*
včera
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Svědík poslal Kalabišku na hrot: V přípravě se nám tam zdál nejsilnější

31.07.2022, neděle, 10:42
svedik_2019_velky.jpg

Klasičtí útočníci na lavičce, předělaný levý obránce Jan Kalabiška po letech zpátky na hrotu. Trenér fotbalistů Slovácka Martin Svědík při letošní soutěžní premiéře řadu fanoušků i soupeře překvapil, když v zápase s domácím Brnem posunul dopředu nejlepšího střelce slovenské ligy ze sezony 2014/2015 a Kozáka, Brandnera, Vechetu či Šašinku nechal jenom mezi náhradníky.

„Ani jeden z nich bohužel není v takové formě, jak bych si představoval. V přípravě se jim nedařilo, nemají formu. Volili jsme tu nejsilnější možnou sestavu,“ vysvětloval po remíze 2:2 hostující kouč.

Pro Kalabišku se rozhodl po generálce s izraelským týmem Ašdod.

Bývalý hráč Mladé Boleslavi, Karviné či právě Brna vpředu v minulosti hrával, v útoku odehrál i část posledního přípravného duelu a rozhodně nezklamal, proto dostal šanci i na Srbské.

„Kali má výbornou hlavu, cit pro kombinaci, umí dát gól. V přípravě se nám tam zdál nejsilnější. Na nezvyklém postu si vedl velice dobře. Dostal se do několika šancí, škoda jen, že je neproměnil. Dobře ho vpředu doplňovali Holzer s Petrželou,“ uvedl Svědík.

I když Kalabiška neskóroval, na hrotu útoku si rozhodně nevedl špatně. „S naší útočnou hrou jsme spokojený. Hlavním důvodem toho, že jsme Zbrojovku neporazili, byly hrubky v obraně,“ má jasno kouč Slovácka.

Jméno Heslo
text
  • Bayern Munchen - 05.08.2022, pátek, 12:35
    (0)

    kara: tak ten Mihalík už vyšel v článku jak píše kecipep, ale ten Hromada to mi moc nesedí...

  • karagavrylydys - 05.08.2022, pátek, 12:34
    (0)

    BM: Nech se překvapit.

  • kecipep - 05.08.2022, pátek, 12:27
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-michal-kosturik/417863/slovacko-je-minus-2-na-ligu-to-staci-na-evropu-ne-pomuze-prichod-mihalika.html

  • Bayern Munchen - 05.08.2022, pátek, 12:21
    (1)

    Takže Havlík výron kotníku, jak jsem psal... to je největší průser včerejšího zápasu, zvlášť když bude mimo 3 až 4 týdny... takže na EKL nebude k dispozici a to je velký problém... to je smůla, sakra...

  • Bayern Munchen - 05.08.2022, pátek, 12:11
    (0)

    kara: to víš nebo tipuješ...

  • Petros - 05.08.2022, pátek, 11:53
    (3)

    Hoši co tu střílíte do Nguyena, jako vážně? Hra nohou špatná? Jako to so ale pecky vám řeknu. Pusťte si třeba oba domácí zápasy se Spartou a jeho rozehru, připomenu chycenou pentli ve čtvrtfinále poháru v 87 min proti syrečkům....bez jeho pomoci by jsme vůbec nezažili největší úspěch v historii klubu! Se probuďte :))

  • karagavrylydys - 05.08.2022, pátek, 11:36
    (0)

    Mihálik, Hromada.

  • spiky - 05.08.2022, pátek, 11:20
    (0)

    Já jsem zvědavý koho ještě přivedeme, jak se psalo před včerejším zápasem že je něco v jednání a vypadá to nadějně. Tuší se nějaká jména?

  • bambulak - 05.08.2022, pátek, 11:17
    (-2)

    no psal jsem to uz v priprave a asi je to presne tak, jak jsem si myslel, teda ze kozak je uplne mimo, bylo to fakt do oci bijici... a myslim ze kluci tu vseobecne na nguyena nemysleli vcerejsek, ale obecne.. opravdu nechyti nic navic, ta hra nohama taky nic extra a problemy s malym vapnem taky pozoruju dlouhodobe.. no a ten utocnik.. nejsou proste prachy, bohuzel se neda svitit, opravdu pochybuju ze prijde nekdo kdo bude presne svedikova ražení a ktery da treba deset branek za sezonu

  • Bayern Munchen - 05.08.2022, pátek, 11:02
    (1)

    No nic teď se musíme připravit na Hradec ať nám neuteče liga, to by nebylo dobré... bude asi hodně změn v kádru tak se aspoň uvidí, jak na to ti ostatní hráči mají, budou se moci předvést...

  • Bayern Munchen - 05.08.2022, pátek, 11:00
    (0)

    barnabas: to je i Reinberka ti kluci ve svých letech už úplně rychlý na Evropskou ligu nejsou...

  • Šovkovskij - 05.08.2022, pátek, 10:45
    (0)

    Vždyť Kalabiška ale rovněž vyniká svou rychlostí...

  • barnabas.666 - 05.08.2022, pátek, 10:24
    (0)

    Postavit Kalabišku na kraj obrany je velké riziko proti tak kvalitnímu soupeři. Kalabiškova síla je směrem dopředu, proti rychlým a technickým křídlům Feneru by vzadu hořel.

  • Šovkovskij - 05.08.2022, pátek, 10:15
    (0)

    Taky by mne to zajímalo. Úplně se po něm slehla zem. Možná jej zase chytají policisté, jak ujíždí do veřejného domu ve Veselí:-D

  • karagavrylydys - 05.08.2022, pátek, 10:13
    (0)

    Kde vůbec skončil Cicilia?

  • Šovkovskij - 05.08.2022, pátek, 10:10
    (0)

    Kluci afričtí jsou svérázové. Tetteh, takový talent. Utekl do Bohemky, za velké peníze jej koupila Sparta, odehrál několik dobrých zápasů, zase začal lenivět a skončil kdesi v nějaké turecké tramtárii. Koného ani nebudu vzpomínat... Cicilia sice není Afričan, ale nátura a povaha stejná. Kluci mohli být úplně někde jinde, ale to by musela být i ta jejich mentalita poněkud jiná. Pokud cizince, já bych šel spíše balkánskou cestou...

  • TK27 - 05.08.2022, pátek, 10:00
    (0)

    Hráči tmavé pleti když mají den, tak dokážou být neuvěřitelní, ale to je přesně ono. Můžou ti zahrát 1x za 20 zápasů, jinak to můžou být lenoši, kteří se nechtějí ani učit jazyk, s takovýma má vedení bohaté zkušenosti. A já si stojím za tím, že to kravina není, dokázal si své odehrát, ale taky mnohdy dokázal spálit neskutečné šance a jsem rád, že je pryč, především kvůli jeho pohnutému charakteru. Já bych se nebál zkusit udělat z Holzera desítku nebo přímo hrotáka, Doski na kraj a Kalabiška na beka.

  • Bayern Munchen - 05.08.2022, pátek, 09:57
    (0)

    TK27: jasné, Svědík vyžaduje po hráčích presink a to Cicilia moc neuměl, to je pravda... ale jinak si své vždy odehrál a když měl den, tak byl i nejlepší na hřišti, takže to co píšeš je kravina... ale je jasné že somatotypem se mu nemůže rovnat Kozák ani Vecheta... já u nás trochu postrádám právě hráče tmavé pleti, když nejsou Češi či Slováci na trhu... jde vidět jak právě takový hráči táhnou Slávii a třeba ve Spartě chybí... a tady to vždy takový hráči dokázali taky v tom útoku docela předvést Cicilia, Tetteh, atd... a je vidět jak i třeba Doski je úplně jinde...

  • Bayern Munchen - 05.08.2022, pátek, 09:52
    (0)

    kecipep: myslím, že Kohúta uvidíš v základu s Hradcem a uvidíme co předvede :-) víš co chybí Kohútovi rychlost a ani presink nemá moc dobrý, proto ho podle mě Svědík až tak nestaví... tedy zatím...

  • TK27 - 05.08.2022, pátek, 09:51
    (0)

    Já si stojím za tím, že Cicilia byla z nouze ctnost. Ano, uměl si výborně přikrýt balon a rozdat jej do stran, ale tím to haslo. Svědík po hráčích vyžaduje něco, co Cicilia nikdy splnit nedokázal.

  • Šovkovskij - 05.08.2022, pátek, 09:46
    (0)

    Nehodil a proto byl hráč, kterého Svědík tak chtěl, protože si své uhrál a góly uměl dávat - silový, odstavil si soupeře. Když to zvládl Cicilia, proč by to nezvládla trojice Kozák, Vecheta, Šašinka... A podle mne tam může zahrát i Brandner.

  • kecipep - 05.08.2022, pátek, 09:46
    (0)

    BM: A proto má hrát Kohút, který je dynamický a nebojácný :-)

  • Bayern Munchen - 05.08.2022, pátek, 09:45
    (0)

    kecipep: ukázal, ale od té doby jenom marodí, to je k ničemu...

  • Bayern Munchen - 05.08.2022, pátek, 09:45
    (0)

    ono je taky potřeba vzít v potaz, co dokázal uběhat Sadílek a jak presoval celý zápas, to tam u nás teď vůbec nevidím... a už i to pomáhalo hře a útoku...

  • kecipep - 05.08.2022, pátek, 09:44
    (1)

    Kozák asi své místo najde, až budeme někoho tlačit v lize, ale tím pádem měl Vecheta pravidelně nastupovat třeba ve druhé lize na hostovačce, pokud přijde nová posila. Šáša nám při prvním hostování ukázal, že může být běhavým útočníkem s gólovým potenciálem

  • Bayern Munchen - 05.08.2022, pátek, 09:44
    (0)

    Cicilia se hodil do systému, ale on uměl nejen podržet balón, ale taky udělat kličku a rozdat perfektně do stran a hlavně i měl občas překvapivou myšlenku nahrávky... ale jinak souhlas je potřeba rychlostní útočník...

  • TK27 - 05.08.2022, pátek, 09:41
    (0)

    Nebyl a ten se taky upřímně do systému nehodil. Hodí se tam hráči typu Kliment, či Jurečka.

  • Šovkovskij - 05.08.2022, pátek, 09:39
    (0)

    Cicilia byl rychlý a běhavý?

  • TK27 - 05.08.2022, pátek, 09:35
    (0)

    Jenomže věže se do Svědíkova systému vůbec nehodí. On potřebuje rychlé, běhavé hráče a Vecheta s Kozákem jsou přesným opakem. Vše to začíná u presinku a ten tihle dva nezvládnou.

  • Šovkovskij - 05.08.2022, pátek, 09:32
    (0)

    Hoši, když útočník, nebo kdokoliv jiný nehraje, těžko se dostane do formy sezením na střídačce:-)

  • Bayern Munchen - 05.08.2022, pátek, 09:29
    (0)

    kecipep: přesně tak :-)

  • kecipep - 05.08.2022, pátek, 09:28
    (0)

    BM: dva fanouškovští experti se právě názorově rozešli :-)

  • kecipep - 05.08.2022, pátek, 09:27
    (0)

    Včera bylo trochu vidět, že Vecheta udržel pár hráčů na zádech a rozdal balóny do stran. Doma bychom měli nasadit nějakou věž, klidně dvě a cpát to tam horem dolem. V poločase 1:0 a pak spadne stadion

  • Bayern Munchen - 05.08.2022, pátek, 09:26
    (0)

    Ještě k těm útočníkům, když tam šel včera Vecheta na tu chvilku, tak se nedivím Svědíkovi že staví Kalabišku na hrot, vždyť se to od něho odráželo a nebyl schopen vůbec podržet balón a když jsme šli do protiútoku, tak to jak nahrál se mi zdá Kalabiškovi, tak to bylo něco... a to pak ten Kozák musí být tedy ještě úplně mimo...

  • Šovkovskij - 05.08.2022, pátek, 09:23
    (0)

    Myslím, že se není za co stydět. Ale jak jsem psal již včera - důležité je šance, které si vytvoříme, proměňovat. Evropa tohle nepromíjí. Třeba škoda té tyčky už ve druhé minutě. Situace tam byly. "Turci" své dali, mi ne. A hrát prakticky celý druhý poločas v desíti po vymyšlené červené kartě, to bych portugalskému rozhodčímu narval kebab do prd.ele a po žních hnal k Turkovi. Celkově je to prostě jiný level a tímto se kluci i klub učí:-)

  • Bayern Munchen - 05.08.2022, pátek, 09:23
    (1)

    paya: trošku si přečti něco o Tetovu a poučuj mě... je to město v Makedonii, ale většinu v tomto městě z obyvatelstva tvoří Albánci, takže asi tak pro tebe, na to jsem narážel...

  • Hory - 05.08.2022, pátek, 09:22
    (0)

    Na mě Filip působí nejistě. Včera štěstí že nebyl uznaný ten jeden gól,ten by šel za ním.

  • paya - 05.08.2022, pátek, 09:19
    (-2)

    ale ale ale, copak...včera všichni letěli do Stockholmu a najednou pochybnosti!? BM: to že tam hrají 3 Albánci nic neznamená, úplně stejně tam hraje třeba Vondra z Bohemky...takže se nesnaž být vtipný

  • spiky - 05.08.2022, pátek, 09:14
    (3)

    A který ten gól měl včera Filip chytit podle vás? Při troše štěstí mohl dosáhnout a vyrazit ten první, ale z takové blízkosti je to téměř nereálné. Při druhém a třetím je to nechytatelné, když to takto trefí. Dejte si prášek, hned po ránu vám některým hrabe.

  • Bonito33 - 05.08.2022, pátek, 09:13
    (0)

    To je jasné, že s tím přimákem nemohl nic dělat. Kluci spíš naráží na celosezónní spolehlivost při standartkách. Doma jim dáme trojku a když ne, tak doufám postoupí AIK, ať mám taky nějaký výjezd...

  • lagic - 05.08.2022, pátek, 09:13
    (0)

    Mám na to trošku jiný pohled. Myslím, že naši ligu i včerejší zápas by na hrotě mohl hrát místo Kalába klidně Kozák, Vecheta nebo Šáša. Včera to bylo jedno, útočník tam byl stejně osamocený a tím pádem neměl šanci. Spíš si myslím, MS neví, co s Kalábem, protože když ho vrátí do obrany, tak bude muset sundat buď Doskiho nebo Holziho, jenže oba teď hrají dobře a posadit na lavku si nezaslouží...Takže máme na 2 místa 3 hráče s formou, kteří si zaslouží být v základu.

  • Petros - 05.08.2022, pátek, 09:11
    (0)

    Bayerne souhlas, taky bych vrátil Kalabišku na jeho místo a Doski vysunout na kraj zálohy a do útoku Vechetu nebo Kozáka, i když z formy aspoň na centry se můžou snažit skákat, ale skládá to Svědík , tož uvidíme jak to vymyslí dál. Jinak nemyslím, že je problém s tím, že začnem případné play off o EKL doma. Za mě spíš výhoda, doma si věří, plný stadec je požene a venkovní branky už nehrají žádnou roli. Ale tak to je ještě daleko, teď musíme zvládnout Hradec!

  • karagavrylydys - 05.08.2022, pátek, 09:11
    (0)

    BM: Začarovaný kruh.

  • Bayern Munchen - 05.08.2022, pátek, 09:07
    (0)

    Nevím, co se tady vyčítá Nquyenovi to nešlo chytat... a to co píše mafie tak zrovna při té standartce se míč k němu neměl vůbec dostat, naše obranné standartky to smrdí vždy gólem a to dlouhodobě a o našich útočných raději ani nemluvím, to je zase přesný opak, to neumí nikdo pořádně ani kopnout roh...

  • Bayern Munchen - 05.08.2022, pátek, 09:05
    (0)

    kara: máš pravdu, ale to by musel Kalabiška na kraj a musel by tady být útočník...

  • karagavrylydys - 05.08.2022, pátek, 08:52
    (0)

    BM: Ale raději bych Doskiho viděl v záloze, než v obraně.

  • Ondra - 05.08.2022, pátek, 08:51
    (0)

    Konečně to tu někdo napsal. Daníčkovi se vyčítá každá nepřesná přihrávka, ale pamatujete si na nějaký zákrok Nguyena, kterým podržel tým? Já si vzpomínám na jeden z domácího zápasu s Jabloncem. A to je málo.

  • TK27 - 05.08.2022, pátek, 08:47
    (0)

    Trochu se obávám ze začátku soutěže. V Brně ztráta, teď Hradec, kteří jsou odpočatí a porazili Slavku, pak zas Fenerbahce, no nevím. Snad se přivede ten útočník a záložník, zvlášť jestli bude Havlík dýl chybět, to je jediný hráč, který umí dát hře myšlenku.

  • mafie - 05.08.2022, pátek, 08:46
    (0)

    Bohužel včera hodně ustrašený výkon , hráči mají rozhodně na víc , je to ale cenná zkušenost . Rozhodčí nepřesný , ve druhé půlce ty neodpískané fauly na nás trochu kompenzoval , bylo už ale rozhodnuto , tak mu to bylo jedno . Výborný výkon včera předvedli Doski , Kadlec , Petržela . Všimněte si , že Nguyen nemá ani jeden centrovaný míč co letí do malého vápna, to je dlouhodobá záležitost , ne jen včerejší zápas, kdyby rozhodčí nepískal faul na Daníčka , podle toho jak to doposud mastil , tak ho ani písknout nemusel , tak jasný Filipův gol . Co Filip chytil, šlo přímo na něho , nic víc . Za mě Fryšták lepší volba . Kalabiška to měl ve předu těžké , nepodržely jsme tam vůbec míč . Radši bych dal na hrot např. Šašinku , Kalabišku na beka a Doskiho posunul do zálohy , Kalabiška je určitě nebezpečnější jako bek než jako útočník . Těžká práce do odvety . Věřím , že to bude ale úplně jiný zápas a turky potrápíme . Slovácko do toho !!!

  • Bayern Munchen - 05.08.2022, pátek, 08:02
    (0)

    A jinak Doski super :-) výborný hráč, jen jednu věc bych mu vytknul, někdy jde zbytečně na zem, aniž by musel :-)

  • Bayern Munchen - 05.08.2022, pátek, 08:00
    (0)

    Petros: no Makedonci spíš to jsou takový Albánci :-)))

  • Bayern Munchen - 05.08.2022, pátek, 07:59
    (0)

    Já bych neřekl, že to byla včera nějaká hrůza... prostě zápas blbec a obrovská kvalita soupeře... mě sere nedůslednost hráčů ten první gól to bylo něco čemu nerozumím, devět hráčů našich v šestnácte a on vystřelí, úplně stejné jak s tím Brnem druhý gól po nedůslednosti Daníčka u brankové čáry... druhý gól prostě trefil a třetí taky... jinak rozumím trenérovi, že nemáme útočníka a záložníka, tyto pozice by bylo potřeba ještě posílit... Kalabiška je lepší na krajním bekovi, i když se tedy srdnatě v tom útoku snažil... jinak zklamal mě Trávník, myslím si, že kdyby se nezranil Havlík, tak Trávu vystřídá v poločase... ten kluk je technicky ještě vcelku dobrý, ale rychlost tu nemá žádnou... no teď bude důležité aby se Havlík uzdravil co nejdřív ale nevypadlo to pěkně z jeho kotníkem... No klíčové pro nás bude to 4 předkolo EKL... tam je potřeba se začít pomalu soustředit, AIK mě moc nepřesvědčil je možné že postoupí Tetovo... a tohle budou týmy, s kterými se snad bude dát hrát lépe než s Fenerbahce... bylo by dobré zkusit tady získat do těchto zápasů toho útočníka... jedinou nevýhodu tady vidím, že budeme začínat doma...

  • Petros - 05.08.2022, pátek, 07:49
    (0)

    kecipep, jen aby nepostoupili ti makedonci :)) ty uděláme, Veliče to zařídí :) Fenerbahce už hoďme za hlavu. Čekají nás dva zápasy doma a já sa nemůžu dočkat!

  • kecipep - 05.08.2022, pátek, 07:39
    (-1)

    Vypadnout proti AIK by stále nebyla ostuda

  • drzý vandrák - 05.08.2022, pátek, 07:31
    (0)

    Každý viděl ten výkonostní rozdíl mezi Fenerem a námi.Nicméně je potřeba podotknout, že jsme zahráli hluboko pod své možnosti bez ohledu na kvalitu soupeře.Zcela jasně máme na víc a hned příští týden se to ukáže.Přitom proti sobě nastoupí stejná mužstva jako včera.

  • Slinťa - 05.08.2022, pátek, 06:58
    (0)

    Hoši, fandím vám celý život. Včera to byla bída, hlavně zbytečně ustrašená. Ostuda přímo ne, ostuda jsou Vasluie, Subotice, Hackeny, Žiliny a Stavangery pro tým, co chce každý rok vyhrát ligu a hrávat ligu mistrů. Na postup okamžitě zapomeňte, nachystejte si na domácí zápas hlavu, jako jste si ji nachystali na finále poháru a zkuste ukázat, že je ve vás víc, což jste nám sice už mnohokrát dokázali, ale my bychom to rádi na plném stadionu viděli příští čtvrtek. Makejte, bojujte, zkuste uhrát něco do koeficientu a pak už hlavně žádná zaváhání ve 4. předkole konferenční ligy. To by totiž ostuda už fakt byla.

  • RNA - 04.08.2022, čtvrtek, 22:55
    (0)

    Ze na Fenerbahce stacit nebudeme, to bylo jasne, ale prece jenom, kdy jindy investovat do kadru a pustit nejakou tu korunu nez pred letosni sezonou? Kor kdyz jsme dostali solidni prachy za Sadu. Vasulina z Hradce by se podle me podarilo dotahnout za slusne penize, Mihalika z Plzne minimalne na hostovacku prakticky za nic. Mam strach hlavne o Maru Havlika, pramticky nas jediny nadstandartni hrac a zrovna ted se musi zranit. Doski super opet, ted se zkoncentrovat naHradec, rozumne protocit sestavu a ve ctvrtek si to vsichni uzijeme. Nicmeme s dvojici Aik Stockholm nebo Tetovo se rozhodne hrat da, a pokud pres ne neprejdem, tak to bude za me velke zklamani

  • a jé - 04.08.2022, čtvrtek, 22:55
    (0)

    A co ze turci byli lepší čekal s vas nekdo něco jiného, kdoví možná pro některé to byl to nej co ve fotbale dokážou dle mého klukům dik me nezklamali užil a ještě si to uziju za týden

  • Petros - 04.08.2022, čtvrtek, 22:48
    (1)

    OK, v poho. Každý z nás by tu rád viděl super posily, ale mnohdy to není ani vina klubu, ti hráči prostě zvolí pohodlnost a jdou do průměrného týmu blízko Prahy a sem je nedostane nic....klub se chová rozumně a myslím, že ještě útočníka přivede, třeba pro poháry pozdě, ale je tu i liga a postupné kroky, rozumné a smysluplné jsou důležitější. Pořád si vzpomínám na Zlín jak vyhrál pohár a šel rovnou do zákl. skupiny EL, nakupovali černoušmky jak smyslů zbavení a kde jsou ted, od toho roku prakticky jen klesají a klesají. Ti se zachovali krajně netakticky a já su rád, že klub myslí dlouhodoběji

  • wiper99 - 04.08.2022, čtvrtek, 22:43
    (0)

    To Petros: nechtěl jsem aby to vyznělo jako kritika, spíš konstatování faktů, a vím že to nejde srovnávat jen můj názor na věc

  • Petros - 04.08.2022, čtvrtek, 22:40
    (1)

    wiper ok, jasné. Podle mě ale srovnáváš nesrovnatelné, když stavíš Slovácko na úroveň Fenerbahce. Podle mě i kdyby jsme měli třeba v útoku Klimenta moc jiný pohled by to nebyl. A v takovém zápase potřebuješ i kus štěstí a to jsme neměli vůbec. Za mě je krajne nespravedlié tu kritizovat tým, trenéra i hráče za to, že v deseti prohráli 3-0 s takovým velkoklubem, tot zas můj názor.

  • wiper99 - 04.08.2022, čtvrtek, 22:40
    (0)

    To eLucky: máš svým způsobem pravdu ale na druhou stranu je to jako když máš firmu a chceš vyrábět kvalitní a konkurence schopné výrobky a nekoupíš kvalitní stroje, tak nemáš šanci na úspěch ….

  • wiper99 - 04.08.2022, čtvrtek, 22:36
    (0)

    To Petros: Sparta mě vůbec nezajímá, mluvím o našem Slovácku a o postřehu z dnešního špílu, a o tom jak sem to viděl já třeba se pletu a nebo mám jiný názor ale vidim to tak jsk sem napsal níže…

  • eLucky - 04.08.2022, čtvrtek, 22:34
    (0)

    to wiper99: Tak nikdo se nedivi,ale je to tu furt dokola. Jako dlouholety fanousek slovacka budu radsi,kdyz sem vedeni dal bude tahat takove nymandy a chovat se zodpovedne k budoucnosti klubu,nez aby dotahli za kazdu cenu top hrace a za rok klub mel tak na to aby hral s dorostem.

  • Petros - 04.08.2022, čtvrtek, 22:31
    (0)

    wiper a co pak s tvým pohledem na věc taková Sparta?? Ta po té ostudě tvým pohledem by se rovnou měla odhlásit z ligy a jít hrát tak okresní přebor, ne? Všichni jsme jako správní fanoušci věřili, že můžeme turka potrápit, ale holt ten rozdíl v kvalitě a zkušenostech je obrovský a řešit druhý poločas nemá vůbec smysl, když se hrálo v deseti...

  • wiper99 - 04.08.2022, čtvrtek, 22:27
    (-1)

    To: eLucky-ale s takovými hráči jak říkáš ty se nedá hrát Evropa a asi ani né Fortuna liga! Nikdo se nediví ale jen holé konstatování faktu, a dnes to bylo dost dobře vidět …

  • Petros - 04.08.2022, čtvrtek, 22:26
    (0)

    Ježíši přestante už s tou kritikou Svědíka!!!! Ano řeknu vám jednu novinku, o posilách jako skoro o všem coo se týká Ačka rozhoduje Svědík, to on si vybral osobně Kozáka, Brandnera a další, pokud by je tu nechtěl, tak tu nejsou a nesrovnávejte proboha Fenerbahce a jeho kvalitu s naším týmem a že nedotáhl klub posily....ono taky mnoho hráčů k nám na dálný východ nechce a musíme si poradit s tím co je. Prostě chybí většině kluků zkušenosti z tak velkých zápasů, bylo vidět jak jsou z toho vyjukaní. Nabírají zkušenosti, další nabeou za týden v odvetě a pevně věřím, že švéda, nebo makedonce udoláme....pokud ne, pak bude prostor pro kritiku.

  • eLucky - 04.08.2022, čtvrtek, 22:22
    (0)

    Vedeni klubu preca jasne reklo,ze prijdou hraci,kteri jinde nehrali,ktere si mozem dovolit. Vedeni klubu tuto cestu razi prakticky od postupu,tak cemu sa furt divite...

  • Bonito33 - 04.08.2022, čtvrtek, 22:18
    (0)

    Prověrka každopádně slušná, obrana musí přitvrdit.

  • wiper99 - 04.08.2022, čtvrtek, 22:11
    (0)

    Nejde o kritiku, ale o konstatování faktu že kvalita byla pouze na straně Turků, ale to si musí uvědomit vedení našeho klubu když věděli co budou hrát a o co se hraje a přivedli tak kvalitní posily které ani nenastoupily, a kdo ví kdy nastoupí a jaký bude jejich přínos. Kromě Doskiho je to zatím velké zklamání …. Ale určitě je za to někdo zodpovědný.

  • seby77 - 04.08.2022, čtvrtek, 22:08
    (1)

    doma si dáme turky na kmíně 4:0 nazdar

  • KubaM - 04.08.2022, čtvrtek, 21:57
    (0)

    Já bych nebyl tak kritický. Červená karta bohužel ukončila zápas, nicméně na prvním poločase podle mě šlo hledat perspektivu do budoucna. Byli jsme velmi bázliví, což je pochopitelné v takovémto historickém zápase, nicméně byly tam chvíle, kdy se ukazovalo, že můžeme hrát kombinačně i proti soupeřům této úrovně. Pohledem z dlouhodobé perspektivy to tak byly nakonec velmi cenné zkušenosti i potvrzení, že je na čem stavět. Budeme-li absolvovat evropské zápasy častěji, vůbec bych neměl obavu, výkonnost půjde konstantně nahoru a časem můžeme hrávat skupinu Konferenční ligy klidně i pravidelně. A takto bych osobně přistoupil i k odvetě. Netrápit se minimálními šancemi na postup, prostě hrát otevřeně a sebevědomě, pro kvalitu samotné hry, ne na výsledek. Takto to prý dělá Bodö/Glimt, a kam se postupně dostávají, původně z docela malého města za polárním kruhem ;-).

  • karagavrylydys - 04.08.2022, čtvrtek, 21:54
    (0)

    Ondra: I kdyby to byla pravda "tým posílený o nové hráče", proč už tady dávno nejsou?

  • Hory - 04.08.2022, čtvrtek, 21:52
    (0)

    Mě dnes zaujala ještě jedna informace od Jaromíra Bosáka, že Doski měl jít původně do Bolky a ta ho odmítla. Takže máme vlastně štěstí. Ale zase, Soukup, přesto že tu byl, tak s ním šel první do Bolky.

  • Tukkan - 04.08.2022, čtvrtek, 21:50
    (0)

    FCS má hodnotu hráčů 8 mio EUR a Fenerbahce 187 mio EUR … asi tak.

  • Ondra - 04.08.2022, čtvrtek, 21:48
    (0)

    Když se podíváte na týmy EL, tak Fenerbachce je nejlepší z nich. Takové síle naši kluci prostě čelit nemůžou. Jen snílek mohl čekat jiný výsledek. Na druhou stranu jsem čekal, že se jim postavíme s mnohem větším odporem. Klíčové duely přijdou až v EKL, kdy už bude tým posílený o nové hráče … věřím

  • Nike - FCS - 04.08.2022, čtvrtek, 21:48
    (1)

    Opět se dojelo na to, co v minulém roce.. Odejde nejlepší střelec a nemáme ho kým nahradit.. Prostě tohle jde za vedením... Chybí sniper do vápna, Kalabiška se nedotknul snad balonu, je pravda že mu také moc ani nenahráli ale zase útočník by si pro balony měl chodit a občas si je i vybojovat, což Jurečka uměl... Co k zápasu? Nedůslednost a připosranost v obraně, tak jako proti Brnu... Uplně stejné chodíme kolem hráčů a bojíme se jít do souboje, zřejmě se bojíme penalty ale tohle nás stálo první gól... Jinak do ofenzivy Milan a Doski super...Absolutně bych neřekl, že takový hráč na zkoušku může být nejlepší letní posilou...

  • kecipep - 04.08.2022, čtvrtek, 21:46
    (0)

    AIK dnes doma remíze s Tetovo, tak abychom pak ještě v PŘÍPADĚ NEPOSTUPU nehráli v Makedonii

  • kecipep - 04.08.2022, čtvrtek, 21:45
    (0)

    A Doski super! Kalabiška teda lepší na beku a Doski asi na levou zálohu

  • wiper99 - 04.08.2022, čtvrtek, 21:44
    (0)

    Nemyslím to nijak zle, nechci na nikoho útočit, ale za mě je to realita dnešních dnů, a to potom Svědik nic víc nevymyslí, EL je už jiný level a rozhoduje kvalita a tu zatím přivedené posily nepředvedli, a otázkou je jestli tu kvalitu vůbec mají když nemohli nastoupit proti nováčkovi z Brna, ale nechci aby to vypadalo že po bitvě je každý generál ale teď mám tento pocit a stojím si za ním

  • kecipep - 04.08.2022, čtvrtek, 21:44
    (1)

    Doma se neposrat a užít si to. Dostali jsme dva krásné góly a přísnou redku, tady není o čem. Klobouk dolů, jak to kluci odběhali. Na Hradec to bude chtít čerstvou jedenáctku :-) Kritiku vůbec nechápu, tohle není zápas v Opavě.

  • karagavrylydys - 04.08.2022, čtvrtek, 21:39
    (0)

    wiper99: Naprosto s tebou souhlasím. V podstatě jsem napsal to samé. Jestli za Sadílka přijde poloviční Trávník a ta za Jurečku s Ciciliou Kozák s Brandnerem, kteří nedostanou s Brnem a dnes ani minutu, tak je asi něco špatně.

  • wiper99 - 04.08.2022, čtvrtek, 21:34
    (1)

    Námět k zamyšlení: celou letní přípravu víme, že budeme hrát evropské poháry, a vedení přivede posily do ofenzívy které nejsou schopné hrát ani proti Zbrojovce, tak se nemůžeme divit že to tak dopadne v evropské lize, jen Doski snese přísnější měřítko ten bude dobrý, ale zbytek posil nemá ani na naši ligu, toto jde v každém případě za vedením klubu když věděli vo je čeká. Tak to vidím já a teď do mě :)

  • Dany-Hull City - 04.08.2022, čtvrtek, 21:34
    (-2)

    Tady je zase radicu a mrdulantu. vyndejte si hlavy z nekama protoze srovnavate kvalitu a kvalitu a hlavne respekt tem co byly v turecku. nechapu to ze skonci zapas a zase je tu milion radilku jak a co a kdo je jak s kym dobry. vy jste tak chytri tak to bezte vsem v klubu rict. tohle me fakt vytaci.

  • fipa - 04.08.2022, čtvrtek, 21:27
    (-2)

    Fantastický hráč je Vlkanova a Vašulin...ale to naše vedení nechce utracet...tak si bude muset Svědík poradit jinak. 🥵

  • Bayern Munchen - 04.08.2022, čtvrtek, 21:22
    (0)

    No jsem zvědavý co Mára Havlík vypadalo to na výron kotníku… to není dobré… a musím rict hrozná neduslednost v dostupovani… a bez útoku se opravdu hrát nedá a je vidět jak chybí Sadílek s Trávníkem se nedá srovnávat… Sadílek je tak o dva levely výš…

  • fipa - 04.08.2022, čtvrtek, 21:20
    (0)

    Jak nejsem Nguyenuv fanoušek tak dnes dobrý...ten kdo to zazdil byl Hofman... zbytečná první žlutá a na tu druhou rozhodčí čekal jak slepice na flus. Trávník otřesný výkon všude pozdě a druhý gól jasně jeho Svědík sundá Havlíka a Trávníka nechá ..to jsem nepochopil. Kdo mě potěšil byl Dosky, Petržela,Kadlec, Nguyen, Holzer

  • Hory - 04.08.2022, čtvrtek, 21:15
    (4)

    Dnes bylo krásně vidět, že to co stačí v naší lize, už ne úplně stačí v Evropě. Ale zase. Pokud díky naší lize nebudeme hrát evropské poháry, tak se nikam neposuneme.Za mě mužstvo má hodně studijního materiálu a hlavně pořád druhou šanci o soutěž níž. Věřím, že i toto utkání nás posune dál. Za první půlku musím pochválit Milánka, který strašně chtěl ukázat, že má zkušenosti z pohárů a nebál se. Druhý hráč byl Doski. Ten kluk je dobrý, což už bylo vidět v Brně. Nikdo mi nevymluví, že i na této úrovni funguje politika a lobbování, což dnes potvrdil rozhodčí. Faul v prvním poločase který byl na hraně šestnácky na Milana nechtěl vidět, ale ruka Hofmanna, tak tam už měl zrak jako ostříž. prostě zkušenosti ve všech směrech. Teď bude důležité neztrácet v lize a taky zdravotní stav Máry Havlíka. Věřím, že do KL se dostaneme.

  • drzý vandrák - 04.08.2022, čtvrtek, 21:14
    (0)

    To barnabas.666:Naprostý souhlas.

  • Babu - 04.08.2022, čtvrtek, 21:06
    (1)

    Slinťa: teď nějaký Sparťan vzpomínal, s kým už vypadli - Subotica, Hacken, Stavanger, Žilina...

  • Babu - 04.08.2022, čtvrtek, 21:05
    (2)

    Navíc každá výhra přináší peníze a taky body do koeficientu, takže doma to urveme :-)

  • Slinťa - 04.08.2022, čtvrtek, 21:04
    (2)

    Jako jo. Ukázali nám, jak se hraje fotbal. Kluci možná zbytečně zaskočení. A co příští týden? Pojďme si to užít. Před domácím publikem a už uspokojeným Turkem, proč by se nemohl stát zázrak. Nemyslím postoupit, ale aspoň vyhrát. No a se Stockholmem nebo Tetovem už to musí být od první vteřiny odšlapané a hlavně zvládnuté v hlavě. Prohrát s Fenerbahce není ostuda. Ostuda je vypadnou se Stavangerem.

  • barnabas.666 - 04.08.2022, čtvrtek, 21:04
    (0)

    Ustrašený výkon. Svědík nebude mít skoro koho chválit. Rozhodčí taky zrovna nepomohl, ale ten zápas byl i tak až příliš jednoznačný. O postupu je rozhodnuto. Viděl jsem, jak hrál Fener v oslabení proti Dynamu. To by jim musel v odvetě rozhodčí vyloučit aspoň dva hráče, abychom měli šanci to zvrátit. Dnešní výkon by nestačil ani na vítěze zápasu AIK/Tetovo, budou muset sakra přidat.

  • Babu - 04.08.2022, čtvrtek, 20:59
    (0)

    spiky: též si to myslím hlavně proto, že Kalabiška tím pádem chyběl vlevo na obraně. Kdyby hrál Kalabiška na beku, Doski ofenzivní levý záložník avepředu třeba Vecheta.. Taky by byl asi utopený, ale aspoň by ta obranná čtyřka byla ta, co nás táhla loni.

  • karagavrylydys - 04.08.2022, čtvrtek, 20:53
    (0)

    Úplná ostuda to nebyla, spíš zoufalost a nemohoucnost. To, že nemáme náhradu za Sadílka a Jurečky jde jednoznačně za vedením. Dnes si zaslouží pochválit snad jen Doski a Kadlec. Naopak Trávník byl katastrofální.

  • spiky - 04.08.2022, čtvrtek, 20:51
    (4)

    Za mě hrozně kruté, ale taková je realita v Evropě. Bohužel to ti hráči trefí přesně, navíc pokud mají tolik času, co jsme jim dnes dovolili. A jeden můj osobní pohled. Hrát na Feneru na hrotu s Kalabiškou, který poslední roky hraje beka? Za mě teda ne. Možná ok na Brno, Bohemku nebo Teplice, ale na Evropskou ligu? To tam radši mohl běhat Vecheta, nebo Šašinka.

  • Jerry1984 - 04.08.2022, čtvrtek, 20:47
    (2)

    jj, Doski je fajn posila.. navíc je mladý

  • Hynda - 04.08.2022, čtvrtek, 20:39
    (1)

    Trávník měl být už dávno dole,došli nej hráč Slovácka

  • Babu - 04.08.2022, čtvrtek, 20:29
    (2)

    Tak ta druhá žlutá pro Hofmanna je výsměch, tím ten zápas sudí zabil. Trávník bohužel dneska hodně špatný výkon, moc nechápu, že byl nasazený do druhého poločasu... Dohrejme to na 2:0 a dobré. Prostě Turci jsou kvalitativně jinde.

  • Jerry1984 - 04.08.2022, čtvrtek, 20:24
    (0)

    na postup to není a nebude, ale po tomto zápase určitě o něco vzroste klukům sebevědomí..

  • Jerry1984 - 04.08.2022, čtvrtek, 20:22
    (0)

    2:0 furt dobrý..

  • Petros - 04.08.2022, čtvrtek, 20:05
    (4)

    Samozřejmě Filip nemůže za žádnou branku. Bohužel se fakt kluci posrali a začátek hororový. Škoda velká toho zbytečného faulu na konci půle, turek už hrál na půl plynu s přesvědčením, že to půjde samo a já věřil, že na ně vlítnem a vyrovnáme. Nevadí, jedem kluci pořád je o co hrát.

  • celtic - 04.08.2022, čtvrtek, 20:02
    (0)

    Rozdil je v tom ze kdyz maji turcinsanci tak ji vyuziji

  • Bonito33 - 04.08.2022, čtvrtek, 20:01
    (-1)

    Proti takovému mancaftu jsou chyby obvyklé, to se dalo čekat. Filip na primaky je slabý a to víme všichni, Doski dnes super, ale nezapomínal bych ani na Petrželu.

  • karagavrylydys - 04.08.2022, čtvrtek, 19:52
    (0)

    Tam snad jediný kdo hraje, je Doski. Jinak střed zálohy, to je katastrofa.

  • spiky - 04.08.2022, čtvrtek, 19:52
    (2)

    I kdyby stál v bráně Petr Čech v životní formě, ani jeden gól by neměl. Chyby hledejte jinde, ne v gólmanovi.

  • Bonito33 - 04.08.2022, čtvrtek, 19:52
    (-1)

    Přímak trefil pěkně, tak jsem to trochu i tušil, že stačí tu bránu trefit, Filip má s nimi vždy problémy, víceméně bohužel stačí lajcky říct trefit bránu. Jedem, ještě není konec, nějaké okénka tam jsou, jen jich využít

  • drzý vandrák - 04.08.2022, čtvrtek, 19:50
    (2)

    Doufám, že půjde Tráva dolů, jeho výkon je jedna velká katastrofa....

  • celtic - 04.08.2022, čtvrtek, 19:50
    (1)

    Bohuzel turci daji dve strely a su z toho dva goly...nguyen nepodrzel...

  • Babu - 04.08.2022, čtvrtek, 19:04
    (0)

    Hory: taky :D myslea jsem, že je to truc a taktika :D

  • karagavrylydys - 04.08.2022, čtvrtek, 18:52
    (0)

    derflik: To je jen pochopitelná reakce na našeho hroťáka.

  • derflik - 04.08.2022, čtvrtek, 18:42
    (0)

    nějak stoupá ten kurz na Fenerbahce

  • a jé - 04.08.2022, čtvrtek, 18:37
    (0)

    Hory presne to samé napadlo i me

  • Hory - 04.08.2022, čtvrtek, 18:06
    (1)

    Ty jo, to jsem si říkal, že Brněnská sestava je nějaká kulišárna ze strany našeho trenéra, ale on to Brno pojal jako generálku na dnešní zápas! Proč ne!

  • Bonito33 - 04.08.2022, čtvrtek, 17:56
    (0)

    Tak hodinka do výkopu, pojďme na ně. Velké očekávání nemám, hlavně bojovat a neudělat ostudu. Slovácko do toho! Klukům co vyjeli respekt.

  • lagic - 04.08.2022, čtvrtek, 17:51
    (0)

    Samozřejmě se dnes hrozně těším, jen mám po shlédnutí videa ze stadionu trošku obavy, že hodně hráčů to psychicky nedá. Mrkněte na FB, jak jdou tunelem na předzápasový trénink, někteří mají výraz, že se zhroutí. Snad se pletu a budeme hrát sebevědomě bez bázně. Nemáme co ztratit.

  • kecipep - 04.08.2022, čtvrtek, 17:50
    (0)

    Sestava totozna jak s Brnem

  • Petros - 04.08.2022, čtvrtek, 16:29
    (0)

    Tož je co si budem. Kdyby ta Puma aspoň malou část dresů a kšiltovek dodala před tou odvetou...ale asi jen zbožné přání. Musí kluci postúpit do té Evropy aby ten boom trval celý podzim. To už by snad mohla Puma zvládnout :)

  • Pondras - 04.08.2022, čtvrtek, 15:45
    (0)

    Petros: jen to napiš, je to fakt k nasraní. Zrovna teď kdy je největší poptávka mohli ty prodeje stoupnout. Škoda no co už

  • Pondras - 04.08.2022, čtvrtek, 15:44
    (1)

    Celé zpravodajství, videa,a fotky už od odjezdu je podařené. Jen tak dále.

  • Pan Puk - 04.08.2022, čtvrtek, 14:43
    (0)

    paja> bude to na led obrazovce od https://www.ledobrazovka-uh.cz/artists

  • Petros - 04.08.2022, čtvrtek, 14:29
    (0)

    Bayerne, tady je část reakcí Káci na té předzápasové tiskovce. Mluví anglicky a asi proto to není ani na Slovácko TV. https://youtu.be/K0wTaBDbBRY

  • paja - 04.08.2022, čtvrtek, 14:03
    (-1)

    Jen technický dotaz ke sledování na náměstí .Bude to na plátně při tom slunku rozumně vidět?

  • Bayern Munchen - 04.08.2022, čtvrtek, 12:44
    (0)

    Šovki: to video jsem viděl, myslel jsem video před zápasem, ale už v Turecku, kde se ho ptali Turci na zápas... vždy je tiskovka trenér a nějaký hráč... ale to je jedno, hlavně se dnes nepodělat z atmosféry a snad ostudu neuděláme, ale bojím se jak budou někteří naši starší hráči zvlášť v obraně stíhat... ale věřím, že naše bojovnost se snad projeví :-)

  • Šovkovskij - 04.08.2022, čtvrtek, 12:40
    (2)

    Dnes nás čeká opravdu velký fotbalový svátek, na který se všichni tak těšíme. Fenerbahce je opravdu velký gigant, ale myslím, že kluci si už mnohokrát dokázali, že rovnat se mohou s kýmkoliv. Chce to trefit sestavu, dodržovat taktiku náročného trenéra Svědíka, být zodpovědní v obraně a využít šance, které si vytvoříme, protože v evropských soutěžích je jejich proměňování ještě více stěžejní, než v naší lize. Jsem přesvědčen, že náročný způsob naší Turkům vonět nebude, jako komukoliv jinému. Tak do toho, šohajíci!

  • Šovkovskij - 04.08.2022, čtvrtek, 12:35
    (0)

    Souhlasím, zpravodajství před Fenerbahce je opravdu velmi dobré a rád konstatuji, že je tam značný posun. Jen tak dále. Bayern Munchen: Video s Kadlecem ještě před odletem: https://www.youtube.com/watch?v=yotXLcr-7ZM

  • Bayern Munchen - 04.08.2022, čtvrtek, 12:14
    (0)

    Taky musím pochválit včerejší předzápasové video, pokrok. jen mi ještě chybí video z tiskovky s Kadlecem v Turecku, nevím zda ho někdo točil...

  • Petros - 04.08.2022, čtvrtek, 11:52
    (1)

    Škoda no, nenaděláš nic. Ale je to k nas.....teď před Fener by sa dresů a kšiltovek prodalo hafo. Jinak to video z tréninku před zápasem bylo dobře udělané, to musím pochválit :) stejně tak tiskovka s kapitánem před odletem se spoustou zajímavostí z jeho turecké štace. Jen tak dál a houšť.

  • eLucky - 04.08.2022, čtvrtek, 09:21
    (0)

    to silon: Ano po kšiltovkách je po dresech největší poptávka s přehledem, ale dresy sů přesto pořád to nejpodstatnější.

  • silon - 04.08.2022, čtvrtek, 08:22
    (0)

    Elucky: dresy a kšiltovky. Jestli je něco, co by člověk nosil téměř denně, tak je to kšiltovka..

  • Šovkovskij - 04.08.2022, čtvrtek, 07:50
    (0)

    Je to opravdu opravdu velmi smutné a nepochopitelné. Snad si dnes spravíme náladu...

  • eLucky - 04.08.2022, čtvrtek, 07:11
    (2)

    to Šovki: To není ani tak o kamarádšoftu Petra a jaho spolužáka, ale o tom, že Puma dává klubu sponzorsky skoro třikrát lepší prachy. V pozici našeho klubu se prakticky dycky měnilo dodavetele hlavně proto, že přeplatil toho dosavadního. To jak jsou/nejsou dostupné dresy nebo ostatní věci pro fanoušky nemáš šanci jako nováček u dodavatele zjistit dříve, než k němu přejdeš. A řekněme si otevřeně, že prodeje fanouškům pro klub dlouhodobě nepředstavují takové zisky, aby se tomu jakkoli přizpůsoboval. Na druhů stranu to jde ruku v ruce, jak máme dělat pořádné prodeje ve fanshopu, když nemáme základní sortiment v podobě dresů. Na všecko ostatní od Pumy klidně rezignuju, ale dresy sů u fotbalového týmu prostě základ.

  • drzý vandrák - 03.08.2022, středa, 22:29
    (0)

    Jednoduše nejsou lidi.Nejsou lidi,protože nejsou peníze.Nefunguje marketing....nejsou na něho prostředky.Veškerou činnost klubu zajišťují tři lidé....to se nedá zvládnout a já před nima smekám.Přitlačit dodavatele pod krkem kdo?Nejsou lidi.Pan Skopal to řekl jasné: Sportovní úspěchy předběhl ty ekonomické a do budoucna se to musí změnit.Tak si vážně co máme....

  • Pondras - 03.08.2022, středa, 22:00
    (0)

    Každopádně mám starý a pokaždé když sem si ho vzal jsme vyhráli. Takže možná to bude lepší:)

  • Pondras - 03.08.2022, středa, 21:59
    (0)

    Babu: diky za odpověď,vím že vy za to nemůžete. Je neskutečné, že ani na takový zápas jako bude domácí s Fenerbahce nebude možno si koupit dres.na to není opravdu co říct.

  • Šovkovskij - 03.08.2022, středa, 20:13
    (0)

    Zlatý Nike! Ale holt, nechodili spolu do školy😂

  • Šovkovskij - 03.08.2022, středa, 20:11
    (0)

    Na domácí zápas nebudeme mít ani ty hnusné dresy. V tomto směru by si měl Pojezný konečně vytáhnout hlavu z prdele a zbavit se kamarádšoftů🤢

  • Šovkovskij - 03.08.2022, středa, 20:08
    (0)

    Skandální. Rozvázat smlouvu a nazdar. Neuvěřitelné.

  • Babu - 03.08.2022, středa, 19:45
    (0)

    Pondras, Petros: minulý týden říkali, že příští týden a dnes řekli, že příští týden.. asi tak vám to povím

  • PanSauron - 02.08.2022, úterý, 23:19
    (0)

    Ano, máš pravdu. Později jsem to také četl. Velmi neobvyklé

  • jjmc - 02.08.2022, úterý, 20:58
    (0)

    PanSauron: letos UEFA změnila pravidlo a v tomhle předkole by mohli hrát dva týmy z jedné země - aspoň to psal na Twitteru účet Koeficienty...

  • Pondras - 01.08.2022, pondělí, 18:03
    (0)

    Petros,tak bohužel to není v její moci. Teda ale děkoval bych ji určitě:))

  • Petros - 01.08.2022, pondělí, 16:14
    (0)

    Pondras, tak ten se povedl :)) ale myslím, že kdyby Babu tu Pumu před nedělí vyčarovala i ta děkovná pusa by byla :)))

  • Bonito33 - 01.08.2022, pondělí, 16:07
    (0)

    Už minulý týden to psali i na eurofotbalu ty dvojice

  • cyra - 01.08.2022, pondělí, 15:00
    (0)

    PanSauron: jop, presne to jsem myslel

  • PanSauron - 01.08.2022, pondělí, 14:09
    (0)

    cyra - Ano, jak říkáš. Akorát bych řekl, že ten Sivasspor dostat nemůžeme, když se losuje ještě před 3. předkolem. 2 turecké týmy spolu hrát totiž nemůžou.

  • cyra - 01.08.2022, pondělí, 13:56
    (1)

    Uz vidim, Twitter ucet FC Koeficient. Tak to tak asi bude no

  • cyra - 01.08.2022, pondělí, 13:32
    (0)

    PanSauron: odkud mas ty dvojice? ja prave dneska po x-te refreshuji stranky uefy, ale porad nic oficialniho k zitrejsimu losu nemaji. Btw v pripade postupu pred Fererbahce bychom nemeli narazit na Sivasspor, jako dalsi turecky tym. Dva tymy ze stejne zeme proti sobe v predkolech hrat nemuzou.

  • Pondras - 01.08.2022, pondělí, 13:31
    (1)

    Babu překlep no:)

  • Pondras - 01.08.2022, pondělí, 13:30
    (0)

    Pumou

  • Pondras - 01.08.2022, pondělí, 13:30
    (1)

    Babu jak to vypadá s tou Pusou? Díky za info

  • Pondras - 01.08.2022, pondělí, 13:29
    (0)

    To Petros: stejně chci děti vzít tak nač čekat.

  • kecipep - 01.08.2022, pondělí, 12:56
    (0)

    Pokud budu realista, tak si přeji Wolfsberger (400 km daleko). Není tam lehkého soupeře, ale hratelní všichni (jediný Anderlecht tam vyčnívá)

  • Petros - 01.08.2022, pondělí, 12:53
    (0)

    Tož ti soupeři pro plau off o EL nejsou nehratelní. Zajímavé možnosti, Austria by byl snový soupeř, pokud by jsme Fener vyřadili :)

  • PanSauron - 01.08.2022, pondělí, 12:42
    (0)

    1. Slovácko tak v případě postupu přes Fenerbahce může narazit na někoho z těchto sedmi týmů: Gent Austria Vídeň Hearts Omonia Nicosia Sivasspor Dnipro Silkeborg Možní soupeři pro poraženého Slovácko - Fenerbahce: vítěz zápasu Paide - Anderlecht vítěz zápasu Wolfsberger - Gzira United vítěz zápasu Riga FC - Gil Vicente vítěz zápasu AIK - Shkendija Tetovo vítěz zápasu Viborg - B36 Tórshavn

  • Petros - 01.08.2022, pondělí, 11:58
    (0)

    Hoši, nesmíte s těma lístkama spěchat a dát klubu trochu času :)) mě se zdá, že na facu jsem v komentu zahlídl, že někdo z klubu na dotaz na cenu pro děti odpovídal, že se poptá jak to má být....jak jsme viděli na tiskovce pan Pojezný vypadal, že by nejraděj aby Slovácko kopalo o desátý flek a neměl s Evropou žádné starosti, tak ani lístky holt nejsou pořešeny ze strany klubu bez zmatků.

  • Pondras - 01.08.2022, pondělí, 11:35
    (1)

    Ja teď koupil dětem vstupenku na jejich dětské permanentky normálně za 750.takze asi tak maro.

  • Mara881101 - 01.08.2022, pondělí, 11:24
    (0)

    Ahoj kluci, jak to je s dětskýma vstupenkama? bude to za plnou cenu, nebo je tam nějaká sleva? Víme to?

  • Leroy Brown - 01.08.2022, pondělí, 10:39
    (0)

    Jako jo, teď vidím, že v tom potvrzovacím mailu se zaslanou vstupenkou to mají napsané blbě, je to trochu matoucí, takže tímto chci předešlé komentáře trochu zmírnit, i kvůli tomu, co napsala Babu. :D :) Ale stejně nepochopím lidi, kteří než by se nejdřív podívali na ofiko stránky, se radši vyptávají po diskuzích.

  • Babu - 01.08.2022, pondělí, 10:36
    (0)

    a jé: to sice říkal, ale mám tu informace z vícero stran, kdy docházelo k situacím, že někomu se zobrazil hometicket a šel zaplatit, někomu voucher, co zaplatit nešel, takže je to posílalo ještě na pokladny stadionu přeměnit voucher za lístek a zaplatit a pak varianta tři, kdy lidi viděli voucher - šel zaplatit- i došel na email :D

  • a jé - 01.08.2022, pondělí, 10:32
    (0)

    Uz to říkal hory je to online lístek

  • Babu - 01.08.2022, pondělí, 10:27
    (0)

    kecipep: tak prý změna - voucher je normálně online lístek, co jde zaplatit, jen to asi na TP nějak blbě pojmenovali.

  • kecipep - 01.08.2022, pondělí, 10:26
    (1)

    babu: to už mi fungovalo, přišel mi hometicket

  • Babu - 01.08.2022, pondělí, 10:26
    (0)

    Hory: pro áčkové "neklubové" sedadla je cena stejná jak na B, C tribunu, potom se to v článku myslím doplnilo

  • kecipep - 01.08.2022, pondělí, 10:25
    (0)

    Už hrál celý zápas na stoperu proti Dunajské Strede, prohráli 3:0

  • kecipep - 01.08.2022, pondělí, 10:15
    (0)

    https://fcvion.sk/clanek.asp?id=-8203-ViOn-ziskal-do-zadnych-radov-mladeznickeho-reprezentanta-Bosny-a-Hercegoviny-210

  • Leroy Brown - 01.08.2022, pondělí, 10:03
    (0)

    kecipep: Chápu, já už si taky nepamatuju, jak se kupovaly lístky na Plovdiv, to zapomeneš jak nic. :-) Co ale nechápu je to, že se někdo musí vyptávat jak malé děcko tady na diskuzi a není schopný si to zjistit sám, zvlášť když klub na všech možných informačních kanálech (oficiální stránky, Facebook, Instagram) zveřejní podrobné a naprosto bez problémů pochopitelné instrukce...

  • kecipep - 01.08.2022, pondělí, 10:00
    (0)

    Leroy: Počítám do 4, návod jsem četl na Plovdiv tuším a od té doby jsem na něj zapomněl.

  • davidma - 01.08.2022, pondělí, 09:59
    (0)

    Ten Voucher je potřeba ještě na pokladně vyměnit za vstupenku? Nebo co to tam píšou za hovna...

  • Leroy Brown - 01.08.2022, pondělí, 09:58
    (1)

    Sorry jako, ale přijde mi, že někteří tady fakt neumí do pěti napočítat. Na oficiálních stránkách klubu je článek, který ten mechanismus nákupu vstupenek do detailu popisuje, včetně návodu s obrázkama: https://cdn.digilabs.cz/1-fc-slovacko/files/xmkurlgg2a3esfr.pdf Co na tom nejste schopní pochopit? Já jsem si vstupenku bez problémů koupil za dvě minuty...

  • kecipep - 01.08.2022, pondělí, 09:53
    (0)

    Ha, nešel jsem přes klubové karty. Přihlášený jsem byl.

  • Hory - 01.08.2022, pondělí, 09:41
    (0)

    kecipep - jsi zaregistrovaný? Musíš se první vpravo nahoře přihlásit.

  • Hory - 01.08.2022, pondělí, 09:40
    (0)

    a jé - to Ti přijde na Tebou registrovaný email. Nikam nemusíš.

  • a jé - 01.08.2022, pondělí, 09:39
    (0)

    Akorát je tam napsané Zadejte E-mail, na který Vám pošleme voucher potřebný k vyzvednutí vaší permanentní vstupenky. To značí ze budu muset do Hradiště si vyzvednout vstupenku ? Ja myslel ze to bude v mobilu

  • a jé - 01.08.2022, pondělí, 09:36
    (0)

    Musis rozbalit menu a pak klubové karty ,permice atd.

  • kecipep - 01.08.2022, pondělí, 09:28
    (0)

    Hory: pošli odkaz, já tu událost nemůžu najít...

  • drzý vandrák - 01.08.2022, pondělí, 09:24
    (0)

    BM: O jakých lžích píšeš? To: ŠiRuch. O jakých fanoušcích neúspěchu tady píšeš.Za mě je bod z Brna zcela v pořádku a před zápasem bych ho bral na rozjezd sezony, což se taky potvrdilo.To že se mě nelíbilo střídání, to snad napsat můžu ,nebo ne?Trenér postavil takovou základní sestavu jakou cítil, včetně Kalabišky na hrot, to je v pořádku.Tvá slova o fanoušcích neúspěchu jsou zcela mimo mísu.

  • Hory - 01.08.2022, pondělí, 09:19
    (0)

    Tak už mám vstupenku na turka (přes Ticketportal) a přestože sedím na áčku tak stála 750Kč. Velmi férová cena.

  • Bonito33 - 01.08.2022, pondělí, 08:30
    (0)

    Derflik: Nojo, nedá sa, podle úvahy tady některých v tom případě nemůžou ty týmy hrát o poháry, když neporazí ani jak Brno, Hradec, Teplice a doma Liberec...))

  • ŠiRuch - 31.07.2022, neděle, 22:18
    (1)

    Koukám, že vandrák povýšil hmojomet na druhý level. Měl by změnit přezdívku spíš na kotel sraček. A nezadají si s ním ani další tradiční trolové a fanoušci neúspěchu... :-)

  • Rado - 31.07.2022, neděle, 22:18
    (0)

    Tu selanku mohlo způsobit i mnoho změn v inkriminovaných klubech. A samo soustředění na poháry. Sparta a Baník navíc nové trenéry. Neboli jedno k druhému...Ale myslím, že si to brzy sedne a výkony i výsledky se přiblíží k normálu. Nicméně samozřejmě konsolidovaný Hradec se stratégem Koubkem už ve 2. kole a po návratu od Turka určitě je dost vysoká překážka. Ale teď čeká historická událost a borci se musí soustředit na věhlasné Fenerbahce. Bude to chtít od začátku naplno soustředění a bojovný výkon a vysoko postavená obrana by mohla uspět.

  • derflik - 31.07.2022, neděle, 21:51
    (0)

    aby nevyhráli týmy minulého ročníku Top.5 se stalo naposledy v ročníku70-71. ..tak píšou na eurofotbalu.

  • TondaFCS - 31.07.2022, neděle, 21:43
    (-1)

    Ztrata s tragickym Brnem je furt ztrata aj kdyby prohrala sparta, slavia i plzen

  • Bayern Munchen - 31.07.2022, neděle, 21:37
    (1)

    drzý vandrák: co jsem ty ;-) co tu jen píšeš nesmysly a lži viz včera :-)))

  • Hory - 31.07.2022, neděle, 21:34
    (0)

    Jako toto úvodní kolo naší ligy, tak to bylo něco! Znova se potvrdilo to známé můžes se postavit komukoliv a porazit kohokoliv. Zápasy Teplice x Plzeň, Hradec x Slavie, Sparta x Liberec, to bylo radost sledovat. A když se člověk podívá, kde je naše nejblišží konkurence, jsme na tom dobře! Musím ještě pochválit všechny rozhodčí, snad to tak už zůstane pořád.

  • celtic - 31.07.2022, neděle, 21:33
    (0)

    Nebylo aby prvnich pet nejlepsich tymu z minule sezony nevyhralo..a sparta ze slaviu prohrali

  • celtic - 31.07.2022, neděle, 21:32
    (0)

    Toz takove prvni kolo ceske aj ceskoslovenske fotbalove ligy asi este nikdy

  • hešpy - 31.07.2022, neděle, 21:31
    (0)

    Je to na livesportu

  • eden14 - 31.07.2022, neděle, 21:31
    (0)

    Už to bylo avizované, že o2 odvysílá Slavii a na ČT bude slovácko. Tuším, že to i samo slovácko dávalo na IG story

  • Petros - 31.07.2022, neděle, 21:27
    (0)

    EL/EKL 🤣

  • Petros - 31.07.2022, neděle, 21:26
    (0)

    hešpy a to info že budem na CT Sportcmáš odkud? Já to teda ještě nikde neviděl a i teď na hejich web stránkách v programu maj jen LL m/EKL zápas. Pisle mě pokud je nepřeplatí O2 daj jednoznačně přednost Slavii...

  • Jerry1984 - 31.07.2022, neděle, 21:26
    (0)

    Jinak zajímavý víkend, žádná nuda..

  • Jerry1984 - 31.07.2022, neděle, 21:13
    (0)

    Profesionální sportovci by měli dělat i psychotesty..

  • derflik - 31.07.2022, neděle, 20:39
    (0)

    sorry .vlastně Plzen má taky bod.

  • derflik - 31.07.2022, neděle, 20:35
    (0)

    tak už to vypadá že jsme s té silné pětky uhráli nejvíc bodů.

  • drzý vandrák - 31.07.2022, neděle, 20:29
    (-2)

    To BM: Přiznej se, že před trenérovou fotkou masturbuješ

  • mário - 31.07.2022, neděle, 20:24
    (0)

    Dík

  • hešpy - 31.07.2022, neděle, 20:18
    (0)

    Ano, bude to na ČT Sport

  • mário - 31.07.2022, neděle, 20:15
    (0)

    Prosím, nemám čas to tu pročítat....bude někde v TV první zápas z Istanbulu? Děkuji za odpověď.

  • Bayern Munchen - 31.07.2022, neděle, 19:55
    (0)

    drzý vandrák: nemáme už to pochop…

  • a jé - 31.07.2022, neděle, 19:52
    (0)

    Ted když vidím ty výsledky 1 kola lituji toho ze klub nedokázal udržet aspoň dva hráče

  • bambulak - 31.07.2022, neděle, 19:27
    (0)

    Driske diky za info, skoda ze se to nedozvis nikde na webu... ach boze to je porad dokola

  • xxpaloxx - 31.07.2022, neděle, 19:21
    (0)

    Pří pohledu na výsledky prvního kola je vlastně bod z Brna pro Slovácko velkým úspěchem a dobrým vykročením.

  • drzý vandrák - 31.07.2022, neděle, 19:21
    (0)

    Takže mě chcete říct,že nemáme útočníka,který by tam šel alespoň na posledních dvacet minut?Proto chodili na plac hráči, kteří dají góla jedině když se spletou?Tak to je krásná vizitka....

  • Driske - 31.07.2022, neděle, 19:14
    (0)

    Šuvalija do Zlatých Moraviec prichádza zatiaľ na polročné hosťovanie z 1.FC Slovácko. So štvrtým tímom českej Fortuna ligy a víťazom Mol Cupu podpísal trojročný kontrakt, vzápätí smeroval k Žitave.

  • Black Wolf - 31.07.2022, neděle, 18:41
    (0)

    Kdyby se povedlo přivést Mihálika, s Kalábem dobrá dvojka.

  • Black Wolf - 31.07.2022, neděle, 12:28
    (0)

    Kali hrál na hrotu pár let a kdyby s Havlíkem dali třetinu šancí, bylo hotovo.

  • Bayern Munchen - 31.07.2022, neděle, 12:01
    (0)

    huhu: přesně tak …

  • huhu - 31.07.2022, neděle, 11:46
    (1)

    A tohle je přesně ten důvod, proč je Svědík považován v česku za TOP. 99% trenérů by tam cpalo Kozáka (už jenom za jméno), pokud by nemělo jiné alternativy. ALe Svědík řekne narovinu že nemá útočníky ve formě, tak je tam alibisticky neposílá, ale vymyslí jiné řešení.

  • fipa - 31.07.2022, neděle, 11:30
    (1)

    Nemám problém...... Svědík je nejlepší trenér u nás.

  • Skein - 31.07.2022, neděle, 10:49
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2022-23/417589/slovacko-s-bekem-na-hrotu-utocnici-nemaji-formu-vysvetlil-kouc-svedik.html

pristi
 Další články:
03.08.2022, středa, 10:05 - Slovácko odletělo do Turecka, fanoušci se mohou dívat na Masarykově náměstí
02.08.2022, úterý, 15:07 - Kadlec o Fenerbahce: Nejsme čitelní. V Turecku bylo těžší udělat partu
02.08.2022, úterý, 14:05 - Slovácko se těší na velkou událost. Fenerbahce vyprodáme, věří šéf klubu
01.08.2022, pondělí, 12:32 - Slovácko koupilo reprezentanta Bosny. Obratem jej poslalo hostovat na Slovensko
31.07.2022, neděle, 10:40 - Glosa Libora Kopla: Nebuďte nenažraní. Třeba se bod z Brna bude hodit později
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace