*
DNES
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Palinek před pohárem v Kroměříži: Musíme se nakopnout. Tým bude koučovat Baránek

30.10.2024, středa, 08:28
palinek_trener_velky.jpg

Byl jmenován dočasným hlavním koučem fotbalistů Slovácka, Jan Palinek ale rozdělil práci i kompetence na celý realizační tým. Jak jim to bude fungovat, ukáže už středeční pohárový zápas v Kroměříži, kam celek z Uherského Hradiště míří pro postup.

„Věřím, že utkání zvládneme a dobře se naladíme na nedělní ligové utkání s Viktorií Plzeň,“ přeje si Jan Palinek.

Osmý tým Chance Ligy dorazí na Hanou už bez kouče Romana Westa, který byl po porážce v Liberci 0:4 odvolán z funkce.

Konec někdejšího trenéra Opavy či Třince způsobil na Slovácku menší poprask. Byť si většina fanoušků Westův konec přála, nikdo nečekal, že vyhazov přijde tak brzy po debaklu.

„Odvolání trenéra nikdy není pro nikoho příjemné a kluci si to dobře uvědomují. Do této situace jsme se dostali sami, takže se z ní musíme sami zase dostat. Musíme se nakopnout, od pohárového utkání se odrazit. Cílem nemůže být nic jiného, než utkání zvládnout a v poháru postoupit,“ říká Palinek.

Fotbalisté Slovácka to ale nebudou mít v Kroměříži jednoduché. Hanáci vládnou MSFL, v letošní sezoně ještě neprohráli. V MOL Cupu doma přetlačili gólem Lukáše Holíka Karvinou, po výhře 1:0 slavili nečekaný postup.

„Je to pro nás zdvižený prst,“ ví dobře Palinek. „I když hrajeme se soupeřem z MSFL, tak kvalitou nás čeká spíše druholigový tým. Rozhodně musíme zvýšit agresivitu a nasazení,“ ví dobře.

Jméno Heslo
text
  • Pajos - 02.11.2024, sobota, 14:44
    (0)

    Bohužel, ještě asi měsíc nazpět byl volný...🫤

  • Skein - 02.11.2024, sobota, 13:44
    (0)

    ten je nově v Košicích, ne?

  • Bayern Munchen - 02.11.2024, sobota, 13:22
    (0)

    Juninho: vidím to přesně taky tak, zkusit vykoupit Skuhravého…

  • Juninho - 02.11.2024, sobota, 13:19
    (0)

    Byt vedenim, udelam vse proto, aby prisel Skuhravy. Dalsi variantou by mohl byt Kamenik, pripadne Smetana… Chce to proste nekoho, kdo jde “nahoru”, ne typy treneru, kteri jsou dlouhodobe na ceste dolu jako Vrba, Jozka Weber, Csaplar, Pulpit atd. Je to uplne stejne jako u hracu, spolehat na to, ze pred 20lety hral slusny fotbal, to je ztrata casu.

  • fana - 02.11.2024, sobota, 11:34
    (0)

    *řeky

  • fana - 02.11.2024, sobota, 11:33
    (0)

    Pravda Míšo jak kdyby to nestačilo s Kordulů. Tady očividně neplatí, že dvakrát do stejné řwky nestoupíš

  • drzý vandrák - 02.11.2024, sobota, 11:13
    (0)

    Tak zde zase přivítáme zmiňované "svazáky", se kterými si všichni vytřou prdel jako s Westem.Tleskám....

  • Michal fcs - 02.11.2024, sobota, 10:37
    (0)

    BM: totální nesmysl a hloupost byl West,za me Vrba může být přínosem

  • Hory - 02.11.2024, sobota, 10:14
    (1)

    Pokud by přišel Vrba, tak to beru od klubu signál toho, že se rezignovalo na vše.

  • sassha - 02.11.2024, sobota, 09:42
    (0)

    Vandrak: Vrba je pro mě trenér, který takticky, manažerský i technologický a de působení ve Zlíně i ambicemi zamrzl před 10 lety

  • a jé - 02.11.2024, sobota, 08:42
    (0)

    Tak to by nám tu chybel uz jen Limberský s Horvátem.

  • Bayern Munchen - 02.11.2024, sobota, 07:47
    (2)

    Vrba by byl totální nesmysl a hloupost…

  • drzý vandrák - 02.11.2024, sobota, 07:05
    (-2)

    Proč máte z toho Vrby strach?Něco takového, teď potřebujeme ze všeho nejvíc.Někoho kdo práskne do stolu, kdo má respekt!V naší situaci teď nejlepší řešení.

  • fandajakhrom - 01.11.2024, pátek, 22:47
    (0)

    zahořela 🫣

  • fandajakhrom - 01.11.2024, pátek, 22:47
    (-2)

    Furt lepsi Vrba nez West ☺😉 treba v nem zahoréa touha neco dokazat 🤷♂

  • Marwik - 01.11.2024, pátek, 22:42
    (0)

    Beru to jako vtip, ale i Krmelec by si k tomu měl něco říct.

  • karagavrylydys - 01.11.2024, pátek, 22:34
    (0)

    Hlavně bude záležet na tom, jestli Vrbu schválí Petržela s Reinberkem.

  • riedlss - 01.11.2024, pátek, 22:01
    (0)

    Hodně blbý vtip 🤷♂

  • Hory - 01.11.2024, pátek, 21:36
    (1)

    Tak to snad ne! To je doufám vtip.

  • egi - 01.11.2024, pátek, 21:13
    (0)

    https://sportwin.cz/clanek/51565-Pavel-Vrba-opet-v-kurzu-Da-mu-Slovacko-prednost-pred-Smetanou.html?consent=CQF9-AAQF9-AAD3ACQCSBOFsAP_gAEPgAATIJNQIwAFAAQAAqABkAEAAKAAZAA0ACSAEwAJwAWwAvwBhAGIAQEAggCEAEUAI4ATgAoQBxADuAIQAUgA04COgE2gKkAW4AvMBjID_AIDgRmAk0BecBIACoAIAAZAA0ACYAGIAPwAhABHACcAGaAO4AhABFgE2gKkAW4AvMAAA.YAAAAAAAAWAA&sznclid=kPn0raGmoaKoo6WjpaKgpaWkoKWmouzkraGnoqigo6Gop6e-pKKj7OT1raGno6CkqaCmoaS-oqmp7POt1aTW1KGkotSh1NXRpqTUodSlp6Wkp6LSo6Omo9Ooo6k&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.context&dop_vert_ab=0&dop_vert_id=leg0&dop_req_id=YhoRdr5vA1r-202411011950&dop_id=36880087

  • Hory - 01.11.2024, pátek, 21:08
    (0)

    Tak to mě o to víc zajímá ten trenér, když by měl přijít v repre pauze. Trenéři ze Slovenska to zřejmě nebudou. Ty bych očekával v zimě. No, jsem zvědavý, nebudu lhát.

  • kecipep - 01.11.2024, pátek, 17:53
    (0)

    https://www.fcslovacko.cz/cs/novinky-a-tym/2052-velice-sumulikoski-prozivame-horsi-obdobi-ale-pracujeme-na-tom-kdo-chce-hrat-za-slovacko-ten-za-nej-musi-bojovat

  • daldzi - 01.11.2024, pátek, 17:38
    (0)

    tvojé máma Budějice mají trenéra a k čemu jim to je

  • tvojemama - 01.11.2024, pátek, 13:55
    (0)

    Ono ještě zbývá 7kol do konce podzimu a my nebudem mít trenéra? To je taky docela hrůza

  • TK27 - 01.11.2024, pátek, 13:38
    (0)

    V čem je alibismus spoléhat se na Smetanu nebo Skuhravého?

  • pema - 01.11.2024, pátek, 13:15
    (-5)

    Dle mého názoru - otázku situace a krize ve Slovácku musí aktivně řešit vedení klubu, samozřejmě s ohledem k finačním možnostem. Spoléhat se na jména Smetana a Skuhravý je čistý alibismus...,,již k mezinárodním zkušenostem obou jmenovaných jako hráčů a trenérů.."-. co pak asi na to dnešní KABINA..? Situaci může vyřešit jen jasná ekonomická situace, vize klubu, vedení se kterým nebude manipulovat sportovní ředitel a starší hráči. Je také jasné, že hlavní slovo o přípravě, sestavení mužstva a věcí kolem týmu - bude rozhodovat trenér se svým týmem, který jasně řekne týmu, co od něj očekákává.. za jakých podmínek... s tím, že hráči budou především respektovat rozhodnutí realizačního týmu a pro úspěch mužstva udělají vše co bude v jejich silách..

  • TK27 - 01.11.2024, pátek, 13:01
    (7)

    Strc si už to tvoje slavné rádio Jerevan do prdele, neda se to čist a neni to ani vtipné

  • pema - 01.11.2024, pátek, 12:52
    (-5)

    Rádio JEREVAN: dle našeho dislokovaného zpravodaje, který je nyní v centru Slovácka: ,, je překvapivé ticho ,,k dění v klubu a zejména k situaci v A mužstvu mužů" - fanoušci svůj názor sdělili zatím téměř taktně - včetně Fans a Kotle - ale zarážející je, že : KABINA MLČÍ /že by snad překvapení před Plzní/... no a vedení klubu ,,asi řeší přetlak fanoušků před zápasem s Plzní.."/ no a co asi k tomu všemu sdělí sportovní ředitel: ... situaci řešíme...No i podle situace, tedy po několika dotazech v Uherském Hradišti, se občané ptají a zároveň se diví .. .,,co se to v tom našem fotbalovém klubu asi děje..". Tak si počkáme na výsledek nedělního zápasu, ve kterém samozřejmě přejeme SLOVÁCKU sportovní úspěch..

  • tvojemama - 01.11.2024, pátek, 12:49
    (0)

    Tak podle infotbalu hlavní kandidáti Smetana a Skuhravý. Snad jeden z nich vyjde. Jinak co byste říkali na Červenku ze Zlína. Za mě taky v pohodě volba a byla by to prdel ho Zlínu přetáhnout a mohli bysme si z nich dělat prdel

  • Moravian - 31.10.2024, čtvrtek, 20:21
    (0)

    Jsem přesvědčen, že proti Plzni budou makat na plno, aby se předvedli. Většinou to tak je, když jsme ve srač.ách, proti elitě se nějakým "zázračným" způsobem vybičují.

  • Petros - 31.10.2024, čtvrtek, 15:57
    (-2)

    Lucky jak psal Bayern, taky si myslím, že pod Westem to bývalo spíš za trest viz heho výstupy dřív kdo proč nehrál a jaká náhoda hned vyl v béčku (cecilka, Kvasina, Kim) no a ro se ti asi nepřetrhnou. Všichni říkáme jak je to napohodu že Budějice jsou jasné na sestup a tu baráž si vždy ti nejhorší z ligy proti nej z druhé uhrají....že tak obrovský rozdíl v kvalutě tam je a budem si myslet že z 3 ligy může reálně někdo hrát první ligu když tam navíc nevyčnívá? Tomu nevěřím. Nesleduju to, ale kde jsou ti talenti z béčka z dob Svědíka? Je někdo v lize?

  • Vosolys - 31.10.2024, čtvrtek, 15:11
    (0)

    Hory: je to kec.

  • fandajakhrom - 31.10.2024, čtvrtek, 14:44
    (0)

    Ja naivne verim, ze proti Plzni neco uhrajeme. Je ale potreba si priznat aktualni situaci a pokusit se vytvorit co nejlepsi defenzivu a hrat na brejky (max.3-4 hraci). Vsichni ostatni musi zustat na nasi pulce a zachytavat přechody Plzne. ...

  • Bayern Munchen - 31.10.2024, čtvrtek, 14:18
    (0)

    eLucky: ještě záleží zda hráči z A týmu, kteří tam jdou hrát to nemají spíše za trest a neříkají si, že hlavně se nezranit a je mi to ukradené, tak mi to dost často připadá, když jsem viděl nějaký ten zápas B týmu... ale jinak máš pravdu rád bych třeba na lavce A týmu viděl Okoromiho a občas ho jako střídajícího poslal na plac... aspoň ukáže zda na to do budoucna vůbec má, třeba by to oživil určitě lepší než tam dávat hrát Azeveda...

  • eLucky - 31.10.2024, čtvrtek, 14:12
    (0)

    to Petros: Chodím na béčko na každý domácí zápas a občas aternující hráči z áčka spíš ukazují, že hráči béčka rozhodne oproti ním mají lepší herní praxi, formu a chcou běhat. Není v béčku žádný super talent, který by hned naskočil do áčka a byl postrachem v lize, ale hráči na oživení mrtvého (ne)výkonu v lize by se tam našli...

  • JoseVale - 31.10.2024, čtvrtek, 14:05
    (0)

    Dokud tady nebudou jiní majitele, nic se nezmění. Jeden krachuje, druhý nema sílu utáhnout klub. Ale kdo by se sem hnal. Nic ti nepatří, když vidíš tréninkové zázemí na Siruchu, v Kunovicích nebo v Sadech, tak se chceš zabit. Nemluvě o tom v jak nedůstojných podmínkách pracuje vedení klubu, to je ostuda.

  • Petros - 31.10.2024, čtvrtek, 13:40
    (0)

    Z Bčka hrajícího tak tak o záchranu v MSFL nezapracuješ do týmu co hraje špicu ligy nikoho, tak jednoduché to je...a třeba hodně často Svědíkovi vyčítaný Kubala v Baníku už sere všecky jejich fanoušky....pod Svědíkem hrál ten kdo na to měl, ti ostatní museli víc máknout, viz Juroška....loni už pod Svědíkem začal válet ale trvalo to.

  • Bayern Munchen - 31.10.2024, čtvrtek, 13:39
    (0)

    Skein: a proč by tam měl být, v dnešní době je vše na videu, atd. a osobně každý půl rok bral do přípravy hráče z B týmu, kteří asi byli označeni, že mají potenciál...

  • Bayern Munchen - 31.10.2024, čtvrtek, 13:37
    (-1)

    Skein: byl tam sice týden i s botama...ale vždyť i ti mladší co jsou v A týmu stálice v podstatě nehráli... jak dlouho trvalo než začal stavět Kima i když věděl, že je to nejkreativnější hráč v týmu, Kozák ten povětšinou jen střídal a Juroška je kapitola sama pro sebe... kde je Kudela, proč hraje pouze MSFL, borec, kterého tady i někteří chválili, jak hraje dobře druhou ligu za Kromcl, proč ho West nevytáhnul... a takových divných kroků je poslední dobou hodně...

  • Skein - 31.10.2024, čtvrtek, 13:34
    (0)

    a co jsem četl několikrát, tak Martin u B, mládaže snad nikdy nebyl..tak pak co chceš zapracovat.

  • Skein - 31.10.2024, čtvrtek, 13:32
    (0)

    já bych nevytahoval Romana, zda někoho zapracoval. Byl u áčka týden i s botama. Tam je to spíš dlouhodobější problém, že prostě někdo zase nenakoukl více...

  • Bayern Munchen - 31.10.2024, čtvrtek, 13:25
    (-1)

    Petros: souhlas, napsal si to přesně tak jak to cítím i já...

  • Bayern Munchen - 31.10.2024, čtvrtek, 13:22
    (-1)

    Valheru: za to co je teď, můžou úplně jiní... a znáš to ryba smrdí od hlavy... určitě ne Svědík, ten si myslím, že s tím co měl dělal maximum možná i zázraky a teď se spíš ukazuje, jaké problémy v tom klubu jsou dlouhodobé...

  • Petros - 31.10.2024, čtvrtek, 13:21
    (1)

    Svědík z hovna upletl bič který přinesl do pokladny klubu za Evropu sto mega. Z hráčů co byli před jeho příchodem průměr dostal víc jak maximum. Co jsem měl možnost s některýma mluvit, v tréninku tvrdý ale jinak férový, lidský a pro každou srandu. Kabina za ním šla i ti co nehráli....Po historickém úspěchu a výhře v poháru i když ztratil prakticky komplet ofenzívu (Jurečka, Cecilia, Sadílek) i tak ten mančaft postoupil do zákl.skupiny EKL, už tenkrát veřejně upozorňoval že kádr stárne a je na maximu a taky že je potřeba konkurence pro ty matadory, aby se nespalo na vavřínech. Kolik z těch 100 mega šlo loni v létě do posil? Kvasinu určitě on nechtěl, kdo dál? I když oproti tomuto létu se to minulé vlastně nic nedělo, i tak dokázal perfrktně zabudovat Valentu a vytáhnout díky tomu z Havlíka maximum a bylo to zas z hovna bič po xxx té a znivu 4 flek. V zině sa to rozbilo, Valenta pryč, Káca zraněný, konkurence a nová krev a okysličení v týmu žádná. Do toho on už frustrovaný z neustálého boje s vedením o posily o to aby sa mančaft a klub posouval dál...takže to na jaro už krachlo a jde to tak i teď i když sa body ňáké duhaluzily....to kde jsme teď je důsledek toho, že přestavba nezačala po Evropě z peněz co sa vydělali pod Svědíkem, naopak majitelé sa na to vysrali, šak on to Svědík zas nějak vyčaruje jak dřív....pokud by majitelé nebyli krátkozratí, už nohla být lřestavba hotová a Svědík s elánem stále tu. Asi to bude s hafo chybama, za to sorry :) ale kydat tu jednoduše hnúj na nej trenéra jen tak nenechám. Viz mladí. Kolik jich zapracoval West? Kde je Novotný? Kde bychom mohli byt kdyby sa tenkrát koupili ze 2 černoušci z Vyškova co teď válej za konkurwnci? Najetelé promrdali jedinou šanci co sa naskytla aby sa hrálo o penize z Evropy rok co rok, ti maj máslo na hlavě, ne Svědík, ne Pojezný ani Šumi....přestavba sa odkládala, teď to bude bolet asi i vztahově, ne každý trenér to dokáže ukočírovat...

  • tvojemama - 31.10.2024, čtvrtek, 13:17
    (0)

    BM- souhlas, jako pořád odešel Sadílek za 15-20M ne? A Jurečka i Tomič měli by měli stejnou hodnotu kdyby měli smlouvu. I Kliment mohl mít dobrou hodnotu. Jurošku chtěla v létě Plzeň. Tak fakt nevím co mu vyčítat. Kdyby mu došlo víc mladých hráčů jako Kim tak neřeknu ale prostě Svedík udělal maximum

  • Bayern Munchen - 31.10.2024, čtvrtek, 13:06
    (-1)

    Valheru: za Svědíka se budovala minimálně určitá prestiž Slovácka, každý kdo hrál proti Slovácku, tak věděl, že hraje proti nechutnému týmu, který nedá nic zadarmo a občas i nějaký ten hráč mladší byl zapracován, třeba namátkou ten Juroška, který za Westa leštil lavku... ale to je jedno, víš jaká je kvalita mladíků z akademie, podívej se na B tým, kde by měl být určitý přechod mezi dorostem a A týmem, v podstatě už druhý rok po sobě hraje o záchranu a s tím chceš hrát ligu, nemluvě o tom, že teď už náš B tým tvoří z velké části neodchovanci, kteří akademii viděli jen z dálky... takže to jenom k tomu zapracovávání mladíků z akademie, když není kvalita nemáš koho zapracovávat... Takže bych tohle neustále neházel na Svědíka, že za to co je teď může on...

  • Hory - 31.10.2024, čtvrtek, 12:37
    (0)

    Tak podle toho, co jsem před chvilkou slyšel ty požadavky kabiny na odchod jsou slněny, jen z 50%. Že kabina chtěla dva odchody. Tím druhým měl být Šumi. Berte tento příspěvek podle jednoho přísloví, jak jsem koupil, tak prodávám. Ale taky si vzpomínám na další, které říká, že na každém šprochu, pravdy trochu.

  • Valheru - 31.10.2024, čtvrtek, 12:28
    (1)

    Bayern: vysvětli mi prosím, co se budovalo za Svědíka? Mám totiž pocit, že to co se budovalo je přesně to, co je tady teď. Přestárlý manšaft bez zapracovaných mladíků z akademie.

  • Nike - FCS - 31.10.2024, čtvrtek, 12:11
    (0)

    Měli jste na uvolněný trenérský post i další kandidáty? "Kromě Davida Střihavky jsme měli vytipovaného také jednoho zahraničního trenéra a jednali jsme s Ondřejem Smetanou. Ten měl zájem, ale nechtěl ho pustit Ružomberok." Co se týče situace Pardubic

  • Maja - 31.10.2024, čtvrtek, 11:50
    (0)

    mně přijde víc alarmující, že hráči v kroměříži podle mě hodně chtěli, ale prostě to nešlo. změn v sestavě bylo hodně a zápas nešel úplně našim směrem, každopádně i tak to chtělo ten kromcl porazit. přišlo mi to stejné jako pod westem (logicky po dvou dnech od změny) - prakticky nula nějaký čitelný herní systém a bez něj to prostě nejde. hráče máme dobré, chce to trenéra, který je dá dokupy. věřím, že pod svěďou bysme byli v tabulce 4., ale to nemá moc smysl řešit, když tu není

  • lupen - 31.10.2024, čtvrtek, 11:13
    (1)

    petrFCS - Myslím že jiné to nebude, mně by nevadilo jet na výjezd kde se prohraje protože chybí trochu štěstí, nebo nějaký hňup proti nám pískne tři penalty, ale vadí mně když jedeš na výjezd a už dopředu víš jak to bude vypadat, nasazení nulové, fakt mám teď pocit že za slovácko chce hrát jen pár jedinců, zbytek viz. Juroška čeká na konec smlouvy a trucuje dokud se ho klub nezbaví...

  • Hory - 31.10.2024, čtvrtek, 10:41
    (0)

    Tak je rozdíl, pokud se hraje ve všední den brzo odpoledne a nebo o víkendu.

  • petrFCS - 31.10.2024, čtvrtek, 09:47
    (1)

    Já nechápu jedinou věc, proč se neřeší to že na výjezdy se nikomu nechce a frflá se že hráči hrajou hovno to sice ano ale co jsme dnes ufandili v Kroměříži která je ani ne hodina cesty ??? Když už někdo zajistí bus do kterého nastoupíš odveze tě na zápas a zpět a nejsme schopní ho důstojně zaplnit a o sektorech ani nemluvě , Doufám že v Olomouci to bude vypadat jinak :)

  • Hory - 31.10.2024, čtvrtek, 09:34
    (0)

    Kdo by určitě měl hrával v základu ke Kozák. Určitě to umí rozhýbat, je aktivní i ten gól umí dát. O Krmenčikovi začínám pochybovat. Navíc když nemá servis, tak sám se neprosadí.

  • JoseVale - 31.10.2024, čtvrtek, 09:18
    (0)

    Pochybuju, že tady nějaký takový mecenáš je. To by musel přijít nějaký Kania, který by neměl absolutně žádné vazby na region.

  • a jé - 31.10.2024, čtvrtek, 09:10
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-pohar-po-debaklu-dalsi-potupa-vyfackuje-nas-to-zni-ze-slovacka-vyradil-ho-tym-z-treti-ligy-5039238#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

  • lupen - 31.10.2024, čtvrtek, 09:09
    (1)

    JoseVale - v podstatě máš asi pravdu, ale i kdyby tu teď byli lepší mladí hráči tak si říkám na jak dlouho, za poslední dva roky se vytrácí hrdost bojovat ve slováckém dresu, mladí když se chytnou tak jen čekají až po nich sáhne top3 a budou moct odejít. Myslím že je na čase aby klub změnil majitele, který to bude myslet opravdu vážně, pak se zbavit pojezného se šumim a začít nanovo. To je ale spíš přání jak realita.

  • Bayern Munchen - 31.10.2024, čtvrtek, 08:59
    (0)

    JoseVale: Fila jo, tak třeba by k nám šel zadarmo ze Zbrojovky usuzuji, když to bylo ještě pod Svědíkem... tyto útoky na Svědíka moc nemusím, protože takhle se chová spousta trenérů, vždy máš oblíbence a neoblíbence, to tak prostě je, možná by nám stačilo kdyby byl Juroška ve formě, jak pod Svědíkem a ne že ho West úplně odstavil a teď je z něho kulové... Já budu jenom rád, když se teď budou zapracovávat mladí hráči, ale bohužel tohle jsem neviděl ani pod Westem a ještě jedna věc, kde ty mladé hráče chceš brát... bohužel Slovácko již delší dobu moc kvalitních mladých hráčů nevychovává, takže to bude opravdu bolet, pokud si ještě budeš ty mladé hráče muset obstarat někde jinde...

  • JoseVale - 31.10.2024, čtvrtek, 08:46
    (0)

    Svedik zkrátka nezapracoval žádné mladé hráče. To teď budou muset dělat jiní a bude to bolet. Jak by se nám hodil třeba Mareček, kterého Svedik vyhnal.

  • JoseVale - 31.10.2024, čtvrtek, 08:42
    (0)

    Třeba Fila.

  • Bayern Munchen - 31.10.2024, čtvrtek, 08:37
    (-1)

    JoseVale: to co píšeš o majitelích, tak to s tebou naprosto souhlasím... bohužel...

  • Bayern Munchen - 31.10.2024, čtvrtek, 08:33
    (0)

    JoseVale: můžeš mi prosím ty hráče jmenovat... a tu spoustu zajímavých hráčů tady mohl mít bez peněz jo, nikde by nic nestáli... Trošku bych to pozměnil Svědík dostával z hráčů maximum, to že z toho pak byl maximální úspěch, je většinou výsledek takové práce... spousta těch hráčů tady je stále a na maximum svého výkonu nedosahují, i když chápu že s postupem roků se jejich maximum snižuje, ale oni se svými výkony ani k tomu horšímu maximu nepřibližují...

  • JoseVale - 31.10.2024, čtvrtek, 08:27
    (0)

    A já mu to za zlé samozřejmě nemám. Ale jsem soudný a vím, že budeme proste dole, nejsem jako ti potomci, kteří si mysleli, ze budeme hrát poháry každý rok. To by tady nesměl být Zemek a Skopal.

  • JoseVale - 31.10.2024, čtvrtek, 08:22
    (1)

    Co ze tu budovalo za Svedika? Svedik jel jen na maximální úspěch a po mne potopa a tak to je. Měl tady a mohl tady mít spoustu zajímavých hráčů, které dnes chtějí Ska nebo už v nich jsou, ale nechtěl.

  • Bayern Munchen - 31.10.2024, čtvrtek, 08:18
    (0)

    JoseVale: nepřeju si to, věř mi, že ne... jen mě mrzí, kam to spěje, to co se tady budovalo za Svědíka, je v háji a vůbec se neudělalo nic aby to takhle nedopadlo... ale souhlasím s tebou největší chyba je nahoře...

  • Bayern Munchen - 31.10.2024, čtvrtek, 08:14
    (1)

    JoseVale: tak jestli tady lidi už v podstatě rozhodují jaký hráč tady bude či nebude a ne vedení, které si to snad má umět vyhodnotit... tak to je úplně k smíchu... Musíš to zkoušet bez peněz souhlas, ale snad i hlupák musí vědět, že Azevedeo ve 34 letech už nebude žádný přínos, to raději ať hraje třeba Okoromi z B týmu a myslím si, že uděláš líp, aspoň perspektiva tam bude nějaká, takže bez peněz to je složitější ale tahat sem 34 leté borce je úplně mimo... A jinak ve vatě nejsem, ale na život mi to stačí...

  • JoseVale - 31.10.2024, čtvrtek, 08:12
    (0)

    Třeba budeme poslední, ty si to ostatně stejně přeješ. Ale nevěřím, že Zlín, Pardubice, Dukla, i ta Bohemka budou lepší než my. Ale to je prostě chyba majitelů. Obou dvou.

  • JoseVale - 31.10.2024, čtvrtek, 08:08
    (0)

    Ano, dostal. Ja bych se ho zbavil okamžitě, ale u lidi je to pořád Milanek. Za mě to měl být mentor kabiny, ale očividně je tak kurvič kabiny. Přínos těchto tří neni žádny, ale co mas delat bez penez? Musíš to zkoušet. Ale to ty jakožto úspěšný podnikatel nepochopís, ty jsi ve vatě.

  • Bayern Munchen - 31.10.2024, čtvrtek, 08:08
    (0)

    JoseVale: o Westovi nebudu raději mluvit, ten tam šel asi taky s požehnáním Šumiho a teď se odvolá a náhrada bude třeba až na zimní přestávku, to je nějaký impuls pro tým... trošku to ukazuje na nepřipravenou věc... a tohle jde vše za vedením... A pokud se vracíme tam kam patříme, což je doba před Svědíkem, tak vlastně buďme letos rádi, že jsou tam Budějky za rok tam totiž budeme s takovou my, protože přesně na takovém místě nás Svědík přebíral...

  • Bayern Munchen - 31.10.2024, čtvrtek, 08:04
    (0)

    JoseVale: klub by dostal čočku za to, že se neprodlouží Petržela jo... tak to jsme na tom fakt hodně špatně... 41 letého borce chceš živit do kdy, když už i jeho přínos na hřišti je v podstatě žádný... Šumi je srdcař, ale i když nemáš ani korunu na přestupy, tak někteří i hráči zadarmo jdou za ním, vysvětli mi prosím přínos Azeveda, Břečky, Kvasiny, atd.

  • JoseVale - 31.10.2024, čtvrtek, 08:00
    (0)

    Kdyby se Petržela neprodloužil, klub by od fanoušku dostal bídu za neprodloužení smlouvy. At je Sumi jaký chce, je to srdcař. Kdo ti sem půjde dělat ředitele, když nedostaneš na přestupy ani korunu? Uz se proberte, vracíme se tam kde patříme.

  • Bayern Munchen - 31.10.2024, čtvrtek, 07:48
    (0)

    Hory: ovládají hráči na konci kariéry... koho tím myslíš Petrželu, toho kterého vedení podepsalo teď v létě znovu o rok, tak pokud tam dělá bordel už od jara, proč se znovu tento hráč podepisoval, kdo další tam tedy řídí kabinu Rambo, Hofmann nebo kdo další, v klubu je stále přeci Daníček i když zraněný, patriot to si jako neumí srovnat kabinu nebo kdo tam dělá problémy Havlík, ten který nemá povahové rysy to vzít stále v 30 letech na sebe... osobně vidím problém ve vedení a měl by se zodpovídat hlavně Šumi, dost věcí jde za ním... ale jinak stejně největší problém je v majiteli a pokud se tady něco nezmění, tak Slovácko se už nikdy nikam neposune a bude to jen horší a horší...

  • drzý vandrák - 31.10.2024, čtvrtek, 07:12
    (0)

    fana: Asi nám to tak stačí.Hlavně že je Sovišovka a Pivo.

  • Hory - 31.10.2024, čtvrtek, 07:05
    (1)

    Včerejší výkon nejde omlouvat tím, že mužstvo nebylo v této sestavě sehrané, či se dokonce šetřilo na Plzeň. To mužstvo je v soustavné krizi, která začala prvním zápasem letos na jaře a ještě neskončila.Teď už věřím tomu, že to tam řídí kabina, resp.hráči na konci kariéry a dokud tam budou oni, tak ta krize neskončí.

  • fana - 31.10.2024, čtvrtek, 02:02
    (0)

    Leroy Brown-neblázni, tady aj kdyby doma prohráli s horní dolní, tak se jim bude tleskat. Tady vždycky totiž hážů argumenty typu, po dobrém výkonu jim přece zatleskám 😄 takže aj když teď od Šádkovců dostanů třeba trojec, né-li víc, tak se připrav na potlesk

  • Leroy Brown - 30.10.2024, středa, 23:35
    (1)

    Dnešní zápas jsem bohužel neviděl, tak by mě docela zajímalo, kde je pravda, když většina lidí píše, že to hráči (dá se říct) odflákli, ale podle Tempexe se snažili a nechali na hřišti všechno. Takže teď fakt nevím, co si o tom mám myslet. :) Jinak teda ale musím říct, že jestli ten zápas opravdu odchodili, tak by bylo potřeba jim to konečně dát trošku "sežrat" a dát jim najevo, že takhle opravdu ne, přijde mi, že jsme tady už dlouhodobě na hráče až moc hodní a pořád se motáme v těch otřepaných frázích, že "musíme kluky podpořit" a tak podobně...v jiných klubech dostávají hráči od fanoušků sodu i po lepších výkonech a výsledcích, než aktuálně předvádějí ti naši.

  • bambulak - 30.10.2024, středa, 21:53
    (4)

    frazi, ze vedeni vi, co dela, bych se celkem zasmal, rad bych tu dobrou praci videl

  • fana - 30.10.2024, středa, 21:37
    (0)

    Normálka-že budem mět v libervi redku sem taky chytl

  • riedlss - 30.10.2024, středa, 21:10
    (0)

    fana: tím bych se urcite chlubil 😆 další sázky budou jistě terno😆😆

  • celtic - 30.10.2024, středa, 20:52
    (0)

    jestli tohle bylo pošetření sil na Plzen (a pak sobotní výhra nad Plzní),,,,tak to beru,,,,ale jestli to byl odchozený vypuštěný zápas...tak by mělo vedení hráčům šáhnout na peníze a měli by padat pokuty...že sem dnes naštvaný,je slabé slovo...ostuda jak Brno

  • Pajos - 30.10.2024, středa, 20:42
    (0)

    Jinak přesně před 2 dny a 2 roky jsme touhle dobou měli pohárové starosti, avšak nikoliv molcupove ale evropské... hráli jsme doma odložené utkání s Kölnem. Názorný příklad kam se za ty 2 roky dá klesnout! Hnus! Ikdyž zrovna Köln na tom je asi hůře jako nynější Slovácko, aspoň co se soutěže týče...😂

  • Pajos - 30.10.2024, středa, 20:39
    (0)

    to Tempex: Neblázni, ti co tam dneska byli v Kroměříži, tak neviděli vůbec snaživý výkon, leda tak posledních 15 - 20min, jenže to už je pozdě s třetiligovým týmem. Tak laxní výkon jsem dlouho neviděl, Břečka na 1. ligu už nemá... odkopávát balón do autu před dotírajícím útočníkem, třetiligovým...🤦🏻‍♂️ A o tom, jak si dneska vykoupal Jurošku ten kroměřížský černoch, který hrál stopera, raději nemluvě! Ale žejo všechno toto jsou kecy pouze do luftu...🙄

  • fana - 30.10.2024, středa, 20:09
    (0)

    Co jste čekali? 🤣 jednička v kurzu 6,95 aspoň sem si vydělal na další sázky

  • fandajakhrom - 30.10.2024, středa, 19:38
    (0)

    Pokud to hodlaji hraci odjezdit po prdeli, nemam problem fandit jak k smrti odsouzeny 🤷♂ co neodpustim je, kdyz uvidim na hristi lekle ryby

  • Tempex - 30.10.2024, středa, 19:30
    (1)

    Dnes bohužel smolný zápas. Kluci se snažili a nechali na hřišti všechno, ale bohužel to na domácí dnes nestačilo. Věřím, že moc chtěli postoupit a celý pohár vyhrát. Právě teď, když se nedaří, byste měli Slovácko a naše fotbalisty podpořit o to víc! Vedení určitě ví, co dělá, a jistě přivede trenéra, který kluky dostatečně nakopne. Není to o tom, že by se jim nechtělo – jen mají neskutečnou smůlu. Je potřeba klukům víc věřit a podpořit je. Takže na Plzeň všichni v bílém do kotle a fandit z plných plic od prvních minut! Kluci teď fanoušky potřebují víc než kdy dřív.

  • Bayern Munchen - 30.10.2024, středa, 19:24
    (0)

    Za tohle by měl nést odpovědnost i Šumi, je v tom dost podepsaný v jakem srabu jsme… o jmenováni Westa za Svědíka, totální omyl a teď ho odvolá a nemá hned náhradu a budeme čekat do zimy na Smetanu co když nás pak odmítne, třeba muže dostat lepší nabídku… prichody některých hráčů vůbec nechápu Azevedo, Kvasina, atd. To jde vše za ním… a Krmencik se začíná pomalu ukazovat ze to takové terno není…

  • kecipep - 30.10.2024, středa, 19:06
    (0)

    Byl to hnus, ale v poharu bezna praxe. Viz Karvina pred nami ci dnes Liberec... nejlepsi odpovedi bude odmakany vykon z Plzni, ktery bude hoden potlesku bez ohlednu na vysledek

  • riedlss - 30.10.2024, středa, 19:02
    (0)

    Po sportovní stránce ostuda jako prase. Na druhou stranu budeme mít dost práce v samotné lize než cestovat po pohárech . Nicméně vyletět takovým stylem, je kopanec do prdele všem, kteří to dnes mysleli vážně!

  • guerero - 30.10.2024, středa, 17:52
    (0)

    Mám takový pocit, že ty naše hvězdy ten fotbal už nebaví,jako by jim chyběla motivace, tohle není o trenérovi, takový laxni přístup v profi sportu neexistuje, jim ani nevadi že si udělaly ostudu, nepochopitelné, tolik peněz za to berou a neváží si toho!

  • egi - 30.10.2024, středa, 17:33
    (0)

    Valheru: ten původní a důkaz: je do rodiny.

  • drzý vandrák - 30.10.2024, středa, 17:11
    (0)

    Na co?Však je vidět,že najednou neumí nikdo kopnout do balónu.Náhoda?

  • Valheru - 30.10.2024, středa, 17:01
    (0)

    egi: a který? Nějaké důkazy a konkrétní fakta???

  • egi - 30.10.2024, středa, 16:47
    (0)

    Paní účetní instrukce má, ale jeden z majitelů si neplní povinnosti.

  • drzý vandrák - 30.10.2024, středa, 16:39
    (-1)

    Snad už dostala účetní instrukce.

  • vajdik - 30.10.2024, středa, 16:16
    (0)

    Tak já myslím že podvečerní trénink na oválu kluci stihnou....

  • pema - 30.10.2024, středa, 16:15
    (0)

    Ikdyž pohár je specifický - viz. Slovácká Slávia když přes Bohemku se dostala až do finále v Hodoníně proti Dukle, kde ji pokladil rozodčí Ržička z Brna a brankář Švec se nějak změnil svou bezchybnost do druhého poločasu... ale dost již nostalgie... Po dnešním výkonu ...lze si položit otázku: Za výkon Slovácka může trenér..? A jak na to vše odpoví..Kabina" v zápase proti Plzni..?

  • Pajos - 30.10.2024, středa, 16:14
    (0)

    TRAGIKOMEDIE! TO BYL PANEČKU ZAS ZÁPAS A PŘEDEVŠÍM VÝKON, JE MI Z TOHO MDLO🤦🏻‍♂️

  • Hynda - 30.10.2024, středa, 16:09
    (1)

    To je ostuda

  • a jé - 30.10.2024, středa, 16:07
    (0)

    Me je úplně jedno kolik tam bylo hráčů co nehraje stabilně, jednou si desátý tým první ligy a prohrajes s třetiligystou a dostaneš tri góly fuj!

  • fandajakhrom - 30.10.2024, středa, 16:06
    (-2)

    S Westem by to jiste lip nedopadlo.. není potreba brečet... v kazdem pripade obrovska ostuda, i kdyz jsem to ocekaval 🫣

  • sassha - 30.10.2024, středa, 16:05
    (0)

    nasadila se ta zkušená, nespokojená a určitě hladová osa a hned je z toho vstřelený gól, super progres

  • fipa - 30.10.2024, středa, 16:05
    (0)

    Z lavičky hráli v základu Tři hráči a vdruhem poločase šel na plac Kim,Krmenčík, Trávník, Sinjavsky a Kvasina.....takže kompletní ligový kádr a hráli jak ubožáci......bez snahy

  • Vosolys - 30.10.2024, středa, 16:02
    (0)

    Kara: to je ironie ze jo?

  • Mikulas - 30.10.2024, středa, 16:00
    (0)

    Vojta Bartoš musí bejt nadsenej :)

  • drzý vandrák - 30.10.2024, středa, 15:59
    (1)

    Já bych čekal, že si neutrhnou ostudu a dostanou trojku....od třetiligisty

  • fipa - 30.10.2024, středa, 15:58
    (0)

    Jakých 7 hráčů

  • Mouses - 30.10.2024, středa, 15:58
    (0)

    Pěšky domů, ubožáci...

  • karagavrylydys - 30.10.2024, středa, 15:56
    (1)

    Kdo co proboha dnes čekal, když 7 hráčů základní sestavy téměř nehraje? Je dobře, že Slovácko vypustilo MOL Cup. Aspoň se budeme moci soustředit na boj o záchranu v Chance lize.

  • Hory - 30.10.2024, středa, 15:55
    (0)

    Co považuji za pozitivum, že se nám po několika zápasech podařil vstřelit gól. Ale to je tak asi jediné, co bych pozitivního našel. Proti komu bude teď kabina bojovat? Odvolání Westa byl nesmysl a dnešní utkání to ukázalo.

  • vajdik - 30.10.2024, středa, 15:42
    (0)

    https://idos.cz/vlakyautobusymhdvse/spojeni/vysledky/?f=Krom%C4%9B%C5%99%C3%AD%C5%BE&fc=1&t=Uhersk%C3%A9%20Hradi%C5%A1t%C4%9B&tc=1

  • a jé - 30.10.2024, středa, 15:40
    (0)

    2-0 dělají si z nás prdel ?

  • fipa - 30.10.2024, středa, 15:24
    (0)

    60 minutách prohrávají v Kroměříži 🫣

  • drzý vandrák - 30.10.2024, středa, 15:22
    (2)

    Jako že ti hráči, kteří jsou na hřišti neví co mají hrát a budou čekat až do zimy?To je jako ty klacky z Mrazíka....

  • vajdik - 30.10.2024, středa, 15:02
    (-2)

    Hory a co chces za dva dny se sestavou která hraje spolu poprvé změnit na herním stylu??? Tady se nějak musí odehrat podzim - a nový trenér ma na to zimní prestavku dát tymu herní tvář a ustálit sestavu. Klidně at se obětuje ročník - na poháry už dávno myslet nemůžeme, podle mě ani do budoucna a díky bohu letos jasné ČB, kdo bude na pozici 15/14 v té hloupé baráži si s druholigistou svoje uhraje.

  • Nike - FCS - 30.10.2024, středa, 15:01
    (0)

    to Hory: Však ani nebude, pokud nepřijde nějaký kvalitní trenér a nedá tomu nějaký rukopis...

  • Hory - 30.10.2024, středa, 14:51
    (0)

    Tak si kladu po prvním poločase OTÁZKU, jaké je změna v našem herním projevu? Já tam zatím žádnou nevidím.

  • kecipep - 30.10.2024, středa, 14:44
    (0)

    V záloze 5 změn a souhra logicky žádná. Věřím, že to kluci otočí, ale dostávat se do nich bude složité

  • Bayern Munchen - 30.10.2024, středa, 14:38
    (0)

    Co tam ten Křišťan vymýšlí nechápu... to je jeho gól...

  • lupen - 30.10.2024, středa, 14:37
    (0)

    1:0, opět se na to nedá dívat, snad to otočíme ..

  • Petros - 30.10.2024, středa, 13:13
    (0)

    Juroška s Kozákem v základu 👏 Doufám, že to vemou za správný konec a řeknou si o místo i pro neděli.

  • šarikkk - 30.10.2024, středa, 11:33
    (0)

    na tipsportu

  • Hory - 30.10.2024, středa, 11:27
    (0)

    Nevím, zda dnešní utkání stihnu na stadion, proto se ptám, zda se to bude dát někde sledovat, ví někdo? Děkuji.

  • eLucky - 30.10.2024, středa, 11:09
    (0)

    to Šovki: Ano umožňuje ti mít tam trenéra bez licence, ale starý Palec m pouze tu úplně základní licenci, bohužel, takže nemůže trénovat ani v MSFL s ní už. A nemůže ani být dočasnou náhradou v lize. Jako dočasný trenér nemusíš mit profi licenci, ale musíš mít alespoň tu, která tě opravňuje dělat asistenta u mužů a tu Palec taky nemá - mladý Palec - a myslím, že aj Baránek - ju majů.

  • a jé - 30.10.2024, středa, 10:54
    (0)

    Vajdik presne to vypadá, že si jen na profesionály jen hraji, opravdu jsem zvědavý jak to bude. Ono totiž stačí se s prvním kandidátem nedohodnou a rázem je leden. A další věc je jak už to tu kdosi psal, ze někteří hráči konci nebo budou a mel by si sehnat náhradu

  • vajdik - 30.10.2024, středa, 10:23
    (-1)

    Šovkovskij - tak super, hlavně že se vědělo od ledna že Svědík končí a za půl roku na pozici trenéra nikoho Sumi nesehnal a vzal defakto co mu zůstalo v klubu a ted na to má AŽ dva měsíce....času habaděj :D

  • Šovkovskij - 30.10.2024, středa, 10:21
    (0)

    V dnešním Kurýrovi Šumi říká, že fotbalová legislativa umožňuje vedení týmu trenéry bez profesionální licence až šedesát dní a nejsou tedy pod žádným tlakem a to ani časovým.

  • vajdik - 30.10.2024, středa, 09:48
    (0)

    eLucky - proto jsem na to narážel včera - že ani Palínek starší ani Baránek nemají odpovídající licenci aby mohli byt vedeni jako HT - a proto jsem se včera uz dotazoval kdo bude ofiko zapsán v zápise... Ted uz je to tedy jasné....

  • eLucky - 30.10.2024, středa, 09:05
    (0)

    Jan Palinek je sice už legenda, ale dočasným trenérem jmenován nebyl a ani nemohl, nemá licenci. Dočasným trenérem je mladý Palec!

pristi
 Další články:
30.10.2024, středa, 20:13 - Nový trenér Slovácka: Musíme sáhnout do kádru. Není to, jak bychom očekávali
30.10.2024, středa, 20:11 - Zklamaný Havlík po návratu do Kroměříže: Jsme v problémech, dostali jsme facku
30.10.2024, středa, 20:09 - Konec v MOL Cupu: Slovácko po odvolání Westa podlehlo Kroměříži
30.10.2024, středa, 11:59 - Kroměříž je výborná adresa. Slovácko bude svátek, říká trenér Dobeš
29.10.2024, úterý, 12:15 - Hanáci vyhlížejí pohárový šlágr. Slovácko dorazí s Havlíkem, ale bez trenéra
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace