*
14.12.2024
Z PLOCHY | FIlip Vaško po Baníku
14.12.2024
Pavel Juroška po Baníku
14.12.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Baníku
12.12.2024
Rozhovory | Baník - Slovácko
10.12.2024
Hodnocení podzimu | Trenér U19 Michal Kalvach
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 983 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
10.12.2024
Fanoušci proti Partubicím a VARu
25.11.2024
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!

Slovácko chce v dohrávce využít nepohody Sigmy, bude se i přes mlhu hrát?

27.11.2024, středa, 12:40
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Při premiéře trenéra Ondřeje Smetany doma jen remizovali, teď se pokusí zápas dotáhnout do vítězného konce. Fotbalisté Slovácka mají před sebou středeční dohrávku 15. kola první ligy v Olomouci. Moravské rivaly ve vyrovnaném středu tabulky dělí jen bod, případný vítěz poskočí na šesté místo.

Celek z Uherského Hradiště se pokusí potvrdit úspěšnou bilanci z Hané, na Andrově stadionu v lize pětkrát po sobě neprohrálo. Slovácko ale k dalšímu úspěchu potřebuje vylepšit ofenzivu, s deseti brankami má druhý nejhorší útok soutěže po Českých Budějovicích.

„Zápasy na Sigmě byly vždycky nepříjemné, i teď to bude hodně bojovné. Musíme být důslední v defenzivě. Abychom tam uspěli, musíme podat maximální výkon,“ ví dobře křídelník Slovácka Pavel Juroška.

Aktuálně dvanáctá Sigma chce ukončit výsledkové trápení a v lize po pěti zápasech zvítězit.

Olomouc v neděli doma utrpěla debakl 1:4 s Libercem a po nadějném vstupu do sezony se propadá tabulkou. Na svém stadionu z posledních tří zápasů získala jen bod.

„Vnímáme, že Sigma vysoko prohrála, ale záleží, z jakého úhlu pohledu se na to budeme dívat. Olomoučtí více drželi míč, ale ve finální třetině nebyli tolik efektivní a nebezpeční, z čehož dokázal Liberec těžit. Napadalo mu to tam. Víme, že Sigma bude chtít porážku před vlastními fanoušky napravit a bude vyhecovaná, my jí to ale budeme chtít znepříjemnit," uvedl asistent trenéra Slovácka Tomáš Palinek.

 

Jméno Heslo
text
  • celtic - 04.12.2024, středa, 10:38
    (0)

    Nike-mosíš brat v potaz ještě že Pražské celky Bohemka a hlavně Dukla (a taky mužstva v okolí Prahy -Bolka,Hradec ,Jabka a Liberec) zvednou hlavně navštěvnostní průměr když jim to tam zaplní fanoušci Sralty a Slávie,,,k nám už jich tolik nedojede,přece jen sme daleko

  • hešpy - 04.12.2024, středa, 08:58
    (0)

    Poločasová soutěž proběhne i během utkání proti Pardubicím, a protože před zápasem je připravený bohatý program, prosíme všechny, aby dorazili na stadion co nejdříve

  • Nike - FCS - 03.12.2024, úterý, 21:56
    (0)

    To by bral asi každý ale buďme rádi za průměrnou letošní návštěvnost 4849 diváků a patří do první poloviny tabulky, což je prostě na nejmenší město v lize super... a to nám chybí pouze 300 na pražskou Bohemku a Hradec má sice průměr 6800 ale tam to bude postupem času upadat, teď mají nový stadion ale dle mého se rok od roku ten průměr bude snižovat... my si pořád držíme průměr nad 4.000 a to je pořád velký úspěch, věřím, že kdyby bylo ještě více benefitů pro permanentkáře a dělalo se více věcí pro diváky (teď se to tedy o něco lepší) tak přijde ještě o něco více lidí, ta poločasová soutěž by měla být pravidelně jako byla proti Plzni, to jsem se i pobavil a nenudil se 15 minut jako každý poločas...

  • tvojemama - 03.12.2024, úterý, 19:12
    (0)

    Stejně bych si ze vseho nejvíc přál návštěvnost 6k.Jako to bylo při návratu do ligy a fanaticos.

  • tvojemama - 03.12.2024, úterý, 19:11
    (0)

    Jinak ti novináři to je bída. Myslím, že to říkal i Novotný ze Zajíce, kdyby na to nesrali a víc by informovali o ostatních týmech tak by je udělali i víc zajímavé a během dalších let by to mělo i vliv na návštěvnost. Jinak instagram super u nás, takhle pokračovat tak věřím že nalákáme mladé fanoušky

  • tvojemama - 03.12.2024, úterý, 19:09
    (0)

    Kukučka si myslím, že zůstane ale kdyby hrál na jaro hodně dobře tak prostě si ho stáhnou a my ho nekoupíme. Sadílkovi bych nějaké Turecko a pěkné peníze přál ale určitě by se pak vratil

  • Vojta - 03.12.2024, úterý, 18:47
    (0)

    Máme jedno, možná dvě místa zítra na Duklu, jedeme v osm ráno

  • huhu - 03.12.2024, úterý, 14:45
    (0)

    nemyslím si že si Sparta stáhne Kukučku, určitě má potenciál a hraje slušne, ale podle mě je to na Spartu málo, ti běžně kupují hráče za desítky milionů a nemyslím si, že budou dávat šanci mladým obráncům (pokud se samozřejmě nejedná o generační talent typu Vitíka). Ideál pro slovácko je ho dle ústní dohody koupit, klidně s předkupním právem pro Spartu a máme stopera na dalších 5 roků.

  • karagavrylydys - 03.12.2024, úterý, 13:32
    (0)

    fana: To by asi neměl být problém. A jsem zvědav, jestli Slovácko v létě uplatní opci na Kozáka.

  • fana - 03.12.2024, úterý, 13:02
    (0)

    kara-Součka se zbavit, zadarmo drahý

  • Greif - 03.12.2024, úterý, 12:59
    (0)

    3-4 mista bych měl zítra, kdyby se chtěl někdo přidat

  • Petros - 03.12.2024, úterý, 12:45
    (1)

    Skein díky za odkaz na Svědíka

  • karagavrylydys - 03.12.2024, úterý, 12:17
    (0)

    Hory: Osobně si myslím, že z trojice Kukučka, Kozák, Souček si Sparta v zimě stáhne právě Kukučku (pokud ho teda nekoupíme).

  • Pan Puk - 03.12.2024, úterý, 11:42
    (0)

    Hory> to jak pozičně zastavil ten brejk Klokanů v posledních minutách a těsně před našim 3 gólem bylo hodně zkušené. Projít ten útočník tak to mohlo být 4:2 a bylo by hotovo.

  • Hory - 03.12.2024, úterý, 11:35
    (0)

    Jinak by mě zajímal další kariérní osud Kukučky. Snad to byl dokonce Šumí, který říkal, že je ústní dohoda se Spartou,že jej můžeme v zimě koupit. Je otázkou, zda to ještě platí při tom, co se ve Spartě děje. V zimě přijde nový trenér, tak ať nestáhnou z hostování všechny hráče, ať si ten nový trenér může poskládat mužstvo. Ať to není jak s Valentou. Jak jsem byl já osobně ke Kukučkovi skeptický při jeho příchodu, tak teď říkám, že by tu měl zůstat.

  • Hory - 03.12.2024, úterý, 11:30
    (0)

    U Sáďe bych si tipnul klasickou cestu. Cca 3.roky Turecko a pak hurá domů.

  • Vosolys - 03.12.2024, úterý, 11:28
    (0)

    Pochybuju, bych to spíš viděl ještě na 2-3 roky v cizině a pak až Slovácko, jestli vůbec.

  • karagavrylydys - 03.12.2024, úterý, 11:17
    (0)

    Už asi ve 3 článcích jsem četl, že zimní řez v kádru Sparty by se mohl týkat i L. Sadílka. Je podle vás reálný jeho návrat do Slovácka už nyní?

  • Skein - 03.12.2024, úterý, 10:50
    (0)

    narazil jsem na https://www.youtube.com/watch?v=7qqAHgDk0Fo&t=2151s s Martinem Svědíkem (Na plácku), kdyby chtěl někdo poslechnout přijemný rozhovor.

  • Skein - 03.12.2024, úterý, 10:48
    (0)

    to Puk: smutné...nový trenér a žádné otázky...

  • Hory - 03.12.2024, úterý, 10:38
    (0)

    Greif - ano, já +2.

  • Pan Puk - 03.12.2024, úterý, 10:21
    (0)

    Babu> všichni spěchali na Julisku na Spartu. Prý se ani nedívali na trenéra když mluvil a smolili v ntbk report, aby mohli zmizet. Nedůstojné až nehodné novinářského řemesla. :-(

  • Greif - 03.12.2024, úterý, 10:18
    (0)

    Jede někdo na Duklu ?

  • Babu - 03.12.2024, úterý, 10:16
    (0)

    Nám bude chybět jenom Ndefe, ne? A zranění - Reinberk, Vlasiy, Vlasta předpokládám. Ta tiskovka je trapná, z radiožurnálu se teda ozvali, že Smetana mluvil 3 minuty a pokryl všechny dotazy, ale nějak se mi tomu nechce věřit, když se posledních 10 minut udály takovéto věci. Hlavně, že má každý server podcasty a samozvané odborníky, ale na tiskovce nikdo hubu neotevře.

  • Babu - 03.12.2024, úterý, 10:13
    (0)

    Ad Havlík - podle mě jeho výkon vychází prostě z toho, že tam není Daníček, takže musí držet střed i denezivně, často zůstává vzadu sám jen se stopery, když kraje jdou dopředu.

  • Nike - FCS - 03.12.2024, úterý, 09:41
    (0)

    No a jsme zase u toho, mám pocit, že Vaško tu má smlouvu do roku 2027... a teď si představte že dojde Baník a nabídne za něj 25 milionů korun, vzít to nebo ne? Protože je pro nás dejme tomu aktuálně teď nepostradatelný, a druhá situace může nastat, že potom v roce 2026 Vaško neprodlouží a odejde zadarmo... Jak takovou situaci řešit, ideálně ho v roce 2025 prodloužit na další dva roky :-D

  • Hory - 03.12.2024, úterý, 08:28
    (0)

    S tím Vaškem jsem čerpal ze zdrojů iSportu. Jinak jak říkal včera v bonusové části Ligy naruby Michal Kvasnica, Baníku by se tento náš obránce hodil,tzn.přeloženo do normální řeči, už ho sondují. Ještě, že má dlouhodobou smlouvu.

  • derflik - 03.12.2024, úterý, 08:28
    (0)

    Jo sorry má čtyři,ale už odsezené, máš pravdu.

  • derflik - 03.12.2024, úterý, 08:20
    (0)

    Vaško má tři žluté.

  • kecipep - 03.12.2024, úterý, 08:10
    (0)

    Nebude, má 4 žluté, ale už si je odseděl

  • Mouses - 03.12.2024, úterý, 08:09
    (0)

    Hory: Proč bude chybět Vaško?

  • derflik - 03.12.2024, úterý, 08:08
    (0)

    Co je s Vaškem?

  • a jé - 03.12.2024, úterý, 07:57
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-kazdy-z-klubu-dostane-z-plateb-solidarity-v-teto-poharove-sezone-12-milionu-5041313#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

  • Hory - 03.12.2024, úterý, 06:47
    (0)

    Tak, lístky na zítřejší utkání koupeny, chystá se tam někdo? Jsem na to zvědavý, absence Vaška a Ndefeho, tak to bude těžké.

  • cicmaaa - 02.12.2024, pondělí, 18:27
    (0)

    BM: Na Jurošku v létě žádná ofiko nabídka z Plzně nepřišla, tak nevím co se divíš, že ho neprodali

  • Bayern Munchen - 02.12.2024, pondělí, 18:02
    (0)

    Huhu: přesně tak… vidím to stejně…

  • huhu - 02.12.2024, pondělí, 14:32
    (0)

    vajdik: ale to je přesně uloha managementu klubu, odhadnout možnosti, strop, další motivaci hráčů apod. Havlík nehraje o nic hůř než Trávník nebo Křišťan, problém prostě je, že u Havlíka sme zvyklý na nadstavbu, kterou teď nedává. Nejsem zastánce přeplácení hráčů, ale už z minulosti víme, že hráči mají nižší základní složku , a vyšší výkonostní. Pokud se ale na to budeme dívat tvojí optikou a nebudeme tu chtít udržet nadstandartní hráče i za cenu toho risku, že se to občas prostě nepovede, tak klub asi nebude dlouhodobějěji v horní polovině tabulky.

  • vajdik - 02.12.2024, pondělí, 13:19
    (0)

    BM já nesporuji že si MH peníze zaslouží či nezaslouží - dohodl se na nich s klubem. Já jen píši kdyby tady vsichni ti hráči jak se zminuji - PROC ODCHAZEJI ZADARMO, vedení dalo raketu aby si je udrželo a pak se sešlo to, že se jim bude dařit jako poslední jaro / podzim Markovi, tak tu bude Pojezný na pranýři! Za mě neustálé stavění Marka v jeho neformě více týmu škodí než dává... Můj subjektivní názor. Celé! Kdyby i jiní hráči pak měli takové postavení - že hrají ikdyž jsou z formy, tak tu bude trenér dostávat čočku proč hraje ten či onen hráč když je je uplně mimo...

  • huhu - 02.12.2024, pondělí, 12:13
    (0)

    kara: přesně, čekám na návrat Vlasty a potom není co řešit

  • karagavrylydys - 02.12.2024, pondělí, 12:00
    (0)

    Ono by to chtělo Havlíkovi koupit defenzivního záložníka typu Valenta a posunout ho nahoru na podhrot.

  • huhu - 02.12.2024, pondělí, 10:51
    (0)

    si děláte prdel ne? Havlík hraje prostě svůj průměr, byli jsme prostě od něj zvyklý na víc, ale má právo jako každý jiný fotbalista ztratit formu. Je to typ hráče který potřebuje maximální důvěru trenéra a styl hry ušitý přímo na něj, což se Svědíkovi dařilo. Zaslouží si být nejlépe placený hráč klubu bez ohledu na to, jestli se mu teď daří nebo ne.

  • Vosolys - 02.12.2024, pondělí, 10:48
    (0)

    Havlík se před rokem neprodal, protože na něj nebyla žádná nabídka, tak nevím kdo by ho kupoval teď...

  • Hory - 02.12.2024, pondělí, 09:35
    (0)

    Jako vyčítat výši platu Márovi, mi přijde smutné. Jednoznačně si to ten kluk zaslouží za celoživotní přístup ke klubu a nic na tom nemění ani to, že to momentálně není na co je u něj člověk zvyklí.

  • Bayern Munchen - 02.12.2024, pondělí, 09:17
    (0)

    vajdik: to co píšeš, je k smíchu... Havlík si prachy které má zaslouží, oddanost klubu obrovská a i když teď není v topu, tak furt si svoje odehraje... když vidím třeba hru Jurošky, tak bych si spíš vedením tloukl do hlavy proč ho neprodali do Plzně, než plat Havlíka... Juroška má pro tým v této sezóně, prakticky nulový přínos a už je v lize taky znám svou hrou, a jediné co má je rychlost jinak nic... možná místo platu pro Azeveda a Ciciliu, který v podstatě ani nehraje, tak tyhle peníze se mohli použít na tu lepší smlouvu pro Doskiho a třeba za rok by se pak prodal...

  • vajdik - 02.12.2024, pondělí, 09:09
    (0)

    No a ti co tu píší jak by klub tu měl nějakým hráčům nasypat aby zůstali treba rok před koncem smlouvy... ehm dva další Havlíci na vyplatní pasce a klub to pošle ekonomicky do ... Tak jak se tu píše, kdyby se dalo hrac XY tak by prodlouzil...Havlikovi se dalo...a jak to dopadlo a ted se tu muzeme tlouct do hlavy, proč jsme ho za ten třeba mil eur nebo půl nepustili jinam...

  • fana - 02.12.2024, pondělí, 06:19
    (0)

    Havlík je domácí typ, který nikdy nepřestoupí. Něco jako Daníček který vyjma jednoho hostování v Karviné je celou kariéru tady. Když Havlík nepřestoupil v loni na vrcholu, tak už nepřestoupí nikdy, nikam

  • Hynda - 01.12.2024, neděle, 19:21
    (0)

    Mára by potřeboval jít někde jinde a né být u nás už je nasycený Slovácka

  • Rado - 01.12.2024, neděle, 17:03
    (0)

    TK27. Díky za 2. větu- jde to i s humorem. Jinak po nějaké době zápas, kde Slovácko kromě špatné 1. části "nasralo" (omlouvám se, ale zkušený kvalitní trenér Veselý byl dost vykolejený) kouče soupeře. V pravý čas vše správně vygradovalo- jaký rozdíl oproti často pasivnímu celoročnímu přístupu letošního Slovácka. Takže- samo 1 vlaštovka jaro nedělá, nicméně konečně se bylo na co dívat vč zajímavých gólů. Ty střely měly šmrnc. Oba borci se s tím nemazali. Teď možná bude mít do dalších zápasů pan Smetana dilema, koho postavit. Zároveň se tím třeba znejistí kouči soupeřů, protože po delší době se zde ukazuje určitá šířka kádru v jisté kvalitě

  • lagic - 01.12.2024, neděle, 13:34
    (1)

    Je fakt, že Mára je v útlumu čím dál víc. Za těch 55 minut jsem si ho všimnul jen jednou, a to bohužel bylo, když jednoduchou přihrávkou poslal Bohemku do protiútoku. Asi by potřeboval opravdu psychologa, protože kvalitní hráč to bezesporu je.

  • bilas - 01.12.2024, neděle, 13:03
    (0)

    To jsem dlouho neviděl, že by někde nestál hostující trenér ani za dotaz :D Jinak by mohl ten závěr trochu zlomit kabinu a nastartovat trochu sebevědomí. Na děkovačce šlo vidět, jak jsou borci v euforii, ikdyž někteří vypadali, že jim to je u prdele - Havlík, Juroška ... Snad to bylo jen tím střídáním a trochu se chlapci zvednou :)

  • TK27 - 01.12.2024, neděle, 12:43
    (1)

    O to smutnější je, že se ho na tiskovce nikdo na nic nezeptal. Ze jsem se ja blbec hůř neučil, mohl jsem byt novinář.

  • huhu - 01.12.2024, neděle, 11:32
    (0)

    Libilo se mi hodnoceni Smetany hned na hristi, nebyl prehnane pozitivni, ze to muzstvo zvladlo na posledni chvili, naopak hledal negativa a uznal, ze hraji spatne. Bylo videt ze je nasrany a zklamany. West by tam s usmevem rekl ze je na muzstvo pysny a ze se vsichni snazili. V tom hodnoceni je to trochu navrat na vlnu Svedika, ktery se s tim taky nesral.

  • Nike - FCS - 01.12.2024, neděle, 10:12
    (0)

    Tady se zas blázní, nevím jestli to spousta lidí myslí ironicky, což asi jo ale Kvasina ano super, bylo načase aby dal i nějaké branky, protože furt v lize odehrál 18 zápasů, ano většinou dostřídával ale i ten střídající hráč musí makat a vysloužit si místo brankami, klidně bych ho tam dal na Dukle, zachránil týmu alespoň bod, zaslouží si to... Ale zase bych nepřeháněl, jinak ten Cicilia zase co má? Maródí nebo musel za svým děckem na otočku do Vídně, nebo se mu zase nechce trénovat, tudíž trenér ho ani nenominoval? To je hrozné, ten kluk má velký potenciál, ale je totální lenoch, kdyby chtěl mohl hrát dávno jinde kvalitnější ligu, ale tím jeho životním ne(přístupem) k fotbalu a životosprávou to nemůže dotáhnout daleko (ani do základní sestavy FCS)...

  • tomisek - 01.12.2024, neděle, 09:16
    (0)

    Kvasina okamzite prodlouzit smlouvu😂

  • sassha - 01.12.2024, neděle, 08:32
    (0)

    Fanda: po jednom výkonu bych zas tak nepřeháněl, ale určitě on i Cecilka kvalitu mají a klidně bych je rám víc posílal, když je 5 střídání, Kozák občas mimo a Krmečník dle mě na celý zápas v tempu nemá

  • fandajakhrom - 01.12.2024, neděle, 07:47
    (0)

    Tak Kvasina ukazal, ze neco umi. A asi ma vetsi potencial, nez Cecilka. Jestli ho dat do sestavy proti Dukle musi zvazit trener, ale ma to logiku. Otazkou je, jaky servis mu udelaji spoluhraci. Pokud tam budou litat centry ze stran, tak verim, ze to ma smys

  • Marwik - 30.11.2024, sobota, 23:53
    (0)

    Po tom výkonu by si všichni střídající hráči zasloužili základ.

  • paja - 30.11.2024, sobota, 18:13
    (0)

    Gratulace k bodu ,pozitivum vidím v tom, že začali střílet na branku i z větších vzdáleností než jen furt zkoušet donést balón na ko..tu až do branky 🙂

  • bambulak - 30.11.2024, sobota, 16:51
    (0)

    Gratulujeme, po roce dve vstrelene branky! To na jeho pusobeni meni optiku, bod z Bohemky budiz vykoupenim

  • Šovkovskij - 30.11.2024, sobota, 16:42
    (-2)

    Úplně zbytečný hráč, ten Kvasina. Místní pseudoodborníci vidí vše jinak, zdatněji:-D

  • derflik - 30.11.2024, sobota, 16:25
    (1)

    Kvasina nám do těch nucených odchodů hodil trochu vidle.

  • Skein - 30.11.2024, sobota, 15:39
    (0)

    Krmelec to měl dát..pak šance Součka, jiný by trefil bránu...ale za pasivní hru, tři góly...Kvasina 2 goly..nečekaný závěr, dle průběhu.

  • lagic - 30.11.2024, sobota, 15:38
    (0)

    Já spíš nechápu, proč začneme makat a snažit se hrát, až když prohráváme. Do té doby je to vždy vlažné, pasivní, pořádně si nenahrajeme a necháváme soupeři moře místa na kombinaci.

  • Bayern Munchen - 30.11.2024, sobota, 15:35
    (0)

    Výkon hrozny, ale bod nakonec zlatý… příště Kvasina v základu místo Krmencika, takhle kopnout penaltu, takový útočník… jinak Kim určitě základ na Dukle…

  • barnabas.666 - 30.11.2024, sobota, 15:34
    (0)

    První půle dnes otřesná, hráli jsme v ní jen dvě minuty (gól Blahúta a šance Jurošky). Druhá půle už byla kvalitnější z naší strany a to především v samotném závěru zápasu. Nakonec tým zaslouží pochvalu za bojovnost a Kvasina v těch patnácti minutách předvedl víc než za celé dosavadní působení ve Slovácku.

  • tvojemama - 30.11.2024, sobota, 15:33
    (0)

    Kvasina super no ale bod asi nezasloužený. Snad Duklu zvládnem

  • a jé - 30.11.2024, sobota, 15:30
    (0)

    A je problém hrávat na dva útočníky, jinak ale des

  • RNA - 30.11.2024, sobota, 15:30
    (0)

    Neuveritelne 😁

  • kecipep - 30.11.2024, sobota, 15:29
    (1)

    Přeju mu to! Za tu pasivitu si to snad ani nezasloužíme, ale tým zaslouží kredit!

  • karagavrylydys - 30.11.2024, sobota, 15:28
    (0)

    Omlouvám se Kvasinovi. Skvělý bod.

  • Skein - 30.11.2024, sobota, 15:28
    (0)

    zatracován Kvasina, dává dva góly..kdo by to řekl,že

  • kecipep - 30.11.2024, sobota, 15:22
    (0)

    Každopádně Kim a Krmelec musí být na place i na Dukle.

  • tvojemama - 30.11.2024, sobota, 15:20
    (0)

    Boleslav a první poločas v Olomouci ok. Jinak bída. Smetanu budu hodnotit po zimní přípravě. Snad do nich něco dostane.

  • Ondra - 30.11.2024, sobota, 15:18
    (0)

    Fotbalový bůh asi opravdu existuje. Když hraješ celý zápas h…, tak nemůžeš chtít penaltu. Nefunguje vůbec nic.

  • Skein - 30.11.2024, sobota, 15:18
    (0)

    no tohle..Kvasina

  • karagavrylydys - 30.11.2024, sobota, 15:06
    (0)

    Nejhorší je, že už ani nemáme nikoho schopného na střídání.

  • a jé - 30.11.2024, sobota, 14:46
    (0)

    Místo toho, aby slu nasi dopředu po té co Heča drzi balon tak klídek, proč vlastně se unavovat běháním

  • Ykarus - 30.11.2024, sobota, 14:36
    (0)

    Pokud nám budou ležet každý zápas bez očividného důvodu, ležet naši obránci na svém malém vápně, když soupeř útočí, tak pak je všechna naše snaha zbytečná.

  • Petros - 30.11.2024, sobota, 14:34
    (0)

    Je fakt k nasrání, že i pan Smetana jako pan West evidentně naordinoval týmu defrnzivní taktiku, protože po tom gólu jsme ukázali okamžitě, že zaútočit dokážeme a nebylo to daleko, aby Juroška otáčel na 1-2....Svědík do toho týmu dostal nějakou DNA kdy si věřil a hrál aktivně každý zápas, znovu to ten tým ukázal v mezidobí mezi trenéry v zápase s Plzní a teď zas hovno a připosranost od trenéra...

  • a jé - 30.11.2024, sobota, 14:22
    (0)

    Huhu- jenze Krmenčík sam nic neudela je potřeba běhat

  • a jé - 30.11.2024, sobota, 14:21
    (1)

    Důležitý zapas bude příští s Duklou, ja jen nechápu, ze ti sami hraci co loni po podzimu pošilhávali po třetím místě si ani nahrát nedovedou.

  • huhu - 30.11.2024, sobota, 14:18
    (0)

    Je to hnus, nevyhravame souboje, v obrane zadny duraz a myslim si ze misto Krmencika by si tam mohl stoupnou klidne Smetana

  • kecipep - 30.11.2024, sobota, 14:17
    (0)

    Rambo, Cicila a Vlad nejsou ani na lavičce, takže není moc kde brát a příště stojí Ndefe

  • kecipep - 30.11.2024, sobota, 14:14
    (0)

    Tohle rozestavení mají zkoušet po přípravě se Smetanou. Kima stáhnul na střed pod dva útočníky a už je to něco jiného

  • RNA - 30.11.2024, sobota, 14:13
    (0)

    Takze stejne hovno 😆

  • RNA - 30.11.2024, sobota, 14:09
    (0)

    Aspon, ze z hovna gol 😁 ted su zvedavy, jestli se zatahnem a bude to stejny hnus, nebo uvidim aspon naznak touhy vyhrat

  • a jé - 30.11.2024, sobota, 14:08
    (0)

    A jak stačí málo

  • Skein - 30.11.2024, sobota, 14:08
    (1)

    pěkně Paťaaaa

  • Bayern Munchen - 30.11.2024, sobota, 14:06
    (2)

    RNA: přesně tak vem si třeba Pardubice se Strihavkou impuls a hned uhráli nějaké body u nás impuls nula…

  • Nike - FCS - 30.11.2024, sobota, 14:06
    (3)

    Tak tohle co Slovácko předvádí je naprostý hnus a odpad, takový škaredý fotbal se tu nehrál ani pod Westem... vždyť my si nedáme jedinou nahrávku a všechno křápeme dopředu na nikoho, protože tam Krmenčík v těch prostorech není... Celý poločas jsme si o gól koledovali a zaslouženě dostali, tohle není boj za klub, týmy jsou kvalitativně vyrovnané ale soupeř chce a my ne, to je extra čitelné... tedy hodnotím první poločas zatím... Ndefe naprosto zbytečná žlutá, a nedivím se, že jsme netrestanější tým v lize...

  • Bayern Munchen - 30.11.2024, sobota, 14:05
    (0)

    Totální tragédi, žádný presink, Bohemka si to dává v klidecku, nedostupujeme hráče a Ndefe je úplně zbytečný hráč dopředu nic a dozadu nestíhá…

  • Skein - 30.11.2024, sobota, 14:04
    (0)

    vyustění pasivní hry, bohužel nic nemáme

  • RNA - 30.11.2024, sobota, 14:04
    (1)

    Jako vetsinou, novy trener=novy impulz. Ovsem my hrajem tak o 2 tridy hur nez za Westa. V te hre neni lautr nic! A vubec neberu, ze novy trener potrebuje cas, chtel bych videt aspon nejake zaujeti, bojovnost, nic!

  • a jé - 30.11.2024, sobota, 14:02
    (0)

    Tak o co si koledovali to je

  • a jé - 30.11.2024, sobota, 13:50
    (1)

    U nás největší problém je si přihrat

  • kecipep - 29.11.2024, pátek, 19:38
    (0)

    Babu: aspoň že tak. Takže Krmelec na hrot a na beka Blahút či Rambo. Snad bude Vaško ok

  • Babu - 29.11.2024, pátek, 18:29
    (0)

    Jinak Kozák a Doski stop jedno utkání.

  • Babu - 29.11.2024, pátek, 18:28
    (0)

    Zdrh:super data! Takže jsme "nejhorší", ale zdaleka ne ojedinělí.

  • tvojemama - 29.11.2024, pátek, 17:39
    (0)

    Babu- tak Slavii se to stalo s Jurečkou a Olayinkou. Navíc jim toho mladého Ambrose myslím přetáhnul Wolfsburg ( dva roky zpátky?). Takže se to děje i Slavii. No škoda jako Jurečka po té top sezóně u nás mohl kít hodnotu 15-20M. Kliment možná 10M když je nýchylný na zranění. Tomič tak 15-20M. Kohút, Vlas mají hodnotu tak 5? Doski by měl určitě 20M. Ale záleží. Jako v tomhle je to složité a musíš mít nějakou platovou politiku. Nechci zatím nějak chválit Liberec ale tím jak mají mladý tým tak si platovou politiku mohli nastavit dobře a hodně těch mladých mají podepsaných na dlouho

  • Petros - 29.11.2024, pátek, 12:30
    (0)

    Kecipep, tak to je teda pro Zbrojovku a její nové ambiciozní majitele dobrá jobovka :))) ti sa požerou navzájem

  • kecipep - 29.11.2024, pátek, 11:43
    (0)

    https://infotbal.cz/miliardar-fait-koupil-druholigovou-lisen-cilem-je-postup-do-nejvyssi-souteze-baraz-chceme-hrat-uz-tuto-sezonu/

  • zdrh - 28.11.2024, čtvrtek, 21:10
    (0)

    Babu: Udělal jsme si takovou analýzu pár týmů: Slovácko - poslední 4 sezóny tržby 1,62 milionu eur + Vecheta, Brandner, zadarmo odchody 10x do ligy nebo do topligy v cizině (Kliment) Teplice - poslední 4 sezony tržby 1,14 milionu eur + Křišťan, zadarmo odchody 2x do 1. ligy, zbytek do nižších soutěží nebo do návrat cizinců domů. Sigma - tržby za 4 sezony 4,22 milionu eur + pár málo potřebných hráčů, zadarmo 8x do nejvyšší soutěže Jablonec - tržby 1,51 milionu eur + Holík, zadarmo 7x do nejvyšší ligy Boleslav - tržby 6,74 milionu eur + Dancák, Klíma, zadarmo , 9x zadarmo. Bral jsem to podle Transfermarktu, lepší data o částkách z přestupů asi nejsou.

  • Babu - 28.11.2024, čtvrtek, 19:03
    (0)

    lagic: A není to jen tím, že my se na Slovácko tak soustředíme, že toto vidíme v detailu, ale nemusíme být v tomto jediní? Jako že např. prodali jsme Sadílka, Trávníka, zadarmo šel Jurečka, Tomič. Ale třeba je to takhle 50/50 i jinde. Protože k nám ti hráči taky zadarmo chodí a ze vzduchoprázdna se neobjevili. Já neříkám, že to tak je, jenom přemýšlím, zda máme dostatek dat k tomuto závěru. Mně totiž přijde, že na českém fotbalovém trhu se něco řekne a automaticky se to bere jako pravda a točí se to 100x dokola, čímž narážím hlavně na novinářské experty, kteří si udělají závěr a ten reprodukují. Každopádně klub na prodloužení s hráči určitě pracuje delší dobu, takže buď ti hráči podepsat nechcou, vyčkávají, dají moc na agenta, nebo nabízí klub málo anebo je tam ještě nějaký faktor, který nám zvenku uniká.

  • Bayern Munchen - 28.11.2024, čtvrtek, 18:39
    (1)

    derflik: osobně si myslím ze v tom hraje ještě jedna věc, přidáš Kohúta za nějaký menší peníz, ty ti vezme majitel a musíš hledat náhradu nejlépe zadarmo a ideálně aby měl i nějakou kvalitu, skauting žádný takže rychle musíš někoho vzít a buď to vyjde nebo ne… tak jestli nakonec není levnější varianta ho tady nechat do konce smlouvy a mas delší dobu na hledání náhrady která bude zadarmo nebo po zranění a nebude moc chtít…

  • derflik - 28.11.2024, čtvrtek, 18:03
    (0)

    Pokud se nepletu tak za Kohúta byl Baník připravený zaplatit , ale my jsme odmítli.

  • lagic - 28.11.2024, čtvrtek, 17:54
    (0)

    Tady je spíše problém v tom, jak je možné, že jiné kluby na naší úrovni dokáží ty hráče prodat do Plzně, Sparty, Slávie a nám vždy utečou až na vyjímky zadarmo. Kde je ten háček, že je neumíme zobchodovat, když víme rok předem, že hráč novou smlouvu podepsat nechce? A neříkejte mi, že klub to neví, vždyť jednání o prodloužení smlouvy nezačíná půl roku před jejím koncem.

  • spiky - 28.11.2024, čtvrtek, 17:23
    (0)

    eLucky - neříkám že ne, je to jen můj pohled na věc. Pak ale nemůžeš se divit, že to lidi vyčtou vedení, když ti hráč uteče zadarmo po Xté a zároveň brečíš, že nemáš peníze na nové hráče. Buď žijme v realitě úplné, to je že hrajeme první ligu, na úspěchy to asi bez financí nebude tak snad to celé nespadne a nebo dělejme něco jinak, abychom nemuseli naříkat že nemáme na hotové hráče.

  • Nike - FCS - 28.11.2024, čtvrtek, 17:02
    (2)

    Kdyby šlo o jednoho hráče, tak člověk mávne rukou...jako třeba u Jurečky, který prostě takový je, udělal to stejné ve Slavii... ale prostě těch hráčů už je hodně a ten zisk co mohlo Slovácko mít a investovat ho do výplat, do mládeže, do potenciálně nových hráčů je prostě spláchnuto do záchodu... A ti hráči to vnímají moc dobře, oni ví, že tady to vedení/majitelé jsou neschopní... a když vystřelí, tak potom půjdou někam výše za lepšíma prachama a lepším finančním (podpisovým) bonusem a pokud si takhle budou čím dál více hráči vytírat prdele s klubem, tak to rovnou zavřeme, peněz nemáme nazbyt a jediný zdroj příjmu navíc, který nám může rapidně pomoci ke zlepšení finanční situace tak zatratíme tím, že nám hráči zdrhnou zadarmo... ano je tu vliv agentů apod. ale prostě klub/vedení si s tím musí pohrát a vědět rady, proč to jinde jde a jinde ne? To je jenom o schopnosti manažerů a o komunikaci... kterou má Slovácko mizernou, protože těch hráčů je minimálně 6 za posledních 3-4 roky... a Slovácku klidně uteklo 100-120 milionů za tu dobu, což je rozpočet pomalu na celý jeden rok... TOhle se prostě musí začít řešit, jinak se klub nikam neposune, majitelé to moc dotovat nemůžou /nechcou jako třeba v Baníku, tak právě jak tu někdo psal musíme si pomáhat tímto a my si tím bohužel spíše jenom škodíme, hráč odejde zadarmo, kurevsky nás to oslabí a posílíme zdarma konkurenci.... smutné

  • eLucky - 28.11.2024, čtvrtek, 16:52
    (-1)

    to spiky: Nemyslím si, že by se tu šlo dle hesla - přišel zadarmo, odejde zadarmo - ale situace se tímto směrem prostě tak nějak dycky vyvine... bečat si tu možeme jak chceme, ale není cesta za každou cenu podepisovat hráč, který u nás vystřelil - pokud chce najedno místo eMbéčka raketu, tak ať si de klidně zadarmo;) Mosíme taky žit v realitě...

  • spiky - 28.11.2024, čtvrtek, 15:58
    (-1)

    Hory - Pokud budeme hrát pravidelně Evropu a ten hráč nám k tomu pomůže tak pak je to za mě dobrý obchod, protože máme zisky. Evropu jsme pořádně hráli jednou, ze které něco káplo. Nevím, je to jen můj úhel pohledu, že v případě kdy majitelé do toho nechtějí sypat peníze navíc, tak tohle je jediná možnost jak vydělávat nějaké slušné peníze mimo Evropu.

  • Hory - 28.11.2024, čtvrtek, 15:52
    (-4)

    spiky - vždyť ten Doski se nám zaplatil a vyplatil x krát. Náklady na něj 0, tak nebyl to dobrý obchod?

  • spiky - 28.11.2024, čtvrtek, 15:41
    (2)

    A tohle pro klub jako je Slovácko má být prioritní. Že vezmeme někoho zadarmo a uděláme na něm nějaký zisk ne? A ne jen to, že si tu to svoje odehraje. Z toho asi moc zisků neuděláme. Když se neustále pláče jak nejsou peníze. Tak je asi něco špatně.

  • spiky - 28.11.2024, čtvrtek, 15:33
    (3)

    Za mě je nesmysl razit to, přišel zadarmo = musí odejít zadarmo. Proč teda ti hráči zrovna nejdou do Plzně, Slavie nebo někam ven? Ten klub jim pomohl se dostat na takovou úroveň na které jsou, když dřív po nich ve většině případů ani pes neštěkl. Za mě je tohle frustrující že děláme hotové hráče vlastně pro konkurenci a nemáme z toho ani korunu.

  • bambulak - 28.11.2024, čtvrtek, 15:18
    (0)

    Ale právě o tom, co si na závěr napsal, se bavíme. Když už klub dokáže někoho takového vytáhnout, což je super, je pak o to víc frustrující, že místo zisku za daného hráče bude akorát klub všem pro smích, že zadarmo opouští oporu. To, co je jinde jako byznys, je u nás pro smích. Důvody můžu být jakékoliv, řeší se tu do nekonečna, ale za ty roky už je snad i na vedení klubu, aby si to ve smlouvách nějak ošetřilo. Například těmi opcemi, které jsou ve světě běžné. Tady máš smlouvu, my si jako klub dáváme klauzuli, ve které ji jednostranně v posledním roce smlouvy můžeme o rok prodloužit. Myslím, že takový Doski, který sem šel jako totální no-name, by s tím vůbec problém neměl.

  • eLucky - 28.11.2024, čtvrtek, 15:09
    (0)

    Tady to všeci vidíte trochu moc jednoduše, eště je možné a reálné u hráčů jako je Kohút brát v podtaz, že defacto ti hráči díky klubu vyrostli v ligové hráče, můžeš apelovat na jejich morálku aby se zachovali tak jako Sáďa, který měl taky možnost odejít zadarmo, ale defacto tuto možnost úplně odmítl. Pak sů tu ale hráči jako je Jurečka nebo Tomič a jedna věc je, že jim klub nabídne nějaké - na Slovácko - nadstandartní podmínky, oni ale moc dobře ví, že když počkají až půl roku před koncem smlouvy, že se možů zkusit prodat za úplně jiné prachy ven. A každý klub velmi rád ušetří na transferu a dá radši cca půlku tomu hráči+agentovi za podpis. Vyteče na tom jenom ten původní klub. Nemáme takovou ekonomickou sílu, aby klub mohl takové hráče - kteří mají nabídku z Plzně - dokázal zaplatit tak, aby neutekli. Nikdy to klub nedělal a vzhledem k ekonomickým možnostem klubu by toto byl začátek konce. A to že defacto překročil teď svoje mantinely u Mary Havlíka má svoje celkem jasné opodstatnění... u něj totiž pořád a stále platí, že i jako hráč bez formy je pro Slovácko naprosto nepostradatelný, navíc u koho jiného by se takové mantinely měly překročit než u hráče, který tu má srdce tak, jako ho tu má Mara! Ještě by bylo dobré, aby - když říkáte A, že klub hráče "pouští" zadarmo, místo aby je zobchodoval za tržní hodnotu - ste taky řekli B a to že ti hráči co zadarmo odešli taky zadarmo přišli! A to se týká aj Doskiho...

  • a jé - 28.11.2024, čtvrtek, 15:08
    (2)

    Bohužel taky začínám mít stejný názor. Nepodepíšeš do Béčka a nebo ať tě hned koupi.

  • bambulak - 28.11.2024, čtvrtek, 14:59
    (2)

    Jestli nepodepise tak poslat do prdele do MSFL. Primy sestup nehrozi, pohary taky ne, baraz kdyztak zvladneme i bez nej.

  • huhu - 28.11.2024, čtvrtek, 14:42
    (0)

    bambulak: měl ale s tím Valentou je to i tak, že mohl Havlík hrát výš pod útočníky, dole hrál Valenta a Daníček (Trávník). Teď se rozehrál Kohút, slušne hraje i Kříšťan. Zkusil bych Havlíka opět nahoře, otázka kam s Kohútem?

  • bambulak - 28.11.2024, čtvrtek, 14:22
    (0)

    Opět, neměl by byt Havlík za ty peníze a se svoji kvalitou ten, co zvedá hráče kolem sebe?

  • Bayern Munchen - 28.11.2024, čtvrtek, 13:48
    (0)

    kara: Přesně tak... proto píšu, že bez kvality vedle sebe můžeš dělat co chceš, Valenta zvedl tehdy výkon Havlík a také Trávníka, to věděli všeci i Svědík a určitě i Šumi s vedením, ale nenahradilo to patřičnou kvalitou, za kterou by si musel taky slušně zaplatit a pak ještě ztratit Havlíka, tak se raději rozhodli mu zvětšit na slušnou úroveň plat, protože hrát bez Valenty a ještě i bez Havlíka, tak náš střed už nebude existovat vůbec...

  • Bayern Munchen - 28.11.2024, čtvrtek, 13:45
    (-1)

    bambulak: sám neudělá v týmovém sportu nikdo nic... na to rovnou zapomeň a kolik bere Krmenčík by mě zajímalo, myslím, že to nebude o moc míň jak má Havlík a jeho přínos je jaký... Havlík za oddanost si tyto peníze úplně v klidu zaslouží i když už nebude nikdy v takovém topu jak na podzim loňského roku...

  • karagavrylydys - 28.11.2024, čtvrtek, 13:43
    (1)

    BM: Za Havlíkův skvělý půlrok (podzim 23) může velmi výrazně Matěj Valenta.

  • bambulak - 28.11.2024, čtvrtek, 13:40
    (1)

    To jsem si nemyslel ani já a ani to po něm nechci, ale hráč s jeho kvalitami (jak sám píšeš) a platem by měl zvládnout na hřišti udělat i něco sam, argument ze nemá s kým hrát neberu prave kvůli tomu.. kdo jiný by to měl zvednout než legenda klubu a nejlépe placeny hráč?

  • Hory - 28.11.2024, čtvrtek, 13:39
    (0)

    BM - myslím tím výrazný pokles jeho výkonnosti, že i kdyby mu bylo o pět let méně, tak ho nikdo v té výkonnosti a s takovou smlouvou nekoupí. Ještě chci na tom ukázat to, že by se teď mohl zvednout nějaký křikloun s tím, podívejte se kolik má a jak hraje!? A ve finále se to zase otočí proti vedení. Tím říkám, jak je to pro klub v našich podmínkách složité podepsat prodloužení každého hráče, který je dobrý, má momentálně formu, je o něj zájem a on chce raketu. Pak se může stát to co s Márou.

  • Bayern Munchen - 28.11.2024, čtvrtek, 13:38
    (0)

    bambulak: to bych úplně netvrdil, snad si nikdo nemyslel v klubu, že Marek bude sypat góly jak na počkání, loni měl podzim nejlepší kdy v historii a už asi lepší mít i nikdy nebude... ale on si ty peníze zaslouží už jen za oddanost klubu, vůbec bych o tom ani nemluvil a stále si myslím, že je velice kvalitní hráč s výbornou levačkou, jen to chce aby k sobě měl i kvalitu s kým si to dát a bohužel tam je i docela problém v našem středu pole...

  • bambulak - 28.11.2024, čtvrtek, 13:36
    (1)

    já jen nechápu proč si klub nedá do smlouvy ze muže uplatnit opci, která automaticky prodlouží smlouvu o rok, pro hráče třeba s vyšším platem.. teď by se aktivovala a Plzeň by musela vysolit alespoň něco, případně by měl klub rok na to pracovat na smlouvě nebo hledání alternativy

  • bambulak - 28.11.2024, čtvrtek, 13:34
    (3)

    BM: následoval herní propad o tři třídy, mdlý přístup a nulový přínos

  • Bayern Munchen - 28.11.2024, čtvrtek, 13:17
    (0)

    Hory: co následovalo po podpisu smlouvy Havlíka, nějak netuším...

  • machiin - 28.11.2024, čtvrtek, 13:16
    (0)

    Hory - Jojo, tam tomu rozumím a je všechno v pohodě. Mára je samostatná kapitola, má specifické postavení ke klubu i regionu a vedení se zachovalo naprosto správně, tam je to úplně v pohodě. Taky chápu, že ne všem se může přidat, o té platové spirále mluvil i Pojezný na férovce a také tomu dokážu pochopit pokud je omezený rozpočet. Ale mě jen štve, že klub nemá na rozhazování, ale pak není shopen udělat prodej toho nejlepšího, co má. Beru to tak, že pokud na hráče (jeho požadovanou odměnu) nemám, tak mu krátkodobě přidám, prodám ho a na tom prodeji se mi ta krátkodobá investice vrátí. Tohle mě štve, to neefektivní hospodření. Nelze se spoléhat jen na kapsy majitelů. Mě tu chybí jen normální ekonomicky zdravý obchod s hráči. Ten mi tu zkrátka chybí.

  • karagavrylydys - 28.11.2024, čtvrtek, 13:08
    (1)

    Hory: Jenže Havlík je jeden, ale těch co odchází zadarmo spousta.

  • bilas - 28.11.2024, čtvrtek, 13:05
    (3)

    Tak Slovácko si tu pověst klubu, se kterým každý vyjebe dlouhodobě pěstuje a agenti to moc dobře ví...

  • Hory - 28.11.2024, čtvrtek, 13:05
    (0)

    machiin - ono je to celé složitější. Vem si jako příklad Máru Havlika. Tam si dovolím tvrdit se klub zachoval, podle představ fanoušků. Mára má nejvyšší plat v historii klubu jaký tu kdo měl, prodloužil na dostatečnou dobu. No a zbytek asi znáš co po podpisu té smlouvy následovalo. Klub si prostě nemůže dovolit podepsat každého hráče, tak,jak si představují fanoušci, to nejde. Proto se budu v těchto případech vedení spíše zastávat, než ho kritizovat.

  • JoseVale - 28.11.2024, čtvrtek, 13:04
    (0)

    To nejde za vedením, ale za majiteli, kteří nejsou schopni, či ochotni poslat peníze na chod klubu.

  • Nike - FCS - 28.11.2024, čtvrtek, 13:03
    (1)

    Tímhle si kope Slovácko cestu do hrobu, peníze nejsou a když už jsou tu nadějní hráči na zpeněžení, aby nám to finančně pomohlo, tak odejdou zadarmo, pořád stejná písnička, 90% lidí tady řeknou že nejsme ve Football Manageru, a že to tak nefunguje.... Neznám snad tým, kde by za posledních 5 let odešlo zadarmo tolik kvalitních a drahých hráčů, je to smutné, tohle jde za vedením....

  • machiin - 28.11.2024, čtvrtek, 12:50
    (0)

    Doski je u nás jedno z nejvíc horkých zboží. Rozhodně o něj musí být zájem a divil bych se, kdyby nebyl. Zaslouží si se posunout dál, odvedl tu mraky práce. Ale... Pokud je to s Plzní pravda, tak je to zase klasická písnička ohledně prodlužování smluv a hlavně financí. Pokud chci, aby tu zůstal hráč, u kterého vím, že o něj bude zájem, tak mu nabídnu smlouvu mnohem dřív, než půl rok před koncem a také i dle jeho představ. (Samozřejmě do toho nevidím, třeba to tak není.) Ale podle toho, jak v posledních letech odcházejí hráči většinou zadarmo, se mi zdají smlouvy výhodné jaksi pouze jednostranně (pro Slovácko), jinak by přece hráči neodcházeli grátis, ne? Vnímám to tak, že hráčům není nenabídnuto tolik, kolik by si představovali, a tak jdou pryč. Je to jejich práce a udělali bychom to tak všichni, kdybychom věděli, že nám jinde dají více peněz za stejnou práci a ostatní podmínky by byly podobné či lepší. A pokud se chce hráč posunout dál a mít lepší podmínky, tak jaký problém domluvit se na "přechodné" smlouvě výhodnější pro hráče s domluvou, že ho teda zkusím prodat? Příklad: Doski má hodnotu dle TM cca 11M. Tak mu rok před koncem smlouvy nabídnu smlouvu delší o další rok a na 200K peněz měsíčně (například). Hráč bude spoko. Domluvíme se, že do roka půjde dál (-2,4M za rok pro hráče). Pokud se do roka přestup podaří, tak vyinkasuju 9M za přestup. To jsou pořád velmi důležité finance. Pokud je tedy pravda, že jde zadarmo do Plzně, tak fakt si nemyslím, že z té Plzně taky zadarmo odejde, nejsem naivní, sport je pořád jen byznys. Nějak v tom ale nevidím péči řádného hospodáře, ale spíš charitu konkurenci. Ledaže by v tom byly domluvené zákulisní prachy mimo účetnictví, ale ani nevím, jestli je tohle vůbec reálné.

  • karagavrylydys - 28.11.2024, čtvrtek, 11:49
    (-2)

    Hory: Souhlas. Doski zadarmo přišel, zadarmo odejde. U Sinyavského je otázkou, jestli mu byla vůbec smlouva nabídnuta. No a u "odchovance" Kohúta bych očekával jiný přístup v otázce prodloužení smlouvy, jako třeba Sadílek. Ale taky těžko říct, jaká smlouva mu byla nabídnuta.

  • Hory - 28.11.2024, čtvrtek, 10:58
    (0)

    Bambulák - proč by měl odcházet zdarma, když tu má smlouvu do roku 27?

  • huhu - 28.11.2024, čtvrtek, 10:42
    (0)

    rrr23: souhlas, cítím možná trochu problém v kapitánské pásce pro Havlíka, je moc hodný. Včera tam byla nějaká situace, Breite jako kapitán se rozběhl k rozhodčímu a něco divoce řešili, Havlík stál o několik metrů dál a pohoda vůbec ho to nezajímalo. Nebo nějaké vyvinutí tlaku na rozhodčího po golu sigmy, kdy podle mě se jednalo o sporný gol a možný ofsajd (hráč který bránil Hečovi ve výhledu) A Havlas nic, stojí na půlce a čeká co bude. Chápu, že hráč na hřišti neovlivní rozhodnutí Var, ale chybí mi větší koule. Trochu problém jako Sparta s Panákem po odchodu Krejčího. Už aby se vrátil Vlasta.

  • bambulak - 28.11.2024, čtvrtek, 10:31
    (0)

    Hory: mozna proto, ze i Vasko odejde zdarma tak na 90 %

  • rrr23 - 28.11.2024, čtvrtek, 10:26
    (0)

    Tým potřebuje změnu, bude to bolet. Odchod Doskiho, Syni, Kohúta nebo třeba i Havlíka bude obrovské oslabení, ale jsem snad i pro. Důležité z toho bude něco vytřískat a nahradit. Škoda, že místo věcné diskuze tu jsou tak často napadání a urážky. Jestli to trochu neodráží náladu v klubu. Včera tam vletí při výskoku úplně zbytečně do Hečise a jediný Doski ho tam aspoň lehce odstrčí, frajer tam měl dostat daleko větší bídu. Druhý gól jsme dostali po strašném nedůrazu, kdy dva naše hráče zatlačili do branky. Přál bych si trošku srdíčka, od nás i od hráčů.

  • a jé - 28.11.2024, čtvrtek, 10:24
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-mel-jsem-byt-odvaznejsi-a-stridat-vyvoj-zapasu-mohl-byt-jiny-kal-se-kouc-slovacka-5040987#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

  • Hory - 28.11.2024, čtvrtek, 10:24
    (0)

    Doski nás nic nestál,za tři roky se nám vyplatil až až,tak já s tím nemám problém pokud odejde i zdarma. Kohúta klub podržel, když mu to nešlo a bylo mu ouvej,ale svoje si tu uhrál a chápu, že nechce jít cestou jak Mára, který bude celý život věrný jednomu klubu. A Vas, zase mi taková hvězda nepřijde, abych tu kvůli němu musel proklínat vedení klubu. To samé, proklínané vedení klubu přivede hráče jako Vaško, ale protože se jen nadává a kritizuje,tak pozitivních věcí a pochvali se vedení od fanoušků nedočká.

  • karagavrylydys - 28.11.2024, čtvrtek, 09:58
    (0)

    Smetana si v zimě jistě přivede posily a 3 zmiňovaní, jimž končí smlouva, mohou jít pryč už v zimě, aspoň za nějaký drobný peníz. Lepší, než v létě zadarmo.

  • Bayern Munchen - 28.11.2024, čtvrtek, 09:56
    (0)

    JoseVale: škoda, že ty cca 3 míče raději nedali klukům na výplaty a dají je za trenéra, tomu nerozumím, když klub nedává hráčům výplaty... když nemám tak je takhle nebudu přeci utrácet, to je trochu špatné hospodaření, tohle bych si ve své firmě nedovolil...

  • Petros - 28.11.2024, čtvrtek, 09:55
    (0)

    Já jsem tu o Kácovi nic nekomentoval, jen jsem tu hodil odkaz na jeden rozhovor s ním....ale to jsi před chvílí teda nenapsal, že doufáš, že si tu na jaro nezahraje :)

  • JoseVale - 28.11.2024, čtvrtek, 09:49
    (3)

    Příteli, ja to Doskimu nijak nezazlívám. Ja byt nim, tak tady nezůstanu ani o minutu dyl, kdo by chtěl taky makat ve Slovácku, ktere ti nedava vyplatu. Ja se bavim o Kadlecovi, protoze jste tady psali jak je obrovská škoda, ze nezůstal v klubu. Jemu je klub uplne u prdele, jde mu jen o prachy a vždycky šlo. Nemluvě o tom, jak na jaro rozmrdal kabinu, doslova.

  • Bayern Munchen - 28.11.2024, čtvrtek, 09:49
    (0)

    JoseVale: proč by si Doski za nás neměl na jaro kopnout, Kohút už podepsal nebo ten nebude na jaro hrát za nás taky, Vlas už taky podepsal nebo to bude další, tož to za nás moc hráčů na jaro hrát nebude...

  • Bayern Munchen - 28.11.2024, čtvrtek, 09:40
    (0)

    lagic: útočník je od střílení gólů, souhlas, ale ten útočník musí mít taky kvalitní servis a to v našem týmu nemá, ať je tam kdokoliv... a útočník co umí střílet góly, tak by ve Slovácku ani už nebyl a nebo by se tady dlouho ani neohřál, holt taky proto máme útočníky takové jaké máme...

  • Petros - 28.11.2024, čtvrtek, 09:38
    (0)

    Je vtipné, jak několika lidem tady ležím v krku a musí mě tu jmenovat i když tu nic nepíšu. Musím se smát :) ad Doski. Jak psáno níže, jednat může až od ledna....do té doby spekulace. Ale vraťme se do léta 22, přichází do klubu zadarmo z krachujícího 2ligového týmu z Rakouska. V Německu před tím hrál jen amatérské soutěže. Odmítla ho Boleslav před námi. O borca nikdo nestál, Slivácko mu zachránilo kariéru. Nevěřím tomu že dostal plat víc jak 100 litrů měsíčně, to by byly naši manažeři a ředitel hlupáci. Takže borec za 3 roky vyprofilovaný jako jeden z nej hráčů tu, reklamní potenciál, reprezentant Iráku co si asi zahraje na MS, bere tu podprůměrný plat a ty si Valíku myslíš, že tu zůstane za stejných podmínek? Seš tak naivní a hloupý? Asi jo :)) Míč byl a je na straně vedení klubu aby mu už dávno nabídlo mnohem lepší podmínky a plat aby tu zůstal, protože on si to za své výkony zaslouží! A jestli na to klub nemá, nebo nechce dát, neni to jeho chyba a byl by blbý aby neodešel za lepším. A určitě bude Valíčku na jaro hrát, nej hráče musíme nechat hrát, nejsme Ska :)

  • Bayern Munchen - 28.11.2024, čtvrtek, 09:37
    (0)

    JoseVale: žádného trenéra nevyhazuji, nauč se prosím číst... jen si myslím, že trenér má umět reagovat na vývoj utkání a pokud čeká na něco a nevím na co tedy včera čekal, že se stane, když jsme druhý poločas byli furt pod tlakem Sigmy... a jestli neumí reagovat na průběh zápasu a zasáhnout do toho, tak sorry, ale takový trenér tě moc nikam neposune...

  • bambulak - 28.11.2024, čtvrtek, 09:32
    (0)

    s tema smlouvama at uz jdou fakt do prdele

  • huhu - 28.11.2024, čtvrtek, 09:21
    (0)

    Michalfcs: tak jedna věc je podpis, druhá je domluva se Šádkem, který obchodovat prostě umí, a Doski asi Kadlecovi dost věří

  • JoseVale - 28.11.2024, čtvrtek, 09:19
    (1)

    Mam známého v te agentuře, je to hotova vec. Tak doufám, ze si za nas na jaro nekopne.

  • kecipep - 28.11.2024, čtvrtek, 09:13
    (0)

    Tak ono bylo jasné, proč ho Káca vzal pod svá křídla. Ví se o Doskiho končící smlouvě a jsou to easy money za podpisové bonusy.

  • FCS84 - 28.11.2024, čtvrtek, 09:11
    (0)

    Hráč, který zadarmo přichází je vlastně předurčen k tomu, aby zadarmo odešel...

  • Michal fcs - 28.11.2024, čtvrtek, 09:07
    (0)

    Vale: vzhledem k tomu, že hráč pod smlouvou muze podepsat nejdrive 1/2 roku pred vyprsenim novou,tak nevim,kde jsi to vzal.

  • huhu - 28.11.2024, čtvrtek, 08:48
    (0)

    JoseVale: Doski podepsal v plzni? seru na to vole začnu fandit klubu, který svoje nejlepší hráče umí prodat a trochu v nich vyvolat odpovědnost vůči klubu, který je dostal na ligou scénu. Už mě to fakt nebaví to je furt dokola, odchází ti nejlepší a zadarmo.

  • Hory - 28.11.2024, čtvrtek, 08:47
    (0)

    JoseVale - odkud čerpáš informace ohledně Doskiho?

  • lagic - 28.11.2024, čtvrtek, 08:43
    (1)

    BM: Očekávat dobré zakončení u všech hráčů můžete max. v nějakém fotbalovém manažeru, ne v realitě. Útočník je na hřišti primárně od střílení gólů a dobré zakončení a výběr místa musí být u útočníka základ. Ano, realizák měl střídat dříve, osobně jsem čekal střídání o poločase, ale to Kozáka neomlouvá za to, jak nesmyslně tam vletěl, když měl již žlutou. Čekal jsem, když se nestřídalo v poločase, že podle toho, jak jsme začali druhou půli pasivně, dojde ke střídání max . v 55. minutě a byl jsem nemile překvapený, že se nic neděje.

  • Hory - 28.11.2024, čtvrtek, 08:39
    (0)

    Huhu - do roku 25 tu smlouvu má Kohút. To je to, že když dáš i odstavec, tak se to spojí v jedno a pak to lze chápat z toho jako Ty.

  • JoseVale - 28.11.2024, čtvrtek, 08:38
    (1)

    Pan podnikatel opět vyhazuje trenéra. Jo a mam vzkaz pro Petrose, ten tvuj nejoblíbenější Káca, u kterého je obrovská škoda, že nezůstal v klubu, udělal všechno možné, aby Doski podepsal v Plzni a podařilo se. Samozřejmě za to dostane hezké penízky, to jen jak tomuto člověkovi záleží na klubu. Je to jen a jen zlatokop.

  • Bayern Munchen - 28.11.2024, čtvrtek, 08:29
    (0)

    lagic: já očekávám dobré zakončení od všech hráčů na hřišti a neházel bych to jen na Kozáka, 11 branek za 15 zápasů mluví za vše... vyloučení bylo zbytečné, ale tady je chyba v realizáku, jako první střídání v 70 minutě, kdy už nás Sigma v podstatě 30 minut tlačila a byla jen otázka času kdy inkasujeme, už dávno měl být na hřišti třeba Krmelec nebo Cecil, aby naše odkopy na hoře podržel a byl i čas si vydechnout... tohle dávám za vinu více realizáku než Kozákovi a čekal bych od Smetany rychlejší reakci na vývoj utkání, nevím fakt na co čekal a jestli si neumí dupnout a rychle reagovat, tak tam nemá co dělat...

  • lagic - 28.11.2024, čtvrtek, 08:21
    (0)

    Včera to pohřbil Kozák tím vyloučením. A také tím, že je zbrklý v šancích. Vzpomeňme na Plzeň, kdy dvakrát v jasné pozici netrefí pořádně balon, tam nás to ještě nemrzelo. Včera už ano, mohl dát v jasné pozici na 2:0 (po střele Kohúta), ale zase v koncovce selhal. Sice se následně mávnul offside, ale VAR by gól uznal, protože dle opakovačky se o offside nejednalo. Běhá, bojuje, dře, to u něj oceňuju, ale já od útočníka očekávám hlavně čich na góly a dobré zakončení a to u něj postrádám.

  • Bayern Munchen - 28.11.2024, čtvrtek, 08:05
    (0)

    Ten včerejší zápas mě sere, vést jedna nula po poločase a mít to takhle slušně rozehrané a následně to takhle pohřbít, tomu nerozumím... ta taktika do druhého poločasu byla strašná, bránit a bránit, úplně jsme rezignovali na fotbal směrem dopředu a holt za to vždy přijde trest... pozitiva včerejšího zápasu byl za mě Vaško, Kohút a Heča a konečně branka z rohu, to jsem u nás dlouho neviděl, snad na tom budou dále pracovat, standartkami se dá hodně pomoc... no do konce podzimu jsou ještě 4 kola, jako zásadní beru porazit Duklu a Pardubky ať máme od nich klid... a Smetana bude mít zimní pauzu plus jarní část na to ať ukáže jaký je trenér, nebude na něho v podstatě žádný tlak, na poháry to není a na sestup a baráž snad letos taky ne, samozřejmě to musí jít ruku v ruce s vedením a výměnou kádru... jinak i to že máme 20 bodů za 11 branek v 15 utkáních je docela mega zázrak, když si člověk vezme že třeba Kliment tohle stihl nastřílet jenom on sám...

  • zdrh - 27.11.2024, středa, 23:15
    (0)

    Vaško má smlouvu do roku 2027

  • huhu - 27.11.2024, středa, 22:36
    (0)

    *rok

  • huhu - 27.11.2024, středa, 22:36
    (1)

    Hory: to tu má jako Vaško smlouvu na dok?? Co to je za blbost?

  • bambulak - 27.11.2024, středa, 20:59
    (0)

    ad Vasko: https://www.efotbal.cz/article/fotbal-chance-liga-roste-slovacku-evropsky-stoper-muze-byt-rika-expert-na-vaska-se-pritom-v-michalovcich-piskalo-a086369a-d842-4dd0-ba26-6e7e19b41c08

  • Hory - 27.11.2024, středa, 20:45
    (0)

    Dovolím si sem zkopírovat postřehy z dnešního utkání od Michala Kvasnici: Na slovenského stopera Filipa Vaška se mě na Lize mistrů v Bratislavě ptal skaut zahraničních klubů, protože mu prý fantasticky vycházel v datech. Nedivím se, pětadvacetiletý obránce má opravdu výbornou formu. Skvělá postava, rychlost, osobní souboje, navrch snaha o konstruktivní rozehrávku. Dlouho v Uherském Hradišti nevydrží. Bohužel střídal kvůli zranění. V červnu 2025 mu končí smlouva, šanci na podpis větří nejen Baník Ostrava. Michal Kohút, levonohý středopolař v ideálním věku (24), bude horkým zbožím zimy. Pokud bude hrát jako proti Sigmě, může se těšit na kupu nabídek. Akorát měl v 65. minutě zvýšit na 2:0...

  • Michal fcs - 27.11.2024, středa, 20:39
    (1)

    Moc nerozumím, jak to Smetana myslel...."Chtěli jsme, aby Matyáš zápas Michaelovi rozjel, připraví mu půdu, což se mu z větší části podařilo"...Vzhledem k tomu, že Kozák dostal ČK v 71 minutě a nevím o tom, že by se už v tu dobu chystalo střídání, tak nechápu, co mu měl rozjet, posledních 10 min?????? Trenére takto ne, je potřeba reagovat na vývoj a ne udělat druhé střídání v 81 min a to ještě z důvodu zranění. Snad se z toho poučí

  • derflik - 27.11.2024, středa, 20:39
    (0)

    Kozák hlavně nemá hrát na hrotu , ale pod hrotovým útočníkem , kde by posbíral ty balony.

  • karagavrylydys - 27.11.2024, středa, 20:36
    (0)

    Marwik: Rozdíl mezi Kozákem a Mihálikem je ten, že Kozák aspoň běhá.

  • karagavrylydys - 27.11.2024, středa, 20:34
    (0)

    Hory: Vždyť hraje celý podzim prd.

  • Hory - 27.11.2024, středa, 20:32
    (0)

    Osobně mě velmi mrzí co dnes provedl Kozák, ale určitě bych ho za to nezatracoval. Většině hráčů se to někdy podaří. Že to dnes nebylo ono? Prostě den blbec pro něj, ale já osobně v něm vidím pořád nadějného hráče, který by ty šance měl dostávat.

  • Marwik - 27.11.2024, středa, 20:25
    (0)

    Nevím, co vám Kozák udělal, ale ty dnešní hejty na něj nejsou fér. Snaha na něm je vidět vždy, to že dnes se nepovedlo, jde to za ním, ale je mladý a potřebuje podržet.

  • Babu - 27.11.2024, středa, 20:12
    (0)

    V klidu, to bylo jen takové rypnuti do vlastních řad. A ano, JT je asi jediný, kdo strida odvážně.

  • tvojemama - 27.11.2024, středa, 20:10
    (1)

    Babu- promiň já to myslel jak jsi psala o Westovi. West měl prostě přípravu a ztratil kabinu. Jinak souhlas se vším. I Trpišovský to často říká, že spousta trenérů blbě reaguje v průběhu zápasu

  • Babu - 27.11.2024, středa, 20:00
    (0)

    Tvojemama: a co jsem takového napsala? Jenom že dnes měl střídat dřív a že nechápu sestavu. Píšu někde, že mě zkamal nebo že na to nemá nebo že tu nemá co dělat? Jedině, co jsem psala je, že nechápu, proč se nezměnila taktika a nestridalo se. Ale to je obecně nešvar české ligy, já bych stáhla kozáka a vlasiye o poločase

  • tvojemama - 27.11.2024, středa, 19:55
    (-2)

    Babu- to snad nemyslíš vážně ne? Smetana je tu chvilku. Soudit můžem na jaro jak odehrajem pár zápasů.

  • Bayern Munchen - 27.11.2024, středa, 19:37
    (0)

    Babu: tam jim asi neradil, tam to vedl ještě West ne…

  • Babu - 27.11.2024, středa, 19:35
    (0)

    BM; byl i v Hradci a prohráli jsme 0 3, tak zas nedelejme z jeho osoby klíčový faktor

  • Bayern Munchen - 27.11.2024, středa, 19:28
    (0)

    lupen: to bylo Svědíkem s tou Plzní dnes tam bohužel chyběl…

  • karagavrylydys - 27.11.2024, středa, 19:22
    (2)

    Ondra: Zahrál dnes Heča a v první půlce Kohút.

  • lupen - 27.11.2024, středa, 19:19
    (0)

    Já spíš nechápu, že s Plzní to jde a pak dojedeme do Olomouce, dáme gól se štěstím a jen to dohráváme a je vlastně úplně jedno jak to dopadne

  • Vosolys - 27.11.2024, středa, 19:18
    (0)

    To Vaškovo lezeni pri golu se teda vyplatilo..

  • Ondra - 27.11.2024, středa, 19:07
    (3)

    Kozákův (ne)výkon byl výrazný, ale dnes nezahrál vůbec nikdo. Už po prvním poločase jsme vedli se štěstím.

  • Michal fcs - 27.11.2024, středa, 19:05
    (1)

    Smetana me zklamal,ma na vysledku velký podíl......

  • Greif - 27.11.2024, středa, 19:02
    (1)

    Sláva bayerne úplně s tebou souhlasím, s Vasilem měl jít kozák z placu a ideál někdo kdo podrží .. třeba cecil

  • spiky - 27.11.2024, středa, 19:00
    (0)

    Za mě pokračujeme v podzimních výkonech. Kromě pár dobrých poločasů, hrajeme pořád to stejné. A je jedno kdo šéfuje lavičce. Ty výkony jsou naprosto totožné za mě.

  • Bayern Munchen - 27.11.2024, středa, 18:58
    (0)

    Prokoucovany zapas nechápu proč stridame poprvé v 70 minutě, to je tady zvykem ať tomu šéfuje kdokoliv… jinak druhy poločas slaboucky jen jsme bránili výsledek a to nás i potrestalo…

  • karagavrylydys - 27.11.2024, středa, 18:58
    (1)

    Pokud nebyl Krmenčík zranění, tak sestavě a střídání nerozumím. Jinak po 15. kolech se už dá říct, že Kozák je další z řady nevydařených ofenzivních posil.

  • Babu - 27.11.2024, středa, 18:56
    (2)

    Ok,šlo se do toho s nějakou taktikou, která vůbec nevycházela, Kozák neměl nic, mohl jít dolů ve 30.min, místo toho se tam trápil do redky. Když celý první poločas krapeme vrchem po pravé straně, tak tam má jít krmencik. Vůbec nechápu, co jsme dnes hráli, dobry byl jen kohut a heca, nemělo to hlavu ani patu. To kdyby takhle postavil West, tak už com hoří

  • a jé - 27.11.2024, středa, 18:56
    (0)

    Druhy polocas jsme zůstali v kabině, nastoupilo úplně jiné mužstvo

  • lupen - 27.11.2024, středa, 18:54
    (2)

    Tvl ten kozák měl jít dolů nejpozději o poločase, smetana bude nejspíš další odborník na střídání, Krmenčík celý zápas sedí ...

  • Skein - 27.11.2024, středa, 18:49
    (0)

    (ne)mohl střídat, ale blbost Kozáka...pak se to projevilo..jinak zápas nahhorů - dolů, na který se dá v mlze dívat. Doski bohužel...měli jsme to dobře rozehrané, držel Heča.

  • huhu - 27.11.2024, středa, 18:47
    (0)

    Proc tam nejde na pet minut cecilka nebo krmelec???

  • barnabas.666 - 27.11.2024, středa, 18:45
    (0)

    Tohle jde za Smetanou. Kozák patřil k nejhorším v první půli. Já osobně čekal, že půjde o půlce dolů. Když pak střídal Siňavský a Kozák furt zůstával na hřišti, tak jsem to už nechápal vůbec. Tohle je odměna pro Smetanu. Máme plnou lavičku kvalitních ofenzivních hráčů a on tam drží za každou cenu hráče, co má kartu a nic nepředvádí.

  • bambulak - 27.11.2024, středa, 18:43
    (-1)

    hezkyyy druhy polocas

  • huhu - 27.11.2024, středa, 18:43
    (0)

    A dalsi zapasy bez Doskiho, to je napi..

  • Skein - 27.11.2024, středa, 18:43
    (0)

    jej Doski

  • huhu - 27.11.2024, středa, 18:42
    (2)

    Kozak pokuta , to je pojeb celeho tymu, hraje hovno a pak udela toto

  • mafie - 27.11.2024, středa, 18:41
    (2)

    Bohužel prokoučovany zápas

  • a jé - 27.11.2024, středa, 18:38
    (0)

    Dobrý fotbal zůstal v prvním poločase

  • karagavrylydys - 27.11.2024, středa, 18:38
    (4)

    Kozák hraje celý zápas hovno a ještě se nechá úplně zbytečně vyloučit. Za mě bohužel druhý Mihálik. Jinak dnes skvělý Heča, drží šanci na bod.

  • mafie - 27.11.2024, středa, 18:35
    (0)

    Právě jsem si říkal , vystridej Kozáka , dej tam už toho Krmelce , pozdě.

  • Hory - 27.11.2024, středa, 17:50
    (0)

    Dost dobrý fotbal z naší strany,na to se dá opravdu dívat.

  • Mouses - 27.11.2024, středa, 17:49
    (0)

    Zatím dobrý fotbal. Hečis podržel a my potrestali :)

  • Skein - 27.11.2024, středa, 17:40
    (0)

    goool..konečně centr!!

  • a jé - 27.11.2024, středa, 17:29
    (0)

    Kukučku myslim že ne

  • huhu - 27.11.2024, středa, 17:24
    (0)

    Toho Kukučku mame na hostovani s opci? Doufam ze ano

  • Skein - 27.11.2024, středa, 17:22
    (0)

    uff..to bylo..jinak se na to dá dívat

  • lagic - 27.11.2024, středa, 14:58
    (0)

    Aby se vůbec hrálo, na té kameře z náměstí se zdá, že tam mlha houstne...

  • Matejmatyas - 27.11.2024, středa, 14:20
    (0)

    Klidne odkoupim

  • nbk - 27.11.2024, středa, 12:56
    (0)

    Je tu někdo, kdo jede do Ol a nemá lístek? podaruju :-) sektor hostů

  • Skein - 27.11.2024, středa, 12:42
    (0)

    tip na sestavu?

  • Skein - 27.11.2024, středa, 12:42
    (0)

    + https://slovacky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/v-olomouci-je-zase-mlha-stredecni-dohravka-se-slovackem-ale-zatim-ohrozena-neni.html

pristi
 Další články:
29.11.2024, pátek, 11:43 - Soupeř o Slovácku: Smetana přinesl systémovost, Ndefe jako Dweh z Plzně
28.11.2024, čtvrtek, 11:41 - Skvělý Kohút se v lize trefil po dvou a půl letech. Co smlouva? Jasno prý nemá
28.11.2024, čtvrtek, 11:39 - Trenér Smetana po prohře v Olomouci: Měl jsem být odvážnější a střídat dřív
27.11.2024, středa, 18:56 - Strašidelná druhá půle. Slovácko ztratilo v Olomouci vedení, dohrávalo v devíti
24.11.2024, neděle, 16:55 - Krmenčík se probral, litoval zahozených šancí: Škoda, že jsem nedal více gólů
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace