*
23.11.2024
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Pozor na Hradec, hraje jinak, varuje Soukup

14.04.2012, sobota, 13:10
soukup_velky.jpg

Jestli mají fotbalisté 1. FC Slovácko nějakého oblíbeného soupeře, tak je to jistě Hradec Králové. Ptáte se proč? Tak pojďme postupně. Včetně duelů ve druhé lize s ním neprohráli už devět zápasů v řadě. V nejvyšší soutěži před svými fanoušky tohoto soupeře zdolali ve všech třech případech při impozantním skóre 9:1. 

Od posledního gólu, který od Východočechů inkasovali, uplynulo už 195 minut. A k votrokům se váže i vůbec nejvyšší prvoligová výhra v historii Slovácka, které 11. května 2003 zvítězilo 5:0. Stejným výsledkem dokázalo porazit už jen o tři roky dříve Plzeň. Tak co myslíte, mohou mít modrobílí oblíbenější klub? Teď ještě aby svěřenci Miroslava Soukupa tuto bilanci potvrdili dnes večer ve 25. kole Gambrinus ligy.

1. FC SLOVÁCKO – HRADEC KRÁLOVÉ

Dnes 19.00

Bilance v lize: 7 zápasů – 4 výhry, 2 remízy, 1 porážka, skóre 12:4.

Oba soupeři vyšli v posledních dvou kolech bodově naprázdno, navíc obě utkání prohráli shodně 0:1. Slovácko se však v Jablonci i v Plzni prezentovalo sympatickým výkonem.

Jméno Heslo
text
  • Buchlovjak - 19.04.2012, čtvrtek, 20:30
    (0)

    A já si zase myslím že vyhrajem v Edenu a lekce Artigasuj se zase o něco uklidní pač tu zas týden nebude nic blut. FCS nafurt!

  • JoKeR - 19.04.2012, čtvrtek, 17:54
    (0)

    Ja zas slyšel že má jít Komňa do Komně :D

  • JUVE - 19.04.2012, čtvrtek, 16:40
    (0)

    Komna ma jit do Sigmy.

  • Pan Puk - 19.04.2012, čtvrtek, 15:53
    (0)

    Artigas> Komna ma namireno spis do Baniku na misto Seftrenera.

  • Buriss - 19.04.2012, čtvrtek, 15:53
    (0)

    to artigas: poslouchej borce, kde beres ten matros? JA CHCI TAKY!!!

  • eLucky - 19.04.2012, čtvrtek, 14:35
    (0)

    to Artigas: ja sem zas slyšel, že Rosa chtěl skončit v Arsenálu a jít do Slovácka, ale Soukup ho odmítl, že máme Trávu:D

  • Artigas - 19.04.2012, čtvrtek, 14:32
    (0)

    klokany taky nepovažuju za tým, to sú vůbec největší tragédi kaprligy, aj ten šiškov je lepší. Btw, dneska jsem zaslechl, že prý Komňacký končí a chce jít do FCS??? Že by?

  • eLucky - 19.04.2012, čtvrtek, 14:27
    (0)

    to Artigas: nekopo za klávesniců a co Bohemka, která nevyhrála už tak dlůho, že si to ani ten jejich klokan nepamatuje:D

  • Artigas - 19.04.2012, čtvrtek, 14:22
    (0)

    Jsou jediní, komu se nedaří-Dukla jede jak namazaný stroj, totéž Příbram, Teplice atd. o šiškovu nemluvě. To jenom nekopové v Hraďáku se trapně vymlouvají, protože neumí přehrát ani ty votroky... a hrát poháry?!? FCS?! Nejlepší vtip dne...

  • rim - 19.04.2012, čtvrtek, 10:28
    (0)

    no a toho se právě nikdy nemůžeš dočkat!

  • Greif - 19.04.2012, čtvrtek, 08:58
    (0)

    No jo to máš sice pravdu ale jsme snad jidiní komu se nedaří ... až budem mět ty vyrovnané výkony tak stakovou hrajem o poháry .. ale na to si ještě musíme počkat aby to mužstvo trochu vyrálo a politika CMFS neprosazovala pouze pražáky ..

  • None77 - 19.04.2012, čtvrtek, 08:53
    (0)

    To Greif and Babu:A co na to mám říct?Samozřejmě, že je to dobře a je to asi výsledek stabilizující se a za poslení roky zlepšující se akademie, ale o tom tady nikdo nikdy nepochyboval.V tomto případě je přínos Soukupa pro klub neodiskutovatelný. Jediné, nad čím jsem vyjádřil svouj postřeh v rámci hry prvního mužsta bylo to, že mužstvo má abnormálně nevyrovnané výkony, což s sebou přináší spoustu dalších negativních důsledků. Pozastavuji se pouze nad faktem, že není možné, aby to samé mužstvo v jednom zápase dokázalo hrát, chtít hrát, běhat a myslet u toho a v zápase o 5 dní později s lehčím soupeřem ti hráči nevěděli jeden o druhém a neměli v sobě absolutně žádnou vůli.Tady si prostě musím jednozančně myslet, že pokud by ta nevyrovnanost byla u jednotlivců, je to individuální problém, ale pakliže je to probém celého mužsta, tak zodpověnost za to má přece trenér. A přece není normální, aby trenér několikrát za sezónu řekl, že nerozumí tomu, co se s mužstvem stalo, že ho nepoznává,a pod.Co se týče Doška, o tom tady také nikdo nikdy nepochyboval.Ve spoustě zápasů je jednoznačně vidět, kolik toho on udělá, ale když v tom mužstvu není záloha,tak i on se trápí.Ano, globálně vzato můžeme být všichni spokojení, že jsme v lize a nemáme existenční problémy.ALe všichni přece musíme chtít víc, jak fanoušci, tak hlavně hráči samotní, proto prostě tvrdím, že je kontraproduktivní tyto nevyrovnáně výkony nějak omlouvat a říkat si, jsme zachránění, můžem zkoušet různé sestavy.Je to více méně třetí sezóna, kdy jarní výkony jsou velmi špatné, a to vesměs u toho samého mužstva pod tím stejným trenérem. Výsledkem tohoto všeho je nezcela pozitivní celkový dojem z klubu, což má samozřejmě vliv na sponzoring, návštěvnost a vše ostatní. Greife, myslím, že toto není zpochybňování práce nikoho z klubu, je to jen postřeh, který mám z většiny zápasů a údalostí kolem.

  • eLucky - 19.04.2012, čtvrtek, 07:58
    (0)

    to pitros: zrovna solarni energie je hodne pokriveny priklad, tam se invetorum investice vyplatila jenom skrz to, ze neaky chytrak vymyslel, ze je to ekologictejsi a tak EU se rozhodla, ze to bude podporovat... skoda, ze si nespocitali, ze na vyrobu tech fotovoltaik se spotrebuje tolik nafty atd., ze v dusledku je to skoro este horsi jak palit petky na zahrade.

  • pitros - 18.04.2012, středa, 21:55
    (0)

    to eLucky: no právě, žijeme v tržní ekonomice. Když se ti nevyplatí investice do solární energie, tak přijdeš o penízky a pak ti prostě chybí ;-)

  • eLucky - 18.04.2012, středa, 20:39
    (0)

    to pitros: to je kravina... penizky nedochazi, penizky na dospely fotbal su! Ale pouze na zajisteni chodu, na nakupy hracu penize nejsu a pokud nehodi o placu miliony, tak ani nebudu. Proste kdyz prodame nekoho za 20 mil, tak tech 20 mil mame klidne na nakupy, ale nikoho poradneho sme neprodali od prodeje Kudely, tak za co chces nakupovat hrace? Sundej si ruzove bryle, zijem v trzni ekonomice.

  • pitros - 18.04.2012, středa, 20:14
    (0)

    docela mě zaráží ta spousta příspěvků, které místo argumentů jen uráží. Není diskuse k tomu, aby každý vyjádřil svůj názor? To mám psát, jak je všechno super, když není? Já třeba s názory None77 souhlasím téměř ve všem. Nicméně obávám se, že penízky zoufale dochází, pan Zemek to neutáhne a Slovácko svými výkony sponzory nepřiláká. No a Synot kohoutky zavřel už dřív že.

  • Greif - 17.04.2012, úterý, 22:37
    (0)

    já taky ..

  • Buchlovjak - 17.04.2012, úterý, 22:35
    (0)

    Kdybyste furt nečuměli na ten fotbal aspoň...Já se až na druhý den dověděl že všechny góly dal stejný hráč :-D

  • Greif - 17.04.2012, úterý, 21:25
    (0)

    None a co říkáš na to kolik je hráču v repre zažil si to už někdy ?

  • Babu - 17.04.2012, úterý, 18:51
    (0)

    none: já se nemíním hádat též, ale vadí mi, když se ozve po nepodařeném zápase tisíc pisálků s negativními reakcemi, tím, jaký je soukup pochybný trenér, že Došek je kopyto a takové řeči furt dokola, všeci největší trenéři.

  • None77 - 16.04.2012, pondělí, 18:29
    (0)

    To Babu: S tím Psotkou fakt nevím,a myslím, že ve vztahu k našemu klubu je naprosto bezpředmětné to tu řešit. Takže teď přímluva k eLuckymu. Už se to tu objevilo, je jedno jak,ale já jsem tím jen odpovídal Babu a nechtěl vyvolat další slovní přestřelku, kdo jsem co napsal. Asi máš pravdu, když se vyhrává, těch příspěvků je míň, nebo téměř žádný, možná je to fakt těma emocema, že nejsou negativní a tudíž není proč je sem psát. Věřme tomu, že se mužstvo zvedne a ikdyž hrají sezónu jak n ahoupačce, tak ten závěr dohrají nahoře.

  • eLucky - 16.04.2012, pondělí, 18:16
    (0)

    to Babu: ad 3) to není pravda:D

  • Babu - 16.04.2012, pondělí, 18:11
    (0)

    none: takže popořádku: 1) po vydařeném zápase je na foru 3 nové příspěvky a zde 3, po nevydařeném je to 60 a 50, tomu neříkám vyrovnanost a především to sem píšou lidi, co jdou jen pokafrat a když se vyhraje, tak už se s pozitivníma emocema podělit nejdou. 2) nic, byl to nevydařený zápas, jsme v klidu, asi neumíme hrát bez tlaku na naše hráče. 3) nenapsala bych sem nic, co bych neslyšela od lidí, kterým naprosto důvěřuju. Psotka takový je a vím to od kamaráda, který není ani trochu zatrpklý, naštvaný, nenadává, prostě není to nějaký nazdárek, co by došel a začal plivat na lidi okolo sebe. Ten názor na Psotku tu ani byt neměl, byla to soukromá věc, ale já sem to přirozeně řekla eLuckymu a on je slepičí prdelka :-) klub by Psotku samozřejmě bránil, je to jejich práce přece. 4) k tomu tvému konci, to souhlasím...

  • None77 - 16.04.2012, pondělí, 17:59
    (0)

    To Babu: Na první otázku odpovím asi trochu obecně,ale zkusím to. Myslím si, že je to dáno tím, že vyhraný nebo podařený zápas nevyvolává tolik emocí a kritický článek není přirozeně tolik vidět. Přesto i zde, či kdekoliv jinde, se objevují i při vyhraném zápase názory, které to umí zhodnotit i jinak než jen z pohledu vítězství. Naopak při prohře či neúspěchu ty spíše z něčího pohledu negativní názory jsou častější a samozřejmě přitahují více lidí. Ale myslím,že ta objektivita toho, kdo kritizuje správně a kdo už špatně se na tomto fóru velmi těžce stanovuje.2)pouze jsem napsal postřeh, že z průběhů vývoje domácích zápasů bylo patrné, že mužstvo v závěru nemohlo. Zápas v Plzni nebo Jablonci se herně vydařil zejména v porovnání s hrou soupeře, ale ač to zní krutě, tak 2 zápasy, 0 bodů. A pak si možná sama kladeš otázku,co způsobuje tu nevyrovnanost výkonů, zejména na domácím hřišti. Pokud by to byl opravdu ojedinělý zápas, máš pravdu, nevydařený zápas, stane se, ale asi každého domácího fanouška netěší, že těch nevydařených zápasů doma je více než těch vydařených.3)Levý - nevím, jestli chodí nebo nechodí na treninky, ale za jeho působení tady lze říct, že domácí zápasy se dařily.4)Psotka - ten příběh jsem tady četl, když si ho psala. Neumím se ti k tomu vyjádřit, protože nevím, jak to ve skutečnosti je nebo bylo.Chápu, máš verzi toho, komu se to stalo,ale nevím, jestli máš i verzi olomouckého vedení. Pak myslím, že by to zase třeba vyznělo jinak.Myslím, že všem, co jsem píšou jde o to, aby ten klub reprezentoval sám sebe, město, region a jeho fanoušci na něj mohli být hrdí. Ale nemůžu si pomoct, ale obávám se, že tad hrdost fanoušků hodně často chybí hráčům, což jde ruku v ruce s bojovností a nasazením a samozřejmě i tou fyzičkou.

  • rosma - 16.04.2012, pondělí, 17:47
    (0)

    Kdo chtěl vidět pěkný fotbal, tak měl jet do Plzně, která chtěla hrát a mohli jsme běhat a hrát i my. Když Hradec zaleze v 9 lidech na vápno, pak dá náhodného góla a nám se nedaří optimálně kombinace, zůstává balon pod nohou a možná neumíme nalézt skulinu a vytvořit větší souvislý tlak na obranu, tak to je těžko. Z prohry rozhodně nic nedělejme. Samozřejmě, tak sem byl zklamaný, ale zachránění jsme, tak jen ať hrají mladí a zkoušíme. Příští podzim můžeme hrát od začátku o záchranu a budou muset hrát zkušení a nebude čas někoho zapracovávat. Opravdu Trávník výborný a poslední 3-4 zápasy obrovský pokrok u Daníčka!!! nárust sebedůvěry a co toho naběhá a vybojuje. Kordič opravdu bude mít důstojného nástupce. Jen tak dále mládeži.

  • Greif - 16.04.2012, pondělí, 15:19
    (0)

    None77 bagr 77 = vás vypustili ze zoo ne? A nejste náhodou dvojčata ? :D

  • bagr77 - 16.04.2012, pondělí, 15:07
    (0)

    klobouček pro None77,ten ti vytřel zrak Greifíku,co:)?to jsem i já čuměl,jak pěkně to napsal,None forever:)

  • Greif - 16.04.2012, pondělí, 06:11
    (0)

    1) neurážíš .. furt jen něco kritizuješ jak je vše špatně a chytáš se všeho co jen jde .. třeba zrovna 4rky která je mimo mísu. 2) A Palinek snad nemá co do toho mluvit ? 4)jak sme psal víše nemá cenu se ktomu vyjadřovat když o tom absolutně nic nevíš 5)Co teprv má říkat Slavie a cena vstupného .. A Valenta vs Volešák .. kdybych měl posuzovat tak Volešákovy se daří o něco lépe ale je to stejně slabota.. aaa plasátko se ozval :DDD čistič a... No Mr. Kuboš si zahrál za béčko škoda ho formu má dobrou ..a Rambo jednou nahoře jedou dole ..

  • Babu - 15.04.2012, neděle, 21:34
    (0)

    NONE: já bych od tebe chtěla slyšet několik odpovědí na tyto otázky: 1) Proč říkáš, že se kydači sraček nevynoří jen po prohraném zápase, když tomu tak je a sám si tomu důkazem? 2) furt tady řešíte kondičky a jak mužstvo neví, co má hrát. Viděls VŮBEC zápas v Plzni a Jablonci? Já oba a možu ti říct, že jestli to nebyl slušný výkon, za který bychom si zasloužili z akždého zápasu bod, tak nevím, co to bylo.. ale vy budete jenom řešit jeden pokažený domácí zápas.. padesát krásných hodíme do žumpy a to špatné rychlo sesumarizujeme do jkednoho příspěvku :D, 3) Levý? Myslíš pan trenér, který nechodí na tréninky? Psotka? Jako ten člověk, co nevezme do A týmu maturujícího studenta nebo vysokoškoláka, protože se prý naplno nevěnují fotbalu? Vy fakt žijete v pohádce, kde máme miliony na všeechno..

  • egi - 15.04.2012, neděle, 21:29
    (0)

    stolmor-Máš pravdu,že peněz není,ale aj Ti fanoušci nemají ty peníze na zbyt.Člověk dokáže zatleskat aj když se prohraje,ale mosí tam být ta snaha po výhře,bojovnost a nasazení. Hlavně hráč si mosí uvědomit,že za neco hraje(za peníze,za klub).Přeci není možné,aby nebyl schopnej odběhat ve svižném tempu 90 min. za týden.Kolikrát jsem byl svědkem,že se po sprintu nebo po strátě balonu nevrátil s protihráčem a to svědčí za vše.Bud nato sere-nebo nato nemá.A je úplně jedno,jestli je to odchovanec,nebo koupený.

  • stolmor - 15.04.2012, neděle, 20:53
    (0)

    Tady je chytrolínů.....takže historie 2001-11 místo.2002-11 místo.2003-8 místo.2004-5 místo.2005-12 místo.2006-7 místo.2007-16 místo.2010-14 místo.2011-12 místo. Tak se proberte. nikdy, opravdu nikdy jsme nehráli o titul nebo o poháry až na jednu světlou vyjímku. To byla situace úplně jiná--peněz bylo dost, hráči jako nezmar, rajnoch, jarolím, polách atd....ale skoro žádný odchovanec. teď je situace jiná, peněz tolik není, hraje se s odchovanci a hrajem ve středu tabulky, hlavní vůbec je že hrajem první ligu. Se podívejte co je větších měst než Hradiště a tu ligu tam nemají. nemusíme chodit daleko-Zlín, Brno, Přerov, Prostějov..... NIKDY nebudou peníze na to aby se kupovali ti nejlepší hráči, ale bude se hrát s odchovancama a ti se pak prodají, tak to je a tak to bude a pokud to chcete změnit, tak se zbalte jeďte do emirátů a přemluvte šejky ať nám dají prachy a dáme si na dres FLY emirates koupíme messiho, ale na to nikdo z vás nemá a bude jen blbě kecat na netu a nadávat že 160 korun za lístek je moc..,.. jak psal buchlov chce se mi z toho blýt

  • Jerry1984 - 15.04.2012, neděle, 20:00
    (0)

    Greif: takže práce, těsně vedle :-)

  • plasátko - 15.04.2012, neděle, 19:55
    (0)

    to pajca - jo hochu, tady se neví proč ten či onen, FCS je totiž víc jak tajemný hrad v Karpatech

  • plasátko - 15.04.2012, neděle, 19:53
    (0)

    to None77 - kloubouček!!!!!!

  • pajca - 15.04.2012, neděle, 19:51
    (0)

    Neví někdo z vás, proč jeden ze tří hráčů s ligovými parametry sedí ve vaťáku na lavce a místo něj hraje Reinberk?

  • None77 - 15.04.2012, neděle, 19:46
    (0)

    Pane Graeif, ad 1) nikoho tady neurážím (debilek, apod), ad 2) několikrát jsem napsal dříve, že by výsledky byly jiné, kdyby byl trenérem Palinek, ad 3) nemám pocit, že bych kydal hnůj, ale po shlédnutí výsledků tohoto kola a pohledu na tabulku je mi docela smutno, ad 4) o kvalitách pořadatelské služby se tady diskutovalo mnohokrátě a několik pokut a problém s fans hostí, vstup bez vstupenky a podobně o její valné kvalitě nevypovídá, ad 5) většina domácích zápasů hlavně ke konci byl zmar, který pramenil i z nedostatečné fyzické kondice, což myslím, že není jen můj názor, dále, já Valentu osobně neznám a netvrdím, jak je super fotbalista, ale oproti Volešákovi s tím málem šancí, které dostal v sestavě něco hraje. Dále myslím, že když člověk napíše svůj názor,který se nelíbí někomu, není to léčení mindráků, o tom spíše svědčí tvá agresivní reakce. Já mám permanentku a o její ceně nediskutuji, ale divák jde na fotbal proto, aby se pobavil a viděl nasazení, hru nahoru dolů a góly, a za to je ochoten i zaplatit, tak jak když dá 400 kč za vstupenku do divadla na herce, od kterého něco očekává. Máme jedno z njdražších vstupných v lize a cena vstupenky rozhodně neodpovídá představení na hřišti.Do zasedačky bohužel nepřijdu, protože mi to práce neumožní, ale věřím, že tam budeš ty, a konstruktivním a objektivním zhodnocením, dotazem a návrhem přispěješ k tomu, aby se tady už nekydal hnůj. Díky

  • Greif - 15.04.2012, neděle, 19:41
    (0)

    Z vedení to čte ale tyto kydy jsou naprosto bezpředmětné .. já myslím že určo něco napíše :)

  • Jerry1984 - 15.04.2012, neděle, 19:37
    (0)

    tou první částí jsem si tipl, co ti na to odpoví, pokud vůbec :-)

  • Jerry1984 - 15.04.2012, neděle, 19:36
    (0)

    Greif: proč by to dělal, snad si to tady někdo z vedení čte...neřeš takové chytráky. Jsem se akorát pousmál, za víc to nestojí..

  • Greif - 15.04.2012, neděle, 19:08
    (0)

    None debilku doufám že tě na slovácku už neuvidím hoň si brko třeba na zápase žižkov - Plzen .. Zase další co musí lézt do prdele Valentovy ..to že občas zahraje ale jinak je tragický až oči bolí .. Co ti vadí na vstupném ..Já sem pro aby se příští rok zase zvýšilo, pernamentkáři at sou na tom lepší - za stejnou cenu.Co ti vadí na pořadatelské službě ? Dojdeš sem někdy napsat něco normálního a ne jen kydat hnůj ?Takže ty ho Kydáš ně jen na Soukupa ale i na Dekaře, Palinka a další ... fakt už běž do prdele a ty mu Artigasi do ní vlez taky ..Aha nedostatečná kondice ..viděl sem v Plzni :D Chlapčem běž si léčit někam své mindráky ne na net ..doufám že tento týden dojdeš do zasedačky a přineseš podstatné otázky na vedení ..

  • None77 - 15.04.2012, neděle, 17:42
    (0)

    Pett: Jasné, těch trenérů je samozřejmě víc, ale chtěl jsem tím říct, že to, že Soukup staví mladé není argument proto, aby tady zůstal.Pracuje s tím, co má, což chápu, možnosti má omezené, ale proč ostatní mužstva hrají fotbal a my nevíme, jestli hrajem fotbal, nakopávánou nebo běhanou nebo co dalšího a k tomu ještě nedostatečná fyzická kondice, což je opět odpovědnost trenéra. On by ty mladé stavěl i Jarolím či kdokoliv jiný...

  • Pett - 15.04.2012, neděle, 17:32
    (0)

    None: Ještě bych přidal Psotku

  • None77 - 15.04.2012, neděle, 17:27
    (0)

    Ještě mám takový malý postřeh, ikdyž je to už několik let, tak od doby, co byl tak skvěle vyhozen Malura, tak mám pocit,že celkově v tom mužstvu není něco nebo někdo v pořádku. Artigasu, kromě těch dvou trenérů, co jsi napsal, tak ještě mezi ně můžeme řadit Levého. Ale jinak je to pravda. A že Soukup tlačí hráče z akademie?Cipro v Budějovicíh je možná větší tragéd,ale taky umí pracovat s mladýma. A o Vavruškovi nebo i Kotalovi či dalších nemluvě.

  • ondicz - 15.04.2012, neděle, 17:14
    (0)

    fandění bylo včera slabé, přišlo mně to hrozně na silu a lidem se nechtělo už na začátku. loď bláznů ke konci už byla v pohodě, líbilo se mně "vyrovnat, otočit":) tohle bysme mohli zkrátit a křičet "vytočit":)

  • ondicz - 15.04.2012, neděle, 16:51
    (0)

    ahoj generále! http://sbrigada.net/artigasuj

  • Artigas - 15.04.2012, neděle, 16:43
    (0)

    None77: ... a když už jsi u toho trenéra-kromě Komňackého a Jarolíma mužstvo nikdy nevědělo, co hrát a neví to dodnes. To, co předvádějí v GL, to by nestačilo v takovém Německu ani na okres...

  • Artigas - 15.04.2012, neděle, 16:41
    (0)

    None77: 100 tlesk tlesk tlesk...

  • None77 - 15.04.2012, neděle, 16:33
    (0)

    Není to otom, že když se prohraje, že vylezou krysy z kanálu a když se vyhraje, tak je ticho po pěšině. Všechno to začíná těma kecama, už po podzimu, že jsme zachránění a že se nevyvedl jeden zápas, že v dalším se to musí zlomit. Do toho Soukup s tím, že své mužstvo nepoznává, že nechápe, co se děje na hřišti, že je zklamaný a pod. Na jaro jsme na tom stejně jako Žižkov, a to jen díky asi všem svatým, protože kdyby ten Baník nebyl u nás tak marný, tak vyhrál taky 3:O a najednou by jsme zachránění nebyli. Máme nejlepší předpoklady, skončit 13. Za Budějovicama, Hradcem a možná i Olomoucí. Soukup je tady třiv roky a za tři roky to mužstvo neví co má hrát. Chaotické a leckdy nepochopitelné střídání, jednou až v 88. minutě a potom zas už v 55. A že někdo tvrdí, že není věc trenéra, že hráč netrefí branku, tak já tvrdím, že je. Co dělají na tréninku, na co jezdí na soustředění a další nesmysly.Tak lehce jak hrál včera Hradec, tady hraje většina mužstev, měli tři brejky a dali z nich 2 góly. My v každém zápase několik přečíslení a výsledkem je balón v autu. Ať nikdo netvrdí, že toto nejde cvičit na treninku.Včera, střel na bránu 0. Valenta, který jediný troch ustřílel, tak není ani na lavce. Kdo lehči než Hradec tady bude hrát. Tadyta nevyrovnanost je nejlepší cesta k tomu, aby přestali chodit lidi a vysrali se na to sponzoři, co to platí. Neskutečně drahé vstupné, neschopná pořadatelská služba a strašný fotbal - toť většina domácích zápasů.

  • vokial - 15.04.2012, neděle, 15:34
    (0)

    Tolik čtiva? Jaj.. no, aspoň že dal Laďa ten čestný gól :)

  • The Reds - 15.04.2012, neděle, 15:25
    (0)

    to Tarantule: Už jsi druhý co neumí počítat: Za dvě výhry a jednu plichtu je snad 7 bodů a ne čtyři ... Ale i tak je to určitě málo, jako jarní bilance, to nepopírám.

  • tarantule - 15.04.2012, neděle, 14:26
    (0)

    Ale ještě jednou k výsledku a výsledkům. 4tyři body za jaro je SMUTNĚ MÁLO !!!! A to mš dáte jistě všichni za pravdu. Asi nemáme mužstvo , které by stále vyhrávalo. Nemáme ani trenéra úplně bez chyb. Ale má svoji vizi , ne že ne a budu za ním stát. Dává příležitost mladým jako jiní trenéři ne a mladá sestava v min. zápasech fakt udělala dojem a uhráli dobré zápasy, třebaže ne vítězné. Ale dalo se na to koukat a bylo to nadějné. Je fakt, že jsem očekával něco takového i doma, aby hra i výsledek prohřálo srdíčko.... No ... nestalo se. Škoda. Nejsem škarohlíd, leč...diváci čekají i výsledek. A s tím jarním těžko být spokojený.

  • tarantule - 15.04.2012, neděle, 14:19
    (0)

    to Babu: To já si fandění užíval. Žádné Kometa , Kometa, či Sparta ,Sparta, Jablonec, Jablonec a p. Ale velký třistačlenný sbor. Písně. Nové písně. Dííívadlo. Nádhera i pro oko i ucho šestitisícového fotbalového KULTURNÍHO labužníka. Oceňoval jsem i soupeřových hostů, kteří se přidávali ( třeba k problému PIRO . Nebyli protivníci, byli dobří proti jiným, vyhlášenějším. Nic neničili a p.)

  • Nomi73 - 15.04.2012, neděle, 13:27
    (0)

    A já sem si docela fandění užila i když sme prohráli 3:0 .. No co, tak sme prohráli,.. Ale aspoň, že se snažili dokonce.. :) A k tomu trenérovi.. Nikdo není 100% ! Včerejší sestava byla trochu chyba, pravda, docela mně tam chyběl Kuboš s Košim.. Ale chybovat je jejda lidské.. Určitě nikdo nechtěl ať to tak skončí, ale skončila.. No, my s tím už nic neuděláme tak tu furt nepindejte :) FCS nafurt ;)

  • Babu - 15.04.2012, neděle, 13:01
    (0)

    já sem si třeba fandněí vůbec neužila.. to fakt není ani na kalkulačce spočítatelné, kolik ksichtů okolo mě bylo k vidění.. bída.. za stavu 3:0 už to bylo lepší, ale jinak se mi to fakt nelíbilo..

  • tomek - 15.04.2012, neděle, 12:33
    (0)

    Vždyť včera se nato nedalo vůbec dívat,zápas uplně bez nasazení,ani si nepamatuju jestli Slovácko vůbec vyslalo nějakou nebezpečnou sřelu...jo a k tomu Trávníkovi,jeden světlý okamžik měl když nahrál Hlůpikovi do šance,jinak vyčnívaly spíše jeho kopačky než výkon :)

  • pitros - 15.04.2012, neděle, 12:25
    (0)

    eLucky: souhlasím, že Trávník byl včera při té hrůze jeden z těch lepších. Neřeším ani, jestli hraje Trávník nebo Valenta, vadí mi spíš to, že Valenta není ani na lavce. A důvod? To zůstane v kabině, to je panečku odpověď.

  • Greif - 15.04.2012, neděle, 12:23
    (0)

    Nevím proč až tak moc .. ale i tak díky za něj .. :)

  • Buchlovjak - 15.04.2012, neděle, 12:13
    (0)

    Jo Rídlsu máš recht...já si ale pořád myslím že je v kotli kopec čumilů...ale zvuk to samozřejmě mělo...

  • riedlss - 15.04.2012, neděle, 11:59
    (0)

    Náhodou. Dostaneme gól na dva nula nebo tři a jedeme pětiminutovku Jazdy takovým stylem, že to ani za výhry tak nerozjedem.Já si zápas neskutečně užil a výsledek mám úplně v piči. Jen mě mrzí, že neumíme doma ani napodobit výkon, který odvádíme venku, viz. Plzeň. No a to choreo půjdu vlastnoručně roztrhat a vyhodit:))doufám, že všichní vědí proč:))

  • Buchlovjak - 15.04.2012, neděle, 11:39
    (0)

    Jerry přesně tak :-D

  • Jerry1984 - 15.04.2012, neděle, 11:30
    (0)

    Buchlovjak: ty vybluté hovna ? :-)))

  • Buchlovjak - 15.04.2012, neděle, 11:25
    (0)

    Sem tu v noci napsal dobrý blábol :-D. Ale někteří tu melete i za střízliva hrozné nesmysly takže se za to ani nemusím moc stydět. Místo keců na netu by to chtělo pořádně fandit a ne jen čučet jak kráva před kopcem. Jinak ti co tu kňourají furt kvůli ceně lístků tak si prostě kupte permice a vyjde vám to mnohonásobně levněji. A nebo se vydejte do ciziny. Málokde to bude levnější....

  • Ykarus - 15.04.2012, neděle, 11:19
    (0)

    já myslím že je to naše klasika že se slabým doma prohrajem, nic překvapivého, ona liga je hodně vyrovnaná, když umí vyhrát i Příbram na spartě o dva goly.... Zachráněni jsme, já si jdu užit atmosféru na stadion a ti co ho sledují na netu si mohou užít jen herní projev,což je jejich chyba. Proč ten Soukup mě vyhazuje pořád mé oblíbence, nejdřív Švancik a ted' Valenta, ale já do toho nevidím.

  • Babu - 15.04.2012, neděle, 11:16
    (0)

    matigli: to ani není vtipné, o co se tu snažíš.. trenér nepřinesl nic? a zajímáš se o něj nebo jen po pokaženém zápase vytáhneš nějakou hlášku do placu? Víš o tom, že Soukup obíhá utkání dorostenců od 17 roků, 18, 19, utkání B týmu i naše soupeře? Že si nechává dělat podrobné analýzy fyzičky, přihrávek, úspěšnosti střel? Že se připravuje na naše soupeře opravdu důkladně? A že vymýšlí různé varianty tréninku, aby se procvičilo vše? Že máme asi nejvíc odchovanců v sestavě? Řekni mi KONKRÉTNĚ CO JE ŠPATNĚ a pak se možeme o něčem bavit. Neříkám, že sme super tým, ale Soukup tomu dává dost a kdyby se hráči připravili tak jako on, tak bysme byli asi ještě o pár míst v tabulce výš ;) jak on asi ovlivní to, že Hlúpik netrefí prázdnů branku? A neříkejte, prosím, tréninkem.. on jim nevidí do hlavy při zápase a nemá jejich nohy..

  • matigli - 15.04.2012, neděle, 11:05
    (0)

    to Jerry 1894...no jestli přinesl trenér něco do kabiny (chlebíčky, párečky) to nevidím,ale na hřiště nepřinesl nic.Výkon jsem nerozabíral...každý normální člověk viděl,že to bylo fiasko,které se nedá jen tak zopakovat....takže jsem optimista.

  • eLucky - 15.04.2012, neděle, 10:55
    (0)

    to pitros: Volešáka i Valentu s přehledem převyšuje Tráva! Včera to byl jeho zatím nejhorší zápas za áčko, ale přesto byl jedním z nejlepších na hřišti. Jsme prakticky jistě zachráněni, Valenta je tu tři roky, je to hráč na kterém by ten tým měl stát, ale bohužel pro něj, i pro Slovácko, neustále se nemůže dostat do pohody a i přes občasné dobré výkony celkově promrhal své šance tady, a právě na jeho úkor se dostal dle mého názoru do sestavy Tráva, který ukazuje, že si šanci zaslouží! Včerejší zápas skončil na výsledkové tabuli hůř, než to vypadalo na hřišti, hradec dal ze dvou střel tři góly a my sme celý zápas bušili do zatažené obrany, což prostě neumíme. Proto podáváme dlouhodobě skvělé výkony proti týmům, které hrají fotbal, ale proti takovým nekopům si prostě nevíme rady... podle mě právě dravé mládí, které teď dostává příležitost, to může změnit!

  • Babu - 15.04.2012, neděle, 10:54
    (0)

    máme třicet bodů, sme zachránění a zkoušíme různé sestavy, kombinace, včera se nevyvedla, ale zase je to poučení.. !! Proč NIKDY NECHVÁLÍTE? Trávník je super borec, který si tam vodí o deset let starší zkušené borce, Heča získává tlakem na sebe další zkušenosti, Daníček je už stálice v základu, Hlúpik trošku horší, ale stále má čas a víme, co v něm je.. ale o tom radši neřeknete ani ň, protože zde není trendy říkat to dobré :)

  • Babu - 15.04.2012, neděle, 10:52
    (0)

    bože, se poserte, že se prohrálo.. tak jezděte na kometu nebo na nějaké jiné hvězdičky. Chápete, co se děje? Já vám to řeknu, NIC! Měli sme problémy se sestavou, tak v Budějovicích nastoupili mladí a udělali bod, pak sme dvakrát venku prohráli, ale podali sme remízový výkon a mohly být dva body, teď se prostě do sestavy vrátili ti zkušení plus trávník a zkolabovalo to. Co je na tom divného? Sou to lidi a každý si nesedne s každým (myšleno na hřišti). Prostě Soukupovi se nepodařilo je sladit na stejnou notu. Jak hrál hradec? hovno, jak my? dvojité. Može se to stat? Može a stalo. Jedeme dál. A nefrflejte furt...

  • Jerry1984 - 15.04.2012, neděle, 10:50
    (0)

    matigli: když tam nevidíš, co tam přinesl trenér je jen a jen tvůj problém :-). Já tam vidím, co do týmu trenér přinesl a myslím si, že je to dobře nastartované. včerejší výsledek ale nekomentuju, to už jste probrali si myslím lepší jak celá kabina..

  • matigli - 15.04.2012, neděle, 10:42
    (0)

    Bohužel musím konstatovat, že mě naše mužstvo připadá, že nemá žádný systém hry.I když jsme měli po podzimu nezvykle, na naše poměry, hodně bodů,tak tam nevidím,že by mu trenér vtiskl nějaký svůj rukopis.Někdy dokonce nechápu jeho myšlenkové pochody, když prohráváme o jeden gól a na hřiště posílá obránce (ve venkovních zápasech téměř pravidlem).Samozřejmě ,že hrají hráči,ale na zápas je připravuje on, měl by vybrat ty nejlepší, nebo určit taktiku jestli je toho schopen.Já tam nevidím ani jedno.Včerejší porážka na můj názor nemá žádný vliv, jsem o tom přesvědčen dlouhodobě.

  • Greif - 15.04.2012, neděle, 10:32
    (0)

    Ta nahrávka na Hlůpika byla špatná ? No nebyla nejlepší ale zvládl to .. a pak ta střela co šla nad ..z přihrávky z pravé strany .. taky dobrý balon .. Ta zaloha neni idealni ale jsem rad ze ti mladi dostavaji prilezitost .. Tot vse .. Samozrejme je me Vite lito ale co uz ...

  • pitros - 15.04.2012, neděle, 10:31
    (0)

    jinak já se ti nesnažím vnutit můj názor, každý máme právo na ten svůj, to je jasné. Jen mi vadí, když jdu na fotbal, odmítnu lístek zdarma, zaplatím 160,-Kč za lupen, natáhnu tam ještě další dva kamarády, podpoříme tak vlastně klub, a čeho se nám za odměnu dostane? To mi vadí.

  • pitros - 15.04.2012, neděle, 10:29
    (0)

    Greife, já to myslel jinak, ale to je jedno. Dobře, Víťa dal jednoho góla (ne střelou, ale takovou tečí), který znamenal tři body, ale to je šumák. Rozhodně ale dával fantastické přihrávky, které měly oči, zkoušel střílet (a že spousta střel stála za to, jen to bohužel neskončilo gólem), prostě a jednoduše snažil se. To mi ale v současném týmu chybí, včera jsem neviděl jedinou přihrávku po zemi za obranu, všechno vzduchem a úplně k ničemu.

  • Greif - 15.04.2012, neděle, 10:21
    (0)

    Není neoblíbený ..nevím zda mám nějké neoblíbené..jen je pro mě neperspektivní hráč ..60 zápasů a kolik dal golu z těch strel?Sic Volešák taky nic moc ale mu se o něco více daří ..

  • pitros - 15.04.2012, neděle, 09:59
    (0)

    Ale Greife, takový idiot, ne takoví idiot :-D Greife a kolik těch příležitostí dostal? A chceš mi říct, že když hrál, tak nestřílel? Dyť jako jeden z mála vystřelil nebo to aspoň zkusil zpoza šestnáctky, ostatní to tahají až do kuchyně. Takže tobě přijde v pořádku, že si trenér vyhazuje hráče jen tak z plezíru? Super, doufám, že příštím neoblíbencem bude tvůj kůň. Jsem zvědav na tvé názory pak.

  • plasátko - 15.04.2012, neděle, 09:52
    (0)

    Jsme nejnevyrovnanější mužstvo v lize,a je potřeba hledat příčinu, proč tomu tak je ,ano Volešák , Pavelka, logicky naprosto o ničem

  • None77 - 15.04.2012, neděle, 09:37
    (0)

    Byť to rozjitří emoce , souhlas s Pitrosem. Bilance mužstva na jaře je naprosto tristní a je to pořád dokola. Několik let zde neexistuje záloha a sám Došek to v útoku neuhraje. Nejslabším hráč na hřišti je dlouhodobě Volešák. Valenta, který se rozehrál a hrál obstojně, a občas uměl zahrát, tak ho vyřadí, protože mu řekně svůj názor. Stejné jako když Mazura vypral Zelenku. Trávník, který včera hrál, chtěl hrát a měl pohyb, tak ho v 60 minutě vystřídá. Včera naprosto scházel pohyb a vůbec nějaký smysl chtít hrát, proti Hradci nevystřelit doma na bránu je fakt tristní. Já nechápu, co dělají celý týden na tréninku. Jsme nejnevyrovnanější mužstvo v lize a je nepochopotelné, že několikrát za sezónu a z pravidla v domácích zápasech přijde takový pokles výkonosti.

  • Jerry1984 - 15.04.2012, neděle, 09:36
    (0)

    šmarjáá musíte tu spamovat ? Bych se taky rád dozvěděl něco..

  • plasátko - 15.04.2012, neděle, 09:32
    (0)

    proč asi dnes nejde spustit tiskovka po zápase s Hradcem ? když včera to jelo, protože Soukup je hotová fotbalová kalamita i s jeho "fotbalovým výběrem", nechat hrávat dřevěné poleno Doška, který zápas co zápas čichá k pampeliškám je už tristní !

  • Greif - 15.04.2012, neděle, 08:28
    (0)

    Pitrosi ty si takoví idiot že si nevidíš na špičku nosa ..Valenta umí vystřelit??? Hahaha a kolik dal golu ze střeli ? 0!!! Je to neperspektivní hhráč radši tam uvidím Trávníka s Daníčkem a Filipko ..bohužel už důchodce ..jen at si heča zahraje.A někoho místo Doška .. leda Kovář či Čtvrtna ale to by bylo zase pískání z Céčka kdyby se mladým nedařilo.A pavelka bohužel není náš takže včil bych ho nechal sedet.Když ho koupíme má na základ ale včil ne.Neříkám že Soukup neudělá občas chybu..třeba bych tam nechal hrát Košůta místo Mezlíka ale co už ... je přeci jen po zranění není kam spěchat.

  • Flusatko - 15.04.2012, neděle, 02:46
    (0)

    Dneska to bylo hrozne, odporne, ale netreba se k tomu vracet. Nepovedlo se, ale nic se nedeje. Za Soukupa budme radi, jeden z mala dobrych treneru co tady kdy byli. Hotove

  • Buchlovjak - 15.04.2012, neděle, 00:50
    (0)

    Já to tady ani nebudu číst...vy jste nic a my jsme fans!Tímto se omlouvám ostatním co nejsou zde vybluté hovna.....zvracet dovede i cvičená opička....fcs nafurt!

  • pitros - 15.04.2012, neděle, 00:43
    (0)

    jinak lituju toho jedince, který hodil po čárovém to pivo a trefil ho. Doufám, že jsi chlapče spokojený, z klubu ti určitě poděkují za pěknou pokutu. Můžeš si myslet co chceš, zakřičet co chceš, ale házet pivo po rozhodčích...

  • pitros - 15.04.2012, neděle, 00:03
    (0)

    jinak musím říct, že výkon Slovácka byl v Plzni mnohem sympatičtější než dnes. A myslím, že to bylo stylem hry a snahou o kombinaci. Jasně, že proti zataženému mančaftu se hraje hůř, ale pokud chceš hrát ligu, tak si s tím musíš doprdele poradit, a ne doma schytat trojku, navíc s týmem, který má problém vstřelit gól.

  • pitros - 15.04.2012, neděle, 00:00
    (0)

    po výkonu v Plzni? Kolik brali bodů? Myslím, že 0. Takže co z toho? Pokud byl výkon podle tebe dobrý, tak proč tam zase nasral Doška a úplně změnil styl hry? A Došek buď stál v ofsajdu, a když ne, tak byl stejně nulový. Raději bych tam teda viděl nějakého nezkušeného nadějného juniora, ten by se aspoň snažil. A věř tomu, že to není o šťastném nebo nešťastném výběru. Valenta, který umí vystřelit, umí přihrát, není ani na lavičce. Protože nepodal ruku Soukupovi v Budějicích? Za to se trestá přeřazením do béčka? No panečku, to jsou mi věci. Jinak, pokud sis všímal hráčů, nikdo se nenabízel, nebyl tam pohyb proti míči, prostě nula od nuly pošla.

  • Pablo88 - 14.04.2012, sobota, 23:53
    (0)

    jak jsou všichni zas chytří :-D Po výkonu v Plzni nikdo nekritizoval...Dnešní sestava ale dobrá nebyla...Jako, na střídačce zkušení mazáci, uzdravení a Soukup pořád staví především mládí, měl by víc namíchat, když má prázdnou marodku. Dnes neměl hold šťastný výběr. Osobně si myslím, že by v bráně měl bejt Filipko, dostat doma 3 góly od zhruba stejně kvalitního soupeře je dost! Možná i faktor podcenění...Hradci hrozně přeju záchranu, ještě perníčci vyhráli, no super, ale mohli to VOTROCI odložit o tejden. Jak si to Slovácko udělalo, tak to má. Snad ta facka pomůže na Slavii :-) O přestávce by měl klub řešit, co si myslel, že vyřešil vyhozením Švancary: tým, který staví ofenzivu na jednom jediném schopném hráči nemá moc dobré vyhlídky stability v bodech. Než mladí dorostou minimálně.

  • pitros - 14.04.2012, sobota, 23:33
    (0)

    ale Soukup je člověk, který staví mančaft. A staví ho špatně. A že nemáme hráče ve formě? No bodejť, když je vidím několikrát týdně na kafíčku s cigaretkou v papulce, nebo jak vybíhají z kavárničky s tím, že za 5 minut mají trénink. Chce to otevřít oči a ptát se na příčiny toho, proč nikdo nemá formu.

  • antonio22 - 14.04.2012, sobota, 23:30
    (0)

    lidi s takým mančaftem buďte rádi, že nejsme o bod za baníkem-podívejte na jejich útok:-) vždyť mi nemáme ani jednoho hráče ve formě, tak nevyhazujte soukupa

  • pitros - 14.04.2012, sobota, 23:11
    (0)

    konečně si někdo začíná všímat těch zvláštních tahů. Co takového ti hráči udělali, že nehrají? Proč Filipko, Valenta a podobní nejsou ani na lavce? Záloha nefunguje, ale Valenty nikde. Pane trenér, vymyká se vám to z rukou. Hlavně že má Soukup výborné odůvodnění pro fanoušky - to jsou věci, které mají zůstat v kabině. Leda hovno, léčí si komplexy a když mu hráč neleze do prdele, tak skončí klidně i v béčku. Výborně, super přístup. SOUKUP VEN!!!!!

  • FOREVER - 14.04.2012, sobota, 23:05
    (0)

    v útoku jsme bezzubí 22 golů za 25 zápasů je bída a ta obrana taky katastrofa.. pět hráčů se tam díví jak si hradečák probíhá hřištěm a trefí to krásně k tyči( samozřejmě na takový gol by se slovácko nikdy nezmohlo) opět se potvrdilo to že kdo potřebuje body tak slovácko je ideálním soupeřem .. a zase se opakuje ta minulá stašná sezona s katastrofálním jarem asi po tom podzimu už ztratili motivaci nebo co.. já bych se teda nespokojil jen s tim že se zachrání, ale fotbalisti asi jo a o 40 bodech ať si nechají zdát .. ale překvapilo mě že se snažily až do konce, ale co z toho když na to nemají

  • bagr77 - 14.04.2012, sobota, 22:59
    (0)

    No nic,super FCS,vsadil bych boty,že hráči na lavičce,co dnes seděli jou všichni lepší než ti co hráli místo nich,proč seděl Kordula,Pavelka,Kubáň,Filipko,na lavici ani už nechodí V.Valenta,protože si zas pan trenér vymýšlí nesmysly,tragédie!!

  • plasátko - 14.04.2012, sobota, 22:43
    (0)

    výborně pitrosi!!!!!!!je to sicekrutá, ale zcela pravdivá realita

  • Pedro - 14.04.2012, sobota, 22:39
    (0)

    Nejde o to, že by si nevěděli rady s upracovanou obranou, ti naši chudáci si neví rady s žádnou obranou. Rozdáváme body mužsrvu, které patří k nejslabším celkům jara !!!! je to jako loni z Brnem!!! proč , protože máme jeden z nejslabších útoků v soutěži!! koho chceme přehrát tou průhlednou hrou?? Došek je dávno za zenitem, není žádným přínosem, je to pouze sklepávač bez pořádného pohybu, a tuto hru každý soupeř velmi dobře zná. a záloha? nepružná až hrůza. samá naděje tam hraje, ale střed jřiště málo kdy máme. Heča? šikovný kluk, ale má ještě čas, první branka je jeho...kde je Filipko? proč nehraje Melichárek, o obraně nemluvě...ta je děravá už celé jaro.

  • pitros - 14.04.2012, sobota, 22:36
    (0)

    je fakt, že kotel za dnešek zaslouží velkou poklonu, za stavu 0:3 pokřik vyrovnat mě velice pobavil. Jde vidět, že si nenecháte zkazit náladu a to se mi líbí, to myslím vážně. Jinak je otázka, proč předchozí zápasy vypadaly herně líp. Myslím, že je to v tom, že nehrál Došek a nebylo na koho nakopávat balony, nutilo je to hrát víc kombinačně, a tam je právě zakopaný pes. Soukup v Hradišti pohřbil kombinační hru, jen nechápu, že to tolik lidí pořád nevidí. Z mého pohledu je to jeden z nejhorších trenérů, kteří v Hradišti působili. Z historie je známo, že hráči v Hradišti vždycky potřebovali pevnou ruku, a pak i něco předvedli, ne to, co bylo k vidění dnes.

  • quatchud - 14.04.2012, sobota, 22:28
    (0)

    nemyslím si že by hradec hrál slabě ba právě si myslím že hrál takticky na jedna!!! naši si nevěděli absolutně rady co s tou jejich propracovanou obranou dělat!!!alespoň snaha se jim opravdu upřít nedá,prostě i to se ve fotbale stává.věřím že si z toho vezmou alespoň ponaučení do příště a zase bude hejjjjj !!!!!

  • tarantule - 14.04.2012, sobota, 22:27
    (0)

    Ale jedno velké pozitivum musím vypíchnout. Byl jsem nadšen z FANOUŠKÚ jejich zpěvu. Na FANASTICOS , jejich ohromné síly povzbuzování za všech okolností a za jakýchkoliv výsledků. Tohle musí závidět všechny ostatní fans ostatních klubů. Takové fanaticos NIKDO NEPORAZÍ !!!!!!!

  • tarantule - 14.04.2012, sobota, 22:19
    (0)

    Jasná je ta skutečnost, že jsme končili na podzim se 26 body a byla optimistická vize dotáhnout to na 4O bodů po skončení ročníku. T.j. přidat zdánlivě snadných 14. Skutečnost je taková, kdy se sám sebe ptám: kde je vzít, získat 5 kol před cílem ? Na jaro jsme vybojovali celé 4 ( slovy ČTYŘI ) body. Jedeme na Slávii, do Liberce a Příbrami. Doma Teplice a Žižkov. Takže není důvod jásat. Snad se nebudeme třepat před sestupem. Ale co dál ? ? ? Líbily se mě byť prohrané zápasy s mladými( Plzeň, Jablonec) a byl velmi napjat a v očekávání na parádní domácí fotbal. Že prostě budu na fotbale RÁÁÁD. ....Ale nebyl jsem. A nikdo nemůže říct, že bych byl špatný fanda. Nepřejícný nebo málo zapálený. Prostě dnes jsem šel z fotbalu zase smutný . . !

  • antonio22 - 14.04.2012, sobota, 22:11
    (0)

    z naší strany dobrý zápas, chyběla uvolněnost ve finální fázi. ale bojovalo se, taková porážka ani nezapáchá;-) ondřejka mě velmi překvapil - na naše poměry extra tempo

  • pitros - 14.04.2012, sobota, 22:01
    (0)

    no za 160,-Kč to teda byla podívaná náramná. Na céčku bylo slyšet hodně hlasů o tom, že na příští zápas jim serou. Nedivím se. A jedna rada pro hráče, chlapci méně kouřit, více trénovat.

  • Jerry1984 - 14.04.2012, sobota, 22:01
    (0)

    Artigas: uklidni se..možná se budeš divit, ale na stadion a do kotle chodí pravidelně hodně pracujících..a když už se nemáš jak dostat na stadion tak tady aspoň pokaždé nekibicuj.. co se týká zápasu, je to škodá, zápas blbec, nic jede se dál..

  • kecipep - 14.04.2012, sobota, 21:20
    (0)

    Dnes tu Hradec podal asi nejslabší výkon ze všech soupeřů, co zde letos hráli.. Bohužel ani na takový výkon jsme dnes neměli :-) Rozhodně bych hráče nezatracoval, dneska chybělo ten koncový ocásek no.

  • Artigas - 14.04.2012, sobota, 21:20
    (0)

    a to je to kdyby... a kdybys nekecal; všeci si na takových, jak je Hradec, dělají skore, jenom FCS jim to pustí-šak co, je nahrané...

  • Brutik - 14.04.2012, sobota, 21:10
    (0)

    aaa..úchylové se už ozvali...kdyby ve 3.minutě ten Hlúpikův lob šel do brány, tak tu teď máme skandujícího Artigase, jak právě dorazil ze stadecu ze super zápasu :-D..prostě haluz branka a ona když někdo hraje totální beton, na to tým bohužel nemáme to přehrát..

  • Artigas - 14.04.2012, sobota, 20:45
    (0)

    NZNamy: no eště že nahráli cosi na podzim, jinak se zas třepali o udržení...

  • NZNamy - 14.04.2012, sobota, 20:44
    (0)

    Ono taky, když chodí před šestnáctkou do 3 hráčů Hradce, to se fakt nedá nic lepšího vykouzlit - no snad jim ten debakl bude aspoň k nějakému poučení...

  • NZNamy - 14.04.2012, sobota, 20:43
    (0)

    Artigas - no, zahrají... Asi to bude tím, že Plzeň nebránila a narozdíl od Hradce fotbal hrát chtěla. Průser dnešního zápasu je v tom, že si dali napůl vlastní gól a pak Hradec mohl opravdu hrát jen to, s čím sem přijel a není překvapivé, že mu to fungovalo.

  • NZNamy - 14.04.2012, sobota, 20:41
    (0)

    prokaučovaný zápas, jaxsviňa!! :-((

  • NZNamy - 14.04.2012, sobota, 20:41
    (0)

    Oni si snad myslí, že jsou Barcelona aby ten balon dovezli do brány!!! A proč tam Soukup drží Ondřejku, když hraje tzotální hovno? Proč tam nedá Čtvrtňu? To by pak snad konečně zkusili aspoň dát slušný centr!!!

  • Artigas - 14.04.2012, sobota, 20:31
    (0)

    To je ubohost; hradečtí nekopové si přijeli do Hraďáku spravit chut´- 3:0 to je debakl... hudlaři dřeváčtí...

  • Artigas - 14.04.2012, sobota, 20:26
    (0)

    Su zvědavý, na co se vymluví-proti mistrovi zahrají a s takovýma lamama nejsou schopní trefit bránu; poslední mač, co jsem se díval-zbytečné pouštět net...

  • Artigas - 14.04.2012, sobota, 20:24
    (0)

    ... a na toto už vůbec-od jakýchsi otroků dostat doma dva kusany?!?! prý nahrajeme 40 bodů... tak veliké kulové...

  • Artigas - 14.04.2012, sobota, 20:05
    (0)

    jaképak vymlouval?! Dělám v nepřetržitém, jenže to ty asi neznáš,že... já nejsem študák, abych měl přes víkend volno; nehledě k tomu, že těch pomalu 100 kiláků jezdit kvůli tomu, abych viděl 0:0 nebo prohru, to se mi fakt nechce...

  • kecipep - 14.04.2012, sobota, 19:58
    (0)

    No jen že ses dlouho vymlouval, jak přes zápasy makáš, tak aspoň teď vyplula pravda na povrch ;)

  • Artigas - 14.04.2012, sobota, 19:43
    (0)

    A co bych tam dělal-díval se na tu holomajznu? To bohatě stačí přes net...

  • kecipep - 14.04.2012, sobota, 19:38
    (0)

    tichučko a jednou doraž i na stadion!!!!! Asi nejsi pořád v práci, když to stále sleduješ na netu a máš čas tu vypisovat.

  • Artigas - 14.04.2012, sobota, 19:27
    (0)

    A tři domácí zápasy, tj. 9 bodů?! S takovou hrou jak dneska těžko...

  • Artigas - 14.04.2012, sobota, 19:15
    (0)

    To je zas co-200 minut čekají votroci na gol a dají ho na Slovácku?!?! Kuwa, tož s kým do konca vyhrajem, když ne s takovým soupeřem?!?!

pristi
 Další články:
17.04.2012, úterý, 12:09 - Slovácko nedává góly, nákopy na Doška v utkání s Hradcem nestačily
16.04.2012, pondělí, 06:27 - Jedeme do SYNOT TIP arény!
15.04.2012, neděle, 15:18 - Slovácko zničil hattrickem Štěpán
15.04.2012, neděle, 13:29 - Trousil: Nejsme takoví fotbalisté, abychom je přehráli technicky
14.04.2012, sobota, 11:45 - Trest byl hodně přísný, ale vracet se k němu nechci, říká Ondřejka
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace