*
23.11.2024
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Na Spartu v pátek!!

16.09.2013, pondělí, 21:03
vyjezde_minibus_velky.jpg

Další zápas čeká Slovácko utkání se Spartou Praha. Utkání se odehraje v pátek 20. září od 20:15 hod. na stadionu Letná v Praze. Cena zájezdu je 400,- Kč Pro držitele karet Supporter a permanentek do Kotle platí cena 200,- Kč. Cena vstupenky do sektoru hostí 130kč jako loni!

Online přihláška -zde-

Pokud by bylo méně jak 30 lidí v autobuse cena bude o 50kč vyšší (jen pro pracující). Upozorňujem, aby jste se chovali jako lidi a uklízeli po sobě. Dále kdo neumí pít, ať nepije zastávky budou 3x  (jako vždy), kdo chce zastávku navíc, ať rovnou dojde za řidičem se 100kč. A dodržujte časy zastávek.

Trasa číslo :

Luhačovice
Bojkovice - Obchodní dům (BOJ) 13:25 hod.
Šumice - U kostela (SUM) 13:35 hod.
Uherský Brod - U Vlakového Nádraží (UB) 13:45 hod.
Drslavice – (DRS) 13:50 hod.

Kunovice – (KUN) 14:05 hod.
Uherské Hradiště - Umělá tráva vedle stadionu (UH) 14:15 hod.
Staré Město - Stará škola (SM) 14:20 hod.
Buchlovice – zastávka ČSAD (BUCH) 14:30 hod.

Přihlásit se můžete formou SMS ve formátu:

SPARTA JMENO PRIJMENI a místo odjezdu dle nástupního místa (viz zkratky v závorce) např. UH (Uherské Hradiště). Objednávky přijímáme do naplnění autobusů. SMS Odešlete na tel. 723 680 831

Jméno Heslo
text
  • Greif - 23.09.2013, pondělí, 11:27
    (0)

    jasně ale nemá smysl se bavit co bylo ale co je .. Polách včil hraje zas úplně jinak ..

  • eLucky - 23.09.2013, pondělí, 10:37
    (0)

    to Greif: to je to samé, Polón a Volešák to je zase úplně jiný styl, post a úkoly možná stejné, ale Polón hrál s daleko větší rozvahou, přihrávky dával až v momentě kdy byl stopro jistý o jejich úspěšném provedení, míň tak ztrácel míče. Na druhů stranu Volešák se daleko víc snaží dávat rychlé a překvapivé míče, no a z toho zase plyne více chyb z jeho riskantních přihrávek.

  • Greif - 23.09.2013, pondělí, 10:15
    (0)

    To je jasné že srovnávat nebudu kdo srovnává je člověk mimo realitu .. něco jako kdybych srovnával Polácha a Volešáka ... i když Volešák je někdy kopito tak je lepší jak Polách to samé Dušan je lepší jak Filipko

  • eLucky - 23.09.2013, pondělí, 10:03
    (0)

    to Greif: jednak sem to psal všeobecně k jakémukoli plivání i po fanoušcích za jiný názor a jednak neříkám, že mám jiný názor, ale nebudu na něho plivat stylem, že oproti Filipkovi je nula apod. Mira a Dušan majů úplně jiný styl chytání a nemožeme je srovnávat už z tohoto pohledu.

  • Greif - 23.09.2013, pondělí, 09:39
    (0)

    Kdo tady na něho plive, tady se pouze řeší jeho chyby, jeden dva goly by se dali připsat jemu a basta, sic dalši dvě golovky vychytal, ale furt je co zlepšovat .. tak nevím proč bych ho měl vynášet do nebes .. nevím jestli seš slepý či co, ale jeho občasná nejistota je jasně vidět! A jak si jednou řekl ... k tomu postačí jen jedna jediná věc - BĚHAT a BOJOVAT - a taky chytat... :-)

  • rim - 23.09.2013, pondělí, 09:34
    (0)

    já to beru a v prvé řadě jsem se postavil právě proti tomuto ubohému plivání po naší brankářské jedničce. Jediný, koho jsem atakoval byli trotli jako je fana a forever! Z toho důvodu doufám, že nechodí na B3, protože s takovýma táhnout za jeden provaz...? No... Postoj Greifa nechápu, ale budiž, už jsem mu své přece odepsal!

  • eLucky - 23.09.2013, pondělí, 09:26
    (0)

    Ste jak malé děcka fakt... plivat na kohokoli na webu je ubohé!

  • Buchlovjak - 23.09.2013, pondělí, 09:24
    (0)

    hoši je to tu jak na dětském hřišti...všichni táhnem za jeden provaz a jedem na jedné lodi...to bych byl rád aby jste si přes to žabomyšení uvědomili...

  • rim - 23.09.2013, pondělí, 08:31
    (0)

    o tom, kdo má jaké dny jsem se já tady ale absolutně s nikým nebavil a už vůbec ne s tebou Greife. Plivat tady po Dušanovi je prostě ubohost a žádné dny s tím nemají kurňa šopa vůbec nic společného. A mimochodem - Já si polezu tam, kam uznám za vhodné! A za tebou to určitě nebude!

  • Buchlovjak - 23.09.2013, pondělí, 07:34
    (0)

    Já vidím zásadní problém v tom že ti naši kluci nejsou schopni trefit branku...kuva chlapi to fakt nezkoušíte střelbu na tréninku???já bych aj zkousl chyby v obraně, když by jsme dali o dva goly více. Ta Dušanove hrubice už byla frustrace...takže hra stejná jak teď, polepšit obranu, střílet na branku, přejet Pardubky a sestřelit Bahník...toť je jasný plán následujícího týdne. Howg :-)

  • Greif - 22.09.2013, neděle, 22:46
    (0)

    Rime každý má své dny i Dušan o tom se netřeba bavit ..a nelez zas všem ...

  • riedlss - 22.09.2013, neděle, 18:55
    (0)

    Baník by ty body stejně někde uhrál a buďme rádi, že si to vyžrali teď, aby se pak nestalo, že by se na nás zase někdo chytnul,,budou chtít uhrát dobrý výsledek, ale kdyby dnes Baník prohrál, byl by u nás příští týden po výhře hladovější...a o atmosféru, o tu se musíme postarat především MY !

  • fcs - 22.09.2013, neděle, 18:49
    (0)

    Ti to píšete něco o Dušanovi jste ubozí,podívejte se kolik toho chytí a potom něco vykládejte,jinak dnes už jsem i já optimista který se ho pořád zastával se přesvědčil,že by Rada neměl pěkně dlouho nastoupit to co si dovolil se nesmí stávat a je to každá zápas a jinak nevím proč Trávník nedostává více šancí,určitě by si to zasloužil a hlavně na to má a jinak nevíte jak je to s Kunclem ?

  • Jerry1984 - 22.09.2013, neděle, 17:50
    (0)

    jenom dobře.. nikdo nemá nic jisté, prohrát nebo vyhrát se dá s každým, jestli si Liberec myslel, že se Ostrava porazí sama, tak dobre mu tak :-). A u nás to bude aspoň o to zajímavější... já beru dobrou atmosféru, na výsledek prdím :-)

  • tomrs - 22.09.2013, neděle, 17:29
    (0)

    Necekal jsem abych se priznal takovy vysledek Ostravy, pricemz hoste hrali v uplne sestavy. Mame se tedy na co tesit pristi tyden, nic jineho nez vyhru v sobotu nebudu brat abychom meli do konce podzimu klid na praci. Ze dvou domacich zapasu, kdyz budou 4 body budu spokojeny, dvakrat se doma nevyhrava.

  • Artigas - 22.09.2013, neděle, 17:19
    (0)

    A začíná se to pěkně blbě zamotávat-Baník přejel koberec třema fíkama, takže se máme na co těšit :(((((

  • rim - 22.09.2013, neděle, 16:45
    (0)

    chlapci, vy dva jste úplní trotli a velmi rád bych si vaše komentáře k postu naší brankářské jedničky poslechl v sobotu osobně. Takové snůšky keců jsem nečetl teda už dlouho. Doufám, že vy vy dva nechodíte do sektoru B3, protože to bych se musel propadnout hanbou, že tam fandím s takovýma ocasama!!! To je hnus!

  • FOREVER - 22.09.2013, neděle, 14:23
    (0)

    první gól- Tam ti naši obránci jen čuměli a čekali půl minuty kam to hušbauer dá. Druhý gól- 5ekl bych že rada počítal s tím že tam Dušan proto vyběhne což taky udělat měl, ale pokud si nezařval tam to měl odehrát on a tím pádem tu laxnost nepochopím. Třetí gól- reinberk se klasicky nechal předběhnout. Čtvrtý gól- Dušan potvrzuje že je jelito.

  • rim - 22.09.2013, neděle, 10:43
    (0)

    PS: Trávník by měl hrávat daleko čestěj, nejlépe v základu. Jeho hra a přihrávky měly smysl a oči!!! Radu ani za Béčko..., to že ho Svaťa staví a celkově i ty sestavy a některá střídání, tak si to dělá sám....akorát si tímto tluče hřebíky do rakve!

  • fana - 22.09.2013, neděle, 10:41
    (0)

    To nebylo poprvé a nebylo to jenom v pátek to ty asi nechodíš na fotbal

  • rim - 22.09.2013, neděle, 10:39
    (0)

    Fano, ty asi chodíš, teda lépe řečeno, čumíš jen když je to v TV, asi na 2. slovenskou ligu ne? My hrajem defakto bez obrany a ty si zkoušíš navážet do Dušana? Ti muselo dobře hrábnout!!! Vžyť ten míč od Ramba skákal jak gumový medvídek a to že mu dal Bednička tělo? Tak dal no... už to bylo více méně fuk. Jen je škoda, že tento jediný gól mohl Duša nějakým zbůsobem ovlivinit, oproti těm ostatním! Za jeden "kiks", který zápas nijak neovlivnil, ho tak odsuzovat? Ubohé a hloupé!!!

  • Artigas - 21.09.2013, sobota, 21:17
    (0)

    Hovado, co si říká flusátko, si nevidí do té díry, co má pod nosem. Jaks přišel na to, že když někdo nejde na stadec, není fanda?! Ty musíš mít taky dost ...

  • fcs - 21.09.2013, sobota, 19:33
    (0)

    Jinak Venca vyborny

  • fcs - 21.09.2013, sobota, 19:33
    (0)

    Já jsem s výkonem některých hráču hodně spokojený,do ted jsme se Rady zastával ale to co předvedl u druheho golu snad nemyslí vážně,pokud tohle vedení jen tak přehledne tak nevím... Šanci dostal a nevyužil,někdo psal že neni zvykli na stopera ale tady jde o přístup hráče

  • ondicz - 21.09.2013, sobota, 18:39
    (0)

    @kecipep: žádné není, počítá s tím že někdo příjde v zimě a on ho tak označí za tu údajnou posilu :-))

  • kecipep - 21.09.2013, sobota, 17:36
    (0)

    Napište mi někdo zprávo to jméno, protože jsem asi debil :)

  • Hory - 21.09.2013, sobota, 14:30
    (0)

    Kecipep- přijde do řady která nás teď nejvíce trápila a vzhledem ke svému "angažmá" které má do konce roku, nám stejně pomůže až na jaro. Tak snad už je jasno.

  • kecipep - 21.09.2013, sobota, 13:10
    (0)

    Hory: co ta posila?

  • Hory - 21.09.2013, sobota, 12:05
    (0)

    Pánové(někteří) je třeba používat takových vulgarit???

  • Matesss - 21.09.2013, sobota, 10:33
    (0)

    flusatko...UBER!!!

  • Artigas - 21.09.2013, sobota, 09:28
    (0)

    A co Ti tam nesedí? Je třeba jenom řádně číst, že, což někomu evidentně nejde.

  • Jerry1984 - 21.09.2013, sobota, 08:51
    (0)

    pardon.. řeči.. ať se někdo neurazí

  • Jerry1984 - 21.09.2013, sobota, 08:50
    (0)

    představ si, že při dnešní vyrovnanisti ligy mně bude stačit výhra o jednu branku.. respektive budu šťastný, protože dopředu není fakt nic jisté, aj Ova není v první lize jenom tak a potřebuje bodovat.. ale ve 3 body věřím. Ale ty blitky tady.

  • Jerry1984 - 21.09.2013, sobota, 08:46
    (0)

    přejet Ostravu a třepák o ligu? Něco mě tam nesedí :-)) Až bude Melichárek ve věku Filipka, můžeš srovnávat.. jo Filipko měl někdy neskutečné zákroky :-), ale srovnávat je, je zbytečné. Svaťa měl zostat v Ústí, a ty ses neměl vůbec registrovat v diskuzi, vlastně všecko bylo zbytečné :D

  • Artigas - 21.09.2013, sobota, 08:33
    (0)

    Co se k tomu dá říct ... ta bezzubost a totální nemohoucnost dát z tolika šancí branku je fakt neuvěřitelná. Upřímně lituju Svaťu, že musí trénovat takové kopyta, které na ligu fakt nemají, to radši mohl zostat v tom Ústí. Melichárek má zřejmě "svoje jisté", takže na to sere; na M. Filipka nemá ani omylem. FCS má jediné štěstí, že i letos v kaprlize hrají mnohem větší lamy jako Znojmo, plotňáci, Baník a sešívanci, pač jinak nemají koho porazit. Když nedají doma ani falešnou duklu (o pravé ani nepíšu, pač tu taky nedají) a přeskočí je i taková bohemka, která dostává rukavicové příděly, tak není o čem. Celý mač (pokud to šlo), jsem důkladně sledoval T. Radu-naprosto nechápu, PROČ byl tento lenochod vůbec osloven, potažmo zařazen do týmu?!?! Úplně zbytečný hráč, to kdyby tam byl Veliče, tak odvede rozhodně lepší výkon. Nezbývá, než v dalším kole přejet Ostravu, jinak zas třepák o ligu :(((

  • ostuda slovácka - 21.09.2013, sobota, 08:27
    (0)

    Rada, co si budeme povídat, odehrál špátný zápas, ale možná to bylo i kvuli tomu že hrál na stoperu po hodně dlouhé době a s Košim není tak sehraný jako Truska, každopádně stále mě nepřesvědčuje o svých kvalitách ale furt mu věřím že se zlepší

  • tomrs - 21.09.2013, sobota, 08:23
    (0)

    Pro cloveka, ktery nevidel vcerejsi zapas a dneska si precte vysledek v novinach bude usuzovat, ze vcerejsi utkani bylo kocka-mys. Skoda, ze dve branky jsme si vstrelili sami a nepromenili jsme dve sance, ktere volali po golu, uz jsem si nejak zvykl ze Volesak potrebuje ke vstreleni branky deset sanci. Jinak solidni vykon, pristi tyden beru jen tri body, kazda ztrata muze na konci potom mrzet.

  • Hory - 21.09.2013, sobota, 07:50
    (0)

    Ze včerejšího zápasu vidím pozitivně úsek mezi dvacátou až osmdesátou minutou, kdy jsme byli herně i výsledkově lepší než Sparta. Tři goly jsme inkasovali po hrubkách (ta Radova byla do nebe volající) až jsem měl pocit, že ten člověk si snad vsadil na poločasový výsledek. Ale s postupem času jsem začal sledovat i u tohoto hráče zlepšení.Na druhé místo v hrubkách bych dal čtvrtý gol, ale i když se člověk podívá jak k němu přišlo tak ten Dušan to měl v první fázy od nohy tak, že už ten míč nemohl zastavit a pak se stalo, co se stalo(ale neomlouvám ho) no a třetí místo je jasné. Úvodní gol. Amatérská, nesoustředěná, chaotická obrana. V zápasa byla vidět i jedna věc. Co dokáže spálit takový ostrostřelec jako Lafata, tak u nás to zdvojnásobíme pomocí pánů Volešáka a Valenty. A také to, jak Melichárek dokáže vychytat i takové ostrostřelce jakým je právě Lafata (připomenutí jeho kritikům). Můj názor je ten, že včerejškem se odstartovala úspěšná serie jejíž první díl uvidíme už v sobotu a jako první předkrm bude postup v týdnu v poháru.

  • Matesss - 21.09.2013, sobota, 01:15
    (0)

    kde jste byli vsichni kritici po tom co se vyhralo v Brne??? Proc sem nenapisete jediny pochvalny komentar a furt jenom, kdyz je prilezitost nekoho zmrdat se ozyvate? Co ste cekali, ze dovezem body ze Sparty? Je mne tady posledni dobou z tech diskuzi fakt zle a nejen to!

  • fana - 20.09.2013, pátek, 23:21
    (0)

    Melichárek ven!!! chlapec si prostě nevěří už nekolikátý zápas a ty jeho pičovinky už sa mu to zase vymstilo ale on si nedá pokoj,stějně to bude dělat zas a znova

  • Flusatko - 20.09.2013, pátek, 23:06
    (0)

    Nejhorsi vysledek podzimu a za me nejlepsi hra. Nevyjadruju se k oabnim chybam vvobrane. Ty byly na facku, ale jinak ve druhem polocase jsme spartu zatlacili. Pokud takto budeme hrat a nekop volesak da aspon jednu z milionu sanci tak se nebojim. Rada udelal chybu u druheho golu, to je nesporne, ale jinak mel prehled, nezatracoval bych ho. Jinak musim souhlasit s dusanem. Nepamatuju si za cele jeho pusebni ze by udelal nejaky zazracny zakrok.

  • Babu - 20.09.2013, pátek, 22:57
    (0)

    nevím, co někteří čekali :-) myslím, že by se to pro Spartu ušolíchalo, aj kdyby hrušky měly z nebe padat.. holt místo 2-2 přišlo 3-1 a bylo vymalováno.. škoda,ž e nebyl k dispozici Trousil a Došek, zas by to vypadalo jinak. Jedeme dál, musíme se soustředit na soupeře kolem nás, holt těžko vyhrajeme na Spartě.. porazíme je až doma!!! :-)

  • karagavrylydys - 20.09.2013, pátek, 22:50
    (0)

    to lagic: Vulgární názory na Radu? Dle mého názoru je to tady ještě slušné. Vždyť to líné stvoření (které má jistě nadstardantní plat) neudělá ani krok navíc. A ten jeho nevšímák u druhého gólu, k neuvěření ...

  • FansHonza - 20.09.2013, pátek, 22:49
    (0)

    Pedro: Jestli takto pesimisticky přemýšlíš i běžně v životě, tak to musíš mít docela těžké... Jinak prostě klasika, opticky sympatický výkon, ale to je totálně k ničemu, když si tolik gólů dáme sami, tutovky zahodíme... Nepřesnosti a individuální chyby jsou strašné a to, co předvedl Rada při druhém gólu prostě nemá omluvu... Nicméně Ostravu porazíme a body budem přidávat, abysme kolem toho 10. fleku byly, buďte v klidu ;-) Na Spartě apod. prostě vyhrávat nebudem, na to bysme museli mít zkušenější a sebevědomější mužstvo...

  • Pedro - 20.09.2013, pátek, 22:46
    (0)

    to lagic: Myslím velmi vystiženo ve věci Melichárka...není zlý, ale svého předchůdce zatím nenahradil, navíc za tou děravou obranou ještě i jeho chyby více vyniknou....

  • egi - 20.09.2013, pátek, 22:45
    (0)

    lagic:máš pravdu,že to bylo ohodnoceno vulgárně,ale dnešní chyby se nedají ohodnotit slušně.Když se nedaří,tak se nedaří,ale mi se v tem topíme už dlouho. Nám se sejdou stejné chyby každý zápas.

  • lagic - 20.09.2013, pátek, 22:34
    (0)

    To je opravdu neuvěřitelné, co dokážeme v obraně vytvořit. Takové chyby se nedělají ani v dorostu...K Radovi se vyjadřovat nebudu, už to tu udělali jiní, jen mě trochu mrzí, že vulgárním způsobem. Mně spíš mrzí letošní výkony Dušana, vím, že je to oblíbenec fanoušků, ale dle mě je dobrý jen na čáře, jinak centry jen boxuje, je tam pozdě a vápno nemá vůbec pod kontrolou. Vím, že druhý gól je Radův, ale tak vysoký centr na malé vápno musí mít golman. A ten čtvrtý gól nemá cenu komentovat. Škoda, holt, dnes se body stejně nečekaly, snad se porazí Ostrava, jinak to bude už hodně špatné. Snad bude už Došan k dispozici.

  • egi - 20.09.2013, pátek, 22:25
    (0)

    Prostě potřebujeme kvalitního útočníka. Došek to nezachrání a náhrada není.Aspon ted.

  • Pedro - 20.09.2013, pátek, 22:23
    (0)

    ubohé, opravdu ubohé...teď nás ještě v týdnu s takovou obranou hrou smáznou perníkáři z Pardubic, vyletíme z poháru a pak se v tichosti usadíme u dna tabulky s okurkářema ze Znojma. To bude zase smutná zima....

  • ostuda slovácka - 20.09.2013, pátek, 22:18
    (0)

    to nás kosí furt - ŠANCE ŠANCE ŠANCE!

  • egi - 20.09.2013, pátek, 22:16
    (0)

    Tak hoši dneska jsme to dopičili ,kde se dalo.

  • Jerry1984 - 20.09.2013, pátek, 22:14
    (0)

    nevadí, za týden v plné síle na Baník.. a co se týká Rady, jestli se nezapojí do týmu, tak se vykopne sám...

  • ostuda slovácka - 20.09.2013, pátek, 22:09
    (0)

    toto je kruté :-(

  • Pedro - 20.09.2013, pátek, 22:05
    (0)

    při tom se to zatím v druhé půli vyvíjí výsledkově solidně, nebýt těch kopanců v úvodu......

  • Jerry1984 - 20.09.2013, pátek, 22:04
    (0)

    a mohlo byt 2:2 ;p

  • Jerry1984 - 20.09.2013, pátek, 21:38
    (0)

    yes!

  • karagavrylydys - 20.09.2013, pátek, 21:28
    (0)

    Za to, co Rada (ne)předvedl při 2. gólu, by si zasloužil okamžitý vyhazov ...

  • Valheru - 20.09.2013, pátek, 21:27
    (0)

    Pedro: už měl být z placu v 15. minutě... Šimko na plac, Mezla na stopera...horší výkon podat nemůže... nebo Šumi radši na stopera... nikoho jiného bohužel na lavce nemáme...

  • ondicz - 20.09.2013, pátek, 21:26
    (0)

    Radu okamžitě vyhodit z áčka, to už kurva není možné co to líné prase předvádí

  • Pedro - 20.09.2013, pátek, 21:22
    (0)

    To je fakt ubohost ta hra obrany!!!! už dorostenecký okresníbek ví, že musí ve vápně vyrazit proti hráči s míčem a ti chudáci nechají Hušbauera v klidu si míč zpracovat a pak na něj čumí, co s ním udělá!!! tři stáli u něho a nikdo nevyrazil proti němu! A Rada? to není ani na béčko, ani se nepokusil to Krejčímu ztížit...ani náznakem nevyskočil. hnal bych ho z placu a po dálnici pěšky, ale zpět jen do Jihlavy, kde se ho nejspíš dobře zbavili!!!

  • Jerry1984 - 20.09.2013, pátek, 21:19
    (0)

    no nevím, podle onlajnů nedáváme šance, spartě vyšelo všecko.. na výsledek nasrat, eště dva do naší klasické 4ky.. ale herně to vypadá, že jsme důstojný soupeř.. ;)

  • barnabas.666 - 20.09.2013, pátek, 21:19
    (0)

    V souvislosti s Radou mě napadá jediné slovo - SVINĚ, líná apatická svině.

  • egi - 20.09.2013, pátek, 21:14
    (0)

    Souhlas duffino:akorát bych si už nepřál vidět Radu v A týmu.Tento chlap je tady opravdu na pi*u.A další věc, kdo ho koupil by patřil proplesknout.To co dnes předvádí nemá s fotbalem nic společného.A Valheru dík,že to taky tak vidíš.

  • duffino - 20.09.2013, pátek, 20:48
    (0)

    Tak se dívám na fotbal a to bude pánové jazda :-)). Furt jsem si říkal, že se Rada vzchopí,ale tímto (2. gól) mě teda dostal. Ten člověk by si vážně neměl u nás už kopnout. I ten komentátor to vidí!!!

  • Valheru - 20.09.2013, pátek, 20:48
    (0)

    No, pokud si chtěl Rada udobřit fanoušky, tak dnešní zápas to fakt nebude. To je otřesné, co tam předvádí...

  • Buchlovjak - 19.09.2013, čtvrtek, 23:21
    (0)

    no s tím trestem pro Trousila opět absolutně k nepochopení...nikdo se vlastně nic nedověděl...navíc si myslím že se to vztahuje i na pohár...

  • Greif - 19.09.2013, čtvrtek, 22:22
    (0)

    Fakt ani nevím o to lepší ;)

  • kecipep - 19.09.2013, čtvrtek, 22:15
    (0)

    Pokud to tu nepadlo, start posunut na 20 30

  • eLucky - 19.09.2013, čtvrtek, 20:39
    (0)

    to tomrs: to je formulace trestu jak od debila...

  • tomrs - 19.09.2013, čtvrtek, 20:14
    (0)

    no podle me ma dva zapasy, jeden zapas za 4 ZK a druhy za 2 ZK, ted zalezi, ktery trest je jako prvni, pokud cervena, tak si ji odpyka na Sparte a 4ZK si odpyka proti Baniku, v opacnem pripade bude proti Baniku uz hrat :) Rada dostane druhou sanci a treba Trousila vyradi ze zakladu :D

  • Greif - 19.09.2013, čtvrtek, 20:05
    (0)

    Tomrs co to znamená že má dva či jeden ?

  • tomrs - 19.09.2013, čtvrtek, 19:41
    (0)

    Disciplinární komise zastavila závodní činnost na jedno soutěžní utkání nepodmíněně hráčům:Jan Trousil (1. FC Slovácko) – 4 ŽK Lukáš Kubáň (1. FC Slovácko) – 4 ŽK Disciplinární komise zastavila závodní činnost na jedno soutěžní utkání nepodmíněně hráčům: Gambrinus liga: Jan Trousil (1. FC Slovácko) – vyloučen po 2 ŽK

  • Greif - 19.09.2013, čtvrtek, 19:17
    (0)

    To je pravda .. pravidla ty sou ale ne na vše .. kauci.. tu si už nepamatuju, ani nevím že byla, možná tak na mém první autobusovém výjezdě do Hlučína ..

  • Mr. Buben - 19.09.2013, čtvrtek, 19:07
    (0)

    Nemáš pravidla a už bys trestal... Proč třeba vyšuměla stokoruna jako kauce?

  • Greif - 19.09.2013, čtvrtek, 18:51
    (0)

    No jo jak je chceš trestat ?

  • Mr. Buben - 19.09.2013, čtvrtek, 18:39
    (0)

    Řešením nemože byt, že někoho někde nechám!(navíc vědomě) Je nutností mít pořádná pravidla na výjezdy, jinak to bude furt anarchie a budou jezdit jen ti nejotrlejší a nejvypitější individua.

  • Greif - 19.09.2013, čtvrtek, 16:10
    (0)

    Zapomenutelný nebyl byl tam vědomně nechán pač jak píšeš poznávání benzinek a wc už je někdy vrchol .. i tak stejně se někteří nepoučí .. pak se nedivnte až zas někde zůstanete když neumíte dodržet pauzu ..

  • Mr. Buben - 19.09.2013, čtvrtek, 15:59
    (0)

    Nechcu nikomu brát iluze o fantastických výjezdech věrných fanoušků za svým fotbalovým Slováckem se spoustou legrace a super atmosférou. Ale poslední výlet do Prahy na Bohemku byla katastrofa... někteří jedou poznávat WC a dožadují se celou cestu zastavení na další benzince aby se mohli podívat na tamní sociální zařízení, zapomenutý člověk na poslední benzince ve Slavkově a vůně zvratků přes buchlovské kopce. Kdo by odolal jet s tak skvělými fanoušky znovu směr Praha.

  • Buchlovjak - 19.09.2013, čtvrtek, 15:15
    (0)

    a jinak dle seznamu bude zas pár baťůžkářů :-D

  • Buchlovjak - 19.09.2013, čtvrtek, 15:14
    (0)

    šovki jsem potěšen že jsem tě nezklamal :-). bohužel ať se již opakuju a to zcela vědomně tak je to prostě realita dřív jsem neměl nic a za mnohem více jel...ted prachy mám pač pracuju a je to levnější...a to je problém většiny lidí..více si můžou dovolit, lejou jak psi a kupují drahé kraviny na benzinkách. ale to je mlácení prázdné slámy...jo a s legrandou máš pravdu, ale i ta má hranice a celá řada lidí ji překračuje...a to už je zas na jinou debatu... a Ridlssu s tím přeslýcháním jsem na tom stejně, ale furt slepě věřím že se to nějak změní...ale asi marně...

  • riedlss - 19.09.2013, čtvrtek, 14:52
    (0)

    mimo jiné, už mě ani nenapadá způsob jak zpět nalákat a motivovat lidi, kteří semnou pravidelně jezdívali a kteří jsou semnou téměř denně,,,lidi, kteří to slyší, ale velice rádi přeslýchají.natožtak pak najít nápad, jak zlanařit lidi nové..hlava mi to nebere

  • Šovkovskij - 19.09.2013, čtvrtek, 14:16
    (0)

    No vidíš Jirko, nakonec ušetříš ještě za cestovné:-)

  • hospital25 - 19.09.2013, čtvrtek, 14:15
    (0)

    Já se odhlasil z pracovních důvodů jelikož je momentálně u nás ve firmě situace taková ze si sem vemu za chvilku asi spacak a nebudu ani jezdit dom...

  • Šovkovskij - 19.09.2013, čtvrtek, 14:07
    (0)

    Radime, já jsem to nezažil, přece jen, pravěk už je dávno pryč, ale jsem přesvědčen, že ty současné výjezdy stojí za to a jak legrandy, tak super atmosféry je i při nynějších výjezdech požehnaně. Samozřejmě Ti ovšem neberu sentimentální vzpomínání, které patří ke každému správnému kmetovi a musím říct, že jsem se nezklamal, protože jsem přesně takovou vzpomínku na staré časy od Tebe čekal:-)) A jak já říkám pořád a neustále: Kdo nezažil atmosféru výjezdu, nikdy nepochopí, o co přichází! Kdo jednou zkusí, již nevynechá!:-)

  • Buchlovjak - 19.09.2013, čtvrtek, 13:56
    (0)

    tak tak...zlaté výjezdy z Ríšou Polesným žlutomodrým busem ještě za éry Synotu na Širůchu...jedzil furt jeden plný bus, stejní lidi a byla pohoda...málokdy se někdo ožral jak debil a byla to super přátelská atmoška mezi náma...a to cesta stála dvakrát tolik co teď a já byl student...

  • riedlss - 19.09.2013, čtvrtek, 13:27
    (0)

    ale jakmile by něco bylo zadarmo, nedej bože lahvinka rumu, tak všichni polezou jak vosy na med....někdy si říkám, mezi jakýma imbecilama já to žiju?!....

  • Buchlovjak - 19.09.2013, čtvrtek, 13:24
    (0)

    šovki máš recht v tom co píšeš, ale je to vlastně furt dokola...kdyby se ti co nejezdí aspoň občas vyjádřili...furt je tu diskuze stejných deseti lidí co jedou...ten nejede kvuli tomu, ta nejede protože ten nejede atd....je to tragická dětská školka...a hlavní je to že i dalších cca 10 až 20 stabilně jezdících na to kašle a přestalo jezdit...už to naše courání po republice není ani s tím jádrem cca 40 stejných lidí jako základ pro rozrůstání se...opravdu bych rád rozpoutal diskuzi více lidí aby se všichni vyjádřili upřímně proč jo a proč hlavně ne...

  • Ladasman - 19.09.2013, čtvrtek, 13:19
    (0)

    Jo sovki, to jsem se spletl.. kazdopadne hlaste se, jak rikal radim : bus jede tak jak tak...

  • Šovkovskij - 19.09.2013, čtvrtek, 12:52
    (0)

    Já opravdu nechápu, proč se lidé pořád odhlašují, nebo ani nepřihlásí. Každý si řekne, je tam málo lidí, tak se odhlásím, či se ani nepřihlásí, nebo si řekne, když je tam pod 30 lidí tak se odhlásím, protože to nemá smysl a konečný efekt je takový, že tohle si řekne 30 lidí a místo 50 lidí, kteří by jeli, jich jede nakonec pod třicet... U těch správných výjezdníků to je tak, že se prostě automaticky přihlásím a na nějaké vnější vlivy, jako kolik lidí jede, kolik se jich přihlásí, kolik odhlásí, nebere zřetel, protože ví, že prostě pojede. Kdyby to tak brali všichni, tak se neřeší, jestli nás pojede třicet, nebo dvacet... Ladasman: Na Bohemku se jelo dokonce v pondělí, nikoliv v pátek. Je sice fakt, že zápasy na Bohemku jsou velmi oblíbené a v každý termín, dokonce i v pondělí, bývá bus plný, ale jestli jsou lidé shnilí jet v pátek na Spartu, což by měl být víceméně svátek, tak to mi hlava nebere...

  • riedlss - 19.09.2013, čtvrtek, 12:16
    (0)

    tím neříkám, že v pátek budu na stadionu, to bych byl asi jedinný..ale vyberu si to, to nemějte strach....

  • Buchlovjak - 19.09.2013, čtvrtek, 12:04
    (0)

    riedlss: to máš recht parde. Pokud budeš ten čas trávit na stadecu není co řešit. já jsem taky nalomený ale jedu i za předpokladu, že se obírám o čas strávený rozhodně lepším způsobem a to jen kvůli fotbalu. Choreo jak jsem psal dám pauzu. Furt něco řeším a zařizuju a chci spíš na ten fotbal když na výjezdy nikdo jezdit nechce. FCS nafurt!

  • riedlss - 19.09.2013, čtvrtek, 10:19
    (0)

    a jednak, na Sraltě budu sice chybět, na druhou stranu už teď vím, že příští celý týden zkysnu na stadioně a to ještě nevím jaké má být počasí :/...NAROZDÍL OD TĚCH CO NEHNOU BRVOU ANI PRO JEDNO A SEDÍ DOMA U PC či TV!!!

  • riedlss - 19.09.2013, čtvrtek, 10:17
    (0)

    tak teoreticky bych mohl jet, ale nebudu nic riskovat, chci normálně fungovat a nějak postupně rozdělávat choreo, v sobotu ráno jedu pryč tak nebudu nic hrotit....

  • Greif - 19.09.2013, čtvrtek, 10:05
    (0)

    No me taky lakaju 13:30 z uh do Kyjova pro Lucku a jede se ..

  • eLucky - 19.09.2013, čtvrtek, 09:46
    (0)

    Fix... Pardubice mna lakaju na vylet vic jak Sparta, ale ve stredu to bude tezko pruchozi se obavam:( Nechcu si bravat dovolenu kvuli fotbalu proste...

  • Buchlovjak - 19.09.2013, čtvrtek, 09:02
    (0)

    Riedlssu a ty jsi na tom zítra jak? V zaměstnání nebo jsi ještě marod? :-) Hradiště a Starák to je total mrtvé....

  • Buchlovjak - 19.09.2013, čtvrtek, 09:01
    (0)

    Greife já na ty Pardubice asi nepojedu. Skoro furt jsem všude a už mě to opravdu unavuje někde lítat v pár lidech. Ještě uvidím. Třeba si tam domluvím služebku. Ale jinak dle mě to je akce tak na jedno tvoje plné auto :-)

  • riedlss - 19.09.2013, čtvrtek, 08:36
    (0)

    přečteno 2030x-by mě zajímalo kolik zoufalců, se nad tím vážně zamyslí, poslední dobou mě přijde bezúčelné sem vypisovat a hecovat lidi, kteří to stejně mají v piči....pořád jedni a ti samí dokola, kdyby byl zájem neopakuje se tady pořád dokola, Greif, Elucky Juancarlos buchlovjak+pár dalších, a znovu.....

  • Greif - 19.09.2013, čtvrtek, 08:21
    (0)

    Co se divíš 6 lidí se už odhlásilo .. Na Pardubice moc lidí nečekám , pak už jen Olmik, Znojmo v Brně a Jihlava .. poslední výjezd mimo moravu

  • Buchlovjak - 19.09.2013, čtvrtek, 07:13
    (0)

    mě osobně se v těchto počtech vůbec nechce a raději bych ten pátek strávil relaxem doma...ale ještě to hecnu. Když ale bude na nechuť lidí pokračovat tak se na to vyserou i ti poslední nejvěrnější fans...lidi proberte se. FCS nafurt!

  • Greif - 18.09.2013, středa, 20:15
    (0)

    Na to že z Hradiště a Starého města jedou 3 lidi ..tak je to hrozné .. holky a Zico .. zbytek je kde ?

  • juancarlos - 18.09.2013, středa, 18:18
    (0)

    taky nechápu, pátek večer,celý víkend před sebou,co víc chtít? Neválejte se furt po těch stejných putikách,ty vám neutečou lenoši :-)

  • Buchlovjak - 18.09.2013, středa, 11:56
    (0)

    Bus jede tak jak tak...ale kdyby někdo chtěl jet až na poslední chvíli tak se ani nehlaste a dorazte dle časů na zastávky...

  • Ladasman - 18.09.2013, středa, 11:48
    (0)

    Lidi pome, rubejte to tam ! Aby nas jelo aspon tolik co na bohemku, bylo to taky v patek, tak kde je problem ?

  • Šovkovskij - 16.09.2013, pondělí, 10:54
    (0)

    Já mám pocit, že právě v době, kdy se budeme hrát proti Baníku a bude i zmíněné derby, tak se má opět zkoušet ten nový projekt, kdy ostatní zápasy budou začínat ve stejný čas, v jednotný termín. Co se týče derby, tak už to není to derby, co bývávalo. Slavia je teď obyčejný, podprůměrný ligový klub, který dostává nakládačky jak Sokol Rudice (omlouvám se tímto Rudicím). Kdo se na to bude dívat? :-)

  • tomrs - 16.09.2013, pondělí, 10:32
    (0)

    Buchlov: ja bych jel radsi na pamatky, to bude zajimavejsi nez ten fotbal:D

  • riedlss - 16.09.2013, pondělí, 07:55
    (0)

    to asi aby každý viděl tu utopii Slávistů... ;)

  • Buchlovjak - 16.09.2013, pondělí, 07:03
    (0)

    Lol to jako fakt? a kdo by se na to derby díval? :-D Babu to napsala dokonale...mj. neřešte tu pitominy ale derby a hlaste se na Spartu. To fakt nedáme ani blbý bus? Pokud bus nepojede tak to jebu. Tak šup šup.

  • Babu - 15.09.2013, neděle, 21:54
    (0)

    champyon: co? A jako proč se kvůli derby posouvají ostatní zápasy? Že bude derby v tv a bude nějaké studio, kecy, atd, s tím myslím všeci počítají, ale proč posun o hodinu na slovácku?! Jako že se skončí v 7, zavřu fanshop, stihnu dojet dom, pojest, okůpat sa a eště stihnu začátek derby? :D nebo má to nějaké racionálnější vysvětlení od svazu?:-)

  • Greif - 15.09.2013, neděle, 20:45
    (0)

    Koho derby zajímá v 18 to mohlo být .. konec je 19:45 ...

  • Jerry1984 - 15.09.2013, neděle, 20:37
    (0)

    champyon: zajímavé.. to je kvůli derby? no aspoň pujdu dřív spat :-D

  • riedlss - 15.09.2013, neděle, 20:34
    (0)

    otázka času, kdy budem hrát 10:15 jako na Bělince v Kunovicách :D

  • champyon - 15.09.2013, neděle, 20:32
    (0)

    Greif: to neni Krejčíkovina tentokrát, to kolo je derby Slavia - Sparta ve 20:15, tak se ostatní zápasy hrajou v 17h.

  • Greif - 15.09.2013, neděle, 20:10
    (0)

    Co to je doprdele .. Krajčí ať už jide do hajzlu .. 10. so 28.09.2013 17:00 1. FC Slovácko FC Baník Ostrava to mu nestačí že se to posunulo na 18 a včil na 17 ? Až se posune čas tak budem hrát v ve 14 odpoledne ? Idioti ..

  • Ladasman - 13.09.2013, pátek, 20:51
    (0)

    Tak tak, ja uz jsem si nahlasil dovolenu...

  • Buchlovjak - 13.09.2013, pátek, 12:42
    (0)

    Pome hlasme se. Pátek ideálka termín a v sobotu odpočinek po večírku :-). Tak šup šup.

  • Buchlovjak - 12.09.2013, čtvrtek, 07:13
    (0)

    ale to je zas fakt. nebo taky naopak bude nekonečný večírek na oslavu toho že skončil. to zas budou hráči napití jak déštníky a nebudou schopni pohybu a funkcionáři nebudou moct úřadovat :-D

  • tomrs - 12.09.2013, čtvrtek, 05:59
    (0)

    Buchlov: Gambac liga ma prestavku az do 20. unora, aby meli jak hraci tak treneri moznost truchlit za odstupujiciho trenera Bilka:D

  • Buchlovjak - 11.09.2013, středa, 23:36
    (0)

    Jen jedna technická. do února na ten zápas fakt čekat nebudu, nerad bych ho prošvihl :-)

pristi
 Další články:
16.09.2013, pondělí, 11:24 - Penalty? Pískat se mohla spíš ta ve prospěch Slovácka
16.09.2013, pondělí, 11:21 - Škoda těch šancí. Obrovská smůla, litoval Ondřejka
16.09.2013, pondělí, 11:19 - Košúta rozesmutnil příbramský Beckham
13.09.2013, pátek, 13:07 - Košút na Švancaru vyrukuje jako Zorro mstitel
06.09.2013, pátek, 13:06 - Fujerik: Skončit s fotbalem? To si vůbec nepřipouštím
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace