*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Slovácko hlásí první posilu. Podepsal Francis Koné

13.07.2015, pondělí, 20:47
koné_velky.jpg

Jméno Heslo
text
  • KotelGuláše - 18.07.2015, sobota, 14:12
    (0)

    Co se zas Krejčímu se Zemkem musí nechat,že ekonomicky hospodaří velice dobře a slovacko si nehraje na to co není viz slavia. To zas buďme rádi. Nemůžem furt jen kritizovat.

  • vajdik - 18.07.2015, sobota, 11:56
    (0)

    kecipep - jak pises kdo hleda najde..ale fakt HLEDAT musí..škoda že pro fanoušky se neudela nic navíc aby řada věcí byla jednodušších.. Nejde jen o tu zpravu o hospodareni, ale i o zranění hráčů, prestupy, hostovacky...ale to uz tu bylo vícekrát zmíněno, že v klubu chybí osoba která by veřejnost informovala..možná ta osoba v klubu papírově je, ale dělá milion jiných věcí...že :) ?

  • kecipep - 18.07.2015, sobota, 11:44
    (0)

    Slovacko musi zverejnovat a zverejnuje rocni hosppdare jako kazdy klub. Kdo hleda a jen blbe nebrble....

  • FcS - 18.07.2015, sobota, 11:40
    (0)

    Co je kunymu ? Vim ze v pratelaku se zranil..ale jako na jak dlouhou pauzu to vypada?

  • vajdik - 18.07.2015, sobota, 11:27
    (0)

    Škoda že není nikde k vidění roční výsledek hospodaření FCS, myslím že by to mělo být veřejné...no ale co naděláme, pokud bude v čele pan Krejčí..změn se moc cekat nedá..v necem je pro FCS přínosem v necem brzda a dost zatažená!!! ALe jako plus mu dávám za to, že FCS není ve stadiu Slavie Praha..preplacet a nekoncepce vodit predrazene hrace s nulovým efektem!

  • Šovkovskij - 18.07.2015, sobota, 11:04
    (0)

    Kdyby jen peníza za Trávníka, přeci Valenta ještě přisypal, i když to asi nebude takové terno, jak se Valenta tváří. Nevěřím tomu, že Koné, který přišel zadarmo, hrál především v Thajsku, Ománu a Maďarsku, stojí takové peníze.

  • vajdik - 18.07.2015, sobota, 11:00
    (0)

    No ono to vidí asi všichni, jde o to zda doktor Zemek dá na ten nákup či hostování..ale zajímalo by mě, kam se poděli peníze prodejem Trávníka..ale asi díky nim máme Koného...

  • Šovkovskij - 18.07.2015, sobota, 10:51
    (0)

    To je pravda, Sváťa chtít může, ale snad Krejčí není slepý a vidí, že to chce místo Kaloudy jednoho zkušeného hráče přivést.

  • Šovkovskij - 18.07.2015, sobota, 10:49
    (0)

    vajdik: Diviš je to zhruba rok a půl, s těmi prvními třemi povedenými zápasy jsi to dost přehnal. Stojím si za tím, že kromě letošního jara patřil k našim nejlepším hráčům. Ale je vcelku logické, že každý hráč si občas projde poklesem, ztrátou formy, to je zcela normální. Vždyť i jeho statistiky po jeho příchodu byly výmluvné a když se o něj minulé léto motala Plzeň, tak k tomu měla asi důvod. Je rychlý, má drajv, pravda, je to spalovač šancí, ale věřím, že to prolomí. Kdyby byl špatný hráč, tak se do těch šancí ani nedostane (jako někteří jiní). Dal čtyři branky, to není špatné, ale klidně jich mohlo být deset. Koncovku musí prostě zlepšit. Ale u mne má naprostou podporu. Co se týče těch mladých, s tím souhlasím, chce to zkušenost. A jak říká fcslovacko, myslím, že Sváťa bude určitě chtít někoho přivést, protože tohle nevypadá moc dobře.

  • vajdik - 18.07.2015, sobota, 10:44
    (0)

    fcslovacko - Habanec chtít může to je jedna věc ale Krejčí musí svolit..viz velkohubé reči Habance někdy duben/květen o okysličení kádru... :D

  • ostuda slovácka - 18.07.2015, sobota, 10:37
    (0)

    A já si stejně myslím, že Habanec teď bude chtít přivést posily, když se Kalouda zranil, a myslím si že někdo přijde, a už formou hostování z našich top 3 klubů nebo někdo jim odpadne a to bude naše šance

  • vajdik - 18.07.2015, sobota, 10:30
    (0)

    jo..a budu rád když Kone nastoupí dříve, nechme se překvapit..ale pokud hráč tri tydny netrenuje naplno..fyzicka chybí a není to otázka jednoho dvou tydnu kdy zvladne zapas na 80-90minut, takže bude působit jako stridajici hrac za Libora

  • vajdik - 18.07.2015, sobota, 10:28
    (0)

    Sovkovskij - víš, já byl první cca tri zapasy po prichodu Divise unesený jeho hrou, ale ruku na srdce...tobě se vážně líbí když pominu jeho rychlost jak hraje? Centr 2/10, branka z golovek cca 1/20..proto mam na nej jak pises pifku. No a oproti Radovi, který když nehraje, tak obrana je horsi, když nehral Divis, rozdíl jsem nevidel.. Ano, na Kovare jsem opoměl..ale co jsem videl, na základ nemá a je to jeden z náhradníků který hru Slovácka zatím nepozvedne, to stejné Sadílek, mladík s budoucností ale nemůžeme od něj čekat že povede Slovácko, a poslední Šíša - zkouška z Plzně, 19 let, max hrál juniorskou ligu..zase to stejné, jeden z mnoha v CR co je mladý, bez zkušeností v dospělém fotbale..takže spíš jde o to že by byl rád za každou minutu ale Slovácku o level víš nepomůže...

  • Šovkovskij - 18.07.2015, sobota, 10:24
    (0)

    A ještě dodám, že Koné by měl být na ligu připravený (má jen lehké zranění, které si vyžádá cca týdenní klid), takže nevím, kde jsi přišel na to, že může naskočit až v pátém kole...:-)

  • Šovkovskij - 18.07.2015, sobota, 10:22
    (0)

    vajdik: Nebyl bych rozhodně tak pesimistický. Nevím, proč se ti pořád nelíbí Diviš, mám pocit, že máš na něj pifku, jako někteří dědci na stadionu na Radu. Místo Kuncla se právě kvůli jeho zranění zkouší plzeňský Šíša. V záloze jsi nějak zapomněl na Sadílka a v útoku na Kováře. To, že jsou zranění Břečka, Kalouda, Kuncl, to je fakt, se kterým se hold musíme poprat.

  • vajdik - 18.07.2015, sobota, 10:21
    (0)

    No jestli dostane tak velikou šanci Sadílek jako v minulé sezoně Civic, kdy jeho konkurence v záloze byla tragická, můžeme se na něj ve veliké porci zápasů těšit :-)

  • cmelli - 18.07.2015, sobota, 10:20
    (0)

    Snad Sadílek tuhle šanci vyuzije

  • ostuda slovácka - 18.07.2015, sobota, 10:18
    (0)

    Samozřejmě Kalouda je citelná ztráta, ale aspoň dostane šanci Sadílek

  • ostuda slovácka - 18.07.2015, sobota, 10:16
    (0)

    Ale zase tu nevěšejme hlavy, sezona ještě nezačala a tady se dělají závěry

  • vajdik - 18.07.2015, sobota, 10:11
    (0)

    No a jen dodám, na střídání máme alternace: ÚTOK - nikdo, ZÁLOHA - Kerbr / Civič / Hlúpik, OBRANA - Hofmann / Košut. Jiné střídání ani není možné protože ostatní nemají bohužel na tu naši SYNOT LIGU (on na ni moc nemá ani Hlůpik..ale napsal jsem ho protože je to jedna z alternací na kraj kde to máme asi zdvojeno Kerbr / Civič a Diviš / Hlůpik a je defakto JEDNO kdo hraje protože kopito jak kopito..

  • cmelli - 18.07.2015, sobota, 10:05
    (0)

    Pisoár = píší

  • vajdik - 18.07.2015, sobota, 10:04
    (0)

    Sestava: BRANKÁŘ: Heča (pokud ovšem i ten není zraněný), OBRANA: Rambo (žádný jiný kraj nemáme když je mimo Kuny a Šimko, Rada, Hofmann (nebo Košut) no a druhý kraj bude alternace která se v mistraku změní za Kunyho, ZÁLOHA: Diviš (bohužel..), Sumi, Valenta, Havlík a Kerbr (raději bych ale chtěl aby hrál Civic), ÚTOK: no a v něm Slovácký Zlatan :-D Trenér Habanec, no opravdu těžké složit tu naši sestavu..HOOOODNE NEČITELNÁ

  • cmelli - 18.07.2015, sobota, 10:04
    (0)

    Na fotbal.idnes.cz pisoár ze Kalouda jde na operaci s kolenem a bude chybět az pul roku....ajajaj

  • vajdik - 18.07.2015, sobota, 09:58
    (0)

    Ykarus - No ve Slovacku nejsou ke sledování ani HRÁČI ani DRESY..ono v tom našem Slovácku se za léto defakto nic nestalo, takže nečekejme nějakou změnu oproti loňské sezoně :-( No a po výčtu zraněných tu naši sestavu seskládá vrátný na stadionu, protože OPĚT není odkud brát :-( Kone se dostane na hriste a to jsem optimista nekdy mozná v pátém kole jako poslední záchrana před hrozbou..protože los máme oproti minulé sezoně HODNĚ TĚZKÝ!!! D - Dukla (silná před sezonou v přípravě jako nikdo jiný), V - Teplice (na ty u nich vážně neumíme a dostáváme tam naloženo co rok, mimo jednu sezonu), V - Plzeň (to nemá cenu komentovat), D - Příbram (no a tady se bude lámat chleba, bud udelame 3b nebo jsme od začátku v prdeli..čekám nasazení Koného), V - Jihlava (tradiční záchranářský zápas o 6b rozhodne momentální forma)no a pak Liberec, Brno...Letos vážně mám strach že i ten NIKE nás nevytrhne :-(

  • Hory - 18.07.2015, sobota, 09:47
    (0)

    Když si čtu, kdo dnes všechno bude chybět v generálce a jak je na tom Kalouda... No, nic moc.

  • Ykarus - 17.07.2015, pátek, 21:21
    (0)

    Sleduješ hráče nebo dresy? Samozřejmě prezentace klubu by nějaká měla byt, zvlášt' celé polepené reklamama :) ale v tabulce výš nebudeme.

  • Nike - FCS - 17.07.2015, pátek, 16:48
    (0)

    Ten plzeňský dres je opravdu špičkový... Lepší jsem snad neviděl... rád bych kdyby něco podobného se u nás taky objevilo... Viděli jste ten nablýskaný autobus Plzeňáků? Jde vidět, kde jsou peníze no.... :)

  • Ykarus - 17.07.2015, pátek, 15:10
    (0)

    Limecek uz je prezitek, ale dresy je to posledni co me zajima. Hlavni je ze,budů met jinu barvu nez souper.

  • KotelGuláše - 17.07.2015, pátek, 12:54
    (0)

    Ty Liberecké nic moc.Jsem zvědav na ty naše,ale všechno bude lepší jak kapavka

  • Babu - 17.07.2015, pátek, 12:34
    (0)

    ten dres Liberce je takový čudný.. právě ten límeček mně tam asi vadí nejvíc, nějak se mi nehodí k fotbalovému dresu a chybí ta nějaký akcent navíc. Jak budou vypadat naše dresy nevím, ale vzhledem k tomu, že dohoda s Nike se ještě zpracovává, protože byla ME a pak všichni jeli na dovolenou, tak letos nečekejte nic grandiózního. Totéž platí pro prvních pár týdnů fanshopu...

  • Survival - 17.07.2015, pátek, 11:45
    (0)

    Já myslím, že vizualizace už někde kolovala ne? Bude opět celý bílý, jen s logem nike a popřehazované trochu jinak sponzory, takže vlastně to, co vždy :-D. Ale možná se pletu.

  • Šovkovskij - 17.07.2015, pátek, 11:42
    (0)

    Stačila by jedna reklama Microsoft a měli bychom vystaráno:-D Co se týče těch dresů Liberce, nevypadají špatně, ale chtělo by to tam nějaký proužek, nějaký grafický prvek. Jinak je ten dres prázdný, jak jsme měli X let u Kappy. Což bychom se tedy moc neposunuli:-)

  • Valheru - 17.07.2015, pátek, 11:29
    (0)

    fcslovacko: tak já nevím - nechcete kupu reklam, ale nedostatek sponzorů vám taky vadí :-D

  • ostuda slovácka - 17.07.2015, pátek, 11:28
    (0)

    Jo takhle jak je má Liberec by se mi líbili, jenže my tam zas budeme mít kupu reklam

  • eLucky - 17.07.2015, pátek, 11:19
    (0)

    to Skein: Pokud máš zájem o "něco", tak se ozvi co bys nabídl asi... a na co bys měl čas a možnosti hlavně!;)

  • eLucky - 17.07.2015, pátek, 11:18
    (0)

    to Dany: můj email je na každé stránce Slovácka:) elucky@fcslovacko.com Klidně mi napiš, otázka je kdy budu mnět čas se něčemu neak věnovat:D

  • vajdik - 17.07.2015, pátek, 11:14
    (0)

    No snad se budeme lišit krom tmavší modré i v nějakém detailu :D Ale límeček by se mi líbil :)

  • Valheru - 17.07.2015, pátek, 11:13
    (0)

    V úterý se dočkáme :-)

  • Šovkovskij - 17.07.2015, pátek, 11:12
    (0)

    Dany zase kecá:-D

  • Šovkovskij - 17.07.2015, pátek, 11:05
    (0)

    Tak nové dresy představil už i Liberec. Já očekávám něco podobného... http://www.fcslovanliberec.cz/foto/top_15/dres_nike_2015.jpg

  • Skein - 17.07.2015, pátek, 11:03
    (0)

    Také jsem schopnej nějak pomoct.ale více osobně ;) případně skein@centrum.cz

  • Dany-Hull City - 17.07.2015, pátek, 11:00
    (0)

    fcslovacko: nevim jestli jsou k videni ale ja uz vim jak vypadaji. Uz sem videl hruby navrh tak doufam ze se nejak nezmenil, vim o tom uz tak mesic ale je mi jasne ze kdyz to tu hned zverejnim ze to tu bude hruza. Pockejte si na foceni, proto sem rad ze uz bude at je vidite.

  • ostuda slovácka - 17.07.2015, pátek, 10:53
    (0)

    Oni už jsou někde v k vidění nové dresy?

  • KotelGuláše - 17.07.2015, pátek, 10:32
    (0)

    I já můžu s čímkoliv pomoct pokud bude potřeba a nebudu v práci.

  • Dany-Hull City - 17.07.2015, pátek, 10:19
    (0)

    Nove dresy povedene myslim ze by mohl byt zajem o dresy. Elucky: Je mozne na tebe kontakt chtel bych se vice informovat o moznostech fanshopu ci prace ve slovacku ve volnem case. Diky

  • KotelGuláše - 17.07.2015, pátek, 10:07
    (0)

    Pokud vím tak já nenadávám a zmíněno toho tady bylo snad dost co není ok.

  • eLucky - 17.07.2015, pátek, 09:58
    (0)

    to KotelGuláša: Říkaj si co chceš, ale Valheru má pravdu, plácání o tom jak je něco na hovno nikdy nic nikam neposune. Jediné čeho tím můžeme dosáhnout je otrávaní i těch pár aktivních, kteří se to snaží změnit!

  • Šovkovskij - 17.07.2015, pátek, 09:56
    (0)

    Střihavka Kamil, nebo David?:-D

  • Valheru - 17.07.2015, pátek, 09:35
    (0)

    A jaká pravda že by to měla být??? Zase jen plané kecy a konkrétní informaci aby člověk pohledal.
    A omyl - já se s tím snažím v rámci svých možností něco dělat, zatímco někteří jen žvaní, nadávají a provokují. Ale nedokážou nic ani konkrétně napsat. Jen standardní obecné sračky že něco nefunguje.

  • dominikha - 17.07.2015, pátek, 09:34
    (0)

    Co takový Jarosik?

  • KotelGuláše - 17.07.2015, pátek, 09:31
    (0)

    Josl,Jeslínek,Střihavka

  • KotelGuláše - 17.07.2015, pátek, 09:30
    (0)

    To valheru: To že nesneseš pravdu neznamená,že se někdo neumí chovat.

  • ostuda slovácka - 17.07.2015, pátek, 09:28
    (0)

    Kubáň, jeho odchod sem nikdy nepochopil

  • karagavrylydys - 17.07.2015, pátek, 09:16
    (0)

    Kdo by se nám hodil? Kotěra ( Fryšták 45min ) - Kušnír, Jarošík, Stary, Josl ( Jánošík 83mim ) - Kabele, Jezdil, Kubáň - Vesely ( Jeslinek 54min), Střihavka ( Zeman 83min), Engelmann (Koukal 61min )

  • Skein - 17.07.2015, pátek, 09:08
    (0)

    a prej chladná atmosféra :-D

  • eLucky - 17.07.2015, pátek, 08:17
    (0)

    to fcslovacko: Tož tento vtip sem eště neslyšel:D Adidas Aréna:D

  • ostuda slovácka - 17.07.2015, pátek, 08:13
    (0)

    Mě pobavilo že Bolka nechtěla TV přenos, aby zaplnila stadion a co sem viděl fotky, tak stejně tam bylo lidí stejně jak když je v TV

  • eLucky - 17.07.2015, pátek, 08:01
    (0)

    to KEIKIN: Mně spíš zaujalo, že Bolka-Jarolím-má jako jedničku týmu Roba Veselovského, který byl dva roky ve Slovácku a přišel právě za Jarolíma! Když si veznu, že z této doby dnes v lize chytá Dušan, Veselovský a venku je Přema Kovář, tak to vypadá, že sme měli dobrou výchovu golmánů, jenom je nevychovávame pro Slovácko... snad některý z dvojky Nemrava-Semanko časem dokáže nahradit Heču, který - pokud nezakrní - do dvou let Slovácko přeroste;)

  • KEIKIN - 17.07.2015, pátek, 07:50
    (0)

    Trošku offtopic: Včera to ta Bolka solidně doje..la. Hlavně že všude hlásí jak mají ambice na poháry a přijede k nim průměrný norský tým a po ambicích. Smutné.

  • Valheru - 17.07.2015, pátek, 07:41
    (0)

    A samozřejmě z něj přineseme nějaké fotky i pro ty, kteří se neumí chovat a provokují a držkují.

  • ostuda slovácka - 17.07.2015, pátek, 07:39
    (0)

    Teplice chtějí Košuta? Vždyť jsou aktuálně na stejné urovni jak my, nevím jestli by si polepšil

  • eLucky - 17.07.2015, pátek, 07:20
    (0)

    to KotelGuláše: V úterý je focení týmu, v nových dresech.

  • huhu - 17.07.2015, pátek, 01:52
    (0)

    Teplice maji zajem o Kosuta,Slovacko ho odmitlo pustit

  • KotelGuláše - 16.07.2015, čtvrtek, 23:48
    (0)

    A kdy náš amaterský klub představí nové dresy? Nebo dál budem hrát v kappě?

  • Skein - 16.07.2015, čtvrtek, 21:47
    (0)

    ohledně televizií, tedy obrazovek apod. se prej něco řeší, je to běh na delší trať, a vím o tom nějakou dobu, vč.kamerového systému ;)

  • Babu - 16.07.2015, čtvrtek, 19:44
    (0)

    spiky: to je bezva, že máš zájem! Jak říká puk, rodí se snaha pozvednout informace na webu i na fb o level výš, tak snad se nám to podaří :-)

  • Pan Puk - 16.07.2015, čtvrtek, 15:45
    (0)

    Spiky> ozvy se na uhricek@fcslovacko.cz. Zrovna ted je idealni cas zapojit se do skupiny starajici se o obsah oficialniho webu, tvslovacko a televize/obazovky na stadione. Je snaha to posunout z bodu 0 vis. A kazdy s dovednostma a chuti se hodi.

  • Šovkovskij - 16.07.2015, čtvrtek, 15:24
    (0)

    Já si myslím, že ze strany spikyho je to hozená rukavice a pokud má dobrovolný:-) zájem webu pomoci, tak je to jedině dobře a byla by škoda toho nevyužít.

  • eLucky - 16.07.2015, čtvrtek, 13:40
    (0)

    to spiky: Neřekl bych, že je to bez šance... pokud bys měl opravdu zájem, tak se určitě můžeme zkusit nějak domluvit. Ohledně oficiálu by bylo asi nejlepší to zkusit řešit s Frantů Uhříčkem, ale možeš klidně aj s nama. Babu taky eště zapomněla na jednoho redaktora, který píše články o Slovácku pro web SynotLigy a pomáhá i nám, takže tato cesta se dá použít i u tebe. Pokud bys třeba viděl na webu dneska něco, co tam chybí a měl bys zájem tyto informace zpracovávat, tak klidně može byt. Pokud by to nešlo na oficiálním webu, tak se to klidně může dávat i sem. Dnes už je tento web víceméně shromaždiště informací o Slovácku z jinama, ale dřív jsme pro něj vytvářeli i exkluzivní články jako třeba preview zápasů. Jenom rovnou říkám, že pokud už by sis vzal na sebe teda nějaký takový úkol, tak musíš hlavně vydržet, protože nejhorší co može byt, když třeba takové preview jednou je, pak dvakrát ne... když bude něco pravidelně, lidi si na to zvyknou a začnou kvůli tomu chodit na web (je jedno jaký) a vybuduješ si tak okruh fanoušků víceméně i, kdežto jinak si vybuduješ okruh nasraných remcalů:)

  • spiky - 16.07.2015, čtvrtek, 13:26
    (0)

    Babu, eLucky - Díky za odpověď. Čili teda kdybych se chtěl stát redaktorem webu, začít dělat třeba podrobný textový online ze zápasů a nějaké nové věci, tak je to víceméně bez šance, protože to řídí lidé z klubu jo? Zvládám i střih videa a tvorbu grafiky a "redaktořina" je od dětstvím mou velkou zálibou. Ovšem pokud tedy nebude chtít klub, nějak zdokonalit svůj web, tak my z venčí s tím nic neuděláme tedy ..

  • Babu - 16.07.2015, čtvrtek, 13:14
    (0)

    spiky: myslím, že eLucky to nevysvětlil úplně vhodně. Články na web přidávají v podstatě dva lidi z klubu, kteří taky patřili mezi aktivní fanoušky. Jinak my tam nic nepřidáváme textově, jen třeba statistiky zápasů, rozpisy zápasů, hráče do kádru atd. Fanoušci se starají o fcslovacko.com a fanaticos.cz. Klubový fb děláme tak nějak společnými silami.

  • eLucky - 16.07.2015, čtvrtek, 12:58
    (0)

    to Šovki: Videa z tiskovky dělá Fulha, videa z přípraváků a videa z různých soutěží - takové ty za celý víkend dělá klubový kameraman. Trošku sem sa v tom ztratil, ale dneska už opravdu nedělajů videa TVS fanoušci, nicméně TV Slovácko založili a rozvinuli fanoušci jako vlastní aktivitu, pak jsme tento kanál víceméně přenechali pro oficiální věci a fanoušci dělají kanál Fanaticos samostatný. Dříve bývalo všecko dokupy;) Tím hlavním co sem chtěl zdůraznit ale je, že možeme těžko chtět profi videa, když je děláme za amatérských podmínek. Pokud je mi známo tak ty zápasové videa, které teda jsou nahrané prakticky bez nějakých střihů, dělá klubový kameraman z vlastní iniciativy. Takže buďme rádi aspoň zato. Bohužel zadarmo ti dneska nikdo moc nedá... Já su zvědavý na videa na nové televizi na stadioně;) Protože právě tohoto by mohlo TVSlovácko využít a trošku se profesionalizovat, pokud dokáže na vytvářeném videoobsahu pro obrazovku nějak profitovat:)

  • Šovkovskij - 16.07.2015, čtvrtek, 12:57
    (0)

    http://www.fcslovacko.cz/clanek/kluci-me-skvele-prijali-rika-posila-kone/5892.html?utm_medium=link&utm_source=fcslovacko.com&utm_campaign=infopanel

  • Šovkovskij - 16.07.2015, čtvrtek, 12:57
    (0)

    Je vidět, že Francis je opravdu hodně natěšený a má z klubu, zázemí, spoluhráčů i fanoušků velmi dobrý pocit. Jen by mne docela zajímalo, jak probíhá komunikace. Předpokládám, že anglicky. Nicméně nevím, jak Sváťa Habanec (matně si vzpomínám, že p. Habanec jel kdysi do Anglie, kde si právě chtěl zdokonalit anglický jazyk) na tom s angličtinou tedy je a myslím, že hráči na tom zrovna slavně asi nebudou:-)

  • Pan Puk - 16.07.2015, čtvrtek, 12:49
    (0)

    Videa na TV Slovácko dělá klubový kameraman co natáčí zápasy.

  • Šovkovskij - 16.07.2015, čtvrtek, 12:37
    (0)

    Musím se přiznat, že ani já jsem nevěděl, že o většinu videí na TV Slovácko se starají fanoušci. Měl jsem za to, že to dělají přímo lidi z klubu.

  • eLucky - 16.07.2015, čtvrtek, 12:32
    (0)

    to spiky: Tak není to tak, že tam všechno dávají fanoušci, ale vzhledem k tomu, že vlastně lidi, kteří tam dávají věci z klubu jsou taky víceméně fanoušci, tak vlastně ano. Každopíádně co se týká všeho co je o Slovácku na internetu, tak víceméně všechno má na svědomí pár aktivních fanoušků + dva lidi z klubu;)

  • Hory - 16.07.2015, čtvrtek, 12:31
    (0)

    A mě se třeba líbilo, že jsem si šel vyměnit pernamentku, kterou mám na áčku a místo každoročních 2 700 Kč jsem platil za to samé místo 2 100 Kč.

  • spiky - 16.07.2015, čtvrtek, 12:20
    (0)

    Chápu tedy dobře, že o oficiální web se starají fanoušci, kteří jsou zároveň i přispívatelé?

  • eLucky - 16.07.2015, čtvrtek, 12:14
    (0)

    to Šovki: To ano, konstruktivní kritika je taktéž zcela v pořádku, ale pod konstruktivní kritikou si především představuju, že nám někdo řekně jak co dělat líp teda, to že nám tu někdo řekne, že je to všecko na hovno je k ničemu. Ale stejně k hovnu je aj to, když nám tu někdo napíše, že máme na střih videa použít program, jehož licence stojí přes 20 litrů:D Asi vyhazujem prachy z okna:D Ale to už je český národ, všichni hledají cestu jak něco nědělat a ztrhat, nikdo nehledá možnosti a cesty k tomu, aby sám pomohl... ať pomožů jiní, šak já platím vstupné!:D

  • eLucky - 16.07.2015, čtvrtek, 12:10
    (0)

    to achjohosku: Všichni kdo někdy trošku víc střihali video, tak ví že Sony Vegas je asi nejlepší použitelný software na střih domácího videa. Eště lepší je teda AVID, ale ten už opravdu není pro domácí střih. Ale teď mi řekni kolik stojí licence Sony Vegas a kolik třeba Pinnaclu 15;) Rozdíl v kvalitě je znatelný, ale cena je místo 2 litrů za Pinnacle 20 litrů za Sony Vegas. Takže pro střih je pro nás tento software jasně naprosto nepoužitelný. A nemluvě o tom, že např. PowerDirector od Cyberlinku je dokonce k hodně kamerám dodáván zdarma. Pokud videu rozumíš, tak taky víš, že nejpodstatnější je, jaké máš originální video a pak kvalita výstupu. Pokud máš kameru s na hovno objektivem, tak možeš mnět software za půl milionu a zázraky z toho neuděláš. Nemáme úplně top kamery - ty ostatně nejsou nejlevnější, ale máme takový nehký nadprůměr. Bohužel ty stárnou a co před 3 rokama bylo nadprůměr je dneska podprůměr. Pokud se ti nelíbí kvalita videa můžeš nám ukázat jak se to má dělat, buď to tak začneme dělat my - když na to budeme mít možnosti - nebo to můžeš dělat ty. Oba případy by byly super. A jako jeden z prvních lidí kolem TVSlovácko si ještě dovolím podotkonout, že musíte brát v podtaz dvě podstatné věci. TVSlovácko - ačkoli dnes vystupuje jako oficiální kanál - založili a provozují fanoušci za minimální náklady s nulovou odměnou. Dnes už tam sice přidávají většinu videí přímo zaměstnanci klubu, ale přesto se na tomto kanálu stále podílí i fanoušci. U samotného zrodu stáli pouze fanoušci a TVSlovácko vznikla jako kanál přímo zde na tomto webu v řezníkově období. TVSlovácko se v tomto ohledu nedá srovnávat s žádnou jinou dnešní klubovou TV v Česku. Toto je její devíza a handicap zároveň. A k tomu taky patří to, že v době vzniku bylo Slovácko jediným klubem spolu se Spartou, který svou vlastní TV měl. Z toho plyne právě ono výrazné zastarávání techniky oproti novým, mnohdy komerčně provozovaným klubovým TV. TVSlovácko za ty roky prochází na sinusoidách nahoru-dolů, ale zrovna teď bych řekl, že je spíše na cestě vzhůru. Což na rovinu měřím především počtem videí dnes.

  • Šovkovskij - 16.07.2015, čtvrtek, 12:02
    (0)

    eLucky: Já nic z toho, co jsi nastínil, ale nekritizoval. Ale v tom, že oficiální stránky nejsou optimální, to se snad shodneme všichni. Nicméně oceňuji, že je tam nějaký progres a že se snad blýská na lepší časy. Já si myslím, že graficky jsou moc hezké. A musím zdůraznit, že všechny, kteří se ve vlastním čase o toto starají, kol Slovácka, si velice cením a uznávám. Nicméně dle mého názoru, co se týče oficiálních stránek klubu, tak tomu by se měli věnovat profíci přímo z klubu, ne nadšení příznivci. Jinak nevím, čím já osobně bych mohl přispět, mé možnosti jsou omezené a v současné době bohužel značně limitované i zdravotním stavem... Ale až budu fit (snad budu), tak určitě rád s něčím pomohu, ale opravdu netuším, co bych mohl se svými znalostmi a dovednostmi přínest a nezkazil to:-)

  • riedlss - 16.07.2015, čtvrtek, 12:01
    (0)

    elucky: máš naprostou pravdu,,bohužel doba je taková, že by každý chtěl přepych, ale sám pro to nikdo neudělá nic, tyto lidi bych bez milosti střílel. Nevím na co si ti mladí fracci chtějí stěžovat a mít nároky, ale možná jednou pochopí až si je jejich rodiče přestanou hýčkat.

  • eLucky - 16.07.2015, čtvrtek, 11:55
    (0)

    to Šovki: Ty si fakt mimo, nikdo po tobě nechce abys sháňal sponozry, i když klidně možeš pokud máš kontakty:), ale absolutně každý z fanoušků může ve svém volnu nějak přispět Slovácku. Jenomže tady se lidi jako achjohosku apod. jenom opruzují s tím, že kvalita videí je strašná apod., kvalita stránek je strašná... všichni tyto fakta známe a nejsme slepí, jenomže nás pár aktivních už nemá kde kurva brat čas na to, aby se staralo o všechny tyto věci nadstandartně. Za ty roky, co se kolem toho motáme, pořád marně vyhlížíme mladší aktivisty, kteří převezmou alespoň část našich starostí a budou chtít pracovat ve svém volném čase bez nároku na slávu, odměnu nebo pochvalu pracovat pro svůj dobrý pocit... občas se někdo ukáže, ale většinou dlouho nevydrží a všecko stále stojí na stejných pár lidech a podle toho to vypadá... takže nefrckajte pořád a dělejte něco kurva!

  • Šovkovskij - 16.07.2015, čtvrtek, 11:52
    (0)

    Což Dukla, Jihlava si v přípravě pěkně frčí: Jihlava - Slovan Bratislava 0:6, Jihlava - Dukla Praha 1:6, Žebětín - Jihlava 2:9, Slavia Praha - Jihlava 4:1, Jihlava - České Budějovice 4:5, Jihlava - Fürth 1:5 a čestná porážka s Galatasaray Istanbul 1:2:-) Při tom se nedá říci, že by na Vysočině proběhly nějaké dramatické změny, v té obraně jim to hoří až nepěkně:-)

  • Dany-Hull City - 16.07.2015, čtvrtek, 11:34
    (0)

    Co porad resite nove dresy ? budou tmave modre a bile jak nase barvy klasika, a dovedu si predstavit neco ve stylu jablonce minuly rok. Ackoliv sem vzor nevidel, dovedu si predstavit ze se mozna zvedne vlna nazoru co ma byt na nich. Jeste kdyz si uvedomim co ma sparta na nich.

  • riedlss - 16.07.2015, čtvrtek, 11:28
    (0)

    příprava nerozhoduje, my zahráli s Duklou slušné výsledky, navíc jak psali, Olympiakos je v začátku přípravy ikdyž předpokládám, že i jejich tzv. béčková sestava nebude určitě špatná. No nicméně se alespoň ukáže jak na tom jsme/budeme. Nevybereme si.

  • ostuda slovácka - 16.07.2015, čtvrtek, 11:00
    (0)

    Jak tak vidím, tak to bude hned na úvod těžká zkouška, Dukla hrála v přípravě dobře, porazila Celtic i Olympiakos, což jsou kvalitní celky

  • Babu - 16.07.2015, čtvrtek, 10:47
    (0)

    vzhledem k tomu, že letní pauza není moc dlouhá, bylo euro, a ještě skončila Kappa a začíná se s Nikem, bych neočekávala žádné super vychytané dresy, ale spíš nějakou Nike klasiku.

  • Šovkovskij - 16.07.2015, čtvrtek, 09:47
    (0)

    Myslím, že se tady všichni shodneme v tom, že nádherné by bylo, kdyby Slovácko hrálo v dresech s typickými motivy Slovácka, jak už jsem tu několikrát psal. Takové ty typické, slovácké prvky, ornamenty,případně i písmo. Nic do očí bijícího, spíše tak lehce, nenuceně. Byla by to nádhera. S UMBREM i Kappou to byla utopie, co se týče NIKE, nevím, jak moc by to bylo reálné. Ale o to by se musel zasadit někdo v klubu a pan Krejčí nejen v tomto smyslu ve mne vyvolává pocit beznaděje:-) Valheru: Rád pomohu, ale v jakém směru? Sponzora, který do klubu přinese byť deset tisíc měsíčně, těžko seženu:-)

  • vajdik - 16.07.2015, čtvrtek, 07:46
    (0)

    Valheru - Tak ta anketa jde udelat bez jakéhokoli povolení od svazu atd, staci aby admin udelal 16 tymu a každý mel jedno hlasovaci pravo při prihlaseni..ale nevim kdo je admin těchto stranek a zda to třeba jde.. (jen asi většina bude klikat na dres Slovacka - coz chápu, ale chtěl jsem aby to bylo objektivni) Jinak ty dresy Plzně super! Trba namet pro slovacko aby je mělo bíle ale třeba lehký odstín modrých pruhů nebo tak něco..No uvidíme, kdyby někdo mel info jak budou nove vypadat at da echo :) Mám doma Jadberg - Vajda, Umbro - Kadlec, Kappa - Trávník, tak urcite si koupím i Nike :)

  • Pan Puk - 16.07.2015, čtvrtek, 00:14
    (0)

    Letos bych necekal ze budou nove dresy Nike nejak zajimave. Myslim ze nejake specialitky na dresech se rodi az z dlouhodobe spoluprace s klubem a taky zajmu fanousku o nakup dresu. A priznejme si ze v tomto to na Slovacku neni moc ruzove.

  • Valheru - 15.07.2015, středa, 23:50
    (0)

    Předně, je to TADY fanoušků, ne klubu. Dále, já do prdele nejdu, snažím se ale v rámci možností pomoct. Můžeš říct totéž nebo patříš do té skupiny co jen žvaní? A představ si, že já taky nejsem zaměstnancem klubu a mám zaměstnání, rodinu a spoustu dalších aktivit.

    p.s. - můžeš mi prosím objasnit, proč tady žvaníš o sponzorech nebo výpovědi? Docela bych chtěl objasnit tvé myšlenkové pochody a kde jsem o něčem takovém psal :-) Předem díky, pane inženýre.

  • KotelGuláše - 15.07.2015, středa, 23:49
    (0)

    Kerič je volnej.

  • Šovkovskij - 15.07.2015, středa, 23:31
    (0)

    Díky Valheru všichni dáme výpověď a budeme hledat sponzory pro Slovácko:-D Valheru je fakt zvrácený... Jeho myšlenkové pochody jsou fascinující. Stando, dej si obklad a běž do prdele:-)

  • Šovkovskij - 15.07.2015, středa, 23:26
    (0)

    Jinak si milý Valheru nejsme vědom, že bych byl zaměstnancem klubu. Tohle řekneš v jiném, civilizovaném prvoligovém klubu a potáhnou tě, že se ti za prdelí bude prášit. Takže my máme dělat i práci za klub. Hochu, ty jsi dobrý mimoň.

  • Šovkovskij - 15.07.2015, středa, 23:24
    (0)

    Valheru: Nemá snad pravdu? Je to tady ubohost! Tak si zafrfni a pak běž s Krejčím na sváču.

  • Valheru - 15.07.2015, středa, 22:57
    (0)

    achjohosku: očeávám, že debilů, co dělají hovno a umí jen kritizovat a kecat o tom, co se nevede, bude stále dost...

    vajdik: moc rád sem nějaké fotky příští týden po focení hodím. A jestli to nebude odporovat nějakým regulím, není problém udělat anketu i na klubových stránkách (spíš COMu) ale rádi se toho určitě chytnou i jiná média.

  • achjohosku - 15.07.2015, středa, 20:48
    (0)

    Jinak očekávám, že všechny kluby budou přidávat fotky dresů a týmové focení a Slovácko bude opět poslední.

  • Michal fcs - 15.07.2015, středa, 19:41
    (0)

    aby to nebylo bílé tričko s panáčkem a panenkou opřítí v sedě o záda:-))))

  • vajdik - 15.07.2015, středa, 19:25
    (0)

    Z jiného soudku..videli jste nove dresy Plzne? Povedli se..chtelo by to po zverejneni vsech týmů nejakou anketu o ty NEJ, jak to udelali v Nemecku.. Ja doufam ze Nike nam udela radost a ze to nebude bile tricko s fajkou...

  • achjohosku - 15.07.2015, středa, 18:03
    (0)

    Upravování videí je to nejjednoduší co může být, doporučuji Sony Vegas, pokud to teda někdo zná, kvalita videí je opravdu urážka, jestli je to točeno na mobil, tak ten už asi taky něco zažil.

  • Pan Puk - 15.07.2015, středa, 17:56
    (0)

    Bilas: a nemáš skils něco pro to aby videa nějak vypadala udělat?
    Jina samo se vším souhlasím že to je velice amatérské.

  • Skein - 15.07.2015, středa, 14:45
    (0)

    Už vidím, jak je ve městě FA. Bo nájemné není nízké, pak oblusha a celkově režie, a kolik těch kusů se mesíčně prodá, že. Takže chápu, že nějaký funguje v prostorách stadionu.

  • eLucky - 15.07.2015, středa, 14:07
    (0)

    to Dany-Hull City: Osobně doufám, že projekt "samostatný Fanshop ve městě" už nikdy nikoho tady nenapadne, protože to bylo od začátku odsouzeno k tomu neúspěchu jakým to skončilo. Jedinou možnost vidím v tom, že by si Nike otevřel obchod ve městě a Slovácko by tam mělo suvenýry, ale samotný shop je nereálný. Na stadionu samozřejmě fanshop být musí a bude, stejně jako bude znovuspuštěn eshop jak to bude možné. Změny budou určitě, jak velké se ještě uvidí.

  • Dany-Hull City - 15.07.2015, středa, 14:01
    (0)

    Kdyz jste tu vzpoměli fanshop jak to bude od nove sezony s fanshopem, kdyz se stadion zrekonstruoval, bude znova jen klasicky fanshop co byl pod B tribunou? Nebo je v planu i nekde ve meste popripade kde by slo fanshop udelat ??

  • Maja - 15.07.2015, středa, 13:43
    (0)

    Lucky: No nebo:-) Každopádně to jde dát do záložek a je to jak každá jiná stránka.

  • eLucky - 15.07.2015, středa, 13:34
    (0)

    to Maja: Nebo stačí prostě jít na https://www.facebook.com/fcslovacko.cz :) Facebůk sice uživateli nezapomone v tomto případě na každém kroku připomenout o kolik obrovských výhod přichází, když nemá účet, ale dá se s tím žít;):D

  • Maja - 15.07.2015, středa, 13:32
    (0)

    Pokud si nechcete zakládat Facebook, tak přece nemusíte. Zadejte si do Google "slovácko facebook" a můžete se podívat na co chcete bez ostatního balastu (krom reklam po stranách jak na běžné stránce), profil Slovácka je veřejný.

  • bilas - 15.07.2015, středa, 12:32
    (0)

    No vypadá to tak.. :D ten galaktický efekt 3 rozmazaných fontů najednou je opravdu lahůdka. Je to škoda, protože i taková Dukla (kde si ty videa dělají pro sebe) má pěkné intro a videa majé nějaký systém.

  • eLucky - 15.07.2015, středa, 12:27
    (0)

    to bilas: Za amatérských podmínek těžko možeš chtět profesionální výsledek. Bohužel... Jinak v tom bastlu od MS dělané ty videa teda nejsů;) V tom može střihat video snad jenom Bill Gates, ten software je naprosto nepoužitelný pro střih videa.

  • bilas - 15.07.2015, středa, 12:16
    (0)

    No co se týče těch videí.. je super že jsou přidávány do druhého dne, ale amatérismus jakým jsou dělána.. to v roce 2015 neexistuje HD kamera? A úprava všech videí v moviemakeru je směšná. Kanál na YT většiny týmů vypadá nějak reprezentativně, videa jsou v nějakém stylu. Kanál Slovácka je bohužel k pláči.

  • kecipep - 15.07.2015, středa, 11:56
    (0)

    riedlss: Já bych třeba Příbram na druhém místě nesnesl :)

  • riedlss - 15.07.2015, středa, 11:37
    (0)

    mně se třeba na ofiko stránkách líbí momentální stav tabulky :p

  • eLucky - 15.07.2015, středa, 11:14
    (0)

    to Greif: Greife jestli věříš Facebůku, že ti zobrazí jenom to co si sám přidáš, tak si hodně naivním uživatelem facebůku:D Facebůk všechno filtruje a sám předvybírá co ti zobrazí. Ani v tzv. newsfeedu nemáš všecko skutečně chronologicky řazeno. Na toto téma jsem četli desítky článků dokazujících manipulaci facebůku s tím co si uživatel nastaví a faktem je, že neplatí, že si pánem toho co se ti zobrazuje. Facebůk je uzavřená síť a to si někteří stále neuvědomují. Na oficiálním webu - našem - jsme pány my, na facebůku ne. Nicméně k jádru problému... myslím, že by se nic nestalo, kdyby se toho někdo z venku ujal. Čekat od Marka nebo Fanyho zázraky už dnes nemožeme a nikdo jiný schopný spravovat web v klubu není. Je hodně věcí, které může spravovat "někdo" z venku.... Největší průsery teď hasím já s Babu většinou, ale to není správa webu, ale pouze hašení požárů. Nicméně před víc jak rokem se Radek Frühauf ujal přidávání různých videí ze zápasů - z licenčních důvodů není toto možné u ligy - a to funguje bych řekl velmi dobře! Proč by někdo jiný nemohl spravovat obsah. V momentě kdy bude ten člověk zaměstnán klubem, tak ho klub bude úkolovat milionem extrémně důležitějších kokotin a nic neudělá. Vím o čem mluvím, protože na této bázi provozujeme fanshop, takže mi neříkajte, že to nemože fungovat a podobné kecy;) Chce to enom nehledat furt enom problémy, ale hledat aj řešení;)

  • KotelGuláše - 15.07.2015, středa, 10:55
    (0)

    Myslím že by se nic nestalo kdyby na to najmuli někoho kdo to bude dělat jako svou práci za desítku měsíčně. To je minimum co by pro fanoušky a obraz klubu mohli udělat.

  • KotelGuláše - 15.07.2015, středa, 10:53
    (0)

    To Graif: To je to samé a dokud to klub nepochopí,tak budem stále tam kde jsme.

  • Michal fcs - 15.07.2015, středa, 10:40
    (0)

    pokud klub nestojí o to, aby dal důležité info na své stránky a spoléha na fb, tak to je mi líto, fb nemám a mít nebudu, tzn. jako fanoušek mám smůlu.....amatéři

  • Greif - 15.07.2015, středa, 10:32
    (0)

    Na obtiz ne ale prace navic :D

  • Greif - 15.07.2015, středa, 10:30
    (0)

    Jaky zapleveleny fb .. Mas tam jen to co si pridas .. Ano v dnesni dobe i nejaka ta reklama ale ty jsou i na ofic strankach ..

  • KotelGuláše - 15.07.2015, středa, 10:19
    (0)

    Můj názor je takový,že klub není zajímavý pro sponzory,protož tyhle věci d€lá hrozně amatérsky. Na webu nic,žádné mediální představování dresů appod.věcí. Vůči fanouškům už vůbec nic,spíš jsme klubu,jak tu někdo psal na obtíž.

  • Pan Puk - 15.07.2015, středa, 10:16
    (0)

    Nebo se třeba dočkat tokovéhoto článku je u nás SciFi :-( A přitom všechny informace v klubu jsou. http://www.sparta.cz/novinky/zpravodajstvi/a-tym/potvrzene-odchody-16528.html

  • eLucky - 15.07.2015, středa, 10:08
    (0)

    to fcslovacko: to je dres z minulé sezóny rozhodně;) Na co by jim tam byli?:D Aspoň si zapamatujeme čísla:D

  • ostuda slovácka - 15.07.2015, středa, 10:02
    (0)

    Proč vůbec nemají hráči na dresech během zápasu jména? https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11698527_10153514178809489_4351954523251661415_n.jpg?oh=08e53063a440f8e419bad91ab4d5f72d&oe=5653BD8B nejsou tohle nové dresy na příští sezonu?

  • eLucky - 15.07.2015, středa, 09:49
    (0)

    to Greif: Kurva greife to je přístup jak z nosa - kdo chce info o Slovácku, ať si udělá FB... to si snad děláš prdel?:D Oficiální stránky jsou jediným oficiálním informačním kanálem klubu a taky by měli vypadat a dle toho by tam měli být důvěryhodné a ověřené informace. Například jakékoli spekulace o případných přestupech tam absolutně nepatří, ale dozvědět se tam kdy a kde se další zápas hraje - nejen áčka - to je základ!

  • Michal fcs - 15.07.2015, středa, 09:49
    (0)

    flusátko, až na to, že ofico stránky by měly být "výstavní skříní" klubu a ne zaplevelený fb

  • Flusatko - 15.07.2015, středa, 09:35
    (0)

    No jako to, že ofiko stránky nejsou úplně ono, ví všichni už dlouho. Ale teda zdá se mi, že se hodně zlepšily. Těch článků se myslím, že je tak akorát. A pokud někdo chce příval informací tak si prostě založí FB, kde jsou denně tak 2-3 příspěvky průměrně. A pokud někdo řekne, že FB si prostě tvořit nebude, tak ať si ho netvoří, ale ať nefrflá, že nemá přístup k informacím. Stejné jakoby říkal, ne internet si pořizovat prostě nebude a pak nadával že na teletextu není dost zpráv nebo že z novin ví všechno až s denním zpožděním.

  • Skein - 15.07.2015, středa, 08:39
    (0)

    To je marketing jak prase, web neaktuální, atd. Pr články na prd, žádné bannery, marketing na fotbale, jak nalákat lidi na fotbal- děti, ženy, rodiny apod. Když už jezdí na stáže do klubů, tak at mrknou u na marketing. apod. Kdy bude klub moc vidět, budou i sponzoři (bude snad větší zájem o klub). Dále by mě zajímalo budou sitě na brankami na ligu? na evropu to byla pecka , kdy nebyly..kdo ví jakéí má pravidla FACR.

  • KEIKIN - 15.07.2015, středa, 08:27
    (0)

    Tak FB si kvůli informacím o Slovácku zakládat určitě nebudu. Co se týče webu, tak tam je potřeba tlačit na vedení, aby klub měl někoho na stálo, kdo se bude starat kompletně o celý informační systém (i pro vnitřní potřebu klubu). To není jen o termínech zápasů. Já jsem třeba na ofiko stránkách nenašel výroční zprávu za 2014. Možná je cestou to, aby nespokojení fanoušci podali přihlášku do FC Slovácko o. s. a řešili to přímo s vedenm. Takhle v komentáři pod článkem se jedná jen o výkřiky do tmy, které se nedostanou tam kam mají.

  • Greif - 15.07.2015, středa, 08:06
    (0)

    Zrovna z civicem clanek byl mam pocit clanku je fakt vic ale ten vcerejsi zapas :D no proto sem se ptal ktery den se to hraje kdyz to tam nebylo napsane. Ale co kdyz chce fanousek info at si udela fb do pratel si nikoho nemusi pridavat a bude mit jen fb stranky slovacka.

  • zdrh - 15.07.2015, středa, 00:30
    (0)

    babu: no já jsem si abych pravdu řekl přečetl článek, kde termín chyběl. Druhou věcí, že tma bylo původně uvedeno, že se hraje v Nemšové a bez jakéhokoliv dodatečného upozornění to přepsali na Trenčianské Teplice. To osobně považuju za celkem prasárnu. Videa jsou v pořádku, nemám připomínky (myslím ze zápasu), video onlajn jsem teďka zaznamenal dokonce u Myjavy, což je klub na srovnatelné nebo dkonce nižší úrovni než Slovácko. Dovedl bych si představit častější rozhovory, fotky z tréninků (klidně z každého udělat nějakou fotogalerii), teď v přípravném období je ideální čas na představení nových hráčů (i když zrovna letos jich moc není) nebo hráčů ,kteří byli náhradníky a nyní mají šanci si polepšit (Sadílek, Kovář, Civič apod.), rozhovory s hráči na testech, s lékařem týmu o zdravotním stavu dlouhodobě zraněných apod. O béčku a dorostu se bavit nemusíme, tam je ta informovanost velmi malá, spíš téměř nulová.

  • eLucky - 14.07.2015, úterý, 21:49
    (0)

    to Michal fcs: Tak tato popisovaná chyba zrovna je problémem mojím ne správce obsah;) Holt stránky byly před lety zpracovány narychlo nějak s tím, že se některé věci dotáhnou. Bohužel většina z nich se ukázala jako zbytečná, protože se stejně nepoužívali... a proto se jedná víceméně o takový nedodělek, který jenom s minimálním úsilím držím po kupě;):D¨

  • Michal fcs - 14.07.2015, úterý, 21:43
    (0)

    a proto ofico stránky, jedna vélká ostuda, snad až na ty videa

  • Michal fcs - 14.07.2015, úterý, 21:42
    (0)

    bohužel, nejsem tak počitačově zdatný, abych ti to nějakým způsobem zkopíroval, poslal bych ti print screen

  • Babu - 14.07.2015, úterý, 21:40
    (0)

    michal: a jo, v tom kalendáři je to jiné než v odrážce příští zápas..

  • Babu - 14.07.2015, úterý, 21:38
    (0)

    michal: já tam mám toto: SLOVÁCKO FK FOTBAL TŘINEC MFS Miroslava Valenty UH 18.7.2015 od 17:00

  • vajdik - 14.07.2015, úterý, 21:33
    (0)

    V sobotu čeká na Slovácko poslední přípravné utkání před ligovým startem. Soupeřem modrobílých bude druholigový Třinec. Zápas se hraje na hlavním stadionu v Uherském Hradišti od 17 hodin.

  • Michal fcs - 14.07.2015, úterý, 21:31
    (0)

    babu, klikni si na ten tebou uváděný kalendář a zjistíš, že generálku hrajem na Lapači v UB (tam je mj. umělka)takže bych to zase tak růžově s ofico stránkama neviděl, dle mně jsou na úrovni divize( co se týče aktuálnosti)

  • Babu - 14.07.2015, úterý, 21:28
    (0)

    zdrh: informace o akademii jsou bída, ale jinak se mi zdá, že kolem áčka je to výrazně lepší, články jsou tam častěji, i reporty z utkání. Co se týče výsledků a konání zápasů, tak to máš napravo nahoře v kalendáři, když si dáš příští zápas, vidíš i den i místo zápasu, tak zase nedělejme drámo... i videa z každého zápasu jsou ve videogalerii do druhého dne, což je fajn. Onlajny jsou podle mě zbytečné, stejně každý chodí na onlajny.cz, kde je to fajn i s GIFama gólů. Každopádně prý jsou v plánu nějaké vylepšovací změny a vypadá to, že ledy se pohnuly, tak třeba bude líp :)

  • Pan Puk - 14.07.2015, úterý, 21:11
    (0)

    Hrát de bude podle článku v Deníku na hlavním. A Šíša je mladý Plzeňák

  • Michal fcs - 14.07.2015, úterý, 20:58
    (0)

    ok,beru, přiznám se, že jsem se rozpálil do běla a chtěl jsem zde definitivně skončit

  • tomrs - 14.07.2015, úterý, 20:45
    (0)

    michalfcs:asi jsem ti to nechte smazal, jelikoz pisu z mobilu, chtel jsem smazat muj, omluvam se.

  • Michal fcs - 14.07.2015, úterý, 20:33
    (0)

    tomrs, co to má společného se smazáním mého příspěvku, viz. níže

  • tomrs - 14.07.2015, úterý, 20:31
    (0)

    Michalfcs: ja jsem cerpal z ofiko stranek, kde si myslim, ze b se mely podavat ofiko informace, pokud to tak neni, tak to neni k smichu, ale k placi😂😂 pripadami to potom jako fanouskovsky web cislo 2 a ne jako oficialni web prvoligoveho klubu😂 Pokud jsem podal spatne info tak se omlouvam

  • eLucky - 14.07.2015, úterý, 20:23
    (0)

    to Michal fcs: nj... sem si říkal proč tomrs reague tak neak do prázdna na nic:D Nechápu kdo a proč to smazal, ale vracám to zpátky.

  • Michal fcs - 14.07.2015, úterý, 20:13
    (0)

    co to má admine znamenat, že mi byl smazán příspěvek, Důvod smazání: Propagace rasové, národnostní nebo náboženské nesnášenlivosti. Pro jistotu napíšu příspěvek znova: tomrs: od kdy se hraje generálka na tréninkovém hřišti? Že by nějaká novinka, musíme šetřit hřiště, nebo jiný výmysl.. ..Pokud si je admin jistý, ať raději smaže celý můj profil, bude to tak lepší..uf, to jsem sen rozčílil!!!

  • ostuda slovácka - 14.07.2015, úterý, 20:09
    (0)

    https://www.youtube.com/watch?v=M26IYklhDC8 Goly z dnešního zápasu

  • tomrs - 14.07.2015, úterý, 20:05
    (0)

    eLucky: ja si myslim, ze hur uz bylo, ted jen kdy bude lepe:D Ja to svetlo na konci tunelu nevidim😂😂😂

  • eLucky - 14.07.2015, úterý, 20:03
    (0)

    tomrs: vzhledem k tomu jak klub "udržuje" stránky, tak by bylo lepší si místo komplexního systému na míru - jaký sme před lety s Pukem dělali - naroubovat grafiku na nějaký jeblý wordpress a srat na všecko... ale beze mě;) No uvidíme... třeba se to pohne. Nikdy není pozdě ale zároveň může být i hůř:D

  • Šovkovskij - 14.07.2015, úterý, 20:00
    (0)

    Omlouvám se, samozřejmě to bylo míněno na uživatele zdrh:-) Oběma dotyčným se upřímně omlouvám:-)

  • tomrs - 14.07.2015, úterý, 19:59
    (0)

    eLucky: tak potom jsou ty stránky zbytečné, to radši zavřít krám a jít na pivo:D

  • Šovkovskij - 14.07.2015, úterý, 19:59
    (0)

    Kecipep: Myslím, že tak, jak jsi ty smutné věci pěkně sepsal, by tady podepsal každý. Jak už jsem tu nedávno psal, je docela zarážející, že informace se v jisté podobě vyskytují na facebooku, ale ne na oficiálních stránkách, což je dost zarážející. Oficiální stránky by snad měly být na prvním místě. Je přeci nesmysl chtít po lidech, aby si zakládali účet na facebooku jen proto, aby se dověděli základní informace o Slovácku.

  • eLucky - 14.07.2015, úterý, 19:56
    (0)

    Podle mňa to tam ostalo z dřívějška... jelikož oficiální web nikdo neřeší nijak jinak než tak, že se tam sypou články jak hovna z kýblu sraček, tak věřit se tam moc věcem nedá... bohužel.

  • kecipep - 14.07.2015, úterý, 19:54
    (0)

    Zdrh: Hezky sepsáno, můžeš rovnou přeposlat do kanceláře vedení :-)

  • zdrh - 14.07.2015, úterý, 19:53
    (0)

    Slovácko mně už několik posledních let připadá jako klub, kterému fanoušci vysloveně vadí. Teď ani nemyslím informace o lize apod., to je ještě na nějaké ucházející úrovni. ale informace o dalších věcích (přáteláky, béčko, dorost) je otřesná.Příklady: 1. Dnešní zápas s Eindhovenem. Bez FB by se člověk ani nedozvěděl, který den se zápas hraje, protože na webu taková drobnost chyběla. Že by se na webu objevila novinka o tom, že se hraje jinde, to už vůbec ne. Ano na FB to bylo, tak to mohli dát i na web. viz i informace o dalším přáteláku proti Třinci, termín i místo je jasný, ale člověk se to dočte jen tady na fóru. 2. Dnešní sestava. V zápasu se objevil nějaký Šíša. V kádru áčka ani béčka ani dorostu takový hráč není, člověk vůbec netuší. o koho se jedná, jestli je to nějaký testovaný hráč nebo mládežník. Tipl bych, že mládežník, mám pocit, že jsem to jméno už někdy zachytil. 3. Béčko. Informovanost o něm absolutně nulová. Jak probíhá příprava, kteří hráči z něho odešli, kteří byli přeřazeni z dorostu do béčka. Sestava béčka na webu je jedna velká tragédie, protože podle mě tak 2/3 hráčů uvedených na webu jako hráči béčka už v klubu vůbec nejsou nebo hrajou v áčku. 4. Mládež. Na některé zápasy mládeže jsem chtěl v minulosti zajít. Opět informovanost celkem malá, zápasy mládeže se navíc často hrají ve všední dny a dopoledne. Vysloveně podle Cimrmanů - pořídili jsme si fotbalový klub, ale chodí nám tam lidi. Ideální to není pro ty kluky ani z hlediska školy, protože pak mají větší absence a musí ji honit. 5. Onlajny. V dnešní době je textový onlajn už standard, mnohé kluby mají dokonce aspoň z přáteláků i videoonlajn (z ligy to nejde kvůli prodaným TV právům)

  • tomrs - 14.07.2015, úterý, 19:50
    (0)

    pane Michalfcs: bohuzel podrobnosti neznam, proc zrovna treninkove hriste na Siruchu, to urcite vysetli fundovany eLucky, ja jsem jen čerpal z oficialnich stranek 1.FC Slovacko, protoze si myslim, ze se na nastenku vylepuji overene informace, misto se vsak muze menit viz. dnesni fotbalovy zapa

  • Michal fcs - 14.07.2015, úterý, 19:40
    (0)

    tomrs: od kdy se hraje generálka na tréninkovém hřišti? Že by nějaká novinka, musíme šetřit hřiště, nebo jiný výmysl..

  • Ham! - 14.07.2015, úterý, 19:24
    (0)

    http://www.fcviktoria.cz/hrac.asp?id=Marek-Sisa-267&sezona=&kategorie=MUZ

  • ostuda slovácka - 14.07.2015, úterý, 19:10
    (0)

    Hledím na sestavu jaká hrála a byl tam asi na levém beku nějaký Šíša, o je hráč z akademie nebo nějaká další zkouška? Sestava: Daněk - Šíša(73.Šimko), Hofmann(45.Košút), Rada(60.Simerský), Reinberk(60.Prajza) - Hlúpik(60.Galuška), Šumulikoski(60.Sadílek), Valenta(60.Havlík), Daníček, Civič(60.Kerbr) - Diviš(60.Kovář)

  • Šovkovskij - 14.07.2015, úterý, 18:52
    (0)

    Saviola: http://www.fcslovacko.com/clanek/permanentky-do-kotle-a-slevove-karty-na-b3/7027.html

  • Saviola - 14.07.2015, úterý, 18:51
    (0)

    Jak je to s permicema do kotle? Nenašel jsem o tom nikde zmínku..

  • vajdik - 14.07.2015, úterý, 18:44
    (0)

    Tomrs-děkuji

  • karagavrylydys - 14.07.2015, úterý, 18:38
    (0)

    Co třeba Kušnír. O toho nemá Slovácko zájem?

  • tomrs - 14.07.2015, úterý, 18:32
    (0)

    vajdik: Stadion Širůch SM 18.7.2015 od 17:00

  • vajdik - 14.07.2015, úterý, 18:29
    (0)

    Kde a v kolik se bude hrat generalka s Trincem? Melo by se hrat v 17:00 v UH ale u Slovacka nikdo nic nevi...

  • Šovkovskij - 14.07.2015, úterý, 17:48
    (0)

    Já tedy přípravným zápasům moc velkou váhu nedávám (zkoušení různých systémů, hráčů, únava z tréninkového procesu atd.), o tomto zápase nevím vůbec nic, až na to, že jsme nedali penaltu, góly dávali Valenta a Havlík, přičemž jsme několikrát sahali po vítězné brance, nicméně se domnívám, že ta remíza má svoji cenu. FC Eindhoven samozřejmě nedosahuje kvalit svého slavného rivala PSV, ale FC skončil na druhém místě druhé nejvyšší nizozemské soutěže a v baráži se statečně bil o postup do první ligy. Takže pro mne slušná remíza, i když jak jsem zmínil, výsledky v přípravě nijak nepodceňuji, ale ani nepřeceňuji.

  • Pan Puk - 14.07.2015, úterý, 16:30
    (0)

    Tak se zda ze to skoncilo 2:2. Slovacko nedalo jednu penaltu

  • Valheru - 14.07.2015, úterý, 15:50
    (0)

    vajdik: už ne, to bylo pivo zkrachovalce Čechmánka :-D

  • Pan Puk - 14.07.2015, úterý, 15:20
    (0)

    FCS - zkus to na twiteru Eindhovenu. Prohravame 1:0 golem z penalty. https://twitter.com/FCEindhoven

  • eLucky - 14.07.2015, úterý, 15:11
    (0)

    to FcS: mohls tam jete dělat onlajn;) Neak rychlo ste si zvykli na dnešní luxus...

  • FcS - 14.07.2015, úterý, 15:00
    (0)

    Ten zapas se dneska hraje? Ze to nikde neni na onlajnech, fb .Nevite nekdo sestavu ?

  • vajdik - 14.07.2015, úterý, 14:23
    (0)

    Koblihy dava Babis, Ivo je pres pivo...

  • ondicz - 14.07.2015, úterý, 14:18
    (0)

    @Michal fcs: koblihy byly?

  • Michal fcs - 14.07.2015, úterý, 10:58
    (0)

    lucky: nemyslel jsem, že by ho lidi neměli rádi, spíš naopak, ale jak psal Skein, několik individuí se v kotli může najít, aby to chlapcovi při první nepodařené šanci dali najevo,jinak dnes v řadě na permice se tam objevil Valenta, s každým si podal ruku, prohodil pár slov, nikdo ho neosočoval, celkem pohodová chvilka v čekání na řadu:-)

  • tomrs - 14.07.2015, úterý, 10:37
    (0)

    Co se týká Haši tak se dostal s fotbalem do Kromclu a bude útočit na postup do druhé ligy a pokud Kromclu bude mít o druhou nejvyšší soutěž zájem tak by si ji mohl další sezonu zahrát. Určitě lepší, než se tady plácat v béčku

  • FcS - 14.07.2015, úterý, 10:34
    (0)

    otázka mimo tématu, ale nevíte kde ted hraje Trousil - vím že skončil v Karviné ale ted ? nebo skoncil definitivně ? ...a ještě Haša hraje za Béčko ? a Honza Lukas ? dík

  • eLucky - 14.07.2015, úterý, 09:19
    (0)

    to Michal fcs: Myslím že přišel uplně ideálně sem, Libor ještě letos dokáže většinu zápasů pravděpodobně odehrát a od příští sezóny by měl být útočník číslo 1 Koné:) I když vzadu číhá s nemalými šancemi a předpoklady aj Marián;) A nemyslím si, že u nás by byl problém s černochama - neměl ho Cléber - kterého bych řekl, že měli lidi celkem rádí a dřív ani Sowunmi;)

  • Michal fcs - 14.07.2015, úterý, 08:47
    (0)

    Souhlasím, náš "Mireček" bude potřebovat čas a je to na zdravém jádru kotle, aby to ukočírovalo

  • Skein - 14.07.2015, úterý, 08:40
    (0)

    to eLucky: njn

  • eLucky - 14.07.2015, úterý, 08:36
    (0)

    to Skein: Kokoti se najdou všude;)

  • Skein - 14.07.2015, úterý, 08:32
    (0)

    V kotli jsou idividua a nejen tam, že se bojím, že budou i na koného hučet, sám jsem to zažil jak top dělají. Chce to jim domluvit a nebo at pakuji. Není dobrá vizitka a Kone bude potřebovat čas, než si zvykne a pak to může být klidně náš bomber ;)

  • annubis - 14.07.2015, úterý, 07:10
    (0)

    Dan- jj máš pravdu a při tom zavazání dal 16 gólů jen náhodou...

  • Hory - 14.07.2015, úterý, 06:56
    (0)

    Dan - hodně silná slova a nespravedlivá. Asi nejsi fanoušek FCS, že takové věci píšeš.

  • Dan - 14.07.2015, úterý, 06:18
    (0)

    Konečně Došek už tam nebude zavazat,jak celé jaro.

  • Ykarus - 14.07.2015, úterý, 03:10
    (0)

    Koné, Kovář, zdravý Došek útok jo, záloha výborná, obrana Hofmana bych bral (je to na trenérovy)já mu věřím a ještě at si veme ty odpadlíky z velké čtyřky nějaký obránce jak říkal, víc přece nepotřebujeme. Už chceme jen pěkný útočný fotbal a to hlavně doma. Ten Koné mě potěšil, hlavně mě zaujali ty tři roky ve smlouvě. Jen doufám že ti borci po demnů nebudů na něho hučet :) Kluci bud'te hodní, má to u nás na tři roky :)

  • KotelGuláše - 13.07.2015, pondělí, 23:04
    (0)

    Jestli je schopný to se teprve uvidí.Zatím bych se držel při zemi.

  • cynik - 13.07.2015, pondělí, 22:20
    (0)

    Rodák z Pobřeží Slonoviny vlastní také pas jiné africké země Toga. Nicméně téměř celou profesionální kariéru strávil v nejvyšších soutěžích v Asii. V roce 2007 zamířil z Pobřeží Slonoviny nejprve do Thajska. Tam působil ve třech klubech s úctyhodnou celkovou bilancí 51 branek v 76 zápasech ve čtyřech sezónách. V roce 2009 byl tak po právu vyhlášen nejlepším cizincem nejvyšší thajské profesionální ligy. Střelecké kvality potvrzoval i po přestupu do bohatší ománské ligy v roce 2012. V celku Al Musannah zaznamenal hned ve své první sezóně na arabském poloostrově 10 gólů ve 13 utkáních. Těmito výkony na sebe upozornil natolik, že se podíval i do reprezentace Toga, když si připsal dva starty. Zároveň se pak stěhoval do Evropy. Dosud jediné angažmá na starém kontinentu absolvoval v portugalském Olhanense, kde se ale příliš neprosadil a během půl roku nastoupil k pěti utkáním. Bez vstřelené branky se ještě v průběhu sezóny 2013/14 vrátil do Ománu do celku Al Musannah, kde našel znovu střeleckou mušku a působil tam do konce podzimní části 2014.

  • kecipep - 13.07.2015, pondělí, 22:13
    (0)

    Zitra

  • Greif - 13.07.2015, pondělí, 21:54
    (0)

    Ktery den se hraje ten pratelak ?

  • vajdik - 13.07.2015, pondělí, 21:48
    (0)

    Dnes bych chtel podekovat p.Krejcimu ze dokazal podepsat konečně schopného útočníka. Umim i pochválit a ne jen kritizovat...tak snad trenérovi jeden polocas stacil k přesvědčení:-)

pristi
 Další články:
19.07.2015, neděle, 14:26 - Habanec: Máme ještě vyhlédnuté posily, doufám, že něco vyjde
19.07.2015, neděle, 11:17 - Generálka s rozpaky. Slovácko remizovalo s Třincem
19.07.2015, neděle, 09:40 - Rána pro fotbalové Slovácko: záložník Kalouda je půl roku zraněný
14.07.2015, úterý, 21:07 - Slovácko remizovalo s Eindhovenem. V obraně nastoupil plzeňský Šíša
13.07.2015, pondělí, 10:34 - Valenta: Reakce fanoušků jen potvrzuje, jak moc milují svůj klub
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace