*
včera
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Slovácko - Brno 0:2, Zbrojovka si i v deseti došla pro cenné body

08.05.2011, neděle, 13:50
povstan_velky.jpg

Fotbalisté Brna získali ve 27. kole cenné tři body v boji o záchranu na hřišti Slovácka. Hosty poslal do vedení Došek a i když poté přišli o vyloučeného Dostálka, dokázali zvýšit na 2:0 gólem Valenty.

Slovácko si sice připravilo více příležitostí, ale Kalabiška ani Švancara ty své neproměnili. Ve střelecké produkci Zbrojovka domácí tým vyučila, když se ve 28. minutě trefil po rohovém kopu Došek.

Za oplácení dostal před poločasovou přestávkou červenou kartu hostující Dostálek, ale fotbalisté Slovácka početní převahy nevyužili. Naopak, v 71. minutě je podruhé potrestal po Střeštíkově akci Valenta.

Slovácko opět propadlo střelecky, Brnu nedalo branku už 700 minut.

Brňanům se kvůli zraněním a trestům rozpadla obrana a tomu odpovídala také po většinu prvního poločasu jejich hra. Slovácko mělo výraznou územní převahu, ale v koncovce tápalo.

Jméno Heslo
text
  • JURKO - 11.05.2011, středa, 09:33
    (0)

    za vulgarity se omlouvám,ale po pár štamprlích se to dá ne? jinak si za svím stojím. opravdu si myslíte, že závěry všech soutěží nemají dopředu svůj scénář? to platí i pro Gambrinus ligu. zbytečně jste situaci na konci zápasu vyhrotili. jenom jste dali možnost médiím spekulovat. to podle mého názoru není "stát za klubem za každou cenu" že nemáte rádi Brno na tom nic nemění(já je taky nemám rád) ale už jsem si všiml, že jak má někdo jiný názor než vy je hned oheň na střeše a taky si servítky neberete.(viz. kauza Zelenka) ještě jednou se omlouvám.

  • riedlss - 11.05.2011, středa, 09:25
    (0)

    nemám:((ale máš pravdu, mohl by se hodit:)))

  • Babu - 10.05.2011, úterý, 19:09
    (0)

    riedlss: nevyháněj ho! Máš seznam domluvených zápasů? Nemáš, tka nemožeš chytračit jak kolega jurko :D:D:-)

  • riedlss - 10.05.2011, úterý, 18:47
    (0)

    to jurko je pičus:nevím nevím,ale zahráváš si s ohněm, máš asi tolik zkušeností, že tu akorát ztrácíš čas..přepni tu svou ovarovou hlavu a běž chytračit na facebook...ty víš myslím všechno tak už radši táhni ať něco neprokecneš:D

  • Babu - 10.05.2011, úterý, 18:20
    (0)

    jurko: ani nevíš, kdo z nás se s kým baví, co ty víš, jaké máme informace?:D jinak na ten vyjetý list domluvených matchů bych sa aj podívala.. jo a že máme držet huby? To asi těžko, hošánku, nenecháme si srat na hlavu a nadávat si.

  • Babu - 10.05.2011, úterý, 18:18
    (0)

    jurko: je nás tu pár adminů, ale na důkaz toho, jak ubohý umí člověk být, to nevymažu, aby se pobavili aj ostatní a nebyli tu nějaké kecy o cenzuře.. a přijď nám někdy říct do očí, jací sme "vyjebaní kreténi, zatvrzelí a omezení blbečci a jeden kretén vedle druhého".. dost si nevidíš do huby ty anonymní hvězdo!

  • Valheru - 10.05.2011, úterý, 18:09
    (0)

    JURKO: jinak tvůj příspěvek porušuje veškeré pravidla diskuze, takže si dej pozor na hubu(klávesnici). Mimochodem, mě by ten seznam zajímal, takže sem s ním a nezapomeň k tomu přidat i DŮKAZ, protože kydat hnůj a nadávat jako ty umí každý.

  • Valheru - 10.05.2011, úterý, 18:04
    (0)

    JURKO: no, hlavně že máme tebe, abys nám všechno hezky vysvětlil. Akorát tento způsob mi přijde přesně v duchu nadávek, kterými jsi se tak hezky pojmenoval. Více takových oduševnělých příspěvků.

  • JURKO - 10.05.2011, úterý, 17:43
    (0)

    vy jste tady fakt všichni vyjebaní kreténi. zatvrzelí a omezení blbečci. všecna čest vašemu fandění a víře. to myslím vážně. ale jinak se tu nad sebou zamyslete. ani jeden nevíte jak to ve fotbale chodí. jste v tomto směru opravdu blbí jak velebného pána šiřák! jinak "zelí" měl od začátku pravdu. ono je jenom trochu problém rozumět fotbalu. kolik z vás ho na aspoň na výkonostní úrovni hrálo, když tady melete takové blbosti? těmato pytlovinama co tu melete klubu opravdu pomáháte ze všeho nejvíc vy ocasi. mám vám tu vyjet kolikrát synot nebo Slovácko vyhrálo po domluvě? to by jste se asi posrali. tak držte huby a basu nebo nás prážáci příští sezonu pošlou do kytek a potom si nadávejte, že se moravské kluby na nás vysrali! jste tu opravdu jeden kretén vedle druhého.

  • KEIKIN - 10.05.2011, úterý, 13:52
    (0)

    Valheru: Bagr je opravdu Lukáš. Bagr77:Lukáši svého času tě ze Sparty poslal pryč trenér Hřebík, z toho důvodu, že jsis neplnil obranné úkoly. Dá se Hřebík srovnat ze Soukupem ?

  • Valheru - 10.05.2011, úterý, 13:27
    (0)

    bagr77: zlepšení nálady? myslíš ty úsměvné katastrofální chyby v obraně? kdopak se nám z té zálohy asi nevracel? :-)

  • bagr77 - 10.05.2011, úterý, 12:12
    (0)

    No hlavně jsem zvědavej v LB na sestavu,dle toho se pozná,kdo dostane stopku na příští sezonu!!

  • bagr77 - 10.05.2011, úterý, 12:11
    (0)

    Peet díky taky:)).

  • bagr77 - 10.05.2011, úterý, 12:10
    (0)

    e-Lucky:díky,že mě máš rád,tady máš něco na zlepšení nálady:)))http://www.youtube.com/watch?v=z2i6FqfV74o

  • Pařez - 10.05.2011, úterý, 11:01
    (0)

    bagříku, jestli dáme v LBC bod, tak jsi borec, chystáme se tam s kamarády, po špatném výkonu většinou FCS zabere, tož uvidíme...

  • peet - 10.05.2011, úterý, 11:01
    (0)

    eLucky za to Ty jsi tohoto schizofrenika měl už dávno zabanovat, je to evidentně osoba psychicky narušená...když se vydává za něco co ve skutěčnosti není, nechápu proč na toho ocáska neustále reagujete.....

  • eLucky - 10.05.2011, úterý, 10:02
    (0)

    to bagr77: tys mel chodit kanalama uz kdyzs tady byl radsi;)

  • bagr77 - 10.05.2011, úterý, 09:59
    (0)

    Moravian:Neviděl jsem zápas,a proč myslíš,že se jim nechtělo,že by jim přistálo na účet pár kapříků:)?!A Švanci neběhal,jo?!To už musí být teda,když fanoušci nadávají i na něj,no být tam já,z Prahy,to bych musel asi chodit kanálama po UH!!Ne,je to ostuda hrozná!!A když i věrní fanoušci se takhle naštvou,nezávidím těm hráčům,vedení!!

  • wiper99 - 10.05.2011, úterý, 09:01
    (0)

    to eLucky:můžou použít ty svoje skvělé koncepce,které přináší tolik tížených výsledků a radosti nás všech.myslím že tento úkol bude nad jejich síly,měli by to konečně už předat někomu jinému.

  • eLucky - 10.05.2011, úterý, 07:15
    (0)

    No tady je veselo... zarucenych receptu na lepsi hru, lepsi skladbu muzstva, atd. vsichni z nas vysypu z rukavu za 5 minut 10, ale problem je, JAK to udelat?? Nerikam, ze Krejci se Soukupem pri tomto neudelali chybu, ale VUBEC jim tento ukol nezavidim... A su VELMI zvedav, jak se s tim ted poperou.

  • Moravian - 09.05.2011, pondělí, 21:16
    (0)

    bagr77: Sobota nebyla o kvalitě! Sestava prakticky ve stejném složení dokázala přehrávat silnější soupeře než současné Brno, které bylo navíc o deseti. Švancara; tolik opěvovaná ikona si neporadil s jednoduchými míči a nedokázal dát ofenzivní hře jakýkoli smysl. Nebýt Urbánka, jehož centry lítaly opět přesně, snad bychom neměli žádnou šanci. Ale není to o tom, že současné Slovácko je slabé. Spíš o tom, že se jim "někdy" nechce.

  • ABC - 09.05.2011, pondělí, 20:19
    (0)

    hlavně lenochu švancarovi, tomu pohyb a něco víc zjevně chybí

  • spartan - 09.05.2011, pondělí, 19:36
    (0)

    Pane Zemku, vemte si těch 11 hráčů a ukažte jim co je práce, dejte je na týden do železáren, manuálně pracovat, ať ví co to je práce, a toho nejlepšího sportovce okresu který si ten titul koupil od fandů za 60 000, toho si tam nechte týdny dva

  • RNA - 09.05.2011, pondělí, 19:12
    (0)

    já souhlasím s tím, co napsal v této diskuzi rim, ke Kordulovi se ani nemíním vyjadřovat.

  • rim - 09.05.2011, pondělí, 19:06
    (0)

    to FansHonza: Jane, já ti to někdy řeknu, ale jak jsem již uvedl:"Nikdy nevíš, kdo tě podrazí!" Přeberte si z toho každý co chcete. Já tam už tento rok nepáchnu, dělat vola. Jen pevně doufám, že mi přestávka dá sílu pro další sezónu. Předpokládám a doufám, že bude prvoligová!

  • Jerry1984 - 09.05.2011, pondělí, 18:21
    (0)

    Kordič řekl řekl do novin to co se tu rozepisovalo ale o těch, co začli o prodaném zápase...to je potřeba trochu upravit

  • Michal fcs - 09.05.2011, pondělí, 18:05
    (0)

    Marku,máš pravdu, nepůjde to ze dne na den, ale tahle parta rozhodně srdcaři nejsou ,ačkoliv nejsem zastáncem radikálních řezů a byl jsem rád,že tým zůstal přes zimu pohromadě, tak po sezoně je radikální řez nevyhnutelný, tahle parta sklamala (nejen v sobotu). Určitě jí neprospělo neustálé měnění sestavy, žádný systém hry. Je třeba vyhodnotit i toto hledisko a já věřím, že kamarádčovství půjde stranou a ten řez bude ozdravný včetně trenéra.

  • bagr77 - 09.05.2011, pondělí, 18:00
    (0)

    Musel to být hroznej zápas,tohle jsem od fanoušku Slovácka ani já nezažil,i když jsem doma prohráli někdy!!

  • bagr77 - 09.05.2011, pondělí, 17:58
    (0)

    Máro,ty jsi srdcař:),máš pravdu naprostou,parta a kvalita tam není taková jaká by měla být!Je to složité a já stále nemůžu pochopit,že hráči jako já a Abrc byli odejiti pryč a někteří se tam stále drží,fotbal a kor u nás nemá logiku!!!

  • bagr77 - 09.05.2011, pondělí, 17:55
    (0)

    Jako můj názor:Fulham to napsal dobře,když není taková kvalita,tak to jde těžce,já jako hráč vím,že tak 60%výkonu dělá psychika a trenér Soukup absolutně neumí dát hráčům sebevědomí,dle mě ti hráči ho tam nechtějí a myslím,že výrazně se taky promítá,že nejsou vypláceny slíbené peníze!!!Jinak vidím další zápas v Liberci na bod.

  • Mr. Fulham - 09.05.2011, pondělí, 17:54
    (0)

    Michal + Honza: Hoši já soi taky nic jiného nepřeju, ale poskládat mužstvo kolem srdcařů není zase tak snadné, jak to vypadá. Za éry Synotu se to budovalo postupně, kdežto my jsme skočili do ligy z 11. fleku 2. ligy a bude ještě nějaký čas trvat než se utvoří parta, která bude táhnout za jeden provaz a bude mít v srdíčku hlavně Slovácko. Nevím kdy to bude, ale jednou se určitě dočkám! I když to často hodně bolí, tak mou víru nic nezlomí. Slovácko je zákon!

  • bagr77 - 09.05.2011, pondělí, 17:51
    (0)

    Ty jo,škoda,že jsem jsem zápas neviděl osobně,ale neskutečná kritika a sám přiznávám,že to smrdí!!Vyhraje se v Olomouci,která je dvakrát lepší a ještě venku a pak doma prohra s bídným Brnem,nechápu to a jsem rád,že jsem u toho nebyl,je mi líto jen těch fanoušků,ti si to nezaslouží!!!

  • Michal fcs - 09.05.2011, pondělí, 16:37
    (0)

    Mr. Fulham: Maro já chápu, co chceš říct, ale celý týden před zápasem se objevovaly zaručené informace a spekulace co a jak,rozhovory s hráči byly jednoznačné, Fuji, Švanci apod.-nic nepustíme.Oni hráči určitě věděli , že fans prahnou po bodech v tomto zápase víc než, kdy jindy a proto i díky spekulacím byly víc pod dohledem a fans pak viděli i to, co by v běžném zápase přehlédli.Bohužel přidala se k tomu jalová přesilovka,gesto Kubáně, úprk hráčů domů přes hřiště a problém byl na světě. Ano,já tady chci ligu,moc se na zápasy těším, celý týden hltán veškeré info,ale....skutečně tu chci vidět srdcaře, jelikož většina z nás ty hráče vidí skoro každý týden, tak dokáže posoudit, kdy jde hráč do souboje naplno.A nevěřím, že srdcaři by hráli střed druhé ligy (viz. Bohemka,viz Slavia - zdarma).

  • FansHonza - 09.05.2011, pondělí, 16:33
    (0)

    babu: tak je to dobře napsané :)

  • FansHonza - 09.05.2011, pondělí, 16:31
    (0)

    Maro, nevím na kolik mě znáš či na kolik mi věříš, ale řeknu ti jedno: Já osobně bych radši byl přítomen u průměrného druholigového mužstva s makačama než tady toto po ty dvě sezony, mně, jakožto příznivcovi, který neklade žádný důraz na krásu fotbalu apod., ale chce být součástí krásné atmosféry, aby sme se z ní těšili my a vážili si jí hráči, by to způsobovalo mnohem větší radost za cenu menší kvality a horší ligové úrovně. Vím, že by to znamenalo úpadek v jiných oblastech, ale co předvádí naši borci mě prostě vytáčí mnohem víc...dokázal bych to víc rozvést, ale nechám si to na osobní setkání. Jako chápu, co chceš říct, máš i pravdu, jak by to vypadalo na A a C, myslím, že znám celou tvou filosofii kolem ,,fotbalu", ale já osobně bych prostě si přál větší propojení mezi hráči-fanoušci, aby oni si uvědomili, co tu KLUB SLOVÁCKO pro mnohé znamená a jak je mrzí tyto situace...

  • Babu - 09.05.2011, pondělí, 16:24
    (0)

    samozřejmě někteří lidi na céčku, aby tu zas nebyla nějaká aféra ;)

  • Babu - 09.05.2011, pondělí, 16:24
    (0)

    fulham, honza: nikdy se nezavděčíš všem.. podle mě to chce nějaký koktejl obou typů :-)nemosí makat za slovácku na 150% (matematicky nemožné, děcka :D), ale měli by makat tak, aby mohli odejít se vztyčenou hlavou a my sme jim hezky zatleskali. A já klidně prohraju 0:1 s dorostencama, když to odedřů.. a btw.. lidi na céčku řeknů cokoliv!! Ti si nevidí do huby ;)

  • Mr. Fulham - 09.05.2011, pondělí, 16:09
    (0)

    FansHonza: Řekněme, že sem dostaneš jedenáctku borců, kteří budou makat za Slovácko na 150%, ale nebudou mít prostě kvalitu a bude to tak na střed druhé ligy, pak stejně dříve nebo později dojde k tomu, že se na to fanoušci vyserou, protože nikdo nechce prohrávat a je jedno jestli máš v mužstvu primadony, kteří když se jim nechce, tak to vypustí, nebo bojovníky, kteří tam nechají všechno, ale stejně nebudou schopní vyhrát. Prostě je to Složité a klub jako takový se s tím může vypořádat jenom s podporou fanoušků. Představ si, že by v sobotu nehrál nikdo z těch co podali matný výkon a zklamali nás a místo nich nastoupili odchovanci, kteří by po boji prohráli 0:1 co by se stalo? Celé céčko a áčko by řvalo - „proč nechals sedět ty a ty a dal tam jakési žebráky, kteří si neumí nahrát! kdyby hrál ten a ten, tak bychom určitě vyhráli!“ A ještě by pak lidi řekli, že to klub prodal...

  • Jerry1984 - 09.05.2011, pondělí, 16:06
    (0)

    nevím co si o tom myslet, ale podle toho co slyším v práci, mě to utvrzuje v jednom....trhněte si....podle mě záleží vždycky na činech a ne na tom co kdo prohlásí chytrého..takže Fanaticos na furt!

  • riedlss - 09.05.2011, pondělí, 15:55
    (0)

    to FansHonza:pěkně jsi to napsal....ještě bych k tomu dodal, že pokud s Brnem o žádnou domluvu před zápasem nešlo i tak si stojím pořád za svým...každý hráč má snad nějaký cíl, to není o co hrát?nikdo nestojí o to prokousat se někam ven, nestojí o povšimnutí?nebo peníze co za tu bídu hráči dostanou hráče uspokojují natolik, že si někdo dovolí ignorovat to, jak tady lidi fotbal žerou..i my máme své meze a když je něco mimo tyto meze je třeba s tím něco dělat...FCS

  • FansHonza - 09.05.2011, pondělí, 14:11
    (0)

    eLucky: jsem zpet..s tim nazorem na fandeni klubu a jeho soucastem se asi trosku rozchazime.. Pro me jsou hraci vyznamnou slouzkou klubu, procentualne bych je dal do stejneho podilu jako fanousci a mam takovou strasne naivni predstavu, ze vsichni ti hraci budou mit modrobile srdce jak my, ze vyjdou z kabiny na hriste, uvidi cele becko mavajici vlajkama, natesene na zapas, mohutne povzbuzujici a budou citit, ze jsou soucasti, budou videt, jak ti lidi jim moc fandi a reknou si - dneska to musim a i chci odjezdit na 150 %, ti lidi si to zaslouzi, budu hajit cest Slovacka...ja tomuto porad veril, ja zral ty vyroky v mediich, jak se nad Slovackem a nama fanouska rozplyvali...jenze uz jsem (bohuzel) ty ruzove bryle sundal, uz pred nejakym patkem...co chvilu vybouchnou, clovek jim to odpusti, par zapasu odmakaji a pak znovu a sobota byl vrchol vsech vrcholu, je rozdil prohrat se Spartou po bojovnem vykonu a s takovym zebrackym Brnem po takovem vykonu, jak kdyby byli mistri sveta...proste ja jim neverim a takovym, co vykladaji jen do medii, nebudu tvorit takove prostredi, protoze si to nezaslouzi...Jenze nejhorsi je, ze doba je tak zkazena, ze proste asi nepujde ani sestavit muzstvo z hracu, kteri by si vazili, ze tady hraji a pristoupili na to, ze proste doma musi na 150 % makat...nic jineho po nich clovek nechce, stali jsme za nema celou dobu, mockrat tleskali po prohranem zapase a pak jednou dame najevo nevoli a oni jsou jeste urazeni a reknou, ze jsme nepomohli, kdyz jsme pritom 70.min. delali pomalu co jsme mohli, toz do riti, kde jsme ? Proste mi dosla trpelivost a musi to ven a chci aby se toto jen tak s usmevem nepreslo... na dobu Svejnohy, Palinka, Kadlece, Nezmara, Malara, Rajnocha atd atd muze clovek s krasnou nostalgii vzpominat, bohuzel jen vzpominat...to byly persony, ktere se sem uprimne rady vraceji. Kdyz Lacko Volesak rika, ze se s nama klidne sejde, tak ja jsem pro, je totiz potreba, aby jim 500 lidi reklo, ze po nich chcou, aby byla videt vule po vitezstvi, nasazeni, bojovnost a po zapase unava, nic vic, nic min... A jeste pridam posledni pohled - otec se synkem prijde na takovy zapas, zaplati 280 Kč za vstup, pivo, kofolka, parecek, cesta a takovy krasny zazitek je vyjde treba na 450 Kč a myslim, ze to je dneska pro dost lidi dost penez a za takovou castku maji pravo videt trosku jine predstaveni nez v sobotu, to se vubec nedivim, ze jsou lidi pak tak rozhorceni... a ted pojdte do me... jo a jeste souhlasim s pohledama riedlsse.

  • Greif - 09.05.2011, pondělí, 13:08
    (0)

    No já bych proti kordičovy neřekl ani ň .. sic sem první poločas nebyl ale to co naservíroval Vencovi ..zařídil vyloučení Dostálka .. a za druhej poločas fakt nemůže ..

  • FansHonza - 09.05.2011, pondělí, 13:08
    (0)

    Rime, Michal si brani do pusy nezaslouzi, ver tomu, ze to je charakter typu Nemca a ho to urcite sere. Akorat se bohuzel trochu, trochu hodne nestastne, vyjadril po zapase.. Ale pro fanousky by se fakt roztrhal !

  • rim - 09.05.2011, pondělí, 13:04
    (0)

    tak s tím tvrzením o Kordulovi bych byl opravdu opatrný. Nikdy nevíš, kdo tě zradí. Ať si i pan Kordula sáhne do svědomí a nedělá ještě ze sebe uraženého!!! To je hnus velebnosti, co se tady děje!!!!

  • Michal fcs - 09.05.2011, pondělí, 12:45
    (0)

    Tak jsem pročítal různé media a dozvěděl jsem se, že Kordula se podobnýma řečma cítí uražen (Míšo tobě jako jednomu z mála věřím,že jsi makal na 100%, a ty slova co jsi řekl do novin, tak jsi řekl v totální flustraci.Mezlík divákům nerozumí a Švancara radši na tiskovku nepřišel, poněvadž mu nebylo dobře, neřekl však jastli ze svého výkonu nebo z nečeho jiného. Jedinný, který se prozatím k tomu postavil čelem, byl Volešák (alespoň někdo) no a taky Soukup, ale já tu chci pořádného trenéra typu Levý, za kterým byla vidět práce a né kecy.No a náš odchovanec Kubáň,tak to už je jiný level,neomlouvá ho, že na hřišti patřil k těm lepším, domácí kluk si tohle nesmí dovolit a čekám, že vedení vyřeší i tento exces a pan Kubáň se co nejdříve omluví (jestli se zhlédl v Řepkovi,tak Řepka si to dovolí k hostujícím fans, domácí by mu to dali šežrat.Jedinné, co mě překvapilo, že si na nás nesmlslo dohráno.

  • tarantule - 09.05.2011, pondělí, 12:28
    (0)

    Neřeš to , teď je na řadě vedení klubu.

  • Pan Puk - 09.05.2011, pondělí, 12:08
    (0)

    No jsem zvedav jak to klub vyresi. Plana gesta a frazovite prohlaseni jen prilejou olej do ohne. Razne kroky smerem ke kadru narusi budovany tym a oslabi silu muzstva.I kdyz silu v uvozovkach, protoze nejsilnejsi moznou sestavu jsme videli proti Brnu a jak to dopadlo. Opravdu vedeni nezavidim a ani sam nevim jak toto vyresit.

  • tarantule - 09.05.2011, pondělí, 12:03
    (0)

    Jeden jediný zápas dokáže udělat takovou paskudu !!!!!!! Trpělivost přetekla. Fanoušci nebo to druhé........

  • eLucky - 09.05.2011, pondělí, 11:59
    (0)

    to Buriss: toz ono to ale nebude VUBEC jednoduche... mosi se oddelit zrno od plev... cely tym tezko vymenis... musi se vyzobat zdrave jadro a kolem neho to postavit a ukol Krejciho a Soukupa... pripadne jejich nahradniku... by mel byt vyzobat to jadro a k nim dodat nove tvare... at uz z vlastnich zdroju, nebo z venku;)

  • Buriss - 09.05.2011, pondělí, 11:42
    (0)

    to elucky: prave, prave, budto pujde mancaft, nebo musi on. Jak rikas...Svancara me mrzi, ale uz ho tady nechci!!!Stejne jako spoustu ostatnich!!!Sou to spiny!!!

  • eLucky - 09.05.2011, pondělí, 11:38
    (0)

    to Buriss: a to bylo "revu" proc este Svanci nema smlouvu:D Vidite:D Tak s tim se da souhlasit, na druhou stranu on je tu samozrejme proto, aby se to nestalo, avsak v momente, kdy se to stane, by predevsim mel vyvodit dusledky pro podrizene, pokud by on selhal v tom, ze podrizene nepotresta, pripadne se to mine ucinkem a dojde k tomu znovu, tak PAK je na miste jeho odchod, ale ne po jednom selhani podrizenych, prece jen vse muze tezko ovlivnovat.

  • Buriss - 09.05.2011, pondělí, 11:35
    (0)

    to elucky: nerikam, ze udelal a dela vsechno spatne, nerikam, ze to dela "jen" pro penize, ale on je sef a jeho podrizeni si tohle nemuzou dovolovat!!! Neveril bych, ze tohle reknu, ale sem rad, ze svancara nema uz podepsanou smlouvu....

  • tarantule - 09.05.2011, pondělí, 11:35
    (0)

    to Buriss:I s tebou souhlasím. Protože ta atmosféra která je je hektická. Já v tuto sezónu končím s ligou. Ale přeji si aby tu zůstala. Ovšem za podmínek čistších, průhledných a férových. Chci věřit Soukupovi, protože se vyjádřil a souhlasí s námi fanoušky. Chci věřit Zemkovi, že udělá čistku a pořádek a zbaví se nepoctivců a že bude důsledný. Zbaví se falešností a jistě dobře placených falešníků a příživníků klubu. Věřím mu, že zdotuje klub , aby vrátil fanoušky zpět do ochozů a jeho čelo bylo jasné, přímé, bez vrásek. A aby se mohl vždy podívat svým fanouškům zpříma do očí. Takahle bude vážen a fanaticos i diváci se vrátí.

  • eLucky - 09.05.2011, pondělí, 11:30
    (0)

    to Buriss: este pred rokem, rokem a pul a tak... bych jednoznacne souhlasil s nazorem Krejci ven, ted uz si tim nejsu tak uplne jisty, v zadnem pripade neudelal jen dobre kroky, ale nemam z neho uz ten pocit, ze by tu byl JEN pro penize... snad se nemylim. Kazdopadne cistka potreba je, jak hluboka, to je otazka...

  • tarantule - 09.05.2011, pondělí, 11:17
    (0)

    to eLucky: dobře napsáno, hlásím se k tomuto názoru.

  • Buriss - 09.05.2011, pondělí, 11:09
    (0)

    Cekal jsem 2 dny, ze me to treba prejde...ale nepreslo a dlouho neprejde!!! Nechtel jsem to komentovat v emocich...to taky nejde!!!To jak nam plivli ti zmetci do ksichtu a ukazali jak si nas vazi a jak jsou to jen vsechno prazdne fraze, bude dlouho vyprchavat...Tato sezona je pro me skoncena!!!Doufam, ze pro Vas vsechny ostatni taky, preju si jen prazdny stadion a hrobove ticho!!!Nenechejme si srat na hlavu jak stado tupych hovad!!!A v koutku duse premyslim o sestupu, je to nejspise potreba, spina musi ven. Opravdu ani nevim, jestli si koupim permicu na pristi sezonu...ma to cenu???Sem obrovsky zklamany a znechuceny!!!Ocekavam tresty, ocekavam cistku a rekneme si to otevrene, krejci musi ven a polovina hracu taky!!!O soukupovi porad nevim co si vlastne myslet.A jestli nekdo zase hodla odpovedet, ze takovyma kecama kazim jmeno klubu, tak na mam jedinou odpoved ...jediny kdo nam to tady kazi CELE je krejci a prodejne kurvy!!!!!!!!!!!!TAHNETE!!!!

  • tarantule - 09.05.2011, pondělí, 11:08
    (0)

    to Artigas :ale o tom je tu celou dobu řeč. Proč se to plotňáci nesnažili koupit dříve od Bohemky, Liberce, Hradce,co měli jistou? Protože jim sestup přáli !!!!! ( To je současně odpověď jednomu funkcionáři, který hráče hájil, že to nepustili )

  • rim - 09.05.2011, pondělí, 11:02
    (0)

    to riedlss: Přesně tak!!! Ps: Málo kdy jsem tady vulgární, ale pěkně jste nám to zkurvili a totálně znechutili!!!!

  • riedlss - 09.05.2011, pondělí, 10:38
    (0)

    interview před zápasem:Kuncl, Mezlík, Šcancara-trochu jsem nepochopil,neprotiřečili jste si trochu?...Švanci neříkej jak se ti líbilo to, co jsme jako fans předváděli v kotli v Olmiku, to co bylo teď doma je asi líbivější viď??!říkal jsi jak ti přijde, že někteří kotelníci možná ani nevědí, kdo na hrišti hraje, naopak by ses divil co nám všechno neunikne...já bych ten pytel zase netrhal,berte si z nás raději příklad, výkony fans se nedají s výkony hráčů ani srovnat,sice každý hrajeme na jiné fidlátko, ale obecně, týmovost a obětování se vypadá jinak!!!pro mě sezóna skončila tři kola před koncem ligy, což bych nikdy nečekal!!!

  • FansHonza - 09.05.2011, pondělí, 10:19
    (0)

    elucky: dekuji za prispevek, toto je velice rozumna rec ;-) no nic, musim se jit vzdelavat, pak se k tomu kdyztak jeste vyjadrim.

  • Greif - 09.05.2011, pondělí, 10:18
    (0)

    Zápas samozřejmě odesrali .. ale těžko hodit všechny do jednoho pytle .. určitě se i někteří snažili .. Takovej Miro ten ty goly určitě schválně nepouštěl ..

  • eLucky - 09.05.2011, pondělí, 10:12
    (0)

    to FansHonza: jak psal Mira, hraci, v tomto pripade zoldaci casto, jsou jenom jednou z mnoha slozek klubu, klub je TO 1.FC Slovácko, za které jsme bojovali za Řezníka o holou existenci, je to TO, co nás spojuje, je to to, na co sme hrdí, je to to, kvůli čemu za rok najezdíme tisíce kilometrů po republice! Jestli si hráči myslí, že jezdíme a fandíme jen kvůli nim, tak jsou hluboce na omylu, fandíme klubu! Hráči jsou jeho součástí, ale VŠICHNI jsou nahraditelní a žádný z nich není víc než klub!

    Samozřejmě zcela chápu všechny tyto rozhořčené postoje ať už jde o fanoušky na baterky, vandráky, fanaticos, či kohokoli jiného... i když si myslím, že v některých případech, je to až přehnané... jediné nad čím se pozastavuju je rozdíl četnosti příspěvků v diskusi po zápase typu průser a po zápase typu výborný výkon.

  • FansHonza - 09.05.2011, pondělí, 09:57
    (0)

    Rim: jako by jsi mi mluvil z duse ! ... Souhlasim se vsema objektivnima kritikama, ktere se v ruznych vetvich objevily. Pripojil bych sve pocity, ale jednak by to bylo rozsahem tak na dve A4 a hlavne vubec nemam zapotrebi pak poslouchat, ze nejsu fanousek a podobne nesmysly...Nekteri nechapou nektere podstaty veci, ale to je na osobni hovory, tady by to bylo fakt na dlouho... A to ze nekteri vyjadri obrovskou nespokojenost s denim v muzstvu, v klubu, se zapasama, tak to znamena jedine - ze jim to neni u prdele, co se deje a kerovat porad takove lidi je naprosto zcestne ! Kdyby takto zalezelo hracum na fanouscich, jak temto lidem na klubu, tak se furt nemusime placat v jednom a tom samem. Soukup to dobre rekl: "Čekal jsem všechno možné, klidně jsme mohli prohrát, ale nesmí k tomu hráči přistoupit takto. Musí ze hřiště odejít se ctí, ne, aby na ně diváci pískali. Tentokrát byla velká škoda, že se dají střídat jen tři hráči." ... Pockam si, jake z tohoto budou vyvozeny dusledky, jak zareaguje kotel, zkratka co v pauze probehne a pak se rozmyslim, co s dalsi sezonou. A jeste jedna vec - jak se nekteri ohani, ze fandi klubu a ne zoldakum, tak mi to prosim objasnete, kdo jej tvori a co to teda znamena fandit klubu ? kdyz zoldaci do nej nepatri...to se fandi maserum, podavacum micu nebo komu ?

  • rim - 09.05.2011, pondělí, 08:26
    (0)

    to Buchlovjak: Raďo, máš recht, byli jsme tu, sme a budem, ale v mém případě možná už jen v srdci! Nemám sílu na to, abych šel na příští zápas. Za takový výsměch???!!! Nikdy. Hráči, vedení, jednotlivci by si měli uvědomit, že to co se v sobotu stalo, byl extrém!!! A my tam zas jak volci půjdem za 14 dnů fandit jak o dušu a borcom to bude uplně fuk! Já za sebe věřejně prohlašuju, že tato sezóna pro mě naprosto skončila. Tímto bych chtěl i apelovat na zbytek kotle a taky na celý stedion. Totální BOJKOT příštího zápasu! Prázdný stadion!!! Přece ze sebe nebudem dělat voly!!!

  • Buchlovjak - 08.05.2011, neděle, 23:13
    (0)

    Artigas: jo to nechápu ani já ale prostě jsou soupeři, se kterýma to prostě nejde...to se děje všude ve světě, že i velké kluby mají svoje "postrachy"

  • Artigas - 08.05.2011, neděle, 22:08
    (0)

    Co nechápu já, je že kdekdo napere ústí a plotňákům dva tří fíky, ale my nejsme schopni 700 minut(!!!) dat brnu gol... neuvěřitelné...

  • Buchlovjak - 08.05.2011, neděle, 21:52
    (0)

    přestal bych kohokoliv obviňovat...jediné co nechápu je to že tento zápas nastoupil Mercedes...v takových zápasech on prostě musí sedět...hodit tam nějakého mladého dravca bez předsudků a "brníčkářství"....pro mě je toto jediná věc, kterou jsem absolutně nepobral...nechám rozhodnutí a kroky směrem kupředu na vedení a doufám, že se to velmi správně vyhodnotí...osobně mě vadí, že my jako fans Slovácka nemáme nikdy "klid".....Ale byli jsme tu, jsme tu a budeme tu...hotovka!

  • Artigas - 08.05.2011, neděle, 21:49
    (0)

    Prostě škoda slov... to je furt keců, jak "hrajeme pro naše fandy" a podobné pindy a toto je výsledek. Haňba by mě liskala až dom...

  • fibur - 08.05.2011, neděle, 21:46
    (0)

    To,co včera většina předvedla, byla parodie na fotbal. Stačilo se chvíli nedívat na hru,ale sledovat jen Švancaru a bylo hned jasné za koho v tomto zápase hrál. Doufám,že majitel i trenér moudře zhodnotí kdo koho s náma a kdo proti nám a tyto hráče do konce sezony už nepustí do hry a po sezoně pošle pryč. ŽE SE ANI TROCHU TITO HRÁČI NESTYDÍ???

  • Filoman - 08.05.2011, neděle, 21:40
    (0)

    Kubáně bych se zastal, zařadil bych ho mezi nejlepší modrobílé na hřišti.. zbytek nebudu komentovat, Švancara byl naprosto marný, Szmek aspoň bojoval..

  • Artigas - 08.05.2011, neděle, 21:30
    (0)

    I majitel se omluvil, takže to byl jasně puštěný zápas... a zrovna plotňákům, kteří nám NIKDY nepomohli a nepomožů... teď se dívám na Baník a Jablonec-tak se HRAJE fotbal o body a né ta hrůza, co předvedli v sobotu. Hnus fialový... možu byt fanda jaký chcu, ale takový podraz nezkúsnu. Trapná fraška a těžké zklamání-aby ty body kurevsky nechyběly... nicméně další zápas si setsakramentsky rozmyslím:(:(:(

  • Babu - 08.05.2011, neděle, 21:15
    (0)

    ykarus: není to nijak oficiální, ale už se našlo pár lidí, co se s tímto ztotožňují.. prostě na zápas jít, ale sedět a čumět, žádné fanaticos, nenechám si srat na hlavu!

  • Ykarus - 08.05.2011, neděle, 19:14
    (0)

    Ovšem permici si na další rok koupím, jelikož fotbal miluju a Slováckem i přes tuto blamáž a frašku budu žít stále.

  • Ykarus - 08.05.2011, neděle, 19:12
    (0)

    Další domací zápas s Bolků bych úplně BOJKOTOVAL a na zápas vůbec nešel, prostě aby nebyl v kotli ani živáček. A pak at' si to zkusijů hrát v mrtvolné atmsféře, at' vidí že nejsme slepí ani hlůpí.

  • ABC - 08.05.2011, neděle, 17:53
    (0)

    Theaitetos007 (seznam.cz)8. 5. 2011 15:21 - *.eurotel.cz Švancara je podrazák ... ať se vrátí do špíny (= do BRNA)

  • ABC - 08.05.2011, neděle, 17:32
    (0)

    Nešpor - o ničem

  • hospital25 - 08.05.2011, neděle, 16:05
    (0)

    To co jsem včera viděl (prej fotbal) by se mělo pouštět děckám v přípravce jako názorný příklad jak to NEMÁ vypadat, ale šak co se*e pes si myslí naše primadony šak to máme zaplacené tož o ho*no ide...nemám dalších slov jen zvažuju další návštěvu fotbalových utkání FCS

  • kecipep - 08.05.2011, neděle, 15:59
    (0)

    tak zrovna kubáň a fujerik makali nejvíc ;-) Takže Ilja, Hlůpik na plac

  • huhu - 08.05.2011, neděle, 15:57
    (0)

    sestava na další zápas: Filipko Jeleček Košůt Mezlík Nešpor, J.Valenta, Perutka,V.Valenta, Urbánek Švancara Ondřejka

pristi
 Další články:
10.05.2011, úterý, 18:27 - Fanoušci okradli fanoušky...
09.05.2011, pondělí, 09:57 - Fanoušci Slovácka mluvili o frašce, na protest odešli
08.05.2011, neděle, 02:26 - Je to hazard! Vždyť ve hře byly víc než jenom tři body...
06.05.2011, pátek, 09:26 - Že pomůžu Brnu? Hraju přece za Slovácko, zdůrazňuje Švancara
02.05.2011, pondělí, 11:16 - Nový fans-song Fanaticos tady Je! - ke stažení!
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace