*
23.11.2024
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
včera
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku

Slovácký brankář Heča o finiši ligy: Rozhodovat bude každá chyba

30.03.2018, pátek, 19:47
heca_velky.jpg

V počtu inkasovaných branek se fotbalisté Slovácka mezi týmy spodní poloviny ligové tabulky vymykají. Inkasovali jich pouhých 27, přesto stále zůstávají těsně nad hranou sestupu. A to vinou málo potentní ofenzivy, kde se ke střelci Tomáši Zajícovi nikdo další stále výrazněji nepřidává. O to větší tlak bude v rozhodující fázi sezony na brankáři Milanu Hečovi.

„Reprezentační pauza byla fajn, dost jsme potrénovali a pak jsme měli i pár dní volna, kdy jsme si trošku odpočinuli, a můžeme jít s čistou hlavou do důležitých zápasů, které rozhodnou,“ říká před sobotním domácím utkáním proti Liberci Heča, jenž před týdnem oslavil sedmadvacáté narozeniny.

Jaro jste rozehráli slušně, ale na únik do klidu to stále nestačí. Očekáváte, že to bude dramatické až do samého konce?
Zatím to tak vypadá. Všichni bodují, naštěstí my taky a furt nám nic neuteklo. Dá se říct, že od devátého místa se hraje o záchranu, všichni jsou namačkaní ve čtyřech bodech. Budou rozhodovat maličkosti v zápasech, každá chyba. Každý bod bude důležitý.

Dělal jste si bodový propočet pro zbytek sezony?
Někdo z kluků sleduje, kolik ještě musíme uhrát, ale já jdu do toho s tím, že každý zápas chceme vyhrát. A sečte se to až na konci.

Vám body přibývají pomalu kvůli remízám, kterých jste posbírali už osm. Teď proti Liberci, který na jaře prohrál jen jednou a je v tabulce třetí, by se vám ale remíza hodila, ne?
No, my jsme prohráli na jaře taky jen jednou, takže formu máme víceméně stejnou. Navíc hrajeme doma a chceme vyhrát. Až po konci zápasu si můžeme říct, jestli je případný bod dobrý, nebo ne. Uvidíme, jak bude vypadat hra a výsledek.

Jméno Heslo
text
  • vajdik - 03.04.2018, úterý, 16:20
    (0)

    A HLAVNĚ DANĚK DO BRANKY!!! Nechápu Simeoneho proč je neustále jasná jednička pan Heča...který formu nejspíše nechal v Turecku :-(

  • huhu - 03.04.2018, úterý, 15:30
    (0)

    Bayern: dát gol a žádný nedostat, neříkej :). Hlavně by mel dostat příležitost Krejčí, je mi jedno jestli místo břečiho nebo šimka, ale kdy jindy než teď, musí tam někdo ukázat zkušenost, když není šumi. V karviné věřím že překvapíme a vyhrajeme! Brno bude doma náročnější.

  • Bayern Munchen - 03.04.2018, úterý, 14:15
    (0)

    A teď se ukáže, jak je ten tým silný hlavně mentálně... Teď už půjde do tuhého a uvidíme jak jsou především naši mladíci silní po stránce hlavy a zda se z toho neposerou. V Karviné musí vyhrát, remíza je málo, protože spodek začíná pomalu utíkat. Musí bojovat jeden za druhé a hlavně dát gól a nejlépe žádný nedostat.. Janošek 4 ŽK, a pozor hvězda Daníček 7 ŽK a zápasy pravdy před námi... Jsem zvědavý jak to mistr Kordula postaví a hlavně jak mají natrénováno a co je už naučil hrát, teď už pěkná hra bez bodu nás může stát sestup...

  • Nike - FCS - 03.04.2018, úterý, 12:44
    (0)

    Baník rozhodně jasný není, do konce zbývá kolik 8,9 kol? Z těchto zápasů jde udělat nádherných 27 bodů, což je samozřejmě nereálné ale Baník jich na záchranu ztrácí pouze 5, klidně se ještě zachránit může. Ale my bychom zase měli trochu zabrat, protože týmy kolem nás bodují a my jsme jaksi ted neposkočili, proti Liberci doma jsme mohli určitě bodovat, jestli ne tak minimálně ted v Karviné je remíza nutností ale 3 body by byli potřebné. Ted jsou 3 zápasy v kterých se rozhodně, buď a nebo... Jestli z nich nebude víc jak 6 bodů tak si myslím že už to nestáhneme.

  • riedlss - 01.04.2018, neděle, 21:37
    (0)

    Bayern M.:,,To si tady někdo myslel, že budou Zlín a Boleslav hrát pořád kulové?,, Myslíš, že Slovácko bude hrát pořád kulové? Jestli přemýšlíš takto tak to potom jo...m.

  • derflik - 01.04.2018, neděle, 21:30
    (0)

    tak ta výhra Zlína je větší problém jak včerejší výsledek

  • vajdik - 01.04.2018, neděle, 20:50
    (0)

    Jaxe říká, mame to ZATIM ve svých rukou. Pokud doma porazime Brno, Duklu a Zlín tak se zachranime, pokud tyto tymi doma neporazime, tim padem ze vzájemných dvojzápasů s temito tými ziskame mene bodů, spravedlive pujdeme dolů na ukor výše zmíněných. Banik je asi jasny...

  • Jerry1984 - 01.04.2018, neděle, 20:23
    (0)

    asi my nebo Brno..

  • Jerry1984 - 01.04.2018, neděle, 20:19
    (0)

    jako apríl bych to bral.. ale asi bohužel ne :D.. To je adrenalin :D:D

  • zary.cz - 01.04.2018, neděle, 20:17
    (0)

    Hlavně že to bylo jasný :D

  • zary.cz - 01.04.2018, neděle, 20:17
    (0)

    Jasně takže bylo jasný že dnes Zlín vyhraje na Slavii nebo včera Bolka protože nebudou hrát stále kulové jak my... :D Wow :))

  • Bayern Munchen - 01.04.2018, neděle, 20:06
    (0)

    Tak to se zase podařilo, místo výhry nad Libercem, pláčeme, že vyhrál Zlín a Boleslav. To si tu snad někdo myslel, že budou hrát stále kulové, jak my... Ale buďme v klidu v Plzni a na Slávii nás zápas ještě čeká, určitě tam něco uhrajeme, když trefíme branku ...

  • barnabas.666 - 01.04.2018, neděle, 20:01
    (0)

    ještě Dukla je poněkud z formy. Karviná, Bolka a zřejmě po dnešku i Zlín se asi zachrání, i když forma Zlína mě pořád ještě nepřesvědčila. O sestup si to podle momentální situace rozdají Jihlava, Dukla, Slovácko, Brno a Baník.

  • zary.cz - 01.04.2018, neděle, 19:57
    (0)

    Takže to vypadá na souboj o záchranu mezi námi,Jihlavou,FCB a Brnem... Pojebaná slávka...

  • barnabas.666 - 01.04.2018, neděle, 19:56
    (0)

    jj, taky bych je nakopal do řiti. Takhle se zahrává standardka? Jestli se kvůli nim ti žlutomodří žebráci zachrání...

  • Babu - 01.04.2018, neděle, 19:54
    (0)

    Žebráci.. jak Plzeň..

  • kecipep - 01.04.2018, neděle, 19:53
    (0)

    Tvl ta Slavie at jde taky nekam..

  • lagic - 01.04.2018, neděle, 17:08
    (0)

    Já myslel ty situace, když se na něj pak nadávalo, 1. když jsme běželi sami na bránu, ale tam se to odrazilo od našeho, tudíž ofsajd to byl, 2. ofsajd myslím Petra, ale tam v době přihrávky se vracel z ofsajdu a pak to tím vypadalo, že v ofsajdu nebyl, než k němu ten dlouhý balon doletěl, za 3. Divíškův aut, tam to aut dle mého taky byl, chyba byla spíš v Divíškovi, že dělá vše pomalu a akce jen brzdí a za 4. ten centr z pravé strany, jak mával odkop od brány, tam si taky myslím, že byl balon celým objemem za čárou...Každopádně, pomezní nám zápas neprohrál.

  • tomrs - 01.04.2018, neděle, 16:44
    (0)

    lagic: Valheru myslí z tribuny A, kde dva okamžiky byly podle mého názoru hraniční, ale raději je mávnul, aby nedostal flastr v případě špatného rozhodnut,í díky kterému byla vstřelena branka.

  • vajdik - 01.04.2018, neděle, 16:10
    (0)

    No hlavne ten hlavni vcera, ikdyz to nebyl nejaky zapasy zkuseny ligovy rozhodci, zvladl utkani naprosto s prehledem,..nez rada jinych s plno zapasy odrizenymi v lize! A ohledne pomezniho, jak ofsajdy tak těsné auty v poradku!

  • lagic - 01.04.2018, neděle, 15:45
    (0)

    Valheru: skrz toho pomezního, já sedím na C a často taky pořvávám na pomezního a ne zrovna pěkné věci, ale včera mi ho bylo spíš líto, protože z mého pohledu včera ty ofsajdy opravdu byly, což z B poznat nejde a dle mého názoru to byl jeden z nejlepších pomezních, co jsem u nás na stadioně viděl.

  • vajdik - 01.04.2018, neděle, 12:30
    (0)

    Včerejší zapas rozhodlo dle meho nepromenena 110% sance Jurosky asi v 5.minute. Jinak k hodnocení hráčů které tu po utkání je: Souhlas s Hecou - bohužel tým rozehravkou a svojí nejistotou defakto u každého kontaktu s balonem obraně a týmu moc nepomáhá, jasná volba dat do branky Danka! Na obranu Rezka, bohuzel tym ma svoji urcitou kvalitu a zrovna krajni zaloha konkureční moc není, krom Navratila tym nemá typickeho kraje, Petr, Havlík ani Rezek jimi dle meho nejsou..a ja treba jsem rád ze treba mistondva roky tragicky hrajiciho Havlika dostal sanci nekdo jiny a rozhodne hůře nezahral nez pan Havlik. A Simko - dost jsem ho kritizoval, ale ten hrac v zadu fakt hraje spolehlive. Osobne kdyz uz posadiy nekoho z obrany je Divisek, Simko na jeho misto a do středu obrany Krejci. Bojuzel i z úst Simeoneho vyzniva ze krom Zajice neni alternativa a ten Irakli asi bude další "posila" pro nasi juniorku a necekejme z neho posilu do A týmu ligoveho muzstva. Dle meho kdyby vcera v utoku byl Lafata, Dolezal, nekdo ligou více zkuseny, branku by z te sance v 70.min po strilenem centru Navratila dal.. No uz s tim nikdo nic neudela, ted to chce ze tri zapasu alespon 5.b!

  • spiky - 01.04.2018, neděle, 11:16
    (0)

    Já bych ten včerejšek tak tragicky neviděl. Ano přijel Liberec, třetí v tabulce. Na stranu druhou, pokud hrajeme o záchranu a musíme sbírat body a to především doma, tak Liberec neliberec, čekal bych víc. Větší nasazení. Po prvním poločase jsem čekal, že na ně ve druhé půli vletíme a my se do 70, nebo 75. minuty nedostali ani do hry. Střídaní se včera vůbec nepovedly. Nechápu proč nehraje vůbec Krejčí. Šimko je špatný a Krejčí to nemůže kazit o nic víc než právě prvně jmenovaný. Nicméně sorry, ale aby si kolikrát ti kluci nenahráli na metr když stojí skoro vedle sebe? To mi hlava nebere. Když většina těchto přihrávek jde buď do autu, nebo přímo na soupeře!

  • hešpy - 01.04.2018, neděle, 10:39
    (0)

    Kordula by se měl zamyslet nad tím, koho střídá. Machalík je poslední dobou opravdu tragický, pod Levým hrával daleko líp, ten včera dost kazil. Kubala asi není špatný hráč, ale na dobývání vápna měl jít na hrot stoper, ne on, kterému se spolu s Rezkem rozklepou kolena. A prosím, aby už nikdy nehrál pan Jakub Rezek, který má absolutně žalostnou životosprávu, kdo chodí do města, ten ví. Při každém střídání se snaží hloupě simulovat, technicky a rychlostně to teda taky není žádná sláva, jestli chce tým sázet na takové hráče, kteří mají tak maximálně na Kroměříž, tak potěš.

  • Ferda1 - 01.04.2018, neděle, 10:23
    (0)

    Huhu ma pravdu,že navrc ještě nedal gol a asi by měl. Snaži se,maká ale gol žádny a bez golů se už kurva vyhrát neda. Hra neni zlá,často jsme lepši než soupeř,ale nikdo nedá gol,to je zlé.

  • riedlss - 01.04.2018, neděle, 10:01
    (0)

    Huhu: Navrátil byla jedna z mála pozitivních věcí ze včerejšího zápasu tak nevím proč by se člověk nemohl rozplývat?! Za každý takový výkon se budu rozplývat ať jej podá kdokoliv kdykoliv. Jinak nevím o tom by se dalo říct, že dlouhodobě podává stabilní dobré výkony.

  • Witeek - 01.04.2018, neděle, 09:30
    (0)

    Navrátil dřel, o tom žádná. Ale proč zrovna proti Liberci? Že by se mu zastyskalo? Snad ne...No ale Juroška též velmi kvalitní výkon. Kdo to opět nezvládl, tak Hečis. A ještě i Divíšek hodně chyboval. Tak celkově ta levá strana hořela.

  • huhu - 01.04.2018, neděle, 09:27
    (0)

    Valheru: sračky? v čem nemá pravdu? ty se tu rozplíváš nad Navrátilem, za 24 zápasů tuto sezonu 0 golů. Ofenzivní záložník jak řemen :). Takto podobně jezdil aj Diviš, ten k tomu aspon přidal občas nějaký gol.

  • Valheru - 01.04.2018, neděle, 09:19
    (0)

    Bayern Munchen: Kdokoliv. Tyhle sračky co se tu po každém prohraném zápase objevují, mi už lezou krkem. Už to je delší dobu víc než trapné.

  • Bayern Munchen - 01.04.2018, neděle, 09:14
    (0)

    Jedeme do Karviné vyhrát ;-) a kdo dá ten gól... Tyto řeči mi už lezou krkem, furt dokola to stejné. Pane trenére podívejte se prosím na tabulku a uvidíte kolik máme bodů, co s hráči trénujete když neumí zakončovat a nebo se do šancí vůbec dostat. Nemluvím o kvalitě centrů do vápna a standartkách, to mě bolí oči, jak to ti fotbalisti nezvládají. A nervozita bude přibývat s každou prohrou a každým kolem co budeme v tabulce tam kde jsme. Je potřeba budíček, jinak bude dost zle.

  • riedlss - 01.04.2018, neděle, 08:26
    (0)

    Ti kteří mluví o čisté tragédii, nevím na jakém fotbalu byli. :) Chyby byly, nebyla to paráda, ale ani ne tragédie. Běž gólu není ovoce. Navrc palec nahoru, jeho nejlepší zápas jara. Pomezní na facku. Liberec hrál velice dobře na míči. Ne náhodou jsou třetí v tabulce.

  • Valheru - 01.04.2018, neděle, 00:34
    (0)

    Hory: až na toho pomezního v druhém poločase...přišlo nám že tam mával jak na rally. Minimálně půlka odmávaných ofsajdů nebyla nebo byla hraniční, které by se pouštět mohly. A Navrátila mi bylo dneska hodně líto - jezdil tam jak motorová myš, rozdával přihrávky, obcházel soupeře, ale nikdo jeho snahu nedokázal přetavit v gól :-(.

  • Hory - 01.04.2018, neděle, 00:06
    (0)

    Tak jsem si dnes říkal když jsem pozoroval Hečovu nejistotu a kiksy, co se ještě musí stát, aby už konečně začal chytat Daněk.A jinak dnes se naši utopili ve velkém množství individuálních chyb a nízkém sebevědomí.Mužstvo na mne místama působilo, jak kdyby se ani neznalo a teprve se hráčí sehrávali.A kdo se mi dnes líbil, byl rozhodčí,spolu s Navrátilem, dvě nejlepší postavy na hřišti.

  • Bayern Munchen - 31.03.2018, sobota, 21:46
    (0)

    Čemu se tady furt divíme, obrana s Hečou katastrofa, kromě Jurošky i když mohl by se naučit centrovat. No a útok a záloha žádná sláva, řekl bych o ničem. Pokud nedá náhodné gól Zajíc tak nikdo a na to doplatíme, je to až smutné a nevím co stále trénují, to už musí mít něco naučené a stále spoléhat na ostatní týmy, ze někdo hraje hůř nebo lip, a po bodě to jde velmi pomalu v té tabulce :-(

  • Jerry1984 - 31.03.2018, sobota, 21:32
    (0)

    Liberec kromě té branky téměř nic neměl.. chtělo by to, aby nás už konečně podržel i Heča.. zatím nic moc.

  • hešpy - 31.03.2018, sobota, 20:51
    (0)

    Rezek je přešlap, bohužel ho tam bude Kordula neustále cpát.

  • Babu - 31.03.2018, sobota, 20:51
    (0)

    Juroška a Navrátil jediní snesli přísnější měřítko.. Liberec jalový, jen šťastnější o gól.. remíza 1:1 by byla asi fér.. no nedá sa, musíme bodovat v Karvine.

  • peetrs - 31.03.2018, sobota, 20:45
    (0)

    huhu: pro mě dnes jeden z hráčů, který snese měřítko. Ostatní se mu v rychlosti a práci s míčem těžko blíží. Ale je to jenom názor.

  • Ondra - 31.03.2018, sobota, 20:34
    (0)

    Huhu: Naprosto s Tebou souhlasím. Nasazování Rezka naprosto nechápu. Tento kluk nikdy nic nepředvedl a dát ho tam, když potřebujeme dát gól. Tragédie!

  • huhu - 31.03.2018, sobota, 20:21
    (0)

    peetrs: no..klobouk dolů nevím. Navrc jezdil, spoustu balonu vybojoval. Ale takový hráči musí dávat goly, nahrávat na ně. To samé čekám od Havlíka, Petra, Machalíka...... je toho strašně málo od těchto hráčů z hlediska produktivity

  • peetrs - 31.03.2018, sobota, 19:58
    (0)

    Od Liberce jsem čekal víc, nezasloužil si vyhrát. Bohužel, když nedáš gól .... Klobouk důle dnes před Honzou Navrátilem, který jediný Zajdu vpředu podpoří. Jinak pravá dnes byla hodně dobrá (Juroška - Navrc)

  • Skein - 31.03.2018, sobota, 19:01
    (0)

    a hlaste se na výjezd ;)kdo ještě není...

  • zary.cz - 31.03.2018, sobota, 18:56
    (0)

    Dneska se na to dalo dívat jen 25 minut pak tragédie bohužel. Hoďme to za hlavu a hlavu vzhůru! Teď nás čeká důležitý trojboj: Karviná,Brno,Dukla. Hlavně se z toho neposrat!

  • celtic - 31.03.2018, sobota, 18:46
    (0)

    Liberec dal gól z první šance,zalezl do obrany a čekal....,na to že je Liberec třetí v lize tak hrál houby,ale stačilo mu to,protože my se na nic nezmohli a na rozdíl od nich nedali gól,no klasika....dneska nas to asi štve všechny moc moc.....Liberec si za hru nezasloužil vyhrát,ale bohužel vyhrál.....

  • Pedro - 31.03.2018, sobota, 18:35
    (0)

    Dneska bohužel opět klasický podprůměr. Bázlivost trenéra trochu více zariskovat, když potřebujeme bodovat...a hlavně dát první gól. Vždycky ho dostaneme a pak se teprve probudíme a tlačíme se za vyrovnáním. nechápu, proč vždy čekáme, co nejprve vymyslí na nás soupeř??? Hra je stále bez systému, nemá to řád., Občasné solidní výsledky jsou jen záblesky na chmurném nebi. Nespoléhejme na Karvinou či Brno, že je dáme...kolikrát se nám to vymstilo a tyto mančafty se na nás naopak chytli. Musíme chtít bodovat vždycky.

  • celtic - 31.03.2018, sobota, 18:33
    (0)

    klasika opět hra na krásu,víc ze hra,tlak a držení míče bez gólového efektu,,,,stokrát raději ať hrajem tužku a dáme nějakého gĺa a získáme body,které teď nutně potřebujem,jinak budem ve sračkách,,,Liberci stačí dát jedna tutovka v sedmé minutě a my se nezmůžeme na nic,moc smutné a jsem dost naštvaný,jestli nevyhrajem z Karvinu,Brnem a Zlínem tak to bude moc špatné

  • volič - 31.03.2018, sobota, 18:25
    (0)

    TominoXXL: to není žádné hodnocení,to trochu aspoň rozveď,hrálo se 90minut a ty píšeš cosi o trenérově kamarádovi,já to viděl až od 65minuty a zas tak tragické,vzhledem k okolnostem,se mi to nezdálo,dyť Liberec je třetí z šestnácti a s takovým soupeřem se body berou jako bonus,jak psal Greif Karviná a Brno tam mají body dvojitou cenu a jde o hodně,věřím že "kluci" tu ligu ukopou a nespadnem,navíc je to pro ně myslím velká skušenost a zkouška ,,SLOVÁCKO DOTOHO

  • a jé - 31.03.2018, sobota, 18:25
    (0)

    Dnes opět tragédie nechápu Heču v bráně ten tam nemá co dělat, možná až se dá dohromady a útok na to se nedá nic říct 7 šanci ani jeden gól kde je gruzinec vždyť už hraje ale samozřejmě jedna věc je jistá příště si bude Brno stěžovat na kvalitu trávníku vedení ho nechá zamrznout protože to jsme aspoň toho blbě gola dali fakt mě k..va nasrali

  • hešpy - 31.03.2018, sobota, 18:19
    (0)

    Zajíc byl dneska líný na krok. Nechápu to, hraje se o zápasu a jemu se snad nechce.

  • wer - 31.03.2018, sobota, 18:08
    (0)

    Janošek hrál v týdnu za dvacítku, dnes mu to nešlo, ale v minulých zápasech byl dobrý. Ignoraci zkušeného Krejčího také nechápu. Gruzínec hrál 2 zápasy za juniorku a i když dal gól, tak byl jeden z nejslabších na hřišti.

  • Jerry1984 - 31.03.2018, sobota, 18:08
    (0)

    tak budem příští sezonu chodit na holky, no..

  • Greif - 31.03.2018, sobota, 17:22
    (0)

    Škoda že to tam Šimkovi nespadlo .. neva z Karviné bod či tři , doma porazit Brno a jeklid

  • hešpy - 31.03.2018, sobota, 17:13
    (0)

    Kordula asi nechce dělat změny v sestavě, ale tak Krejčí by zrovna hrát mohl. Určitě není horší než takový Šimko.

  • karagavrylydys - 31.03.2018, sobota, 16:53
    (0)

    Odehráno 6 jarních kol a 2 největší posily neodehrály ani minutu.

  • huhu - 31.03.2018, sobota, 16:52
    (0)

    vůbec nechci Kordulovi vyčítat střídání, konecne se nekdo neboji poslat tam v 60 minute druhého utocnika....ale nechápu proč tam stále posílá neproduktivního Rezka , ten kluk bude dobrý fotbalista, ale záchranu nám ted určitě nevykope. Proč tam raději neposlal na hrot třeba Krejčího, ikdyž je to stoper...tak trocha zkušeností. Prostě 18 letí kluci tu záchranu nevykopou

  • volič - 31.03.2018, sobota, 16:30
    (0)

    karagavrylydys: dík moc

  • karagavrylydys - 31.03.2018, sobota, 16:16
    (0)

    http://www.sportingvideo1.com/20180330/vv5abe968cb60284.15225479-1940710.html

  • volič - 31.03.2018, sobota, 16:04
    (0)

    ten stream tez prosim

  • huhu - 31.03.2018, sobota, 15:49
    (0)

    připomíná me to zapas v olmiku :(, sme o chlup lepší, juroška výborný...ale stejně toho gola dostaneme

  • salash - 31.03.2018, sobota, 14:47
    (0)

    nějaký stream prosím?

  • volič - 31.03.2018, sobota, 14:13
    (0)

    Věřím ve 3body pro slovácko,ale nemůžu být dnes v uh na stadionu,máte někdo odkaz na ňakej stream třeba,slovácko do toho

  • riedlss - 31.03.2018, sobota, 12:45
    (0)

    Neprohra by bodla. Výhra by byla vynikající.

  • zary.cz - 31.03.2018, sobota, 12:39
    (0)

    3 body budou doma dneska!

  • karagavrylydys - 31.03.2018, sobota, 12:34
    (0)

    Fífa: Jak nemáme co ztratit? Můžeme ztratit 3 body.

  • tvojemama - 31.03.2018, sobota, 09:46
    (0)

    Dukla ztrata, Banik i Jihlava hrali hovno. Jihlava proti silnejsim tymum dala brzo gol a zatahla se, ted maji problem, tak snad se brzo dostanem pred ne ( dneska jak jinak :) ) . Dnes jim bude chybet Bosancic, snad to zvladnem.

  • Fífa - 31.03.2018, sobota, 08:44
    (0)

    Proti Liberci nemáme co ztratit. Pokud uhrajem nějaké body tak super. Důležitější zápasy nás čekají v dubnu proti Karviné, Brnu a Dukle.

  • riedlss - 31.03.2018, sobota, 07:50
    (0)

    Baník hrál úplné ho... a Jihlava ještě větší :)

  • Jerry1984 - 30.03.2018, pátek, 21:20
    (0)

    Jihlavě se nějak nechce.. a Baník bez Baroše marný, štěstí bylo, že proti nám nehrál.

pristi
 Další články:
01.04.2018, neděle, 13:44 - Slovácko výrazně posiluje aneb Persony na cestě!
31.03.2018, sobota, 18:49 - Slovácko - Liberec 0:1, zase ten Pulkrab. Rozhodl sedmým gólem na jaře
31.03.2018, sobota, 13:49 - Nebyly to žádné galeje
31.03.2018, sobota, 12:26 - Proti Liberci čeká kouč fotbalistů Slovácka ofenzivní duel
30.03.2018, pátek, 11:02 - Liberec hraje útočně, bude to boj na férovku, očekává Navrátil
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace