*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Výjezd do Gottwaldova

09.02.2019, sobota, 09:05
vyjezde_minibus_velky.jpg

První ligové kolo roku 2019 a zároveň 20. kolo FORTUNA LIGY odehraje Slovácko na půdě regionálního rivala ze Zlína v sobotu 9. února od 15 hodin. Jak derby skončilo na podzim, to máme asi všichni v živé paměti, nyní nastal čas Zlínu oplatit domácí porážku! Slovácko přezimovalo na 11. místě tabulky s 21 body, náš soupeř má bodů 30 a v tabulce drží 6. místo. 

Cena s balíčkem, který obsahuje pláštěnku a zimní slim čepici s potiskem (a bude součástí chorea), je 250 Kč. V ceně výjezdu není obsažena vstupenka.

Cena výjezdu pouze za cestu je 100 Kč.

Lístky budou distribuovány v autobusech, jejich cena je 100,-



 

Trasa č. 1 - přihlásit zde
Obec Zastávka Odjezd
Uherský Brod (UB) U Vlakového Nádraží 12:40
Drslavice (DRS) Benzinka E50 12:50
Uherské Hradiště (UH) Parkoviště zimní stadion 13:10
Jarošov (JAR) U pivovaru 13:15
Bílovice (BIL) U zámku 13:20
Topolná (TOP) U kostela 13:25
Trasa č. 2 - přihlásit zde
Obec Zastávka Odjezd
Uherské Hradiště (UH) Parkoviště zimní stadion 13:15
Trasa č. 3 - přihlásit zde
Obec Zastávka Odjezd
Buchlovice (BUCH) zastávka roczestí 12:40
Břestek (BRS) zastávka 12:45
Tupesy (TUP) zastávka 12:50
Zlechov (ZLE) Křižovatka 12:55
Staré Město (SM) Stará škola 13:05
Babice (BAB) U Sportu 13:15
Huštěnovice (HUS) zastávka ČSAD 13:20
Trasa č. 4 - přihlásit zde
Obec Zastávka Odjezd
Kyjov (KYJ) U nemocnice 12:25
Vracov (VRA) Obecní úřad 12:35
Bzenec (BZE) Náměstí 12:40
Moravský Písek (MOR) Kolonie rozc. 12:45
Veselí nad Moravou (VNM) U Lidlu 12:50
Uherský Ostroh (UO) U Osmeku 13:00
Ostrožská Nová Ves (ONV) U Racka 13:05
Kunovice (KUN) U křižovatky 13:10
Uherské Hradiště (UH) Parkoviště zimní stadion 13:20

PŘIHLÁŠENÍ PŘES TELEFON: Zašlete SMS ve tvaru ZLIN JMENO POCET OSOB na telefon 777 623 773. Při sms přihlášení nemáte možnost zvolit si trasu!

Jméno Heslo
text
  • Babu - 10.02.2019, neděle, 10:09
    (0)

    riedlss: Helebrant se jmenuje Hellebrand, nezapomínej na to, nebo tě tu ten borec napomene, že ses málo učil :D:D

  • tvojemama - 10.02.2019, neděle, 01:37
    (0)

    Škoda, že nebylo víc šancí. Ve 47min jsme dostali dárek a celá defenziva týmu to zvládla perfektně. S Karvinou toho bude víc a bude víc golů :).

  • riedlss - 09.02.2019, sobota, 23:27
    (0)

    Svatá pravda pánové. Navíc můžeme ze střídačky vytáhnout naše mladé běhavé pušky Sadílek, Rezek, Helebrant, Machalík. Ikdyž jsme se v závěru soustředili na obranu tak právě tito z zmiňovaní dokáží hru oživit. Jinak Franič dobrý projev na to jak krátkou dobu tam byl. Těším se až dostane více prostoru ke hře. Radost koukat na děkovačku, jakou radost měl hlavně Káca. Paráda!

  • barnabas.666 - 09.02.2019, sobota, 23:12
    (0)

    Ještě se ukazuje, že po Kordulovi i Svědík klade velký důraz na fyzičku. Zlín se sice na konci zápasu pokoušel o nějaký tlak, ale naši ofenzivní hráči neustále atakovali zadáky Zlína, takže neměli čas na pořádnou přihrávku a dost času v posledních minutách zápasu se hrálo na polovině Zlína.

  • Valheru - 09.02.2019, sobota, 23:06
    (0)

    drzý vandrák: myslím, že tenhle zápas měl takhle nějak nalinkovaný i trenér. Jinak směrem dopředu to zas tak hrozné nebylo, ale zase tradiční finální fáze nic moc (Diviš sám mohl dát i 3 branky - namátkou ten sprint Navrce a nezakončení po horším zpracování).
    Na druhou stranu jsme měli odražené míče, byli jsme dravější, bojovnější a Zlín neměl až na standardky a jednu akci vůbec nic.

  • barnabas.666 - 09.02.2019, sobota, 23:01
    (0)

    Diviš šel do hlavičkového souboje přesně pod padající míč, Dostál si nechával trochu fóra možná na to, aby měl k tomu výskoku trochu rozběh, přece jenom není to největší gólman. Dostál pak ve výskoku s rukama nataženýma trochu před sebou chytl balón. Začal klesat dolů a pod jeho nataženýma rukama s balónem byla pořád Divišova hlava. Samozřejmě nechtěl, aby s balónem v rukách narazil o Divišovu hlavu, tak ruce na poslední chvíli zalomil k sobě. Jenže balón mu přitom vyletěl z ruk.

  • drzý vandrák - 09.02.2019, sobota, 22:06
    (0)

    Asi tak to bylo😀

  • riedlss - 09.02.2019, sobota, 21:46
    (0)

    Chytal se za hlavu, co že je to za dementy a pak už nestihl hrát zase fotbal :)

  • drzý vandrák - 09.02.2019, sobota, 21:41
    (0)

    Snad ten Dostál čuměl na ty kokoty za sebou nebo co 😂😂😂😂

  • drzý vandrák - 09.02.2019, sobota, 21:38
    (0)

    No fotbalově jsme byli lepší,to je pravda.Ale ten efekt do předu, kurva ten efekt.....Tomu choreu se směju ještě teď.Hned jak to začali rozmotávat ,tak jsem viděl, že to hned tak nerozmotají😀.A když se jim podařilo vylézt na střechu, tak Dostál zaperlill😂😂😂

  • riedlss - 09.02.2019, sobota, 21:20
    (0)

    Asi mu svítilo do očí :) my do útoku nic, ale Zlín tuplem nic. Byli jsme více na míči, měli více ze hry ikdyž jen mezi šestnáctkami. Za mne i díky zlínskému choreu několikanásobná radost.....

  • drzý vandrák - 09.02.2019, sobota, 20:48
    (0)

    Obrana skvělá.Útok žádný.Bez jediné šance.Ještě že měl Dostál vsazeno, nebo co to tam vytvořil.To snad ani nebyla minela, to byl snad úmyslný hod za sebe.Ale je pravda,že bodíky že Zlína jsou zlaté.O tom žádná...

  • Artigas - 09.02.2019, sobota, 20:37
    (0)

    ... samozřejmě body ...

  • Artigas - 09.02.2019, sobota, 20:37
    (0)

    Zlaté tři noci a navíc nad ševcama! Hráli dobře, obrana zkušeně, vcil enom aby se uzdravili útočníci.

  • nbk - 09.02.2019, sobota, 19:49
    (0)

    Překvapil mě Franič, nastoupil, odklidili akci s Daníčkem a otočil se k fanouškům a hecoval.. Jde vidět že se mu tu líbí, že chce makat a chce hrát za Slovácko.

  • Babu - 09.02.2019, sobota, 19:01
    (0)

    barnabas: dneska celá obrana velice slušně, ale Hofmann s Kadlecem posbírali spoustu míčů shora, nakopávaných.. souhlas

  • celtic - 09.02.2019, sobota, 19:00
    (0)

    právě jsme se vrátili za Zlína,,,,zlaté tři body,bylo vidět že i kluci fotbálisti měli z výhry velkou radost,,,,dneska super den ,Sáblíková opět zlatá a Slovácko veze z Gotwaldova tři body...,určitě i pro psychiku hráčů do dalších zápasů,jsem rád i za Jardu Diviše,že dal hned v prvním ligovém zápase gól....

  • barnabas.666 - 09.02.2019, sobota, 18:56
    (0)

    Ještě ke Kadlecovi. Už když hrál v repre stopera, tak mi přišlo, že mu ten post sedí víc jak kraj obrany. Sice není žádný obr, ale v kombinaci s dobrým hlavičkářem vedle sebe to vždy dokázal nějak uskákat i on. Řekl bych, že post stopera nás tlačit nebude.

  • Babu - 09.02.2019, sobota, 18:50
    (0)

    Doufám, že dnes byly ukojeny touhy milovníků slováckých sociálních sítí :-) >>> FB: https://www.facebook.com/fcslovacko.cz/ >>> TW: https://twitter.com/1_FCS >>> Instastories: https://www.instagram.com/fcslovacko/

  • The Reds - 09.02.2019, sobota, 18:42
    (0)

    to B.666: Ano byl 500. zápas, je to tak. Pěkně oslavené jubileum to Babu: Diviš tam jen stínil, když si vzpomenu, jak mu statistici upřeli hattrick proti Zbrojovce /jeho střelu metru od brankové čáry do prázdného prostoru ještě trochu tečoval jeden Brňák/, tak to nyní nemohlo být jinak. Ale nejdůležitější jsou tři body a protržená smůla s tou chátrou z G.

  • barnabas.666 - 09.02.2019, sobota, 18:16
    (0)

    Jestli se tady nepletou (nechce se mi prohlížet všechny možné weby), tak se jednalo o 500. zápas Slovácka/Synotu v lize. http://wildstat.com/p/3501/cht/35/stat/summary

  • riedlss - 09.02.2019, sobota, 18:16
    (0)

    Ale sudímu se nechtělo písknout Slovácku nic ani na půlce.

  • Ykarus - 09.02.2019, sobota, 18:15
    (0)

    Honza9:Tobě připadají 4 v derby moc?

  • riedlss - 09.02.2019, sobota, 18:15
    (0)

    Kalabiska snad nejlepší hráč dnes

  • Babu - 09.02.2019, sobota, 18:14
    (0)

    Honza9: Havlík za faul, Navrátil za souboj tělem s nějakým ševcem, což mi jako faul nepřišlo, ale asi se pak vztekal po odpískání sudím, tak možná i proto přišla karta. Franič faul v nastavení, zbytečný zákrok, Juroška myslím za autové vhazování = zdržování.

  • Babu - 09.02.2019, sobota, 18:12
    (0)

    Gól nakonec připsaný Dostálovi :-//

  • Honza9 - 09.02.2019, sobota, 18:12
    (0)

    Může mi někdo, kdo byl na fotbale říct, proč tolik našich hráčů dostalo žlutou?

  • Babu - 09.02.2019, sobota, 18:11
    (0)

    Nechápu, proč to neroztáhli třeba už na začátku zápasu.. ale jejich boj 😂😂😂

  • riedlss - 09.02.2019, sobota, 18:08
    (0)

    Stáli si za svým :D

  • tomrs - 09.02.2019, sobota, 18:01
    (0)

    Prozravas a roztahnes takove choreo😂😂😂 to nechces😂asi to nechteli hazet do kose😂

  • riedlss - 09.02.2019, sobota, 17:53
    (0)

    S tím choreem jak se říká, si nasrali do dlaně :D vtipné jak už tu zaznělo :)

  • tomrs - 09.02.2019, sobota, 17:43
    (0)

    Kde je kde je hokejovy sudi Vajdik a dalsi mamrdi?

  • Babu - 09.02.2019, sobota, 17:33
    (0)

    Blbeček: plachtu přes tribunu s nápisem Derby je Naše.. zaseklo se jim to ještě vprostřed.. shazovali to ze střechy ručně.

  • Blbecek - 09.02.2019, sobota, 17:32
    (0)

    barnabas.666: Co tam roztahovali? bohužel jsem fotbal neviděl vůbec :D

  • barnabas.666 - 09.02.2019, sobota, 17:29
    (0)

    Jinak ta plachta, kterou Ševci začali roztahovat po inkasovaném gólu, byla velmi vtipná.

  • Babu - 09.02.2019, sobota, 17:11
    (0)

    lagic: no vzhledem k tomu, že to byl jediný útočník a dopředu se dral jen on a Kalabiška, tak to na kariéru druhé Jolandy nevidím :D

  • riedlss - 09.02.2019, sobota, 17:04
    (0)

    Yeeeeees :D Dostál dostal.....čau nazdar

  • lagic - 09.02.2019, sobota, 17:03
    (0)

    Babu: ty máš snad věštecké vlohy, jak jsi to o poločase předpověděla 👍

  • volič - 09.02.2019, sobota, 17:00
    (0)

    Hurááá 3 body+skalp rivala,díky

  • Hory - 09.02.2019, sobota, 16:57
    (0)

    Důležitá výhra. Obrana šlapala skvěle,ale ten útok...tak snad s Karvinou i ten útok bude produktivní.

  • barnabas.666 - 09.02.2019, sobota, 16:53
    (0)

    hurááááá, konečně po tolika zápasech. Gratulace

  • ondicz - 09.02.2019, sobota, 16:53
    (0)

    KONEČNĚ! Hoši a Dostále děkujem!

  • Jerry1984 - 09.02.2019, sobota, 16:53
    (0)

    jinak, super 3 body!..

  • Jerry1984 - 09.02.2019, sobota, 16:52
    (0)

    tak, posila se uvedla :D

  • tadeas123 - 09.02.2019, sobota, 16:35
    (0)

    ja si myslím že potřebuje vyzrat schopnosti na to má ale chce to tu zkušenost když dá gol veřim že se pak golově chyťí

  • hešpy - 09.02.2019, sobota, 16:32
    (0)

    Fotbalista je to kvalitní, ale je hrubě neproduktivní

  • Babu - 09.02.2019, sobota, 16:30
    (0)

    no on si podle mě nevěří na zakončení, tak vždycky udělá nějakou nadbytečnou kličku nebo nahrávku

  • hešpy - 09.02.2019, sobota, 16:28
    (0)

    Mě už ten Navrátil sere, on chce furt něco vymýšlet místo toho aby to zkusil trefit

  • Babu - 09.02.2019, sobota, 16:28
    (0)

    Co víc jsme chtěli

  • Babu - 09.02.2019, sobota, 16:17
    (0)

    Hory joojo 4.

  • Hory - 09.02.2019, sobota, 16:15
    (0)

    Navrátil tuším čtvrtá žlutá...

  • ondicz - 09.02.2019, sobota, 16:15
    (0)

    tak snad sme zlínským zkazili choreo:)

  • Babu - 09.02.2019, sobota, 16:08
    (0)

    Muhehe, Dostál do toho šel jak na tréninku :D

  • Hory - 09.02.2019, sobota, 16:08
    (0)

    Skvělé! je to tam!

  • riedlss - 09.02.2019, sobota, 16:04
    (0)

    Tak já jediné co slyším od zlíňáků, jsou urážky, nadávky, prostě hovna. Dost to vypovídá o jejich inteligenci

  • Hory - 09.02.2019, sobota, 16:03
    (0)

    Hešpy - díky moc!

  • tadeas123 - 09.02.2019, sobota, 16:03
    (0)

    souhlasím atmosfera je od našich fans super zlinaky vubec neslyšim ted mě o to vic mrzí že jsem nejel

  • Babu - 09.02.2019, sobota, 15:55
    (0)

    Mně přijde atmosféra minimálně od našich fans velmi dobrá. Kalabiška je dobrý, Diviš tam musí něco doťuknout.

  • riedlss - 09.02.2019, sobota, 15:49
    (0)

    Upřímně je nám to úplně jedno. Nikdo tě neprosil ty ocasu.

  • tadeas123 - 09.02.2019, sobota, 15:45
    (0)

    zarim se mi zdá že kalabiška dnes nejlepší na hřisti

  • tadeas123 - 09.02.2019, sobota, 15:41
    (0)

    babu mám stejný problem furt čekám že to o2 koupí všechno a ani tipsport nedavá všechny zapasy

  • volič - 09.02.2019, sobota, 15:35
    (0)

    Gudu-jsem tam registrovaný,už mi to i šlo,ale po změně zákona,je to zas v hajzlu

  • Babu - 09.02.2019, sobota, 15:35
    (0)

    lagic: tak to je komedie potom :D kvůli čemu to je? kvůli ověření věku?

  • hešpy - 09.02.2019, sobota, 15:34
    (0)

    http://cdn.livetvcdn.net/webplayer.php?t=ifrx&c=1113028&lang=ru&eid=760734&lid=1113028&fwm tady máte link

  • lagic - 09.02.2019, sobota, 15:33
    (0)

    Hory: ten Tipsport mě taky nasral, že registraci musí člověk dokončit na pobočce, ale prachy z karty si klidně vezmou, to jim nevadí!

  • riedlss - 09.02.2019, sobota, 15:33
    (0)

    ifirstrow.eu

  • Babu - 09.02.2019, sobota, 15:32
    (0)

    Gudu: tak to je asi každého věc..my jsme doma přemýšleli na koupí O2TV, jenže tam je jen česká liga a LM. Na Skylinku je Eurosport, Sport, kde je tenis, lyžování, skoky atd. Na DIGI TV je zase anglická liga.. koupit si něco, co má všechno, dnes nejde..

  • Hory - 09.02.2019, sobota, 15:32
    (0)

    Já zas nechápu, proč jsem si u Tipsport vsadil 200Kč a stejně mi to nejde spustit.

  • volič - 09.02.2019, sobota, 15:25
    (0)

    Babu-dík,ale mě to nejede ani na mobilu,nemáte někdo eště něco?

  • riedlss - 09.02.2019, sobota, 15:25
    (0)

    Ladislav: co ty jsi za hlupáka to není ani možné. Ten pás konkrétně tebe asi hodně životně poznamenal :)

  • riedlss - 09.02.2019, sobota, 15:21
    (0)

    Divíšek naprosto tragický

  • Babu - 09.02.2019, sobota, 15:15
    (0)

    Divíšek mě dlouhodobě děsí..

  • Pajik - 09.02.2019, sobota, 15:14
    (0)

    Diky za odkaz!

  • Babu - 09.02.2019, sobota, 15:11
    (0)

    zkuste toto, ale jede mi to jen na mobilu https://live-stream365.com/onlineplayer.php?stream_id=674721

  • tomisek - 09.02.2019, sobota, 15:03
    (0)

    divoch kapitánem👀

  • Hory - 09.02.2019, sobota, 14:57
    (0)

    Dá se to prosím někde sledovat?

  • Babu - 09.02.2019, sobota, 14:56
    (0)

    Zajímavá sestava.. Diviš na hrotu, v obraně Divíšek a Kadlec.. bohužel na lavce není Zajíc ani KUbala :(

  • Jerry1984 - 09.02.2019, sobota, 14:47
    (0)

    https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/ales-hellebrand-fotbal-rozhovor.A190209_456579_fotbal_tof nechcete se laskavě uklidnit a přestat se do sebe navážet? Kdo to má číst?

  • wiper99 - 09.02.2019, sobota, 14:42
    (0)

    zdravím všecky,může mě někdo prosím poslat link kde se daá dněšní špíl sedovat???? moc děkuju:)

  • volič - 09.02.2019, sobota, 14:13
    (0)

    Láďo k jakému pásu,myslíš k pracovnímu?? a i kdyby,je dost ubohé vzolit jako urážku to kde onen uražený pracuje,ty jsi zřejmně student(nepracující) a ktomu zřejmně ještě dítě,takový "trollík" :)

  • riedlss - 09.02.2019, sobota, 13:27
    (0)

    Laďo zalez ty kopyto blbé

  • tomatos - 09.02.2019, sobota, 12:58
    (0)

    Tošovský estli doma nadávat možem, tak můžu v klidu prohlásit Laďo ty jsi fakt kokot

  • volič - 09.02.2019, sobota, 12:58
    (0)

    SLOVÁCKO DO TOHO , jedem pro 3 body

  • volič - 09.02.2019, sobota, 12:10
    (0)

    @Ladislav: třeba jako že naše matky jsou kurvy a tak?? Ale dyť jo,gotwaldovfans jsou vlastně doma :)

  • zary.cz - 09.02.2019, sobota, 11:43
    (0)

    😂😂😂

  • ondicz - 09.02.2019, sobota, 11:42
    (0)

    @Ladislav: hovno, host do domu, bůh do domu!:)

  • zary.cz - 09.02.2019, sobota, 10:14
    (0)

    100 lístku se bude do sektoru hostí prodávat na místě! Pro ty co jedou po vlastní ose!!!

  • jogurt - 09.02.2019, sobota, 07:38
    (0)

    Chystá se jet někdo po vlastní ose? Pokud se stihnu vrátit z hor, tak bych jel

  • GarryR - 09.02.2019, sobota, 07:26
    (0)

    Den D, uz aby to vypuklo 💪🏻

  • Arge - 09.02.2019, sobota, 01:50
    (0)

    Prosto: pokud zbydou (jakože zbydou :-D) tak ano ... :D

  • Prosto - 09.02.2019, sobota, 00:33
    (0)

    Budou se dat koupit lístky do kotle i na místě? Diky za info

  • riedlss - 08.02.2019, pátek, 22:31
    (0)

    Kecipep: však má Dukle jich bylo mrtě ne. Nebo to nechápu? :)

  • riedlss - 08.02.2019, pátek, 22:30
    (0)

    A to Láďa ještě neví kolik lidí jede po vlastní ose, takže chápu že se to pak těžko sčítá taková neviditelná čísla :)

  • kecipep - 08.02.2019, pátek, 22:07
    (0)

    Tak jsem udelal podrobnou revizi kotle baniku na hlavaku a je to jak z fb stranky svet neuspesnych. V tento moment jsem hrdy na nas kotel :)

  • Babu - 08.02.2019, pátek, 21:58
    (0)

    Ladislav: v pohodě, kapacita busů byla stanovena na 60 - 70 ks, takže maximum zde nahlášených mohlo být 280, takže sníme dál o tvé účasti :D :D

  • juancarlos - 08.02.2019, pátek, 21:25
    (0)

    fakt se bavím, tady to je zvláštní ale hodně zvláštní škola, některé ty komenty a dotazy. Se někdy Lakoušovi nedivím,že tu cáká, když ta demence se tu opakuje pořád dokola asi posledních 10 let, žádný posun, to je materiál a pak eště ten únik na Insta jako třešnička na dortu.

  • Šovkovskij - 08.02.2019, pátek, 13:56
    (0)

    Cena lístků v Gottwaldově opravdu více, než lidová. Ostatně, zcela to odpovídá úrovni tamní ruiny, honosící se názvem fotbalový stadion:-)

  • riedlss - 08.02.2019, pátek, 13:47
    (0)

    Taky jsem si to pak říkal, ale když já si to nikdy neodpustím :) máš pravdu

  • Arge - 08.02.2019, pátek, 13:43
    (0)

    Že na něj vůbec reagujete :-) je to jen nějaký troll co má nudný život :-D no a nebo dement, každopádně ani v jednom případě nemá cenu na něj vůbec reagovat :-D

  • riedlss - 08.02.2019, pátek, 12:49
    (0)

    Ladislav: jedno je jasné, když nepojedeš ty tak se vůbec, ale vůbec nic nestane. Zůstaň doma v teple a šetři na Dortmund ty lopato! Dle mě je to jen další chudáček, kterému tady bylo ublíženo, akorát si nedal jeden z trapných nicků, ale špiní jméno Ladislava. Něco jak ten nýmand co se schovává za Petra....

  • Pan Puk - 08.02.2019, pátek, 12:39
    (0)

    Cena lístku do sektoru hostů bude 100,-

  • Šovkovskij - 08.02.2019, pátek, 12:06
    (0)

    Pane Ladislave, mohu vědět, proč nám to tu oznamujete? Myslíte, že někoho zajímá, jestli jedete, nebo ne? A proč tu vyhrožujete nějakou cifrou, pod níž je pro Vás nedůstojné podpořit svůj (?) klub? Myslím, že takový fanoušek nikomu chybět nebude. Ještě, že všichni, kteří do Zlína nejedou a honit si své ego, to sem nechodí psát jako pan Ladislav. V takovém případě by to totiž byla potřeba další, speciální diskuse jen na toto téma:-)

  • Vosolys - 08.02.2019, pátek, 06:54
    (0)

    Ladislav: No jo, tohle by se v bundeslize nestalo :D sasku.

  • Buriss - 08.02.2019, pátek, 05:51
    (0)

    to Ladislav: no, máš recht mistře! Poslyš, nejsi ty rodina s Józefem Pátrovičem? Ten taky pořád chtěl, ale byl vydychaný vzduch, nezahráli mu předehru, nejelo s ním aspoň 300 lidí...Já být tebou, pokud ti teď neodepíše aspoň 30 lidí na tvůj post, tak už sem nikdy nenapíšu a nepříjdu!!! Jen malá rada....

  • Buchlovjak - 06.02.2019, středa, 22:50
    (0)

    Jinak pro ostatní. Sice ještě nevíme kolik lístků bude celkem, ale pokud to bude jako vloni, tak nám lístky zůstanou a prostě je před sektorem budeme doprodávat. Takže pro všechny co jedou po vlastní ose je to určitě dobrá zpráva.

  • Buchlovjak - 06.02.2019, středa, 22:48
    (0)

    Laďo, stav se za mnou jak budu u sektoru prodávat lístky co mi zůstanou. Moc rád se podívám na toho kdo jezdí ve 3 či 4 kusech, když tam většinou jsem i já a netuším kdo jsi :-). Ale to je fuk.

  • WojtaFcs - 06.02.2019, středa, 20:55
    (0)

    Jedu po vlastní ose, tak spoléhám na lístky na pokladně či u lidí, co budou mít lístky na starost.

  • eLucky - 06.02.2019, středa, 19:16
    (0)

    to guerero: Lístky budů pro autobusové + zbytek by měl jít do prodeje v Gottwaldově do pokladny a nebo je budeme prodávat my před sektorem.

  • riedlss - 06.02.2019, středa, 17:51
    (0)

    Laďo, od takového inteligenta s uvažováním jaké máš, mě to nemůže urazit, sorry jako. Začni první u sebe a tvých teorií o výjezdech. A až na tom Manchesteru budeš tak se ozvi, rád se podělím o zážitky ;)

  • GarryR - 06.02.2019, středa, 17:47
    (0)

    Guerero - myslim ze to opravdu nepujde

  • guerero - 06.02.2019, středa, 17:23
    (0)

    Zdravím,dá se koupit listek do sektoru pro hosty i v Hradišti? Třeba v pátek na pokladně u stadionu.

  • Nike - FCS - 06.02.2019, středa, 16:43
    (0)

    Co ty si za člověka fakt :-D Buď se přihlaš a pojeď podpořit Slovácko nebo sem nic nepiš, zbytečně. Tvá teorie je hloupá, kdyby si to takhle řekl každý tak v našem sektoru budou jenom security...

  • Derry - 06.02.2019, středa, 16:09
    (0)

    Omlouvám se za komplikace, jinak dík 😊

  • eLucky - 06.02.2019, středa, 16:06
    (0)

    to Derry: Tož v prvé řadě měls využit možnost změnit trasu, který by ti měla svítit nad Odhlásit u trasy, kde si přihlášený. A v druhé řadě tento případ opravdu nefungoval, protože mňa nenapadlo, že by to tak někdo udělal:D Opravené. Přihlaš se jak chceš.

  • Derry - 06.02.2019, středa, 15:49
    (0)

    Zdar mám menší problém, ohlásil jsem se z trasy č. 4 ale už mě nejde se přihlásit na 3. Co mám dělat? 😁

  • riedlss - 06.02.2019, středa, 12:32
    (0)

    Kotel slavie, to si může dovolit jenom Bobby Sixkiller :D

  • Bobby - 06.02.2019, středa, 11:37
    (0)

    Jop, to je přesně on, každý to o něm dávno ví, takže to není pro nikoho nic nového :)

  • Šovkovskij - 06.02.2019, středa, 11:03
    (0)

    Není to ten Bobby, který v utkání Slavia - Slovácko byl ještě s jednou dívčinou v kotli Slavie?😂

  • riedlss - 06.02.2019, středa, 08:32
    (0)

    Tak jezdi tvl na Manchester a nebluj tady sračky Láďo. Jaká výmluva taká. Toto už nezakecáš a nemluv tady o zážitku když se jedná o nejpočetnější výjezd jara ty lopato!!!

  • Babu - 06.02.2019, středa, 08:13
    (0)

    Jinak s tím lístkem: Moc bych nepočítala s cenou 100 Kč, ano, je to cena na tu tribunu, kde máme být, ale předpokládám, že cena v sektoru hostí je vyšší.. vidím to taky na těch 130 - 150.

  • Babu - 06.02.2019, středa, 08:12
    (0)

    Ladislav: tak se přihlas ty, ať se můžou přihlásit i ostatní.. toto je logika.. zacyklili jsme se

  • Marwik - 05.02.2019, úterý, 22:49
    (0)

    Naprosto Láďu chápu, lepší bude počkat na početnější výjezdy do Teplic nebo Liberce.

  • Bobby - 05.02.2019, úterý, 22:47
    (0)

    Nechci Vám brát váš názor, ale já jsem před dvěma lety chodil nějakou dobu se třema kámošama fandit do Kunovic na béčko Slovácka. 99% lidí se nám smálo, že se ztrapňujeme, ale já jsem si to užíval, protože prostě fotbal + fandění je samo o sobě super. takže užít si to jde i bez narvaného sektoru (ikdyž je to nepochybně lepší) :)

  • zary.cz - 05.02.2019, úterý, 20:33
    (0)

    Mentalitu v Česku nepochopis. Málo lidi jede = nejedu. Tpč. masakr 🤣🤣

  • riedlss - 05.02.2019, úterý, 20:26
    (0)

    A divák se baví....to nechceš pochopit toto :)

  • Bobby - 05.02.2019, úterý, 19:30
    (0)

    Zajímavé logika :D Jede málo lidí? Tak já taky nepojedu :D ... Víc takových lidí a můžeme to tady celé rozpustit :))

  • Buchlovjak - 05.02.2019, úterý, 19:17
    (0)

    Ladislav. A proč řešíš cenu, když tě štvou počty? Nerozumím. Nejede nás víc tak já taky nepojedu. To je pro mě naprosto nepochopitelné. Jen pro tvoji informaci. cca 50 až 100 lidí tam bude sólo mimo busy.

  • tomrs - 05.02.2019, úterý, 16:08
    (0)

    Ladislav: Počítej se 130 Kč.

  • Fífa - 05.02.2019, úterý, 15:48
    (0)

    Někdo tu kdysi psal že 100. Ale jestli to tak opravdu je, to nevím.

  • eLucky - 04.02.2019, pondělí, 08:56
    (0)

    to Jurin: Je to cajk kemo;) Nepřepsal sem ti to ale;)

  • JuR!n - 03.02.2019, neděle, 18:19
    (0)

    eLucky: Zdarec, nejde mně opravit počet osob na výjezd, kliknu na to, změní se to, ale počet přihlášených zůstává stejný. Podíváš se mně na to, případně opravíš z 1 osoby na 4? Díky.

  • tucekbucekmucek - 02.02.2019, sobota, 16:33
    (0)

    Ale kdo ví v jaké vipce budeš sedět když tady končíš, pochybuju že takového antifotbalistu bude někdo chtít

  • riedlss - 02.02.2019, sobota, 16:21
    (0)

    Myslím, že zrovna tobě to může být úplně ukradené :)

  • eLucky - 02.02.2019, sobota, 15:33
    (0)

    Pro mna ne,pro ty v napa moze byt...proto sa to tu nepise.

  • Šovkovskij - 02.02.2019, sobota, 15:33
    (0)

    Spíše si říkám, jestli je takový problém tu zastávku oficiálně dopsat, což je otázka asi tak pětatřiceti vteřiny.

  • riedlss - 02.02.2019, sobota, 15:21
    (0)

    No kdybych věděl, že je to takový problém, tak nic neříkám....

  • eLucky - 02.02.2019, sobota, 15:15
    (0)

    Jak v pomocne skole fakt. Dycky sa tam zastavuje,dyz sa nekdo nahlasi a az na jednu vyjimku se tam zastavka nikdy nepise a nepsala. Ale stejne sa tu na to furt nekdo pta...

  • riedlss - 01.02.2019, pátek, 22:46
    (0)

    eLucky?

  • riedlss - 01.02.2019, pátek, 22:45
    (0)

    Kouta: Vím, že posledně jsme tam zastavovali tak by to snad nemusel být problém, ale na stoprocent ti neřeknu jak to bude teď.

  • koutaFCS - 01.02.2019, pátek, 22:18
    (0)

    Jak to vidím tak se asi odpovědi nedockam

  • koutaFCS - 01.02.2019, pátek, 09:17
    (0)

    Čau bude možnost zastaveni v napajedlich

  • riedlss - 31.01.2019, čtvrtek, 11:11
    (0)

    Lakouš ti někde psal jak to bylo loni, takže nemaluje čerta na zeď!

  • Bobby - 31.01.2019, čtvrtek, 10:51
    (0)

    Zdravím. Sorry, že to píšu sem, když to není moc k tématu, ale bude se zase prodávat permica do kotla na druhou půlku sezony? Díky za odpověď.

  • eLucky - 31.01.2019, čtvrtek, 08:25
    (0)

    To že si smsků napíšete jaků chcete trasu absolutně nehraje roli.

  • eLucky - 31.01.2019, čtvrtek, 08:24
    (0)

    Někteří lidi neumí číst: PŘIHLÁŠENÍ PŘES TELEFON: Zašlete SMS ve tvaru ZLIN JMENO POCET OSOB na telefon 777 623 773. Při sms přihlášení nemáte možnost zvolit si trasu!

  • fcs - 31.01.2019, čtvrtek, 08:19
    (0)

    Nevsiml jsem si ze ty trasy jdou rozkliknout,diky za info

  • Fífa - 31.01.2019, čtvrtek, 05:56
    (0)

    Fcs: A nebude jednodušší se přihlásit tady pomocí toho formuláře?

  • Greif - 30.01.2019, středa, 23:27
    (0)

    Si vyber v té SMS napiš jakou chceš

  • fcs - 30.01.2019, středa, 23:11
    (0)

    Chtel bych jet urcite z UH, takze je mi to celkem jedno az na tu 3.trasu,jen me zajima jestli po odeslani sms me prijdou do zpravy nejake blizsi informace a nebo kdy se dozvim cislo trasy

  • Buchlovjak - 30.01.2019, středa, 22:27
    (0)

    fcs: tak ono to především záleží na tom odkud pojedeš.

  • fcs - 30.01.2019, středa, 22:22
    (0)

    Chtel bych se zeptat kdyz zaslu sms s poctem lidi, tak mi bude automaticky pridelana nejaka trasa? Jeste vaham jestli jet po vlastni ose nebo ne...

  • Buchlovjak - 30.01.2019, středa, 21:50
    (0)

    zary při tom jak to ted přibývá po dvou denně to moc nevidím. Je to marnost a jsou tu sráči a žvanilové hlavně. No a nehledě na to, že nevěřím, že pojedou všichni...

  • zary.cz - 30.01.2019, středa, 21:39
    (0)

    Buchlov: Ja to vidím tak na 210 ks + 30 ks autama. Takže tragédie. Bohužel nás tam jezdí míň a míň. Nechápu třeba výmluvy lidi na počasí. Kurva, derby by měl být pro nás svátek a aspoň jednou za rok tak vyjet v solidním počtu. Snad překoname aspoň těch loňských 240ks v sektoru.

  • Buchlovjak - 30.01.2019, středa, 21:20
    (0)

    Lidi hlaste se nebo budeme naprosto k smíchu. Ted to vypadá max na tři busy. Pokud nás nebude minimálně 250 plus třeba 50 příchozích tak nějak nevím co jsme za lůzry....

  • Arge - 30.01.2019, středa, 20:47
    (0)

    eLucky/Babu: podle stránek by měla být cena lístku 100,-

  • Babu - 30.01.2019, středa, 18:00
    (0)

    Prohráli jsme 2:1. https://www.facebook.com/fcslovacko.cz/photos/a.10150523708176257/10156761727286257/?type=3&theater

  • fana - 30.01.2019, středa, 17:37
    (0)

    jjj to sem si taky našel :D

  • CeZeRo - 30.01.2019, středa, 17:32
    (0)

    75 минута. Ведем 2:1. У нас на 62-й забил Селява. Баланович отпасовал со своего фланга в центр, Александр "подсек" мяч над вратарем. Спустя пять минут пропустили. Чешская команда сумела создать некоторую суматоху вблизи наших ворот и воспользовалась ей.

  • Babu - 30.01.2019, středa, 17:32
    (0)

    fana: Aha, sorry, já myslela, že chceš áčko :-)

  • fana - 30.01.2019, středa, 17:32
    (0)

    pravě na tento zápas sestavu sem sa ptal

  • CeZeRo - 30.01.2019, středa, 17:31
    (0)

    V 75min to bylo 2:1 pro belorusaky pokud jsem to dobre prelozulil z jejich prispevku na socialni siti

  • riedlss - 30.01.2019, středa, 17:30
    (0)

    Otrokovice : Slovácko21, start 17:00 :D :D udělej si v tom pořádek

  • fana - 30.01.2019, středa, 17:24
    (0)

    to se asi nehrálo

  • fana - 30.01.2019, středa, 17:23
    (0)

    to je ale Salihorsk

  • Babu - 30.01.2019, středa, 17:14
    (0)

    Sestava na FB: Daněk - Olšanský, Šimko, Franič, Reinberk - Hellebrand, Sadílek, Machalík - Diviš, Chrisantus, Rezek -->>> https://www.facebook.com/fcslovacko.cz/photos/a.10150523708176257/10156761361251257/?type=3&theater

  • fana - 30.01.2019, středa, 17:12
    (0)

    https://www.livesport.cz/zapas/MNrAGHPu/#prehled-zapasu nevite nejake podrobnosti sestava?

  • kecipep - 30.01.2019, středa, 16:42
    (0)

    Gudu: 7:5. Budes ho mit za par minut po zapase, netreba trollit i druhy den

  • Buchlovjak - 29.01.2019, úterý, 22:24
    (0)

    Matesss já už to říkal ať se tady ty diskuze vypnou :-). Jo a sociální sítě jak tu kdosi psal, že by nalákaly lidi na stadion. To je naprostý nesmysl. Právě tyto sociální nesmysly lidi ze stadionu vytáhly....ale už na to tady kašlu definitivně. Včera jsem si udělal chvilku abych tu reagoval ale je to naprosto zbytečné. Ti zde aktivní se nikdy neukážou a nevylezou z anonymity internetu a proto jste naprosto nevýznamní pisálci nesmyslů....FCS nafurt v reálném světě :-)

  • hešpy - 29.01.2019, úterý, 19:48
    (0)

    A teď tu o červené karkulce :D

  • Blbecek - 29.01.2019, úterý, 19:48
    (0)

    A taky vím kdo se vydává jako JakubPetr

  • Blbecek - 29.01.2019, úterý, 19:39
    (0)

    Pokud jste si nevšimli, tak Hešpy a Gudu je jeden člověk, dokonce i jeho jméno znám. Za nějakou odměnu ho poskytnu...

  • Matesss - 29.01.2019, úterý, 19:32
    (0)

    Už ty diskuze k článkům zrušte, nebo to už není možné toto 😀😀

  • Dawidson - 29.01.2019, úterý, 18:48
    (0)

    Celé jste to tady pobluli a pochcali, všichni zas chytří..

  • fandajakhrom - 29.01.2019, úterý, 15:46
    (0)

    Já když Kristýnu vidím nebo i jen slyším, tak mám hned erekci.. a klobouk dolů, že to dává.. mnohdy improvizuje, ale se ctí .... Pro mne zní určitě líp než Mazurek.. na toho jsem vyloženě alergicky

  • Bobby - 29.01.2019, úterý, 15:26
    (0)

    Vůči Kristýně nemám křivého slova. Mladá, pěkná, šikovná fotbalistka zní dost atraktivně. Ale jako hlasatelka na stadionu se mi nelíbí. Když to dělá(dělal) jen Pan Mazúrek, tak se mi to teda líbilo víc... A už vůbec nechápu, když to během zápasu jednou hlásí ona a jindy on.

  • vajdik - 29.01.2019, úterý, 15:02
    (0)

    Babu - já teta potvrzoval to komentování - na to bohužel vlohy a intonaci hlasu nemá, to si přiznejme...tuto funkci bohužel nemůže dělat každý kdo má chuť a chce byt třeba aktivní... Jinak její fb Ig a bůh ví co neřeším, neznám. Dávám pouze za pravdu první části příspěvku Gudu.

  • Babu - 29.01.2019, úterý, 14:57
    (0)

    Gudu: kromě toho, že se tu vyjadřuješ dost vulgárně vůči mladé aktivní holce, tak nemáš pravdu.. částečně se stará a starala, ale má svůj IG + ženské zápasy se často kříží s mužskými (hlavně když se hraje venku), takže to nemohla obstarat na 100 %.

  • vajdik - 29.01.2019, úterý, 14:25
    (0)

    Gudu teď si to dobře trefil :D ...pravdivě!

  • hešpy - 29.01.2019, úterý, 11:03
    (0)

    Domluv

  • Babu - 29.01.2019, úterý, 10:24
    (0)

    hešpy: tak mi napiš a klidně ti ten IG domluvím ;-) ale aby to nedopadlo jak tehdy, když jsi psal Pukovi.. skutek utek.. ;-)

  • vajdik - 29.01.2019, úterý, 10:06
    (0)

    Tady se to pěkně zvrhlo ohledně soc sítí...no já jsem názoru že zase tolik fanoušků by to nenalákalo ikdyby jsme byli na urovni Sparty. Druhá strana tu říká zase že ve spartě to dělá 7lidi v Uh sotva jeden zadarmo a že nejsou peníze. No a jsme u toho co jsem psal asi dva dny zpátky, vyhodnoťme si za poslední roky ty testované hráče co sem chodí, co za ně klub musí zaplatit (letenky, ubytování, atd.) a jaký přínos to přineslo, pokud se nepletu je to čistá NULA! Takže tyto peníze když se sečtou za dvě přestávky v kalendářním roce, i na toho IT specialistu a tvůrce webu by ty peníze byly a efekt by nebyl nulový jako u zkoušených hráčů, kteří buď nejsou lepší jak naši současní nebo jsou ale zase na ně nemáme peníze :D

  • eLucky - 29.01.2019, úterý, 06:38
    (0)

    1) Nechápu moc proč se to rozjelo pod článkem o výjezdu, to bude asi tím, že su z té starší generace a nemám Instagramy apod. kraviny.
    2) Všechno je strašně jednoduché, z klídku vlastního pokojíčku, že?:) Před 13ti rokama sem osobně jako student dělal tehdejší TVSlovácko, ne tak jak je to dnes. V dnešních technologicích natočíš krátké video a střhneš klidně za hodinku aj s nahráním na youtube, já sem tehdy enom stahoval video z kamery klidně hodinu, se střihem a renderováním výsledku to zabralo klidně 5 hodin a to nepočítám samotné pořízení záznamu. V důsledku to znamenalo, že z víkendu - tehdy sem natáčel a dělal rozhovory aj z dorostů - sem měl doslova celý den, který sem strávil prací pro dobro klubu. Nikdo mě za to nikdy neplatil - pokud teda neberete to, že sem měl kameru od sponzora pro tyto potřeby - nikdo mi za to nikdy neděkoval a ani jedno z toho bych nikdy ani nechtěl. Dělal sem to pro Slovácko a dělám dodnes když mám čas pro Slovácko něco, i když samozřejmě dnes už mám času výrazně míň.

    To podstatné co se tím snažím říct je, že šlo tehdy aj dneska o to, že neustálé rýpáním do nečeho to nikam neposunete, maximálně dosáhnete toho, že těch pár lidí, co už dnes stojí za tím, že je aspoň něco, se na to taky vyserů a bude oficiální web, výsledek po zápase a hotovo.

    Nebo si jako snad myslíte, že klub sám příde s tím, že chce dělat sociální sítě a vezne si na to někoho z venku, když není v jeho možnostech přivést hráče, což je pro fotbalový klub pořád to hlavní.

    Smiřte se prostě s tím, že fandíte malému klubu ze Slovácka a snažte se klubu pomoct, nebo mu aspoň nehažte klacky pod nohy. Díky

  • riedlss - 28.01.2019, pondělí, 23:07
    (0)

    Ptám se, když zrovna nejdou peníze klubu na pokuty, kam potom jdou, když se nepromítnnou na něco, o čem píše nbk? Klub nechce??? Asi jo, jinak nevím....

  • riedlss - 28.01.2019, pondělí, 23:03
    (0)

    Buchlov: bohužel je to o tom, že ty lidi musí přitáhnout klub sám a ne to nechat jen na fanoušcích (že jsou zhýčkaní, nevděční apd. je věc druhá). Vztah fanoušek/klub tady prostě už nějakou dobu není a dávám za pravdu místním kecálkům, že je to poslední dobou jen mazání medu kolem huby. Já věci kolem dění dělám rád, ale za určité podpory klubu by se věci dělaly líp. Nejde mi ani o choreo ( ty dva kapesníky za rok zvládne slátat i drzý vandrák), ale mnohým by to zavřelo tlamu. Někteří by samozřejmě snesli formát Sparty, ale to už je o něčem jiném. Nenech se zkolit někým, kdo degraduje práci ostatních, ti většinou sami nic nedokázali.

  • hešpy - 28.01.2019, pondělí, 22:53
    (0)

    Souhlas, nbk, ale stejně s tím nepochodíš

  • nbk - 28.01.2019, pondělí, 22:50
    (0)

    Já se tu nechci s nikým hádat, nepopírám práci Puka ani Buchlova a dalších, ti pro klub udělali hodně ale opravdu, nešla by koupit kamera pro celý klub výjde to max 10 000 - 15 000 kč, tohle klub vyhazuje za pokuty (tím nejdu nijak proti pyru) ale prostě tohle klub nezrujnuje, budeme mít kvalitní videa pro nás fanoušky. Pán fruhauf tak bude mít příjemnější práci. A k tomu IG dnes ho má každý nejde ani o to přilákat fanoušky ale spíše o to aby klub byl s fanouškama více v kontaktu, stačí k tomu chytrý telefon, který pán Fruhauf má, já studuju, ale mít tu možnost letět teď v zimě s hráči do Turecka, tak to soustředění nějak zrekapituluju, jak už bylo psané otázky pro hráče to nezabere déle než minutu to na ig přidat pak chvíli počkat zeptat se hráče na 10-15 otázek= 5 minut k tomu nafotit 10-15 fotek hráče=5 minut přidat ke každé fotce odpověď a hurá za nějakých 20 minut je hotovo a než začnete se do mě navážet tak ano jde to takhle a ano kdybych měl čas tak bych to zvládnul. Další věc je info ze zápasu, když není možnost streamu na ig stories by stačil po každém golu přidat stories 33 minuta 1:0 Daníček atp.. Sice tohle propagujeme na fb ale většinou jen z ligy, ig je v tomhle daleko jednodušší a rychlejší.. takové stories po golu nezabere dele než 1 minutu

  • Buchlovjak - 28.01.2019, pondělí, 22:49
    (0)

    drzý vandrák: čteš z mých slov co chceš. Ano chce to více lidí, aby to nebylo pár stovek ale třeba 3 tisíce a už by to byla jiná liga...vstupné, suvenýry atd. Na špílu jich je málo protože lidi nemají rozum a raději si dají zelenou větrovku nebo růžovou mikinu...

  • drzý vandrák - 28.01.2019, pondělí, 22:39
    (0)

    Buchlovjak: kolik nás je?Pár stovek?To nemůže mít ekonomický přínos do kasy.Co je na tom nepochopitelného?Byl bych rád aby se to prodávalo po tisících,ale pro koho?Ještě jsem neviděl stadion v super mikinách z loňska respektive už z předloňska.Sám jsem koupil dvě....ale kolik je jich na špílu?

  • hešpy - 28.01.2019, pondělí, 22:30
    (0)

    Já se tady obhajovat nehodlám, svůj názor jsem napsal, ano, nejsem srdcař jak vy, ale i tak bych chtěl, aby se něco posunulo. Ale to je fuk no

  • Ykarus - 28.01.2019, pondělí, 22:28
    (0)

    Nedopsal jsem to ale to je jedno... Ale číst tě Hespy, to mě vstávají chlupy.

  • Buchlovjak - 28.01.2019, pondělí, 22:27
    (0)

    drzý vandrák hodně se pleteš. To chceš říct, že klubové suvenýry mají nosit jen srdcaři, resp. třeba lidi s kotle? Nebo jak to myslíš? Pokud tak jak píšu tak to vůbec nechápu, kde jsi na to přišel...

  • Ykarus - 28.01.2019, pondělí, 22:26
    (0)

    Hovořís tady s lidma kteří udělali pro klub konkrétně hrozně moc, srdcaři klubu

  • Buchlovjak - 28.01.2019, pondělí, 22:25
    (0)

    hešpy to je jedna z kapek v moři, prvotně se každý z nás co na fotbal chodí musí pokusit sehnat jednoho člověka co by tam chodil taky. Aby místo 3000 chodilo třeba 6 až 8000. A potom by všeho bylo prostě více. A ano můžeš si co 14 dní něco kupovat. Kromě pár zaostalých států, včetně našeho je to běžné. Ale oukej řekněme jednou do měsíce. A není to jen o šále, ale o spoustě dalších věcech prostě. Ale prvotně ti lidi musí na stadioně být a mít rádi klub. Jenže to by nebyli Moraváci aby neměli na něco výmluvu.

  • hešpy - 28.01.2019, pondělí, 22:21
    (0)

    A já nechápu o co se zase pokoušíš ty

  • Ykarus - 28.01.2019, pondělí, 22:20
    (0)

    Hespy:já vím, jednou za 14 dní si koupit suvenýr, to už je trošku moc :))) to radši budu nadávat na to, že nemá klub instagram který bys udělal bezvadně, ale nikdy neudelas. Stále nechápu proč sem Teda píšeš.

  • drzý vandrák - 28.01.2019, pondělí, 22:13
    (0)

    Suvenýry jsou pro opravdové srdcaře klubu.Ale z ekonomického hlediska při takové malé základně to nemá žádný ekonomický efekt.Jsou to stovky kusů.To je opravdu pro srdcaře.Mikinu či bundu z limitované série si koupím vždycky,ale klub to nespasí.

  • Ykarus - 28.01.2019, pondělí, 22:11
    (0)

    Byli ste někdy na schůzce s vedením? Buďte rádi, že snažíme někoho získat. A na instagram vám seru

  • hešpy - 28.01.2019, pondělí, 22:10
    (0)

    A to si podle tebe jako mám kupovat suvenýry každý zápas? To si trochu upadl na hlavu ne?

  • Buchlovjak - 28.01.2019, pondělí, 22:10
    (0)

    hešpy a to je přesně ono. Kupovat se musí pořád něco, aby to mělo pro klub ekonomický profit a ne jen chodit se šálou 10 let a ošuntělou kšiltovkou. Jsi přesně tedy prototyp toho člověka který pro klub nic nepřináší. Takže ano stačí mi to.

  • riedlss - 28.01.2019, pondělí, 22:09
    (0)

    Buchlov: tito lidé tady nikdy nic dělat nebudou a ani za tebou nepřijdou, protože na to jednoduše nemají čas a zapálení, ale vědí jak by to dokonale fungovalo. Tady se nezavděčíš. Dva garfy za sezooonu, FB to pořěší.... :D

  • Buchlovjak - 28.01.2019, pondělí, 22:07
    (0)

    Gudu, zkus mi říct, kdo z klubů co jsou na tom ekonomicky stejně jako my mají kde jakou pitomost? A pokud mají tak k čemu jim to je, když stejně nechodí lidi na zápasy? Zkus mi říct příklad, kde něco z internetu přineslo pravidelné návštěvníky zápasů.... Důležité je prostě to aby chodilo více lidí na stadiony, nic víc nic míň. Jen zvednout tu tlustou prdel od PC. To je ten hlavní problém....

  • hešpy - 28.01.2019, pondělí, 22:07
    (0)

    klubu už jsem před nějakou dobou psal mail, do teď mi nikdo neodpověděl a to si fakt nedělám srandu, nepokouším se být vtipný nebo něco takového, buchlovjaku suvenýry si nekupuju, respektive mám šálu, kšiltovku, stačí ti to takhle? :)

  • Pan Puk - 28.01.2019, pondělí, 22:06
    (0)

    Gudu> a co mu brání přijít s konceptem, říct kolik za to chce a nějak se domluvit.

  • ondicz - 28.01.2019, pondělí, 22:04
    (0)

    @hešpy: Insta co? já na svojí Nokia 5110 nic takového nemám.

  • Buchlovjak - 28.01.2019, pondělí, 22:01
    (0)

    Hešpy je to o penězích všechno. Jak často kupuješ třeba klubové suvenýry a nejen ty ale i tvé okolí. Kolik lidí jsi třeba přivedl na fotbal a stal se z něj fanoušek, který si třeba trvale kupuje pernamentku? A proč chodíš pravidelně deset let a místo toho aby jsi se sám zapojil do jakýchkoli aktivit tak jen kafráš o tom co a jak dělat? To je prostě ten rozdíl v mentalitě. Prostě nejsou money a nazdar. Pokud by byl stadion pořád zaplněný a všichni na sobě měli symboly klubu tak je to o něčem jiném ve všech směrech. Jenže néé, ono prší, ono sněží, jsou hody, mrzne, nechce se mě a je to furt dokola. Je to prostě ta prašivá moravská mentalita a mě už to prostě neskutečně sere. Pokud hešpy chceš udělat něco navíc tak se prostě spoj s ultras na zápase. Doraz za mnou třeba k ultras fanshopu před každým zápasem a nebo prostě zkontaktuj klub s návrhy atd. atd. Jednoduše něco zkus udělat a neotravuj slušné lidi. Sedět u internetu umí kdejaký moderní děvče, ale rozdíl je v tom, že to propagujete ale právě tyto nesmysly líné moderní lidi dostávají ze stadionů.

  • hešpy - 28.01.2019, pondělí, 21:59
    (0)

    Ano, díky za názor Puku

  • Pan Puk - 28.01.2019, pondělí, 21:57
    (0)

    hešpy > tak se toho chyť ty experte a přestaň tu jen planě kecat! Stačí pár schůzek a instagram Slovácka je "tvůj". Ale to ti lenost nedovolí co. TO by jsi musel totiž něco i pro to Slovácko udělat.

  • riedlss - 28.01.2019, pondělí, 21:50
    (0)

    drzý vandrák: tak to se moc nepovedlo :) Garfield tu není od toho, aby ti něco sděloval. Patří to úplně do jiné roviny, máš přehled! :)

  • drzý vandrák - 28.01.2019, pondělí, 21:48
    (0)

    To není o generaci.Já tě chápu

  • hešpy - 28.01.2019, pondělí, 21:45
    (0)

    Na insta stories je třeba funkce otázek, stačí si vzít k ruce jednoho hráče a fanoušci se tam ptají na otázky, i tak se dá jít blíž k fanouškům, ale to je fuk. Pochopte, že žijeme ve světe technologií, dneska nestačí nahodit výsledek na fb a tím to hasne. Pro někoho je to asi těžké pochopit, patříte ke starší generaci, ale tak to kurva je.

  • drzý vandrák - 28.01.2019, pondělí, 21:45
    (0)

    Možná ty aktuální informace zajímají lidí víc, než dvakrát za sezonu velkoformátový Garfield.

  • riedlss - 28.01.2019, pondělí, 21:45
    (0)

    Rozumím že může být FB IG dobrým nástrojem, ale samy to ty aplikace neudělají.

  • hešpy - 28.01.2019, pondělí, 21:43
    (0)

    To byl hodně ubohý vtip, Ykarus :))))

  • riedlss - 28.01.2019, pondělí, 21:40
    (0)

    Srovnávat to tady se Spartou, která si může dovolit být v mínusu 723mil., není dobrý příklad. To jste už tak zhýčkaní? Jestli to není právě ono, dostat vše pod rypák skrze fejsbůčky a instagramy, a netvrďte, že se nejde s dobou. Tak si říkám přátelé, co se tak na to všechno vysrat a nechat to dělat lidi co mají velké křídla doma od wifiny?! Málo je lidí, kteří obětují svůj volný čas prakticky zadarmo a moc je těch, kteří se nechají jen vézt a ještě kafrat. Jak u cigánu, tři dělají a 17 lidí čumí.

  • Ykarus - 28.01.2019, pondělí, 21:37
    (0)

    :))))

  • Ykarus - 28.01.2019, pondělí, 21:27
    (0)

    Hespy: Tak ty chceš třeba fotky jak kluci trénují, po tom taky moc prahnu.

  • tvojemama - 28.01.2019, pondělí, 21:25
    (0)

    Souhlas s Buchlovem i s Hešpym. IG by mohl dotáhnout na stadion pár lidí navíc. Kdejaká holka má na IG víc sledovatelu a dělá si to všechno sama. U nás je to tragédie. Jeden člověk by na to stačil. Klidně by to mohli dělat hráči. Mohli by se střídat po týdnu. Informovanost stojí za hovno, v dnešní době je to katastrofa.

  • drzý vandrák - 28.01.2019, pondělí, 21:20
    (0)

    hešpy:Tady stačí kouřové signály z Rochusu.Jak sám čteš, pro tento klub naprosto dostatečná technologie...

  • hešpy - 28.01.2019, pondělí, 21:20
    (0)

    Co to plácáte? Já jsem o žádném online přenosu vůbec nepsal, já tady tlačím sociální sítě bože :D

  • peetrs - 28.01.2019, pondělí, 21:14
    (0)

    Též souhlas s Buchlovem. Mluvíš mi z duše chlape...

  • Ykarus - 28.01.2019, pondělí, 21:13
    (0)

    Hespy, já myslím, že kdyby byl ten tvůj vysněný online přenos z přípravy, tak by ti zas vadilo že to není HD. Hlavní je, že to vidí trenér a ten rozhoduje o sestavě, my ne. Je to příprava, ohodnotíme jak se povedla v lize a na to se moc těším.

  • Ykarus - 28.01.2019, pondělí, 21:05
    (0)

    Buchlove naprostý souhlas.

  • kecipep - 28.01.2019, pondělí, 20:53
    (0)

    Hešpy: už s tím dej pokoj, nejsou peníze a nebo se do toho opři, jak ses tu včera kasal a starej se o sociální sítě. Tohle si jinak vypisuj na svůj blog, nikam to nevede.

  • hešpy - 28.01.2019, pondělí, 20:43
    (0)

    Tady by to klidně zvládl jeden člověk, max dva, to zase takový problém není

  • Babu - 28.01.2019, pondělí, 20:05
    (0)

    Ve Spartě dělá sedm lidí to, co tady dělá jeden člověk.

  • Nike - FCS - 28.01.2019, pondělí, 19:41
    (0)

    Neustále se mluví o větším propojení hráči (dění v klubu) s fanoušky, ale přijde mi že je to spíše horší a horší a neinformovanost ap. je na bodu mrazu... Vůbec si klub fanoušků neváží, a pokud tam jede fotograf (kameraman) do Turecka tak tam můžou rovnou vzít jednoho člověka, co se bude celý den starat o tyhle věci... Natáčet po celý den, pak to sestříhat a dát to na YTB poté házet krátké úryvky třeba na ten instagram... Podivte se na YTB Sparty, je až neskutečné jak ty videa mají propracované, každý den nové video (8-10 minut) ze soustředění, jako nemůžem se se Spartou srovnávat, neříkám aby jsme měli to stejné co oni ale je to jen příklad jak by to mohlo cca vypadat...

  • nbk - 28.01.2019, pondělí, 19:33
    (0)

    Souhlasím s Hešpy: IG v dnešní době je nejlepší věc, nevím kdo má na starost sociální sítě ale tenhle člověk by to měl mít placené jako normální práci a nedělat to ve volném čase, zprostředkovat nám díky tomu den celého soustředění, ať už od budíčku tak třeba taky náladu při obědě v dnešní době je to normální.. možná se mi tu hodně z vás vysměje... taky by nás mohl člověk požádat o nějaké otázky na konkrétního hráče a pak by s nim natočil kratké 5-10 minut video a udělat z toho sérii např. Pokec s Vlastou Daníčkem nebo na slovíčko s vlastou, vlasta by nám odpověděl na naše dotazy a bylo by z toho fajn video

  • hešpy - 28.01.2019, pondělí, 19:24
    (0)

    Cos to vyblil za hovno? Já jsem za posledních 10 roků chyběl na fotbale možná tak 6x. A modré z nebe v podobě Instagramu, chápu, že ty budeš patřit k té generaci, která ty fejsbůky nesnáší, ale pokud chce jít klub s dobou, tak tohle je to nejlepší možné řešení. To že ty tomu nerozumí neznamená, že je to špatně.

  • Buchlovjak - 28.01.2019, pondělí, 19:10
    (0)

    Všichni by jste chtěli modré z nebe, instagramy, streamy a jiné hovna protože jste líní jak vši a na fotbal se Vám i tak nechce fyzicky chodit (neberte v potaz přípravu v cizině) a to už kvůli zimě, kvůli slunci, kvůli pyru, kvůli tomu, že v kotli je to samý vrah, kvůli tomu, že nepřišel Ronaldo, kvůli hodům, kvůli tomu a kvůli onomu. Prostě když nechcete chodit nechoďte, ale nekažte to někteří ostatním, kteří tím žijou. Choďte na fotbal, utrácejte za lístky, za suvenýry a prostě za všecko a je možnost se někam posunout. Howg!FCS nafurt!

  • hešpy - 28.01.2019, pondělí, 17:29
    (0)

    Já o streamu nic nepsal, já bych byl pro, aby se líp třeba pracovalo s Instagramem, bohužel není snaha

  • jjmc - 28.01.2019, pondělí, 17:00
    (0)

    to hespy: Zrovna z Turecka by ten stream byl celkem drahý na datech leda koupit místní simkartu

  • riedlss - 28.01.2019, pondělí, 12:46
    (0)

    jestli on to není meteorolog?! by nám mohl předpovědět počasí do Gotwaldova….

  • volič - 28.01.2019, pondělí, 11:42
    (0)

    @Artigas: jako fanoušek stojíš za hovno,ale ta předpověď s metrem sněhu,to klobouček :)

  • AmaZ - 27.01.2019, neděle, 20:03
    (0)

    Díky :) to jsem zapomněl napsat, že mi to nejde :D

  • eLucky - 27.01.2019, neděle, 19:52
    (0)

    to AmaZ: Aha tak sem to zjevně předělal ten formulář, ale né tak úplně, protože toto sem tam tak nějak odboural:D No tak se nemožeš aktuálně přehlásit sám, sorry:D A změni počet lidí v plném buse samozřejmě taky nemožeš. Nahodil sem je do busu 1.

  • eLucky - 27.01.2019, neděle, 19:45
    (0)

    to AmaZ: Jelikož si přihlášený přes uživatelský profil, tak to všecko možeš udělat sám.

  • AmaZ - 27.01.2019, neděle, 19:41
    (0)

    Bylo by možné mě přeřadit ze dvojky na jedničku a přidat ke mně další dva lidi (dohromady pojedeme tři). Díky

  • riedlss - 27.01.2019, neděle, 19:29
    (0)

    Akorát nevím z čeho jste vyhodnotili, že už jsou na ho*no, když neberu Harbu....

  • AmaZ - 27.01.2019, neděle, 19:29
    (0)

    Tady už je to horší jak v diskusi na novinkách. Ať se dělá cokoliv, dělá se špatně.

  • vajdik - 27.01.2019, neděle, 19:28
    (0)

    Hespy spis mam v ucich vetu Pojezneho, ze na pristi rok chybi penize.

  • hešpy - 27.01.2019, neděle, 19:26
    (0)

    Smiřte se s tím, že útočník nedojde aspoň do té doby než se prodá Trávník, ze kterého budou %. Stejně jako když šel Kadlec do Turecka, přivedl se Rada.

  • vajdik - 27.01.2019, neděle, 19:16
    (0)

    Ja bych chtel znat castku za naklady spojené s testovanymi hraci, které byly z 99% predem jasne ze jdou do černé jámy. Alespon male deti z techto penez mohli mít nějaký servis. Nerekl bych nic, kdyby za poslední roky z techto mnoha testovanych hráčů byl alespon jeden, který se stal hráčem pro základní sestavu.

  • riedlss - 27.01.2019, neděle, 19:11
    (0)

    Tvl napsal někdo, že by přišel zadarmo? Někde tady níže jsem psal, že je to o penězích a ano to bude částečné problém Slovácka!

  • Nike - FCS - 27.01.2019, neděle, 18:56
    (0)

    A tady je problém Slovácka, co si myslíte že by Wágner sem šel zadarmo? Samozřejmě že by Slovácko muselo za něho zaplatit, logicky... platí se za kvalitu, samozřejmě ty hráči na zkoušce stojí pár korun, ale pak je vidět i ta výsledná kvalita toho hráče...

  • riedlss - 27.01.2019, neděle, 18:35
    (0)

    Wágner má platnou smlouvu do konce toho roku a nemyslím si, že by chtěl odejít a už vbc si nemyslím, že by si to přálo vedení Karviné. To že přišela do Karviné konkurence jakéhosi černocha může ve finále Wagnerovi jen pomoc.

  • Goor - 27.01.2019, neděle, 18:26
    (0)

    huhu měl ses dívat na stream Srbů a Dánů. Jo oni to taky nedávali? to sou amatéři :-D

  • hešpy - 27.01.2019, neděle, 18:12
    (0)

    Nevidím důvod

  • kecipep - 27.01.2019, neděle, 18:10
    (0)

    Hešpy: tak teď si rovnou můžeš změnit nick, protože už tě nikdo nebude brát vážně ;-)

  • hešpy - 27.01.2019, neděle, 18:07
    (0)

    Ano, to je pravda Puku, ale teď už bych se do toho opřel, ale to je fuk :D

  • Nike - FCS - 27.01.2019, neděle, 18:03
    (0)

    Nic s komentářema JakubaPetra to nemá nic společné, Wágner je kvalitní český útočník.... My budeme zkoušet nějaké cizince, kteří jsou výstřel do tmy... Wágner je ověřený hráč, který už léta hraje nejvyšší českou ligu... Já myslím že on by se u nás chytl a byl by platným hráčem a když si ho muže dovolit Karviná tak proč ne my... Ajo vlastně, my jsme téměř fakt nejchudší klub v lize :D Ten útočník je fakt potřeba a není čas na nějaké hráče na zkoušku, za 13 dní se hraje liga a hned se Zlínem, musí dojít hotový hráč...Zkoušet měli na začátku ledna...

  • kecipep - 27.01.2019, neděle, 18:02
    (0)

    Huhu: Kolik českých klubů dělá vlastní live streamy?

  • riedlss - 27.01.2019, neděle, 17:57
    (0)

    Tady všichni volají po Wagnerovi jako by to byla nějaká modla a to na základě toho dementního fotokomentáře od pana JakubaPetra ne? :D hejtovat z obýváku to je výkon. Ať se zkouší nebo ne tak je to špatně tak co vlastně chcete?!

  • huhu - 27.01.2019, neděle, 17:51
    (0)

    Kecipep: ano, chci po profesionálním klubu aby se více věnoval fanouškům a tvoje odpověď je: máš prostor, dělej to ty. Ubohé. To mi chceš říct že si klub ty zápasy nenahrává? pro pozdější rozbor? to je opravdu takový problém postavit kameru na stativ a spojit to ze světem?

  • tadeas123 - 27.01.2019, neděle, 17:41
    (0)

    mě by spíš zajímalo proč když někoho testujeme a máme 2 zápasy tak proč mu nedáme aspoń 90 minut když to nezvládne tak aspoń 2x60 a i to je málo zajímalo by mě co za tych 55 minut viděli.A doufám že Karviná koupila toho nového útočníka kvůli odchodu wágnera k nám

  • kecipep - 27.01.2019, neděle, 17:31
    (0)

    Huhu: Kolikrát si streamoval z přáteláku v ČR? Naposled např. z Kroměříže.. Já bych to ocenil, máš prostor, když to dělá každé malé děcko

  • kecipep - 27.01.2019, neděle, 17:30
    (0)

    Hešpy: Mít sto chutí nestačí. Napiš Marovi, nevidím v tom problém. Bez nároku na honorář je to i teď samozřejmě.

  • Pan Puk - 27.01.2019, neděle, 17:29
    (0)

    hespy> kecy v kleci. Kdyz jsem te kontaktoval a dvakrat ti psal, tak ti to nestalo ani za odpoved. Tak se zdrz hejtu a soupej nohama. Kecat na netu dokaze kazdy.

  • hešpy - 27.01.2019, neděle, 17:23
    (0)

    Já mám sto chutí někomu napsat mail, že se jim o sociální sítě a videa budu starat klidně sám bez nároku na mzdu. Ale stejně by mně nikdo neodpověděl, tak jako vždy. Ať je pan Fruhauf jakýkoli, vypadá to, jak kdyby byl klub někde v roce 2003 a ne v roce 2019.

  • huhu - 27.01.2019, neděle, 17:16
    (0)

    nechápu proč není k dispozici přímý přenos na youtube. Dnes streamuje každé malé děcko, ale aby se tento klub začal věnovat fanouškům....to nehrozí. Namísto toho si poslechneme ,,rozhovor" se šumim na balkoně, přičemž fouká silný vítr, takže jde slyšet standartně hovno. To ste si nemohli sednout na pokoj? ale budme vůbec vděční, že je na soustředění kameraman, na minulém nebyl. Teď je aspoň přísun videí, ikdyž stojí za hovno

  • tucekbucekmucek - 27.01.2019, neděle, 16:15
    (0)

    🏟 Slovácko ve svém druhém dnešním zápase porazilo dánský 🇩🇰 Randers FC 1:0. O jedinou branku utkání se postaral v 53. minutě Stanislav Hofmann ✌️ 1.FC SLOVÁCKO - RANDERS FC 1:0 (0:0) ⚽️ 53. Hofmann Sestava 1.FCS: Trmal - Juroška, Hofmann, Franič, Divíšek (46. Reinberk) - Janošek (78. Sadílek), Daníček, Havlík (46. Machalík (75. Hellebrand)), Navrátil, Zajíc (78. Chrisantus), Kalabiška

  • jjmc - 27.01.2019, neděle, 15:29
    (0)

    Podle mě je Chrisantus dobrý jen když člověk není sehraný s kádrem a neumí jazyk tak nebude hned střílet kupu branek

  • Nike - FCS - 27.01.2019, neděle, 15:15
    (0)

    Tyhle zkoušky jsou uplně k hovno... když nejsou peníze, tak se na to rovnou vyserme :D Jako Svědík chtěl 3 kvalitní posily na každý post 1 a přijde mi že posilou je maximálně s odřenýma ušima ten Diviš, ten chorvatský obránce na toho jsem zvědav... ale post který nás trápí nejvíce tam zkoušíme už 2 hráče a stále hovno, tady by to chtělo zainvestovat a přivést toho Wágnera a byl by klid...nějaký christantus nebo jak se to píše nás nespasí, to není hráč který by mohl hrát za 2 týdny základ v derby... Hlavně že Slovácko chce posilovat jen hráči ,kteří budou hned v základu... To vidím no

  • karagavrylydys - 27.01.2019, neděle, 14:52
    (0)

    vajdik: Tak ono se stačilo podívat na "životopis" toho útočníka a muselo být jasno, jak jeho zkouška dopadne.

  • skřet - 27.01.2019, neděle, 14:51
    (0)

    Jde o to, jestli Chrisantus vůbec rozumí co po něm chtějí.

  • vlkodlak - 27.01.2019, neděle, 14:37
    (0)

    máte někdo odkaz na zápas s Randers fc díky

  • vajdik - 27.01.2019, neděle, 14:36
    (0)

    At hrajeme i tři...zkouseny hrac ma dostat 90.minut a ukazat jak je na tom se zapasovym zatížením zda ho zvladne popr jako utocnik zda tedy je golovy nebo je to dalsi Irakli...

  • tucekbucekmucek - 27.01.2019, neděle, 12:52
    (0)

    vajdik: Může to tak být ale dnes hrajeme ještě jeden zápas tak je potřeba síly rozložit

  • vajdik - 27.01.2019, neděle, 12:51
    (0)

    Pokud nekoho zkousim, dam mu 90.minut. to ze hral 60, pro me zamena ze na to nema a je to další omyl.

  • hešpy - 27.01.2019, neděle, 12:09
    (0)

    Stejně to dopadne vždycky stejně - Hráč nemá na to, aby byl okamžitě v základu nebo něco takového.

  • riedlss - 27.01.2019, neděle, 12:01
    (0)

    Tak vše je hlavně o penězích že. Já zase nepředpokládal, že hned bude sniperovat. Navíc dvě branky dali obránci. Mě zase přijde nějaké testování v rámci jednoho měsíce neli pár týdnů docela úsměvné. Aspoň doufám, že se Kadlec rozehraje a že se nikdo nezranil.

  • zary.cz - 27.01.2019, neděle, 11:48
    (0)

    Garry: Mladej kluk z juniorky.

  • zary.cz - 27.01.2019, neděle, 11:47
    (0)

    Chrisantus ani gól... Ja tyto “zkoušky” hráčů nepochopím. Když, nějakého hráče chci tak ho koupím, když ne tak ho nevezmu, ale tyto zkoušky kdy vyzkoušim 5 hráčů za přípravu a vezmu max. jednoho nechápu. Neznám takový klub v ČR který by pořád jenom zkoušel hráče.

  • GarryR - 27.01.2019, neděle, 11:43
    (0)

    Ten Olšanský je nekdo z béčka?

  • tucekbucekmucek - 27.01.2019, neděle, 11:36
    (0)

    🏟 V úvodním zápase na herním soustředění v Turecku 🇹🇷 byla k vidění přestřelka s výsledkem 🇨🇿 4:4. 🇷🇸 1.FC SLOVÁCKO - FK Dinamo Vranje 4:4 (0:2) ⚽️ 55. Kadlec, 63. Diviš, 65. Sadílek, 88. Olšanský Sestava 1.FCS: Nemrava – Olšanský, Šimko, Kadlec, Reinberk (46. Divíšek) – Sadílek, Hellebrand, (75. Zajíc), Havlík (30. Machalík) – Diviš, Chrisantus (60. Janošek), Rezek

  • Artigas - 27.01.2019, neděle, 10:59
    (0)

    Venku -5°C, metr sněhu a kkti budou hrát fotbal? Ať si tam nemůžete curaci že svazu, kteří tuhle hovadinu vymysleli... A dojde duben, květen, kdy je normální počasí na fotbal, ale to už bude po sezóně... A bafunari se diví že lidi nechodí na fotbal...

  • Šovkovskij - 26.01.2019, sobota, 23:29
    (0)

    Já zírám. Řešit něco takového? Zůstaňte doma, chcípáci.Modelům se nelíbí zaplatit p=ár šupů . A co kdyby se jelo do Teplic? Fakt mbanda totálních debilů.

  • Babu - 26.01.2019, sobota, 21:25
    (0)

    Eden: lístků bude asi víc než lidí, takže prostě počkáš u toho křížku za mostem, kde zastaví busy a někdo z busu ti ho proda..

  • Čevel - 26.01.2019, sobota, 21:09
    (0)

    Eden. Uděláš to tak jako já minulé také sem nejel autobusem koupíš i s cestou a máš lístek. Popripade i balíček.

  • eden14 - 26.01.2019, sobota, 15:38
    (0)

    no to je sice pěkné :D ale já jelikož bydlím u Zlína, tak autobusem nepojedu a nějak by to ten lístek chtělo

  • Arge - 26.01.2019, sobota, 12:47
    (0)

    ber to tak, že cesta je 250,- a čepice k tomu zdarma :-)

  • Pan Puk - 26.01.2019, sobota, 12:06
    (0)

    Nike-FCS - takovou na 100% nemáš. Slim čepice s potiskem se ještě nikdy nedělala. Navíc podpoříš ultras a přispěješ jednotnosti kotle v sekotoru. Neber to tak materialisticky. :-)

  • Nike - FCS - 26.01.2019, sobota, 11:59
    (0)

    Když pojedu autobusem ale zaplatím si pouze dopravu + popř. lístek, tak není povinnost si brat balíček ne? Čepic mám dost, a bylo by to zbytečné pro mě...

  • tomrs - 25.01.2019, pátek, 09:05
    (0)

    listky na derby se dají sehnat přes ticket portal https://www.ticketportal.cz/event/FC_FASTAV_Zlin_1_FC_Slovacko?idp=-1539948

  • Buchlovjak - 24.01.2019, čtvrtek, 22:58
    (0)

    Lakoušu nastav všechny trasy na 60 ks. Především číslo 3. Až teď jsem si všimnlul, že jsi to dal jen na 50. Proč?

  • Buchlovjak - 24.01.2019, čtvrtek, 22:56
    (0)

    Lakoušu a nakonec bude -8 a z aktuálních 146 bude 80 :D

  • GarryR - 24.01.2019, čtvrtek, 14:52
    (0)

    Bobby - začátky sou nekdy krusne :-D muj druhy vyjezd byl do Karviné a to sem se sejmul uz v buse ze sem stěží videl jediny a vítězný gol Koneho ve 14 minute :-D

  • Bobby - 24.01.2019, čtvrtek, 14:34
    (0)

    To mi připomíná můj druhý výjezd cca 5 let zpátky :D Bylo mi 15 a jelo se na Duklu. Na netu bylo napsáno, že cena výjezdu je X kč. a tak jsem si vzal jen X kč a až na Julisce jsem se dozvěděl, že se do toho nepočítá lístek :D Nakonec se nade mnou někdo smiloval a nějak jsem se na fotbal dostal, ale byl to nepříjemný zážitek :D

  • tadeas123 - 24.01.2019, čtvrtek, 14:20
    (0)

    diky já jsem to spíš myslel tak jestli pojede na zpět stejnou cestou to my bylo jasné že jede i zpět jen jsem to blbe napsal

  • riedlss - 24.01.2019, čtvrtek, 13:38
    (0)

    tadeas: vždy jede autobus i zpět, tohle není žádná poulička :)

  • eLucky - 24.01.2019, čtvrtek, 11:48
    (0)

    to Uhel: Tak proto už trénuješ:D Sem si říkal:D

  • Uhel - 24.01.2019, čtvrtek, 11:43
    (0)

    ne, nazpátky se bude utíkat před kordonem policajtů a rozvášněnýma ševcama. čas návratu domů se bude odvíjet podle kvalit běžce.

  • tadeas123 - 24.01.2019, čtvrtek, 11:40
    (0)

    asi mám debilní otazku ale jede autobus i zpět a v kolik +- by jel zpět diky

  • riedlss - 24.01.2019, čtvrtek, 09:31
    (0)

    eLucky: ty taky to není nejlevnější špás :D

  • eLucky - 24.01.2019, čtvrtek, 09:17
    (0)

    to riedlss: Mě stačí teda jako droga fanatismus:D Já su skromný;):D

  • riedlss - 24.01.2019, čtvrtek, 09:15
    (0)

    Tak to je z části pozitivní. Máš pravdu, v tomto kraji je jen jeden klub! Jak to s počtem nepůjde nahoru tak budeme muset dát k balíčku ty drogy nějaké.... :D

  • eLucky - 24.01.2019, čtvrtek, 09:11
    (0)

    Loni nás bylo dle přihlašování tu ENOM 186, takže to jaksi překonat mosíme. Předloni bylo 304, a předpředloni - první ligový do Gottwaldova - 385. Před 4 rokama v poháru - kdy sme ale měli celů tribunu za bránu - nás bylo skoro 500. Takže aj do toho debilního Gottwaldova máme sestupnou tendenci, kterů snad letos prorazíme aj když tam hrajů ti kopálisti tak jak hrajů. Vládci tribun mosíme byt prostě MY!

  • riedlss - 24.01.2019, čtvrtek, 08:16
    (0)

    zary.cz: pevně v to doufám :)

  • zary.cz - 24.01.2019, čtvrtek, 07:47
    (0)

    Rídls: To půjde, uvidíš. 😉 Máme ještě 2 týdny. Věřím, že bude lepší počet jak loni.

  • riedlss - 24.01.2019, čtvrtek, 06:10
    (0)

    Zary: tak to bývá vždycky ze začátku, pak se to zasekne a půjde to kravským krokem.... :)

  • riedlss - 24.01.2019, čtvrtek, 06:09
    (0)

    drogy jsou v ceně balíčku?

  • zary.cz - 23.01.2019, středa, 23:32
    (0)

    130 lidi za dva dny je super! Tak pomeeee hlaste se.

  • Buchlovjak - 23.01.2019, středa, 22:28
    (0)

    volič: snad se aj nechám pobídnout :-)

  • volič - 23.01.2019, středa, 22:11
    (0)

    Buchlove leda tak podávat

  • Buchlovjak - 23.01.2019, středa, 21:08
    (0)

    Bude někdo prodávat v busech i drogy? :-D

  • koutaFCS - 23.01.2019, středa, 20:57
    (0)

    Čau chtěl bych se zeptat jestli je možnost zastavení autobusu i v napajedlich

  • GarryR - 23.01.2019, středa, 19:58
    (0)

    eLucky - a pripadne cena čepice?

  • Šovkovskij - 23.01.2019, středa, 18:50
    (0)

    KubaM: V pohodě, není problém. Sám mám šál již dostatek:-) Je to ta šála, která se prodávala před lety. Opravdu velice kvalitní, ne ty leké hadříky, které se prodávají teď. Opravdu kvalitní materiál. Jestli jedeš do Zlína, mohu ji vzít s sebou.

  • eLucky - 23.01.2019, středa, 17:23
    (0)

    to GarryR: Přednostně určitě pro účastníky výletu, až pokud zbude...

  • GarryR - 23.01.2019, středa, 17:22
    (0)

    Bude mozne koupit jen cepicu? Kamos chce, ale na vyjezd nejede dacan.

  • AmaZ - 23.01.2019, středa, 15:50
    (0)

    OK. Díky všem za rady ;) :D

  • eLucky - 23.01.2019, středa, 12:52
    (0)

    to KubaM: Rozhodně už nejsů mezi šálama co mel na prodej fanclub v těch letitých zbytkoch. Ty už sů pryč. Ale tuším, že by eště mohli na stadioně byt klíčenky FCS - Strážnice.

  • KubaM - 23.01.2019, středa, 12:45
    (0)

    Šovkovskij: jsem sám ze Strážnice a vůbec jsem netušil, že takové šály existovaly! Prosím prosím, koupím!!! :-)

  • riedlss - 23.01.2019, středa, 09:57
    (0)

    AmaZ: nebo si uplěť, máš dost času do zápasu :D

  • eLucky - 23.01.2019, středa, 08:06
    (0)

    to AmaZ: Nebo si ju zajdi kúpit v pátek do fanshopu, bude otevřené aj v pátek předtím pravděpodobně.

  • eLucky - 23.01.2019, středa, 08:05
    (0)

    to AmaZ: No prakticky nebylo, protože jedem z Brodu a v UH budem tak zastavovat u zimáku, takže to my nedáme. Ale řekni Buchlovjákovi, ten má ty šály fanclubové snad u sebe;)

  • riedlss - 23.01.2019, středa, 07:50
    (0)

    poďme s těmi přihláškami!!! :)

  • Šovkovskij - 23.01.2019, středa, 02:31
    (0)

    ..podaruju..:-)

  • Šovkovskij - 23.01.2019, středa, 02:29
    (0)

    Niku, jestli chceš, poraduju tě šálou Slovácko - Strážnice. Nevím, jak jsem k ní přišel. Vyvolávací cena dvě piva:-D

  • AmaZ - 22.01.2019, úterý, 20:56
    (0)

    Dotaz pro eLuckyho, Babu: bylo by možné mi vzít šálu FCS z fanshopu? Prachy bych vám dal v buse, popřípadě v Gottwaldově. Daroval jsem ju a nechcu tam být bez šály. Diky

  • zary.cz - 22.01.2019, úterý, 20:34
    (0)

    Eden: Stačí když se domluvis s někým kdo bude mít lístky u sebe a on ti je předá až ve Zlíně před sektorem.

  • eden14 - 22.01.2019, úterý, 20:30
    (0)

    jak to bude s lístkama když bydlím poblíž Zlína tudíž nepojedu autobusem, ale chci lístek? půjde to nějak zařídit?

pristi
 Další články:
30.01.2019, středa, 13:33 - Dostat se do kádru Slovácka je můj sen, hlásí Olšanský z Turecka
25.01.2019, pátek, 13:04 - Nejsem si jistý, ale v Česku má podobné podmínky jen Sparta , tvrdí Kerbr
25.01.2019, pátek, 08:22 - Zraněný Harba zůstává doma. Slovácko naopak vyzkouší chorvatského obránce
24.01.2019, čtvrtek, 18:01 - Posila do útoku? Slovácko zkusí Nigerijce, který byl NEJ střelec MS U17
21.01.2019, pondělí, 22:13 - Je pravda, že v poslední době jsem moc nehrál, přiznává Harba
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace