*
včera
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Výjezd do Liberce - ZRUŠENO!

29.02.2016, pondělí, 17:40
vyjezde_minibus_velky.jpg

V neděli 6.3.  zajíždí Slovácko do Liberce, kde se od 15:00 tým Slovácka porve o ligové body s místním Slovanem Liberec. Slovanu Liberec se teď daří, totéž se dá ale říct o našem týmu, který nepředvádí super hru, ale body i tak sbíráme.

ONLINE PŘIHLÁŠKA NA LIBEREC

Přihlásit se můžete rovněž formou SMS ve formátu:

LIBEREC JMENO PRIJMENI a místo odjezdu dle nástupního místa (viz zkratky v závorce) např. UH (Uherské Hradiště). Objednávky přijímáme do naplnění autobusů. SMS Odešlete na tel. 777623773.

BUS jede za podmínky nahlášení 35 lidí do středy!

Cena zájezdu je 600,- Kč, pro držitele Slevových karet a permanentek do kotle platí jízdné 400,- Kč!

Uherský Brod - Vlakové nádraží (UB) – 6:25 hod.
Drslavice – Benzina (DRS) – 6:35 hod.
Uherské Hradiště - Zimní stadion (UH) – 6:55 hod.
Staré Město - Stará škola (SM) – 7:05 hod.
Buchlovice – zastávka ČSAD (BUCH) -  7:10 hod.

Info o buzeraci ze strany domácí security:

Upozorňujeme fanoušky hostů, že budou při vstupu do sektoru prováděny důkladné kontroly, na vnášení pyrotechniky, požití alkoholu a návykových látek. Je nutné přijít s dostatečným předstihem před začátkem utkání

Zákaz vnášení jakékoliv pyrotechniky.

Zapálení pyrotechniky bude nyní řešit HZS, pokuty jsou od 2.000 do 20.000 Kč podle druhu pyrotechniky.

Osoby, které nějakým způsobem poruší platný Návštěvní řád FC Slovan, nebudou vpuštěny na stadion nebo budou případně vyvedeny ze sektoru bez nároku na vrácení vstupného.

Na věšení klubových vlajek bude k dispozici předem určené místo v horní části sektoru o délce 20 m. Na jiných místech není možné z bezpečnostních důvodů vlajky věšet. Choreografie bude povolena na místě jen se souhlasem hasičů a bezpečnostních složek a to v případě, že bude oznámena s předstihem Před vpuštěním do sektoru bude zkontrolován obsah choreografie, zda neodporuje návštěvnímu řádu stadionu a nehrozila by za něj pokuta od FAČR.

Fanoušci hostů mohou ve svém sektoru umístit max. 5 nehořlavých transparentů do max. rozměru 1 x 2 m.

Jméno Heslo
text
  • juancarlos - 08.03.2016, úterý, 05:30
    (0)

    to ŠOVKI ? neprotiřečím, ceny za výjezdy jsou lepší než před 10 lety, ale právě 10 lety lidi 500 kč za výjezd obětovali dnes už ne. Proč to tak je ať si každý odpoví sám. Takže nesouhlasím, není to dražší jak v minulosti, jen si to nepamatuješ a to nemluvím o době, kdy jsi ani ještě nejezdil.

  • Buchlovjak - 06.03.2016, neděle, 21:39
    (0)

    Michale myslím to tak že těch tady zaregistrovaných i z řad aktivních je málo.

  • Michal fcs - 06.03.2016, neděle, 21:08
    (0)

    Ráďo, teď nevím, jak to mysliš?

  • Babu - 06.03.2016, neděle, 20:57
    (0)

    huhu: já su nenapravitelný optimista, takže to vidím podobně, jen mě sem tam někteří strhnou na scestí :D Šumi je teď výborný, ale taky není nejmladší a optimálně zdráv. S Daníčkem jsi to trefil. Třeba mu ne všechno vyjde, ale opravdu maká na 120%. A obránci se teď hodně pokládají do střel a dřou. Náš vstup do jara je fajn, o je motivace sama o sobě :-) jak říká Krejčí (se kterým většinou nesouhlasím) výsledky jsou nejlepší pozvánka..

  • huhu - 06.03.2016, neděle, 20:39
    (0)

    babu: a vlastně porad si nemáme na co stezovat, olmik v hajzlu, o ostravě ani nemluvím, ikdyz tam jim celkem zavidím, sice padají, ale je to samý mladoch, vyborny trener, budou vyborně nachystaní na postup a na znovuzrození baníku. To, že uspech nebude slovácku naklonen, to moc neberu. Vyplaty chodí,klub stabilní a doufám že Zemka to zásadně neovlivní. Dnešní výkon v liberci super, Daníček, Veliče..to jsou bojovníci jako prase. JEdnou bych chtěl zažít to co zažívají fanoušci Leicesteru v PL, to musí být nádhera. Ted kdyz sem videl jejich zápas, žrali trávu, padali do střel. Musíme pro náš klub hledat takové hráče, Daníčky. Nenahrajou na metr ale pro slovácko by umřeli. Klubu chybí euforie a motivace. Domluvil sem. Trošku jako Franta Straka :D

  • Buchlovjak - 06.03.2016, neděle, 20:37
    (0)

    Michale nemáš pravdu z registracema...

  • Buchlovjak - 06.03.2016, neděle, 20:33
    (0)

    Tomrs: jen né rodiny z dětma prosím :). A hlavně těch rodin zas tolik není. To víš sám :)

  • Babu - 06.03.2016, neděle, 20:29
    (0)

    huhu: s tím se dá souhlasit. Slovácko se pohybuje vprostřed a lidi to nebaví. Když jsme hráli dřív v první lize s Hradcem, došlo 6000 lidí. Teď došlo 5000 lidí na mistra z Plzně. Podle mě se lidi furt čučí v tv a nic je na stadion neláká. Mladí lidi si mohou vybrat z milionu příležitostí, tak obráží jednu akci za druhou, a neumí podle mě zůstat u jednoho koníčka. Na druhou stranu, raději buď realista, Zemkovi u soudu, v létě končí Došek a kdo ví kdo. Zrovna teď asi nebude úspěch Slovácku nakloněn. V takovýchto chvílích musíme všeci zůstat věrní. Jinak ti rozumím, že lidi chodí na fotbal a na úspěchy, to je, myslím, přirozené.

  • huhu - 06.03.2016, neděle, 20:25
    (0)

    babu: o garfieldech asi ne :). Ja myslím celkově o té praci kolem slovácka, ale tak mozna si to nebyla ty. No to je jedno. To co já pišu k tomu ubytku přispívá tak z 20 procent. Zbytek je to co tu psali pode mnou, jsou jiné možnosti, nevyrůstá generace fanoušků, mladí sedí v hospodách. Je to nahovno, chtělo by to poháry, nějaký impuls, nějaký sponzor. Ti lidi by chodili, ale kdo by chodil do divadla kdyz se hraje pořád to samé? Já a mnoho dalších není jako Elucky ze nechodí na fotbal a na výsledky vyloženě, ja chci slovácko v pohárech. A klidně bych bral aj takové fanoušky uspechu jak má plzen, je to jediná šance pro slovácko.

  • Babu - 06.03.2016, neděle, 20:19
    (0)

    huhu: vážně jsem to psala já? O garfieldech a tak? Já žádné vlajky nikdy nemalovala, já možu maximálně vybarvit přesně ohraničené pole :)) ale to mosí byt nějaký starý názor, taky jsem se v tomto ohledu snad někam posunula a doufám, že tu nepředhazuju, co kde dělám a jak mě má každý za všechno chválit, protože (jak říkáš) člověk by měl dělat to, co ho baví, bez ohledu na názory ostatních. A pokud to nedokáže dělat bez okolní pochvaly, tak ho to asi zas tak nebaví...

  • Babu - 06.03.2016, neděle, 20:17
    (0)

    huhu: jinak je to ale blbé, jestli to tak působí, že výjezdníci jsou uzavřená skupinka, co nikoho nebere. Spíš to podle mě vychází z toho, že u výjezdů píší furt ti samí lidi, ale každý tu píšeme za sebe, není to o nějakém hromadném názoru, který by reprezentoval výjezdy. Možná je to spíš frustrace, jak se nedaří ani doma plnit kotel, natož naplnit bus na výjezd.

  • huhu - 06.03.2016, neděle, 20:16
    (0)

    elucky: ja to chápu, ale prijde mi ze drive ti držhuby byly taky, jenomže ten kotel je strhl, ja se priznam, ja tam prvni pul rok chodil taky čumět, občas něco zamrmlat, pak mě to tak chytlo že sem seděl v kotli hodinu pred zapasem a snazil se celych 90 minut. Chci tim jenom rict že misto motivace, euforie jde cítit z kotle nechut,nadřazenost atakdále. Jak sem psal, oceňuji práci vás všech, ale třeba několikrat tu nekdo psal, myslim babu, kolik má práce kolem slovácka, kolem kreslení garfieldů, vlajek..a jak ti druzí nic nedělají jenom držkují. Tak bych jí rekl at to nedělá, at se na to vysere. Já kdyz mám koníček tak ho dělám z radosti a ne abych někomu vyčítal to co dělam vlastne dobrovolně. Vím, že vás co se staraji o slovácko serou tady ti artigasové , ale čte to tady hromada lidí, kteří by i chtěli, ale chybí tomu ta finální přihrávka na gol, řečeno fotbalovou terminologií :))

  • Babu - 06.03.2016, neděle, 20:13
    (0)

    huhu: já nevím, asi s tím trochu nesouhlasím. Myslím,že předem neodsuzujeme výjezdy typu Sigma, Brno, protože letos tam podle mě byli jen ti aktivní (cca 120 lidí), a tak nějak bych řekla, že se nikdo nekádruje a nikdo nikoho na výjezdu neosočí: a šak ty si blb, když jezdíš jen tam či onam, to se podle mě neděje. O komunitě se dá mluvit možná právě proto, že opravdu na ty vzdálenější výjezdy jezdí ti samí furt dokola. Ale nemyslím, že by to bylo nějaké cílené jako že by si někdo na někoho ukazoval, co tam dělá. Podle mě když někdo cizí dojde a fandí, tak se vůbec neřeší, kde se tam vzal... ale třeba to někdo vidí jinak. Nemyslím, že by ti lidi, co jezdí častěji vystupovali cíleně jako uzavřená komunita, co nikoho mezi sebe nepustí. Spíš to fakt vyplyne z toho, že se potkávají častěji.

  • eLucky - 06.03.2016, neděle, 20:05
    (0)

    to huhu: Pokud je někdo v kotli a drží hubu - neříkam minutu, ale třeba 10 - tak by na něho každý z kotle měl právě toto zařvat, jinak to u nás dospěje do stavu jaký je v Příbrami a jiných prdelách;) Jestli někdo leze do kotla, tak protože tam chce fandit prostě! To že se někdy nechytá je klidu, ale otrávené ksichty v kotlu nechcem jenom za účelem "aby to vypadalo". Ten samý důvod je u hromadných výjezdů - často totiž hodně z těch lidí nejede fandit, ale prostě jede na výjezd a tam se věnuje kde čemu a fandění je podružné. To nám vadí na oněch hromadných výjezdech, ne to že je tam tolik lidí, to je dobře, ale počet neznamená kvalitu. Nehrajme si na čísla, ale fanděme! Nejvíc mě dokáže dožrat na výjezdu za rohem když nějaký chytrolín spustí ono trapné "co vás tak málo..." nebo něco podobného. Nikdo z aktivních nemá problém s nováčkama, kteří chců jet na výjezd a chců tam fandit, nebo chcu byt součástí kotle. Ale musí to podle toho vypadat! Případ, který popsals ty, je ten který v kotli místo mít nemůže prostě!

  • huhu - 06.03.2016, neděle, 19:58
    (0)

    a jo, myslím si že byste / bysme si měli vazit kazdeho kdo si do kotle stoupne nebo jede na vyjezd, byt jen do brna nebo olmiku

  • huhu - 06.03.2016, neděle, 19:57
    (0)

    já se do toho nechci moc míchat, napíšu jsem párkrát za čas, ale musím se sokolkou ač nerad souhlasit. Často tady čtu, že výjezd olomouc, brno stojí za hovno, sice je hodně lidí ale to kouzlo jet do příbrami v 30 lidech je jiné. Když to tady ti lidi čtou, tak už se jím nechce ani do toho brna. Přijde mi, že si skupinka fanoušků utvořila svoji komunitu a neberou nikoho dalšího mezi sebe, kdo jede jen do olmiku je vandrák, neříkám že si toho človeka máte vážit, ale aspon držet pusu. Já chodím na slovácko asi 10 let, 3 roky na C, pak 4 roky do kotle (výjezdy jenom zlin, olmik, brno) a další 3 roky chodím na C zase. Jedna taková příhoda, pozval sem kamaráda z práce na slovácko do kotle, poprvé. Byl nadšený než na něho mira zařval proč má zavřenou držku a pije pivo. Ten člověk neuměl chorály, bohužel. Od té doby už tam nechtěl jít. Neznám vás nikoho moc osobně, vážím si těch lidí jako elucky nebo babu, jen poukazuji prostě na to,proč ti ne tak zapálení pro slovácko,odchází z kotle. Není tam nic co by je drželo.

  • Babu - 06.03.2016, neděle, 19:41
    (0)

    sokolka: a prosím, co přesně má být ta moje AROGANTNÍ TEZE? Nějak netuším, co tak arogantního ze mě vyšlo.

  • Babu - 06.03.2016, neděle, 19:40
    (0)

    sokolka: no to je pecka. Tys mi napsal asi pět frází, které jsem nikdy neřekla, pak jsi mi řekl, že su pozér a arogantní. A když jsem se snažila normálně říct svůj názor, tak sis zas vybral to, co se ti hodilo. Já si nemyslím, že ti lidi, co už nechodí do kotle, nechodí vůbec na Slovácko. Někteří ano, někteří ne, procentuálně to určitě nikdo z nás netuší. Jen říkám, že si myslím, že větší potenciál na nalákání výjezdníků by měl být na zacílení se lidí v kotli. Netvrdím, že je to nejlepší nápad, ani že mám pravdu. Jen říkám svůj názor. A chtěla bych taky dotazník a řekla jsem, ať se projeví všeci, co sem chodí. Nechápu, proč to píšu, šak ty mi řekneš, že su pozér a když mi to vadí a kontruju tím, že ty ani na fotbal nechodíš (což jsi sám milionkrát psal a chápu proč), tak mi řekneš, že se o tebe otírám. To fakt dává smysl... Nicméně stejně tak si nemyslím, že ten, kdo chodí na céčko, nikdy nebyl na výjezdu (takových lidí znám x). Z kama si zas přišel na to, že si to myslím?? Jen si myslím, že bychom měli cílit na kotel, protože ti lidé jsou nyní "aktivní". No nedobereme se stejně konce, tak co velice...

  • eLucky - 06.03.2016, neděle, 18:24
    (0)

    to sokolka: ty neumíš asi číst:D No myslím, že je ztráta času něco zrovna tobě vysvětlovat, tak naskle náš poradce;)

  • eLucky - 06.03.2016, neděle, 17:38
    (0)

    to Michal fcs: Já na rovinu říkám, že nejsu fanoušek fotbalu, na fotbal v TV se až na vzácné vyjímky nikdy nedívám. Vlastně asi jediný případ, kdy sleduju fotbal sů zápasy béčka Slovácka;):D Proto mě fakt nebaví probírat jestli ten nebo ten hrál dobře nebo špatně. Je mi to jedno, zajímajů mňa body! Vím, že su v tomto naprostý extrém a nikdo to nemože pochopit (aj s Babu sa kvůli tomu občas hádám:D), ale tak to prostě u mňa je;) Sokolka zas ví o všem všecko a nikde nebyl, ale je to jeho názor na věc, já mu ho brat nebudu, i když si někdy myslím, že mluví z cesty;)

  • Babu - 06.03.2016, neděle, 17:30
    (0)

    Michal fcs: no tak ale o tom to je, ne? Že sme každý jiný. Eluckyho nebaví probírat sestavu a výkony, někoho nebaví výjezdy. Někdo má rád holky a jiný vdolky. Ale proč se za to furt navzájem tesat?!?

  • Michal fcs - 06.03.2016, neděle, 17:24
    (0)

    Ale Lakouši co by měl fotbalový fanoušek jiného řešit, přece bavit se o sestavě, hře a pod. k tomu patří stejně tak jako radost z výhry, zklamání z prohry, emoce atd.

  • eLucky - 06.03.2016, neděle, 17:19
    (0)

    Osobně bych to shrnul tím, že náš pohled těžko možeš od počítača prostě pochopit. Stejně jako já nechápu, že furt někdo řeší sestavu, hru apod. kraviny.

  • eLucky - 06.03.2016, neděle, 17:17
    (0)

    to sokolka: A jestli si myslíš, že lidi kádruhu podle výjezdů, tak je vidět že o mně nic nevíš. Samozřejmě že smeknu klobouk před lidima, kteří jezdí opravdu skoro všude za Slováckem, ale netvrdím, že kdo ven nejede tak není fanoušek apod. Jenom si myslím, že neví o co přichází... i když samozřejmě ne každému se to može libít. Zároveň fanoušek, který nerozděluje výjezdy podle soupeře podle vzdálenosti ani soupeře, nechápe proč do Brna jede kdekdo a do Jablonca enom ti pořád dokola stejní blázni. I když zrovna tam je to možná pochopitelné vzhledem k tomu, že tam je hřiště dost z kopca:D Ale naše překvapivé úspěchy z Příbrami dávají jasně najevo, že na tom zas tak extra nezáleží;)

  • eLucky - 06.03.2016, neděle, 17:12
    (0)

    to sokolka: Tys vůbec nepochopil co tým chcu říct. Ide o to, že člověka který nikdy nebyl na výjezdu se nemá cenu ptat na názor proč na výjezdy nejezdí. Nepsal sem nic o tom, že to má co dělat s kotlem, vandráctvím atd. Jestli můžeme s někým něco dělat, tak v prvé řadě sů to ti, kteří občas opravdu vyjedou. Samozřejmě že može jet aj někdo nový, ale ten nám těžko odpoví na otázku proč na výjezdy teď nejezdí. Ty si takový soudce všeho co ví všecko nejlíp a vlastně už všude byl, všecko zná a přitom nikde nejezdíš a nechodíš:D

  • Babu - 06.03.2016, neděle, 17:11
    (0)

    sokolka: A líbí se mi, jak si myslíš, že jsme pozéři :D od někoho, kdo nechodí na fotbal, protože bojuje proti špíně v českém fotbalu, to fakt sedí. Snad máme každý určité názory a přesvědčení, ne? Proč nás furt osočuješ, že jsme arogantní?

  • Babu - 06.03.2016, neděle, 17:10
    (0)

    sokolka: výborně ti jde vkládání cizích slov do úst... nic z toho, co jsi napsal, sem nikdy já neřekla. A navíc my tu vystupujeme jako jednotlivci, ne jako kotel. Já mám raději výjezdy do Příbrami ne proto, že nás je tam málo, ale protože to je jiné. Ani jsem neřekla, že všeci jsou vandráci, co nikde nepojedou, ale když vidím, kolik nás chodí do kotle, jak to jde dolů, jak výjezdy jsou stejné či horší jak dřív, tak si myslím,ž e prvně musíme začít u lidí z kotle, u kterých je jaksi pravděpodobnější nebo se čeká, že by měli chtít víc jet ven. Co se týče hromadných výjezdů, je super, že někde nás je víc jak sto, ale pokud 50 z toho nefandí, tak opravdu musím pochválit třicet nejvěrnějších, co třeba v Příbrami řvali celý zápas. Tys to celé zobecnil a úplně vyrval z kontextu...

  • Babu - 06.03.2016, neděle, 16:23
    (0)

    michalfcs: to mi taky přijde nejrozumnější :)

  • Michal fcs - 06.03.2016, neděle, 16:00
    (0)

    Proboha tady se dohádají lidé i k vůli dotazníku, udělejte ho elektronicky, na každou registraci jeden, vždyť většina lidí, co jezdí jsou tady registrovaní, budete to mít jednoduché a bez finančních nákladů

  • Babu - 06.03.2016, neděle, 15:57
    (0)

    Tím neříkám, že bychom nebyli rádi o každého aktivního fanouška. Online anketa by byla nejlepší, tam by se mohl vyjádřit ten, koho by to zaujalo.

  • Babu - 06.03.2016, neděle, 15:55
    (0)

    sokolka: ty nemáš mezí. Kolik potenciálních zájemců z áčka či céčka by zajímala anketa o výjezdech?? Dvacet? Prvně musíme verbovat určitě v kotli..

  • KEIKIN - 06.03.2016, neděle, 15:51
    (0)

    A proč nikdo nenapíše, že nemá čas ? Spousta lidí by jela, ale musí pracovat či má jiné aktivity.

  • tomrs - 06.03.2016, neděle, 11:58
    (0)

    Šovki: už to není jak dříve, člověk má více povinností a málo času na zábavu, jak přestanou nebo přestali jezdit ti pravidelní výjezdníci, tak se to začíná rozpadávat. Chybí tomu ten impuls, který by to nastartoval. Možná už je chyba hned od shora, že klub nemá ambice se dostat o kousek výš, jelikož chybějí peníze a jiné důvody. Potom samozřejmě se to musí projevit později, že lidi už to jak píšeš netáhne, jelikož to stojí někdy nemalé prachy a čas, který mohou vynaložit jinak. Myslím si, že se spojilo více faktorů do jednoho, a výsledek je ten, že se třeba do budoucna budou minimalizovat výjezdy na 9 místní tranzit nebo auta, tak jak to bývalo kdysi. Ten kdo chce být na stadioně a má čas se vždy s ostatními nějak na dopravě dohodne.

  • eLucky - 06.03.2016, neděle, 11:35
    (0)

    Osobně si myslím, že dělat průzkum přes celý stadion je totální úlet, protože názor fanouška, který venku nikdy nebyl, nemá moc smysl ohledně výjezdů. Na výjezdech venku je nejlepší to, co sme si mohli letos užit v Jihlavě nebo v Příbrami. Ta euforie z tří bodů je venku prostě stokrát vyšší než doma. Ta cesta za Slováckem prostě umocňuje ty zážitky! Já třeba když nejsu přímo na stadioně tak sa nikdy na fotbal nedívu, fotbal je nuda, jezdím kvůli Slovácku!:)

  • Šovkovskij - 06.03.2016, neděle, 11:25
    (0)

    tomrs: Ano, ale nemyslím si, že tohle je ten hlavní důvod. Podle mne jsou lidé už jaksi zmlsaní, přesycení naší ligou a fotbalem vůbec. Každý máme sice nějaké koníčky, zájmy ale já jsem si na výjezd vždy čas rád udělal. A sledovat to přes PC, nebo v televizi? Jde přeci o ty zážitky, legraci v buse, dobrou náladu, souznění s přáteli a týmem, podpora přímo na stadionu. Jsem možná zvláštní, ale já to mám nastavené takto:-)

  • tomrs - 06.03.2016, neděle, 10:34
    (0)

    Já si myslím, že je to hlavně dobou. Před x lety prostě nebylo možné na netu sledovat živě zápasy kaprligy a pro člověk bylo větší lákadlo jet než se to dozvědět z teletextu. Dnes je doba jiná, člověk si zápas pusti buď přes pc nebo tv dá si k tomu dvě vychlazené plzničky a vidí stejný zápas jak lidi na stadoinu a výjde ho to na 70 Kč i s propálenou elektřinou a ušetří mraky času. Když by jel na výjezd, tak musí počítat, že utratí tisicikorunu, což je razantní rozdíl, za ušetřené peníze, tak třeba může pozvat starou na večeřu. V dnešní době lidé více přemýšlejí kam ty peníze dají a bohužel pro rodinu je výjezd do dálných končin nemyslitelný v takových cenových relacích.

  • Šovkovskij - 06.03.2016, neděle, 10:05
    (0)

    ..úplně... omlouvám se xD

  • Šovkovskij - 06.03.2016, neděle, 10:02
    (0)

    Abychom si úponě rozumněli, já nepíšu, že je to drahé. Jak jsem naznačil v předchozích příspěvcích. Je mi jasné, že bez dotace by to bylo ještě dražší. Spíše narážím na fakt, že je to dražší než v minulosti a přidal jsem příklad právě s Libercem. To je prostě nepopiratelný fakt.

  • Šovkovskij - 06.03.2016, neděle, 03:51
    (0)

    Carlosi, neprotiřečíš si trochu? "...naopak ty ceny za které by se tu při solidním počtu jezdí, jsou velmi solidní od ČSAD Vsetím, takže v tomto zase nesouhlas ze Šovkinem, politika se nezhoršila. Lidi mají jednoduše hluboko do kapsy...".

  • juancarlos - 06.03.2016, neděle, 02:35
    (0)

    to Riedles : nesouhlasím s tím, že to není o penězích, myslím,že proč lidí jezdí málo je z 90 % právě o těch chechtácích, tím nemyslím, že by bus pokud se naplní byl předražený, naopak ty ceny za které by se tu při solidním počtu jezdí, jsou velmi solidní od ČSAD Vsetím, takže v tomto zase nesouhlas ze Šovkinem, politika se nezhoršila. Lidi mají jednoduše hluboko do kapsy, je to znát všude krom obchodů typu Alza. Taková je doba,dráty do hlavy o vše ostaní zájem minimální. Lidi už ani nechodí do hospody, si koupí petflašku píva za čtyři pětky a dřepí doma u monitoru a toto se zákonitě projevilo i u fotbalu. Vypnout internet by se asi děly věci :-D Vždyť dnes už mladí nechápou jak jsme bez toho vůbec žili, to byl nějaký temný středověk nejspíš ;-)

  • Buchlovjak - 06.03.2016, neděle, 01:07
    (0)

    Já si dotazník nepamatuju. Elekrtonicky je to zajímavý nápad ale v rámci toho nezájmu se bojím že by ho nikdo nevyplnoval...chce to udelat live a průřezem celého stadionu...

  • Lajtra - 05.03.2016, sobota, 23:12
    (0)

    Nebyl tady onehda uz nejaky dotaznik v elektronicke podobe,co se tykal vyjezdu? Nebo si to pletu? Je to tak rok zpatky.

  • Šovkovskij - 05.03.2016, sobota, 11:20
    (0)

    Jak píše Jan z Vracova, to mne taky napadlo. Jistě mají nějaký minibus, dovácku, což by bylo pro takový počet optimální.

  • riedlss - 05.03.2016, sobota, 10:26
    (0)

    Sorry za chyby, píšu v automatu, nehledím na to....

  • riedlss - 05.03.2016, sobota, 10:25
    (0)

    *zkousnou

  • riedlss - 05.03.2016, sobota, 10:24
    (0)

    Někteří berou výjezd jako příležitost zmastit se jak kopyto, což teda nechápu, ale není to bordel, kvůli kterému se nejezdí. Kolikrát jedu na výjezd a ani o nikomu nevím. Jezdí i starší lidí, kteří ozraleho zkouškou. Dotazník by byl docela zajímavý, ale spíš se bojím toho jak se k dotazníku lidi postaví. Hold jiná doba, Slovácko už tolik natáhne ani na domácí zápasy, vše je z fotbalu ruky, bez impulzu toho, aby lidi měli zase chuť. Vždyť Brno, Zlín, Olomouc, jsou na tom jinak? Krom Baníku, který nemá konkurenci pokud se nepoznání pražská pochcaná eSka. A peníze, tak o těch to moc není, chápu rodiče, ale převážně jezdili mládí, i studenti, jako jsem byl i já a nevím teda jak ale peníze jsem na tom měl vždy a to bych dnes našel dalších sto důvodů kam je vrazit....hold nedá se. Škoda, ptz ten nezájem srdcařa zabolí.

  • honzavracov - 05.03.2016, sobota, 09:59
    (0)

    a A musí jet zrovna Bus,nemají nic meněího,jsou dodávky pro 15 až 25 lidí a určitě by nestál tolik

  • eLucky - 05.03.2016, sobota, 09:29
    (0)

    to Šovki: Se podívej jak se po výjezdu ten autobus vypadá a ber v podtaz fakt, že nás na ty výjezdy nikdo, krom těch dvou, už nechce vozit. Finanční rámec je odvislý od toho kolik jede lidí, když se poskládá plný bus, možeš jet do Liberca za 300, s ohledem na fakt, že bysme byli radi za 35 lidí, byla cena v článku stanovena na 400 a 600. Do Příbrami se mohlo jet v klidu v plném buse aj za 250, ale jelikož reálné číslo byla polovina, tak se jelo za dvakrát víc. Takže jediný důvodu proč se by jezdilo za 500-600 Kč na zápas je, že je bus plný z půlky! Mimochodem Liberec je kilometrově nejdelší výjezd, takže taky nejdražší. Z toho jasně plyne, že při plném busu se dá v klidu dostat pod 300 na každý výjezd, za víc jak 300 jezdíme jenom proto, že je málo lidí. ČSAD je logicky jedno kolik lidí je v buse, chce prostě vždy stejnou cenu za celý bus.

  • Šovkovskij - 05.03.2016, sobota, 09:10
    (0)

    eLucky: Proč se cenová politika ČSAD Vsetín vůči nám tak zhoršila? Je to vážně škoda. Upřímně řečeno, nevidím reálně, že se za takových finančních podmínek ten bus na nějaký výjezd složí, nevěřím tomu, že lidé budou ochotní dávat 500-600 korun za výjezd. Je to opravdu škoda, hodně jsem toho odjezdil, hodně zažil a bude mi to vážně chybět. Vždy jsem se na výjezd těšil celý týden. Opravdu škoda:-(

  • juancarlos - 04.03.2016, pátek, 22:16
    (0)

    Buchlov to řekl za mě, včetně té Příbrami ;-) O bordelu co už asi 5 roků mluví Michal nic nevím a určitě to není zásadní důvod, proč jezdí málo lidí. To nemá smysl řešit, Libe nedám, ale furt si myslím, že eště letos bude pár Pěkných výjezdů,teď mě napadá třeba Bohemka, bude tepleji, lidi se hecnou a bude sranda. FCS nafurt jelimani

  • honzavracov - 04.03.2016, pátek, 18:42
    (0)

    Takže Odjezd 6.50 od věznice u ČSAD Zam+ jo jezdil bych rád ale být rozvedený platit na děcka a jet a platit za tři to neutáhnu,loni jsem byl bez jednoho výjezdu všude,atmosféra super,v buse to je někdy blbý co se týče mých dětí ale jinak v poho,kdyby to někdo až moc nepřeháněl s alkoholem,at se pije s rozumem,kdyby jse se jako fans někde seěli projednaly výjezdy třeba,tak věřím že ROZUMNÝCH lidíse bus naskládá. takže ted´jede Já Honza,Honza ml.Robynó,Tereza,Zico,Buchlov a kdo ještě

  • Buchlovjak - 04.03.2016, pátek, 14:57
    (0)

    A já prostě vymyslím dotazník a hotovo. Chci to od lidí co tu nepřispívají. Nicméně Michale díky za připomínku a názory. A ano o bordelu to není. Cenu busů víme ale jak píše Lakouš je blbost to zveřejňovat. Měl jsem tu myšlenku uvádět tu i intervaly cenové při nižších počtech ale to fakt ztrácí smysl. Lidi by měli mít zájem a pak budou ceny nižší to je jednoduchá matematika. A Příbram? Tam jsem chtěl za každou cenu jet já a jsem za to moc rád a i za těch pár lidí co jeli. A garantuju Vám, že toto byl ten klíčový zápas sezóny a díky tomu, že jsme tam byli se k nám to štěstíčko prostě přiklonilo a hotovka :-)

  • eLucky - 04.03.2016, pátek, 13:53
    (0)

    to Michal fcs: Z jakýchsi taktických důvodů by nebylo dobré zveřejňovat cenu. A taky vůči ČSAD by to byl podraz, protože nám dávají výrazně nižší cenu než dávají běžně. Každopádně věřte tomu nebo ne, ale časy kdy sme si mohli na autobusovém výjezdu něco vydělat na choreou jsou už pryč. Dneska se to spěje spíš k opaku, že choreo dotuje výjezd. Supporter karta musí být zvýhodněna prostě, osobně si myslím, že o aktivitě fanouška nehovoří to zda kartu má nebo nemá, ale pokud prodáváme slevovou kartu za 200,- tak tu slevu dat prostě mosíme. Osobně kartu ani permicu nemám a podle toho taky platím jízdné. Osobně mi přijde lepší, když ven vyleze vyšší cena, než kdybysme kalkulovali se 40 lidima a pak moseli od účastníků vytáhnůt o 100 víc kdyby jich jelo místo 40 35! O bordelu v buse se vůbec nehodlám bavit, na pokusy řešit toto jsem rezignoval před 5ti lety, nemá to totiž vůbec cenu se tím zabývat. Jedna strana to odbude kecama o tom, že nejsme školní výlet, druhá drží hubu a remcá enom po výjezdu na diskusích. Komu to vadí, tak ať s tím něco dělá, nebo se s tím smíří.

  • Greif - 04.03.2016, pátek, 13:33
    (0)

    takže na prahu 200-250 kč bude vklidu když bude plný bus když ne tak víc .. možná fakt dávat rozpětí 200-300 cena supporter 400-500 nesuporter ;)

  • Greif - 04.03.2016, pátek, 13:30
    (0)

    Jednoduše cenu zjistíš když to vynásobíš těma 35 ..

  • Michal fcs - 04.03.2016, pátek, 12:56
    (0)

    Možná by bylo dobrá zveřejnit u výjezdu, kolik ten bus stojí, lidi snadno dopočítají, ale suportku bych každopádně zvýhodňoval

  • Michal fcs - 04.03.2016, pátek, 12:54
    (0)

    Raďo, přidám názor i bez dotazníku, spoustu lidí odradil bordel, který býval v buse, i když se jezdilo za 200 kč, za tím si stojím, dnes, když si myslím, žese to snad zlepšilo, tak tito lidi již chybí, samozřejmě se u sposty lidí změnila rodinná situace (manželství, dítě, hypotéka.....) Teď budu souhlasit se Šovkym, na cenu výjezdu za 600 kč moc lidí slyšet nebude, spousta by jich jela s partnerkou,dítětem a pod , no a jak píše Šovky, potom jsme na 1500 - 2000 za pár a to je sorry pěkná pálka. Vím, že se cena kalkuluje na nezaplněný bus, ale Lakouši, tady máš pravdu: pokud není počet lidí v buse dostačující,, tak to radši zrušit, než jezdit za takové pálky (ano suportka je pak k ničemu) Každopádně se přimlouvám, aby se cena zveřejnila na "plný bus" s tím, že pokud nebude zaplněn, tak nejede, nemá cenu to hrotit, tak jak to bylo do Příbrami...Každopádně na Bohemku to klapne, já chci s mladým po čase zase jet, takže se těším, ale přiznám se , že taky mi není jedno, jestli pojedu do Prahy za 300 nebo za 600,-

  • eLucky - 04.03.2016, pátek, 08:47
    (0)

    to rozekm: Pak možeme jet klidně za 300 aj míň.

  • rozekm - 04.03.2016, pátek, 08:37
    (0)

    Pevně věřím, že za 14 dní na Bohemku dáme plný bus!

  • eLucky - 04.03.2016, pátek, 07:34
    (0)

    to Šovki: Jestliže máme cenu, kterou musíme zaplatit, tak si nemožeme ceny vymýšlat podle toho, abysme nalákali lidi, ale podle toho, abysme si vydělali na to, co máme zaplatit. Se situací z dřívějška se to nedá srovnávat, protože tehdy byla cenová politika od ČSAD vůči nám opravdu extrémně příznívá, proto sme si mohli dovolit dělat výjezd za 200 do takové prdele. Bohužel tyto časy už sů pryč a zřejmě už sa nevrátí. Cena 600 Kč je počítaná na počet +- 35 lidí, kdyby se našel celý bus 47 lidí zhruba, tak nemosíme vybrat tolik, ale to je dneska scifi, proto rovnou píšeme tu vyšší, pravděpodobnější částku. Navíc v článku je jasně dáno, že pro držitele supporter karet a permic do kotle je cena 400,-. Do příbrami se na to sralo, ale správně bysme měli respektovat fakt, že má někdo permicu nebo supporter kartu a takovým to dávat o něco výhodněji na úkor těch bez karet. Je to prostě na hovno a osobně bych výjezdy autobusem při takových ubohých počtech asi zrušil. Chcu byt všude, ale jezdit v takových šílených počtech busem je prostě blbost.

  • Greif - 04.03.2016, pátek, 06:17
    (0)

    no tak lístky nemůžeš slíbit vždy ale na těchto neatraktivních zápasech bývají ... no o moc lidí víc by se nepřihlásilo Příbram byla levnější a stejně .. 22 lidí ?

  • Šovkovskij - 04.03.2016, pátek, 04:10
    (0)

    Nechci býti hnidopichem, ale jestliže napíšeteč cenu 600 korun, moc lidí to nepřivábí. Proč tam nedáte rozmezí, dejme tomu 350 - 600 korun dle účastníků výjezdu? Hned to vypadá jinak. Pořád to máme za pusinku, tak si nechte nějaké hloupé připomínky, ale nemohu si pomoci, když v neděli nasadíte cenu na 600 korun, tak se nedivme, že nikdo nejede. A byla ta cena vůbec s lístkem? Pěkně se to prodražilo. Ještě před dvěma lety jsem jel do Liberce se Supporter kartou za dvě stovky! Tohle je už vážně moc. Neremcám, nestěžuji si, pouze konstatuji fakta. Nějaké jídlo, pivo, štampla, nedej Bože aby si člověk ještě musil koupit lístek a tisícovka je, víte kde...

  • Buchlovjak - 03.03.2016, čtvrtek, 22:44
    (0)

    Já bych taky jednoho měl a pravděpodobně i já...jako to auto se naplní stopro plus bučovice jedou solo. Já jen prostě nevím stopro jak to bude. Nicméně by to chtělo na domácím zápase především v kotli rozdat dotazník v čem je zakopaný pes...

  • honzavracov - 03.03.2016, čtvrtek, 17:59
    (0)

    To místo mám jinak bych to odřídil Ondrovým,mám ještě dva lidi

  • Greif - 03.03.2016, čtvrtek, 10:34
    (0)

    Autem Zico , Tereza 1-2 , Bučovice 4 , Stana ?

  • Buchlovjak - 03.03.2016, čtvrtek, 09:53
    (0)

    to auto by to chtělo. Jen já ještě zatím nevím zda to dám nebo ne. V průběhu zítřka to doladíme. Kdo by jel autem?

  • Greif - 03.03.2016, čtvrtek, 09:13
    (0)

    Já kdyžtak půjčím auto ... v lize na druhém a třetím místě skončil v tomto kole s nejvíce naběhanými km Šumi a Havlík

  • honzavracov - 02.03.2016, středa, 18:32
    (0)

    Kdyby náhodou bus nejel i jel mám jedno místo v autě

  • kecipep - 29.02.2016, pondělí, 15:40
    (0)

    Sice jsem obránce, ale žádný Rada :-) + je to přátelák, takže by hrozilo, že bych to stejně musel dohrát, pokud se nás sejde málo :)

  • eLucky - 29.02.2016, pondělí, 15:38
    (0)

    to kecipep: Si nech dat červenou ne?:D

  • kecipep - 29.02.2016, pondělí, 15:35
    (0)

    Tam bydlím :-D To by byla paráda ;-) Já mám od 10 vlastní zápas, takže se budu snažit, abych vás stihnul. Kdyžtak se nechám stáhnout o půli :)

  • eLucky - 29.02.2016, pondělí, 15:30
    (0)

    to kecipep: Předpokládám, že klasicky přes Počernice;)

  • kecipep - 29.02.2016, pondělí, 14:59
    (0)

    Jede se přes Prahu?

  • Buchlovjak - 29.02.2016, pondělí, 14:55
    (0)

    šup šup a hlásíme se do středy :-)

  • Babu - 29.02.2016, pondělí, 09:51
    (0)

    to je z článku z minula, třeba už to tam tak není... jen jsme to zkopírovali :D

  • Buchlovjak - 29.02.2016, pondělí, 08:46
    (0)

    Kuva to je elaborát :D. Prdět tam můžu? :D

  • Greif - 28.02.2016, neděle, 20:58
    (0)

    Asi bojkot :D at si buzerují kdoví koho

pristi
 Další články:
29.02.2016, pondělí, 10:48 - Že první gól slavil jako Jágr? Toho hráče neznám, odmítl Koné
29.02.2016, pondělí, 10:34 - Šumulikoski: Šestadvacet bodů je dobrých, už můžeme hrát bez stresu
29.02.2016, pondělí, 10:31 - Francis Kone: Nevěděl jsem, že má Jágr stejnou oslavu
29.02.2016, pondělí, 10:27 - Kone spasil Slovácko, pak salutoval jako Jágr
26.02.2016, pátek, 14:04 - Gólman Slovácka Milan Heča: S Jihlavou to bude velký boj
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace