*
23.11.2024
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
včera
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku

Těžší než hra o titul, říká Krejčí ze Slovácka o záchranářském boji

13.04.2018, pátek, 20:17
krejci_velky.jpg

Nejen trénink na hřišti. Když se chystá stoper fotbalového Slovácka Jiří Krejčí na zápas, hraje u něj velkou roli i mentální příprava.

„Snažím se být přínosem. A k tomu se potřebuju dobře naladit. V mém pojetí bez pořádného nabuzení fotbal hrát najde. Hrát nějaké exhibice, to není nic pro mě. Jde o určitou práci s hlavou. Potřebuju být plně soustředěný na zápas, pak jsem schopný i věcí, které bych ve volném rytmu těžko dělal,“ popisuje jednatřicetiletý Krejčí.

Coby zimní posila Slovácka v nedělním utkání v Karviné poprvé naskočil do sestavy. A rovnou do vrcholících záchranářských bojů. „Zápasy o udržení jsou ještě specifičtější. Znám to. Je to často i psychická hra s protihráči, kdy je potřeba si uvědomit, jak se asi cítí oni,“ říká Krejčí.

Jak bude vypadat vaše vyladění hlavy před zápasem s Brnem?
Snažím se před zápasem modelovat různé situace, které můžou nastat. V defenzivě i ofenzivě. Abych dostal do svého podvědomí, jak budu řešit, když něco z toho nastane. Jsou to poučky mentálních koučů a mám ozkoušené, že na tom opravdu něco je. Když krizová situace přijde, řešení už někde v hlavě máte, díky čemuž ušetříte setiny vteřiny, které dnes rozhodují.

Využíváte mentálního kouče?
To ne, ale už při působení v Jihlavě jsme měli ve chvílích, kdy se nám nedařilo, několik mentálních trenérů. Pochytil jsem metody, které používají vrcholoví manažeři, a jsem přesvědčený, že i vrcholoví fotbalisté jako Ronaldo a Messi. Nejlepší tréninkové vybavení už si teď může dovolit vlastně každý, ale největší rozdíly jsou v hlavě.

Jméno Heslo
text
  • huhu - 20.04.2018, pátek, 07:48
    (0)

    souhlasim s Recordable, ja už tu slečnu kritizuju od jejího začátku. Ta barva hlasu je příšerná, není to prostě na to aby prezentovala prvoligový klub. Výhodou je že to asi dělá (téměř) zadarmo.

  • vajdik - 19.04.2018, čtvrtek, 22:39
    (0)

    Hoší - nejlepší hlasatel byl Jarda Boček...bohužel se ho tehdejší vedení s přispěním pana Mazurka (na kterého JB neměl hezkého slova) až moc nehezky zbavilo...

  • Recordable111 - 19.04.2018, čtvrtek, 20:29
    (0)

    Já teda nesouhlasím, podle mě má naprosto příšerný, neposlouchatelný, hlas, ale tak to je zase můj názor. Každopádně nejsem rád, že dostává na stadionu tolik moc prostoru, na těchto videích klidně, ale jako hlasatelka je příšerná, většinu času ji ani nerozumím. Nejlepší hlasatel byl ten frajer, který dokázal hecovat stadion, bohužel nevím kdo to byl.

  • Dawidson - 19.04.2018, čtvrtek, 15:24
    (0)

    Moderátorce (reportérce) to vždy moc sluší, jen dnes ten klobouk se mi moc nelíbil. Ohromně jsi se zlepšila a vychytala jsi i práci s dechem. Vypadáš v záznamech přirozeně, i když tě vůbec neznám. Přeji hodně štěstí a fandím ti.

  • Babu - 18.04.2018, středa, 13:27
    (0)

    xxpaloxx: protože jsou sudí (jako teď Ardeleánu třeba), kteří udělají chybu jednou za čas, jedná se o rozhodnutí v mžitku vteřiny, a pak jsou sudí typu Nenadál, Orel, kteří prostě řežou.. Nepamatuješ si loňský zápas v Liberci? Po takovém zářezu si nemůžeš myslet, že Nenadál není svině.. :-)

  • vajdik - 18.04.2018, středa, 12:46
    (0)

    eLucky - porovnání videa fotbal / hokej. V hokeji rozhodčí může video použít u 5 možných přestupků v případě střelení branky (posunutí branky, brankoviště, kopnutí puku nohou, vysoká hůl, a zda přesel puk brankovou čáru). Nemůže jej použít pro ofside a jiné sporné věci. Což ve fotbale tak není a video opravovalo výroky rozhodčího dle svého pocitu nikoli na popud rozhodčího že chce radu. V tomto fotbal by si měl určit jasné pravidla kdy video ano kdy ne a hlavně by o něm měl rozhodovat hlavní rozhodčí ne že video řídí hlavního rozhodčího!!!

  • eLucky - 18.04.2018, středa, 12:27
    (0)

    to Valheru: No protože pravidla jsou nejasně definovaná. Stejně jako zákony... pak je jejich výklad volnější proto... Např. definice nastřelené ruky klidně može byt aj o tom, že hráč který má na reakci (uhnutí ruky) na letící míč časový prostor víc jak sekundu a přesto zahraje rukou, tak se neřeší úmysl a neúmysl - místo toho je pravidlo vyloženo defacto volně. Ano mohlo by to aj tak znamenat, že sa odpíská ruka, kterů by dnes nikdo nepískl a nebo naopak, ale bylo by to exaktně stanoveno a exaktně by se po zápase dalo říct, jestli bylo rozhodnuto správně nebo ne. Dneska je to o tom, že v 90% sporných případů pravidla rozhodčímu dovolují defacto rozhodnout na obě strany a v obou případech rozhodne v souladu s pravidly... to pak vede samozřejmě k neustálým spekulacím, že se rozhoduje ve prospěch silnějších... Fotbal v tomto prostě je totálně zamrzlý na místě. Rok 2018 a fotbal eště ani neví jestli někdy zavede vlastně video, v hokeji je přitom už skoro 20 let naprosto běžné... neodstraní to emoce a chybné výroky zcela, ale pomohlo by to transparentnosti fotbalu. Což je ale to poslední co fotbal v čele s FIFA zjevně chce;)

  • Valheru - 18.04.2018, středa, 11:54
    (0)

    elucky: jenže kde je to jiné? Když dáš právníkovi 1 situaci, tak je ti taky schopný udělat výklad dvěma a více způsoby, které si navzájem mohou odporovat. Problém obecně všude je vícerý výklad věcí, které mohou nastat a od toho se pak odvíjí i následky ať už pozitivní nebo negativní. Bohužel.

  • a jé - 18.04.2018, středa, 11:15
    (0)

    Máš pravdu v tom že fandovstvi rozproudí krev a neberes ohledy protože bylo ublizenotvemu týmu a proto jsem pro zavedení videa, viděl jsi teď případ z Německa i ze šaten se museli vrátit a proč ne! Jen bych ho omezil na velké vápno

  • eLucky - 18.04.2018, středa, 10:45
    (0)

    to a jé: To je možná pravda, ale kdo by je asi měl učit ty pravidla? Když pustíš nějakou spornou situaci na videu třem rozhodčím, tak ti každý z nich je schopný říct jiný verdikt. Nejmarkantnější je to u hraní rukou. To se pak těžko može někdo divit tomu, že diváky popuzuje rozhodnutí sudích. Taky hraje roli to, že divák z tribuny to vidí úplně jinak jak rozhodčí nebo divák u televize. A v neposlední řadě hraje roli fandovství, kdy v každém sporném rozhodnutí fanoušek vidí snahu poškodit jeho milovaný klub. Ale na tom nevidím nic špatného, od toho má klub fanoušky, aby vytvářel tlak na hráče i na rozhodčí a aktéři zápasu nemohli nic vypustit. No a protože v českém fotbale je element fanouška velmi vzácný, tak z toho zákonitě plyne, že česká liga je tam kde je:)

  • Šovkovskij - 18.04.2018, středa, 10:15
    (0)

    eLucky: Já si myslím, že co se týče rozhodčích, je to všude stejné. Když třeba vidím rozhodčí v Itálii, tak to je taky maso. a jé: Jistě, to já nerozporuju. Peníze mají pěkné, ale taky vnímám ten tlak, který je na ně vyvíjen.

  • a jé - 18.04.2018, středa, 10:06
    (0)

    Šovkovskij-ano mají to zdroj příjmů ale zkoušel jsi někdy pískat zápas já bych nechal povinně diváky učit pravidla a pak bych je dle znalosti pouštěl na zápas (jako diváky) myslím že by byli skoro prázdné ochozi ani někteří fotbalisté neumí pravidla jo a ještě taková maličkost nejsem rozhodčí

  • eLucky - 18.04.2018, středa, 10:00
    (0)

    Bohužel v české lize to tak prostě s rozhodčíma je, jednou tě říznou, podruhé ti pomožů. Všeci na to možeme tak akorát nadávat... buďme rádi, že už to vůči nám není aspoň tak, že by kupili ty "chyby" jenom na jednu stranu. Samozřejmě je to špatně, že je takto ovlivňována a degradována už tak žalostná úroveň české fotbalové žumpy.

  • Šovkovskij - 18.04.2018, středa, 09:52
    (0)

    xxpaloxx: Pro sudí není pískání práce, ale velmi příjemný vedlejší zdroj příjmů:-)

  • Šovkovskij - 18.04.2018, středa, 09:48
    (0)

    Penalta to byla, ale ruku na srdce, kolikrát nám rozhodčí pomohli? Naopak, co vzpomenout třeba zápas v Olomouci? Můžeme to brát tak, že nám sudí vrátili to, co ná na Andrově stadionu vzali.

  • xxpaloxx - 18.04.2018, středa, 08:42
    (0)

    Pro sudí je pískání práce.Každý dělá v práci občas chyby.Předpokládám , že taky chodíš do práce.Pokud máme tyto informace, logicky z Tvého příspěvku vyplývá ,že jsi "jasně svině "! Dost smutné zjištění.Jo , a Nenadál je jméno a tedy se píše s velkým písmenem na počátku slova.

  • Greif - 17.04.2018, úterý, 22:20
    (0)

    Jojo buďme soudní jde vidět že jsou rozhodčí jako nenadál jasně svině někteří dělají chyby jak po másle na obou stranách a málo je bez velkých chyb ..

  • huhu - 17.04.2018, úterý, 22:00
    (0)

    juancarlos: tak nepenaltu brna...na toho rusáka to byla jasná pecka, tak až se tu bude nadávat na sudího že nás zařízl, tak tady bysme si měli vzpomenout. S vraštilem je pravda že tam byl naopak sudí velmi benevolentní.

  • juancarlos - 17.04.2018, úterý, 18:23
    (0)

    Pardon, mělo být Boyz pochopitelné, nesnáším tablet

  • juancarlos - 17.04.2018, úterý, 18:19
    (0)

    Díky boxu za tvrdě vydřené a kurevsky důležité body,super a FCS nafurt jelimani ! A ti, co tady řeší Zajíce a nepenaltu Brna by se měli nechat vyšetřit, nedá se to číst

  • FCS84 - 17.04.2018, úterý, 13:43
    (0)

    No tak hlavně Vraštil měl mít tak tři žluté karty, takže Zbrojovka měla dohrávat o deseti. Vůbec bych se tady v tom nepitval. Vždyť tolikrát nás chyby sudích v sezoně připravili o body. V Olomouci nebo v Mladé Boleslavi taky jsme měli kopat pentli. Buďme rádi, že je to jak to je a hotovo :-)

  • kecipep - 17.04.2018, úterý, 12:04
    (0)

    To stáhnutí bylo evidentní a být to na nás, tak to těžko rozdýchávám. Letos ale na flintu všichni se*ou a rozhodně se nějaké pomoci nedočkají

  • zary.cz - 16.04.2018, pondělí, 21:33
    (0)

    Tento zákrok mi moc jako faul nepřišel. Mě spíš zatrnulo jak v 91 minutě sundal asi Krejčí toho Brňáka jak šel sám. To mě přišlo jako větší faul jak to Zajovo objímání.

  • riedlss - 16.04.2018, pondělí, 21:31
    (0)

    Na Zaju jsou vždy minimálně dva obránci, má to neskutečně těžké. Navíc víme, že výškou zrovna neoplývá. Jak řekl huhu, odvede spoustu černé práce. Chcete po útočníkovi branky, to je jasné. Klidně ať se dostane a hraje v pozici krajního záložníka, je logické, že je často z nakopávaných míčů u balónu jako první, ale musejí jej včas doplnit záložníci, což mi často ve hře chybí. Jinak v sobotu super. Teď už není soupeř k podceňování. Duklu musíme porazit a moc bych přál branku Honzovi Navrátilovi.

  • barnabas.666 - 16.04.2018, pondělí, 21:15
    (0)

    "V utkání mezi Slováckem a Brnem chyboval hlavní rozhodčí Petr Ardeleanu, když ve 33. minutě neodpískal pokutový kop pro hosty za faul na Konstantina Bazeljuka." No díval jsem se u toho rohu lehce po sudím, protože to dost smrdělo a to Zajícovo objímání Bazmekljuka nás mohlo vyjít dost draho. Ale je fakt, že kdyby ho nesundal, tak je to nejspíš 0:1 :o)

  • a jé - 16.04.2018, pondělí, 17:15
    (0)

    Nenapadam výkony Zajíce jen jsem napsal jen jsem napsal že když bude u lajny nemá ve vápně kdo ty góly dát že je potřeba tam to není nic proti němu a co se týká napadání obránců ano napadal ale jako jediný což je také špatně

  • Greif - 16.04.2018, pondělí, 15:14
    (0)

    Sak jsem to psal na střelí to bylo 2:11 držení 37 ku 63% Dukla haluz , určitě to byl velmi líbivý fotbal akorat pro ty naše nymandy co umí jen drbat..

  • huhu - 16.04.2018, pondělí, 15:06
    (0)

    je mi na blití ze zdejších diskutérů když napadají výkony Zajíce. Jenom mě to utvrzuje v tom, že někteří členové této komunity absolutně nerozumí fotbalu, umí si pouze spočítat počet golů a výsledek a na základě toho hodnotit výkony. Zajíc patří celou sezonu mezi nejlepší hráče, černé práce udělá jako málokdo (snad jenom Daníček), na hřišti nechá vždycky všechno a bojuje za slovácko.To že mu občas odskočí balon, že prohraje souboj nebo že má nevyrované výkony? ano je to normální, proto hraje ve slovácku a ne za real madrid. Za mě je to mnohem komplexnější a přínosnější fotbalista pro tým, než byl tady svého času třeba švancara, který tu dal 7 golů za sezonu a ze kterého se tu mohli někteří posrat jaká to je star, přitom uměl jenom blbě kecat.

  • kecipep - 16.04.2018, pondělí, 14:56
    (0)

    Artigas - 14. 4. 2018, sobota, 22:59 Karagavrylydys: jo, to bude o šest bodů, Liberec si dneska ani neskrtl. Měníš názory jak Babiš :-) Asi jsi shlédl sestřih a máš pravdu, že Dukla měla v půlce prohrávat 0:3 a byl byl klid :-)

  • Artigas - 16.04.2018, pondělí, 14:25
    (0)

    Získali jsme HODNĚ důležité tři body! Proti Dukle určitě také budu měla holt štěstí na dva haluzaky jinak ju Liberec mlel.

  • eLucky - 16.04.2018, pondělí, 13:38
    (0)

    to zary.cz: Natočené je...

  • zary.cz - 16.04.2018, pondělí, 13:26
    (0)

    Bude na youtube SLOVACKOFANATICOS sestřih fandění proti Brnu?

  • fcs - 16.04.2018, pondělí, 12:52
    (0)

    Co porad chcete??? Hrajeme o zachranu stejne jako 7 dalsich tymu a ziskali jsme 3 DULEZITE body, tak co se vam nelibi??? Byl to klasicky bojovny zapas o zachranu,nevidel sem zadneho naseho hrace ze by neco vypustil... Ted porazit duklu a dovolim si rict, ze jsme zachraneni :))) a jeste se musim zastat Zajice, ktery se sice nedostal do nejake sance, ale klasicky bojoval a napadal obrance coz je od utocnika taky mox dulezite

  • a jé - 16.04.2018, pondělí, 12:38
    (0)

    Vždyt je běžné že útočníka celou dobu nevidíš a pak má šanci a dá góla od toho tam je a ne aby se drbál s balónem u postranní čáry a stejně neměl komu do vápna nacentrovat

  • a jé - 16.04.2018, pondělí, 12:35
    (0)

    Nemyslel jsem pokutový kop ale místo totiž když bude Zajíc u rohu bude právě chybět na ty gólové střely případně hlavičky ve vápně

  • tomatos - 16.04.2018, pondělí, 12:29
    (0)

    Statisticky padá nejvíce gólů, právě po střelách od rohového praporku. No a my jsme za celou sezónu měli z těchto míst střel 0,proto jsme tam kde jsme. Je to jednoznačně chyba celého realizačního týmu, že nedokážou hráčům vysvětlit, aby se co nejvíce tlačili do rohu a odtamtud zakončovací, všechny bych je vyhodil, diletanty amatérský!!!

  • eLucky - 16.04.2018, pondělí, 11:32
    (0)

    to a jé: A gól z penalty jako je ve skóre za půl gólu nebo co, že ho to snižuje? Hlavní sů tři body - a ty ostaly doma.

  • a jé - 16.04.2018, pondělí, 11:12
    (0)

    Stolmor-a pamatuješ odkud ty góly dal penalta, malé vápno od rohového praporu nikdy nic nevstrelil

  • Valheru - 16.04.2018, pondělí, 09:49
    (0)

    stolmor: že na ně ještě reaguješ...to jsou jen panáci co mají do fanoušků opravdu hoooodně daleko. Notoriční nadávači, trollové a hejteři jak se teď říká takovým individuím.

  • eLucky - 16.04.2018, pondělí, 08:33
    (0)

    Já teda nevim, ale ze soboty máme tři body. Takže všecko ostatní je mi u prdele;):D

  • stolmor - 16.04.2018, pondělí, 07:40
    (0)

    to je psycho, tady by se někteří měli jít fakt léčit. Zajíc je na děleném 6 místě v tabulce střelců a některým se to zdá být furt málo. Bežte už do prdele vy pseudofanoušci. Vyhrálo se, tak nemůžete řvát, že se nevyhrálo, tak si zase hledáte nějakou záminku na co by šlo nadávat

  • Greif - 15.04.2018, neděle, 23:12
    (0)

    No nejsme Dukla aby SME tě 2 strel dali 2 góly Liberec mel 11 a n67% držení míče a co z toho ...budete ještě plakat až zajíce prodáme že jsme hlupáci a prodali SME ho ..

  • jjirin - 15.04.2018, neděle, 22:07
    (0)

    To já jsem rád, že Zajíc nečeká ve vápně, ale že bojuje o každý míč, je neustále v pohybu a napadá protihráče... Zase mu to tam začne padat...

  • zary.cz - 15.04.2018, neděle, 21:58
    (0)

    kecipep: Venkovní zápasy budou extrémně težké ale my se musíme soustředit na domácí(DUKLA,TEPLICE,zlín)! Když z domácích uděláme 6 bodů záchrana bude snad doma.

  • kecipep - 15.04.2018, neděle, 21:51
    (0)

    Jinak koukám na los ligy, sice ty venkovní zápasy máme na hovno (škoda, že Plzeň nemá náskok třeba 14 bodů a Slavia náskok na třetí místo taky třeba 12 .. ), ale los Jihlavy, Ostravy a Dukly je ještě hrozivější.

  • kecipep - 15.04.2018, neděle, 21:37
    (0)

    Nebyl dnes někdo na juniorce? Nějaký report o Iraklim, Patrikovi..

  • a jé - 15.04.2018, neděle, 21:14
    (0)

    myslím že Zajícovo místo je ve vápně tam by měl čekat na pravý moment, v kombinaci marný vůbec nechápu proč nabíhá k čáře! Kubala také nic moc nepředvedl za těch pár minut nechápu na co teda kupovali gruzínce , co se týká Petra tomu to trochu nevyšlo

  • FOREVER - 15.04.2018, neděle, 20:56
    (0)

    Hory: zajíc byl jeden velký omyl stejně jako doma s Libercem, v Karviné a zase s Brnem.. neudělal tam vůbec ale vůbec nic, hráli jsme v deseti a všichni to vidí možná kromě tebe

  • zdrh - 15.04.2018, neděle, 20:04
    (0)

    velkyfandaFCS. Petr v útoku by byl absolutní omyl. Nastoupil v něm doma proti Olomouci a byla to tragédie. Do útoku potřebuješ hráče, který je schopný v soubojích, Petr je spíš hráč kreativní s myšlenkou, kličkou a překvapivým řešením, soubojů se spíš je účastní.

  • Hory - 15.04.2018, neděle, 13:00
    (0)

    velkyfandaFCS - pokud píšeš o Zajícovi, co píšeš, pak jsi nemohl být na včerejším zápase a pokud ano, tak jsi nechtěl vidět to, co tam odedřel.Jinak si Tvůj příspěvek neumím vysvětlit.

  • Bayern Munchen - 15.04.2018, neděle, 11:25
    (0)

    Tak super, důležité tři body, ještě potvrdit s Duklou, co bude ještě o level těžší. Jinak včera nejlepší hráči Krejčí, Havlík, Juroška, Navrátil... zbytek by se měl nad sebou zamyslet. Třeba Petr hrůza a nechápu proč stále hraje, proč místo něho nezkusit Vasilijeva, myslím že hůř by nezahrál, Zajíc by měl také umět se zapřít jako útočník a udržet míč, když na to nemá rychlostně, protože to je slabota když nepodrží a nerozehraje dobře útočník...

  • huhu - 15.04.2018, neděle, 10:01
    (0)

    Artigas: Hellebrand to bude asi něco jako Rezek. Síla, kondice chybí...zatím to na ligu nebude. Rezek hraje jenom proto že ta konkurence na krajích zálohy je nízká. Hellebrand to má o poznání těžší

  • huhu - 15.04.2018, neděle, 10:00
    (0)

    Rezek by si měl zahrát druhou ligu, ale je i otázka, zdali by vůbec na ni měl. Důrazu moc nepobral, je to hráč hodící se spíš do juniorky, kde se hraje nahoru dolu bez nějakého bránění a zodpovědnosti. Krejčí super, Juroška bomba, ne jenom kvuli golu. Konečně zahrál Havlík, stačí bojovnost a ten hráč je o třídu výš. Daníček tradičně výborně. Navrátil by měl i na klub větší než je slovácko, kdyby mu nechyběl klid a přesnost v zakončení.

  • Artigas - 15.04.2018, neděle, 09:58
    (0)

    Btw, co Hellebrant, eště pořád krepíruje?

  • Greif - 15.04.2018, neděle, 09:25
    (0)

    Radej tam měl dat vasilejeva ten si myslím že se neztratí

  • spiky - 15.04.2018, neděle, 08:43
    (0)

    S tím Rezkem musím souhlasit. Po jeho příchodu na hřiště jsem ho bedlivě pozoroval, a bohužel byl mimo. Věčně nebyl u hráče u kterého měl být, Kordula byl z něho u lajny na prášky až mu jednu dobu ukazoval kde má stát a koho si má hlídat. Musí ještě hodně růst, aby na ligu měl.

  • tomrs - 15.04.2018, neděle, 01:28
    (0)

    velkyfandaFCS: svaděl souboje o třidu fyzicky lepším Pavlíkem a to bylo znát, ten brněnský borec byl jako skála, jen co mě zaráží byl Rezek, ten borec byl mimo na levé straně jak herně, tak kondičně,nechápu,jak nemohl pokrýt ACostu, který měl více jak polovinu zápasu za sebou a několikrát jej na levé straně zesmešnil.Ten kluk na ligu absolutně nyní nemá, jak herně, tak fyzicky, hral se dvojitou zataženou brzdou.

  • Fífa - 15.04.2018, neděle, 00:31
    (0)

    To je úplně jedno, kdo dá gól. Hlavně aby byly 3 body. Ale nejvíce bych to přál Navrátilovi

  • Artigas - 14.04.2018, sobota, 22:59
    (0)

    Karagavrylydys: jo, to bude o šest bodů, Liberec si dneska ani neskrtl.

  • karagavrylydys - 14.04.2018, sobota, 22:25
    (0)

    Artigas: Tak zatipuju ještě jednou. 1:0 (Zajíc). Dnes kurevsky důležité 3 body. Ale chleba se bude lámat za týden s Duklou, To bude zápas roku!

  • Hory - 14.04.2018, sobota, 22:00
    (0)

    Teď jsem dorazil domů, ještě jsem to probíral na Krčku a byl to hezký vítězný večer. K zápasu. Celých 90 minut to mělo Slovácko pod kontrolou,naše převaha byla jasná a ten gol to jen potvrdil.Musím chválit Zajíce,za to množství soubojů co svedl,to byl opravdu výkon. Havlíkovi prospěla pauza na lavičce. Byl to dnes tahoun mužstva,výkon parádní.A v obraně Krejčí, tak to jsou parádní časy, kdy mi připoměl Trousila. Po zápase byl kontrast, kterého jsem si možná nevšimnul za těch 22 let, co tam chodím. na naší staraně radost a na té hostů...tím, že sedím na áčku jsem po zápase šel pod jejich kotel a dal se do řeči s fanouškama Brna. Příznávám, že jsem zaujal neutrální postoj, tak měli pocit že jsem jejich a poslouchal tu jejich beznaděj. Jak můžeme prohrát s náma rovným týmem, proč si hráči nechtějí sundat dresy, jsme ve druhé lize,už to nezvládneme...klobouk dolů před Dušanem, co jim tam vysvětloval a jak to celé zvládal,opravdu klobouk dolů.No,nezávidím jim. Ale my máme vítězství a tři body a to šlo. Teď to potvrdit s Duklou a už bude líp. Slovácko dnes zavřelo ústa všem těm pochybovačům,co sem chodí je dehonestovat celý týden před zápasem.

  • Artigas - 14.04.2018, sobota, 21:56
    (0)

    Tak karagavrylydys měl přesný tip. Parádní tři body, velká škoda jenom že Dukla vyhrála. Tož teď ešte dva mače naplno bodovat a záchrana je doma.

  • Babu - 14.04.2018, sobota, 21:55
    (0)

    Jjirin: tak zas je potřeba je udržovat trošku v nejistotě :D

  • jjirin - 14.04.2018, sobota, 20:54
    (0)

    Z mého pohledu z céčka to bral přes balon..

  • Fífa - 14.04.2018, sobota, 20:41
    (0)

    Super! Jen škoda, že Baník a Dukla vyhráli. No bude to zajímavé až do konce

  • huhu - 14.04.2018, sobota, 20:29
    (0)

    jjirin: tak ten Krejčího zákrok na konci ve vápně se dal písknout, kdyby to bylo na druhé straně tak by kotel sudího ukamenoval. Tak zrejme proto se Melichárek neudržel.

  • jjirin - 14.04.2018, sobota, 20:17
    (0)

    Minule kotel trošku nespravedlivý vůči pomeznímu .. nezasloužil si to.. :)

  • Babu - 14.04.2018, sobota, 20:14
    (0)

    Za mě sudí dost v pohodě na jaře.. venku - Baník, Bolka, Karviná bez chyb, v Olomouci to byl trochu debil.. doma úplně v klidu proti Spartě, Bohemce, Liberci i teď..

  • jjirin - 14.04.2018, sobota, 20:12
    (0)

    Krásný gól, Havlík dnes lepší o desítky procent, je vidět, který post mu sedí. Hečis podržel.... paráda. Netuším proč Melichárek po zápase dorážel na rozhodčího. Už dvakrát po sobě pochvala pro sudí...

  • Jerry1984 - 14.04.2018, sobota, 20:03
    (0)

    od 11. místa dole jen moravské týmy..

  • barnabas.666 - 14.04.2018, sobota, 19:46
    (0)

    jj, zlaté 3 body a Juroška pár minut předtím pokazil pár věcí na lajně a pak vezme balón a zkušeně zavěsí. Příjemné překvapení. Teď to chce ještě porazit Duklu, která právě vyhrála nad Libercem.

  • Jerry1984 - 14.04.2018, sobota, 19:46
    (0)

    to je neuvěřitelné, co Zbrojovka dokáže zahodit.. a o tom byl vlastně celý zápas.

  • hešpy - 14.04.2018, sobota, 19:45
    (0)

    Ahoj, zapas jsem neviděl, takže nemuzu hodnotit, ale co ten Sikha, ze zase nedostal cuchnout.

  • Babu - 14.04.2018, sobota, 19:38
    (0)

    Juroskuv gól :-O vezmu míč, dám dvě kličky a vymetu šibenicu.. tomu říkám obránce..

  • kecipep - 14.04.2018, sobota, 19:14
    (0)

    Když jsme tu všichni nadávali na Havlíka, dneska zaslouží pochválit. Makal, bojoval dozadu, škoda jeho zblokovaných střel, možná to měl občas spíše píchnout dál, ale rozhodně to dnes byl starý dobrý Havlík.

  • Greif - 14.04.2018, sobota, 19:10
    (0)

    Pedrousku podívej se na výsledky tymu za celý rok a nezván tady kraviny nebo nesleduju cesky fotbal .. to už tu může komentovat každý vul přitom asi o přehledu českého fotbalu ani nemá zdání ..jste zamindrakovani blbečci nic víc ..

  • kecipep - 14.04.2018, sobota, 19:01
    (0)

    Pedro: asi jsem viděli jiný fotbal. Naprosto zasloužené body.

  • Pedro - 14.04.2018, sobota, 18:55
    (0)

    Šťastné tři body, z naší strany ubohý výkon, vydařila se jedna individuální akce ...dost málo na přehrátí tak jindy slabého soupeře, který nám pěkně dnes několikrát zatopil, díky chaosu v naší obraně.

  • Pedro - 14.04.2018, sobota, 17:58
    (0)

    Zatím bída...koledujeme si, doufám, že nečekáme až se zase Brno trefí první...nějak postrádám jasnou převahu domácích

  • Havlos - 14.04.2018, sobota, 17:50
    (0)

    Stream www.fromhot.com

  • huhu - 14.04.2018, sobota, 17:29
    (0)

    jde vám někde nejaky stream?

  • salash - 14.04.2018, sobota, 17:04
    (0)

    Pett, díky. Jak víš, že jsem ve Finsku? :-) Fandím z Helsinek ... Slovácko do toho!

  • Pett - 14.04.2018, sobota, 17:00
    (0)

    http://www.vipbox.fi/soccer/563767/3/slovacko-vs-brno.html

  • salash - 14.04.2018, sobota, 16:59
    (0)

    Můžu vás obligátně poprosit o tip na link?

  • kecipep - 14.04.2018, sobota, 16:30
    (0)

    Dle mě proto, abychom nehráli na dva defenzivní midy (Janošek, Daniček). Potřebujem vyhrát. Aspoň, že Havlík nastupuje už na své pozici, i když raději bych tam Machalíka, který je asi zraněn. Hellebrand na lavici, tak třeba to pak půjde rozhýbat.

  • karagavrylydys - 14.04.2018, sobota, 16:24
    (0)

    Proč nehraje Janošek?

  • Šovkovskij - 14.04.2018, sobota, 10:13
    (0)

    Přesně tak, Greife. Slovácko do toho! To dáme! Společně to zvládneme! Fanoušek věří a fandí, špína a odpad typu hešpy háže hnůj a kybicuje:-) Slovácko do toho!!!

  • Greif - 14.04.2018, sobota, 09:39
    (0)

    Jen ten útok dnes prosím 2 ať bajernovy , hespimu a podobným zklapne

  • Greif - 14.04.2018, sobota, 09:38
    (0)

    Jo a co třeba statistiky , nebýt hecoveho omylu v olmiku máme nejlepší obranu jara ;)

  • Greif - 13.04.2018, pátek, 21:47
    (0)

    Tomino ano šlape nebo dostáváme 4rky jak Zlín ?

pristi
 Další články:
16.04.2018, pondělí, 13:20 - Juroška se může konečně oholit. Před svatbou stihl gól na poslední chvíli
15.04.2018, neděle, 09:35 - Před herním projevem jsme upřednostnili výsledek, přiznává záložník Sadílek
15.04.2018, neděle, 09:28 - Juroška poslechne babičku. Po důležitém gólu proti Brnu se oholí
15.04.2018, neděle, 09:12 - Slovácka udělalo další krok k záchraně. Proti Brnu urvalo všechny body
10.04.2018, úterý, 12:33 - V prvním poločase jsme hráli se zataženou ruční brzdou, říká Kordula
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace