*
včera
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Valenta chce ligu oživit: Víc zábavy, větší divadlo, silnější zážitek

01.08.2014, pátek, 12:28
synotliga_velky.jpg

Před deseti lety, kdy byl jejich stejnojmenný uherskohradišťský klub potrestaný za korupci, šéf Synotu Ivo Valenta mluvil o definitivním konci v českém fotbale. Nyní se Synot stal generálním partnerem první ligy.    S ambiciózními plány se vrací holding Synot do českého fotbalu. Nejvyšší domácí soutěž, která nově nese název Synot liga, chce rozhýbat moderními prvky i stovkami milionů korun, které se Synot v nejbližších letech zavázal přinést.

„České lize chybí návštěvnost. Zvýšit zájem diváků je tím hlavním, čemu chceme pomoct,“ plánuje majitel Synotu Ivo Valenta.

Jak toho chcete dosáhnout?
Moderním pojetím, zkušenostmi, které čerpáme i v zahraničí. Musíme dát lidem víc zábavy, větší divadlo, silnější zážitek, lepší marketing.

Co máte konkrétně na mysli?
Třeba losování o atraktivní dárky, věrnostní bonusy pro návštěvníky. A hlavně je potřeba využívat moderní komunikační technologie, v tom jsou nedostatky.

Například ředitel fotbalového Slovácka Vladimír Krejčí ale stále zastává názor, že pokud bude dobrý fotbal, je veškerý marketing zbytečný a diváci chodit budou. Vy to vidíte jinak?
Já se na fotbal dívám jako na celek. Ne z pohledu jednotlivých klubů, kterým jde zrovna karta a třeba právě hrají o poháry, jako například Plzeň. Je potřeba se zabývat i tím, jak podpořit kluby, které nemají takové ambice, nemají tolik peněz. Ne každý může být první, lidé by měli chodit za zábavou i na týmy, kterým se třeba zrovna tolik nedaří.

Jméno Heslo
text
  • Šovkovskij - 05.08.2014, úterý, 19:24
    (0)

    Když jsme u Ivo Valenty, co říkáte na to, že dnes poměrně nečekaně ohlásil kandidaturu do Senátu? http://zlin.idnes.cz/majitel-synotu-ivo-valenta-bude-kandidovat-do-senatu-v-uherskem-hradisti-1qw-/zlin-zpravy.aspx?c=A140805_104315_zlin-zpravy_ras

  • KEIKIN - 05.08.2014, úterý, 10:59
    (0)

    Šak sa v kotlu řvalo SYNOT liga, naša liga. Myslím si, že nám to spíš pomůže, než že by nám to uškodilo (jak píše šovki). Přeci jen Peltič už nás nemůže tak moc zařezávat, všichni ví, odkud generální sponzor pochází. Navíc SYNOT investuje i v UH, část peněz se tak vrací do městského rozpočtu. MYsleme si co chceme, ale buĎme rádi, že tu nějaká velká firma v regionu je. Zemek tím že dělá akvizice, tak ty prachy nikam neutápí, ale investuje. To je celkem rozdíl. Dát 5 mega někomu do kapsy a dát 150 Mega za nákup termálního parku. V prvním případě ty prachy "vyhodí", ve druhém případě je dlouhodobě investuje. Ono to není jen o tom dát 5 mega za přestup. A co plat toho hráče a další náklady ? NezapomeŇte, že Zemek se zaručil za 30 melcků, které budou chybět na rekonstrukci městského stadionu. Tomu říkám grant.

  • Šovkovskij - 04.08.2014, pondělí, 19:29
    (0)

    Michale, Ty jsi mne vůbec nepochopil! Já nic proti našemu stadionu nepíšu, naopak, v české lize patří k nejlepším, jen jsem vyjádřil trošku překvapení, že vzhledem k neustále se zvyšujícím (a často velice zbytečně) vysokým nárokům UEFA na kdeco, jsou tyto sedačky, vzhledem k jejich stáří, ještě vyhovující - protože UEFA snad každý druhý rok přichází s novými normami na kdeco, na hřiště, povrch, osvětlení, vzdálenosti sedaček mezi sebou, toalety, apod. To není nic proti stadionu a sedačkám samotným, vždyť tam píšu, že jsou pohodlná a normám vyhovují. Jen mne trošku převapilo, že UEFA nemá, vzhledem k tomu, co všechno požaduje, námitky proti sedačkám, které mají věk, jaký mají.

  • Michal fcs - 04.08.2014, pondělí, 17:36
    (0)

    šovky,šovky, stadion slovácka i po těch letech má jedny z nejlepších sedaček, chceš mi namluvit, že se bude měnit 20 tis. sedaček na spartě? Už se proberte a buďte rádi, jaký máme stadion, co by za něj dali v Hradci , Jihlavě, Ostravě atd..

  • Šovkovskij - 04.08.2014, pondělí, 16:50
    (0)

    Kdysi jsme se zde bavili, že vzhledem k neustále se zvyšujícím nárokům UEFA na vše (stadion, sedačky, bezpečnostní zóny, VIP místa, místa pro novináře atd.), vyvstávala otázka, zda-li nebude kvůli ME 21 nutné vyměnit i zmíněná sedadla. Pak tu někdo psal, že naprosto vyhovují, a jelikož to nevypadá, že by se měly měnit, tak je to pro mně trošku překvapení. Je sice pravda, že jsou pohodlé a zřejěm splňují určité standardy, na stranu druhou, už mají své roky a vzhledem k tomu, jak UEFA zpřísňuje veškeré nároky, tak je pro mne trošku překvapující, že deset let staré sedačky UEFA ještě stačí...

  • KotelGuláše - 02.08.2014, sobota, 15:40
    (0)

    No tak to by ten nápis byl stejně vidět když bys tam dal nové nevybledlé sedačky 😄

  • duffino - 02.08.2014, sobota, 15:33
    (0)

    KotelGuláše. Nemyslel jsem měnit všechny sedačka,ale jen ty předmětné. Že by se to spláchlo při jednom.

  • KotelGuláše - 02.08.2014, sobota, 14:11
    (0)

    To Duffino: no já pochybuju že by se kvůli rekonstrukci měnili sedačky. Nevidím ani důvod. Sedačky jsou v pořádku,pěkné a kvalitní. Jen je občas umýt nebo třeba natrít,ale jinak jsou podle mě sedačky to nejkvalitnější co tady na stadioně je.

  • duffino - 02.08.2014, sobota, 14:01
    (0)

    A co se týká sedaček na céčku, dávno se měly vyměnit. No snad se to stane s rekonstrukcí stadionu. Osobně si myslím, že i skandování synot je divné, vzhledem k tomu, co jsem napsal předtím. To, že má Synot nějaké,byť nezpochybnitelné, historické zásluhy v tom nehraje roli. I proto se snad jmenujeme Slovácko, abychom po vzoru ostatních klubů (včetně Brna)nemuseli skandovat každou chvilku jinak...

  • duffino - 02.08.2014, sobota, 13:57
    (0)

    Nebuďte naivní blázni. Valentovi jr. šlo vždy jen o byznys. Ostatně se tím netajil již troufnu si říct krátce po smrti seniora. S útlumem fin. toků do akademie i celého klubu začal ihned po změne zákona, přece nebude sypat prachy jen tak někam, když nemusí. Těch 0,5 mega je zcela směšných a je to zřejmě jen náplast na ústa radních. V podstatě si to můžete přřevést na činnost jeho "charitativní" nadaci. Po změně zákona přišlo okamžité snížení rozdělovaných peněz. Vždy šlo jen o marketing a holt JM kraj je mu již malý - proto ta Praha. Ostatně to by udělal každý byznysmen. Není na tom nic špatného, bohužel až na ty již trapné kecy o patriotismu a otcově oodkazu. To kdyby vynechal, neměl bych nic proti jeho přístupu k místnímu fotbalu.

  • pema - 02.08.2014, sobota, 13:51
    (0)

    Odklizení názvu po převzetí klubu Řezníkem - byl jeden z neuvážených tahů, kdy chtěl někdo naznačit že vlastní klub a že s předchozí ,,aférou" nemánic společného. Po návštěvě pana Valenta seniora na ligových utkáních a tlaku některých fanoušků a příznivců, kteří majiteli klubu sdělili - že názor veřejnosti v UH a okolí je jiný - tak se některé věci zastavily.

  • KotelGuláše - 02.08.2014, sobota, 13:28
    (0)

    Tak tehdá Valenta ještě do klubu něco dával,tak mu asi řek že jestli je tam urychleně nevrátí,tak od něj neuvidí ani korunu. A všichni víme jak na tom Řezník byl s prachama,takže jsou tam zpět do teď.

  • KotelGuláše - 02.08.2014, sobota, 13:25
    (0)

    No ja myslim ževstadion je města,takže i sedačky asi budou. Ale asi pan Valenta řekl tehdá Řezníkovi něco co ho donutilo je dat zpět na tribunu

  • pema - 02.08.2014, sobota, 13:25
    (0)

    Pan Valenta je tvrdý obchodník a ke Slovácku a regionu jako takovému má vřelý vztah. Nemá rád podrazy a tím že vstoupil zpět do českého fotbalu naznačil.... že chce pořádek i zábavu, jak řekl v posledním mediálním rozhovoru. Pokud se týká nákupu hráčů - jsou zde ve Slovácku stanovené určité hranice, přičemž 1-4 hráči mají platy tzv. TOP, z čehož jasně plyne, že hráči např. z Trenčína, Senice, Žiliny či Čech čímž nemyslím jen Prahu - do Slovácka nepůjdou pokud nebudou mít plat 3.200 a více Euro.. Jinak to že Disciplinární komise FAČR zahájila řízení pro špatné chování diváků - neznamená, že Slovácko bude sankciováno / většina fanoušků si myslí že skandování ,,kurvy ze svazu" tomu nepomohou/.

  • Michal fcs - 02.08.2014, sobota, 13:00
    (0)

    Skutečně za Řezníka se nápis demontoval, velmi rychle se vracel zpět, nejsem si jist, ale mám tušení, že sedačky financoval Valenta, tak tam může být nápis, jaký sám uzná za vhodné

  • huhu - 02.08.2014, sobota, 12:55
    (0)

    SYNOTEK: nenazývej mě kokotem prosím. Jen říkám že me zarazilo to, že Habanec v rozhovoru říkal, že není v silách klubu utočník za 5 mega. A pak čtu že majitel kupuje lázně za 150 mega a ještě cosi v Emirátech. Samozřejmě že soběstačnost je důležitá. Jen mě to zarazilo

  • KotelGuláše - 02.08.2014, sobota, 12:53
    (0)

    Souhlas s Lakoušem. Jen jedna výhrada,k tomu co píšeš. Myslím že Řezník ten nápis nechal po svém příchodu sundat,ale pak se tam po rozmluvě s Ivošem vracel zpátky. Sám jsem to neviděl,ale mám za to že to tak bylo. To by mi mohl potvrdit nebo vyvrátit třeba fulham,který asi bude vědět víc.

  • SYNOTEK - 02.08.2014, sobota, 11:59
    (0)

    HuHu ty jsi dobrý kkt. Myslím, že Zemek dává víc než dost ze svých peněz. Navíc je dobře že chce aby byl klub sooběstačný. Pak by to mohlo dopadnout jak po odchodu valenty. celé se to tu rozsypalo jak domeček z karet, protože klub byl zvyklý, že valenta vše zaplatí...

  • eLucky - 02.08.2014, sobota, 11:55
    (0)

    to Šovki: teďs přestřelil chlapče. Dneska už sice máme byt asi daleko víc vděční Zemkovi, že sme tam kde sme, ale tehdejší fotbalový Synot rostl jak postupně rostl holding Valentů. Nebýt jejich tehdejšího mecenášství klubu, nebyla by žádná první liga, dost možná ani druhá liga. Nebyl by tu nový stadion a nebyla by akademie. Čest Zemkovi, že klub drží, ale sám by ho asi od nuly nebudoval, jako tomu bylo u Valentů. Proto celý Synot byl a bude už navždy součástí historie klubu. To že se ke klubu mladý Valenta víceméně otočil zády je sice smutné, ale nic to nemění na historickém významu Synotu pro náš klub. Odstranění nápisu SYNOT z tribuny bych osobně považoval za velkou urážku památky Miroslava Valenty seniora! K tomuto se nesnížil ani Řezník!

  • Šovkovskij - 02.08.2014, sobota, 11:08
    (0)

    Nicméně musím přiznat, že Tvůj argument ohledně závisti je nenapodobitelný a řekl bych, že jiný, lépe nahraditelný, ani hledat nemusíš. Nechceš dělat tiskového mluvčího Ministerstva financí? "Kde se ztratilo sto milionů?" - "Závist je sviňa":-D

  • Šovkovskij - 02.08.2014, sobota, 10:56
    (0)

    Milý Bubne, pokud Tvůj komentář reakcí na můj příspěvek, nechápu, kde bereš tu závist. Já rozhodně nikomu nic nezavidím a naopak, přeji všem jen to nejlepší. Pokud konstatuji, že SYNOT již nemá se Slováckem prakticky nic společného a pokud má na céčku reklamu, tak to je holý fakt. Pokud mám někde takovou reklamu, měl bych ji adekvátně zaplatit. Nicméně diskuse s Tebou na téma SYNOT je bezpředmětná, jak jsem již vypozoroval z dřívějších debat. Asi se tam ucházíš o místo? My nestranní naštěstí nikomu podlézat nemusíme:-)

  • Mr. Buben - 02.08.2014, sobota, 09:49
    (0)

    závist je sviňa...

  • Šovkovskij - 02.08.2014, sobota, 09:04
    (0)

    Naprostý souhlas s Lagicem. Valenta junior s jeho slavným Synotem neznamená pro Slovácko prakticky vůbec nic. Valenta senior se musí otáčet v hrobě, když vidí, jak se synek o Slovácko zajímá. Když už odtáhl do Slavie a Jablonce, tak jsem si o něm udělal názor a když teď dotuje celou ligu, za což je a bude bito Slovácko, tak jsem absolutně stran jakékoliv pozitivní obhajoby jeho osoby. U mne je to šmejd. A nechápu, proč mu Slovácko dělá pořád zadarmo reklamu s tím nápisem SYNOT na céčku. Prostě přemalovat a nazdar. Nebo zaplať. Pokud ne, tak vypadni. A táhni za Peltou, nebo do Edenu, chudáku.

  • Pecan - 02.08.2014, sobota, 02:15
    (0)

    Buďte rádi, že tu je, kdyby tu nebyl, tak Slovácko dávno nebylo nebo hrálo nějaké amatérské soutěže... Nevím, kdo jiný by ten náš klub chtěl, vždyť víte, že to byl problém někoho najít po Synotu a v Řezníkově období...

  • egi - 01.08.2014, pátek, 22:19
    (0)

    Hoši,pokad to bude mět pan Zemek,tak sem nevleze ani noha(investor).S tymto chlapem je těžko vyjít,tak jak se nesnese s Valentou,tak je to s ostatníma,kteří mají(měli)zájem o sponzorování klubu.

  • huhu - 01.08.2014, pátek, 21:51
    (0)

    Když uz sme u toho financování, tak při obrovské úctě k panu Zemkovi, o němž sem měl mínění, že je ,,pouze" milionář a teď čtu, že je miliardář a investoval 150 mega do termálního parku v Jeseníkách a stal se spolumajitelem nějakých lázní v Saudské Arábii, tak docela nerozumím jeho vyjádření, že si klub musí na posily vydělat z prodeje a že klub nemá 5 mega na kvalitní náhradu za Došana. Tak teď nevím co si myslet :)

  • lagic - 01.08.2014, pátek, 21:39
    (0)

    Tak vidíš, nakonec jsme se shodli.

  • huhu - 01.08.2014, pátek, 21:32
    (0)

    nezajímá,to se ví veřejně. A právě proto bys měl pochopit že miliony sem rvat nebude. Nemaže med slovácku kolem huby o finanční podpoře, nikdy se ke slovácku nijak zvlášt nehlásil, i v rozhovoru je že je to odkaz jeho otci. Už proto nechápu co čekáte. Je to byznysmen a ví kam vrazit peníze. Taky mě to sere.

  • lagic - 01.08.2014, pátek, 21:07
    (0)

    to huhu: já podporuju FCS permanentkou a mám nakoupené věci z fanshopu, ale rozhodně nemám nakoupené věci jablek nebo sešívek. Je mi jedno, kam strká peníze zoufalců, kteří je prohrají i s barákama na jeho IVT či ruletách, jen jsem konstatoval,že je mi smutno z toho, že nepodporuje místní klub, ale rve to Peltovi. A nedělej si iluze, že nebýt Valenty seniora, tak že by sem dal korunu, ho fotbal v UH nezajímá a nepřesvědčíš mě o opaku.

  • huhu - 01.08.2014, pátek, 20:28
    (0)

    lagic: a ty dáváš kolik ? vidím že bys nejradši rozhodoval o CIZÍCH penězích :)

  • lagic - 01.08.2014, pátek, 20:14
    (0)

    Tak pokud dává Valenta jen 500 tis. na akademii, jak se píše v článku s panem Zemkem, tak se mi z něj chce blít. To víc peněz vyhodí za letecký benzín za týden s tím jeho slavným letadlem. Opravdu úžasná podpora klubu, který založil jeho otec. Místo toho, aby podpořil Slovácko, tak rve mnohem víc peněz do Peltovi bandy a sešívkám, tomu říkám patriotismus. A to ještě leze o poločasu na hřiště a hraje si, jak ho zajímá fotbal v regionu. Je mi z toho smutno!

pristi
 Další články:
03.08.2014, neděle, 09:36 - Slovácko zničilo Klokany čtyřmi góly
02.08.2014, sobota, 14:11 - Na Jablonec!
02.08.2014, sobota, 12:06 - Proti bráchovi nehraju rád, přiznává obránce Rada ze Slovácka
02.08.2014, sobota, 12:03 - Prohra s klokany by Slovácko dostala pod tlak
02.08.2014, sobota, 11:55 - Zdeněk Zemek: Fatální pochybení rozhodčích nedělají fotbalu dobré jméno
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace