*
včera
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Střípky ze sprch

19.03.2012, pondělí, 15:19
acko_kolo_velky.jpg

Jméno Heslo
text
  • peet - 23.03.2012, pátek, 07:25
    (0)

    Nechápu co se tady pořád řeší to co dělá Mara s Frantou je velice kvalitní servis.když vzpomenu na minulost....klobouk před klukama....Vy co se vám pořád něco nelíbí můžete přiložit ruku k dílu.....ale to spíš asi ne co...

  • Valheru - 23.03.2012, pátek, 06:56
    (0)

    Michal fcs: promiň, je mi líto, pokud sis to vztáhl přímo na sebe, tím, co jsem psal jsem myslel spíš ty, co "diskutujou" zejména o blbostech. Pokud má někdo konstruktivní připomínky nebo se chce dokonce zapojit byť jen těmi tématy nebo prostě přispět troškou do mlýna, pak nechť můj příspěvek ignorují. Mě prostě jen štve, že tady je spousta lidí, co dokáže nadávat na cokoli od odřených sedaček až po špatně kroužící vlaštovky nad trávníkem, ale pochopit, že na to jsou Mara s Fanym víceméně sami a mají i spoustu jiných povinností, to ne. Navíc prostým porovnáním obsahu jiných klubů máme na webu ještě nadstandardní informace a služby (viz už zmiňované videa).

  • stolmor - 23.03.2012, pátek, 06:12
    (0)

    greife byl v 11 psali na vfotbal

  • Greif - 23.03.2012, pátek, 05:52
    (0)

    A teď byl Hlupik myslím v 11

  • zdrh - 23.03.2012, pátek, 05:40
    (0)

    Synotek: říkám, videa jsem nepočítal, pokud to nejsou současně jako články, což u Slovácka nejsou (podobně ani u Sigmy nejsou, u Sparty ano), kdyby se to sečetlo, tak se dojde k těm asi 32 (plus já jsem to počítal v úterý navečer, od té doby přibyly 3 články), takže tak nějak se k těm 20 dojde. spíš mně tady chybí taková ta omáčka, nad kterou se dá diskutovat (např. u té Sigmy je článek o tom, kdo je bude pískat v dalším kole, je tam třeba i sestava - ale předpokládám zveřejňovaná na základě zápisu těsně před zápasem, přehled výsledků hráčů na hostování nebo bývalých hráčů - vždyť to upřímně řečeno nemůže být zas tak těžké sledovat v době kdy každý klub má webovky, proč se třeba na webu neobjevilo, že Došek byl po zápasu s Bohemkou v allstar media). Jinak, že se web Slovácka po změně zvednul je bez debat, designově o moc tříd, obsahově šel také nahoru, ale tady by se určitě nějaké rezervy našly.

  • SYNOTEK - 23.03.2012, pátek, 00:11
    (0)

    zdrh: Já jsem včetně videí napočítal 32 článků v měsíci březnu. Myslím, že se to docela zlepšilo. V Olomouci mám známého a bavili jsme se o tom. Říkal, že tam se jeden člověk stará čistě jenom o web. Nevím jak je to teda ve Slovácku, ale třeba teď když jsem se díval po zápase s Budějovicemi, tak snad 10 minut po zápase tam byl report včetně pár fotek. A Hodinu po zápase video z tiskovky, což nebylo ještě ani na webu Budejovic. Je fakt, že chybí taové ty drobnosti jestli je už Došek připravený, co Kubáň? Možná klub chce mlžit to zase těžko říct. Vysoká politika :-D

  • Gigi26 - 22.03.2012, čtvrtek, 23:59
    (0)

    Dany-Hull City - já jsem si to blbě přečetl a napsal jsem něco co jsem nechtěl....a smazat to nešlo, takže ten můj příspěvek neber vůbec v potaz.Jako kdyby tam nebyl :)))

  • Dany-Hull City - 22.03.2012, čtvrtek, 23:39
    (0)

    Gigi26: A co by jsi si jako měl myslet o Slovácku, buď rád že se tu tak dobře pracuje s fotbalem, někteří lidi zapomínají jak na to byl klub za jiných dob a jak se z nich postupně dostával. A až to tady funguje tak jsou lidi čím dál víc naročnější, ale to co bylo predtim uz nikdo nevidi.

  • Gigi26 - 22.03.2012, čtvrtek, 22:15
    (0)

    Tak Sigma vede díky korupci, takže tam bych to moc nepočítal...Jinak překvapení je pro mě Dukla, Jablonec a Liberec....Nevím co si mám myslet o Slovácku ??

  • jusephe - 22.03.2012, čtvrtek, 20:19
    (0)

    zdrh: zajimave cisla

  • Jerry1984 - 22.03.2012, čtvrtek, 18:57
    (0)

    Šovkovskij: ale spočítej to až po zápase s Baníkem :-)

  • zdrh - 22.03.2012, čtvrtek, 18:04
    (0)

    valheru: podívej se na stránky Sigmy, tam najdeš pravidelné info o hráčích na hostování i bývalých hráčích, kteří hrají jinde. ale je fakt, že nikde jinde jsem to neviděl BTW jen tak pro zábavu jsem si včera večer spočítal, který klub má kolik článků za březen 2013 na svém webu. Bral jsem to včetně článků o mládeži, pokud někdo vkládá videa jako články, tak se počítaly také. To třeba nedělá Sigma (ale i některé další kluby, takže by pak měla ještě mnohem víc článků). Pořadí: 1. Sigma - 75 článků 2. Plzeň - 67 čl. 3. Sparta - 64 čl. 4. Slavia - 61 čl. 5. Teplice - 52 6. Dukla - 45 7. Bohemians - 44 8. Baník - 43 9. MB, ČB - 31 11. Jablonec - 30 12. HK - 29 13. Žižkov - 27 14. Liberec - 24 15. Slovácko, Příbram - 20

  • Michal fcs - 22.03.2012, čtvrtek, 17:54
    (0)

    To Valheru, tak mě tady nikdo nikdy nevytočil jako ty,tiskový mluvčí vyzve fanoušky cituji "...tak napište témata a budeme se snažit vyhovět. "a pokud někdo napíše nápad ,tak ty to nazveš kafráním a frfláním, nevidíš si na špičku nosu, víš co, zařid zrušení této diskuze a bude klid, mám se co držet, abych ti nenapsal něco víc

  • eLucky - 22.03.2012, čtvrtek, 17:12
    (0)

    to Sovki: vzhledem k tomu jaké máme návštěvy tak +-200 míst je úplně ukradených:D

  • Arsen79 - 22.03.2012, čtvrtek, 16:13
    (0)

    to Šovky: pravda je jen jedna - na oficálních stránkách :)Víc prosím po ničem nepátrej, nepřepínej, ...

  • Šovkovskij - 22.03.2012, čtvrtek, 15:48
    (0)

    Tak já se tedy omlouvám, ale mne to prostě zajímalo, protože dřív se udával počet 8121, nyní 8000 a teď jste to dokonce sečetli na 7900... a na ofic. stránkách je to 1950, 2630, 1720, 1700, takže rovných 8000. Jak píše Dany, teď jsem z toho úplně jelen. Já si to tam fakt jednou všechno přepočítám, nebo i skrz ten rezervační systém. Ale berte to tedy spíše jako takovou zajímavost. Ale jde vidět, že to je zajímavá problematika, na kterou bychom se měli nyní více zaměřit.

  • Valheru - 22.03.2012, čtvrtek, 15:28
    (0)

    Je neuvěřitelné, co si člověk může přečíst... rozebíráte absolutní nicotnosti...koukal jsem na web několika klubů z ligy a NIKDE jsem nenašel nějaké seznamy zraněných nebo výčty hostování s detailními informacemi či dokonce informace o tom, jak se hostujícím hráčům daří. Další věcí je, že kdokoli by to dělal na Slovácku, tak musí počítat s tím, že to dělá ze své vlastní iniciativy. Větší kluby si takové "plniče" platí. Tak už to proboha pochopte. Nejsme Sparta se stamilionovým rozpočtem, ale Slovácko. Ani Plzeň nemá jiné informace než my, a spočítejte kolik klubů má videorozhovory a videa obecně v takové kvalitě, jako máte vy, fanoušci Slovácka. Tak už sakra nefrflete. Když se vám to nelíbí, tak přiložte ruku k dílu. A pokud nechcete nebo nemůžete, tak nekafrejte. Nebo se vám zdá, že Mara nebo Arsen dělají v klubu málo????

  • eLucky - 22.03.2012, čtvrtek, 12:08
    (0)

    Já bych eště dodal, že je naopak nadstandartní, že lidi z klubu vůbec komunikují s fanoušky přes stránky fanoušků! Jinak ten počet by měl sedět, FAKT sem to kdysi osobně počítal;)

  • Dany-Hull City - 22.03.2012, čtvrtek, 12:00
    (0)

    Arsen79: No hlavně to zajímalo šovkiho, já se pak už jen přidal, ale jak píšeš není to tak podstatné dokud to na kapacitu na každý zápas stačí. Dotazy Melichárek, kubáň, košút to mně zajímá víc, to je pravda.

  • Dany-Hull City - 22.03.2012, čtvrtek, 11:59
    (0)

    Elucky: Tak to z toho bude šovki uplne mimo, to je třetí jiný údaj :D :D :D ale já si vážně nedělám srandu a ani to není součást nějakého rýpání, ja bych si to rád sečetl.

  • Arsen79 - 22.03.2012, čtvrtek, 11:49
    (0)

    to Dany: myslím, že počítání sedaček nám žádný zápas nevyhraje, ani nebude rozhodující pro příchod generálního sponzora. Od tohoto bych se odrazil. Řešme věci, které jsou zásadní. Jestli je na stadionu 7900, 8000 nebo 8025 míst je vlastně úplně jedno (do té doby, kdy bude permanentně zápas co zápas vyprodáno). Zabývat se počtem sedaček bych očekával např. v zimní pauze a bral bych to, jako "okurkovou" záležitost. Dotazy typu co je s Melichárkem, Košutem, atd. beru, ale počet sedaček mi připadá trochu zcestný.

  • eLucky - 22.03.2012, čtvrtek, 11:39
    (0)

    našel sem to: A - 1694, B - 1847, C - 2676, D 1683, celkem 7900 míst.

  • eLucky - 22.03.2012, čtvrtek, 11:34
    (0)

    to Dany, Šovki: Kdysi sem to přesně na sedadlo spočítal, pokud to tak moc chcete, tak to vytáhnu někde ze svého archivu...

  • Dany-Hull City - 22.03.2012, čtvrtek, 11:29
    (0)

    Arsen79: Ne že bych chtěl nějak rýpat, ale pokud by šovkiho opravdu zajímalo kolik že je míst na stadioně, ať využije rezervačnío systému a tam si to přepočítá, a nebo mu budeš muset otevřít tu bránu na stadion a dáme se do počítání, já ač mi na tom až tak nesejde bych se přesto zúčastnil sčítání sedaček na stadionu. :-)

  • Arsen79 - 22.03.2012, čtvrtek, 09:38
    (0)

    to Stolmor: nečtu, protože mi nikdo nikdy doposud nenapsal. Ten dotaz už jsem dostal od více lidí a předám jej zodpovědné osobě na projednání na bezpečnostní poradě.

  • stolmor - 22.03.2012, čtvrtek, 09:33
    (0)

    arsene, já na tebe mám taky dotaz. čteš tu poštu co je tady na webu? sem ti psal a nemám žádnou odpověď

  • Arsen79 - 22.03.2012, čtvrtek, 09:23
    (0)

    to Šovky: určitě tě potěší, že je v přípravě rubrika "dotazy na klub"(tisk. ml.)

  • Arsen79 - 22.03.2012, čtvrtek, 09:21
    (0)

    to Šovky: kolik je uvedena kapacita na oficiálních stránkách, které jsou necelý měsíc aktuální? Nehledej pořád problémy kde nejsou? Pokud s číslem 8000 nesouhlasíš, můžeš se zastavit, tribuny ti rád otevřu a můžeš vše řádně přepočítat.

  • eLucky - 22.03.2012, čtvrtek, 07:19
    (0)

    to Šovkovskij: z tvých úst to zní poněkud vtipně:D Dokud budem tam, kde sme tak na patřičných postech nebudou pracovat lidé s kvalifikací, ale lidé s láskou ke klubu, protože člověk s kvalifikací bez vztahu ke klubu by za takové prachy ani nedošel do práce;)

  • Šovkovskij - 22.03.2012, čtvrtek, 01:26
    (0)

    Děkuji za odpověď. Těžko chtít po oficiálních stránkách stránkách něco víc, když zástupci těchto stránek nejsou schopni během dvou dnů zodpovědět tak základní otázku, jakou je kapacita stadionu. Jenom se obávám, aby nám EURO21 ještě neodebrali. Dokud nebudou na patřičných postech lidé se skutečnou kvalifikací, nikam se nepohneme. Tohle je to skvělá reklama:-)

  • Dany-Hull City - 20.03.2012, úterý, 21:34
    (0)

    elucky: Asi máš pravdu, tak sem nad tím nepřemýšlel :-)

  • Michal fcs - 20.03.2012, úterý, 20:36
    (0)

    To ARSEN79:Franto , o bodu 1 je zbytečné se bavit, tam je jasno, o bodu 2 budu polemizovat, protože si myslím, že Slovácký fanoušek si zaslouží vědět, alespoň ,kde jsou hráči na hostování a na jak dlouho, je to jednorázová informace a myslím si, že spousta krátkých info by jistě udělala radost (již níže uváděný Došek v sestavě kola, disciplinárka u Volešáka a taky dnešní nádherná zpráva o EURU 21 u nás), s tímhle se klub musí pochlubit jako první. Jsou to krátké zprávy, které nezaberou tolik času a určitě zvednou úroveň stránek a jejich sledovanost. Hodně štěstí při prezentaci klubu :-)

  • Šovkovskij - 20.03.2012, úterý, 20:19
    (0)

    Já mám dotaz ohledně kapacity stadionu. Vždy byl uváděn počet 8121 míst. Nyní je to však jen 8000 (a to i na oficiálních stránkách). Došlo k nějaké úpravě? Nic takového jsem právě nezaznamenal. Ještě bych měl vlastně jeden dotaz: nebylo by možné založit rubriku "Dotazy na klub"? Myslím, že fanoušci by to kvitovali a zároveň by mohlo předejít určitým nedorozuměním. Díky za info:-)

  • Arsen79 - 20.03.2012, úterý, 19:56
    (0)

    ... začnu tím co nejde ani se s tím do budoucna nedá počítat. 1, Informovanost o aktuálním stavu hráčů před utkáním - z několika důvodů. Např. u Doška, který celý týden trénoval, přišly nečekané střevní potíže a že nebude hrát se rozhodlo až při odjezdu. Já osobně jsem se to dozvěděl při příjezdu do ČB. Další důvod je zcela pochopitelný - tz. taktický. Nám taky nikdo svou marodku neoznamuje - pouze dlouhodobé a dříve odhalené marody. 2, Informovanost o hráčích na hostování - Nemáme prostředky na sledování našich hráčů na hostování, převážně co se týče času. Ke všemu je počet těchto hráčů opravdu veliké. Upozorňujeme pouze v případě nějakých větších úspěchů (např. hattrick v utkání). To by ponás taky potom někdo mohl chtít informovat o výkonech našich bývalých hráčů a že jich taky bylo. A teď k tomu příjemnému - Dobře víme, že je prostor k vylepšování webu. Nicméně pro nás všechny bylo primární tento nový web vůbec spustit. Teď je samozřejmě prostor na postupné zlepšování služeb. Máme vymyšleno několik rubrik, které bychom časem chtěli spustit. Jednou z nich je i postupné představení partnerů klubu ve fotbalových rozhovorech s jejich majiteli. Z magazínu chceme pokračovat na webu s rozhovorem s fanouškem. atd. Je to jen o čase, kterého je pro mě i Maru opravdu málo. Ke všemu se snažíme nabídnou i nějaké zvláštnosti a exkluzivní materiály uveřejňovat na sociálních sítích (např. fotografie z tréninků). Co se týče mládeže a Juniorky - tady jsme závislý na tom, jak dostáváme podklady (nejde vše stíhat a být všude). V každém případě jsem otevřený dalším diskuzím. V případě, že bude mít více lidí zájem si chtít o informovanosti klubu povykládat, tak udělejme setkání na klubu a můžeme možnosti prodiskutovat.

  • Michal fcs - 20.03.2012, úterý, 17:39
    (0)

    Dobrý, Franta chtěl napsat témata,že se bude snažit vyhovět, tak snad se alespoň něco uchytí...jinak je to škoda,že se nedaří úroveň stránek pozvednout.

  • eLucky - 20.03.2012, úterý, 17:22
    (0)

    to Michal fcs: ten plnič by musel ale ty informace mnět k dispozici především. A to může být většinou člověk zevnitř klubu. Lidi zevnitř klubu to nestíhají, respektive stíhají to takto, takže proto to není lepši.

  • Michal fcs - 20.03.2012, úterý, 17:13
    (0)

    No a jsme u toho,chybí "maličkost" a to plnič. Sakra,kdybych to uměl,tak by jsem to rád dělal,ale já si myslím,že by se určitě někdo zdatný našel.

  • eLucky - 20.03.2012, úterý, 17:01
    (0)

    to Michal fcs: pekne napady, o kterych sme, vetsinou, mluvili pri navrhu noveho webu. Z 90% na webu nejsu proto, ze je nema kdo realizovat. Ja ti tam naprogramuju cokoli, jenze porad se motame v kruhu, ze nemame "plnice" informaci, ktery by na to mel cas a chut... jinak osobne si myslim, ze sme na urovni prumerneho klubu v tomto, faktem ale je, ze fanouskovskou zakladnu mame spis nadprumernu, takze by tomu mela odpovidat i prezentace.

  • Michal fcs - 20.03.2012, úterý, 16:10
    (0)

    To Arsen79: Franto, skutečně si myslím, že aktuálnost webu není hodna prvoligového klubu. Já osobně se spoustu věcí dozvím nejčastěji z webu Slováckého deníku, ale oponovat ti nechci,spíše bych uvítal spoustu drobných zpráv "Rubrika krátké info z klubu", kde mohou být zprávy tipu "V utkáni z Bohemkou dostal Daníček 4 žk a v příštím utkání nenastoupí....rubrika "naši hráči na hostování" kde hrají,jak se jim vede a pod., vždyť já ani nevím,kde je Starý,Ilja snad v Makedonii a Kerbr v Mostě, Perůtka v Karviné? hrají tam? a pod. O tom, že Volešáka bude řešit disciplinárka jsme se dozvěděli z různých zdrojů, jen ne z ofic. stránek. Je jasné, že dva dny dopředu nebudem psát, že nenastoupí Došek, ale po zápase se mohlo napsat, že měl zdravotní problémy a příště již bude fit atd.Mládež a juniorka teprve začnou, tak snad i zprávy tohoto tipu se tam objeví dříve, než po několika dnech. V minulém kole byl Došek v sestavě kola, taky se to mohlo objevit,častější rozhovory z hráči a vedením by taky neuškodily. Známkování hráčů fanoušky alespoň po domácím utkání. Soutěž fanoušků k danému domácímu zápasu o nějakou drobnost.Anketa a spoustu dalších drobných věcí a zpráv, které by ten web dostaly tam, kam patří..Myslím si, že klub jako je Slovácko si to zaslouží

  • eLucky - 20.03.2012, úterý, 15:34
    (0)

    to Dany-Hull City: tak kdyby se info, ze Dosek, Filipko, aj. nenastoupi dalo ven driv, tak by to bylo velmi netakticke, takze v tomto bode je tva reklamace naprosto mimo. To jako máme soupeři naservírovat, že asi nebude hrát Došek a nebude chytat ani Filipko atd. atd. co tak dat zrovna sestavu:D Ne ne... to je prostě blbost, toto není manager. Překvapit soupeře nečekaným jménem je součást taktiky, ať už je to změna vynucená, nebo čistě z taktických důvodu. Tým se nemůže obrat o moment překvapení na úkor informovanosti fanoušků! Druhá věc je, že ani po utkání nebyli řádně osvětleny důvody nenastoupení, nicméně taky se to dá schovat za součást taktiky, Baník teď neví na čem je, jestli už v sobotu bude moct nastoupit, a nastoupí, Kuboš, Došek, Filipko... nebo budou hrát jejich mladí náhradnici, či někdo jiný. Takticky je to naprosto dokonalý tah! A eště dodám, že hráči su stejně pořád jenom figurky na hřišti a mladí do dokázali, když, i přes handicap značné nezkušenosti, dokázali ukrást Budějovicám v závěru bod:)

  • Dany-Hull City - 20.03.2012, úterý, 15:26
    (0)

    Arsen79: Určitě máš i pravdu, ale kdyby to bylo jasně napsáno v článku tak se neptám, napsat že melichárek je zraněný a bude se zotavovat 14 dní a pak o něm neslyšet měsíc, tak to mi příjde jako nedoinformovaná věc okolo jediné upozorňuji jediné posily do Slovácka v podzimní pauze na jarní část ligy! A o Palkovi sem měl info takové že bude kvalitní a má dostat šanci na kraji obrany a ejhle nastoupil tam zatím buď rambo, kubán, nebo kuncl na chvíli. Tak mi zvedavost nedala a napsal sem první komentar k tomuto clanku. To že vyšlo 5 článků máš sice pravdu, ale ve všech se mluvilo o hl. tématu slovácka a zíksaného bodu za remízu 2:2 s budějovicama nebo o výborných a nebojácných výkonech našich dorostenců. Ale jak je to s Melichárkem, či palkem se nevědělo. A upřímně klidně mně ukamenujte, ale info o tom že nenastoupí došek kvůli zranění se mi taky jaksi dostalo až z online přenosu těsně před utkáním. Buď má špatná informovanost, potom nevím kde sem ji měl získat.

  • Arsen79 - 20.03.2012, úterý, 13:58
    (0)

    ... nesouhlasím s vámi ohledně informací oficiálního webu - o zranění a operaci Melichárka jsme informovali v utkání před Olomoucí. Palko nebyl po zimní přípravě zařazen do A týmu - je pouze v širší sestavě. Jako jediná zimní posila proto je označován pouze D.Melichárek. Co se týče informovanosti ofic webu: od neděle vyšlo 5 článků + video. Pokud se vám to zdá málo, tak napište témata a budeme se snažit vyhovět.

  • Michal fcs - 20.03.2012, úterý, 12:07
    (0)

    Ano, blesk byl i na starém webu....pane vedúcí :-)

  • eLucky - 20.03.2012, úterý, 12:02
    (0)

    to Michal fcs: pokud vim, tak ta byla rychlosti blesku i na starem webu... a to je zalezitost youtube... web ju z tama akorat nacte;)

  • Michal fcs - 20.03.2012, úterý, 11:56
    (0)

    Palkovysedává na lavičce náhradníků, poslední zprávy ohledně Melichárka byli ,že léčba bude cca 14 dnů,ale to je zpráva stará tak cca měsíc.Myslím si, že tyhle informace by měl poskytovat oficiální web, je sice pěkné, že Lakouš udělat pěkný nový web,ale pokud ho klub nebude informovat ve všech směrech, tak je k ničemu. Jediné na novém webu obrovsky chválím je tiskovka po zápase, tak ta je tam rychlostí blesku :-)

  • Greif - 20.03.2012, úterý, 11:53
    (0)

    Melichárek nevím jak je na tom ale určitě nebude jen tak hned zdraví .. Palko .. zatím máme odchovance a ti ho zastoupí a když bude dobrý třeba ho levně koupíme i když toho moc neodehraje ..

  • Dany-Hull City - 20.03.2012, úterý, 11:19
    (0)

    Chtěl bych se zeptat, jak je to se zraněným Melichárkem, samozřejmě že dostal šanci Heča mi nevadí, ale jak je to s jedinou posilou zdravotně? Palko došel nebo ne? Ten se taky neměl šanci ukázat. A žádná jiná posila nedošla, tak nás zachraňují borci Trávník, Kovář, J. Čtvrtníček. Tak jestli někdo víte info.

pristi
 Další články:
25.03.2012, neděle, 14:12 - Volešák: Byl to faul. Třeba teď disciplinárka dá za pravdu mně
25.03.2012, neděle, 11:21 - Slovácko - Ostrava 1:0, cestu k výhře nezničilo ani vyloučení Volešáka
22.03.2012, čtvrtek, 21:50 - Ve fotbale padl další trest za simulování, pokutu dostal Volešák
20.03.2012, úterý, 19:12 - Dokázali jsme si, že se dá uspět i s mladými, těší jednoho z nich
19.03.2012, pondělí, 15:17 - Rozhodčí mě vytočil
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace