*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Výjezd na Spartu - autobus ZRUŠEN!

30.09.2015, středa, 18:30
vyjezde_minibus_velky.jpg

Autobus zrušen. V diskusi níže se můžete domluvit na cestě auty.

V neděli 4. 10. 2015 zajíždí Slovácko na hřiště pražské Sparty. K tomuto výletu letos poprvé bude patřit i průjezd tunelem Blanka, který stál asi tolik co 100 našich stadionů. Snad se naši fotbalisté narozdíl od těch Olomouckých neztratí v tunelu a uhrají slušný výsledek, nejlépe s tříbodovou tečkou pro Slovácko. Byla by to první výhra našeho klubu na hřišti Sparty a od poslední výhry proti Spartě již taky uplynula hezká řádka let.

Díky autobusu vypravovanému FanClubem ve spolupráci s ČSAD Vsetín máte možnost být u dalšího zápasu Slovácka na Spartě!

ONLINE PŘIHLÁŠENÍ

SPARTA JMENO PRIJMENI a místo odjezdu dle trasy a nástupního místa (viz zkratky v závorce) např. UH (Uherské Hradiště). SMS Odešlete na tel. 777 623 773.

Cena: Se supporter kartou 200 Kč, pro ostatní 400Kč. Ceny se mohou změnit v závisloti na obsazenosti busu, cena odpovídá obsazenosti 45 a více, při obsazenosti 35 se např. cena bude navyšovat o 50 respektive 100 Kč. Cena vstupenky dle předprodeje na webu Sparty činí 170 Kč. Pokud to bude možné, budem zajišťovat vstupenky od kabiny.

Pokud nebude do středy 20:00 autobus obsazen alespoň 30 lidmi, tak se autobusový výjezd bez náhrady ruší!

Ve autobuse bude opět připravena tombola o ceny, jejíž výtěžek půjde ve prospěch choreofondu a dalších aktivit fanoušků.

Trasa výjezdu:
Luhačovice (LUH) - garáže ČSAD - 11:15
Uherský Brod (UB) - hlavní nádraží - 11:30
Drslavice (DRS) - Benzina na E50 - 11:40
Uherské Hradiště (UH) - Zimní stadion - 12:00
Staré Město (SM) - U školy - 12:05
Buchlovice (BUCH) - zastávka na E50 - 12:10

Jméno Heslo
text
  • Skein - 06.10.2015, úterý, 12:21
    (0)

    http://fotbal.idnes.cz/lukas-sadilek-slovacko-sparta-dk5-/fotbal.aspx?c=A151006_2196466_fotbal_ten

  • Nike - FCS - 05.10.2015, pondělí, 18:34
    (0)

    Je smutné že naši dostali 4 na Spartě, ale to už se tak jaksi dalo čekat.... v takové sestavě hlavně ať doma vyklepneme Baník o dost důležitější než Sparta.....

  • céčkař - 05.10.2015, pondělí, 15:38
    (0)

    Naprostý souhlas, sice to zamrzí, ale důležité jsou body s baníčkem....zápas jsem neviděl a tak se zdržím jakéhokoli hodnocení výkonu.....že to bude porážka jsme věděli, ale mohlo to být trochu míň....tož hurá na ty chachary !!!!!

  • Artigas - 05.10.2015, pondělí, 12:55
    (0)

    Při té sestavě, kterou momentálně FCS disponuje, jsem žádný zázrak nečekal, ale borci překvapili; šance měli, nebýt těch pár kiksů, mohl být výsledek jiný. Ale to už šlo, teď je důležité porazit Ostravu, tam prostě ty tři body být musí.

  • Babu - 05.10.2015, pondělí, 10:19
    (0)

    pema: stejně tak si myslím, že zákrok na Civiče byla penalta. Bičík mu nic neudělal, ale Mareček ho přejel jak kombajnem. A kdybychom dali tu Sadílkovu šanci nebo následné Divišovy nůžky, což byl mimochodem krásný fotbalový moment, tak by se to vyvíjelo zase jinak. 4-0 je krutý výsledek.

  • Babu - 05.10.2015, pondělí, 10:17
    (0)

    KotelGuláše: stejně ho lituju, protože i když tady chytá jak bůh, tak udělá jednu chybku a už lidi píšou, že první gól byl jeho atd.. to, že nám zachránil bod v Plzni, proti Bohemce taky v závěru, je to jen člověk, tak není stoprocentní. A navíc je to jeden z mála hráčů na hřišti, co nic nevypustí.

  • Babu - 05.10.2015, pondělí, 10:16
    (0)

    tomisek: Jojo, myslela jsem samozřejmě 16 roků :-)

  • eLucky - 05.10.2015, pondělí, 09:49
    (0)

    Sparta je ve všem jinde než Slovácko. V plné formě a sestavě bysme i přesto Spartě mohli odolávat a třeba i přepkvapit, ale při současné marodce by to bylo opravdu velké překvapení. Nejvíc mě ale překvapuje a mrzí, že taková spolehlivá a zkušená stálice, jako je Kuny poslední dobou je úplně mimo. Možná se eště nerozehrál po zranění, možná se mu jenom nedaří a nebo je to už věkem, ale Kuny opravdu momentálně není tím spolehlivým krajním bekem jakým býval. To takový Sáďa roste zápas od zápasu a po Trávovi a Havlasovi tu zřejmě máme další velký talent ve středu zálohy:) Výsledek zápasu je děsivý, výkon zas tak děsivý asi nebyl. Teď hlavně mosíme doma klepnout jalový Baník. Viděl sem kůsek jejich zápasu se Sigmů a fotbalově to byla tak úroveň MSFL, takže je prostě mosíme dat.

  • pema - 05.10.2015, pondělí, 09:02
    (0)

    Pro současný oslabený tým Slovácka to byla celkem nešťastná prohra : - opět první branka v počátku utkání - která byla velmi nešťasná - propadnutí míče brankáři a nedůrazný řekl bych nešikovný pokus o odkopnutí od hráče Ramba = také štěstí pro Spartu, že se míč vrátil zpět od tyče, jak tady psáno opět kiks /upadnutí/ ze strany zušeného Kuncla při souboji s Krejčím - nedůsledné bránění Frýdka a špatné blokování či bránění ze strany Diviše - zejména když si Heča křičel že míš má.. - při třetí brance nedůslednost ze strany Kuncla. Skutečností je, že sestava si na sebe zvyká a je nadějná, proměnit šance které byly, /snad taky poprve a zřejmě i naposledy vytáhl reflexivní zákroky.. - byla smůla, že to bylo zrovna včera.../, možná by se zápas vyvíjel jinak a ostří kritici by psali asi jinak... Je třeba Slovácko povzbudit při utkán s Baníkem - aby se on po Olomouci na Slovácku tzv. nechytl a zde nevyhrál. Dle mého názoru, zejména v první půli byl rozhodčí přísnější na Slovácko a takticky Spartě připiskoval a někdy Slovácko i přibrzdil. O tom, že mohl utkání přerušit před druhým gólem, jako i hráči, když hráč Slovácka ležel v půli velkého vápna - také svědčí to, že rozodčí Spartě prostě fandil a tlačil..

  • Skein - 05.10.2015, pondělí, 08:34
    (0)

    já čekal prohru, doufal v remízu, i když bylo tolik zraněných, kdy nebylo tolik, možná by zahráli jak v plzni, to fakt tam byla pecka, zápas jsem neviděl, z pár ukázek se kluci ukázali, nebali se zalončit, sadílek atd. asi fakt smolný zápas. a beru to pozitivum pro mladé hochy,, poněvadž kdy jindy dostat šanci, vyzkoušet si celý zápas na spartě, je to pro ně přínosem...na baník se pouzdravit a bodovat ;)

  • Witeek - 05.10.2015, pondělí, 05:39
    (0)

    Jakub Brabec: Čím to je, že se vám proti Slovácku daří? Přeci jen jste ho porazili šestnáctkrát v řadě... Může to být stylem hry, protože Slovácko sem nepřijede jen bránit a nepřijede s autobusem do vápna. Navíc proti takovým soupeřům se nám hraje lépe.

  • Pedro - 04.10.2015, neděle, 22:10
    (0)

    Nečekal jsem zázrak, ale bál jsem se že vyjde předpověď, o které psali dnes na Seznamu, že FCS je pro Spartu otloukánkem....bohužel, neprohrávali jsme už v buchlovkách, ale spíš už u Jihlavy,,,zase si na nás smlsli. Mají z nás akorát prdel, a prdel si z toho dělala nejspíš celá naše defenzíva, stopeři nejsou stopery, hrajeme bez útoku,záloha bez komentáře,,,kdy přijde ta změna a zastavíme propad?

  • KotelGuláše - 04.10.2015, neděle, 20:13
    (0)

    To Babu: no toho moc nelituj když první gól měl s přehledem chytat a jde z velké části na jeho vrub.

  • Pivo10 - 04.10.2015, neděle, 20:12
    (0)

    Souhlasím s Horym,že ten výkon aspoň prvních 20minut nebyl připosraný a moc nechybělo k tomu aby jsme vyrovnali.Pak přišel neštastný druhý gól a za toho stavu už bylo prakticky rozhodlé.Naši to určitě nevzdali ale za stavu 2:0 co chceš hrát?Je to už jen křeč a beznaděj.Ale upřímně čekal dnes někdo body?

  • KotelGuláše - 04.10.2015, neděle, 20:10
    (0)

    Dneska teda velká škoda. Tak jalovou Spartu jsem dlouho neviděl a my si dáme hned dva góly sami a je po zápase. Nehráli jsme špatně,ake ty zmatky v obraně jsou katastrofální.

  • vajdik - 04.10.2015, neděle, 20:03
    (0)

    prave ze vubec...jako clovek co delal sport by alespon prokazal ze ho to sralo jak ho ten cernousek motal ale po nejake dobe rezignoval a jen sledoval cas kolik jeste chybi do konce... Babu navic ja nikomu tady sproste nenadavam..uznam ze nemame tym na to Spartu ani potrapit ale hraci Hlupik, dneska i Kuni, Rambo - to byla jednim slovem tragedie..bojovnost NULA!!! I můj ne zrovna oblibeny hrac Divis dokud mohl, pral se s tim ve predu docela statecne!!!

  • tomisek - 04.10.2015, neděle, 20:01
    (0)

    Babu Kubala 2.9.1999, takže ne 15

  • ondicz - 04.10.2015, neděle, 20:00
    (0)

    Postav dům, zasaď strom, zploď syna, dočkej se toho že FCS porazí Spartu

  • Babu - 04.10.2015, neděle, 19:58
    (0)

    Já po takovémto zápasu pouze lituju Heču, protože je to výborný golman, ale vždycky to odsere. Kubala oslavil v září patnáctiny, je v repre U17 a hraje za slováckou U19, takže určitě je na svůj věk výborný.

  • Babu - 04.10.2015, neděle, 19:57
    (0)

    vajdik: kdyby se Rambo nasral, tak by určitě dostal červenou a ty bys byl v první lajně ten, kdo by mu nadával :D

  • gangster24 - 04.10.2015, neděle, 19:51
    (0)

    https://twitter.com/czefootball/status/650726880396578820/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw :D :D já jsem očekával 5:0, takže spokojenost, na Spartě to vždycky bývá odevzdaný výkon, 16. prohra v řadě..nějak jsem si už zvyknul :) Filip Kubala dneska okusil pár minut, 16 roků, snad se nám líhne další vynikající hráč =))

  • vajdik - 04.10.2015, neděle, 19:50
    (0)

    Ok, at na ne nemame herne to ja beru, ale bojovat se ma 90 minut a ne se na to vysrat po pulce zapasu!!! To dneska splnoval pouze Sadilek. Rambo byl jak na kolotoci z toho cernouska..kurva tak se naseru a jednou ho prejedu ale ne...radej at beha kolem..sak co..

  • karagavrylydys - 04.10.2015, neděle, 19:50
    (0)

    4:0. Co napsat pozitivního ...

  • Hory - 04.10.2015, neděle, 19:50
    (0)

    Nesouhlasím s názorem, že hráči se podělali už v Buchlákách. Ten výkon nebyl určitě špatný. Bohužel se doplatilo na to, co se nám stává na Spartě snad každý rok. Do desáté minuty inkasujeme. Paradoxně po tom inkasovaném golu přišla velmi dobrá cca 15. minutová sekce z naší strany.I druhý poločas až do třetího golu to nebylo špatné.Prohra o čtyři goly mi přijde krutá. Tato sestava se mi líbí, má určitě budoucnost a určitě nám předvede spousty vyhraných zápasů. Jen přemýšlím nad Kunclem. Zdá se mi to, nebo je nějak často u inkasovaných golů...?

  • tomisek - 04.10.2015, neděle, 19:48
    (0)

    Na vic prostě dnes nemáme

  • vajdik - 04.10.2015, neděle, 19:45
    (0)

    a proc? prohru bych bral..ale jako fanouska me sere ze hraci cca po 50 minutach se na to vyserou..ty tam snad vidis nejakou bojovnost za Slovacko?

  • tomisek - 04.10.2015, neděle, 19:41
    (0)

    Vajdiku převleč tričko a fandi jinde

  • vajdik - 04.10.2015, neděle, 19:37
    (0)

    Ať vypnou světla nebo toto představení Slovácka je ostuda :(

  • achjohosku - 04.10.2015, neděle, 19:07
    (0)

    To že Hlůpik není ligový hráč se ví, ale momentálně bohužel není nikdo, kdo by jej mohl nahradit.

  • vajdik - 04.10.2015, neděle, 18:53
    (0)

    Nebudu kritizovat jednotlivce a vubec nic okolo, jen mi prišlo že všichni byli posraní už v Buchlovských horách že se jede hrat na Spartu!!! A jen se čekalo až padne první branka...a pak se šlo hrát.. Ale pak dobrých 20minut! Jen je těžké hrát proti Spartě o deseti - ten hráč s číslem 8, to je ligový hráč nebo stopař z D1?

  • josef - 03.10.2015, sobota, 21:52
    (0)

    Vyškov -1.FCS -B- 0-0 Foto na bonecek.rajce.net

  • Greif - 03.10.2015, sobota, 20:45
    (0)

    Tak mam dve mista napis na 723680831

  • Greif - 03.10.2015, sobota, 20:22
    (0)

    Spocitam to a napisu ti mam 0-2 :D

  • cicmaaa - 03.10.2015, sobota, 17:00
    (0)

    Má někdo volné 2 místa v autě?

  • Greif - 03.10.2015, sobota, 15:49
    (0)

    nebo na kole či pěšky ..těch 17km

  • Nike - FCS - 03.10.2015, sobota, 13:42
    (0)

    Ideální čas je pro mě 17:00, taky bych raději hrával až večerem ale autobusové spojení mě to nedovoluje poslední autobusy jedou většinou něco po 19:00 hodině což krásně stíhám bohužel.... Pro mě raději v 15:30 kdy autobus na 7 stihnu než na 19:00 a potom tu být do rána nebo taxíkem... nevýhodné...

  • Šovkovskij - 03.10.2015, sobota, 12:21
    (0)

    A jak říká Riedless: je rozdíl sejít schody a je rozdíl jít čtyři kilometry na vlak z Drslavic do Hradčovic a pak absolvovat to samé při zpáteční cestě. Něketří jsou zmlsaní, se mi zdá:-)

  • Šovkovskij - 03.10.2015, sobota, 12:19
    (0)

    Některým chytrákům bych doporučil hrát v osm večer a jet zpátky domů, třeba směr Bojkovice, vlakem. Zrovna by si mohli zajít do rána na Tomáč. Poslední vlak na Bojkovice jede v devět. Optimální asi bylo těch sedm hodin, to jsem jel a byla radost sledovat, v každé vísce nastupovali lidé oděni v modrobílém. Já jen proto, že to procento lidí, kteří jezdí vlakem, není vůbec malé a zanedbatelné. Řekl bych, že to není sice omračující, ale má to svoji hodnotu!

  • eLucky - 03.10.2015, sobota, 11:27
    (0)

    to Pivo10: Pokud někdo návštěvu zápasu Slovácko bere jako oběť svého času, tak to taky není asi zrovna fanoušek. Nicméně chápu co tím myslíš. Ale taky chápu Greife... naráží na fakt, že do Brna atd. jedou aj fans, kteří jindy nevyjedů jak je rok dlůhý, což by vůbec nevadilo, problém je, že na těchto hromadných výjezdech to pak vypadá tak, jak to vypadá... člověk jede na výjezd fandit, ale množí asi na toto zapomínají... Proto jedu za Slováckem kamkoli a kdykoli - když mi to čas jen trochu dovolí - a nikdy to neberu jako ztrátu času! FCSFOREVER!

  • Pivo10 - 02.10.2015, pátek, 21:23
    (0)

    Upřímně nevím co ti na to mám odpovědět.¨Kdo nechce tak nepojede,další nemůže a někdo chce ale nějak mu to nevyjde.Ale nikoho bych nenazýval vandrákem který svůj volný čas a peníze obětuje tomu aby šel zafandit našemu klubu.

  • Greif - 02.10.2015, pátek, 20:53
    (0)

    Samozřejmě .. ale že by to bylo až 90% lidí kteří můžou jen občas .. zajímavé že na Baníku jde vše ..

  • Pivo10 - 02.10.2015, pátek, 20:41
    (0)

    Greife vysvětli nám co je pro tebe vandrák.To že někdo nemůže jet na každý výjezd a jede jen občas kdy mu to situace dovolí.Je na tom něco špatného?někdo chodí x let na domací zápasy a nejezdí na výjezdy taky je vandrák?Můj názor je ten,že můžeme být rádi za každého fanouška který fandí našemu klubu.FCS Forever

  • Greif - 02.10.2015, pátek, 19:35
    (0)

    bilbordy ty co byli u cesty .. určitě jen nějak sem to nestihl naměřit ..chce to nějakého konstruktéra co by to narýsoval .. u Zemka se to vyrobí .. a reklama může být .. Hmn z výjezdu na Spartu tu máme hezký pokec a kde sou dotazy lidí co chtějí jet velké hovno zlatá rybko .. aneb kde jsou všichni vandráci z Jihlavy ? ;)

  • riedlss - 02.10.2015, pátek, 15:32
    (0)

    céčkař: dávám za pravdu, že dříve ty časy byly jinak, tedy posunuté dopředu a lidí chodilo více než je tomu dnes. Doba je dnes taky jinde a jízdní řády se myslím také trochu pohnuly. Asi je to opravdu spíše o tom, kdo jak chce.

  • eLucky - 02.10.2015, pátek, 15:20
    (0)

    to céčkař: Co se týká marketingu, tak v tomto klub osobně musím rozhodně pochválit, že po letech stagnace (možná spíš úpadku) to ve všech směrech ožívá tady. Není to zdaleka ideální, ale nahoru to ide. Částečně možná i díky projektu Slovácko-Slovácku, který vznikl v prvé řadě jako marketingový projekt víceméně. Každopádně klub to (zřejmě) heclo k aktivitě taky. Jen je třeba neustat v tom a snažit se naopak stále o zlepšení... ve všem! A to i v termínech zápasů. Marketing možeš dělat jaký chceš, když pak někdo rozhodne, že zápas hrajes v půl 4!

  • céčkař - 02.10.2015, pátek, 14:09
    (0)

    Babu: s tím spojením máš pravdu, autobusy nic moc, díval jsem se, nicméně stejně si myslím, že když porovnáme množství lidí, co se při pozdějším termínu kvůli tomu na zápas nedostanou s těmi co by naopak přišli navíc, tak to saldo bude plusové v řádu několika set procent. Ale jsem rád, že na to máme i s ostatními podobný názor. Jak říkám níže, zatlačit by na to měli ti, co na to mají sílu(majitel klubu, pan Valenta jako investor, kterému to už z marketingových důvodů nemůže být jedno i když chápu, že reklamu v televizi vidí najednou o hodně víc lidí...a jak říká eLucky, nebýt občas pošmourno, tak sů tam ty čtyři trůby se sovíma očima uplně na pytel...trochu drahá hračka...jinak musím pochválit, že se ostatní věci kolem zápasů, které byly terčem kritiky, hýbou správným směrem a je i jakátaká propagace...myslím, že by neškodilo, dát pár bilbordů na Malinovského před každým domácím zápasem, případně někam do centra...vím, jsou to peníze, ale nemusí to být vždy drahé a účel to myslím splní...dostat se do povědomí lidí, kteří sice pravidelně nechodí, ale dali by se zlákat...když to nemají na očích, třeba i zapomenou, že nějaký fotbal je. Stále bohužel trvá téměř nulový tok informací na ofic. stránkách směrem k fanouškům a nemyslím tím jen první mužstvo...

  • eLucky - 02.10.2015, pátek, 07:21
    (0)

    to champyon: Je to možné, ale standard býval v 17 a 15 hodin urcite;) Ale tak jeden rok si pamatuju, ze se posledni kolo hralo tyden po mikulasu, to uz urcite bylo v 5 tma:D

  • champyon - 01.10.2015, čtvrtek, 18:53
    (0)

    eLucky: Na Širůchu se na konci listopadu začínalo nějak v 13:30, aby se dohrávalo eště za denního světla, když tam nebylo umělé osvětlení.

  • eLucky - 01.10.2015, čtvrtek, 16:34
    (0)

    Termíny zápasů na Slovácku si prošli zajímavým vývojem. Pokud si dobře pamatuju tak ve Staráku se hrávalo v 17 hodin a v zimní čas v 15 hodin. Po přechodu do UH se hrálo vždy všecko pod světlama. První ve 20 a 18 hodin, pak se to o hodinu posunulo na 17 a 19 hodin... to eště byly časy, kdy televiza kecala do 1-2 zápasů za kolo a ostatní si mohli hrát kdy chtěli... bohužel to je pryč. My pod světlama hrajeme enom když je zataženo...

  • Babu - 01.10.2015, čtvrtek, 16:05
    (0)

    do topolné třeba v sobotu je bus z UH jen ráno a většina stejně jezdí auty. Je prostě pravda, že jako ideální se odhlasovala sobota 19,00, ale když neumožní asociace klubům takto hrát, tak nevím, k čemu to je dobré. My jsme snad letos v televizi ani nebyli a stejně musíme hrat v 17, abychom byli v tom pošahaném studiu, které jsem nikdy neviděla, takže ani nevím, jak to probíhá.

  • céčkař - 01.10.2015, čtvrtek, 16:04
    (0)

    riedlss: já jsem to samozřejmě pochopil, že se to týká těch, co dojíždějí hromadnou dopravou, ale myslím, že to až takový problém není, divadelní autobusy většinou jezdí, i když podrobně to zmapováno nemám...možná by stálo za úvahu udělat takovou sondu do jízdních řádů...přes idos by to taková robota nebyla....z mého pohledu prostě v létě v době tropických teplot, je třeba začínat od 20.00 a pak postupně posouvat k dřívějším termínům, třeba každý měsíc o hodinu, takže koncem října, jak se zruší letní čas, by se hrálo od těch 17.00, kdy už bude stejně tma....na jaře by se pak začínalo obráceně..únor, březen 17.00, duben 18.00, květen, červen 19.00....ostatně, mám pocit, že to tak nějak dřív bývalo a mělo to svou logiku...

  • riedlss - 01.10.2015, čtvrtek, 15:47
    (0)

    céčkař: není to z mé hlavy a není to myšleno jakože jde někdo večer sám domů a je posraný strachy, ale v návaznosti na spoje to může být problém. já seběhnu schody a jsem na stadioně, ale pokud bych měl jezdit v sobotu např. na 19:00 nebo 20:00 z některé z prdelí okolo tak nevím. teď se čas posouvá takže 17:00 je myslím ideální ikdyž dříve se hrávalo myslím o hodinu později.....mě je to fuk, ale jít ve tři na fotbal je pikačovina.

  • céčkař - 01.10.2015, čtvrtek, 14:40
    (0)

    ..na magazín jsem se díval....řečeno slovy klasika: můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžeme dělat....tedy rozhodne "centrum"......kterápak mrška se nám pod tím zlým slovíčkem skrývá...???..co generální partner....nemá k tomu co říct?....kvituji s povděkem, že pan Valenta o slavnostech vína sám aktivně chodil od souboru k souboru s klubovou šálou kolem krku a snažil se pozvat krojované do hlediště....nemá pocit, že tato i jiné snahy přicházejí následně jaksi vniveč a že nejen nám(my jsme na to ostatně už zvyklí), ale i jemu někdo z CENTRA pěkně sere na hlavu?...

  • céčkař - 01.10.2015, čtvrtek, 14:30
    (0)

    riedlss: ....to nemůžeš myslet vážně...

  • Babu - 01.10.2015, čtvrtek, 14:19
    (0)

    Krejčí se k tomu vyjadřoval v posledním magazínu: https://www.youtube.com/watch?v=U75Ad4ei_rs

  • riedlss - 01.10.2015, čtvrtek, 11:51
    (0)

    když se posune čas, pak zase lidi vytáhnou to, že se večer hůře dostává domů atd. Každý si vždy vytáhne, co se mu hodí. to je potom těžko.

  • Greif - 01.10.2015, čtvrtek, 11:21
    (0)

    Ano bylo to videt v sobotu o 1000-1500 lidi urcite mene kvuli casu .. Ani ja sem nestihal a nedorazil

  • céčkař - 01.10.2015, čtvrtek, 11:16
    (0)

    ...jsem rád, že se k termínovým nesmyslům vyjadřujete a je vidět, že máme stejné názory...jen nevím, jestli se s tou chobotnicí dá z našeho pohledu bojovat...moc asi ne, ale to neznamená, že bychom k tomu měli mlčet....nicméně daleko víc by to mělo vadit těm, co do klubů dávají své peníze...a pan Zemek jistě dává ze svého do klubu víc než televize a může dělat co chce pro zvýšení návštěvnosti, když dvě třetiny zápasů se odehrají v debilních časech....je potřeba s tím něco dělat a překládat zápasy jen v nevyhnutelných případech....což rugby, tenis, hokej, golf, nájezd chacharů na valachy atd...není

  • Lukas4 - 30.09.2015, středa, 21:02
    (0)

    Ostuda...

  • Greif - 30.09.2015, středa, 19:14
    (0)

    Kdo vse pojede autem .. Mist je dost ..

  • Šovkovskij - 30.09.2015, středa, 15:31
    (0)

    Nebo kvůli MS v rugby, na které ČT zakoupila práva. Hrát kvůli tomu celé kolo v 15:30, to byl naprostý úlet.

  • Babu - 30.09.2015, středa, 15:16
    (0)

    pro mě je toto jediná změna termínu, co chápu. Nechápu ty změny kvůli tv studiu, dešti, větru, tomu, že hraje Zlín nebo televizi.

  • riedlss - 30.09.2015, středa, 15:13
    (0)

    to je sice pravda, ale jak říkáte, odesere to obyčejný fanoušek. však stále ta samá písnička dokola......

  • Nike - FCS - 30.09.2015, středa, 15:03
    (0)

    Jojo Babu má pravdu, všechny týmy které hrajou EL mají zápasy v neděli, aby měli dostatečný čas připravit se na utkání....

  • eLucky - 30.09.2015, středa, 13:54
    (0)

    Tak to sme teda měli hrát v pondělí;):D

  • Babu - 30.09.2015, středa, 13:51
    (0)

    tak ono zrovna teď nejde o televizi, ale o to, že spartička zítra hraje EL.

  • eLucky - 30.09.2015, středa, 10:06
    (0)

    to riedlss: Všeci víme, že termín je na hovno, ale sami s tím možeme hovno dělat. Klubům - které tím odlákávají fanoušky - je to zjevně u prdele, že lidi nechodí kvůli debilním termínom. Hlavněže dostanou bakšiš od televize přeca:)

  • Greif - 30.09.2015, středa, 10:05
    (0)

    Tak k cemu tvuj komentar .. ? Ci v Ostrave maji hornici v pondelky volno ?

  • riedlss - 30.09.2015, středa, 10:02
    (0)

    jejda o to fakt nestojím, ale pravda, nikdo se mne na nic neptal.....

  • Greif - 30.09.2015, středa, 08:21
    (0)

    Jejda dojedes o pulnoci dom ci nejpozdeji o pul 1 pohoda

  • eLucky - 30.09.2015, středa, 08:18
    (0)

    to riedlss: To já idu taky samozřejmě. Ale tak jednou za dva měsíce sa to dá přežit;) Z Plzně sem dojel ve tři a v 7 byl v práci;):D

  • riedlss - 30.09.2015, středa, 07:30
    (0)

    neděle je hold neděle a každý normální člověk jde v pondělí do fachy.

  • eLucky - 30.09.2015, středa, 07:24
    (0)

    Taky to moc nevidím teda:D

  • Greif - 30.09.2015, středa, 07:22
    (0)

    Hm 11 lidi to moc nevidim .. To vypada na dodavky ;)

  • Lukas4 - 29.09.2015, úterý, 20:06
    (0)

    Hlaste se sakra!!

  • Buchlovjak - 28.09.2015, pondělí, 13:30
    (0)

    Zdarec, budu na sebe asi nějaké lidi hlásit ale zda pojedu já to budu vědět až v daný den. Tzn. se mnou asi nekalkulovat.

pristi
 Další články:
27.09.2015, neděle, 14:39 - V útoku mě to baví, nemusím se vracet, říká Diviš
27.09.2015, neděle, 14:37 - Gólman Heča: Konečně jsme měli kousek štěstí
27.09.2015, neděle, 14:34 - Slovácko porazilo klokany počtvrté v řadě, důležitou výhru trefil Diviš
25.09.2015, pátek, 10:53 - Šumulikoski trénuje naplno, proti Bohemians už si možná zahraje
21.09.2015, pondělí, 20:19 - Report z výjezdu do Brna + fotky
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace