*
včera
Rozhovory | Slovácko - Sparta | Ženy
včera
Rozhovory | Hradec - Slovácko
12.09.2024
Rozhovory | Dukla - Slovácko
09.09.2024
Rozhovor | Ondřej Kukučka
06.09.2024
Slovácko na ledě | Hokej
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd
08.08.2024
Fanoušci v zápase proti Klokanovi
26.07.2024
Fanoušci v zápase proti Slavii III

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

21.09.2024 od 13:30

Městský stadion MB

Přihlášeno
39
fanoušků

Sedm pádů, skóre 1:21! Slovácko jde na Slavii. Kadlec: Radši jezdím na Spartu

21.10.2023, sobota, 10:32
michal_kadlec_slovacko_velky.jpg

Slovácko na Slavii? To bývá poprava. Svědíkův výběr prohrál v Edenu posledních sedm zápasů s děsivým skóre 1:21. Kapitán Michal Kadlec (38) věří, že v sobotu od 18 hodin bude líp. „Víte, co se říká: každá série jednou končí,“ pousměje se stoper, který si se spoluhráči zpříjemnil reprezentační pauzu hokejovým zápasem.

Co se děje se Slováckem na Slavii?
„Nemám v hlavě, že se nám tam nedaří. Vím, že jsme tam dlouho nevyhráli. Na rozdíl třeba od Plzně. Víte, co se říká: každá série jednou končí. Proč by nemohla teď?! Nejedeme tam předem poražení. Věřím, že jsme se z minulých zápasů poučili. Možná budeme muset změnit taktiku. Samozřejmě neprozradíme, co to bude.“

Vnímáte, že se vám nevede ani na Spartě?
„To je realita. Rozpočty těchto klubů jsou úplně někde jinde než ten náš. Ani hráčsky se jim nemůžeme rovnat. Jsou to dva jiné světy. Ale porazit se dají. Zatím jsme Spartu a Slavii potrápili spíš doma, což je taky důležité. Neřekl bych, že se mi hraje v Edenu špatně. Já pamatuju ještě ten starý. Ale je jasné, že radši jezdím na Spartu, kde jsem působil.“

Může vám nahrát, že Slavia měla v reprezentační pauze většinu hráčů pryč?
„To jsme si říkali už před Spartou. A dostali jsme tam 0:5. (úsměv) Asi se na to nedá spoléhat. Naopak můžou být slávisté víc odpočatí, protože neměli ve čtvrtek zápas Evropské ligy. Reprezentanti se vrátili už v pondělí, v úterý. Měli prakticky celý týden na trénování.“

 

 

Jméno Heslo
text
  • Šovkovskij - 27.10.2023, pátek, 13:22
    (0)

    Byl tu odkaz na podporu Města vůči klubu v Jablonci, tak já taky přidám telegraficky: "Olomoucká radnice vypsala veřejnou zakázku na modernizaci osvětlení stadionu, aby splňoval kritéria UEFA. Výměna světel má stát zhruba 11,5 milionu korun."

  • tomisek - 27.10.2023, pátek, 10:49
    (0)

    Nike - nemyslim ze jsou v akademii jen kluci bohatych rodicu - to je blbost

  • Bayern Munchen - 27.10.2023, pátek, 09:21
    (0)

    Nike-FCS: Zajímavé s tím Hlahůlkem, ale čekal jsem to... je potřeba U19 naučit bránit, od obrany se vše vždy odvíjí... a jak píšeš kvalita trenérů je mizerná, to přeci nemůže nikdo myslel vážně, tam mají být borci co mají něco za sebou...

  • Nike - FCS - 27.10.2023, pátek, 09:03
    (0)

    To už je dlouhodobý problém a nejen Slovácka ale i celkově všech týmů v ČR a ne pouze ve fotbale ale i třeba v hokeji... Našel bych daleko lepší hráče co hrají v okresních a krajských soutěžích ve Zlínském kraji než co jsou hráči doposud ve Slovácku... Problém je v tom, že ti hráči co nejsou ve Slovácku nemají bohaté rodiče... Pokud by se mělo opravdu vybírat na základě kvality hráčů a ne na penězích a síle rodičů tak U19 není rozhodně poslední.... a druhou věci je nezkušenost trenérů jak může být hlavní trenérem U19 (nejdůležitější U v akademii) Pěnička s Foralem, co ti kluci v životě dokázali? Vždyť mají okolo 26,27 roků, nikdy nehráli profi fotbal a trenérama jsou pár roků... Nicméně info je takové, že trenér Pěnička byl přesunut do U18 a Hlahůlek jde opět trénovat U19

  • paya - 27.10.2023, pátek, 08:53
    (0)

    samozřejmě jde v první řadě o materiál pro trenéry, aby měli s kým pracovat, ptz někteří kluci, co hrají v akademii neumí pomalu ani zatáčet :-/

  • paya - 27.10.2023, pátek, 08:51
    (0)

    zdrh: díky za pěknou analýzu. Pouze tři "odchovanci" je pro mě překvapivé číslo a pouze 4 z okresu je přímo zarážející...takže z regionu jen 7 místních!!! Za mě tohle není určitě dobře. Navíc vím, že se razí politika...nebrat kluky, co dali Slovácku historicky košem, nedoprošovat se a neoslovovat hráče z okolí, kteří mají výkonnost!!! Přesný opak zase až opačný extrém razí Jiskra, kdy její trenéři pracují s regionálními výběry a přetahují do Staráku vše, co vypadá nadějně. Bohužel tím zcela potápí mládežnický fotbal v okrese. Osobně si myslím, že bych dokázal na okrese poskládat družstvo U19, které by se Slováckem hrálo minimálně vyrovnanou partii. Ano, v regionu byl velmi silný ročník 04, ale kluci místo aby bojovali za Slovácko, tak hráli krajské soutěže. Šikovných ročníků 05-07 ale po okrese běhá taky dost - Uh. Brod, Bojkovice, Slavičín, Starák, Kunovice a kusově např. Strání, Buchlovice, Nivnice,...

  • kecipep - 26.10.2023, čtvrtek, 14:55
    (0)

    Zlín se od začátku sezóny potýká s velkými sportovními problémy, v české nejvyšší soutěži mu patří poslední místo v tabulce a nakonec došlo i na očekávanou změnu trenéra. Bronislav Červenka nahradil neúspěšného Pavla Vrbu s cílem vymanit tým ze spodku tabulky. K celé situaci se přitom vyjádřil rovněž záložník Martin Fillo v rozhovoru pro Deník Sport, který mimochodem ještě loni dres moravského klubu oblékal, než se přesunul do třetiligových Domažlic. "Všem lidem bych přál, aby si vyzkoušeli hrát za Zlín,” uvedl. "Po půl roce by pak posoudili, zda tohle jsou ligové podmínky. Možná by viděli, že ne všechno je růžové, když jste hráč na ligové úrovni. Dennodenně nepřipravené hřiště na trénink, hrbolaté, není pořádně posekané.”

  • zdrh - 26.10.2023, čtvrtek, 14:55
    (0)

    paya: schválně jsem si v IS FAČR našel, odkud jsou hráči současného týmu U19 (resp. odkud do FCS přišli). Vzal jsme hráče pouze z prvního zápasu této sezóny, další se mně hledat nechtělo. Tři jsou ve Slovácku celou kariéru, čtyři přišli z klubu v rámci okresu, sedm přišlo z relativně blízkých klubů mimo okres (Bzenec, Koryčany, Kyjov, Otrokovice, Hodonín - 3), 2 z Vyškova a pak jeden ze Zbrojovky a jeden z Lednice. Jeden z hráčů si rok zkusil Baník Ostrava a vrátil se zpátky. Ostatně tuto cestu absolvoval jako žák i Lukáš Sadílek, který dva roky byl v Baníku. Shrnul bych to, že za Slovácko hrají kluci z regionu a logicky širšího než okres UH.

  • Pondras - 26.10.2023, čtvrtek, 13:29
    (0)

    Navíc o penězích je přece úplně všechno!!!

  • Pondras - 26.10.2023, čtvrtek, 13:27
    (0)

    Paya: kde vidíš, že někdo srovnává?

  • paya - 26.10.2023, čtvrtek, 13:24
    (0)

    :-D :-D srovnávat A tým ligové mužstvo a mládežnickou akademii je teda dobrý joke :-D :-D to první je pouze a jen o penězích a to druhé o přístupu a nastavení fungování. Padlo tady, že za Slovácko hrají kluci z regionu, což není zase tak moc pravda. Hrají tam kluci z širokého okolí, a ba naopak na talenty či šikovné hráče z okolí, kteří by tam měli místo se hází bobek!

  • Pondras - 26.10.2023, čtvrtek, 12:11
    (0)

    Tak přece sportovní ředitel i šéftrenér mládeže má každý nějaký rozpočet s kterým musí pracovat. Pokud ne a musí vše ještě schvalovat ředitel nebo majitelé tak si myslím že je to špatně. Ano větší investice jsou naschvaleni majitelů ale pro celý rok přece musí všichni dopředu vědět co si můžou minimálně dovolit a s tím pracovat. Pak je to uz přece na jejich schopnostech. To že není zázemí pro akademii a vlastně celý klub je už do nebe volající problém o kterém mluví už pomalý celá republika. Teda v nadsazce.

  • a jé - 26.10.2023, čtvrtek, 11:30
    (0)

    Ja dosel k názoru, že mit dva majitele neni zadna vyhra. A co se týká zázemí mládeže, netvrdte mi , ze pres sportovní agenturu, svaz nebo UEFU by nesli sehnat nějaké prostředky na zázemí. To samé platí o městu, sednu si za stul a resim. Uz se to resi 20 let a stále nic

  • Bayern Munchen - 26.10.2023, čtvrtek, 11:01
    (0)

    Pondras: ano to máš pravdu, ale pokud má šéftrenér mládeže možnosti stejné jako pozice sportovní ředitel ve Slovácku... tak jsou to zbytečné pozice a o všem rozhoduje a má za to zodpovědnost výkonný ředitel na základě toho co mu umožní majitelé... ale zase je tu jedna věc, pamatuji si, že přeci Solar chtěl investovat hlavně do mládeže a ne moc do nakupování posil pro A tým... no a rok po nástupu Solaru je mládež totálně nekonkurenceschopná, vím, že to asi není jen jejich chyba, je to dlouhodobá věc, ale mládežníci stejně utíkají pryč a to jsem si myslel , že si Solar lépe pohlídá...

  • Pondras - 26.10.2023, čtvrtek, 10:50
    (0)

    Tak mládež jde asi za šéftrenérem mládeže. To je přece bez diskuze. Otázka je jaké má možnosti a jak je nastavena koncepce. A to myslím v obou bodech je nulové.

  • Bayern Munchen - 26.10.2023, čtvrtek, 10:09
    (0)

    Osobně by za tohle měl nést i někdo zodpovědnost, kam až to došlo s mládeží... pamatuju si předsezónní tiskovku za A tým a jeho výsledky nese zodpovědnost Svědík, ale já (pan Pojezný) nesu zodpovědnost za chod klubu a od mládeže až po muže, atd. No a tady je výsledek, B tým na sestup, ano tam se to dá zachránit tím, že tam budou pravidelně chodit někteří hráči z A týmu a pak se to možná i povede pro letošek udržet... ale dorost a obecně mládež asi nezachráníme, když tam není kvalita... takže jedna věc je to, že Slovácko nemá kvalitní zázemí, to ještě chápu, prostě to s městem a majiteli asi je běh na dlouhou trať a ani to není jisté, že to přinese výsledky... ale kvalita trenérů se dá řešit si myslím a tam jako podle mě hodně pokulháváme a to že nám utíkají talenty z mládeže, tak to si myslím, že by možná šlo taky řešti nějakými motivačními stipendii nebo dalšími možnostmi, které toho hráče dokážou u nás udržet... Protože nechápu jak může náš dorost dostat za 11 zápasů 33 gólů, já si vždy vzpomenu na nevím, zda to bylo před dvěma rokama, kdy dorost vedl teď si nevzpomenu na to jeho jméno, byl také na sestup, pak nastoupil Hlahůlek naučil je bránit a dorost se zachránil... jako obrana je základ, když nemáme kvalitu vepředu, stačí si vzít příklad z A týmu...

  • huhu - 26.10.2023, čtvrtek, 10:05
    (0)

    vajdik: má to dvě strany, když si to přečteš, tak 8,5 milionu zaplatil spolek Akademie Jablonec, který má na starost mládež v Jablonci. Nerozumím tomu, proč se mají světla na stadionu platit z peněz ze spolku určených pro akademii - ale ukazuje to, jak neefektivně a blbě funguje národní sportovní agentura a co se děje s penězi určených na rozvoj mládeže.

  • vajdik - 26.10.2023, čtvrtek, 09:57
    (0)

    Tak nějak by mělo pomáhat město, jablonec cca 45tis obyvatel - zadné velkoměsto: https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2023-24/438548/stadion-v-jablonci-ma-nova-svetla-rekonstrukce-uz-byla-potreba.html + národní agentura se taky umí činit když chce - ale je to o tom, tam umět zažádat....

  • Šovkovskij - 26.10.2023, čtvrtek, 09:06
    (0)

    Přesně jak píše huhu, podmínky pro mládež jsou strašidelné. V tomto směru jsme naprosto nekonkurenceschopní a ani úspěchy áčka sem proto mladé nenalákají. Potom se nelze divit, že utíkají třeba do Baníku, který je proti nám v tomto FC Barcelona. Kvalitní zázemí je alfa a omega všeho.

  • tomisek - 26.10.2023, čtvrtek, 08:53
    (0)

    Nejen nejlepsi

  • paya - 26.10.2023, čtvrtek, 08:47
    (0)

    největší problém je, že naši nejlepší hráči odchází jinam

  • tomisek - 26.10.2023, čtvrtek, 08:41
    (0)

    Jo souhlas Holasek.Ale domnivam se, ze u nas by to melo byt hlavne o odchovancich a kvalitni praci s nema. Prespolni se tu vetsinou moc neohreji … nemaji vztah k regionu a klubu

  • huhu - 26.10.2023, čtvrtek, 08:39
    (0)

    tomisek: no... není to hlavní sdělení mého příspěvky, je mi jasné, že tu hrají i přespolní, ale bavíme se hlavně o kvalitě. Poslední co si pamatuju tak jsme sem v z dorostu brna dokázali dostat Holáska, tak snad z něj něco bude.

  • tomisek - 26.10.2023, čtvrtek, 08:33
    (0)

    Huhu podivej se na dorostenecke soupisky, bohuzel se nejedna o vyber okresu .misto kluci to tu nemaji jednoduche

  • huhu - 26.10.2023, čtvrtek, 08:03
    (1)

    Lemmy: ne někdo, ale celý klub včetně města má celé roky jenom kecy o výstavbě tréninkového centra, vždyť ty děcka neměli donedávna ani pořádné šatny. Tréninkové podmínky pro mladé jsou katastrofální. Předběhl nás baník, olomouc, brno. Jejich zázemí je neporovnatelné. Ve slovácku udržíme hráče z nejbližšího okolí, ale dostat sem talent z olomouckého nebo moravskoslezského kraje? To je nepředstavitelné, klub kromě úspěchů A týmu nic nenabídne, nejstarší kádr v lize, mladí bez šance. Takže ve slovácku nejvyšší dorosteneckou ligu momentálně hraje výběr okresu uherské hradiště, protože jiné kluky sem nemáme na co nalákat. A toto je výsledek práce za posledních třeba 10 let.

  • WojtaFcs - 25.10.2023, středa, 18:12
    (-1)

    Když si to takhle pročítám, co je s naším dorostem a béčkem... tak přesně tohle jsme častečně řešili v našem novém projektu, kde je ten zakopaný pes, ta část začíná v čase 21:40 https://www.youtube.com/watch?v=pEh46FEpaM8&ab_channel=Region%C3%A1ln%C3%ADHattrick

  • Lemmy - 25.10.2023, středa, 15:50
    (0)

    BM: Tak tam asi někdo dělá něco špatně. Na hráče bych to nesváděl, přece si je tam někdo vybral a měl by s nimi pracovat

  • Bayern Munchen - 25.10.2023, středa, 15:38
    (0)

    Lemmy: pokud dorost spadne, tak si myslím ze ho brzy bude následovat i B tým, který z dorostu čerpá hráče, tedy pokud B tým nebudou více posilovat hráči A týmu, pak se třeba B tým podari zachránit… ale z pohledu A týmu to bude pak pro hráče směrem dovnitř z B týmu nebo dorostu už skoro nemožné se tam dostat… a pak bude muset A tým nakupovat hráče nebo brát odjinud… jinak by velice brzy následoval směr druhá liga…

  • Lemmy - 25.10.2023, středa, 15:30
    (0)

    BM: Stejně jako u béčka, pokud by U - 19 hrála nižší soutěž a dokázala každý rok připravit jednoho hráče co se dostane časem do Áčka, výsledky bych vůbec neřešil.

  • Bayern Munchen - 25.10.2023, středa, 15:28
    (0)

    Tak dnes naše U19 prohra 4:0 v Pardubicich… poskocili na totální dno tabulky, myslím si, ze je na čase změna na trenerskem postu, ještě za včas, dokud je o co hrát… nejsem úplně trenér a chápu ze směrem dopředu tam asi kvalita není ale aby dostali za 11 zápasu 33 gólů, tak to mi přijde hodně, myslím si ze naučit bránit tým je jednodusi věc než ho učit hrát směrem dopředu…

  • Lemmy - 25.10.2023, středa, 15:28
    (0)

    Kecipep: Parádní čtení, ale obávám se že v podmínkách Slovácka spíš science fiction. Když se chce, tak to jde :-)

  • kecipep - 25.10.2023, středa, 14:20
    (0)

    https://cc.cz/sefoval-dukle-a-na-slavii-ukazuje-jak-vypada-moderni-fotbalova-zabava-pivo-a-klobasa-uz-nestaci/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=cclive

  • Nike - FCS - 25.10.2023, středa, 13:28
    (0)

    Navrhuji nový a v ČR jedinečný poločasový program: https://www.facebook.com/iFortuna.cz/videos/298392029744359/ .... Samozřejmě s nadsázkou a narážkou možná na to, že o poločase na Slovácku je hrozná nuda a přežívám jenom s mobilem v ruce, a dívám se na naše hráče jak si přihrávají... Tohle je třeba taky věc, kdy jsme 100 let za opicemi... Co třeba prostě vybrat (vylosovat) vždy 3 permanentkáře, kteří by šli na hřiště hrát nějakou hru o nějaké ceny...

  • Šovkovskij - 25.10.2023, středa, 10:38
    (0)

    Taková zajímavost k cenám vstupenek, v Jablonci na Bohemku 400 korun. To už je mazec, obzvlášť v takové destinací...

  • Petros - 25.10.2023, středa, 10:27
    (0)

    Video o stadionu povedené i vzpomínky hráčů 👍👏 jinak malá poznámka pro ty z vás kdo mě znají a ví, že pod názvem SlováckoNaFurt mám YT kanál a Instagram aby nedošlo k mýlce, tady pod tím nickem to nejsem já ale někdo jiný :)

  • slováckonafurt - 25.10.2023, středa, 09:52
    (0)

    Do konce podzimu 29.10. 10:15 doma Hlučín -live, 4.11. 14:00 venku Start Brno - live, 12.11. 10:15 doma Bohunice - live a 16.11. 17:00 venku Hranice také live.

  • slováckonafurt - 25.10.2023, středa, 09:46
    (0)

    Domácí zápasy béčka jsou na TVCOM vždy live, pokud hraje béčko venku, některé kluby pořizují jenom záznam, který buď na TVCOM nahrají nebo odešlou do Olomouce na řídící komisi. Opravdu stačí jenom kliknout na níže uvedený odkaz a vyfiltrovat si zápas Slovácka B. To by měl zvládnout každý....

  • eLucky - 25.10.2023, středa, 09:29
    (0)

    to Skein: To bys mosel víc specifikovat jaké odkazy? Jako jestli majů byt fixní, tak ty sem idů dat dycky, ale majů takové odkazy smysl?

  • josmen - 24.10.2023, úterý, 22:09
    (0)

    palec nahoru za super video o nasem stadionu

  • Skein - 24.10.2023, úterý, 15:45
    (0)

    ELucky, nešli by dát někde na web odkazy? jako třeba níže live Bečko

  • cicmaaa - 24.10.2023, úterý, 15:37
    (0)

    Ano myslel jsem live. Díky za odkaz

  • slováckonafurt - 24.10.2023, úterý, 15:23
    (0)

    https://www.tvcom.cz/Zapasy/Sport-Fotbal/Soutez-MSFL/Pohlavi-Muzi/

  • derflik - 24.10.2023, úterý, 15:22
    (0)

    Přenosy béčka jsou na TVCOM.

  • Skein - 24.10.2023, úterý, 15:17
    (1)

    jako live? Jsou jen záznamy na ytb mládež

  • cicmaaa - 24.10.2023, úterý, 15:08
    (0)

    Kde se dají prosím na netu sledovat zápasy béčka?

  • drzý vandrák - 24.10.2023, úterý, 12:47
    (0)

    Já bych radši na jaro vyrazil se podívat na náš obnovený tým, než na soupeře ať se jmenuje jakkoliv.Protože jinak si sestavu na zmíněné "atraktivní" soupeře můžeme napsat už dnes.

  • Babu - 24.10.2023, úterý, 11:36
    (0)

    Zajímavé je, že Slavii, Spartu i Plzeň máme na podzim venku. Takže na jaře se máme doma na co těšit (teda hlavne ti, co chodí na "atraktivní" soupeře :))

  • vajdik - 24.10.2023, úterý, 09:43
    (1)

    Rozpis: SLO-LIB, SLO-HK, PLZ-SLO, SLO-OVA, OLO-SLO, SLO-BOH, MB-SLO. 4x doma (Liberec, HK, Ostrava, Bohemka), pokud chceme byt v TOP4 tak to chce 8-9b a z venkovních Plzen Olomouc Bolka - alespon neprohrát v Olomouci...

  • Hory - 24.10.2023, úterý, 09:35
    (0)

    Už trénuje i Břečka, tak snad to bude další uzdravený hráč a po zimní přestávce ukáže, že hrát nezapomněl.

  • Bayern Munchen - 24.10.2023, úterý, 09:13
    (0)

    Lemmy: Severa hraje, ale že bych v něm viděl nějaký potenciál pro první ligu, tak to v podstatě v našem týmu nevidím u nikoho... možná Holásek z obrany když hraje se Srubkem, tak ta obrana vcelku funguje... asi tak v B týmu to není žádná sláva, to že uhráli těch 10 bodů je z velké zásluhy hlavně díky tomu, že tam byly vždy i posily z A týmu... jsem rád za Kohúta, že už začíná naskakovat a snad se brzy do toho dostane a bude hrát i za A tým, v něm určitý potenciál je a určitě to bude pro A tým plus...

  • Bayern Munchen - 24.10.2023, úterý, 09:08
    (0)

    No s tím třetím místem bych byl opatrný... Tabulka se evidentně začíná lámat na dvě půlky... a do konce roku máme ten los pěkně vražedný...hlavně se budeme utkávat s našimi konkurenty v první osmičce... i když i zápas doma s Libercem a Hradcem nebude nic jednoduchého... jako obrana celého týmu ukázala na Slávii, že můžeme být hodně nechutný tým, ale zase směrem dopředu je to stále špatné, i když Cicilia hrál na Slávii výborně, ale i tak se toho co všechno uhrál v podstatě k ničemu nevyužilo... A ohledně Trávníka ano nasazení a bojovnost tam je vidět, ale jinak je strašně pomalý ten borec, až hrůza a většinou ta jeho pomalost končí faulem od něho...

  • Ondra - 24.10.2023, úterý, 09:08
    (0)

    Stále se ale hraje na body a ty nemáme. Svědík to jako vždycky zhodnotil zcela přesně. Obranná fáze super, útočná - nula.

  • kecipep - 24.10.2023, úterý, 08:39
    (0)

    Souhlas. Poslední zápasy se mi líbí i Tráva, hlavně z hlediska nasazení a bojovnosti. Oproti vlažným výkonům loňským pro mě příjemné překvapení.

  • Hory - 24.10.2023, úterý, 08:24
    (0)

    Já jako dlouhodobý kritik Cicilii od jeho letošního příchodu sem, musím říct, že v sobotu předvedl parádní výkon. Velmi přísné měřítko snesl výkon celého týmu, bylo to opět pro soueře to nechutné otravné Slovácko, proti kterému nechce nikdo hrát. Pokud budeme v tomto standartu pokračovat, klidně můžeme zimní přestávku trávit na třetím místě.

  • Babu - 23.10.2023, pondělí, 21:15
    (0)

    Ještě k sobotě, mne se líbil Fryšták a Cicilia, podle mě do toho dali oba maximum, a Havlík je furt všude. Naopak Pista zase velmi vlažný výkon.

  • Lemmy - 23.10.2023, pondělí, 20:15
    (0)

    BM: A co ten Severa? Je dobrý nebo hraje jen proto že tam není nikdo lepší? Můj názor na Vechetu je bohužel takový, že z něj žádná hvězda nebude. Podle mě v mládežnických týmech těžil ze svých fyzických dispozic a když sleduju jeho výkony mám strach, aby to vůbec stačilo na ligu...

  • Bayern Munchen - 23.10.2023, pondělí, 20:05
    (0)

    Já jsem se na B tým díval… ale byla to hrůza jedna povedená akce a pak jen urputné bránění… ale tak v této pozici asi jinak hrát ani nejde… jinak Kohút hrál 60 minut a za mě jeden z nejlepších na place… Srubek to vcelku vzadu řídil dobře Zlin toho moc neměl, ale jinak Vecheta slaboucky i v MSFL, snad začne hrát Cicilia tak jak se Slávii každý zapas… ale jde vidět za mě jak v klubu všemi kategoriemi chybí kvalitní hráči v záloze vyjma Havlíka, co mají myšlenku a nějakou kreativitu a o utocnicich netřeba mluvit, to je úplně nedostatkové zboží…

  • Lemmy - 23.10.2023, pondělí, 19:55
    (0)

    Skein: Je to dobrá zpráva :-) Ale vzhledem k nedostatku informací nemám co komentovat :( Gól dal Koryčan o kterém nic nevím. Hezkou minutáž má mladý Severa o kterém bohužel taky nic nevím. A hrál i Kohút, který se vrací po zranění. Ale jestli hrál dobře nebo ne z přenosu Fortuny nedokážu posoudit...

  • bambulak - 23.10.2023, pondělí, 19:40
    (-1)

    GRATULUJEME BECKU KE DRUHE VYHRE V SEZONE S POMOCI TRI HRACU A-TYMU!!! A POZOR, PROTI NESKUTECNEMU BECKU ZLINA ZE TRINACTEHO MISTA!!! NEMCICKY DO REPRE!!!!

  • Šovkovskij - 23.10.2023, pondělí, 19:27
    (0)

    Tak mně se teď třeba líbil na Facebooku Slovácka příspěvek, který zve na sobotu k výročí stadionu. Ten příspěvek je v podání teletextu, je to originální a myslím, že se to povedlo.

  • Skein - 23.10.2023, pondělí, 18:45
    (0)

    a jo včera vyhrálo Béčko..nikdo nic? Jen píšeme ty negace. Také při zápase Ačka, prd. Na sraltu sr.nce. škoda, že tu není analatika kolik je tu negací. :-DD. Je to takové úsměvné.

  • Skein - 23.10.2023, pondělí, 18:41
    (0)

    ono marketing musíš plánovat, pak je zdlouhavá realizace, než se to projeví na více kanálech. To se bavím o internetu. Pak i mimo něj pro starší. atd. Budování brandu není ze dne na den, ale dlouhodobější cyklus. A na to musí být nějaký team (i měnší), aby to šlo ruka v ruce.

  • Skein - 23.10.2023, pondělí, 18:37
    (0)

    Vrba padl...

  • Petros - 23.10.2023, pondělí, 18:29
    (0)

    👍👍👍

  • hešpy - 23.10.2023, pondělí, 18:26
    (0)

    Trička ukážeme zítra, dřív to ani nešlo.

  • Petros - 23.10.2023, pondělí, 18:24
    (0)

    Michal fcs, jo vím, to byla poznámka k těm co furt jen kritizujou a přitom se evidentně dost nových věcí ohledem marketingu děje.

  • Petros - 23.10.2023, pondělí, 18:12
    (0)

    babu, tož to doufám, že nebude argument pro vedení utnout hešpymu aktivitu protože se to neprojevilo na návštěvnosti teď na těch 2 zápasech. Tohle je běh na dlouhou trať. A zas jako proti Teplicím, se ten program zveřejnil jen pár dnů předem, to zas jistě chápeš, že taková věc sa mosí zveřejňovat a upozorňovat na to mnohem dřív, aby se to opravdu rozšířilo mezi lidi a do většího povědomí. I teď bych teda já ocenil větší informovanost, třeba každý den vypustit jméno kdo bude na autogramiádě z legend, už i třeba jak bude vypadat to tričko atd. Prostě to musíš valit furt ven přes socky aby to tu pozornost nabralo. Já to za sebe můžu na twitteru posunout dál do celkového povědomí komunity, často repostuje moje příspěvky pan Plašil, nebo mu drze napíšu jestli by nemohl repostnout to či ono ohledně aktivity Slovácka 😁 a pak to mezi lidi ve velkém dostaneš. Ale hlavní je, že se něco děje, to je základ na kterém se dá stavět a postupně to pilovat k dokonalosti 🙂 tož poďme v sobotu všeci na stadec a dotáhněme aj někoho kdo normálně nechodí.

  • Michal fcs - 23.10.2023, pondělí, 16:58
    (0)

    Sorry za korektury mobilu

  • Michal fcs - 23.10.2023, pondělí, 16:57
    (0)

    Petros: já jsem nový song chválil tady i ba fb ( a chválit budu),ba fb jsem dostal čočku s vyjmenovanim ,co he tam špatně.....ať si odbornici táhnou,za mě pecka kterou opětovně chválím,psal jsem to i na klub

  • Babu - 23.10.2023, pondělí, 16:46
    (0)

    A pokud se zvýšené aktivity hešpyho a marketingu neprojeví na zvýšené návštěvnosti, tak můžeme za měsíc řešit to samé. Protože proti Teplicím byla PUMA fanzone, kapela, program a nevšimla jsem si, že by došly nové davy. Ale vydělat si na to musíš.

  • Babu - 23.10.2023, pondělí, 16:45
    (0)

    bambulak, adolf: "když se chce, všechno jde" je pohled jak Hurvínek a válka. Kdo kdy někde pracoval a byl účasten rozhodnutí managementu ví, že Slovácko je firma jako každá jiná, s rozpočtem, vedením, různými názory, možnostmi atd. Pokud si myslíte, že jsme za fanshop "nechtěli" dresy, a proto je nemáme, tak se mýlíte velice. Čímž neříkám, že lidi nemají nárok to kritizovat, jen říkám, že takový ten jednoduchý pohled "proč nemáme xy" je hrozně zkreslující a naivní.

  • Petros - 23.10.2023, pondělí, 16:19
    (1)

    Já pudu proti proudu, mě se ty letošní dresy s černým pruhem líbí. Taky minulý rok jsem bral repliku v podobném duchu, takže co člověk to jiný vkus a názor. A stejně jako Babu i já se musím zastat klubu potažmo hešpyho. Videa Za oponou jsou super a není vůbec jednoduché přes Svědíka něco takové realizovat. Teď se slaví 20 let stadionu a kdo to tu pochválil? Byli jste se vůbec minulý zápas podívat do fan zóny? Bylo spoustu zábavy pro rodiče s děckama naproti dědině. V ní hrála kapela a to i dva songy spešl pro Slovácko :) za mě super, hned to pivko líp chutnalo. Teď navíc budou na stadecu legendy dřívějška plus spešl tričko k 20 letům stadecu. Jako kritizovat je furt co, ale je třeba umět i děkovat a ocenit, že se něco děje. A hešpy tu sám v létě psal, že je otevřený návrhům a názorům od ostatních, tak mu napište rovnou nějaký nápad. Teď by to ale taky chtělo od nás fanoušků, abychom na stadec dotáhli z vlastního okolí kamoše, známé a pomohli tak aby pan Pojezný viděl, že něco dělat pro fans se vyplatí! Já budu na stadecu hned ve dvě a rovnou pofrčím pro triko, 20 let to už je hodně vzpomínek, památných bitev a bude fajn mít takovou upomínku. Nebude jich moc, ale bylo by fiasko kdyby sa třeba ani nevyprodaly. Tož v sobotu si to poďme užít co nejdřív ne jen samotný zápas.

  • Bonito33 - 23.10.2023, pondělí, 14:58
    (0)

    Já jsem si třeba v jednom videu teď všiml, že v takové Plzni mají předzápasové zpravodaje v mobilu, kdo chce. Stačí si u každého sektoru načíst QR kód a máš ho. Sice zadarmo, ale na druhou stranu ušetří člověk za papír, tisk a lidi, kteří to prodávají.

  • adolf - 23.10.2023, pondělí, 13:34
    (0)

    Bambulakovi musím dát taky za pravdu, stačí chtít. Že se “fotbal hraje pro fanoušky” už bohužel obecně neplatí a tady u nás dvojnásob

  • bambulak - 23.10.2023, pondělí, 13:08
    (0)

    Kdyz se chce, vsechno jde. Internet, dresy, program, obcerstveni.. jen chtit:))

  • eLucky - 23.10.2023, pondělí, 12:11
    (0)

    To že internet na stadioně stojí za hovno, je problém amaterismu. Na stadion je dovedena optika v zemi, stabilnější připojení by tam těžko mohli mnět, to že tomu internet na stadioně neodpovídá, je problém konfigurace a hustoty AP, ne nternetu. Kapacitně nemůže být žádný problém obsloužit tam třeba 100 terminálů na karty. Druhá věc ale je spíš, kdo to jako zaplatí kvůli tomu, aby terminály použil jednou za dva týdny? Provozovatel občerstvení ze svého asi těžko, mu toto totiž nic navíc vlastně nepřinese, teda kromě toho, že nemusí řešit tak moc drobné a teoreticky může vydělat víc tím, že nebude řešit prachy tak moc.

  • Babu - 23.10.2023, pondělí, 11:59
    (0)

    Ad catering, vím, že internet na stadionu není top, ale to, že se nedá platit kartou, je za mě špatné... ve fanshopu jsme za poslední dva roky pořídili 2 mobilní kasy a jednu máme na PC a všude se dá tím pádem platit hotově i kartou v řádu sekund.

  • eLucky - 23.10.2023, pondělí, 11:58
    (0)

    to vajdik: Katalog na tuto sezónu je tu: https://www.sportfotbal.cz/data/kestazeni/puma-teamwear-2023.pdf

    Ten
    první dres - TeamFinal - sme měli předloni tuším. A teď mám tu verzi teamCup,

  • Babu - 23.10.2023, pondělí, 11:58
    (0)

    vajdik: to si zas nemyslím, že je pravda. Klub nám pomohl teď posunout věci s PUMA. Taky byl na zápase už jednou DJ, jednou kapela a bude zase DJ. V sobotu bude i autogramiáda legend, byla i autogramiáda hráčů. 2x bylo video ZA OPONOU, jsou rozhovory Z PLOCHY, s hešpym jsem v kontaktu denně. Netvrdím, že je všechno s klubem ideální, ale já tam posun od léta vidím.

  • vajdik - 23.10.2023, pondělí, 11:52
    (0)

    ...tak fanoušek je pouze rukojmí klubů - a bere se do úst když se to potřebuje - ale takové FCS by nejraději ty starosti s fanoušky nemělo žádné - jsou mu roky u záááádele... Defakto pro ně klub ani nic nedělá - viz třeba určitý bonus pro předplatitele / diskuze na veřejnosti / podpora fanshopu - který si vše musí zajištovat sám / až poslední dobou mííííírnéééé zlepšení programu před zápasem (o tom během zápasu že by mohla být nějaká soutěž jaxe dříve třeba házely balonky, střelba na bránu atd...NIC) / "ketering" na stadionu šílenost atd atd.... Tak jsem si říkal že alespon ty dresy by měli být v těch MODRO BÍLÍCH barvách když už nic, ale i to je teda složité :D

  • eLucky - 23.10.2023, pondělí, 11:46
    (0)

    to vajdik: Já sem katalog Pumy viděl a vidím jak probíhá komunikace ohledně dresů dlouhodobě, takže bych upřímně byl opatrný v odsudku toho, že to klub nechce řešit. A po zákulisních informacích o problémech s dresy pro Spartu, Slavii,.... si nemyslím, že by to bylo tak jednoduché jak to maluješ. A taky dlouhodobě sleduju, že defacto asi není dodavatel schopný uspokojit nejen náš klub kvalitou dresu, barvou, počtem. Zajímalo by mě teda jak by to u nás vypadalo s takovým dodavatelem jako je Macron, protože Teplice rozhodně nejsou se zájmem fanoušků nad nama a přesto jim Macron dokázal udělat individualizované dresy už z výroby. Druhá věc je, že na fanoušky se bude klub ohlížet až jako na to poslední, protože prostě i kdybysme dokázali prodat třeba tisíc dresů za rok, tak je to v rozpočtu jak flusnutí... bohužel.

  • vajdik - 23.10.2023, pondělí, 11:03
    (0)

    Babu - já ten katalog v ruce nemám - ale nevěřím že tam nebylo čistě bílé tričko (rozměj dres). Mě osobně teda i ten minoritní prvěk vadí - nemá s klubem na dresech č.1 vůbec nic společného. Třeba dresy č.2 /3 ať jsou jiné i mimo klubové barvy, ale ta první sada by měla být v klubových barvách - sorry....katalog jako výmluvu - někoho mi to připomíná - nedovedu sem obránce, protože je tu Míša Kadlec...

  • Šovkovskij - 23.10.2023, pondělí, 10:51
    (0)

    A jak tu taky zaznělo, v současné době je spousta nových, menších značek a ty se mohou přetrhnout, aby se klubům zavděčili, na rozdíl od těch významných rádoby značek, které však v konečném důsledku jsou kromě jména jen horší. To si myslím, že by byla lepší cesta. Byl tu Nike, byla tu Kappa, Umbro, kdysi za Synotu ještě tuším Jadberg.... Možná by nebylo na škodu zkusit něco nového, menšího. A ještě jedna připomínka: na výjezdu na Slavii jsem zaslechl něco v tom smyslu, že fanoušci snad zvažují, že by vytvořili vlastní edici fanouškovských dresů, tak nevím, jestli to je pravda, nebo to byl jen taková řeč...

  • Šovkovskij - 23.10.2023, pondělí, 10:42
    (0)

    Pro mne je celkem nepochopitelné, že by ta smlouva byla pro klub tak výhodná. To se mi snad nechce ani věřit. Já to spíše vidím tak, jak tu píše třeba vajdik, že ono by to šlo řešit, kdyby se chtělo. Ale podle mne prostě není zájem a je taková líná spokojenost. Je třeba právě s podivem, že Bohemka dresy od Pumy má, ale tady je to neřešitelný problém. Ono je to asi taky o tom, že kdyby ty dresy neměli, tak je fanoušci vynesou v zubech, jak vedení, tak slavnou Pumu. A podle mne, určitě je snazší dodat bílý, nebo modrý dres, než zelenobílý a ještě k tomu pruhovaný... A když se dívám třeba do fan-shopu Bolky, tak tam dresy od Pumy rovněž nemají. Asi je to o přístupu ke klubu a k fanouškům a já mám obavu, že nás s tímto klubem, kam chodí na fotbal dva tisíce lidí, hodili do stejného pytle, což je tedy velmi smutné...

  • riedlss - 23.10.2023, pondělí, 10:38
    (0)

    Nejeden fanda Trnavy by Vám popsal jak to měli s dresy oni, dokonce samotný klub s dresy na hru. Zdá se, že smutné je to nejen u nás tak bych z toho úplně nevinil klub, že sme zase ti nejhorší :)

  • Skein - 23.10.2023, pondělí, 10:17
    (0)

    také je to o základně kolik kusů by bylo potřeba + pro fans. tam se nemůžeme xx klubům rovnat. ono je těžko, kddyž je tam tam min.odběr. ož je náklad a pak by to byla část ve skladu (bez užitku/odbytu).

  • Babu - 23.10.2023, pondělí, 10:07
    (0)

    To není o tom, že "oni nám dají na dres černou!", ty prostě vybíráš z nabídky katalogu na další sezónu. Za mě je černá, šedá neutrální barva a jako minoritní prvek na dresu mi nevadí.

  • Babu - 23.10.2023, pondělí, 10:04
    (0)

    Ano, ta smlouva je pro klub výhodná. V černém pásku já osobně problém nevidím. Byl i na replikách loni a lidi se po tom mohli urvat. V modré replice byl proužek bílý. Personifikované sady od Pumy prostě nedostaneme. Btw Sparta má Adidas, Sparta je nejsilnější hráč na českém sportovním poli a taky neměli dresy. Takže to není tak černobílé a není to vždy jen o dodavateli.

  • vajdik - 23.10.2023, pondělí, 09:48
    (0)

    Proč teda jak píše KECIPEP se neřeší nový dodavatel, to je tak výhodná smlouva s tím současným že pak tady píšeš že má podmínky o velikém odběru jinak není schopen v menším vydání skoro nic dodat atd? Proč mají Teplice Plzen Jablonec začínající značky na trhu v českém fotbale - a ti jim splní první poslední... Já to vidím zase tak, že tady se něco podepsalo a ředitele barva dresů nezajímá natolik aby to chtěl řešit, bere to jako nicotnou záležitost, ale dokážeš si představit že by slavie měla místo své červené třeba vínovou nebo sparta místo rudé na dresech červenou jako slavie...? Jednou Kappa dala baníku na jejich dres oranžovou a za rok kappa nebyla v Baníku!!! A my si tam necháme dát černou. Sorry jsem pak rád že ani takový dres není v nabídce na prodej - protože je to ostuda!!!

  • vajdik - 23.10.2023, pondělí, 09:38
    (1)

    eLucky a není to tak trošku výmluva od toho ředitele? Třeba kdyby se teď řešil dres na další sezonu s požadavkem třeba čistého bílého dresu - je to za mě lepší varianta než jít do barev HK a pak vyčítat klukům že jedou v černých mikinách - třeba si myslí že to jsou naše barvy když jsou noví na výjezdech (hele toto je nadsázka ale bohužel s troškou nasranosti k dresům) :) Ale toto se stát na baníku nebo spartě , do týdne ředitel je vyveden z kanceláře nebo jsou okamžitě nové dresy.... Jen tady se to neřeší...nebo dělá se, že to nejde řešit!!!

  • kecipep - 23.10.2023, pondělí, 09:32
    (0)

    A porad je to pro klub takova cenova bomba, ze se neuvazuje o zmene dodavatele?

  • eLucky - 23.10.2023, pondělí, 09:01
    (0)

    to vajdik: Zrovna tohle sem přímo řediteli už nejednou vyčítal nejen u dresů! Bohužel ale zrovna u dresů musíme brát v podtaz to, co je vůbec od Pumy v nabídce. Kupodivu i něco tak prostého jako bílý dres je u nich problém. Sice dostaneš vybrat z katalogu Pumy, ale pak se vlastně dozvíš, že třetinu nabídky si musíš odebrat v šílených kusech, třetina už není a zbyde ti nakonec na výběr 1-2 varianty dresu v bílé barvě:D

  • Slinťa - 23.10.2023, pondělí, 05:55
    (0)

    Elucky: Diky.At se dari.

  • vajdik - 22.10.2023, neděle, 23:01
    (0)

    Babu a Sovkovskij - je to smutné že píšete jaké barvy má Slovácko (modrá a bílá), a vedení FCS udělá pro tuto sezónu bílou variantu s černým pruhem a čísly... Takže oni kluci defakto asi jezdí v nových barvách. Je to ostuda že toto vůbec třeba fanoušci neřeší s klubem aby varianta dresu c.1 byla v barvách Hradce Králové... A proto defakto úplně stejnou barevnou variantu dresu c.2 má MB...a to už je úplný trapas!!!

  • Babu - 22.10.2023, neděle, 19:22
    (1)

    Teď se chystá oslava 20 let stadionu, tak treba pak zase něco hespinek vymysli :))

  • adolf - 22.10.2023, neděle, 19:19
    (0)

    Ještě otazka asi na hešpyho: není v plánu zase nějaké Q&A s někým z vedení? Ferovku to sice nenahradí, ale lepší jak nic. Ikdyz chápu jestli se boji otázek typu “kam zmizely peníze z Evropy” a podobně :D

  • Babu - 22.10.2023, neděle, 19:19
    (1)

    Já teda jen za sebe taky doplním, že hajlování jsem neviděla, zbytek sedí dle toho, co psali ostatní...

  • adolf - 22.10.2023, neděle, 19:16
    (1)

    Šovki: udivuje mě jak dokážeš jeden příspěvek napsat úplně normálně na úrovni a hned další vybliješ totalni sračku :D každý fandění bere holt jinak, tím samozřejmě neomlouvám hajlování, a není jedno jestli je někdo v bílém nebo černém (pokud není předem daný dress code)? Hlavně ať je nás co nejvíc a fandí se! Navíc ti v černém aspoň berou doslova “my se za náš klub budem prát”, takže aby tě příště u krčku nechránili před policajtama třeba oni ;)

  • eLucky - 22.10.2023, neděle, 18:19
    (2)

    to Šovki: Ty vole to je, ale taky přitažené zase - jestli někdo začal chodit na Slovácko někdy nedávno, protože to dřív často ani nemohl, tak je blbost ho považovat za méněcenného fanouška. Hlavní je na KAŽDÉM zápas dat 100% do podpory klubu! A jestli to byl jeho první výjezd, desátý nebo stopadesátý je jedno, musíš do toho jít na plno, stejně jako to chceme pro hráčích na hřišti!

  • eLucky - 22.10.2023, neděle, 18:16
    (3)

    to Slinťa: Mě se to samozřejmě nelíbilo a dal sem to pánům samozřejmě najevo hned na místě. Ne nějak výrazně, ale dal... školku jim dělat fakt nebudu. O hajlování upřímně nemám ponětí, ale u toho se není o čem bavit a co obhajovat. Jude Slavie - jaký dnešní kontext prosím? Řve se to na Slávisty roky, eště z doby, kdy ani nebyl dnešní Izrael, takže pasovat to na dnešní dobu, že se to dnes nehodí, mi příde osobně přitažené za vlasy. Nicméně příde mi stejně tak úplně zbytečné se přes plot přervávat s nějakým debilama, kteří si šli honit péra k plotu. Jak sem jim to řekl - Tímto jenom klesáte na jejich úroveň.

  • Pondras - 22.10.2023, neděle, 16:53
    (2)

    Kocicko vždy tu byl kotel ,který byl normální a s vámi to je hnus.uz demence tvého psaného slova o tobě samotnem ledacos vypovídá. My sme vždy fandili a fandit Budem slušně (doufam). Ano máme i emoce ale takhle hluboko snad neklesnem a rád bych věřil tomu ,že od vás se to za včas vyčistí.

  • Šovkovskij - 22.10.2023, neděle, 16:34
    (0)

    A jak říká Babu: Klubové barvy jsou a modrá a bílá. Černé vám nacpat do fašistické tlamy, jste ostuda tohoto klubu!

  • Šovkovskij - 22.10.2023, neděle, 16:31
    (0)

    kočička by měla schovat svůj rypec. Až projede Varnsdorf, Ústí nad Labem, Čáslav, tak tohle hovado může kdyat něco o výjezdu!

  • Babu - 22.10.2023, neděle, 14:44
    (4)

    Kocicka: jestli ti to včera přišlo jako největší fanatismus na výjezdu, tak musíš jezdit tak rok. Rozhodně to včera v kotli nebylo OK. Nehledě na to, že nechápu tu stylizaci do chuliganske černé místo našich barev.

  • Šovkovskij - 22.10.2023, neděle, 12:52
    (2)

    A fatální je, že tito lůzři neznají ani základy nejen naší historie. Velmi smutné...

  • Šovkovskij - 22.10.2023, neděle, 12:50
    (3)

    Co se týče tohoto tématu, všichni máme chyby a já naprosto oprávněně o svých vím. Ale psal jsem to tu nejednou, podporovat tohle svinstvo, které Slovany považovalo za méněcenné, chtěli nás vyhladit, je naprostá tupost a známka totálního debilismu a kreténství. Možná síla v ručičkách, ale v hlavě totální temno a odpad... Ale možná by je bavilo, kdyby si je Gestapo odvezlo do koncetráku jako mého dědečka, jenž byl v odboji, idioti.

  • Slinťa - 22.10.2023, neděle, 12:04
    (0)

    Pro kocicku: dle reakci ostatnich to vypada,ze s tebou vice lidi nesouhlasi. Jinak dekuji,diky vam uz na zadny spolecny zajezd nepojedu. A asi nebudu sam.

  • Slinťa - 22.10.2023, neděle, 11:54
    (0)

    Pro kocicku: hajloval borecek,kdyz jste sli vybit frustraci ke plotu na fanousky slavie. Vyhrozovat fanouskovi slovacka muze opravdu hrdina. Kdo presne porvaval jude slavia jsem opravdu jednotlive nepocital. Porvavat, jak nas porazili zidi,je zvlaste v dnesni dobe opravdu smutne. Jen to vypovida o inteligenci. Nicite ti,co bylo na slovacku hezzke. Nastesti na moc zapasu ven nejezdite. Je mi z vas zle a smutno. Co treba elucky? Tobe se to libilo?

  • fandajakhrom - 22.10.2023, neděle, 11:29
    (0)

    Je az neuveritelne, ze jsme dokazali drzet krok s tymem, ktery je uplne nekde jinde... skoda no

  • Šovkovskij - 22.10.2023, neděle, 10:54
    (0)

    Jak říká pan trenér Svědík, s výkonem můžeme být spokojení a Eden jsme opouštěli se vztyčenou hlavou, opravdu nechybělo moc a bodík jsme si odvezli, ale i tak jsem společně s ostatními fanoušky klukům rád zatleskal a těším se na další zápas, jenž bude korunován třemi body...

  • kecipep - 22.10.2023, neděle, 09:55
    (0)

    Kohut dnes v zakladni sestave becka, hura

  • kecipep - 22.10.2023, neděle, 09:22
    (9)

    Argumenty nema, tak uz zada pestni souboj. Smutne, ale bohuzel v takovych pripadech standardni

  • pajca - 22.10.2023, neděle, 08:59
    (6)

    To kocicka heil hitler: znáš to o té potrefene huse?

  • kocicka88 - 22.10.2023, neděle, 08:54
    (-9)

    Slinťo, většího zakomplexovance než tebe jsem opravdu nezažil.. Nemyslím si, že jak ty tomu nazýváš tvrdé jádro řvalo Jude slavie, řval to tam celý sektor, takže tímto potvrzuješ jen a jen svoji demenci.. A kromu hajlování? Myslíš ze na stadionu, kde máš přimo nad sebou dvě kamery bude někdo hajlovat, bože, co ty seš za morální pi**.. Nikdo si nesťežoval proběhl snad největši fanatismus, co kdy na výjezdu byl,, To že řekne někdo, že se prohrálo s židama tohle taky neříká jen to tvoje tvrdé jádro.. Jestli más opravdový problém a nejsi srab tak dojdi dolů do kotle a tam předvést jaký si hrdina a ne jen tady na fóru ahoj slinťo :* .

  • Slinťa - 21.10.2023, sobota, 21:11
    (9)

    Chlapi bojovali,vykon na hranici nasich soucasnych moznosti. Spis je smutne sledovat nase nove "tvrde jadro." Jude slavie,hajlovani a tupe kecy o tom,jak jsme prohrali s Zidama. Jestli hodla kotel takto pokracovat,tak si na to chodte sami. A je to skoda,jinak fandi dobre.

  • derflik - 21.10.2023, sobota, 20:46
    (0)

    Kadlec má tři žluté , mají to blbě od minulého zápasu kdy to ohlásil hlasatel , ale tu kartu dostal Valenta i podle zápisu.

  • hešpy - 21.10.2023, sobota, 20:37
    (0)

    Káca by měl mít nejspíš jen 3 žluté.

  • Bayern Munchen - 21.10.2023, sobota, 20:33
    (0)

    Za mě super, ostuda nebyla a výsledek prohra o dvě branky je za mě přijatelný… větší pruser vidím v absenci Kadlece s Libercem, to je pro nás důležitější zapas…

  • Skein - 21.10.2023, sobota, 19:53
    (0)

    škoda, dobrý fotbal...

  • tomisek - 21.10.2023, sobota, 18:58
    (0)

    Moc se zlinu nesmejme U19 doma 1:3 a u17 0:3 a zitra becko uvidime

  • Leroy Brown - 21.10.2023, sobota, 17:28
    (0)

    V návaznosti na Skeina a Valheru vážně doporučuju zhlédnout sestřih ze zmiňovaného dnešního zápasu v Gottwaldově, učiněná groteska. :D Půlka gólů jsou horcí kandidáti na silvestrovský sestřih a mě osobně neskutečně pobavilo a potěšilo, že náš hlavní rival je schopný doma inkasovat devítku a navíc takovým způsobem. :) Další potvrzení toho, co všichni dávno víme, tj. že ti žebráci nemají v lize co dělat.

  • Skein - 21.10.2023, sobota, 17:13
    (0)

    tak držím palce naši sestavě..dva útočníci!

  • Valheru - 21.10.2023, sobota, 17:05
    (0)

    Jako 5:9 doma, to je vážně masakr... :-O

  • Skein - 21.10.2023, sobota, 16:56
    (0)

    o sousedů teda se hraje hokej, ne? to snad vidím prvně

  • Bayern Munchen - 21.10.2023, sobota, 15:08
    (0)

    Jako úspěch dnes beru každou prohru o dva góly, víc nečekám… hlavně nedostat bůra… jinak ten nás dorost to s tím sestupem mysli asi opravdu vážně… prohrát dnes s posledním Zlínem a doma je za mě už fakt hrůza… to naše vedení by se mělo už zamyslet nad trenéry v dorostu a našeho B týmu, zda by nebylo vhodně už do toho říznout…

  • karagavrylydys - 21.10.2023, sobota, 14:51
    (0)

    Hlavně žádnou ostudu, jako na Spartě nebo v Jablonci.

  • Mouses - 21.10.2023, sobota, 13:28
    (0)

    Cokoliv pod 5:0 bude úspěch. Tak připosraně hrajeme na "S"kách jen my. Rád se ale budu mýlit :)

  • Skein - 21.10.2023, sobota, 10:37
    (0)

    snad jsou kluci zdraví, těžký zápas dnes...tip na sestavu?

pristi
 Další články:
26.10.2023, čtvrtek, 17:02 - Záložník Slovácka Havlík ve 28 letech vstoupí do Klubu legend: Je to pocta
22.10.2023, neděle, 11:47 - Kapitán Kadlec po Slavii: Škoda ztráty, mančaft makal. Bod jsme si zasloužili
22.10.2023, neděle, 09:55 - Svědík: Zápas jsme zvládli dobře takticky, rozhodla individuální chyba
22.10.2023, neděle, 09:51 - Překvapení se nekonalo. Slovácko padlo na Slavii, oba góly dostalo v závěru
20.10.2023, pátek, 09:27 - Hlavně přežít úvod! Slovácko čeká vyprodaný Eden, favorizovaná Slavia
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace