*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

První posilou Slovácka je Černohorec. Klub láká Šašinku, Holzera i Sparťany

31.05.2021, pondělí, 11:23
merdovic prichod_velky.jpg

Fotbalisté Slovácka začínají zbrojit na evropské poháry. První letní posilou je Marko Merdovič. Dvaadvacetiletý mládežnický reprezentant Černé Hory přichází na Moravu z klubu Rudar Pljevlja.

Vytáhlý 190 centimetrů vysoký hráč nastoupil v právě skončené sezoně černohorské ligy k třiceti zápasům, ve kterých zaznamenal tři branky.

„Sledovali jsme ho delší dobu. Je to zajímavý defenzivní hráč na levou stranu, který má i reprezentační zkušenosti v mládežnických kategoriích. Věříme, že se úspěšně aklimatizuje a do budoucna pro nás bude přínosem,“ uvedl na klubovém webu sportovní ředitel Slovácka Veliče Šumulikoski.

Merdovič nebude jedinou letní posilou celku z Uherského Hradiště. Klub dotahuje příchod Ondřeje Šašinky a Daniela Holzera z Baníku Ostrava, ze Sparty láká zpět brankáře Milana Heču a záložníka Michala Trávníka. Oba v klubu stejně jako Šašinka dříve působili.

Další pohyb v kádru vedení Slovácka nekomentuje. Jisté je, že součástí úspěšné party dál budou důležití záložníci Sadílek s Havlíkem, na odchodu po vypršení smlouvy jsou jenom Kliment s Hofmannem.

Nejlepší střelec Slovácka míří do Polska, zkušený stoper rovněž odchází do zahraničí.

„Odchod těchto dvou hráčů byl avizovaný, ale ještě to není úplně stoprocentní. Věci se řeší za pochodu, jsou nejasné. Pracujeme na tom, abychom kádr posílili. Nic konkrétního ale nevím, žádná jména ode mě nečekejte. Nemohu k tomu vůbec nic říct,“ bránil se po sobotním derby se Zlínem trenér Slovácka Martin Svědík.

Jméno Heslo
text
  • Jerry1984 - 09.06.2021, středa, 19:56
    (0)

    o záchranu už věřím tomu, že ne.. určitě budou jiní aspiranti, ale navázat na tu letošní... uvidíme

  • Bonito33 - 09.06.2021, středa, 19:42
    (0)

    Jerry: To sa tu píše každý rok, ještě bych počkal na zprávy typu ,,letos opět o záchranu, o poháry nikdo nechce hrát" po odehraných dvou kolech ligy.

  • Jerry1984 - 09.06.2021, středa, 19:23
    (0)

    no, týmy kolem posilují.. i Zlín, Slovácko nečeká lehká sezóna...

  • karagavrylydys - 09.06.2021, středa, 17:00
    (0)

    Kozák do Maďarska, Chramosta do Bohemians.

  • paya - 04.06.2021, pátek, 08:03
    (0)

    a jé: už to nehul nebo nechlastej :-D :D :-D

  • jjmc - 03.06.2021, čtvrtek, 21:09
    (0)

    Dnes dal Vecheta gól za U19 proti Slovensku

  • jjmc - 03.06.2021, čtvrtek, 20:30
    (0)

    Svědík moc mladé nestaví-rád bych někdy viděl útok Kubala Vecheta...To je podle mě budoucnost FCS

  • a jé - 03.06.2021, čtvrtek, 20:24
    (0)

    Škoda ho

  • Skein - 03.06.2021, čtvrtek, 20:13
    (0)

    a jé: pobavil :-DD

  • a jé - 03.06.2021, čtvrtek, 20:12
    (0)

    Zajímavý rozhovor https://olomoucky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/sanak-o-slovacku-i-navratu-do-olomouce-pouto-k-sigme-je-velice-silne-20210602.html

  • a jé - 03.06.2021, čtvrtek, 18:18
    (0)

    Teď jde o to nepustí berbrovce ani do nižších pater

  • Jerry1984 - 03.06.2021, čtvrtek, 17:32
    (0)

    škoda, že jsem si nevsadil... jasný vítěz

  • barnabas.666 - 03.06.2021, čtvrtek, 17:23
    (0)

    Petr Fousek byl zvolen nový předsedou FAČR poměrem 106 : 91 hlasů. 79% hlasů z Moravy šlo pro Fouska, naopak v Čechách celých 60% šlo pro Karla Poborského.

  • xxpaloxx - 03.06.2021, čtvrtek, 16:01
    (2)

    To je pořád pláče pro Klimenta. To co slíbil - pomoci Slovácku do vyšších míst české ligy - splnil. To co mu slíbil klub , klub taky splnil. Je to pracovník klubu na pozici hráč. Skončilo mu angažmá a tak šel tam , kde mu dají 3x víc. Ukažte mně jednoho , kdo by se nezachoval s čistým štítem stejně. Tak nebrečte , za odvedené služby slušně poděkujte a popřejte hodně štěstí v novém angažmá.

  • juancarlos - 03.06.2021, čtvrtek, 15:08
    (1)

    sorry pánové, ale Kliment do Polska ? Sice finance chápu, ale charakterově u mě tento hráč těžce klesl, protože to není o fotbale ano náhodou.

  • karagavrylydys - 03.06.2021, čtvrtek, 13:31
    (0)

    Sodík: Mýlíš se, v první odehrál minut 1344, což je dle tvého přepočtu cca. 15 plnohodnotných utkání. A ta zmiňovaná druhá liga je pro něj strop, dle mého názoru.

  • Sodík - 03.06.2021, čtvrtek, 13:24
    (0)

    Jen doplním, že Rezek v první lize odehrál celkem 695 minut. To je cca 8 plnohodnotných utkání. Ve druhé lize má statistiku 1.289 minut (29 odehraných utkání), během nichž dal 2 góly a na 6 přihrál. Přepočtem opět přibližně 15 plnohodnotných utkání.

  • karagavrylydys - 03.06.2021, čtvrtek, 12:46
    (0)

    fanda: Rezek má 23 roků, nastoupil do 51 ligových zápasů a jako ofenzivní hráč vstřelil 0 branek a měl 2 asistence.

  • fandajakhrom - 03.06.2021, čtvrtek, 12:04
    (0)

    Potrebuji sanci (jako SADILEK), aby se nekam posunuli

  • fandajakhrom - 03.06.2021, čtvrtek, 12:03
    (0)

    Tak pokud zacneme nakupovat kvalitni (zkusene) ligove hrace, tak si asi kluci (Rezek ..) asi nekopnou, jinak bych je tam nechal. Minimalne Rezek na to takzvane ma. Jak rychlostne, tak i fotbalove. Nevim, na jakem postu hral drive, ale pokud ho trener da tradicne na levy kraj zalohy, tak je to nic moc. Pokud jej dal parkrat jinam, tak to nebylo tak zle... mimochodem ted prihral na gol ... tady to hejtovani odchovancu (Nemeavu a spol.) je nemormalni

  • Bonito33 - 03.06.2021, čtvrtek, 11:26
    (0)

    Tak on taky Sanak sám říká, že v těch klucích je velký potenciál...tak budeme doufat, že bude využit. Sadílek se taky probudil až tuto sezónu...Jinak balónu se bál i Provod, při prvním zápase za Slavii, jak se třepal a nato mu míč odskočil za lajnu, když na něj po střídání šel balón mám před očima ještě teď. A taky kde je teď.

  • zdrh - 03.06.2021, čtvrtek, 10:35
    (0)

    RNA: navíc se dá čekat, že Kliment dostal podpisový bonus, který se může blížit částce, kterou by za něj Slovácko dostalo. Takže klidně mohl dostat v řádu 5 a víc milionů podpisový bonus

  • kecipep - 03.06.2021, čtvrtek, 10:26
    (0)

    Vy jste všichni věcní až na půdu, to je pravda. A v životě samozřejmě všechny hned rovnou střílím, naposled jsem sdílel celu se Šovkim.

  • hešpy - 03.06.2021, čtvrtek, 10:16
    (0)

    Rezek svůj potenciál nenaplnil ani ve druhé lize, pochybuju, že jej někdy naplní v první lize. A rychlostně teda jinde určitě není. Dobře, Kubala může být žolík, nicméně zatím ani on nepřesvědčil o tom, že by si zasloužil místo v základu. Takhle ty funguješ v životě normálně, že každého, kdo věcně argumentuje a má jiný názor pošleš okamžitě do prdele?

  • Bayern Munchen - 03.06.2021, čtvrtek, 10:16
    (0)

    A ještě jedna věc má 21 let a otázka zní v kolika letech bude tedy připraven na to, že bude hrát pravidelně za A tým v 25 nebo 26... V 21 letech by ten kluk měl mlátit na dveře základní sestavy pokud to v něm je...

  • Bayern Munchen - 03.06.2021, čtvrtek, 10:10
    (0)

    kecipep: a proč nejdeš do prdele ty. Hešpy má jiný názor na věc a už má jít do prdele... Už se tady někteří probuďte diskuze je od slova diskutovat a snad v této době může mít každý svůj názor na věc...

  • kecipep - 03.06.2021, čtvrtek, 10:07
    (0)

    hešpy: Už jsi dej hadr na hlavu. Minimálně rychlostně je Rezek jinde. Kubala je stále mladý hráč, který ve 20 letech dal ve druhé lize asi 6 branek, načež si ho vytáhla Karviná do první ligy. Jinde byste takové borce hned tahaly k nám, ale v tomto případě se náš odchovanec pranýřuje. Pořád je mu 21, takže už jdi do prdele.

  • Bayern Munchen - 03.06.2021, čtvrtek, 10:06
    (0)

    paya: fakt odborníček... Myslím si, že Kliment v Brondby Kodaň se prosadil, to že se pak vrátil do Stuttgartu kde mu prodloužili i smlouvu a on se zranil, je bohužel věc jiná...Pokud tady píšeš o Kubalovi, jaký je v něm velký potenciál, tak proč ho prosím tě neukázal... Myslím si, že pan Svědík není hloupí, a pokud v tom hráči to je, tak ho nenechá jenom sedět na lavce...21 let není málo na to aby se začal prosazovat spíš si myslím, že tam opravdu chybí ta pracovitost jinak by určitě hrál... A ano máš pravdu Rezek opravdu není technický hráč, je to rychlostní hráč, co sklopí hlavu a běží, jen se mu nidko nesmí postavit do cesty :-)... No nic nebudu se tady z tebou dohadovat, máme každý jiný názor...

  • hešpy - 03.06.2021, čtvrtek, 10:03
    (0)

    Rezek a Kubala jsou v mančaftu vyloženě jen kvůli tomu, protože má Slovácko úzký kádr. Rezek není ani technický hráč, on není nic. Stačí když si vzpomenu jak nastoupil proti Liberci, ustrašenější výkon jsem ještě neviděl, místo toho, aby zabojoval o sestavu se schovával a uhýbal před souboji a každý si ho rychlostně namazal na chleba.

  • paya - 03.06.2021, čtvrtek, 09:38
    (0)

    BM: O Klimentovi se vědělo dávno, že je to dobrý hráč, jinak by nikdy nebyl v cizině, to že měl a má smůlu na své zdraví je věc jiná, jinak by byl už dávno úplně někde jinde :-D :-D :-D do ciziny jej vystřelil, jeden zápas na EURU21, kde dal poměrně haluzí hattrick. Ano, měl obrovský potenciál, ale nikde jej naplno neukázal a je hodně přeceňovaný. Kuchtu vytahuji, přesně proto co říkáš! Abych ukázal, jak máš špatný náhled na fotbal. Souhlasím, že má okolo neskutečné spoluhráče, ale to tam má i Buren, Tecl, Yusuf apod... 1) mícháš jabka s hruškama a porovnáváš nesmysly, bavíme se o typologii hráčů, případně postech 2) největší rozdíl je hlava a psychická pohoda - krásné příklady Sadílek, Kliment, Kuchta...ve formě/ z formy 3) Kubala, kolik minut jste ho viděli hrát? Ten kluk má 21 let, pracovitý a hráč spíše do šestnáctky. Ano, aktuálně není stěžejní hráč, ale potenciál je v něm velký a nelíbí se mi ta kritika. 4) přijde mi, že prostě většina přebírá nějaké kecy z TV apod.. kde to mnohdy komentují lidé, kteří Slovácko vidí jednou za půl roku a pak to jsou strašné hovna :-D nepochopím tady to porovnávání dle statistik - Kliment nahravač 2 asistence :-D Kliment kanonýr 6 branek ze hry, Nemrava zkušená jistota XY nul, atd... ten sport je týmový a každý v tom má svou roli a já sleduji, jak si tu svou kdo plní a dle toho hodnotím. A s klidnou duší se nebojím říct, že Slovácko v letošní sezóně opět nemělo střelce. A víte proč? Protože jsme neměli na hřišti šestnáctkového útočníka, ale brejkového. Tolik šancí, centrů, příležitostí ve vápně, co jsme letos opět klasicky neproměnily by Došek a i ten zatracovaný Zajíc trestali mnohem líp než Kliment a věřím, že by útočili na střelce ligy. Prostě jak říkáš, někdo preferuje kombinaci, někdo breajky, jiní centry atd....spousta taktik, způsobů a k tomu přizpůsobuješ i sestavu a hráče. Jsem přesvědčený, že se již v přípravě bude hodně objevovat hra na dva útočníky, k čemuž máme vhodné hráče a proti slabším soupeřům tohle začneme běžně praktikovat. A když teď ještě koukám, cos to opět napsal v poslední větě!? :-D jestli Rezek a Kubala nejsou techničtí hráč, tak jsou prosím tě jací? Silový? Soubojový? Rychlostní? :-D už raději nic nepiš :-D

  • paya - 03.06.2021, čtvrtek, 09:06
    (0)

    Bonito33: ahaa, tak sorry. Nikde oficiální zpráva není, ale nějak jsem s tím žil :-D

  • Bayern Munchen - 03.06.2021, čtvrtek, 09:03
    (0)

    paya: další odborník se ozval... O Klimentovi se vědělo dávno, že je to dobrý hráč, jinak by nikdy nebyl v cizině, to že měl a má smůlu na své zdraví je věc jiná, jinak by byl už dávno úplně někde jinde...proč tady vytahuješ Kuchtu, za mě to není vůbec kvalitní útočník má jen štěstí v jakém klubu hraje, kde se mu vše chystá pod nos, tady zase takové terno nebyl...Nevím proč se tady vždy rozporují názory a pohledy lidí, každý má na fotbal svůj pohled... Někomu se líbí hra po zemi, techničtí hráči, někomu se zase líbí nákopy na Kollera :-) a styl hry Daníčka... tak nechápu proč tady nemůžou lidé říct, že jim Kliment bude chybět a že si třeba hru po zemi bez něho neumí představit... Tak jak si já třeba nedokáži přestavit hru Slovácka bez Havlíka se Sadílkem, to jsou jediní techničtí hráči v klubu, kteří dají hře i myšlenku a nápaditost, ale je to jenom můj pohled, protože mám rád technické hráče než třeba styl hry Daníčka, Rezka, Kubaly, atd.

  • RNA - 03.06.2021, čtvrtek, 08:55
    (0)

    BM: Bohužel, finančně Polsku konkurovat nejde, za ty peníze se nejde divit Klimentovi, že odešel. Je to škoda samozřejmě, ale věřím, že ještě někdo přijde, stejně jako věřím Šašinkovi

  • Bonito33 - 03.06.2021, čtvrtek, 08:54
    (0)

    Paya: Dva měsíce:-) Ano? A to víš z kama? Já vím, že přišel v lednu 2020 a podepsal roční smlouvu, kterou pak v listopadu 2020 prodloužil do léta 21, tak co plácáš? Nikde žádná opce uplatněna klubem není psána. Jinak se zbytkem souhlasím co jsi napsal.

  • Bayern Munchen - 03.06.2021, čtvrtek, 08:54
    (0)

    kara: snad to tak nějak bude, ale budou na to muset přistoupit i ti hráči...

  • karagavrylydys - 03.06.2021, čtvrtek, 08:47
    (0)

    BM: Taky je varianta, že oba prodlouží smlouvu s nějakou výstupní klauzulí.

  • paya - 03.06.2021, čtvrtek, 08:43
    (0)

    bonito33: sleduješ Slovácko poslední 2 měsíce nebo co tu plácáš? Kliment měl zkušební smlouvu s opcí, která byla uplatněna (takže opět nepopichuj vedení), v našich podmínkách těžko přeplatíme bohatší kluby, proto dám klobouk dolů pokud se potvrdí příchody Holzera, Housky, Šašinky apod... kteří jsou stále mladšího věku a za kariéry si čuchnuli k větším penězům. Oslavování Klimenta začalo víceméně až po velkém vychvalování v médiích apod... Kliment je rychlostní hráč a sedl do našeho systému, první půlrok ho všichni kritizovali, ale pak se vše otočilo vzhledem k výsledkům. Jeho kvalita zakončení byla tristní na to kolik si vypracoval šancí. Jeho srovnávání s Riginem je naprostá komedie, Koller a Baroš x černá a bílá. Jurečka je typologicky podobný jak Kliment, dokonce mnohdy i stejně přemotivovaný, z čehož plynou zbytečné karty, ale technicky a výběrem prostoru je hodně zpět. Šašinka je taky rychlostní a tahový hráč, takže pokud bude mít formu, určitě Klimenta dokáže nahradit. Sportovní výkon je strašně o hlavě, nastavení a pracovitosti. Kolik jsem si tady přečetl sraček na adresu Kuchty, ale toho jsem si přál do Slovácka hned jak začal chodit po hostovačkách a taky, že se tady pak objevil. Prototyp moderního hroťáka, tvrdý, rychlý, není líný na krok, což předvádí od mládežnických výběrů. Většina tady na něj plivala a kde je dnes? A víte co? Hraje pořád stejně a za těch pár podzimních zápasů, co ve Slovácku dostal prostor dal 4 branky a tým, který byl pomalu na sestup okupoval střed tabulky. Vaše pohledy na kvality hráčů jsou mnohdy zcela směšné. Asi tak, jak hádka o ceně videa. Bayerne, ty se v poslední době taky solidně ukazuješ, jak fotbalu (ne)rozumíš. Kecy o změnách herního stylu, kvůli odchodu JEDNOHO hráče jsou taky k popukání a i vzhledem k výběru posil je evidentní směr rychlostních hráčů, což je věc která nás zdobí a chce Svědík praktikovat. A jestli za tu obranu bude nabíhat Šašinka, Jurečka nebo Ferda Mravenec, je úplně jedno. Budou na něj penalty, občas se trefí do brány a bude na Klimenta velmi rychle zapomenuto. Navíc kvituji přístup vedení, kdy se nepouští do finančního boje udržet Klimenta za každou cenu, navíc když víme jak je to s jeho zdravím atd...

  • Bayern Munchen - 03.06.2021, čtvrtek, 08:27
    (0)

    Osobně si myslím i to, že Sadílek a Havlík jsou tady jen do času jak to dopadne s námi v pohárech, pokud vyletíme v druhém předkole, tak bude ještě čas těchto fotbalistů odejít z klubu v otevřeném přestupním okně... Protože je to jedna z posledních možností jak slušně tyto hráče zpeněžit, když jim za rok končí smlouva... Protože tito dva pokud by odešli zadarmo, tak to bude nemalá finanční ztráta a škoda...

  • Bayern Munchen - 03.06.2021, čtvrtek, 08:24
    (0)

    RNA: to je nesrovnatelná mzda se Slováckem, to si myslím, že by tam šel z našeho klubu každý fotbalista za tyto prachy...Prostě Polsku ohledně financí nemůžeme nikdy konkurovat... Ani se nedivím zda dostane takovou mzdu, že tam šel i když šel podle některých tady do podprůměrného klubu co nehraje poháry... Tak v pohárech u nás i kdyby se dostali do základní skupiny tak tolik nevydělá... A o to, že se z Polska nedá dostat do repre, jak tady psal pan vandrák, tak se podiv na Pekharta...A ještě jedna poslední věc o té nedisciplinovanosti Klimenta, podívej se na statistiky posledních několika sezón a zjistíš který tým patří mezi nejtrestanější v lize... Možná se budeš divit, že této statistice většinou vévodí Slovácko, takže ta nedisciplinovanost nebude jen v Klimentovi... A ohledně toho Polska, nejsi jediný kdo v Polsku byl nesčetněkrát...

  • RNA - 03.06.2021, čtvrtek, 07:53
    (0)

    Šašinka super. Jinak tady máte platy hráčů Wisly před příchodem Klimenta. Předpokládám, že bude mít podobnou smlouvu jako Frydrych, čili týdně 3 900 liber, měsíčně zhruba 468 000kč. https://salarysport.com/football/ekstraklasa/wis%C5%82a-krak%C3%B3w/

  • Hory - 03.06.2021, čtvrtek, 07:43
    (0)

    Jako mě Šašinka přijde skvělá posila a moc si oněj slibuji. Vždyť celá tady ta debata je o tom, který hráč dal kolik gólů a Šašinka jich ve své kariéře vsítil nejvíc tady, pokud se nepletu. A pokud jeho hostování je s následnou opcí, tak vedení udělalo opět skvělý tah. Tomu klukovi je 23, co víc si můžeme přát?

  • a jé - 03.06.2021, čtvrtek, 07:31
    (0)

    Jak tu už bylo řečeno Jurecka na toho zapominate

  • Bonito33 - 03.06.2021, čtvrtek, 06:56
    (0)

    *byla kopyta

  • Bonito33 - 03.06.2021, čtvrtek, 06:55
    (0)

    Tady se už opět odepisuje hráč, který ne že tu ještě ani není, ale ani ještě neodehrál žádnou minutu. Ostatně jako u Doška či Klimenta, to byly přece kopyta po prvních zápasech a půlka lidí jim tu už rozvazovala smlouvy... Naštěstí v klubu máme profi trenéry a nedají na hlas lidu:)

  • Pan Puk - 02.06.2021, středa, 23:19
    (0)

    celtic> tak Šašinka tu měl pěkné čísla. 16Z 5G a 1A. Myslím že bude chtít se zase ukázat. A co bylo na Šašinkovi nejdůležitější. Do Svědíkova stylu zapadl hned. Nepotřeboval skoro žádnou aklimatizaci.

  • celtic - 02.06.2021, středa, 22:55
    (0)

    tak za prvé,co se týče Šašinky,tak tady hrál skvělě a věřím,že skvělě taky hrát bude,protože bude pod Svědíkem...a jak jsem již tady jednou psal,tak Svědík dělá z hráčů,kteří jinde hrají podprůměr,tak tady hrají nadprůměr,,,a překvapuje mě,že tady nikdo,jako útočníka nezmiňuje Jurečku ,,,pro mě je to nejlepší útočník Slovácka,,,když se podíváte na statistiky ,tak Jurečka většinou nastupoval jako žolík na posledních třicet minut,ale pozor !!!!! ,,,nastřílel nejvíc branek Slovácka ze hry a to sedm branek,když to podělím počtem minut,které strávil na hřišti,tak je nejproduktivnějším hráčem Slovácka...byl jsem na Bohemce a kolem 60 minuty šel na plac Jurečka a Kliment,,Kliment se tuším jednou dotkl balonu a ani sem ho nezaregistroval,ře tam vůbec je a Jurečka měl několik náběhů do vápna a pořádně Bohemácké obraně provětral obranu.... to samé proti Zlínu,několik nebezpečných náběhu a gól...Jurečka je špička a k tomu šašinka ,myslím,ře by tato dvojiuce mohla šlapat a nezatracoval bych ani Ciciliu,který sice není moc pohyblivý,ale má skvělou kopací techniku a snad se časem prosadí i v nějakých hlavičkových soubojích

  • nbk - 02.06.2021, středa, 22:51
    (1)

    Honzovi přeji jen dobré, každopádně podle mého dopadne stejně jako Heloš, Janošek, Marián Kovář a našli by se další. Tady se vykopali a rostli pro fotbal, přišla vidina peněz a dopadli jak dopadli. Já vám říkám dnes by to byl Janošek stavební kámen a Heloš do roku či dvou..

  • drzý vandrák - 02.06.2021, středa, 22:28
    (0)

    Pan Puk: Velkou pravdu máš.

  • Pan Puk - 02.06.2021, středa, 22:26
    (1)

    Ještě je tu otázka jeho kolena. Jak dlouho mu vydrží. Možná i kvuli jeho stavu to na víc než Polsko nebylo.
    Každopádně věřím Svědíkovi že to nějak vymyslí.

  • drzý vandrák - 02.06.2021, středa, 22:18
    (0)

    Hromik: Přesně tak.Šlo jen o peníze.Od tud k reprezentaci či evropským klubům cesta nevede.

  • hromik - 02.06.2021, středa, 22:06
    (0)

    Mě jen u Klimenta mrzi to ze neodesel do nějaké lepšího týmu teda , myslel sem si ze chci jít hrát poháry atd . Ale tady slo asi nejvic o peníze . Ale jen aby nebyl za půl roku zase někde jinde .

  • hešpy - 02.06.2021, středa, 22:01
    (0)

    Tady jde fakt vyloženě o to, kdo teda bude toho útočníka hrát, protože rychlý přechod do útoku Slovácku vyhovuje a může zase pomýšlet na vysoké umístění v tabulce, ale pokud bude na hrotu Cicilia, tak to už každý přečte, protože si to budou hráči ťukat neustále na křídlo a Cicilia bude zdvojený.

  • drzý vandrák - 02.06.2021, středa, 22:00
    (0)

    BM: ty už nic nepíše.Kolikrát jsi tam byl? Když jsem tam pracoval, tak jsem chodil na Legii a úroveň byla maximálně stejná jako v Çesku.Dokonce bych řekl,že ve spoustě případů ještě horší.Jen jsou tam větší peníze a po Euru lepší stadiony než tady.Nepiš prosím o něčem co jsi si přečetl v Aha!

  • hešpy - 02.06.2021, středa, 21:57
    (0)

    Ještě po zápasu Slovácko - Pardubice spoustu lidí psalo, že je úplně na hovno a k ničemu, to si moc dobře pamatuju a pak se to otočilo.

  • hešpy - 02.06.2021, středa, 21:56
    (0)

    Však já to beru stejně, je to prostě fotbal. Vzpomeňme si na začátek sezóny, to jsme si mysleli, že klenot bude Cicilia a Kliment bude leštit lavku, kdyby to tak bylo, tak si nikdo ani nevzpomene.

  • Bayern Munchen - 02.06.2021, středa, 21:56
    (0)

    hešpy: souhlasím ve všem, mám stejný nazor

  • drzý vandrák - 02.06.2021, středa, 21:55
    (0)

    Hešpy, já s tebou souhlasím.Byl to nadprůměrný kopálista, ale kopat už tu nechtěl.Tím to pro mě končí.Nebrečím, dáme šanci jiným.

  • Bayern Munchen - 02.06.2021, středa, 21:55
    (0)

    Vandráku tou lopatou myslíš sebe... Polská liga není nekvalitní soutěž, asi ji moc nesleduješ, infrastrukturou, financemi, atd. je mnohem výše než česká...

  • hešpy - 02.06.2021, středa, 21:51
    (0)

    Já z něj samozřejmě žádnou hvězdu nedělám, jen je prostě nutné podotknout, že fotbalisti jako on se v Česku jen tak nenajedou. Je tady plno doklepávačů jako Doležal, hráčů do vápna, ale někdo jako Kliment, který je technicky a rychlostně vybavený tady jen tak neběhá. Nikdo na něj nemůže být nasraný, že odešel, to je fotbal, jen mě zkrátka zajímá jakým způsobem se bude Slovácko příští sezónu prezentovat, protože jak jsem říkal, Kliment byl velice důležitý článek. Nechci se zase dívat na nákopy do vápna jako v posledních letech.

  • drzý vandrák - 02.06.2021, středa, 21:51
    (0)

    fakt

  • karagavrylydys - 02.06.2021, středa, 21:50
    (0)

    Hynda: Šašinka těžko, ale třeba někdo jiný.

  • Bayern Munchen - 02.06.2021, středa, 21:50
    (0)

    Řeší se proto, že u některých stále existovala ta možnost že by tu nakonec třeba zůstal... teď už je to definitivní a diskuze o něm postupně vyprchá...

  • drzý vandrák - 02.06.2021, středa, 21:50
    (0)

    Bayerne ty si tak taková lopata?

  • Hynda - 02.06.2021, středa, 21:49
    (0)

    Vezmeme zpět sory za překlep

  • karagavrylydys - 02.06.2021, středa, 21:49
    (0)

    lagic: Přesně tak.

  • drzý vandrák - 02.06.2021, středa, 21:48
    (0)

    Tak hoši, Kliment byl za poslední dobu jeden z nejlepších forvardů u nás, ale hvězdu z něho děláte vy.Jinak by nešel do Polska do vyčpělého klubu.Já mu přeji po těch zdravotních martíriích ,aby se finančně zahojila, ale fotbalově je to krok zpět.Jednu dobu jsem si myslel, že by mohl ještě zaklepat na dveře repre.....ale tomu je konec.

  • Hynda - 02.06.2021, středa, 21:48
    (0)

    Přesně jak píše lavic neřeste Klimenta chtěl jít pryč chtěl tak šel jen aby za rok neskrabal ať ho věkem s věřím že sasinka ho pod Svedikem v pohodě nahradí

  • Bayern Munchen - 02.06.2021, středa, 21:44
    (0)

    Ale odborník na fotbal vandrák si myslí, že ho nahradíme jak nic, lusknutím prstu... však uvidíš jak ho třeba Šašinka nahradí...

  • hešpy - 02.06.2021, středa, 21:44
    (0)

    Přesně tak, jak už bylo řečeno, Kliment vybojoval hodně penalt a především díky němu se mohlo prezentovat Slovácko stylem jakým se prezentovalo, čili kombinací po zemi a rychlým přechodem do útoku, kde se využívala Klimentova rychlost. Což teda nevím jestli se Šašinkou úplně půjde, uvidíme co Svědík vymyslí.

  • lagic - 02.06.2021, středa, 21:43
    (1)

    Tak si běžte někteří fandit Krakovu. Kliment byl dobrý hroťák, a bude těžké ho nahradit. Na druhou stranu mě nezajímá hráč, který tady nechce hrát. Navíc posledních několik zápasů bylo vidět, že už se nesnaží tak, jak např. do 30. kola. Poslední dobou hrál sobecky a byl podrážděný, prostě mu narostl hřebínek moc vysoko. Zajímají mě jen hráči Slovácka, takže Kliment je mi již ukradený, ať si dělá, co chce. Nechápu, proč ho furt řešíte.

  • Bayern Munchen - 02.06.2021, středa, 21:40
    (0)

    hešpy: přesně tak, fotbalistu je potřeba brát komplexně a ne jen že dal branky z penalt a že měl 8 žlutých karet...ale do kombinace, napadání, atd. byl pro Slovácko velice důležitý...

  • drzý vandrák - 02.06.2021, středa, 21:40
    (0)

    Co sem taháte nekopu Zajíce?Toho tady tahá BM.Pro mě to není žádný hroťák a jsem rád že tu není.Sice odchovanec, ale nevděčný.Opět žádná slzička...

  • Bayern Munchen - 02.06.2021, středa, 21:36
    (0)

    Jenže o kartách to vůbec není... útočník je hodnocen především od gólů a asistencí... možná kdyby si byl na úrovni Klimenta tak nehraješ krajskou ligu...

  • hešpy - 02.06.2021, středa, 21:36
    (0)

    Porovnej Zajíce proti Klimentovi, Zajíc neuměl absolutně nic, do kombinace totálně k hovnu, jediné co umí je zapřít se o obránce a pokrýt si balón, jinak je k hovnu. Je to škoda, ale dalo se to čekat, tak ať se daří. Další takový Kliment tady bohužel neběhá.

  • drzý vandrák - 02.06.2021, středa, 21:28
    (0)

    Hrál a na stejném poStu jako Honza Kliment.Sice to bylo jen na krajských úrovních, ale za těch patnáct let jsem dostal žlutých karet asi tolik jak Kliment za půl sezony.O Cicilliovi tu píšeš pouze ty.

  • Bayern Munchen - 02.06.2021, středa, 21:24
    (0)

    Vandraku: nevím, zda jsi někdy hrál fotbal ty...ale pokud neumíš posoudit kvalitu hráče, tak pak si obdivuj třeba Zajíce... souhlasím úplně s peetrs fotbalista se pozná ve vapně...u mě je to taky smutek z odchodu schopného útočníka, protože technicky byl výborný, radost pohledět od Cicilii se míče odráží jak od stěny, dokonce bych řekl, že Kliment na svou výšku uměl uhrát spoustu hlaviček, řekl bych že i víc jak Cicilia... a už jednou jsem ti napsal ze pokud by Cicilia hrál tolik zápasu co Kliment tak bude mít stejný a ne-li větší počet žlutých karet...

  • Bonito33 - 02.06.2021, středa, 21:20
    (0)

    Profilový obrázek honziikliment honziikliment Jsem rád, že jsem mohl být součástí sezóny, která se na Slovácku navždy zapíše do historie. Moc děkuji celému týmu za to, co pro mě udělal a že mi věřil. Chtěl bych popřát svým spoluhráčům, trenérovi i realizačnímu týmu mnoho úspěchů do další sezóny a hodně stěstí v předkolech poháru. Děkuji 🙏🏼💙🤍 @fcslovacko 4 min.

  • drzý vandrák - 02.06.2021, středa, 21:17
    (0)

    peetrs: smutný je každý odchod, ale u hráčů kteří tu kopat nechtějí ve mě slzy nevyvolávají.Zabiják vypadá jinak.....

  • Bonito33 - 02.06.2021, středa, 21:17
    (0)

    Možná by se vedení mohlo zaměřit na smlouvy hráčů, kteří sem přijdou jako Kliment, kde by stála taky možnost využití nějaké opce na prodloužení smlouvy ze strany klubu, jako to třeba udělala Slavia Trpišovskému...takto by neodešel zadarmo, ale nedá sa, něco tu odpracoval, hrál slušně, tak díky a kapitola pro mne uzavřena.

  • drzý vandrák - 02.06.2021, středa, 21:14
    (1)

    BM: jestli si normální, tak asi nemůžeš čekat, že defenzivní záložník nebo stoper nevybojuje stejný počet penalt jako hroťák!Nebo jsi nikdy nehrál fotbal?Je to jeden z nejtrestanější z hráčů na tomto postu.Chceš se ještě o něco vsadit?Jinak Klimenta považuji za nadprůměrného útočníka naší ligy,ale ne nepostradatelného....

  • peetrs - 02.06.2021, středa, 21:12
    (0)

    Vandraku fotbalista se pozná ve vápně, kde se nebojí dovolit si... V tom byl Kliment silný, hrát fotbal mezi půlkou a šestnáctou umí každý. Takových hráčů jsou mraky, ale klasických zabijáků u nás tolik neběhá. U mě tedy smutek z odchodu schopného útočníka.

  • Ondra - 02.06.2021, středa, 21:10
    (0)

    Buďme rádi, že tady byl. U nás podepsal na rok a pak na půl roku a v Krakowě hned na 3. Ale ruku na srdce, pokud by mě někde dávali 150 a někde 500, kam bych asi šel?

  • karagavrylydys - 02.06.2021, středa, 21:04
    (1)

    Kliment rozhodně kvalitní útočník je. Za 34 zápasů v dresu Slovácka dal 6 branek ze hry, 4 z penalt a několik jich zařídil. Na druhou stranu, čekal bych od něj trochu vděku a minimálně ještě půlrok v dresu Slovácka. Bohužel je to žoldák, vztah ke klubu má nulový a proto jde za lepšími penězi, troufnu si říct, do aktuálně horšího klubu. Takže se patří poděkovat za poctivé výkony na hřišti a doufat, že ho Cicilia, Jurečka, Timur, Vecheta, Šašinka (?), nebo nějaká utajená posila nahradí. A to je asi tak všechno. A pokud bude někdy potřebovat se zase někde rozehrát (nic zlého mu nepřeji), ať mu pomocnou ruku podá někdo jiný.

  • Bayern Munchen - 02.06.2021, středa, 20:54
    (-2)

    Střelec penalt :-) prosím tě a kolik jich třeba druhý střelec penalt Dáňa získal naopak on pro Klimenta, Kliment měl nejen spoustu vybojovaných penalt, ale taky měl nějaké asistence na góly, atd. No a ohledně těch žlutých karet, vsadím se s tebou že pokud by Cicilia odehrál tolik zápasů v sezóně co Kliment, tak ho v té nedisciplinovanosti i předběhl...

  • drzý vandrák - 02.06.2021, středa, 20:43
    (0)

    No....střelec penalt to byl slušný, skoro jako Dáňa.Je fakt, že k vůli němu jsme je i kopali,ale že by to tu po něm mělo všechno lehnout popelem to si nemyslím.Určitě to byl jeden z nejnedisciplinovanějších útočníků v historii klubu.Tolik žlutých karet kolik nasbíral na pozici útočníka se hned tak opakovat nebude.

  • Bayern Munchen - 02.06.2021, středa, 20:34
    (0)

    Tak teď jsem zvědav na tu náhradu za Klimenta, bude to dost těžké ho nahradit...takový útočník tady dlouho nebyl...

  • Ondra - 02.06.2021, středa, 20:26
    (0)

    Natočení takoveho videa neni extra nic složitého. Ale musí být vůle. Peníze, zázemí, fanoušci, v tom všem se zkrátka nemůžeme Wisle rovnat. Bohužel to není o fotbale

  • hešpy - 02.06.2021, středa, 20:23
    (0)

    To je jiný svět než od pana Fruhaufa a jeho Čau Honzo, jak se máš?

  • Mouses - 02.06.2021, středa, 20:11
    (0)

    https://www.facebook.com/watch/?v=197224128930099 Tak tady i video z předatavení Klimenta v Krakově.

  • tucekbucekmucek - 02.06.2021, středa, 19:17
    (0)

    No a je to oficiální https://wisla.krakow.pl/aktualnosci/aktualnosci/jan-kliment-zawodnikiem-wisly-krakow

  • karagavrylydys - 02.06.2021, středa, 18:32
    (0)

    Doufám, že všech 16 ligových klubů bude proti a případně se ozvou, kdyby to náhodou byla pravda. https://www.sport.cz/fotbal/ceska-1-liga/clanek/2439880-sokujici-novinka-sestoupi-z-ligy-pouze-jediny-klub-pribrami-a-brnu-svitla-nadeje.html?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz#hp-sez

  • ozie - 02.06.2021, středa, 18:26
    (0)

    https://zlin.rozhlas.cz/jak-nejuspesnejsi-rocnik-v-historii-oslavili-fotbaliste-slovacka-ptali-jsme-se-8504952

  • Pan Puk - 02.06.2021, středa, 17:58
    (0)

    Kdyz okurka, tak okurka.:-) Ty videa jsou trapne jako vetsina prichodovych videi. Vetsinou to vymysli nejaky jouda v kanclu, haha vtip a de se tocit.
    I na te sparte je to inhouse produkce 2 lidi v ramci jejich platu.Takze ani 100 ani 20
    Treba toto s prichodem Shicka do Leverkusenu je taky top
    https://www.facebook.com/watch/?v=1264783263855932

  • Jerry1984 - 02.06.2021, středa, 17:28
    (0)

    když není o čem.. další posily nikde, tak něco se musí vytáhnout :-)

  • Prosto - 02.06.2021, středa, 17:22
    (0)

    Baví vás řešit cena sparťanského videa? 🤦‍♂️

  • Maja - 02.06.2021, středa, 17:09
    (0)

    Ja ani nevím jak se tu dávají pluska nebo minuska :D navíc názory respektuju i když se s nimi neshoduju. 100k nejspíš nestalo, to byla lehce nadsázka. Ale myslím, že cenu videa si nedokážou někteří tady představit. Technika za desetitisíce (spis stovky), kvalitní střihač fakt není zadarmo, nedělá to sám… ta kvalita je proste od ceny závislá, to si musí každý připustit.

  • hešpy - 02.06.2021, středa, 15:55
    (1)

    Ano, já samozřejmě, nerozporuju, že pro tvorbu podobných videí potřebuješ kvalitní techniku, kameru, světla, mikrofony. Stačí se podívat čím natáčí pan Fruhauf, ten má stroj z pravěku. Nicméně to video není nijak složité na nějakou následnou postprodukci, to je obyčejná skladba sestříhaných záběrů, takže tohle video natočit a sestříhat trvá jedno odpoledne, takže ne, takové video určitě nestojí 100k. Jediné do čeho se musí ze začátku investovat je vybavení.

  • machiin - 02.06.2021, středa, 15:44
    (0)

    huhu+hešpy: Nedal, byl jsem to já, protože má Maja pravdu. Takové video vyžaduje techniku, produkci, postprodukci, čas, schopnosti, další lidi, atd. atd., což si někteří, kteří nevidí za roh, nedokáží představit. Takže skutečně se může takové video pohybovat kolem 100k.

  • hešpy - 02.06.2021, středa, 15:23
    (0)

    To je teda frajer. :D

  • huhu - 02.06.2021, středa, 15:17
    (1)

    hešpy: Maja nám dal mínusové komentáře a sám sobě dal plus :D

  • hešpy - 02.06.2021, středa, 14:52
    (0)

    To si ze mě děláš doufám kozy, že to video s Peškem podle tebe stojí 100k? :D K takovému videu ti stačí zrcadlovka a střihač a to je všechno, to se pak nesmíme divit, že vedení se v tomhle nechce zlepšit, když mají lidi představu, že to stojí tolik peněz.

  • huhu - 02.06.2021, středa, 14:41
    (0)

    Maja: tak pokud si 90k nevzal Pešek za to, že tam přijel, tak nevím co by na tom videu stálo 100 tisíc. To je jenom o dobrém vybavení, šikovném střihači a pár hodinách práce.

  • Maja - 02.06.2021, středa, 14:29
    (0)

    hory: sparta to má hezké, ale výrobní cena toho videa je klidně 100k. kritiku chápu. na druhou stranu kdyby se nedařilo, tak tu 90% fóra nadava ze mame hezke videa ale nekupujeme hrace :)

  • Bobby - 02.06.2021, středa, 13:43
    (1)

    huhu: Chtěl jsem se tomu zasmát, ale pak jsem si uvědomil, že to tak s největší pravděpodobností dopadne. Upřímně zrovna tohle mě až tak moc netrápí, dokud bude FCS vyhrávat, tak pro mě za mě, ať je z kanálu Mexická telenovela, ale když se nad tím zamyslím, a vidím třeba zrovna tu Spartu, jak představila ty dva nové, tak je to dost smutné :D

  • huhu - 02.06.2021, středa, 13:03
    (4)

    hešpy: to bude rozhovoru u kašny, bude hovno slyšet a první otázka bude : tak jak se daří? :)

  • PavelV - 02.06.2021, středa, 12:49
    (1)

    TIKI-TAKA: Skvělé Slovácko mistrem Moravy. Neskutečné, těší Kadlece https://www.youtube.com/watch?v=9jtGOf0lh5k

  • hešpy - 02.06.2021, středa, 12:26
    (0)

    Těším se, co vymyslí pan Fruhauf s jeho kamerou z roku 2006. :)

  • Hory - 02.06.2021, středa, 12:24
    (-1)

    Tak to je představení hráče! :https://www.youtube.com/watch?v=siHXK5MSiGM

  • fandajakhrom - 02.06.2021, středa, 12:01
    (0)

    Ja chci Kozaka :-))

  • celtic - 02.06.2021, středa, 11:29
    (0)

    tak já bych si přál spíš nějakého lehkého soupeře z 1 předkola,na západ od nás,,,,,třeba Lucembursko,Lichtenštejnsko,Ferské ostrovy,....aby jeli do nějaké zajímavé země a aby sme hlavně postoupili

  • karagavrylydys - 02.06.2021, středa, 11:23
    (1)

    Travník, Heča a Plechatý? https://www.efotbal.cz/clanek-222065-Na-Letne-muze-po-trech-letech-skoncit-Heca-Do-Uherskeho-Hradiste-ho-mozna-posle-navratilec-Holec.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=563450&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=GswpOYvtlg3-202106020921&dop_id=12022325

  • FansHonza - 02.06.2021, středa, 09:39
    (0)

    Vedení a Svědík to dělají famozně, jak (ne)komentují posily, za toto jsem šťastný. Ve Zlíně kupují hráče jen v novinách, upřednostňují, aby byli vidět v novinách než skutek a pak jim hráči vždycky ostatní vyfouknou (viz jsme tak přetáhli Petrželu). Takže by bylo fajn, kdybyste tohle viděli a byli rádi, že to tak vedení a trenér dělají a potěší nás pak vždycky hotovou věcí!

  • kecipep - 02.06.2021, středa, 09:28
    (0)

    Tak já si přeji Panezežys

  • karagavrylydys - 02.06.2021, středa, 09:17
    (0)

    Slovácko bude při losu 2. předkola nasazené¨ Fotbalisté Slovácka se ve druhém předkole (22. a 29. července) Evropské konferenční ligy vyhnou nejtěžším soupeřům. Díky svému klubovému koeficientu budou při losu 16. června v hlavní části mezi nasazenými 45 týmy. S protivníky jako Basilej, Feyenoord, Astana, Austria Vídeň, FC Kodaň, AEK Atény se pak můžou střetnout ve třetím předkole. Možní soupeři pro 2. předkolo: Servette Ženeva, Valerenga Oslo, Aris Soluň, Dunajská Streda, Dynamo Brest, Žodino (oba Bělorusko), Panevežys (Litva), Hammarby, Häcken, Elfsborg (všichni tři Švédsko), Lokomotiv Plovdiv, Arda (oba Bulharsko), Sepsi (Rumunsko), Kesla, Azerbaijan Sumgayit (oba Ázerbájdžán), Tobol, Karagandy (oba Kazachstán), Čenstochová, Pogon Štětín, Újpest Budapešť. Další vzejdou z 1. předkola. Zdroj: https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/lukas-sadilek-fotbal-slovacko.A210602_610924_fotbal_ald

  • Bonito33 - 02.06.2021, středa, 09:15
    (0)

    Los F:L 16.června, stejně tak EKL.

  • kecipep - 02.06.2021, středa, 07:45
    (1)

    Tonda je troll, který si k jeho smůle myslí, že intelektem převyšuje zbytek diskutujících a má na to zde rýpat prakticky do všeho a ještě asi i vtipně. Omyl

  • Bonito33 - 02.06.2021, středa, 06:39
    (0)

    Tondo ty jsi ale hňup, jak už jsem několikrát psal. Jinak o Klimenta ještě taky bojuje Apollon Limassol z Kypru.

  • TondaFCS - 02.06.2021, středa, 01:16
    (-2)

    Jake vetsi porci? Myslis ty dva zapasy, ktere se odehraji v lete jeste pred zacatkem ligy?

  • Rado - 01.06.2021, úterý, 23:11
    (0)

    Zákulisí pracuje a historická sezóna může brzy přinést zajímavé informace. Teď se zdá, že Kliment s Hofmannem pravděpodobně odejdou. A taky, že je blízko příchod Šašinky a Holzera. To jsou kvalitní borci a a věřím, že Martin Svědík je dokáže oživit. Příchod gólmana je nutný a například Heča by přinesl zkušenost i kvalitu. Do ofenzívy ještě předpokládám příchod některého kvalitního hráče na hostování. Slovácko je teď velmi dobrá značka a adresa, takže tohle nemusí být problém. Mladí borci z širšího kádru si letos v ostrých zápasech zahráli minimálně. Vzhledem k očekávané zvýšené porci utkání v nadcházející sezóně jistě dostanou víc možností a jsem zvědavý, kdo z nich se chytí

  • a jé - 01.06.2021, úterý, 23:08
    (0)

    Samo že to trenér ví, ale není jeho práce to ventilovat na to jsou jiní

  • drzý vandrák - 01.06.2021, úterý, 22:25
    (0)

    ....že je to klasický mediálně nezvládnuté, když trenér týmu je jednou nohou na odchodu (do Polska) a následně neví co bude a klub představuje posily, o které stál trenér, při vyjádření že o změnách v kádru nic neví je při nejmenším směšné.Nicméně je důležité,že klub maká co to jde ( klobouk dolů), ale ta mediální prezentace je trapná.

  • drzý vandrák - 01.06.2021, úterý, 22:15
    (0)

    Bonito33: Nekecej fakt?Mě příjde že je to trapné , když do médií hlásí,že o ničem neví a klub představuje posily a novináři vysvětlují proč mají někteří kopálisti nakročeno do Slovácka.....pořád nechápeš?

  • kecipep - 01.06.2021, úterý, 22:08
    (0)

    V pořádku, lepší Šáša v hrsti nežli Kliment na střeše.

  • Mouses - 01.06.2021, úterý, 22:04
    (0)

    Kliment se dle příběhu na Instagramu už nachází v Krakově.

  • celtic - 01.06.2021, úterý, 20:47
    (0)

    Sasinka by byl hlupy kdyby sel do olomouce,kdyz tady bude hrat evropske pohary a navic uz tu hral,takze to tady zna...i hrace i trenera Svedika

  • Bonito33 - 01.06.2021, úterý, 20:33
    (0)

    Néni hlůpý, aby to vykřikoval.

  • drzý vandrák - 01.06.2021, úterý, 20:29
    (0)

    Vždyť o článek níže je,že Svědík o změnách v kádru nic neví.😁

  • zdrh - 01.06.2021, úterý, 20:15
    (0)

    Jen doplním, že v tom Sportu na té samé straně se píše v článku o Sigmě, že ta měla také zájem o Šašinku, který ale právě kvůli Svědíkovi měl říct ano Slovácku.

  • Hory - 01.06.2021, úterý, 16:15
    (1)

    Bonito33 - moc díky!

  • spiky - 01.06.2021, úterý, 16:05
    (0)

    hešpy: V dnešní době asi ostuda, s tím ti asi nebude nikdo rozporovat. Je to škoda. Je před námi něco úplně nového. Spousta možností jak toho využít, jak se nově prezentovat. Ať už jsme u příchodů hráčů, které asi budou ve větším množství než bývá. "Cestování" po Evropě, atd. Bohužel tohle nejde dělat na bázi dobrovolnictví jak si někdo pořád myslí. Takže dokud nebude tento post obsazen někým, kdo to bude mít jak plnohodnotný pracovní úvazek, tak se nikdy pokrok nedá čekat.

  • Bonito33 - 01.06.2021, úterý, 15:56
    (0)

    Hory: Druhá Chorvatská, klub Solin a vlastně sestup do 3.ligy letos.. takže tak dopadl

  • hešpy - 01.06.2021, úterý, 15:55
    (0)

    Mně přijde, že vedení si myslí, že takový člověk, který by to měl na starosti by bral víc jak Petržela. No je to ostuda, prostě to tak je.

  • spiky - 01.06.2021, úterý, 15:47
    (0)

    Tohle téma už tu bylo tolikrát. Tady se to stejně nevyřeší. Já několik let zpět nabízel své grafické služby a možnost správy sociálních sítí. Po pár rozhovorech to skončilo bez odezvy. Nicméně možná na ten obsah by i byl někdo kdo by to dal, ale nejprve by mu z klubu ty informace musel někdo dát. Ono nejde vařit z vody a myslím, že v tom je klub někde kolem roku 2000. Bohužel, dnes je každý na internetu. A ten obsah Slovácka je X let tristní a neměnný. Ale jak říkám, tady se to nevyřeší a dokud nebude chtít někdo v klubu sám, tak žádný posun nikdy nebude.

  • hešpy - 01.06.2021, úterý, 15:41
    (1)

    No ale klub se potom okrádá sám, o větší návštěvy, o potencionálně větší množství permanentkářů. Nevěřím tomu, že klub nemá na to, aby zaplatil jednoho člověka. Ale jestli jim stačí jedno video týdně příšerné kvality od příšerného Fruhaufa, nulová informovanost, tak prosím, ale je to smutné.

  • tomrs - 01.06.2021, úterý, 15:39
    (0)

    vajdík: Podle dostupných informací jde o výměnu izolace kvůli zatékání do tribuny.

  • spiky - 01.06.2021, úterý, 15:37
    (0)

    hešpy: V poslední větě sis zároveň odpověděl :D Já už si zvykl. Víc informací se dozvíš jinde, než na oficiální zdroji. Bohužel, ale třeba bude líp :D

  • hešpy - 01.06.2021, úterý, 15:31
    (0)

    Hory, ty snad čekáš nějaké vyjádření? Vždyť je to furt dokola, naprostá ostuda. Přišel nový hráč, na jak dlouho má smlouvu se nedozvíme, nedozvíme se prakticky nic. Přitom by stačilo udělat rozhovor s novou posilou, udělat představení, ale to je očividně moc práce. Stejně jako by šlo udělat video, ale toho se nechce vzdát Mr. Fruhauf, jehož práce je naprosto strašidelná. Nechápu, opravdu nechápu klub proč se nechce nijak posunout. To je takový problém zaplatit jednoho šikovného člověka, který obstará web a obsah na sociálních sitích?

  • vajdik - 01.06.2021, úterý, 15:27
    (0)

    Neví někdo proč tribuna C a sektor C1 je vyklizen o sedačky a horní zábradlí?

  • Hory - 01.06.2021, úterý, 15:19
    (0)

    Když tu čtu jméno Franič, kde vlastně ten hráč skončil? Mám pocit, že oficiálně ani nikdy nic psané o jeho odchodu nebylo.

  • karagavrylydys - 01.06.2021, úterý, 15:07
    (0)

    Marko Merdovič by mohl být nový Darko Šuškavčevič.

  • nbk - 01.06.2021, úterý, 15:02
    (0)

    Pan Puk: Díky za info, první mě to napadlo, ale bylo tam něco se sektor b3, tudíž jsem si myslel že je to vaše práce. Každopádně na nové se těším :-)

  • Pan Puk - 01.06.2021, úterý, 14:54
    (0)

    nbk> je to práce kluků z BWA a ti si řeší i případný prodej. Kotlové samolepky budou před sezonou nové s nějakou evropskou tématikou.

  • nbk - 01.06.2021, úterý, 14:50
    (0)

    to Pan Puk: Otázka asi na tebe, dnes jsem šel po městě a na hodně místech jsem narazil na nové samolepky (Slovácko on Tour, BWA, Anti Zlín atp.) Bohužel jsem se nedostal na derby takže nevím zda se prodávali mezi suvenýry, každopádně nové samolepky se vždy představovali na internetu a teď nic, tak se chci zeptat zda jsou někde k dostání, nebo zda budou k dostání. Jsem menší sběratel tak bych si rád pořídil ;)

  • huhu - 01.06.2021, úterý, 14:42
    (0)

    Bayern: jak může být z Marka Merdoviče nový Jovovič? víš co hraje za pozici? jak je vysoký? 100% se s ním počítá na místo levého stopera. Tomič roste a mám z něj velkou radost, že se takový příchod podařil.

  • hešpy - 01.06.2021, úterý, 14:11
    (0)

    Navíc je skvělé, že byl oznámený tak brzo, snad budou další následovat, ať můžou absolvovat celou přípravu.

  • Ondra - 01.06.2021, úterý, 14:09
    (0)

    Nechápu, jak můžete hodnotit Merdoviče na základě informací, které máte. Nikde není napsáno, že nemůže vyběhnout v prvním kole v základu.

  • Bayern Munchen - 01.06.2021, úterý, 14:07
    (0)

    paya: Nevím zda zrovna Šašinka je hotový hráč, proč se tedy v Baníku ani na U21 neprosadil... Marko není hráč pro áčko, je to hráč pro B tým, než se aklimatizuje a třeba z něho klidně může být nový Jovovič jak je v Jablonci. Čenohorci jsou techničtí hráč, bude záležet jen zda se poddá Svědíkovu systému... A jinak Tomič je sice malý, ale je rychlý a velice technicky vybavený... Na tom, že je nedůrazný třeba ještě zapracuje, takový Reinberk ti přijde jako důrazný nabo Divíšek, pamatuji si spoustu branek co šli přes tyto hráče tím, jak byli právě nedůrazní a ještě navíc pomalí...

  • paya - 01.06.2021, úterý, 13:56
    (0)

    Ondra, Kara: doufám, že se budu tentokrát mýlit a hráč z Balkánu bude super posílení, ale od dob, kdy se nechytl ani takový potenciál jakým byl Franič apod...tak tomu nevěřím. Ti hráči přichází v katastrofickém stavu, jazyková bariéra, nové prostředí, nesrovnatelné nároky a nemyslím si, že s takovými hráči umíme pracovat respektive máme trpělivost. Než začnete vytahovat Civiče apod..., tak ti kluci přišli v mládežnickém věku a byli zde od střední školy. Potřebujeme hotové hráče a to Holzer s Šašinkou jsou, navíc zcela jiných parametrů. Marko mi teda z videa nepřijde jako nějak kvalitní hráč. Na svou výšku relativně rychlý, ale jinak s míčem nic moc. Tomič měl taky krásné video, ten je rovněž rychlý a umí i s míčem, ale za mě absolutně nepoužitelný do defenzívy. Je malý a kdo viděl poslední tři zápasy, kdy začal dostávat prostor, tak je nedůrazný a párkrát nám solidně zavařil.

  • Bayern Munchen - 01.06.2021, úterý, 13:25
    (0)

    kecipep: přesně tak, je to blb, co si jen vymýšlí a kecá...

  • kecipep - 01.06.2021, úterý, 12:40
    (0)

    Robert musí zakrýt ty své drby o útočníkovi z Běloruska

  • Michal fcs - 01.06.2021, úterý, 12:10
    (0)

    Robert FCS: to už tady něco podobného bylo, amatérská trapárna

  • Hory - 01.06.2021, úterý, 12:04
    (0)

    RobertFCS - to už není ani vtipné.

  • Pan Puk - 01.06.2021, úterý, 11:45
    (0)

    RobertFCS>a teď tu o karkulce. :-D

  • chalupář - 01.06.2021, úterý, 11:43
    (0)

    RobertFCS dlúho sem sa tak nezasmál, díky

  • huhu - 01.06.2021, úterý, 11:30
    (0)

    RobertFCS: tak to byl trapný pokus, Hahn má přidělanou hlavu a úplně stejné rifle jako Merdovič. Nechápu co to má za smysl vymýšlet si takové blbosti a ještě si s tím dávat práci....

  • RobertFCS - 01.06.2021, úterý, 11:19
    (-1)

    Tohle dal Kosturik pred chvili na Twitter, ale uz to smazal, tak jsem to stihnul aspon screenout. https://i.imgur.com/ZJr2J9i.jpg

  • karagavrylydys - 01.06.2021, úterý, 10:59
    (0)

    Merdovič bude doufám hned hráč pro A tým. 22 let, mládežnický reprezentant, snad už hotový hráč.

  • Ondra - 01.06.2021, úterý, 10:38
    (0)

    Já jsem naopak rád, že Šumi využívá své kontakty na Balkáně. Marko vypadá velmi nadějně a že to není rovnou na základní sestavu nic neznamená. Podle videa, které jsem viděl se mi hrozně líbí ten útočník z Běloruska, o kterém tady někdo psal.

  • paya - 01.06.2021, úterý, 10:35
    (0)

    super, že vedení dokáže plnit Svědíkovi přání a ten si vybírá hráče, které zná. Ano, mnozí máme pohled na Holzera či Šašinku skeptický, ale on oba kluky moc dobře zná a určitě ví, proč si je vybírá. Určitě mi tyto příchody dávají mnohem větší smysl než neznámý Marko pro B tým (kéž by v 2. lize)

  • spiky - 01.06.2021, úterý, 10:32
    (0)

    Pokud to tak dopadne jak píše Sport, tak velká paráda a palec hore pro vedení.

  • Bonito33 - 01.06.2021, úterý, 09:50
    (0)

    pajca: Jojo, pěkný příběh, proto jsem taky moc nevěřil, že k nám přijde na přestup či host.s opcí..

  • pajca - 01.06.2021, úterý, 09:32
    (0)

    https://www.bezfrazi.cz/pribehy/daniel-holzer/jednou-jedinkrat

  • karagavrylydys - 01.06.2021, úterý, 09:18
    (0)

    Pan Puk: Tak to je paráda.

  • Pan Puk - 01.06.2021, úterý, 09:05
    (0)

    https://imgup.cz/image/kN2t

  • kecipep - 01.06.2021, úterý, 09:01
    (0)

    Největší paráda

  • Pan Puk - 01.06.2021, úterý, 08:56
    (0)

    Tak podle dnešního Sportu Holzer na přestup a Šašinka na roční hostování s opcí.

  • TondaFCS - 31.05.2021, pondělí, 23:16
    (-6)

    Rekl ze to 4.misto je zasluhou fanousku...ze nebyli na stadionech a nerusili celozapasovym rvanim dokolecka o nicem

  • TondaFCS - 31.05.2021, pondělí, 23:15
    (0)

    Hmm to muze byt zajimava posila

  • a jé - 31.05.2021, pondělí, 21:47
    (0)

    Co řekl neviděl jsem to

  • Hynda - 31.05.2021, pondělí, 20:57
    (0)

    Dobře jsi to řekl Míšo v tiky taka FCS

  • Moby-Dick - 31.05.2021, pondělí, 20:43
    (0)

    Hledejme pozitiva. Když došli svého času Došan a Truska jako odložení hráči, tak byli taky všichni rozčarovaní. No a potom ....Další případ Jurečka, Kalabiška atd.Někdy taky něco nevyjde, ale to je život. Takže su jenom rád, že přicházejí hráči s potenciálem růstu a dalšího případného prodeje. Takový Tomič je veliký příslib.Pokud zostane Svědík a bude fungovat ekonomika klubu, tak nemám strach o budoucnost našeho všemi milovaného klubu.A myslím, že Rigi bude taky příští sezonu opora. Těšme se na příští sezonu - hlavně bez průserů a omezení. A každý náš hráč, který nechá na hřišti dušu,bude bez ohledu odkáď došel NÁŠ - SLOVÁCKA.

  • fandajakhrom - 31.05.2021, pondělí, 19:09
    (0)

    U Tomiče je fajn, ze muze hrat jak na kraji obrany, tak na kraji zalohy 👍

  • Witeek - 31.05.2021, pondělí, 18:22
    (2)

    Já mám největší radost z Tomiče. Když mu zdraví vydrží, tak z něj bude TOP fotbalista. Věřím tomu ✊

  • Hory - 31.05.2021, pondělí, 18:09
    (0)

    Šašinka sem přišel, protože mu to v Baníku nešlo. Tady hrál výborně, pak se vrátil znova do Baníku a znova mu to nešlo. Věřím, že se historie bude opakovat. Je to dobrý hráč, pro nás potřebná posila a pod naším trenérem bude opět výborný. Jsem za něj rád.

  • celtic - 31.05.2021, pondělí, 17:53
    (0)

    Ver ze tady se sasinkovi bude darit svedik z prumernych hracu jinde dela nadprumerne na slovacku

  • drzý vandrák - 31.05.2021, pondělí, 16:32
    (0)

    Od Šašinky nic nečekám, když ho dokázal vystrnadit i Zajíc.

  • kecipep - 31.05.2021, pondělí, 16:26
    (0)

    Šimko jako záskok stopera ok, bek už ne. S Divochem souhlasím

  • vajdik - 31.05.2021, pondělí, 15:58
    (0)

    Kecipep - pokud se chce slovácko posunout tak prosím Divoch a Šimko už nééé...

  • kecipep - 31.05.2021, pondělí, 15:40
    (0)

    Kozák je utopie, pokud máme Rigiho. Raději bych Kozáka, ale teď se k Rigimu bude shánět určitě jiný typ než je on sám.

  • kecipep - 31.05.2021, pondělí, 15:40
    (0)

    Levý bek byl potřeba jako sůl, ačkoli Havlík na něm hrál neskutečně! Teď tam máme minimálně 5 beků - Divoch, Kalabiška, Rambo, Tomič, Merdovič a případně Šimko..

  • RNA - 31.05.2021, pondělí, 15:39
    (0)

    Kozak by byl top! Vyborny do souboju, golovy, tezko odstavitelny, na pocet minut je vubec jeden z nejlepsich golovych hracu, pokud nebyl zraneny, tak byl dokonce druhy mezi krali strelcu minulou sezonu za "penaltovym" Kangou. To je pro me vysneny utocnik.

  • hešpy - 31.05.2021, pondělí, 15:37
    (0)

    Takže by ti nevadilo, že by se opět hrálo stylem přihrávka na křídlo, centr do vápna a pořád dokola? To je velice záživné.

  • nbk - 31.05.2021, pondělí, 15:30
    (1)

    kara: Napiš to ale celé 4 góly za 600-650 minut = 6,5-7 celých zápasů.. Vše bylo ze hry, Kliment dal ze hry 6 gólů za cca 2130 minut což je 23,5 zápasu. Je to sakra velký rozdíl.. Já myslím že by pro nás příchod Kozáka byla největší výhra. Stejně jako někteří říkali a já si za tím také stojím: odchodem Zajíce a příchodem Klimenta jsme "vydělali" Tak tady by to platilo stejně odchodem Klimenta a příchodem Kozáka bychom "vydělali". Myslím že by to mohl být i druhý Došek ;) A to že ve Spartě neuměl zpracovat balón, to se dá říct i o Zahustelovi a tady překvapil. O Janoškovi v Plzni, který tady hrál skvěle, o Helebrandovi, který tu hrál dobře a ve Slávii nepodržel balón a neudělal kličku ;)

  • karagavrylydys - 31.05.2021, pondělí, 15:13
    (0)

    Pokud už Šašinka, tak přestup nebo hostování s opcí. Ale rozhodně ne hostování bez opce, to už tady jednou bylo.

  • chalupář - 31.05.2021, pondělí, 15:00
    (0)

    Kozáka né, radši Šašinku všema deseti.

  • karagavrylydys - 31.05.2021, pondělí, 14:31
    (0)

    fanda: Kozák v letošní sezoně 4 branky, Řezníček 1. Tudy asi cesta nepovede.

  • fandajakhrom - 31.05.2021, pondělí, 14:30
    (0)

    Ale no tak. Srovnavat Kozaka s Ciciliou atd.je hodne mimo ... na rozdil od nej si dokaze zpracovat balon a obcas i dat gol. Staci se vyhledat informace

  • hešpy - 31.05.2021, pondělí, 14:07
    (0)

    Kozák? To snad raději toho Ciciliu a Řezníčka teda ani náhodou. To už se sem může dotáhnout zpátky Haša nebo Venca Ondřejka.

  • fandajakhrom - 31.05.2021, pondělí, 14:04
    (0)

    Na druhou stranu furt lepsi Sasinka nez nikdo.. je to aspon nejaka alterntiva, protoze samotny Rigi je v utoku slaby... mohli bychom na rok zkusit Kozaka jebo Reznicka, ale to je si zbozne prani (mimo realitu) 🤷

  • Bayern Munchen - 31.05.2021, pondělí, 13:49
    (0)

    Nike - FCS: namísto Klimenta tady bude Šašinka...

  • hešpy - 31.05.2021, pondělí, 13:40
    (0)

    Já to vím, taky se mi nelíbí styl hry, když je na hrotu Cicilia. Samozřejmě je lepší hrát po zemi s tím, že máš na hrotu rychlíka, kterému dáváš pasy za obranu, ale takový hráč tady prostě není. Ano, třeba by se mohl vyskautovat někde v Africe nebo na Balkáně.

  • Nike - FCS - 31.05.2021, pondělí, 13:38
    (0)

    A co ten zmiňovaný Houska, to už není aktuální? :-) Hlavně kdo musí přijít, je kvalitní a hotový útočník namísto Klimenta....

  • Bayern Munchen - 31.05.2021, pondělí, 13:35
    (0)

    hešpy: to je škoda, protože v tom okamžiku se naše hra asi uzpůsobí takové typologii hráčů a to potom bude zase jen o nákopech dopředu... místo hry po zemi

  • hešpy - 31.05.2021, pondělí, 13:33
    (0)

    Jenže dalšího takového jako je Kliment tady neseženeš.

  • Bayern Munchen - 31.05.2021, pondělí, 13:23
    (0)

    Tak jako z těch posil, pokud by to byla pravda, tak nejlepší by za mě byl Trávník, věřím tomu, že s ním by Svědík udělal divy... co se týče Heči, no zrovna kvalitní rozehrávkou nohama moc neoplývá a centry jsou taky jeho slabší stránka, ale tak je to odchovanec... Šašinka za mě nic moc, v repre U21 a ani v Baníku žádnou slávu neukázal a nedokážu si ho představit po odchodu Klimenta, že hraje v útoku nebo jako podhrot s Ciciliou... Kliment je co se týče technické stránky, rychlosti a jeden na jednoho úplně někde jinde... No a Holzera moc nesleduji, ale v Baníku to žádné super představení nebylo, ale myslím, že Svědík ho měl tuším někde pod sebou, tak asi ví co v něm je :-)))

  • Pan Puk - 31.05.2021, pondělí, 13:17
    (0)

    Super, Vitaj Marko.
    A Šášu tu uvidím rád. Z těch všech hostovaček co tu byly (Kuchta, Pavelka, Skalák, Zahustel), na mne udělal nejlepší dojem.
    Ale že by sem přišli Hečis a Tráva moc nevěřím. To by byl hodně nabušený tým :-D

  • seby77 - 31.05.2021, pondělí, 12:41
    (0)

    Vitaj Šohaju, jsem zvědavý na další posily.

  • KubaM - 31.05.2021, pondělí, 12:24
    (0)

    Tady je myslím perspektiva. Vítej, a dobrá práce, vedení! :-)

  • Hory - 31.05.2021, pondělí, 12:17
    (0)

    Je paráda, že je pohyb směrem do klubu. Vedení ví co dělá a já jsem za to rád. Tož vitaj na Slovácku!

  • fandajakhrom - 31.05.2021, pondělí, 12:01
    (0)

    At se dari

  • karagavrylydys - 31.05.2021, pondělí, 11:56
    (0)

    Redovič nebo Merdovič?

pristi
 Další články:
16.06.2021, středa, 11:08 - Na Slovácko číhají silní protivníci, Plzeň čeká spíš fotbalová exotika
11.06.2021, pátek, 19:00 - Heča s Trávníkem do Slovácka? Blízko to není, přiznal manažer Šumulikoski
09.06.2021, středa, 07:50 - Zdeněk Zemek: 1.FC Slovácko ještě není na vrcholu
02.06.2021, středa, 14:35 - Saňák o Slovácku i návratu do Olomouce: Pouto k Sigmě je velice silné
30.05.2021, neděle, 11:00 - Mužstvo dokáže hrát na krev, těší Svědíka. O změnách v kádru nic neví
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace