*
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
03.11.2024
TISKOVKA | Matyáš Kozák po Plzni
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Na Brno v bílém!

05.05.2015, úterý, 20:00
moravska_bitva.jpg

Už tento pátek nás čeká moravský souboj, ve kterém bude soupeřem našemu milovanému týmu kádr Zbrojovky Brno. Fanoušci Brna nevyráží ven ve velkých počtech, je ale jasné, že k nám se opět vyhecují a zaplní svůj sektor. My jim musíme ukázat, kdo je na našem stadionu doma a nechat všechny síly na stadioně! Moravská bitva musí skončit v hledišti i na hřišti výhrou modrobílých!

Aby náš kotel opticky vypadal dobře, slaďte se do bílé barvy! 

CO: 1. FC Slovácko - FK Zbrojovka Brno

KDY: pátek, 8.5.2015, 20:15

KDE: MFS Miroslava Valenty, UH

S SEBOU: dobrou náladu, naladěné hlasivky a BÍLÝ oděv!

Modrobílí v pátek zdar!

 

Jméno Heslo
text
  • MicheL - 13.05.2015, středa, 13:35
    (0)

    :D hlavně jít proti proudu

  • Babu - 12.05.2015, úterý, 18:41
    (0)

    MicheL: my se známe nějak více, že su pro tebe klasika? Kašlu ti na cinty, jen mi vadí věčný negativismus a plivání na cokoliv.. větévka se ohne 40km od stadionu a tady se to řeší..

  • MicheL - 12.05.2015, úterý, 17:10
    (0)

    aha Babu klasika :D kdo dělá bordel na foru nebo nejede podle těch vašich cintů, tak nefandí slovácku. Popojedem

  • achjohosku - 12.05.2015, úterý, 11:09
    (0)

    Ty jsi ale hlupák, ale nebudu ti brát tvůj názor.

  • riedlss - 12.05.2015, úterý, 11:01
    (0)

    to jsi vygooglil a hážeš tady ramena, přitom akorát ty nechápeš, že jsi směšný a na potlamě ;)

  • achjohosku - 12.05.2015, úterý, 10:54
    (0)

    Kappa je označení pro ironii, či sarkasmus, ale to vy nepochopíte.

  • eLucky - 12.05.2015, úterý, 09:42
    (0)

    to achjohosku: Kappa je písmeno řecké abacedy... nečtu myšlenky bezduchých kriplů a ani mě nezajímají;)

  • riedlss - 12.05.2015, úterý, 09:39
    (0)

    achjohosku: ty jsi neskutečný tragéd :D táhni :D

  • achjohosku - 12.05.2015, úterý, 09:18
    (0)

    Víš co to znamená Kappa ? Nemyslím tu značku, vytáhni si vlajku z prdele a zkus hledat.

  • eLucky - 12.05.2015, úterý, 09:07
    (0)

    to achjohosku: Já zas doufám, že dostaneš po tlamě... nemožeme mnět všecko;)

  • achjohosku - 12.05.2015, úterý, 09:06
    (0)

    Doufám, že Slovácko spadne do 1.A třídy! Kappa

  • Babu - 12.05.2015, úterý, 08:50
    (0)

    MicheL: tys Slovácku nikdy nefandil, buďme upřímní :-)

  • riedlss - 12.05.2015, úterý, 07:23
    (0)

    MicheL: a komu budeš teď fandit? :D budeš chodit do Hradišťa na hokej? Znám tam tři kluky, kteří chodí pravidelně a myslím, že by jsi se k nim úplně hodil :D

  • Buchlovjak - 12.05.2015, úterý, 07:09
    (0)

    MicheL: to bylo pro tebe :)

  • Buchlovjak - 12.05.2015, úterý, 07:07
    (0)

    Ty jsi musel mit tezke detstvi :D :D :D

  • tomrs - 12.05.2015, úterý, 06:02
    (0)

    MicheL: :D:D:D:D:D

  • MicheL - 12.05.2015, úterý, 00:37
    (0)

    Mně je to v podstatě jedno, já přestal v pátek slovácku fandit. Jeho další debakly a odchozené zápasy mně nemůžou rozhodit

  • riedlss - 11.05.2015, pondělí, 21:45
    (0)

    Nemuze se dockat zapasu, ve kterem je Sparta jasny favorit. Neceka jestli Slovacko prekvapi, ale na to az bude po zapase nejvetsi general nejspis s perem v ruce....

  • Babu - 11.05.2015, pondělí, 21:17
    (0)

    MicheL: mě by zajímalo, odkud ses ty vzal. Myslím, že v posledním měsíci nebyla diskuze, do které by ses nezapojil. A zrovna vidím, že už teď víš, že v pátek na Spartě to bude průser.. to musí být ale těžký život, takto polemizovat už v pondělí :-)

  • MicheL - 11.05.2015, pondělí, 19:37
    (0)

    Tobě se tyhle glosovací příspěvky generujou samy nebo to fakt vymýšlíš sám? Trochu se bojím odpovědi... :)

  • juancarlos - 11.05.2015, pondělí, 17:50
    (0)

    to je zase hlíny tady :-D ten ven, ten je na hovno, vyhodit,vyměnit a pořád ti jednací. No co další z těch zápasů o ničem, těch ještě bude, i s jinými hráči a trenéry, tak už jste si tu své mindráky vyblily a jedeme dál.Nečumte furt na tu televízi, na ty ligy mistrů a podobně, pak máte v hlavách sračky, dohrát se to musí a liga je liga. Je to spíš pořád o tom,o čem mluví Radim , malé sebebvědomí fanoušků,které maskují jen negací se pak přenáší i na hřiště. Dobře to bylo poznat,jak všichni zvadli po vyrovnávácím golu, jak kotel,tak hráči ,tak diváci,kteří pak už jen nadávájí. Faktem je,že těch domácích proher je hodně a vše souvisí ze vším. To Michel čoeče tobě už s těch mindráků snad padají trenky? Nepodsouvej mě výplody tvé paranoie, na ocenění kašlu, to mě nezajímá a nikdy nezájímola, obvzlášť od jakýchsi anonymních nuliček na webu, takže vychladni kluku a přesťaň si mě všímat, nedělá ti to dobře ;-)

  • tvojemama - 11.05.2015, pondělí, 17:46
    (0)

    nekteri tu pisou hovna, ale nekteri normalni veci, to ze jsme mohli met o 7-8bodu vic uplne v klidu je pravda, to ze se nektere zapasy odchodili je taky pravda ( i Dosek si stezoval v rozhovoru), ze nekdo ten zapas neodmaka, tak ho nemuzu kritizovat?

  • mates - 11.05.2015, pondělí, 15:58
    (0)

    Babu:Máš naprostou pravdu....A kté Diskuzi a zrušení tady si myslím,že to není potřeba rušit páč ta se tady postupně ruší sama a je jen otázkou času kdy tu nebude už diskutovat ani těch,4,5 lidí co teď.Takže bych tomu nechal volný průběh,aby sme se nedejbože nedočetli,že nejsme otevření svobodnému názoru.... PS:A už se těším do posraného Zlína,teda jestli postoupí :)Jabadabaduuu FCS FOREVER!!!!!!!!

  • Babu - 11.05.2015, pondělí, 14:20
    (0)

    eLucky: neuvažujeme, je to sranda číst, jak jinde se plive na protihráče a na Slovácku se dennodenně buzerují domácí, protože to jsou vlastně naši největší nepřátelé, a proto jim chodíme fandit...jinak ten, kdo nadává na ozvučení, turnikety atd, asi není normální, všechno se spravuje za pochodu, lidi na to nejsou, honí se to narychlo, taky jsme mohli hrát 3 zápasy někde v posraném Zlíně a stihlo by se to, tak uvažujte chvilku a semtam přimhuřte oko.. furt kibicovat a řešit kraviny

  • eLucky - 11.05.2015, pondělí, 14:00
    (0)

    Jinak jakékoli zrušení diskuse by tuto stránku úplně zabilo, takže o tom ani neuvažujte...

  • eLucky - 11.05.2015, pondělí, 13:59
    (0)

    to Hory: Úplně Celé technologické zázemí stadionu prošlo výměnou. Bohužel z hlediska časového presu se nové věci testují za provozu. Neříkám, že by to nešlo dělat lépe, ale při stávajícím počtu zaměstnanců v klubu by to musel zajistit jedině někdo zvenku asi. Nicméně vzhledem k tomu, že na zápase s Brnem byli zástupci svazu a Uefy kvůli kontrole stadionu před Eurem, tak si určitě dají pozor právě na takové krpy!

  • Babu - 11.05.2015, pondělí, 13:37
    (0)

    Hory: ne, ale tady se nikdy nepíše nic ok, tady se jen každotýdenně zvrací a vybíjí osobní frustrace.

  • Babu - 11.05.2015, pondělí, 13:37
    (0)

    kecipep: já su trouba! No dyť :-)

  • Hory - 11.05.2015, pondělí, 13:33
    (0)

    Babu jen jedné věci se chytím. Akustika na stadionu otřesná,že je to pravda to víme všichni, teda slyšíme a to se tu tedy má psát, že je vše ok, když to tak není?...

  • kecipep - 11.05.2015, pondělí, 13:21
    (0)

    Nechápu, jak jsi mohle zapomenout na drahé vstupné! ;-)

  • Babu - 11.05.2015, pondělí, 13:11
    (0)

    První, třetí, osmí nebo šestnáctí, pořád hrajeme špatně, na všechno se tu kašle, je to prodané, je to domluvené, proč tam jezdili, jen to odchodili, chtělo by to nesedět jen na kafíčku, kerbrovi se nechce, rada je nemožný, došek už nemá týmu co dát, krejčí nic nezařídí, akustika na stadionu otřesná, turnikety nefungují, sedačky špinavé, fanoušci agresivní, pivo hnědé, slunce žluté, proč tam nedá mladé, habanec už tu nemá co dělat, diviš je kopyto, snad se to v přestávce protočí... ZAPOMNĚLA JSEM NĚCO? :-D

  • riedlss - 11.05.2015, pondělí, 11:21
    (0)

    jsem pro zrušení, však veřejnost z vás musí mít akorát srandu nic víc. Tolik co je tu trenérů, není nikde v Čr. Jedním slovem ,,trapné,,

  • Babu - 11.05.2015, pondělí, 10:58
    (0)

    nablito jak dycky. A ještě u článku, který nemá s hrou nic společného. Asi bychom tu měli ty diskuze zrušit, stejně tu nic kloudného nikdy není.

  • Buchlovjak - 11.05.2015, pondělí, 00:11
    (0)

    Tady je to jak v rezervaci pro nejchytrejsi lidi sveta. Co kdyby jste se na plivani na ostatni navzajem do vlastnich rad vysrali a zacli vsichni vice fandit? Uvedomte si uz hrdost ke klubu a regionu a dle toho se chovejte....

  • riedlss - 10.05.2015, neděle, 19:56
    (0)

    Melete hovna.......

  • vajdik - 10.05.2015, neděle, 18:22
    (0)

    Dane...na hovno bo v 38 letech co za rok ma uz toho od nej fakt moc nečekám

  • Dan - 10.05.2015, neděle, 17:08
    (0)

    Vajdíku a na co tam bude v té tvojí sestavě borec Došek?

  • vajdik - 09.05.2015, sobota, 20:57
    (0)

    Co mam info tak pana Kerbra pry fotbal prestal bavit a chce toho nechat 😀 Jeste by to chtelo, aby stejne rozhodnuti ucinili Simko, Divis, Mezlik, Košut.. jen me jeste desi navrat Danicka. Osobne bych Hoffmana chtel zpet misto Kosuta, dale novy levy bek dva kraje zalohy a utocnik..ale realne to asi financne neni kdyz za posledni tri roky tady dosel pouze jeden FOTBALISTA a to Kalouda!

  • a jé - 09.05.2015, sobota, 20:25
    (0)

    pánové nezlobte se , ale mě to připadlo , že byli domluvení na remíze .Protože to co tam předvedli tak vypadalo musím konstatovat , že mě fotbal včera nebavil!!!!!!!!!!!!A to jsem se fakt těšil .Ale myslím , že Valenta chyběl je to bojovník zároveň nechápu proč trenér dává Kaloudu až 81 min. Diviš také už není co byldoufám, že ten řez kádrem v létě bude ráznější . Jen by to chtělo dalšího silnějšího sponzora . Tomu se divím v regionu kde je Z-GROUP , SYNOT , HAME ,FATRA a další je to otázka spíš vedení co proto dělá.

  • huhu - 09.05.2015, sobota, 20:16
    (0)

    mezlík pryč, kerbr na hostovačku do druhé ligy, at nám chlapec trošku spadne z hrušky, vrátit kubáně, hoffmana

  • Michal fcs - 09.05.2015, sobota, 20:11
    (0)

    hory: ale Habanec jim nehýbe nohama, taky některé střídání a pod. nechápu, ale jiný trenér by zde nesvedl s tímto materiálem nic víc, skutečně je nutné se rozloučit s hráči, kteří si myslejí, že zde mají své jisté a víc ze sebe nedostanou

  • Hory - 09.05.2015, sobota, 19:51
    (0)

    Pokud nepřijde radikální řez, tzn. hlavně odchod p. Habance, nic se neposune dopředu.

  • tvojemama - 09.05.2015, sobota, 17:47
    (0)

    A taky je sranda, ze vyjde 100clanku o tom jak je ten stary travnik na hovno, ze se na tom neda hrat, no a pak je tu novy travnik a zase na hovno vykony, tak co si pak ti lidi maji rikat? :(

  • tvojemama - 09.05.2015, sobota, 17:31
    (0)

    Jak nekdo muze napsat, ze jsme narocni, ze chceme pohary? hrat o 4-5 misto KURVA!! Kazdy vi, ze mame maly rozpocet, ale to s timhle nesouvisi, na pohary muze stacit 5misto, ale to je jedno, ta liga je strasne moc vyrovnana a my nehrajem o to 4-5 misto kvuli picovinam a ne kvuli rozpoctu, neodmakane odflaknute zapasy, mizerna koncovka nekterych hracu ( Divis, Hlupik), neschopnost trochu zmenit styl hry, nejhorsi je, ze ztratime 6bodu s Hradcem, nebyt tohohle, tak proste mame v klidu o tech 8-10bodu vic a hrajem o to 4misto, proto je kazdy zklamany a trochu nastvany :(

  • tvojemama - 09.05.2015, sobota, 17:24
    (0)

    No a Rada dela chyby, ale udela je kvuli tomu, ze to tam posere vic lidi

  • tvojemama - 09.05.2015, sobota, 17:14
    (0)

    vajdik- ve vsem souhlas :)

  • Greif - 09.05.2015, sobota, 16:17
    (0)

    Tak to sem Miso nevedel sorry .. No jo v tomto sem mel radej Soukupa nebal se vymenit i ty nejzakladnejsi(Vit Valenta) a mlade podporoval ...

  • cmelli - 09.05.2015, sobota, 15:43
    (0)

    Souhlasim s Ykarusem i s huhu; ceho si vsak vsimam je, ze lide citi ze tym ma na vic a ze je dostatecne kvalitni na 5. - 8. misto. A pak prijdou ty vykonostni vykyvy ... a mnoho fanousku je z toho hodne zklamanych. Druha vec je jestli to tak vnimaji i kluci na hristi (viz. komentare libora Doska na vykon tymu po zapase) TAKE BYCH SI PRAL, ABYCHOM HLEDELI UZ JEN PRED SEBE A ZA MISTY U DNA TABULKY UDELAT DEFINITIVNE TLUSTOU CARU.

  • huhu - 09.05.2015, sobota, 12:34
    (0)

    Ykarus: poháry s nejmenším rozpočtem a s nejužším kádrem. Svatu beru jako hráče, který přišel z druhé ligy, a my si ho tu vychovali pro první ligu. Měli o něho zájem v plzni i na slavii, je to kvalitní trenér a byla by ohromná škoda ho poslat pryč. Společně s Kozlem z Dukly ho považuju za nejtalentovanějšího trenéra v lize

  • Ykarus - 09.05.2015, sobota, 12:30
    (0)

    nevím koho byste tam chtěli? Záchrana se už nás netýká dva roky, ba naopak už jsme tak nároční, že chceme poháry. Já jsem ze Svat'ů celkově spokojen.

  • josef - 09.05.2015, sobota, 12:12
    (0)

    Vy kotelníci co kritizujete pana trenéra, a po pravdě, Vám se nelíbil plakát nad Vašimi hlavami AŤ NIKDÁ NESKONČÍ HABANCOVA POHÁDKA, mě ne.

  • vajdik - 09.05.2015, sobota, 12:00
    (0)

    No já bych hráčům možná naordinoval pracovní dobu "normálních" lidí, tzn, budíček 5-6-7.h, 8-12h v zaměstnání, některým hráčům odpolední či noční směny a plat 15.000 Kč. Oni by pak možná pochopili jak je krásné dojít na 9-10.h do práce, zde si odtrénovat dvě hodinky, pak obídek, kavicka, pak třeba druhá fáze tréninku..no a domů, do barů..atd, Je krásné se připravovat 5 dnů na jeden 90minutový zápas v tydnu :D

  • Dany-Hull City - 09.05.2015, sobota, 11:47
    (0)

    Nevim co tu porad resite, vetsina je z formy, to nepotrebuje komentar. A hlavne nase hra byla zajimava na zacatku ligy, dnes kazdy souper vi jak se chceme interpretovat a hrat. Chce to okysliceni a zmenu, jak herni, tak i v kadru, a pokud je to v hlavach hracu, tak at se rozsiri i realizacni tym o psychologa. Dal bych hracum ne videa apod. ale pustil bych jim podzimni zapasy doma, a s boleslavi ultimatum - nevyhrajem=pokuty. Nikdo se s nikym nemazli, a ze jsme zachraneni neni pro nikoho dostatecne. Aspon pro nas klub by nemelo byt.

  • kecipep - 09.05.2015, sobota, 11:44
    (0)

    No.. a sestra toho agenta byla v dětství na táboře s mou sousedkou. To také mnohé vysvětluje ;-)

  • Dany-Hull City - 09.05.2015, sobota, 11:44
    (0)

    Hory: nechci se tu nikoho zastavat, ale neni pravda uplne co rikas.

  • Hory - 09.05.2015, sobota, 11:39
    (0)

    No, vezmě me si jen to, jaký agent zastupuje Diviše a kdo že je jeho velký kamrád (toho agenta) a pak se nemůžeme divit, že Diviš hraje i když nic nehraje.

  • cmelli - 09.05.2015, sobota, 11:34
    (0)

    HORY: já si se spíš obávám toho a doufám, že se trapně mýlím - že svaťa možná nemá v kabině hlavní slovo a řídí se příkazy shora. nicméně - tým by měl hodně zapracovat na výkyvech ve výkonech (zvláště doma). ta sinusoida výkonů už mě trošku dráždí. Synot navždy!!!

  • vajdik - 09.05.2015, sobota, 11:32
    (0)

    Pokud chceme hrát neustále 14-10 flek tak tu neplatme Radu, Sumiho, Kaloudu..protože to jen stojí zbytečné peníze za které si může Krejší opět koupit nové auto.. i bez těchto hráčů budeme hrát stejnou tužku, ale s nabojem třeba o udrzení a Zemka to ročně bude stát na platech o nějaký milionek méně..

  • Hory - 09.05.2015, sobota, 11:20
    (0)

    Problém se definitivně potvrdil, když byla prodloužena smlouva s Habancem. Byl to jasný signál, že nikdo nic řešit nechce a nebude. A dobře to napsal Vajdík. Habanec má vždy plná ústa toho, jak přijde zemětřesení v sestavě, ale to je jen takové plácání aby umlčel případné kritiky. Zachráněni jsme a stejně mladé kluky hladové úspěchu nenasadí, ale naopak bude podporovat hráče co na to nemají, ale dá jim najevo, že své mají vždy jisté. Vždyť už i Libor Došek jasně mluví o tom, jak to v mužstvu nefunguje a beru to, když trenér neslyší na hlasy veřejnosti, ale když není schopen naslouchat hráči kterého vždy označoval za toho nejdůležitějšího v mužstvu a pro mužstvo,tak to už je hodně špatné. Jediné co mě napadá, proč pan Habanes vede takovou politiku je to, že připravuje mužstvo na sestup do druhé ligy, kamž si myslím že on osobně a pár hráčů patří už teď.

  • Michal fcs - 09.05.2015, sobota, 11:10
    (0)

    Oprava :na cečku

  • Michal fcs - 09.05.2015, sobota, 11:08
    (0)

    Greife, nešiř bludy, turnikety možná fungují na hlavní bráně, ale od 28 října rozhodně ne,takže nějaké oficiální číslo neexistuje, ale to je jedno, protože hlášení Mazurka na celku stejně nebylo opět takřka vůbec slyšet

  • vajdik - 09.05.2015, sobota, 11:04
    (0)

    Nebudu se vyjadřovat raději ke hře, protože to byla kopaná a ne fotbal, protože v našem týmu jsou dva tři fotbalisti zbytek jen běhaví kopálisti s balonem totálně marní (Kerbr, Diviš..), a ti co fotbal umí (Kalouda) tak zahrívají lavku! Proč? Máme 32b před zápasem, záchrana 100% jistá, proc Habanec neustále staví stejné hráče totálně z formy? Kerbr, Diviš - ten byl totálně na odpis, ale je na hřišti 90minut, týmu víc škodil než by hra klidně bez něj o 10 mohla být.. Proč ted, kdy o nic nehrajme tam nedáme třeba 5-6 mladých kluků at si zkusí ostrý zápas?! Galuška, Civic, a bůh ví kdo je pořád na te lavce, jenže na té lavce už to musí být pro mnohé demotivující když vidí že na hristi to nikomu nejde ale místo mají jiste.. Habanec po každém nezdaru hlásí do světa jak tu řada lidi bude končit, tak proc neustale ti stejní hrají???!!! Nevím, ale něco je asi špatně..a poslední věc, hráč c.16, to není hráč ani na druhou ligu.. Jinak souhlasím s tím že ikdyž vždy za všechno může dle přítomných Rada, nedokazu si obranu bez nej představit, protože on hraje kolikrát i za Kosuta..který nerozehraje (krom zpět na Heču) a ješte kupí chybu za chybou.. Toď vše, protože je mi zase na blití.. Fotbal hraci neumí ale ani bojovnost není na nic videt, dyt 37letý zavadil si vodí mladé kluky jak chtěl..

  • Greif - 09.05.2015, sobota, 11:01
    (0)

    Ano Sovki .. Zachranme luzanky a vlezme brnakum do prdele .. By clovek blil ..jinak turnikety funguji takze cislo je oficialni a realne .. Sic nevim jak to pocita pernamentkare .. Jee 100kc na zapas je pro pernamentkare moc :D hosi bezte nekdy na fotbal do Nemecka Italie ..

  • huhu - 09.05.2015, sobota, 10:54
    (0)

    aspon někdo to řekne že ho to sere, ostatním stačí 10 místo a jistý flek

  • huhu - 09.05.2015, sobota, 10:53
    (0)

    Došek: Tohle mě nebaví! Pokud se někdo bojí, ať má dovolenou odkaz na rozhovor: http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/235809/dosek-tohle-me-nebavi-pokud-se-nekdo-boji-at-ma-dovolenou.html

  • Ykarus - 09.05.2015, sobota, 10:48
    (0)

    JEFF: to že sme nevyhráli chceš skončit, není to trapné? Přestěhuj se do Plzně tam je takových dost.

  • Šovkovskij - 09.05.2015, sobota, 10:27
    (0)

    lagic: Pozitiva jsou asi v tom, že když chtějí, tak to jde a hezky se na to dívá (třeba v Ostravě), ovšem přiznávám, že v poslední době je to smutný pohled. Chce to prostě okysličit, kluci si musí uvědomit, buď si máknou jednou týdně, nebo budou hold chodit na noční do továrny:-) Co se týče fanoušků, docela mne zaskočilo, že se někteří kamarádí s Brňáky, což je pěkná verbež, ještě se s nimi fotografují, dělají si různá selfíčka:-). Ale nu což, proti gustu žádný dišputát:-)

  • Michal fcs - 09.05.2015, sobota, 10:18
    (0)

    A ještě si neodpustím jednu věc,když brńáci házeli dělobuchy na hřiště a po fotografech a hasičích, tak náš kotel, nebo jedinci v něm, jak je často zdůrazňováno začnou skandovat pyro není zločin. Takže dělobuchy po lidech je dle vás v pořádku, styďte se , vy co jste to skandovali, ano vše včetně hráčů a fanoušku jde hodně dolů.....

  • Flusatko - 09.05.2015, sobota, 10:06
    (0)

    Nevím jak to dopadlo s Melichárkem, jestli se vypískal nebo ne. Nechtěl jsem to řešit před zápasem, ale teď bych se i zeptal. Jak jsou tady hlasy, že je to srdcař a že je prostě náš. Naprosto nezaujatě se chci zeptat proč je srdcař a je náš? Asi jsem to nesledoval, ale nepamatuju si od něj nějaké extra srdcařské prohlášení nebo nějaké statě o Slovácku, ale možná se mýlím. MOhl by kdyžtak někdo něco nahodit? Rád bych si početl případně. Nebo je celé to jeho srdcařství založené na tom, že je s někým osobní kamarád a párkrát s ním chlastal? To, že se s jeho manažerem zachovali svinsky ví každý, tak bych chtěl vědět i druhou stranu mince. Dík

  • lagic - 09.05.2015, sobota, 10:05
    (0)

    Šovki: Já bohužel nevidím ty pozitiva, která by převládala nad negativy. Vidím jen mizernou hru bez zájmu, posledních pár zápasů je to fakt katastrofa bez zápalu do hry, nasazení nulové,... prostě co dál k tomu říct. Máme jediné štěstí, že máme takový náskok, ale pokud v tomto budou pokračovat i následující sezonu, tak je sestup nemine. Je mi z toho fakt špatně, že přestávám po těch letech mít chuť na takovou frašku chodit :-(. Vím, že výsledkově letos už o nic nejde, ale vedení i hráči si silně zahrávají s tím, že už i ti stálí letití návštěvníci se na takové "představení" vykašlou. Je mi smutno, kam ten náš klub směřuje.

  • Hory - 09.05.2015, sobota, 09:16
    (0)

    Včerejší utkání opět klasický šedý neslaný nemastný průměr. Jediný kdo v tom Slováckém marastu a šedi zářil, byl Trávník. Celou tu atmosféru doplňuje opět špátná zvuková technika (alespoň na áčku) a neustálé trapné opakování hlasatele aby hostující fanoušci neházeli rachejtle. Když se pak člověk po závěrečném hvizdu ohlédne za sebe do VIP prostor, kde ředitel klubu se objímá a směje s nějakým svým kamarádem, tak je mu smutno z toho, že bylo evidentní, že toho člověka vyloženě hra ani výsledek absolutně nezajímá. Quo vadis Slovácko?

  • Šovkovskij - 09.05.2015, sobota, 08:48
    (0)

    Michal fcs: Kde to mohu podepsat?:-)

  • Michal fcs - 09.05.2015, sobota, 08:46
    (0)

    Rada je náš nejlepší obránce, ať se to někomu líbí nebo ne, bylo vidět dva zápasy bez něho, to byla bída, má spoustu chyb, ale v té naší obraně je bohužel nejlepší. Kritici zkuste navrhnout místo něho náhradu? máte na výběr Mejzlíka) :-))))) Jinak jsem rád, že si melichárek alespoň na céčku vyslechl svoje a doufám, že už ho na našem hřišti nikdy neuvidím

  • Šovkovskij - 09.05.2015, sobota, 08:46
    (0)

    Ovšem jak naznačil JEFF: Pokud konečně nepřijde zásadní přehodnocení klubu ve vztahu s fanouškem, tak to bude ještě horší a horší. Je docela alarmující, že návštěvy se každý rok snižují, ale v klubu si rochní blahem, nikomu to nevadí. Předrařené vstupné, nulový marketinug, nula od nuly pojde... pak se nedivme, že chodí tři tisíce a to si ještě tisícovku musí vycucat z prstů jak v Příbrami. Je to vážně trága. Při tom tady je potenciál na šest tisíc diváků každý zápas, to mi nikdo, zdůrazňuji, nikdo nevymluví. Ale to by v klubu někdo musel chtít a něco pro to i dělat, že pane zkázo, Krejčí?

  • Šovkovskij - 09.05.2015, sobota, 08:42
    (0)

    A s tím Radou, jste normální? Jeden z našich nejlepších hráčů, ale pokud má někdo na někoho pifku, jak se krásně lidově říká, když chceš psa bít, hůl si vždcky najdeš. Já tyto negativismy vážně nechápu. Co vám ten Rada udělal? Buďte objektivní.

  • Šovkovskij - 09.05.2015, sobota, 08:37
    (0)

    Je to velká škoda dostat vyrovavnávací branku v 80. minutě, ale nakonec, pořád máme aspoň ten bod. Závěr ligy je takový trošku zkažený, ale pozitiva myslím přetrvávají. Ovšem okysličení je nutné:-)

  • JEFF - 09.05.2015, sobota, 03:08
    (0)

    Dany-HUll,já si myslím,že su až moc tolerantní fanda,za těch cca 12roků,co chodím na stálé místo,permice,ale pokud se nebude doma vyhrávat,tak to bude špatné.Zlaté staré časy.To sem si také myslél,že tu može vyhrát maximálně nějaký Real Madrid.No jo,nová doba,víc to rozebírat nebudu,zdar.

  • Dany-Hull City - 09.05.2015, sobota, 02:11
    (0)

    A neni vse spatne jen o Radovi, pokud jste si vsimli, tak nasi obranci nemaji podporu zalozniku, dnes byli porad na urovni utocnika kdyz byl balon jeste v obrane, co ma asi obrance udelat s micem nez ho nakopnout. Dokud nebude pro balony si nekdo chodit jako na podzim chodival napr. castokrat sumulikovski nebude ani predvadena hra lepsi. Porad se to hraje na doska, vsichni to uz znaji, v ostrave se hralo jinak, a hned to slo, nechapu proc kdyz i dosek hraje tak se souper neprekvapi jinak. I s doskem se da prekvapit jinou hrou nez hrat vse na nej.

  • Dany-Hull City - 09.05.2015, sobota, 02:06
    (0)

    Ani ja nejsem nadseny z vysledku a toho jak se zaver ligy zkazil, ale proc tady jeden napadate druheho? To se nedime jak to tady pak z fandenim vypada. Drzte za jeden provaz, nazor ma kazdy jiny ale smer by mel zustavat stejny a ty JEFF nezlob se, ale to nejsi fanousek pokud myslis vazne co jsi napsal, chapu ceny chapu rozhorceni z hry ale fanouskem ikdybych mel fandit v pate lize.

  • MicheL - 09.05.2015, sobota, 01:57
    (0)

    juancarlos: od tebe tri prdele zvastu akorat do vsech diskusi, nic vic, nic min. A jestli mas pocit, ze pomahas nejak vic tim, ze fandis nebo jezdis na vyjezdy, tak omyl. Jsi jenom jeden z 3123 na domacim zapase a jeden z 10 na zapase venku. Tak si nech svoje moudra pro nekoho, kdo to aspon oceni. To se zde zrejme nestane

  • JEFF - 09.05.2015, sobota, 01:45
    (0)

    No,toto byla poslední kapka.Pokud neslevní permice,předražené,tak je mi líto,tento spolek podporovat nebudu,po cca 12 rokoch.zdar.

  • Pedro - 08.05.2015, pátek, 21:11
    (0)

    Co to zase předvádíme??? Vźdyť to Brno je zatím mnohem nebezpečnější!!!

  • juancarlos - 08.05.2015, pátek, 15:18
    (0)

    kalšat na Melichárky. Mě spíš nepřestává udivat všechno to žvanění na webu kol toho, co má a nemá dělat kotel, v čem je jeho síla, kdo za šašky ho chválil či rozdával pochybné ceny za pro fanoušky, Pánové to jsou všechno jen keci. Protože jak jsme se přesvědčili i teď v Plzni, když těch pár,kteří se aspoň snaží to někam směřovat a lídrovat, se na to vysere, tak celý ten náš slavný kotel stojí za vyližprdel, protože 90% lidí se chce jen vést na pohodlném vozíku, ktrý se celý vejde do věty :" když tak se přidám". Takže tady Lajtro a Buriss nemudrujete a postavte se tomu čelem, když chcete aby kotel víc fandil než nedával. Když tak se přidám :-D

  • Šovkovskij - 08.05.2015, pátek, 14:29
    (0)

    Jak už tady zaznělo asi 1000x, nevadí nikomu, že odešel, vadí, jakým způsobem - podrazem na klub.A nevím tedy, na jaké hráče se tady plivalo a nadávalo? Možná na Mercedesa, kvůli paradoxně zápasu proti Brnu:-D Já jsem ovšem proti němu neřekl ani ň. Žijete v nějaké iluzi, že se tady nadává na hráče. Na jaké, prosím příklady (nepočítám Jardu Dlaždiče Blažka):-D A že se nadává na Peltu a Berbra? To je snad v celé lize, ne? To máme jen fandit a nechat si všechno líbit? To už se nemůžeme ani vyjádřit, co si o této žumpě myslíme? Když se to zakřičí, není v tom žádný problém! Děláte, někteří moralisté, jako kdyby se to řvalo celý zápas. Prostě Melichárek je podrazák, tečka, šmitec, nazdar!:-)

  • Ykarus - 08.05.2015, pátek, 13:13
    (0)

    Já mu nadávat nebudu, Dušan chtěl prostě chytat, na tabulkovné seru. Ještě nedávno hrál za nás a ted' na něho budu pičovat? To si musí všichni naši bývalí hráči udělat o nás takový obrázek?

  • a jé - 08.05.2015, pátek, 11:57
    (0)

    Buriss-Jusephe --- oba máte pravdu-- je pravda že chování fans se změnilo ale na druhou stranu byl to podraz od Melichárka vedení vyšlo naproti a on to zneužil . Ostatně co čekat od Brna vždy bylo proti Synotu pak proti Slovácku . Byl bych ale proto abychom se zachovali fér a pomohli hráčům a kašlali na soupeře

  • jusephe - 08.05.2015, pátek, 11:47
    (0)

    zdrh: Amen. Obhájci melichárka už to pochopte, nám nevadí, že odešel do jiného klubu nebo že šel zrovna do brna. Nám vadí, jakým způsobem odešel. Způsobem, kterým okradl Slovácko.

  • Lajtra - 08.05.2015, pátek, 11:44
    (0)

    Buriss: Prave. Se mi zda,ze to prave fandeni slo jaksi bokem. Ted se kazdy trepe na to,aby si mohl zanadavat apod.

  • Buriss - 08.05.2015, pátek, 11:34
    (0)

    Kdysi jsme vyhrali cenu pro nej fans a to nejen kvuli fandeni,ale hlavne chovani a obrazu kotle...kdekdo nam zavidel,chvalili nas cizi treneri,hraci...a ted? Budeme piskat,nadavat,hazet pivo...parada.Za me jsou takovy potreba jak automat na kondomy ve Vatikanu.Dusan bude pro me dycky nas Dusan, odchovanec a srdcar.A poserte se fseci.

  • Lajtra - 08.05.2015, pátek, 11:07
    (0)

    A je to tu zase. Sila kotle neni v podpore tymu,ale v nadavani,piskani a liti piva, to by nam slo. Libi se mi, jak fandi 1/2 kotle,ale jakmile se ma nadavat napr.na rozhodciho,tak se pripoji vseci. Uz se konecne vyserte na nejake Svancary,Melicharky,Krejci,Pelty, apod. a zacnete uz konecne doprdele smerovat tu svou silu tem,kteri ju potrebuji-tj nasim 11 hracum. Otazkou vsak zustava, zda ji vubec nekdo pouzit chce,zeano.

  • Šovkovskij - 08.05.2015, pátek, 08:19
    (0)

    Já nevím, co tu někteří řeší. Slovácko z dobré vůle Melichárka uvolnilo, aby mohl do zahraničí, protože v naší lize by se muselo platit tabulkové odstupné, pokud má hráč platný kontrakt. Ovšem Brno a jeho manažer Kudela, samozřejmě s Melichárkem, udělalo tuto fintu. Prý druholigový chorvatský Žaprešič. Už když jsem to četl, čichal jsem nějakou levárnu a byl jsem si vědom taky toho, že Brno brankáře nutně potřebovalo. Tak nějak jsem to tušil. Nadáváme na Plzeň, nadáváme na Spartu, ale největší svinstvo pro NAŠE Slovácko je Brno a spousta lidí to ani neví. Už s tím, jak jsme padali do druhé ligy, tak vím jisté informace, jak to probíhalo. A Kudelovy metody jsou zasvěceným dostatečně známé. Prostě Melichárka vypískat až mu budou praskat budínky v uších. Je to vlastizrádce a věřme, že tento člověk už nikdy, nikdy nebude mít se Slováckem žádné dočinění. A může si klidně na Velehrad pozvat i dalšího Papeže, Benedikt XVI. to snad už určitě nebude:-) Vypískat, pivo nelét, je ho škoda, stojí 28 korun:-)

  • tvojemama - 07.05.2015, čtvrtek, 21:18
    (0)

    1. tabulkove odstupne je picovina 2. Melicharek dosel zadarmo, odchytal dobre zapasy 3.za Danka jsme tabulkove odstupne platit museli, za Melicharka jsme nic nedostali a ten prestup pres Chorvatsko :D TAKZE VYPISKAT SI URCITE NEZASLOUZI, ALE ANI CHVALU SI NEZASLOUZI, VUBEC BYCH NA NEJ NEREAGOVAL AMEN

  • zdrh - 07.05.2015, čtvrtek, 21:14
    (0)

    Já myslím, že nikomu ani tak nevadí, že šel do Brna, ale vadí ZPŮSOB jak odešel. Tj. že využil (nebo spíš jeho agent) pravidla tak, aby Brno nemuselo platit Slovácku odstupné, Prostě v ČR je pravidlo, že platíš odstupné do tehdy, kdy je hráč u tebe registrovaný. Pokud by třeba Hlahůlek chtěl jít hrát za nějakou vesnicu a byl by předtím registrovaný pořád v FCS (nevím jestli to je pravda), tak i přestože nemá profesionální smlouvu, ale byl by registrovaný na svazu v FCS, tak za něho ta vesnica musela zaplatit (v případě přestupu, u hostování by záleželo na dohodě). Závěrem: Je jedno, jestli pravidla považuješ za dobré nebo blbé, prostě platiju a musíš se jima řídit. A Melichárek či jeho agent a Brno je obešli. A to je podraz na klub (bez ohledu jestli někdo má nebo nemá rád Krejčího, Zemka či Melichárka). A to si zaslouží od fans odpovídající odvetu.

  • lagic - 07.05.2015, čtvrtek, 20:32
    (0)

    Já teda nechápu, proč o Melichárkovi mluvíte jako o srdcaři? Co udělal, že si to vysloužil? To, že je z regionu a že tu chytal, když se vrátil ze zahraničí? Co je na tom takového srdcařského?? Chytat sem šel určitě za slušné peníze, takže normální práce. A mezi nama, zas takový golmanský zázrak to není, aby se rozhodoval mezi FCS a Barcelonou, takže asi moc lepších nabídek neměl, ale to nevím, možná se pletu. Pak byl najednou uražený, že nechytá a najednou je po srdcařství...Už pochopte, že v dnešní době žádné srdcařství není, jde jen o peníze, kde dostanu víc, tam půjdu...

  • xxpaloxx - 07.05.2015, čtvrtek, 19:22
    (0)

    Milí uplakánci. Aby jste se nepokakali z toho , že Dušan , místo toho , aby v Hradišti leštil lavičku , šel tam , kde měl možnost vychytat si jedničku v týmu. Nevím , proč brečíte nad tím , že je odchovanec a měl by být srdcař. Od té doby , co byly vynalezeny peníze ,podřizujeme se tomuto fenoménu všichni. Tak neblbněme a nebuďme trapní. Odchytal tady i pěkné zápasy a tak mu to přejme a za to , co pro Slováckou udělal , sportovně zatleskejme.

  • jusephe - 07.05.2015, čtvrtek, 17:37
    (0)

    Buriss: Kdo to upekl, to nevíme, prostě někdo z Brna... ale jak to upekli, to víme všichni moc dobře... a pokud před tím zavíráš oči, tak se nedá nic dělat.

  • WojtaFcs - 07.05.2015, čtvrtek, 16:33
    (0)

    Souhlas, Dušana vypískat... Zaslouží si to po tom co podrazil nohy svému klubu... může si za to sám... a snad mu to dáme sežrat :)

  • Valheru - 07.05.2015, čtvrtek, 16:01
    (0)

    Disciplinární komise zastavila závodní činnost na jedno soutěžní utkání nepodmíněně hráči: Synot liga: Mezlík Radek (1. FC Slovácko) – vyloučen po 2. ŽK Valenta Jiří (1. FC Slovácko) – 4. ŽK 3) Disciplinární komise zastavila závodní činnost na tři soutěžní utkání nepodmíněně hráči: Synot liga: Kopúnek Kamil (FC Zbrojovka Brno) – vyloučen za surovou hru

  • huhu - 07.05.2015, čtvrtek, 15:39
    (0)

    ale noták, brno je pro nás konkurence? to, že naše dvojka odešla dělat do brna jedničku není žádné posilování, to je jen ukázka toho že Hečis je velmi kvalitní golman. Konkurence nekonkurence Dusan věděl o podrazu na slovácko a tu smlouvu podepsal. A jak tu bylo někde psáno, že Slovácko poctivě tabulkově vyplatilo Daňka z ČB, a ty peníze logicky někde chybí. Prostě tečka humus podraz a ode mě asi poletí pivo..

  • dominikha - 07.05.2015, čtvrtek, 14:44
    (0)

    Lidi, kteří se zastavate Dušana, víte,že šel do Brna za stejné pozice jako byl ve Slovácku.Teda,že začínal v pozici dvojky.Takže jaký měl **** nás milovaný srdcar odcházet do konkurence??

  • Babu - 07.05.2015, čtvrtek, 13:10
    (0)

    rim: už jsem se lekla, že na mě zapomeneš :-* nemám potřebu se tady obhajovat, myslím si, že vše podstatné padlo, pro mě se ten člověk zachoval jak přizdisráč a to je můj názor. Evidentně máme každý jiný, já podle tebe "zamindrákovaný a blbý" a přitom mi přijde, že jediný, kdo se tu furt do mě naváží, si ty, tak nevím, kdo má mindrák. Nezapomeň zas až budeš chtět udělat webovky za směšné peníze skuhrat u eluckyho, to si potom kamarád hned, že :-)

  • eLucky - 07.05.2015, čtvrtek, 12:06
    (0)

    to MicheL: Tak možná sis toho nevšiml tady, ale věř tomu nebo ne, ale takovému Vencovi bylo od několika fanoušků nejednou skoro až vyhrožováno pro jeho nedodržování životosprávy! Já se držím pravidla, že na hráče klubu nikdy neplivu na veřejnosti. Pokud z klubu odejdou, tak pak je to už jiná. Neříkám, že je to správné, ale je to v rámci mé zásady nikdy nepoškozovat jméno klubu. To je argument jako prase s těma sedačkama... to sa na mňa nezlob, ale to je k smíchu:D Je samozřejmě na vedení klubu, jak s penězi naloží, stejně tak je pak na vedení klubu, aby si případný neúspěch vyžralo od majitele či fanoušků. Pořád argumentuješ, že ve vyspělé Evropě je to jinak... to všeci víme, ale tady je to tak, jak to je... je to úplná debilovina odporující zákonům ČR i EU, ale funguje to tak prostě. Myslíš snad, že Michal Daněk k nám ze svého předchozího angažmá - tuším Budějice - přišel bez platby tabulkového odstupného? To těžko;):D Minimálně jsme takto mohli být na nule a to co se dalo za Daňka se mohlo vrátit z Brna za Dušana.

  • eLucky - 07.05.2015, čtvrtek, 11:59
    (0)

    to rim: A já tu snad Krejčího chválím nebo vynáším do nebes?:D To že tobě je jedno, že někdo ojebal klub je tvoja věc, ale já se s klub stoprocentně ztotožňuju a když někdo ojebe klub, je to pro mňa jako by ojebával mňa! Roky se snažím o klubu prospěšné aktivity, takže mně logicky vadí, když někdo klub pošlape a je mi jedno jestli je to zrovna Krejčí, Dušan nebo třeba Artigas... Dušan u mě už od dorostu měl respekt za svoje příkladné srdcařství pro Slovácko. Touto aférou si svou pověst poškodil, to je realita. A je úplně jedno jestli sehrál v této aféře roli loutky, iniciátora nebo oběti.

  • MicheL - 07.05.2015, čtvrtek, 11:54
    (0)

    eLucky: o penize, na ktere by v civilizovane Evrope nemelo narok. Dusan se mozna neukazal jako ten nej charakter, ale vycitat mu financi provar je nesmysl. Nevsiml jsem si, ze by se tu nadavalo hracum, kteri na to na hristi kaslou nebo hracum, kteri chlastaji. Dusan na hristi odvedl svoje. Ja bych ten vztek vedeni pochopil jedine tehdy, pokud by za ten milion za prestup chtelo dozivotne cistit sedacky na stadione, abysme neodchazeli ze stadionu pokazde spinavi jak prasata. Jinak nevim, to bych rekl ok :)

  • rim - 07.05.2015, čtvrtek, 11:44
    (0)

    Buriss má sakra recht. mělo by se mu zatleskat a přivítat ho zpět a ne tady se vší chutí kout pikle, jak ho nejvíc pošpinit! Jak píš Keikin a taktéž MicheL - velmi rychle a rádo se zapomíná na to dobré. A Buriss má recht v tom, že jste banda zaslepených a zamindrákovaných blbů! Ještě čekám, co napíše Rídls... A mimochodome Lakouš, ojebal někdo tebe nebo proč ti jako tak přeplo. Krejčí tě ojebává furt, vůbec ti to nevadí. Nebo se ti to líbí!!! Co Babu?

  • eLucky - 07.05.2015, čtvrtek, 11:34
    (0)

    to MicheL: To je samozřejmě taky možné, nicméně jelikož Dušan určitou reputaci a zkušenosti má, navíc ideální gólmanský věk, tak si myslím, že zrovna on by problém sehnat angažmá neměl, ale to jsou spekulace pouze. Podíváš-li se na to hypoteticky směrem, že se ušetří na jeho platu, tak na tom vydělalo, ale když přihlédneš k tomu, že skončil v Brně, které by Slovácku za stávících pravidel trhu v ČR muselo zaplatit odstupné, ať už by smlouvu v klubu měl nebo ne, tak vlastně Slovácko o tyto peníze přišlo.

  • Buriss - 07.05.2015, čtvrtek, 11:32
    (0)

    Typicka cechovska povaha plna mindraku a zluci se dojebala uz aj k nam na slovacko? Du blejt velebnosti. Je mi zle,co se tady poslední dobou deje...Ja Dusanovi velice rad zatleskam a doufam,ze se nenajde nejaky chudak zamindrakovany co bude piskat..Dusan je srdcar,proste odesel,chtel chytat,ne sedet..a kdo a jak upekl nevi nikdo z nas a me osobne je to jedno.Dusan je nas a proto potlesk a vitej doma Duso..

  • MicheL - 07.05.2015, čtvrtek, 11:32
    (0)

    Michal fcs: takze pokud by sel za penize, tak by nevadilo, ze posili naseho hlavniho konkurenta, jak zde bylo receno? Vadi to, ze sel zadarmo? Ja tomu fakt uz nerozumim. Klub usetril na jeho platu, do brna by sel mozna tak jako tak.

  • eLucky - 07.05.2015, čtvrtek, 11:31
    (0)

    to MicheL: Standartní snad je, že když někdo chce hráče - který jinde nehraje - tak přijde za jeho klubem a požádá ho o svolení k tréninku na týden-dva týdny, to se děje zcela standartně v celé evropě a pokud ho teda klub chce, tak se začnou bavit o podmínkách. Brno na to šlo mafiánskou cestou prostě a Dušan se k tomu nechal zneužit, což od něj jako od srdcaře beru jako nůž do zad.

  • MicheL - 07.05.2015, čtvrtek, 11:29
    (0)

    eLucky: zase bych brzdil s tou dobrotou Zemka a spol. Podle mě měli velice dobře spočítané, kolik na jeho platu ušetří. A jelikož se jednalo o chytající dvojku, není vůbec jisté, že by ho někdo na transfer koupil. Ono to mohlo taky dopadnout tak, že by tady zůstal, bral by celou dobu peníze a nakonec by šel po vypršení smlovy stejně zadarmo. A klub by se mohl stavět na hlavu, stejně by mohl do Brna odejít. Já si myslím, že Slovácko na jeho odchodu určitě neprodělalo, ba možná naopak.

  • eLucky - 07.05.2015, čtvrtek, 11:28
    (0)

    to Michal fcs: Švanci byl možná polobůh pro fanoušky když tu hrál, osobně sem ho za něho nikdy neměl, pro mě jím daleko víc byli Kordič nebo Něma, ale jeho pověst výrazně poznamenal domácí zápas s Brnem. Měl by si šáhnout do svědomí, jestli to od něj bylo tak úplně košer, pak se můžeme bavit o tom jestli kotel to nebo hento. Jinak si myslím, že říkat, že to byla ostuda kotle je přitažené za vlasy, protože kotel tvoří jedinci a vypískání bylo demonstrací odporu jedinců vůči předchozímu Švanciho chování, ne odporem kotle jako celku. Kotel jako celek dává najevo sve sympatie/antipatie přes choreo, výkřiky může řídit lídr, ale začít je může kdokoli z kotle. Osobně na Dušana pivo určitě nepoleju, pravděpodobně na něho nebudu ani pískat, ale taky mu už nepodám ruku a nebudu mu tleskat. Mě prostě svým jednáním zklamal, tečka!

  • Michal fcs - 07.05.2015, čtvrtek, 11:27
    (0)

    naprosto standartně, tak, jak každý jiný přestup v rámci naší ligy, tzn. zaplaceno za přestup, nevím, co na tom nechápeš, přečti si pode mnou lakouše, ten ti to píše jinými slovy úplně stejně

  • MicheL - 07.05.2015, čtvrtek, 11:23
    (0)

    Michal fsc: jak by teda musel ten melichárkův přestup do brna vypadat, aby ti to nevadilo?

  • eLucky - 07.05.2015, čtvrtek, 11:22
    (0)

    to MicheL: Souhlasím rozhodně s tím, že požadovat za hráče, kterého nemá klub pod smlouvou prachy je nehoráznost - ať už jde o jakékoli peníze! Nicméně faktem je, že toto v česku prostě funguje, takže to není tak, že by Slovácko chtělo něco vyjímečného. Klub taky musí někde brát peníze na svůj provoz a není tak finančně silný, aby si mohl dovolit mávat rukou nad takovým ojebem o prachy. Už sem psal, že osobně si myslím, že Dušan je v této aféře spíše obětí než iniciátorem, nicméně pošlapal svou gloriolu, kterou u fans měl tímto, to je následek jeho ojeb přestupu. Třeba u Brňáka Kaloudy, Kuncla... by mňa to taky kurevsky nasralo, ale přeca enom on sú to Brňáci, nejsou to odchovanci, od nich by to eště fanoušek nějak zkousl, ale od odchovance je to prostě podpásovka! Jinak odchod Dušana nebyla střední cesta, ale zcela nestandartní vyhovění trucujícímu hráči na popud majitele klubu. Dušan osobně sám šel za Zemkem s tímto požadavkem, že by chtěl chytat a ne sedět na lavce, tak chce jinam a aby měl větší šance dostat angažmá v zahraničí, tak chtěl rozvázat smlouvu. Zemek mu toto umožnil i přesto, že tím klub přišel o možnost požadovat platbu za transfer hráče pod smlouvou. Zemek se zachoval v tomto bodu velice velkoryse vůči Dušanovi! To co se dělo potom je jedna velká fraška z několika důvodů! Za prvé Dušan chtěl ukončit smlouvu, aby mohl získat smlouvu venku, což vlastně i získal. Kdyby klub věděl, že Dušan skončí u přímého konkurenta v Brně, určitě by ho pouštěl jen velice nerad, spíš by ho ani nepustil do Brna. Prostě klub Dušanovi - i s odůvdněním, že ON je srdcař a Slovácku to ještě vrátí určitě - umožnilo nestandartně ukončit smlouvu, aby měl větší možnosti k angažmá venku. Dušan se svému domácímu klubu odvděčil tím, že posílil přímého konkurenta svého klubu v boji o udržení a ještě oklikou přes Zaprešič tak, aby z toho klub nemohl mít ani to na co má podle stávajích regulí FAČR nárok! Jsem si skoro jistý, že tento mafiánský fígl se zrodil v hlavě Kudely, který není blbý a ví jak koho ojebat. Dušanovi vyčítám to, že jako "srdcař" dopustil takový podraz na Slovácko! To je jako bych si kradl prachy klubu z fanshopu pro sebe... hnus!

  • Michal fcs - 07.05.2015, čtvrtek, 11:20
    (0)

    oprava: ostud

  • Michal fcs - 07.05.2015, čtvrtek, 11:20
    (0)

    to s tím Švancim máš pravdu, tehdá, jak na něho kotel při střídání řval vypadni jsem neskousl dodnes,to byla jedna z největších ostut kotle, ale srovnávat tyto dva případy je jaksi mimo

  • pan_zdravicko - 07.05.2015, čtvrtek, 11:17
    (0)

    To je místní specialita nepozdravit/nezatleskat/vypískat/urazit hráče, kteří zde x sezón odehráli. Příklad za všechny Švancara.. Když tu hrál, tak nepostradatelný polobůh, když nastoupil proti a střídal, tak si děti musely zacpávat uši. Je to škoda, že se to tady pravidelně děje. Tímto buranstvím si děláme jenom ostudu.

  • Michal fcs - 07.05.2015, čtvrtek, 11:14
    (0)

    jejda, s tebou je práce, slovácko mu rozvázalo smlouvu na jeho přání, aby umožnilo jeho vytoužené zahraniční angažmá, z venku za něho žádné peníze nedostanou, ale za "dobré "služby mu to umožnily, při přestupu i bez smlouvy do jiného českého klubu dostává mateřský klub výchovné, jenomže Dušánek se s svým agentem to upekli tak, že přestoupil do Brna z Chorvatska, a troufnu si říct, že v tom Chorvatsku ani nebyl, takže dle mého je to jasný výjeb

  • MicheL - 07.05.2015, čtvrtek, 11:08
    (0)

    Michal fcs: tak logicky pokud mu rozvážou smlouvu, tak tu smlouvu nemá. Nebo se budeme chytat za slovíčka?

  • eLucky - 07.05.2015, čtvrtek, 11:07
    (0)

    to Artigas: ty odborníku na Slovácký fotbal já su možná z Brodu, ale sleduju hráče nejen áčka a vím, že Slovácko na startu sezóny mělo tři ryzí obránce-stopery schopné nastoupit v lize: Mezla, Koši a Rada. Postupně se vypracoval velmi výrazně Břečka - který hrál už nějakou chvilku obstojně za Béčko - takže sme do podzimu šli se 4ma stoperama, což je standartně zcela dostačující na ligu. Bohužel Břečka se zranil a jaro tak hrajem opět na tři stopery, což při trestech za karty - které v této fázi sezóny prostě přijdou vždy - znamená, že nemáme v zápasech v případě trestu alternativu na psot stopera. Bohužel toto je realita a jestli nevidíš, že kromě Rady, Košiho a Mezly momentálně jiného stopera nemáme, tak o hráčich klubu nic nevíš. Maximálně by na stoperu mohl v opravdu havarijní situaci nastoupit Šumi, který stopera občas hrával ve své kariéře. Po sezóně se ale tento problém pravděpodobně bude muset začít řešit, protože na toto se prostě spoléhat nemůžeme, v akademii žádný talent-obránce alá Břečka neroste, takže budeme muset někoho přivést prostě a nebo použít na stopera někoho z dvojky Hofmann-Daníček, kteří jsou ale spíš než stopeři defenzívní záložníci.

  • Michal fcs - 07.05.2015, čtvrtek, 11:06
    (0)

    smlouvu mu slovácko rozvázalo na jeho přání, protože neskousl roli dvojky, tak nevím, co tu blekotáš

  • MicheL - 07.05.2015, čtvrtek, 11:04
    (0)

    Nevyjebal. Pokud nemá smlouvu, tak může přestupovat kam chce. Vedení by bylo uplně u prdele, že jde do Brna, jim jde o to odstupné. V tom je ten problém podle mě.

  • Dan - 07.05.2015, čtvrtek, 11:03
    (0)

    Něco se stalo a už tu bude zas.

  • Michal fcs - 07.05.2015, čtvrtek, 11:01
    (0)

    to Michel: odpověděl sis sám, ano Slovácko mu rozvázalo smlouvu a pustilo ho ZADARMO do Chorvatska, bohužel, on s tím vyjebal a dál to znáš, ukaž mi, kdo v naší lize posílí konkurenci zadarmo, když má hráče pod smlouvou, takže pro mně je to jasné a pískot, doufám , že hromový si tento srdcař a odchovanec rozhodně zaslouží!!!

  • MicheL - 07.05.2015, čtvrtek, 10:56
    (0)

    Jediný, kdo koho ojebává je český, slovenský a maltský fotbalový svaz, kde se jako v jediných třech státech na světě požaduje "tabulkové odstupné" v rámci přestupů mezi kluby těchto zemí, což není právně dovolené, odkazuji na judikát Bosman vs. St.Lutych z roku 1995. Svinstvo, kde za volného hráče chce někdo peníze tak provádí pouze kluby v Čr, Slovensku a na Maltě. To, že klub s Dušanem rozvázal smlouvu je jedna věc a nemá prostě nárok na to, aby chtěl po někom peníze. Slovácko mělo dvě možnosti. Buď Dušanovi smlouvu neukončit a nechat si ho v kádru nebo ho zadarmo pustit. Slovácko se rozhodlo pro zlatou třetí zmrdskou cestu, a sice ušetřit na platu hráče a ještě chtít peníze za jeho přestup. Takto to ale v civilizovaném fotbalovém světě díky bohu nefunguje. Dušanovi vyčítám možná to, že to neřekl otevřeně, že chce do Brna resp. že přestup do Chorvatska je jenom zástěrka. Na druhou stranu kdyby tohle řekl, tak ho vedení nikam nepustí a bude to hnít dalších x měsíců, protože výkony Heči by ho do branky zřejmě nepustily. Nicméně tady odvedl kus dobré fotbalové práce, za což mu patří poděkování, rozhodně ne pískot nebo polétí pivem. Pokud chcete někoho polévat pivem, tak leda naše vedení, protože hráčů, kteří odsud odešli "ve zlém" je za ty roky celá řada. Skutečně máte dojem, že zde bylo tolik hráčů křiváků, kteří chtěli s klubem vyjebat? Ať si každý odpoví sám.

  • KEIKIN - 07.05.2015, čtvrtek, 10:23
    (0)

    Já nechápu tu zášť od fans. Koho ojebal ? Fanoušky ? No nevím, stejně by si tady nekopl, Hečis chytá dobře. Možná ojebal Krejčího, ten ale naštěstí není pro mně synonymum pro klub. Mám pocit, že zapomínáme to dobré. škoda.

  • tomrs - 07.05.2015, čtvrtek, 10:22
    (0)

    Třeba Kotal ušetří Melichárka tlaku a dá do brány dvojku:) Pokud ne, tak jsem zvědavý, jestli fanoušci za brankou budou na něj řvát: Puuust, ha*zle, zk*rveny, po tmě dělaný,psychopate,psychopate, hop,hop..., nebo Melichárek to je díra, v tom je naše síííla, Slováááckooo :D

  • Artigas - 07.05.2015, čtvrtek, 10:13
    (0)

    e-Lucky: Jaké hh? Chyběl stoper? A kdy mělo FCS nějakého stopera? Poslední, co za něco stál, byl Truska, kterého vykopli a místo něj hrají kopyta a neustále kartovaný Rada, který má dávno po sezoně... jo, já jsem zapomněl, že v jedině v Brodě žijí ti duševní giganti, co ví všechno...

  • Greif - 07.05.2015, čtvrtek, 10:11
    (0)

    Pivni lazne mu dopravat .. Tos neblbnete to si nemuze doprat jen nekdo takovej luxus :D

  • Babu - 07.05.2015, čtvrtek, 09:33
    (0)

    rim: nám mrdá? Borec, co odrbe můj milovaný klub, není žádný chudák.. navíc když na to šel tak fikaně a neuměl to říct na férovku

  • Michal fcs - 07.05.2015, čtvrtek, 09:26
    (0)

    takový "srdcař" si nic jiného nezaslouží...

  • eLucky - 07.05.2015, čtvrtek, 09:20
    (0)

    to rim: Mrdlo někomu úplně jinému před půl rokem;) Dušan si za to može sám!

  • rim - 07.05.2015, čtvrtek, 08:51
    (0)

    tak Vám už mrdá úplně!!! Hold, kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde!

  • dominikha - 07.05.2015, čtvrtek, 08:32
    (0)

    Určitě by jsme měli Dušana dostat pod tlak a a k vypiskani bych taky připojil.

  • Michal fcs - 07.05.2015, čtvrtek, 08:01
    (0)

    jsem taky pro velmi,ale velmi hlasité vypískání

  • eLucky - 07.05.2015, čtvrtek, 07:36
    (0)

    to jusephe: Pivo bych na něho nenalél, nicméně zklamání z tohoto srdcaře je pro mě opravdu obrovské:(

  • jusephe - 07.05.2015, čtvrtek, 01:07
    (0)

    Doufám, že bude melichárek řádně vypískán... a nějaká ta pivní sprcha by mu taky neškodila...

  • dominikha - 06.05.2015, středa, 23:06
    (0)

    Lidi, serte na to. S moravským bohémem se nemá cenu bavit :-)

  • eLucky - 06.05.2015, středa, 14:41
    (0)

    to Artigas: Mícháš hrušky z hovnama na druhou:
    1} Tento článek hecuje fanoušky k supportu, ne Artigasa k plácání hoven!
    2) Galuška, Antwi a Kalouda sů záložníci, nejen v Plzni nám citelně chyběl stoper, dokonce tak, že jsme v posledních dvou zápasech žádného neměli na střídání! Ostatně po vyloučení Mezly v Plzni nešel do hry žádný jiný stoper, který by zalepil díru v obraně.

    Meleš neskutečné hovna...

  • Artigas - 06.05.2015, středa, 13:23
    (0)

    Tak hlavně aby kouč dal konečně prostor mladým. Galuška, Antwi hrají nevím proč v béčku, stejně jako Kalouda a na trávník vyběhne Mezlíkovo dřevo... proti Zbrojovce je třeba bodovat, třebaže liga už je jistá, protože jak ČB tak votroci už jsou prakticky o level níž.

pristi
 Další články:
12.05.2015, úterý, 20:25 - Dočkáme se po 10 letech? Jedem auty!
12.05.2015, úterý, 14:15 - Turnaj - po stopách Švejka
12.05.2015, úterý, 13:30 - Report ze zápasu s Brnem
12.05.2015, úterý, 10:41 - Melichárek: Čekal jsem mnohem horší reakci publika
04.05.2015, pondělí, 19:23 - Report z výjezdu do Plzně
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace