*
včera
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Prohra s Brnem byla ponižující, zlobí se majitel fotbalového Slovácka

10.05.2011, úterý, 23:42
zemek_velky.jpg

Jak získat zpět ztracenou důvěru svých příznivců? Přetěžkou otázku řeší vedení fotbalového Slovácka i samotní hráči po domácí prohře 0:2 s Brnem. Fandové při špatném vývoji zápasu uvěřili fámám o tom, že měl soupeř bojující v lize o záchranu cestu k vítězství ulehčenou, a viní některé hráče z úmyslně odfláknutého výkonu. Stovky diváků tak hlediště opustily už dvacet minut před koncem utkání.

O tom, že se nejednalo o obyčejnou porážku, svědčí i fakt, že se k ní vyjádřil i majitel klubu Zdeněk Zemek, který jinak fotbalové záležitosti veřejně vůbec nehodnotí.

„V souvislosti s ostudně prohraným utkáním s Brnem prohlašuji, že se důrazně distancuji od způsobu prohry, která byla pro mne velmi bolestná a za dobu svého působení v klubu nejvíce ponižující,“ uvedl Zemek ve svém prohlášení.

Fotbalovým prostředím se už před zápasem nesly zprávy o tom, že Slovácko zápas Brnu pustí. Reagovaly na to i sázkové kanceláře, které na výhru hostů rychle snižovaly kurs.

„Je to davová hysterie, která se mezi lidmi roznese. Mrzí mě, že má český národ takto nastavené uvažování, neumím s tím nic dělat. Taky jsem to před zápasem poslouchal, ale jedinou obranou je zápas zvládnout a my jsme to nedokázali,“ přiznává ředitel klubu Vladimír Krejčí.

Jméno Heslo
text
  • Buchlovjak - 13.05.2011, pátek, 13:20
    (0)

    Fotbalista3: ve spoustě věcech bych s tebou asi souhlasil...ale řeči některých o trhání permic byla ptákovina jak poleno...to bych nikdy neudělal a ten kdo to udělá už není a nikdy nebude fans...i za éry Synotu jsem znal lidi, co prostě spálili šálu a od té doby na fotbale nebyli...to jsou věci, které nikdy správný fanoušek neudělá...já byl jen strašně vytočený, že druhou půlku z Brnem strašně odflákli....ale už bych to zametl pod koberec..je potřeba ještě uhrát záchranné body a jsem zvědav jak se jim bude dařit bez fans v Liberci...FCS nafurt!

  • fotbalista3 - 13.05.2011, pátek, 12:30
    (0)

    rekl bych ze spousta lidi prehodnotila sve pozapasove emoce o rozslapani,nekoupeni pernamentek,zast vuci klubu atd. a rekli si jako ja ze klub slovacko,pan zemek s timhle nema nic spolecneho a je to pouze zasluha par individualit kteri by meli v tomhle klubu skoncit!!! ale chci vam jen rict jeste jednou si prectete co psal Zelenka....dozvite se tam spoustu veci ktere vas utvrdi v tom ze v nektrych vecech mel pravdu. je pravda ze jsem se zaregistroval az ted ale na tady to uz jsem musel reagovat. a verte nebo ne synotu,slovacku fandim uz od jeho vzniku....mejte se a nezanevrete na fcs

  • FCS84 - 13.05.2011, pátek, 11:57
    (0)

    Czechian: Hovna! Hovna! Hovna!

  • Moravian - 13.05.2011, pátek, 09:58
    (0)

    Buchlovjak: Víš toho se trochu bojím. Jsem přesvědčen, že se zachráníme a brněnská fraška se pak schová do jinak kladného hodnocení sezóny. Euforie záchrany nasadí leckomu "brýle mámení" a celá sezóna bude vypadat mnohem růžověji. Já netvrdím, že to bylo prodané a nechci to rozmazávat, ale nepochopitelně tragický výkon některých "opor" by měl mít své důsledky. A ze sportovního hlediska, by jsme spadnout měli. Pokud to nebylo prodané, máme vysoce podprůměrný tým, který ani před vlastním publikem neporazí oslabené Brno a na 1. ligu prostě nemá a hraje tuto soutěž na úkor její kvality. A pokud to prodané (nebo domluvené) bylo, pak bysme měli jít rovnou do třetí. Takovou frašku nechci již v životě vidět!

  • Pan Puk - 13.05.2011, pátek, 09:47
    (0)

    Vahleru> tva hypoteza je spatna. Spekulace, davove hysterie, famy k fotbalu proste patri. Nejde fotbal jako spolecensky fenomen ohradit stenou prez kterou zadna falesna zprava neprojde. Zapas s Brnem byl zvlastni a k tomu se priradili predzapasove a zapasove emoce. Slo o derby ve kterem jsme meli vracet Brnu debakl 7:0. Kde jsme meli jit pro jistotu zachrany a povanku na pristi sezonu. Slo o zapas kde ekypa exbrnenskych hracu a funkcionaru potvrdi ze doukazou na "svoje" Brno zahrat. Myslim ze tento zapas mel mnohem vic specialnosti nez ostatni ligove zapasy. Proto bylo, je a jeste bude kolem tohtoto zapasu takove halo. A proto bylo, je a bude zklamani z tohoto zapasu tak velke. Toto si hraci vubec neuvedomili a myslim ze to brali jako jejich dalsi prumerny zapas. Ten tak i vypadal ale emoce na tribunach byly nastaveny uplne na jiny level. Ja si myslim ze je dobre ze prisla takova reakce fans smerem k hracum, protoze takove ponizeni jsem uz dlouho na zapase nezazil.

  • Valheru - 13.05.2011, pátek, 09:01
    (0)

    lagic: naopak, z příspěvků vyloženě čiší přesvědčení, že ano - v takovém případě mě zajímají DŮKAZY. Pokud opravdu miluješ svůj klub jak říkáš, tak ho přestaneš bez jakéhokoli důkazu špinit. Nebo jsi o zápasu v Ústí taky tvrdil, že ho hráči prodali, aby se Ústí ještě mělo šanci zachránit? Nebo prohra 7:0 v Brně už byla první kapitola v tomto boji o záchranu? Ano, výkon některých byl hodně slabý, ale nic víc bych v tom s odstupem času nehledal. Sám moc dobře vím, jak se dá manipulovat s veřejným míněním a tohle je jen další zářný příklad. A jestli si i teď myslíte, že to bylo prodané, tak to nepište sem, ale řekněte to vedení nebo hráčům do očí. ostatní: dovolím si taky jednu hypotézu: řekli byste o tom zápase, že byl prodaný, i kdyby nebyl celý týden před zápasem takový humbuk v médiích a sázkovkách ohledně prodaného zápasu?

  • juancarlos - 13.05.2011, pátek, 01:48
    (0)

    souhlasím ze Zemkem,ani sem se necítil naštvaný jako ponížený a to člověk jen tak nezapomene. Takto hazardovat s přízní fanoušků, v dnešní době,kdy se na fotbal spíš nikde nechodí, je naprosto trestuhodné a všichni naši plejeři by se měli zdržet jakýchkoliv výlevů na adresu fanoušků ,nemájí na to totiž morální právo. Nevěřím,že to bylo prodané,ale srdce v tom teda nebylo ani náhodou.

  • Buchlovjak - 12.05.2011, čtvrtek, 22:52
    (0)

    pánové na každém šprochu pravdy trochu,ale už bych to nerozmazával...stalo se a jde se dál a je potřeba ligu zachránit...soudy bych nechal až po sezóně...je to možná pro Vás blbý přístup, ale nikdo z nás to tu nechce nechat padnout...

  • Moravian - 12.05.2011, čtvrtek, 22:02
    (0)

    lagic: Naprostý souhlas. Jen nutno podotknout, že mé srdce je sobotou stále natolik zraněné, že mi neumožní "nestranný" postoj. V hlavě si přehrávám pár okamžiků a nemůžu je pochopit, ani se přes ně přenést. Snad jsem moc citlivý, nebo jen "oběť" davové hysterie ..., ale to co píšeš má svoji logiku se kterou se plně ztotožňuji.

  • fotbalista3 - 12.05.2011, čtvrtek, 19:16
    (0)

    Naprosto souhlasim s lagicem. Jako jeden z mala se nenechal ovlivnit temi kecy co Soukup kazdemu maze kolem ust. Jediny clovek z vedeni komu se da verit je pan Zemek. Tento clovek ma k tomu kraji vztah a neni mu lhostejne co se s nasim klubem deje narozdil od jinych panu!!!

  • lagic - 12.05.2011, čtvrtek, 12:26
    (0)

    Netvrdím na 100%, že to bylo prodané. To z mé pozice nemůžu vědět. Ale taky nemůžete na 100% tvrdit, že nebylo. To či ono Vám nikdo zaručit nemůže. Jen jsem chtěl říct to, že když někdo řekne, že to neprodal, tak mu nebudu bezmezně věřit, to nikdo ze zainteresovaných nepřizná, vždyť by si tím vykopal hrob. To myslím pouze hypoteticky. Jen mi přijde hooodně podezřelé, jak ten zápas probíhal. Hrál jsem 25 let hokej, tak vím, jak to ve sportě chodí, nejen ve fotbale, tohle se děje v každém sportě. Taky jsem zažil pár domluvených zápasů, tak dobře vím, že je hrozně jednoduché přihrát místo dopředu do strany, nepodpořit útok ve více lidech, nechtít přihrávku, jak spálit i tu největší šanci atd...Prostě hrát proti deseti tímhle stylem se mi nezdá. A pokud to bylo opravdu čisté a hráči předvedli své maximum, tak je to o to smutnější. A za to by měli nést odpovědnost nejen hráči, ale hlavně vedení, které si tyhle hráče vybralo, pak asi dělají svou práci špatně. Nechci tímhle špinit klub, který miluju, chodím na každý domácí zápas, většinu domácích přípraváků a i venku jsem byl na pár zápasech, ale tohle se mi prostě nelíbí, dělat z fandů blce. To by si měli uvědomit, protože když na ně bude chodit 800 lidí, tak se pan Zemek i ostatní sponzoři vykašlou na financování tohoto divadla.

  • Mr. Fulham - 12.05.2011, čtvrtek, 10:21
    (0)

    Lagic: Když toho tolik víte od hráčů z kabiny, tak se jich teda zeptejte kdo to prodal. Já říkám, že klub to neprodal.

  • lagic - 12.05.2011, čtvrtek, 08:27
    (0)

    To Mr.Fulham: Nevím, odkud pramení Vaše 100% přesvědčení o čistém zápase? Protože Vám to nikdo neřekl a všichni zúčastnění se dušují, že oni ne? Byli by pitomci, kdyby něco přiznali. Vždyť to je směšné to jejich obhajování. Jediný člověk, kterému věřím je pan Zemek. Mistr Krejčí je arogantní podrazák, který možná umí tahat za nitky, ale právě díky takovým je český fotbal tam, kde je. A pan Soukup pro mě žádný trenér není. Dosud nic neodtrénoval (repre nepočítám, ta není o trénování) a od hráčů z kabiny vím, že je dobrý jen v tom kecání do medií, ale to už jsem tu psal několikrát. A o vlezprdelkovi kánojstovi z New vsi se nemá cenu ani vyjadřovat. Dát blbečkovi pozici a on pak neumí ani pozdravit ve svém bydlišti. Holt vedení námi milovaného klubu dle mě stojí nebo spíš nestojí za nic. A tohle je jen můj názor, nic víc.

  • milanh - 11.05.2011, středa, 20:37
    (0)

    Kdyby se Krejčí nevyjadřoval,udělal by lépe.Další z řady,který si dělá z fanoušků prdel....

  • Moravian - 11.05.2011, středa, 16:30
    (0)

    P.S. Omlouvám se za gramatickou chybu v 1. větě, jsem si samozřejmě vědom, že tam má být z ;)

  • Moravian - 11.05.2011, středa, 16:27
    (0)

    Mr.Fulham: S kontextu to na mne tak zapůsobilo (že Krejčí svádí sobotní tragedii na davovou hysterii). Já mám na to poněkud odlišný pohled a jsem stále přesvědčen, že se nejdnalo o běžný zápas, ale když ne sabotáž, tak totální kolaps, hned na několika postech. A pokud se jednalo o běžný projev (jak píšeš), potom zřejmě nemáme v 1. lize co dělat. Ale je to věc názoru a já se v tomto stavím ke křídlu "davové hysterie", neboli jak výstižně napsal Rosma: "Prostě přeteklo!"

  • Mr. Fulham - 11.05.2011, středa, 15:22
    (0)

    Moravian: Kde kdo napsal že "klub poškozuje spíš davová hysterie"? A chceš říct, že to nebyla Davová hysterie? Já sám sem tomu podlehl a s klidnou hlavou to hodnotil daleko střízlivěji. Pustil jsem si zápas s Příbramí a Baníkem, ze kterých jsme získali 4 body a zjistil jsem, že s Brnem jsme neodehráli o nic horší zápas jako s těmito soupeři. a v těchto zápasech nikdo ze stadionu neprchal a neříkal že to byl otřesný výkon. Já chci abychom se doma radovali z výhry častěji než jednou za 8 zápasů, ale že sme neporazili Brno... To jsme neporazili od roku 2002 a již 700 minut jsme jim nedali gól. Brno stejně spadne a příští rok máme o 6 bodů víc :-)

  • eLucky - 11.05.2011, středa, 15:06
    (0)

    je to tak... a silne pochybuju, ze to OPRAVDU bude od pristi sezony;)

  • sumar - 11.05.2011, středa, 15:03
    (0)

    Dotaz na někoho kdo ví: Od příští sezony budou juniorky mít svoji soutěž. Do kolika let tam můžou působit hráči, slyšel jsem že do 23 let. je to tak ? Dík za odpověď.

  • Moravian - 11.05.2011, středa, 15:01
    (0)

    Mr.Fulham: Řekl bych, že odvážné i je dávat ruku do ohně za poněkud neprokazatelné tvrzení. Ale chápu Tě; stejně tak ani já nemohu dokázat, že to kluci úmyslně odflákli a body odevzdali. Nic méně jde mi především o to, aby z té soboty nebylo ticho po pěšině. Ať to bylo čímkoli, hodně hráčů poškodilo jméno klubu přístupem ke hře. Já zase dám ruku do ohně, že náš tým má kvalitu na to, aby porazil Brno které má navíc o hráče míň v poli. A kompetentní lidé (což já nejsem), by měli vynést relevantní rozsudky proč se tak nestalo, nota bene, když jde i o domácí publikum. Jinými slovy; nemusel to být podvrh, ale poškození 1.FCS ze strany hráčů zcela určitě. Zda úmyslně či nikoli je už věc jiná. A hájit je slovy, že klub poškozuje spíš davová hysterie a mentalita cz národa mi přijde zcestné.

  • RNA - 11.05.2011, středa, 13:58
    (0)

    Myslím, že by se měla komplexně zhodnotit celá sezona a posoudit, kteří hráči byli přínosem a kteří ne, a s těma se rozloučit. Po jednom zápase dělat unáhlené závěry je nesmysl, byť ten zápas vypadal, jak vypadal.

  • Mr. Fulham - 11.05.2011, středa, 13:30
    (0)

    Moravian: Zápas Sparty s Plzní si pamatuju jako včera, ale byla to jiná situace. jak jsem již říkal dávám ruku do ohně za to, že Slovácko v tom prsty nemá a co chceš komu dokazovat? Jako co bys udělal ty? vyhodil toho, toho, toho a toho za to, že to vypadalo jak to vypadalo? To by byl velmi odvážný čin... Už si připadám jako na kolotoči ;-)

  • Moravian - 11.05.2011, středa, 13:15
    (0)

    Tak pan Krejčí mě pobavil. Davová hysterie a mentalita českého národa? Jednak se cítím být Moravanem, ale to sem nepatří. Podobnými argumenty chlácholili veřejnost i Sparťané fotbalovou veřejnost i po evidentní frašce s Plzní na úkor Jihlavy. Tehdy padaly podobné výroky o tom, že společnost ČR je zvyklá za vším hledat podvrh. Vezmu to z druhé strany. Příjdu do práce a celý den odchodím, aniž bych odvedl jakýkoli výkon, který mému podniku přinese tržbu. Jak dlouho si takový postoj můžu dovolit? Záleží na benevolenci zaměstnavatele a také na tom, kolik ostatních bude dělat mimo jiné na mě. Zaměstnavatelé hráčů 1.FCS jsou zdá se více než benevolentní.

  • Mr. Fulham - 11.05.2011, středa, 13:02
    (0)

    tarantule: právě se snažíme zrychlit web, protože je to zasekané a tak eLucky přechází na novou DB. Možná to může být tím... Ale rozhodně nikoho neblokujeme

  • tarantule - 11.05.2011, středa, 12:59
    (0)

    Jen sem

  • tarantule - 11.05.2011, středa, 12:58
    (0)

    Nejdu přihlásit

  • Mr. Fulham - 11.05.2011, středa, 12:56
    (0)

    tarantule: ???

  • tarantule - 11.05.2011, středa, 12:53
    (0)

    Hele , proč jste mě vyhodili z webu ?

  • Tukkan - 11.05.2011, středa, 12:37
    (0)

    Myslím, že kroky majitele a vedení chápu- i kvůli možnému odečtu bodů, ale to nic nemění na tom, co jsem viděl ...

  • FCS84 - 11.05.2011, středa, 10:58
    (0)

    Ingo však to se asi řešit bude. V článku je napsáno: Povedeme k odpovědnosti ty hráče, kteří nepodali odpovídající výkon. Myslím si, žeto dopadne tak, že se dohraje sezona abude čistka.

  • Ingo11 - 11.05.2011, středa, 10:56
    (0)

    To bylo zajimavé, že jeden hráč Brna prokličkuje mezi třemi hráči Slovácka a ti kolem něho poskakují. V obraně je jen jeden hráč Slovácka a Brno opakovaně útočí stejným stylem. Jestli zápas nevypustili a podali opravdu tak špatný výkon, tak to by se mělo řešit. Protože takový výkon, to je opravdu velmi špatné.

  • Artigas - 11.05.2011, středa, 10:47
    (0)

    Fámám?!?! Jakým fámám-dyť to bylo naprosto evidentní, že ten mač odchodili..

pristi
 Další články:
12.07.2011, úterý, 14:23 - Migrace databází dokončena
15.05.2011, neděle, 06:07 - Trenér Liberce: Mrzí mě chování některých diváků
15.05.2011, neděle, 00:05 - Slovácko na půdě Liberce ještě nevyhrálo. Tentokrát prohrálo 1:0
13.05.2011, pátek, 14:00 - Prohlášení po setkání s Michalem Kordulou a Víťou Valentou
10.05.2011, úterý, 18:27 - Fanoušci okradli fanoušky...
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace