*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Slovácko dál útočí na elitní šestku. Proti klokanům mu pomohou také fanoušci

10.06.2020, středa, 10:30
borci_slovacko_listopad2019_velky.jpg

Fotbalisté Slovácka i dvě kola před koncem základní části FORTUNA:LIGY atakuje elitní šestku. Svěřenci trenéra Martina Svědíka před závěrečnými dvěma domácími duely ztrácí jediný bod na Ostravu. Tým z Uherského Hradiště chce ve středu proti Bohemians 1905 odčinit nedělní zaváhání v Opavě. Pomoct proti desátým klokanům, jenž drží poslední pozici ve skupině o evropské poháry, jim mají také členové kotle, kteří se poprvé od pandemie koronaviru dostanou přímo na stadion.

Celek z Uherského Hradiště končí dlouhodobou základní část dvěma domácími duely. Před nedělním šlágrem se Spartou uprostřed týdne vyzvou jiný pražský tým, Bohemians 1905.

„Zrovna teď, když se hraje bez diváků, domácí prostředí žádná velká výhoda není. Na druhou stranu je to lepší než někam cestovat,“ uvedl křídelník Milan Petržela.

Oba týmy mají před televizními kamerami o co hrát. Celek z Uherského Hradiště se stále rve o pozici v elitní šestce, klokani zase bojují o prostřední skupinu. „Nečeká nás nic jednoduchého. Bohemka je nepříjemný soupeř, v posledních kolech udělala dobré výsledky. Myslím, že k nám přijede s bojovnou náladou,“ očekává Petržela.

Vedení pražského klubu navíc ocenilo práci trenéra Klusáčka i kapitána Jindřiška. Kouč i devětatřicetiletý záložník v pondělí prodloužili smlouvu o další rok. „Je pro mě čest být součástí Bohemky. Mám tady skvělé zázemí, nic mi nechybí. Jsem rád, že budeme společně pokračovat, ale nejdůležitější teď je úspěšně dokončit stávající sezonu," uvedl třiapadesátiletý Klusáček, který do Ďolíčku přišel loni v říjnu jako nástupce odvolaného Martina Haška.

"Klokani" mají pod Klusáčkovým vedením bilanci sedm výher, tři remízy a šest porážek. Po obnovení nejvyšší soutěže po pauze zaviněné koronavirem vyhráli tři ze čtyř dosavadních zápasů a v tabulce jim patří desáté místo, které jako poslední zaručuje účast ve skupině o evropské poháry. Od skupiny o udržení je dvě kola před koncem základní části dělí tři body.

Do sestavy Pražanů se vrací útočník Pulkrab, jenž vyhrocený duel proti Spartě po dohodě klubů vynechal. Zklamání ale o víkendu nepanovalo jenom ve Vršovicích, ale také na Slovácku. Daníček a spol. ztratili dva body v Opavě, takže další klopýtnutí by je mohlo vyřadit z boje o elitní šestku.

„Naším dlouhodobým problémem je koncovka. Šance si dokážeme připravit, ale v šestnáctce jsme sterilní. V momentě, kdy začneme proměňovat šance a budeme místo remíz sbírat výhry, tak se v tabulce dostaneme výš,“ je přesvědčený trenér Slovácka Martin Svědík.

Jméno Heslo
text
  • Skein - 12.06.2020, pátek, 12:19
    (0)

    s Michalem také souhlas, to 6 místo by bylo asi bylo na ho..a ještě k tomu téměř prázdný stadion...

  • Skein - 12.06.2020, pátek, 12:17
    (0)

    Napřiklad tím, že pokud by se postoupilo, musel by sem i někdo přijít. Tedy vyfasovat dalši miliony na to něco uhrát v poháru,v předkolech..a musíš to udělat rychle, cca za měsíc. Ale zase by tím mohli přivést někoho známějšího, či sponzora..ale také to nebude hned v létě. Ono s naším rozpočtem na celý klub...nvm jaké jsou tam bonusy...rivalové měli větší love, bo šli přímo do poháru...kua, ale už by to chtělo po x letech hrát i v poháru..(úvaha, skrž proč)

  • guerero - 12.06.2020, pátek, 11:56
    (0)

    Michal fcs,naprostý souhlas,skupina 7-10 je pro nás ideální,soupeři typu Bohemky,Bolehlavi nebo Budějovic jsou určitě hratelnější než skupina o titul,tam by jsme neměli šanci,rozhodčí by nás tam stejně řezali a skončily by jsme 6 bez nároku na poháry,já pořád věřím že jsme schopni ty poháry letos udělat,jen mám pocit že o ně někdo nestojí,nevím proč.....

  • vlkodlak - 12.06.2020, pátek, 06:48
    (0)

    jestli budějovice nebudou taktizovat tak porazí opavu a liberec si to doma s baníkem pohlídá kvalitním rozhodčím

  • Nike - FCS - 11.06.2020, čtvrtek, 21:17
    (0)

    Souhlas, raději skončit 7. nebo 8., jelikož pokud skončíme 6. tak to je ještě větší katastrofa, upřímně... Pokud Bohemka neporazí Jablonec jsme při nejhorším 8. což znamená že odvetu v předkole budeme hrát doma, ale skončit 6. tak máme doma Plzen,Slavii jako proti těmhle týmum kteří mají formu a hlavně hrají o každý bod bych to neviděl a proti týmům, kde by jsme bojovali o 4,5 místo což by byl asi Baník,Liberec,Jablonec,Sparta vše venku a to nevím jak by jsme chtěli porážet. V Liberci, Jablonci neumíme, na Spartě jsme vyhráli po 16 letech a na Baníku je to jak kdy... Jediné řešení bylo skončit na 4. nebo 5. místě, což je už pryč.

  • Michal fcs - 11.06.2020, čtvrtek, 20:01
    (0)

    Všem, kteří se vidí ,že porazíme Spartu a budem ve skupině o titul: Chlapci a děvčata, buďte prosím realisti s nohama na zemi, skupina 7 - 10 je v součastné chvíli asi to nejlepší , co nás mohlo potkat, starosti o záchranu jsou pasé a skupina o titul? Že by jsme znovu porazili Spartu, Plzeň, Slavii, Jablonec...to je tak trochu mimo realitu a dostávat jednu prohru za druhou a skončit ve skupině o titul 6, v lepším případě 5, to radši zkusit play off z prostřední skupiny, no a když to nevyjde, dát se přes krátké léto dohromady a zkusit to příští sezonu znovu, šanci na skvělé umístění ve skupině o titul jsme již promrhali

  • lagic - 11.06.2020, čtvrtek, 19:55
    (0)

    No já teda viděl Rezka za Jihlavu několikrát a byl mizerný a vždycky byl střídán, to podle mě určitě není hráč pro první ligu.

  • Hynda - 11.06.2020, čtvrtek, 16:57
    (0)

    Furt tu řešíte kdo do útoku porazí se Sparta a na zápas s bohemkou se zapomene musíme vyhrát a zajíce juroskou na to serou už jsou v Baníku a zajíc to bude mít velice těžké

  • bambulak - 11.06.2020, čtvrtek, 16:03
    (0)

    jojo, Zaja hlavou jinde, ten to korunoval vcera, to byla bída a bolest... jinak Machalik ani Rezek na ligu ocividne nemeli, na hostovani taky zadna hitparada z toho, co jsem cetl, Kubala uvidime no... Dvorak je kapitola sama pro sebe, Marecka bych nezavrhoval, ma za sebou prvnich par startu v lize, nikdo nemohl čekat, ze bude nejaky extra tahoun, je to vklidu hrac, ktery rozsiruje kadr, s takovym cilem jsme ho privedli

  • fandajakhrom - 11.06.2020, čtvrtek, 15:56
    (0)

    Chlapi sorry, ale Machalik, Rezek a Kubala dokážu hru oživit rozhodne víc, než Mareček, Dvorak a já nevím kdo ještě treba

  • a jé - 11.06.2020, čtvrtek, 13:01
    (0)

    Mě se též líbil na kraji obrany docela mě překvapil ale Zaja včera myslel spíš na Ostravu

  • karagavrylydys - 11.06.2020, čtvrtek, 12:17
    (0)

    a jé: Tak s touhle logikou tam včera být místo Zajíce kdokoliv. Podle mého ve svém věku nemá Kalabiška na to, aby na hrotu presoval. Možná jako žolík. Mi se docela líbil na kraji obrany (byť proti slabším soupeřům).

  • karagavrylydys - 11.06.2020, čtvrtek, 12:10
    (0)

    Hory: Přesně tak. Z těch 3 jmenovaných možná časem Kubala.

  • Michal fcs - 11.06.2020, čtvrtek, 11:38
    (0)

    Ondra: přesně tak, tito hráči jsou ve 2 lize průměr a nás mají příští sezonu táhnout?To si může myslet jen naivní člověk, rád bych se pletl

  • Hory - 11.06.2020, čtvrtek, 11:35
    (0)

    Hodně se tu zmiňují Machalík a spol jak by se zvedla naše porce gólů...mrkněte na statistiku ve druhé lize. když se "nemůžou" střelecky prosadit ani tam, co teprve v první lize. V té tabulce je krásně vidět i Kohút a že mu to opravdu šlo v těch Pardubicích. A co tady? Já ho nijak nehaním, ba naopak v něm vidím do budoucna příslib, ale je tam vidět ten rozdíl těch dvou lig.

  • tadeas123 - 11.06.2020, čtvrtek, 11:22
    (0)

    Borci, nevíte jak je na tom Vecheta? Slyšel jsem že je zranení? Dík.

  • Ondra - 11.06.2020, čtvrtek, 11:14
    (0)

    My jsme v útoku strašně hodní. Nemáme tady nějakého dravce jako býval Nezmar nebo včera Pulkrab. Hodně nám chybí i střelec ze střední vzdálenosti, jako Valenta. A jestli si myslíte, že nám v tom pomůžou prcci Machalík, Rezek nebo Kubala, tak nevím! I když na něj nadáváte, tak útočník jako Kuchta by se nám hodil. My prostě potřebujeme někoho, kdo to tam donese v zubech.

  • Moravian - 11.06.2020, čtvrtek, 11:06
    (0)

    karagavrylydys: Jak píše "a jé"; dal bych tam taky Kalibišku. Už několikrát ukázal, že zakončit umí. Zajíc hrál děsně připosraně a alibisticky. Možná to nebyl záměr, ale to podvědomí asi pracuje. Pokud v šanci útočník nahrává na obsazeného záložníka, tak ten gól dát snad ani nechce. A včera to nebylo jen jednou. Na druhou stranu věřím Svědíkovi a podle tréninků a aktuální formy nejspíš usuzuje, že je Zajíc nejlepší řešení.

  • spiky - 11.06.2020, čtvrtek, 11:02
    (0)

    Tak či tak si za to můžeme sami a trenér má pravdu. Mohli jsme si to uhrát, ale očividně na to nejsou hráči. Je strašná škoda, že tento kouč u nás nedostane takový tým, se kterým by naplno využil svých dovedností. Takto po něm dřív nebo pozdíš někdo z ekonomicky silnějších týmů sáhne. Nutno říct, že si to ale za svou práci zaslouží. I tak už teď považuji tuto sezónu za úspěšnou. V prostřední skupině pravděpodobně Budějovice, Boleslav, Bohemka nebo Baník. A to jsou soupeři, proti kterým letos nic moc, takže nic lehkého ať chytneme kohokoliv. Snad se dá dohromady aspoň komplet obrana v čele s Matoušem. To je základ případného úspěchu.

  • mag - 11.06.2020, čtvrtek, 10:59
    (0)

    Když si představím, že v posledních 3 zápasech/nepočítám Liberec/, jsme prodrbali 7 bodů,což by bylo na třetí místo v tabulce, tak mě asi jebne

  • hrdla - 11.06.2020, čtvrtek, 10:43
    (0)

    Já bych to teda zase až tak černě neviděl. Pravda, po včerejších prvních 30 minutách jsem byl hodně frustrovaný, ale s odstupem času bych se pořád raději díval k zápasu se Spartou a k nástavbě. Nevidím, žádný důvod proč bychom měli i za současného postavení v tabulce sezónu považovat za ukončenou. Pokud zůstaneme na svém místě, Boleslav v playoff s přehledem sfoukneme. Pořád ale věřím, že se naplní ten scénář, kdy si to rozdáme se Spartou o přímý postup do první šestky. Los soupeřů není úplně nepříznivý a všichni musí hrát naplno.

  • a jé - 11.06.2020, čtvrtek, 09:57
    (0)

    Tak dám do útoku třeba Kalabisku rozhodně by udělal stejnou práci jako zajíc nic horšího by nepredvedl

  • karagavrylydys - 11.06.2020, čtvrtek, 09:51
    (0)

    V podstatě souhlas. Jen mi řekni, kdo konkrétně se má prát místo Zajíce, když dalšího útočníka nemáme?

  • Moravian - 11.06.2020, čtvrtek, 09:10
    (0)

    Chce to vrátit se na zem. Je úplně jedno jestli dobře kombinujeme, máme optickou převahu, ale když nejsme schopni dát gól ani z megašancí a největší opory se zbytečně nechají vyloučit, je to 8. místo adekvátní. Nemá smysl snít o tom co by kdyby. Za to kde jsme, si můžeme jen sami a nikdo jiný. Svědík podle mě odvádí perfektní práci, ale s tím co má, prostě víc udělat nejde. Za sebe jen můžu říct, že Zajíce ani Jurošku bych do těch posledních zápasů nedával. Nemají motivaci a na hřišti je to vidět. Radši ať se tam pere někdo z našich.

  • fandajakhrom - 11.06.2020, čtvrtek, 09:04
    (0)

    Ps: rozhodne lepší Kubala v útoku než Dvorak.. to se asi shodneme

  • fandajakhrom - 11.06.2020, čtvrtek, 09:03
    (0)

    Tak hlavně je potřeba přemýšlet nad další sezonou, což se určitě děje. Jsem zvedavy, jací hráči přijdou... kdo do útoku... a jsem určitě pro návrat Machalíka, Kubaly a Rezka

  • Hory - 11.06.2020, čtvrtek, 09:01
    (0)

    Nikdy jsem neřešil Zajíce, ale včera mi přišel,že i když mohl dát gól, tak mu to bylo jedno a prostě to pustil dál. Viz.ta mega šance v prvním poločase, při centru do vápna, kdy to dostal na nohu a už to mohl vsítit a on to nahreje.

  • karagavrylydys - 11.06.2020, čtvrtek, 08:51
    (0)

    BM: Jurošku bych už neřešil, ten je duchem v Baníku.

  • karagavrylydys - 11.06.2020, čtvrtek, 08:51
    (0)

    Svědík bezesporu výborný trenér je. Otázkou je, jak dlouho ho tady bude bavit motat se stále dokola.

  • a jé - 11.06.2020, čtvrtek, 08:24
    (0)

    Jenže pokud mužstvo není schopno rozhodnout utkání v Opavě a nejen tam na svou stranu nemá v první šestce co dělat

  • Ondra - 11.06.2020, čtvrtek, 08:15
    (0)

    Jsem také přesvědčen, že Svědík je nejlepší trenér, který tu byl. Vždy pojmenuje problém podle skutečnosti, za nic se neschovává. Mně tato sezóna bude bolet ještě hrozně dlouho. Měli jsme tak obrovskou šanci být nejen v první šestce, ale reálně bojovat o třetí flek a sami si to takto zadupeme. Máme prozatím 12 bodů s týmy ze "silné" trojky. jindy bychom byli spokojeni za 4. Tento bonus naprosto prožereme doma s Bolkou, Teplicemi, Olomoucí, Bohemkou v Opavě, Teplicích apod. Toto jsou zápasy, kde jsme na body reálně dosáhnout měli. Byli bychom úplně někde jinde. Podruhé už tolik bodů se silnými týmy neuhrajeme a budeme rádi za první desítku. Bolí to :(

  • Hynda - 11.06.2020, čtvrtek, 07:45
    (0)

    Já si myslím že se do té 6ky ani dostat nechceme podle mě nám stačí prostredni skupina a hotovo,i když Svedik by tam rád byl jelikož hrajem líp s tymama jak je Slavia atd

  • Bayern Munchen - 11.06.2020, čtvrtek, 07:26
    (0)

    hromik: Taky jsem si toho všimnul, asi to vidí reálně... Což se mu nedivím, ta naše produktivita je opravdu tristní a o disciplíně není potřeba ani mluvit...

  • hromik - 11.06.2020, čtvrtek, 07:13
    (0)

    Libilo se mi jak se na tiskovce Svědík jen tak naivně pousmál na otázku ohledně první sestky a evropského poháru . Takové to co by sme tam delali .

  • Bayern Munchen - 11.06.2020, čtvrtek, 07:07
    (0)

    Toho Martina Svědíka je mi fakt líto, nejlepší trenér který tu kdy byl... A naši staří mazáci předvedou takové chyby, Kadlec i Petřžela zajistili to, že nemáme třeba o tři body víc a v Opavě zase Porcal, po zbytečné chybě a naší střelecké neschopnosti... Ale jenom se ukázalo to, co jsem si myslel, že se projeví až u Bohemky Daníček není středový obránce na zápasy s Karvinou a Opavou tento záskok možná stačil, to jsou týmy, které na nás pořádně ani nevystřelily. Ale s Bohemkou už bylo vidět, jak ta obrana nefunguje, chybí Hofmann, věřím tomu, že kdyby tam byl tak druhý gól od Bohemky nedostanem on je totiž král hlaviček a přes něho by ta hlavička ani nedoletěla ke Květovi... Další věc které jsem si všimnul už několikátý zápas je Juroška a jeho špatné bránění jako krajního beka, podle mě to je již několikátý zápas za sezónu, kdy jde gól na jeho triko s tím jak brání či spíše nebrání. Myslím si, že jeho lepší pozice je na krajní záloze... No nic první šestka utekla naší nekvalitou a nedisciplinovaností našich zkušených hráčů. Tak budeme hrát prostřední skupinu a jak tam vidím Boleslav, tak se bojím, že to bude tak dva zápasy a konec a kluci budou mít aspoň delší dovolenou... Jediné pozitivum vidím v tom, že se letos aspoň nemusíme strachovat o holý život... Máme dost zraněných hráčů + Petržela bude stát, jsem zvědavý jak to bude Svědík teď skládat, ale nebude to nic jednoduchého hlavně v obraně, kdo ví jak je na tom Hofmann a Trmal..

  • Hory - 10.06.2020, středa, 23:42
    (0)

    Smutní jsme asi všichni.Stačilo porazit bezzubou Opavu. Utkání se Spartou už neřeším a je třeba se soustředit na prostřední skupinu která si to rozdá o EL. Věřím, že budeme úspěšní,věřím Slovácku.

  • peetrs - 10.06.2020, středa, 23:10
    (0)

    Pane Petrželo taky Vám přeju hezký večer. Ku*va staři mazáci aj s Kácou. Ach jóó...

  • fana - 10.06.2020, středa, 23:05
    (0)

    o těch hráčích to říkám furt stáhnout z hostovaní a zkusit je přípravu plus v mistráku čas je potom poslat pryč jsou dva měsíce

  • Greif - 10.06.2020, středa, 23:01
    (0)

    No co už , třeba to 8 me místo bude lepší , ta bolka je marná ..i když kdoví jak to bude je to dost vyrovnané ...

  • hešpy - 10.06.2020, středa, 23:01
    (0)

    Dívám se na tu tiskovku a je mně Svědíka líto, chudák. Lepší trenér tady ještě nebyl, važme si ho.

  • Hynda - 10.06.2020, středa, 21:28
    (0)

    Já napíši jen jedno jsem velice zklamán čekal jsem že na ně vletime a hned v 10 minutě se to tak posere,svedik to řekl dobře takový hráči jak je Kadlec a Petržela by měli být motor a ne dělat také skolacke chyby,je mi z toho zle.Doufam že Svedik nezdrhne jelikož tady to bude mít těžké pokud nenajdeme střelce.S rudochama to budem mít velice těžké.

  • kecipep - 10.06.2020, středa, 21:06
    (0)

    Machalík je náš. Střelec bude Kubala a sypat ze strany mu to bude Rezek ;-)

  • Witeek - 10.06.2020, středa, 21:03
    (0)

    Machalík*

  • Witeek - 10.06.2020, středa, 21:01
    (0)

    1.Obrana je v hajzlu, zázraky se čekat nedaly a nedají. 2. Že byl na place Mareček jsem si všiml až když střídal, to byla jeho šance, škoda. 3. Všichni volají po útočníkovi, ale to celá naše liga! 4. Michalík je stále náš? Pokud ano, už bych ho na hostování neposílal, technický dobrý hráč, po odchodu Hellebranda a výpadku Petrželi, tu někdo takový na lavici musí být. 5. Budoucnost jedničky v bráně? Matouš se tu asi už dlouho neohřeje, kdo místo něj? 5. Udržte tu Svedika co nejdéle prosím! 6. Mohli jsme být i v TOP trojce, místo toho se budeme klepat, abychom neskončilo na desátém místě. Celou sezónu jsme pro to přece nedřeli. Krutý propad nyní nastává. 7. Dnes byli fans na stadione famózní, klobouček.

  • karagavrylydys - 10.06.2020, středa, 20:02
    (0)

    barnabas: Místo Dvořáka mohl jít na plac raději Kalabiška. Dál už byl na lavce jen Šimko a Polášek.

  • spiky - 10.06.2020, středa, 20:00
    (0)

    Nic proti ale i ti co tam přišli, tak nebyli skoro vidět. Bohemka zahrála to co potřebovala a i kdybychom vystřídali o dva hráče víc, tak by to nic nezměnilo. To vyloučení ovlivnilo celý zápas a Milan si za to může maximálně nafackovat. A myslím že na něm nenechá suchou nit ani DK. Myslím že Svědík je z těch borců poslední dny dobře na nervy a je otázka jak dlouho to tu ještě bude chtít snášet. Nutno uznat, že soupeř hlavně Pulkrab s Vodhánělem si s naší obranou dělali co chtěli kolikrát. Už po prvním minutách šlo vidět, že dnes tam bude vzadu průvan. Bohužel v druhé půli na to už síly nebyly a soupeř nám toho moc nedovolil.

  • kecipep - 10.06.2020, středa, 19:58
    (0)

    Oba góly Jurošky, který to pokrývání má prostě špatné. Milan nám to posral, mnohem horší jak zkrat Kadlece. Milanovi tohle v Plzni procházelo, vždy hrál jak dobytek. Za tohle bude stopka na více zápasů a je škoda, že nebude proti Spartě. Osobně mě neúčast v první šestce mrzí hlavně proto, že v prostřední skupině bude Boleslav a všichni víme, jak zápasy s ní vypadají.

  • barnabas.666 - 10.06.2020, středa, 19:42
    (0)

    hm, skoro celý zápas hrajem o deseti a střídáme dohromady tři chlapy v šedesáté, sedmdesáté a osmdesáté minutě. Svědík opět zkouší, kolik toho vydrží?

  • volič - 10.06.2020, středa, 19:04
    (0)

    pojďme kurva,já furt věřím v obrat aj Standa Levý si to myslí a to je nějakej odborník ,tož kurva,,kotel opět skvělý

  • a jé - 10.06.2020, středa, 19:03
    (0)

    to taky nechápu ten loket

  • spiky - 10.06.2020, středa, 19:00
    (0)

    Hoši dnes to sabotoval hlavně nesmyslně Milan! To byl jasně chtěný loket. A moc dobře věděl jak to dopadne, když tam je video. Hrát 80 minut v deseti kdy se hraje dvakrát týdně, to jestli hráči vydrží, tak klobouček.

  • a jé - 10.06.2020, středa, 18:58
    (0)

    Jenže když zajíc sabotuje tak je jedno kdo tam bude

  • karagavrylydys - 10.06.2020, středa, 18:54
    (0)

    lagic: Souhlas. Jenže my už musíme konečně nějakého útočníka koupit.

  • lagic - 10.06.2020, středa, 18:52
    (0)

    Zajíc se přepočítal, tady kdyby makal, tak budu pořád útočník číslo 1,v Bahníku bude jen zahřívat lavku a nekopne si, ale dobře mu tak a přeju mu to za to, jak se zachoval ke klubu, který ho vychoval!

  • karagavrylydys - 10.06.2020, středa, 18:51
    (0)

    a jé: Jenže my na střídačce místo Zajíce žádného útočníka nemáme.

  • a jé - 10.06.2020, středa, 18:47
    (0)

    Kurv. ať Zajíce stáhne ten hraje za svou budoucnost

  • tucekbucekmucek - 10.06.2020, středa, 18:43
    (0)

    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

  • a jé - 10.06.2020, středa, 18:38
    (0)

    Pleteš se on nechtěl střílet on už nechce dát gola za Slovácko on už počítá fotbalovou matematiku

  • tucekbucekmucek - 10.06.2020, středa, 18:36
    (0)

    Co chce ten Zajíc v tom Baníku dělat?? Jako útočník si vůbec nevěří v zakončení, dvě jasné šance na zakončení a on to pošle na obsazeného hráče

  • a jé - 10.06.2020, středa, 18:36
    (0)

    Proč to nevzal na sebe? Teď už je v Ostravě cco kdyby náhodou dal gól

  • barnabas.666 - 10.06.2020, středa, 18:35
    (0)

    Jsou si Juroška se Zajícem vědomi toho, že ještě hrají za Slovácko?

  • tucekbucekmucek - 10.06.2020, středa, 18:34
    (0)

    Proč to proboha nevzal Zajíc na sebe

  • karagavrylydys - 10.06.2020, středa, 18:19
    (0)

    Juroška měl už být dávno v kabině.

  • Jerry1984 - 10.06.2020, středa, 18:18
    (0)

    pozitivní je to, že nemůžeme spadnout už.. to je myslím teď už to hlavní..na víc nemáme, už vidím Svědíka na tiskovce... to zas bude.

  • Hory - 10.06.2020, středa, 18:17
    (0)

    Toto asi nečekal ani ten největší pesimista.

  • lagic - 10.06.2020, středa, 18:16
    (0)

    Mohli říct rovnou, že nechcou do šestky... Výsměch fanouškům. Nemá cenu se rozčilovat.

  • Artigas - 10.06.2020, středa, 18:15
    (0)

    Minulý zápas posral Porcal, tento Petržela... Po čtvrthodině je hotovo...

  • bilas - 10.06.2020, středa, 18:15
    (0)

    Tak Juroška si Baník vytáhnul zpět do 6tky...

  • spiky - 10.06.2020, středa, 18:14
    (0)

    Dva nejzkušenější potopí v posledních zápasech tým. Plus Vlasta a obrana hoří od první minuty, tady není o čem

  • karagavrylydys - 10.06.2020, středa, 18:14
    (0)

    Nezlobte se na mě, ale Petržela je vůl.

  • spiky - 10.06.2020, středa, 18:13
    (0)

    Hoši a co se v tomto zápase jako snažíte?!

  • Jerry1984 - 10.06.2020, středa, 18:12
    (0)

    postrach Pulkrab, ten nám dá fíka, ať je v kterémkoliv týmu..

  • Artigas - 10.06.2020, středa, 18:06
    (0)

    A je po šestce...

  • kecipep - 10.06.2020, středa, 17:24
    (0)

    Měli na livesportu chybu, škoda :-)

  • karagavrylydys - 10.06.2020, středa, 17:24
    (0)

    kdcipep: Kde vidíš Jurečku? Zajímavá sestava. Proč ale sedí Divíšek a Kalabiška netuším.

  • Jerry1984 - 10.06.2020, středa, 17:17
    (0)

    Jurečka?

  • kecipep - 10.06.2020, středa, 17:06
    (0)

    Výborná sestava, Zajíc s Jurečkou spolu, beci Rambo s Juroškou. Jsem zvědavý na Marečka.

pristi
 Další články:
11.06.2020, čtvrtek, 11:30 - Petržela naštval Svědíka. Červená karta byla nepochopitelná, zuřil trenér
11.06.2020, čtvrtek, 10:30 - Nenašli jsme sílu proti Bohemce vyrovnat, smutní brankář Slovácka Porcal
11.06.2020, čtvrtek, 09:30 - Za patnáct minut bylo hotovo. Slovácko v deseti nestačilo na Bohemku
11.06.2020, čtvrtek, 09:00 - Slovácko - Bohemians 1:2, hostům pomohly rychlé góly a vyloučení Petržely
10.06.2020, středa, 09:55 - Trmal bude Slovácku po srážce ještě chybět. Spartu už by stihnout mohl
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace