*
23.11.2024
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Předražené vstupné na Slovácko? Noviny jsou dražší...

21.09.2010, úterý, 13:48
kotel_slavia_velky.jpg

Možná jste měli tu čest a přečetli jste si odborný článek Vojtěcha Johaníka z Deníku, který si stěžuje na cenu vstupného na fotbalové zápasy 1.FC Slovácko. Vzpomíná dobu, kdy stál fotbal 4,- Kč a to byl v ceně ještě zahrnut dorostenecký předzápas.

To, že není cena vstupného na Slovácko nejlevnější, je fakt, ale pokud klubu fandím, tak si koupím permanentku - zápas se pak dá sledovat za 80,-Kč a dítě do 15ti let stojí zápas 40,- Kč! Takže za rok stojí Slovácko čtyřčlennou rodinu nějakých 3600,- Kč = 300,- Kč za měsíc = 75,- Kč za týden = 10,70,- Kč za den, což je 2,60 na jednoho! Pokud nejsem ochotný akcepotovat tuto cenu (příspěvek na chod klubu s několikamilionovým rozpočtem), tak nemá smysl, aby se liga na Slovácku hrála. 

Pokud Pan Johaník chce do někoho rýpat, tak ať si bere do huby třeba právě noviny Deník, ve kterých pracuje. Vždyť kdybych si kupoval tyto noviny pravidelně, tak za rok mě to stojí ještě víc než účast celé rodiny na fotbale, protože jedno vydání stojí 12,- Kč za den. A to se nedozvím nic, co bych nenalezl zadarmo na internetu! A kdyby si chtěl noviny koupit i můj 14ti letý syn, tak slevu rozhodně nedostane...

Každý by si měl zamést před svým prahem už proto, že právě pan Johaník chodí určitě jako novinář na fotbal zadarmo a kdoví, jestli tam netahá celou svoji rodinu.

A argumentace, že v Mladé Boleslavi, Teplicích atd. mají vstupné takové či makové, je sice krásná, ale pokud je mi známo, tak návštěvnosti na těchto stadionech jsou až za Slováckem a to přitom tyto týmy hrály o pohárové příčky.

Navíc, pokud se to někomu zdá moc, tak ať chodí třeba na ten hokej, jak se zmiňuje pan Johaník. Je možné jít na hokej za pakatel. Ale pak nechápu, proč na sobotním zápase s Opavou bylo 200 diváků (hlášeno sice 500, ale to tam rozhodně nebylo). Možná je to tím, že levné záležitosti nemají zkrátka svou cenu...

Slovácko 4ever!

ČLÁNEK PANA JOHANÍKA NALEZNETE - ZDE -

Jméno Heslo
text
  • Greif - 27.09.2010, pondělí, 09:03
    (0)

    Radek22:plný stadion je plný stadion ..ale lepší aby se dostali všichni skalní než plno vandráků ..někteří přece jen dělají 12tky a tu pernamentku nemají a předprodej taky nedají když bydlí 30km od Hradiště .. A na Olomouc bych po výhře na Baníku dal klidně vstupné 160-200, nebo aspoň stejné co na Slávku :)

  • Jerry1984 - 27.09.2010, pondělí, 08:35
    (0)

    to už je jeho problém, že se sem chce jít jednou podívat..na to jednou těch 120 není tolik, celý stadec pod střechou, blízko hřiště, super atmosféra..to není moc, Johaník je takový glosař no prostě, asi už nevěděl co napsat:)

  • Jerry1984 - 27.09.2010, pondělí, 08:33
    (0)

    a podle mě to zase není dobře, proč zvýhodňovat ty co přijdou jednou, proč nezvýhodnit radši permanentkáře, kteří chodí pravidelně?..nebudu zvýhodnovat ty co jdou jednou dvakrát, aby měli nějakou jednorázovou výhodu, to je blbost, ne? Ano pro přilákání možná, ale ten člověk se musí sám rozhodnout koupit si tu permicu a jít do toho..taky nejsu pro nějaké slevy na vstupném, ale třeba klobásku na permicu někdy zadarmiko s pivkem..to by se mě líbilo:)))) podporovat jenom ty, co chodí pravidelně, tečka. Věřím, že i tak ten stadion se jednou naplní..permanentkářema, tady to co píšeš mě přijde, že by bylo možná jeden zápas vyprodané, ale dalších 10 tomu nevěřím..

  • Radek22 - 27.09.2010, pondělí, 08:05
    (0)

    Je vidět, že pan Johaník měl v mnohém pravdu. Dokázal to i zápas se Slavií. Vyprodáno nebylo. Pokud by ženy a děti měly rodinnou slevu, jistě by bylo plno. A pro ty mladé by to byl jistě velký zážitek, který by je k fotbalu přitáhl......a také plný stadion je plný stadion.......

  • Mr. Fulham - 26.09.2010, neděle, 13:22
    (0)

    Bohužel v CZ je to tak, že tady nejsou fanoušci, ale jen návštěvníci, kteří přemýšlí nad tím, jak se někam dostat nejlépe zadarmo a tím de facto okrádají klub, tak co je to potom za fanoušky? Do předprodeje posílají děti a pak na dětskou vstupenku chodí dospělí... Nebo zase na jednu supporter kartu chtějí více vstupenek než jenom jednu. Přitom supporter karta vyšla na 200 a navíc ty peníze šly zase na fanoušky. prostě Češi… Rodinné vstupné na D bylo, ale tím, že není stadion oddělen sektorově (jako třeba na Letné, kde se z jednoho do druhého sektoru nedá přejít), tak si i nyní lidi kupují lístky třeba na Béčko a chodí na volná místa na Céčku. V době, kdy se otvíral stadion, tak bylo vstupné 110,- Kč a na tribunu A dokonce 240,- Kč!!! (a to je sedm let zpátky...) a do rohů 40,- Kč. Výsledek byl takový, že rohy byly vždycky vyprodány, ale nikdo v nich neseděl. :-) Není fanda, jako fanda. Každopádně na formě rodinného vstupného se pracuje, ale zavedení bude možné nejdříve v příští sezóně.

  • Greif - 25.09.2010, sobota, 21:54
    (0)

    JaRon: jo coby ne, rodiné vstupné na Dčko by se určitě dalo zavést .. (do budoucna) ... já bych třeba zavedl aj nějaký dětský koutek.. :)

  • JaRon - 25.09.2010, sobota, 15:31
    (0)

    No aby se neozval další naturalizovaný Olomoučák, což :) Slovácku jsem fandil a fandit budu vždycky, v Olomouci bydlím již 7. rokem, dokonce jsem si říkal že bych i CHTĚL fandit Olomouci, když už tady asi budu bydlet, ale prostě nejde to, Slovácko jsem si zamiloval a jinému týmu můžu max. přát výsledky, ale stejně "opravdu fandit" můžu jen jedinému klubu. Tak mě vyčerpalo čtení komentářů, že vynechám četbu Johaníkova článku a rovnou řeknu svůj názor. ANO jednorázové vstupné je drahé, výhodnější je jednoznačně permanentka. 2. otázka je, jestli je to špatně? Uznávám, že "pravý" fanda si koupí permanentku, čímž naznačí klubu i svému okolí, že chce vidět vše, ne jen si zajít na jeden match. Že nechodí rodiny na fotbal - s tím názorem absolutně nesouhlasím, podle mého očitého svědectví je takových skupin víc a víc, Mělo by se tedy podle mě zavést nějaká rodinná vstupenka (4 vstupenka dospělý muž+ dospělá žena + 2 děti do 15ti). byl by to prostě takový baliček (např i se zpravodajem). Předevčírem jsem přijel z Holandska, kde jsem si splnil klukovský sen návštěvou Ajaxu Amsterdam v porovnání mě cena vstupenky 12,5 eur taky překvapila (vzhledem k tomu co může nabídnout stadion). Pravda, Ajax hrál ligový pohár, ale na Ligu nejsou o moc lístky vyšší. Zaujal mě ale i systém prodeje - místo vstupenek jsou vprodeji hlavně "balíčky" - vstupenka+zpravodaj+návštěva muzea Ajaxu, a různých kombinací obsahu balíčků je více. U nás bych viděl jako možnost zápas+zpravodaj+poukázka pivo/kofolu. Teď me určitě sežerou ultras, že chtějí na fotbale "hlasité fandy" a ne žádné "rekreující se rodinky", ale mladí fandové musí odněkud vzejít a nevidím lepší cesty než této

  • Mirek - 23.09.2010, čtvrtek, 14:14
    (0)

    ježiši to se nedá číst , smazat všecko :-D

  • Buchlovjak - 23.09.2010, čtvrtek, 13:06
    (0)

    arsen79: budu tam jak na koni já už tě čekal v příbrami, ale prcek Vás asi zaměstnává :-) Goor: já taky věřím že je dáme:-)

  • Goor - 23.09.2010, čtvrtek, 08:31
    (0)

    Buchlovják: Kurňa už aby ten pátek byl. Věřím, že Slávku dáme. Sieg!

  • Buchlovjak - 23.09.2010, čtvrtek, 02:06
    (0)

    no tak asi bych to ještě jednou shrnul...než jsem to přečetl tak to celkem dlouho trvalo a je to opravdu šou... Plastere ty si běž vyléčit svůj patriotismus a neber si do úst všecky najednou. Já osobně se násilí vyhýbám a taky mě ty reakce tohoto typu štvou, ale nijak to nezměním. Takže nehaž všechny do jednoho pytle. Babu ty si tady s tím pánem zajdi na pivo a dones zaručené informace Lucky ty to nějak zvládneš :-D Karlosi to jsem rád že ti to vehnalo další čerstvou krev :-D škoda že to v pátek nedáš :-( Radku22 ty si kup brýle nebo si zopakni čtení Ostatní přestaňte nadávat i když to nebylo od Vojty dvakrat korektní a všichni vrhněte síly na páteční rozcupování sešívek...FCS nafuuuuuurt

  • RNA - 22.09.2010, středa, 23:07
    (0)

    choďte na fotbal, choďte na fotbal... do Olomouce, nebo do Nové Vsi, vstupné je dobrovolné v kase nikdo není

  • Babu - 22.09.2010, středa, 21:31
    (0)

    ať dojdou ti chytráci, co tady nadávají kotelním do blbů do kotle za nama a řeknou to lidem do očí! Já nejsu žádné hej počkej, aby na mě každý vybekoval.. sráči fakt :)

  • FCS84 - 22.09.2010, středa, 20:35
    (0)

    Radek22 napsal = Vy magoři, tak jsem si ten článek přečetl už konečně celý... UŽ? A kdy jsi to začal číst? V sobotu?

  • Goor - 22.09.2010, středa, 20:30
    (0)

    Radek22: A o čem pak ten článek je smím-li se zeptat?

  • eLucky - 22.09.2010, středa, 20:10
    (0)

    to Radek22: ale vyhravas to s prehledem ty;)

  • juancarlos - 22.09.2010, středa, 20:07
    (0)

    týýý voule to je román:-))po tom co jsem to přečetl, začínám být hrdý i na to,že jsem blbeček z kotle,protože když mě tak vnímá nebožák typu Plastera,tak mi to vhání čerstvou krev do mého stárnoucího fanaticozního těla." A ještě když umíral,tak s plna hrdla hulákal : Jako vždycky fanaticky !!!"

  • Radek22 - 22.09.2010, středa, 19:43
    (0)

    eLucky: ale že jsou, to přece nikoho nepřekvapuje :-)

  • eLucky - 22.09.2010, středa, 19:23
    (0)

    to Radek22: se pak nedivim, ze si Plaster mysli, ze v kotli su idioti:D

  • Ykarus - 22.09.2010, středa, 19:17
    (0)

    Vy jste chlapi komici :-)

  • zivel - 22.09.2010, středa, 19:16
    (0)

    Radek 22: Tak hele frajere, komu tady nadáváš do magorů?!!! O kdo je trapný??? Vyloženě tam píše, že je to tu předražené až na to, že to nenapsal přímo, ale nepřímo!! Takže zklidni hormon a přečti si to znovu - inteligente!

  • Radek22 - 22.09.2010, středa, 19:04
    (0)

    Vy magoři, tak jsem si ten článek přečetl už konečně celý a o předraženém vstupném se tam nikde nepíš. Předražené vstupné má v názvu jenom ten úvodní článek na našem Netu, který rozpoutal blbou debatu. Začínáte být trapní.........

  • stolmor - 22.09.2010, středa, 18:07
    (0)

    hele plastere přečti si tvůj první úryvek a v něm mě nazýváš blbečkem z kotle, tak já se tak s tebou i bavím, když su podle tebe blbeček já tak podle mě jsi blbeček ty a já ti dal navíc na výber ze tří možností, že pokud tady tvrdíš, že jsi fanoušek slovácka a raději jedeš na fotbal do olomouce tak jsi 1) nejsi fanoušek slovácka, nebo za 2) nejsi patriot jak o sobě tvrdí nebo za 3) jsi blbeček....tak že si můžeš vybrat ze tří možností, ale ty jsi mě rovnou nazval blbečkem z kotle

  • wiper99 - 22.09.2010, středa, 18:01
    (0)

    Tak už se vyserte na našeho pana pisálka,ať jde jednou s náma na pořádný fotbal,hned bude vědět o čem má psát ty svoje články,a věřím tomu ,že už takové bláboly psát nebude.v pátek dáme Slavii trojku a pan pisálek velmi rychle přehodnotí svůj subjektivní pohled na celou věc.

  • JUVE - 22.09.2010, středa, 16:39
    (0)

    To je snad rekordnich pocet komentaru. Ted bych sa uz jen soustredil na patek,uz sa nemozu dockat !!. ocekam navstevu okolo 7200-7500 fans !!!. Je pry velky zajem,tak uvidime,treba navsteva sezony,ale na podzim jeste atratktini Sigma a Sralta.

  • RNA - 22.09.2010, středa, 16:34
    (0)

    a slov odvozených od tohoto slova

  • RNA - 22.09.2010, středa, 16:33
    (0)

    FCS84: su rád, že se ujal mnou vymyšlený kultivovanější způsob psaní slova pitcha :D

  • eLucky - 22.09.2010, středa, 16:02
    (0)

    to Babu: o Ilíkovi toho už víme dost;)

  • FCS84 - 22.09.2010, středa, 15:57
    (0)

    Já jsem napsal, že mu vypálím na hokeji, takže BLASTER asi reaguje na mě. Fakt bych to po přečtení toho článku udělal, ale nebudu k tomu mít příležitost, protože na hokej nechodím a na Stříbrnickém fotbale ho asi taky nepoliju, protože tam určitě nikdy nepůjdu a Když ho někde potkám, tak si řeknu á to je ten blb, který se sere do věcí po kterých mu hovno a tím to hasne. Diskuze sou od toho aby se tu psali pitchovinky, které člověk třeba myslí v nadsázce, ale v celostátním médiu by takové věci být neměly a to je právě ten rozdíl. Mír všem mravencům!

  • Babu - 22.09.2010, středa, 15:56
    (0)

    elucky: ale zlato, no tak :D ten pán mně chce povykládat o bezcharakterních a bezpáteřních lidech, kteří békají na fotbale, bijou jiné kamarády a šíří nenávist!! :D

  • eLucky - 22.09.2010, středa, 15:49
    (0)

    to Babu: zadne takove:-/

  • Arsen79 - 22.09.2010, středa, 15:32
    (0)

    Elucky to si necháš líbit :)

  • Babu - 22.09.2010, středa, 15:30
    (0)

    hehe, to je srandy kopec :) Plaster, ty si v Olomouci??Mazané, poď dneska večer na pivo a možem si povykládat osobně o tych blbečkoch z kotla :) možeš mně říct do očí, do které skupiny debilů patřím, když si myslím, že johaník nemá pravdu, ukazuje jenom jednu stranu, nedává pádné argumenty a už vůbec tento článek nezpracoval tak, jak by se v žurnalistice mělo..a že člověk, co si říká "patriot" zvolí radši zápas olomouce, je pokrytec a na neco si hraje a taky si myslím, že máš dost omezený pohled na věc, ale možem si to vyříkat do očí, ne tady, kde každý řekne všechno! Napiš mi na foru soukromou zprávu a možem se sejít.. fakt mě zajímá, co si za člověka!

  • Arsen79 - 22.09.2010, středa, 15:29
    (0)

    to Radek22: taky úhel pohledu :D

  • Radek22 - 22.09.2010, středa, 15:25
    (0)

    Co tady furt řešíte článek Johaníka, jestli má pravdu nebo né. Pravdu má. Až budeme mět dvě děcka a vysolíme za zápas 4 kila, tak to pochoíme. Včíl sme ale kotelníci, děcka nemáme a po zápase stejně v hospodě propijeme daleko víc. Tak co řešíme. Gou Slovácko Gou!!

  • RNA - 22.09.2010, středa, 14:52
    (0)

    Plaster před 2 hodinami Už se mi to v půlce nechtělo číst, ale vidím, že jste tady asi všichni jen blbečci z kotle. - když všichni,tak všichni

  • Arsen79 - 22.09.2010, středa, 14:46
    (0)

    to Plaster: samozřejmě - až budeš v Uh přijď na Slovácko. Je to tady dražší - zato horší fotbal :D ale s jedinečnou atmosférou

  • Plaster - 22.09.2010, středa, 14:42
    (0)

    nikdy jsem nenapsal, že celý kotel je plný blbců, ale jak napsal VascoDaGama, nějací se tam vždy najdou a projevy zde toho důkazem jsou, o tom není pochyb... i když je to myšleno v nadsázce, pořád je to vyjadřování lidí, co mají trochu zkreslené vnímání pojmu slušnost. Jak jsem napsal tuším hned v prvním příspěvku, jinak si toho, jak se prezentuje kotel velmi cením, Slovácko má nejlepší fanoušky u nás, o čemž svědčí i ty návštěvy... a to, že prostě nejsem takový blázen do fotbalu a nemohu tedy nikdy být členem Fanaticos (prostě to tak necítím) neznamená, že nemůžu přát Slovácku úspěchy a fandit mu..

  • RNA - 22.09.2010, středa, 14:33
    (0)

    Greif: přesně to vystihls

  • eLucky - 22.09.2010, středa, 14:33
    (0)

    to Plaster: zajimave deleni... nechapu, ze se vubec divis, kdyz mas takove nazory na cleny kotle, ze ti tu nekdo nadava:D

  • Greif - 22.09.2010, středa, 14:32
    (0)

    No 99% lidí co tady vyhrožovalo fyzickým násilím, tak ve skutečnosti by neublížili ani mouše .. berteto trochu s nadhledem a nehádejte se kvůli muchám na hovnách .. :)

  • RNA - 22.09.2010, středa, 14:31
    (0)

    tak myslím, že narážky na robití huby byly míněni v jasné nadsázce, minimálně ta ode mě (u mě není ironie nic nového :). Ovšem naprosto nechápu vyjadřování plastera, který z celého kotle udělal "blbečky" - takového fanouška bych já radši na stadionu neviděl! Dvakrát měř a jednou řež, než něco napíšeš

  • Artigas - 22.09.2010, středa, 14:30
    (0)

    to je pěkně blbý článek, navíc jak sa říká, plete koše s baňama, trotl. FCS je ze všeckých sportů v Hradišti na špici a co si budem... kaprliga je kaprliga a nejaké Stříbrnice (přestože je mám rád a hodně tam jezdím) na tom nic nezmění. Mr. Johaník se zkrátka trefil do špatného okna...

  • eLucky - 22.09.2010, středa, 14:25
    (0)

    to Plaster: znovu zduraznuju, aby sis precetl O CEM je Fanaticos na webu! viz. - http://www.fanaticos.cz/fanaticos.asp... kdyz sis to teda sam nenasel... a nemel sem hovna kolem bitek apod., to s tim nema nic spolecne. A mylis se pokud si mezi zapase FCS-Slavia a Sigma-Sparta, vyberes Sigmu, protoze je to bliz, levnej, pohodlnej a zaruka kvality (kteru sice nemas NIKDY, ale tak budiz), tak pak Slovacky patriot nejsi. Slovacky patriot je Carlos, ktery jezdi na domaci zapasy z prahy, stolmor, ktery jezdi od Boskovic a rada dalsich, ale ne ty... cus;)

  • Plaster - 22.09.2010, středa, 14:23
    (0)

    to eLucky: to samozřejmě ne, znám pár lidí z kotle (i starší ročníky), jen dělím kotel na dvě či více skupin - na srdcaře, na idioty, kteří mají potřebu urážet všechny, kdo nesouhlasí s jejich názorem a na totální magory, co rozbijí hubu někomu už proto, že nejsou fanoušci FCS

  • VascoDaGama - 22.09.2010, středa, 14:21
    (0)

    eLucky: na druhou stranu, já vyznávám teorii, že svět je plný idiotů, takže proč by neměli být i v kotli, ne? :-)

  • Plaster - 22.09.2010, středa, 14:20
    (0)

    to Rim: vítej v klubu zamindrákovaných chudáků... jde tady o to, jestli je to zábava na úrovni, která odpovídá vynaloženým prostředkům... na co vynakládám kolik peněz moje věc... btw. to je jako bys řekl, že přece když mě baví divadlo a úplně ho žeru, tak půjdu na premiéru, která stojí 2x tolik než další představení... ne, půjdu na normální a pokud se mi obzvlášť líbí, tak půjdu třeba podruhé na totéž... to arsen79: díky za ono zastání v předchozím příspěvku, proč Olomouc vyjde mnohem levněji jsem vysvětlil, bydlím teď v Ol a domů zas tak často nejezdím. to Mr.Fulham: Patriotismus není jen o tom, že nenávidím nic jiného, či nepřeju nikomu jinému, to je jen představa ubohých zamindrákovaných fanoušků, kteří mají za vrchol svého týdne vyřvaní se na fotbale, rozbití něčí držky, protože se narodil v Ostravě a fandí Baníku apod. člověk, který to má v hlavě srovnané si tyto projevy odpustí a přesto může poukazovat na to, že je z kraje na který je pyšný ať už kvůli fotbalu, tradicím, úrovni služeb a čehokoliv jiného...

  • eLucky - 22.09.2010, středa, 14:19
    (0)

    to Plaster: jestli usuzujes z reakce 10 uzivatelu, ze cely kotel je plny idiotu, tak si sam idiot;)

  • Ecthelion - 22.09.2010, středa, 14:13
    (0)

    Plaster: nezlob se na mě, ale když jsem četl tvůj příspěvek tom, že půjdeš raději na Olomóc i když jsi velký patriot, tak mě napadlo, že buď nemáš všech 5 pohromadě, nebo smysl slova patriot ti úplně uniká a nebo plácání hloupostí a nesmyslných slovních spojení je určitý druh tvého exhibicionismu. Napsat, že jsem patriot, ale raději pojedu na Olmík, tak to bych si sám lisknul, abych se vzpamatoval....

  • Plaster - 22.09.2010, středa, 14:11
    (0)

    tak ozývají se tady fakt samí "borci z kotle"... viz. nefandíš Slovácku, nejsi patriot, si blbeček... děkuji stolmorovi, za pěkné shrnutí mého postoje, kdy člověk může přát i dvěma moravským klubům a přestože stál loni na tribuně domácích na Andrově stadionu, tak fandil Slovácku.. Jdu na fotbal za zábavou, proto se dívám na Olomouc i Slovácko a rozhodně nemám potřebu říkat spolubydlícímu fandícímu Brnu (ač je od Šumperka), že je blbeček... pravda, srandu si z něho dělám, ale známe se osobně a můžu si to dovolit.. Jenže oni chudáčci z kotle prostě slušní být asi neumí... PS: taky jsem byl kdysi na zápase Brno - Mladá Boleslav (při studiích v Brně) - mám to chápat tak, že jsem blbeček, když jsem tleskal při povedených akcích? PPS: Olomouc-UH-Olomouc 154,-, vstupné 120,- (i když nevím kdo by mi to kupoval) + pivo 26,-?? = 300,- - herní projev bude otázkou a budu tam sám (bez kámošů, kteří jsou pryč), Olomouc - Sparta, cesta 5 minut, vstupné 100,- (na vstupenku následně 2. pivo zdarma + za 30Kč vstup na zápas HC Olomouc - Ústečtí Lvi) = 150 Kč - o tom, jak hraje Olomouc netřeba psát, půjdu s kámošama z bytu a třeba si po čase zajdu i na hokej... ano, za polovinu peněz budu mít předpokládám neméně zážitků a pořád budu fandit Slovácku, aby porazilo Slávii, Olomouci, aby porazila Sraltu...a především, 16.10. budu fandit samozřejmě Slovácku... jinak přál bych si pořadí 1. Slovácko, 2. Olomouc,... 14. Brno, 15. Slávia, 16. Sralta, no a co?

  • RNA - 22.09.2010, středa, 14:07
    (0)

    Puk: jj, rozumím, proto píšu postupně, je fakt, že u nás má fotbal uplně jiné postavení.

  • Moravian - 22.09.2010, středa, 13:49
    (0)

    Je to jako v jednom reklamním sloganu: "Když miluješ, není co řešit!" Racionalita je irelevantní a pokud srdce bije pro klub, skutečně není co řešit. Jinými slovy: máš pravdu!

  • Pan Puk - 22.09.2010, středa, 13:47
    (0)

    RNA> Vsechno se ale musi delat opatrne a s ohedem na to ze nejsme zapad. Jasne to jde videt na zavedeni "zapadoevropske" karty fanouska na Baniku. Uplne podcenili ceskeho cloveka ktery za vsim hleda levotu a nejake smecko a vymstilo se jim to totalne. Chodi tam ubohe navstevy a puvodne nasazene enorme drahe jednorazove vstupne museli snizit uz na polovinu. V CR ma fotbal jine postaveni nez v zapadni evrope, takze prace s fanouskem a cenou vstupneho musi byt odlisna. Jako obecne nezavidim zadnemu manazerovi v CR jeho praci v nalakani fans na stadion. Jednorazove na pivo zdarma prijde i cviceny osel, ale dlouhodoba vysoka navsteva je u nas celkem fuska.

  • VascoDaGama - 22.09.2010, středa, 13:45
    (0)

    O klubovém patriotismu v případě, že jdu raději na Olomouc - Sparta než na Slovácko - Slávie, o tom bych už vůbec nic neříkal. Je poměrně zřejmé, že takový fanoušek má asi rád fotbal, ale srdce nechal někde v prdeli. Celá ta diskuse totiž nakonec není vůbec o vstupném, ale srdci. Já ho mám modro-bílé a když můžu, tak jdu podpořit Slovácko. Abych pravdu řekl, špičkového fotbalu se přitom většinou nedočkám, ale cítím se moc dobře. Těžko to vysvětlit, je to v podstatě úplně iracionální, ale je to tak... No nemám pravdu? Mám! :-)

  • Moravian - 22.09.2010, středa, 13:36
    (0)

    VascodeGama: Souhlasím, ale rozhořčení a vyjádření nesouhlasu je na místě. Ten článek záměrně poukazuje jen na jednu stranu mince a podobné mediální prezentace poškozují náš klub. Nic méně máš pravdu, že harašení zbraněmi, ani pohrůžky fyzického násilí by tu být nemusely

  • Mr. Fulham - 22.09.2010, středa, 13:20
    (0)

    VascoDaGama: To je zlatá pravda, ale když o sobě někdo tvrdí, že je patriot a pak napíše, že takový blábol, tak je to pro mě pionýr a ne skaut... :-) Pokud to někomu připadá drahé, tak ať nechodí a basta. Ale jít cestou levnějšího vstupného, by byla cesta do pekel, protože přes počáteční zvýšenou návštěvnost, by stejně pak chodilo tolik co nyní. Je to o tom, jak kdo má ten svůj klub rád a co je ochotný mu obětovat. Mě třeba minulý rok vyšlo členství v Supporter klubu Fulhamu na 1200,- Kč a nevyužil jsem zhola nic. Vím, že je to příspěvek na klub.

  • VascoDaGama - 22.09.2010, středa, 13:10
    (0)

    Fulhame, jenže to je Haná, to není Slovácko... :-)

  • Mr. Fulham - 22.09.2010, středa, 13:02
    (0)

    Je zajímavé, že na Olomouci teď bylo 5000 diváků. A to hrají o špicu, krajské město. Co se týká dětského vstupného, tak to je do 15ti let poloviční.

  • RNA - 22.09.2010, středa, 12:58
    (0)

    souhlasím s luckym, to je běžná praxe všude ve vyspělé Evropě, že permanentky jsou výrazně výhodnější než jednorázové lístky. Taky bych to tu postupně tak zaváděl

  • Mr. Fulham - 22.09.2010, středa, 12:58
    (0)

    to Plaster: Na Slaviu se dá sehnat v předprodeji vstupenka za 120,- Kč. Prostě ten kdo chce, tak ušetří.

  • wiper99 - 22.09.2010, středa, 12:57
    (0)

    že to vůbec někdo pořád dokola řeší a hrotí???když chci na fotbal tak jdu a nebudu řešit nějakou pětku navíc!!v hospodě nechají lidi za večer daleko víc a mají s toho velké kulové.maximálně je jim ráno blbě.a proto vzhůru v pátek na fotbal!!!!!

  • eLucky - 22.09.2010, středa, 12:45
    (0)

    to Plaster: a ja ti znovu rikam, ze ta na fotbal v UH nikdo nenuti chodit a platit to ukrutne drahe vstupne;) Ja su naopak zastancem toho at se ESTE vic zvednu jednorazove vstupenky! Fanousek si kupi permicu a kdyz se permanentka vyplati uz pri polovine navstivenych zapasu, tak si ju kupi aj ten, co je z daleka. Jestli by se mel, co se tyce ceny, nekdo zvyhodnit, tak su to permanentkari, ne lidi, kteri prijdu obcas.

  • stolmor - 22.09.2010, středa, 12:42
    (0)

    to Plaster---pokud radši zvolíš raději zápas olomouc-sparta než slovácko-slávia, tak 1) nefandíš slovácku 2) nejsi patriot jak se o sobě domníváš 3) si blbeček

  • eLucky - 22.09.2010, středa, 12:40
    (0)

    to Plaster: může si napsat co chce, ale musí počítat s tím, že to bude mít následky... a to su ty následky.

  • Plaster - 22.09.2010, středa, 12:38
    (0)

    a nadále si myslím, že fotbal v UH je drahý, jednak není vyprodáno, takže možná by levnější vstup vedl k větší návštěvnosti a pak, ony nevyrovnané výkony (i když teda nadruhou stranu, velmi dobré výkony pokud nemají kluci vyloženě smůlu v koncovce) zase tolik netáhnou.. Přece jen dám raději 100 za zápas Olomouc - Sparta než 160 za Slovácko - Slávia.. a to jsem velký patriot jinak..

  • mag - 22.09.2010, středa, 12:37
    (0)

    Dorostenecké předzápasy bych přivítal...

  • Plaster - 22.09.2010, středa, 12:35
    (0)

    to RNA: ne nejsem Johaník, ženy za polovinu nechodí a divadlo je trochu jiný druh zábavy. Bavíme se tady o "rodinném vstupném", celá rodina na fotbal asi nepřijde, ženy to zase tak netáhne, aby platily tolik peněz.. to je ten důvod, proč je vstup pro ně leckde levnější.. to eLucky: kapitalismus ano, ale tady jde také o ty reakce zde... půjdu mu něco udělat...apod. I kdyby to napsal sám Hastík, tak si může napsat co chce, tomu se zase říká svoboda projevu...

  • VascoDaGama - 22.09.2010, středa, 12:34
    (0)

    eLucky: Nemyslím, že by všichni byli programově "proti nám"... spíš si myslím, že programově "nejsou s námi"... a to je rozdíl. Ale dovol mi otázku: Vadí nám to? Já mám Slovácko rád - a nepotřebuji, aby mi sparťani nebo slávisté říkali, jak je to u nás super. Podívej na Baník: v mistrovské sezóně vyprodáno a chorály, že Baníček nikdy neopustí, a teď divácký zmar a hráči, aby si málem najímali osobní ochranku. A rozhodně ta situace neplyne z toho, že by tzv. "mediální svět" neměl nic jiného na práci, než poštívat proti Baníku. Je to hlavně o lidech, o fanoušcích. Já osobně jsem hrdý na slovácké Fanaticos, kteří mě, jako diváka, nikdy nezklamou. A čerta starého mě zajímá, jestli v Teplicích musí Sasíkům dotovat vstupenky. Na druhou stranu, někoho to možná týrá, a tak píše do novin blbosti.

  • eLucky - 22.09.2010, středa, 12:24
    (0)

    to VascoDaGama: tak vsichni vime, ze tady takovych rypalu je hodne a nedivim se, ze nekteri uz se neudrzi a vytecu z teho. Nicmene souhlas, da se to vyjadrit aj jinak...

  • eLucky - 22.09.2010, středa, 12:23
    (0)

    Hlavne je na pi..., ze uz do nas ryju aj mistni novinari! Proti nam je snad cely svet... PROTI VLADE, PROTI SVAZU, FANATICOS ZA MORAVU!

  • VascoDaGama - 22.09.2010, středa, 12:22
    (0)

    Vždyť já rozumím tomu, že vás to pěkně nadzvedlo. Byl to z jeho strany faul, za který si zaslouží vypískat. Mně to připomíná argument, že za komunistů stálo pivo 2,40 Kč. Jinak řečeno, břečky typu Měšťan by se měly velebit, jelikož udržují "tu správnou lidovou cenu". Po čem ale volám, je nesouhlas s takovým názorem vyjádřený slušně. Třeba: Vojto, jdi do prdele; a běž na fotbal do Jarošova... za dvě pětky uvidíš i 10 gólů, mají tam slušné klobásky a hajzlíky prý už taky brzo opraví.

  • RNA - 22.09.2010, středa, 12:21
    (0)

    jj tak tak, elucky, a hlavně toto bych vypíchl: "pokud si myslis, ze je to moc, tak jednoduse na fotbal necho a di do divadla... tam je to za 50."

  • eLucky - 22.09.2010, středa, 12:19
    (0)

    to Plaster: Nikdo tady nerika, ze mame vstupne levne na pomery v cesku.
    1) To je naprosto nepodstatne, sme v kapitalismus, kdyz je zvysena poptavka, automaticky se ekonomicky smyslejici clovek snazi vic vydelat, zvedne cenu, podiv sa na ceny benzinu, tam je realita takova, ze v nejchudsich regionech je cena az o 5 korun za litr vyssi nez kolem Prahy!
    2) Rozdily ve vstupnem nejsou z nekolika duvodu, zenske vstupne bylo malo vyuzivane, tak se zavedlo jednotne. To same je u deti. Pokud nemelo kolem 10 let, tak do svych 20ti, aj dyl chodilo k pokladne, ze mu je 15, cili detske vstupne, protoze se to tezko zkontroluje, Slovacku tak utekali ohromne castky. Tak se proste zrusilo, kolektivni trest. Urcitym duvodem je samozrejme take vetsi zisk ze vstupenek;)
    3) Na fotbal at si ide kazdy proc chce, jeho vec... ale pokud bude jakymkoli zpusobem podryvat snahy kotle o vytvoreni atmosfery, at uz tim, ze se neprida ani v momente, kdy je o to pozadan pokrikem, nebo tim, ze misto povzbuzovani hracu na ne hulaka,... tak nemoze cekat, ze my, jako verni fanousci, se neozveme! At uz na stadione, nebo zde na webu. Tvému vyjádření o choré mysli Fanaticos se musím jenom smát, přečti si na Fanaticos, ať zjistíš, co to znamená!

    Stojim si za tim, ze clanek nema opodstatneni, kazda zabava neco stoji a NIKDO nikoho nenuti, aby vlastni penize do nektereho z druhu zabavy daval, pokud si myslis, ze je to moc, tak jednoduse na fotbal necho a di do divadla... tam je to za 50.

  • RNA - 22.09.2010, středa, 12:10
    (0)

    Plaster: á, pan Vojta Johaník osobně. A ženy v divadle platí míň? Navíc u nás to rozlišené je, děcka jdou za polovinu a ženy tuším taky

  • AmaZ - 22.09.2010, středa, 12:09
    (0)

    A ženy v divadle, kině a pod. platí jinak než chlapy? Já nevím, já tam nechodím, proto se ptám. A to, že tam srovnává Slovácko s nějakou hodně nízkou ligou, srovnává v podstatě třetiligový hokej a pod., to ti nepřijde? kdyby chtěl upozornit na cenu lístků, tak to měl napsat naprosto jinačím stylem a né tak zaujatě, jak to napsal. Třeba to není takový pičus, za jakého ho mám. Třeba to chtěl opravdu zdělit jinak, než jak to vyznělo. Já už sem na takové výlevy ale dost alergický, když do nás kopuu kde jaké kurvy od kdejakých novin až po ČT.

  • Plaster - 22.09.2010, středa, 12:01
    (0)

    Už se mi to v půlce nechtělo číst, ale vidím, že jste tady asi všichni jen blbečci z kotle.. srovnávat nás se Spartou a Slávií co do výše vstupného je asi stejná blbost jako u p. Johaníka srovnání s přeborem. 1. Praha je nejbohatší region ČR (5. nejbohatší v EU), kdežto UH patří do regionu nejchudšího u nás. Srovnávat tak ceny vstupného je trochu blbost. Spíš bych se věnoval právě oněm Teplicím (zdarma nebo 80Kč), MB (80 - 140 Kč), Olomouci (50 - 100Kč) apod. Vstupné kolem 140 Kč je prostě na naše poměry a region hodně. Mluvit o tom, že provoz klubu je drahý je taky zcestné, rozpočty ostatních klubů se pohybují na podobných částkách. 2. p. Johaník se především snažil ukázat onu možnost diference vstupného pro jednotlivé skupiny fanoušků. Osobně jsem v UH málo kdy, takže nemá význam abych měl permanentku. Vstupné mi přijde vcelku vysoké, ale jsem ochotný ho čas od času dát, ale když chci s sebou vzít třeba přítelkyni, abych jí ukázal, že ten fotbal, obzvlášť na Slovácku, kde je skvělá atmosféra, je zajímavá podívaná, a musím ji vůbec přesvědčit, aby šla a pak zjistím, že za to dám stejné vstupné jako za sebe, tak bych se na to mohl vy*** a nejdu nikam taky. 3. Nemám nic proti fandění v kotli, dělá to atmosféru, bez vás kotelníků by byla atmosféra úplně někde jinde, ale přesto jsem spíš člověk, který jde na fotbal za zábavou, místo dívání se na TV jdu na stadion právě kvůli atmosféře, nicméně fandím sporadicky (ale taky si zakřičím) a nemyslím si, že lidé jako já nemají na fotbale co dělat. Každopádně projevy Ultras vůči normálním divákům mě tu dokáží čas od času pěkně vytočit... člověk, který dnes dá 200-1000 týdně na fotbal (cesta na výjezd + vstup + pivo při oslavách), tedy asi 2000 měsíčně, musí být asi slabší duchem, protože v dnešní ekonomické situaci si toto dovolí málo kdo. Ale každý máme své... Shrnuto a podtrženo, fotbal na Slovácku není levný, vadí mi taktéž to, že není rozlišeno vstupné pro ženy a děti. Článek má dobré opodstatnění, mohl být napsán lépe, ale mluvit tady o napadání p. Johaníka může jen člověk dementní, nebo jinak retardovaný. PS: Slovácké divadlo má vstupenky od 50 kč... přes 150 kč po 1000 kč, vybere si každý.

  • wiper99 - 22.09.2010, středa, 11:59
    (0)

    Milí pane pisálku,nerýpejte do něčeho,čemu stejně nerozumíte a co asi ani nemáte rád-soudě z vašeho článku,a běžte raději pořádně makat jako ti co jim není líto si za náš fotbal zaplatit.a když chcete psát tak si pište třeba o politice tam se můžete vyřádit a třeba to někam i dotáhnete!!!!!!

  • ondicz - 22.09.2010, středa, 11:22
    (0)

    ať si píše co chce, ale ať to má hlavu a patu. on rozrýpal něco, o čem chtěl asi hrozně moc napsat, ale argumentačně je to na úrovni člověka který má problém sečíst 1+1. a tím trapným řečnickým koncem to jenom podtrhl

  • AmaZ - 22.09.2010, středa, 11:06
    (0)

    Naprosto souhlasim s eLuckym. Proč to vzniklo, takový paskvil??? Komu tim pomohl. Takový článek je naprosto z cesty. Porovnává naprosto neporovnatelné.

  • eLucky - 22.09.2010, středa, 11:03
    (0)

    to VascoDaGama: problem je v tom, ze on takto pospinuje jmeno Slovacka v ocich naroda v mediich! Kdyby si to napsal enom nekde na webu, tak to cert vem, ale v novinach!? debil.

  • VascoDaGama - 22.09.2010, středa, 10:59
    (0)

    Vojta Johaník napsal svůj názor, se kterým nesouhlasím. Na druhou stranu právo na to má a rovnou mu tady vyhrožovat přesdržkou, to je zase jiný názor, se kterým rovněž nesouhlasím. Cena vstupenky na ligový fotbal, který má ambice nejen "přežít" sezónu, ale postupně se dostat mezi českou "elitu" a občas nakouknout do fotbalové Evropy, musí chtě nechtě zohledňovat náklady. I kdyby byl stadion v UH vždycky úplně vyprodaný a cena vstupného by byla 10,- EUR, stejně by vstupné pokrývalo maximálně 40 % rozpočtu. Buďme soudní, a to platí jak pro Vojtu Johaníka, tak pro pravověrné fans, kteří tady málem haraší zbraněmi.

  • Buchlovjak - 21.09.2010, úterý, 21:30
    (0)

    Slovacko Kingdom...ty mi to tu píšeš jako kdybych to napsal....jestli jsi si všimnul tak mě ten článek taky moc nepotěšil, ale nebral bych to až tak tragicky. Jelikož toto je jeden úhel pohledu těch "rádobyvysokých" cen a druhý pohled jsou zde reakce lidí, které jasně ukazují že to nic není...domácí zápasy jsou brnkačka ale výjezd do příbrami mě stál taky skoro litr...Já mám od začátku druhé ligy na Širůchu permici a nikdy jsem ani nepomyslel na to že by to bylo někdy drahé protože permice je holt permice...každopádně bych se v tom moc nevrtal...připadá mi jako by byla nějaká okurková sezona uprostřed ligy....

  • Mr. Fulham - 21.09.2010, úterý, 21:15
    (0)

    to Hussky: Já musím říct, že mě to docela rozladilo. Budování image Slovácka jako nekřesťansky drahé zábavy mi vadí, protože ten článek si nečtou pouze fandi Slovácka, ale třeba i potenciální fanoušci. Jezdím sem tam na Rapid. Možná se tam hraje lepší fotbal, ale i tak tam jezdím kvůli atmosféřa a dávám za lístek 30€ je to dost peněz ale za tu zábavu co se tam děje to stojí. A co že se tam tak parádního děje? Prostě 5000 lidí tam zpívá a skáčou jako šílenci :-)

  • Mr. Fulham - 21.09.2010, úterý, 21:11
    (0)

    to Ykarus: Všek to je OK., 50% z ceny lístku. V předprodeji bys to měl za 50,- Kč. ;-)

  • Mr. Fulham - 21.09.2010, úterý, 21:09
    (0)

    to Slovacko kingdom: V klidu, stej ně to nikdo nečte :-)

  • Hussky - 21.09.2010, úterý, 21:09
    (0)

    Slovácko Kingdom: Já nevim v čem ho zase jako tak špiní, šak tam napsal jenom cenu na kolik vyjde cca vstupné + když si tam něco koupíš :-) Možná, že chtěl napsat jen pohled,jak to vypadá jinde a jak tu, nic víc. To,že vy jste fakt fanaticos a nenecháte si nic líbit je sice hezké,ale myslím,že většině lidí to ani nic nedělá jako mě :-)) Spíš se tomu jenom zasměju a je .-)) Jinak pro studenty bych fakt uvítal nějakou slevu po předložení ISIC karty :-)

  • Ykarus - 21.09.2010, úterý, 21:08
    (0)

    Fulham: jo promin' špatně jsem to pochopil.

  • Ykarus - 21.09.2010, úterý, 21:07
    (0)

    na druhou stranu se chtěl pan Johaník zastat fanoušků, aby nemuseli platit tolik.Třeba to nemyslel zle.

  • Ykarus - 21.09.2010, úterý, 21:05
    (0)

    Fulham: na Budějkách jsem byl s desetiletým klukem a měl to za 60 i se sedadlem.

  • Slovácko Kingdom - 21.09.2010, úterý, 20:59
    (0)

    Hussky: Jenomže rozdíl je v tom, že Johaník špiní Slovácko ve veřejném médiu.

  • Slovácko Kingdom - 21.09.2010, úterý, 20:57
    (0)

    Buchlovják: Vulgarity nic neřeší stejně jako ten jeho článek. Takže jsme si kvit. Slovácko je drahé a Johaník je svěšený čurák.

  • Buchlovjak - 21.09.2010, úterý, 20:49
    (0)

    Slovácko Kingdom: nejsem zastánce tohoto typu urážek a machrovaní na netu takže liskat nioho nebudu...i když nepopírám, že tento článek si o to řekl. Ano znám už docela dlouho, ale to nemá smysl řešit. Vulgarity nic nevyřeší a já sám tomu moc nerozumím proč to z něj vypadlo...

  • Slovácko Kingdom - 21.09.2010, úterý, 20:42
    (0)

    Buchlovják: Ty ho znáš? Lišti ho aj za mě, čuráka svěšeného!

  • Buchlovjak - 21.09.2010, úterý, 20:40
    (0)

    Vojto co ti šiblo? To mě snad ani nepřijde jak z tvoji hlavy jak tě znám...to je až taková okurková sezóna na články v novinách, že jsi musel vypotit takovýto blábol?

  • Mr. Fulham - 21.09.2010, úterý, 20:36
    (0)

    to Pecan: Děti do 6ti let (blbě se to kontroluje, prostě na klín bez nároku na sedadlo...) mají vstup na fotbal zdarma...

  • 1FCS - 21.09.2010, úterý, 20:23
    (0)

    Johaník je prostě blb!!!

  • karagavrylydys - 21.09.2010, úterý, 20:10
    (0)

    Že by Johaníka nakazil Košťuřík?

  • stolmor - 21.09.2010, úterý, 20:04
    (0)

    a to už neumím ani počítat, je to míň

  • The Reds - 21.09.2010, úterý, 20:03
    (0)

    Já jsem po přečtení toho novinářského veledíla v Deníku pochopil jedno. Vojta Johaník zašel na pivo a potkal se tam se starými kamarády. Při jejich pivních plkách přišel prostor i na fotbalové Slovácko a mnozí se do redaktorského obuli.: "Ty Vojto, když ty si ta mediální hvězda a můžeš veřejně psát a hovořit v těch světoznámých mediích, nemohl by jsi si tam postěžovat na to předražené vstupné?!" No a Vojda přišel od kumpánu domů, pustil PC a psal a psal a vypadl z toho ten nesmysl... Jinak to fakt nechápu! Protože srovnávat se z jinými kluby, kde musí diváky doslova uplácet, aby přišli, nebo srovnávat vstupné na nejvyšší ligu a na pralesní soutěže nebo hokeje, které nikoho nezajímají, to je opravdu soudný článek! Vstupné u nás není laciné, ale pokud má někdo zájem chodit pravidelně, ten si může koupit vstupenky / permice za cenu takovou, že ho to nemůže rozhodit.O vandráky, kteří chodí jen když je to za kačku, nebo když jim k tomu načepují pivo, o takové fanoušky my nestojíme. My tu chceme fanusy, kteří stojí za svým klubem a taky ho dokážou podpořit! Už jen tím, že zaplatí vstupné a jsou na stadionu vidět a slyšet!

  • stolmor - 21.09.2010, úterý, 20:03
    (0)

    tak za permici i s kartou sem dal 800 kč, což je na 15 zápasů 60 kč, tak ať nekecá hovadiny, jelikož to mám na stadion 120 km, tak je pro mě částka 60 kč naprosto ale naprosto směšná s dalšími náklady

  • huhu - 21.09.2010, úterý, 19:50
    (0)

    ZÁHOĎ PROPISKU TY KU*VOO ZÁHOĎ PROPISKU ...FCS JE NEOCENITELNÉ!!!!!!!!!!

  • Ykarus - 21.09.2010, úterý, 19:34
    (0)

    Pecan: Děti to mají o polovinu levnější.

  • Jerry1984 - 21.09.2010, úterý, 19:32
    (0)

    jinak mimo..ano jsme drazí, no co, místo divadla chodím o víkendu na FCS..je na tom něco špatného? Divadlo je lepší? ani bych neřekl, navíc když vezmu co stojí vyčištění obleku..víte co, zůstaňte u těch šachů, na fotbal nechodte, už vůbec ne radši jako novinář..děkujeme, teda neděkujem..

  • Pecan - 21.09.2010, úterý, 19:24
    (0)

    Můj názor je takový, že jsme drazí, ale na druhou stranu tu cenu akceptuju, protože si uvědomuju, že ten klub z něčeho žít musí a Slovácko se chová tržně a využívá vysokého zájmu k tomu aby na tom vydělalo, což při dobrém nakládání s pěnězi může vést jenom ke zlepšení kvality fotbalu a klubu, takže i přesto, že to vstupné považuju za vysoké, tak ho schvaluju. Pokud bychom se pohybovali v tabulce na takových pozicích jako jsme teď, tak to vstupné považuji za adekvátní. Akce v Teplicích, Budějovicích atd. jsou ubohé, tam na ně nidko nechodí, tak se snaží tam ty lidi uměle dostat - to já neschaluju, protože to potom reálně neukazuje zájem o fotbal v regionu - jeden zápas 2000 lidí, pak se udělají výhody na jeden zápas, dojde jim třeba 4500, pak zase výhody nejsou a dojde zase 2000 - tzn. že 2500 lidí tam došlo na ty výhody a ne na fotbal, což je špatně. Jedna věc, se kterou ale u nás nesouhlasím je výše vstupného pro malé děcka, nemyslím si, že děcko, které má 5 roků a jde s tatou na fotbal by mělo v den zápasu platit stejně jako dospělý, pro tyto malé se dá koupit celkem levně permice, ale jednorázové vstupné je pro ně drahé, jim by se permice zaplatila návštěvou 4-5 zápasů - nevím kolik to přesně stojí. Ale jak říkám jinak s tím souhlasím...

  • cervik - 21.09.2010, úterý, 19:21
    (0)

    Zlatá slova velebnosti

  • duffino - 21.09.2010, úterý, 19:06
    (0)

    No já byl včera na Slavia x Sparta a dal jsem za lístek pětikilo., Místo jsem měl zhruba stejné, jako je u nás sektor C4. I přes tuto astronomickou výšši přišlo 15000 lidí, dva sektory musely být kvůli Sparťanům prázdné a klubové byly tak jako u nás - poloprázdné. Takže dát u nás za fotbal cca 120,- je po této zkušenosti levný přepych :-).

  • zdrh - 21.09.2010, úterý, 19:01
    (0)

    Když to vezmu reálně - Slovácko má asi po Slavii a Spartě nejdražší vstupné. Mě stála permice na áčko 1800, což je nějakých 120 Kč na zápas. To myslím, není na naše poměry zrovna málo. Samozřejmě je tady o fotbal zájem a není nutné se podbízet cenou jako v Teplicích nebo jinde. Samozřejmě srovnávat to se Stříbrnicemi, amatérským hokejem apod je mimo mísu.

  • Pařez - 21.09.2010, úterý, 18:35
    (0)

    Komunistický článek na podráždění důchodců :-(

  • skřet - 21.09.2010, úterý, 18:19
    (0)

    A na kolik Vás vyjdou měsíčně cigarety,pivo,káva.....

  • JUVE - 21.09.2010, úterý, 16:42
    (0)

    Jendim slovem je to magor,ktery vubec nerozumi fotbalu !!!.

  • RNA - 21.09.2010, úterý, 16:23
    (0)

    FCS84: tak to má byt :) taky to mám v plánu

  • Ykarus - 21.09.2010, úterý, 16:20
    (0)

    Já snad zajedu s rodinkou do Hluku na ping pong když je to zdarma, děti se budou určitě bavit.

  • FCS84 - 21.09.2010, úterý, 16:10
    (0)

    RNA: Taky si ho podám, ale počkám si až to trochu utichne a pak mu třeba na hokeji vypálím, volejbale nebo stříbrnickém fotbale poliju plešku kofolou za pět korun :-)

  • FCS84 - 21.09.2010, úterý, 16:09
    (0)

    Je to zmrd, který má furt blbé keci na Slovácko líže kule Hastíkovi, kterého se furt zastává a když može, tak škodí klubu.

  • RNA - 21.09.2010, úterý, 16:08
    (0)

    už ho mám, pitchusa :) jestli ho uvidím, tak mu to osladím, kdyžtak za mě pak zaplaťte kauci

  • Moravian - 21.09.2010, úterý, 16:06
    (0)

    arsen79 shrnul dostatečně i můj pohled na celou záležitost. Tím chci říct, že se z jeho pohledem zcela ztotožňuji. Kromě toho si pan Johaník může být jist, že kdyby v Teplicích či Boleslavi byl hlad po fotbale srovnatelný se slováckým apetitem, vstupné by se blížilo hranici 200 Kč. Nižší sazbu mají zpravidla tam, kde by jakákoliv koruna navíc znamenala úbytek i tak dost nízkého počtu diváků. Navíc Městský stadion Miroslava Valenty patří bezesporu mezi to lepší co ČR může v tomto ohledu nabídnout a že cena není nejlevnější je nedílnou součástí vícera aspektů, které pan Johaník raději ignoruje. Bez nich je totiž článek zajímavější ...

  • Valheru - 21.09.2010, úterý, 16:05
    (0)

    Rade, tak si ho vygůgli, jsi přece počítačově zdatný, ne? :-) Nechápu proč něco takového psal, ale tady to ale trochu přeťáp...

  • eLucky - 21.09.2010, úterý, 16:04
    (0)

    asi ma mindrak z toho, ze naša TVSlovácko má větší sledovanost, než ta jejich sračka:D

  • eLucky - 21.09.2010, úterý, 16:03
    (0)

    to RNA: reportér TVSlovácko...

  • RNA - 21.09.2010, úterý, 16:01
    (0)

    kdo to je? když chodí na fotbal k nám zadara, tak poďme mu proti Slavii vysvětlit, co si o něm myslíme, nemyslím ho zrovna zmlátit, byť by si to zasloužil

  • eLucky - 21.09.2010, úterý, 15:35
    (0)

    to Arsen79: dobře ty...

  • Mr. Fulham - 21.09.2010, úterý, 15:33
    (0)

    to Arsen79: Přesně tak, přesně tak...

  • Mirek - 21.09.2010, úterý, 15:16
    (0)

    pane Johaníku strčte si Váš článek do řiti :-D

  • Brutik - 21.09.2010, úterý, 15:11
    (0)

    A nejvíce usměvný argument v článku je na hokej :)..40 let starý stadion, na kterém je zima(no hraje se tam hokej pravda) a podprůměrný klub 3.nejvyšší ale také 2.nejnižší soutěže a vstupné 50 KORUN??!!!

  • Šovkovskij - 21.09.2010, úterý, 14:57
    (0)

    Pan Johaník by si měl uvědomit, že provoz klubu je celkem drahá záležitost a taky je fakt, že za kino, aquapark a mnohé další podobné druhy zábavy zaplatí ještě mnohem víc. Je úsměvné, že se mu zdá moc zaplatit jednou za 14 dnů (!)160 - 180 Kč za pohodlí krásného, moderního stadionu v úchvatné atmosféře. A to vůbec nezmiňuju, že kdyby si pořídil pernamentku, tak to má za pakatel.

  • Goor - 21.09.2010, úterý, 14:44
    (0)

    Každopádně solidní reakce. 2,60 Kč za den se dá. Je to zajímavé když si to člověk rozpočítá.

  • Goor - 21.09.2010, úterý, 14:42
    (0)

    Johaník je blb.

  • Buriss - 21.09.2010, úterý, 14:18
    (0)

    Panu Johanikovi je treba doporucit se odstehovat nekam do Koreje, pan kim chong ill ho jiste rad uvita, a navic tam vladne prave mila vlitna atmosfera pro zivot jako kdysi i u nas a verim, ze navsteva fotbalu i s predzapasem ho jiste na vice nez 4Kc nevyjde...Tahni zmrde!!!

  • eLucky - 21.09.2010, úterý, 14:16
    (0)

    jen mi nejde do hlavy, proc tento pan kope proti Slovacku... nezasveceny clovek by si byl myslel, ze aspon novinari na Slovácku budů stát za klubem, ale místo toho se pridavaju k vetsine a kopu do Slovacka pri kazde prilezitosti.

  • eLucky - 21.09.2010, úterý, 14:15
    (0)

    to Slovácko Kingdom: to vis, kdyz si tam ide enom pozrat klobasku a dat pivko, tak ho sere, kdyz dostane drahe pivko a klobasku.

  • eLucky - 21.09.2010, úterý, 14:14
    (0)

    to si snad dela prdel?:D tak sem sa uz dlouho nezasmal... myslim, ze k takovemu rypavemu clanku by bylo zahodno reagovat i oficialne na czku...

  • Slovácko Kingdom - 21.09.2010, úterý, 14:07
    (0)

    De vidět, že Johaník nemá k fotbalo vztah. Co potom mají říkat lidi kteří jezdí na výjezdy? Teď jsem byl v příbrami. Bus 300, vstupenka 100 strava na cestách 300 a pak jsem to byl ještě zapit v hospodě 300, takže za sobotu litr v háji. Ale tři body z venku! :-D

  • SYNOTEK - 21.09.2010, úterý, 14:04
    (0)

    Za Slovácko dám klidně 200 kila za zápas. Skákat v kotli do půl pasu je ten největší relax na světe. Když se chcu podívat na pořádný fotbal, tak se mrknu na ligu mistrů a jsem ukojený. Johaník bude asi pěkná píča co má hovno co dělat a tak rýpe. Kino, Divadlo, Aqapark, to vše je pro rodinu mnohem nákladnější.

pristi
 Další články:
24.09.2010, pátek, 08:33 - Na Slovácku bude proti Slavii plno. Je to velká pomoc, pochvaluje si kouč
23.09.2010, čtvrtek, 15:09 - Že jsme před Slavií? Pořád je to velký klub, tvrdí Urbánek, záložník Slovácka
22.09.2010, středa, 08:30 - Ve Slovácku je známější Vít Valenta. Očekávanou výhru ale trefil Jiří
20.09.2010, pondělí, 14:56 - Slovácko vyhrálo venku po 335 dnech. A v Příbrami diváci křičeli: Hřídel ven!
20.09.2010, pondělí, 13:19 - Deset let spolu v lize
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace