*
DNES
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
23.11.2024
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
včera
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku

Škoda, že derby se Zlínem není každý rok, říká Šumulikoski ze Slovácka

06.09.2014, sobota, 08:44
velice_mlady_velky.jpg

Už je to jedenáct let, co hrál záložník fotbalového Slovácka Veliče Šumulikoski poslední derby proti Zlínu. Na neutrální půdu do Drnovic u Vyškova se tehdy sjely téměř dva tisíce fanoušků. Kromě Šumulikoského byl u bezbrankové remízy také zlínský obránce David Hubáček. Jsou to jediní dva pamětníci dřívějších derby, kteří v obou dresech mohou v sobotu od 17 hodin do sledovaného pohárového souboje zasáhnout.

„Je škoda, že se takové derby nehraje každý rok,“ povzdechl si Šumulikoski. Prvoligové Slovácko se s druholigovým Zlínem vzdáleným jen 25 kilometrů nestřetlo už téměř osm let . Ačkoliv Slovácko dvakrát za rok zažívá další třaskavé duely proti Ostravě či Brnu, zápas o titul krajského šampiona je ještě prestižnější. „V lize jsme teď doma porazili Příbram 4:1, ale lidé, které potkávám, řeší jenom derby,“ směje se Šumulikoski.

Ve Zlíně  čekají až pět tisíc fanoušků, dorazit má odhadem i kolem tisícovky slováckých příznivců. „Je zážitek hrát zápas v atmosféře, kdy jsou silné oba fanouškovské kotle a na dálku spolu soupeří, kdo umí líp podpořit. Mít při venkovním zápase za zády tisíc svých příznivců, to je paráda,“ vypráví 33letá slovácká opora.

Šumulikoski na konci roku 2003 ze slováckého klubu přestoupil do ruského Petrohradu, makedonský reprezentant pak hrál fotbal v Turecku, Anglii i Číně. Do Slovácka se vrátil teprve před rokem a půl. Největší regionální souboj dosud zažil při působení v Ipswichi – „derby východní Anglie“ proti Norwichi v tamní druhé nejvyšší soutěži.

„Kluby dělí sedmdesát kilometrů a fanoušci se nesnáší. Zápas byl speciální i v tom, že se hrálo v pravé poledne  a přišlo na něj asi třicet tisíc fanoušků. Neuvěřitelný zážitek,“ vypráví Šumulikoski.

Jméno Heslo
text
  • juancarlos - 09.09.2014, úterý, 15:35
    (0)

    přesně jak říká Greif, teď je další výjezd a chci vidět kolik těch zdejších moralistů pojede. Celé je to banalita,chyba jedince za kterou určitě nějaký flastr přistane, ale nikdo se práskat a vyhazovat z kotle nebude.Bylo to derby, bylo to vyhrocené, vypilo se pár piv a byla sranda, vyhráli jsme jak hledišti, tak na hřišti. A o tom to celé je.:-)FCS nafurt Jelimani

  • Buchlovjak - 08.09.2014, pondělí, 21:50
    (0)

    Udělejme za tím tlustou čáru. Hlavně jsme ty šmejdy rozjebali na hřišti i v hledišti a to mě stejné těší ještě teď a bude mě to hřát ještě dlouho :-)

  • Greif - 08.09.2014, pondělí, 21:11
    (0)

    No jo ale vratit to fizlom na to meli dotycni koule uz male .. Derby nederby .. Jen chudak z pomocne skoly toto udela .. Ale tak aspon si zas jednou napisem o necem jinem nez hruze co predvadi fotbalisti ted muzem vklidu blit na fanousky .. Nejradej to slysim od takovych co jedou na fotbal jednou za rok kdyz to maji za rohem a zadarmo ...

  • champyon - 08.09.2014, pondělí, 21:03
    (0)

    Toto se mně snad už zdá :-) Hoši už to neřešte. Prostě toto všecko k pořádnému derby patří. Nevím co byste dělali, kdybyste zažili nějaké polské, řecké, balkánské derby. Asi byste se posrali :-) Mimochodem, že tu nikdo nenapíše, jací jsou policajti kokoti, jak hodili mezi nás a ševce před tou hospodu ty rozbušky. Taky jsem chvílu hůř slyšel a nikde to furt nevypisuju.

  • Buchlovjak - 08.09.2014, pondělí, 18:34
    (0)

    Hen-rik: Jo nasrany jsem na tom zapase byl jak kousek ode me bouchl delobuch, ale jen proto ze jsem chvili hur slysel. Ale je to holt derby tak to musi kazdy cekat.

  • Buchlovjak - 08.09.2014, pondělí, 18:26
    (0)

    Krypp: :D lol a nemam mu nakreslit obrazek z ruzovym kralickem? :D

  • AmaZ - 08.09.2014, pondělí, 15:19
    (0)

    :D :D

  • FCSFRED - 08.09.2014, pondělí, 15:18
    (0)

    Si delate prdel, že? :D

  • Flusatko - 08.09.2014, pondělí, 15:11
    (0)

    Nebo by každý mohl napsat omluvný dopis s přáníčkem brzkého uzdravení a nějakým menším finančním obnosem.

  • Krypp - 08.09.2014, pondělí, 13:44
    (0)

    http://fotbal.idnes.cz/zlin-fotbal-slovacko-pohar-petarda-hajek-ffi-/fot_dsouteze.aspx?c=A140908_2097379_fot_dsouteze_ten Tak mě napadlo, že by se mohlo udělat choreo s omluvou tomu hráči. Co vy na to?

  • eLucky - 08.09.2014, pondělí, 12:14
    (0)

    to Sodík: problém je, že to co popisuješ není nic jiného než zbytečná buzerace za účelem namastění kapes na nepotřebných bezpečnostních opatřeních. Již několik let je v UH na stadioně takový kamerový systém, že policajti majů zpětně možnost při jakémkoli incidentu identifikovat jeho původce. Otázkou je proč tento všespásný kamerový systém vlastně je, upozorňuju, že ten co má spasit český fotbal před chuligánama jde ještě dál, když se k ničemu nepoužívá? Podle mě to tak totiž policajtom vyhovuje, každý druhý týden majů důvod k tomu dělat manévry po celém UH kvůli fotbalu a vykazovat tak činnost a dokazovat tak nám všem svou nepostradatelnost! Druhá moje teorie, dost možná ještě pravděpodnější, je taková, že sice moc dobře ví o koho ide, ale vlastně nemají zákonné možnosti na to s tím něco dělat. Vzhledem k pokřivenosti práva u nás, by to nebylo vůbec překvapením!

    Pokud chceme jako kotel nějak fungovat, musíme táhnout všichni bez rozdílu za jeden provaz! K tomu ale patří i to, že pyromani budou svoje ohně odpalovat efektivně, tak aby to dobře vypadalo, ne aby dělali ramena kam až tů hořící kokotinu dohodili.

  • Sodík - 08.09.2014, pondělí, 11:58
    (0)

    Nejsem žádný expert na support scénu nebo organizaci fandění, ale myslím si, že přístup typu "to k tomu patřilo" a "nikoho bonzovat nebudeme" se vám v dlouhodobém měřítku nevyplatí. Až si budete stěžovat na buzeraci od security, ponižující osobní prohlídky, kamery na záchodě, legitimace přes občanku a já nevím co ještě, tak si vzpomeňte i na to, že je to kvůli pár jedincům, jako třeba ve Zlíně. Mě to vlastně může být jedno, ale ti, kteří o represích rozhodují se neobtěžují rozlišovat a pokud tolerujete pár idiotů v kotli, tak oni mezi vámi rozlišovat nebudou.

  • riedlss - 08.09.2014, pondělí, 11:52
    (0)

    taky to beru, že tak to mělo být, od derby se nic jiného nečekalo. Jen mě pořád štve to, že ty Miro řekneš, žádné vhazování na plochu a on se prostě vždy nějaký magor přes to všechno najde,ale neřeším to už, je to zbytečné, každý ať si jde tou svou cestou. Jednou na nás stejně dojde. Pokazilo to trochu celkový dojem a to je škoda.

  • Mirek - 08.09.2014, pondělí, 10:14
    (0)

    Hen-rick - jedna bouchla i podemnou a docela jsem se lekl, pak někteří mi třášly s plotem na kterém jsem stál, že jsem málem spadl, a dělali to pořád dokola i když jsem jim řekl, ať toho nechají ... a bečím tady snad? To bylo vyhecované derby a to k tomu patřilo, pokud to nechápeš tak je mi to líto, určitě nechci přijít o žádného fanouška, ale je potřeba pochopení ze všech stran.

  • hen-rick - 08.09.2014, pondělí, 09:53
    (0)

    Babu: Tak já nevím, ale pokřik Rado, ty pi.. mně příjde vulgární dost. Ale ač vulgarity neuznávám, určitě to není hlavní problém a fandí se tak opravdu skoro všude. Ale krýt ty hovada, co hází dělbuchy na hřiště a hrát si na jednu rodinu už dle mě problém je. Viděl jsem, jak jedna petarda bouchla kousek od Buchlova a taky se mu to zrovna dvakrát nelíbilo.

  • huhu - 08.09.2014, pondělí, 09:39
    (0)

    hen-rick: uvědom si, že fanoušci v tom derby cítí nenávist, zliňáci křičí že by nás pověsili, a my budem jak ovečky. Podívej se do světa, podívej se na videa co se děje v anglii v ulicích když hraje birminghamské derby Birmingham - Aston Villa. To hoří celý Birmingham. Tady je to v menším rozsahu, ale v těch fanoušcích ta nenávist je, pozitivní energii si nech doma na příbram nebo budějovice :)

  • Greif - 08.09.2014, pondělí, 09:32
    (0)

    prosím o změnu termínu na výjezd na Budějky

  • Babu - 08.09.2014, pondělí, 09:21
    (0)

    Hen-rick: kdyz ted ohledneme od vyjezdu do Zlina, tak by me fakt zajímalo, jak kotel na domacich zapasech moralne klesl?? Fakt si nemyslim, ze domaci prezentace za ty tri roky nejak zhrubla.. Sorry, ale to je blbost...

  • KEIKIN - 08.09.2014, pondělí, 09:08
    (0)

    Gigi26 - já mám úplně jiný názor než ty. Nezlob se na mně, ale těch skoro 1000 lidí nejelo do Zlína proto, abychom ukázali jak jsme slušní fanoušci. Tobě se zdá, že Slováčtí fans byli dycky slušní, ale to je tím, že sme byli mladí a nezkušení. Právě taková atmosféra, kdy je ve vzduchu cítit napětí láká lidi na výjezdy. Nové fanoušky do kotla le na výjezdu nezískáš. Noví fanoušci se získávají na domácích zápasech, třeba formou dětských kotlů. apod. Musíš brát lidi takové jací jsou, ne takové, jaké ty bys chtěl, aby byli. A souhlas s Eluckym: Nikdo se bonzovat nebude, musíme se naučit fungovat jako jednolitý celek. AŤ si kriminálník, feťák či ostříhaný dohola - v kotli ti to musí být úplně jedno vedle koho stojíš a objímáš za ramena. Pokud tohle nepochopíš, tak raději jezdi na hokej do Zlína, protože fandění na hokeji a na fotbale je docela rozdíl.

  • hen-rick - 08.09.2014, pondělí, 09:00
    (0)

    Před třemi lety kotel rozdával pozitivní energii a každý druhý ze stadiónu si tu a tam šel mezi vás zabékat, teď rozdává jen nenávist a vulagarity. Spadli sme na morální úroveň sparťanů, baníkovců a podobných. A zapálené chorea, dělbuchy kolem hlav jak na tribuně, tak na hřišti, to byla jen třešnička na dortu. Kotel si cestu vybral, jen aby Vám Ti slušní fanoušci jednou nechyběli...

  • Survival - 07.09.2014, neděle, 21:08
    (0)

    24.9. hrajeme pohár v Ostravě, odveta bude 8.10. a 4.10 se s Baníkem utkáme doma v lize.

  • ozie - 07.09.2014, neděle, 20:04
    (0)

    Mirek: Velká škoda, že se derby nahrává aspoň o něco častěji. Support fantastický, pyro taky výborné, ale petarda rozhodně nebyla jedna a Svaťa měl především říct, že o individua, co hážou pyro na hřiště, obzvlášť petardy a obzvlášť tam, kde jsou hráči, nestojí. Toť můj názor. Ale myslím, že tak to cítí většina normálních fanoušků.

  • Lajtra - 07.09.2014, neděle, 19:47
    (0)

    Jeste se zeptam: Proc to tak sakra nemoze vypadat kazde utkani :)

  • Mirek - 07.09.2014, neděle, 19:01
    (0)

    můj pohled, support výborný, choreo výborné, ohně super ... kaňkou je jeden debilní dělobuch, ale ruku na srdce, bylo to vyhecované derby tak jak se na derby patřilo a není to standardní zápas, tak nechápu co kdo čekal, já osobně jsem velmi spokojený. Co se týká Haši a problému, který se tady řeší, já u toho nebyl a rozhodně nehodlám tady probírat, kdo je jaký špatný a kdo dobrý, jen kdo u toho byl tak ví jak se věci staly a ostatní se vyserte na nějaké takové diskuze. Díky za včerejšek, bylo to z naší strany parádní představení. A taky díky Svaťovi za tiskovku, protože ten nás podržel a řekl přesně to, co se dělo. Parádní atmoška zápasu ! A vy co sem chodíte nadávat na jeden dělobuch, pochopte že to bylo derby... toť moje vyjádření.

  • FansHonza - 07.09.2014, neděle, 18:03
    (0)

    Lidi, neblbněte a nehledejte v rivalitním popichování nějaký morální úpadek kotle... Reagovalo se s důvtipem a bez siláckých řečí. Bál jsem se, aby se nesnížilo k něčemu slabomyslnému, ale takhle to bylo výborné. Dělobuch na hráče byl samozřejmě hnus, to ví všichni, na to není potřeba dlouhých přednášek a dopisů, snad už se tohle nebude nikdy opakovat. Jinak jednoznačně nejlepší derby pro nás, takhle to má vypadat. Nesnáším tupý vulgarismus a řvaní nesmyslů, ale tohle u nás nebylo přítomno, předvedli jsme pravou derby atmosféru. Strašně mě ten zápas bavil, kéž by takových bylo víc. Mrzí mě jen dvě věci - ten dělobuch a že všichni nebyli v bílém ... Souhlasím s eLuckym, Babu a RNA.

  • Sleeper - 07.09.2014, neděle, 17:28
    (0)

    vidím, že Zlínské choreo vystihuje většinu lidí co sem píší ;)

  • RNA - 07.09.2014, neděle, 17:06
    (0)

    Od času 5:17, všichni víme, že dělobuch byla velká chyba, ale Svaťa to řekl přesně: https://www.youtube.com/watch?v=8l4NdS5cMuk

  • Malý - 07.09.2014, neděle, 15:14
    (0)

    Údajné napadení hráče 1.FC Slovácko Romana Haši Komentáře na Facebooku: https://www.facebook.com/michal.krol.796/posts/1536832949862562?notif_t=like -------------------------------------------------------------------- Večer kolem 11té hodiny před barem "Tomáč" byla odpálena jedna římská svíce, opodál seděl Roman Haša i s jeho přítelkyní která začala slovně napadat a byla tzv. poslána doprdele. Kde na to vystartovala po jednom z davu, kde na to reagovala kamarádka která ji položila na zem (ŽÁDNÝ ÚDER KOPANEC - NIC). Jeho přítelkyně následně na kamarádku zaútočila. Samozřejmě byli hned rozděleny asi za 10 minut se vrátila i s Romanem Hašou, který ji držel a opět se vrhala na kamarádku s tím že ji zabije a rozdupe. K Romanovi jsem řekl ať si ji radši sebere. Ten následně po mě vystartoval, ANO... Vystartoval proti 16-ti letému klukovi a udeřil mě pěstí. Mezi námi je rozdíl 5 let. V zájmu o své zdraví jsem reagoval adekvátně a udeřil jsem ho, strhla se nějaká bitka něco na zemi. K tomuhle bych rád dodal že rány pěstí jsem nerozdával nýbrž vracel a celou dobu jsem se ho snažil držet a říkal jsem mu ať se sklidní. Nakonec jsem ho převalil na druhou stranu vchodu od Tomáče. Mezitím však jeho přítelkyně stihla opět napadnout kamarádku. To je vše co k tomu chci říct, ano - napadl on mě já se pouze bránil. Z naší strany k žádné provokaci nedošlo. A řeči o tom, že jsme zmlátili jeho i jeho přítelkyni jsou opravdu směšné. Moje reakce byla adekvátní stejně jako reakce kamarádky. Každý by se nenechal napadnout a ať jde o kohokoliv. K celé situaci bych pak rád dále dopsal že Drát se ničeho nezůčastnil, dokonce v době napadení mě a napadení kamarádky nebyl. Byl pouze u prvního napadení ( kamarádky), kde se vše snažil rozdělit. Poté odešel na Admirál a vrátil se po půl hodině. Vzhledem k tomu co Roman Haša napsal a co se píše na fóru zvažuji podání trestního oznámení. Celou věc vidělo celkem 6 lidí vč. Security z Tomáče.

  • vokial - 07.09.2014, neděle, 15:02
    (0)

    Heeeeej ta fronta na piti atd byla na pres drzku organizatorum. Pred zapasem 20minut ve fronte a pak sem to vzdal nebo sem nechtel zmeskat uvod + chorea. Ve 35. sem sel znova. Slecna za okenkem nemela drobne na vraceni, tak sem jej mosel nechat 2 petky dysko (ale chudera si to zasluzila kdyz to sama vydavala). Navrat do kotla chvilu pred 3. golem. Vedeli ze nas dorazi hodne ale neprizbusobili sa temu. Idioti. Diky Eluckymu nebo nekomu jinemu za tu najitu el.cigaretu dole pod kotlem, vypadla mi pri hopsani modrobile armady aj s mobilem, zkurvene kapsy bez zapinani no :D

  • RNA - 07.09.2014, neděle, 14:13
    (0)

    Já myslím právě, že přitáhne. Kdybysme tam v klidu stáli a fandili, tak se o nás ani nepíše. Tím, že se odpálilo pyro, chorea, tak to na fotkách vypadá výborně :-)

  • riedlss - 07.09.2014, neděle, 14:08
    (0)

    Je pravda, že stále je drtivá většina těch, kteří mají zájem o fandění a prezentaci kotle v tom správném smyslu. Upřímně, bohužel jsou mezi námi lidi, kteří se neumí chovat a dělají si co chtějí a my je nedokážeme usměrnit, na druhou stranu oni nám nechtějí naslouchat a melou si svoje.Toto mě sere, pak jsme jako dva tábory v jednom, které se nedokážou respektovat . A jeden špiní ten druhý. dejte se kurva rychle dohromady. Souhlasím s tím,že tohle nové lidi rozhodně nepřitáhne, na to vemte jed .

  • FCSFRED - 07.09.2014, neděle, 13:54
    (0)

    G26: Jednů za 50 roků sa hodí dělobuch (taky je nemám rád) a děláš z teho vědu. Stalo sa, stalo - už to nevrátíš, tak co to furt řešíš? Měls jít tam, z kama se to hodilo a tam to řešit a ne teď vypisovat na fóru furt dokolečka to samé...

  • Lajtra - 07.09.2014, neděle, 13:49
    (0)

    Troufam si rict, ze tomu kdo hodil tu petardu a tem, kteri napadli Hasu, nejde ani tak o Slovacko jako o neco jineho. Bohuzel.

  • Gigi26 - 07.09.2014, neděle, 13:37
    (0)

    Hoši uznávám, že máte taky kousek pravdy co se těch nadávek týče...já si od toho sliboval reklamu na fotbal, reklamu na naše fanoušky a nějak jsem nedomyslel, že si takto budeme nadávat…byť jak říká eLucky, tak se to dalo čekat. Paradox toho je, že ani ve finále hokejové extraligy ( Zlín – Vsetín ) to nebylo horší a že tam šlo o hodně.. Mě to štve i z toho pohledu, že jsem doufal v to aby se chytli pozitivně nějací mladí fanoušci čímž už si jistý nejsem….o tom ať si udělá každý obrázek sám. Víc už k tomu asi nemám nic….naopak ale eLucky s tebou absolutně nesouhlasím s tím jak si psal cituji: jestli myslíš, že se v rámci kotle budeme bonzovat a vodit za ruky:"On to byl, on to zaplatí!", tož to teda nééé. Nevím proč by jsme měli chránit tuhle zvěř ?? 99% fans je ok, tak nevím proč by 1% měla mít nějaké výsady a beztrestnost nedej bože ochranu kotle ????!!!Každý tady ví, že nás FAČR nemusí a každý tady ví, že potrestat Slovácko exemplárním trestem není pro ty lidi v Praze problém.Tím exemplárním trestem mířím na kontumaci zápasu, kdy by jsme nemohli říct ani popel. Víte jaký by to byl problém, ostuda, finanční ztráta atd. Proto se ptám….opravdu to chceme tolerovat dál a čekat na jiný zápas, kdy se to může opakovat ??? Asi ne co …

  • Babu - 07.09.2014, neděle, 13:30
    (0)

    Artigas: má něco se zádama. Myslím, že se z toho dělá haló... jo, dělobuch na hřišti je blbost, to se asi shodne většina, ale nemyslím si, že by se Slovácko nějak děsivě předvedlo ve špatném světle.. podle mě support dobrý, chorea krásné, počet taky slušný, pyro nějaké bylo, security v klidu, policajti taky.. víceméně (krom pyra na hřišti) to bylo dost dobré.

  • Artigas - 07.09.2014, neděle, 12:32
    (0)

    Mám za to,že stačí,aby ten tukan,co zničil sedačky a hodil petardu,dostal vercajk a nevylézl ze stadecu,dokuď to nespraví; napodruhé by si to sakra rozmyslel... btw, co je s Melichárkem,je zraněný?

  • huhu - 07.09.2014, neděle, 11:40
    (0)

    a další picou jsou fanoušci , podotýkám že fanoušci slovácka, kteří v noci rozbili hubu Cyrovi a napadli jeho přítelkyni

  • FCS84 - 07.09.2014, neděle, 11:36
    (0)

    Za posledni tri roky se fandi vicemene slusne. Nadavek je minimum a stejne kotel upada. Ted ti slusni fanousci co stejne neprisli tak maji konecne vymluvu.bylo to vyhecovane nadavky na obou stranach. Zase 7 let bude klid. Picou vyjezdu jsou autori delobuchu a pyra na hraci plose.

  • bacil - 07.09.2014, neděle, 11:29
    (0)

    Gigi Co to sakra porad meleso slusnem fandeni a podobne keci..Jsme jedni z nejslusnejsich a supr fans, jenze zlin je zlin, nevim kolik mas roku, ale ja si nenavist ke zlinu spojuju uz nekdy pred 20 lety, kdy jsem zjistoval ze uz ho nemam jen nacurani a uz tehdy se v UH na stadione byli jak zita..proboha z vyjezdu jednou za rok delas cosi co tu neni. Jel jsi na banik? do brna? a pod..nebo se tady jen chlubis a skutek utek

  • RNA - 07.09.2014, neděle, 11:26
    (0)

    Ježiš, to zas někteří přeháníte. Ano dělobuch je chyba, ale chybama se člověk učí. Naopak chorea a nápisy supr, díky autorům, a pyro k tomu patří, navíc když se odpálí vždy to zvedne atmosféru. Urážlivé pokřiky se daly čekat, ale my jsme se naopak ještě hodně drželi a pár pokřiků na adresu Zlína zaznít muselo. Nevím, jestli jste to slyšeli, ale Zlín nás urážel 80% zápasu a my jsme jim to neopláceli. Užívejme absolutní triumf v hledišti a na hřišti. I když to zlínské choreo se mně líbilo :-D aj když je jasné, že to jejich téma už je zcestné a je to asi jako kdybysme my něco podobného vytahli na Baník :-)

  • eLucky - 07.09.2014, neděle, 11:22
    (0)

    to huhu: to je právě to o čem píšu. Nemožete přeca čekat, že když ševci řvů na našu adresu takové hrdinské pokřiky, že my budeme hodní kluci celý zápas!?

  • huhu - 07.09.2014, neděle, 10:55
    (0)

    Příznivci domácího Zlína odpovídali sérií vulgárních hesel a také slov, o která by se snad i měli zajímat policisté - fanouškům Slovácka slibovali „zplynování či pověšení“. IDNES.cz my se tu mrdáme na svojém fóru navzájem za to, že si někdo dovolil zařvat zlin zlin zlin samý zkurvysyn :), mezitím co oni chtějí věšet

  • eLucky - 07.09.2014, neděle, 10:35
    (0)

    to Gigi26: tys mě nepochopil úplně. Já sem psal, že nesnáším degradování fandění pouze na úroveň toho, že místo povzbuzování se békají kraviny na soupeře, a je jedno jakého, ale prostě včera to bylo derby a dopadlo to přesně tak, jak se dalo čekat, osobně sem se velice bál, že se to svrhne tak, že nic jiného tam ani nepředvedeme! Takže ano bylo toho rozhodně výrazně více oproti jiným zápasům, ale s ohledem na derby zápas to bylo odpovídající. O dělobuchoch se nemá cenu bavit, ale jestli myslíš, že se v rámci kotle budeme bonzovat a vodit za ruky:"On to byl, on to zaplatí!", tož to teda nééé. Pokud měl dotyčný takové koule to mrdnout na hřiště, měl by mnět kule se aj přihlásit k zodpovědnosti za svůj čin! Ale to nemluvím o tom jednom, ale každém kdo se byť jen snažil něco mrdnout na hřiště, to je prostě pičovina k hovnu... to nemá s atmosférou a fanděním nic společného!

  • Gigi26 - 07.09.2014, neděle, 10:24
    (0)

    eLucky - Tak fajn, když chcete tu nenávist tak se jí nabažte...zapomeňte, ale na nové fanoušky co budou v pohodě právě po vás co do toho dáváte nejvíc !! Myslím takové ty srdcaře … To je si třeba uvědomit... že Zlíňáci na nás békají ? Tak ať.... fanoušek Slovácka byl vždy " mírumilovný " nekonfliktní a vynalézavý, ale zdaleka tomu tak teď není...abych byl úplně upřímný, tak ani jsem nikdy žádnou nenávist či něco podobného vůči Zlínu neměl.Možná něco, ale to by se dalo nazvat rivalitou....a pokud se už musí nějak nadávat ne jednou, ale opakovaně, tak myslím že pokřik: Zlín, Zlín, Zlín pustě na plyn je mnohem " vtipnější " a vystihuje co si o nich myslíme bez ohledu, že není tak vulgární. A když už teda ty vulgarity a zkurvysynech, tak to nemuselo být tolikrát !!!! Stejně tak to vystihl parádně pokřik: My jsme tady doma !!! To byla fantazie co něco i těm Ševcům naznačí…Jediné pozitivní na tom je to, že se aspoň všeci shodneme, že ty petardy byl velký omyl a pevně doufám, že tu pokutu nebude platit Slovácko i za cenu kdyby mělo podat trestní oznámení na neznámého pachatele !!! Nevím jestli se dá viník dohledat pod kamerou, ale i kdyby ne a Slovácko mělo tu pokutu nakonec zacvakat, tak to bude zdvižený prst pro příště pro případné padouchy. Rozhodně již to nesmí být stylem: já si hodím a oni to zaplatí !! Tolik peněz co to již stálo….co za to mohlo být. Mám v hlavě i nějaké myšlenky jak vrátit kulturu nebo se o to pokusit mezi fanoušky Slovácka, ale pokud se před vším budou zavírat oči, argumentovat že ono se vlastně nic neděje, když se naopak děje, tak je všechna snaha marná….jo a tu sedačku nechat taky toho krypla zaplatit !!!

  • mates - 07.09.2014, neděle, 09:55
    (0)

    Synotek:plně stebou souhlasím,klidně si tady vyříkejme i to negativum,ale chtěl jsme tím říct nemluvme jen o tom,bylo to super představení... PS:Elucky:super napsáno kloboukček dole pane :)

  • Michal fcs - 07.09.2014, neděle, 09:53
    (0)

    možná by se měl k tomu vyjádřit Mira, který to mohl vidět z nadhledu.....rozhodně nový fans na výjezdech se takto nezískají

  • JURKO - 07.09.2014, neděle, 09:50
    (0)

    až na ty petardy na hřišti to bylo supr

  • eLucky - 07.09.2014, neděle, 09:22
    (0)

    Jestli jste si mysleli, že se na derby pojedeme předvést do města jak slušně fandíme, tak to ste ani neměli jezdit. Strašně nerad degraduju fandění pouze na posměšky soupeři, jako to bývá pravidelně u sparty, ale u derby s krajským rivalem, jehož "fanoušci" nám vždy nezapomněli zdůraznit, že aj když je jich 4krát míň a vylezou jednou za rok, tak oni sů měšťáci! Kór když hned od začátku byly domácí slyšet prakticky jenom při rýpání do nás. Bylo jasné, že to naše výrazná převaha v hledišti nenechá bez odezvy a bude to z naší strany právě o té nenávisti. Je to prostě derby! Navíc je to po 7mi letech!

    Nicméně pyro na hřišti a dělbuchy... to je prostě pičovina, k tomu se nedá nic jiného říct. Dotyční házeči by se k tomu měli postavit čelem, když takové kokotiny dělají!

  • SYNOTEK - 07.09.2014, neděle, 09:14
    (0)

    Mates: Tak tady si to negativní snad říct můžeme :-) Pro mě včera super zážitek. Zařvat si Zlín Zlín Zlín samý zkur... nebo něco jsme vám přivezli - Nenávist! pro mě to byl ventil. Nenadávám na fotbalech nemám rád tyto trapné pokřiky, ale je to prostě Zlín. Co mě sere jsou zase ty dělobuchy. Už jsem myslel, že jsme se toho zbavili, ale včera to byla tragédie. Nepamatuji si, že by se u nás házelo pyro na hřiště. A tady to hází někdo i po Hečovi v prvním poločase. Takového ču*áka bych tím každý den probouzel aby si to uvědomil jaké to je.

  • mates - 07.09.2014, neděle, 09:00
    (0)

    Patřím k těm radikálnějším,jednoznačně nesouhlasím s pyrem na hřišti a ten kdo to hodil po hráči,by si měl dát pár facek....ale shodnu se s trenéry,nepišme jen o tom negativním,nebylo to jen o té danné situaci,vyhráli jsme derby tak si to užijme..DEREBY JE NAŠE!!! Martin Pulpit (trenér FC Zlín): „Myslím si, že pyrotechnika k fotbalu prostě patří, ale měla by být v hledišti a ne na hřišti. Věřím, že to dotyčný neudělal naschvál.“ Svatopluk Habanec (trenér 1.FC Slovácko): „Utkání se odehrálo ve fantastické kulise a incident s dělobuchem je skvrnou na tomto zápase, ale snad zase nebudou noviny plné jenom toho negativního.“

  • Jerry1984 - 07.09.2014, neděle, 08:45
    (0)

    na větších výjezdech tohle někteří dělat budou aj na Slovácku, které má nej fans.. můžeš mu říct, nedělej to, ale spíš to má asi opačný efekt, to nemá smysl potlačovat.. dobré to není o tom žádná, stejně tak, že je sektor plný, fandí ale naplno skutečně polovina (není kritika) i pro mě je to spíš setkávání, a někdy holt člověk raděj pokecá... ale výsledek teda uff :-) (omlouvám se za vhozenou šišku, už jsem si nafackoval) ..

  • Goor - 07.09.2014, neděle, 08:26
    (0)

    Gigi26: Tto dřívr právě bylo, ale jenom proti Zlínu. Jen díky te nenávisti tam jelo 8 autobusů ve kterých byli i lidi, kteří nebyli roky na fotbale, ale do Zlína prostě jeli. Já třeba nenávist ke Zlínu chápu mnohem víc než ke Sartě a Slavii jak ty píšeš. Neby jinak. Myslíš si, že kdyby místo Zlína va 2. kole postoupila Kroměříž a my včera hráli v Kromclu, tak by tam bylo ze Slovácka 1000 lidí a takový kotel? Hovno! Bylo by tam 50 fansících a v ochozech pár fanoušků, co by dojeli na fotbal. Jen díky té nenávisti bylo ve Zlíně tolik lidí. Zbytečně z toho nedělejme kovbojku. Jediný průser celého dne bylo to pyro na hřišti. Slovácko určitě čeká mastná pokuta a tu by měl zaplatit ten, kdo hodil pyro na hrací plochu. Mám pyro, líbí se mi když to v kotli plápolá, ale házet to na plochu je demence nejhrubšího zrna.

  • rosma - 07.09.2014, neděle, 08:23
    (0)

    Souhlas. Po dlouhé době jsme se konečně dostali do kotle i dětmi a fakt sem hleděl,co se to děje. Taková nenávist, petardy a létající sedačky nikdy v našem kotli nebývaly. Některé jiné děti co byly na kraji kotle dokonce plakaly jak bály.Takže nový slušní fandové do kotle nezískají. I my již raději z vlastní bezpečnosti raději kotel vynecháme. Je to bohužel škoda, protože některé výjezdy a fandění bylo super. Spíše jde o to, aby se lídři kotle zamysleli jakou cestou jít. Zda jít cestou nenávisti a chuliganstvi nebo naopak toto vymýtit ze svého kotle a chtít získat slušnější fanoušky. SPOLEČNĚ TO URČITĚ NEPUJDE.

  • Gigi26 - 07.09.2014, neděle, 03:52
    (0)

    Když si to tady čtu, tak jsem opravdu velmi smutný z toho co se stalo...až tak, že byť jsem usnul, tak stejně jsem už zase vzhůru. :( Přemýšlím nad tím co se stalo a strašně moc mě to mrzí :( Celé to vlastně už začalo před zápasem, kdy já byl už v kotli a někde mimo stadion práskaly ty petardy. Jsem si připadal jak v Doněcku v první linii ! už před stadiónem dle mého mohla a měla zakročit PČR, dále nechápu jak je možné že to propašovali až dovnitř?! To mě vysvětlete...piča mě kontroluje i kapsy co nemám a někdo tam přinese ?? To je taky někde chyba ne ?? čímž samozřejmě neobhajuji to zvěrstvo co JSME tam bohužel předvedli :( Jak tady píšou mnozí....byli tam rodiny s dětmi, fanoušci fotbalu, kteří třeba zas až tak nechodí a tohle je výsledek....tím spíš, že hráči to zvládli na 1* a my jsme měli položený základ pro skvělé fandění hned od začátku !! Další věc co mě neskonale mrzí byl pokřik: Něco jsme vám přivezli ! Nenávist...co to je za sračku kurva! Tohle bych toleroval proti Spartě případně Slavii a snad ani to ne !!! Uvědomte si, že tohle utkání mělo mimo jiné posloužit jako nějaká mobilizace fanoušků Slovácka, kde je naděje že se získají nový fans ! Není to dávno, kdy se tento problém řešil, že fanoušci potřebuji znovu rozproudit a omladit krev !! Ale když za mnou stáli náctiletí, kteří ani OP nevlastní a pořvávají tam tu nenávist, tak mě bylo z toho úzko. Co z nich pak vyroste...takový zmrdi co hážou ty petardy ???!!!! Uvědomujete si vůbec někdo jak tohle do sebe zapadá sakra....Proč nejde fandit bez urážek a dalších kokotin…Z*kurvení Ševci !! Co to je tohle za amatérismus !!?? Fandím hokejistům ze Zlína spousty let a v životě bych tohle neřekl !! Hokejisti hrají a reprezentují celý kraj stejně tak jako Slovácko ! Teď čekám, že mě někdo napíše, že když se mě nelíbí nadávky a vulgarity, tak můžu jít například do Slováckého divadla…Hoši. Chápu to, že na fotbale to takhle někdy bývá, ale vadí mě to že tady jsme se měli předvést jen v tom dobrém světle a totálně to zkrachovalo ! Proč si myslíte, že se Svaťa nechtěl na konci přidat….. ??? Proč asi…ani ty hráče jsem nečekal, že dojdou poděkovat  A to jak tady někdo píše o tom Hašovi, tak je to další příklad té naši nenávisti !! Myslíte, že se pletu ?? ok…tak mě vysvětlete proč tohle dřív nebylo !!!! A paradox toho všeho je, že čím hraje Slovácko líp…tím jdou fans víc ke dnu 

  • Pedro - 07.09.2014, neděle, 00:01
    (0)

    Taky mám velmi rozpoluplné pocity!!! Na jedné straně jsme suverénně přehráli domácí - dostali lekci!! Stejně tak se překřičela i ta trapná domácí rádoby fanouškovská skupina několika křiklounů....ale místo abychom ukázali i obyčejným fandům Zlína a že tam bylo i dost rodin i s dětmi... jakou má úroveň povzbuzování na Slovácku, tak se kotel FCS tak nechutně shodí a klesne na úroveň baníkovských buranů, sparťanské verbeže...apod. Neříkám, že všichni z té masy fandů. která zaplavila ze Slovácka téměř jednu celou trubunu ten dojem kazili, ale proč proboha to zasrané pyro???? A když už, tak proč to házet na hřiště??? To těm pár postpubertálním blbečkům, ty rachejtle nemůžete vy ostatní nacpat zapálené do prdele??? Aby je to příště přešlo? Nechápal jsem to už na začátku rozcvičení, kdy pár debilů to hodí rozcvičujícímu se Hečovi hned za zády...kreténi. Co si tím dokazovali?Vlastnímu gólmanovi! Podělali dobrý dojem z toho, jak borci ze Slovácka ovládli Zlín! A proč tolik nenávisti? To nemůžeme ukázat, že jsme na úrovni a mnohem lepší? Vsadím se, že většina fans FCS stejně tak fandí zlínským hokejistům, kteří v lize bojují za celý region, tak proč se chovat ve fotbale, jako omezenci? Je to škoda. Obrovská hanba za dobrým výkonem na hřišti. Domácí byli bezradní ubozí, ale my jsme byli ubozí v hledišti - všichni ruku na srdce!!!

  • WojtaFcs - 06.09.2014, sobota, 23:22
    (0)

    Dělobuchy jsou podle mě kravina ale pokud to někdo nehodí na hrací plochu tak mě to tak vadit nebude... Poškozený hráč Hájek řekl: Přes čtyři tisíce fanoušků vytvořily skvělou atmosféru. Tu zkazila situace z 53. minuty, kdy vylétl ze sektoru hostí dělbuch. Ten explodoval těsně vedle obránce Tomáše Hájka. Zlínský hráč musel střídat a několik okamžiků se nehrálo. Hned po utkání odjel na vyšetření do nemocnice. „Pyrotechnika mi na fotbale nevadí, ale tohle bylo moc. Špatně slyším na levé ucho. Doufám, že to bude v pohodě," podotkl rozladěný Hájek.

  • riedlss - 06.09.2014, sobota, 22:57
    (0)

    někteří bílou nebrali asi proto, aby ještě víc vynikli při těch pičovinách, které dělají !! Nepochopím, dělobuchy? na co? uplně na hovno, vyhozené peníze za nic!!házet si to navzájem pod nohy a na plochu jak žebráci, jenom čekám až to někomu práskne u ucha. Někteří by měli začít myslet hlavou a ne prdelí !

  • Survival - 06.09.2014, sobota, 21:40
    (0)

    Jasně se řekne, že "všichni v bílém", ale holt pro některé není bílá dost drsná...

  • rosma - 06.09.2014, sobota, 21:15
    (0)

    Velká Kaňka za petardy a vytrhnute sedačky. Místo aby jsme regionu ukázali jak se fandí, tak takové debilní nápady!nepochopitelné a

  • Gigi26 - 06.09.2014, sobota, 20:56
    (0)

    Nevím....podle mě by mohl i klub v tomhle učinit kroky !! Je to sice práce navíc, ale pokud se vyfiltrují normální fanoušci a hovada, tak to bude jen ku prospěchu !!! Nemám nic proti pyro, pokud se to používá hlavou...to na fotbal patří, ale pokud pičus vytrhne sedačku a jakože min mimálně jedna tam letěla či háže kolem sebe a ještě hůř na plochu, tak je něco špatně.....Myslím, že i Svaťu to mrzelo včetně některých hráčů... :( Tohle byla velká kaňka :(

  • FOREVER - 06.09.2014, sobota, 20:51
    (0)

    fotbal parádní, ale ty plešaté opičáky v černých mikinách a v kuklách co tam házejí ty dělobuchy a dýmovnice na hřiště bych na fotbal už nepustil..

  • Artigas - 06.09.2014, sobota, 20:44
    (0)

    Teho dementa s petardú radši nekomentuju, bylo by to hodně vyjmenpvaných slov po k a p:((((( dyby se dal zistit,tak cvaknút pokutu,která FCS zřejmě nemine...

  • Gigi26 - 06.09.2014, sobota, 20:23
    (0)

    Zápas parádní !!! Ani jsem takový rozdíl nečekal...ještě že tam je Dočekal :) ps.ty petardy je hnus veliký ! Já byl tak nasraný, že slovy to nelze popsat....Hned jak bouchla první, tak mohl ale nemusel Mira říct, že takhle ne....pak to dám bouchlo a Zlíňák kvůli tomu ležel. Upřímně si myslím, že on to jen přihrál a zkusil to...ale na 100% to nevím...a i když pak Mira řekne, že na hřiště ne, tak se najde piča a hodí to tam zas !!! Kurva !!!! Já se jen klepal ať to rozhodčí neukončí a kontumačně 0:3 pro Zlín....fotbal je o emocích, ale i ty se musí držet na uzdě !! Ví se kdo to byl ??? nechal bych ho zaplatit tu pokutu co bude

  • ostuda slovácka - 06.09.2014, sobota, 20:01
    (0)

    parádní zápas! Dočekal se nemohl uvést líp, 2 góly a to hned Zlínu, co víc si može hráč Slovácka přát! A proč vůbec nehrál Došan? Asi šetření, ale je dobře že to jde i bez něj

  • gangster24 - 06.09.2014, sobota, 19:52
    (0)

    famozitka naprostá! ale ten dělobuch nebo co to bylo na toho Zlíňáka..to snad není pravda, to mě tak vytočilo..zápas mohl být kontumovaný a nikdo by nemohl říct ani popel..

  • Artigas - 06.09.2014, sobota, 19:48
    (0)

    Hoši,to byla paráda,nasypat ševcům čtyři fíky,mooooc pěkné... čtyřka by slušela aj budějkám:)))))

pristi
 Další články:
08.09.2014, pondělí, 08:24 - Dočekal: Nahradit Doška? To on je číslo jedna
08.09.2014, pondělí, 08:12 - Byl to hnus, líčil zraněný Hájek
07.09.2014, neděle, 14:59 - Derby Zlín vs. Slovácko mohla ve skvělé atmosféře ukončit hloupá petarda
07.09.2014, neděle, 09:10 - Ševci nekousali, Slovácko derby jasně ovládlo
05.09.2014, pátek, 13:53 -  Zlínský Jeleček proti kamarádům. Ve Slovácku jsem byl od žáčků, těší se
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace