*
DNES
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
DNES
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
DNES
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Trenér Slovácka Habanec: Jsme pozitivně naladění, pravdu ale ukáže až liga

10.02.2016, středa, 09:06
habanec_stadion_velky.jpg

Už jen šest dní zbývá fotbalistům 1. FC Slovácko do startu jarní části Synot ligy. A bude to pořádně ostrý start, Došek a spol. totiž v neděli přivítají lídra tabulky a úřadujícího šampiona Viktorii Plzeň. Mužstvo si po návratu z herního soustředění v Turecku užívalo krátkého dvoudenního volna, dnes se sejde na hradišťském stadionu, aby dopilovalo formu na druhou polovinu sezony.

Trenér Svatopluk Habanec si po posledních přípravných zápasech pochvaloval útočnou fázi a také skutečnost, že si vyzkoušel různé herní systémy. Přiznal ale, že s defenzivou, která se po nepříliš vydařeném podzimu ocitla pod palbou kritiky, úplně spokojený není.

Čeká vás poslední týden před startem ligy. Co ukázaly přípravné duely v Turecku?
Ty zápasy byly všechny velice zajímavé. Střetli jsme se se soupeři, kteří se ve svých ligách pohybují podobně jako my ve středu tabulky. Až na první poločas zápasu s Bialystokem musím říct, že jsme odehráli dva a půl nadstandardního zápasu. Předváděli jsme náročný fotbal, na hráčích jsem viděl velkou touhu po vítězství. Soustředění vůbec splnilo naše očekávání, podmínky byly výborné. Momentálně jsme pozitivně naladění, neodpustím si ale tradiční větu, že pravdu nám ukáže až liga. Po Jihlavě si můžeme říct, jaká příprava opravdu byla. Protože tak jako neplatí penalta na tréninku, tak se nepočítají výsledky přípravných zápasů.

Lišila se příprava zásadně od předchozích let?
Ano. Prvních čtrnáct dnů to nebyl mix rychlosti, vytrvalosti a přihrávek, ale všechno jsme soustředili na objem. Druhou změnou bylo, že chceme používat vícero systémů, nejen ten dva a půl roků jasný s Doškem, takže jsme se hodně věnovali nácviku.

Po podzimu se hodně mluvilo o obranné fázi, na které jste chtěli zapracovat. Nikdo nový ale nepřišel, může se tedy něco změnit k lepšímu?
Na defenzivě pracujeme dlouhodobě, výsledky ale zatím nepřichází. Spokojený určitě nejsem. Když není hráčská obměna, tak to musíme zkusit změnit impulsy, drilem. Tolik času, jako teď, jsme tomu ještě nikdy nevěnovali, tak uvidíme, jak se to projeví.

Jméno Heslo
text
  • Babu - 13.02.2016, sobota, 15:05
    (0)

    V tom případě je tu 90% kritizantů...

  • Babu - 13.02.2016, sobota, 13:44
    (0)

    kritizant, to je nějaké obohacení českého slovníku? :D jsem myslela, že kdo kritizuje, je kritik :-)

  • vajdik - 13.02.2016, sobota, 09:41
    (0)

    Za me nebrat!!! Porovnani on a Rada. Penize asi stejne, rada mladsi a muze hrat na stoperu ci defenzivnim stitu. Opravdu typy hracu Švejdík nepotřebujeme. Typ hrace jako Rajny v Olomouci..to dobre uz ma za sebou..a výkonnostně uz nahoru nepujde. Ve Sparte nehtal, v Liberci delal chyby a taky moc nehral..nic pro Slovacko. Apropo. Mame jeste Veliceho a ten snad rok jeste da..

  • cmelli - 13.02.2016, sobota, 08:29
    (0)

    Ja bych jej naopak bral, zejmena pokud se rada posune na stit. Jasne, ma sice roky, ale take zkusenosti a svoje si vzdycky odehral. Mame ted 3 stopery - kosut, brecka, hofmann a zejmena ti dva mladosi potrebuji rust vedle nekoho zkuseneho. Samozrejme otazka je, zda ho zaplatime, zda by sem chtel apod.

  • Nike - FCS - 12.02.2016, pátek, 15:23
    (0)

    Tak vždycky jsou 2 typy hráčů.... Jedni chcou prostě hrávat a ti druzí prostě jen brát prachy ať už ani hrát nemusí.... Nevím jak je na tom švejdík, ale jelikož už je starší tak si chce ještě nahrabat na další léta kdy ukončí kariéru, ale samozřejmě něco má ale fotbalistům není nikdy moc....

  • KotelGuláše - 12.02.2016, pátek, 14:27
    (0)

    No peníze by asi mohl být problém.A taky si myslím,že se mu nebude chtít z čech.

  • Fífa - 12.02.2016, pátek, 14:22
    (0)

    To by se ale musel spokojit hrát o střed :)

  • Mirec89 - 12.02.2016, pátek, 14:18
    (0)

    Jestli bude chtít prachy, může zůstat ve Spartě a zahřívat tribunu. Pokud chce hrát, u nás by šanci dostal. ;-)

  • Nike - FCS - 12.02.2016, pátek, 14:02
    (0)

    Toho Švejdíka bych bral hned, sice už je starší a pomalejší ale za to myslím že dostatečně zkušený na to aby u nás mohl hrát... Ale my ho nezaplatíme, je zvyklý na jiné částky...

  • riedlss - 12.02.2016, pátek, 13:14
    (0)

    ne, typicky český přístup je, pořád něco kritizovat doma od stolu a být nespokojený a vykecávat jak by co druhý udělal. Omývat pořád dokola záležitosti klubu, na které si nikdo z nás nemůže ani sáhnout a už vůbec ne je změnit. Hovno po tom. A neboj se, že kdyby šlo do tuhého, že nejsme Zemkovi a Krejčímu u prdele. Vzpomínám si na jednu z prvních schůzí, kde padlo jaký jsme všichni dohromady tým. Hovno. Radši dělejme každý co umíme. Já kdybych měl triliardu na účtě tak možná nevím, že Slovácko existuje. Bože to byl zase blábol. Ale jasné, jeto věčné téma, kdybych já měl ....., já bych ............ .

  • huhu - 12.02.2016, pátek, 12:50
    (0)

    Mirec89: ted sem to četl a bral bych ho aj na přestup

  • Mirec89 - 12.02.2016, pátek, 12:33
    (0)

    Co udělat na hostování Švejdíka? http://fotbal.idnes.cz/fotbalista-ondrej-svejdik-konci-hostovani-v-liberci-fys-/fotbal.aspx?c=A160212_115509_fotbal_pes

  • KEIKIN - 12.02.2016, pátek, 08:02
    (0)

    wiper99 - to je typický český přístup. To je jeho věc, nikomu do toho nic není. Já si myslím, že klub tvoříme všichni. Majitel, zaměstnanci, hráči fanoušci. Pokud se budeme vzájemně odpálkovávat, tak to k ničemu nevede. To bych už pak mohl říct, co je Zemkovi (Krejčímu) do toho, že fanoušci řvou "Kurvy ze svazu" a zapalují pyro...

  • eLucky - 12.02.2016, pátek, 07:46
    (0)

    to sokolka: Do dnešního klubu bych měl problém rvat svoje peníze takto aj já. Ale pokud si malý sponzor, jeden z mnoha, tak těžko možeš chtět zasahovat a kecat do fungování klubu, to je na majiteli. Na druhou stranu kdyby se našel někdo, kdo by chtěl dat velké prachy do klubu za určitých podmínek - ať už změny ve vedení, nebo nákupy hráčů třeba - tak s majitelem klubu se o podmínkách podpory přece vždycky může bavit. Sponzoring není jen o tom tupě dat peníze managementu a důvěřovat lidem v něm, že je využijí pro blaho klubu jak nejlépe to půjde, jako velký sponzor přece můžu chtít i to, že si budu diktovat co s mojima penězama bude. Nevím jak je to dneska v klubu, ale v minulosti tu bylo několik sponzorů, kteří podporovali v klubu striktně pouze akademii a nechtěli, aby jejich peníze šli do áčka. Na áčku taky nebyli vůbec vidět. Všecko nějak ide, jenom je třeba pro to něco dělat:) Na druhou stranu chápu, že jakýkoli podnikatel musí byt opravdu srdcař, aby chtěl dát peníze klubu a sám se proaktivně snažil dohodnout nějaké podmínky, je to totiž pro něj jenom ztráta času, kterého úspěšný podnikatel zřejmě příliš mít nebude.

  • Maja - 11.02.2016, čtvrtek, 22:21
    (0)

    sokolka: super, takové srdcaře tady potřebujeme :D

  • Nike - FCS - 11.02.2016, čtvrtek, 17:58
    (0)

    Tohle je zbytečnost řešit takové hovna.... Peníze z fanshopu, bych vůbec neřešil spíše bych řešil to že si klub nemůže najít pořádného sponzora, bohužel to už všichni dávno víme... takže to řešit taky asi nemusíme.... HLAVNĚ VŠICHNI V NEDĚLI NA SLOVÁCKO!

  • KotelGuláše - 11.02.2016, čtvrtek, 15:06
    (0)

    To Babu: Neboj změnil jsem záměrně jedno písmenko v jeho jméně,takže nikdo nepozná o co nebo o koho jde :-)

  • Babu - 11.02.2016, čtvrtek, 13:33
    (0)

    KotelGuláše: já jsem už v kolébce spekulovala s investicemi a vydávala poukázky, proto si teď mohu dovolit byt ve fanshopu.. taky jsi to s tím Viktorem nemusel psat veřejně...

  • wiper99 - 11.02.2016, čtvrtek, 12:26
    (0)

    ty jooo to je zase tema k diskuzi :)))) myslim si že finančni otazky kolem klubu a nebo firem pana Zemka nikomu z vas vubec nic neni a je to jenom jeho věc. a to že se dal na fotbal to byla a je jenom a jeho volba,tak neřeště kraviny a všichni v nědělu na fotbal.

  • KotelGuláše - 11.02.2016, čtvrtek, 10:42
    (0)

    Lakouš s Babu jsou známé firmy. Proslýchá se,že to hlavně oni stáli za Harvardskými investicními fondy v kupónové privatizaci a Viktir Kožený byl jen bílý kůň.

  • Skein - 11.02.2016, čtvrtek, 09:27
    (0)

    kua tady je to zase komedie, analytici :-D

  • Babu - 11.02.2016, čtvrtek, 08:42
    (0)

    zdrh: jo, to bude určitě ono, hrabu tisíce do kapes :)

  • eLucky - 11.02.2016, čtvrtek, 07:41
    (0)

    to zdrh: K tomu se radši nebudu ani vyjadřovat:D Právě proto sem psal, že pro klub je výrazně výhodnější mít nižší podíl na zisku než mít zisk celý, ale nést také břímě všech nákladů.

  • zdrh - 11.02.2016, čtvrtek, 07:29
    (0)

    elucky: Jedná se o příjem z nich, protože o řádek níž jsou náklady na prodej reklamních předmětů. Ty jsou btw vyšší než příjem z nich. Asi s babu chcete moc peněz ;)

  • eLucky - 11.02.2016, čtvrtek, 07:21
    (0)

    to sokolka: Ty vole ty si rozumbrada to svět neviděl;):D Máme přesné čísla za prodeje ve fanshopu 7 let zpět. Otázkou je co výroční zpráva jako reklamní předměty vede. Jestli je to čistě příjem z nich, nebo pouze marže a nebo... Poslední dva roky navíc nejsou reklamní předměty přímo v režii klubu, což nese výhodu pro klub v tom, že se zajištěním fanshopu nemá žádné náklady, ale samozřejmě tím nemá celý zisk pro sebe. Nicméně vzhledem k tomu jak to klub samotný (ne)vedl, tak je to jenom dobře, že je to nezávislé na klubu.

  • zdrh - 10.02.2016, středa, 23:31
    (0)

    babu: Z výroční zprávy. Položka prodej reklamních předmětů. 0,5 milionu bylo v sezóně po postupu, loni 200 000 (včetně prodejů programů, které byly zhruba 60 000 Kč a zbytek ty reklamní předměty)

  • Babu - 10.02.2016, středa, 21:19
    (0)

    zdrh: a z kama taháš ta data o příjmu z fanshopu? Ze své pozice ti možu říct, že se mi toho 0,5 mil moc moc nezdá :D

  • Maja - 10.02.2016, středa, 21:05
    (0)

    hlavně dál šiřte negativní náladu a plácejte se po ramenou, jak jste se shodli na tom, že je všechno na hovno :D neříkám že se nemá kritizovat když je to na místě ale já se chci a bavím se fotbalem.

  • huhu - 10.02.2016, středa, 16:29
    (0)

    eLucky: máš pravdu s těma vstupenkama, osobně bych dal na spartu atd klidne za 250 všude, ale třeba na příbram za 100 všude. Klub by mohl byt v tomto více variabilní, myslím že by vydělal stále stejně a konečný efekt by byl ten že by na přibram a spol chodilo víc lidí

  • zdrh - 10.02.2016, středa, 16:01
    (0)

    vajdik, elucky. Abychom měli představu, tak příjmy Slovácka z fanoušků jsou následující: vstupné 4,5 mil, fanshop+programy 0,2 mil. Pro srovnání v roce 2010 to bylo 5,7 mil ze vstupného a 0,5 mil z fanshopu a programů. Když bych vzal, že náklady na zápas mohou být někde v řádu malých statisíců (zvlášť pokud by bylo nutné zapnout vyhřívání či světla), takže ten příjem ze vstupného v reálu fakt nic moc...

  • soča - 10.02.2016, středa, 15:26
    (0)

    vajdik: OK. A ta daň je 15%. Omlouvám se.

  • vajdik - 10.02.2016, středa, 15:22
    (0)

    SOČA když si přečteš konverzaci tak píšu cenu v hrubém..tzn že bez daně a myslím že to tak myslel i elucky..viz můj příspěvek 2h zpět!

  • riedlss - 10.02.2016, středa, 14:47
    (0)

    xxpaloxx: chtěl bych mít tvoje starosti :D

  • soča - 10.02.2016, středa, 14:42
    (0)

    vajdik: se bavíte kolik má klub ze vstupného. No tak musíte odečíst skoro čtvrtinu, kterou sebere nenažraný stát. Nic víc, nic míň.

  • vajdik - 10.02.2016, středa, 14:31
    (0)

    SOČA - bože tady zase padají moudra :D Jen pro informovanost, stadion v UH krom vyhřívaného trávníků (investice firmy SYNOT za cca 15.mil.Kč) zafinancovala státní pokladna ČR!!! Rekonstrukci v roce 2013-2015 zaplatily dotace a příspěvky opět ze státní kasy..tak prosím zrovna naše Slovácko ať nežehrá na nenažraný stát!!!

  • soča - 10.02.2016, středa, 14:20
    (0)

    21% DPH. Tolik klubu ze vstupného sebere nenažraný stát.

  • vajdik - 10.02.2016, středa, 14:17
    (0)

    Souhlasim ze by na tato utkani melo byt vstupne jednonasobne vyssi...stali fans a pernamentkari by to meli za "svoje" ceny a cumile na hrace soupere at si zaplati nebo at se divaji v TV

  • eLucky - 10.02.2016, středa, 14:00
    (0)

    to vajdik: Hypoteticky se můžeme bavit možná o 20ti mil. za všecky zápasy při vyprodaném stadionu za 150 Kč, ale reálně máme průměr zhruba poloviční - další půlku z toho usekne fakt, že hodně diváků má slevu v podobě slevenky/permanentky/promo akce typu "V kroji zadarmo". Takže momentální reálný příjem čistě ze vstupného je někde na úrovni 5 mil. A při reálných nákladech zhruba 150 tis. na zápas ti z toho zbude 500 000 Kč:) Řikaj si co chceš, ale při návštěvě 4000 lidí a dnešní ceně vstupenek se prostě sotva pokryjí náklady na zápasy. Hráče a vše kolem musí platit sponzoři nebo majitel. Z toho mi stále dokola vychází, že možem byt rádi, že máme Zemka;) Opravdu vydělat se dá na jednorázových terno zápasech s Plzňů, Spartu, Slaviu... osobně bych na tyto zápasy, vandrákom co chodí na soupeře!, napálil lístek za trojnásobek ceny! Tržní ekonomika tak přeca funguje, tak proč by se tak nemohl chovat fotbalový klub!? A ještě víc by se tak dalo najevo permanentkářům, že klub stojí o ně, ne o vandrující "fanoušky"!

  • vajdik - 10.02.2016, středa, 13:50
    (0)

    Babu náklady na takové utkání ikdyž jsem lajk, tak se pohybují v řádech desítek tisís, zase se při těch cca třech hodinách o víkendu neprotopí neprosvítí neproteče několik stovek tisíc!!! Já psal že např.nedělní utkání s plzní můj odhad je 6500 diváků a průměrná cena za vstupné 150 Kč (ano, kotel má levnější vstupné ale třeba na ačko je zase to vstupne vyšší..). Mělo by se na toto utkání vybrat cca 1000.000 Kč (součet permanentek vstupenek ale taky nájem za provoz stánků s občerstvením). Řekni mi kolik se může za těch cca 5h co je utkání, příprava před a něco po zápase protopit prosvítit atd? 100.000 Kč? Mě to pořád vychází že klub může na tomto utkání 750.000 Kč vydělat, hraje doma 15 zápasů, když budu hodně na zemi, může si klub přijít na 10-12 mega. Kolik je rozpočet na první mužstvo? To asi nikdo neví, odhad 50-60? Psalo se že 80mega je na celý klub na sezonu. Tak mi neříkej že v českých zemích je vstupné nepodstatnou složkou v příjmech..!? Ale je na klubu a výsledcích zda dokaze na zapas dostat cca 80% kapacity a více.. u nas bohužel to vypadá poslední dobou na opačný efekt :(

  • Babu - 10.02.2016, středa, 13:17
    (0)

    vajdik: no já nevím, není to jen o rozhodčím a pořadatelích, sice se tu neplatí pronájem, ale platí se elektřina, topení, úprava trávníku, zavlažování, atd, takže si myslím, že na tom zápase zas tolik nevyděláš. Obzvlášť s tím, že 150Kč fakt každý neplatí, většina má permice nebo slevenky a hodně lístků dostanou právě ti sponzoři, takže čistý zisk ze vstupného podle mě nebude ani na polovině tvé částky.

  • xxpaloxx - 10.02.2016, středa, 12:52
    (0)

    Konečně se mně ulevilo. Už jsem měl strach ,že dnes tady neutrousí Riedlss žádné ze svých mouder.

  • vajdik - 10.02.2016, středa, 12:41
    (0)

    Elucky nesouhlasim...takovych za 150kc na zapas jako jsem ja se vejde na stadio 8000, coz je hrubeho 1,2mil.kc. Myslis si ze je to jen na pokryti nakladu na zapas? Ja si to nemyslim..mozna na dedine kde dojde 100lidi, zaplati 30kc a je tak max na rozhodci a poradatele. Ale v lize je u tech vynosu par nul navic.. rocne kdyby chodil plny stadion, tak se vydela 20mega..coz muze byt cca 20-30% rozpocty. Ale proc nechodi tech 7000-8000 tisic na stadion je vsem asi jasné a nekolikrat zminene..ale i tak vstupne za sezonu muze cinit cca v kase 10mega..malo?

  • riedlss - 10.02.2016, středa, 12:31
    (0)

    xxpaloxx, vajdik: však na ten fotbal nechoďte a neplaťte za něj, ubyde Vám nervů, starostí, ušetříte a nebude tu přibývat tolik blbých keců :)) a já tu potom taky nebudu přispívat :D

  • eLucky - 10.02.2016, středa, 12:14
    (0)

    to xxppaloxx: A kde ho chceš sehnat toho velkého sponzora, který zaplácne 10-15% rozpočtu? Jsou v regionu takové firmy, ale Hamé, ČZ ani nikdo jiný se k tomu v minulosti nikdy neměli a těžko se k tomu budů mnět dneska. A je to samozřejmě spojeno i s momentálním (ne)ambicemi Slovácka, ale jaké možeš mnět ambice jako klub, když prakticky 90% rozpočtu táhnou firmy kolem majitele? Navíc když jeho hlavní obor dnes opět prožívá krizi. Pochybuju o tom, že kdyby za Zemkem přišel někdo z velkopodnikatelů, že chce pomoct vybudovat velké a silné Slovácko, ale musí se to změnit, že by Zemek toto odmítl. Chápu že málokdo chce dat velké prachy klubu, který je prakticky neatraktivní mimo svůj region, ale pokud nikdo nepřijde s tím, že toto chce změnit a pomůže tomu svou morální i finanční podporou, tak se na tom těžko něco změní. Velkoklub postavený na podpoře majitele jsme tu už měli a málem nás to vymazalo z fotbalové mapy! Radši žijme a dál sněme o lepších zítřkoch než přijít o všecko. A přestaňme kurva pořád bečat jak malé nevděčné děcka!

  • eLucky - 10.02.2016, středa, 12:06
    (0)

    To je ale pěkná kravina, ty si možná platíš vstupné, ale realita je taková, že kdyby v českém fotbale fungovalo tržní prostředí, tak by vstupné na všech českých stadionech bylo úplně jinde, protože dnešní vstupné vydělá +- na náklady kolem zápasu. Krejčí,... jsou zaměstnanci klubu, kdyby nebyli smluvně vázáni tady, byli by vázáni jinde a jinde by si vydělali +- to samé. Samozřejmě určité riziko, že by to tak nebylo platí pro všecky. Nicméně faktem především je, že my sme ti, co by měli děkovat Zemkovi, protože především díky němu a jeho podpoře máme Slovácko v první lize. Jména která aktuálně v klubu jsou nejsou podstatná, protože ty se měnily a měnit budou.

  • Greif - 10.02.2016, středa, 12:04
    (0)

    Ano i ti drobní - třeba jako byl či je Favex (nevím jak byl velký sponzor).. oznamoval se ? Proto nechápu co furt chcete oznamovat třeba se sehnalo 10 malých .. to už se tu prostě milionkrat probíralo že do toho jen tak někdo nepude ... Trenér je každý nahraditelný a Došek ? Hm na to je ještě čas zda ho nahradí Diviš či někdo jiný ,Rada - ten je nahraditelný s jeho +- výkony

  • vajdik - 10.02.2016, středa, 11:50
    (0)

    eLucky - v první řadě by se jemu měl klanět Krejčí, Habanec, Rada, Sumi, Došek, Hlúpik, Rambo, Kuni atd...jakožto plátce výplat těmto "fotbalistům". Já si za tu zábavu platím na každý zápas vstupné a přispívám tak panu Zemkovi na chod klubu.

  • xxpaloxx - 10.02.2016, středa, 11:43
    (0)

    Graife,nemluvím o sponzorech , kteří si ze svého drobného podnikání urvou pár tisíc ze zisku a věnují ho klubu. Mluvím o sponzorovi takového formátu , který by byl schopný zaplnit alespoň 15-20% nákladů klubu a ulevil panu Zemkovi. No a takoví se na stránkách klubu oznamují. Bohužel , nejsou.O nutnosti a plánu posílit hlavně obranu mluvil na podzim pan Habanec opakovaně. O překotném rozprodávání tady nebyla řeč , ale počítej..... Skončí Došek , skončí Rada a z falešného klubismu určitě nebudeme držet nadějné kluky jenom proto , aby se nevyšvihli na lepší úroveň a lepší finanční ohodnocení. O tom že má končit pan Habanec už se mluví delší čas a přiznejme si , že je to jeden z nejlepších trenérů , kteří tady působili.Tak že mám pocit , že jediný , kdo si tady hraje na chytráka jsi Ty.

  • eLucky - 10.02.2016, středa, 11:42
    (0)

    to vajdik: O to víc bysme se měli klanět Zemkovi, že defacto ze svého platí našu zábavu!

  • eLucky - 10.02.2016, středa, 11:37
    (0)

    Pokud se nepřivede pořádný sponzor, který by dal do placu miliony, tak se nikde s pompou neoznamuje nový sponzoring. Noví sponzoři jsou každou chvilku, ale mezi hlavní partnery přišel, kromě Synotu a firem navázaných na Zemka, kteří jsou mezi hlavními partnery klubu prakticky od příchodu dnešního majitele, pouze Europe Easy Energy, což je sponzor, který byl představen v rámci bulletinu a tuším že i na webu. Sponzoři, kteří dávají "drobné" nemůžou dostat takový prostor, i když si i takových klub musí samozřejmě velice vážit. Pokud vás zajíma jak se mění přehled partnerů - sledujte sekci na oficiálním webu, která je v tomto bych řekl solidně udržována: http://www.fcslovacko.cz/sponzori.asp

  • vajdik - 10.02.2016, středa, 11:32
    (0)

    Greife - já budu jen reagovat na sponzory, protože to ostatní jak píšeš souhlasím že jsou jen katastrofické scénáře.. Za poslední roky se krom SYNOTU a jeho navýšení skutečně neoznamoval žádný sponzor, důvod? Protože z 90% reklamy na stadionu či dresech jsou pana Zemka!!!

  • Greif - 10.02.2016, středa, 11:21
    (0)

    ty chytráku za ty roky oznamoval se tu jedinný sponzor ? dej mě sem článek z konce podzimu o nutnosti posílit a o tom že na jaro budem rozprodávat ..mě stále děsí ty vaše duté hlavy s katastrofickýma scénáři a přitom se tu nic nekoná už x let ..

  • xxpaloxx - 10.02.2016, středa, 11:18
    (0)

    Ano Babu , máš pravdu. Pokud by se nějaký sponzor přivedl , tak by se to s velkou pompou oznamovalo.Jelikož je ticho po pěšině , je jasné , že zatím nula od nuly pojde.

  • vajdik - 10.02.2016, středa, 11:16
    (0)

    Babu - no já nevím, ale být nový sponzor ligového týmu a dělal bych to především pro svoji propagaci tak bych na ten klub tlačil aby se to zveřejnilo minimálně na klubovém webu, či v regionálním tisku.. Myslís si že sponzoři dávají do fotbalu peníze aby o nich nebylo ani slechu a jen topily své peníze ve fotbale?

  • Babu - 10.02.2016, středa, 10:16
    (0)

    xxpaloxx: a jak ty víš něco o sponzorech? Nevím, že i kdyby se nějaký přivedl, tak by se to s pompou oznamovalo, takže těžko víme, co se v této oblasti děje.

  • Hory - 10.02.2016, středa, 10:06
    (0)

    Mužstvu přeji hodně úspěchů a nám fanouškům spostu radosti z předvedené hry a výsledků. Ať se daří!

  • xxpaloxx - 10.02.2016, středa, 09:47
    (0)

    Tak nám to opět začne. Nic neříkající řeči před začátkem ligy , jako vždy.Po silných řečech na konci podzimu o potřebě posílit , posílení kádru nulové , jako vždy.Předpoklad slabšího jara a strach o záchranu, jako vždy.Získání dalších sponzorů , nulové , jako vždy. Tak že vlastně nic nového.Jen představa , co při tomto trendu nastane na konci jara , při předpokládaném oslabení kádru mně trochu děsí.Na výraznou obměnu kádru nejsou ani peníze, ani zázemí v akademii , ani schopnosti vedení klubu.

pristi
 Další články:
18.02.2016, čtvrtek, 17:00 - Pozor změna: Jedem do Starkastánu!!!
13.02.2016, sobota, 14:28 - Hurá na Plzeň!
12.02.2016, pátek, 07:52 - Slovácko přijde o svou ikonu, kanonýr Došek po sezoně ukončí kariéru
10.02.2016, středa, 15:31 - Potvrzeno! Fotbalový kanonýr Došek v létě ukončí kariéru
10.02.2016, středa, 09:02 - Béčko Slovácka převzali Botek s Němčickým
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace