*
včera
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Slovácko v dohrávce v Olomouci bude usilovat o sedmou venkovní výhru za sebou

05.04.2021, pondělí, 17:36
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Fotbalová liga si odškrtne jeden z pěti odložených zápasů, které se v původním termínu neodehrály kvůli karanténním opatřením v klubech. V úterý Olomouc v dohrávce 23. kola hostí Slovácko, které si může upevnit třetí příčku.

Zápas se měl původně hrát už 14. března, vzhledem ke karanténě Slovácka kvůli hromadné nákaze koronavirem byl ale odložen. K dobru má Slovácko ještě utkání na hřišti Pardubic.

Jde o utkání 23. kola, které se hraje dřív než odložené duely 22. dějství. Je to kvůli tomu, že tento týden jsou na programu čtvrtfinále Mol Cupu, z něhož Slovácko vypadlo a Olomouc proti Slavii nehraje, protože pražský klub čeká čtvrtfinále Evropské ligy.

Nastoupí dva týmy s odlišnou formou. Zatímco Olomoučtí prohráli tři z posledních čtyř zápasů nejvyšší soutěže, tým z Uherského Hradiště prožívá historicky nejlepší sezonu a může si upevnit třetí místo v tabulce.  Slovácko bude usilovat o sedmé venkovní vítězství v lize po sobě.

Sigma Olomouc - 1. FC Slovácko
úterý 16.30, rozhodčí: Hocek, na podzim 0:0


Předpokládané sestavy, Olomouc: Mandous - Radek Látal, Hubník, Beneš, Zmrzlý - González, Breite, Daněk, Chytil, Hála - Nešpor.
Slovácko: Nemrava - Šimko, Hofmann, Kadlec, Kalabiška - Daníček, Sadílek - Petržela, Kohút, Navrátil - Kliment.

Svěřenci trenéra Martina Svědíka po návratu z izolace vyhráli oba duely a naplno bodovali v pěti z posledních šesti kol. Venku v lize drží svou rekordní šestizápasovou vítěznou šňůru, kterou natáhli v sobotu po obratu v Opavě. Naopak Olomouc doma podlehla pardubickému nováčkovi 0:1 a tímto výsledkem prohrála potřetí z posledních čtyř kol.

Jméno Heslo
text
  • Šovkovskij - 11.04.2021, neděle, 16:04
    (0)

    Goor: Nemáte odkaz na ten rozhovor s panem Zlínským? V čem to vyšlo?

  • Slovácko Kingdom - 10.04.2021, sobota, 16:46
    (0)

    Velké prachy se stejně musí řešit na úrovni majitelů. Doba je nelehká.

  • riedlss - 10.04.2021, sobota, 16:27
    (0)

    Ale pokud je to takové z doslechu nefakčenko co mu jenom jede huba tak tam dlouho nebude :)

  • Hory - 10.04.2021, sobota, 14:55
    (0)

    Třeba právě proto končí se Zlínským hokejem...

  • Šovkovskij - 10.04.2021, sobota, 14:35
    (0)

    Proč nezkusit třeba opět Zbrojovku? Nový generální ředitel Jan Zajíc je z Hradiště a co mám informace, byl prý několikrát na céčku... Zbrojovka končí se zlínským hokejem, je to k zamyšlení...

  • Survival - 10.04.2021, sobota, 10:00
    (0)

    Angažování zmiňovaného pána mi bylo taky trochu proti srsti, na druhou stranu mu tu pozici nezávidím. Co se ale týká dnešní doby, tak se rozhodně najde nespočet firem, které jsou naopak, paradoxně, v laufu. Na ty je potřeba se zaměřit a ne jen říct, že teď je špatná doba a tím si to obhájit. Doba je prostě jiná. No ale stejně tím tady moc nezměníme :-).

  • riedlss - 09.04.2021, pátek, 23:32
    (0)

    Bayer: tak proč to furt rozpitváváš když od začátku všichni víme jak to dopadne :D to není možné už :) Zlinského se nezastávám ani náhodou, ale tak jednoduché jak ty si myslíš to teda není :) a až nekoho nekdo najde, zaklepe ti na dvere a rekne ti to jako prvnímu ;D

  • drzý vandrák - 09.04.2021, pátek, 22:05
    (0)

    Sice nevím, čím si živ, ale moc firem , které potřebují v dnešní době házet peníze do fotbalu neznám.Pokud někdo uvolní peníze z firemních prostředků na jakýkoliv sponzoring, tak z důvodu nějakého zviditelnění (v dnešní době prokoho) nebo optimalizace účetnictví.Ani jedno v dnešní době není na pořadu dne ,tak nezbývá než věřit ,že ty stavební firmy, které majitel "ubytoval" na šest let ve svých prostorách něco uvolní.....

  • Bayern Munchen - 09.04.2021, pátek, 21:09
    (0)

    Musím se smát... není to dávno, co se tu psalo od některých, že přijdou silní sponzoři (zbrojovka, stavební firma, atd.) a čas se posunul o oni to vypadá, tak jako vždy, že z toho bude zase kulové... tak jak se psalo i o Hamé a kdo ví kom ještě... a teď už tu čtu zase jen jak Zlínský přivede tak suché z nosa... tak to vypadá, že je vše vlastně v pořádku v zaběhlých kolejích typických pro Slovácko... je to jednoduché pan Zlínský má mít ve smlouvě jasně dané, kolik zajistí novych sponzorů a pokud nesezene nikoho, tak se s nim rozloučit a prohledat jiného PR manažera, který ty sponzory najde. Ještě teď když se daří :-)

  • Spartakus - 09.04.2021, pátek, 18:08
    (0)

    Aleš Zlínský? Ten nepřinese klubu ani suché z nosu. Kdo ho zná, tak ví. Kdo ho nezná, snadno naletí. Chvástat se a působit sebevědomě, to je jeho doména, ale tím to taky končí! Ten člověk nikdy nepracoval a pracovat nebude! Teď navíc chce dělat svěží větry v OFS UH, hlavně že do teď byla jeho účast ve VV OFS UH opravdu tristní.

  • Skein - 09.04.2021, pátek, 17:35
    (0)

    ha Martin Ryška, pár přihlášení (do 10) a vy mu to žerete, zase nějaký žvásty :-D

  • fandajakhrom - 09.04.2021, pátek, 17:03
    (0)

    Taky se velice těším na to, až pan ZL přivede nějaké kvalitního sponzora :-)))))))

  • Slovácko Kingdom - 09.04.2021, pátek, 15:16
    (0)

    Ne nadarmo se říká - Zlín, Zlín, Zlín, samý zkurvysyn :DDD

  • iceman - 09.04.2021, pátek, 14:53
    (0)

    to FCS84: A to je přesně o tom co jsem psal, jestli se nepletu po vítězství v Jabkách. Město (myšleno radnice U.H.) má fotbal na poslední koleji a tomu odpovídá částka. To, že FCS má pronájem stadionu od města za 1,- Kč je sice nádhera, ale klub si musí platit veškeré výdaje na stadionu. Bohužel takto to bylo nastaveno už za Valenty, kterému toto naopak vyhovovalo (než platit nájem za nejnovější stadion v ČR). To teď, jak víme neplatí a naopak se stářím stadionu zvyšují náklady, které klub do toho musí vložit (nehledě na povinnost vyhřívání atd.). Proto si neskutečně važme lidí, kteří tady působí a co pro klub odvádí, jak nás reprezentují. Jsme sice nejmenší město hrající ligu, ale postavení v tabulce a práce, která se tady dělá tomu neodpovídá. FCS!

  • kecipep - 09.04.2021, pátek, 14:44
    (0)

    Synotek: Jestli tam právě nebude problém ;-) Do novin si ale PR udělal, tak chtějme brzy výsledky jeho práce.

  • SYNOTEK - 09.04.2021, pátek, 14:42
    (0)

    Hradiště je prostě malé. Ale teda že divadlo dostává skoro 27 milionů jsem netušil :-o Jinak před časem jsem tady psal o Zbrojovce, že mi známý říkal, že se tam mělo jednat, ale prý z toho nic nebylo. Rozhovor v Deníku jsem četl a měl jsem z toho dobrý pocit, ale kámoš z Hluku mi říkal, že Zlínský je strašný tlučhuba, ale skutek utek :-D V Hluku mu prý nemůžou přijít na jméno. Tak nevím.

  • FCS84 - 09.04.2021, pátek, 14:11
    (0)

    Že město podporuje klub, který je momentálně na 3. místě v lize jen částkou 5.5 mega je teda ostuda! Opava dává 17 mega baníku to teď v době covidu strouhli o pětinu z 25 mega na 20 mega. To se pak jinak dělá liga. A to jsou ty kluby v tabulce za námi!

  • Pan Puk - 09.04.2021, pátek, 14:02
    (0)

    Goor>tak snad se pan Zlínský začne opravdu snažit sehnat peníze a ne jen kecat do novin. Kór s takým jménem se ve Slovácku má snažit za tři.

  • Goor - 09.04.2021, pátek, 13:17
    (0)

    Finančně to asi nebude tak zlé. Tady v rozhovoru s obchodním manažerem Zlínským se mluví o tom, že jsou rozjednaní sponzoři, tak snad se něco podaří. Jak těžce se v době pandemie obchoduje s úspěchy Slovácka? Doba v období pandemie není lehká, vzhledem k tomu, že i firmy mají své existenční problémy, tak je opravdu složité přilákat do klubu nového partnera. Na druhé straně s několika firmami probíhají jednání o možné spolupráci, více bych to ale rozvádět nechtěl. Narážíte při jednání se sponzory na předsudky a mýty o českém fotbale? Kazí je různé kauzy a průšvihy? Hlavně musím zmínit, že bez našeho majitele, hlavního sponzora Z-Group pana Zemka, by se tady první liga nehrála. Kdo má fotbal rád, tak fotbal podpoří. Navíc 1. FC Slovácko je opravdu rodinný klub, sponzoři u nás působí dlouhodobě, mají prostě klub rádi. Samozřejmě některé kauzy nám při jednání s dalšími potenciálními sponzory příliš nenahrávají. A naopak? Pomáhají vám současné výkony a výsledky dostat se k dalším lidem? Jak jsem již uvedl, máme rozjednané schůzky s firmami, které by nás mohly podpořit, ale více to zatím nechci rozvádět. Nicméně je pravda, že výkony a výsledky prvního mužstva jsou benefitem při samotných jednání.

  • Bobby - 09.04.2021, pátek, 13:00
    (0)

    Souhlas s Lagic-em. Nějak nechápu, na co si aktuálně můžeme my stěžovat? 3 místo, stabilní výsledky, koukatelná hra. A stejně se najdou ti, kteří v tom vidí něco špatně :D Už se těším, až si za 10 let tady budu číst nadávky na trenéra, který místo Mbappého koupil Haalanda :D Příjde mi, že stejně jako o Plzeňákoch se mluví, jako o fanoušcích úspěchu, tak my za chvíli budeme fanoušci naúspěchu, protože tady jsou lidi skoro rádi, když se všechno ku*ví, ať je na co nadávat a házet vinu z jednoho hráče na druhého.

  • Bayern Munchen - 09.04.2021, pátek, 12:07
    (0)

    Taky si říkám, hlavně zkusme tento rok, využít k možnostem nových sponzorů, atd. Říkám si kdy jindy než teď... A přesně jak se tady píše níže, když příští sezónu nebudou diváci, tak to bude problém pro většinu týmů první ligy a ne jen nás... Je doba covidová ve které se některým nedaří a některým zase daří, tak jak to přináší i jiné doby... A hlavně toto je úspěch, co teď Slovácko zažívá, tak si to nezkažme. A je to nejlepší reklama i pro hráče, kteří mají možnost následně přestoupit do jiných lepších klubů. Konečně hrajeme na výhru a je nám jedno kde a s kým, tak to má být a děkuji panu Svědíkovi, že to do těch hráčů nastavil... Hned se na ten fotbal lépe dívá a je vidět že i hráči z toho mají lepší pocit...

  • lagic - 09.04.2021, pátek, 11:42
    (0)

    Fakt se některým divím. I kdyby to nakonec nedopadlo, tak tuto sezónu musíme být na FCS hrdí a přešťastní, jak vysoko hrajem a užívat si to. Krásná sezóna, která se nemusí hned tak opakovat. Co mají říkat fanoušci např. Brna, Opavy, Příbrami a dalších, co se pořád strachují o sestup. Dokud FCS nevyhraje ligu mistrů, tak budou někteří věčně nespokojení, i když pochybuju, že by dotyční přestali brblat i potom.

  • lagic - 09.04.2021, pátek, 11:32
    (0)

    to MR: Pokud se příští sezónu nevrátí diváci, tak budou mít velké problémy všechny týmy, nejen Slovácko. Ale to je všeobecně známá věc, tak to tady neprezentuj jako nějakou senzaci.

  • riedlss - 09.04.2021, pátek, 11:31
    (0)

    Právé je spuštěna nová větev. 3,2,1.. Jmenuje se ,,plácám co kde uslyším,,. Pěkný wknd, a zítra fandit! FCS!

  • MartinRyska - 09.04.2021, pátek, 11:08
    (0)

    To, že nejsou vypsané prémie o poháry neznamená, že nemají bonusy za vítězství, za čisté konta, vstřelné góly apod. Tohle stojí spoustu peněz a Pojezného na jednu stranu samozřejmě těší, že se daří, ale je to fakt rána do pokladny. Navíc je info, že pokud se v příští sezoně nevrátí diváci, tak to bude pro klub extrémně složité a tohle není vycucané z prstu jako ty hovna od TK27.

  • seby77 - 09.04.2021, pátek, 11:07
    (0)

    Tak to tady pár dní pozoruju ale to co zahlásil MR tak je absolutní strop xD Tak jsem před víkendovým utkání dobře naladil, zítra za tři body jak nic, pěkný víkend všem.

  • Bayern Munchen - 09.04.2021, pátek, 10:55
    (0)

    Martin Ryska: Raději ať vedení shání sponzory, sice je doba covidová, ale Slovácko teď dělá nejlepší reklamu pro získání sponzorů, kdy jindy než v sezóně, kdy atakuje pohárové příčky...

  • Bayern Munchen - 09.04.2021, pátek, 10:54
    (0)

    MartinRyska: vedení by mělo být spíš hrdé, za jak malé peníze se tady dělá muzika... A je to práce hlavně pana Svědíka, který dokáže z hráčů dostat všechen jejich potenciál...

  • Bayern Munchen - 09.04.2021, pátek, 10:51
    (0)

    MartinRyska: co to je za blbost, jak nemůže být vedení spokojeno s výsledky... a nevím, co by je mělo stát spoustu peněz, když hráčům ani nevypsali prémie na možnost hrát o poháry... A jaké výsledky by chtělo vedení :-) díky těmto výsledkům na sebe upozorňují hráči, jako je Kohút, Sadílek, atd., kterým díky tomuto roste cena, no jde vidět, že tady nikdy nebyly žádné ambice...

  • MartinRyska - 09.04.2021, pátek, 10:39
    (0)

    Nicméně z klubu jde takové info, že vedení není absolutně spokojeno s výsledky, protože to pokladnu stojí spoustu peněz, což je obzvláště v této době dost znát.

  • Slovácko Kingdom - 09.04.2021, pátek, 09:48
    (0)

    Trochu bokem, ale vzhledem k době kovidové a trablům mnoha subjektů, je zajímavé, že zatím fotbalové Slovácko se (SNAD) drží mimo nějaké finanční průsery. Jsem zvědavý jak toto dopadne. https://slovacky.denik.cz/zpravy_region/devatenact-hercu-a-herecek-zada-omluvu-od-vedeni-slovackeho-divadla-20210408.html Každopádně je zajímavé, jaké dotace od města kdo dostává. Divadlo má od města 5x větší dotaci než fotbal. Slovácké Divadlo - 26,5 mil. Klub Kultury - 17,4 mil. Městská kina - 5,6 mil. 1.FC Slovácko - 5,5 mil. Aquapark - 2,5 mil.

  • xxpaloxx - 09.04.2021, pátek, 08:44
    (0)

    Jak to tady čtu , je tady tolik trenérů brankařů , že bychom je mohli prodávat. Nemrava vychytá v Olomouci nulu a je podle místních odborníků špatný. Není to trochu na palicu ? ( A o štěstí nemluvte , to musí mít každý brankář . )

  • fandajakhrom - 09.04.2021, pátek, 08:34
    (0)

    Ok, pokud to tak je, tak asi potrebuje krome hlavniho trenera a trenera golmanu taky mentalniho kouce a poradnou zenskou :-) golman je to ale velmi dobry a kiksy sem tam dela i takovy Kolar ve Slavii. A pak predvede par nadstandardnich zakroku, jako Nemrava v Olomouci ... a tim ten team podrzi... vychytal tam remizu vazeni.....

  • Šovkovskij - 08.04.2021, čtvrtek, 21:07
    (0)

    To, co píše kecipep, jsem sem dával já, byl to ten velký rozhovor se Saňákem a on něco řekl v tom smyslu, že Nemrava má obrovský potenciál ale že to dělá i hlava. A právě Víťa by potřeboval láhev sebevědomí. Něco v tomto smyslu, nejsem si jistý. Ale podstata je myslím zřejmá.

  • riedlss - 08.04.2021, čtvrtek, 20:55
    (0)

    *že by mu někteří. Jo a mimo to tu šanci vlastně dostane až do konce sezony, pokud se něco nestane. Pač jina varianta zatím není. Myslím, že teď potřebuje důvěru a podporu, aby třeba časem dohrál v klid v situacích, které mu třeba nejdou. Rozhodne nemá věk, aby se na sobě nedalo dál pracovat.

  • riedlss - 08.04.2021, čtvrtek, 20:50
    (0)

    Tonda: to bylo myšleno tak, že by nekteří mohli dát trochu víc času. Heča taky nebyl od začátku na prodej do Sparty :) Nic. Zítra pátek, sobota za rohem, bude hezky. V bráně Víťa, jic se nezmění. Nezbývá než mu věřit.

  • kecipep - 08.04.2021, čtvrtek, 20:49
    (0)

    Mě trochu uklidňuje, že Saňák pravil, jak je Víťa vynikající gólman, jen si potřebuje trochu věřit

  • Šovkovskij - 08.04.2021, čtvrtek, 20:27
    (0)

    Jen doplním, že bylo opravdu komické, že ani hráči si to neuvědomili:-D

  • Šovkovskij - 08.04.2021, čtvrtek, 20:17
    (0)

    Ten Víťův zkrat rozebírali v novinách, nevím, jestli to byla Mladá fronta, nebo Sport, či jiné periudikum a taky se nad tím pozastavovali. Je pravda, že jsme měli velkou kliku. Někde to najdu a přepíšu. Tam šlo i to, že VAR tohle nemůže ani posuzovat.

  • Driske - 08.04.2021, čtvrtek, 20:15
    (0)

    Tak u Nemravy je chyba, že se bojí. On se bojí jít si i pro balon, neumí si pořádně zařvat, pak si dává s obránci přednost, taková situace už byla mockrát.

  • TondaFCS - 08.04.2021, čtvrtek, 20:12
    (0)

    Melicharek :D uz ne pls

  • TondaFCS - 08.04.2021, čtvrtek, 20:08
    (0)

    Dobre tak pokud maji oba pres 190cm, tak kde je chyba? Pro neumi ani jeden hrat ve vzduchu? To se u nas netrenuje?

  • drzý vandrák - 08.04.2021, čtvrtek, 18:58
    (0)

    To Hory: ano, taky jsem na to čuměl, jestli mě unikly nějaké změny v pravidlech.To bylo zajímavé, že to neřešil ani soupeř.

  • drzý vandrák - 08.04.2021, čtvrtek, 18:55
    (0)

    Každý má zde kus pravdy a svůj názor na gólmany , který na rozdíl od některých nikomun neodpírám, ale asi se všichni shodneme,že tohle není naše nejsilnější stránka.Je fakt, že za kvalitní obranou celého mužstva se chytá jinak,jak za mužstvem které to nemá takhle vymakané.Opravdu máme momentálně top stoperskou dvojici v lize ne-li vůbec nejlepší.Pamatuji si jaký býval rozdíl když chytal Petr Čech v Chelsea kdy přes Lamparda a spol nikdo nepřešel a k balónu po standardce se ani nedostal a v reprezentaci jsem se bál každého rohu, protože stál na lajně a čekal co se stane.

  • Hory - 08.04.2021, čtvrtek, 18:27
    (0)

    Když už se tu tak řeší brankáři, je zajímavé, že tu nikdo neřeší ten unikát, co se povedl Nemravovi v Olomouci a kterého si hlavní rozhodčí naštěstí nevšiml.Chytil balon, položil jej na trávník a pak znova vzal do rukou a to dokonce dvakrát. To při nás stálo štěstí! Jinak teď už se to může říct na začátku podzimu měl přijít jako volný hráč a brankářská dvojka Dušan Melichárek, ale Slovácko by muselo vyplatit kontrakt který tu má Bajza a to byl důvod, proč se to neuskutečnilo. Následně po tomto Dušan ukončil profesionální kariéru. Dál v kariéře bude pokračovat jako útočník na Velehradě.

  • Šovkovskij - 08.04.2021, čtvrtek, 18:01
    (0)

    paya: Tak jsem se zasmál i u toho Koláře, který mimochodem exceloval na Nou Campu i s Dortmundem, no máš zajímavá kritéria. Heča dlouhodobě patřil k nejlepším ligovým brankářům, zajímala se o něj Plzeň a nakonec šel do Sparty, takže to bude asi velmi špatný gólman. Ve Spartě to není od něj ono a víš proč? Protože to je, co Ti teď vyvrátím. Protože tady byl v onhni střel, v pernamenci a to gólmani potřebují. Když jsi ve Spartě, jsi vystydlý a jdou na tebe tři střely, tak se holt stane, že mu to tam nesvědčí a dělá chyby. Souhlasím s tím, že na centry není silný a rozehrávku, která je dnes pro gólmana docela důležitá a zásadní, je vyloženě slabý. To ten tvůj zneuznaný Kolář má právě hru s nohama exkluzivní a z toho těží celý tým. Víš, já jsem se Slováckem něco odjezdil a kdyby si viděl zápasy třeba na Slavii a v Plzni, kde jen díky němu jsme ukopali body, tak bys zíral, co všechno vychytal. V každém z těchto dvou zápasů klidně zabránil pěti jistým brankám. Nejen my, ale i domácí fanoušci nechápali a ti byli z něj zoufalí. Nechci se tě dotknout, ale zřejmě máš na Heču i Trmala pifku. A závěrem: Každý brankář udělá chybu, udělal ji Heča, udělal ji Trmal, udělá ji každý. A Melichárek že na to ke konci sral? Za prvé: skutečně profesionální a za druhé, já si to nemyslím, prostě mu odešla forma a Hečis mu nedal čichnout.

  • Artigas - 08.04.2021, čtvrtek, 16:58
    (0)

    Ondra: jako že Guimaraes zaplatí za Trmala a po roce ho vrátí zpátky?! To mně moc reálné nepřijde.

  • Ondra - 08.04.2021, čtvrtek, 16:38
    (0)

    3. místo může znamenat přímý postup do skupiny EL. V takovém případě se úplně jinak jedná o přestupech či hostováních. Sadílek by byl teď těžko v Liberci, kdyby nehrál základní skupinu EL. Pokud bychom se tam dostali, tak vidím hostování Trmala jako velmi reálné. Pokud o něj teda budeme stát.

  • fandajakhrom - 08.04.2021, čtvrtek, 16:32
    (0)

    Heča a Trmal na hostování do Slovácka :-)))))))) strašný nesmysl

  • fandajakhrom - 08.04.2021, čtvrtek, 16:31
    (0)

    A návrat Heči je úplný nesmysl ... scifi ...

  • fandajakhrom - 08.04.2021, čtvrtek, 16:29
    (0)

    Napsat, že je Nemrava jeden z nejslabších brankářů v lize, je hrozný SHIT... 2x podběhl centr, na druhou stranu tam měl několik skvělých (nadstardních) zákroků, díky kterým jsme neprohráli... Jako asi existují lepší gólmani v lize, ale moc jich není ....

  • Artigas - 08.04.2021, čtvrtek, 16:18
    (0)

    paya: ta "jistota" u Mandouse vynikla zvlášť v zápase s Pardubicemi, kdy jim daroval vítězství. Nemrava postupně nabývá jistotu, podle mě bude stejně dobrý jako Trmal. Oproti Drobiszovi s Filipkem samozřejmě slabší, ale oproti Melicharkovi rozhodně lepší, o Bajzovi nemluvě. Heča dokázal na kolikrát posrat zápas i gólem z půlky, zpátky nebrat.

  • paya - 08.04.2021, čtvrtek, 16:09
    (0)

    Šovki a v čem nesouhlasíš? Heča skvělé reflexy, ale strašně přeceňovaný brankář, který dostal několik šancí ve Spartě a prostě toho nevyužil. Dostává hloupé góly, dělá chyby a není to typ komplexního moderního brankáře, Trmal je velmi podobný typ, ale Hečovi po pás. Na druhou stranu je stále hodně mladý a věřím, že Portugalsko ho hodně posune. Každý sport je hodně o psychice a sebevědomí a to mi u našich golmanů viditelně chybí. Při každém centru se netřepeme jen my fanoušci, ale evidentně i ten golman. Opět příklad Mandouse, borec v širší repre sebejistý výkon a to, že všechny centry a střely chytá do koše? Skvělý pohyb, čtení hry atd... na jakém prostoru se pohybuje a pracuje. Víťa nesbírá ani centry malým vápnem. Osobně se mi ani trochu nelíbí Kolář a přitom přepisuje rekordy jeden za druhým a proč? Protože má prostě před sebou skvělý tým a tak to prostě je i u nás. A jestli se vám nelíbil Melichárek. OK beru ke konci na to sral a jeho odchod by zasloužil samotnou kapitolu, ale když došel a začal chytat, tak měl fazónu, dlouhou sérii neprůstřelnosti a prostě dělal skvělé zákroky a to mi teď. Teď se řekne, že to nešlo chytat, dobře trefené apod... ale prostě tu byli golmani, kteří uměli skočit a vytáhnout střelu mimo. Teď jsou to spíš dobré výběhy, zmenšování úhlů a spíše neschopnost útočníků, když to do těch našich brankářů pálí. Ano, i to je umění, ale jakmile je střela 2-3 metry od brankáře, tak je to prostě gól a to se mi nelíbí. Mates tohle občas taky předvedl, ale zase jeho hra nohama a ty centry. Prostě komplexní brankář tu dlouho nebyl. Na druhou stranu sehnat dnes brankáře je skoro nemožné. Mladé naděje máme pryč, takže ten Heča by byl super návrat, ale vše je to o penězích a nikdo v tomto věku nepůjde dolů po finanční stránce, takže max hostovačka.

  • riedlss - 08.04.2021, čtvrtek, 16:01
    (0)

    Oba potřebují hlavně pravidelně chytat. Uvědomte si, že jsou teď v klubech, které jsou úplně jinde než Slovácko. S takovou logikou může mít Real v brance popelnicu :) Většinou to jde ruka k ruce. Samozřejmě když je golman lopata tak se to vidí. My máme starosti s hráči v poli kvůli nemoci, do toho šňůru jak prase, a tady se řeší a hejtuje to, že Víťa prakticky nic neudělal :D stejně tak můžeme udělat rozbor těch, kteří zahodili tutovky, ale už beze mne :) Trmy za mě TOP. K osnáctinám chci jeho dres.

  • hešpy - 08.04.2021, čtvrtek, 15:34
    (0)

    Na druhou stranu toho Trmal nikdy moc pochytat nemusel. Ano, ten jeho první zápas Slovácko držel neuvěřitelně, pak ten zápas se Spartou, kdy chytl penaltu Kangovi, ale jinak na něj moc střel nešlo a je to především díky Kadlecovi s Hoffmanem.

  • Babu - 08.04.2021, čtvrtek, 15:10
    (0)

    Taky moc nechápu, kdo je potom stabilní gólman, když ne trmal, který v 50 ligových zápasech vychytal 22 nul...

  • Šovkovskij - 08.04.2021, čtvrtek, 13:56
    (0)

    paya: Promiň, ale tohle napsat o Trmalovi a hlavně Hečovi, to je teda dobrý fór. Asi jsi chodil teda na jiný fotbal, ale napsat o těchto dvou, že nebyli stabilní, tak si říkám, že je dnes Apríl, počasí tomu odpovídá:-) Jo a ten tvůj Melichárek, ten byl tak stabilní, že ho Heča poslal do zádele:-D

  • riedlss - 08.04.2021, čtvrtek, 13:49
    (0)

    Pač Vitoria změnila celý realizák tak se může stát cokoliv a o Spartě ani nemluvím.

  • karagavrylydys - 08.04.2021, čtvrtek, 12:40
    (0)

    paya: Osobně bych se vůbec nedivil, kdyby se v létě jeden z dvojice Heča - Trmal vrátil, minimálně na hostování.

  • paya - 08.04.2021, čtvrtek, 11:48
    (0)

    Nikoho nekritizuji skrz úterní zápas, ale dlouhodobě je to ve Slovácku problém. Každý golman udělá občas zákrok nebo kiks, ale přijde mi naprosto úsměvné srovnávat Mandouse s Nemravou. Ta jistota, sebevědomí, pohyby vše je na první pohled obrovský rozdíl a to šlo navíc vidět, že Mandous po chybě hrál jednoduše, ale i tak účinněji než naše nákopy na půlku na protihráče nebo do autu. Nemrava patří k nejslabším brankářům ligy a těží pouze z výborné obrany. Myslím, že by mohl chytat Bajza, Borek, Trmal a bylo by to velmi podobné. Všeobecně dostáváme málo gólů, ale je to především kvalitní organizací hry, prací celého týmu do obrany a nadstandardní stoperské dvojici. Já osobně se děsím při každém trestňáku soupeře, při každém rohu apod... Bajza je oproti Víťovi mnohem kvalitnější ve hře nohou, bohužel při své šanci pustil blbé střely a Víťa chytá jen proto, že je odchovanec a mladší. Jsem historicky na golmany rozmlsaný, protože to býval náš vyhlášený post, ale od dob Heči to jde z kopce dolů a bohužel se to nedaří zalepit. Heča a Trmal vyskočili hlavně skrz kvalitu defenzívy, ale sami o sobě nejsou nijak stabilní a kvalitní, což jde vidět nyní. Oba byli mladí a proto se posunuli. Porcal, Bajza bylo lepení. Teď je Nemrava, protože nikdo jiný není. Drobisz, Filipko, Melichárek, Ondrůšek, Barcuch atd... to byla kvalita úplně někde jinde. Nejvíc mě mrzí, že dlouhé roky čekal na šanci Fryšták a teď když byla ideální možnost si ho stáhnout domů plného zkušeností, tak ho necháme jít za kopec na Slovensko.

  • riedlss - 08.04.2021, čtvrtek, 11:38
    (0)

    Ty výšky jsou opsané ze zápisu brankářů fortuna ligy 20/21. A jo, jsou na piču...

  • Bayern Munchen - 08.04.2021, čtvrtek, 11:19
    (0)

    TK27: to je zase nějaká zaručená zpráva :-) na twitteru se to objeví dřív než na hlavních stránkách, kdo to tam píše :-)

  • Ondra - 08.04.2021, čtvrtek, 09:27
    (0)

    The Reds: Podle všeho ještě není o přesné struktuře rozhodnuto. Včera v "Kudy běží zajíc" mluvili o tom, že zatím by měl vítěz poháru postoupit přímo do skupiny EL, ale ještě se to může změnit. Mimochodem zde také zaznělo, že remízou v Olomouci jsme odmítli 3 místo :)

  • TK27 - 08.04.2021, čtvrtek, 09:10
    (0)

    Slovácko s příští sezónou změní identitu. Bude odstraněno 1. a bude jen FC Slovácko. Dále dojde k úpravě loga, které bude modernizováno. Zdroj: Twitter

  • kecipep - 08.04.2021, čtvrtek, 09:06
    (0)

    Info z kabiny - Nemrava má 191 cm

  • The Reds - 08.04.2021, čtvrtek, 09:00
    (0)

    Oprava, tak v Konfederační lize začínají oba české kluby již ve 2. předkole. Tak utčitě to nebude tak atraktivní, jako Evropská liga, ale určitě kvalitnější a finančně zajímavější, jako dřívější Intertoto Cup, který jsme tři roky hráli. V případě štěstí na los, to může znamenat i 2-3 kola a pokud budou už otevřeny stadiony, tak i možnost přísunu financí ze vstupného. No uvidíme, ještě jsme se zdaleka nekvalifikovali. Hodně napoví sobotní duel s Libercem. V případě vítězství by to bylo hodně nadějné...

  • Ondra - 08.04.2021, čtvrtek, 08:49
    (0)

    S jídlem roste chuť aneb jak rychle zpychnout :) Kdyby nám před sezónou někdo řekl, že budeme bojovat o KL, tak bychom všichni skákali dva metry vysoko. Pokud bychom se do KL nedostali, tak by mě to hodně mrzelo. Pokud jde do KL třetí tým české ligy, tak to nemůže být "shit", jak ho zmiňujete.

  • kecipep - 08.04.2021, čtvrtek, 08:42
    (0)

    KL je dobrý shit, jak odsunout "neatraktivní" soupeře na další kolej. Člověk se pak snad jednou za život dočká pohárů a pocestuje do ... navíc přísun do pokladny mizerný

  • The Reds - 08.04.2021, čtvrtek, 08:34
    (0)

    ONDRA: 1. a 2. předkolo LM, 3. do 3.předkola nové Konfederační ligy, 4. do 4. předkola. Vítěz poháru jde do 3. předkola Evropské ligy. Tedyžádný přímý postup do skupiny, jak to měl Gottwaldov... Pokud vítěz poháru bude na 1., nebo 2. místě, tak se to celé posouvá. Jeho pozici v EL zaujme 3.tým a do KL jdou mužstva ze4. a 5.pořadí. Nová KL je o menších dotacích a menší atraktivitě soupeřů. Jak před dvaceti lety rádi Sparťani nepatřičně komentovali účast Slavie v Poháru UEFA, jako v Balkan Cupu. Konfederační liga bude chudou příbuznou. Mají se zvednout dotace pro Evropskou ligu a budou tam přímo nasazeny kluby z žebříčkově nejlepších lig.

  • Ondra - 08.04.2021, čtvrtek, 07:48
    (0)

    Nevíte, jak je to letos s poháry? 1. a 2. předkolo LM, 3. a 4. konfederační pohár, vítěz poháru do skupiny EL. Ale co když se do finále poháru dostanou první 2 týmy? Predpokladam, ze pristi rok bude hrat 5 týmů poháry.

  • Nike - FCS - 08.04.2021, čtvrtek, 07:25
    (0)

    Nemrava je určitě vyšší než 182 cm, to jsou staré informace z Transfermarketu....Víťa má ke 190 cm určitě

  • karagavrylydys - 08.04.2021, čtvrtek, 07:10
    (0)

    Heča 187cm.

  • riedlss - 07.04.2021, středa, 23:21
    (0)

    Heča 192, Nemrava 182, ale jsou s rozdílem deseti cm oba nizcí, aha. Tak to chce zpět Bajzu se 197cm. Ted to těžko změníme tak poďme radši hejtovat co :)

  • TondaFCS - 07.04.2021, středa, 21:12
    (0)

    To je celkem jednoduche, kde je chyba. Heca i Nemrava jsou na golmansky post nizci, proto budou mit s hrou ve vzduchu problem vzdy

  • drzý vandrák - 07.04.2021, středa, 18:56
    (0)

    Ano, je pravda ,že jsme volali po Víťovi, když byl Bajza v bráně.Je dobře že chytá on jako odchovanec, protože ten kdo příjde z venku by měl být o kus lepší, bohužel výkonnost obou je ale obdobná.Postřeha práce na zemi není špatná, ale při každém centru do vápna mě polévá horko.Tady se bude muset brzy něco podniknout.Ideálně nějaká jednička ze dvojky a Bajza na další angažmá.Z ligy nebo z venku to je asi utopie.

  • Šovkovskij - 07.04.2021, středa, 18:30
    (0)

    Ostatně, na toto téma jsem četl už několik elaborátů a netýká se to jen fotbalu, ale i hokeje a dalších sportů. Ti kluci, děti, mládež, je prakticky rok bez sportu, trénují individuálně nebo vůbec, mladí hokejisté jezdili po rybnících apodobně. Jak bylo upozorňováno, je to strašně dlouhá doba a ten deficit je obrovský a bude velmi těžké, tohle všechno dohnat.

  • Šovkovskij - 07.04.2021, středa, 18:26
    (0)

    Souhlasím s huhu i členem gangu. Jestli si někdo myslí, že byť mladý kluk, který nemá prakticky žádné ligové zkušenosti, bude prakticky po roční pauze, kdy kvůli covidu víceméně nehrál soutěžní zápas, bude hrát jak z partesu, tak je trošku naivní.

  • člen gangu - 07.04.2021, středa, 16:04
    (0)

    ty vole,doufam, ze to tady ti hraci nectou, takove hejty na ne,pritom zme venku "ztratili" jen dva body,jinak slapem,,co tu chcete met hrace z realu madrid,se proberte,,tady zme na slovacku,skromny klub,budte radi,ze to tak slape!! modra btw vy chytraci,si udelejte licenci a bezte trenovat,,goodluck

  • huhu - 07.04.2021, středa, 14:16
    (0)

    BM: tak především je si třeba uvědomit rozdíl mezi tréninkovou a zápasovou fyzičkou a zatížením, Polášek který nehrál rok pořádný zápas je na tom z hlediska zápasové fyzičky naprosto bídně. Je to zmiňováno v každém druhém rozhovoru že hráči po delší zápasové pauze nejsou schopni odehrát celé zápasy protože na to prostě nejsou zvyklý a můžou trénovat do padnutí. Myslím, že se klub opírá o různé naměřené hodnoty ze sporttesterů apod, proto ví, co od hráče čekat. A to jestli se hráč v 70. minutě chytne za lýtko po roční pauze bez zápasu považuji za normální.

  • Nike - FCS - 07.04.2021, středa, 12:55
    (0)

    to BM: Mám takový pocit že i Heloš neměl vůbec fyzičku a Svědík si na to taky furt stěžoval, že odpadával v 60. minutě, a taky je to mlaďoch.. těžko říct, každé tělo je prostě jiné ale chápu že z hlediska přírody by měl 20ti letý kluk vydržet více než 37mi letý....Hejt na Nemravu zbytečný, podržel nás.... podivte se na Mandouse minulý zápas co provedl, škoda že se mu něco podobného nestalo včera :-D Ale to už by byla moc náhoda, a o tom že Šimko a Divíšek nejsou tak kvalitní, o tom víme už dlouho... to jsou lavečkový hráči, ti by hráli základ (celou sezonu) max. v Příbrami...Oni jsou dobří na záskok třeba, ale nedovedu si je tam představit delší dobu...zlatý Rambo a Kala

  • Bayern Munchen - 07.04.2021, středa, 11:47
    (0)

    Babu: S tím, že jsme byli až do covidu perfektně připravení, souhlasím. Ale když si vezmu Kadlece a Petrželu, hráči kteří věkem za chvilku budou atakovat 40 let :-). Nebo Sadílka, který je taky po covidu, tak ti borci výše jmenovaní mají lepší fyzičku jak 20 letý kluk, a to je pro mě k zamyšlení. O herní praxi nemluvím, to nezpochybňuji, že když se nehraje třetí liga, tak ji moc velkou nemá. Ale co mě udivuje, je to, že nevydrží fyzicky, je to mladý kluk, který musí mít úplně jiný fyzický fond, pokud se chce v budoucnu někam posunout, ale to je potřeba na sobě pracovat... Nemrava měl včera dobré zákroky o tom žádná a podržel nás, ale někdy se právě k těm zákrokům dostal zbytečně po tom, co neodhadnul let balónu... A několikrát se to uhasilo i díky obraně, neměl na tom zásluhu jen on viz Hofmann co vykopával míč z brankové čáry... Osobně si myslím, že za tak výbornými stopery co má Slovácko, by dokázal zachytat i podprůměrný brankář. Obrovské penzum práce za něho dělají oni. Kdybychom měli více průchozí obranu, tak tam by se teprve projevila kvalita Nemravy... Opravdu včera krajní obránci snad neumí slušně nacentrovat, co centr to letělo na Mandouse. A tak jak tady se píše, že chyběl Daníček, tak to stejné platí i o tom, že chběl Havlík, za mě kdyby tam byl Havlík a Daníček byl zraněn, tak to včera vypadalo jinak... Je to pan fotbalista a hrozně chybí v té záloze...

  • Ondra - 07.04.2021, středa, 11:27
    (0)

    Oproti jiným zápasům byl včera problém ve středu hřiště a krajích obrany. Divíšek a Šikmo neumí dát centr a v obraně nejsou také moc jistí. Věřím, že Reinberk a Kalabiška budou v sobotu lepší. I když se nadává na Daníčka, tak včera bylo vidět, že tam chybí někdo, kdo by sbíral balóny, aby se na obranu nevalil jeden útok za druhým.

  • riedlss - 07.04.2021, středa, 11:17
    (0)

    Když srovnám Nemravu s výkonem Mandouse tak ten tam včera krom vytáhnutí Jurečkovy střely hned v začátku neměl vbc nic. Co centr do 16ky to mu bohužel leťelo do ruk a co střela to vedle nebo branková kontrukce. Na Víťu na můj vkus spoustu zpětných nahrávek, navíc v tom počasí nic jednoduchého. Obrana Olomouce svého golmana zdaleka tak nezamestnavala. No nakonec je třeba poslechnout si trenéra, který to opět pojmenoval správnými slovy. Co vzpomenu na začátky Heči, byly to stejné hejty jak teď na Víťu, takže kde je chyba že.... :)

  • Babu - 07.04.2021, středa, 11:16
    (0)

    BM: A k tomu Poláškovi, že měl křeče. My jsme byli až do covidu tým, který byl perfektně fyzicky připravený, ale jinak je úplně normální, že některé prvoligové fotbalisty chytnou křeče v 70. minutě. Navíc nezapomínejme, že nižší soutěže se nehrají,t akže nemá ani kde získat praxi. A kdo ví, zda taky neměl covid.

  • Babu - 07.04.2021, středa, 11:14
    (0)

    Taky nechápu hejt na Nemravu, včera podběhl dle mě jeden centr a jeden balon skončil na tyči, jinak vychytal Zmrzlého, Chytila, Yunise, to všechno byly mega šance. Včera nás rozhodně podržel.

  • spiky - 07.04.2021, středa, 10:47
    (0)

    Ano hodil by se víceméně kdokoliv, kdo má nohy a kopne do bálónu. To že je tým postavený na 13-14 borcích není nic nového. A o to větší je to úspěch, co letošní sezónu Svědík s nimi předvádí. Nepochopím hejt na Nemravu. Každý dělá chyby, ale jestli si někdo z vás nevšiml, tak včera několikrát podržel. Olomouc měla těch šancí dost a my jsme zahráli víceméně jen 15 minut z celého zápasu. Což mi přijde dost málo, abychom byli nespokojeni s remízou, jak někteří tady tvrdí. Zase z hrušky důle. Každý bod z venku dobrý a Olomouc nejsou žádní nazdárci. Já si tuto sezónu neskutečně užívám. Tohle se nemusí opakovat dalších 10 let třeba.

  • riedlss - 07.04.2021, středa, 09:57
    (0)

    A jak se po Nemravovi volalo když stál v brance Bajza že :) vy uz nevite coby! :)

  • karagavrylydys - 07.04.2021, středa, 09:52
    (0)

    Mezi námi, Heča a centry, taky nic moc.

  • Bayern Munchen - 07.04.2021, středa, 09:51
    (0)

    Driske: to jak včera neodhadoval centry, to bylo strašné, nechápal jsem a ohledně těch pravidel, to nepochopím... Ale měl včera i pár dobrých zákroků, ale ohledně centrovaných míčů, to je opravdu hrůza...

  • Driske - 07.04.2021, středa, 09:45
    (0)

    Tak ho okamžitě získat zpět. Nemrava je zlý sen, neumí pravidla, bojí se, podběhne každý centr, každý nákop letí do hajzlu.

  • karagavrylydys - 07.04.2021, středa, 09:05
    (0)

    Nita prodloužil ve Spartě smlouvu o 2 roky. Špatná zpráva pro Heču.

  • Bayern Munchen - 07.04.2021, středa, 08:38
    (0)

    Nike - FCS: Zápas s Libercem je důležitý, ale to taky pak i s Pardubicemi, Brnem, Plzní, atd. Liberec to nebude mít jednoduché, dnes hrají pohár v Plzni, může se tam klidně prodlužovat a pokud třeba vypadneš po prodloužení nebo po penaltách, tak to ovlivní psychiku, tak jak poku by postoupili, tak to zase bude mít opačný efekt. Následně se vracejí do Liberce a hnedv sobotu hrají u nás. To znamená mají čtvrtek přípravu a v pátek už dalekou cestu z Liberce na Slovácko. Takže Liberec taky nečeká nic jednoduchého. Ale je pravda, že mají širší kádr, což se bohužel asi bude projevovat. Nechci zatracovat některé naše hráče, ale jde vidět, že prostě máme 13-14 hráčů na kterých to je postavené a pak je tam prostě díra...

  • paya - 07.04.2021, středa, 08:25
    (0)

    barnabas.666: dvakrát minimálně a dalo by se najít možná i víc situací, kdy si o to říkal. Nevěřil jsem vlastním očím, jak se tohle může stát v nejvyšší soutěži. Brankáři v nejnižších soutěžích si toto nedovolí a učí se to brankáři od přípravky. Neřeknu kdyby to byl jeden zkrat, ale dělat to takhle okatě a několikrát v jednom utkání. Neskutečné!!!! Ještěže prvoligový rozhodčí tam jsou na jiné věci než pískání fotbalu :-D :D

  • Nike - FCS - 07.04.2021, středa, 07:56
    (0)

    *Ve výhru v českém poháru, jsem zapomněl zmínit.

  • Nike - FCS - 07.04.2021, středa, 07:55
    (0)

    I kostka by se hodil, vždyť on nedostal v áčku čuchnout a ted hraje pravidelně základ za Pardubky a nehraje vůbec špatně...hold se to musí zvládnout i s tím co máme... Všichni mlčí ohledně Havlíka i Navrátila, Cicilia to bude kapitola sama o sobě, víc na marodce než na hřišti...Snad to kluci ukopou, ve výsledku může z 90% stačit i 5. místo na poháry. Věřím ve výhru Slavie, Sparty možná Plzně, která Liberec nejspíše předběhne. Takže nás největší soupeř o 4-5. místo bude Liberec, proto je tak důležitý sobotní zápas. Tím pokud by jsme ho vyhráli máme náskok 7 bodů + zápas k dobru.

  • Bayern Munchen - 07.04.2021, středa, 06:15
    (0)

    TondaFCS: jaký idiot, to jsi možná ty. Svědík řekl, že by ji stejně asi dostal v posledních deseti kolech, takže je to úplně fuk... Navíc si myslím, že si se svým stylem hry brzy posedí i Petržela, Jurečka a Kohút a to pak budeš psát taky, že to jsou idioti... Bohužel máme mimo hru další hráče a kvalita naší střídačka je mizerná... Tak snad se někteří marodi brzy vrátí, hlavně by se hodil Havlík, Navrc a Cicilia :-), ale to bych chtěl najednou asi moc :-). Jde vidět, že nějaká kvalita v naší juniorce není, nechápu jak Poláška v 70 minutě už braly křeče, mladý kluk, jde vidět že pod Svědíkem je to dřina a ne každý na to má... škoda, že tu nezůstal Tischler, teď by se hodil...

  • Hynda - 07.04.2021, středa, 05:59
    (0)

    Lepší na Liberec než na Spartu, stejně by ji tak i onak dostal a seděl by takže ať si to radši odsedí teď a pak ať dá Spartě dva fíky..😁😁😁😁😁😁

  • TondaFCS - 07.04.2021, středa, 02:03
    (0)

    Kliment je idiot, ze se nechal vyloucit na Liberec, no misto nej to bude na sebe muset vzit asi Havlik a primo z rohu dat dva goly

  • celtic - 06.04.2021, úterý, 23:51
    (0)

    Ve strelenych brankach jiz sme prekonali klubovy rekord..trikrat se nam v sezone podarilo vstrelit 43 golu pri 30 odehranych zapasech...ted uz mame 45 vstrelenych golu

  • barnabas.666 - 06.04.2021, úterý, 22:44
    (0)

    tucekbucekmucek: Jo toho jsem si taky všimnul, ale mám pocit, že k tomu snad došlo dvakrát? Na tom videu je trochu jiná situace, než kterou si vybavuji já. Taky ve druhém poločase propadl do vápna balón z pravé strany, skoro nikdo tam nebyl a on to přesto chytl hned do náruče, pak to pustil na zem a pak zase chytl. Ale možná si to pletu.

  • dominikha - 06.04.2021, úterý, 22:35
    (0)

    24 zápasů -45 branek. Připomeňte mně plodnější sezónu? Zrovna u vstřelených branek jsme tuto sezónu výborní 💪

  • drzý vandrák - 06.04.2021, úterý, 22:19
    (0)

    A taky si vzpomínám, jak drtivá většina před rokem posílala Honzu Klimenta odsud pryč a teď si nemůžou zápas bez něj představit.Jen pár z nás jsme mu tu drželi palce a ještě jsme byli za blbce.

  • drzý vandrák - 06.04.2021, úterý, 22:13
    (0)

    Pro Kara:Tak třeba Kohút by ke své kvalitní hře mohl přidat góly, Navrc to je ohraná písnička,Havlas..kolik bylo standardek a nic, ze hry už vůbec nic.Všichni hrají dobře, ale góly prostě chybí.Takže pokud nebude Kliment ,tak je to na nich.

  • karagavrylydys - 06.04.2021, úterý, 22:12
    (0)

    Já si pod pojmem "čekatel na gól" představuji někoho, kdo ten gól v sezoně nedal. Divíšek a Šimko jsou obránci s nízkou minutáží, nečlenové základní 11. Tomič je fotbalista jakého svět ještě neviděl. Takže jediný, kdo nedal gól, je Havlík, momentálně nemocný.

  • styeer - 06.04.2021, úterý, 22:11
    (0)

    celtic: ty to píšeš jako nějakou výtku, ale přitom to je paráda tyto statistiky. Máme třetí nejlepší útok v lize a průměr prakticky dva góly na zápas.

  • celtic - 06.04.2021, úterý, 21:18
    (0)

    3 goly dal jeste Petrzela..treba Navratil vynikajici tvurce hry ale jen 2 goly,Reinberk 1,Kadlec 1,..a gol nedal jeden z nej nasich hracu Havlik a to ma luxusni kopaci techniku..gol nedal ani Divisek,Simko ,Tomic...

  • celtic - 06.04.2021, úterý, 21:12
    (0)

    Tak pouze tri borci dali 5 golu a vic..nejvic Kliment 9..pak Danicek ale ten vetsinou z penalt a pak Sadilek 5,..4 goly dal Jurecka a Hoffman a 3 Cicilia a Kalabiska..z doposud 24 odehranych zapasu

  • tucekbucekmucek - 06.04.2021, úterý, 21:01
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2020-21/394191/nemrava-predvedl-skvele-zakroky-i-zkrat-uvedomil-jsem-si-to-pozde.html

  • karagavrylydys - 06.04.2021, úterý, 20:54
    (0)

    drzý vandrák: Celá řada čekatelů na gól? To jako konkrétně kdo?

  • drzý vandrák - 06.04.2021, úterý, 20:39
    (0)

    Budou muset zabrat jiní.Už by někteří kromě kvalitní hry mohli pomoct i gólově.Je tam čekatelů na gól celá řada.

  • Šovkovskij - 06.04.2021, úterý, 20:09
    (0)

    Absence Klimenta je alarmující, snad to nějak ukopem i bez něj.

  • drzý vandrák - 06.04.2021, úterý, 19:50
    (0)

    Gólovek bylo opravdu spousta.Až je neuvěřitelné,že to skončilo bez gólu.

  • riedlss - 06.04.2021, úterý, 19:44
    (0)

    Holomajzna to byla. Na jednu stranu spousta nepřesností a laciných ztrát, na druhou stranu i spoustu vyloženek, ale i pěkných fotbalových momentů. Byla to divočina :D

  • celtic - 06.04.2021, úterý, 19:43
    (0)

    Me nejvic mrzi ze dostal zlutou Kliment a v dulezitem a klicovem utkani s Libercem bude chybet..bohuzel nebudem mit klasickeho hrotaka v utoku

  • Šovkovskij - 06.04.2021, úterý, 19:43
    (0)

    derflik: Díky. Vzhledem k postavení v tabulce bude víkendový zápas proti Liberci mimořádně důležitý. Máme na ně čtyři body náskok a zápas k dobru v Pardubicích, takže je možné ještě více odskočit. Je to tam našlapané, Plzeň se bude chtít dotáhnout. Snad tu sestavu nějak zase slátáme. Opravdu, program náročný.

  • drzý vandrák - 06.04.2021, úterý, 19:29
    (0)

    No s bodem musíme být spokojeni.To je bez debat.

  • fipa - 06.04.2021, úterý, 19:29
    (0)

    Já jsem spokojen 👏😘👏😁 vzhledem k absencím zlatý. Teď se ukáže jak jsme na tom mentálně. Co tři dny zápas.☝️

  • derflik - 06.04.2021, úterý, 19:23
    (0)

    šovki: Mareček měl údajně těžší průběh covidu

  • lagic - 06.04.2021, úterý, 19:19
    (0)

    Já jsem s bodem spokojený. Vemte to, že jsou po covidu, hráli venku, kupa absencí hráčů základní sestavy, Olomouc taky není špatný tým. Připadá mi, že někteří berou výhry jako samozřejmost, dřív bysme bod z Olmiku brali všemi deseti, trochu soudnosti, nemůžeme všechny přejet rozdílem třídy.

  • drzý vandrák - 06.04.2021, úterý, 19:16
    (0)

    No alespoň trochu jiné téma.😂😂😂Dnes to byla holomajzna s proměňováním šancí na úrovni okresní soutěže.

  • Šovkovskij - 06.04.2021, úterý, 19:10
    (0)

    Za mne pro Slovácko výhra za 6 bodů, remíza za tři body a prohra za bod. Každý vstřelený gól Slovácka by pak dle koeficientu byl oceněn od 0,25 bodu až po 0,8 bodu. Co se týče dnešního zápasu, tak vzhledem ke slátané sestavě je ten bod dobrý. Jinak je zajímavé, že třeba takový Mareček už delší dobu není ani na lavičce... Je pravda, že neodehrál prakticky nic, ale přeci jen, kmenový hráč Sparty něco umět musí.

  • riedlss - 06.04.2021, úterý, 19:10
    (0)

    Asi se tu bavíme celkem o hovně. Neviděl jsem za remízu nic spravedlivější než bod pro oba. Že to ten nebo ten prodrbal, k tomu se nikdo vracet nebude. :)

  • Pecan - 06.04.2021, úterý, 19:08
    (0)

    Na jednu stranu dobry bod, na druhou skoda, ze to tam v nastaveni nespadlo, k udrzeni se v elitni ctverce potrebujeme kazdy bod, tak tri by byly urcite lepsi nez jeden, na druhou stranu klidne jsme mohli i prohrat, tak ten bod musime brat. Tlak na nase postaveni bude velky, zapas s Libercem by bylo super zvladnout. Plzen ted taky chytla fazonu, ti tady budou chtit zautocit na poharove pozice, bude to zajimavy zaver ligy.

  • Babu - 06.04.2021, úterý, 19:07
    (0)

    A hlavně v čem je cennější remíza 3:3 (např. Příbram - Slavia), kde padne x vlastňáků na sněhu než třeba dnešních 0:0.. Prostě to je porovnání neporovnatelného. Vedlo by to tak ke šmelině, kdy by utkání spělo ke konci za stavu 0:0 a šábli by se na 1:1.

  • riedlss - 06.04.2021, úterý, 19:04
    (0)

    drzý vandrák: když např. Brno zremizuje se Slavií, tak nemá bed hodnotu jo? Jo je to nepochopitelné.

  • Babu - 06.04.2021, úterý, 19:01
    (0)

    drzý vandrák: no nevím a dnes to byl bod zadarmo? Oba týmy se evidentně hodně snažily dát gól... tenhle systém nikdy neprojde.

  • Nike - FCS - 06.04.2021, úterý, 19:00
    (0)

    Dnes mě přišlo, že nikdo nechtěl dát góla a každý tým měl vsazenou bezbrankovou remízu :-) Ne samozřejmě nadsázka, prostě zasloužená remíza...Musíme urvat výhru proti Libe a bude líp...

  • drzý vandrák - 06.04.2021, úterý, 19:00
    (0)

    Proč? I remíza v níž se vstřelí góly by měla větší hodnotu než ta co je daná od úvodního hvizdu.Co je na tom nepochopitelného.Není to bod zadarmo...

  • riedlss - 06.04.2021, úterý, 18:54
    (0)

    Drzý vandrák: za remízu bod a remizu bez gólů půl. Tak to by jeden nevymyslel...

  • Hory - 06.04.2021, úterý, 18:46
    (0)

    Aby s Libercem nebylo překvapení v sestavě v podobě Timura.

  • drzý vandrák - 06.04.2021, úterý, 18:46
    (0)

    Víc než na bod to dnes nebylo.Ale upravil bych bodování: Výhra 3 body, remíza bod, bezbranková remíza půl bodu.

  • Babu - 06.04.2021, úterý, 18:37
    (0)

    Kalabiška na hrot, přece nebudeme hrát na jednoho útočníka... :-))

  • riedlss - 06.04.2021, úterý, 18:37
    (0)

    Z bodu spokojenost. Taky jsme mohli v tom konci akorát marně dotahovat výsledek. Dnes se bude několik hráčů slovacka i olomouce mlátit hlavama do zdi. Daníčklek chyběl namísto Poláška a Rambo misto Patrika, kterrmu to dnes od začátku nešlo. Jinak spouta nepřesností na obou stranách. Neprohráli jsme!!!

  • champyon - 06.04.2021, úterý, 18:36
    (0)

    Asi dobrý bod. Mohla vyhrát Sigma a nakonec i my. S Libercem to bude další těžká šichta. Už s Rambem, ale bez Klimenta. A kdo z dalších marodů bude k dispozici? Havlík a Navrc už by se hodili.

  • kecipep - 06.04.2021, úterý, 18:32
    (0)

    Dobrý bod. Snad se do víkendu spraví Navrc a na hrotu bude Jurečka. Popř. třeba překvapí Rigi, ale za Jurečku budu raději.

  • Babu - 06.04.2021, úterý, 18:31
    (0)

    Za mě taky dobrý bod, Olomouc měla velké šance (Breite, Zmrzlý, Yunis, Chytil), my taky (Jurečka, Petržela, Sadílek, Hofmann), celkem pěkný fotbal na ty naše absence a terén ve druhé půlce. Jak jsme obživli s vysvitnutím slunce :D

  • karagavrylydys - 06.04.2021, úterý, 18:24
    (0)

    Sestava bez 4 borců, dobrý bod z venku. Je vidět, že máme 13-14 hráčů a pak je velká propast v kvalitě.

  • Hory - 06.04.2021, úterý, 18:24
    (0)

    Radovat se z bodu? Možná do 75.minuty. Pak už to bylo to letošní úspěšné Slovácko a jen ten gól tomu chyběl, který by zajistil potřebné tři body. Musím pochválit Milana Petrželu, ten dnes byl tahoun a vzal to na sebe.

  • spiky - 06.04.2021, úterý, 18:21
    (0)

    Každý bod dobrý. Škoda nevyužití toho tlaku ke konci zápasu. Na stranu druhou jsme to stejné přežili v prvním poločase. Za mě pozitivní, že jsme nedopadli a dohráli to až do konce. Snad někdo z marodů bude na další zápas už připraven.

  • karagavrylydys - 06.04.2021, úterý, 18:16
    (0)

    Mám pocit že loket.

  • champyon - 06.04.2021, úterý, 18:12
    (0)

    Kliment na Liberec vykartovaný, ale za co?

  • spiky - 06.04.2021, úterý, 18:11
    (0)

    Kliment vykartovaný? Tohle je žlutá že by ses posral.

  • Valheru - 06.04.2021, úterý, 18:08
    (0)

    To je škodaaaaaaaaaa :-(

  • champyon - 06.04.2021, úterý, 18:07
    (0)

    Tý vole, toto jsme měli proměnit.

  • zdrh - 06.04.2021, úterý, 17:59
    (0)

    Podle počasí se hraje asi v Jablonci...

  • hešpy - 06.04.2021, úterý, 17:31
    (0)

    A komu chybí Daníček tvl, ty jeho přihrávky nikam? Nedělejte z něj nějakého spasitele.

  • Babu - 06.04.2021, úterý, 17:31
    (0)

    champyon: když si vezmu, za co dostal vprvních 15 min žlutou šimko a pak neukážou vysokou nohu yunise na petrželu ani zákrok na šimka v šestnátce.. ten sudí je divný, jednou píská úzkostlivě, podruhé nechá benešovi projít prasárnu

  • Bayern Munchen - 06.04.2021, úterý, 17:28
    (0)

    Nám hlavně chybí Havlík a ne Daníček...

  • Ondra - 06.04.2021, úterý, 17:27
    (0)

    Nadavate na Danicka, ale ten nam dnes sakra chybi. Polaska jsem si vsimnul jen pri faulech

  • spiky - 06.04.2021, úterý, 17:19
    (0)

    Je škoda, že když se dostaneme k míči, tak několikrát nejsme schopni si dát tu rozhodující přihrávku. Oba týmy nic moc. Za mě ale Sigma i vzhledem k šancím lepší. Přežili jsme minimálně dvě gólovky. Snad kluci vydrží bojovat až do konce.

  • champyon - 06.04.2021, úterý, 17:17
    (0)

    Že by tak ukázali ten zákrok na Šimka v pokutovém území..

  • huhu - 06.04.2021, úterý, 17:16
    (0)

    Balon by si vic meli brat Sadilek a Petržela na rozehrávku, je to hodne neučesané zatím, bude zlatý bod dnes

  • Valheru - 06.04.2021, úterý, 17:13
    (0)

    Ještě pár takových neproměněných šancí a těch polofaulů proti Sigmě a porazí se sami... :-). Vypadají hodně nalomení už. Dát teď góla ten Hofi, tak jsou na ručník :-).

  • Babu - 06.04.2021, úterý, 17:08
    (0)

    Nikdo nepodrží balon... na to tam chybí ten Havlík a Daníček.. To, že nám chybí 4 hráči ze základu je prostě fakt a jde to poznat

  • tucekbucekmucek - 06.04.2021, úterý, 17:07
    (0)

    Co je vůbec s Havlíkem a Navrátilem, u něj sem myslela že stojí za karty

  • fandajakhrom - 06.04.2021, úterý, 17:01
    (0)

    To je tragicka sestava.. byl bych dnes rad i za Danicka

  • tucekbucekmucek - 06.04.2021, úterý, 16:45
    (0)

    Jak vidím úvodní minuty tak dnes bude dobrá i remíza

  • paja - 06.04.2021, úterý, 16:38
    (0)

    http://www.usagoals.video/c/football/czech-republic-first-league/06-04-2021/sigma-vs-slovacko/2/

  • Babu - 06.04.2021, úterý, 16:37
    (0)

    Já si i myslím,že Slovácko shánělo hráče, ale ty pauzy byly tak krátké /zimní prakticky nebyla/, že moc možností splašit nové borce nebylo, natož pak je otestovat

  • riedlss - 06.04.2021, úterý, 16:20
    (0)

    a jé: asi proto, že je neviděli hrát :) Okey třeba ne, ale neznamená to, že nemůžou být přínosem. Kdyby některým lehce zalepily huby dobrým výkonem, byl bychbza to rád. I pro vývoj dalších zápasů.

  • a jé - 06.04.2021, úterý, 16:13
    (0)

    Oprava proč říkáte že vlastně

  • riedlss - 06.04.2021, úterý, 16:13
    (0)

    Je to prostor pro ostatní, každý může něco přinést. Nejsme Sparta ani Plzeň. Poďme do nich!

  • a jé - 06.04.2021, úterý, 16:12
    (0)

    Úzký kádr je to víme všichni jen nechápu proč že vlastně hráči na lavičce jsou nulový a nedokážou nahradit fajn ale odepisovat se mi nelíbí prostě se to lepí bohužel 😪

  • Ondra - 06.04.2021, úterý, 16:05
    (0)

    Do konce ligy to bude boj. Když se podívám na naši lavičku, tak jsou tam 2 hráči, kteří mohou přinést nějaké oživení, ale jinak půjde kvalita hodně dolů. Když budeme prohrávat, těžko se nám to bude v poslední půlhodině lámat. Sparta nebo Plzeň vystřídá v 60 minutě 5 hráčů a lépe se regeneruje. Dnes budou 3 body více než zlaté

  • spiky - 06.04.2021, úterý, 16:03
    (0)

    Sestava nevypadá zle, ale už se ukazuje jak jsme limitovaní úzkým kádrem. Na lavici minimální výběr a to je teprve začátek toho bláznivého kolotoče. Snad se aspoň brzo vrátí Havlas i Navrc, ovšem bůhví jak na tom jsou.

  • a jé - 06.04.2021, úterý, 16:01
    (0)

    Tak před sezónou nikdo netušil že budeme hrát tak vysoko kdyby vedení vyhlásilo před sezónou boj o poháry tak ten kádr by měl více lidí

  • Babu - 06.04.2021, úterý, 15:58
    (0)

    když dáme gól první, tak su úplně v klidu. A na to rozhodně máme. Akorát bránit musí poctivě všichni i krajní záložníci, ale to máme nacvičené.

  • Hory - 06.04.2021, úterý, 15:54
    (0)

    Ta sestava není špatná. Snad Timur dnes dostane větší prostor. Tak hurá pro tři body!

  • paya - 06.04.2021, úterý, 15:53
    (0)

    myslím, že ta ofenzíva dnes nebude taky nic zázračného. Sice tam je Kliment, ale Havlík nic a chybí i Daníček, tím pádem Sadílek bude hrát defenzivního a je to. Dnes bohužel uvidíme realitu úzkého kádru (Navrátil, Kalabiška, Reinberk, Havlík, Daníček) to je hodně ztrát ze základu. Stopeři, Petržela, Sadílek a Kliment...zbytek není ani průměr ligy a s tím se na třetím místě být nedá. Doufám, že se budu plést a kluci ukážou co je vítězná euforie...

  • Babu - 06.04.2021, úterý, 15:52
    (0)

    su zvědavá, s kým odehrajeme těch zbylých pět utkání v dubnu, když už teď to lepíme jak sviňa.. tak snad to dnes vyjde :-))

  • champyon - 06.04.2021, úterý, 15:47
    (0)

    Ofenziva kvalitní, na stoperech 2 stálice, na becích náhradníci. Na lavičce kromě Kalabišky samí zajíci. No bude to dnes těžké.

  • paya - 06.04.2021, úterý, 15:44
    (0)

    chybí i Vlasta, je to dobře lepené a Kalbi jen na lavce

  • kecipep - 06.04.2021, úterý, 15:39
    (0)

    Místo Havlíka dnes Polášek v základu! Návrátil stále mimo.

  • Hory - 06.04.2021, úterý, 12:39
    (0)

    Líbí se mi dnešní rozhovor s Rosťou Mikelem, kdy jednoznačně odpovídá na otázku, jak to dopadne. Tak má vypadat zdravé sebevědomí.

  • Bayern Munchen - 05.04.2021, pondělí, 20:46
    (0)

    Zítra to bude těžký zápas, hrozně mi v týmu chybí Havlík, to je náš nejkreativnější hráč, co mu je, nikdo asi neví, kdy bude zase hrát... jestli se zítra vykartuje Daníček, což je velice pravděpodobné tak nevím kdo bude v záloze na Liberec, středních zalozniků moc v týmu teď nemáme...

  • riedlss - 05.04.2021, pondělí, 20:26
    (0)

    Neprohra by byla moc fajn. Doma letos Olomouc vyhrála jen s Brnem a Opavou. Naopak se jí spíš daří venku. Domácí prohry 0:1 se Zlínem a teď s Pardubicemi. Dlouho doma neuspěli naplno tak jim to čekání doufám prodloužíme :) Těžký zápas! Držím pěsti!

  • Vandas - 05.04.2021, pondělí, 19:20
    (0)

    Bylo by dobré v Olomouci neprohrát, každý bod se bude na konci počítat. A hlavně se nezranit nebo zbytečně nevykartovat. Vím, že se soustředíme vždy na nadcházející zápas, ale proti Liberci to bude o 6 bodů. 😊

  • Skein - 05.04.2021, pondělí, 18:34
    (0)

    https://slovacky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/slovacko-bude-v-olomouci-usilovat-o-sedme-venkovni-vitezstvi-v-lize-za-sebou-202.html i zde

pristi
 Další články:
09.04.2021, pátek, 17:24 - Slovácku se rozpadá sestava, má ale další bod. Svědík: Remíza tomu odpovídá
07.04.2021, středa, 18:33 - Aprílová Olomouc slováckou jízdu neutnula. Bije se to ve mně, váhal Látal
06.04.2021, úterý, 20:25 - Olomouc - Slovácko 0:0, spousta šancí, v dohrávce zvonily tyče i břevna
06.04.2021, úterý, 20:22 - Žádný gól, jenom tyče a břevno. Slovácko hrálo v dohrávce s Olomoucí bez branek
04.04.2021, neděle, 15:15 - Covid nás trochu rozebral zevnitř, přiznal Jurečka ze Slovácka po obratu
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace