*
23.11.2024
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
DNES
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku

Proč změna pohárového utkání?

12.10.2013, sobota, 09:24
stadion_velky.jpg

Včera se odehrálo pohárové utkání s Mladou Boleslaví, které svým termínem a časem vzbuzovalo mezi fanoušky spousty negativních reakcí. I když, jak se říká „s křížkem po funuse“ budeme se snažit odůvodnit, proč jsme tento termín určili.

Důvody terminu poháru 11.10.2013 v 17hod:
1. Souhlas soupeře (FK Mladá Boleslav požadovala pouze pátek)
2. Sportovní hledisko (nutný start hráčů v kvalitní konfrontaci v ligové přestávce – zejména rozehranost po zranění pro Libora Doška, dále start Biolek, Šimko)
3. B tým hraje v sobotu mistrovské utkání MSFL (Mikulovice)
4. Čas přesunutý na 17 hod vzhledem k začátku utkání Malta – ČR
5. Pro utkání byl určen oficiální termín středa 30.10. s úředním začátkem v 17:00,  k posunu času na večerní hodinu by byl opět nutný souhlas soupeře, navíc je to vložená středa mezi důležitými ligovými zápasy (Olomouc venku, Dukla doma).

Věříme, že tohle jsou relevantní důvody, proč bylo utkání odehráno ve včerejším termínu.

František Uhříček (tiskový mluvčí)

Jméno Heslo
text
  • riedlss - 14.10.2013, pondělí, 13:56
    (0)

    kápls na to, to jsem ještě zapoměl dopsat :) hlava mi to znovu nebere...doufám, že si to ti pralesáci užili, asi jsme si na nich očividně vystříleli náboje. myslel jsem, že si tím výsledkem gólovou chuť zase připomeneme, ale ono ne...poslední dobou šlapem hodně vedle a to ve všech směrech zdá se.... O_O

  • pecka - 14.10.2013, pondělí, 13:33
    (0)

    Proc stavit trusku do nejakych bojkovic a nechat ho okopavat? Sa vyseru na bojkovice a postavim ho radej na pohar... nechapu

  • Buchlovjak - 14.10.2013, pondělí, 13:00
    (0)

    Hory to co jsi napsal je vtip doufám. Lakoušku já netvrdil že by třeba Biolek a jiní zahráli špatně a Rada se mi taky docela líbil. Ale ty šance to je hnus co zas nedali...to bych fakt blůl. A jak píše riedlss. Jaké proboha šetření když byl jen jeden zápas za týden....

  • riedlss - 14.10.2013, pondělí, 12:32
    (0)

    hory: Ano za předpokladu, že bychom nechtěli postoupit, by hrát teda nemusel, ale vzhledem k tomu, že tady zaznělo, jak chceme i na jaře hrát pohár tak je to nepochopitelné...a dokopaný nedokopaný to jsou bláboly,,to je prostě fotbal...tomuto se nevyhne nikdo, nebylo třeba někoho šetřit, na co? k poháru měli prostoru dost, pokud by se hrálo klasicky ve středu jak tomu bývalo tak neřeknu ani popel....

  • eLucky - 14.10.2013, pondělí, 12:31
    (0)

    Taky sem si říkal, že NECHEME postoupit s tů sestavů! Na druhů stranu první poločas to tak na hřišti ani zdaleka nevypadalo. Béčkoví Biolek a Šimko se ukázali v dobrém světle na kraji a Rada KONEČNĚ zahrál tak, jak by měl hrát! Bohužel jako vždy se projevila stará bolest neproměňování šancí... a nedáš-dostaneš:( Souhrný výsledek 3:0 z tohoto dvojzápasu je hodně krutým!

  • Hory - 14.10.2013, pondělí, 12:25
    (0)

    Trousil byl po Bojkovicích dokopaný, tak nebyl zájem aby si přivodil nějaké další komplikace.

  • Babu - 14.10.2013, pondělí, 12:23
    (0)

    z mého pohledu hrál Rada velmi dobře, ale stejně tka nechápu, proč tam nebyl Truska a Ondřejka v základu.. pak sou to jen plané řeči

  • Buchlovjak - 14.10.2013, pondělí, 12:09
    (0)

    Greife tož nemají prohlašovat že chtějí postoupit když pak nehraje vůbec Trousil a třeba Ondřejka...to mi hlava nebere.

  • Greif - 14.10.2013, pondělí, 11:52
    (0)

    No na jednu stranu chápu že sedí Volešák a Trousil .. a dá se příležitost druhým ukázat se ..ale v Bolce se Rada nějak extra nepředvedl .. nevím jak doma .. Takže na sestavu bych to vůbec neshazoval .. pač v sestavě není slyšet jediné špatné jméno .. horší že v Bolce nedokáží něco kloudného vymyslet proti 10 a řádně zatlačit .. či hrát na dva útočníky

  • KEIKIN - 14.10.2013, pondělí, 11:07
    (0)

    Eště tu měli být pravým jménem pojmenovány důvody vyřazení z poháru: Hrát poháry (tudíž vyhrát poštapohár) není ambicí klubu. Nejsou na to peníze. Musíme se zachránit, proto je pro nás pohár vedleší - takhle to mělo zaznít a ne velkohubě prohlašovat jak se poperem na hřišti o postup. Byla to blamáž a nebojím se to napsat - podvod na fanoušky. I sestava na pohár tomu odpovídala. Proč vlastně na ten pohár chodíme a jezdíme ven, když náš klub ten pohár nechce vyhrát.

  • eLucky - 14.10.2013, pondělí, 07:59
    (0)

    to riedlss: je pravda, že odůvodnění mělo přijít před zápasem, ale buďme rádi že přišlo aspoň po zápase...

  • riedlss - 14.10.2013, pondělí, 07:57
    (0)

    číst si takové odůvodnění v sobotu po zápase je žalostné...

  • eLucky - 14.10.2013, pondělí, 07:53
    (0)

    Co se týká termínů ligových zápasů, tak do teho se už roky mrdá televiza a bude to ENOM horší! Jedinů záchranu vidím v tom, že se na ty přenosy bude dívat tak málo lidí, že se na to televiza vysere... ale to sa asi nestane. Každopádně toto jeden samotný klub těžko ovlivní. Kór dyž je na těch TV přenosech postaven příjem od Stesu a taky klub prodá na TV zápasy víc reklam.

  • eLucky - 14.10.2013, pondělí, 07:49
    (0)

    to Greif: mělo sa hrát středu po tom úterý,3.4., ne 1.5. Měl sem vzítů dovolenů, že tam pojedu. A ta banda čuráků to přeložila na úterý ani ne týden před zápasem!:-! Viz. rozpis: http://www.fcslovacko.cz/rozpis.asp?ckolo=-1&sezona=2012/13

  • Greif - 14.10.2013, pondělí, 07:34
    (0)

    Nevzpomínáte si na 30.duben ..mělo se hrát 1.5. kdy je volno, v Bolce ne, daly to na úterý ..

  • Buchlovjak - 14.10.2013, pondělí, 07:29
    (0)

    Babu já měl na myslí to že jsou kotel času dopředu dány data zápasů, lidi si to prostě musí i plánovat, že jim to na zápas vyjde a to neustálé šibování s termínama mě neustále sere víc a víc. Několik našich zápasů za poslední dobu bylo přesunuto pár dní předem na totálně nefotbalové termíny. A toto "řiťolezectví" Bolce mě prostě vytočilo znovu pač s nima jsme nehráli žádný pohár nikdy nijak rozumně....a to že jsme je nepřejeli rozdílem třídy ve výsledku mě vytočilo taky. Proboha ať už pan trenér nechá ty kluky střílet na branku...

  • Babu - 13.10.2013, neděle, 21:49
    (0)

    šovki, buchlov: to ale přece nebylo lezení do řiti Boleslavi.. respektive chtěli ste to hrát radši ve středu 31/10 než v pátek? Jakkoli je pátek na nic, tak určitě je 100x lepší než vložená středa.. sestavu sem taky nepobrala.. to mě vytočilo nejvíc, ty kecy o tom, jak chceme postoupit a pak tam necháváme 5 hráčů rozehrát se! Na jejich obranu, hráli fakt dobře, ale klidně sme mohli vyhrát 3-0 a jít dál..

  • Šovkovskij - 13.10.2013, neděle, 20:19
    (0)

    Já naprosto souhlasím s Pecanem, vystihl to všechno a naprosto znamenitě. Pod to se mohu jen podepsat.

  • rim - 13.10.2013, neděle, 19:57
    (0)

    a pak že se není o čem bavit....

  • Buchlovjak - 13.10.2013, neděle, 19:04
    (0)

    Já naprosto souhlasím s Bubnem a víceméně i s Šovkim. 1) řiťolezectví škodovkám je hnus 2) na to že jsme chtěli v poháru postoupit tak jsem na sestavu docela zíral. A aby se v důležitém pohárovém zápase rozehrávali hráči na béčko tak to je moc :-D 3) kádr áčka a béčka je dostatečně široký tudíž nerelevantní důvod navíc když se to běžně kryje když je liga. 4) repre absolutně nerelevantní pro aktivní fans Slovácka 5) totální šibování s termínama ja katastrofa...pár dní předem veřejnost neví kdy se hraje. to je k smíchu. Fany nic proti tobě ale důvody jsou mimo místu. FCS!

  • Hory - 13.10.2013, neděle, 16:31
    (0)

    No, konečně to někdo napsal!

  • eLucky - 13.10.2013, neděle, 15:49
    (0)

    Fanyho (tiskového mluvčího) vinit nemožeme, když se důvody pro termín zápasu dezvědel v pátek po zápase. Fany naopak udělal alespoň ten dobrý krok, že sem dal tento článek!

  • Mr. Buben - 12.10.2013, sobota, 20:46
    (0)

    Nejde jen o úbytek návštěvníků, ale o to jak klub komunikuje s těma co mají zájem na fotbal ještě chodit. Všichni tvrdí, jak se dělá fotbal pro fanoušky ale termíny se dělají podle toho jak se který manažer vyspí, aby nemusel náhodou o víkendu přes celou republiku a mohl byt doma.

  • Jerry1984 - 12.10.2013, sobota, 17:12
    (0)

    úbytek návštěvníků nastal všude.. jak u ligy, u všech termínů nebo poháru.. o výjezdech nemluvě, neříkám ale zas, že to ztratilo na kvalitě..

  • Jerry1984 - 12.10.2013, sobota, 17:10
    (0)

    pajca: souhlas.. tím, že se bude řešit proč ne, se nic nevyřeší, jenom se bude dál a dál hledat proč to nejde :-). Fotbal už tolik asi opravdu netáhne a je jedno jaký je to termín, jestli jde o pohár nebo ligu, jak to píšeš.. myslím, že tohle je ale téma na dlouho..a je otázka, jestli za tím fakt stojí to, že lidi mají jiné "zábavy". Nevím no. Fotbal by měl dnes o návštěvníky opravdu bojovat.. to zase asi souhlasím no.

  • Pecan - 12.10.2013, sobota, 16:03
    (0)

    Já vidím za špatnýma návštěvama několik faktorů: 1. Dlouhodobě tragické výsledky na domácím hřišti, pamatuju si dobu ještě než jsme spadli do 2. ligy, kdy jsme taky hráli ligu už asi 5. nebo 6. rok, ale lidi doma chodili, doma se vyhrávalo, tragičtí jsme byli venku, taky jsme hráli o záchranu 2. Vysoká cena lístků, ať si tady píšete co chcete, 150 Kč za to, co hrajeme je strašně moc 3. Nulový marketing klubu a propagace svých zápasů, když si to člověk sám aktivně nehledá, tak vůbec neví, že Slovácko hraje, jak pak chcete přilákat na stadion nové nebo pasivní fanoušky? 4. Neustále šachování s termíny kvůli televizním přenosům, kdy bývají v TV 4 zápasy za kolo z nichž jediný normální je ten sobotní 5. Pondělní a páteční termíny obecně jsou úplně zabité 6. lidi jsou pohodlnější než třeba před 8 rokama, stačí jim zapnout internet a podívat se na výsledek, ale už si to nejdou užít na stadion...

  • pajca - 12.10.2013, sobota, 15:47
    (0)

    Na ligu chodí cca 4.000 diváků, včera došlo řekněme 1.000 diváků. Že by 75% lidí nedošlo kvůli termínu je nesmysl. Prostě lidi v UH už fotbal tolik netáhne a pohár už vůbec ne (nechápu proč se všichni staví k poháru jako něčemu druhořadému). Otázka nezní proč diváci nechodí na fotbal, ale "proč by měli chodit". Co by je k tomu mělo nalákat?

  • Pecan - 12.10.2013, sobota, 15:41
    (0)

    1. pokud má nějaké stanovisko, tak je škoda, že ho nemůžeme změnit, s tím se asi nedá nic dělat 2. Došek by se mohl úplně stejně rozehrávat v sobotu jak v pátek 3. B tým má snad svoje hráče ne ? Hráči z A jim tam chodí jenom vypomáhat, ale nemůžou se spoléhat na to, žej e budou vždycky mít, jak už tady kdosi psal, tak když hraje A i B v jeden den ligu, tak to taky není problém 4. zápas ČR - Malta na Slovácku zajímal minoritu lidí z těch co chtěli jít na FCS 5. viz bod 1 V podstatě mně z toho vychází to, že jediné, proč to nešlo je to, že to Boleslav nechtěla a s tím jsme nemohli nic asi udělat, kdyby se s něma vedení nedomluvilo na tne pátek, tak se to hrálo ve středu, což by bylo taky blbé, docela by mě zajímalo, proć boleslav nechtěla hrát v sobotu, ale tak to už je teď po zápase stejně jedno...

  • Mr. Buben - 12.10.2013, sobota, 15:32
    (0)

    Po bitvě je každý generál... 1.Snad dohoda klubů? Né že si HOSTÉ určují termín, kdy se jim chce někam jet. Pak tedy nechápu jak se mohlo dopustit přehodit čas utkání v MB (se souhlasem Slovácka?)! 2.-3.Na rozehrání hráčů A týmu má sloužit rezerva, né že z rezervy rozehráváme lidi v Ačku. Pak ale netvrďme že chceme hrát pohár, když se rozehráváme jen. 4.opravdu není relevantní důvod 5. Obhajoba neschopnosti cokoliv domluvit? Pan Krejčí nám při posledním problému s časem utkání přislíbil větší otevřenost k fanouškům a komunikaci před tím než se budou přesouvat termíny utkání. Klub na fanoušky sere, pokud musí žehlit takovýma článkama svoji neschopnost komunikovat včas.

  • FCS84 - 12.10.2013, sobota, 14:23
    (0)

    Pane Uhříčku proč jako tiskový mluvčí, jste tady tyto body nezmínili předem utkáním a nechali to dojít takto daleko a ještě necháte Habance plácat takové nesmysly v novinách, to tedy moc nevypadá, že to máte pod kontrolou.

  • champyon - 12.10.2013, sobota, 13:37
    (0)

    Z mého pohledu: 1. Ty boleslavské termíny už mě pěkně serou a my k nim jako blbci přistupujem (oni nám nevyhověli, když jsme chtěli v létě začínat pozdějc kvůli horku). 2. To chápu. Je repre pauza, tak proč ji nevyužít k sehrání odvety poháru, když to oboum klubům vyhovuje (jen se mělo hrát v sobotu). 3. Tak toto je dost mimo. Když je liga a zápasy Áčka a Béčka se překrývají, tak se hrají souběžně a nic se neodkládá. 4. K tomu nevim co velice napsat. Kdyby aspoň repre ještě o něco šlo. 5. Já teda nevim, ale co jsem tak postřehl, tož hráči raději hrají zápas než trénují a jedna vložená středa by je nezabila. Sečteno podtrženo, toto mrdání s termínama a bývá to celkem často na poslední chvílu, už sere hodně fanoušků po celé republice. Už tak nás chodí málo a tímto tomu FUCK FAČR a samotné kluby nepomáhají, aby zvedli návštěvnost.

  • eLucky - 12.10.2013, sobota, 11:13
    (0)

    Toto oduvodnění se dá označit za opodstatněné a mělo vyjít nejpozděj včera před zápasem namísto toho nesmyslu co plácl Svaťa do novin Radkovi... to radši neměl říkat k termínu nic jak takovů kravinu, že sa vyhovělo fanouškům, aby viděli zápas Slovácka a v pohodě stíhali jakůsi repre...

  • Hory - 12.10.2013, sobota, 10:32
    (0)

    Je to tak. Ten pátek byl zvolen vzhledem k možnostem jako nejmenší možné zlo. Nedokáži si představit co by tady bylo kdyby se hrálo ve středu...

  • Arsen79 - 12.10.2013, sobota, 10:19
    (0)

    udělám vyjímku a upravím ještě body Šovkyho: 1. Slovácko chtělo utkání odehrát v tomto volném týdnu, protože žádný hráč z obou týmů neplnil reprezentační povinnosti. V tomto se tým Boleslavi podřídil Slovácku. Nicméně Boleslav pro obě utkání požadovala páteční termíny. V Boleslavi 15:30 - nejspíše k tomu, že lidi jdou v 15:00 z práce, v 17:00 a v pátek je Boleslav už spíše "městem duchů". U nás se souhlasilo s časem 17:30 (skrze repre posunuto na 17:00) Takže v tomto bodě Šovky se podřizovaly oba kluby navzájem. 3, bod hráči kteří včera nenastoupili mohou dnes nastoupit v zápase B týmu, který má již dlouhodobě daný hrací čas i den. Kdyby se hráli obě utkání v sobotu, byl by B tým o tyto hráče ochuzen. 3, jsou lidé, kteří tento zápas chtěli vidět. Nicméně si dovolím říct, že kdybychom nechali 17:30, tak tady čelíme kritice že se lidi dívat chtějí. Není tak :) 5. oficiální termín této odvety byl středa 30.10. A jsi přesvědčen, že by na utkání hraném mezi venkovní Olomoucí, kam věřím spousta lidí pojede a domácím s Duklou, na pohár přišlo více lidí? Během 8 dnů 3 fotbaly?

  • Flusatko - 12.10.2013, sobota, 10:06
    (0)

    Já teda nevím co se řeší. Všechny ostatní zápasy jsou určeny na 30.10. což je středa. Pokud jsme Boleslav požádali o přeložení a Boleslavi vyhovoval jen pátek tak co se má jako dělat? Nedomluvit se a hrálo by se ve středu? Pokud mám vybírat mezi pátkem a středu tak beru pátek. Jinak body 3,4,5 jsou k smíchu a měli by se smazat.

  • tomisek - 12.10.2013, sobota, 10:02
    (0)

    Šovki:opravdu se nedokážeš povznést nad termínem zápasu a tak vyvádět?to je mě tě líto

  • Jerry1984 - 12.10.2013, sobota, 09:54
    (0)

    *podle mě se nezmění..

  • Jerry1984 - 12.10.2013, sobota, 09:54
    (0)

    Šovki není nic jednoduššího, než se vyprdnout na celou gambáč ligu, poháry a založit si vlastní fan ligu... ale tady už je všecko zařízené, že.. spíš, de o to, když už se nám to nelíbí, tak jít trochu jinou cestou, než atakovat klub, my jsme my, oni sou oni.. podle tebe se nezmění )možná na oko, a nějaké výhružky? Já ne. Měli by jsme být trochu kreativnější. Podle mě kotel včera parádně šlapal. Velký respekt všem, co se sešli. I díky Mirovi..

  • Šovkovskij - 12.10.2013, sobota, 09:45
    (0)

    1.) Hmm, Boleslav požadovala pouze pátek. Tak proč neposloužit, že. Nějací fanoušci nás přece nezajímají. 2.) Jaký je rozdíl pro rozehranost hráče mezi pátkem a sobotou? 3.) Jenom na Slovácku se A tým podřizuje programu B týmu? 4.) Obzvláště fanoušci na Slovácku byli natěšení na reprezentaci Čech ve velmi atraktivním utkání na Maltě, které nás zřejmě kvalifikovalo do dalšího předkola Česká pošta cupu. Nehledě na to, že Čechy hrály tento prestižní duel až od půl osmé. 5.)Oficiální termín těchto vložených pohárových zápasů je sobota, aby se zvýšila jejich atraktivita. Slovácko, coby poskok Boleslavi, opět ukázalo, že má fanoušky v paži. Jedním slovem: HNUS!

  • Buriss - 12.10.2013, sobota, 09:32
    (0)

    ja bych zase rad veril, ze jsme vcera prohrali pouze diky nasi naproste neschopnosti dat gol, ale tak nejak nevim nevim...

pristi
 Další články:
20.10.2013, neděle, 13:56 - Desetileté čekání skončilo, Slovácko zničilo Liberec
20.10.2013, neděle, 13:50 - Doufám, že mám klid, řekl útočník Došek po stém ligovém gólu
20.10.2013, neděle, 13:47 - Slovácko - Liberec 4:2, hosté dotahovali marně, Došek dal stý gól
15.10.2013, úterý, 13:38 - Fotbaloví příznivci podali připomínky k opravě stadionu v Uherském Hradišti
11.10.2013, pátek, 11:08 - Vycházíme vstříc lidem, říká Habanec o dřívějším pohárovém výkopu
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace