*
včera
Rozhovory | Slovácko - Sparta | Ženy
včera
Rozhovory | Hradec - Slovácko
12.09.2024
Rozhovory | Dukla - Slovácko
09.09.2024
Rozhovor | Ondřej Kukučka
06.09.2024
Slovácko na ledě | Hokej
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd
08.08.2024
Fanoušci v zápase proti Klokanovi
26.07.2024
Fanoušci v zápase proti Slavii III

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

21.09.2024 od 13:30

Městský stadion MB

Přihlášeno
39
fanoušků

Podpora se upekla na stadionu

30.06.2015, úterý, 16:46
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Pro nadcházející fotbalovou sezónu může 1. FC Slovácko počítat s větší podporou od společnosti SYNOTTIP.

Společnost SYNOTTIP se totiž rozhodla, že znásobí svou dosavadní finanční podporu. Skupina SYNOT tak nejen pokračuje ve své podpoře prvoligového týmu z Uherského Hradiště, ale výrazně ji rozšiřuje. Finanční prostředky, které poputují do klubu, nejsou předem nijak účelově vázány.

Každý fotbalový klub před začátkem nové sezóny doslova počítá peníze, které získá od svých sponzorů. Od toho se pak odvíjí nejen přestupová politika klubu, či podpora mládeže, ale také to, jakými cíli bude klub vstupovat do ligy.

Ani ne měsíc před začátkem nového ročníku SYNOT ligy přišla do klubu 1. FC Slovácko velmi pozitivní zpráva od společnosti SYNOTTIP.

„Na klub, který jsme společně s tátou zakládali, jsem nikdy nezanevřel a stále jsem se hlásil k jeho podpoře. Jsem rád, že se klubu pod součastným vedením daří, a těší mne, když můžu všude připomínat, že 1. FC Slovácko bylo již podruhé mistrem, byť jen moravským,“ říká podnikatel a senátor Ivo Valenta., který inicioval jednání s majitelem klubu doktorem Zemkem a nabídl mu násobně zvýšení dosavadní podpory ze strany skupiny SYNOT.

Jméno Heslo
text
  • ikysek - 05.07.2015, neděle, 09:09
    (0)

    http://fotbal.idnes.cz/ivo-valenta-sponzoruje-spartu-fandove-slovacka-jsou-nastvani-pbq-/fotbal.aspx?c=A150704_2175108_fotbal_tof idnes si čte zdejší diskuze :-))))

  • wiper99 - 04.07.2015, sobota, 10:06
    (0)

    tak je mě s toho tak nějak divně ,spiš smišene pocity, když měli byt volby do senatu tak tvrdil jaky je srdcař k regionu a co všechno bude pro něj dělat ,mistni lidi ho tady temeř všichni volili ,pražaci neměli pro něho slušne slovo a ted se da s těmito lidmi do holportu to ještě se Spartou , spiš bych to chapal i když nerad že třeba do Slavky když už stadion nese jmeno jeho firmy ,ale toto je normalni výsměch všem lidem a fanouškum tady v regionu a nevim jestli zrovna toto ma za potřebi a nebo si mysli že mu to pomužr v jeho senatorovaní.......nevim , ale ta fotka co je na netu je mě z ni na bliti a ještě že si taky neoblekl ten jejich dres to by bylo už to posledni....

  • ostuda slovácka - 03.07.2015, pátek, 16:58
    (0)

    Ivoš zklamal, pro toto sem ho nevolil :(

  • juancarlos - 03.07.2015, pátek, 14:51
    (0)

    z pohledu buzinesu tomu sice rozumím,z pohledu fanouška FCS se mi z toho chce zvracet. Eště by si měl udělat společnou fotečku s Mírou Cinklým, Berbrem s Ovádem, Dášou ze Švábem, Křetinským s kabelou a Jardou, protože v tom určitě byli peníze Jardy. Piča to je psycho

  • Šovkovskij - 03.07.2015, pátek, 12:38
    (0)

    Z těch jmen jsou zajímaví podle mne jen útočníci Střihavka, Jeslínek a Šultes. Ze záložníků mne nikdo neoslovil. Z obránců Kubáň a Kušnír, který ale mohl zůstat v Olomouci, která měla velký zájem, aby setrval, ale on chce do zahraničí, takže uvidíme, jestli se mu ten risk vyplatí. Jak je na tom Fryšty, těžko říct. Taky nikdy nikde pořádně nechytal, při tom si myslím, že to v sobě má.

  • eLucky - 03.07.2015, pátek, 11:57
    (0)

    Při jeho kvalitě ještě dlouho volný taky zůstane předpokládám;)

  • Michal fcs - 03.07.2015, pátek, 11:55
    (0)

    Myslím si, že Pavlík Šultésuj se Slovácku bude vyhýbat ještě pěkně dlouho...

  • karagavrylydys - 03.07.2015, pátek, 11:47
    (0)

    Šultes je mj. volný ... http://fotbal.idnes.cz/vyber-fotbalistu-bez-angazma-hraje-v-portugalsku-f71-/fot_dsouteze.aspx?c=A150703_113132_fot_dsouteze_min#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

  • Šovkovskij - 03.07.2015, pátek, 11:26
    (0)

    Dany: "kdyby se na slovacko nevysral tak tu fotbal neni a ne co pises." - To jsem nepochopil, jak to myslíš?

  • Dany-Hull City - 03.07.2015, pátek, 10:55
    (0)

    sovki: Jako za valenty seniora to nebude nikdy. Za juniora ano ale ne v takove mire, prijde mi nekdy ze vic uprednostnuje firmu nez klub. A zacinam chapat podstatu veci proc tak je!

  • Dany-Hull City - 03.07.2015, pátek, 10:53
    (0)

    sovki: kdyby se na slovacko nevysral tak tu fotbal neni a ne co pises. Melo to sve opodstatneni, z marketingu je to jasne proc to dela, ale z fotbaloveho je to chapano taky. Ovsem musim souhlasit ze to fans neozdychaji a ani mne to neprimeje fandit sparte v poharech.Sranda bude jen jak v lize budem hrat s nimi a bude mit sparta na dresu Synottip a slovácko zase Synot :D :D to bude match !

  • Šovkovskij - 03.07.2015, pátek, 10:21
    (0)

    Samozřejmě, že z marketingového hlediska to chápe každý. Ale kdyby se pan Valenta junior na Slovácko před několika lety nevysral a dával ty peníze sem, tak teď můžeme mít cíle a ambice jako Jablonec, nebo Bolehlav. Kdyby to, co rve do ligy jako celku a teď bude rvát do Sparty, narval sem, tak hrajeme poháry a o nějaké marketingu se vůbec nemusíme bavit, protože by Slovácko nebylo, omlouvám se, že to tak řeknu, takový ten ligový odpad, jako teď. Prostě kdyby ten klub fungoval a měl ambice jako za Valenty seniora.

  • eLucky - 03.07.2015, pátek, 10:14
    (0)

    to Dany: Z marketingového hlediska to zcela chápu, ale z hlediska historické role SYNOTu ve fotbale na Slovácku je to nůž do zad. Tak to prostě je!

  • Dany-Hull City - 03.07.2015, pátek, 10:11
    (0)

    DElate z komára velblouda. Nerikam ze mi to dela radost ale chapu proc to udelal.

  • eLucky - 03.07.2015, pátek, 07:57
    (0)

    to riedlss: Tak to bacha, Ivosek umí moc dobře počítat, takže ví, že v Praze by mu za ty almužny, co mu pracujů lidi tady v Synotu, ani nepřišli do práce, takže moc dobře ví, proč hlavní stan holdingu se drží stále v Hradišti;)

  • riedlss - 03.07.2015, pátek, 07:26
    (0)

    pomalu začínám mít z tohoto pána úplně jiné pocity než doposud. Ta fotka je otřesná, hnus, na blutí. Nebýt toho, co tu senior zanechal, Ivo už je dávno Pražskej.

  • Hory - 03.07.2015, pátek, 07:09
    (0)

    Moravian - plně podporuji Tvůj názor.

  • Pivo10 - 02.07.2015, čtvrtek, 22:33
    (0)

    Když sem uviděl tu fotku Ivoša s Kabelou a Lživatou nevím jestli se mám smát,brečet nebo blít.To bylo kecou jaký je slovácký patriot a teď udělá toto.Rychle zapomíná kdo je chtěl v údajné korupční aféře Synotu odstranit jako konkurenci.Jde vidět že pro něj jsou prachy až na prvním místě a co tady vybudoval jeho otec je pro něj jen úsměvná vzpomínka.Věřil jsem že bude více sponzorovat náš klub a ne jen že nám hodí pár drobných a zavře nám hubu.S tou zkurvenou Spartou to posral definitivně.

  • Moravian - 02.07.2015, čtvrtek, 22:19
    (0)

    Můj názor je ten, že po tomto kroku Iva Valenty, by se slovo Synot mělo ztratit z chorálů i veškerého supportu 1.FCS. Rve mi to srdce, protože to slovo je nerozlučně spjato s mnou milovaným klubem, ale nevidím jiné východisko. Ivo Valenta jej znesvětil a nic na tom nemění, ani podpora našemu klubu. Z té fotky se mi chce zvracet.

  • Pecan - 02.07.2015, čtvrtek, 22:11
    (0)

    Zas kdyz na druhou stranu nad tim tak premyslim, tak uplne volny mu ten klub asi zase neni, mozna kvuli ucte k seniorovi. Kdyby delal skutecne jenom byznys, tak nam nedacani korunu, takze nejaka naklonost bud kvuli otci nebo protoze je prece jen trochu fanousek tam bude. Taky me to samozrejme vadi, ze dava sparte, ale budme radi i za to neco, co dava nam, pro nas dobry kazdy milion. Stejne je to ale usmevne, zamyslete se, jak byste reagovali, kdyby vam nekdo v roce 2004 rekl, ze spartani budou v roce 2015 behat s logem Synotu na dresech... :D

  • champyon - 02.07.2015, čtvrtek, 22:08
    (0)

    Miroslav senior sa musí v hrobě obracat.

  • ondicz - 02.07.2015, čtvrtek, 20:56
    (0)

    Seniore vstávej, synátor se zbláznil!

  • Babu - 02.07.2015, čtvrtek, 19:28
    (0)

    Pecan: všechno co píšeš, je pravda. Ale asi jsme prostě my všichni tady emocionálněji zaměření více na Slovácko než kšefty oproti panu podnikateli. Já to fakt chápu po stránce obchodní, ale po stránce osobní vůbec ne. A je mi z toho víc než smutno.

  • panpetr - 02.07.2015, čtvrtek, 18:44
    (0)

    No, to jsme se teda dočkali věcí.............

  • Pan Puk - 02.07.2015, čtvrtek, 18:44
    (0)

    Takze mame podekovat Sparte ze Synot dal do Slovacka vic aby jsme neremcali. Tvl to je tragikomedie.

  • Witeek - 02.07.2015, čtvrtek, 18:35
    (0)

    Jenže co až přijede Sparta na Slovácko? „Tak na fotbal radši nepůjdu... Vždyť víte, že táta tam má doživotně své křeslo. Navenek by to bylo pro obě strany, ale srdcem je to jasné. Také Slovácku jsme teď přilepšili, to by nám fanoušci neodpustili," usmál se Valenta.

  • tomrs - 02.07.2015, čtvrtek, 17:51
    (0)

    Pecan: bohužel je to tak jak píšeš, určitě Valenta nedává peníze zadarmo a z daně situace bude chtít vytěžit maximum v podobě marketingu a Sparta je v marketingu značka, podle mě ma nejlépe propracovaný marketing ze všech prvoligových klubů, jen cpani 20-30 míčů do letenského klubu je trochu podraz na fanoušky tohoto klubu, Ke kterému se podle svých slov vždy hlásil. Nekteří z nich mu dokonce na Krčku v době kandidatury lezli za 8 Kč do prdele až to nechutné bylo.

  • vajdik - 02.07.2015, čtvrtek, 17:40
    (0)

    Pecan - ty si to napsal uplne presne jak to je!!! Valenta neni srdcar, ale podnikat..Valenta nesel delat politiku pro lidi..ale za sebe..aby byl bliz deni u hazardu, aby spolupracoval s Babisem.. Valenta neopravil v UH stadion..to se platila z porcovani medveda za vlady ODS ktere Valenta sponzoroval :-D

  • Pecan - 02.07.2015, čtvrtek, 17:29
    (0)

    Valenta dela predevsim to co je vyhodne pro Synot, on neni nejaky velky regionalni srcar, po tom, co se po novu rozdeluji dane z hazardu, tak do regionu taky dava zlomek toho co driv. Spojeni se Slovackem neni markwtingove zajimave. Klub stoji marketingove uplne za prd a i u nas ve Zlechove mame lepsi reklamu na ro kdyz hraje mostni SK nez ma Slovacko na sve zapasy. Sparta byva casto v televizi, fandi ji daleko vic lidi nez FCS a to napric celou republikou, zatimco FCS fandi jenom lidi od nas, navic se pravidelne umistuji v top 2, obcas vyjimecne skonci hur, hraji pravidelne kvalifikace o evropske pohary a kdyz se zadari tak i zakladni skupinu. Ja jim nefandim ani omylem, prave naopak, ale toto jsoi tvrda fakta. My z toho, co jsem popsal nemame ani jedno bohuzel, pak se nemuzeme divit, ze jsme pro velke sponzpry nezajimavi. Sponzorovat Slovacko je otazka srdce, protoze ty penize se sponzorum nikdy nijak nevrati. Valenta se na to nediva srdcem, ale rozumem, on i kdyz to rika, tak neni zadny velky fanousek Slovacka. Do politiky sel taky hlavne kvuli tomu, aby ziskal nove kontakty, ktere by mu pomohly v byznysu a ne kvuli tomu, aby pomahal regionu, jak tvrdi, protoze to z pozice jednoho senatora tezko muze.

  • tvojemama - 02.07.2015, čtvrtek, 15:18
    (0)

    byznys pro synot, treba diky tomu vydelaji nejake miliony navic a pak aspon neco zas da Slovacku :)

  • tomrs - 02.07.2015, čtvrtek, 15:13
    (0)

    eLucky: tak jak říkáš, především jde o byznys a pro SYNOT je to výhodné z hlediska marketingu být na prsou týmu, který bude bojovat o LM, případně bude hrát LM, dneska se na nějaké cítění nebo pocity už nehraje. Každopádně Slovácku dal tzv. chudobné, na zacpání pusy.Škoda, že když tak píše o svém tátovi, jak jsem jim podařilo vybudovat tady stadion není generálním partnerem Slovácka právě Valenta.

  • eLucky - 02.07.2015, čtvrtek, 14:59
    (0)

    Synot je navždy součástí historie klubu! Ivošovi dnešní kroky sice chápu z hlediska marketingového, ale z hlediska znalosti historie jeho rodiny ve fotbale na Slovácku jsou tyto kroky přinejmenším diskutabilní. Bohužel pro nás Ivoš je především tvrdý byznysmen, kdežto senior bral fotbalový klub jako své dítě a byla to pro něj především srdcová záležitost a až potom forma marketingové prezentace. Taková je realita, kterou všeci známe. Ještě více bysme si proto letos měli připomenout smutné výroči již 7mi let od umrtí Miroslava Valenty seniora!

    https://www.youtube.com/watch?v=KCcNGEkPrlg

  • duffino - 02.07.2015, čtvrtek, 14:49
    (0)

    Hlavně poďme fandit FC Synot. a nejlépe na zápase se Spartou. Je mi na blití.

  • tvojemama - 02.07.2015, čtvrtek, 14:42
    (0)

    Babu - před hodinou jestli nakonec ty peníze Valenty k nám nebyly jen na zacpání huby než prasklo tohle.. Tak porad aspon neco pro nas. Pro nej je to dost vyhodne mit synottip na dresech Sparty

  • Gatsby - 02.07.2015, čtvrtek, 14:35
    (0)

    Jak říká Bábu, bylo to jen zacpání huby. Jak by to vypadalo, kdyby sponzoroval Spartu a Slovácku dal prd? Do Slovácka něco dal, aby to nevypadalo blbě a par dní potom si podá ruku s Křesťanským.

  • romirgo - 02.07.2015, čtvrtek, 14:19
    (0)

    Je to smutné ale je to bohužel realita. Bude zase boj o záchranu.

  • fanfan - 02.07.2015, čtvrtek, 13:30
    (0)

    Valentovi o klub vůbec nejde. Hodil sem ohlodanou kost aby lidi co ho volili nebrblali a aby ho otec v noci nechodil strasit. Stejný vychcan jak Křetínský. Teď už jenom zbývá aby si sparta odebrala Koného a pohádky je konec.

  • Šovkovskij - 02.07.2015, čtvrtek, 12:54
    (0)

    Já nevím, jestli se mám smát, nebo plakat, to je tragikomedie:-) Babu: Taky mne to napadlo...

  • Babu - 02.07.2015, čtvrtek, 12:48
    (0)

    jestli nakonec ty peníze Valenty k nám nebyly jen na zacpání huby než prasklo tohle..

  • riedlss - 02.07.2015, čtvrtek, 12:34
    (0)

    Sparta? ta to potřebuje z celé synotligy určitě nejvíc :D božešmarja :D

  • andretti - 02.07.2015, čtvrtek, 12:33
    (0)

    Aj na to Čéčko by šlo dopsat tip :-)

  • Pan Puk - 02.07.2015, čtvrtek, 12:31
    (0)

  • andretti - 02.07.2015, čtvrtek, 11:59
    (0)

    synottip je generálním partnerem ac sparta....proč to nejde doma a dá to práglu...

  • eLucky - 02.07.2015, čtvrtek, 11:48
    (0)

    To už není ani kočkopes ale kočkopsopotkanoholub!

  • Babu - 02.07.2015, čtvrtek, 11:27
    (0)

    to je docela smutné... ok, dali Jablonci, chápali jsme to spíše jako politický krok, ale teď už i Sparta? Je to celé trochu košaté, synottip podporuje Jablonec, Spartu a Slovácko a liga nese název Synot liga... jak je všechno zemědělství Babišovo, tak profi fotbal asi bude Ivošův

  • Hory - 02.07.2015, čtvrtek, 11:16
    (0)

    Ta podpora která je tu deklarována (pro Slovácko) není nijak závratná, když to řeknu zlehčeně, šla z nuly na něco, ale těch podmínek co za tím je...to vyšlo hodně draho, za to málo, co ve finále z toho bude klub mít. To ve Spartě,ani Jablonci by si p. Valenta nedovolil.

  • karagavrylydys - 02.07.2015, čtvrtek, 11:10
    (0)

    Slušně okomentovat logo Synottipu na rudém dresu zku.vené Sparty snad ani nelze ...

  • KotelGuláše - 02.07.2015, čtvrtek, 11:04
    (0)

    Podle mě začalo sponzorství Jablonce tím,že Ivo dostal slib,že bude později generalním partnerem ligy a zvýšená podpora Slovácka je takové držhubné za to že bude na dresu Sparty. No buďme rádi za každou korunu,ale nemohu říct,že mě to neštve.

  • KotelGuláše - 02.07.2015, čtvrtek, 11:00
    (0)

    Je to smutné. Být na dresu Sparty něco stojí a určitě tedy víc než co dá na Slovácko. Škoda že všechny tyto peníze nejdou jen do našeho klubu. Ale co naděláme no.

  • Pan Puk - 02.07.2015, čtvrtek, 10:51
    (0)

    zdrh>hmmm zajímavé. Liga, Jablonec, Sparta, a ..... Slovácko Ještě toho Berbra podchytit a má Ivoš celý český fotbal.

  • zdrh - 02.07.2015, čtvrtek, 10:32
    (0)

    Podle sparťanského zpravodaje bude Synottip na dresech Sparty http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/240678/sparta-ma-noveho-sponzora-na-jejich-dresech-bude-synot-tip.html

  • Šovkovskij - 01.07.2015, středa, 13:10
    (0)

    eLucky: Nechtěl jsem to tak napsat, ale s Rósou jsi to vystihl přesně:-)

  • eLucky - 01.07.2015, středa, 13:06
    (0)

    to Šovki: Nic proti židákom, ale Rosenfeld je typický představitel této menšiny se vším všudy:D Patriotismus je vidět u Zemka a Valenty. Jiní ho buď nemají, nebo na to prostě nemají prachy.

  • Šovkovskij - 01.07.2015, středa, 13:00
    (0)

    eLucky: To mohu podepsat. ČZ něco dává, ale jsou to opravdu drobné, nicméně aspoň něco. Pokud vím, tak management Zbrojovsky se kdysi vyjádřil, že české fotbalové prostředí není důvěryhodné, čemuž teda nevěřím:-D Jinak je pravda, že to jsou všechno (kromě Haméčka a nivnické Liney, která je taky partnerem klubu) prakticky firmy, které nepotřebují oslovit, zaujmout obyčejnou veřejnost. Kdo si koupí letadlo z Letu, nebo jeřáb ze Slováckých (jinak Rosenveld je strašklivý škrťa):-D Ale na druhou stranu si říkám, že by tam mohl být určitý patriotismus.

  • KotelGuláše - 01.07.2015, středa, 11:34
    (0)

    Já spíš myslel,abychom si hned nemalovali,že budem mít najednou rozpočet jak sparta :-)

  • KotelGuláše - 01.07.2015, středa, 11:33
    (0)

    Ono je to i někdy lepší nezveřejňovat. Nakonec,třeba to nemaj ani přesně dané kolik to bude. Třeba je to i závislé na nějakých výsledcích apod.

  • riedlss - 01.07.2015, středa, 11:26
    (0)

    KotelGuláše: neber to nijak útočně Oskare :) já jen, že tohle už není pro nás podstatné(jak říkáš, každá kačka dobrá a fanouška to potěší), teda alespoň vedení to z cela jistě nepovažuje jako důležité zveřejňovat.

  • KotelGuláše - 01.07.2015, středa, 11:15
    (0)

    To Riedlss: to máš pravdu. Já jsem vděčný za jakoukoliv částku pro slovácko a za tato Ivošova pozitivní slova.

  • eLucky - 01.07.2015, středa, 10:26
    (0)

    to xxpaloxx: Ale to je věc druhá;) Na druhů stranu, pokud by někdo chtěl klubu pomoct, tak toto by nemusel být překážka v podpoře klubu, jde přece "obejít" tyto lidi přes Zemka. Jinak Krejčímu možeme vyčítat audinu apod. kraviny, ale faktem je, že finance klubu drží za každou cenu na uzdě od té doby co tu je a ačkoli bych mu mnoho věcí vytkl, tak po finanční stránce drží klub na uzdě tak, aby se nedostal do situace jaká tu nastala za Řezníka a jaká je dnes např. v Baníku. Nicméně podporovat klub můžeme i jinak než sponzoringem s okamžitým viditelným příjmem v kase klubu. Ne každý má jaksi na to dávat klubu peníze. Jsou jiné cesty podpory, je to jeno o tom chtít. Samozřejmě souhlasím, že klub to taky nemůže dělat stylem, dejte nám prachy a o víc se nestarejte;):D Respektive může, ale pak se nemůžeme divit, že vlastně 90% sponzoringu je Zemek, Valenta a stát:D

  • riedlss - 01.07.2015, středa, 10:26
    (0)

    Ty částky nechte laskavě na nich a nediskutujte o nich, je to trapné číst....snad nechcete, aby Vám tu někdo vypsal o jaké sumy jde?!!

  • xxpaloxx - 01.07.2015, středa, 10:11
    (0)

    Nechápu , proč se tady všichni zalamují nad tím ,že firmy regionu nesponzorují naši zábavu. Pořád nějak zapomínáte na to , že je to vlastně v jejich případě sáhnutí do vlastní kapsy a přispívání na prapodivnou finanční politiku vedení klubu. Ale možnost tady je. Založte účet u banky , jděte příkladem a každý měsíc na něj posílejte např. 1 000 kč z výplaty na vylepšení situace v klubu ,např pana Pojezdného , nebo Krejčího.

  • Babu - 01.07.2015, středa, 09:44
    (0)

    KotelGuláše: 20 mega :D no jéje, kéž by :) FCS10:pracuje se na tom, pokud vím. A vypadá to fajn :) konečně to tu vypadá pozitivněji :)

  • Ykarus - 01.07.2015, středa, 09:09
    (0)

    Jak říká Šovki, konečně aspon' něco co me udělalo radost, hlavně mě potěšili ty Ivovi slova.

  • KotelGuláše - 01.07.2015, středa, 08:41
    (0)

    No taky je otazka co to přesně znamena znásobit podporu v klubu. Jestli do teď dával Synot kupříkladu 3mega a teď to bude šest je pěkné,ale abychom si pod tím nepředstavovali že nám dá 20mega. To asi ne.

  • eLucky - 01.07.2015, středa, 07:58
    (0)

    to Šovki: Nevim kolik, ale ČZ už něco dává/dávala Slovácku rozhodně;) O ostatních nic takového říct nejde. Ale víceméně všechny velké firmy v regionu spojuje cizí kapitál, nejsou to místní majitelé. Až na Slovácké strojírny, ale Rosenfeld nedává moc drobných ani na sport v samotném Brodě, tak těžko bude dávat na Slovácko. Další nevýhoda je v tom, že jsou to vesměs firmy, které nemají zapotřebí - jako synottip - cílit na lidi, kteří chodí na fotbal a které by takovou reklamou oslovil. Pak je celkem očekávané, že nikdo z nich není sponzorem klubu.

  • Šovkovskij - 01.07.2015, středa, 05:24
    (0)

    Dá se říci, že po delší době zpráva, ze které mám upřímnou radost. Škoda jen, že se nepřidají i další významné firmy z regionu (Česká zbrojovka, Slovácké strojírny, Let Kunovice, MESIT, Hamé...), ale to je spíše otázka ke klubu, co proto dělá.

  • Dany-Hull City - 30.06.2015, úterý, 23:49
    (0)

    Myslím, že nás čeká zajímavá sezóna.

  • FCS10 - 30.06.2015, úterý, 23:26
    (0)

    Parádní zpráva. Kloubouk dolů a velký dík, Ivo. A jak to vypadá s dodavatelem sportovní výbavy, to ví zatím jen mistr Krejčí, nebo má i někdo jiný bližší informace? :)

  • KotelGuláše - 30.06.2015, úterý, 19:30
    (0)

    Tak snad se můžem těšit na lepší časy. Dik Ivo.

  • CeZeRo - 30.06.2015, úterý, 18:41
    (0)

    Čtyřiadvacetiletý urostlý útočník strávil většinu kariéry v Asii. V Thajsku byl vyhlášen nejlepším cizincem a odvezl si odtamtud bilanci 51 branek v 76 zápasech. Dařilo se mu i v Ománu. Následně si zkusil evropské angažmá v portugalském celku Olhanense, ale příliš se neprosadil, a naposledy působil opět v Ománu.

  • Babu - 30.06.2015, úterý, 18:30
    (0)

    měří 190cm, to by byli s Liborem hezká útočná dvojička :D

  • kecipep - 30.06.2015, úterý, 17:49
    (0)

    No v Jabkách v přípravě několikrát skoroval, dle fanouskum se dle fora i zamlouval, ale nechali si pouze Šabalu. Uvidíme, samozřejmě ho nebudeme brát jen kvůli barvě pleti :-)

  • tomrs - 30.06.2015, úterý, 17:48
    (0)

    kecipep: Koné je volným hráče, kterého v lednu testoval Jablonec a u Míry Pelty se neprosadil. Tak uvidíme jestli ve Slovácku se ohřeje více, má být zitra teplo, to by mu mohlo vyhovovat:D

  • kecipep - 30.06.2015, úterý, 17:36
    (0)

    + by to mohl být dobrý impulz i pro ostatní firmy (a nebo také to bude mít opačný efekt, jelikož Slovácko to teď vlastně ani nepotřebuje :-) )

  • kecipep - 30.06.2015, úterý, 17:34
    (0)

    Smekám a děkuji. Možná proto zde máme toho Tožana, který nebude hrát za 10 tisíc.. + mladého talenta z Dun. Stredy, který je ještě 2 roky pod smlouvou.

  • tvojemama - 30.06.2015, úterý, 17:25
    (0)

    Navíc při mých setkání s fanoušky jsem vycítil, že klub potřebuje nový impuls. PARADA :)

  • karagavrylydys - 30.06.2015, úterý, 17:09
    (0)

    Konečně ...

pristi
 Další články:
12.08.2015, středa, 06:45 - V pátek poslední možnost nákupu permice a slevenky do kotle!
05.07.2015, neděle, 14:43 - Valenta jako sponzor Sparty? Fanoušci Slovácka neskrývají rozčarování
01.07.2015, středa, 21:39 - Slovácko přejelo Karvinou, zářil hlavně Koné
01.07.2015, středa, 09:27 - Korejec neuspěl, Slovácko testuje Tožana
29.06.2015, pondělí, 10:36 - Trenér Slovácka zkouší obránce Dominika Simerského
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace