Slovácko má zájem o Zahustela, nováčci ukázali potenciál |
20.01.2020, pondělí, 12:16 |
Fotbalisté Slovácka dál touží po obránci Ondřeji Zahustelovi. Vedení šestého týmu FORTUNA:LIGY si zkušeného osmadvacetiletého krajního beka vyhlédlo jako náhradu za Jana Jurošku, který se v předstihu domluvil s Ostravou, kam nejpozději po sezoně odejde.„Chceme být připravení,“ říká manažer ligového Slovácka Veliče Šumulikoski.
Činovníci z Uherského Hradiště jednání se Spartou zintenzivní po návratu z Chorvatska.
„Věřím, že to v týdnu dořešíme. Jasno chceme mít do odletu na soustředění do Turecka,“ uvedl Šumulikoski.
Odchovanec Mladé Boleslavi dlouho patřil do základní sestavy Sparty. Kvůli zdravotním problémům ale o místo přišel. Po zranění kolena vynechal téměř celý podzim. Zahustel nastoupil pouze v úvodním kole, paradoxně proti Slovácku ale odehrál jen první poločas. Zbytek promarodil.
Na začátku ledna se ovšem hlásil trenérovi Jílkovi na zahájení zimní přípravy. V sobotu proti Českým Budějovicím absolvoval druhou část. V nabitém kádru Pražanů ale na něj místo nejspíše nezbude. Navíc mu v létě končí smlouva, jeho čas na Letné tak po čtyřech letech zřejmě vyprší. „Někteří nás v létě opustí,“ přiznal nedávno sportovní ředitel Sparty Tomáš Rosický.
Pro zobrazení celého článku navštivte web zdroje článku
|
| |
|
-
fandajakhrom - 23.01.2020, čtvrtek, 12:18
(0)
Žádný stres. Všechno jde dobrým směrem. Dobrá spolupráce vedení (jaký rozdíl oproti minulosti... Kordula, Levý...) nese ovoce
-
riedlss - 22.01.2020, středa, 20:59
(0)
Souhlasím s fcs. Už je to tu úletové...
-
fcs - 22.01.2020, středa, 20:47
(0)
A hlavně nejsme v pozici jako Liberec s Jabloncem aby půlka kádru byla na hostování a měnilo se to každý půl rok za což jsem hrozně rád
-
fcs - 22.01.2020, středa, 20:46
(0)
Jerry vůbec nerozumím tomu co píšeš,jsme v pozici v jaké jsme x let nebyli nikdo neodešel kromě Hellebranda který toho moc nenahral,přišli dva nový hráči a na obraně se pracuje tak nevím co víc někteří chcete... A s Potočným snad nikdo ani ve snu nemohl počítat
-
Jerry1984 - 22.01.2020, středa, 18:47
(0)
jojo, ale s tím se mohlo počítat, s těma se nemůžem srovnávat, Pojezný to řekl jasně, výsledky předběhly realitu, takže se tak.. :)
-
myjsmeslovacko - 22.01.2020, středa, 18:33
(0)
Potočný taky nic, jde do Baníku
-
Jerry1984 - 22.01.2020, středa, 18:28
(0)
Respektive nahráno máme, takže zatím su v klidu, ale co bude pak... Moc změn taky není dobrá cesta
-
Jerry1984 - 22.01.2020, středa, 18:21
(0)
tuto sezónu už snad nějak ukopem, ale jsem docela zvědavý na další, co psali i novináři, největší síla Slovácka je v tom, že hráči hrají dlouho spolu..
-
Dany-Hull City - 22.01.2020, středa, 18:04
(0)
zahustel nejspis teplice takze ho tu moc neocekavejte.
-
kecipep - 22.01.2020, středa, 13:46
(0)
Kubala odletěl s Karvinou na soustředění.
-
kecipep - 22.01.2020, středa, 12:21
(0)
Mareček bez opce je nesmysl, pokud ovšem není na odchodu někdo z trojice Daníček, Havlík, Sadílek. Nedělejme předčasné hejty :-)
-
karagavrylydys - 22.01.2020, středa, 12:10
(0)
K čemu nám bude dobrý Mareček na hostování bez opce?
-
Ondra - 22.01.2020, středa, 12:00
(0)
myjsmeslovacko> tomu kroku bych moc nerozuměl ... k čemu by byl Mareček bez opce? Na jeho postu máme spoustu jiných hráčů a nic víc než hráče do budoucna v tom nevidím. K čemu by byl Zahustel s opcí, když mu v létě končí smlouva?
-
myjsmeslovacko - 22.01.2020, středa, 11:56
(0)
Zahustel dneska nehraje jelikož Slovácko dneska jelo do Prahy jednat o Marečka (hostování bez) a o zahustela (hostování s)..
-
kecipep - 22.01.2020, středa, 11:42
(0)
Matouše prodejme, dokud má takovou hodnotu. Ta bude s věkem asi jen klesat. Za odchovance budu vždy bojovat, ale u Matouše vidím jisté limity :-)
-
Hory - 22.01.2020, středa, 11:40
(0)
Když jsem se díval teď na přenosy z Chorvatska, tak mám pocit, že Porcal je snad i lepší než Trmal.
-
riedlss - 22.01.2020, středa, 11:22
(0)
to by asi nebylo žádné překvapení....
-
Ondra - 22.01.2020, středa, 11:16
(0)
Aby hlavně neřešili Trmala :)
-
riedlss - 22.01.2020, středa, 11:12
(0)
kecipep: pokud včera řešili v praze Marečka tak by mohli dotáhnout i jeho :) též si to přeju, a spoustě sparťanům se uleví, žebrákom….
-
Bayern Munchen - 22.01.2020, středa, 11:12
(0)
Zjistíš odpoledne, kdy Teplice hrají přátelák :-)
-
kecipep - 22.01.2020, středa, 11:02
(0)
Že by už odjel do Teplice? :-) Ne, moc si ho přeju u nás!
-
Hory - 22.01.2020, středa, 10:55
(0)
Sparta dnes od 11.hod hraje s Jihlavou a v úvodní sestavě, ani mezi náhradníky není Zahustel.
-
tomatos - 21.01.2020, úterý, 22:15
(0)
Podle mě je Potočný dement,, smutné je, že kvůli nějaké stupidní spekulaci o dementovi (Potočný) ,se tady rozhádala půlka přítomných.
Ps: pojďte radši v sobotu do Kunovic na fotbal, ať máte aktuální přehled
-
riedlss - 21.01.2020, úterý, 19:28
(0)
Tohle by byl schopný dát kdokoliv z ligy jenže jak bylo řečeno. Má úplně jiné ambice a
-
Nike - FCS - 21.01.2020, úterý, 18:03
(0)
Dle mého za Potočného by ty 2 miliony Slovácko dalo, ale tady je jiný problém ten kluk sám říká že se chce někam posunout a má ideální věk na to už udělat ten krok vpřed, tím pádem myslí na nějaký lepší a stabilnější klub než je FCS :D Jako jestli ho chce Baník, Sparta či Plzeň tak my nemáme nejmenší šanci ho získat... protože nás za prvé přeplatí v platu a za druhé samotný hráč dá přednost klubu, který ho může zase dál posunout..
-
riedlss - 21.01.2020, úterý, 16:00
(0)
přesně! když nabídne konkurence víc tak prakticky pro slovácko není jiné cesty než nabídnout minimálně stejně a to bohužel z eko. hlediska není možné utáhnout.....
-
tvojemama - 21.01.2020, úterý, 15:57
(0)
Někteří to prodlužování smluv vidí hodně naivně. Hráč tu má 70k, vedení nabidne třeba 80k a jinde mu dají třeba i dvojnásobek. To je pak jasné že tu nezůstane. Když se někdo prosadí později, tak za celou kariéru v naší lize moc nevydělá. Rozpočtem jsme na 12-13místě a v tabulce jsme 6, ale stejně tu budou někteří psát ty samé hovna pořád dokola. :)
-
fcs - 21.01.2020, úterý, 15:12
(0)
Napiš mi Bayerne hráče kteří odešli za poslední dobu zadarmo já si teda nikoho nevybavuju možná tak Melichárek který s náma asi vydrbal... Navrátil,Juroška i Zajíc tu odvedli kus práce a jestli chcou jinam, tak bych to v žádném případě nevyčítal vedení a to že je nechceme prodat za drobné beru jako signál k lepším časům,kdyby jsme na tom byli finančně tak zle, tak by jsme je klidně pustili hned vzhledem k našemu postavení v tabulce
-
fcs - 21.01.2020, úterý, 15:09
(0)
Bayern:Jurečka,Kalabiška,Navrátil,Juroška,Kliment,Divíšek,Kadlec,Hellebrand,Janošek a určitě bych mohl jmenovat dal, ano toto všechno byli volní hráči, ale to nemění nic na tom že jsou to platní ligový hráči a právě toto je plus pro vedení že je dokážou přemluvit k nám i když měli nabídky i z jiných klubů
-
Skein - 21.01.2020, úterý, 13:39
(0)
to seby77: amen, ten článek je fakt dobrý..snad si ho lidi přečtou...
-
riedlss - 21.01.2020, úterý, 13:28
(0)
BM: ok, ale znělo to jako by jsi o tom byl přesvědčený, když jsi vedení ani nedal prakticky šanci. Nebudu to už řešit. Budu rád když budou spokojení všichni! Tečka....
-
Bayern Munchen - 21.01.2020, úterý, 12:46
(0)
riedlss: nikoho nepřesvědčuji, píši jen svůj pohled, který můžeš mít jiný, neberu ti ho... Já jen obdivuji lidi, co tady píšou o nových sponzorech a hráčích, kteří zde mají dojít, atd... To se člověk, vždy jen usměje :-))) ale jo riedlss budu velice potěšen, když v tomto přestupovém období, naše vedení někoho aspoň koupí na přestup... a když ne, tak by mi stačilo, kdyby odsud aspoň kvalitní hráči neodcházeli zadarmo (např. Navrátil)
-
riedlss - 21.01.2020, úterý, 12:35
(0)
Gary: tal to doufej v dobrý vysledek bp můžeš hádat kdo se v tomto případě ozve jako první :D
-
GarryR - 21.01.2020, úterý, 12:28
(0)
No už aby se urodil nějaký nečekaný výsledek, aby se zde začlo jine téma :-|
-
riedlss - 21.01.2020, úterý, 12:26
(0)
BM: ale za to ty si přesvědčený, že ty dvě mega prostě nezaplatí :D a všechny tady budeš neustále přesvědčovat. Psal jsem u nich ,,ať to bylo jak bylo,,...jo vím jaká je, ale nemyslím,že by vedení dva miliony neuvolnilo. Zase z nás nedělej zebraky. S tebou do vedení hošku.....
-
Bayern Munchen - 21.01.2020, úterý, 12:11
(0)
riedlss: když víš, jaká je přestupová politika klubu, tak nechápu jak můžeš napsat, že klub zaplatí třeba 2 miliony za Potočného z přestupů, které udělal :-))) musím se smát, jsi neustále tady protiřečíš :-)) Janošek došel zadarmo díky vazbě na Kordulu, Hellebrand přišel zadarmo, z důvodu toho, že doufal, že tady dostane příležitost jako mladý, kde ve Zlíně tuto možnost nedostával, protože Zlín moc nestavěl na odchovancích. Nevím, že bychom za tyto dva hráče něco platili....
-
seby77 - 21.01.2020, úterý, 11:46
(0)
To by si měl přečíst každý ten rozhovor s Vozabalem, ušetří se spoustu času a zbytčných diskuzí. xD
-
Skein - 21.01.2020, úterý, 11:10
(0)
a já, že bude klid. Vše tomu chvili nasvědčovalo...:-DDD
-
riedlss - 21.01.2020, úterý, 11:08
(0)
Bayrn: no vídím, že by jsi to mohl jít rovnou šéfovat :) řekl jsi nám jak to tady chodí, ale asi se přes to očividně nedokážeš přenést nebo nevím ja to chápat, že se s tím stále někteří nedokáží smířit a budou se furt ohánět kecama na internetu jak je vše špatně :) přestupová politika je v rámci možností klubu, prostě taková jaká je. A ať to bylo jak bylo tak Janošek a Hellebrand byli asi vzduch :) Netvrď tady prosím tě, kdo žije a nežije v realitě! :)
-
Skein - 21.01.2020, úterý, 10:56
(0)
nejsme jediný klub skrz hráče, pěkný článek https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/martin-vozabal-fotbal-budejovice.A200121_527872_fotbal_ald
-
kecipep - 21.01.2020, úterý, 10:38
(0)
myjsmeslovacko: Tak nám prozraď jméno, ať můžu začít kupovat jejich paštiky či co :-)
-
Bayern Munchen - 21.01.2020, úterý, 10:36
(0)
rieldss: Nevím, zda žiješ v realitě. Ale za poslední roky, tady nepřišel nikdo z hráčů na přestup, ale pouze buď jako volný nebo na hostování, které se nikdy v přestup ani následně nezměnilo pokud tam náhodou byla opce... Jediný za koho se v poslední době platilo bylo za pana Svědíka a jeho asistenty :-))), což byl nejlepší nákup v historii klubu... Z prodeje hráčů si vezme peníze pan Zemek, aby aspoň něco se mu vrátilo, když to spíš stále dotuje a jinak zbytek jde na chod klubu, aby Slovácko přežilo tuto sezónu a případně další novou sezónu s co možná nejmenším požadavkem na pana Zemka, aby zbytek peněz za dotoval, co by pochyběly. Takže asi tak...
-
riedlss - 21.01.2020, úterý, 10:29
(0)
Bayern Munchen: Že by z prodeje hráčů??
-
karagavrylydys - 21.01.2020, úterý, 08:37
(0)
Rado: O Potočného se zajímá Sparta, Plzeň a Baník. Takže máme smůlu. Ale za 2 mega je to skvělý kauf.
-
kecipep - 21.01.2020, úterý, 07:35
(0)
Rado: bez sance
-
Bayern Munchen - 21.01.2020, úterý, 07:28
(0)
Rado: a kde bychom asi ty dva 2 mil Kč na něho vzali :-)
-
Rado - 21.01.2020, úterý, 07:11
(0)
Roman Potočný je údajně k mání za 2 mil Kč. Zájemci zatím zřejmě spíš sondují. Do Slovácka by možná neměl zájem jít. Ale ke Klimentovi by se hodil a při rychlém jednání ?
-
fcs - 21.01.2020, úterý, 00:16
(0)
S kritikou navrátila bych byl opatrný,podívejte se u kolika byl gólů za poslední dvě sezony ať uz přímo asistence nebo založení brejků... Třeba mu to tam konečně padne
-
hešpy - 20.01.2020, pondělí, 23:25
(0)
V pohodě, voliči, to je nejlepší argument, měl si tam jet s něma. Klub by mohl jít trochu s dobou, ale pokud jej nezajímá reprezentace, tak ok.
-
Buchlovjak - 20.01.2020, pondělí, 23:14
(0)
Já si říkal, že po spoustě týdnech tu diskuzi tady nemám číst. Na některé účastníky této diskuze už by to chtělo poslat odborníky. Někteří musíte mít sakra nudné životy, když řešíte takové srance co se tu objevují...já ani nevím, kdo v přátelácích pořádně hrál a dle mě je to hlavně úplně fuk. Důležité je pro mě to kdo bude hrát mistráky. No a Jurošku a Zajíca bych hrát už nenechal. A jak je to s Divíškem a Navrcem nevím a na spekulace nevěřím. Za mě by se ale nic zas tak extra nestalo. Prostě budou hrát jiní...navíc Navrc má nulovou úspěšnost v zakončení. Za ty roky u nás mohl dát tak 50 golů. Z těch jeho šancí by aj takový Švancek dal 60 gólů...takže ať klidne dostanou šanci jiní... FCS nafurt!
-
volič - 20.01.2020, pondělí, 22:55
(0)
hešpy: tak já myslím,že soustředění je proto,aby se hráči soustředili na fotbal a výsledek nám pak předvedli v zápasech,jsi tam měl jet s něma,co by ti asi tak ty videa z telefonů prozradili,že tam běhají,trénují s míčem a hrají přípravné přáteláky,furt tu někteří pindáte a není vám nic dobré,jste takový kritici za každou cenu,i kdyby nakrásně ten Jeleček nějaké ty videa natočil,zas by byl problém s kvalitou obrazu nebo zvuku nebo s kašnou.
-
hešpy - 20.01.2020, pondělí, 22:08
(0)
Na něco takového nepotřebuješ kameramana, proboha je rok 2020. Ti hráči mají telefony za 20 a víc tisíc, které natáčí daleko líp než to co používá pan Frühauf. To je takový problém, aby třeba takový Jeleček něco natočil a nafotil? Určitě ne, pokud tedy neumí stříhat, na čemž teda není nic těžkého dát několik záběrů za sebe, tak vezmu ty videa a pošlu je mailem někomu, kdo je v ČR a loupne to na síť. Ale asi se nechce.
-
kecipep - 20.01.2020, pondělí, 21:21
(0)
Minulý rok to bylo stejné, že na prvním soustředění nebyl kameraman.
-
Pumpař - 20.01.2020, pondělí, 20:59
(0)
to i Slavoj Vyšehrad, má snad z každého dne ze soustředění v Chorvatsku fotky nebo nějaké video... k zamyšlení
-
hešpy - 20.01.2020, pondělí, 20:34
(0)
Jinak mě mrzí, že z celého soustředění nebylo zveřejněno ani jedno video, ani fotky prostě nic. To je absolutní pohrdání.
-
riedlss - 20.01.2020, pondělí, 20:14
(0)
byly* hešpy:Věřit něčemu nepodloženému mi přijde stejné jako věřit tomu, kdo ten jakože fakt vyvrátil. A nechápu z jakého důvodu bych měl věřit všemu co tady kdo řekne např. o možných posilách. Za prvé se tady z nikým neznám, za druhé to většinou zní dost nedůvěřivě. Pokud je to spekulace tak ty jsou pro mne nic neříkají leč můžou hodně naznačit, a na druhou stranu vbc nic neříct nebo úplně svézt z cesty....
-
riedlss - 20.01.2020, pondělí, 20:03
(0)
Asi máte pravdu. A jak tu někdo zmínil, šesté misto s námi taky zatočilo. Poptávka i nároky hráčů jsou najednou vyšší. Na jaro byli jiné starosti, ale v létě s těmi smlouvami možná pohnout šlo. Loni v tuto dobu po hračích ,,ani pes neštěkl,,. Teď mi přijde, že někteří nevědí vo vlastně chtějí. myjsmeslovacko: to stačilo říct před koncem sezony takovou důležitou, jistě podloženou informaci :)
-
hešpy - 20.01.2020, pondělí, 20:01
(0)
Proč to kurva furt musí být jedna paní povídala? Ano, třeba si to vymyslel, ale proč by to nemohla být pravda? Já psal o Zahustelovi, smáli jste se mi a jak vidíte, z prdele jsem si to nevytáhl.
-
Bayern Munchen - 20.01.2020, pondělí, 19:48
(0)
myjsmeslovacko: a to víš od koho :-) jedna paní zase povídala že ;-)))
-
myjsmeslovacko - 20.01.2020, pondělí, 19:06
(0)
Nový sponzor bude, ale až po sezóně
-
karagavrylydys - 20.01.2020, pondělí, 18:52
(0)
KEIKIN: Přesně jak říkáš. Minimálně rok před koncem smlouvy by ji měl hráč povinně prodloužit. "Chceš jinam? OK, držet tě nebudeme. Ale prodloužíš smlouvu a na oplátku v ní budeš mít výstupní klauzuli (třeba aktuální cena z Transfermarkt). Ať z tebe máme nějaký peníz." Teď vedení u Zajíce, Jurošky, Divíška nebo Navrátila očividně zaspalo.
-
KEIKIN - 20.01.2020, pondělí, 16:58
(0)
Vedení nic neudělá ?
a co klauzule ve smlouvě....např. mužeš odejít za 50 Mega. když to někdo. Smlouva na tři roky. Takto se podepisují hráči co chtějí hrát za slovácko. žoldáky bych nepodepsal.
-
kecipep - 20.01.2020, pondělí, 16:45
(0)
Jirka Krejčí ukončil kariéru.
-
Dan - 20.01.2020, pondělí, 16:13
(0)
Odchody hráčů,nevím ale nebude to i z důvodu trenéra.
-
karagavrylydys - 20.01.2020, pondělí, 15:57
(0)
Je ještě v kádru Franič? Přípraváky nehrál ...
-
riedlss - 20.01.2020, pondělí, 14:53
(0)
Bayern Munchen: ,,nic vedení neudělá,,obrazně řečeno, pochopitelně je to jak říkáš. Proto píšu, že si vedení tým rozpadnout nenechá....
-
Bayern Munchen - 20.01.2020, pondělí, 14:47
(0)
riedlss: trochu nesouhlasím s tím, že vedení nic nemůže udělat , když chce hráč odejít... Myslím si, že vedení řeší smlouvy s hráči a jejich podmínky... Takže pokud hráč chce odejít, tak většinou ten důvod jsou finanční podmínky a to řeší vedení... Taky půjdeš tam, kde ti dají více peněz, to je normální věc...
-
riedlss - 20.01.2020, pondělí, 14:41
(0)
s tím, že někdo chce odejít nic vedení neudělá, ale určitě si nenechá před jarní částí rozpadnout tým, kor když má trenér nějakou vizi....na jaro se těším ať jdem s nimi nebo bez nich.....
-
Jerry1984 - 20.01.2020, pondělí, 14:33
(0)
Já vedení věřím, nic jiného mi taky nezbývá, ale těch, co tu chtějí skončit se mi zdá nějak moc.. no jo, snad to dobře dopadne :))
-
Ondra - 20.01.2020, pondělí, 14:26
(0)
Tak to jsi mně uklidnil. Náhrada za Zajíce (min. 8 gólů za sezónu) a Navrátila pro nás není problém? Už se těším :)
-
riedlss - 20.01.2020, pondělí, 14:24
(0)
Jerry: bože ty jsi naivní, abyste se z toho nerozsypali :)
-
Bayern Munchen - 20.01.2020, pondělí, 14:17
(0)
tadeas123: najdeme náhradu hned, no nevím, já to tak necítím...Poslední příchody hráčů do Slovácka jsou buď volní hráči nebo hráči, kteří jsem jdou hostovat bez opce... Nevím, zda seženeš jen tak náhradu... Klidně se vsadím, že z těch 4 zkoušených hráčů, co byli teď na soustředění jsem nepřijde ani jeden na přestup, pokud možná tak na hostování bez opce...
-
Hory - 20.01.2020, pondělí, 14:06
(0)
Stejně je zvláštní, že stačí půl roku kdy se mužstvu daří, mluví se o něm a píše ve veřejném prostoru a hned jaký je zájem o jeho hráče a naráz oni sami, začínají mít touhu odejít, protože asi mají pocit, že jsou lepší než dřív.
-
tadeas123 - 20.01.2020, pondělí, 14:05
(0)
Nechápu proč by měl být odliv tak za Ramba i Divíška najdem náhrafu hned, a za Zahustela má Šumi určitě náhradu.Je tu spousta kvalitních beků kteří nehrajů zrovna ve Slavii jsou minimalně 2 a ve viktorce taky a plus je ještě Holzer
-
Jerry1984 - 20.01.2020, pondělí, 13:58
(0)
Ale klid, to sou přece jen kecy, žádný odliv se nechystá! Aspoň to teda zní od skalních..
-
Bayern Munchen - 20.01.2020, pondělí, 13:53
(0)
To je právě problém, který prostě nechápu, že se neřeší již v předstihu. Zahustel půjde určitě do Teplic, logicky přeci, proč by Sparta posilovala konkurenci v boji o šestku, hlavně spíš to bude mít blíž domovu a Teplice mu dají určitě i větší peníze... Ale spíš mi vadí, že ještě nemá novou smlouvu Navrátil, za mě by ztráto tohoto hráče byla největším oslabením. Ohledně Zajíce a Jurošky, tak ty bych určitě poslal už teď v zimě pryč... Divíšek chce být blíž Praze ani bych se nedivil, kdyby šel zpátky do Příbrami po sezóně, je to její odchovanec. A my budeme bez krajních hráčů a to nemluvím o Reinberkovi pokud je pravda, že má nabídku z Polska... Snad se splní aspoň to co říkal Šumi, že se snad brzy objeví silný sponzor a tito hráči budou litovat, že podepsali jinde... Pokud tomu tak nebude, tak odliv našich hráčů bude pokračovat...
-
Ondra - 20.01.2020, pondělí, 13:36
(0)
karagavrylydys> Pokud nechtějí podepsat ve Slovácku, tak bych se nedivil.
-
karagavrylydys - 20.01.2020, pondělí, 13:32
(0)
Ondra: Navrátil a Divíšek už mají podepsáno jinde?
-
Ondra - 20.01.2020, pondělí, 13:32
(0)
Ano Michale, reálnější je teď přesun do Teplic.
-
Michal fcs - 20.01.2020, pondělí, 13:29
(0)
vypadá to že se Zahustelem to nemame vubec jisté, spíš naopak
-
Ondra - 20.01.2020, pondělí, 13:29
(0)
Mám trochu obavy z jarní části. Jaká bude motivace u hráčů, kterým končí smlouva a mají podepsáno jinde (Navrátil, Juroška, Zajíc, Divíšek)? Jak si povedou hráči, kteří dlouho nehráli a jsou po zranění (Kliment, Jurečka, Zahustel?)?
-
kecipep - 20.01.2020, pondělí, 12:35
(0)
Pokud přijde Zahustel, tak Jurošku za aspoň nějaký peníz posadit na courák směr Ostrava.
Další články: |
23.01.2020, čtvrtek, 15:07 - Zahustel má jasno! Jaro stráví na hostování ve Slovácku |
19.01.2020, neděle, 11:03 - Ve Slovácku budu ještě dva a půl roku, prozradil Jan Kalabiška z Chorvatska |
19.01.2020, neděle, 10:56 - Slovácko v přípravě poprvé padlo. Nestačilo na chorvatského mistra |
18.01.2020, sobota, 09:45 - Zahustel na odchodu? Nechtěného obránce Sparty vábí Slovácko |
21.01.2013, pondělí, 11:08 - Slovácko zaujali tři mladíci. A přijde ze Sparty i Zahustel? |
|