*
včera
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Slavia - Slovácko 2:0, domácím vyšly vstupy do obou poločasů

19.04.2011, úterý, 09:36
povstan_velky.jpg

O výsledku dohrávky 24. kola první fotbalové ligy Slavia - Slovácko 2:0 rozhodly vstupy do obou poločasů. Při mohutném úvodním náporu se hlavou prosadil domácí Kaufman a tři minuty po přestávce zamířil z přímého kopu přesně jeho spoluhráč Jarolím.

Vítězové se vzdálili sestupové příčce na devět bodů, což šest kol před koncem znamená takřka jistě záchranu.

Slávisté v utkání jednoznačně dominovali, od začátku vsadili na útok a tato sázka jim vyšla.

V 9. minutě Kaufman vyslal přesnou hlavičkou varování, hostující gólman Filipko střelu ještě stačil zneškodnit. O minutu později však už na další Kaufmanův pokus hlavou Filipko zareagovat nestačil.

Útoky se pak na branku Slovácka valily dál, slávisté si svou územní i herní převahu náležitě užívali. V některých okamžicích se však ofenzivními manévry nechávali až příliš unést a dávali tak soupeři prostor k nebezpečným výpadům.
Například Perůtka hlavou Vaniakovu branku minul jen těsně.

Poté se však už opět aplaudovalo Slavii, to když Filipkovu pozornost prověřil dělovkou veterán Vlček. O chvíli později jen o decimetry zase střílel Janda.

V poločase domácí fanoušci protestovali proti majitelům klubu, přišli je podpořit i hráči.

Z druhého poločasu uběhlo jen několik minut a míč se ve Filipkově síti zatřepotal podruhé. Stalo se tak po parádně zahraném přímém kopu kapitána Jarolíma.

Po bezmála hodině zápasu se blýskl nejstarší hráč na hřišti: čtyřicetiletý domácí gólman Vaniak skvěle mužstvo podržel při gólové střele proniknuvšího Švancary.

Až do konce si pak domácí převahu udržovali, rychlými svěžími kombinacemi se dostávali Filipkovi na dostřel, ale jejich pokusům chyběla přesnost.

Hosté v úplném závěru přišli o vyloučeného Hlúpika, který coby střídající hráč viděl během necelé půlhodiny dvě žluté karty.

Jméno Heslo
text
  • juancarlos - 21.04.2011, čtvrtek, 20:28
    (0)

    ale Babulo nikdo nedělá aféru:-)tvé TéDečko nejspíš pramení z toho fofru tady celkově:-)mě to přišlo jako normální výměna názorů a tak to taky beru:-) že řešíme chujoviny ? To každopádně ,ale ona tak vyzní každá delší debata tady. Každý jsme jiný a každý věci kol Fanaticos vnímá jinak,pro někoho je nejdůležitější to,aby se mu pěkně podařilo Cholero a jiný zas řeší všechny ty emotivní a filosofické věci okolo,to všechno tvoří tu mozaiky a kdo ví co proudy nakonec rozhodnou o tom kam se převáží ta pomyslná miska vah a ten míč se nakonec odrazí prostě jinak :-))

  • riedlss - 21.04.2011, čtvrtek, 10:28
    (0)

    Přesně tak, jsem zvědav jak se k tomu všichni postavíme, protože konkurence naproti našeho kotle určitě bude a nemalá....

  • Pajik - 21.04.2011, čtvrtek, 09:35
    (0)

    neřešte chujoviny a radši si připravte hlasivky na sobotu, aby nebyla ostuda!

  • Babu - 21.04.2011, čtvrtek, 09:33
    (0)

    nechápu, co se zas řeší.. nikdo nezašel za slávistama, nezačal se s nima objímat a říkat, že je miluje, prostě se pár lidí přidalo k pokřiku KDo neskáče fandí spartě.. o nic nešlo!! Já sem to taky řvala a nesnáším všechny týmy krom slovácka :-) nedělejte z toho aféru, nebylo to žádné vstřícné gesto směrem k nim..

  • eLucky - 21.04.2011, čtvrtek, 08:48
    (0)

    to Moravian: pokud jde o vyjadreni sympatii k tymu soupere, tak to neni na miste.... treba "Prava Bohemka", ale pokud jde o spolecne vyjadreni averze, jako "Strizkov z ligy ven!", tak bych to rozhodne nepovazoval za vlezdoriteni... samozrejme v pripade, kdy je to jedno, dvakrat za zapas, pokud by to bylo kazdych pet minut, tak je to des.

  • Moravian - 21.04.2011, čtvrtek, 08:19
    (0)

    Musím se zastat eLuckyho. Já v Edenu nebyl, nic méně proti Spartě si s chutí rád zařvu kdykoli. A nemusí to být jen na fotbale, ale i při dobré akci. To, že jsem v tom zajedno se Slávií či jinými kluby ještě neznamená, že jim podlézám. Vzpomínám když se na finále poháru s Baníkem volalo Morava a Slezsko nejsou žádné Česko a taky v tom nevidím nic špatného. Pokud rámec společných pokřiků se soupeřem nepřesáhne 5 - 10 procent času supportu, považuji to za zcela v pořádku.

  • eLucky - 21.04.2011, čtvrtek, 07:12
    (0)

    pod vlezdoprdelkovstvim si predstavuju neco jineho, ne jeden spolecny pokrik navic proti nekomu... s pravu Bohemku souhlas, to opravdu bylo vlezdoriteni... ale totok podle mne vlezdoprdeleni proste nebylo...

  • FCSFRED - 21.04.2011, čtvrtek, 00:17
    (0)

    Nooo, tak nějak.

  • Susky - 20.04.2011, středa, 23:39
    (0)

    přesně tak naprostý souhlas s juancarlos to jak se řvalo na zápase s bohemkou pravá bohemka byl vrchol trapnosti největši. To jsem se snad až aji styděl že jsem v kotli. Nechápu proč máme furt potřebu někomu týmto lézt do prdele. Já mám v piči že slávia nesnáší spartu tak jako já. Já je nemám rád oba ty kluby. Ale nepotřebuju to vyjadřovat na zápase se slávkou jak nesnáším spartu a navíc ještě společně s nima. Toto vlezdoprdelkovství našich fans nikdy nepochopím.

  • juancarlos - 20.04.2011, středa, 23:28
    (0)

    nebo ještě jinak.Ono už jen to,že Slávisti toto řvou při zápase s náma jen dokazuje,že je naprosto nezajímáme a jsme pro ně dobří leda tak aby si s nama vytřeli prdel a ti fans Slovácka,kteří se k tomu přidali,to ještě svým sdílením posilujou.

  • juancarlos - 20.04.2011, středa, 23:12
    (0)

    neobhajuj to ořád,bylo to prostě trapné a špatné,můžeš si to vysvětlovat jak chceš,proboha společná averze proti Spartě když hrajem ze Slavii v Edenu? Co nám po tom ?Schizofrení lezdoprdelství to je.Boužel nemůžu a ani nechci to vnímat jinak.

  • eLucky - 20.04.2011, středa, 20:16
    (0)

    to juancarlos: tak v momente, kdy by toho byl plny support a bylo by to petkrat za zapas, tak JE to samozrejme spatne! Ale tady tohle bylo jedinkrat a pokud vim za rozhodnuteho stavu. Navic neslo o to vyjadrit sympatie souperi, ale naopak spolecnou averzi proti Sparte;)

  • juancarlos - 20.04.2011, středa, 19:48
    (0)

    tak jinak Lakouši.ono řvát to v domacím zápase ze Spartou je v poho,ovšem řvat to v Edenu spolu ze sešívkama už tolik ne....Nebo jinak řvát na Střížkov nejste Bohemka je v klidu,ale volat při zápase s Dolíčkovcema "Pravá Bohemka" nikoliv. A když to vezmeš čistě statisticky, tak jakákoliv podpora nebo projevené sympatie k jínému klubu během zápasu s ním.nás vždy stály body již zmíněná Bohemka nebo i pokřik My vám titul přejeme v mistrovské sezoně FCB. Nepřesvědčíš mě ,to "kdo neskáče blablabla" bylo prostě trapné,stejně jako hola hola třetí liga volá,ale to už radši vůbec nebudu komentovat.

  • eLucky - 20.04.2011, středa, 12:52
    (0)

    to juancarlos: tak nevim jak ostatni, ale ja mam postoj takovy, jaky sem napsal... Slavistom preju v boji za klub, ale nijak je v tom urcite nebudu podporovat;) A uz vubec by mna nenapadlo jit vedle do sektoru:D To je celkem hodne jete... mozna tak nekdo uvazuje, ale neverim tomu, ze takovy clovek by jel na vyjezd v pondeli;)

  • juancarlos - 20.04.2011, středa, 12:44
    (0)

    to Greif: to jsem nemyslel,a rozhodně to tu nechci řešit:)

  • juancarlos - 20.04.2011, středa, 12:43
    (0)

    elucky.ano, myslel jsem především tento pokřik a rozhodně s tebou,a nejspíš jako vždy s většinou,principielně nesouhlasím.V Edenu a v situaci,kdy by nejradši někteří přeběhli na druhou stranu,aby si to nejspíš užili,to působilo dle mě velmi trapně.A ty chytré děvčata po mači mě dorazili.:) Ale beru to tak,že to vše zapadalo do velmi špatné konfigurace pro nás, v tento den.

  • Greif - 20.04.2011, středa, 08:08
    (0)

    Carlosi byli to jedinci ..jak kterým se líbí i Slávia tak ji jedinci kteří na ni nadávají takže zbytečné rozebírat.No v tichosti ne borci se šly vychcat a zapěli pražksé k. a hned ze staveniště na ně vyběhli řízci ale naštěstí je nai neměli vytažené .. a to už nás cajti hnali do busu ..

  • eLucky - 20.04.2011, středa, 07:36
    (0)

    to juancarlos: copak se tam zase delo po zapase... pri zapase sme akorat skakali se slavistama pri pokriku "Kdo neskace fandi Sparte!", ale to proste mosis;) Jinak osobne jim preju, aby ten boj s majitelem vyhrali,jako my sveho casu s Reznikem, ale stejne jak nam tehdy otevrene nikdo neprojevil podporu, tak nechapu, proc bysme mi meli otevrene podporovat jejich snahu.

  • juancarlos - 20.04.2011, středa, 02:47
    (0)

    mě to teda zas až tak odchozené nepřišlo,trochu zapomínáte ,že jsme hráli proti soupeři, který hrál jako život.A kdo čekal,že budem hrát nějaký otevřený fotbal tak je blázen. Ale asi je to nejnovější trend fans FCS,že nerespektuje sílu soupeře. Pak ale fakt nechápu to malé sebevědomí a lezdoprdelství našich fans sešívkám během zápasu ? Co to jako mělo znamenat?? Tady je přátelé evidentní rozpor. Na foru všichni děláte machry. Buďte rádi,že jste nasedli to bezpečí autobusu a v tichosti zmizeli...

  • Buchlovjak - 19.04.2011, úterý, 23:39
    (0)

    RNA: přesně tak...kámo ani nevíš jak já si cením těchto zkušeností v rámci trpělivosti, věčné nasranosti a občasné radosti...neuvěřitelně mě to posiluje moji osobnost a cítím se den ode dne odolnější vůči stresu, nervozitě a činí mě to vyrovnanějším...kdo to cítí stejně je podle mě ten správný masochistický fanoušek Slovácka jak se patří...Jednou bych si titul přál, chci aby jsme hráli v pohárech...ale o tom to není...buďme rádi za to co máme a hotovka...buď jsme mohli z fotbalové mapy dávno zmizet nebo dopadnout např jako AFC Wimbledon, který hrával dlouhé roky PL a ted je dlouhé roky v krizi a letos má možnost postoupit z páté nejvyšší soutěže...a na to, že hrají kde hrají tam chodí průměrně 3500 lidí což je více jak u poloviny našich ligových týmů a nemyslím si že by tam lidi kafrali na něco, ale když je před zápasem, tak vezmou šály, vlajky a hlasivky a jdou fandit do roztrhání duše...takže asi tak a takový jsme i my...aspoň někteří...FCS nafuuuuuuuuuuuuuuuurt!!!

  • RNA - 19.04.2011, úterý, 21:56
    (0)

    FOREVER: jj tohle všechno,co jsem psal, platí v případě, že nenastanou tvoje slova :D

  • Rybka - 19.04.2011, úterý, 21:55
    (0)

    Totálně odchozený zápas, dosti mě nas*rali. Nechápu, proč nehrají naplno. Asi jsou unavení, ale z čeho? Z těch nočních tahů? Proč si Soukup v týmu neudělá pořádek? Nemá na to autoritu? Proč si hráči neváží fanoušků? Pokud tým bojuje, tak není ostuda prohrát. Ale na Slavii to byl výkon na pár facek a rozhodně to nebylo v této sezoně poprvé. FCS!

  • FOREVER - 19.04.2011, úterý, 21:53
    (0)

    RNA: spíš dostanu brzo smrtelný infarkt :D

  • Babu - 19.04.2011, úterý, 20:46
    (0)

    paja: tož já kdybych jich trénovala, tak makajů jeden den v týdnu v železárnách :D

  • RNA - 19.04.2011, úterý, 19:43
    (0)

    berte to tak, že fandit Slovácku, znamená posilovat srdeční sval a nikdy nebudete potřebovat bypass, jelikož budete mět "vycvičené" srdíčko ze zážitků ze zápasů :)

  • Jerry1984 - 19.04.2011, úterý, 19:25
    (0)

    paja: no jo vseci dřem od začátku směny do konca že :) (ty třeba jo)

  • paja - 19.04.2011, úterý, 19:19
    (0)

    no jo ale jednou za týden by si těch 90.minut mohli máknout,protože my tak makat v práci,tak je půlka Hradiště potmě anebo my na dlažbě -:)

  • Babu - 19.04.2011, úterý, 19:10
    (0)

    heh, asi tak.. kdybysme chtěli fandit borcom, co neprohrávají, tak si vyberem nějaků spartu, barcelonu nebo manchester, ale k čemu? Nuuudaa :-) sme prostě šílení masochisti, které baví trpět :D

  • Jerry1984 - 19.04.2011, úterý, 19:10
    (0)

    Buchlovjak: oujéé :), FOREVER: nevím, Slovácko na tohle nemá, nejsme tzv provinční klub, jsme kdesik na východní Moravě...tak ani nevím, jestli je něco takového vůbec možné..budme spíš špička tam kde to jde a kde to je na nás...tzn fandění;)

  • Buchlovjak - 19.04.2011, úterý, 18:56
    (0)

    Forever: jerry má naprostou pravdu. my máme aspoň pořád o co hrát a zápasy jsou pak plné emocí a o to je v případě úspěchu ta radost větší...není nic horšího než tým, který furt vyhrává :-)...prostě jsme jiní no a cooooo?

  • FOREVER - 19.04.2011, úterý, 18:40
    (0)

    to jerry1984:a proč by to jako byla nuda umísťovat se do pátého místa? tebe by bavilo víc se rači umísťovat do 14 místa? :-D ... a když už se tady tak řeší ta záchrana tak je ostuda pro slovácko že se ještě teď po 24.kole musíme o té záchraně bavit ještě k tomu když jsme byly po podzimu devátí a po desátém kole jsme měly 16 bodů .. tím pádem za 14 zápasů 10 bodů.. hodně velký posun dozadu

  • Jerry1984 - 19.04.2011, úterý, 18:01
    (0)

    Susky: i já ale cítím z tvého příspěvku, že jsi prostě fanoušek Slovácka, jasně, na to neřeknu ani popel, jenom to bereš trochu jinak. Takže se neshodnem a další debata tím pádem ztrácí smysl. FCS na furt.

  • Jerry1984 - 19.04.2011, úterý, 17:50
    (0)

    eLucky: to je v poho, stejně se neznáme, vypadá to jak urážka, je to akorát takové tlachání po netu, které mě spíš utvrzuje v něčem...ale jo sto lidí sto názorů

  • Susky - 19.04.2011, úterý, 17:48
    (0)

    eLucky: jo jako já to beru ten bojkot byla pičovina ale fakt jsem byl po včerejšku na ně nasraný mega. Jako jo máš pravdu, že teď je potřeba hlavně myslet na záchranu, ale prostě ten kádr má na víc. A to je to co mě jako fanouška sere a vždycky srát bude. Ale to je jedno dostali jsme se jinam než to mělo být. Prostě asi se všeci shodneme na tom že včerejší zápas byl v podání FCS tragedie.

  • Jerry1984 - 19.04.2011, úterý, 17:47
    (0)

    Susky: na druhou stranu, jsem rád za příspěvky co sem píšeš třeba ty..víc si pak uvědomuju co je pro mě důležité a co ne..

  • eLucky - 19.04.2011, úterý, 17:46
    (0)

    to Susky: pokud oznacujes Jerryho jako jednodussiho, tak ty asi taky moc slozity nebudes... sam rikas, ze taky ides na fotbal si zahulákat... a teď mně řekni TY lesti tomu dáváš všecko... je to věčná nikdy nekončící debata... nečumte tak na tu anglicků ligu lidi...

  • Jerry1984 - 19.04.2011, úterý, 17:44
    (0)

    Susky:..jojo, a čoveče nestěžuju si ;) jinak..to už aby ses pomalu psychicky připravoval na další zápas, protože je možné všechno (samozřejmě věřím ve vítězství, jako vždycky)

  • eLucky - 19.04.2011, úterý, 17:44
    (0)

    to susky:ondicz ti akorat vtipne a trosku rypave naznacil jaky by ten bojkot asi mel vliv na deni na hristi, frajere;) na gesta typu bojkot je este brzo... i kdyz se taky moze pri dalsich prohrach stat, ze uz na nho aj bude pozde,... ale to je holt riziko
    Nejsme sparta, ktera si moze klidne dovolit vyhodit hraca enom proto, ze to treba dvakrat za sebu odrbali, máme to co máme a realita je teď taková, že zachránit se musíme s tím, přestupy žádné možné nejsú, leda že bysme vytáhli Němu do hry třeba, jako trumf do útoku, jak arsenal Lehmana do brány:D
    Hráči se tu točí jak všude jinde, stejně jako všude jinde to je pro ně především způsob obživy, myslet si, že sa za Slovácko obětujů je u většiny úsměvné... bohužel. Čest vyjímkám samozřejmě!

  • Susky - 19.04.2011, úterý, 17:40
    (0)

    Jerry1984: tak tobě potom asi stačí málo ke štěstí a budeš jeden z těch jednodužších lidí no. To se pak není čemu divit, že ti stačí že si na ten fotbal dojdeš zahulákáš si dáš si pivko a je ti jedno jestli je klub 5 nebo 10 nebo 13. Promiň ale takto já se na to nedivám taky dojdu, zahulákám si ale zároveň mi i záleží na tom aby ti hráči hráli 100% na co mají.

  • Jerry1984 - 19.04.2011, úterý, 17:37
    (0)

    dyt by to byla nuda, se furt umístovat do pátého místa ;) :D p.s. radši budu tím volem, než aby mě to mělo srat.

  • Jerry1984 - 19.04.2011, úterý, 17:34
    (0)

    Susky: eehm, ale to je tu furt..dycky možem byt lepší než sme, já su prostě rád, že tu ten fotbal je! Prohrálo se no a co, příště pojedem zase, jsme zralí na blázinec ? Možná jo..ale ty si klidně patři k 99% stěžující si populace. howg

  • Susky - 19.04.2011, úterý, 17:27
    (0)

    to ondicz: Chytrý jak radio frajere. Vůbec nevíš jak to myslím tak radši mlč. Prostě už mě nebaví dívat se na hráče kteří se plouží po hřišti jak kdyby byli věčně po flámu. To je radši všecky bych nechal vyhodit a nechal hrát dorostence. Prostě ti hráči ani jeden nemají srdíčko. Forever mě pochopil naprosto správně co jsem tím vším myslel. Ti hráči mají na daleko lepší umístění než teďka. Jerry1984: Nikdo se neuspokojuje nad tím jací jsou tu dobří fanoušci, ale vole upřímě tebe to nesere, když to vidíš? Prostě furt a furt doufat, že konečně začnou vyhrávat, že se konečně třebas někdy dočkáme umístění aspoň do 5. místa?? To bych byl daleko raději kdyby hráli 2.Ligu a vyhrávali než gambáč ligu a furt hrát o sestup a plácat se na pokraji.

  • FOREVER - 19.04.2011, úterý, 17:10
    (0)

    susky.. uplně s tebou souhlasím.. jak říkáš , výkon byl bídný a snaha po dobrém výsledku tam nešla vidět , hráči do toho nedaly sto procent! stejně jako třeba v ústí kdy ten náš výkon byl jen parodií na fotbal..ovšem jak zmiňuješ že mluvit o záchraně je blbost tak je taky pravda.. ten tým má na to aby jsme neskončily hůř jak desátí, vždyť tam máme tolik dobrých jmen a perspektivních hráčů kteří ale boužel ty výkony jaksi stoprocentní nepodávájí.. švancara ten zápas uplně odchodil a tak sem ho v brně málo kdy viděl když už sem ho teda viděl hrát ..a to samé kuncl, nevýrazný hráč ne třeba zrovna včera ale někdy to bývá katastrofa a urbánek třeba ani nehraje a to hral za spartu a dalo by se ještě pokračovat .. a takový zelenka nebo abraham kteří tady byly minulou sezonu taky nebyli nějak viditelní.. příde mě že ti hráči mají moc volnosti nebo že by to chtělo přísnější metr a dostat toho z nich víc protože oni na to mají ! ale vypadato že nemaji ve venkovnich zapasech a nekdy i doma vubec zajem to ze sebe dostat tak v tom případě buď trestat pokutou za ty nejhorší propadáky nebo, některé vyhodit a nebo poslat na ně nějakeho trenera bouřliváka který je pěkně zmáčkne a to soukup rozhodně asi není ..kdyby je více hlídal tak zjistí že za to porušení životosprávy neměl dostat pokutu jen ondřejka ale dalších pět hráčů a to je známka že soukup je na ně příliž mírný měl by si na tě poslat nějaké štěnice nebo nevim už.. :-)

  • Jerry1984 - 19.04.2011, úterý, 17:03
    (0)

    Susky: to sou kecy, co si zaaslouží...sakra neuspokojujme se nad tím jak sou tu dobří a skvělí fanouši..

  • ondicz - 19.04.2011, úterý, 16:53
    (0)

    mohl by jim taky říct důvod proč nepřijdeš, že máš pocit že si nedostatečně "zaplacený" za ty 2 hodiny hulákání na fotbale 15x do roka

  • ondicz - 19.04.2011, úterý, 16:51
    (0)

    tam tam nechoď, to pivo si dej doma v obyváku a kamarádům napiš sms jak se mají. a Fulham by třeba mohl v sobotu vzkázat do kabiny že Susky dneska nepřijde, třeba to zabere

  • Susky - 19.04.2011, úterý, 16:41
    (0)

    A hlavně všeci mluvíte o záchraně ale pánové kdyby si hráči šáhli do svědomí tak ten tým má daleko větší perspektivu. Myslím si, že za tu atmosféru si Hradiště zaslouží úplně jiné umístění v tabulce než pár bodů nad sestupem.

  • Susky - 19.04.2011, úterý, 16:38
    (0)

    Nevím no ale já když prostě vidím tu chátru jak se tam plouží a prakticky jim o nic nejde. Prostě nejsou to srdcaři. Je jim vcelku jedno jak skončí klub. Jako jo bojkot je svým způsobem pičovina to je pravda, ale minule to zabralo, aspoň na chvilu teda.

  • Artigas - 19.04.2011, úterý, 14:05
    (0)

    Ále co bojkotovat... sešívky si možná naposled zahrály kaprligu, tak co... teď jsou dva zápasy doma a pokud to budou vítězné jako s čokoládovnou, tak bude naprosto v klidu, protože ani plotňáci, tím míň to ústí(to je taky tým-všeci tam jezdí vyhrávat, jenom FCS jim daruje body) už FCS nepřeskočí... fakt je, že kdyby kluci vyhráli první mač doma a v ústí, tak už není o čem.

  • RNA - 19.04.2011, úterý, 13:33
    (0)

    Bojkot není na snadě, kor při zápasu s Baníkem. Byl bych rád, aby si každý v kotli uvědomil, kdo proti nám bude stát na Déčku a dal do fandění fakt všechno! Uvidíme, kolik jich přijede, osobně tipuju plus minus stejný počet, jako je nás v kotli, takže tam nechme všichni hlasivky, je možné, že ten zápas rozhodne o naší záchraně, pokud ho zvládnem a Brno prohraje v Hradci, s čímž počítám, tak budeme mět 10 bodů náskok na záchranu a to už nejde prohospodařit

  • riedlss - 19.04.2011, úterý, 13:14
    (0)

    tak tak, záleží i na nás jak budou probíhat zápasy doma, záleží na naší, pokud možno co největší podpoře, a neházet flintu do žita ikdyž je smutné, že se musí mluvit o tom jak nám bude stačit x bodů na záchranu a spoléhat se na Brno a Baník s tím že to doma půjde samo...ale snad lépe když se sejdeme pořádně ať to v sobodu stojí za to,, konkurence hostů na Déčku určitě bude, což nemám strach, doma jsme ale my, tak se na to všichni hezky přopravme...v zápase s Příbramí jsme si něco řekli, až te´d s Baníkem bychom to snad mohli zlepšit...FCS navždycky

  • Pete - 19.04.2011, úterý, 12:51
    (0)

    Podle mě teď bojkot není vůbec na místě. Teď nás čekají důležité zápasy s Ostravou a Brnem a podle mě,když dáme aspoň to Brno,tak už se zachráníme. Takže to chce 100% podporu a ne bojkot! Ono se na druhou stranu není moc co divit,že na výjezdy nejezdí tolik lidí,když pak můžem vidět,jak se tam plouží. Ale doma to je vždy o něčem jiném,takže žádný bojkot,ale naopak co největší podpora!

  • eLucky - 19.04.2011, úterý, 11:59
    (0)

    to Susky: Bojkot je na miste az v momente, kdy uz je opravdu nuz na krku... a nezlob se na mne, ale kolik procent fanousku v kotli podava plny vykon!? Nebo aspon polovicni... samozrejme my za to nejsme placeni, naopak platime zato, ale ono to neni tak jednoduche... stejne jak spravna zivotosprava automaticky neznamena jine vykony.

  • Susky - 19.04.2011, úterý, 11:47
    (0)

    Co chcou, celý zápas totálně odchodili. Snaha minimální osobní souboje nedohrané stopeři byli jak vyměnění, prostě poslední dobou mi to přijde že jsou všeci jak chmelíček enom chlastat pařit a srát na životosprávu a trénink. Prostě aj mě mrzí že fanoušky, kteří jsou s nima v dobrém aj ve zlém mají prostě a jednoduše řečeno v prdeli. Pokud by to bylo na mě byl by na místě bojkot. A ne tak jak tehdy jenom 10 minut na začátku utkání ale klidně celý zápas ať si ta chásak uvědomí, že nehrajou jen sami pro sebe ale i pro nás. A že my tam jsme taky na každý zápas připraveni fandit z plných plic tak nechápu proč by oni nemohli podat vždy 100% výkony. Babička

pristi
 Další články:
28.04.2011, čtvrtek, 14:30 - Výjezd jara do Olomouce VLAKEM! Jízdné včetně vstupenky již od 170,- Kč!
24.04.2011, neděle, 16:35 - Slovácko - Ostrava 0:0, hosté nevyhráli už pět zápasů za sebou
22.04.2011, pátek, 12:20 - Ondřejka chce narozeniny oslavit gólem do sítě Baníku
17.04.2011, neděle, 18:30 - Slavia - Slovácko u Slováckého Krála
17.04.2011, neděle, 16:43 - Slavia i Slovácko se chtějí v dohrávce vzdálit sestupovému pásmu
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace