*
včera
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Soupeř byl hratelný, litoval ztráty bodů Tomáš Rada

24.11.2014, pondělí, 10:04
rada_novydres_velky.jpg

Slovácko neodehrálo v Mladé Boleslavi dobrý zápas, což moc dobře po utkání věděli všichni jeho aktéři Mužstvu se nedařilo držet balon, nebylo nebezpečné směrem dopředu a navíc dvakrát nepohlídalo rohový kop soupeře. Logicky se tak ve městě škodovky zrodila prohra 2:0.

Tomáš Rada byl po zápase hodně rozmrzelý. „Chtěli jsme tu uhrát body, ale nemáme je. Dostali jsme dva góly po standardkách, na které jsme se připravovali. Tohle je škoda," smutnil obránce Slovácka.

I přes sílu Mladé Boleslavi si nemyslí, že jeho mužstvo nemělo šanci na úspěch. „Druhý poločas jsme neodehráli v nejlepším rozpoložení, ale říkám, je to škoda. Soupeř byl sice těžký, ale určitě hratelný. Celý zápas byl víceméně vyrovnaný. Od nás to dneska bylo směrem dopředu špatné," nelíbila se Radovi útočná fáze jeho týmu. Propíraným tématem byla znovu absence Libora Doška na hrotu útoku. Podruhé v řadě bez něj spoluhráči nedokázali skórovat. Stoper Slovácka, jenž často zakládá útoky týmu, připouští, že mužstvo postrádá produktivitu dvoumetrového kanonýra.

„Je to hráč, který vstřelil deset gólů v patnácti zápasech, takže je znát, že nám chybí. Ale máme tam další kluky, kteří by to měli vzít na sebe, jenže to se zatím neděje," posteskl si Rada nad bezzubostí v koncovce. Jeho kolega z obranné čtveřice Petr Reinberk bojoval nejen se soupeřem, ale také se zraněním.

„Šel jsem na centr, někdo mi tam zablokoval nohu, pohyb už jsem nedokázal zastavit, takže mi noha vyskočila do boku a ještě jsem si zvrtl kotník. O poločase jsem si to zaledoval, tak jsem do druhé půle ještě šel, ale ke konci už mě to zase chytalo. Nemohl jsem běhat, tak jsem si řekl o vystřídání," popisoval levý bek své trable. I on uznal, že si Slovácko nevypracovalo gólové šance. „Šance jsme neměli, ale my musíme hlavně uhrát vzadu nulu. To se taky nepodařilo. Dvě standardky, dva góly, to se nesmí stát. Sráží nás individuální chyby," měl Reinberk jasno o příčinách porážky.

Jméno Heslo
text
  • Babu - 27.11.2014, čtvrtek, 20:11
    (0)

    radši mi řekněte, jestli nechcete jet někdo ještě na výjezd? V nabídce je ještě 6 míst v dodávce..

  • lagic - 27.11.2014, čtvrtek, 18:40
    (0)

    eLucky: Tak hlavně, že někteří fanoušci pomáhají klubu tím, že vyprodukují desetitisíce až statisíce za rok na pokutách...to by pak mohl klub čistit sedačky každý týden a možná by zbylo i na nějaký ten marketink :-))).

  • eLucky - 27.11.2014, čtvrtek, 17:33
    (0)

    to Šovki: jenomže profesionální klub v hodně skromných podmínkách. To není o tom, že by fanoušci MĚLI, je to o tom, že pokud chcou fanoušci klubu pomoct, tak toto je cesta;) Ale tady radši všeci budů enom hledat chyby a s ničím nepomožů;)

  • Šovkovskij - 27.11.2014, čtvrtek, 16:35
    (0)

    To je gól. Za předražené vstupné si budeme ještě dělat brigády a zadarmo čistit sedačky a jiné služby PROFESIONÁLNÍMU (to je ten rozdíl - Slovácko není zatím amatérský klub z dědiny, ale klub ryze profesionální) klubu. Taky bychom mohli prát dresy, sekat trávu, prodávat lístky, holky by dělaly hráčům masáže, nebo hledat sponzory:-D

  • eLucky - 27.11.2014, čtvrtek, 15:23
    (0)

    to vajdik: Já ale neříkám, že je to tak správně, já ti jenom osvětluju pohled klubu na tuto věc prostě;) Neříkám, že je to tak správně, ale prostě to tak holt je. Vím, že budete proti, ale jestli se Vám nelíbí špinavé sedačky, udělejte si brigádu na stadioně, pomožte svému klubu a udělejte něco pro ostatní fanoušky. Funguje to tak běžně na dědinách a vzhledem k tomu, že sme malý klub, tak nevim proč by to tak nemohlo fungovat aj tu. Druhá věc je to jak si klub váží/neváží fanoušků, ale to je pomíjivé, protože lidi ve vedení klubu se prostě mění. Fanoušků si vážilo za ty roky jen zlomek lidí ve vedení klubu = vážil si jich klub. Nefandíme snad Slovácku aby si nás vedení vážilo, ale protože je to naše Slovácko! Musíte na to všecko nazírat z více stran než enom z té jedné - svojí;)

  • Šovkovskij - 27.11.2014, čtvrtek, 14:47
    (0)

    Greif: Já jsem si myslel, že jsem fanoušek a zákazník, nikoliv sponzor:-) Jinak souhlasím s vajdikem, už se to tu řešilo sice xkrát, ale klub na lidi zhluboka sere a ty stále snižující se návštěvy jsou toho jasným důkazem. Klub pro fanouška nedělá ani ty nejzákladnější věci. A dokud tu bude žába na prameni (všichni víme, o kom je řeč), tak to nikdy lepší nebude.

  • vajdik - 27.11.2014, čtvrtek, 14:37
    (0)

    Hory díky za podporu.. eLucky ono to není o penězích a zaměstnancích, je o úctě vedení FCS k fanouškům - je takový problém aby dejme tomu alespon tam kde se v týdnu staví, tak "naběhli" žáci a ty sedačky v rámci tréninku umyli..má to i trošku výchovný vliv na dítě. ALE TO BY SE MUSELO I TROSKU UDELAT NECO NAVIC ZE...

  • Hory - 27.11.2014, čtvrtek, 14:32
    (0)

    Musím se tady Vajdíka zastat. To, že chce čisté sedačky, vůbec nesouvisí s tím, kolik má klub na vstupném, či kolik kdo platí za pernamentku.

  • eLucky - 27.11.2014, čtvrtek, 14:22
    (0)

    to vajdik: Sorry, ale v ligovém klubu na který chodí +- 4 tisíce a příjem z diváků nezaplatí ani náklady na provoz stadionu není místo právě na další výdaje tohoto rázu. Kór dyž je to výdaj, který klubu přímo nepřinese další zisk. Neřeším teď to, co to znamená pro mně jako diváka, dívám se na to z pohledu klubu! Už sis mohl všimnout, že nejen v české fotbale je divák až na posledním místě;)

  • vajdik - 27.11.2014, čtvrtek, 14:15
    (0)

    eLucky: Řeším pičoviny? Proč? Pro mě to jsou třeba věci, které si říkám že může klub i tak malý jak je Slovácko ovlivnit a finančně neohrozit..bavíme se tu přoc ubývá lidí na domácích zápasech a vedení pro to neudělá ani maličko pro to, si je alespon udrzet a to se nebavim jak prilakat.. Mnt, a eLucky ty když si koupiš třeba pernamentku do divadla, taky dojdes a najdes vsude jen bordel, špinavou sedačku od žvýkačky atd? Mě jde jen o to, že v klubu NEFUNGUJE skoro vůbec nic ani to, co by zase neměl být takový problém..

  • eLucky - 27.11.2014, čtvrtek, 13:49
    (0)

    to vajdik: nechápu co jako čekáš!? Komfort jako v anglii nebo Německu? Uvědom si laskavě, že tam těch tvojich 2700 je tak na tři zápasy;) Řešiš pičoviny...

  • vajdik - 27.11.2014, čtvrtek, 13:33
    (0)

    Babu: Já se budu také opakovat - umýt znamená zbavit se nečistot a prachu, to není přešudlení špinavým hadrem na jedno namočení asi 25 sedaček a vymáchání v jednom kýblu špinavé vody!!! A propo, na tribuně A se stavělo a staví..tak to neznamená umýt špinavým hadrem v srpnu a pak už to nechat být..šak on to někdo utře za 2700 Kč prdelí.. Na toto jsem chtěl upozornit jestli tě to Babu netrklo :)

  • Babu - 27.11.2014, čtvrtek, 13:22
    (0)

    vajdik: https://www.facebook.com/fcslovacko.cz/photos/pb.83944296256.-2207520000.1417090793./10152570038581257 ty sedačky se umývaly, opakuji pošesté hlášení místního rozhlasu..

  • vajdik - 27.11.2014, čtvrtek, 11:01
    (0)

    to GREIF: Tak co se týče toho co bych si přál za peníze které dávám Slovácku, což je 1600 Kč za pernamentku, alespoň čistou sedačku, a dresy klubu na prvoligé úrovni, ne přelepené a vytáhané.. Tak se neprezentují ani týmy na úrovni Hradce, ČB..jako náš klub (Vůbec si nedovolím srovnávat s Jabloncem, Libercem atd..). Tyto věci mě serou a jsou v mezích rozpočtu klubu.. A to zda hráč fotbalově není ligový ale hraje za slovácko..tak by se měl alespoň zdravě rvát za to že vůbec může hrát ligu a živit se fotbalem ikdyž na to nemá - viz Rambo, Dočekal, a jiní..

  • eLucky - 27.11.2014, čtvrtek, 07:22
    (0)

    to lagic: stojím si za tím, že Kebin svůj přístup výrazně zlepšil, dva roky zpátky byl přesně takový, když se mu nedařilo, tak na to tak nějak sral. Ale už +- rok hraje tak, že i když se mu nedaří, tak pořád je na něm vidět, že chce hrát a chce sa s tím porvat! Především jeho přístup se za poslední rok výrazně změnil, fotbalově na tom tak výrazně líp než dřív není.

  • lagic - 26.11.2014, středa, 21:24
    (0)

    to eLucky: Tak s tím Kebim jsi mě docela pobavil, že nic nevypustí, zrovna on je ten hráč, který je náladový a po jednom dobrém zápase se tam další tři plouží a nebojuje...a nebo bojuje a je tak pomalý, že se zdá, že nebojuje, to nevím :-)))

  • Greif - 26.11.2014, středa, 20:05
    (0)

    Vajdiku na to kolik platis a sponzorujes slovacko chces nejak extreme moc .. Az budem met tskove rozpocty jak Jablonec Liberec ci Teplice tak pak muzes nadavat ..

  • eLucky - 26.11.2014, středa, 09:52
    (0)

    to eLucky: Já neříkám, že by měla platit, já jen říkám, že to hraje pro ně + zkušenosti, které borci čekající za něma na šanci takové nemají prostě;) Navíc Šimko aj Biolek - nejlepší alternativy Ramba a Kebina - jsou oba po zranění. Biolek dokonce ještě ani nehraje, takže za Kebina je náhradník buď hráč, který tam normálně nehraje, nebo mladíci Sadílek, Civič... Co se týká fotbalovosti, tak tu neměl třeba ani Jan Koller před lety a kam to nakonec dotáhl;) Pravda Rambo nedosahuje na lajně rozhodně kvalit Kunyho na druhé straně a osobně si myslím, že kdyby se byl Šimko nezranil, tak Rambo v sestavě není, ale momentálně je asi nejlepší možnou variantou na post levého beka. Pro jaro si myslím že se rozhodne mezi Rambem a Šimkem... Kuboš už je ze hry, faktem je že prostě zamrzl a nikam se za poslední dva roky neposunul. Nemyslím si, že by úroveň hráčů šla dolů, ale změnil se fotbal, dřív byla fotbalovost na prvním místě a všechno ostatní bylo jen něco navíc, dneska ale už je fotbal výrazně rychlejší hrou a fotbalovost ustupuje do pozadí na úkor rychlosti, síly a bojovnosti a je to tak po celém světě, pouze některé týmy k těmto atributům dokážou přidat fotbalovou nadstavbu a to je dělá lepšími;) My máme fotbalisty - takový Tráva je ryzí technik! - ale pokud si chceme zachovávat dlouhodobě ligovou příslušnost musíme mít v prvé řadě bojovníky! Už několikrát se nám čistě fotbalový přístup vymstil tím, že my sme tvořili hru a soupeř čekal na brejky z kterých nás zabíjel! Bývalo to tak už za dob Jarolíma - kdo si vzpomene na hru venku, tak to bylo přesně tak a je tomu tak dodnes. Největší úspěchy na hřištích soupeřů jsme ostatně získávali se Soukupovým antifotbalovým stylem založeném právě na propracované taktice a bojovnosti. Já neříkám, že se mně takový fotbal líbí, nicméně na Slovácko chodím kvůli výhře Slovácka, ne kvůli dívání sa na fotbal. Jestli sa chcete dívat na pěkný fotbal, doporučuju navštěvovat zápasy béčka:)

  • vajdik - 26.11.2014, středa, 09:29
    (0)

    eLucky, vím jaký má slovácko potenciál kádr..takže taky chápu že Habanec nemá kam moc sáhnout..ale myslíš si že by měla platit rovnice jak píšeš ty, kdo nevypustí, běhá, ale na ligu nemá? Viz Rambo, tetno hráč nedosahuje prvoligé úrovně co se týče fotbalovosti ani z poloviny..a jestli je tak dobrý bězec a ma dobre cisla v testech, at jde delat prespolní běh, tam mu ten balon zavazet nebude :D Ale takových hráčů je ve Slovácku více..bohužel dnes hrají ligu takoví hráči, kteří by dríve hráli někde na urovni 3.ligy a níže..

  • eLucky - 26.11.2014, středa, 09:07
    (0)

    to vajdik: Teda ty sas tu nejak rozvykladal:D Osobne se ti vyjadrim jenom k tomu proc drzime hrace jako je Mezla. Je to dost jasne, aspon myslim, protože potřebuješ mnět v lize alternativy na posty pro případ zranění nebo trestů! Mezla može nastoupit na stoperu i na kraju v obraně a dokáže si odehrát svoje, myslím že je pro nás naprosto ideální obraný hráč na lavku - dokáže nastoupit kdekoli v obraně a zahrát to, co od něj tým potřebuje. To samé je případ dalších hráčů mezi A-B týmem, kteří hrají často za Béčko. Když si vezmeš jakou máme ve většině zápasů lavičku, tak zkušenostmi tam zrovna neoplývá prakticky nikdo. Proto jim Svaťa moc nevěří podle mňa, neříkám že s tím souhlasím, ale trenér je on, ne já ani nikdo jiný! Ještě mu do teho možů kecat Kordič, Jura nebo Palec, ale těžko vajdik nebo eLucky. Posuzovat výkonnost jednotlivých hráčů do teho nejdu, dovolím si jenom podotknout jednu podstatnou věc. Kebin a Rambo jsou dnes typy hráčů, kteří nic nevypustí i když se jim nedaří, možná i proto dostávají stále přednost před možnou konkurencí. Jejich pojetí v tomto směru je diametrálně odlišné od takových hráčů jako Volešák nebo Švancara.

  • vajdik - 26.11.2014, středa, 08:32
    (0)

    Babu: No ja osobně umytí sedaček nezaznamenal, protože když to někdo jen tak se žáků místo tréninku přejede mokrým špinavým hadrem..tak to neznamená že je to umyto! Ale to už bych chtěl asi moc za ty peníze co jsem dal za pernamentku.. Alibismus je ten, když jsme na začátku měli slabší soupeře a drželi se nahoře tak výroky všech byli že o poháry ani tak zájem není, že budme radi ze se momentalně daří..blablabla..kua ti hráči měli v sobě už to že tak nahoru neptaří takže nic se asi moc nestane když budou níže.. A ano, poslední zápasy Sparta Plzeň Bohemka..ale já si nevybavuju dobrý výkon mužstva krom zápasu s Duklou asi někdy naposled v srpnu!!! Stráta v ČB, Hradci, pokud vedeme v Liberci v 60.min 2:0, nechápu vůbec! A k tomu co píše Buchlovjak, nechápu proč v základu má místo neustále Kerbr, Rambo, ted i Valenta atd, bude to tím že není adekvátní náhrada..ale potom nechápu proč v kádru drzíme hráče typu Mezlík, a jimi podobní kterí tu jen trenují popř chodi na fotbalek za becko..pekna dovolena.. To je jako jako bych se já v praci neustále zaucoval ale do provozu me nepustili..takze bych asi to chapal tak ze jsem totalni nemehlo kteremu neveri..tak proc si me ale drzi..? No nic..prijde mi ze klub by potreboval i nejake impulsy..a nikdo tu nepiste ze jsme provincni, maly klub..bla bla bla, protoye jak se nekdo spokoji s prumerem a neni na nej tlak aby byl vis..pekně zakrní..

  • Greif - 26.11.2014, středa, 05:51
    (0)

    Jak neprekvapili .. Prave posledni dva roky neustale prekvapujem Brno jinak by petku asi nedostalo a Jablonec s Libercem aj Duklou sme taky radne prekvapili

  • Buchlovjak - 26.11.2014, středa, 00:53
    (0)

    Maja: Už jsem to tu psal Šovkimu. Trenér není schopen kvalitně reagovat na průběh hry a vůbec až drobné vyjímky nevyvozuje z předchozích zápasů následné sestavy. Furt jedou jeho koně a pokud se nikdo nezraní či není vykartovanán mění se sestava vééééééééééééélmi málo. Na většina zápasech jsem účasten osobně a už se na sestavu ani nedívám protože na 99% vím jaká bude. A to ví i kdo? Všechny ostatní kluby. A to je co? Špatně pro nás.

  • Buchlovjak - 26.11.2014, středa, 00:50
    (0)

    Šovki já osobně chci hrát o poháry a co že jen o ně hrát, ale hrát je skutečně. Je na čase si říct zda to chceme nebo ne. Musí to chtít ale celý klub počínaje majitelem a konče uklízečkou. A musí to chtít i fans. Dle mě na to kádr máme ale mladí dravci musí chodit na plac a ne se furt držet "jakéhosik" nakopávaného konceptu na Doška. Dva roky jsme nikoho ničím nepřekvapili. A proto nevyhráváme častěji.

  • Babu - 25.11.2014, úterý, 23:12
    (0)

    vajdik: sedačky se umývaly, nedělej aféru, kde není..ale co fakt nechápu je postoj některých zde, kterým vadí hrát o střed tabulky.. co je alibistického na tom, že chceme hrát střed?? V lize je 16 týmů, každý nemože hrát o poháry. Já vážně nepochopím, jak si někdo može stěžovat na to, že jsme sedmí, osmí, devátí a vidět v tom nudu? Dyť je to ideální!! Máme kádr právě na tyto pozice a pokud se nám výrazně zadaří, tak můžeme být i výš a dotáhnout se na pohárové adepty. A je třeba vzít v úvahu, že poslední zápasy jsme měli velmi silné soupeře - Sparta, Plzeň jedou na titul, Boleslav je aspirant na poháry (i když na ně chodí 1000 diváků, tak stále je na jejich straně tlačenka, proč?), chtělo by to něco ukopat na Bohemce, ale to je též velmi tuhý soupeř. Trošku se na to dívejte reálněji. A řeči o tom, proč do toho Zemek investuje, když se bude hrát střed tabulky, raději nebudu brát vážně.. pokud se vám to zdá jako špatná investice, myslím, že na klubu rádi ocení váš příspěvek..

  • egi - 25.11.2014, úterý, 22:12
    (0)

    vajdik: Zakopaný pes je KREJČÍ!!

  • Šovkovskij - 25.11.2014, úterý, 18:39
    (0)

    vajdik: Nicméně souhlasím s pochybným přístupem klubu k fanoušků, propagaci klubu i s těmi dresy! To je neuvěřitelná ostuda odehrát celý podzim a zřejmě i jaro se starými, přelepenými dresy. Tohle se nestane s nadszázkou ani v Okrese! Ale tak když si klub nechá s.át od Kappy na hlavu, která by všude jinde už dávno skončila, tak to je těžko.

  • Šovkovskij - 25.11.2014, úterý, 18:32
    (0)

    vajdik: Tak podle nejen mne je lepší hrát střed tabulky, fotbal si užívat a nezažívat depresivní stavy v boji o udržení do posledního zápasu, či do poslední minuty. Když jsem bojovali o záchranu, toužili jsme hrát střed tabulky a takovým zápasům se vyhnout, a když hrajeme relativně v klidu, tak někteří chtějí hrát o holé přežití, což je pro mne docela dosti nepochopitelné.

  • Šovkovskij - 25.11.2014, úterý, 18:28
    (0)

    kecipep: Holka jsem tu vzpomínal několikrát. V přípravě se mu dařilo, gólů dával dost ale Svaťovi se kupodivu nezamlouval a poslal jej pryč, což byla chyba, které si musí být vědom, pokud je soudný. Bylo to zarážející o to více, když jsme prakticky jiného útočníka neměli. Pokud odešel Holek a přišel Dočekal s tím, že je vyšší kvality, tak to byl hluboký omyl. Tím nechci Dočekala odepisovat, ale řekl bych, že Holek má větší kvalitu a byl by pro tým prospěšnější! Jak mám Habance rád, tak tohle slušně zazdil.

  • kecipep - 25.11.2014, úterý, 17:41
    (0)

    Taky mě to pak napadlo, že se hned nebudou pakovat po posledním zápase k nám... No uvidíme, jak to v pátek poskádáme. Jak je to s Civičem? Dlouho jsem ho v sestavách nikde neviděl, zraněn, nebo odejit?

  • CeZeRo - 25.11.2014, úterý, 17:07
    (0)

    kecipep: myslím že i když nižší ligy skončili, tak hráči tam mají smlouvy do konce kalendářního roku. Minimálně je tomu tak u Daníčka v Karviné...

  • Maja - 25.11.2014, úterý, 16:43
    (0)

    vajdik: Jasně, že jsem poslední zápasy viděl, stejně jako vím, kde v tabulce jsme. Ale i přesto, že jsme 3 nad sestupem, tak ta hrozba prakticky není reálná. Jak píše rozekm, 3 na sestup a 3 na páté místo. Liga je vyrovnaná. Poslední kola to není žádná extratřída, ale neházel bych to na trenéra. Navíc kdyby se týmu povedlo udělat o tři, čtyři body víc, každý by mluvil jinak (a v zápasech Slavia, Baník, Liberec k tomu blízko bylo).

  • rozekm - 25.11.2014, úterý, 16:13
    (0)

    Hoši klídek, 3 body sice chybí do sestupových pozic ale taky 3 body chybí na 5 místo.. Liga je tento rok dost vyrovnaná.

  • kecipep - 25.11.2014, úterý, 15:50
    (0)

    Také by mohl dostat šanci Čtvrtňa! Vysoký je, dal za podzim 13 gólů ve 13 lize a možná už by měl být ready i na Bohemku ne?

  • vajdik - 25.11.2014, úterý, 15:23
    (0)

    to MAJA: Chtěl bych se tě zeptat zda si viděl/a aktuální tabulku SL? Od 2.ligy nás dělí 3body, což jak píšeš není žádný pohodlný střed tabulky!!! Atratkitvní fotbal že hrajeme jak dříve??? Viděl/a si posledních 10 zápasů Slovácka? Já osobně beru, že s hráči které klub má, neuděláme nějaké terno, ale aby se z naší hry vytrácela dravost, agresivita..to už jako chybu u trenéra považuji..a to že neustále omílá to stejné po prohraném zápase..a stále pak staví stejné hráče..asi někde zakopaný pes bude ne? Já osobně říkám že kouzlo HABANEC pomalinku vyčuchává...

  • Maja - 25.11.2014, úterý, 15:05
    (0)

    Tady těm řečem fakt nerozumím... Habanec tým stabilizovat tak, že se nebojíme o záchranu, tým hraje v pohodě střed a k tomu o dost atraktivnější fotbal než dřív a vy jste nespokojení? Žádný trenér by poháry neudělal. Na to je prostě potřeba víc peněž=lepší hráči. Ani všude opěvovaný Mourinho by tento manšaft na špici nedovedl. A to nemyslím špatně k hráčům. Je to prostě realita a podle mě je Habanec nejpovolanější pro náš klub a několikrát odvážně protočil sestavu, která i vyhrála (i když v poslední době do toho moc nešahá)

  • Uhel - 25.11.2014, úterý, 14:50
    (0)

    stopera hraje ted aj Cyra za juniorku.... :-D

  • eLucky - 25.11.2014, úterý, 14:18
    (0)

    to kecipep: Martin Holek je přeškolený na stopera a hraje tam za béčku už nějaků chvilku, rozhodně celý podzim;) A musím říct, ze mu to celkem ide, přece jenom má už celkem zkušenosti a přehled;) Navíc odhad... hraje trochu podobně jako Rada za áčko, není obyčejný stoper-odkopávač;)

  • kecipep - 25.11.2014, úterý, 11:59
    (0)

    Jak je to s tím Holkem? Mně se v přípravě vždy líbil, góly dával, ale Sváťu nepřesvědčil. V béčku už nehraje útočníka že?

  • Buchlovjak - 25.11.2014, úterý, 11:53
    (0)

    Já jsem ale pořád nedostal odpověď na to proč nejlepší chlap na place (Trávník) za stavu 0:1 střídal v 68. minutě. Jinak souhlas s Vajdíkem. Pokud by byly ambice hrát furt okolo 7 až 8. fleku tak se na to sponzor může vykašlat. A taky bych souhlasil s novým impulsem zřejmě. Šak to říkám už snad dva roky. Svaťa staví furt svoje koně a my nemáme nikoho vůůůůůůůůůbec čím překvapit. Mladé dravce občas, střídat herní styly, rozestavení jak už tady několik lidí zmiňovalo. Je to prostě furt opakovaná nuda. Ale fandím a fandit budu furt :-)

  • KEIKIN - 25.11.2014, úterý, 10:47
    (0)

    Pokud chceme opravdu hrát na jaro o poháry, museli bychom koupit do každé řady jednoho zkušeného borca. Ti mladí prostě potřebují vedle nekeho vyrůstat. A co se týče trenéra ? Podle mně příliš bazíruje na rozestavení. Měli by hrát hráči, kteří mají aktuální formu a klidně ofenzivní záložník na krajním beku nebo obránce (koši) v útoku. Varianta bez Doška měla být nachystána a mělo se s tím počítat. Bohužel naše hra se odvíjí od toho, jestli hraje či nehraje Došek/šumi/rada.

  • vajdik - 25.11.2014, úterý, 10:43
    (0)

    KEIKIN - právě že spokojenost se 7-8 místem, potom je to jen utopení peněz panem Zemkem, bud by měl investovat méně - a budeme hrát jak ČB, Hradec..vyloženě o záchranu, nebo krapet více, a můžeme atakovat 4 místo, protože česká liga má 2-3 tými špičku a pak 10 týmů šedý průměr.. Pro fanouška hrát 7-9 místo, zcela nezáživné! A pokud to tak mají nastaveno i v klubu, hrát vše alibisticky na průměr, pak se nedivím těm výkonům hráčů ale i přistupu vedení v čele s p. Krejčím., viz propagace FCS, dresy, postoj k fanouškům..pro které klub před sezonou není schopen ani umýt sedačky! Šak oni si to za těch 150 Kč nějak utřou prdelí že...

  • vajdik - 25.11.2014, úterý, 10:36
    (0)

    Babu: V českých poměrech si myslím trenér při dobrých výkonech 3-4 roky a pak je nutná změna.. Habanec Slovácku dal hodně, ale už se vše dostává do stagnace, výkon mužstva, hra a i taktika už je přečtená..nejde zatvrzele hrát pořád stejný systém..je třeba změna a to se FCS nedaří praktikovat.. Jak jsem již psal, naše hra už je všemi tými přečtená..od vyvezení balonů přes Radu, roztahnutí hry na kraje a centr, hlavička Došek nebo sklepnutí na zálohu..nevím..chce to už i něco jiného..třeba útok se dvouma hráči rychlostními..Diviš, Kerbr, a trošku jiná hra..

  • KEIKIN - 25.11.2014, úterý, 10:36
    (0)

    Dokud budeme provinčním klubem, je podle mně je jedno, kdo trénuje. My si tu záchranu dycky nějak ukopem doma. Splníme povinnost a pak i něco navíc ke konci sezony. Do 7-8 místa dycky bude spokojenost. A to ví všichni, od majitele po hráče na lavičce.

  • eLucky - 25.11.2014, úterý, 10:33
    (0)

    Michal Trávník už je;):D

  • Uhel - 25.11.2014, úterý, 10:17
    (0)

    trávník se zatím nedělá a kdo ví kdy bude, jestli bude !!

  • tomrs - 25.11.2014, úterý, 10:03
    (0)

    hej borci, potřeboval bych jednu permici do sektoru B3:) je možné ji koupit nebo je tento sektor už vyprodán?:D

  • Greif - 25.11.2014, úterý, 09:59
    (0)

    Tady je zas chytrolínů .. loni sme nebyli schopní uhrát body doma uhráli sme je venku, letos se je uhráli zase doma ..co víc dořiťky chcete ?

  • Babu - 25.11.2014, úterý, 09:37
    (0)

    vajdik: nejsme MU, kdy je jeden trenér na několik let?? Takže bys chtěl co, abychom to každý rok střídali? Tomu říkám koncepce jak noha.

  • vajdik - 25.11.2014, úterý, 08:37
    (0)

    Tak tak Hory, mám pocit že kouzlo Habanec vyčuchává..a chce to asi nový impuls..přece nejsme MU, kdy je jeden trenér na několik let.. Někde bude chyba i v trenérovi, protože po každém venkovním zápase se opakuje jak magnetonová páska že hráči neměli přístup, že chyběla bojovnost..atd, bohužel už tomu tak je i v domácích utkáních! Apropo, nějaký problém s výměnou trávníku??? Že se pořád nic neděje a klub tajně mlčí :D Teda jako vždy... :D

  • Hory - 25.11.2014, úterý, 07:05
    (0)

    On trenér sice změnil styl hry mužstva, ale od té doby mám pocit, se mu toho už moc nedaří. Možná,tak jak na spoustu hráčů se tu dívá kriticky, tak by tento pohled stál upřít i na trenéra.

  • Buchlovjak - 24.11.2014, pondělí, 23:40
    (0)

    Příliv a odliv jako vždy :-). Ano hra stála za houbelec, ale chybí tomu i ten náboj a větší snaha. Tu měl bohužel jen Trávník (který byl absolutně nepochopitelně střídaný - do té doby bojoval jak lev dopředu i dozadu) a částečně Šumi. Jinak k tomu mám opět ještě jednu připomínku o tendenčním vedení utkání ze strany sudího. Sice neodpískal nic z čeho by byl neférový gól, ale kolik otočil situací ve prospěch Škodovek to se mě vůbec nelíbilo a to se nebavím o tom kolik měli vidět Bolkáči žlutých karet....FCS nafurt!

  • Artigas - 24.11.2014, pondělí, 22:37
    (0)

    KAŽDÝ z těch soupeřů je hratelný, jenže vy ste kopyta...

  • Bumbos - 24.11.2014, pondělí, 18:31
    (0)

    Ale bohužel to není jen o levém obránci, defenziva jako taková je problém. A navíc nejsem přesvědčen o Kubáňově přínosu,ale snad se v něm pletu.

  • kecipep - 24.11.2014, pondělí, 17:28
    (0)

    Bohužel levý bek nás trápí dlouho. Kubáň se má vrátit z hostování. Společně s Honzou Lukášem, Daníčkem a Hofmanem máme spoustu posil na Bohemku :D

  • lagic - 24.11.2014, pondělí, 17:07
    (0)

    Je to smutné říct, ale pokud by se Rambo zranil, tak to pro nás žádná ztráta asi nebude. Dle mě je to totiž dlouhodobě nejslabší hráč základní sestavy.

pristi
 Další články:
03.12.2014, středa, 08:31 - Nečekaně nastoupil a je lídrem střelců. Důležitá výhra, říká Došek
01.12.2014, pondělí, 13:35 - Břečka se proti Bohemians hledal, pak rozhodl o výhře Slovácka
01.12.2014, pondělí, 13:32 - Roztrhl mi dres, říká Švenger. Nic jsem neudělal, brání se Šumulikoski
01.12.2014, pondělí, 13:30 - Výhrou jsme získali klid do jarních odvet
24.11.2014, pondělí, 15:37 - Potřebujem body z venku, proto jedem na ..
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace