Výjezdy? Na druhou ligu nás jezdilo víc... |
11.11.2011, pátek, 09:33 |
Když se v červnu 2007 podařilo fotbal na Slovácku zachránit, tak přišla nové vlna euforie. Díky vstřícnosti nového majitele klubu Zdeňka Zemka, jsme mohli začít využívat přepravy na venkovní zápasy doslova za hubičku a s počtem fanoušků na výjezdech se roztrhl pytel.
Legendární výjezd do Sokolova, kam ve 2:00 ráno cestovaly 3 autobusy fanoušků, nebo dopolední výjezd do Prahy na falešnou Bohemku, kde byly rovněž 3 autobusy. Zapomenout nesmíme ani na výjezd do Příbrami, kam na poslední podzimní zápas cestovaly 4 autobusy plné slováckých fanoušků.
Za pozornost jistě stojí i i 3 autobusy v Opavě 7 autobusů ve Fulneku, nebo výjezd do Čáslavi, kam jsme dojeli s dostatečným předstihem a ve sto lidech si užívali pohody ve městě.
I na dalších výjezdech po druholigových stadionech byly mnohdy zajímavé počty, které se s těma nynějšíma LIGOVÝMA nedají srovnávat. A to bohužel v tom špatném slova smyslu... navíc naše počty i nadále klesají. Minulou sezónu byly na Bohemce 3 autobusy (letos jeden poloprázdný). To samé v Hradci. A počet v Ostravě byl loni dvojnásobný. Bohužel i v Olomouci bylo loni více fanoušků než v letošní sezóně a to byl loňský vlakový výjezd opravdu legendární!
Bohužel výjezdy nám tady na Slovácku poněkud zevšedněly a jejich příznivá cena již není lákadlem. Paradoxem je, že zrovna nyní vozíme z venku více bodů jak v minulosti. navíc asi opravdu nedoceňujeme to, co tady máme. Stačí se podívat do Brna, které hraje na chvostu 2. ligy a i v Ostravě mají nemalé problémy. Proto bychom si měli té ligy vážit a užívat si jí, vždyť nikdo z nás neví co bude za pár let. Když jsme sestupovali do 2. ligy, tak Brno hrálo o titul a i Baník měl ještě dva roky zpátky jiné ambice... V listopadu nás čeká ještě výjezd na Žižkov do Prahy, tak uvidíme jestli se nám podaří udělat 3 autobusy jako tomu bylo ve druhé lize...
Zdroj:
|
| |
|
-
Šovkovskij - 13.11.2011, neděle, 18:56
(0)
Babu: Tak to se hluboce omlouvám, jedná se o politováníhodné nedopatření, jaké se stane nejvýše jednou za 10 let:-)
-
Babu - 13.11.2011, neděle, 12:57
(0)
šovkovskij: co? Marťas zaoral se sice umí rozjet, ale toto sem s dovolením psala já, neb on by tam měl asi jiné formulace, než sem použila já :D nic proti němu :)
-
juancarlos - 13.11.2011, neděle, 12:11
(0)
myslím,že v tom možná hraje i roli to,že když nás přijelo nadruhé lize 100,tak jsme si někteří připadají jako větší borci (stejný syndrom jako Brnáci k UHá).Kdežto v lize,v těch větších městech, už to taková pohodička není. Jak bych to nazval? Zbabělost ?
-
Šovkovskij - 13.11.2011, neděle, 08:42
(0)
O tom to je. Fanaticos jsou ti, kteří na ty výjezdy jezdí a fandí, to jsou ti fanatici. Ten, kdo stojí doma v kotli a třikrát zařver Fanaticos není a nebude. Správný Fanaticos je právě proto, že něco obětuje a to se tady kromě 43 lidí neděje. Lidé si neuvědomují, co obnáší Fanaticos. Stát v kotli jak tele, občas něco zařvat a myslet si, jak je důležitý, dokáže každý. Ale není Fanaticos. Fanaticos je ten, který něco obětuje a jezdí i na ty výjezdy za pár hubiček.
-
Šovkovskij - 13.11.2011, neděle, 08:37
(0)
Fanaticos je skupina nadšenců fandících fotbalovému klubu 1. FC Slovácko.
První myšlenka této skupiny se zrodila v hlavě několika fanoušků z Nivnice, Drslavic a Uherského Brodu. Jejich nápad ovšem došel mnohem dále než sami zamýšleli. Z určité skupiny fans, která si nechala udělat Fanaticos šály a ztotožnila se s myšlenkou fanatismu, vznikla mnohem početnější skupina přížnivců.
Nápadu „Fanaticos“ se chytla drtivá většina věrných fanoušků Slovácka, kteří se rozhodli pojmout družinu Fanaticos jako celek lidí patřících mezi stálé příznivce slováckého celku, kteří Slováckem žijí, přidávájí ruku k dílu, když je potřeba, a obětují část svého času pro aktivity se skupinou spojené.
Prakticky jsme to všichni my „blázni“, kteří vyrážíme za naším celkem do dalekých končin, řveme z plných plic, i kdyby se prohrávalo 15:0, stojíme za Slováckem i ve chvílích, kdy ti nefanatiční už dávno zlomili hůl.
Nevadí nám přijít a pomoct s choreem, i když volným časem nepřekypujeme,
nevadí nám vysléct se do půl pasu a fandit, i když venku mrzne,
nevadí nám skákat zády ke hřišti a nevidět na hru,
nevadí nám jet 8 hodin do Sokolova, i když si musíme brat volno z práce…
Být postihnut nemocí zvanou Fanatismus znamená už nikdy se nevyléčit…
Ptáte se proč to všechno? Jednoduchá odpověď…
PROTOŽE FOTBAL JE JEN ZÁMINKA…
Fanaticky jako vždycky!
Napsal: Martin Zaoral m.l !!!!
-
pecka - 12.11.2011, sobota, 21:17
(0)
nechali se ovládnout pohodlností
-
Babu - 12.11.2011, sobota, 21:10
(0)
tak to je jasné, to byl jen takový "vtípek" ;-) netuším, jak rozhýbeme gaučink.. a netuším, kde jsou všichni ti, co jeli do Sokolova, Příbrami a na Duklu a podobné Sparty Krče :/
-
pecka - 12.11.2011, sobota, 21:07
(0)
já sem o tom přemýšlel o tom žádná ale mám o něj strach. však víte co se občas na fotbalových tribunách a mimo ně děje
-
pecka - 12.11.2011, sobota, 21:04
(0)
chápu tě. Tak hodně sil protože tohle je náročný úkol rozhýbat pohodlný gaučink :(
-
Babu - 12.11.2011, sobota, 21:03
(0)
pecka: a kdybys chtěl jet aj s miminem, tak věř, že se ti o něj postaráme aj s Lakouškem :P ale my bysme ti ho možná nevrátili, my máme moc rádi děti :D
-
eLucky - 12.11.2011, sobota, 21:02
(0)
to pecka: nejde o to co pro slovacko kdo dela... kazdy muze delat to na co ma cas a moznosti, problem je v tech, kteri se jenom vezou na vlne, chvastaji se jaci nejsu velci fanousci a sotva je donutime v kolti otevrit hubu, kdyz zrovna nevedem 2:0 nad Spartu... takove bych zabil... pro TY je tento clanek. Koncim...
-
Babu - 12.11.2011, sobota, 21:01
(0)
pecka: nikdo neříká: vem mimino a pojeď! :D ale jde o to, kolik lidí se prohlašuje za fanaticos a věrné fans a jejich jediné výjezdy jsou do Olomouce, na Baník a blbou Spartu. To mi teda nestačí, fakt že ne. A nevěřím, že se všichni učí, hrajou nedělní fotbal nebo mají děti. To jsou ty kecy, chápeš? Většina fans v kotli je ve věku 20-30let a určitě nemá děti a kde jsou? Proč nebyli v Teplicích? Už odsuňme tu osobní rovinu a posuňme to dál.
-
eLucky - 12.11.2011, sobota, 21:00
(0)
to pecka: neni duvod se ospravedlnovat... nedelas to pro nas, ale pro Slovacko snad... delame to protoze mame modrobile srdce!! Svou cestu znas, neni ustlana na krasnych ruzich...
-
eLucky - 12.11.2011, sobota, 20:58
(0)
to eLucky: jisteze sem ti to napsal, protoze mne to irituje, tyto neustale stejne vymluvy.... beru... s 8mi mesicnim deckem asi nepojedes, mozes jet obcas sam, treba na jeden vyjezd za mesic... ale moje reakce nebyla nicim jinym nez jenom reakci na to, ze lidi radsi hledaju vymluvy.... souhlasim s Rykym... navic nechapu, proc si to porad beres osobne, tento clanek neni nicim jinym nez apelem na ty lenochy, kteri mozu ale mrdaju na to.... nemosis se NAM tu omlouvat, ze nemozes, protoze mas decko... nejde o jednotlivce, ide o podporu Slovacka!
-
pecka - 12.11.2011, sobota, 20:56
(0)
já vím co všechno pro slovácko děláš a vážím si toho. Asi máte pravdu chtěl sem se trochu ospravedlnit. soráč
-
Babu - 12.11.2011, sobota, 20:56
(0)
a pro mě je osobní, když napíšeš, že je ubožák a víš o něm jedno velké NIC. Třeba ti ten dlouhý příspěvek, co teď napsal, otevře oči a uvidíš to jinak, než jak jsi to předtím četl.
-
pecka - 12.11.2011, sobota, 20:53
(0)
pro mě to osobní je když napíšu že mám rodinu a eLucky mě písne kecy kecy kecy... Omlouvám se jestli sem tě tím nějak nařknul
-
eLucky - 12.11.2011, sobota, 20:52
(0)
to pecka: ano ano, na vyjezdech na pohary sem letos opravdu nebyl, bohuzel:( Tady ale nejde o lidi, kteri nekdy proste nemozu... tady ide o lidi, kteri proste nejedu, protoze nechcu, pritom maju cas aj moznost jet, ale proste nejedu, protoze su lini... pises mne tu, ze su ubozak, ktery se neustale urazi, ale pritom ja se tady bavim porad jenom obecne o vetsine nasich radoby fanousku, kteri su lini az beda a povazuji se za FANATICOS jenom proto, ze jedu jednuc za rok do olomouce, dojdu na domaci zapas do kotle a tam stoji a obcas neco zarvuů. Ryky to psal dobre, psal o Fanaticos a toto neni opravdu fanaticos! Absolutne nejde o me, ale o SLOVACKO! I kdybych se ja kdovijak urazel, tak ja su jenom jeden nekdo, o zasluhach a ofandenych zapasoch sa tu bavit nebudeme, to je jedno, to je minulost, ale rad bych videl, aby to bylo tak, ze lidi co maju cas chcu jet za Slovackem a ti co ho nemaju tak se snazi ho najit, jako to dela Ryky a nekteri jini. Kazdy moze predlozit objektivni duvody a kazdy moze mnet aj duvody, pro ktere proste jet opravdu nemoze i kdyby se rozkrajel, ale nerikaj mne, ze z toho naseho plneho kotla to tak ma zapas co zapas tolik lidi, ze nikdo z nich nejede??? A pokud ti ide jenom o napadani mne, tak si ubozak ty, protoze ja na tebe a napadani tebe naprosto kaslu, mne ide JEN o Slovacko, vzdycky hledim v prvni rade na Slovacko, muj prospech z cinnosti pro Slovacko je zcela vedlejsi, ale o tom ty asi nic nevis, kdyz si to beres osobne...
-
Babu - 12.11.2011, sobota, 20:46
(0)
pecka: takže s tebou já už diskutovat nebudu. Já sem ti psala slušně, ale ty nám už ne. Neadekvátní reakce plná urážek na eLuckyho, zase si něco dokazuješ, co? Přesunuls to do osobní roviny a to nemíním řešit, fakt ne. Radši nic než ty sprosté slova, co mě napadají.
-
pecka - 12.11.2011, sobota, 20:30
(0)
promiňte za chyby ale trochu sem se naštval tak to bylo psané ve vzteku
-
pecka - 12.11.2011, sobota, 20:28
(0)
s osmiměsíčním potomkem asi nepojedu. nechápu proč ste na lidi takový když mají důvod nejet. eLucky si ubožák který se neustále jen uráží. Babu já nereaguji na článek ale na Rykyho poslední větu. Já to myslím tak že můžu být Fanaticos i když nejezdím pravidelně. Jsem hrdý na to když si dám sina naklín zapnu počítač hrajeme si a zároveň můžu sledovat fotbal a také se pyšnit tím s jakýma fanouškama můžu fandit protože choráli jsou slyšet z repráků vždycky. A ještě k tobě eLucky. Myslím že na výjezdech na pohárové zápasy jsi nebyl. Já nejsem ty a neviním tě z toho že máš výmluvu. Prostě jsi nemohl. Tak zkus pochopit lidi že někdy nemůžou také! Mimo tuhle debatu soulasím s tím že fanoušci to zanedbávají...
-
Babu - 12.11.2011, sobota, 20:04
(0)
pecka: o rodině nepadlo ani slovo. To je přece něco úplně jiného! Když se porozhlédneš po kotli, tak je to samý mladý, puberťáci, studenti středoškoláci, vysokoškoláci a stejně na výjezdy nejezdí! V kotli nás bývá tak 400, z toho dejme tomu 100 (hrubý odhad) má rodinu, 50 nás jezdí pravidelně. Tak kde je těch 250 lidí, co se hrdě hlásí k Fanaticos? To sou fakt jen takové nahodilé čísla, ale chtěla sem se zastat rykyho, on nebral v úvahu rodiny, ale ty studenty, co nemají velice nic na prácu a stejně nejedou.. a jim podobní, nesezdaní, bezdětní, s volným víkendem...
-
eLucky - 12.11.2011, sobota, 20:04
(0)
to pecka: kecy kecy kecy... jedna z pouzivanych vymluv. Su lidi, kteri jezdi s celu rodinu na vyjezdy a vubec to rodinu neomezuje. V prve rade je to o chteni, bud chces hledat moznosti a prilezitosti jak jet, nebo proste nechces jet...
-
pecka - 12.11.2011, sobota, 19:09
(0)
nic méně určitě jsou i takoví kteří to zanedbávají bez jakéhokoli důvodu
-
pecka - 12.11.2011, sobota, 19:07
(0)
až budeš mít rodinu a vážit si jí,tak poznáš co je to být FANATICOS a jezdit na výjezdy zřídka hlupáku...
-
Ryky - 11.11.2011, pátek, 18:36
(0)
Co je to to naše Fanaticos? Podle mě je to aktualně skupinka lidí v počtu max 50 lidí co jezdi na vyjezdy. Někteří kteři na domacich zapasech řvou FANATICOS nevi ani co řvou.Je to smutné. Pro me neni vymluva, ze du do prace,rano musim vstavat do prace do skoly..Spousta co nas z tech 50 jezdi a zvladaji to bez problemu. Ste jenom zhnilý a radči se budete doma valet na gauči...a vubec nejste žadne Fanaticos...pač Fanaticos ti sou a jedou fšude !!!
-
Jerry1984 - 11.11.2011, pátek, 17:22
(0)
teda spíš že si z toho něco vezmou, přečte si to určitě více fanoušků...
-
Jerry1984 - 11.11.2011, pátek, 15:16
(0)
stejně si to zase přečtou jenom ti, co jezdí..zbytečná námaha :)
-
Šovkovskij - 11.11.2011, pátek, 12:53
(0)
Lidé výjezdy za hubičku už berou jako samozřejmost. Ale přijde doba, a nemusí to trvat dlouho, kdy prostě ČSAD Vsetín jezdit nebude, nebo pan Zemek zavře kohoutek a bude se jezdit za plné ceny. Tudíž tímto vyzývám všechny, aby si to užívali, dokud to jde a brali to tak, že každý příští výjezd může být za tyto ceny poslední.
-
AmaZ - 11.11.2011, pátek, 10:40
(0)
Na ty výjezdy jsme hrozné nuly.
-
juancarlos - 11.11.2011, pátek, 10:13
(0)
nevím co na to říct,snad jen,že rozežranost, dekedence a nepokora dorazili i na Slovácko. Fakt nevím co by lidi zvedlo z gaučů ??
Další články: |
28.11.2011, pondělí, 21:10 - Report ze zápasu na Žižkově |
20.11.2011, neděle, 23:08 - Report ze zápasu s Libercem |
16.11.2011, středa, 18:48 - Přijede druhý Liberec - vzhůru na tribuny! |
14.11.2011, pondělí, 15:05 - Inspirace – trénink fanoušků |
07.11.2011, pondělí, 20:23 - Report ze zápasu v Teplicích |
|