.2021, neděle, 16:04
    (0)

    Artigas: Stejně jako jsme si je mazali my))

  • Skein - 05.12.2021, neděle, 15:23
    (0)

    toto mě chybělo pár týdnů :-D

  • Artigas - 05.12.2021, neděle, 15:11
    (-2)

    FCS totálně posralo mač v CB a na Baníku je chachari mažou po sedmí minutách...

  • Petros - 05.12.2021, neděle, 15:10
    (0)

    Jak říká Šovki. Není to o soupeři, je to čistě o nás. Pokud budou hrát to co umí na 120% nemá Plzeň šanci....jen teda bude vtipné pokud bude fakt B3 prázdná. Teď jsem viděl na Instagramu jak se svolávají před stadion...klub žehrá celý podzim na malou podporu fanoušků ale když teda přišlo na omezení moc práce s tím, aby bylo na stadecu maximum možných fans neudělal... No nic i tak budem fandit u počítačů co to půjde, takže VZHŮRU SLOVÁCKO !!!

  • champyon - 05.12.2021, neděle, 14:50
    (1)

    Podíval jsem se na ty kontroverzní situace z Olomouce a za mě : penalta na Stanciua jasná, ale ta ruka Masopusta taky, takže gól neměl platit.

  • Šovkovskij - 05.12.2021, neděle, 14:19
    (0)

    Tak samozřejmě se bude jednat o velmi těžký zápas na obtížném terénu proti Plzni, která si zaslouží respekt, ale pokud navážeme na výkony proti Spartě a 70 minut v Budějicích, tak se není čeho bát. Viktoria sice deklasovala Bohemku i letos nevýrazný Jablonec, ale mezitím remizovala v Ostravě, doma ztratila v dlouhé přesilovce proti Olomouci, prohrála na Slavii, porážka v poháru v Boleslavi, a její další výhry byly upracované a o gól, žádná hitparáda (Teplice, Pardubice...). Závěrem však chci říci, že se musíme soustředit na sebe a na náš výkon, což je základ - pak se nemáme čeho obávat.

  • Bayern Munchen - 05.12.2021, neděle, 13:47
    (-1)

    Dnes extrémně těžký zapas, a dnes nějak tuším ze to na body stačit nebude… Bílek je výborný stratég a když tak přemýšlím, tak nevím zda jsme ho někdy porazili když vedl Plzeň a Zlín…a letos to je jediný tým který nás přejel sice u nich a vyhráli jen 2:1 ale co si pamatuji tak Nguyen chytal famózně… mají velice rychlé kraje Sýkora, Kopic, Mosquera… dnes bude obzvlášť důležité jak bude hrát naše záloha… Dnes je to i důležité, ze pokud vyhrajem tak budeme stále v kontaktu s vrchem tabulky, pokud prohrajem vrch uteče a jestli Baník porazí Budějky tak budou za námi už jen o tři body…

  • Bonito33 - 05.12.2021, neděle, 13:00
    (0)

    Nevím co řešíte, ta pecka byla jasná, půl sekundy po odehrání míče šlapák, jasná.

  • Michal fcs - 05.12.2021, neděle, 12:28
    (0)

    Zdrhu, víš vůbec o jakou akci se jedná?!?

  • Šovkovskij - 05.12.2021, neděle, 12:20
    (0)

    Jak by pravil legendární komentátor Vašek Tittelbach, dnes to bude asi podobné: "Je tu ideální fotbalové počasí, -5 stupňů, i když hodně fouká a je silný vítr." :-)

  • zdrh - 05.12.2021, neděle, 12:09
    (0)

    Michal FCS: Pokud je míč mimo hru (tj. mimo hřiště nebo přerušená hra), tak rozhodčí může udělit pouze osobní trest (ŽK, ČK), nemůže písknout penaltu, přímý kop apod. To se kdysi stalo Slovácku na Bohemce, když letěl míč směrem na branku a brankář Bohemky zajel do hráče Slovácka. Klíčové pro případnou penaltu právě bylo to, jestli byl míč ještě ve hře (tehdy letěl někam nad branku) nebo už v zámezí.

  • fandajakhrom - 05.12.2021, neděle, 11:41
    (0)

    Dnes bude dulezite, kdo se lio vyrovna s tragickym terenem. Snad to muze byt nase vyhoda 🤷

  • Bonito33 - 05.12.2021, neděle, 11:21
    (0)

    :D

  • Michal fcs - 05.12.2021, neděle, 10:41
    (0)

    takže, když po odehrání balonu dojde k faulu, tak to vlastně faul není....díky za objasnění pravidel

  • Artigas - 05.12.2021, neděle, 10:32
    (0)

    Vy jste čuměli na co? Kuwa, dyťu tu nohu Hubník prošlápl dávno po tom. co byl balon někde v prdeli, takže ten cigán nemohl nic! Jak to, že totéž nepískl Haraslínovi v Karviné, to bylo dtto a nic! Vy mně budete neco blekotat o fotbale...

  • Michal fcs - 05.12.2021, neděle, 10:22
    (0)

    Artigas: ..že prý vymyšlená penalta :-))), tvl, vždyť mu proělapl nohu, kup si brýle

  • Petros - 05.12.2021, neděle, 10:17
    (0)

    Milánek: https://youtu.be/ZOLDJSQu8Dk

  • Nike - FCS - 05.12.2021, neděle, 10:11
    (0)

    Ty vole Artigasi jediné co tu děláš tak brečíš... ta penalta byla uplně jasný a ruka byla hodně na hraně, rozhodčí si to obhájí... bylo to něco mezi ramenem a paží, těžko na posouzení... Experti ve studiu se shodli spíše že ruka ne.... uvidíme co po pondělní schůzi komise

  • Artigas - 05.12.2021, neděle, 09:12
    (0)

    On to nebyl enom Bolek, pamatuju si taky Hečisa s MB, když útočníka parádně nakopl tak, že to byl luxusní gól z půlky... včera jsem čekal, co předvede ten zmrd Zelinka-odpovědně Sigmu zařízl. Naprosto vymyšlená pentle a o ruce Masopusta ani nemluvě ... hlavně že F-evoluce. Potom čínská bída vyleze do EKL a čumí jak puci, protože jejich špinu jim tam nikdo nežere ...

  • Petros - 05.12.2021, neděle, 09:09
    (0)

    Ahaaa, no tak to nic. Jen ať se hraje, naši jsou určitě nažhavení odčinit tu ostudu.

  • Michal fcs - 05.12.2021, neděle, 08:56
    (0)

    Plzeňaci už tu dávno jsou...

  • Petros - 05.12.2021, neděle, 08:43
    (0)

    Sněží furt. Ideálně ať plzeñáci někde po cestě zapadnou a kontumace 3-0 pro Slovácko :))

  • Jerry1984 - 05.12.2021, neděle, 06:38
    (0)

    odpovím si rovnou sám.. asi jo, už to vypadá, že sněžit nebude.

  • Jerry1984 - 05.12.2021, neděle, 06:37
    (0)

    asi zásadní otázka.. bude se dnes hrát?

  • Šovkovskij - 04.12.2021, sobota, 22:41
    (0)

    ...tajemstvím...

  • Šovkovskij - 04.12.2021, sobota, 22:39
    (0)

    Ano, jak píše pajca, jednalo se o Bolka. Faldynu si taky velmi dobře pamatuji, ve druhé lize byl dlouholetým kanonýrem, dříve epizodně působil v Synotu a není tajmestvím, že fanoušci Slovácka měli eminentní zájem o to, aby se do Slovácka vrátil. Zájem prý měl i on a myslím, že i samotný klub, ale k přestupu už nikdy nedošlo.

  • pajca - 04.12.2021, sobota, 22:21
    (0)

    V brance byl Bolek, útočník se jmenoval Petr Faldyna, mimochodem výborný kluk a fotbalista, dnes už kněžpolák, svého času marně se snažící o přestup do Slovácka.

  • Bonito33 - 04.12.2021, sobota, 22:01
    (0)

    Sovki: Covece nechcu kecat, ale ten gól tehda byl myslím Filipka, který chytal a skončilo to myslím 2:2 tehdy, když sa hrálo o postup do ligy

  • xxpaloxx - 04.12.2021, sobota, 20:58
    (-1)

    Vždyť to říkám pořád. Šovi je prostě " moudrý chlapec."

  • Šovkovskij - 04.12.2021, sobota, 18:30
    (0)

    Bonito: Skutečně darovaný gól, což je škoda. Myslím, že jinak by tam Sparta nevyhrála. Bolek jistě není špatný gólman, ale zde na Slovácku na něj nemáme příliš dobré vzpomínky. Jistě si nejen já pamatuji velmi kuriózní gól, který dostal ještě v dresu Slovácka v domácím zápase proti Jihlavě od Foldyny, který skóroval zády z půlky hřiště po odkopu páně Bolkově... Je to již drahno let, ale jsou to branky, které člověk nezapomíná. kecipep: Jistě, jednou to může být překlep, ale takové překlepy tam má pravidelně. Stačí si přečíst jeho poslední příspěvek. Co se týče nepodložené spekulace, kdy údajně neumím psát čárky za vloženými větami vedlejšími, tak proti tomu se musím ohradit. Nicméně, tímto si dovoluji uzavřít jinak jistě velmi poučné češtinářské okénko.

  • Bonito33 - 04.12.2021, sobota, 17:11
    (0)

    Ten Bolek to Karviné dobře dojebal :)

  • kecipep - 04.12.2021, sobota, 16:52
    (0)

    Šovki: Střílíš si do vlastní nohy. Mezera před čárkou může být jistě pouze překlepem, který máš ty o pár příspěvků níže - mezerou jsi oddělil slovo přijít (v tvém podání "při jít"). + neumíš psát čárky za vloženými větami vedlejšími, to už si všímám delší dobu. Až na tebe tu všichni přestali s covidem, stejně bychom to mohli udělat s pravopisem. Ono na druhý den bychom mohli řešit třeba chlast

  • Šovkovskij - 04.12.2021, sobota, 15:42
    (0)

    Jinak zajisté nejen já jsem si všiml, že xxxpaloxxx má nesmírně svérázný způsob pravopisu. Ještě jsem se nesetkal s tím, že by někdo zapisoval čárku za slovem s odstupem. Je to sice originální, ale ve škole bych to označil za hrubou pravopisnou hrubku. Omlouvám se za toto češtinářské okénko.

  • Šovkovskij - 04.12.2021, sobota, 15:36
    (0)

    ...jenž někoho...

  • Šovkovskij - 04.12.2021, sobota, 15:34
    (0)

    Hory, ano, Tobě se omlouvám, Tvé názory hluboce respektuji, ber to prosím vážně, bez ironie a bez nadsázky. To ovšem neplatí pro xxpaloxx, očekával jsem, že můj příspěvek nebude brát jako ironický, ale kupodivu to jeho hlavinka pochopila. O jeho inteligenci, který někoho nazývá blbem, svědčí prostý fakt, že sám napíše "nezasvědcený..." (nebo možná navštěvoval ještě soukromé hodiny jazyka českého u nějakého mongolského pastevce, na rozdíl od nás, kteří si museli vystačit pouze s povinnou školní docházkou). Rádoby inteligenti si většinou sami naběhnou, pak se to projeví v plné nahotě a o to více je to zábavnější. :-) Nicméně jsem rád, že nás xxxpalox obdařil zajímavým citátem a těším se na další filosofické okénko a to zcela vážně. Budeme na duchu opět velmi obohaceni.

  • xxpaloxx - 04.12.2021, sobota, 12:03
    (0)

    Milý Šovi. Jsi velice "moudrý" chlapec. Proto s Tebou nechci polemizovat a raději se budu držet citátu mého otce , který byl opravdu moudrý člověk. Dohadovati se s blbem je velmi ošemetná záležitost , neboť po určitém čase nezasvědcený nemusí rozpoznat , kdo je kdo ."

  • Hory - 04.12.2021, sobota, 05:35
    (0)

    Šovki musím se ohradit proti Tvému nepravdivému tvrzení vůči mé osobě. V čem jsem hodnotil negativně? Pokud chceš o někom tvrdit něco co něřekl,tak mě vynechej.

  • riedlss - 03.12.2021, pátek, 21:20
    (0)

    Nedivím se vbc. V mnoha případech mi přijde, že tito jedinci ten fotbal ani nenavštěvují🤷‍♂️😄možná minimálně a ještě mají krátkodobou paměť pač to pyro tu bylo vždy minimálně od vzniku stadionu :) a vždycky bude! 🙋‍♂️

  • Šovkovskij - 03.12.2021, pátek, 20:06
    (0)

    riedlss: Já s podivem konstatuji, že se divíš, že zdejší morální a charakterní autority jako xxxpalox (slovácký Mirek Dušín), či Hory tohle hodnotí negativně. Mají naprostou pravdu, pyro škodí zdraví, v některých případech dokonce zabíjí (připomíná mi to jednu nesmírně zákeřnou nemoc, jejíž název se bojím jen vyslovit, neb bych mohl na dva dny při jít o čich a chuť, co by bylo pro mne zcela devastující), ničí fantastické atmosféry na zápasech, kdy se plné stadiony přidávají do mohutného fandění a celkově tak přebíjí úchvatné výkony fotbalových týmů a skvělou atmosféru v podání ostatních, solidních a seriosních fanoušků z ostatních sektorů. Pro spouštěče pyra navrhuji doživotí, tedy trest do konce života a do mobilu Tečku! Prostě vůbec bych nebral na zřetel fakt, že pyro je leckdy na zápase to nejlepší, co divák vidí, prostě co naše dokonalé autority nejen ve vládě vymyslí, je ještě dokonalejší než samy autority a je třeba k tomu přistupovat s co nejponíženější pokorou. A závěrem dodám, že názory třeba xxxpalox či dalších výjimečných jedinců jsou daleko fundovanější, než té většiny, která to ocení potleskem a pochválí v diskusních fórech.

  • riedlss - 03.12.2021, pátek, 19:04
    (0)

    Myslíte, že i pražáci tak skučí po každém zápase s pyrem? 😅 sledoval jsem nekolik diskuzí po tomto zápase a viděl jsem jen superlativa snad od všech věkových kategorií. Vychází mi to tady na pár mindráků a nešťastných životů :) https://www.supporters.cz/clanek/bile-peklo-v-edenu-provonelo-stadion-pocetny-vyjezd-nizozemcu-a-sprcha-v-poslednich-vterinach/9874.html

  • riedlss - 03.12.2021, pátek, 18:54
    (0)

    Na tomto se tady vždycky moc bavím. Vždycky ti stejní lidi si přijdou zakydat a vyblít se pač na Budějky už se vyblilo dost, tak jim Hory předhodí neskutečnou pokutu, která jakoby se týkala jen fans FCS. Jsem zvědav, kdo první tu roblematiku napříč všemi tábory tady vyřeší 🤷‍♂️ 😅 dělobuchy bych zakázal, nejsem ten pyroman, ale rád budu v jednom pytli s těmi darebáky, kteří zabíjejí lidi na stadionech :D pokračujte!

  • fcs - 03.12.2021, pátek, 18:22
    (0)

    Pokud se pyro zapálí 2x do roka tak to není pro klub devastující,každopádně nevím jak se někdo moze divit pokutám když je to zakázané a určitě to klubu nepomoze a kolikrát ani hráčům,spíš mě zaráží jak je možné že je zakázané alko na stadione a nealko ne

  • Ykarus - 03.12.2021, pátek, 14:34
    (0)

    Toto snad nemožete myslet vážně. Vždyť jde o to udělat šou, nejdem do kostela.

  • Pedro - 03.12.2021, pátek, 14:23
    (-1)

    V pořádku....klub má lidi, kteří si dovedou zmapovat, které prase to zapaluje....a stejně tak má postihnout slavnou naparovanou ochranku, která není schopná zamezit průnik na hřiště.....pokud toto nebude pro jednou vyřešeno, bude se to stále opakovat...poctový fanda je u vchodu prohlížen a pár blbečků to přes známé pronese....nebo, že by se podobné věci skladovaly přímo v areálu...copak eLucky???

  • fandajakhrom - 03.12.2021, pátek, 13:52
    (-2)

    Takova pokuta by mela byt klubem vymáhána po tom, kdo pyro zapalil. Nechapu, proc by to mel klub financovat ze sveho rozpoctu... inteligentni clovek pochopi, blbovi nevysvetlis

  • CeZeRo - 03.12.2021, pátek, 13:31
    (0)

    eLucky: pyro bylo zapáleno ještě během zápasu a ne PO.

  • Ondra - 03.12.2021, pátek, 10:06
    (-2)

    eLucky, tady pláčeš na špatném hrobě. Nejde o to, proč je pyro někdo zakázal. Ale když dělám něco zakázaného, pak se nemůžu divit, že přijde trest. Od fanoušků je to směrem ke klubu nefér. Když zapálím pyro, v té chvíli si můžu být jistý, že přijde pokota pro klub. Fanoušek s velkým "F" toto přeci nemůže udělat!

  • eLucky - 03.12.2021, pátek, 09:58
    (1)

    to xxpaloxx: Já teda nevim na jaký fotbal chodíš ty, ale rachejtle sem na Slovácku snad nikdy neviděl. Narážím ale na to, že v tomto zápase bylo - i přes slavnostní režim celého zápasu od začátku - zcela zjevně pyro posunuto na konec a přesto se z toho zase dělá aféra. Nemluvím o dělobuchoch a rachejtlách, ale bengály prostě atmosféře kotle dodává úplně jinou dimenzi. Tady se pořád z jakéhokoli pyra na stadioně dělají dělobuchy, které zabíjí malé děti a straší psi, ale to u rozumně odpalovaných bengálů můžeš obejít... bohužel se i v toto v česku řeší stejně jako všecko - než aby se někdo zamyslel nad rozumným kompromisem, tak se to zakáže úplně... pak se to dostává do roviny ilegality a riziko excesů je daleko větší... Policajti aj. složky sledují dlouhodobě scénu kolem fotbalu, ale tento fakt stále přehlíží a v duchu tradice komunismu jdou cestou totálních zákazů...

  • Pan Puk - 03.12.2021, pátek, 09:42
    (1)

    Fotbal bez pyra je jak hospoda bez piva. Deal with It.

  • xxpaloxx - 03.12.2021, pátek, 09:39
    (0)

    Ondro , plný souhlas. Chodíme na fotbal a nebo si pouštět rachejtle. Pokud jde někomu pouze o ty rachejtle , může to provádět na Nový rok na zahrádce a bez pokuty.

  • Ondra - 03.12.2021, pátek, 09:18
    (0)

    Pyro je zakázané, tak proč se divíte, že klub dostane pokutu? Nebavím se o tom, proč je zakázané.

  • eLucky - 03.12.2021, pátek, 09:11
    (0)

    Jako pyro PO skončení zápasu!? To je debilita zase... za chvilku se bude pokutovat aj to, že si dovolíme v kotli stát...

  • Nike - FCS - 02.12.2021, čtvrtek, 22:09
    (0)

    Pokutu 50 tisíc korun uložila pražské Spartě za nesportovní chování, použití pyrotechniky a vniknutí fanoušků na hrací plochu na hřišti Slovácka. Také klub z Uherského Hradiště bude platit, a to za pyrotechniku a nezamezení vstupu neoprávněných osob na hřiště 30 tisíc. Sparta 21. listopadu prohrála na Slovácku 0:4.

  • fcs - 02.12.2021, čtvrtek, 20:14
    (0)

    za pyro předpokládám?

  • fcs - 02.12.2021, čtvrtek, 20:13
    (0)

    Klub určitě tíží vic prázdný stadion když mohlo být vyprodáno,než tato pokuta

  • Hory - 02.12.2021, čtvrtek, 20:08
    (0)

    Za utkání se Spartou obdržel náš klub pokutu 30 000Kč.

  • a jé - 02.12.2021, čtvrtek, 18:26
    (0)

    Pro ty kdo neviděli tiky taka

  • a jé - 02.12.2021, čtvrtek, 18:25
    (0)

    https://www.youtube.com/watch?v=MsMD7Mg7OgU

  • Bonito33 - 01.12.2021, středa, 18:27
    (0)

    Cicma: Ofiko stránky, článek ohledně vstupu na Plzeň

  • cicmaaa - 01.12.2021, středa, 15:48
    (0)

    Nechctěl jsem se zapojovat, ale zajímalo by mě, kde někteří lidi vzali počty zlatých permic jak tady padají. Nikde není řečeno, že je jich tolik. Stačí kdyby jich bylo jen 1000 a už museli rozdělit lidi tak jak to udělali. Protože na zápas nejde 1000 lidí se zlatou permicí, ale 1000 lidí celkem. Z toho je polovina na áčku, jako sponzoři, rodina od hráčů a lidi co se tam o to starají.

  • riedlss - 01.12.2021, středa, 15:26
    (0)

    Eden: první bych si aspoň teoreticky vypočítal, kolik je prodaných permic do kotle, kolik z toho je zlatých a kolik z toho je očkovaných :) nvm to přesně, ale bavime se tu o pár desitkách lidí kvůli kterým bys dělal takový cirkus 🤷‍♂️? za druhé, ne každý z b3 má nastavenou mentalitu tak, že bude půjde s davem, tedy za plaňek. Kdo sledoval už loni ví, že se tam sejde 50 lidí +/- Nekteří si to ujít nenechají a nelze v tom nikomu branit. Za třetí a říkám to nerad na základě kurvené doby, že jsou tu takoví neočkovaní, podotýkám zdraví dobráci, kteří rádi pošlou své zlaté permice těm zdravéjším očkovaným. 🤷‍♂️

  • CELTIC 1888 - 30.11.2021, úterý, 23:11
    (2)

    Pema:Teď čtu ještě tu tvoji vcerejsi tipovacku a nestačím se divit.Je mi smutno...

  • Petros - 30.11.2021, úterý, 21:57
    (0)

    No tak to bude zajímavé jestli B3 plánuje být před stadecem :) tož sa uvidí, do neděle ještě daleko.

  • Bayern Munchen - 30.11.2021, úterý, 21:17
    (0)

    eden14: takže celé B3 jde za bránu jo… to jsem nevěděl…

  • eden14 - 30.11.2021, úterý, 21:08
    (-1)

    to BM: bayerne, oni jdou za bránu stadionu, protože chtějí být jako celek a nechtějí se rozdělovat jen kvůli restrikcím. Proto by spíše bylo lepší, kdyby se kontaktoval klub, že tento sektor bude za bránou a nabrat místo nich další lidi..

  • Bayern Munchen - 30.11.2021, úterý, 20:58
    (0)

    Napsal bych tu nějaký svůj pohled… klubu tohle opravdu nezávidím… ale stejně spousta fanoušků půjde fandit do rohů pod tribunu A… a proto bych možná i apeloval na klub, že pokud fungují turnikety a každý kdo přijde z povolených sektorů projde přes turniket, tak v okamžiku začátku zápasu někdo přeci uvidí kolik lidí došlo oficiálně a pokud jich bude méně jak 1000 tak bych to doplnil do této kvóty těmi lidmi, kdo zůstanou fandit za bránami stadionu… to by bylo podle mě fér, sice by se nedostalo asi na všechny ale aspoň by byla 100% naplněna povolená kapacita 1000 fanoušků…

  • fcs - 30.11.2021, úterý, 20:56
    (0)

    Petros:určitě sú kluby které to vyřešili líp, ale jedna se o novu situaci a je to složité jak pro nás, tak hlavně pro vedení

  • Petros - 30.11.2021, úterý, 19:56
    (0)

    Fcs klídek jo s tím posíláním někam...., já začal chodit na tehdy Slováckou Slavii ještě za komunistů, to tys možná ještě ani nebyl na světě....nejsem jediný kdo si všimnul v létě negativních reakcí od vrcholného vedení klubu o údajném malém zájmu o plnohodnotné permice, takže mě to celkem překvapilo, že musí vybírat sektory. A za tím, že od klubu by bylo férovější vůči všem pernamentkářům jít cestou Plzně si stojím. Mělo by být i zájmem klubu aby se na stadion dostalo co nejvíc povolených lidí...měcse třeba nelíbí i to že B3 který dělá největší podporu nemůže ofiko na Jablonec. Tož tak

  • fcs - 30.11.2021, úterý, 19:44
    (0)

    Lidí by si měli uvědomit za musí stát při sobě ať už naočkování nebo ne, protože to vypadá že tato kure*ska doba ještě nějaku dobu potrvá a vděčný fanoušek by se měl radovat tam kde jsme a že u toho mohl být téměř celou půl sezónu co se odehrala

  • fcs - 30.11.2021, úterý, 19:40
    (0)

    Petros: nepis že klubu je ukradené kolik lidí přijde,bohužel ať se každý snaží jak chce tak se nikdy nezavděči všem, zvlášť v této době... Toto já zas nová situace o proti jaru kdy neplatili ještě žádné testy a takové nevděčné lidí jak si ty bych posílal do prd*le... Ano já mám zlatu permicu do B3 ale i kdybych se nedostal na stadion tak bych to v žádném případě nezazlíval klubu který bude počítat obrovské ztráty jak na Plzeň tak na Jablonec a ještě musí řešit koho pustit a koho ne

  • Šovkovskij - 30.11.2021, úterý, 19:26
    (0)

    Pokud je to tedy pravda, což mi vzhledem k návštěvnosti kvůli covidu moc nekoresponduje...

  • Petros - 30.11.2021, úterý, 18:52
    (0)

    Michal....dobrý postřech, naopak vypouštěl balonky jako že nic moc zájem :)))

  • Michal fcs - 30.11.2021, úterý, 18:50
    (0)

    babu: nějak mě to nepasuje, ale co už, musíme se přizpusobit, ale je teda jasné, že letošní sezona v prodeji a výměně permic musela být jedna z nejlepších, ne-li rekordní, škoda,že takový úspěch klub neprezentoval před začátkem sezony

  • Petros - 30.11.2021, úterý, 18:45
    (0)

    A teda v to léto Pojezný pěkně kecal o tom zklamání z malého zájmu o zlatý permice ;)) no nic, co už nemůže být spokojený každý. Já si kupil permicu hned první den předprodeje, ale metr od B3, moja chyba :)))

  • Petros - 30.11.2021, úterý, 18:42
    (0)

    Tak jasně že pustí nefandící vipky na zápas s Plzní a až na zápas se sestupovým Jabloncem nás obyčejný fans....

  • Šovkovskij - 30.11.2021, úterý, 18:37
    (0)

    pema: Víš, mne vždy pobaví, když někdo tvrdí, že na nějaký tým neumíme. Zmiňuješ Hradec Králové. Ten se do první ligy vrátil po několika letech, kdy se plácal ve druhé lize a po jeho návratu do ligy jsme jej doma porazili. Pokud se nám proti němu výsledkově nedařilo, je to záležitost stará několik let, ty týmy jsou absolutně jiné, nedá se to srovnávat. Takové srovnání na mne působí až komicky...

  • Petros - 30.11.2021, úterý, 18:35
    (0)

    Nike zapomeň. Už rozhodli aby to bylo pro ně co nejjednodušší a bez práce a to kolik reálně přijde lidí je jim ukradené....kdyby to udělali a lá Plzeň oba domácí zápasy by tam byl hlavně kotel a celkově béčko a aspoň jakáž takáž podpora týmu zajištěna.

  • Babu - 30.11.2021, úterý, 18:35
    (0)

    Michal, Petros: tak jsem se ptala a opravdu zakoupených VIP a zlatých permanentek je přes dva tisíce. Na tento zápas půjde 500 VIP zakoupených permic a 500 C4/B3. Kdo se nechystá, ať podaruje kamaráda. Např z B3 si prý ZAKOUPILO permanentku zlatou spolu do pohárů skoro 75 procent lidí. Takže evidentně to nebylo tak špatne.

  • Nike - FCS - 30.11.2021, úterý, 18:27
    (0)

    Pokud to umí Plzeň systémově zařídit, tak nevím proč by to nedokázalo Slovácko... když už může jen 1000 lidí, tak at je 1000 lidí a je to co nejvíc zaplněno... Takhle tam může být ve výsledku 600 lidí... což je škoda, a na ty co mají permice a jsou očkovaný se nedostane... snad to klub do pátku stihne nějak vyřešit rozumně...

  • Bonito33 - 30.11.2021, úterý, 18:25
    (0)

    Nějak to museli udělat, nedá sa. Tož na Jabloncu!

  • Michal fcs - 30.11.2021, úterý, 18:16
    (0)

    fana - tohle by mi nevadilo, ale byl jsem přesvědčený, že zlatých permic jsou jen stovky, tzn. že v případě restrikcí jsou první volba...zřejmě jich je výrazně více

  • fana - 30.11.2021, úterý, 18:13
    (0)

    Navíc ten covid už tu bude pořád a može byt třeba pátá, desátá dávka vakcíny.

  • fana - 30.11.2021, úterý, 18:00
    (0)

    Babu já to jenom konstatuju.

  • Petros - 30.11.2021, úterý, 17:57
    (0)

    Ale to já si tu permicu bral s vědomím, že se to může opakovat a o nějaký zápas přijdu. Ale oproti loňsku je podstatný rozdíl v tom, že i když máš permici, nestačí ti to abys mohl jít protože je tu restrikce jen očkovaný nebo po covidu. To loni nebylo. Klub prostě neví kolik lidí z těch co vybral reálně půjde a proto je toto řešení špatně. Na tuty tam bude o pár set míň jak tisícovka a nebo ne a budecto doplňeno vipkama bez lístků na Áčku. Cesta a lá Plzeň jediná správná, vstup by byl jen pro ty co o to aktivně projevili zájem, což by logicky byli ti největší fanoušci.

  • Babu - 30.11.2021, úterý, 17:43
    (0)

    fana: tj ale taky se v létě nepředpokládalo, že budeme v páté vlně covidu a budou zase tak přísná opatření.. ostatně i proto tam loni byla ta klička, že nelze zaručit vstup na všechna utkání. Teď tam asi nebyla, protože všichni věřili, že je hotovo... nevím, můžeš si stěžovat na klubu...

  • fana - 30.11.2021, úterý, 17:35
    (0)

    Přesně Michale. Je nám to úplně k hovnu. Si to můžete dohledat. Permanentka spolu do pohárů-Volný vstup na VŠECHNA utkání Fortuna ligy! Permanentky 20/21-se přenášejí do sezóny 21/22 (zákl. čás) přednostní nákup na nadstvabu, ekl, žen. lig. m. Ani zmínka že tam budeš na všecko....Měli jsme jít všichni se zlatýma a pokud nás teda je víc jak litr, tak potom los nebo zohlednit jak už dlouho máš permicu na FCS.

  • Babu - 30.11.2021, úterý, 17:34
    (0)

    Michal fcs: to mě nenapadlo a chápu.. bohužel info nemám, takže nevím, kde je pravda.

  • Petros - 30.11.2021, úterý, 17:31
    (0)

    Michal fcs, nejen ty. Holt máme smůlu :( ale i kdyby bylo celkem 1200-1300 dohromady, vzhledem k těm restrikcím mohli pustit všechny s tím, že to budou opravdu kontrolovat a ne jen mrknou sekundu na nějaký lejstro s kodem a pustí tě dovnitř....ale já su rád za tu B3, kotel měli pustit na oba zápasy

  • Michal fcs - 30.11.2021, úterý, 17:20
    (0)

    Barčo, přiznám se, že jsem bral zlaté permice jako hotovou věc pro účast na zapasech, kdy je omezená kapacita, právě na základě těch letních informací....

  • Babu - 30.11.2021, úterý, 17:15
    (0)

    michal, petros: netuším, vím, že si na to Pojezný tehdy v létě stěžoval, ale netuším, kolik je teda těch "spolu do pohárů".. asi 2000, když to píšou, ale je fakt, že to nesedí s letními informacemi v místních denících :D

  • eden14 - 30.11.2021, úterý, 16:59
    (0)

    to Petros: B3 jde za branku, takže mohli být další permanentkáři na stadionu

  • kecipep - 30.11.2021, úterý, 16:44
    (0)

    Zlatých je velká většina. Máme dobré fanoušky ;-)

  • Petros - 30.11.2021, úterý, 16:28
    (1)

    Babu: přesně tak to udělala Plzeň. Pernamentkáři dostali možnost minulý pátek od 13.00 si online nebo na pokladně vyzvednout speciální vstupenku a v okamžiku kdy dosáhli tisíce byl konec, tak dali příležitost těm co opravdu na zápas chtěli. V neděli má asi chcát, už vidím jak půlka Áčkařů ani nedojde....

  • Petros - 30.11.2021, úterý, 16:24
    (0)

    Taky jsem až šokován z toho, že z těch 2 tisíc pernamentkářů o kterých teď klub mluví by byla naprostá většina držitelů těch zlatých a proto musí rozdělit sektory.....mě to v létě z vyjádření ředitele vycházelo max tak 7 stovek. Tomu rozložení prostě nevěřím, naprostá většina lidí si jen vyměnila staré permice zadara za nové. Asi si chce klub pustit co nejvíc VIP na áčko. Aspoň že pustí B3, ale ti by měli jít automaticky na oba zápasy a ne jen teď.

  • Michal fcs - 30.11.2021, úterý, 15:37
    (0)

    babu?: těch zlatých permic je tolik? Měl jsem za to že zájem byl malý a je jich prodáno pouze několik stovek, proto jsem překvapen. A o zbylých (vyměněných) pernamentkářích není ani slovo

  • Babu - 30.11.2021, úterý, 15:25
    (0)

    Vím, že klub řeší, že by se na tyto "omezené" zápasy dělala rezervace na ticketportalu pro permanentkáře, že kdo dřív přijde a vybere si to "místo", protože ví, že v daný termín má čas a je bezinfekční, tak by si to zabral.. to by bylo dobré řešení k max. kapacitě

  • Babu - 30.11.2021, úterý, 15:24
    (0)

    chmelda: nj asi jako v Budějovicích, kde bylo 800 lidí.. nebo prostě půjčit očkovaným kamarádům permicu...

  • chmelda - 30.11.2021, úterý, 15:02
    (0)

    No teď jsem se díval kdo může na utkání v neděli proti Plzni a co když bude třeba půlka lidí neočkovaná a na utkání se nedostane ? To využijeme jen 50% povolené kapacity ?

  • Bayern Munchen - 30.11.2021, úterý, 14:46
    (0)

    TondaFCS: pokud je starší hráč lepší jak mladší, tak prostě má přednost... A opravdu když si vezmu třeba Petrželu, tak nevím, který náš mladší hráč v týmu dosahuje jeho kvalit... asi nás to dožene, pokud nepřijdou nějaké větší investice do kádru, to souhlasím, ale dávat hrát mladé hráče jen proto, že jsou mladí a kvalitou nedosahují těch starých, tak to nevím, zda by taky nebyla cesta do pekel...

  • Bayern Munchen - 30.11.2021, úterý, 14:42
    (0)

    Ještě jsem si dnes trošku analyzoval, kdo podcenil ty situace v Budějkách... a mám docela jasno, že první dva góly jsou Reinberkovi... Na první tyčce u rohu prohrál on souboj s Valentou, spíš u toho hráče ani nebyl a druhý gól po jeho autu nesmyslně kope vysoký balón na Sadílka, úplně zbytečně, to šlo hrát do lepší pozice a ne tak složité... A ten třetí už byl pouze vyvrcholení naší snahy zkusit dát třetí gól když srovnali a ještě vyhrát... ale tam to byla teda extra náhoda, že Havlík centrem do pokutového území trefí tak blbě nohu obránce, že se rovnou odrazí míč až k Bassey... Pak už to bylo složité, rychlý už Hofmann moc není... Takže evidentně nás v tomto utkání nepodržela hlavně obrana, která je jinak u nás velmi důležitá... Ale když si vezmu poslední naše dvě venkovní utkání tak dostala 5 branek, což je docela dost... když si vezmu zápasy na začátku ligy, tak jsme díky precizní obraně vyhrávali 1:0...

  • Michal fcs - 30.11.2021, úterý, 12:49
    (0)

    Já měl za to, že zlatých permic je jen několik stovek...

  • Bonito33 - 30.11.2021, úterý, 11:39
    (0)

    Tož jedna z leva, druhá z prava :) samozřejmě bráno s nadsázkou, furt sa vyhrávat nemože. Jede sa dál a hlavy hore!

  • Ondra - 30.11.2021, úterý, 11:31
    (0)

    Ta facka už ale přišla v Karviné

  • TondaFCS - 30.11.2021, úterý, 11:29
    (0)

    Mladym hracum chybi to, aby dostali sanci. Jenomze to se dela tezko, kdyz si tu pan trener staci pomnik. Na jednu stranu to chapu, chce udelat co nejlepsi vysledek. Na druhou stranu nas to brzy dozene, podivejte se na vekove slozeni obrany, v ostatnich radach to taky neni zadna slava. Uzivejme si zapasy a vyhry dokud to jde, protoze bude podstatne hur bohuzel

  • Bonito33 - 30.11.2021, úterý, 11:28
    (0)

    Taky Ti přeji pevné zdraví a podotýkám, že někdy ten fotbal logiku nemá, proto taky sázkovky jsou pro mne cizí, ale každý má někdy nějaký tipy. Já pevně doufám, že tato facka nás probere stejně jako loni v Brně.

  • pema - 30.11.2021, úterý, 09:15
    (0)

    to:Bonito33 - děkuji za Tvou odpověď - tudíž asi víš o co jde..., také asi dobře sleduješ tipování - pak Ti asi něco dochází či vychází..viď.. Slovácku fandím, také uznám - svůj omyl. Logicky - Plzeň na Slovácko přijede vysmátá a domácí budou mít nervy.. na Hradec neumíme - jedině, že by jim také skončila série, tak jak Slovácku v Budějkách..no a na Jablonec neumíme již mnoho let / Doležal asi ukáže, že má děvčicu za Źabákova../. Tak uvidíme.. Jinak Ti a Tvé rodině přeji mnoho zdraví v této těžké době.

  • Bonito33 - 30.11.2021, úterý, 08:52
    (0)

    pema: Doufám, že ty tvé tipy budou stejné jako loňsků sezónu, kdy sas sem pak došel omluvit :)

  • pema - 30.11.2021, úterý, 07:50
    (0)

    to:riedlss - počkej, jistě znáš výraz trenéra a hráče čilské jednástky Tomáše Pospíchala ,, Fotbal nemá logiku.", tudíž uvidíme..

  • Hory - 30.11.2021, úterý, 07:19
    (0)

    Včera jsem se opravdu zasmál, jak Milan popisoval co se dělo v poločase a po zápase v ČB. To se mu opravdu povedlo.

  • Nike - FCS - 29.11.2021, pondělí, 23:39
    (0)

    to fcs (vyjádření FCS v komentářích na fb co sem viděl) : Dobrý den, to prozatím nevíme, řešíme situaci s KHS Zlínského kraje i LFA, až budeme mít finální info, budeme ihned informovat.

  • fandajakhrom - 29.11.2021, pondělí, 22:23
    (0)

    Beru 5 bodu. Remiza, remiza a vyhra 💪

  • fcs - 29.11.2021, pondělí, 22:20
    (0)

    Nemáte info kdo se v nedělu dostane na stadion?

  • riedlss - 29.11.2021, pondělí, 17:42
    (0)

    Pema: běž to vsadit za barák TVL!!!

  • Fcslovacko2004 - 29.11.2021, pondělí, 17:26
    (0)

    Dnes na O2 v tiki taka Milan

  • Hory - 29.11.2021, pondělí, 16:07
    (0)

    Pema - potom co jsi tu napsal, pochybuji, že Slovácku fandíš.

  • kecipep - 29.11.2021, pondělí, 15:36
    (0)

    Proč ta obava? Já budu spokojený se 6 body a víc, a ty taky očekávám. V Budějkách jsme byli do 70. minuty náš klasický válec. Hráli jsme opravdu dobře.

  • pema - 29.11.2021, pondělí, 15:28
    (0)

    Ne, že bych Slovácku nefandil - kdo,co, jak a svým způsobem proč - Slovácko - doslova posralo utkání v Karviné a nyní v Budějovicích - toť záhada i pro normální lidi Fortunaligu sledující. Mám fšak obavu, že to bude pokračovat: Plzeň - 0:5, v Hradci 0:3, S Jabloncem 0:2 - když se budu mýlit - Tak vše pro Slovácko a do Drslavic.

  • kecipep - 29.11.2021, pondělí, 15:23
    (0)

    Z rozhovoru se Stýskalem: Baví vás piplat nové Sadílky, Daníčky, Kadlece, Reinberky nebo Havlíky? Šéftrenér Michal Kordula společně s vedením klubu nastavil celý systém, jednotnou koncepci. Všechny kategorie ve Slovácku pracují stejným způsobem, mají stejné tréninky nebo jsou si alespoň hodně podobné. Všechno je provázané, koncepčně. Právě Michal je stěžejním mužem celé mládeže. Do klubu přivádí hráče z celé Moravy. On je guru všech trenérů mládeže, udává směr. Co a jak by se mělo dělat. Zdroj: https://slovacky.denik.cz/fotbal-kraj/trener-styskal-o-zdravotnich-problemech-kvuli-bolestem-si-nechal-amputovat-nohu.html?login=1

  • drzý vandrák - 29.11.2021, pondělí, 14:50
    (0)

    Nic nového vymýšlet nebude.Musíme hrát to svoje co jsme hráli posledních 8 a 3/4 utkání.A bude to dobré.

  • Moravian - 29.11.2021, pondělí, 14:50
    (0)

    Krotil bych optimismus. Máme sice kvalitu, ale také nezkušenost a labilitu. Neočekávám, že by se na nás Plzeň (po tom co jsme dali Spartě) kvalitně nepřipravila. Předpokládám, že to bude úmorné utkání, kde budou rozhodovat maličkosti. Bojím se, že budou mít kluci pocuchané sebevědomí a to s takovým soupeřem může hrát roli. Ale moc rád se budu mýlit.

  • Bayern Munchen - 29.11.2021, pondělí, 14:26
    (0)

    Ale bude to dost těžké, jsem zvědavý co pan Svědík na Plzeň vymyslí…

  • Bayern Munchen - 29.11.2021, pondělí, 14:25
    (0)

    huhu: taky souhlasím… doufám že hráči už ty Budějky hodili za hlavu a mají nový cíl začít novou sérii neporazitelnosti a překonat tu co byla do zápasu s Budějkami… já to stále nemůžu pochopit, ten hrozný zkrat… tak snad s Plzní do toho půjdou zase stejně jak se Spartou… je potřeba ještě poslední tři zápasy máknout a hlavně se koncentrovat na zisk co nejvíce bodů… pak si odpočinku v klidu před jarem

  • tomisek - 29.11.2021, pondělí, 12:57
    (0)

    Huhu souhlas

  • huhu - 29.11.2021, pondělí, 11:42
    (0)

    já konec Korduly vítám, asi se klubu nelíbilo počínání mládeže, možná celkový směr. Kromě Vechety se do kádru netlačí nikdo z akademie, a ty nejlepší (Aldin, Janošek, Helebrand) musíme přetahovat od konkurence. U hráčů jako Olšanský, Polášek, Vincour apod se aspoň u některého z nich čekalo zařazení do A týmu, ale těm hráčům pořád na to něco chybí a nemyslím si že v dohledné době se do A týmu podívají. Za mě je to málo, na takový klub jako je slovácko, jsme prostě závislí na odchovancích...

  • fandajakhrom - 29.11.2021, pondělí, 10:20
    (0)

    Kordula konci proc? Jinak nevidim duvod, abych ho mel nejak dlouho oplakavat. On byl nejaky super trener a manazer? Fotbalista ok - odmakal si u nas svoje

  • FCS84 - 28.11.2021, neděle, 22:59
    (-1)

    Bayern Mnichov: Do Mařatic.

  • Bayern Munchen - 28.11.2021, neděle, 22:22
    (0)

    Tomrs: a kam jde… kdo bude místo něho…

  • kecipep - 28.11.2021, neděle, 22:16
    (0)

    tomrs: To je pro mě horší zpráva jak prohra v Budějkách :-(

  • tomrs - 28.11.2021, neděle, 22:08
    (0)

    Ve Slovácku nebude od nového roku pokračovat Michal Kordula (43), v současnosti šéftrenér tamní mládeže. V uherskohradišťském klubu skončí po dlouhých třinácti letech.

  • Bayern Munchen - 28.11.2021, neděle, 21:43
    (0)

    Hory: byl bych za to rád, ale osobně si myslím že pod Bílkem jsme je ještě neporazili… jestli budou mít motivaci odčinit Budějky tak jen dobře, ale toho zápasu se dost obávám…

  • Hory - 28.11.2021, neděle, 21:39
    (0)

    BM - neviděl bych to tak tragicky. Mužstvo bude mít po včerejšku o motivaci postaráno, čekám, že Plzeň díky tomu fest přejedeme. Navíc na Plzeň umíme.Za týden budeme v tuto dobu minimálně o jednu příčku výš.

  • Bayern Munchen - 28.11.2021, neděle, 21:31
    (-1)

    Je to škoda, zvlášť když všichni nahoře vyhráli…nějak tomu stále nerozumím, Bassey jejich nejlepší hráč a naše obrana si ho nepohlídá, stačilo ho zdvojit, ještě když máme o hráče na víc, nerozumím co se stalo…mám obavu že tohle bude mít větší dopad na naši hru a hlavně hlavu… a teď dojede Plzeň, která je dle mě lepší jak Sparta, zvlášť Bílek je lepší stratég než Vrba…

  • JoKeR - 28.11.2021, neděle, 21:00
    (1)

    No já si zas vzpomínám na jedno bezvýznamné finále nějakého poháru. Jistý AC Milán vedl dokonce 3:0 a nakonec stejně prohrál. Takže bych se v tom až tak nebabral.

  • Hory - 28.11.2021, neděle, 20:53
    (0)

    Jinak před naším včerejším zápasem byl na nás kurz v Tipáči že získáme titul 17. Na začátku sezóny to byl kurz 150.

  • riedlss - 28.11.2021, neděle, 20:39
    (0)

    A jé: to nemyslíš vážně? 🤷‍♂️😄😄

  • a jé - 28.11.2021, neděle, 19:03
    (0)

    No Slávka byla ve stejné roli vedla 2-0 červená karta no jen přidala 3 gól s tohoto výsledků budu hodně dlouho nešťastný

  • Rado - 28.11.2021, neděle, 18:58
    (0)

    Škoda a zároveň opravdu ostuda. Systém hry se trestuhodně rozpadl a rozhodl Bassey, přičemž věřím, že Martin Svědík na tohoto snipera tým upozornil. Zkrátka někdo to zkazil víc a někdo míň a teď bude nutné přestat se vrtat v těch negativech a upřít pozornost k přípravě na následující zápas. Ten bude nesmírně těžký i po psychické stránce. Věřím ale v trenérem nastavenou cestu i odolnost zkušených hráčů, kterých je zde dost. A opravdu na konec dávám určitou paralelu z "velkého fotbalu". Před časem slavný Real Madrid nezvládl víkendové ligové utkání a doma ostudně prohrál s outsiderem. Problém byl, že už ve středu se měl v Lize mistrů postavit tehdy velmi kvalitnímu a ve formě hrajícímu Manchesteru United. Média i příznivci Realu se po tom kolapsu vrhli na hráče i vedení a dokonale je vyždímali. Padly i návrhy na vypuštění LM, neboť na tak silného protivníka teď nemají) a raději se soustředit na postupné zlepšení ve španělské lize. Nepomohla ani argumentace, že několik důležitých hráčů Realu je zraněných. Pak vystoupil myslím, že kapitán Realu s tím že oni jsou Real Madrid a navzdory momentální sžíravé kritice si dokážou pomoct sami. Dopadlo to tak, Real MU opravdu vyřadil...

  • Survival - 28.11.2021, neděle, 18:33
    (0)

    Babu: amen! Jinak - nevíte, co předváděli Budějovičáci v hledišti? Nguyen na své FB stránce narážel na rasismum od domácích fans…

  • volič - 28.11.2021, neděle, 13:57
    (0)

    Jak píšete,nějaké chyby tam byly,kluky to mrzí určitě ,ale i tak je to zatím TOP sezóna ,po té minulé také topové ,já si to moc užívám a díky všem v klubu za to.

  • Nike - FCS - 28.11.2021, neděle, 12:58
    (0)

    Jooo ono na tom bude od každého něco no... Jak špatné střídání, tak velké podcenění... ale nějaký možnost musí převládat o něco více...ale jak píšete, pokud si každý hráč šáhne do svědomí a bude ho to žrát jako Sáďu na tiskovce, tak jedině dobře že si to uvědomí, že tohle si nemůže tak zkušený mančaft dovolit...každopádně na neděli se pořádně připravit a nastoupit do toho s chutí jako proti Spartě.

  • a jé - 28.11.2021, neděle, 12:56
    (-1)

    To sice říkal, ale i náhradníci musí maknout já s toho nemohl vůbec spát

  • drzý vandrák - 28.11.2021, neděle, 12:47
    (0)

    Nike FCS: Sám Svědík říkal po zápase,že mu nevyšlo střídání a část viny bere na sebe.Takže s tím Kohútem na tom něco je.

  • Hory - 28.11.2021, neděle, 11:33
    (0)

    Když se dívam na včerejší vystoupení na TK po zápase Lukáše Sadílka, tak je mi do breku, když vidím, jak ho to vzalo. A věřím, že tak to má každý hráč. Mám pocit, že v následujícím týdnu tam trenér ani nemusí být, aby mužstvo šlo do zápasu s Plzní s tím, že je smetou a na hřišti každý kdo bude hrát nechá duši.

  • Nike - FCS - 28.11.2021, neděle, 10:54
    (0)

    Mě by fakt zajímalo co způsobilo ten zkrat... potažmo co více ovlivnilo tým... jestli to bylo hodně špatné střídání, a prostě jsme špatně oživili tým - potažmo jsme stažením Kohúta uplně dojebali zálohu...nebo jestli prostě to bylo obyčejné podcenění, kdy jsme se za stavu 1:2 začali bát o výsledek, vlezlo nám to do hlavy a pak po dvou obrovských chybách v obraně nám utekl vynikající Bassey... to je sniper jak víno, ten tam dlouho nevydrží...ale je to fotbal stát se může cokoliv, to že porazíme Spartu 4:0 také nikdo téměř nečekal, jen to mělo pro nás pozitivní výsledek teď se to otočilo proti nám

  • Greif - 28.11.2021, neděle, 10:45
    (1)

    Báječné ještě 10x to tu napiš :D ... Pokud uvažujeme o top 4 tak musíme vyhrávat více zápasů a jedna prohra nás bolet nemůže ..takže klid a třeba vedení někoho dovede na zvětšení konkurence a zkvalitnění týmu ..

  • Driske - 28.11.2021, neděle, 10:15
    (0)

    Z Daníčka by se měl stát něco jako Vácha ve Spartě, čili motivátor v B týmu. Bohužel Vlasto, ujel ti vlak a na první ligu už to opravdu není.

  • Bayern Munchen - 28.11.2021, neděle, 10:00
    (0)

    Ještě nás čekají do konce podzimu tři extra těžké zápasy, takže si je potřeba tohle podceňování vyříkat a bojovat a zkusit něco ještě uhrát…

  • Ondra - 28.11.2021, neděle, 09:59
    (0)

    Ale ono jde už o druhý zápas venku, kdy jsme takto vybouchli.

  • Bayern Munchen - 28.11.2021, neděle, 09:55
    (-1)

    Furt to koušu špatně, toto nás bude velmi mrzet, toto dokáže zacloumat i s lepšími týmy… teď jsme všem pro smích. Fakt tomu nerozumím co se stalo 70 minut byl na hřišti pouze jeden tým a pak toto… podceňování soupeřů si Slovácko nemůže dovolit ani v 90 minutě na tož v 70 minutě… a přesně tohle se opakuje i s Karvinou, už po druhé… Plzeň bude těžký soupeř…

  • Petros - 28.11.2021, neděle, 09:51
    (0)

    Jo jo Babu, taky jsem si na to vzpoměl. Tož třeba zase nastartujeme další vítěznou sérii :) Včera se posralo vše co mohlo po té 70 minutě ale věřím, že to tým zase posune. Borci si zase potvrdili, že nesmí polevit s nikým a to ani na minutu.

  • guerero - 28.11.2021, neděle, 09:49
    (0)

    tak největší nasrání už vyprchalo,teď si z nás bude dělat týden srandu celá fotbalová veřejnost,protože to,co jsme včera dokázaly,vejde do historie našeho fotbalu,ale hoďme to už za hlavu,i tohle dělá tým velkým,poučit se z chyb a už nikdy nic nepodcenit! Za týden smáznem Plzničku a zas bude dobře!

  • Babu - 28.11.2021, neděle, 09:41
    (2)

    Pamatujete duel loni v Brně? Kde jsme vedli 1:0, bum červená Kadlece, penalta a pak ze standardky gól? Prohráli jsme si zápas s posledním týmem 1:2. A o týden později jsme porazili Plzeň, pak Boleslav a rozjeli cestu za 4. Místem. Prostě to tak má každý tým, že někdy nepochopitelné vyhoří.

  • Ondra - 28.11.2021, neděle, 09:35
    (0)

    Na Baníku i v Olomouci jsme dokázali vyhrát daleko složitější duely díky tomu, že jsme zápas zkušeně dohráli. V Karviné a Budějkách jsme naopak závěr naprosto nezvládli. Takže konec myšlenek na titul, dolů z hrušky a vrátit se k pokoře ze zápasu s Baníkem.

  • spiky - 28.11.2021, neděle, 00:35
    (0)

    Bohužel, to je fotbal. Jeden týden si v nebesích, druhý dostaneš pomyslnou kudlu do zad. Fatální selhání všech a určitě se to všem kouše hůře, než kdyby se prohrálo jasně 3:0. Dnes jsem to sledoval jen na livesportu v mobilu a nevěřil jsem co se děje. Bohužel, zpátky na zem a na Plzeň vletět stejně jako na Spartu! A to jsem si myslel, že jsem ve fotbale za ty léta už viděl všechno, ale něco takového jsem v paměti nevypátral. Škoda, že je u toho zrovna Slovácko.

  • fana - 28.11.2021, neděle, 00:12
    (0)

    po hodech bývá půst

  • Dany-Hull City - 27.11.2021, sobota, 21:52
    (2)

    Milý Artigasi tohle nehodlám číst. U me nejsi fanousek ale kritik. Jestli mas tu čest tak si to pojd vyrikat na fotbale. Za me jsi jen clovek co vyleza az vidí chybu, neznam v lize tym kteremu by se neco takového nestalo nebo něco jiného. Muzes dojit na plzen pred stadion a popovidat si po zapase s trenery a rict jim poradit. Vážně me tohle vytaci jako rads v jablonci rikal na tiskovce. By se ti rozklepali kolena na střídačce co mas delat. Ja nebranim a nehadam se ze to ostuda není ale proc jen kritizujes !!!

  • Valheru - 27.11.2021, sobota, 21:45
    (0)

    A už se tu zvrací... omg, to je síla... Kde jste byli posledních 8 týdnů, sračkomety?

  • fipa - 27.11.2021, sobota, 21:43
    (0)

    Velmi úzký kádr..,😰..po prostridani velký úpadek..... Petržela , Kadlec, Kalabiška i Rambo budo muset hrát do 45let . Dnes hráli dobře. Dobře hrál i Kohout, Saďa Havlík a Holzer....bohužel lavička 00000 chyběl Cicilka.

  • fandajakhrom - 27.11.2021, sobota, 21:38
    (0)

    Hofman ok, divizni braneni .. nechapu, co mel delat Nguyen 🤷??? Ktery osel - obrance dopustil tu hlavicku pri prvnim golu soupere??

  • fipa - 27.11.2021, sobota, 21:37
    (0)

    Kdyby takovej výkon v bráně podal Nemrava ... fanoušci by ho ukamenovali, ale Nguyen ok😁. Nechytil dnes Nicccc ale vůbec Nicccc a Hofman i v okrese to umí vyřešit lépe.

  • Bayern Munchen - 27.11.2021, sobota, 21:15
    (0)

    Ale je pravda že tohle se stalo i v Karviné, dali jsme na 2:1 a pak jsme si mysleli, že to v pohodě dohrajeme a to je i nás vždy problém… polevení v hlavě, bojovat jak se Spartou, kdy se nepolevilo tak Budějovice nebudou mít nic…

  • Bayern Munchen - 27.11.2021, sobota, 21:11
    (0)

    Přesně tak prohrát se může, a i by se jednou prohrálo, nejsme nepřemožitelní… ale tohle bolí, protože 70 minut jsem viděl na hřišti jen jeden tým který držel golman a pak to co se stalo nechápu…

  • fandajakhrom - 27.11.2021, sobota, 21:09
    (0)

    To je prave fotbal. Prestoze jsme to ostudne projeli v ČB a plzeň sejmula Bohemku, s námi bude třeba ráda za jeden uslintany gol a remizu

  • Witeek - 27.11.2021, sobota, 21:09
    (0)

    Ani se mi to tu nechce psát, kolik toho mám na jazyku, ale nutí mě k tomu ty kecy zde. Souhlasím s kritikou, že že stavu 2:0 a v početní výhodě, jsme to měli v pohodě dovést ke třem bodům. Ale...jak tu někdo může psát o špatném střídání?! Když Svědik proti Karviné vyztužil obranu Šimkem a Tomičem, tak jste se mohli posrat, že jsme inkasovali a remizovali. Když tam teď prostřídá zálohu, tak je to taky špatně. Copak Celer vydrží 90 min? Jste blázni ne, buďme rádi, že vydrží nějakých těch 70 min, ale skvělých 70 min! Spíše měl být pokyn zdvojit Vlastou toho snědého útočníka. Jeho rychlost a síla je fakt dobrá, klobouček. Jestli to byl nebo nebyl záměr Svědika, nevím, stejně tak jako jestli ty pokyny Vlasta plnil. Každopádně tam Hofmann zůstal dvakrát sám na něj a bylo to jako minulý týden, když jsme se smáli Štětinovi. Navíc Hofmann se bál karty, aby byl ready na Plzeň. Teď si možná říká, že ho měl zatáhnout za dres. Co bych možná vyčetl, tak že místo Celera neposlal do hry Vechetu a Jurečka by se přesunul na křídlo a kdoví jak by to dopadlo. Jinak byla předvedena hra super, když to nezaclouma s psychikou, tak tu Plzeň uděláme.

  • drzý vandrák - 27.11.2021, sobota, 21:08
    (0)

    Podtrženo sečteno.Famozní výkon proti Sraltě vystřídal absolutní propadák po 70 minutách excelentního výkonu.Prohrát se může kdykoliv,ale se ctí.Tady to bylo fiasko, kter3 se zapíše do historie stejně jako demolice Sralty.

  • Artigas - 27.11.2021, sobota, 21:02
    (0)

    Dany a podobní: co to tady placate? To nebyl žádný zkrat, ten je tak 1x, tohle už tady bylo mockrát! Stejně jako loni porazili s přehledem Spartu a co? Budějovice a Pardubice je splachly a FCS nebyli schopní uhrát ani bod; tomu se říká zkrat?

  • Bayern Munchen - 27.11.2021, sobota, 21:00
    (0)

    Furt taky nedokážu takový zkrat zkousnout, zvlášť od tak zkušeného týmu, to nejsou žádní junioři… a takhle se posrat proti 10, Jurečka kopl penaltu velmi špatně bohužel tam není kvalitní exekutor penalt, divím se že ji nešel kopat třeba Kalabiška…no s Plzní to bude extra těžké zvlášť po takovém výpadku, kdy opravdu 70 minut jsme brutálně dominovali, nechápu co se potom stalo… no titul získá stejně na 100 % Slávie a o druhý flek můžem zabojovat Plzeň ani Sparta nebudou furt vyhrávat… ale pozor i na záda…

  • Hory - 27.11.2021, sobota, 20:54
    (0)

    Ona ta bouřlivá diskuze zde, na fcb,je pro mě překvapením v tom slova smyslu, že všichni berou jako samozřejmost, ba povinnost pořád jen vítězství.Cokoliv jiného teprve ty lidi donutí k tomu, že spustí uragán příspěvků. Spousty z nich je hodně neojektivných a za hranou. Ano, ta porážka je ostudná,resp.to, jak se to stalo.Ale takové napadání??? Minulý týden po vitězství nad Spartou, jsem si k nám do hospody zašel na pivo a pak se těšil domů, jak si počtu stránky příspěvků. Jaké bylo mé překvapení, když jsem tam našel tuším čtyři. Za to dnes nemusí ani člověk odcházet jak to tady žije.

  • drzý vandrák - 27.11.2021, sobota, 20:54
    (0)

    Hory...penalta se dá kopnout i mimo bránu.To se klidně může stát,ale je to za cenu, že ji chceš učinit nechytatelnou.Ale kopnout to do prostoru ,které je jediné v dosahu gólmana je prostě trága.Proto taky nejsme v Konferenční lize...

  • Dany-Hull City - 27.11.2021, sobota, 20:51
    (0)

    Artigasi co ty jsi za debila. Tebe bych chtelpotkat osobně. Vážně by mě zajimalo co jsi zač. Měj svůj názor ale po Spartě si hrdě placat po hrudi a prijde zkrat a pomalu bych te videl ze jsi zaskodnik a clovek co vylozene ceka na chybu aby mohl kritizovat. A vážně nemám problém se s tebou potkat osobně a pobavit o fotbale. Protože tvými nszory mi přijdeš bud na malé dítě nebo člověka co hleda jen to špatne aby to mohl zkritizovat. Nefandis třeba Spartě ? Ti maji vánoce ted po našem zkratu. A sama hrsje několik let tužku na jeji poměry.

  • fandajakhrom - 27.11.2021, sobota, 20:47
    (0)

    S tim zrovna souhlasim. Bud ji mel kopnout do stredu brany nebo vic k tyci... kopnul ji blbe a vi to sam

  • Hory - 27.11.2021, sobota, 20:43
    (0)

    Drzý vandrák a v čem nebo jak Venca kopl hloupě penaltu?Pokud by brankář skočil na druhou stranu, nebo na tu druhou stranu ji kopl Venca, tak se tu nic nepíše. Ale brankář ji prostě vystihl.Občas mi to přijde, jako říct tak hloupou střelu na bránu jsem už dlouho neviděl. To není navážení se do Tebe, jen můj názor na stejnou věc.

  • fandajakhrom - 27.11.2021, sobota, 20:41
    (0)

    Jako dokazu byt hodne kriticky, ale takhle kritizovat sve milacky, ktere jste pred tydnem vynaseli do nebes neni normalni :-) jako prostali jsme to fest, ale mistři stejne nebudeme. Buďme normalni ... borci vcetne kouce jsou na sebe nasrani i bez teto kritiky

  • drzý vandrák - 27.11.2021, sobota, 20:31
    (0)

    Tak hloupě kopnutou pentli jsem fakt dlouho neviděl.V 16.kole kopeme první pentli v soutěži a takhle s ní naložíme.Venca a Milan dnes byli absolutně z formy.Velká śkoda.

  • Petros - 27.11.2021, sobota, 20:24
    (0)

    Ti naši borci to fakt udělali schválně, pro takového Artigase a jemu podobné to muselo být utrpení tak dlouho nemět na co házet špínu a hejty. Zápas se nepovedl ale psát tu něco o záchraně....ty seš normální debil :))

  • Artigas - 27.11.2021, sobota, 20:02
    (-2)

    Porazit Plzeň?!?! Ta dnes prejela klokany kanarem! No, vrací se to do starých kolejí, ale takto projebat a prokoucovat zápas, to je prostě neodpustitelne!!! Bylo zřetelně vidět, ze chybí Regi, Jurečka neměl vůbec na petku chodit a Daníček už mel dávno kopat prales, na co sáhne, to posere. Navrc úplně z formy, ostatní po druhé brance vůbec neměli zájem zvýšit tlak jak proti rudé holotě... Nicméně přes třicet bodů je, takže liga zachráněná.

  • Nike - FCS - 27.11.2021, sobota, 19:35
    (0)

    Vůbec mi nejde o prohru, to se prostě stát může... jestli si někdo myslel že budeme do konce sezóny všechny válcovat a vyhrávat tak se mýlil... to že budějovice jsou doma silné a 16 bodů z 18 získali doma taky o něčem svědčí... nicméně ten způsob prohry hodně bolí, já jsem nás vůbec nepoznával od té 70. minuty :-D A to že tam Bassey takhle dvakrát projde, 1vs1 tam zůstáne na půlce uplně sám, nezdvojen při tom kdy jsme měli o jednoho hráče více, mi hlava nebere.. jakým stylem jsme chtěli hrát a co jsme dělali....teď at porazí Plzen, Jablonec doma, venku uhrají nějaký bod s Hradcem a je to v klidu :-)

  • barnabas.666 - 27.11.2021, sobota, 19:29
    (0)

    Být to první zpackaný zápas, tak si řeknu, že se to může stát každému, ale to je třetí ze čtyř! Oba zápasy s Karvinou se nezvládly v základní hrací době, jedině Sparta vyšla nad očekávání. To jen pro ty, co tvrdí, že to jeden pokažený zápas. Ne, vážně není. Stejně jako v Karviné přišla střídání, po kterých se hra rozpadla, jakoby ti střídající hráči přišli z Marsu nebo co. To hraje na trénincích jen základní jedenáctka a ostatní se na ně dívají?

  • Bayern Munchen - 27.11.2021, sobota, 19:24
    (0)

    Toto je fakt težko zkousnutelná prohra, 70 minut byl na hřišti pouze jeden tým a pak inkasujeme jeden gól ze standartky a sesypeme se, proti 10 hráčům, to fakt takhle zkuseny tým musí dohrát…toto nás muže pěkné psychicky poznamenat do dalších zápasu…

  • drzý vandrák - 27.11.2021, sobota, 19:10
    (0)

    Souhlasím.Obejde se to i bez panáka.Ale tohle by se nemělo opakovat a stalo se...

  • fandajakhrom - 27.11.2021, sobota, 19:08
    (0)

    Klidek vandraku, dej si panaka a bude to ok 👍je to jen fotbal, ktery je o chybach. .. proste jsme to dojebali...

  • Hynda - 27.11.2021, sobota, 19:04
    (0)

    No tak se prohrálo no a co,sice jsme to od 70 minuty dojebali,ale jede se dál teď doma smaznem Plzeň a bude dobře,jednou to muselo přijít i když ne dnes když jsme vedli 2-0 do prdele..... škoda

  • drzý vandrák - 27.11.2021, sobota, 18:55
    (0)

    Směje se nám celá republika a právem.Pan Svědík má máslo na hlavě a dobře to ví.Dojebal to stejně jako v Karviné.Někteří by už měli posílit Osvětimany.

  • guerero - 27.11.2021, sobota, 18:50
    (0)

    Neskutečné,co dnes kluci v posledních 20 minutách předvedli,do té doby jednoznačný zápas,gólman soupeře podal životní výkon,bohužel zrovna dneska,ale nedělal bych z toho vědu,prohrálo sa,kluci sa z toho určitě ponaučí a jede sa dál,nicméně nešlo si nevšimnout,že celé sa to pokazilo po střídání,podobně jako v Karviné,prostě balon je kulatý a v tom je ten fotbal krásný a přináší někdy i takové zážitky,jako dnes!

  • fandajakhrom - 27.11.2021, sobota, 18:50
    (0)

    Je to i velke tema pro Svedika. Jak v takovy moment, kdy dostane souper cervenou a je jasne, ze bude hrat na brejky, poskladat obranu. Takto urcite nee. Tohle bylo 20 minut otevrenych dveri

  • fandajakhrom - 27.11.2021, sobota, 18:40
    (0)

    Je to facka, ale da se z toho poucit a hlavne klidek. Stridani dnes uplne neklaplo, x zapasu pred tim ano. Zadny stres. Je potreba dal pracovat... aspon na nas nebude tlak ohledne titulu.. a jestli se nam smeji vemena ze sparty, ktera se ztrapnuje jiz nekolik let, je mi fakt jedno 😂🖕

  • wer - 27.11.2021, sobota, 18:17
    (0)

    Samozřejmě, že taková hloupá prohra mrzí, ale jednou to přijít také muselo. Je třeba na tom najít něco pozitivního a ne jenom nadávat. Každý velký tým se učí i triviálníma chybama a já pořád věřím, že něco pořádného dokážeme. Pan Svědík si to jistě vyhodnotí, řekne k tomu své a pak je třeba to hodit za hlavu. Porážka jde za všema, od hráčů až po realizační tým a není třeba se pitvat, kdo co udělal špatně, nebo kdo měl či neměl nastoupit. Prostě držíme spolu, v dobrém či zlém, a to dělá Slovácko Slováckem. Prostě příští týden porazíme Plíseň a hotovo!!!

  • Bonito33 - 27.11.2021, sobota, 18:06
    (0)

    Po pár měsících prohra a nestíhám číst

  • peetrs - 27.11.2021, sobota, 18:04
    (0)

    Pánové dnes jste ze sebe udělali kašpary sami. Je vidět, že zdaleka ještě nejsme zkušené mužstvo... Ono se to samo nedokope. Přidám se ke kritikům střídání. Tvl sáhnout do toho stylem vyndám Kohuta, pošlu Dáňu nevím no... Vecheta měl být na hřišti dřív za trápícího se Jurečku. Teď to chce se zdravě nas*at a za týden ztrestat Plzeň

  • Fcslovacko2004 - 27.11.2021, sobota, 18:01
    (0)

    Já nekritizuju Daníčka, nicméně v době kdy vyloučili Horu tak tam neměl jít, střed zálohy do té doby fungoval dobře a bylo potřeba tam spíš poslat útočníka aby jsme je dodělali

  • Petros - 27.11.2021, sobota, 17:57
    (0)

    Jasné, jedeme dál. Tak jako tak letos zažíváme s naším klubem neskutečné věci ať v dobrém tak zlém. Opravdu vyjímečná sezona :)

  • Jerry1984 - 27.11.2021, sobota, 17:57
    (0)

    každá série jednou končí, aby začala další nebo jiná.. spíše bych si přál další než jinou ;)

  • Honza9 - 27.11.2021, sobota, 17:50
    (0)

    Chybama se člověk učí. Jo tak jsme prohráli. Ale život jde dál.

  • Petros - 27.11.2021, sobota, 17:50
    (0)

    Dany tak já jen že ne za vše můžou jen ti hráči a Daníčka jsem se tu zastal. Dnes ten konec posrali všichni i s trenérem a hotovo. To je fakt, proč to neříct Však už níž jsem psal stalo se a jdeme na Plzeň kterou porazíme.

  • josmen - 27.11.2021, sobota, 17:48
    (0)

    Prokaucovany zapas. V 60 minute mel Sveda stridat Hifiho, Celera a Reinberka,aby nahradnici nemuseli resit zlute karty

  • Dany-Hull City - 27.11.2021, sobota, 17:46
    (-1)

    petros: A ja pres zklamani a pruser dnesni snad poprve zkritizuju tebe a vsechny kdo si mysli ze ma pravo kritizovat trenera a ostatni. Vsichni jsou jen lidi a kazdy dela chyby. Musime si sednout na zadek a odmakat dalsi zapasy a ne hned po chybe vsem nadavat a delat nejchytrejsi.

  • Petros - 27.11.2021, sobota, 17:43
    (0)

    Já snad poprvé zkritizuju Svědíka. Za stavu 1-2 měl ty naše usměrnit a hrát vzadu na jistotu a čekat na brejky, které by přišly. Podle mě i on podlehl euforii, že hrajem proti deseti a ze hry nás neohrozí. Takhle je nechat dvakrát jednoduše jít do brejku jeden na jednoho to je neodpustitelné.

  • Babu - 27.11.2021, sobota, 17:43
    (0)

    Ono ani ta Plzeň není kdovíjaká, většinu zápasů vyhráli 2:1 a minule na Baníku byli děsní, i když s pomocí sudího Petříka (dnes v budějkách za varem) remizovali 2:2

  • Bayern Munchen - 27.11.2021, sobota, 17:40
    (0)

    A Daníček je opravdu špatný, hlavně v záloze, měl by hrát už pouze stopera pokud tedy vůbec…

  • Petros - 27.11.2021, sobota, 17:36
    (0)

    Tak my sa taky budem smát zítra až Sparta prdne s Libercem :)))

  • Bayern Munchen - 27.11.2021, sobota, 17:34
    (0)

    Toto jsem ještě neviděl vést 2:0, navíc nedat penaltu, ale to už od Plovdivu víme, že není naše silná stránka…ale takové utkání prohrát a ještě proti deseti, to nevím zda jsem někdy viděl… zvlášť takhle zkušený tým si to musí umět pohlídat… opět přepnutí do módu profesorské a že se nemůže nic stát, tak jak s Karvinou venku…

  • hešpy - 27.11.2021, sobota, 17:33
    (0)

    Ovšem je opravdu zvláštní jak se změní hra Slovácka po střídání Milana, tam se to vždy láme.

  • hešpy - 27.11.2021, sobota, 17:32
    (0)

    Je to opravdu zábava, ze Slovácka sice nikdo nevykrikoval, ze jsou jak Leicester, ovšem lidi se toho ocividne radi chytají 😀

  • Babu - 27.11.2021, sobota, 17:31
    (0)

    hešpy: nech se radují, odehráli přece perfektní duel u nás i na půdě Rangers :D

  • hešpy - 27.11.2021, sobota, 17:29
    (0)

    Je sranda si teď procitat různá diskuzní fora. Zejména spartani mají Vánoce.

  • Babu - 27.11.2021, sobota, 17:28
    (0)

    Jinak posledních dvacet minut děs, to asi viděl každý. Skoro vždycky, jak odejde Petržela, tak se rozsypeme v záloze. A když už jsme si teda nechali dát na 1:2, tak jsme neměli vzadu nechávat jen dva stopery, Kadlec byl na mrtvicu. No nevadí, i takové věci se evidentně stávají, ale tři branky proti deseti, to je fakt šílenost. Svědík jim dá világoš.

  • Babu - 27.11.2021, sobota, 17:26
    (0)

    fipa: co to hněteš, měl prohrát souboj, dostal by redku, stejně bysme to projeli a ještě by Hofi dva zápasy chyběl, to by se fakt vyplatilo :D

  • a jé - 27.11.2021, sobota, 17:23
    (0)

    Hory to není že by udělal Daniček chybu ale nějak to pak prostě nejde neboj když ho tam se Spartou trenér posílal byla ve malá dušička ať chceš nebo ne je defenzivní spíš měl dojít někdo kdo dá hřebíček

  • fandajakhrom - 27.11.2021, sobota, 17:21
    (0)

    Bohužel ale bylo jasně vidět, že debilní červená budějky jasně nakopla a měli jsme to zabetonovat.. a ne jim dát prostor k brejkům ........

  • Fcslovacko2004 - 27.11.2021, sobota, 17:20
    (1)

    Tohle jsou body se Spartou spláchnuté v hajzlu

  • fandajakhrom - 27.11.2021, sobota, 17:19
    (0)

    Poučit se z chyb, hodit to za hlavu a příště uhrát nějaké body ... ale je to teda škoda

  • chalupář - 27.11.2021, sobota, 17:17
    (0)

    Driske: bohuzel se neda nic jineho nez souhlasit

  • Hory - 27.11.2021, sobota, 17:17
    (0)

    Nechápu ten hněv na Vlastu. Že nebyl tak kritizován po zápase se Spartou. Prohrálo se jo,navíc blbě, ale hned spustit takovou proti hráčům? Vy si myslíte, že je samotné to nemrzí. Kdo nic nedělá, ten nic nezkazí, asi tak.

  • Driske - 27.11.2021, sobota, 17:16
    (0)

    Jenže to nevidíš v souvislostech, s Daníčkem se naprosto rozpadne jakákoliv výstavba hry.

  • bilas - 27.11.2021, sobota, 17:16
    (0)

    Stalo se, ale po Karviné další zbytečný kolaps. Kdyby to Jurečka proměnil bylo by ještě v poločasu 0:3 a hotovo. Ten faul na Sadílka před 2:2 Var nepochopitelně neviděl...Je třeba si před Plzní opět sednout na zadek :)

  • Petros - 27.11.2021, sobota, 17:14
    (-1)

    Neříkám, že je dobrej ale ani za jeden z golu nemohl. Toto jde i za Svědíkem. Nemůžem vzaduhrát takhlecharakiri na konci záoasu kdw vedem a hrajem proti deseti....

  • Driske - 27.11.2021, sobota, 17:11
    (0)

    Hejty na Danicka absolutně mimo mísu nejsou, je to nejslabší článek v kádru Slovácka.

  • Petros - 27.11.2021, sobota, 17:10
    (-1)

    Slovácko to udělalo schválně, bylo jim líto že vyhlášení místní hejtři nemaj co kritizovat :))) jako jasne, je to neodpustitelné takhle ztratit zápas. Ale na koně je posadila ta haluzorní hlavička po rohu, centimetry a odráželo se to do pole. Hejty na daníčka a Navrátila mimo mísu. Prostě jsme tentokrát hrály na velké riziko vzadu a tentokrát se nevyplatilo, zaspala otevřená obrana co nezachytila ty dva náběhy....nepodržel ani brankář, aspoň jeden nájezd měl mít....no co už, Plzeň uděláme!

  • fipa - 27.11.2021, sobota, 17:10
    (0)

    Hofman by si měl NALISKAT

  • karagavrylydys - 27.11.2021, sobota, 17:02
    (0)

    Že nebudeme vyhrávat furt bylo jasné, ale za takhle debilně kopnutou penaltu bych nechal jí Jurečku domů pěšky. O Hofmannovi raději nemluvě.

  • fipa - 27.11.2021, sobota, 17:01
    (0)

    Nechápu že dal dolů Kohuta a ještě za Daníčka....Kohuta a Kalabiška nejlepší hráči ..... Prostřídáním pojebal zápas....no což Cicilia chyběl

  • barnabas.666 - 27.11.2021, sobota, 17:01
    (0)

    Před týdnem byla směšná Sparta, teď se budou všichni smát nám, zaslouženě. Aspoň se proberou ti, co mluvili o titulu.

  • Driske - 27.11.2021, sobota, 16:59
    (0)

    Jak přes kopírák s Karvinou, pokaždé to bylo způsobeno střídáním Danicka, se kterým se rozpadne celá záloha.

  • riedlss - 27.11.2021, sobota, 16:59
    (0)

    fipa: běž si naliskat

  • fipa - 27.11.2021, sobota, 16:59
    (0)

    Hofmane ty ubožáku .....kdybys ho sundal za červenou u druhého gólu.... vyhráli by jsme.

  • barnabas.666 - 27.11.2021, sobota, 16:57
    (0)

    Souhlas, jak vidím Daníčka v záloze, tak je jasné, že přijdem o body. Žádnou přesilovku jsme nehráli, to snad bylo vidět, hlavně kvůli němu.

  • a jé - 27.11.2021, sobota, 16:57
    (0)

    A opět se bude celý týden probírat Slovácko

  • Driske - 27.11.2021, sobota, 16:56
    (-2)

    Danicek, Tomic, Navrátil jako vždy totálně k hovnu.

  • Hory - 27.11.2021, sobota, 16:55
    (0)

    Jako vést v 72 minutě 2:0 hrát proti deseti a prohrát? Holt i to jde.

  • Jerry1984 - 27.11.2021, sobota, 16:54
    (1)

    začaly*

  • Jerry1984 - 27.11.2021, sobota, 16:53
    (0)

    no nejde to pokaždé.. každopádně jak se Budějky zvedly, a začali hrát důrazněji tak Slovácko skončilo

  • Artigas - 27.11.2021, sobota, 16:53
    (0)

    Prý adept na titul, když nedokáže porazit ani takové hovna...

  • a jé - 27.11.2021, sobota, 16:53
    (1)

    Poslední dobou když je Daniček na hřišti ztrácíme body trochu přináší smůlu

  • a jé - 27.11.2021, sobota, 16:52
    (0)

    Ale Vorel zachytal ale po vyloučení profesorsky fotbal čekal jsem že to bude těžké ale tohle jsem nečekal

  • Hory - 27.11.2021, sobota, 16:49
    (0)

    No po tomto zápase budeme mít o čem mluvit. Bohužel.

  • Driske - 27.11.2021, sobota, 16:48
    (0)

    Danicka, do Hradiště pesky

  • Šovkovskij - 27.11.2021, sobota, 16:48
    (0)

    Nemám slov!

  • Artigas - 27.11.2021, sobota, 16:46
    (0)

    Takže to posteli jako posledně-splachli Spartu a Budějovice nebyli schopni ani jednou porazit! Darované tři body, to bude kartáč od kouče!

  • Driske - 27.11.2021, sobota, 16:44
    (0)

    Mimochodem Danicek opravdu týmu už nema co dat.

  • Valheru - 27.11.2021, sobota, 16:44
    (0)

    Budou galeje :-)

  • Driske - 27.11.2021, sobota, 16:44
    (0)

    Svedik je zabije

  • Valheru - 27.11.2021, sobota, 16:44
    (0)

    Očekávám hejturagán za 3, 2, 1, ... :-)

  • Jerry1984 - 27.11.2021, sobota, 16:43
    (0)

    hhh

  • Valheru - 27.11.2021, sobota, 16:42
    (0)

    To je neuvěřitelný infarkt...

  • champyon - 27.11.2021, sobota, 16:42
    (0)

    To je ale legrace.

  • a jé - 27.11.2021, sobota, 16:41
    (0)

    No a je to v pr

  • Jerry1984 - 27.11.2021, sobota, 16:41
    (0)

    to vypadá, že si týmy ve druhém poločase vyměnily roli.. noo, aspoň vidí, že nedostanou nic zadarmo

  • Jerry1984 - 27.11.2021, sobota, 16:40
    (0)

    wau..

  • a jé - 27.11.2021, sobota, 16:37
    (0)

    Červená jasná jen zas budou nervy až do konce

  • Valheru - 27.11.2021, sobota, 16:26
    (0)

    Za mě Hora jasná červená, pokud my jsme dostávali červené v úvodu sezony, tak toto je stejný rank,,,

  • Valheru - 27.11.2021, sobota, 16:18
    (0)

    Ten Kali je neskutečný... on je všude...

  • chalupář - 27.11.2021, sobota, 12:58
    (0)

    Filip Nguyen ve fotbalovém milionáři https://www.youtube.com/watch?v=8dxDY_LpEgM&t=647s&ab_channel=THETOP

  • Fcslovacko2004 - 27.11.2021, sobota, 11:49
    (0)

    Já bych určitě nic nepodceňoval, Budějovice jsou doma hodně dobré, bych sestavu vůbec neměnil, i když možná bych dal do útoku Rigina od začátku, proti Budějovicím se jeho metry budou hodit

  • fcs - 27.11.2021, sobota, 11:07
    (0)

    Myslím ze dnes by měl nastoupit Tomič, který měl vyborny zápas v Ostravě a zkušeného Ramba prošetřit na Plzeň,Petržela by byl ideální až na druhou půli a myslím že Rigi dnes dostane přednost před Vencou protože budeme hrát do plných a jistě si to zaslouží

  • Ondra - 27.11.2021, sobota, 10:24
    (0)

    Pozor na žluté karty pro Hofmana, Petrželu a Reinberka. To by byla čitelná ztráta na Plzeň

pristi
 Další články:
05.12.2021, neděle, 15:30 - Hrajte jako se Spartou! Kolaps si vyříkali, Slovácko čeká bitva s Plzní
05.12.2021, neděle, 14:25 - Čas na revanš? Petržela a spol. vyrukují na Plzeň, mají extra motivaci
05.12.2021, neděle, 14:15 - Legendou ještě dřív než Petržela. Ale neopustí Navrátil v zimě Slovácko?
05.12.2021, neděle, 14:00 - Boj o poháry a špičku. Plzeň míří na Slovácko a nehodlá opakovat kolaps
22.11.2021, pondělí, 19:20 - Osobnosti Slovácka o šlágru se Spartou: Velké nadšení i gratulace Petrželovi
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace