*
včera
Rozhovory | Slovácko - Sparta | Ženy
včera
Rozhovory | Hradec - Slovácko
12.09.2024
Rozhovory | Dukla - Slovácko
09.09.2024
Rozhovor | Ondřej Kukučka
06.09.2024
Slovácko na ledě | Hokej
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd
08.08.2024
Fanoušci v zápase proti Klokanovi
26.07.2024
Fanoušci v zápase proti Slavii III

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

21.09.2024 od 13:30

Městský stadion MB

Přihlášeno
39
fanoušků

Spartu čeká na Slovácku vyprodaný stadion i jeden z klíčových zápasů sezony

21.04.2023, pátek, 15:21
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Může to být další velký zápas, nezapomenutelný zážitek, parádní show. Fotbalisté Slovácka vyhlížejí třaskavou bitvu s vedoucí Spartou. Sobotní šlágr 28. kola FORTUNA:LIGY, který začíná v šestnáct hodin, je vyprodaný, natěšení fanoušci v předstihu skoupili všechny lístky.

Repríza loňských finalistů MOL Cupu slibuje parádní podívanou, výživný duel.

„Sparta je na vítězné vlně, ve velké psychické pohodě. Po delší době hraje o titul, za mě je společně se Slavií největší favorit,“ říká asistent trenéra Slovácka Josef Mucha.

Pražané dorazí na Moravu v optimálním rozpoložení, ve skvělé formě.

Letenští sice naposledy doma v derby se Slavií jen remizovali 3:3 a v nejvyšší soutěži nevyhráli poprvé po devíti vítězstvích, ale soutěžní sérii bez porážky protáhli už na sedmnáct duelů.

„Derby je nijak nesrazilo, byl to krásný zápas. Oba týmy odehrály výborné utkání před skvělou kulisou,“ oceňuje Mucha.

„Všem lidem jsme ukázali, že máme velký charakter a potenciál zvládat takto těžké zápasy,“ těší gólmana Sparty Matěje Kováře.

Jméno Heslo
text
  • karagavrylydys - 30.04.2023, neděle, 22:14
    (0)

    Dnes vůbec nevím, jak hodnotit. Snad jen: dobré 3 body.

  • barnabas.666 - 30.04.2023, neděle, 22:08
    (0)

    Dobré tři body, ale po herně vydařené první půlce jsem doufal, že by to mohlo být aspoň jednou bez nervů. V Plzni a pak na Bohemce musíme bodovat, jinak ten závěr ligy tentokrát bez nervů bude.

  • celtic - 30.04.2023, neděle, 21:31
    (0)

    skoda,že byli Jabka proti Bohemce naprosto bezzubé,,asi se na ni podepsal soudní verdikt nad Peltou,,,,Bohemka si opět bohužel na nich zvedla sebevědomí před zápasy ve skupině o titul,,,,chtělo by to využit hned první zápas v Plzni,Viktorka není v pohodě a prakticky ji už o nic nejde,,,ovšem uhrát čtvrté místo bez útočníků,bude pořádně velká šichta a zázrak,,,,,, Mihálik byl velký omyl,škoda že má smlouvu na tři roky

  • drzý vandrák - 30.04.2023, neděle, 20:30
    (0)

    Tak jo, v pohodě.Možná byl jen navalený, když jsem se s ním pokoušel komunikovat.Státnice z angliny mám a domluva byla spíše rukama.

  • Leroy Brown - 30.04.2023, neděle, 19:30
    (0)

    drzý vandrák: Říkal mi to do očí v jazyce anglickém a mně teda vůbec nepřišlo, že by u něho ta angličtina nějak "vázla". ;)

  • bambulak - 30.04.2023, neděle, 17:17
    (0)

    možná je na case poslat pístu do msfl

  • Bonito33 - 30.04.2023, neděle, 15:53
    (0)

    Dnes pouze u TV... Možná je na čase Pištu zkusit na kraji zálohy. Jinak po 16tku dobrý, Ali nás tam solidně větrá, snad už vyhrajeme. Bohemka si 4.flek nejspíš udrží, Jablonec ještě nevystřelil ani mimo bránu.

  • drzý vandrák - 30.04.2023, neděle, 15:06
    (0)

    Leroy Brown: ....a v jakém jazyce ti to Cecil do očí říkal?Angličtina u něho docela vázla, když jsem s ním chtěl pokecat.Vlámština mu na rozdíl ode mě šla.....

  • karagavrylydys - 30.04.2023, neděle, 14:34
    (1)

    Hmmm, a koho jako z těch 28 hráčů budeme usilovat?

  • kecipep - 30.04.2023, neděle, 13:39
    (1)

    Tam nema Havlika jo? A o koho budeme usilovat? 😁

  • Hory - 30.04.2023, neděle, 13:12
    (0)

    Martin Svědík trenér Slovácka 1. Lukáš HARASLÍN 2. Peter OLAYINKA 3. Jindřich STANĚK 4. Lukáš SADÍLEK 5. Christos ZAFEIRIS 6. Ladislav KREJČÍ 7. David JURÁSEK 8. Jan KUCHTA 9. Michal KADLEC 10. Tomáš HOLEŠ 11. Jhon MOSQUERA 12. Ondřej LINGR 13. Petr ŠEVČÍK 14. Lukáš KALVACH 15. Milan PETRŽELA 16. Jakub ŘEZNÍČEK 17. Tomáš ČVANČARA 18. Matěj JURÁSEK 19. Pavel BUCHA 20. Asger SÖRENSEN 21. Václav JEMELKA 22. Marek MATĚJOVSKÝ 23. Tomáš HÜBSCHMAN 24. Josef JINDŘIŠEK 25. Jan KLIMENT 26. Lukáš MASOPUST 27. Mojmír CHYTIL 28. Jan SÝKORA 29. Jakub PEŠEK 30. Mick VAN BUREN

  • kecipep - 30.04.2023, neděle, 12:50
    (0)

    Svedik je zamceny, hod to pls sem

  • Hory - 30.04.2023, neděle, 12:41
    (-1)

    Když si čtu na iSportu jak hlasoval Martin Svědík pro nej 30.hráčů naší ligy, tak nám vlastně dal návod na to o koho budeme v létě usilovat...ano vím, že je to nesmysl, ale je zajímavé se na to podívat.

  • Bonito33 - 30.04.2023, neděle, 11:51
    (2)

    Přesně tak, taky jsem s ním mluvil na náměstí po poháru. Pro mne už uzavřena kapitola. Dnes doufám ve tři body, ale bude to sakra těžká práce.

  • Leroy Brown - 30.04.2023, neděle, 11:42
    (2)

    Cicilia je to, co napsal fcs a lhář. Po finále poháru mi osobně do očí říkal, že tu zůstane. Jak to dopadlo, všichni víme. Osobně mi je úplně jedno, co slaví, nebo neslaví. Nebo tak, jedno mi to není, přál jsem mu, aby se v té 2. holandské lize totálně zakopal, blb jeden.

  • xxpaloxx - 30.04.2023, neděle, 11:24
    (-2)

    fcs - Zapomněl jsi připojit text , jen jsi zadal svůj podpis. Doplň , ať nás taky obohatíš svými myšlenkami.

  • fcs - 30.04.2023, neděle, 10:30
    (3)

    ču*ák

  • Ondra - 30.04.2023, neděle, 09:50
    (-1)

    Rigino slaví postup do 1. holandské ligy. I když toho moc neodehrál, mají ho tam rádi

  • barnabas.666 - 29.04.2023, sobota, 23:42
    (0)

    Naše holky porazily Spartu.

  • drzý vandrák - 28.04.2023, pátek, 12:13
    (0)

    Myslím,že by toho Řezníčka mohl vyřídit Daníček.Bořit umí jako málo kdo.

  • Bayern Munchen - 28.04.2023, pátek, 10:52
    (0)

    vajdik: vidím to hodně podobně, nevím, zda má Slovácko na to vyhrát tři zápasy a případně ještě remízu s někým z top 3... prostě ten útok je hrozně žalostný a v záloze nám to teď taky nějak extra nešlape a na obraně to nemůže stát každý zápas, stačí jedna chyba a je hotovo... jako už teď s Brnem to nebude vůbec jednoduchý zápas, my budeme chtít vyhrát snad kvůli boji o to 4 místo, když tam je stále šance, ale Brnu jde taky o hodně, každý bod pro ně je teď plusový než vstoupí do boje o záchranu... takže čekám od nich hustou obranu a hru na brejky a tam třeba ten Alli je famózní, ten by se mi v Hradišti hrozně líbil a z druhé strany Ševčík a na hrotu Řezníček, s kterým si myslím, že bude mít obrana velké problémy, zvlášť když on umí vepředu podržet balón na rozdíl od těch našich útočníků od kterých se to odráží jako od stěny...

  • kecipep - 28.04.2023, pátek, 10:41
    (0)

    Stále věřím v naší sílu, kterou už 2 roky prokazujeme, a stále nás považuji za hlavní favorita na 4. místo. Opravdu nehrát podzim s béčkovou sestavou, tak se nemáme o čem bavit - buďme hrdí a šťastní.

  • vajdik - 28.04.2023, pátek, 10:29
    (0)

    Osobně ztráta v Pardubicích může být pomyslným faktorem obsazení 5.místa na konci sezony. V případě výhry v Pardubicích by jsme šli asi ze 4.místa, což by doma krom Brna ve 30.kole znamenalo hrát ještě s Olomoucí a právě Bohemkou... Škoda...

  • vajdik - 28.04.2023, pátek, 10:27
    (0)

    Tak my to máme rozehrané tak, že prostě potřebujeme v nadstavbové části porazit v Praze Bohemku, to je úkol č.1 - za mě dost těžký, porazit doma Olomouc a Brno + bod od někoho s první trojkou a bude to na hraně... Otázka, má aktuálně na to Slovácko ze šesti zápasů vyhrát tři a nejlépe ještě uhrát jednu remízu v zápasech Sparta V, Slavie D, Plzeň V???

  • kecipep - 27.04.2023, čtvrtek, 13:52
    (0)

    Stále nepravomocně, ale zřejmě se blíží konec Jablonce v Čechách

  • Valheru - 27.04.2023, čtvrtek, 13:51
    (0)

    Městský soud v Praze (MS) ve čtvrtek znovu uznal vinnými někdejšího šéfa českého fotbalu Miroslava Peltu a bývalou náměstkyni ministerstva Simonu Kratochvílovou v kauze sportovních dotací a poslal je na 6 a 6,5 roku do vězení.

  • champyon - 27.04.2023, čtvrtek, 13:41
    (0)

    karagavrylydys: dík, tak nějak jsem si to myslel. Fana: 🤷

  • fana - 27.04.2023, čtvrtek, 13:14
    (0)

    champyon-to jako vážně? :D :D :D

  • karagavrylydys - 27.04.2023, čtvrtek, 12:57
    (0)

    champyon: 1. Vyšší počet bodů získaný v základní části 2. Vyšší počet bodů získaný ve vzájemných utkáních v základní části 3. Brankový rozdíl ze vzájemných utkání v základní části 4. Vyšší počet vstřelených branek ve vzájemných utkáních v základní části 5. Vyšší brankový rozdíl ze všech utkání v celé soutěži (včetně nadstavbové části) 6. Vyšší počet vstřelených branek v celé soutěži (včetně nadstavbové části) 7. Vyšší umístění v soutěži Fair – play 8. Los

  • champyon - 27.04.2023, čtvrtek, 12:51
    (0)

    Jak je to po 30.kolech v tabulce? Co rozhoduje při rovnosti bodů?

  • Bonito33 - 27.04.2023, čtvrtek, 12:07
    (0)

    Každopádně bude celá nadstavba ligy mít super náboj, všude všechno otevřené.

  • barnabas.666 - 27.04.2023, čtvrtek, 11:48
    (0)

    Uvidíme, jak dopadne poslední kolo, ale skončit pátí a začínat v Plzni je celkem nevýhodné. Jsem přesvědčený, že Plzeň se v závěru nadstavby zrovna nepřetrhne, ale na začátku si bude ještě chtít pojistit třetí místo.

  • barnabas.666 - 27.04.2023, čtvrtek, 11:44
    (0)

    celtic: Baník se skupině o udržení už nevyhne, ale je pravda, že bude potřebovat každý bod (i ty případné z posledního kola v Olomouci), aby se vyhnul baráži.

  • barnabas.666 - 27.04.2023, čtvrtek, 11:40
    (0)

    Bonito33: samozřejmě, teoreticky ještě má Plzeň o co hrát, ale sám Bílek prohlásil, že jsou venku ze hry o titul.

  • karagavrylydys - 27.04.2023, čtvrtek, 11:40
    (0)

    egi: Tak je pravda, že Brno není ani zdaleka zachráněné ...

  • karagavrylydys - 27.04.2023, čtvrtek, 11:38
    (0)

    celtic: Bohemce i Jablonci stačí v neděli 1 bod.

  • egi - 27.04.2023, čtvrtek, 11:37
    (0)

    Jenom,aby to nabylo jak v Pardubicích.

  • celtic - 27.04.2023, čtvrtek, 11:29
    (0)

    včera nám vysledky hráli do karet,Bohemka prohrála a Olomouc ztratila dva body,,,,veřím,že porazíme Brno...a Jablonec třeba sebere dva body /nejlíp tři Bohemce),protože motivaci má jako blázen,pokud Jabka prohrají,mohou hrát ještě o záchranu a Baník musí vyhrát na Olmíkem,pokud se chce vyhnout zápasům o udržení v soutěži,,,,takže za mě ideálnáí scenář,my porazit Brno,Jablonec Bohemku a Ostrava Olomouc :),,,,a budem čtvrtí,, a Bohemku a šestého (Olomouc,nebo Liberec) budeme mít doma

  • Lemmy - 27.04.2023, čtvrtek, 11:18
    (0)

    Porazit Brno by bylo na závěr sezony fajn, jdu naložit na tipsport :-)

  • kecipep - 27.04.2023, čtvrtek, 10:42
    (0)

    Pojďme nejdřív porazit neoblíbené Brno a pak můžeme kalkulovat. Proti Bohemce věřím Jablonci aspoň za bodík.

  • Bonito33 - 27.04.2023, čtvrtek, 10:37
    (0)

    Tak to jsme rádi, že vám případné prohry nebudou vadit, když už jste to zabalili před zápasy))

  • derflik - 27.04.2023, čtvrtek, 10:10
    (0)

    pokud zůstane tabulka tak jak je budeme začínat v Plzni pak na Bohemce , doma Olomouc , doma Slavia a nakonec na Spartě , pořád je to hratelné.

  • bambulak - 27.04.2023, čtvrtek, 10:00
    (0)

    je to tak, a za rok ve finale EL porazime atletico madrid

  • karagavrylydys - 27.04.2023, čtvrtek, 09:44
    (0)

    Po včerejšku je skvělé, že 4. místo máme stále ve svých rukou. Když uhrajeme 18. bodů, nemusíme se vůbec na nikoho ohlížet ...

  • Bonito33 - 27.04.2023, čtvrtek, 09:35
    (0)

    9b ztráta, 5 zápasů.. ať počítám jak počítám...

  • barnabas.666 - 26.04.2023, středa, 21:57
    (-1)

    Plzeň je první tým, který má po sezóně. Tak snad Milánek vysvětlí Limbovi & spol, že si chce ještě zahrát evropské poháry.

  • kecipep - 26.04.2023, středa, 21:40
    (1)

    Na Spartě zase komedie jako hrom

  • Rado - 26.04.2023, středa, 21:08
    (-1)

    Nějak se na ten čtvrtý flek nikomu moc nechce...Neboli Šohajci mají stále šanci a docela značnou. Potenciál i zkušenosti tady jsou, MS i chlapi ví "vo co go" a co je proto potřeba udělat. Takže borci- kol už fakt moc nezbývá a sladká odměna nevisí vysoko. A důvěra nás, Vašich příznivců tady stále je. Tahle šance se už prostě nesmí pro***** !!!

  • celtic - 26.04.2023, středa, 20:54
    (1)

    včera sme sobě ani Zlínu nepomohli,za to dnes Zlín pomohla i nám,,,a díky Zlínu máme ještě o co hrát a máme šanci ještě urvat čtvrtý flek zajištující pohárovou Evropu,,,musíme ,ale bezpodmínečně porazit doma Brno a na čtvrtý pokus konečně porazit Buhemku a k tomu urvat víc bodů jak Bohemka proti ostatním celkům ve skupině o titul,,,,pokud by se nám to podařilo,tak s tím ůtokem co máme,byl by to velký zázrak,,,,ale i tak je to velký úspěch po dvou čtvrtých místech v úplynuklých sezonach navíc vítězstvím v českém pohárů a účastí v Evropě a letos opět budeme v první šestce,navíc když nemáme útočníky,,,i to je skvělý úspěch a optimismus do dalších let,že jsme se usadili mezi špičku ligy

  • Bayern Munchen - 26.04.2023, středa, 20:49
    (0)

    drzý vandrák: přesně tak, my musíme začít hlavně u sebe a nestarat se o druhé… pokud nebudeme dávat do zápasu vše tak neporazíme nikoho…

  • drzý vandrák - 26.04.2023, středa, 20:43
    (0)

    ...hlavně nic nepočítat.

  • RNA - 26.04.2023, středa, 20:30
    (0)

    JO aha, ještě Budějky, takže omluva :-(

  • RNA - 26.04.2023, středa, 20:29
    (0)

    Jablonec o co hrát nemá, má lepší vzájemný s Baníkem, takže jistě skončí v prostřední skupině.

  • barnabas.666 - 26.04.2023, středa, 19:46
    (0)

    Skupina o záchranu bude taky výživná. Brno i Baník jsou na dostřel baráži. Jedině České Budějovice se můžou dostat do prostřední skupiny na úkor Jablonce. Skupina o titul je už prakticky jistá. Pouze hodně vysoké vítězství Liberce nad Spartou by mohlo vyšoupnout Sigmu.

  • kecipep - 26.04.2023, středa, 19:41
    (0)

    Vysledky super. Presne, Jabka maji o co hrat

  • Pan Puk - 26.04.2023, středa, 19:39
    (0)

    Naposled tolik málo bodů měly týmy na 4 a 5 místě v sezoně 14/15.

  • Bayern Munchen - 26.04.2023, středa, 19:34
    (0)

    Barnabas: přesně tak, sice jsme stále 2 body od 4 místa ale taky dva body za námi je Olomouc, ale byl bych velice opatrný, Brno nebude nic jednoduchého s Řezníčkem, Ševčíkem a Allim zvlášť při naši schopnosti dávat góly…

  • barnabas.666 - 26.04.2023, středa, 19:29
    (1)

    Babu: Protože z posledních šesti kol máme jedinou výhru a o tu jsme se strachovali proti Teplicím, které hrály v oslabení. To jen pro ty, co si myslí, že se nic neděje.

  • barnabas.666 - 26.04.2023, středa, 19:25
    (0)

    Sigma v Jablonci vyrovnala v posledních vteřinách nastavení. Aspoň nemá Jablonec jistou záchranu a budou muset makat i v posledním kole na Bohemce.

  • a jé - 26.04.2023, středa, 19:23
    (0)

    Tak ted úplně škoda včerejší zbytecne ztráty 🤕

  • silon - 26.04.2023, středa, 19:13
    (0)

    No Bohemka dnes hraje strašně. Proti nim jsme včera byli Barcelona ✌️

  • Bonito33 - 26.04.2023, středa, 19:12
    (0)

    No, takže podle úvahy místních si stejně jako my určitě ani Bohemka nezaslouží jít do pohárů))))

  • Nike - FCS - 26.04.2023, středa, 19:12
    (0)

    My sice prohrajeme v Pardubicích, ale Bohemka proti trapnému Zlínu... takže boj o 4 flek stále otevřen...

  • Babu - 26.04.2023, středa, 19:08
    (0)

    Já moc nechápu, jaké drama tu všichni dělají. Respektive chápu to hned po včerejším zápase, ale dneska už ne. Jsme pátí, ano, je to neúspěch? Nemyslím si. Byl včerejší zápas v Pardubicích děs? Ano. Můžeme se z toho poučit? Snad jo. Dva body ztráta na čtvrté místo a šest zápasů před nama!

  • barnabas.666 - 26.04.2023, středa, 18:50
    (1)

    A co se týče Papučářů. Ať si honí puk po zamrzlé Dřevnici a do fotbalu se neserou.

  • barnabas.666 - 26.04.2023, středa, 18:44
    (0)

    Zatím to vypadá, že to čtvrté místo nikdo nechce. Klokani i Sigma tečou.

  • Nike - FCS - 26.04.2023, středa, 18:41
    (3)

    Poslední tři komentáře podepisuji. Aspoň nejsem sám :-D Já jim přeji zánik, MSFL by byl moc velký luxus :)

  • Petros - 26.04.2023, středa, 17:06
    (3)

    Tož jasně, ze sportovního, fanouškovského hlediska by to chtělo ať v lize zůstanou. Dlouhodobě a realisticky by nám samozřejmě ohromě pomohl kolaps Zlína ale absolutní, min MSFL. Tak maličký a chudý kraj aby měl dva ligové mančafty je velký luxus a doplácí na to oba dva...nejde jen o sponzory, ale dotace z Kraje, mládež. To vše by šlo jedním směrem. Ale jako dnes Zlíneček do tohooo, Kozák gola 🤣🤣

  • bambulak - 26.04.2023, středa, 16:36
    (2)

    at jde zlin třeba do hoven

  • karagavrylydys - 26.04.2023, středa, 16:19
    (2)

    Za mě jednoznačně, ať Gottwaldov spadne. A za rok klidně do MSFL.

  • Hory - 26.04.2023, středa, 15:53
    (-3)

    Já jsem určitě pro, aby se Zlín zachránil a přeji jim to. Důvod je jednoduchý. Chci ať je v lize co nejvíc mužstev z Moravy.

  • hromik - 26.04.2023, středa, 15:46
    (0)

    Nike- FCS : skrz sponzory nevěřím že by byl nejaky enormní zájem o to sponzorovat Slovacko kdyby Zlín sestoupil , myslím ze možností k zisku sponzorngu bylo dost, hlavně po pohárové učasti. A nějaky právě rozdíl sem nějak nepostřehl. A co se týče sestupu, tak asi popravdě raděj pojedu na derby do Zlína než někam do Příbrami, Teplic a jinych uchvatnych měst.

  • Nike - FCS - 26.04.2023, středa, 15:40
    (0)

    Říkám že je to pouze úvaha a jsem rád za zpětnou vazbu, jak to cítíte vy...a jaký na to máte názor zase vy :-) Já osobně Zlín v lize nechci, klidně se o derby ochudím...

  • hromik - 26.04.2023, středa, 14:38
    (0)

    Nike - FCS : ja si teda osobne nemyslim, že by se naše vedení nejak modlilo aby třeba Zlin sestoupil. Ba naopak si myslim ze chcou at je co nejvíc týmu z moravy.

  • Šovkovskij - 26.04.2023, středa, 14:38
    (0)

    Nějak to nepobírám, poslední dvě sezony je nebyli čtvrtí? Asi žiju v bludu😂

  • celtic - 26.04.2023, středa, 14:16
    (0)

    Nike...já osobně budu dnes fandit Zlínu aby porazil Bohemku (i když Bohemce fandím již od roku 1983,,a po Slovácku je to můj druhý nej klub)...raději tu chci vidět derby ze Zlínem,kde bude skvělá atmosféra a skoro vyprodáno,jako když dojede Jablonec,Boleslav apod...kde přijede 10 fanoušků a v hledišti jew o 2000 lidí mín....navíc nemusíme tak daleko jezdit,,,vždyt v lize je jen 5 moravských celků a pokud Zlín zkončí poslední a ostatní prvoligové celky vyhrají baráž,tak budou už jen čtyři.,...věčná škoda,že Moravská liga se už dávno netrhla od čecháčků (viz například ,,Skotsko,má taky svou ligu ) to by sme už měli několik titulů a hrávali každý rok Ligu mistrů :)

  • Bayern Munchen - 26.04.2023, středa, 13:53
    (0)

    Nike - FCS: no nevím, zda přetáhneš sponzory... většina těch sponzorů je navázaná na Červenku a to nepřetáhneš i když spadnou... to si myslím já... spíš to může pro nás mít efekt v rámci mládeže, ale jinak asi to zásadní dopad mít nebude...

  • Nike - FCS - 26.04.2023, středa, 13:48
    (0)

    Co takhle to vzít z druhé stránky, je to pouze úvaha, nic víc mezi tím nehledejte....Co když jsme holt prostě pomohli Pardubicím v cestě za záchranou, protože pokud Zlín dneska nic neuhraje tak jejich šance na záchranu je už mizerná...A myslím to z toho důvodu, že pokud Zlín sestoupí do II. ligy tak FCS má daleko větší šanci získat sponzory a více peněz do kasy (to ví Slovácko určitě moc dobře, co by to způsobilo, kdyby zůstal v lize pouze jeden klub ze zlínského kraje). Možná pro nás fakt bude ve výsledku lepší aby Zlín sestoupil a zbavili jsme se jich na delší dobu... Zatímco kdyby jsme porazili Pardubky, tak 4.té místo ještě není vůbec jisté a i kdyby jsme skončili 4. tí tak máme možná poháry ale pouze předkola, a tam by bolo kurva těžké se probojovat do skupin... Takže ve výsledku tím že Zlín nebude snad v lize, můžeme mít daleko více peněz (pokud zaměstnanci zamakají a pokusí se sehnat nějaké sponzory) i na úkor zlína...než kdyby jsme jednou postoupili do pohárů... Dle mého je to daleko důležitější, aby jsme se toho zasraného zlína zbavili, než letos účast v pohárech... z dlouhodobého hlediska určitě.... Hlavně nesmíme zaspat a sponzory přetáhnout, prostě dle mého budeme mít větší páky, jen se posnažit ve vedení :-) Ale chápu všechny, že jsme rozčarovaní... další sportovní úspěch pro Slovácko byl/je stále blízko ale pokud bych měl být realista tak letos to více než na TOP6 není, ale i to je obrovský úspěch pro nás, furt si musíme uvědomit co jsme tady měli 7-10 let zpět

  • paya - 26.04.2023, středa, 12:16
    (0)

    já jsem také zastáncem mladých kluků a Juroškovi fandím, moc se mi líbí jeho nebojácnost a dravost, ale včera byl naprosto mínusový a u něj ztroskotávalo nejvíce nadějných akcí, kdy volil špatná rozhodnutí a provedení katastrofa...nedal přihrávku, volil špatné střely i kličky. Prostě mu utkání absolutně nevyšlo, ale právě proto musí hrát, aby se vyhrál a měl určitou konstantní výkonnost. Na druhou stranu v takovém zápase, kde se hraje o evropské poháry měl jít nejpozději o poločase dolů a za laxnost v bránění stejně tak Holzer (nejpozději po druhém gólu)...

  • Bayern Munchen - 26.04.2023, středa, 11:42
    (0)

    bambulak: možné to je, já jen tlumočím co řekl Svědík na nějaké tiskovce, že nebudou naříkat, že s vedením rozhodli, že dají šanci těm hráčům, co tady mají... tak z toho si odvozuji, že vedení šlo do rizika, že prostě poháry letos neudělají a současně aspoň nemusí počítat s příjmy, které by třeba za to předkolo obdrželi... tak o penězích jsme se bavili tady včera, nejsme na tom kdo ví jak, tak hlavně je to dáno drahými energiemi a vlastně i inflací, atd. a pak to souvisí, že i jednomu našemu spolumajiteli se v současnosti moc finančně nedaří...

  • bambulak - 26.04.2023, středa, 11:35
    (0)

    bayern: nemyslim si, ze by se kdokoliv s kymkoliv domlouval, proste na to nebyly uvolneny penize a tim to haslo. tezko si predstavim, ze svedik je spokojeny s tim co vepredu ma, to by byl blazen, proste prijmul fakt, ze nejsou penize, a to ani pres pohary a noveho sponzora (divne)

  • bambulak - 26.04.2023, středa, 11:33
    (0)

    vandrak: souhlas, to jsem zapomněl napsat. Juroska je konecne trochu oziveni te hry, nekdo, kdo alibisticky nezasekne a nenahraje na Havlika. proste to zkusi, driblink mu celkem jde, rychly je a odvazny taky. proste proc ne, potrebuje se vyhrat a mnohem radsi uvidim jak mu pri pruniku do sestnactky ujede balon nez aby to vratil nekam dozadu.

  • Bayern Munchen - 26.04.2023, středa, 11:19
    (0)

    Letos bylo opravdu 4 místo nejdostupnější v historii... ještě když si vezmu, jak nám vše hrálo kolikrát do karet, tak je to obrovská škoda... ale zase je potřeba říct, že vedení se takhle se Svědíkem domluvilo, že nebudou plakat a dají šanci, těm útočníkům co máme, tak si asi bylo i vědomo toho, že je to může stát poháry... tady se píše vždy hodně o Mihalíkovi, já si nejsem moc jistý, že jeho pozice je útočník, stále ho spíš vidím někde na kraji zálohy, možná podhrot... ale jinak chci říct, že ať už Slovácko skončí 5 či 6 tak je to zase obrovský úspěch, který nese razítko trenéra Svědíka... třikrtá po sobě hrtá ve skupině o titul, dva roky po sobě být v pohárech, jednou dokonce ve skupině a vyhrát pohár... to je obrovský úspěch pro tento klub a jak psal eLucky necháváme za sebou jiné bohaté kluby... takže klobouk dolů...

  • a jé - 26.04.2023, středa, 11:17
    (0)

    Presne plácat se po ramenou co se dokázalo a zit s toho je blbost a nejde to každý srpen se začíná od nuly a aby bylo na konci to placani musi byt tvrdá dřina. Rikat ze Baník a další mají větší možnosti než my to je taky nesmysl ja vlastně ani nevím s jakým rozpočtem kluby v lize pracuji je to někde napsané

  • Ondra - 26.04.2023, středa, 11:02
    (4)

    Největší alibismus je plácat se po ramenou a říkat si neustále dokola, jak je to super, co jsme na našich podmínkách dokázali apod. Letos bylo čtvrté místo nejdostupnější v historii a my jsme si to naprosto posrali. Koukněte se, jak hrají Pardubice na útočné polovině. Jaká je tam chuť a přímočarost. A pak se podívejte na nás. Profesorský fotbal, umavený, bez nápadu. O standardkách už se napsalo dost. Nenastal ten správný čas říznout do mančaftu a dostat tam život?

  • drzý vandrák - 26.04.2023, středa, 10:58
    (0)

    I přes kritiku Jurošky (moc ji nechápu), tak mě příjde, že je to jediný ofenzivní hráč, který se pokouší chodit jeden na jednoho přímočaře na bránu.Ostatní alibistická narážečka, nebo dozadu.Pomíjím Milana u toho je to jasné.Největší šanci na rozhodnutí měl počátkem druhého poločasu Holzer, který to z malého vápna nedokázal dostat do brány.Mihálik je vidět pouze mimo šestnáctku.Nemá to v sobě...

  • chalupář - 26.04.2023, středa, 10:10
    (0)

    Včera šla naprosto vidět absence útočníka - naše hra v podstatě končí PŘESNĚ s lajnou soupeřovy šestnáctky. Dál nic, nula, prázdno. Zamotáme se ve vlastní hře, protože dál jako by byla neviditelná zeď, přes kterou nemůžeme projít.

  • eLucky - 26.04.2023, středa, 10:07
    (0)

    Mě osobně teda fascinuje hlavně to, že se tu stále dokola omýlají moudra trenérů a furt tu má někdo tendence radit sportovnímu vedení koho kúpit a nekúpit. Ano některé posily se nepovedy, ale tak to chodí i na adresách, kde mají prachy na to, aby si koupili hotové hráče a nemusí tahat hráče, kteří na ně zbyli. Osobně si stále vážím zázraku, že v našich možnostech jsme s jádrem tvořeným odchovanci dokázali vytvořit fungující tým, který nejenže už se nestrachuje o udržení, ale míří pravidelně na pohárové příčky a dokonce se ukázal konkurenceschopný i v Evropě. A to všechno stále za "drobné" oproti klubům jako Baník nebo Boleslav, které se nám cca s dvojnásobnými rozpočty dívají už třetí rok pouze na záda. Ano dokázal bych si představit i lepší výkony, hráče atd., ale mnohem radši budu, když klub dál pojede úsporným stylem kdy vedení utrácí pouze to, co si může dovolit a nepouští se do nesmyslných soubojů o přeplacené vyhořelé hráče.

  • karagavrylydys - 26.04.2023, středa, 10:03
    (0)

    bambmulak: Když pošleš Vechetu na hostování, kdo potom bude hrát tady? Šašinka je ještě větší omyl, jak Mihálik.

  • bambulak - 26.04.2023, středa, 09:58
    (0)

    Me spis fascinuje, ze si takove zapasy nechame uniknout. Pritom s takovyma zebrakama, kteri nemeli vubec nic. I kdybychom to meli nejak dokopat na 1:0, tak to musime zvladnout. Zvlast ta obrana, ktera ma miliardu zkusnosti ale nekdy se chova tak naivne/line, ze to tak stoji body vsechny. Na lavicce je taky uz velmi ostrileny Svedik. O utoku se bavit nema smysl, protoze utok nemame. Vechetovi by prospelo hostovani, kde by hral 90 minut a ne tady to jeho paberkovani, to nema vyznam pro nikoho. Mihalik bez komentare, to je hodne drahy omyl a jsem rad, ze to nevidim sam.

  • paya - 26.04.2023, středa, 08:28
    (0)

    souhlasím jak tady někdo psal, 50 minut utkání naprosto pod kontrolou a jen nekvalita ve finální fázi (včera tragický Juroška) a katastrofální standartky (rohy, trestňáky). Po 50 minutách mělo být 0:4 a nic takového by se nestalo.... jinak nepovedený zápas pro Holzera, Reinberka a Jurošku. Pištu raději ani nekomentuji.

  • Bayern Munchen - 26.04.2023, středa, 08:27
    (0)

    Petros: byl bych rád kdyby Zlín sebral klokanům body, ale spíš to vidím, že klokani si to nenechají už vzít, mají obrovskou možnost a motivaci dostat se na 5 bodů a popravdě pokud by si měl v nadstavbě stahovat 5 bodů na klokany v konkurenci Plzeň, Slávie a Sparta, tak to reálně není skoro možné... prostě hráči si to úplně zbytečně prohospodařili sami, když si vezmeme, že po náročném podzimu byla stále šance na top 4 a na jaře se tam dostali, tak pak nechápu, kde se vzalo takové uspokojení nebo jak to nazvat, jsme mistři světa nemůže se nám nic stát... už zápas v Jablonci zbytečně ztracené body, doma Baník, škoda slov a teď v Pardubicích dobře rozehrané a nakonec to takhle posrat... u nás je problém, že se hrozně nadřeme na gól a když už ho nějak dáme, tak pak je vždy problém, pokud inkasujeme a neuhrajeme to na nulu vzadu... myslím si, že když inkasujeme, tak to hráče složí, protože ví, že se musí extra nadřít aby tam zase někdo dal gól...bohužel v tomhle nám chybí kvalita v útoku, co víme všichni... a je opravdu škoda, že se tady v zimě nezainvestovalo, možná by se ta investice vrátila z peněz z předkola konferenční ligy, kdyby se skončilo na 4 místu... a včera mě zaujalo, že dva góly dostaneme ze strany, kde měl být kdo Holzer, chápu, že dlouho nehrál, tak tam ta chyba vznikne a zvlášť když to za mě není úplně krajní bek, i když to hrával, ale co vím, že tam kde to hrál ať už v Baníku nebo Spartě, tak tam měl vždy obrovské mezery, je to podle mě spíš krajní záložník, ale zase tady se objevuje důvod proč se to tak hrálo, Kalabiška byl asi zatavený z duelu se Spartou a Doski je ještě asi ne v ideální formě po zranění, škoda, možná tohle rozhodlo, kdyby hrál Kalabiška krajního beka, tak bychom třeba ty dva góly ze strany nedostali... ale věk nezastavíš a hrát zápas po dvou dnech volna už pro některé naše hráče začíná být problém...

  • Petros - 26.04.2023, středa, 08:06
    (3)

    Hoši, zas z toho nedělejme vědu :) většina toho kádru tu už byla když přišel Svědík a to hráli o záchranu. Drsnná realita je, že to zas takoví páni fotbalisti nejsou a tam kde jsme a to skoro na vrcholu, tož se dostali díky tomu, že plnili co je trenér naučil, makat, napadat, nevypustit ani souboj, přesně dodržovat taktiku kterou jim stanoví 90 minut. Nepřehrávali jsme nikoho fotbalovou kvalitou ake týmovostí a precizním napadáním a max nasazením, obětavostí. Vzpomeňte na ten kolaps po demolici Sparty tu doma 4-0 pak v Budějkách. Vedlo se 2-0 20 min do konce a borci si v hlavě odfrkli, už se nemože nic stát a přestali hrát jak maj a buch, bylo to 2-3. Je to smutné, ale já to vidím tak, že jakmile jeden, dva hráči přestanou plnit co mají, hra celého mančaftu jde hodně dole. Včera prostě zas něco podobné co sa stalo tenkrát v Budějkách a letos taky několikrát. Borci si zas musí sednout tvrdě na prdel a uvědomit si, že nahoře nejsou díky tomu, že to jsou páni fotbalisti, ale díky tomu, že hrají na 200% makají, nic nevypustí a dělaj přesně to co jim řekne trenér! Celých 95 minut. Pak i s tou mizernou koncovkou jsou schopní porazit kohokoliv. Takže dnes Zlín do toho. Borci sa musí hodně rychle vzpamatovat a začat od nuly tak jak to fungovalo. Když Zlín sebere klokanům body, tož pořád věřím ve 4 flek. Proti těm lepším týmům hrajem líp, to si nedovolí si začat myslet, že to půjde samo.

  • Bayern Munchen - 26.04.2023, středa, 06:09
    (1)

    a jé: však jsi si už jednou odpověděl, že to vypadá, že tam je něco jiného... pokud hráči nejsou ochotni pracovat a nechovají se jako tým, tak nebudeš nikdy úspěšný, prostě na to serou, ale víc mi vadí, když řeknou před zápasem, že chtějí tři body a pak vidíš tohle...

  • a jé - 26.04.2023, středa, 06:01
    (0)

    Me to proste neda "spat" jak muze 5 tym ligy který vyhlašuje boj o poháry dostat 3 góly za polocas nechápu to

  • Hory - 25.04.2023, úterý, 23:21
    (2)

    Tak jsem právě dorazil domů z Pardubic. Od začátku, skvělé, kolik dorazilo fanoušků Slovácka. To, co nás čekalo v podobě těžkooděnců v Pardubicích na nádraží, klobuk dolů. První poločas naprosto dominantní z naší strany v poločase byl můj tip 0:4.To jsem ještě nevěděl, co přinese druhá půle...tím vlastencem šlo vše do prdele. Pak už byl soupeř na koni, kontroval hru a diktoval její průběh. Jen jsem tam stál a věděl, že je to v hajzlu.Hodně mi to připomínalo ten pocit, když jsem stál v druhém poločase na Bohemce.Co bude dál, nevím. Jen vím, že Slovácko budu pořád podporovat a věřím ve čtvrté místo. Slovácko nafurt!

  • Lemmy - 25.04.2023, úterý, 23:07
    (0)

    Rado: Suvalija se Srubkem odehráli během sezony spoustu zápasů a jejich hostování lze považovat za úspěšné

  • Bonito33 - 25.04.2023, úterý, 22:48
    (1)

    BM: A taky jsi psal, že budeš rád za 2 body z posledních 4 zápasů, tak se raduj, máme jich 4 a ještě jeden zápas zbývá.))))

  • a jé - 25.04.2023, úterý, 21:49
    (1)

    To vypadá ze tam je něco jiného

  • a jé - 25.04.2023, úterý, 21:48
    (0)

    Hráči teď nejsou ochotní pracovat a nechovají se jako tým. Jsem z toho strašně zklamaný. I když jsme potom měli nějaké šance, nedokážeme je proměnit. Utkání jsme prohráli v úvodní desetiminutovce druhého poločasu. To nás hodně nahlodalo. Pak jsme se chovali tak, jak jsme se chovali. Nevím, jestli jsou hráči tak namlsaní, že sleví,“ zlobil se.

  • celtic - 25.04.2023, úterý, 21:41
    (0)

    lesti zitra vyhraje Bohemka ve Zlíně,tak je vymalováno a je po Evropě,,,ovšem za tu neproduktivitu v této sezoně ,si to ani nezasloužímě,,,,jak sem viděl druhý gol v naší síti,tak už mě bylo jasné ,že se perníci stáhnou v deseti na svou pulku a budou vyrážet na rychlé protiůtoky,,,my hrát do plných prostě neumíme,,,už mě bylo jasné ,že gol nedáme a měl sem bohužel pravdu,,,za mě Mihalík,naprosto zbytečný hráč,,,,,nechápu,že ho svědík nechá hrít 80 minut a proč nedá konečně Kalabišku na hrot ,,,,

  • a jé - 25.04.2023, úterý, 21:08
    (0)

    To je blbost co říkáš prachy budou mít S + S a ti vykoupi vse a poslou hostovat a je to Morava je Asie a tak se k tomu všichni stavi i Sveda přece říkal ze nechape hráče stejne prachy plus pohar a oni jdou do Liberce

  • Rado - 25.04.2023, úterý, 20:53
    (0)

    Škoda, dnes to dlouho bylo dobré...Zkrátka, jedeme dál. Pořád je dost zápasů, uvidíme na co to bude stačit. Juroška opět v základu. Pokud se týče výhledu k letnímu přestupáku, nevidím to tragicky. Prachy bude mít čím dál míň týmů a výběr borců v rozumné ceně určitě bude. Kromě těch nejbohatších to většina bude pokrývat z vlastních zdrojů. Pokud někdo aktivně dělá scouting, věřím, že tentokrát se ve Slovácku podaří lepší výlov, než dosud. Nepříjemné je, že vlastně jediná významnější hostování- Srubek a Šuvalija moc nehrají. A pokud někdo nevystřelí z béčka (zatím to nevypadá), jsou nákupy, nebo hostování zřejmě jediná možnost

  • drzý vandrák - 25.04.2023, úterý, 20:31
    (2)

    Bonito33:Bohužel má BM ohledně financí pravdu.Nic velkého se čekat nedá.Víc to nebudu rozvádět.

  • Bayern Munchen - 25.04.2023, úterý, 20:25
    (0)

    Bonito33: jo na toto reaguješ, tak si počkejme s uvidíme, červen je tady za chvilku a přestupové období…

  • riedlss - 25.04.2023, úterý, 20:23
    (-2)

    Co tys říkal Bayerne, je úplně jedno 😅😅

  • Bonito33 - 25.04.2023, úterý, 20:21
    (0)

    BM: ??? Před 33 minutami Nečekejte v létě velké změny, na to nejsou peníze

  • Bayern Munchen - 25.04.2023, úterý, 20:05
    (-1)

    Bonito33: musím se smát, říkal jsem ze budu rad za tři střely na branku se Spartou, vyšlo to a byla z toho remíza, s Pardubicemi jsem psal pozor na ně, ukázalo se, že se to potvrdilo a Brno s Řezníčkem nebude o nic jednodušší… a ty mas přehled v účetnictví FCS…

  • Bonito33 - 25.04.2023, úterý, 20:01
    (0)

    BM: Máš přehled v účetnictví FCS? Btw. Dnes ti to tak dlouho netrvalo se vyjádřit, stačilo prohrát.

  • a jé - 25.04.2023, úterý, 19:55
    (0)

    To všechno co se tady resi jsem říkal v zimě nakup hracu na další sezónu musi byt uz v zimním prestupovem období a tam dosel jen Kim chyba

  • bambulak - 25.04.2023, úterý, 19:53
    (0)

    kara: to se pletes, sasinka dojde na dalsi hostovani protoze TED uz to vyjde

  • karagavrylydys - 25.04.2023, úterý, 19:50
    (0)

    spiky: Veteráni: Kadlec asi skončí, zbytek má smlouvu. Nguyen: pokud má přijít Heča, těžko zůstane. Hostování: Šašinka a Trávník se vrátí do svých klubů, k nám zamíří Srubek a Šuvalija. Co s Břečkou, Brandnerem a Mihálikem? To si bude muset říct trenér, jestli bude ovšem u toho ...

  • Bayern Munchen - 25.04.2023, úterý, 19:48
    (0)

    Nečekejte v létě velké změny, na to nejsou peníze i když by to chtělo, začínáme být dost pomalí a obrana je už opravdu dost stará…

  • bambulak - 25.04.2023, úterý, 19:47
    (0)

    bayern: jj a vrati se zajic jako posila do utoku a je to komplet

  • Bayern Munchen - 25.04.2023, úterý, 19:46
    (0)

    velice jednoduché spiky, Kadlec skončí, zbytek veteránů je pod smlouvou, hostování se neuplatní na nikoho, Nguyen dostane svolení odejít, když dorazí super golman Heča a zbytek zustane

  • fipa - 25.04.2023, úterý, 19:44
    (0)

    Nechápu proč Svědík měnil sestavu..... Sinjavsky a Kalabiška na lavičce...pro Slovácko dost luxus......navíc Mihálik není útočník ale křídlo...... jediný útočník je Vecheta a možná Juroška.

  • Bayern Munchen - 25.04.2023, úterý, 19:43
    (0)

    Takže když budeš 6 tak mas doma Slávii a Spartu a venku Plzeň, Bohemku a pravděpodobně Olomouc…

  • Bayern Munchen - 25.04.2023, úterý, 19:42
    (-2)

    kara: pleteš se i s top1

  • karagavrylydys - 25.04.2023, úterý, 19:40
    (0)

    BM: Pokud budeme 6., tak hrajeme doma jen s TOP2.

  • spiky - 25.04.2023, úterý, 19:39
    (0)

    Léto bude plné otazníků. Co veteráni, co třeba Nguyen, co hráči co jsou na hostování, co s hráči kteří absolutně nesplnili předpoklady. Těch změn třeba i nechtěných může být klidně i více než se může zdát.

  • Slinťa - 25.04.2023, úterý, 19:38
    (0)

    Dnes se ve mně lámou 2 pocity. Prvních 50 minut dle mě nejlepších v letošní sezoně. Fakt jsem čuměl. Co to mu chybělo, víme všichni. Prostě nemáme útočníka, abychom vedli po takovém skvělém výkonu 3:0. Pak trmavrma a vlastňák a konec. Klukům děkuji za první polák. Ale mrzí mě, že se po gólu prostě sesypem. To v minulých sezonách nebylo. co závěrem, su zklamaný, na něco aj nasraný a zároveň je mi dnes líto i našich hráčů. Spolu vyhrávám, spolu prohráváme. Slovácko, do toho!!!

  • RNA - 25.04.2023, úterý, 19:37
    (0)

    lagic: souhlas. Není, ale doufám, že teda ty ambice hrát navrchu platí a v létě se někdo přivede

  • drzý vandrák - 25.04.2023, úterý, 19:34
    (-1)

    Dnešní groteska pobavila.

  • lagic - 25.04.2023, úterý, 19:34
    (1)

    Buďme soudní, letos to na poháry není, vždyť máme záporné skóre a ani herně to není ono. Dnes jediné pozitivum vidím v tom, že jsme potopili Zlín ještě víc. Jinak se po poločase 0:3 s předposledním týmem nemá cenu rozčilovat.

  • spiky - 25.04.2023, úterý, 19:33
    (0)

    Jako samozřejmě Zlín ať spadne, ale zrovna derby je derby. Nemyslím si, že nám jeho pád něco přinese. Naopak přijdeme o jistých 6 bodů v sezoně :D

  • RNA - 25.04.2023, úterý, 19:29
    (0)

    A pokud se nikdo nepřivede, tak už bych Svěďovi přál postup někam výš

  • Mouses - 25.04.2023, úterý, 19:29
    (0)

    No aspoň se zbavíme Gottwaldovu

  • barnabas.666 - 25.04.2023, úterý, 19:28
    (1)

    Rozhodla první minuta druhé půle, kdy nejdřív Juroška a po něm Holzer pohrdli jasnou gólovkou. Naopak my dostanem gól ze všeho.

  • Bayern Munchen - 25.04.2023, úterý, 19:28
    (-2)

    Však top6 je jistá… i to je mega úspěch… zase na druhou stranu když skoncime 6 po 30 kolech tak budeme hrát s týmy top 3 doma a vydělají se kačky za plný stadion… Bohemka zítra uteče na 5 bodů a je vymalováno ještě před nastavbou a to pozor na Brno Řezníček nás dobře otestuje…

  • karagavrylydys - 25.04.2023, úterý, 19:28
    (0)

    No, když to korektně opíšeme, tak jsme dnes Pardubicím darovali 3 body.

  • RNA - 25.04.2023, úterý, 19:27
    (0)

    a jé: bohužel si to taky myslím, že opět se nikdo moc nepřivede :(

  • karagavrylydys - 25.04.2023, úterý, 19:26
    (0)

    DROGA: O 4. místo není zájem.

  • a jé - 25.04.2023, úterý, 19:26
    (0)

    RNA presne ale nevěřím tomu ja jen vidím tu Vechetovu hlavičku Niro i do náruče zabiják ten by se ještě zeptal kam to chce bez investice to nejde jenze to tu říkáme každý rok

  • bambulak - 25.04.2023, úterý, 19:25
    (0)

    Jn, vedeni ma taky po tragickych prichodech kozaka,brandnera,mihalika a brecky co napravovat.

  • spiky - 25.04.2023, úterý, 19:24
    (0)

    Říkejme si co chceme, ale impuls v podobě několika hráčských změn je v létě nezbytně nutné! Nebo tak to aspoň vnímám já. Tento tým dosáhl maxima a je potřeba se nějak posunout a určit nějakou novou cestu. V loni bychom takový zápas zvládli jako nic. Letos nás většina soupeře přečte a rozebere.

  • RNA - 25.04.2023, úterý, 19:21
    (0)

    Já hlavně doufám, že v létě se konečně pustí koruna nějaká a přivedou se 2-3 opravdu dobří, ne odložení, hráči. Kdy jindy než další ročník, když pujde do Evropy 5 týmů

  • FCS DROGA - 25.04.2023, úterý, 19:16
    (0)

    no zítra asi fandit Zlínu at máme ještě nějakou naději na 4 místo

  • a jé - 25.04.2023, úterý, 19:14
    (0)

    Presne nechápu to vždy ty druhé polocasi byli lepší dnes hrůza totálně hodily do koše zapas ze Spartou

  • Mouses - 25.04.2023, úterý, 19:12
    (0)

    Piči tohle mě jebe...První gól si necháme dát z nepovedeného centru, druhý vole vlastňák a všechno během 2 minut. Ten tým je psychicky labilní, není to poprvé co takhle ztrácíme vyhraný zápas. Pardubky nejslabší tým, kde jsme letos hráli...

  • bambulak - 25.04.2023, úterý, 19:07
    (1)

    tym na treti ligu jsme mozna tak my dnes v druhem polocase, naprosto nesmyslne jsme prestali hrat a kontrolvoat balon, jakoby uz bylo hotovo

  • RNA - 25.04.2023, úterý, 19:06
    (-1)

    Proti týmu, který herně je tak na 3.ligu dneska, my uděláme toto :-(

  • bambulak - 25.04.2023, úterý, 19:05
    (0)

    no nic, kdyz uz nic tak to pohrbiva zlin

  • spiky - 25.04.2023, úterý, 19:04
    (0)

    pevná obrana? Tři akce, tři goly. To teda nevím. Goly jak z prdele, nikdo neudělá krok navíc, tak co bychom chtěli. Klasicky nás školí špekáček Černý. Škoda

  • bambulak - 25.04.2023, úterý, 19:04
    (-1)

    skein tvl klid si nejaky nervozni

  • karagavrylydys - 25.04.2023, úterý, 19:04
    (1)

    Skein: Protože Pardubice potřebují nutně 3 body a nám je 4. místo očividně ukradené.

  • Babu - 25.04.2023, úterý, 19:04
    (0)

    To je deja Vu naší loňské prohry tam

  • Skein - 25.04.2023, úterý, 19:04
    (1)

    bambulák, strč si bambulku do zádele

  • barnabas.666 - 25.04.2023, úterý, 19:03
    (0)

    Z naší defenzivní činnosti je mi na zvracení. Tohle na poháry nestačí.

  • bambulak - 25.04.2023, úterý, 19:03
    (-1)

    jsem zvedavy komu se po tretim golu odebere pravo neco napsat

  • Skein - 25.04.2023, úterý, 19:00
    (0)

    proč se to stalo během 2 minut, nechápu

  • Valheru - 25.04.2023, úterý, 18:50
    (0)

    Hoši bojovat!!!

  • RNA - 25.04.2023, úterý, 18:50
    (0)

    My jsme naprosto nepoučitelní :(((

  • Skein - 25.04.2023, úterý, 18:50
    (0)

    bambulak: jojo troll

  • bambulak - 25.04.2023, úterý, 18:47
    (0)

    goooool

  • Valheru - 25.04.2023, úterý, 18:46
    (0)

    Spíš by mě zajímalo, co mají za obutí, že všichni padají nebo mají problémy se stabilitou... :-(

  • bambulak - 25.04.2023, úterý, 18:45
    (0)

    hm skoda, tohle se dalo branit, zbytcene jsme je pustili do hry

  • Valheru - 25.04.2023, úterý, 18:40
    (-1)

    kara: ten gól byl po rohu... :-) Sice ne přímo z něj, ale po něm :-)

  • Petros - 25.04.2023, úterý, 18:35
    (0)

    Upozorňovat na to kde nás tlačí bota netřeba, to všichni víme....já bych vyzdvihl (zatím) naprostou dominanci v získávání odražených míčů, vúbec ve hře, obrana pevná. Zatím ty chválené Pardubice bezmocné

  • a jé - 25.04.2023, úterý, 18:35
    (0)

    Tak jak říkal komentator málo strel na bránu Tráva jednou vystřelil a hned následuje gol

  • Mouses - 25.04.2023, úterý, 18:32
    (0)

    Ale zatím naprosto dominantní výkon! Jen tak dál kluci..

  • karagavrylydys - 25.04.2023, úterý, 18:26
    (0)

    Ty naše rohy, to je katastrofa. 7 za poločas a nic z toho.

  • bambulak - 25.04.2023, úterý, 18:24
    (0)

    :OOOO :((((

  • Valheru - 25.04.2023, úterý, 18:20
    (1)

    ten bambulak je parodie na fanouška...

  • bambulak - 25.04.2023, úterý, 17:49
    (-1)

    ten mihalik je parodie na fotbalistu

  • riedlss - 25.04.2023, úterý, 11:18
    (0)

    ano tebe jsem přesně myslel :D

  • kecipep - 25.04.2023, úterý, 10:56
    (0)

    Prý nějaká Praha.... 60 ks udělá domácí atmosféru, když budeme koordinovaní

  • riedlss - 25.04.2023, úterý, 10:50
    (0)

    asi mám jiné informace, ale za jakýkoliv takový počet budu moc rád!

  • David-FCS - 25.04.2023, úterý, 10:43
    (0)

    Lístků zatím prodaných kolem 55 ks, 60-70 nás snad bude :)

  • riedlss - 25.04.2023, úterý, 10:39
    (0)

    stovka neee :D ale bral bych to :)

  • riedlss - 25.04.2023, úterý, 10:39
    (0)

    vlak asi 15k+/-s, dodávka, nějaké auto(auta?) a nějaká Praha....

  • Hory - 25.04.2023, úterý, 10:07
    (0)

    Tak já s bratrancem tam budeme určitě. Tipuji, že nás tam tak stovka bude.

  • Hory - 25.04.2023, úterý, 10:06
    (0)

    T

  • Dany-Hull City - 25.04.2023, úterý, 09:57
    (0)

    Tak s kým se dnes vidíme na zápase? Doufám že nás tam bude tolik abychom klukům pomohli ke třem bodům a nejlepší výchozí pozici do nadstavby.

  • riedlss - 25.04.2023, úterý, 09:11
    (0)

    každá akce má reakci, ale tato byla naprosto nepřiměřená. Chtěl jsem říct neprofesionální, ale co čekat od tlupy dementů...Banda šulínů ta securitka. Budou mít problémy chlapci....

  • kecipep - 24.04.2023, pondělí, 21:53
    (0)

    Pokud by někomu z vás utekl tento hnus https://twitter.com/za_carou/status/1650484923025719296?s=46&t=ycAw-O0jSLs_uk9GyrQZrg

  • Rado - 24.04.2023, pondělí, 21:33
    (0)

    V Pardubicích to bude velice těžký mač. Tým je pořád silně namočený a bude chtít za každou cenu doma vyhrát druhý zápas za sebou ! To bude po Spartě další velký test pro borce Slovácka i MS (ten to má i těžké v tom, že se jedná o bydliště...). Je potřeba celý zápas odmakal, aby se hodnota bodu se Spartou nedevalvovala ! K diskuzi o postupu/baráži z 2. ligy: stále silněji se ozývá Dukla. Neztrácí, celkem kvalitní kádr, zkušený trenér.. Ostatní bodují nespojitě. Ale myslím, že nikdo z 6 v čele to letos předem nevzdá

  • celtic - 24.04.2023, pondělí, 21:09
    (0)

    https://sport.aktualne.cz/fotbal/ceska-liga/svancara-spartu-na-slovacku-extremne-nenavidi-a-jeji-penalta/r~3c93ab66e2a611ed82b7ac1f6b220ee8/

  • barnabas.666 - 24.04.2023, pondělí, 18:53
    (0)

    info k tomu historickému mači v Pardubkách https://www.fortunaliga.cz/zapas/2392-boh-slo https://www.betexplorer.com/soccer/czech-republic/gambrinus-liga-2002-2003/

  • barnabas.666 - 24.04.2023, pondělí, 18:52
    (0)

    Bod proti Spartě dobrý, ale teď je třeba zabrat. Po dvaceti letech Slovácko znovu zavítá na pardubický Letní stadion, kde 31.5.2003 vyhrálo nad "domácí" Bohemkou 2:1. Góly za tehdejší Synot vstřelili Veliče Šumulikoski a Jirka Kowalík, který si tím zajistil korunu krále střelců. Snad na ten zápas navážeme!

  • bambulak - 24.04.2023, pondělí, 18:32
    (0)

    vyskov totalne odpada, karvina si to pohlida a jak pisete, druhy a treti budou treninkove tymy pro prvoligovy mancaft

  • vajdik - 24.04.2023, pondělí, 17:35
    (0)

    Já myslím že na téma Vyškov a první liga je zbyteční psát. Jediný mancaft který ze druhé ligy může jít přímým postupem nahoru je Karviná. Ostatní dva barazove zápasy budou formalitou pro prvoligové kluby.

  • Bonito33 - 24.04.2023, pondělí, 17:27
    (0)

    No, tak penalta samozřejmě být neměla a u VARu seděl kdo jiný než Machálek, jako obvykle))

  • zdrh - 24.04.2023, pondělí, 16:57
    (0)

    hory: pokud by náhodou postoupili, nehráli by ani v Olomouci, kde hrají už nyní na stadionu dva týmy (áčko a béčko). Zbývá tedy Zlín nebo UH.

  • Vosolys - 24.04.2023, pondělí, 16:12
    (0)

    Aspon zustane 1. liga ve Zline treba :D

  • Hory - 24.04.2023, pondělí, 15:51
    (0)

    Když jsem sledoval sobotní zápas Vyškova, tak v poločase byl zajínavý rozhovor s ředitelem klubu, že o odvolání Trousila rozhodl majitel, protože pořád chce do nejvyšší soutěže. A na dotaz pokud se postoupí, kde tedy bude Vyškov hrát odpověděl, že určitě ne Brno. Tak pak už toho moc nezůstává...

  • Hory - 24.04.2023, pondělí, 15:46
    (0)

    Trousil byl odvolaný už v minulém týdnu, už v sobotu mužstvo nevedl.

  • a jé - 24.04.2023, pondělí, 15:39
    (0)

    Trousil odvolany od Vyškova

  • cicmaaa - 24.04.2023, pondělí, 15:26
    (0)

    buben: proč?

  • Mr. Buben - 24.04.2023, pondělí, 15:14
    (0)

    Je ještě někdo, kdo zítra pojede do Pardubic a nemá jestě koupený lístek na vlak?

  • riedlss - 24.04.2023, pondělí, 10:40
    (0)

    možná proto, že odjížděli s bodem. Po pokusu o náběh v poháru mě to moc nedávalo smysl prostě...

  • Hory - 24.04.2023, pondělí, 09:00
    (0)

    Pan Puk - ano funguje! Lístky na zítřejší zápas koupené, na vlak taky, takže zítra 13,33 odjezd ze Staráku Slováckým expresem na vítězný zápas Slovácka!

  • Pan Puk - 24.04.2023, pondělí, 08:40
    (0)

    Tak už funguje tento odkaz:
    https://fkpardubice.enigoo.cz/app/slovacko/events/458

  • David-FCS - 24.04.2023, pondělí, 06:33
    (0)

    Ja mam zase info, ze by se ty listky mely objevit na tomto odkazu: https://fkpardubice.enigoo.cz/app/hoste/events Hledal jsem to, ze pres tento odkaz meli listky i Spartani a pred vikendem jsem na tomto odkazu videl listky pro Hradec

  • Hory - 23.04.2023, neděle, 19:46
    (0)

    Pan Puk - díky moc, ale to je to o čem píšu. Vstupenky si můžeš online koupit, jen do sektoru hostů to nejde.

  • Pan Puk - 23.04.2023, neděle, 19:04
    (0)

    Hory:
    Já mám info takovéto:
    Prodej vstupenek do sektoru hostů online (i v den zápasu).Odkaz na předprodej naleznete ZDE: https://fkpardubice.enigoo.cz/app/slovacko/events , v den utkání bude u vchodu do sektoru HOSTÉ umístěn QR kód, který nasměruje přímo do prodejní aplikace. Vstupenka stojí 280 Kč, v den utkání 310 Kč. Jedná se o sektory D1 a D2

  • Hory - 23.04.2023, neděle, 16:45
    (0)

    Chtěl jsem si koupit lístky na úterý na naše utkání v Pardubicích a co mě překvapilo, že to do sektoru hostů přes web nejde a ještě víc, že naše utkání je zařazeno do pěti rizikových, které se v Pardubicích hrají. Takže naši fanoušci jsou stejně rizikoví jak ti z Baníku, Sparty, Slavie a Hradce. Chystá se taky někdo?

  • Survival - 23.04.2023, neděle, 15:38
    (0)

    josmen: To zase pozor, fakáče vůbec neukázal… Ukázal na srdce (kde měl znak Sparty) a dal si prst před ústa, gesto “pssst”.

  • a jé - 23.04.2023, neděle, 13:48
    (0)

    riedlss proc me se to líbilo navic nedělali žádný bordel proc ne

  • karagavrylydys - 23.04.2023, neděle, 12:54
    (2)

    vajdik: 100x raději uvidím na hřišti Jurošku (i když se mu občas nebude dařit), protože má perspektivu, než Šašinku nebo Brandnera.

  • riedlss - 23.04.2023, neděle, 11:25
    (0)

    Co to bylo včera za móresy, že nebyly ty pražské krysy v kleci(i kdyby byla část vedle tak co). To jsem těžce nepochopil!!! :/

  • vajdik - 23.04.2023, neděle, 11:18
    (-2)

    Já bych s tím Juroskou brzdil, je mladý a mladí hráči tu výkonnost mají 1x super a 3x neviditelný... Proto se dává přednost starším hráčům kteří tu výkonnost udrží na určité úrovni delší dobu. A je to nejen ve Slovácku ale i v jiných sportech. To je za mě ten důvod že v českých podmínkách mladí hráči mají těžké se prosadit.

  • fandajakhrom - 23.04.2023, neděle, 11:13
    (0)

    Ti rozhodci byli taky ohromní šmejdi. Hlavní ty prazske kundy vylozene tlacil do vyhry.. pomezniho u hlavni tribuny ani nekomentuji.... buzik

  • fandajakhrom - 23.04.2023, neděle, 11:10
    (0)

    Tak to je solidní chudáček... bezmozek

  • josmen - 23.04.2023, neděle, 11:06
    (0)

    po vyrovnani slavil jak kdyby vyhral ligu mistru a korunu tomu nasadil na konci, kdy se otocil na kotel, poplacal logo sparty a ukazal na nas fakace. Je to dobry ukurvenec.

  • bambulak - 23.04.2023, neděle, 10:28
    (0)

    co vlastne udelal ten kovar, ze se skandovalo ?

  • Hory - 23.04.2023, neděle, 09:12
    (0)

    Já jsem včera taky viděl nového Jurečku. Vím, že už je to paranoia, ale hned jsem začal přemýšlet, do kdy tu má smlouvu. Pořád nemůžu překousnout tu penaltu. Ten rozhodčí asi bojoval i za Bohemians, ať evropské poháry jsou výsadou jen pražských týmů. Nebo ještě jinak. Rozhodčí se spletl, to může, ale ten u Varu už nemůže, nebo chce.

  • fipa - 23.04.2023, neděle, 08:42
    (0)

    Jak nemusím Nguyena tak včera zatraceně podržel..... doufám, že mu forma vydrží...... Juroška byl fantastický 👍👏👏👏👏a myslím že vyhrál konkurz na útočníka 👍

  • champyon - 22.04.2023, sobota, 22:38
    (0)

    Borci to odmakali na krev. Dnes to byl fyzicky náročný zápas. Těch naběhaných kilometrů bez míče. Škoda té darované penalty, mohly být body tři.

  • kecipep - 22.04.2023, sobota, 22:26
    (1)

    Nadplanovy zlaty bod, ktery pojdme potvrdit proti Pardubicim a Brnu. Dnes Sparta obrovsky silna. Po Juroskovi jsme volali dlouho a snad otevre dvere dalsim a naopak uz neuvidime chodici Brandery apod.

  • drzý vandrák - 22.04.2023, sobota, 22:08
    (1)

    Tak nevím jestli nás některé Svěďa s tím Juroškou vyslyšel, nebo na to došel sám.Jaký diametrální rozdíl, než sázka na Šášu.Snad to tak bude i příště, v tom klukovi to je.

  • riedlss - 22.04.2023, sobota, 22:02
    (0)

    Bayern: myslel jsem, že se hraje na branky ;) 🤭😗

  • Bonito33 - 22.04.2023, sobota, 21:08
    (0)

    *se dvěma body

  • Bonito33 - 22.04.2023, sobota, 21:08
    (0)

    Ještě aby jsi nebyl spokojený, do konce sezóny by jsi byl spoko se 4mi body od zápasu před Teplicema, už máme 4, tak můžeš houpat nohama trenére.

  • Bayern Munchen - 22.04.2023, sobota, 21:05
    (0)

    Jinak dnes super Juroška a zlatý bod, takové štěstí jako dnes jsem dlouho neviděl aby Slovacko mělo ani ne 30 % míč, jen škoda té vymyšlené penalty, dnes by nám jinak Sparta gól nedala i Vranková konstrukce dnes hrála s nama…

  • Bayern Munchen - 22.04.2023, sobota, 21:01
    (0)

    riedlss: přežil kolik bylo těch střel 3 nebo 4 nevím kdo vyhrál :-)

  • riedlss - 22.04.2023, sobota, 20:57
    (0)

    Bayerne: přežíls to?? 🤣

  • drzý vandrák - 22.04.2023, sobota, 20:43
    (0)

    Problém je, že jsme je často do šestnáctky pouštěly.Pak vždycky hrozí zářez.S tím se musí u buziků počítat.

  • Bonito33 - 22.04.2023, sobota, 20:40
    (0)

    Já si říkal ze sestřihu, že nevidím penaltu... Proč se skandovalo proti Kovářovi? Nepostřehl jsem to po hvizdu. Díky.

  • Hynda - 22.04.2023, sobota, 20:35
    (0)

    Kurva takovou penaltu jsem dlouho neviděl ale ten ukurvenec na to čekal aby ji hned piskl,zajímavé je že ani k videu nešel sak on ví proč ukurvenec a

  • karagavrylydys - 22.04.2023, sobota, 19:40
    (1)

    Slavia vede 3:0, doufám, že titul urve. Ty sparťanské kurvy nemůžu ani cítit.

  • drzý vandrák - 22.04.2023, sobota, 19:12
    (0)

    VAR.Už jsem to tu psal minulý týden.Belgická liga,sporná penalta.Kamera TV přenosu umístěna přímo v místnosti VARu, včetně komunikace rozhodčích WARu s hlavním rozhodčím v přímém přenosu.Všechny monitory se všemi dostupnými záběry v záběrech na TV pro diváky.Máme se ještě co učit....

  • fandajakhrom - 22.04.2023, sobota, 19:04
    (0)

    Michal Fcs: neni treba se zastavat spartana, neztrapnuj se

  • fandajakhrom - 22.04.2023, sobota, 19:03
    (0)

    Jinak chlapi super.. buzerantu a narkomanu parta je v laufu, my jsme radi za vyhru v Teplicich, ktere sejmuly Olomouc, takze musime byt spokojeni.... pokud pentle nebyla, tak to nema smysl komentovar (a hlavne s tim nic neudelame)...

  • Hory - 22.04.2023, sobota, 19:02
    (0)

    Jako klukům se musí poděkovat a vyšvihnout poklona. To bylo to Slovácko co se může postavit každému. Rozhodčí mi přišel jak ten, co nás pískal v pohárech doma s Kolínem. Rozdíl jsem tam neviděl. Sparta by gól dnes ze hry nedala, takže to beru jako ztrátu dvou bodů. Mužstvu nejde nic vytknout, jen děkovat.

  • Michal fcs - 22.04.2023, sobota, 19:02
    (0)

    Fandajokohrom....ty si šašek ne fanda

  • vajdik - 22.04.2023, sobota, 18:57
    (0)

    Penaltová situace: zkušené podržení Ramba za čárou jelikož na jeho straně šel ten Sparťanský útok, a ještě zkušenější penalta kdy ani VAR si nevyžádal rozhodčího k monitoru - v tom přenosovém voze museli vidět to co na O2...tedy přehmat hlavního. Taková ta klasika. Sparta byla lepší ale zápas to byl takový že by branku dneska jinak než z té penalty nedala...

  • fandajakhrom - 22.04.2023, sobota, 18:55
    (1)

    I kdyz hrajes za buziky z Prahy, porad si muzes zachovat tvar a trochu se krotit v emocich. Coz ten jeliman, co umi akorat hazet dlouhe auty, moc neumi....

  • spiky - 22.04.2023, sobota, 18:52
    (0)

    Jakože penalta nebyla, ale můžeme být rádi že nedali další šance, takže je to jedno? Dobré hovno. Právě že takto se dělají body v takových zápasech. Že přeje štěstí. Sparta by bez penalty nevyrovnala. Jinak Juroška super výkon! Filip v bráně taky v dobrém rozpoložení. Atmosféra taky super.

  • xxpaloxx - 22.04.2023, sobota, 18:39
    (-1)

    Sadílek v současné době hraje za Spartu a tak se chová jako hráč tohoto týme. Je to zcela normální a jeho postoje bych mu nevyčítal. Jinak musíme být rádi za bod , kopu štěstí a Sparťanské neschopnosti z tolika šancí nevytěžit víc gólů. Že dali gól z prapodivné penalty- no nemůžeme chtít všechno. Díky všem za nasazení. Když už i buldozer Daníček musel střídat kvůli křečím , ukazuje to na maximální záběr.

  • fandajakhrom - 22.04.2023, sobota, 18:31
    (1)

    Oba dva sasci. Sadilek tam taky porad pribihal k rozhodcimu jak osel. A ten jejich uplakany trener, co asi 40x za zapas rozhodil rukama, tak to no comment... zlaty Svedik 😂

  • huhu - 22.04.2023, sobota, 18:30
    (0)

    Tak teď ve studiu jasně ukázali, že to penalta nebyla… fraška

  • hešpy - 22.04.2023, sobota, 18:29
    (0)

    Nemyslíš spis Kováře? Ten nám ukazal, ze je velký sparťan

  • fandajakhrom - 22.04.2023, sobota, 18:25
    (1)

    Dobry a zaslouzeny bod... jinak curak Sadilek je jeden z mala hracu, na ktere bych si (pokud by ten kokot stridal) belmi rad zapiskal.. buzerant jeden

  • karagavrylydys - 22.04.2023, sobota, 18:21
    (0)

    Dobrý bod, za bojovnost jsme si ho zasloužili. Výborný Nguyen, v první půlce se líbil i Juroška s Mihálikem. Penalta klasická sparťanská, troufnu si tvrdit, že opačně by se nepískala. K čemu je VAR, nevím.

  • Valheru - 22.04.2023, sobota, 18:18
    (1)

    Škoda, že VAR prostě u nás nefunguje :-( Když jednoduchým přiblížením jednoznačně v O2TV prokážou, že to penalta nebyla, tak by to snad měl prokázat i VAR :-(

  • a jé - 22.04.2023, sobota, 18:13
    (0)

    Hoši děkujeme a jen dodatek když budu chtít zapas ovlivnit nenapadntelne nechám Ramba za postranní carou

  • riedlss - 22.04.2023, sobota, 12:48
    (0)

    Chtělo by v některých fázích, tím myslím zápasy se Spartou, Baníkem, Slavií, Plzní trochu větší zodpovědnost a nějakou tu disciplínu. To je ale na delší rozbor....Jak tu zaznělo, dnes to chce rozhýbat stadion od samého začátku. V těchto zápasech, kdy je dost fanoušků hostů mezi normálama tak se stadionu často nechce. My sme tady kurva doma! FCS

  • Palo - 22.04.2023, sobota, 12:36
    (1)

    Fanda: v tom případě doufám že v kotli dnes nebude postavat hlouček kluků, co si budou vyprávět zážitky ze školy, neuvidím nikoho s pivem v jedné ruce a druhou bude mít v kapse, popřípadě bude čumět do mobilu, ani nechci vidět nikoho se opírat o vlajku a hledět jak puk. Sakra, když už do toho kotle lezu, tak tam jdu přece fandit 🤦 ale to je věčný problém našeho kotle. Za Soukupa ani Habance tohle nebylo ☹️

  • fandajakhrom - 22.04.2023, sobota, 09:07
    (0)

    Tak hlavne nebyt liny fandit... je potreba top atmosfera hned od zacatku 🥳👏👊

pristi
 Další články:
01.05.2023, pondělí, 10:12 - Důležitá výhra, cíl je čtvrtá příčka, říká oslavenec Reinberk po výhře nad Brnem
01.05.2023, pondělí, 10:08 - Svědík: Máme těžší sezonu než Bohemka. Důležitý bude vzájemný zápas
01.05.2023, pondělí, 10:05 - Slovácko zdolalo Brno. Tři body proti Zbrojovce trefil oslavenec Reinberk
24.04.2023, pondělí, 09:41 - Bod bereme, znělo po remíze se Spartou. Slovácko chce zabojovat o čtvrté místo
21.04.2023, pátek, 13:59 - Sparta? Pro můj růst je teď lepší Slovácko, říká talentovaný Vecheta
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace